[LAN] Lan-party discussie Topic!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ik weet wel dat ik een keer zoiets moet ervaren, ik ga binnenkort is uitzoeken waar en wanneer, maar misschien moet ik ook ergens met een paar vrienden is gana gamen met een leuk servertje er tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik organiseerde vroeger ook 1-2x per jaar een LAN voor vrienden/bekenden, man of 15-25, maar ik merk dat de animo sterk aan het afnemen is. Veel mensen hebben geen zin om hun hele computer mee te nemen (komen alleen even kijken/op de consoles klooien), of willen niet de hele nacht blijven, etc. Afgelopen oktober was de opkomst zo dramatisch dat we hebben besloten het maar helemaal niet meer te doen.
nu hielden die lans van ons wel altijd in dat er gezopen en geblowd werd en hooguit uurtje achter de pc werd doorgebracht, maar OK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-08 11:29

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Wilko schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:50:
Ik organiseerde vroeger ook 1-2x per jaar een LAN voor vrienden/bekenden, man of 15-25, maar ik merk dat de animo sterk aan het afnemen is. Veel mensen hebben geen zin om hun hele computer mee te nemen (komen alleen even kijken/op de consoles klooien), of willen niet de hele nacht blijven, etc. Afgelopen oktober was de opkomst zo dramatisch dat we hebben besloten het maar helemaal niet meer te doen.
nu hielden die lans van ons wel altijd in dat er gezopen en geblowd werd en hooguit uurtje achter de pc werd doorgebracht, maar OK :P
Dat is wel jammer als je zin hebt in een lan, er een organiseert en dan komen er nauwelijks mensen.
Wat je misschien kan doen is een wat grotere groep vragen om te komen mocht je daar zin in hebben, post het bijvoorbeeld hier :+.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Descriptor schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:50:
Vorig jaar viel er alleen al met de Team Fortress 2 compo al 5 Coolermaster Cosmos kasten te winnen :)
(kwerd helaas 3de :() en zo waren er nog zat compo's waar een hele waslijst aan prijzen voor waren. Vorig jaar ging ik met 3 tassen , 4 spellen en een vliegstuurtje naar huis. In 2007 met een pc-kast :)
Ja bedankt voor die kasten he >:) . Anyway zoals elk jaar zal ik met THW aanwezig zijn :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mojo schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:35:
Dat spel is echt het meest kansloze spel ooit. :P Welke uitgever heeft ooit bedacht: "Joh, daar gaan we geld aan verdienen". :X
Maar heerlijk om eens te spelen op lanparties. Maar nu weet je gelijk waarom ik zo'n grote monitor heb, kan iedereen meegenieten ;).

Zoals het er nu naar uitziet wordt het wel een druk lanjaar voor mij :P
na Wol15 en x-life komt nog de HWlan, Wol16 en x-mass waar ik zeker naar toe ga.

Overigens nog wat tips voor mensen die naar lanparties gaan om mee te nemen naast de standaard computermeuk
- muismat (lang niet overal zijn de tafels optimaal)
- handdoek/shampoo (indien douche aanwezig)
- deodorant (wel zo prettig voor je medelanners)
- bureaustoel (op de meeste lan's zijn de stoelen niet geweldig, als er plek is voor je eigen stoel, zeker meenemen)

En wat betreft eten/drinken, energydrinks zijn voor mietjes, drink gewoon vruchtensap, werkt veel beter en is nog lekkerder ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:50
Hehe, ik heb door het jaar heen veel LAN party's.. Eigenlijk vooral met vrienden. Elke keer bij iemand anders.. Zo houdt ik deze zomer de alom bekende Steephh LAN Summer Edition 2009. :P 4 dagen lannen, genoeg koelkasten om je zooi in kwijt te kunnen, console hoek en een zwembad!

Aah ik kan niet wachten! Toch wil ik nog eens campzone meemaken, lijkt me geweldig!

Ik heb trouwens berekend, ik zit gemiddeld 30 dagen per jaar op lanpartys.. Best veel.. eigenlijk.. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Steephh op 16-06-2009 12:13 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
de Steephh LAN Summer Edition 2009 wordt idd weer zeer gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

\0/, en waar is die lan dan ? :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ik kan hem ook niet vinden op google ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

natasdiamon schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:25:
ik kan hem ook niet vinden op google ofzo.
pssst, is het niet een grap ? :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Nee het is geen grap.. Anders wordt er niet zoveel moeite in gestoken.. :P

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2h6y8b7.pngBanner by Hogader

Bovenstaand de banner van de Steephh LAN. Hierbij ook foto's van de Steephh LAN van vorige zomer :P

http://www.xs4all.nl/~zeelan21/steephhlan/

[ Voor 41% gewijzigd door Steephh op 16-06-2009 14:53 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Of het is gewoon een besloten lanparty voor vrienden.

De in de TS aangehaalde GoTlan bestaat al sinds 2001 ofzo, namelijk de HWlan/TERW_LAN. Maar die is voor een vrij besloten groepje van diehard Harde Waren figuren. Daar is dus ook geen website van, geen topic voor (althans, geen publiek topic) etc.
Maar dat soort lan's zijn toch compleet anders dan een grote lanparty waar veel mensen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

TERW_DAN schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:43:
Of het is gewoon een besloten lanparty voor vrienden.

De in de TS aangehaalde GoTlan bestaat al sinds 2001 ofzo, namelijk de HWlan/TERW_LAN. Maar die is voor een vrij besloten groepje van diehard Harde Waren figuren. Daar is dus ook geen website van, geen topic voor (althans, geen publiek topic) etc.
Maar dat soort lan's zijn toch compleet anders dan een grote lanparty waar veel mensen komen.
Zou ik daar aan mee mogen doen ? :P

btw die Steephh LAN lijkt mee ook wel leuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door BGB4rn op 16-06-2009 14:49 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Mja, de Steephh LAN is eigenlijk alleen voor vrienden.. Er komt misschien wel een GOT'ter of één/twee, maar die ken ik ook al heel wat langer.

http://zoekplaats.nl/inde...zoek=Asten&gemeente=Asten

Ook niet bepaald dichtbij dus voor jou. :P Ik sluit niets of niemand uit, maar het is wel handig als ik mensen wat beter ken etc.

Ik kom ook wel eens op lan's (2x per jaar) op mijn oude middelbare school:

http://i223.photobucket.com/albums/dd147/Steephhhh/PeelLAN%20Paas%20Edition/DSC_2936.jpg?t=1245157088

Altijd wel gezellig, met zoveel man. :P

[ Voor 47% gewijzigd door Steephh op 16-06-2009 15:01 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

BGB4rn schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:49:
[...]

Zou ik daar aan mee mogen doen ? :P
Hij zit al vol :P
Het is gewoon bij mij in de huiskamer/tuin, dus met een mannetje of 7 zit het al zo goed als vol. Daarbij is het puur invite only (wat er in de regel opneerkomt dat er bijna alleen maar modjes komen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
@ TERW_DAN: doen jullie daar ook UT spelen? :D

[ Voor 21% gewijzigd door Steephh op 16-06-2009 15:05 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

TERW_DAN schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:02:
[...]

Hij zit al vol :P
Het is gewoon bij mij in de huiskamer/tuin, dus met een mannetje of 7 zit het al zo goed als vol. Daarbij is het puur invite only (wat er in de regel opneerkomt dat er bijna alleen maar modjes komen :P)
he jammer, ga dan een groter huis kopen :P lijkt me echt heel tof :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Steephh schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:04:
@ TERW_DAN: doen jullie daar ook UT spelen? :D
Uiteraard. Wel UT99 :+
BGB4rn schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:07:
[...]

he jammer, ga dan een groter huis kopen :P lijkt me echt heel tof :P
Mjah, is niet mijn huis ;)
Maar als iemand een keer een locatie heeft (dat is met thuislans vaak het probleem) dan zouden we wel eens een GoTlan kunnen organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:40

Mystikal

It never hurts to help!

Over 3 dagen ga ik naar Lan-macht. Dit wordt mijn eerste grote LAN, samen met mijn maat. We hadden eerst een eigen lan georganiseerd, maar door te veel afzeggingen op het laatste moment is die gecancelled.

Ik ben erg benieuwd. We gaan maar 1 dag. Vertrekken smorgens om 06:00 en zien wel wanneer we het beu zijn. Goed de ammocrates (zie ander topic) die we begin dit jaar gemaakt hebben sluiten natuurlijk naadloos aan bij de Landmacht Theme 8).

Zijn er nog meer tweakers die naar Lan-macht gaan. Wij zitten op stoel 83-84 als ik me niet vergis. We gaan alleen voor CoD4, en wellicht een potje flatout.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
:D Uiteraard. Zet een poortje open als de LAN is, dan kom ik wel een keer meespelen.. 8)
[...]

Mjah, is niet mijn huis ;)
Maar als iemand een keer een locatie heeft (dat is met thuislans vaak het probleem) dan zouden we wel eens een GoTlan kunnen organiseren.
Misschien bij Femme's (ouderlijk) huis? :P Thuis hebben wij meer dan genoeg plek om heel campzone 2x de houden.. Maarja, ik denk niet dat mijn ouders het heel erg leuk vinden als er > 20 onbekenden komen lannen. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Misschien kan ik hier bij de scouting vereniging vragen of er mogelijkheden zijn voor stoom en zo.. zou wel ruig wezen een GoT lan ^^.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Mocht iemand in omgeving Leiden een LAN willen organiseren en op zoek zijn naar apparatuur en/of iemand die de boel technisch op kan zetten, DM me even. De switches (2x3Com 3300XM, 48 poorten 10/100, snel zat) staan al maanden stof te happen en dat is eigenlijk zonde. En ik vind het gewoon leuk om te doen :P Heb verder nog een routertje en een dedicated DC-hub voor het delen van al je rechtenvrije films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Doet me overigens wel weer denken aan de poging om ooit een Tweakers LAN te houden.. Doordat een van de organisatoren de boel zat voor te liegen is dat toen stil komen te liggen. Het zou mooi zijn als er weer eens nieuw leven in geblazen zou kunnen worden.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

BGB4rn schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:20:
Misschien kan ik hier bij de scouting vereniging vragen of er mogelijkheden zijn voor stoom en zo.. zou wel ruig wezen een GoT lan ^^.
Dat doen ze bij Wol dus ook. Als er geen scouting is (2 weekenden per jaar) dan pakken zij de blokhut voor de lanparty. Zeer gezellig in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

TERW_DAN schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:24:
[...]

Dat doen ze bij Wol dus ook. Als er geen scouting is (2 weekenden per jaar) dan pakken zij de blokhut voor de lanparty. Zeer gezellig in elk geval.
Hier zijn dat er geloof ik wel meer, in de zomervakantie ligt alles plat naar mijn weten, ik zit er zelf ook bij dus ik kan het weten :P.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:43

The_Worst

Unox

Ik ga twee keer per jaar naar een lan-party die ik zelf organiseer. Er komt in totaal ongeveer 10-15 man en het kost ongeveer 9 euro voor een heel weekend. We spelen voornamelijk de eerder genoemde spellen zoals FlatOut 2, Command & Conquer en laatst voor het eerst UT2004 wat een groot succes was.

Het netwerk bestaat twee hubjes van 10mbit en dit werkt perfect om te lannen. Bestanden uitwisselen is geen succes maar daarvoor zijn andere middelen beschikbaar.

Er komt een ex-kok langs om voor ons te koken dus er is 's avonds een stevige maaltijd beschikbaar. (Wat soms helaas ook wel is nodig is...)

Deze lan-party vindt ook altijd plaats in een clubgebouw van de scouting. 15 man past net als je ook nog binnen wil slapen. Het is altijd zeer gezellig alleen is het enorm warm binnen dankzij de vele pc's en houten blokhut. :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door The_Worst op 16-06-2009 15:32 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik hoop toch echt dat je het op switches doet als je daar met 15 man zit. Hubs geven echt collisions tot en met, dat wil je niet weten. Het lijkt me niet dat dat de game ervaring echt ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

trouwens kost het ook zoveel niet meer om een beetje switch te kopen...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 18:59

BHQ

Mja, dat zijn echt dé LANparty ragbakken. Werken continu en geven geen kik :)
The_Worst schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:29:
Het netwerk bestaat twee hubjes van 10mbit en dit werkt perfect om te lannen.
Nou.. zelfs met gamen zal je wrs. last krijgen van botsende packets :X

2x een budget 16-port switch werkt dan echt beter, zelfs iets met Realtek chipsetje is al een erge verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:43

The_Worst

Unox

Volgens mij zijn het toch echt hubjes maar ik zou me kunnen vergissen. We hebben er nog nooit problemen mee gehad. De spellen die we spelen lijden er niet (merkbaar) onder.

Edit: ik zal me waarschijnlijk wel vergissen. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door The_Worst op 16-06-2009 15:54 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

The_Worst schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:53:
Volgens mij zijn het toch echt hubjes maar ik zou me kunnen vergissen. We hebben er nog nooit problemen mee gehad. De spellen die we spelen lijden er niet (merkbaar) onder.

Edit: ik zal me waarschijnlijk wel vergissen. 8)7
Ga dan toch echt maar uit van switches.
Zelf heb ik eens voor 3 tientjes een 10/100Mb 19" 24 poorts IBM geval gekocht. Werkt prima voor lanparties met een beperkt aantal personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12
willen jullie de steephh en Terw lan ook in het lijstje hebben of zullen we die erbuiten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Icyzer schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:02:
willen jullie de steephh en Terw lan ook in het lijstje hebben of zullen we die erbuiten houden?
Die van mij mag je er lekker buiten houden, het is toch voor een zeer besloten clubje, en niet echt een lan zoals x-life afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

ik kan via het werk van me pa een cisco lenen die 24 Gbit poorten heeft ^^

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Nou, hupsakee. Gaan met die banaan :P Organiseren maar! Ik kom wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
BGB4rn schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:09:
ik kan via het werk van me pa een cisco lenen die 24 Gbit poorten heeft ^^
Zucht gaan we nu zo beginnnen? Ik heb op m'n werk ook nog wel 12x 24-poorts gigabit switches liggen plus 3 Cisco catalysts met ieder 4 48poorts gigabit blades erin. Het gaat er juist om wat je thuis hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Mishmash schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:15:
[...]

Zucht gaan we nu zo beginnnen? Ik heb op m'n werk ook nog wel 12x 24-poorts gigabit switches liggen plus 3 Cisco catalysts met ieder 4 48poorts gigabit blades erin. Het gaat er juist om wat je thuis hebt :P
En die mag je ook lenen voor een lanparty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

@ Mishmash

nee om wat je thuis kunt krijgen ^^

[ Voor 17% gewijzigd door BGB4rn op 16-06-2009 19:23 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
nou nu we 13 24 poorts Gbit switches en 3 cisco catalysts met ieder 4x 48 poorts Gbit blades hebben... Nou kom maar op met die lanparty xD Ik heb nog wel een oude pc die leenbaar als server is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 09:53
wwEen aantal jaar geleden ook veel gedaan. Ik kwam geregeld op Freelan en andere LAN party's hier in de buurt. Was in het begin altijd erg gezellig, veel mensen ook, veel gamen, veel bestanden uitwisselen ;)

Maar de afgelopen 5 jaar ofzo heb ik eigenlijk nauwelijks nog gelanned. Eigenlijk niet echt de tijd voor meestal, weekendbaan op zaterdag.

Eigenlijk vond ik de grote LAN party's op het laatst ook wel minder worden, kwamen op een gegeven moment te veel beginners bij en dergelijke die hun pc niet op het netwerk kregen, firewalls niet afgesteld kregen, spellen niet aan de praat kregen enz.

We hebben het er nog wel eens vaker over, ook om weer eens iets te gaan organiseren, maar dat wordt waarschijnlijk iets relatief kleins (denk aan rond de 50 bezoekers of iets dergelijks)

Edit:
Freelan bestaat niet meer, voordat het aan het lijstje wordt toegevoegd. Animo nam steeds verder af en er is nog onenigheid geweest binnen de organisatie. Toen was het afgelopen.

[ Voor 10% gewijzigd door GH45T op 16-06-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Ok, switches zijn te regelen for free, nu nog een ruimte :) en nog een datum zien te prikken :)

Dan ook gelijk de vraag; wat moet de server gaan doen, je kunt de meeste games ook wel op een normale gebruikte pc hosten.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
BGB4rn schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:45:
Dan ook gelijk de vraag; wat moet de server gaan doen, je kunt de meeste games ook wel op een normale gebruikte pc hosten.
Beetje omgekeerde wereld hè, normaal gesproken kijk je eerst wat je behoefte is en richt je aan de hand daarvan je server(s) in ;) Hoewel ik als tweaker snap dat het natuurlijk spannend is om zoveel mogelijk apparatuur in de lucht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:19
het begint weer te jeuken... Speel vaak een LAN met mijn vrienden, meestal 4. Nu ik dit topic lees en ik allemaal 24poorts switches voorbij zie komen loopt het water al in mijn mond :P Ik heb het helemaal niet nodig maar het ziet er zo stoer uit 8) Denk dat ik toch maar voor een 8 poorts ga, kom ik tenminste in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Aah, een got lan lijkt me heel vet, ik vermoed wel dat best veel mensen dit leuk gaan vinden, zijn dit zomaar slagen in de lucht, of is er echt potentie om een lan te organiseren?

(dit topic loopt niet, maar vliegt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

natasdiamon schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:24:
Aah, een got lan lijkt me heel vet, ik vermoed wel dat best veel mensen dit leuk gaan vinden, zijn dit zomaar slagen in de lucht, of is er echt potentie om een lan te organiseren?

(dit topic loopt niet, maar vliegt!)
Als iedereen er voor is lijkt me niet dat er mensen zijn die er iets tegen kunnen doen he :P.
Ik zie het er serieus wel van komen dat er een GoT lan gaat komen voor meer dan 10 mensen :).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er natuurlijk vanaf waar die Lan is. Ik wil gerust komen als het hier ergens in de buurt is. Maar het gebied waarover de Tweakers verspreid zijn is zo gigantisch groot. ( Nederland + België). :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Tja, waar het is lijkt me ook totaal afhangen van wie er allemaal wil komen, het kan opzich wel in friesland maar als daar niemand (in de buurt) zit die er heen wil lijkt me dat niet echt een goed idee.

Misschien is het een idee een poll te starten over welke provincie voor iedeen het nuttigst is om de lan te houden en daar dan een compromis tussen te sluiten zegmaar.

Het is dat ik niet weet hoe je hier even een poll post anders had ie er waarschijnlijk wel gestaan ;).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Noord-Brabant, lekker centraal :P (en mijn provincie xD) Nee opzich is het een gaaf idee, en ik wil er graag in helpen. Maar ik kan/wil de leiding over het project niet nemen, want dan weet ik nu al dat ik me daar te veel op focus, alles zelf doe en dan volgend jaar nog een jaar klas 5 kan doen :)

Edit: Ik weet trouwens wel wat ruimtes hier in de buurt, maar niet hoe die zitten betreffend power en zo...

[ Voor 15% gewijzigd door Icyzer op 16-06-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Utrecht ligt natuurlijk mooi centraal, ben al menig keer met de trein vanuit friesland naar the party gegaan in eindhoven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

souljah1h schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:18:
Utrecht ligt natuurlijk mooi centraal, ben al menig keer met de trein vanuit friesland naar the party gegaan in eindhoven :D
Utrecht is mooi centraal vanuit nederland gezien, gezien er ook belgische tweakers vind ik noord braband een beter idee.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Als je een eigen lan wil gaan organiseren moet je jezelf eerst afvragen welke kant je op wil.

Wil je een thuislan organiseren of wil je een echt grote lan opzetten zoals die hier boven in het lijstje staan.
Er zitten organisatorisch nogal wat verschillen in.

Thuislan:
- geen huur of beperkte huur voor de ruimte. Je kunt bij iemand in de woonkamer/tuin/garage of schuur gaan zitten. Eventueel voor een klein bedrag in een buurthuis.
- beperkt aantal bezoekers, laat zeggen rond de 20.
- eenvoudig netwerk, een enkele 24 poort switch volstaat
- geen gedoe met stroom. Pak 2 tot 3 groepen en je kunt iets van 11KW trekken, dat moet genoeg zijn voor zo'n 25 pc's en wat verlichting.
- geen gedoe met catering. Iedereen neemt eigen eten/drinken mee en 's avonds ga je pizza of friet halen.
- entree is beperkt tot een paar euro voor iedereen
- geen kosten voor website, huur van apparatuur, organisatiekosten, huur van tafels/stoelen etc.
- door kleinschaligheid is beveiliging niet echt nodig

Voor een grote lan komen er natuurlijk wat meer dingen bijkijken.
- promotie/sponsoring
- huur van ruimte
- huur van netwerkapparatuur
- huur van tafels en stoelen
- regelen van catering
- tijd voor opbouwen
- beveiliging is gewenst
- rekening houden met de hoeveelheid stroom die je nodig hebt. Met 350W per persoon heb je met 100 man al snel 35KW nodig. Dat zijn zo'n 10 groepen uit een standaard meterkast.

Ik heb zelf de nodige thuislannetjes georganiseerd en daar zorg je gewoon dat iemand eventueel een tafel meeneemt of je er ergens een of 2 leent. Maar zodra je 100 tafels nodig hebt (X-life had er 96 gehuurd + nog een paar die er stonden) moet je toch gaan huren en zul je ook de tijd moeten nemen om ze neer te zetten. Met het sjouwen van de tafels waren we al gauw een paar uur bezig @ x-life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Als er een grote GOT Party komt ben ik zeker van de partij. Er gaat natuurlijk wel veel werk inzitten om dit allemaal te bewerkstelligen. Vrijwilligers om de kosten te drukken? Een tweakers sub forum is zo gemaakt. Netwerkbeheerders die apparatuur kunnen lenen? Zo kan je de kosten flink drukken. Het gebouw van The-Party ( Eindhoven ) Is echt perfect. Ligt ook nog eens mooi centraal voor belgen en nederlanders.

[ Voor 23% gewijzigd door souljah1h op 17-06-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

bedankt man :) ik zal eens kijken waar precies behoefte aan is op GoT alleen.

ok genoeg mensen dus die willen, even een poll starten iemand die het kan, dan kunnen we kijken wat we moeten regelen ;)

@hierboven, volgens mij is dat geen probleem meer ;)

[ Voor 56% gewijzigd door BGB4rn op 17-06-2009 00:38 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Nou niet verwacht dat het zo snel zou gaan met dit topic, ik denk trouwens dat het zoiezo het handigst is met een kleine lan (20 man ofzo) te starten. En dan ook duidelijk te maken aan de deelnemers dat het een 'experiment' is zodat iedereen voorbereid komt en niet gaat klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 19:17

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ook gebookmarked. Merendeels omdat ik wil weten welke spelletjes nog meer leuk zijn voor een lan. Wij doen ook altijd een vriendenlan met zo'n 20 vrienden en laatste tijd word het steeds moeilijker om weer leuke games te vinden.. Zo begonnen we natuurlijk aantal jaar terug met BF1942 met en zonder desert combat mod.

Maarja dat wil niemand meer spelen omdat het er 'lelijk' uitziet. Flatout ook wel even weer leuk maar kunnen maar 8 man per game.

Laatste jaren is het veel teamfortress maar hebben we ook al weer gezien. en laatste lan was het Left 4 dead!! wel ontzettend vet om met 8 man te spelen! nog nachtmerries over hehe.

KIJK UIT BOOMER! oh shit smoker! AARGH HUNTER. Verdomme wie is dat nou weer? Kom op sla die hunter van me af. STA NIET STOM TE SCHIETEN OP 1000 zombies... SCHOP DIE HUNTER WEG!!!!!!!

Mensen van LanBeek hehe ja zelfs op een forum kan ik schreeuwen :p en ook al krijgen jullie het voor elkaar om een geluidsdichte ruimte voor mij te maken.. Ik verzin wel andere manieren om jullie te irriteren hehe!

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Kingpinda schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 01:29:
Ook gebookmarked. Merendeels omdat ik wil weten welke spelletjes nog meer leuk zijn voor een lan. Wij doen ook altijd een vriendenlan met zo'n 20 vrienden en laatste tijd word het steeds moeilijker om weer leuke games te vinden.. Zo begonnen we natuurlijk aantal jaar terug met BF1942 met en zonder desert combat mod.
Het is al laat dus ik neem het je niet kwalijk, maar daar is al een compleet topic over ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Icyzer schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:02:
Die van mij mag er ook buiten gehouden worden. :+

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Oke, dat nam ik al aan :) Ik moet zeggen dat Hawx ( net gekocht) inderdaad een perfect lan spel is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Is het misschien een idee om nog een afsplitsing te maken voor de GoT lan ?

Ik heb even de poll verwijderd omdat het toch een andere poll word ;) excuses voor die genen die er dachten voor de rest van af te zijn.

[ Voor 174% gewijzigd door BGB4rn op 17-06-2009 13:53 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Onze crew organiseert ook elk jaar een lan party voor ongeveer 40 man in zeeland. Grote voordeel wat we hebben is dat we onze lan kunnen organiseren in een restaurant vlak naast een grote camping. Omdat 1 van de crewleden de zoon is van de eigenaar van het restaurant zitten we gelukkig niet met een catering/horeca vergunning , brand vergunning en wat er nog allemaal bij komt.

We hebben het al eens daarbuiten geprobeerd om een grote zaal te pakken maar dat zou enorm veel geld gaan kosten en het wachten op de vergunningen leek wel een jaar te gaan duren.

als de eerste (on)officiele GoT lan party komt, zal ik natuurlijk komen. (mits het niet te ver is , like friesland/groningen :P)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Je hebt een klein foutje gemaakt bij Noord Braband, het is namelijk toch echt Noord-Brabant.

[Off-topic Crysis/Crysis Warhead is ook goeie lanparty game]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Spelling is niet mijn sterkste punt O-) maar de spelling in het plaatje kan ik niet meer aanpassen :(.

[ Voor 3% gewijzigd door BGB4rn op 17-06-2009 13:10 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
zuid holland gestemd!

utrecht lijkt me wel een goede locatie, goed bereikbaar per ov, en aardig in het midden van het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

natasdiamon schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:32:
zuid holland gestemd!

utrecht lijkt me wel een goede locatie, goed bereikbaar per ov, en aardig in het midden van het land.
woon jij dan in zuid holland ? :P en we hebben ook 2 belgen in de poll dus moeten we daar ook een beetje rekening mee houden mochten die echt willen komen :).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:45

Saffie_time

Why use this? 42!

Was je zeker ook nog niet opgevallen dat je maar 11 provincies erin hebt staan ;)

Ik denk dat je Utrecht nog mist...
Wij als oude l****n (30+) zijn ook niet meer zo actief.
Vroeger hadden we 3-4 keer per jaar een weekend lang LAN voor thuis met zo'n 5-15 man.
Nu zijn we blij als we 1 keer per jaar allemaal een heel weekend vrij kunnen zijn om van vrijdagavond tot zondagmiddag door te halen. Het breekt toch op een uurtje of 2-3 slapen en dan weer verder gamen.
Mocht er een GoT-LAN komen dan ga ik zeker kijken dat ik vrij kan krijgen voor dat weekend!
Zeer mooi innitiatief

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 16:49

SilentSimon

Have you been hopped?

Straks weer in de inschrijvingen van The Reality IX open \o/ komt allen :P

----

Sja moet wel zeggen dat jammer genoeg de lanscene een beetje uitgestorven is, denk aan ReGroup, Drome enzo. The Reality is samen met The Party eigenlijk nog de grootste 2 in het land. Voordeel dat die grotere lans zijn verdwenen dat a) het hardcore en gezellige publiek overblijft en b) er meer kleinere lans zijn waar iedereen beetje heengaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Oeps utrecht vergeten O-) ik ga als ik thuis ben waarschijnlijk even een topic starten over alleen de GoT lan, als een modje dat niks vind laat dat dan ff weten ;).

Maar dan maak ik wel even een nieuwe poll zonder te veel bugs :P.

wow precies op 1337 gepost

[ Voor 8% gewijzigd door BGB4rn op 17-06-2009 13:39 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
* Nelicquele woont in Gelderland.

Ik ben vorig jaar 1 dag naar Campzone geweest ga dit jaar voor het eerst. Verder recent nog naar WallyLAN geweest, al twee keer naar Copynite en misschien in september nog naar Masterlan..

Ik ben wel in voor een GoT-LAN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat de poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

verstopt ^^ nee, hij was een beetje crappy en ik ben van plan een nieuwe thread te starten over de GoT lan.. alleen nog wachten tot toestemming van een modje geloof ik.. weet niet zeker of t zomaar mag...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahzo :D
Dan nog een geschiktde datum vinden. Ben je van plan hem deze zomer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Als het lukt op die termijn nog wat te regelen wel ja, zo niet word het misschien in de herfstvakantie..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
BGB4rn schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:31:
Als het lukt op die termijn nog wat te regelen wel ja, zo niet word het misschien in de herfstvakantie..
Als het maar niet gelijk valt met Campzone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat herfstvakantie voor velen misschien zelfs beter uitkomt. Velen zijn op vakantie in de zomer, in de herftstvakantie heb je dit minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Nelicquele schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:32:
[...]

Als het maar niet gelijk valt met Campzone :P
Ik (met hopelijk een aantal anderen) zullen wel opletten dat we geen belangrijke zooi missen in de planning :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
BGB4rn schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:33:
[...]

Ik (met hopelijk een aantal anderen) zullen wel opletten dat we geen belangrijke zooi missen in de planning :P
En een leuke locatie is natuurlijk ook belangrijk. Laten we maar zeggen niet te hoog in NL.. Ik kom officieel uit ZH, dus midden Nederland is voor mij gemakkelijk toegankelijk. En bovendien, NL is tiny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelicquele schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:35:
[...]

En een leuke locatie is natuurlijk ook belangrijk. Laten we maar zeggen niet te hoog in NL.. Ik kom officieel uit ZH, dus midden Nederland is voor mij gemakkelijk toegankelijk. En bovendien, NL is tiny!
Vergeet de Belgen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:08

Snippertje

Light up your life

Ik hoop binnenkort een auto te hebben en kom zelf uit boskoop (gouda), dus zuid-holland zou het beste uitkomen. GOT lan schrijf ik me zeker in!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Dan houden we het in NB :P Laat de Poll het bepalen zou ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
ik zou zeggen, strakke deadline, locatie regelen, topic starten etch

en bgb4n, gouda is ook aardig centraal, jij weet daar denk ik wel een plekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Weet je, ik start dat topic wel gewoon, tot zo in het [LAN] GoT Lanparty topic :)

[ Voor 35% gewijzigd door BGB4rn op 17-06-2009 14:59 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Oke mooi BGB, als we het nu hier houden over lan's algemeen en daar het GoT LAN talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

jup even een opsplitsing leek me wel op zijn plaats gezien het enorme aantal posts.

edit: waarom staat big rigs in de lijst van games ? :P

[ Voor 30% gewijzigd door BGB4rn op 17-06-2009 19:58 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
  • Laatst online: 12-06-2023
Update GoT lan voor degene die het topic niet volgen:

De GoT LAN gaat er zeker komen. Na een aantal dagen inventariseren is er genoeg animo, crew, specialisten, ervaring en apparatuur om een solide basis neer te zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door jasperaap op 22-06-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Het is een tijdje stil geweest in deze topic door de nieuwe GoT lan topic.

Maar zijn er nog tweakers naar lans geweest? Of zijn er nog opkomende LANs waar jullie intresse in hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Icyzer schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:58:

Maar zijn er nog tweakers naar lans geweest? Of zijn er nog opkomende LANs waar jullie intresse in hebben?
Jazeker: The Reality 9 in oktober :7

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 11:01
Icyzer schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:58:

Jep: Times Hot in Augustus (Limburg) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:53

heuveltje

KoelkastFilosoof

Campzone natuurlijk :)
nog 4 nachtjes slapen............

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
er is in november weer een lan, de crew is vrijwel hetzelfde als die van x-life, maar dit is een veel kleinere, terw dan komt volgens mij ook.

Wat? Wake-up On LAN 16
Waar? Blokhut Scouting Bemmel
Wanneer? 30 oktober - 1 november 2009
Voor wie? 54 personen max
Wat kost dat? €17,50 per persoon

WOL 16 vind wederom plaats in de blokhut van Scouting Bemmel. Er is plaats voor 54 personen. Zoals gebruikelijk is het sterk aanbevolen om zelf een tentje mee te nemen om in te slapen. Deze kan naast de blokhut worden opgezet. Een eigen tentje is comfortabeler en bovendien warmer!

Voor de mensen zonder eigen tent zetten we een grote legertent op waar je in kan slapen. Aangezien de vakantie dit jaar laat in het jaar valt, is de kans extra groot dat het aardig koud kan worden 's nachts. Houd hier dus rekening mee! Extra warme trui, winterslaapzak enz. We zetten weer een kachel in de slaaptent, maar ervaring heeft geleerd dat dit maar een heel klein beetje helpt.

Ook hebben we weer een filmtent. De filmtent word verwarmt met een terrasverwarmer. We hebben de vorige keer gemerkt dat dit erg goed werkt (om veiligheidsredenen kan deze helaas niet in de slaaptent). De filmtent zal zoals altijd weer worden voorzien van goed beeld en dik geluid.

Kijk voor meer details op www.wollan.nl (copied van x-life)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incinerator82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-07 14:41

incinerator82

I don't Drive Fast, i Fly

/Advertentie modus
Voor de snelle beslissers volgende weekend:

-=| MnM LanParty |=-
Datum: vrijdag 14 augustus omstreeks 15:00u tot en met maandagavond 17 augustus, 18:00u.
Kosten: maximaal €44,00 Euro. (€ 11 euro per dag)
Plaatsen : 40(18 Vrij)

Features: (Hi-speed) LAN, Slaapkamers (12pers), Goede facilitaire voorzieningen, Internet, Bowlen, Karten, Schaatsen, Stappen, etc... 4 day 's of freak 'n fun!

Voor vragen, mail naar *KNIP* PM mij maar! of kijk op de site.
Voor reserveringen en meer info, kijk op de site http://www.mnmclan.nl/
Om je alvast voor te bereiden en deel uit te maken van de community, kijk op het forum http://mnm.mnmclan.nl/

SuperTrooper, Incinerator, WoOX en Smrph

-edit- extra info.

Compo's worden georganiseerd maar er is alleen de "eer" te behalen.
LAN is hobby matig opgezet en wij proberen dan ook d.m.v. vrijwilligers en een hoge medewerking van de deelnemers de kosten zo laag mogelijk te houden.
Hoge sociale controle staat bij ons voorop..
Drank mag gebruikt worden, alleen niet misbruikt! Verdere drugs worden niet toegestaan.

Je kunt met je tent komen camperen, een lijntje leggen die kant op is mogelijk (desnoods wifi).

De Lan bestaat voornamelijk uit vaste leden, je bent welkom als je je gedraagt ;).
Gezellig is het zeker!

[ Voor 37% gewijzigd door incinerator82 op 06-08-2009 09:47 ]

www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Akelig stil hier!

Wie van jullie gaat naar The Reality IX? Ik in ieder geval wel! Heb dr zin in, me eerste grote LAN _/-\o_

• BGB4rn

BGB4rn

Ik wil er wel heen maar heb geen vervoer er naar toe, mede door dat het aan de andere kant van het land is voor mij, dus als er mensen zijn die een lift hebben van gouda naar the reality, laat het mij weten ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Enorm stil topic dit.
Zijn er nog mensen die naar Drome 14 gaan? (Gameland @ Ameland).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Mij veel en veel te duur..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

BGB4rn schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:43:
[...]

Mij veel en veel te duur..
Dit is incl 2 overnachtingen, diner, ontbijt, en toegang tot: zwembad, sauna, e.d..
Normaal kosten 2 nachten in dit 4sterren hotel toch al snel 300 euro!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Dat niet zo zeer maar het is toch best een hele klap geld voor een weekendje lannen, aanstaand weekend ga ik voor 17,50 een heel weekend incl. overnachingen lannen... zonder eten weliswaar maar bij wijze van kost het geen reet :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Nu online
Oud topic naar boven halen?

even een vraag:
Ik ga een lan-party houden, met 4 vrienden maar, kijken of het werkt.
Maar dan met de Xbox.
We hebben 4 tv's, 4Xboxen, genoeg stopcontacten en een gigaset(KPN) modem/router.
-Is dit modem geschikt om te lannen?
-En kun je als je meerdere xboxen aansluit op een modem alsnog online?
Dus op Xbox Live met z'n allen CoD spelen?
We hebben dus maar 4 internet poorten om dit modem/router en een kan er beter in blijven zitten :p .
-Kun je een xbox bijvoorbeeld draadloos aansluiten met bedraade xboxen?
-Of krijg je dan gigantische lag( want ik hoor altijd mensen klagen over dat draadloos slecht is enzo. Maar ik zit 5 meter hoger dan mijn modem, door een aantal betonnen muren en andere zooi. En mijn xbox heeft betere verbinding dan vrienden met een bedraad netwerk(altijd 4 uit de 5 streepjes))?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

nee als je gewoon alles doet zo als je het opschrijft moet het kunnen denk ik.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 10-09 18:59

BHQ

Gewoon een switch bijplaatsen voor de poorten en het zal wel gaan. Alleen zorgen dat iedereen z'n torrents etc. uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Precies, dat is echt meer dan zat dan.
Wie gaat er hier trouwens naar WOL volgend weekend ? :P

(niet dat er nog erg veel plaats is :+)

[ Voor 18% gewijzigd door BGB4rn op 14-10-2010 22:32 ]

Signature