@J.Appleseed:
Je vergroot de pakkans als je meer aan verzendkosten gaat betalen. Hoe duur was het moederbord?
Je vergroot de pakkans als je meer aan verzendkosten gaat betalen. Hoe duur was het moederbord?
Dat wist ik niet. Hoe dan ook was 30 euro de goedkoopste verzendoptie volgens de webshop dus tjaFlapperbol schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:02:
@J.Appleseed:
[ Voor 21% gewijzigd door BleuZ op 06-09-2013 09:31 ]
Met UPS in principe wel, die klaren alles in. Ligt er dan aan welke waarde erop gezet is ...J.Appleseed schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:05:
Update: bleek dat de data display kabel het probleem niet was maar het moederbord. Bestelling geannuleerd en een moederbord besteld; via UPS Worldwide Saver dus volgens de webshop binnen 2-3 werkdagen hier? Mag ook wel met 30 dollar aan verzendkosten.
Ben benieuwd. Hopelijk hoef ik geen douanekosten te betalen, maar nu zit ik toch wel ruim over de 20 dollargrens heen
Een jas is wel een vrij groot en opvallend pakje dus die kans neemt in ieder geval toe ten opzichte van die andere dingen. Spijkerbroeken en schoenen gaat ook meestal wel maar bij een paar hooded sweatshirts is het meestal prijs. Accijns op spijkerbroeken is trouwens vrij hoog, helemaal voor dames (iets van >30%, voor Made in USA spul) maar dat geldt dan toch pas weer vanaf €150.B2 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:42:
Ben benieuwd, gisteren een North Face jas besteld. Meestal gaat het met shirt, spijkerbroeken, schoenen e.d in 8 van de 10 gevallen wel goed met de douane, maar een jas heb ik nog geen ervaring mee gehad..
M'n vrouw bestelde gisteren ook het eea bij Victoria's Secret en daar krijg je nu gelijk een mailtje van eShopWorld met de douane kosten welke je via je CC kunt voldoen. Hoef je ze niet aan de UPS bezorger te betalen.
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 09-09-2013 23:02 ]
Inderdaad, de jas is er nog niet. Net een tweet naar PostNL gestuurd of er al wat bekend is.apis29 schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:55:
Een jas is wel een vrij groot en opvallend pakje dus die kans neemt in ieder geval toe ten opzichte van die andere dingen. Spijkerbroeken en schoenen gaat ook meestal wel maar bij een paar hooded sweatshirts is het meestal prijs. Accijns op spijkerbroeken is trouwens vrij hoog, helemaal voor dames (iets van >30%, voor Made in USA spul) maar dat geldt dan toch pas weer vanaf €150.
Dat laatste begint wel op te komen ja, bij Amazon kon het ook al en een paar andere shops, vooraf je btw afdragen. Op zich is het wel handig en scheelt het je de PostNL inklaringskosten die denk ik hoger zijn dan van een koeriersdienst als UPS.
Als je het al niet gedaan had, dan kan dat natuurlijk altijdmarcel87 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:48:Weten jullie dat, kan ik PostNL al verzoeken om een T&T code of moet ik wachten totdat deze vanzelf komt? thnx
Ben benieuwd ...B2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:14:
[...]Inderdaad, de jas is er nog niet. Net een tweet naar PostNL gestuurd of er al wat bekend is.
[ Voor 13% gewijzigd door Aardwolf op 21-09-2013 04:11 ]
marcel87 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 04:10:
Hm, het pakket is na 4 weken dan gisteren toch geleverd, viel me nog mee nadat ik stukken van dit topic had doorgelezen.
Ik heb alleen geen T&T code ontvangen en zo ook niet de hoogte van de kosten vooraf, had wel verwacht dat dit het geval zou zijn... nu was het één grote verrassing, in negatieve zin.
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 22-09-2013 13:11 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Erikz.nl op 24-09-2013 19:24 ]
Helaas nog steeds niks gehoord. PostNL kan niks vinden, en de USPS status geeft alleen maar aan dat het uit Amerika vertrokken is.
Laat maar..
Verwijderd
Ik krijg mijn pakketjes hier in spanje meestal binnen 7 dagen, en dat is dan met douane afhandeling erbij. Eén keer heeft het 6 weken geduurd, maar dat lag hier aan de douane. Koeriers zijn inderdaad sneller, maar 3 tot 5 keer zo duur. Goedkoop is het natuurlijk niet, maar het is ook een behoorlijke afstand. Via tnt oid is een pakket versturen naar de usa ook niet goedkoop. Als je het vergelijkt met hong kong post is het duur, maar hoe die dat doen?Erikz.nl schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:16:....
USPS is echt de langzaamste verzender uit de states. UPS, DHL en Fedex zijn veel sneller, maar kosten ook een veelvoud. ....
Dat is ondertussen wel heeeel lang ja. Op zich wel kans nu dat ze over hun 30 dagen heen zitten om in te klaren en ze dat niet meer mogen doenB2 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:04:
Pffffft ik krijg echt een punthoofd van PostNL. Volgens mij ligt mijn pakket (jas) gewoon bij de douane, maar PostNL blijft in herhaling vallen met standaard reply's (niks in het systeem, dus kan niks voor je doen.)
PostNL doet toch ook gewoon de inklaring of heb ik dat nou mis?
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 26-10-2013 13:31 ]
Volgens mij first class... Helaasapis29 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:57:
[...]
Dat is ondertussen wel heeeel lang ja. Op zich wel kans nu dat ze over hun 30 dagen heen zitten om in te klaren en ze dat niet meer mogen doen. Heb ik ook een keer gehad, dus niks meer bij hoeven te betalen
. Wel kreeg ik toen aan het begin zo'n formulier thuis om de echte waarde op te geven dus wist ik in ieder geval dat het bij hun binnen was.
Wie precies de inklaring doet weet ik nog steeds niet zeker maar in ieder geval ligt alles wat ingeklaard moet worden wel bij PostNL in de opslag. En voor m'n gevoel wordt het pas omgenummerd als ze aan de daadwerkelijke inklaring beginnen (bij First Class iig wanneer die als pakket bezorgd moeten worden)
Was het Priority of First Class verzonden?
Pakket is nooit meer binnengekomen. Verzender zegt officieel onderzoek bij USPS ingesteld te hebben, volgens USPS is het pakket naar Nederland gegaan maar PostNL is zo beweegbaar als een betonmuur... Zelfs bij een officiële klacht lezen ze mijn klacht niet.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Gingerbread op 24-12-2013 15:51 ]
Het blijft een commerciele zending, dus mijnsinziens moet je nog steeds betalen. Of erger, de ontvanger van je cadeau moet betalen.\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:31:
Weet iemand of ik ook import belasting moet betalen als ik via Amazon.com een horloge (~$100) bestel en laat gift wrappen en opstuur naar iemand als cadeautje? Er staat dat de prijs dan ook niet vermeld wordt op de shipping bill. Ik kan nergens vinden of de douane dan alsnog het pakje open gaat maken en de ontvanger met een rekening opscheept..
Dus dan moeten ze de cadeauverpakking openmaken om te zien wat er in zit en hoeveel het waard is.Select "This is a gift" to:
Include a packing slip so the recipient knows who it's from.
Hide prices on the packing slip.
Add optional gift wrap.
Include a personalized gift message.
Keep the gift a surprise by concealing items that ship in only the manufacturer's original box.
Hmm. Dan zou ik toch zeggen dat er geen belasting (meer) over betaald hoeft te worden..Items
$39.99 Estimated shipping & handling
$195.39Total before tax
$0.00Estimated tax to be collected
$195.39Estimated order total
[ Voor 73% gewijzigd door troftnom op 09-12-2013 11:07 ]
Dan wordt het met USPS verzonden denk ik (standard international shipping; of koeriersdienst). Maar er wordt vooraf niks afgehandeld en krijg je het wel aan de deur of later per post.\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:18:
Dat klopt idd, bij de Kindle werd het in rekening gebracht. Ik zie nu bij 'estimate shipping and tax' het volgende staan:
[...]
Hmm. Dan zou ik toch zeggen dat er geen belasting (meer) over betaald hoeft te worden..
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 09-12-2013 13:45 ]
De eerste is pas de 14e aangeleverd bij de post, niet de 10e. De tweede die later besteld is(?) is eerder daadwerkelijk op de post gedaan. Bovendien zijn het twee verschillende locaties en is nummer twee niet van buiten LA gekomen in tegenstelling tot pakket 1 (Madison, WI -> Chicago, IL). Allebei First Class mail of pakket 2 Priority, of EMS zelfs met die snelheid? Vanuit/via LA komt het bij mij iig ook altijd supersnel aanMarcel_ schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:33:
Waarom is het ene pakketje zo lang onderweg, en de andere die 2 dagen later besteld is zo snel dat het al afgeleverd is door PostNL vandaag
Een PostNL account aanmaken ('Mijn Pakket' oid) en regelmatig kijken
[ Voor 59% gewijzigd door apis29 op 17-12-2013 23:52 ]
Negatieve zin zal wel meevallen toch, die kosten zijn normaal, daar heb je als het goed is dan ook gewoon rekening mee gehouden...HyperTrophy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:53:
description of content: 'item'( used )
en
Value: $500,-
kan ik er nu 'van op aan', in negatieve zin, dat ik daarover zeker weten inklaringskosten moet betalen, zo ja hoeveel?
Dan heb je inderdaad geluk gehad, op 500 dollar had je de BTW moeten betalen bijvoorbeeld.HyperTrophy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:12:
Lucky me, geen enkele kosten!
Ik heb het wel eens voorgehad dat de site niet werd geupdate, en dat er dan plots 3 regels bijkwamen van de dagen ervoor... Je pakket kan zich dus al in Belgie bevinden.Wordt die status van USPS bij jullie altijd geupdate of is het wel eens bezorgd zonder een update?
Via de brievenbus? Dus geen omnummering naar PostNL dan toch (3S...) ? Vandaar waarschijnlijk ook geen updates in de tussentijd ...Marcel_ schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:07:
Hij zat vandaag in de brievenbus en kreeg daarna pas de updates dat het pakketje bij de douane was, mag niet klagen over de verzendtijd
Er was niemand thuis, de bezorger hier doet dat wel vaker als het door de brievenbus past, heb er zelf geen moeite meeapis29 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:06:
[...]
Via de brievenbus? Dus geen omnummering naar PostNL dan toch (3S...) ? Vandaar waarschijnlijk ook geen updates in de tussentijd ...
euhm dat is toch niet jouw "probleem!"Loenatik schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:20:
Slecht verhaal...
Tablet besteld via Ebay USA. Via USPS verzonden en via track & trace goed te volgen.
Het totale traject duurde 14 dagen, dus daar is niets mis mee.
Totdat de postbode hedenochtend aan de deur stond met een pakketje van 290 gram, terwijl het pakket verzonden is met een gewicht van 2 LBS (= 907 gr).
Wel EUR 75 belasting aftikken, maar dus geen tablet![]()
Zoals het er nu naar uit ziet is het pakket aan de onderkant opengesneden, de inhoud eruit gehaald en weer dichtgeplakt.
Als het goed is gaat de bedrijfsrechereche van PostNL ermee aan de gang, maar geen idee wat ik daarvan kan verwachten.
Dus dat is ook nog een scenario waar je rekening mee mag houden als je iets via USPS/PostNL laat versturen.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 30-01-2014 12:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Article 9 1. The Community shall be based upon a customs union covering the exchange of all goods and comprising both the prohibition, as between Member States, of customs duties on importation and exportation and all charges with equivalent effect and the adoption of a common customs tariff in their relations with third countries.
2. The provisions of Chapter 1, Section 1 and of Chapter 2 of this Title shall apply to products originating in Member States and also to products coming from third countries and having been entered for consumption in Member States.
Article 10 1. Products having been entered for consumption in a Member State shall be deemed to be products coming from a third country in cases where, in respect of such products, the necessary import formalities have been complied with and the appropriate customs duties or charges with equivalent effect have been levied in such Member State and where such products have not benefited by any total or partial drawback on such duties or charges.
2. The Commission shall, before the end of the first year after the date of the entry into force of this Treaty, lay down the methods of administrative co-operation to be adopted for the application of Article 9, paragraph 2, taking due account of the need for reducing as far as possible the formalities imposed on trade.
Before the end of the first year after the date of the entry into force of this Treaty, the Commission shall lay down the provisions applicable, as regards trade between Member States, to goods originating in another Member State in whose manufacture products have been used on which the appropriate customs duties or charges with equivalent effect in the exporting Member State have not been levied or which have benefited by a total or partial drawback on such duties or charges.
When laying down such provisions, the Commission shall take due account of the rules for the elimination of customs duties within the Community and for the progressive application of the common customs tariff.
[ Voor 37% gewijzigd door Padje op 24-04-2014 17:22 ]
Verwijderd
22 euro excl of incl verzendkosten?Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:06:
Onlangs heb ik ook een bestelling uit de VS geplaatst; hier heb ik bewust rekening gehouden met de "€22 regel". Uit eerdere ervaring heb ik namelijk voor €0.90 te veel €18 moeten betalen aan de deur..
Ik verwacht nu een pakketje met een waarde van $29,50 dat is omgerekend nét geen €22, echter heb ik gekozen voor een goedkopere verzend optie. Volgens de webshop heette dit toen "Global Airmail DHL", echter na een telefoontje met DHL (NL) blijkt dat dit niet door hen wordt aangeboden. De webshop heeft dit opeens aangepast naar "International Airmail". Met deze manier heb ik helaas geen mogelijkheid om het pakketje te traceren, een traceerbare manier was namelijk twee keer zo duur.
Wel heb ik een zogenaamde track and trace code gekregen (volgens mij kan ik het pakketje hiermee alleen traceren totdat het Amerika verlaat) Momenteel staat er:
apr 18, 2014
12:13PM
Des Plaines, IL, US
Processing Completed at Origin
9:59AM
Des Plaines, IL, US
Processed
5:59AM
Des Plaines, IL, US
Arrival DHL Global Mail Facility
Niet helemaal duidelijk of het Amerika verlaten heeft (ook kreeg ik een bevestiging van verzending op 16 april, ipv 18 april volgens DHL) Nadat ik gemaild heb met DHL (VS) kreeg ik gisteren te horen dat het pakketje bij customs ligt. Eeh.. is dit douane in NL, of ?
Ik voldoe aan alle regels en ik neem aan dat ik geen extra kosten hoef te betalen, dan denk ik dat ik het pakketje snel kan verwachten?? Iemand??
Voor het bereiken van de 22 euro grens worden de verzendkosten niet meegerekend hoor...Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:42:
[...]
22 euro excl of incl verzendkosten?
ze rekenen de verzendkosten namelijk mee dus je kan je daar nog lelijk aan branden.
Verwijderd
Zou er niet op rekenen, Customs Clearance is juist de horrorfase die onwerkelijk lang kan duren.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 07:22:
Kan ik hem zaterdag verwachten?
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 09:54 ]
Dan is de kans groot dat ie vandaag aankomt.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:20:
Update: Shipment Activity Location Date & Time
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Customs clearance processing complete NETHERLANDS April 28, 2014 10:12 pm
Ik vindt het niet echt tegenvallen, is nu 12 dagen totaal onderweg.
Verwijderd
thx man! zojuist ff tweetje gedaan. gok zelf op €20. het bedrag is minder dan €150 dus hoef gelukkig geen douane kosten te betalenLukeS schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:15:
[...]
Dan is de kans groot dat ie vandaag aankomt.
Via twitter @PostNL kun je met het Amerikaanse track&trace nummer laten omzetten naar een Nederlands nummer. Dan kun je vervolgens zien of je eventueel moet bijbetalen en zo ja, hoeveel contant geld je in huis dient te hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 11:07 ]
Als je bij moet betalen dan zou het er bij moeten staan volgens mij. Dus misschien heb je geluk?Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:40:
[...]
thx man! zojuist ff tweetje gedaan. gok zelf op €20. het bedrag is minder dan €150 dus hoef gelukkig geen douane kosten te betalen
3S code ontvangen, pakketbezorger is onderweg![]()
alleen zie nergens hoeveel ik moet bijbetalen???
Verwijderd
vindt het maar vreemd, 4 dagen bij douane in Chigago en 4 dagen in NL.LukeS schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:14:
[...]
Als je bij moet betalen dan zou het er bij moeten staan volgens mij. Dus misschien heb je geluk?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 19:06 ]
[ Voor 13% gewijzigd door CrashOverDrive op 30-05-2014 17:53 ]
Heb inmiddels een mail naar postnl gestuurd en ze benaderd via twitter. Alleen is zelfs hun twitter ook pas maandag weer bereikbaar, lekker ouderwets toch weer haha!oohh schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:19:
Neem anders even met PostNL contact op (bijvoorbeeld via Twitter) en stuur hen de tracking code door. Zij kunnen dat dan omzetten naar een 3S code en dan kun je via de PostNL site precies volgen waar hij is. Al ben ik bang dat wat op de USPS site staat gewoon klopt en het mogelijk ergens anders is afgeleverd.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 20-10-2014 18:40 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 18:14 ]
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door apis29 op 29-11-2014 15:39 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Dick99999 op 01-12-2014 21:04 ]
Ik heb nog nooit een 3S van een omgenummerd buitenlands pakket in Mijn Pakket zien verschijnen. Zeker weten niks in NL besteldDick99999 schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:28:
Toegevoegd 2:
Ere wie ere toekomt. De USpost tracking blijkt toch juist te zijn en PostNL is inderdaad onaangekondigd 3x langs geweest volgens die USpost tracking. PostNL heeft een briefje achtergelaten dat het pakket bij AH lijgt met een eigen/nieuw 3S tracking nummer. Wat bovenstaande postNL-eigen track codes dan wel/niet zijn weet ik niet.
Zoek de website van de post in Namibie op en kijk of je daar het USPS tracking nummer kan invoeren. Heb inmiddels mijn pakket binnen dat ook via een verkeerd land was gegaan en in principe wordt dit gewoon doorgestuurd ja. Ik ben er overigens wel zelf achteraan gegaan via twitter @USPSHelp maar normaal gesproken is het doorsturen door de post in het verkeerde land de normale gang van zaken ....TiwingHoofd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:21:
Ik heb een pakket besteld vanuit amerika, is verstuurd via USPS.
Pakket heeft vanaf New York 3 weken geen updates gehad tot ie eenmaal Amsterdam aangaf. Bij Amsterdam stond de melding dat hij weer departed was, maar niet waar naar toe. Hij gaf niet de melding dat het pakket was gesorteerd etc.
Open net weer de track&trace link en deze laat ineens zien dat het pakket in Namibie bij de douane is aangekomen. Ik heb de verstuurder al gemaild, maar wacht niet op een supersnelle reactie vanwege het tijdsverschil.
Wat kan ik nog meer doen, is er een manier dat ik via USPS kan regelen dat het pakket terug naar Nederland komt of moet ik gewoon afwachten en kijken of ze in Namibie zien dat het pakket naar Nederland toe moet?
Had de NamPost ook nog even gemaild maar die gaven geen reactie, hopen dat @USPSHelp dat wel zal doen.apis29 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:54:
[...]
Zoek de website van de post in Namibie op en kijk of je daar het USPS tracking nummer kan invoeren. Heb inmiddels mijn pakket binnen dat ook via een verkeerd land was gegaan en in principe wordt dit gewoon doorgestuurd ja. Ik ben er overigens wel zelf achteraan gegaan via twitter @USPSHelp maar normaal gesproken is het doorsturen door de post in het verkeerde land de normale gang van zaken ....
[ Voor 28% gewijzigd door TiwingHoofd op 16-12-2014 17:27 . Reden: Bijvoegende informatie die ik vergeten was. ]
Verwijderd
Ik heb precies dezelfde melding gehad. Op 21 november was mijn pakketje departed op Schiphol, ipv dat het naar de douane en enzo ging. Het bleef zo'n 3 weken lang staan op departed. Ongeveer 2 weken geleden is het aangekomen in Namibië. USPS en PostNL wezen ook naar elkaar. Toen ik tegen PostNL zei dat ik niet naar USPS kan omdat zij naar PostNL wijzen, kreeg ik de melding dat ze 99X hun excuses aanboden dat postnl er niets aan kan doen en ze nog nooit mijn track & trace code gescand hebben.tescione schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:48:
Iemand een advies wat ik het beste kan doen? Mijn pakketje heeft al meer dan een week dezelfde status;
Your item departed a transfer airport in Amsterdam-Schiphol, Amsterdam, NETHERLANDS on December 14, 2014 at 1:53 pm. The item is currently in transit to the destination.
USPS en POSTNL wijzen naar elkaar. Kan het gewoon zo zijn dat deze zending op Schiphol staat en nog niet aan de beurt is door de drukte?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 77% gewijzigd door tweakerbwoy op 24-03-2015 16:55 ]
Inklaring rekenen ze ook de postkosten mee, zeker als ze op de factuur vermeld staan. En er komen natuurlijk nog de 13.5 (of gelijk welk bedrag PostNL rekent voor inklaring) bij... Dan klopt het ongeveer hoor. Volgende keer rekening mee houden...MikeyMan schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:59:
Pff... Moet ook even mijn ei kwijt hoor...
Anderhalve week geleden een cadeautje besteld voor mijn getuige (ga vrijdag trouwen), met USPS express international. Zou binnen 3 dagen geleverd worden voor de lieve som van 58 dollar.
Wat blijkt nu; waarschijnlijk is de levering niet op tijd. Wordt vrijdag of zaterdag, en das natuurlijk te laat.
Daarnaast moet ik nu nog eens €30,10 aan inklaring betalen voor een product van 27 euro.
Redelijk schandalig als je het mij vraagt!
Moet zeggen dat ik sowieso slechte ervaringen heb met post uit de USA.
Uit Azie, UK, noem maar op, altijd snel geleverd.
Lukt uit de USA haast nooit.
Zo is het nu eenmaal... Volgende keer http://invoerkosten.nl/ gebruiken (of http://www.invoercalculator.be/ in het geval van België)MikeyMan schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:07:
Das toch absurd. Als ik een pakket bestel wat er drie weken over mag doen betaal ik inklaring over 18 dollar, en nu het sneller verstuurd wordt over 60 dollar? Slaat echt nergens op.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq