ik heb een moederbord uit de US via Ebay gekocht.
nu is deze netjes verzonden via USPS maar deze ligt nu blijkbaar al een tijd bij de Douane op Nederlandse bodem.
daarin word gesproken over dat het nogal lang kan duren eer dat een pakketje van USPS door de douane komt.
kijk ik op de site van de douane staat daar heel mooi:
nu is deze netjes verzonden via USPS maar deze ligt nu blijkbaar al een tijd bij de Douane op Nederlandse bodem.
- Label/Receipt Number: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
- Class: Priority Mail International Parcels
- Service(s): International Parcels
- Status: Into Foreign Customs
- Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
- Detailed Results:
- Into Foreign Customs, June 09, 2009, 4:40 pm, NETHERLANDS
- Arrived Abroad, June 09, 2009, 4:40 pm, NETHERLANDS
- International Dispatch, June 07, 2009, 12:13 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
- Arrival
- Electronic Shipping Info Received, June 04, 2009
daarin word gesproken over dat het nogal lang kan duren eer dat een pakketje van USPS door de douane komt.
kijk ik op de site van de douane staat daar heel mooi:
mijn vraag is: weet iemand hoe lang het kan duren? wat gebeurd er nu eigenlijk op dit moment met dat pakketje? ligt het af te koelen? moet het gechecked worden? kan ik invloed uit oefenen dat het sneller mijn adres bereikt?Let op!
Douane heeft geen informatie over waar uw postpakket is
Het post- of koeriersbedrijf kan u vertellen waar het pakket is en of bijvoorbeeld de douaneafhandeling inmiddels klaar is. De Douane heeft hierover geen informatie.
UW PAKKET LIGT ALTIJD BIJ HET POST- OF KOERIERSBEDRIJF, NOOIT BIJ DE DOUANE !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!