Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenilygy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06-2016
Hoe zit het eigenlijk met de handsfree speaker? het valt mij op dat deze verhuist is van boven naast de power knop naar achter naast de camera, waar ik bang voor ben is dat deze plek ten koste gaat van het geluid van het handsfree bellen, wat denken jullie? nu kan je hem mooi op tafel laten liggen tijdens het bellen omdat de speaker toch boven zit maar bij deze is dat wel anders, en ik vraag me af of je dan geen dof geluid krijgt gezien hij met de speaker naar de tafel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All, woensdagavond kreeg ik de E72 binnen ... Wat een pracht apparaat! Lekker aan de slag gegaan; internet geinstalleerd, email opgetuigd etc. Totdat ik gisterenmiddag een mailtje aan het dichten was en er achter kwam dat het toetsenbord gewoon niet CORRECT is!! Het gaat hier dus om een 'import " model zoals jullie zeggen (?)
Ik heb direct ELECTROSKY gebeld, zegt die kerel ook nog eens dat het "normaal" is! Vandaag gaat 'ie retour naar deze vriend.

WEES GEWAARSCHUWD, CHECK EERST BIJ DE WEBWINKEL OF HET ECHT OM EEN OFFICIEEL NL MODEL GAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:28:
All, woensdagavond kreeg ik de E72 binnen ... Wat een pracht apparaat! Lekker aan de slag gegaan; internet geinstalleerd, email opgetuigd etc. Totdat ik gisterenmiddag een mailtje aan het dichten was en er achter kwam dat het toetsenbord gewoon niet CORRECT is!! Het gaat hier dus om een 'import " model zoals jullie zeggen (?)
Ik heb direct ELECTROSKY gebeld, zegt die kerel ook nog eens dat het "normaal" is! Vandaag gaat 'ie retour naar deze vriend.

WEES GEWAARSCHUWD, CHECK EERST BIJ DE WEBWINKEL OF HET ECHT OM EEN OFFICIEEL NL MODEL GAAT
Hoe heb je dat geconstateerd? Dan controleer ik dat ook even als ik mijn toestel binnen krijg. Die van mij is waarschijnlijk ook een import namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
Wat is er dan precies wat er niet goed aan het toetsenbord is? Is het geen Qwerty?

Ik las uit eerdere posts dat ze gewoon garanderen dat het een qwerty toetsenbord op zit, met nederlands menu.

Dan wel geen NL of Engelse handleiding, maar dat zou mij niet boeien. Als het toetsenbord, het OS maar Nederlands zijn, en dat de garantie gewoon geregeld is.

[ Voor 16% gewijzigd door Aeon op 04-12-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
dog4life schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:08:
[...]

Hij kan hem uit Azie hebben! Of ergens anders dichter bij huis, maar ze zijn gewoon te koop hoor. Alleen in NL een beetje moeilijk te krijgen..
Bedoel dat ie misschien nog wel een degelijke telefoon heeft liggen, en de E72 bij een verlenging heeft gekregen.

Chauffeur van TNT is onderweg met mij E72 Black van Studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Studentmobiel heeft al een partij telefoons retour gestuurd omdat er geen goed toetsenbord op zat. Ik denk dus dat degene die ze nu hebben gestuurd wel goed zullen zijn, maar toch zou het handig zijn als je even vermeld wat er nu precies niet goed ging? Welke toetsen deden het niet?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Solomon schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:00:
Studentmobiel heeft al een partij telefoons retour gestuurd omdat er geen goed toetsenbord op zat. Ik denk dus dat degene die ze nu hebben gestuurd wel goed zullen zijn, maar toch zou het handig zijn als je even vermeld wat er nu precies niet goed ging? Welke toetsen deden het niet?
Idem voor GSMtrack. De man die ik aan de telefoon had verzekerde mij dat hij persoonlijk de toestellen ging controleren op de correctheid van het toetsenbord, en pas daarna de E72 op de website ging zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgreving2
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 19:24
Heb hem bij phoneplaza vandaan, al maanden geleden besteld maar ga hem niet gebruiken vanwege te hoog gadgetgehalte.

Eerst, met e71 (mooi apparaat) icm met een bedrijf waar ik kon syncen met kalender/email was dat superhandig. Maar dat gebruik ik niet meer en de rest van de functies heb ik eigenlijk ook niet nodig. Dus als ik er een redelijke prijs voor kan krijgen drukt dat mooi mijn abbo-kosten. De e71 had ik al verkocht, en ik gebruik dus nu weer een old-school nokia :) heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
zenilygy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:41:
Hoe zit het eigenlijk met de handsfree speaker? het valt mij op dat deze verhuist is van boven naast de power knop naar achter naast de camera, waar ik bang voor ben is dat deze plek ten koste gaat van het geluid van het handsfree bellen, wat denken jullie? nu kan je hem mooi op tafel laten liggen tijdens het bellen omdat de speaker toch boven zit maar bij deze is dat wel anders, en ik vraag me af of je dan geen dof geluid krijgt gezien hij met de speaker naar de tafel ligt.
Met die handsfree speaker merk ik het volgende. Je hebt de kleine verhoging op de achterzijde, hierdoor wordt het oppervlak waar je telli op licht een soort van klankbord. Als je hem neerlegt is het geluid veel harder (door weerkaatsing) dan als je m in de hand houdt :)

Hoeveel mensen zijn er inmiddels die m hebben? Ben ik dan echt een van de lucky few? In bussen enzo kijken mensen wel uit nieuwsgierigheid :)
Laatst ook iemand in de kroeg die kwam vragen of dit nou de E72 was en waarom hij m nou zou moeten kopen

[ Voor 4% gewijzigd door r0el op 04-12-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat ding nog nooit gezien maar als ik iemand erop zie tikken zou ik echt niet weten of het nou een E71 of E72 is. Werkt die optische muis dinges trouwens met SCUMMVM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:26:
Heb dat ding nog nooit gezien maar als ik iemand erop zie tikken zou ik echt niet weten of het nou een E71 of E72 is. Werkt die optische muis dinges trouwens met SCUMMVM?
Zijn stiekem wel veelal E71 gebruikers ;)
Maar ScummVM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scummvm is een emulator voor oude lucasarts adventure games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenilygy
r0el schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:20:
[...]

Met die handsfree speaker merk ik het volgende. Je hebt de kleine verhoging op de achterzijde, hierdoor wordt het oppervlak waar je telli op licht een soort van klankbord. Als je hem neerlegt is het geluid veel harder (door weerkaatsing) dan als je m in de hand houdt :)

Hoeveel mensen zijn er inmiddels die m hebben? Ben ik dan echt een van de lucky few? In bussen enzo kijken mensen wel uit nieuwsgierigheid :)
Laatst ook iemand in de kroeg die kwam vragen of dit nou de E72 was en waarom hij m nou zou moeten kopen
Dank je :) klinkt erg goed allemaal :) dus daar hoef ik me geen zorgen over te makken, want ik vindt het juist zo prettig als ik het toestel gewoon op tafel kan laten liggen tijdens het bellen. :)

Ik wacht nog even met bestellen van het toestel zodat ik 100% zeker weet dat ik geen import krijg, ik bestel hem denk ik via pdashop.nl ze zijn daar nu nog niet op voorraad maar als het goed is krijgen zij gewoon de NL modellen.

Waar ik persoonlijk ook heel erg blij van wordt is dat ze eindelijk dat accu klepje hebben aangepast van de e72 want bij mijn e71 gebeurde het toch wel met regelmaat dat een kant los schoot (hebben hier meer mensen last van.) erg vervelend dat als ik hem uit me zak haalde dat ik dan vaak weer een van beide kanten moest dichtdrukken, nu is dat eindelijk opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solomon schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:00:
Simpel; probeer maar een VRAAGTEKEN op je scherm te krijgen.... Je doet SHIFT , druk op de knop waar het vraagteken staat , en je krijgt GEEN vraagteken , maar iets anders ( weet ik niet meer ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:50:
Wat is er dan precies wat er niet goed aan het toetsenbord is? Is het geen Qwerty?
Ik las uit eerdere posts dat ze gewoon garanderen dat het een qwerty toetsenbord op zit, met nederlands menu.
..........g, maar dat zou mij niet boeien. Als het toetsenbord, het OS maar Nederlands zijn, en dat de garantie gewoon geregeld is.
Het is een QWERTY , het is in NL taal .....dus OK , maar , Als je op het toetsenbord een VRAAGTEKEN selecteert krijg je een ANDER teken in je scherm . Boeit dat je niet ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:28:
[...]

Het is een QWERTY , het is in NL taal .....dus OK , maar , Als je op het toetsenbord een VRAAGTEKEN selecteert krijg je een ANDER teken in je scherm . Boeit dat je niet ? 8)7
ALS het toestel verder helemaal QWERTY is, en Nederlands, zou het mij verder niet boeien. Maar dat is in jullie geval dus niet zo.

Ik hoop dat dit sofwarematig te fixen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:32:
[...]

ALS het toestel verder helemaal QWERTY is, en Nederlands, zou het mij verder niet boeien. Maar dat is in jullie geval dus niet zo.

Ik hoop dat dit sofwarematig te fixen is.
Het boeit je verder niet, maar je hoopt vervolgens dat het softwarematig te fixen is ( ?) Ik ben je kwijt .... TIP , bel effe met ELECTROSKY, kun je die retour van mij met korting krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:37:
[...]

Het boeit je verder niet, maar je hoopt vervolgens dat het softwarematig te fixen is ( ?) Ik ben je kwijt .... TIP , bel effe met ELECTROSKY, kun je die retour van mij met korting krijgen
Rustig blijven ademen ;).
Mag ik vragen wanneer je je toestel hebt binnen gekregen? Zoals ik al eerder zei heb ik 24 november een bestelling geplaatst bij GSMtrack die ze zelf geannuleerd hebben omdat er dus problemen waren met het toetsenbord. Min of meer de problemen die jij nu beschrijft. Je drukt een symbol in, en je krijgt een ander symbol te zien dan de bedoeling is. Deze batch is teruggestuurd, en nu is er een nieuwe batch aldus GSMtrack.
Misschien kan iemand die zijn toestel van Studentmobiel heeft ontvangen even controleren of het vraagteken bij hem/haar wel goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kibber schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:45:
[...]

Rustig blijven ademen ;).
Mag ik vragen wanneer je je toestel hebt binnen gekregen? Zoals ik al eerder zei heb ik 24 november een bestelling geplaatst bij GSMtrack die ze zelf geannuleerd hebben omdat er dus problemen waren met het toetsenbord. Min of meer de problemen die jij nu beschrijft. Je drukt een symbol in, en je krijgt een ander symbol te zien dan de bedoeling is. Deze batch is teruggestuurd, en nu is er een nieuwe batch aldus GSMtrack.
Misschien kan iemand die zijn toestel van Studentmobiel heeft ontvangen even controleren of het vraagteken bij hem/haar wel goed werkt?
Ik ben rustig :*) Ik kreeg het toestel woensdag binnen.
( Ik had'm eerder ook bij GSMTrack besteld, maar zij hebben inderdaad de levering teruggestuurd , dat is wel een super tent )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen , zie hier :

........"
Beste Maus,

Deze ochtend heb ik contact gehad met de webwinkels Typhone.nl, Studentmobiel, 2Call, GSMstunts en Belsimpel.nl. Bij geen van allen is het probleem bekend. Bij GSMtrack is het probleem wel bekend, maar het gaat daar om een batch importmodellen, dus niet de modellen die specifiek voor de Nederlandse markt waren bedoeld. Het gaat om een software probleem bij het veranderen van de taalinstellingen. De toestellen die standaard in het Nederlands zijn, hebben deze problemen niet.

GSMtrack haalt heel vaak toestellen uit het buitenland (Duitsland) om toestellen eerder te kunnen leveren dan de 'concurrent'. Deze toestellen hebben wel gewoon de Nederlandse taal in het menu, maar zijn oorspronkelijk toestellen met bijvoorbeeld een Duitse ROM. Dit kan bij de E72 leiden tot de problemen in het toetsenbord. Het is zowiezo een software issue, dus met een software update zou het op te lossen zijn.

Ik heb voor de volledigheid ook met Nokia Benelux gebeld, zij hebben naar de servicelijsten gekeken, er zijn tot op heden uit geheel nederland nog slechts 2 Nokia E72 toestellen retour gekomen, echter met totaal andere problemen.

Ik hoop u met deze informatie een stuk op weg geholpen te hebben, het probleem lijkt zich dus enkel te concentreren tot de winkels die middels parallel-import werken.

Met vriendelijke groet,

Tim Wijkman
Hoofdredactuer
GSM Helpdesk Nederland
http://www.gsmhelpdesk.nl
"..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Ah kijk aan, dat zijn de betere berichten :).
Waarschijnlijk zijn de toestellen van GSMtrack nu ook gewoon in orde aangezien ze deze zouden controleren. We wachten rustig af! Ik heb gisteravond nog even gemaild om te vragen wanneer mijn toestel verzonden zou worden, en dat is vandaag. Vermoedelijk krijg ik de telefoon dus morgen! Spannend spannend spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:53:
.......Ik heb voor de volledigheid ook met Nokia Benelux gebeld, zij hebben naar de servicelijsten gekeken, er zijn tot op heden uit geheel nederland nog slechts 2 Nokia E72 toestellen retour gekomen, echter met totaal andere problemen.
Tim Wijkman
Hoofdredactuer
GSM Helpdesk Nederland
http://www.gsmhelpdesk.nl
"..........
2 van de 10 , mooie score :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Kreeg net een mailtje dat GSMtrack mijn toestel vandaag gaat verzenden + een track and trace code die vanaf vanavond actief zal worden. Heeft iemand een idee of GLS morgen bezorgt? Op hun site kon ik niks vinden... In de mail van GSMtrack van vanmorgen stond dat ik mijn toestel maandag of dinsdag moet krijgen, dus ik vrees het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:22:
[...]
Simpel; probeer maar een VRAAGTEKEN op je scherm te krijgen.... Je doet SHIFT , druk op de knop waar het vraagteken staat , en je krijgt GEEN vraagteken , maar iets anders ( weet ik niet meer ) ;)
Op de NL variant krijg je met shift + ? een (. Dit omdat je voor het vraagteken geen shift oid hoeft in te drukken ;) Gewoon meteen de ? knop dus. Hieronder ook ff aangegeven waar je bij mij het licht tussen de toetsen ziet. Hebben jullie dit ook?

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2crm2k2.jpg
NB: hij is een beetje vies ;) En hij glimt iets meer door de invisible shield die eroverheen zit

[ Voor 21% gewijzigd door r0el op 04-12-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
E72 Black van Studentmobiel is binnen. :)

Helemaal Nederlands, alleen de handleiding niet, menu's wel, vraagteken werkt ook gewoon zoals het hoort.

[ Voor 57% gewijzigd door Vraaag op 04-12-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

TMV

Ik heb m'n E72 van studentmobiel ook binnen. Eerste indruk is erg fijn, prachtig ding. _/-\o_
Geen problemen met toetsenbord.

r0el: ik heb alleen wat licht onder het knopje van de home-screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraaag schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:47:

Helemaal Nederlands, alleen de handleiding niet, menu's wel, vraagteken werkt ook gewoon zoals het hoort.
Hier hetzelfde. Er zat een Engelse handleiding bij. Eerste indruk is goed. Later meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber

Werkt het vraagteken zoals hierboven beschreven? Dus enkel door de vraagteken knop in te drukken en niet in combinatie met shift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kibber schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:15:
[...]

Werkt het vraagteken zoals hierboven beschreven? Dus enkel door de vraagteken knop in te drukken en niet in combinatie met shift?
Bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Nu online

TMV

kibber schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:15:
[...]

Bij mij ook :) geen problemen geconstateerd so far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Ik heb 'm ook binnen :) Vraagje, ik heb onderin een envelopje knipperen, maar heb geen nieuwe smsjes of mailtjes, wat kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Solomon schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:29:
Ik heb 'm ook binnen :) Vraagje, ik heb onderin een envelopje knipperen, maar heb geen nieuwe smsjes of mailtjes, wat kan het zijn?
SIMgeheugen vol met SMSjes?

[ Voor 4% gewijzigd door r0el op 04-12-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waar blijven de uitgebreide reviews?? Jullie hebben immers de telefoon al een paar uur in jullie bezit.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Heb ik ook..
Irritant, kan die smsjes van sim nergens importeren, althans nog niet tegengekomen.

edit:
Opgelost, sim in oude tel gestoken, berichten allemaal gewist, klaar. :)

Nou dat ding nog zien te verbinden met router, hij gebruikt standaard mobiel internet, zelfs als ik zeg dat ie wifi van me thuisnetwerk moet gebruiken.

edit:
Ah gewoon als toegangspunt je netwerk toevoegen, vervolgens bij instelling van browser, algemeen -> toegangspunt -> altijd vragen. :)

Hij zegt nu alleen wel steeds "Ongeldige servernaam". En laad dan de webpage ook niet, met mobiel internet werkt het wel.

Nou eens kijken of ik het netwerk van HvA er ook op krijg. :)

Zo ook even Opera Mobile 10 Beta 2 erop zetten.

[ Voor 62% gewijzigd door Vraaag op 04-12-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 17:10
Hij is ook bij pdashop beschikbaar:
http://www.pdashop.nl/pro...vemailer&utm_medium=email

Met Opera Mobile heb ik een toetsenbordgerelateerd probleem: kan geen "u/U" intoetsen, wat ik ook doe, krijg ik "*" voor in plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
1abc schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:01:
Hij is ook bij pdashop beschikbaar:
http://www.pdashop.nl/pro...vemailer&utm_medium=email

Met Opera Mobile heb ik een toetsenbordgerelateerd probleem: kan geen "u/U" intoetsen, wat ik ook doe, krijg ik "*" voor in plaats...
Deze heb ik (ook) al als bug gerapporteerd naar Opera, nog niks over gehoord helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
r0el schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:02:
[...]

Deze heb ik (ook) al als bug gerapporteerd naar Opera, nog niks over gehoord helaas
Ah dan wacht ik nog wel ff op gefixte release. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
Ben mijn Nokia messaging account kwijt.

Jaren geleden had ik een E61 bij, doen heette het, Nokia club geregistreerd.
Vorige week ontving ik mijn E72 en wilde een My Nokia account aanmaken. Nadat ik mijn mob nr opgaf kreeg ik een waarschuwing dat het nummer reeds geregistreerd was, onder een andere account. Na veel zoeken kon ik in dat oude account inloggen. Toen kwam de volgende verassing: bij het invoeren van het productnummer van de E72 kwam een waarschuwing tevoorschijn waarin ik las dat het nummer door iemand anders was geregistreerd... Hele vreemde verhaal allemaal.
Heb een uitgebreide mail naar Nokia gestuurd, 48 uur zijn reeds verlopen maar nog geen reactie.
Ik hoop dat ze alle oude/bestaande accounts "weggalen" zodat ik opnieuw kan registreren.

Kunnen jullie je normaal registreren bij https://netac36.vie.hosti...t/selectDeviceEdit.action
... mij lukt het niet, ik krijg elke keer een bericht: "We kunnen uw verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later opnieuw".

Kennen jullie andere alternatieven om emails real time binnen te halen en niet elke 10 of 15 minuten enz.?

[ Voor 18% gewijzigd door 1abc op 04-12-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Mensen die hem al hebben. Zit de batterij-cover goed stevig vast ? Of net zo gammel als bij (sommige) E75's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1abc
BoXie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:16:
Mensen die hem al hebben. Zit de batterij-cover goed stevig vast ? Of net zo gammel als bij (sommige) E75's ?
Zit goed vast. Soms vind ik het wel moeilijk om de cover terug te plaatsen. Die handigheid zal waarschijnlijk met de tijd komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Zit bij mij stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Hmm als ik me WEP key invoer, zegt ie dat ik ongeldige tekens gebruikt hebt, het is toch echt de goede key, 8)7

Zijn ook alleen maar letters en cijfers, snap er niks van.

edit:
Nu pakt ie me key wel, maar zegt ie nog steeds "ongeldige servernaam".
Ach ik zal wel even met die instellingen klooien. :p

[ Voor 49% gewijzigd door Vraaag op 04-12-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Nu online

TMV

Bij mij ook stevig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de oplossing van iemand hierboven die zijn sim weer in een oud toestel had gedaan hierbij de oplossing die onder andere ook op meerdere plaatsen hier op het forum te vinden is.

Bij knipperend envelopje staan er dus inderdaad berichten op je SIM.
Ga naar berichten -> opties -> SIM-berichten -> en dan de berichten openen/verplaatsen/verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Laatst online: 26-08 08:57
Heb hem net besteld bij PDA shop en wordt morgen nog afgeleverd. Dat zou nog eens een leuk cadeautje zijn van de goed heilig man d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:56:
[...]

Naast de oplossing van iemand hierboven die zijn sim weer in een oud toestel had gedaan hierbij de oplossing die onder andere ook op meerdere plaatsen hier op het forum te vinden is.

Bij knipperend envelopje staan er dus inderdaad berichten op je SIM.
Ga naar berichten -> opties -> SIM-berichten -> en dan de berichten openen/verplaatsen/verwijderen.
Nice, werkt perfect! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Huidige eigenaars van de E72 : kun je vanuit bijv. de Gallery een foto verzenden via mail per Nokia Messaging ? Die telefoonbrede integratie van Messaging is in de E71 vaak niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Mijn kompas werkt niet erg goed, hebben meer mensen hier last van? Als het kompas groen is in maps, geeftie nog steeds een afwijking van +/- 45 graden.

[ Voor 39% gewijzigd door Solomon op 04-12-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint qua verkrijgbaarheid op dit moment ergens op te lijken. PDAshop.nl en studentmobiel.nl lijken de E72 op dit moment op voorraad te hebben. Hoe zit dit met de winkels zelf, zijn ze daar inmiddels ook al op voorraad (denk aan de Phonehouse of de Belcompany)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Is er al iemand die werkende navigatie software heeft draaien op de E72? (bijvoorbeeld Mcguider/Sygic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste negatieve ervaringen: de batterijcover zit bij mij aan de achterkant aan één kant een beetje los; kan hem indrukken. Ook kan ik aan de voorkant rechtsonder het frontje indrukken.

Verder lijkt het alsof bij het bellen de interne speaker vaak "meetrilt".

Sygic werkt er trouwens prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
BoXie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:29:
Huidige eigenaars van de E72 : kun je vanuit bijv. de Gallery een foto verzenden via mail per Nokia Messaging ? Die telefoonbrede integratie van Messaging is in de E71 vaak niet aanwezig.
Je kan gewoon je afbeelding/bestand uit de gallerij gewoon met de optie 'send' via email (nokia messaging) versturen :)
Aeon schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 07:34:
Is er al iemand die werkende navigatie software heeft draaien op de E72? (bijvoorbeeld Mcguider/Sygic)
Sygic Mcguider werkt hier prima! Versie 7.7 Soms nog wel 'unexpected error' of dat ie er ineens uitklapt. Maar dat schijnt iets met de kaarten te zijn? :?

[ Voor 51% gewijzigd door r0el op 05-12-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:41
Goeiemorgen,

Heb ook m'n E72 binnen, krijg het alleen met geen mogelijkheid voor elkaar om software te installeren zoals shazam of live messenger van de Nokia website.
Hij download het bestandje keurig, en als ik op installeren klik dan knippert m'n scherm een keer en is het klaar...
Heeft iemand anders dit ook al ervaren?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik heb net contact gehad met PDA shop (http://www.pdashop.nl/pro...-zodium-black-qwerty.html) . Zij vertelden mij dat zij GEEN import toestellen verkopen maar toestellen bedoelt voor de Nederlandse markt. Echter, pda shop bekende dat ze de toestellen nog niet uitgebreid hebben getest. Mijn vraag: wat denken jullie? Vertrouwen op PDA shop of wachten tot de grote winkels hem in voorraad krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2009
Iemand ervaring met E72 en Exchange? Las dat daar problemen mee zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Peter75 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:11:
Werkt hier perfect, net zo goed als op m'n vorige Windows Mobile foon :) Heb het alleen nog niet voor elkaar om te zorgen dat ik op het homescreen een melding van een ongelezen e-mailtje krijg, wanneer dit e-mailtje automatisch in een submap van m'n exchange is geplaatst... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Gmail werkt prima maar krijg het niet voor elkaar om mijn google calendar te synchroniseren.
Iemand hier al uitgekomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Heb net de gsm binnen gekregen van de PDA shop en zover ik kan bepalen in 15 minuten werkt het keyboard na behoren. Symbolen, daar waar ze behoren te zijn. Verder moet ik nog ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Peter75 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:11:
Had in het begin problemen met instellen, maar moest even de juiste poort aangeven en hij doet het perfect.
Email, agenda, taken etc, alles gaat goed.
Vind de snelheid nog wel wat matig, maar verder helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:53:
Goeiemorgen,

Heb ook m'n E72 binnen, krijg het alleen met geen mogelijkheid voor elkaar om software te installeren zoals shazam of live messenger van de Nokia website.
Hij download het bestandje keurig, en als ik op installeren klik dan knippert m'n scherm een keer en is het klaar...
Heeft iemand anders dit ook al ervaren?
Alvast bedankt.
Ben nog even verder aan het kijken geweest en zelfs specifieke software voor de e72 krijg ik niet geinstalleerd...
Heb al een harde reset geprobeerd, gekeken naar de settings van certificaten enzo...
Heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Meer mensen de standaard AC-3E lader ipv de HE ontvangen in hun pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:02:
[...]

Ben nog even verder aan het kijken geweest en zelfs specifieke software voor de e72 krijg ik niet geinstalleerd...
Heb al een harde reset geprobeerd, gekeken naar de settings van certificaten enzo...
Heel vreemd...
Excuseer mij! Heb het probleem achterhaald als ik t geheugenkaartje eruit haal werkt alles prima ff formatteren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
r0el schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:04:
Meer mensen de standaard AC-3E lader ipv de HE ontvangen in hun pakket?
Yup, ik ook... Maar dat was van studentmobiel, en daar stond nix op de site van een HE lader...

[ Voor 16% gewijzigd door Solomon op 05-12-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb de e72 ook in mijn bezit, alleen grootste nadeel tot nu toe vind ik toch wel de uitermate zwakke tril meldingen, iemand hier ook ervaring mee en enig idee of dit softwarematig op te lossen valt?

Ikzelf vind deze wel redelijke oke;
http://www.phonearena.com...Review-review-r_2327.html

[ Voor 31% gewijzigd door Sj44kie op 05-12-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinpo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 18:26
Kan een van jullie een review schrijven met foto`s erbij?

They call it a "Royale" with cheese!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Solomon schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:48:
[...]

Yup, ik ook... Maar dat was van studentmobiel, en daar stond nix op de site van een HE lader...
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Duidelijk omgeflashed importapparaat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

W00fer schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:41:
[...]

Bij PDAshop vermelden ze het volgende:
Let op! Er wordt een schriftelijke Engelstalige handleiding meegeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies de inhoud van de doos van studentmobiel?
volgens hun internetsite zit er het volgende in:
Nokia E72
Accu
Thuislader
Datakabel
Headset

ik lees echter op meerdere sites (oa de nokia site) dat er veel meer bij hoort te zitten.. oa een tasje en een memorychip.. en nog wel meer volgens mij..

wat zit er precies bij?

Gr Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:18:
Nokia E72
Accu
Thuislader
Datakabel
Headset

ik lees echter op meerdere sites (oa de nokia site) dat er veel meer bij hoort te zitten.. oa een tasje en een memorychip.. en nog wel meer volgens mij..

wat zit er precies bij?

Gr Mark
# Nokia E72
# Nokia High Efficiency Lader AC-8
# Nokia MicroSD4GB (in toestel)
# Nokia MicroUSB Datakabel CA-101D
# Nokia Stereo Hoofdtelefoon WH-601
# Nokia Batterij BP-4L
# Draagtasje en koord
# Reinigingsdoekje
# Gebruikershandleiding
# Folder Nokia Eseries Experience
# Nokia PC Suite (v7.2) in microSD-kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit is van een E72 van studentmobiel?

ik vraag dit omdat ik hiervoor ergens lees dat er bijv. bij studentmobiel geen HE lader bij zit..maar een standaard lader.. dus vroeg ik mij af of de gehele inhoud van de doos van studentmobiel anders is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:47:
En dit is van een E72 van studentmobiel?

ik vraag dit omdat ik hiervoor ergens lees dat er bijv. bij studentmobiel geen HE lader bij zit..maar een standaard lader.. dus vroeg ik mij af of de gehele inhoud van de doos van studentmobiel anders is..
Dit zou de standaard inhoud moeten zijn die je bij het benelux model van(uit) Nokia krijgt. Echter degene die m via nokia zelf hebben ontvangen (including me) hebben geen HE lader maar een normale AC lader ontvangen. Heb al contact met nokia gezocht maar tot op heden geen reactie.

Edit: Dat zwakke trillen (en bij smsje maar 1x heel zacht) was mij ook al opgevallen. Vind t vrij vervelen eerlijk gezegd

[ Voor 8% gewijzigd door r0el op 06-12-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
W00fer schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:41:
[...]

Ja, kwam gister wel ergens één Engels woordje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Vraaag schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:04:
[...]

Ja, kwam gister wel ergens één Engels woordje tegen.
Heeft er niets mee te maken, als er een Nederlandse ROM op staat, dan is dat dezelfde ROM als die die op Nederlandse E72's staat!

Overigens had ik bij m'n Studentmobiel E72:
# Nokia E72
# Nokia Lader (GEEN HE)
# Nokia MicroSD4GB (in toestel)
# Nokia MicroUSB Datakabel CA-101D
# Nokia Stereo Hoofdtelefoon WH-601
# Nokia Batterij BP-4L
# Draagtasje en koord
# Reinigingsdoekje
# Gebruikershandleiding
# Folder Nokia Eseries Experience
# Nokia PC Suite (v7.2) in microSD-kaart

Dus exact hetzelfde als op de website staat, behalve de HE lader, maar blijkbaar hebben mensen die 'm van Nokia zelf hebben die er ook niet bij gekregen.

[edit]

Overigens zie ik het probleem van een import apparaat niet... De telefoons in Engeland, Duitsland, Finland en Nederland komen toch wel uit dezelfde fabrieken, en in die landen hebben ze echt niet veel laksere standaarden wat betreft kwaliteit. Als er gewoon een Nederlandse ROM op staat is er dus geen verschil tussen de toestellen.
Daarbij heb je met een importtoestel precies dezelfde garantie via de Nokia servicepoints en dergelijke :)

[ Voor 21% gewijzigd door Solomon op 06-12-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:18:
Nokia E72
Accu
Thuislader
Datakabel
Headset

wat zit er precies bij?

Gr Mark
In een aantal unboxing video's wordt gezegt dat het geheugenkaartje al in je telefoon zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op zondag 06 december 2009 @ 08:21:
[...]

Bij PDAshop vermelden ze het volgende:

quote:
Let op! Er wordt een schriftelijke Engelstalige handleiding meegeleverd!

[...]
Dat zei ik ook tegen die medewerker. Hij vertelde mij dat er geen Nederlandstalige schriftelijke handleiding bestaat. Deze zou dan te vinden zijn op internet. Wat betekent 'omgeflashed' voor de kwaliteit van het toestel?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:12:
[...]

Dat zei ik ook tegen die medewerker. Hij vertelde mij dat er geen Nederlandstalige schriftelijke handleiding bestaat. Deze zou dan te vinden zijn op internet. Wat betekent 'omgeflashed' voor de kwaliteit van het toestel?
Niks. Het is puur softwarematig. Het is een beetje als de Engelse Windows installeren op een computer die eigenlijk Nederlandstalig zou moeten zijn. Je computer is nog steeds een goede computer, Windows praat alleen een andere taal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13
Voor bij ons op werk overweeg ik 10 van deze E72 toestellen aan de schaffen en via een reverse proxy met Exchange te laten sync'en.

Wat wij graag naast deze Exchange koppeling zouden willen gebruiken is een IM client die met onze Jabber server kan connecteren, ik had begrepen dat er een IM client op de E72 zit maar ondersteund deze ook zelf gehoste Jabber servers?

Ook vroeg ik mij af of iemand mij kan bevestigen of dit toestel onder intensief gebruik het minimaal een volle dag volhoud op een accu.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Solomon schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:12:
[...]
Overigens zie ik het probleem van een import apparaat niet... De telefoons in Engeland, Duitsland, Finland en Nederland komen toch wel uit dezelfde fabrieken, en in die landen hebben ze echt niet veel laksere standaarden wat betreft kwaliteit. Als er gewoon een Nederlandse ROM op staat is er dus geen verschil tussen de toestellen.
Daarbij heb je met een importtoestel precies dezelfde garantie via de Nokia servicepoints en dergelijke :)
Je ziet het probleem niet? De importtoestellen zijn niet alleen softwarematig anders, maar vaak ook hardwarematig van inferieure kwaliteit. Daar doet garantie niets aan af. Je wilt voor meer dan 300 euro niet continue in een garantiemolen meedraaien. Dan wil je gewoon een goed toestel.
Dat toestellen uit andere landen andere (lagere) standaarden zouden hebben dat is inderdaad niet bewezen. Wel vind ik het aan te vechten om niet voor een toestel te kiezen wat van een oude batch is die goedkoop ingekocht wordt door de online shops en dan voor de volle mep wordt doorverkocht.
Dan betaal ik liever nog iets meer voor een volledig NL toestel. Heb nu zelf ook een import Samsung, welke prima werkt, maar Samsung is niet Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Nu online

TMV

W00fer schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:52:
[...]

Je ziet het probleem niet? De importtoestellen zijn niet alleen softwarematig anders, maar vaak ook hardwarematig van inferieure kwaliteit. Daar doet garantie niets aan af. Je wilt voor meer dan 300 euro niet continue in een garantiemolen meedraaien. Dan wil je gewoon een goed toestel.
Dat toestellen uit andere landen andere (lagere) standaarden zouden hebben dat is inderdaad niet bewezen. Wel vind ik het aan te vechten om niet voor een toestel te kiezen wat van een oude batch is die goedkoop ingekocht wordt door de online shops en dan voor de volle mep wordt doorverkocht.
Dan betaal ik liever nog iets meer voor een volledig NL toestel. Heb nu zelf ook een import Samsung, welke prima werkt, maar Samsung is niet Nokia.
Hoezo inferieure kwaliteit?

Je wilt zeggen dat een telefoon die voor de zweedse of noorse markt van slechtere kwaliteit is dan een toestel voor de nederlandse markt? Dat vind ik wel wat kort door de bocht. Zolang er "made in finland" achterop staat komen ze naar alle waarschijnlijkheid uit de zelfde fabriek en zullen kwa kwaliteit niets onder doen voor andere toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
[...]

Ik ben het niet met je eens :) Ik geloof echt niet dat er een verschil zit tussen Nederlandse en Duitse of Engelse batches! Misschien wel als je toestel uit China komt, maar dat is hier niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
[...]

Ik mag toch hopen dat ze uit dezelfde fabriek komen als ieder ander toestel. En een oude batch: tja. Dat zal ook wel meevallen. We praten hier over een toestel wat net op de markt is en waar waarschijnlijk nog weinig wijzigingen aan aangebracht zijn. Ik ben eerlijk gezegt niet bang voor een mindere bouwkwaliteit of hardware die niet gelijk is. Mijn grootste vrees was gedonder met de toetsenborden, maar dat lijkt verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Kan iemand trouwens wat foto's posten die gemaakt zijn met de E72? Ik ben wel benieuwd of de nieuwe camera echt een verbetering is. Ik ben vooral benieuwd naar foto's in een donkere omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
hey jongens,

Mn broertje heeft ook een E72 gehaald alleen deze is standaart engels. Dit is duidelijk een import telefoon dus mijn vraag is, is het mogelijk om de taal te veranderen van de telefoon?
Alvast bedankt!

Gr

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
  • Laatst online: 25-07-2022
Softwareupdate-je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Excellence1 schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:35:
hey jongens,

Mn broertje heeft ook een E72 gehaald alleen deze is standaart engels. Dit is duidelijk een import telefoon dus mijn vraag is, is het mogelijk om de taal te veranderen van de telefoon?
Alvast bedankt!

Gr
Ik heb laatst even staan spelen met een E71 en daar kan je ergens onder het settings menu de taal van de software aanpassen. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer waar, maar dat staat vast beschreven in het boekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Hey iedereen ik heb zonet mn nokia n86 verkocht wegens hardware problemen en ik lees nu verschillende meningen maar wat is er nou mis met de bouwkwaliteit van de e72? ik lees over lichtlekken in het toetsenbord en de batterijklep die loszit is dit nou bij alle e72's? ik vind hem er echt goed uitzien en als er geen zware hardware foutjes inzitten zou ik deze willen kopen deze week thx voor jullie reacties..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenilygy
Volgens mij is dit onzin en zit het batterijenklepje juist beter vast als bij de E71 want deze springt continu los aan een van de kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ik heb de E72, uitgeleverd door de PDA shop, en er is niets mis met de batterij klep. Wel komt er een heel klein beetje licht langs de "home" knop, maar echt storend is het absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zenilygy schreef op maandag 07 december 2009 @ 01:12:
Volgens mij is dit onzin en zit het batterijenklepje juist beter vast als bij de E71 want deze springt continu los aan een van de kanten.
Volgens mij is dat van die E71 onzin, die van mij zit namelijk prima vast (E71), zelfs met een extra losse sim onder de batterij. Oftewel: geen onzin, maar verschillend per exemplaar bij zowel de E71 als E72, als we van de ervaringen hierboven uit mogen gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
mafiatounes schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:19:
Hey iedereen ik heb zonet mn nokia n86 verkocht wegens hardware problemen en ik lees nu verschillende meningen maar wat is er nou mis met de bouwkwaliteit van de e72? ik lees over lichtlekken in het toetsenbord en de batterijklep die loszit is dit nou bij alle e72's? ik vind hem er echt goed uitzien en als er geen zware hardware foutjes inzitten zou ik deze willen kopen deze week thx voor jullie reacties..
Ik heb er een via studentmobiel, vrijwel zeker import, en er is niets mis met de bouwkwaliteit. Het batterijklepje zit goed vast. Er lekt wel wat licht langs een paar toetsen, maar dat is alleen in het donker zichtbaar, en is volgens mij geen minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Jah ik heb wat slechte ervaringen opgelopen met de laatste "top" nokia's zoals de n86 en n97 daarom vreesde ik hiervoor na de eerste klachten, hoop gwn dat ze niet afwijken inzake bouwkwaliteit met de vroegere e series bedankt voor de reacties althans! ik ga hem na mn werk halen bij pda shop en na een weekje ongeveer zal ik een videoreview posten op youtube

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Wat een waardeloze vervoerder is GLS toch ook. Mijn pakketje is zaterdag al ingescant maar tot op heden (2 dagen verder 10:15) nog steeds niet onderweg met de chauffeur. Ik mag toch hopen dat hij vandaag wel mijn kant op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:15

Praetextatus

the dutch_paki

kibber schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:17:
Wat een waardeloze vervoerder is GLS toch ook. Mijn pakketje is zaterdag al ingescant maar tot op heden (2 dagen verder 10:15) nog steeds niet onderweg met de chauffeur. Ik mag toch hopen dat hij vandaag wel mijn kant op komt.
Nou nou een beetje geduld mag wel :) Zaterdag ingescant. Dat betekend dat het paket is opgehaald en bij een GLS centrum ligt. Hierna wordt t nog doorgestuurd naar een centrum bij jou in de buurt. En dan pas komt t bij een chauffeur die t gaat berzorgen. En zondag leveren zij zoiezo niet. Dus waarschijnlijk krijg je t in de loop van de dag. En dat is dus precies zoals t moet gaan :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister de nokia e72 via pdashop besteld.
Met verleging van t-mobile kost hij me nog €94,-

Wordt morgen per koerier afgeleverd, goed geregeld.

Weet iemand goede site voor applicaties te downloaden?
Zoals een gratis navigator?

Thanks

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2101
  • Laatst online: 25-07-2022
Beetje voorbarig inderdaad... Als het pakket zaterdag gescand is, ligt deze in het verzendproces en wordt deze dus hoogstwaarschijnlijk vandaag geleverd.. Geduld is een schone zaak laten we maar zeggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ook op de website van t-mobile.nl ...

staat nog wel een levertijd van 4 weken...zal hij ook in de t-mobile shops te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abonnement Normale prijs
per maand* Online voordeel 1-jaar Online voordeel 2-jaar
Prijs toestel Prijs p/m* Prijs toestel Prijs p/m*
Relax 100 € 14,50 € 249,95 € 14,50 € 239,95 € 14,50
Relax 150 € 19,50 € 89,95 € 19,50 € 0,00 € 19,50
Relax 200 € 24,50 € 89,95 € 24,50 € 0,00 € 24,50
Relax 250 € 29,50 € 59,95 € 29,50 € 0,00 € 29,50
Relax 300 € 34,50 € 59,95 € 34,50 € 0,00 € 34,50
Relax 400 € 42,50 € 59,95 € 42,50 € 0,00 € 42,50
Relax 500 € 49,50 € 0,00 € 49,50 € 0,00 € 49,50
Relax 750 € 72,50 € 0,00 € 72,50 € 0,00 € 72,50
Relax 1000 € 94,50 € 0,00 € 94,50 € 0,00 € 94,50
Relax 1500 € 134,50 € 0,00 € 134,50 € 0,00 € 134,50

overigens vind ik de prijzen bij verlenging zeker meevallen bij t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 13:34
Ga ook mijn abo verlengen met t-mobile maar ik twijfel nog tussen flex en relax. Verder vallen de prijzen me idd erg mee! 1 jarige verlenging is goed af te sluiten zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit toch te twijfelen of ik de E72 verleng bij T-mobile, een abbo met sms en internet zou mij 45 euro p. maand gaan kosten. Terwijl ik bij Hi voor 30 euro klaar ben.

Ik las laatst wel iets over spectaculaire aanbiedingen voor huidige abbonees vanaf 1 januari, dus ik wacht nog maar even. Ik hoop zelf dat ze hun hele tariefplan gaan omgooien, zodat bij een relax abbo voortaan ook sms zit inbegrepen.

Zit nu toch al 4 maanden te wachten, dus dat maandje meer of minder doet er dan ook niet meer toe.
Pagina: 1 ... 9 ... 53 Laatste

Let op:
Levertijden en abonnementen mogen besproken worden in: [ABO] E72 levertijden en abonnemententopic.