Aha, ik neem dat ding ook nooit mee.g0tanks schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:31:
Je kan hem ook niet gebruiken op lager dan 100%
Gisterenavond heb ik, na uiteindelijk 33 uur speeltijd, met succes en veel plezier Mass Effect 2 uitgespeeld.
Mijn eindoordeel: wat een geweldig spel!
spoiler:
Thane Krios heeft de laatste missie niet overleefd. Ik koos er voor om hem door het ventilatiesysteem te laten kruipen, omdat Thane toch al dood zou gaan. He took one for the team. 
Jouw Shepard lijkt echt heel erg op die van mijYonix schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:45:
Gisterenavond heb ik, na uiteindelijk 33 uur speeltijd, met succes en veel plezier Mass Effect 2 uitgespeeld.
Mijn Mass Effect 2-personage[afbeelding] • Name: Alex Shepard
• Class: Soldier
• Specialization: Commando
• Rank: Commander (Cdr.) / Spectre (Spc.) / Captain (Cpt.)
• Level: 27
• Affiliation: Systems Alliance Military (Mass Effect 1) / Cerberus (Mass Effect 2)
• Favorite weapon (Primary): X-76e Revenant Machine Gun
• Favorite weapon (Secondary): M-920 Cain
• Favorite power/skill: Incendiary Ammo
• Advanced trained power/slill: Slam (Biotic)
• Preferred team members: Garrus Vakarian, Grunt & Legion
• Love interest(s): Miranda Lawson
• Personal interest(s): Deep sea fishing on Helyme (Zelene, Crescent Nebula), cooking and kicking some Reaper ass!
spoiler:Thane Krios heeft de laatste missie niet overleefd. Ik koos er voor om hem door het ventilatiesysteem te laten kruipen, omdat Thane toch al dood zou gaan. He took one for the team.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
ah dat is dus de nuke gun......bij mij heet ie element zero gun ofzo...
zat er ook mee te klooien. Kwartje viel niet gelijk
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tijdens de laatste missie (en het gevecht met de eindbaas) heeft dat wapen (M-920 Cain/Nuke Gun) aardig wat schade toegebracht: rustig wachten, de rechter trigger ingedrukt houden, adrenaline skill gebruiken (vertraagt de tijd), richten en vuren maar!
Het enige nadeel aan het wapen is dat je hem maar één keer kunt gebruiken of na het sparen van heel wat Element Zero misschien twee keer.
Het enige nadeel aan het wapen is dat je hem maar één keer kunt gebruiken of na het sparen van heel wat Element Zero misschien twee keer.
[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 12-02-2010 17:05 ]
Geloof dat de ammo-cap op dat wapen 175% is, dus je kan maximaal 1x schieten en dan moet je alweer sparen. Om die reden vond ik andere zware wapens veel meer de moeite waard (bijvoorbeeld rocket launcher).Yonix schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:04:
Hij heeft ook maar 1 shot, tenzij je alle upgrades mogelijk hebt en je boven de 200% ammo komt, heb je er wel 2Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:27:
Ik heb die nuke gisteren voor het eerst gebruikt, hele veld was ineens cleared, maar ik gebruikte hem ook op 100%. Het geluid en de massive explosie
![]()
Damn. Nieuwe playthrough op basis van sentinel dan maarEn Sentinel is top. Tech armor, Warp en Overload.
https://niels.nu
Misschien dat het wapen inderdaad gecapt is op 175%, maar je kunt hem gemiddeld zeker twee keer per missie gebruiken. En voor het visueel spektakel is het al dat zoeken naar Element Zero ook wel waard.Morrar schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:09:
[...]
Geloof dat de ammo-cap op dat wapen 175% is, dus je kan maximaal 1x schieten en dan moet je alweer sparen. Om die reden vond ik andere zware wapens veel meer de moeite waard (bijvoorbeeld rocket launcher).
Dit alles neemt niet weg dat ik mijzelf goed heb vermaakt met de andere Heavy Weapons, hoewel ik de auto-targeting functies van bepaalde wapens soms erg vervelend vond. Heb je net een Geth Armature in je vizier en vuur je wat granaten op hem/haar af, vliegen ze vrolijk door naar de omstaande Geth Troopers. Dat is niet de bedoeling.

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 12-02-2010 17:17 ]
L1nt schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:01:
ah dat is dus de nuke gun......bij mij heet ie element zero gun ofzo...
Het wapen heet M-920 Cain.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
spoiler:
Dat Collector schip is grooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot... Tering
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Was voor mij idd ook ff een Wow! momentjeSkyStreaker schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:19:
spoiler:Dat Collector schip is grooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot... Tering
https://niels.nu
Leuk spel 
Net 3 uurtjes bezig met een Soldier class voor Shepard, misschien dat ik dat nog ga veranderen.
Minpunt is dat het spel/x360 (elite) al 2 keer is vastgelopen wat ik nog nooit eerder heb gehad, ik hoop niet dat dat veel vaker gaat gebeuren
Net 3 uurtjes bezig met een Soldier class voor Shepard, misschien dat ik dat nog ga veranderen.
Minpunt is dat het spel/x360 (elite) al 2 keer is vastgelopen wat ik nog nooit eerder heb gehad, ik hoop niet dat dat veel vaker gaat gebeuren

Smiling as the shit comes down...
Ik begrijp werkelijk niks rond Tali's populariteit...
Ik bedoel,.. je ziet haar gezicht niet eens ?! En zo'n beetje alle vrouwelijke character's hebben ook erg vrouwelijke vormen ... "so what the deal"
Vond Jack dan weer wel erg tof
Ik bedoel,.. je ziet haar gezicht niet eens ?! En zo'n beetje alle vrouwelijke character's hebben ook erg vrouwelijke vormen ... "so what the deal"
Simpel. Mysterieus, opgewekt, spontaan, lief. Dat vindt bijna iedereen wel leuk. Erg moeilijk is dat niet.Frenzy_LS schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:49:
Ik bedoel,.. je ziet haar gezicht niet eens ?! En zo'n beetje alle vrouwelijke character's hebben ook erg vrouwelijke vormen ... "so what the deal"![]()
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik heb met een Adept de eerste keer direct op insanity gedaan. Singularity is je vriend. Vijanden staan dan even hulpeloos vast terwijl ze iets gedrained worden en je team kan rustig de shields en barriers overloaden of wegschieten. Armor kun je wel Warpen, waarmee je andere biotic effecten laat exploderen, zoals bijvoorbeeld de Singularity.g0tanks schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:37:
[...]
Sentinel kan ik je wel aanraden op Insanity, Tech Armor gaat je heel erg helpen. Adept moet je zeker niet doen, net als Vanguard. Op Insanity lopen alle vijanden rond met armor/shields/barriers waardoor je biotic powers waardeloos zullen zijn.
spoiler:
Het is een kwestie van een team kiezen dat je eigen zwakheden aanvult. Adept is tot nu toe de enige class die ik gedaan heb en ik moest inderdaad wel veel de powers van mijn team managen, maar geen idee of dat alleen voor die adept geldt of dat met andere classes niet hoeft op Insanity. Ik heb me er in ieder geval wel mee vermaakt.
Zo heb ik ook bijvoorbeeld al die Harbingers gedaan, vastzetten en mijn team (meestal Grunt en Garrus) de assassins, guardians en drones laten afschieten, zonder dat die Harbinger de kans krijgt om die "zwarte bal" te gooien.
omnia mutantur, nihil interit
mjah , nadeel is dat je er niks mee opschiet als je het niet doet , je lijkt geen extra renegade punten te krijgen door iemand niet te helpen ieg.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:57:
[...]
Rechtsboven is de Paragon-reactie/vraag, rechtsonder is de renegade-vraag/reactie.
En je hoeft niet te klikken als je dat actie-icoontje ziet. Ik ben zelf bezig met een full-blown renegade game en ik grijp dus niet in als ik zo'n blauw dingetje zie. Mijn Renegade-bar is bijna gevuld dus dat gaat lekker.
Over Kaidan.
spoiler:Ik speel met een imported ME1 female character en die had een romance met Kaidan in deel 1 (Ashley is in mijn ME1-save doodgegaan). Kaidan reageerde niet echt blij toen hij mij terugzag en hij is dus niet recruitable. Heb geen idee of het ooit nog goedkomt tussen die twee in ME3, mijn Shephard heeft nog wel een foto van Kaidan op haar bureau staan en ik ga niet voor een andere romance-optie, dus de deur staat nog open
.Quod me nutrit me destruit.
Iemand heeft het mogelijk gemaakt om alle soorten kleding die je tegenkomt te kunnen kiezen als casual clothing. 
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik weet niet of het al gepost is, maar er is een filmpje met:
5 things not to do in Mass Effect 2
#3 is op te lossen door Kelly, de lieve schat
Chillg0tanks schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 23:48:
Iemand heeft het mogelijk gemaakt om alle soorten kleding die je tegenkomt te kunnen kiezen als casual clothing.
[video]
Linkje naar die mod?
Edit:
NiceDisplaying additonal outfits that can be unlocked through editing the coalesced.ini
Thankfully you could also just download this one here: http://www.users.on.net/~b1g_r3d/Coal... (you have to remove the 2 from the file name)
This config unlocks ALL outfits that appear in this video and also removes the EA and Bioware logo videos when starting up the game.
Extract into: Mass Effect 2\BioGame\Config\PC\cooked
Make a backup of your current coalesced.ini just in case.
[ Voor 47% gewijzigd door anandus op 14-02-2010 01:34 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Is dat zo?? Hoe regel je dat dan?Voggels schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:26:
bij mij gingen die beesten telkens dood.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De Engineer klasse lijkt niet zo populair te zijn. Ik vind het gebruik van Drones en AI Hacking nochtans best handig om vijanden op afstand te houden terwijl mijn squad ze inmaakt
Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2
SkyStreaker schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:50:
[...]
Simpel. Mysterieus, opgewekt, spontaan, lief. Dat vindt bijna iedereen wel leuk. Erg moeilijk is dat niet.
Ben flieft man!
AI hacking heb je met Infiltrator ook...CopperCAT schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:10:
De Engineer klasse lijkt niet zo populair te zijn. Ik vind het gebruik van Drones en AI Hacking nochtans best handig om vijanden op afstand te houden terwijl mijn squad ze inmaakt
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
L1nt schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:09:
[...]
Is dat zo?? Hoe regel je dat dan?
bij mij gingen die beesten telkens dood.
spoiler:
De mijne waren al weer dood na een paar uur door te hebben gebracht op Illium Na de Thane recruitment missie kun je via een positieve dialoog een diner-date met Kelly hebben. Daarna bied ze aan om je vissen te voeren
AI Hacking heb ik nog niet, maar de drone is wel handig om heel eventjes rust te hebben ja. Het meest gebruik ik Incinerate, lekker om hoekjes gooienCopperCAT schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:10:
I'm getting the hang of my Sentinel.
Hiervoor vanguard, dat is veel meer up close and personal .Sentinel is meer een support rol waarin je de enemies verzwakt en dan doet je team de rest.
Hoe dan ook, Throw om een hoekje en dan de enemy's van een balkon af smijten is geniaal
EDIT: Iemand een idee waar ik in NL aan de Redemption-comics kan komen?
Hiervoor vanguard, dat is veel meer up close and personal .Sentinel is meer een support rol waarin je de enemies verzwakt en dan doet je team de rest.
Hoe dan ook, Throw om een hoekje en dan de enemy's van een balkon af smijten is geniaal
EDIT: Iemand een idee waar ik in NL aan de Redemption-comics kan komen?
[ Voor 11% gewijzigd door Willybubba op 14-02-2010 15:24 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Lees voor de grap eens de nieuwsberichten in het hoofdmenu als je het spel opstart. Staat een grappig bericht over Valentijnsdag en de Asari en Vlous.
Z-machine OriginID: JaccoW
Zelfde hier. Ik zie het punt met Tali ook niet zo. Ik vind Thane een veel vetter karakter en als ik voor een dame moet kiezen dan neem ik wel Miranda of KellyFrenzy_LS schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:49:
Ik bedoel,.. je ziet haar gezicht niet eens ?! En zo'n beetje alle vrouwelijke character's hebben ook erg vrouwelijke vormen ... "so what the deal"![]()
Misschien spelen wel veel Moslims ME2, dat verklaart misschien Tali's gesluierde populariteit
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Krogan kan je ook wel melee'en als je reave hebt.Voggels schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:26:
Ik heb mijn 2e PT gedaan als engineer, zo relaxed de Drone. Alle vijanden worden erdoor afgeleid en zijn dan zo stom mij hun rug toe te keren.CopperCAT schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:10:
De Cain is trouwens wel relaxed op de sidequest waarbij je de 20 kratjes moet redden van 3 mechs. 1 cain in het midden en bubuy Mechs op hardcore.
Overigens heb ik bij beide PTs geen losses gehad, just pick the right people for the right job, make sure they are all loyal and have all upgrades done. Easy.
Tali is gewoon vet sinds ME1 al.
Ok, ik heb even iemand nodig om wat voor me te spoilen. Dus vergeet niet spoiler tags te gebruiken waar nodig.
Ik ben nu level 28 en heb nog 55 exp nodig voor level 29. Ik heb totaal geen missies meer, alle characters al en all loyalty missies gedaan (inclusief zaeed). Voor zover ik weet (heb mijn completed assignments vergeleken met het totale aantal assignments en die komen overeen) alle assignments gedaan. Ik moet zo door de omega4 relay denk ik en ik weet wat er dan gebeurt. Punt is, word ik level 30 in deze save of niet? (heb een lvl 60 char uit me1 gehaald).
dat is alles
Ik ben nu level 28 en heb nog 55 exp nodig voor level 29. Ik heb totaal geen missies meer, alle characters al en all loyalty missies gedaan (inclusief zaeed). Voor zover ik weet (heb mijn completed assignments vergeleken met het totale aantal assignments en die komen overeen) alle assignments gedaan. Ik moet zo door de omega4 relay denk ik en ik weet wat er dan gebeurt. Punt is, word ik level 30 in deze save of niet? (heb een lvl 60 char uit me1 gehaald).
dat is alles
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Heb je alle starcharts al gekocht en alle planeten al gescand? Misschien dat je nog ergens een N7 missie vindt...
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Net spel uitgespeeld, speelde met een Import Vanguard.
En om eerlijk te zijn valt me ME2 wat tegen, het is geen slecht spel maar maakt minder indruk als deeltje 1 destijds.
Is jammer dat het zoeken naar betere armour en wapens eruit is gehaald, ok je kan wat research doen links en rechts, maar er is geen diversiteit in wapens en armour zoals in ME1.
En de verhaallijn is echt echt te kort, 2 a 3 levels, teminste zo voelt het, als je het scannen en teamleden werfen en tevreden stellen eraf haalt.
Scannen naar planeten is misschien sneller dan die mako missie's maar zeker niet leuker.
Ik maak nu een andere klasse aan en ga nog maar eens spelen
Ik hoop dat ME3 echt groots wordt.
En om eerlijk te zijn valt me ME2 wat tegen, het is geen slecht spel maar maakt minder indruk als deeltje 1 destijds.
Is jammer dat het zoeken naar betere armour en wapens eruit is gehaald, ok je kan wat research doen links en rechts, maar er is geen diversiteit in wapens en armour zoals in ME1.
En de verhaallijn is echt echt te kort, 2 a 3 levels, teminste zo voelt het, als je het scannen en teamleden werfen en tevreden stellen eraf haalt.
Scannen naar planeten is misschien sneller dan die mako missie's maar zeker niet leuker.
Ik maak nu een andere klasse aan en ga nog maar eens spelen
Ik hoop dat ME3 echt groots wordt.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Dat IS het verhaal... Mass Effect draait net zoveel om het hele heelal eromheen als om de Reapers.motormuus schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:42:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Ja, ik heb hem ook uitgespeeld met een level 60 character en na alle missie's (incl. sidequests / alle planeten bezocht) zit je op level 30.ye-roon schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:37:
Ok, ik heb even iemand nodig om wat voor me te spoilen. Dus vergeet niet spoiler tags te gebruiken waar nodig.
dat is alles
Verwijderd
Je hebt ook allen N7 missies gedaan? Die kan je o.a. op de Wiki vinden.ye-roon schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:37:
dat is alles
Zo ja, ik geloof dat je nog wel wat exp. in de laatste missie krijgt zodat je lvl30 kan worden. Iemand anders hiermee eens?
Als je alles gedaan hebt dan word je tijdens het laatste gevecht volgens mij lvl 30.
Mijn geimporteerde char van lvl 48 kwam maar tot de 27 of 28 geloof ik op het eind met alle side missies. Starten lvl 60 chars hoger dan ofzo?g0tanks schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:56:
Als je alles gedaan hebt dan word je tijdens het laatste gevecht volgens mij lvl 30.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Als je een character importeert dat lvl 60 is begin je op lvl 5.
Ik heb em uitgespeeld, en level 30 geworden vlak voor de "eindbaas" waar ik de naam niet van ga spoilen hier. Ik werd lvl 29 op me schip op weg naar het laatste stuk als je zo'n raar metalen balletje moet verslaan.
Eerste Playthrough gedaan op hardcore met een engineer. En moet zeggen dat ik het niet heel erg moeilijk vond. In het begin was de combat wennen, maar toen ik daar aan gewent was liep alles soepel. Op aan rade van huisgenoten (oa Vincentio
) eerst explosive drone gedaan, maar die was erg situational en toen ik bij tali's missie haar de attack drone gegeven had voor variatie, vond ik die beter dus later gerespecced naar attack drone. heavy overload, heavy incinerate, attack drone, die damage increase versie van me class skill, 2 cryo blast (useless power, bijna niet gebruikt, maar had er 2 in nodig om 1 in AI hacking te kunnen gooien, en 3 in reave. nog wat punten over, maja.
2de playthrough begonnen met samuel L shephard vanguard die ik renegade ga spelen
Klein interesant ding: bij het "interview" of je geheugen nog goed is. Kon ik niet kiezen voor ashley dat ze dood was (kaiden heb ik in 1 dood laten gaan) dus ik moest zeggen dat hij dood was. Maar bij de counciller, ik heb in de save gekozen voor anderson, maar koos hier nu voor udina en miranda: ja dat klopt. Dus counciller kan je nog veranderen ondanks je keuze in ME1.
Zit alleen in dubio. Ik wil nog een isanity save gaan doen, met zelfde char als me eerste playthrough, maar dan van scratch en infiltrator. Ik had in die save een relatie met Liara, maar nu de romance optie met tali gevolgd te hebben zit ik echt zeer hard te twijfelen. Tali is gewoon zo'n leuk persoon. En wil gewoon eigenlijk liever dat. Al wil ik ook weten wat er gebeurt als je "trouw" blijft aan je LI van me1. Maja ach, duurt nog wel ff, en misschien wacht ik gewoon eerst wat details af van ME3 voor ik die save ga bakken
Eerst gaan pwnen met een shotgun met de vanguard. Nu op normal, misschien dat ik em hoger zet want vond het wel erg makkelijk.
Eerste Playthrough gedaan op hardcore met een engineer. En moet zeggen dat ik het niet heel erg moeilijk vond. In het begin was de combat wennen, maar toen ik daar aan gewent was liep alles soepel. Op aan rade van huisgenoten (oa Vincentio
2de playthrough begonnen met samuel L shephard vanguard die ik renegade ga spelen
Zit alleen in dubio. Ik wil nog een isanity save gaan doen, met zelfde char als me eerste playthrough, maar dan van scratch en infiltrator. Ik had in die save een relatie met Liara, maar nu de romance optie met tali gevolgd te hebben zit ik echt zeer hard te twijfelen. Tali is gewoon zo'n leuk persoon. En wil gewoon eigenlijk liever dat. Al wil ik ook weten wat er gebeurt als je "trouw" blijft aan je LI van me1. Maja ach, duurt nog wel ff, en misschien wacht ik gewoon eerst wat details af van ME3 voor ik die save ga bakken
Verwijderd
Ik begon op level 5 met mijn level 60 ME1 saves. Daarnaast nog deze bonussen:Tr!gger schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:58:
[...]
Mijn geimporteerde char van lvl 48 kwam maar tot de 27 of 28 geloof ik op het eind met alle side missies. Starten lvl 60 chars hoger dan ofzo?
- 60.000 Element Zero, Iridium, Platinum, Palladium
- 350.000 Credits
- Extra skill unlocked
- Nog wat extra Paragon/Renegade punten (afhankelijk van de speelstijl)
En je komt nog wat extra mensen tegen als je met een imported karakter speelt.
De hoeveelheden hierboven zijn als je de game al een keer hebt uitgespeeld. Ik begon bij het importeren van mijn lvl 60 character met:Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:20:
[...]
Ik begon op level 5 met mijn level 60 ME1 saves. Daarnaast nog deze bonussen:
- 60.000 Element Zero, Iridium, Platinum, Palladium
- 350.000 Credits
- Extra skill unlocked
- Nog wat extra Paragon/Renegade punten (afhankelijk van de speelstijl)
En je komt nog wat extra mensen tegen als je met een imported karakter speelt.
- 4000exp (lvl 5)
-10.000 van elke resource
-150.000 credits (waarvan 50.000 omdat ik de "rich" achievement gehaald heb)
-Geen extra skill omdat ik de game nog niet uitgespeeld had (afhankelijk van wie er nog leeft na laatse missie).
-190 Paragon en 190 Renegade omdat ik beide balkjes vol had.
De bonus als je de game al keer uitgespeeld heb en een nieuwe begint (ongeacht het newgame+, import me1 of import me2 character is:
-50.000 van elke resource
-200.000 credits
-Extra skill van iedereen die nog leefde aan het einde van de laatste missie. (Kies er 1).
Mijn geimporteerde lvl 54 ME1 char voor mijn 2de playthrough kreeg daarom:
- 2000 exp (lvl 3)
- 55.000 van elke resource (5.000 van importeren lvl 54, 50.000 omdat ik de game al uitgespeeld had)
- 330.000 credits (80.000 van lvl 54 char, 50.000 rich achievement, 200.000 game al uitgespeeld)
- extra skill
- 190 Renegade (volle bar), 110 paragon (bijna 80% geloof ik).
Vraagje over het eindspel:
spoiler:
Kan ik legion in leven houden of offer ik gewoon een character op waar ik weinig feeling mee heb?
Voor een antwoord op je vraag verwijs ik je door naar een paar pagina's terug, want men heeft dit hier al uitgebreid besproken.SkyStreaker schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:38:
Vraagje over het eindspel:
spoiler:Kan ik legion in leven houden of offer ik gewoon een character op waar ik weinig feeling mee heb?
Ik had het weer gedaan op aanraden van die andere huisgenootye-roon schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:18:
Op aan rade van huisgenoten (oa Vincentio) eerst explosive drone gedaan, maar die was erg situational en toen ik bij tali's missie haar de attack drone gegeven had voor variatie, vond ik die beter dus later gerespecced naar attack drone.
Eigenlijk boeide mij die drone niet echt wat ie deed, zo lang hij maar lief de wat sterkere mobs bezig hield.
Alleen jammer dat die drone geen Praetorian afleid 
Zowel bij Horizon als bij het Collector Ship heb ik zwaar gevochten om dat kloteding dood te krijgen, om er later achter te komen dat ik die Heavy Collector beam ook nog heb (met volle ammo)
Zowel bij Horizon als bij het Collector Ship heb ik zwaar gevochten om dat kloteding dood te krijgen, om er later achter te komen dat ik die Heavy Collector beam ook nog heb (met volle ammo)
Praetorians zijn sowieso k*t
Praetorians 
Zijn lastig ja, ik gebruik die laser beam dinges.
Zijn lastig ja, ik gebruik die laser beam dinges.
[ Voor 65% gewijzigd door nFo op 15-02-2010 18:49 ]
Paar reacties terug was er een discussie over het triggeren van missies als de Illusive Man je wilt spreken: ik kon niet meer naar de star map gaan, dan meldt Joker dat Mister Illusive me wil spreken.
Je kan die missie(s) blijkbaar niet uitstellen.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Nee, maar later kan je wel zelf kiezen als die IFF moet hebben.Motrax schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:40:
Paar reacties terug was er een discussie over het triggeren van missies als de Illusive Man je wilt spreken: ik kon niet meer naar de star map gaan, dan meldt Joker dat Mister Illusive me wil spreken.
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 15-02-2010 19:54 ]
Als je niets meer kunt behalve the Illusive man spreken ben je aangekomen bij het Collector Ship.Motrax schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:40:
Of dat is bij de IFF missie weet ik nog niet.
bij de collector ship, dan kun je niet verder. bij de IFF in het gesprek met de illusive man kun je ook kiezen om je team te versterken.
Ik kan ineens niet meer connecten naar de Mass Effect 2 servers om toegang te krijgen tot Cerberus Network. Ligt het aan mij of zijn de servers gewoon even down?
spoiler:
Die nuke cannon tegen de eindbaas en hij is gelijk half dood 
Tweede keer uitgespeeld maar wat blijft het een vet spel. Dit keer op 100% paragon.
Op naar de derde run
Ik heb nou al een paar keer met de Cain (Nuke) rondgelopen en geprobeerd hem te gebruiken, maar hij laadt te lang om echt nuttig te zijn. Je bent gewoon bijna 4 seconden aan het wachten voordat dat ding vuurt, en dat is meestal te lang bij een baas op hardcore. Of mis ik iets?
Kun je vanuit cover alvast laden en pas op de laatste seconde tevoorschijn komen en schieten?
Kun je vanuit cover alvast laden en pas op de laatste seconde tevoorschijn komen en schieten?
Z-machine OriginID: JaccoW
Als infiltrator: ga in stealth, charge en tegen de tijd dat je stealth afgelopen is heb je het wapen al afgevuurd.
Voor andere classes/latere gameplay werken skills als barrier, geth shield enzo ook vast wel genoeg om je veilig te laten schieten.
Voor andere classes/latere gameplay werken skills als barrier, geth shield enzo ook vast wel genoeg om je veilig te laten schieten.
Howdy!
Zo ik heb deze game na de goede recensies ook maar eens opgepikt, maar donders dit is echt een gevaarlijk spel. Ik merkte vanochtend al dat ik vrij wil nemen van m'n werk om het uit te spelen en dat terwijl ik er al drie avonden de hele avond mee bezig ben, waardoor ik ook al een training heb gemist. Dit spel maakt je kapot
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
gisteravond uitgespeeld met mn lvl 30 female shepard 
40 uurtjes over gedaan, lekker de tijd voor genomen!
Nu op naar een renegade save
40 uurtjes over gedaan, lekker de tijd voor genomen!
spoiler:
die laatste missie is wel zo gaaf, constant in de spanning of mijn team leden nog wel leefde :d
Uiteindelijk de no left behind achievement gehaald!
Uiteindelijk de no left behind achievement gehaald!
Nu op naar een renegade save
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dat had ik dus ook, en 2 dagen later gewoon weer opnieuw begonnen en gewoon net zo verslaafdMrAngry schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:24:
Zo ik heb deze game na de goede recensies ook maar eens opgepikt, maar donders dit is echt een gevaarlijk spel. Ik merkte vanochtend al dat ik vrij wil nemen van m'n werk om het uit te spelen en dat terwijl ik er al drie avonden de hele avond mee bezig ben, waardoor ik ook al een training heb gemist. Dit spel maakt je kapot
is dit spel net zo leuk als deel 1? Ben net aan deel 1 begonnen namelijk, en dan ga ik meteen daarna 2 aanschaffen
Southern Sun schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:26:
is dit spel net zo leuk als deel 1? Ben net aan deel 1 begonnen namelijk, en dan ga ik meteen daarna 2 aanschaffen

Cunning linguist.
Het is anders qua gameplay, maar even verslavend en de verhaallijn en characters zijn ook weer erg goed uitgewerkt!Southern Sun schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:26:
Is er al enig idee wanneer de Hammerhead uitkomt?
* anandus is wel nieuwsgierig naar die DLC
En behalve de Hammerhead, welke DLC's staan er nog meer in de planning, volgens mij verder geen, toch?
* anandus is wel nieuwsgierig naar die DLC
En behalve de Hammerhead, welke DLC's staan er nog meer in de planning, volgens mij verder geen, toch?
Gister uitgespeelt, echt super vet, ben nu tweede keer (met zelfde char aan het doen). Ik had veel te weinig paragon punten om de keuzes te maken die ik wilde, die laatste missie is wel een pain hoor, heb de achievement ook niet gehaalt, hoop dat het nu makkelijker is, omdat ik zometeen dus wel een super hoog level heb, was nu lvl 24, ik had volgens mij wel bijna alle missies gedaan, maar nu heb je meer geld om alle upgrades te kopen die je eerst niet kon kopen, ik had echt veel te weinig element zero.
DLC Hammerhead komt kort na de eerste, weet niet of die al uit is, DLC interreseert me niet echt, spel heeft na de tweede play wel genoeg tijd gekost (ruim 24 inmiddels en tweede pas net begonnen). Ze hebben het wel over een nieuw hover voertuig, wat word er mee bedoelt? in ME2 zat niet zoiets toch? ik neem aan dat je dat hover voertuig zelf kan besturen?
spoiler:
Hoeveel paragon moet je ongeveer hebben voor als miranda en jack ruzie krijgen en tali en legion? want ik raakte beide keren een loyal persoon kwijt, had 50 paragon and 20 renegade ongeveer, hoe komen jullie aan veel meer? hadden jullie die suit upgrade zodat het sneller ging?
die laatste eindbaas is wel grappig, vond wel slap dat je niet zelf je powers op die tubes kon gebruiken maar wel van je mede spelers
die laatste eindbaas is wel grappig, vond wel slap dat je niet zelf je powers op die tubes kon gebruiken maar wel van je mede spelers
DLC Hammerhead komt kort na de eerste, weet niet of die al uit is, DLC interreseert me niet echt, spel heeft na de tweede play wel genoeg tijd gekost (ruim 24 inmiddels en tweede pas net begonnen). Ze hebben het wel over een nieuw hover voertuig, wat word er mee bedoelt? in ME2 zat niet zoiets toch? ik neem aan dat je dat hover voertuig zelf kan besturen?
[ Voor 20% gewijzigd door LeVortex op 17-02-2010 14:32 . Reden: typo's ]
1 had de makoLeVortex schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:51:
DLC Hammerhead komt kort na de eerste, weet niet of die al uit is, DLC interreseert me niet echt, spel heeft na de tweede play wel genoeg tijd gekost (ruim 24 inmiddels en tweede pas net begonnen). Ze hebben het wel over een nieuw hover voertuig, wat word er mee bedoelt? in 1 zat niet zoiets toch? ik neem aan dat je dat hover voertuig zelf kan besturen?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
De HammerheadLeVortex schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:51:
DLC Hammerhead komt kort na de eerste, weet niet of die al uit is, DLC interreseert me niet echt, spel heeft na de tweede play wel genoeg tijd gekost (ruim 24 inmiddels en tweede pas net begonnen). Ze hebben het wel over een nieuw hover voertuig, wat word er mee bedoelt?
In deel 1 zat de Mako om over planeetjes te rijden.in 1 zat niet zoiets toch? ik neem aan dat je dat hover voertuig zelf kan besturen?
Ik ben ook wel benieuwd waar je met de Hammerhead allemaal heen kan gaan?
Verwijderd
Uitgespeeld, maar toch;
Als je een beetje AI in je schip heb ga je dan met de hand planeten scannen?!
Dan zou ik als eerste die ai-automatiseren/scannen coden om dat automatish te doen, ipv. handwerk clicken.
Bepaalde map gedeelte, and texture-shaders is soms meer een bad-visual-trip dan een leuk visueel effect.
Voorspelbaarheid, als ik een paar dock/hide-muurtjes zie en de muziek weer opkomt, zal de volgende wave komen.
http://www.escapistmagazi...1461-Mass-Effect-2?reddit
Top ervaringen in deze game;
Dat level met dat zon-licht. (waar je niet in mag komen)!! Geweldig edge geeft dat.
Speech/reacties van characters.
Als je een beetje AI in je schip heb ga je dan met de hand planeten scannen?!
Dan zou ik als eerste die ai-automatiseren/scannen coden om dat automatish te doen, ipv. handwerk clicken.
Bepaalde map gedeelte, and texture-shaders is soms meer een bad-visual-trip dan een leuk visueel effect.
Voorspelbaarheid, als ik een paar dock/hide-muurtjes zie en de muziek weer opkomt, zal de volgende wave komen.
http://www.escapistmagazi...1461-Mass-Effect-2?reddit
Top ervaringen in deze game;
Dat level met dat zon-licht. (waar je niet in mag komen)!! Geweldig edge geeft dat.
Speech/reacties van characters.
Gisteren ook uitgespeeld 41 uurtjes, heb volgens mij alle side quests gedaan en alle planeten gescand.
heb nog 3 spellen liggen maar ik heb geen zin om daar aan the beginnen, ik wil nog meer Mass Effect. Dit spel was echt ontzettend goed
heb nog 3 spellen liggen maar ik heb geen zin om daar aan the beginnen, ik wil nog meer Mass Effect. Dit spel was echt ontzettend goed
Ben nu het spel maar op Insanity aan het uitspelen, met een Adept character. Moeilijk is dit zeg
Maar de uitdaging zit er wel in. Constant gebruik maken van de krachten van je teammates, dus snel weer op pauze zetten en vijanden selecteren. Ben nu in het laatste gedeelte van recruiting Archangel en het lastigste vond ik toch wel het sluiten van die deuren.
Ik wil eigenlijk ook 100% Paragon zijn, maar toch krijg ik soms Renegade punten erbij, terwijl ik naar mijn gevoel toch wel de gesprekken aardig laat verlopen
Ik wil eigenlijk ook 100% Paragon zijn, maar toch krijg ik soms Renegade punten erbij, terwijl ik naar mijn gevoel toch wel de gesprekken aardig laat verlopen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
heb het ook vaak gezien, vooral bij de wat minder belangrijke keuzes - 2 paragon / 2 renegade.
denk dat zo is gedaan zodat je wat meer keuze hebt ofzo
ik was uiteindelijk 100% paragon, 25% renegade geloof ik
denk dat zo is gedaan zodat je wat meer keuze hebt ofzo
ik was uiteindelijk 100% paragon, 25% renegade geloof ik
[ Voor 16% gewijzigd door Verderf op 18-02-2010 13:39 ]
Hier hetzelfde. Naarmate je powers sterker worden, wordt het ineens veel makkelijker. Verder ook de goede teamleden en wapens kiezen. Op Horizon had ik beide fout en heb ikTimocos schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:00:
Ben nu het spel maar op Insanity aan het uitspelen, met een Adept character. Moeilijk is dit zeg
spoiler:
pas na 3h aan herstarten dood gekregen de Praetorian

Verder lees ik dat singularity echt de top skill van de adept zou zijn, Aangezien je op insanity eerst shield/barrier en armor weg moet knallen vind ik het maar nutteloos. Pull + throw werkt beter en kost minder tijd imho.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Het is inderdaad soms irritant dat je later niet je team leden kunt veranderen als het na x pogingen niet luktThanatoss schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:13:
[...]
Hier hetzelfde. Naarmate je powers sterker worden, wordt het ineens veel makkelijker. Verder ook de goede teamleden en wapens kiezen. Op Horizon had ik beide fout en heb ikspoiler:pas na 3h aan herstarten dood gekregende Praetorian. De tweede keer dat je die tegenkomt heb je minder cover maar had ik een geschikt team en was die naar de eerste herstart dood
.
Verder lees ik dat singularity echt de top skill van de adept zou zijn, Aangezien je op insanity eerst shield/barrier en armor weg moet knallen vind ik het maar nutteloos. Pull + throw werkt beter en kost minder tijd imho.
Singularity vind ik best relax werken, vooral als er veel vijanden tegelijk zijn, scheelt vaak best veel in een gevecht.Vijanden ga ik vaak systematisch af. Eerst die makkelijk af te knallen zijn en dan pas met zijn 3en op shield/barrier.
Meneer Crosshaw (meen ik) heeft altijd geniale reviews
Hij had wel veel dingen gevonden waar ik het half mee eens was, maarja, hij moet wel 4+ mins vol-speedtalken.
Iedere woensdag om 6pm (hier) staat er een nieuw aflevering op
Heb een nieuwe Sheppie gemaakt, deze gaat Full Renegade spelen.. Krijg af en toe wel Paragon punten
Speel nu een Sentinel, moet alleen nog Jack uitbreken dan krijg ik de Horizon missie..
Hebben jullie mss tips wie je het beste mee kunt nemen? (Zelf heb ik Defender 4 (100% renegade), Tech Armor 1, Throw 1 en Slam 1. Komen nog 2 punten bij als ik Jack ophaal.). Zowiezo Miranda mee voor haar Warp, wie verder nog? (Jack/Mordin/Grunt/Jason/Garrus) (Hebben allemaal +health/damage lvl 4)
grunt is altijd win. te veel hp met krogan health upgrade en te veel armor met forti. en shotties schieten hard. samen met team incendiary ben je gewoon 100% win.
grunt is echt standaard.
grunt is echt standaard.
Vanguard met sniper rifle erbij geskilled + Thane + Miranda was voor de laatste missie meer dan genoeg. Elke keer dat er zo'n Harbinger opduikt doe je twee Heavy Warps erop gevolgd door een sniper schot tussen z'n ogen.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ik vind die Harbringer's wel echt geweldig. Heerlijk die stem zo door je 5.1 surround set heen, heerlijk dreigend.IJzerlijm schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:15:
Vanguard met sniper rifle erbij geskilled + Thane + Miranda was voor de laatste missie meer dan genoeg. Elke keer dat er zo'n Harbinger opduikt doe je twee Heavy Warps erop gevolgd door een sniper schot tussen z'n ogen.
Alleen jammer dat ik ze altijd als eerste afknal
[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 19-02-2010 12:22 ]
De Harbinger zijn niet het grootste probleem, dat zijn de Praetorian.. Vergeet altijd m'n Collector beam te schietenIJzerlijm schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:15:
Mijn vraag was dus welke teamleden ik het beste mee kan nemen tegen die Praetorian.. Miranda voor Warp en verder ? Kan zelf geen Warp meer leren voor ik daarheen moet
Je kan Mordin mee nemen, hij heeft Incenerate, ook goed tegen armor, of team mates met Incendiary ammo. Of Archangel met zijn tungsten, maja, die heb je daar vast nog nietVoggels schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:44:
[...]
De Harbinger zijn niet het grootste probleem, dat zijn de Praetorian.. Vergeet altijd m'n Collector beam te schieten
Mijn vraag was dus welke teamleden ik het beste mee kan nemen tegen die Praetorian.. Miranda voor Warp en verder ? Kan zelf geen Warp meer leren voor ik daarheen moet
Nee die heeft alleen nog maar Concussive Shot.ye-roon schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:14:
[...]
Je kan Mordin mee nemen, hij heeft Incenerate, ook goed tegen armor, of team mates met Incendiary ammo. Of Archangel met zijn tungsten, maja, die heb je daar vast nog niet
Iemand zei paar posts terug Grunt meenemen als Tank?
Valt de Praetorian altijd diegene aan die het dichtstbij is, of komt die altijd op jou af?
gewoon knallen en rennen is mijn tactiek als de shield heeft met collector wapen schieten of met disruptor ammo en als die armor heeft met incendiary schieten en maar blijven rennen en schuilen als je HP laag is.
Hebben anderen ook last van een bug, dat als je de krachten van je teammates gebruikt, je soms ineenkeer automatisch naar links loopt
Zwaaaaar irritant is dat tijdens gevechten
Loopt ie ineenkeer uit zijn cover en dan wordt je overhoop geschoten.
[ Voor 16% gewijzigd door Ikkuh84 op 19-02-2010 14:53 ]
Nope, nooit gehad. Wel een paar keer dat Sheppard zelf vast zit.Timocos schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:53:
Hebben anderen ook last van een bug, dat als je de krachten van je teammates gebruikt, je soms ineenkeer automatisch naar links looptZwaaaaar irritant is dat tijdens gevechten
Loopt ie ineenkeer uit zijn cover en dan wordt je overhoop geschoten.
Mja had er al niemand anders over gehoord, maar fijn is anders ... Hopelijk komt er een fix voor uit, want door zo'n stom foutje kan ineenkeer een half uur gameplay weer weg zijn, omdat je dood gaatOrac schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:01:
[...]
Nope, nooit gehad. Wel een paar keer dat Sheppard zelf vast zit.
Hier nog de wapen stats: http://masseffect.wikia.com/wiki/Weaponry_Comparison
In game zijn er geen wapen stats of wel ?
Weet je welke wapens je het beste mee kan nemen.
Voor zover ik weet kun je in-game niet zien welk wapen je het beste kunt kiezen voor een missie en kun je de eigenschappen van de wapens ook niet vergelijken met elkaar.nFo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:02:
Hier nog de wapen stats: http://masseffect.wikia.com/wiki/Weaponry_Comparison
In Mass Effect was de betreffende functie wel fijn, maar ik heb er tijdens Mass Effect 2 niet echt bij stilgestaan. Ik vond de kracht van de wapens eerder afhankelijk van je eigen level. Hoe hoger je level des te sterker het wapen.
Natuurlijk is er onderling tussen de wapens wel een nuance, maar tijdens het spelen leer je welk wapen het beste te gebruiken is voor een bepaalde missie.
En welke upgrades je doet voor een wapen, weet niet of level wat uitmaakt ?Yonix schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:25:
[...]
Voor zover ik weet kun je in-game niet zien welk wapen je het beste kunt kiezen voor een missie en kun je de eigenschappen van de wapens ook niet vergelijken met elkaar.
In Mass Effect was de betreffende functie wel fijn, maar ik heb er tijdens Mass Effect 2 niet echt bij stilgestaan. Ik vond de kracht van de wapens eerder afhankelijk van je eigen level. Hoe hoger je level des te sterker het wapen.
Natuurlijk is er onderling tussen de wapens wel een nuance, maar tijdens het spelen leer je welk wapen het beste te gebruiken is voor een bepaalde missie.
Zit nu op Level 22.
Die Geth Pulse Rifle kun je trouwens ook makkelijk krijgen door eerst het level op Hardcore te beginnen en later weer te veranderen naar Normal bijvoorbeeld.
Had dacht ik halverwege ofzo gedaan, op normal gezet en bij Tali lag gewoon dat wapen.
Mijn favo blijft de: M-76 Revenant zeker met een zooi upgrades schiet je alles aan puin.
[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 19-02-2010 22:48 ]
Adept op Insanity is eigenlijk echt super vet, en toch nog redelijk makkelijk, mits je natuurlijk de goede characters erbij kiest. Kies nu vaak voor Miranda en Garrus. Overload van die 2 werkt perfect met al die shields en dan heeft Miranda ook nog Warp wat heerlijk door armor gaat. Wat ik nu vaak doe is eerst de shields wegschieten en dan singularity erop zodat ze allemaal wegzweven, vaak uit het level
Toch mooi dat je die krachten ook om hoekjes heen kunt gooien
Zit nu in level dat ik de Warlord moet recruiten, en eerst had ik die op hard gespeeld met Miranda en Jack, maar dat werkte echt voor geen meter. 100 x dood ofzo, en nu op Insanity met Garrus ipv Jack en ik vlieg door het level lijkt het wel.
En gister ook bug gehad dat Shepard vast zit bij een muurtje
Helaas dus al 2 bugs tegen het lijf gekomen (wat op zich wel meevalt, maar toch wel irritant is)
Zit nu in level dat ik de Warlord moet recruiten, en eerst had ik die op hard gespeeld met Miranda en Jack, maar dat werkte echt voor geen meter. 100 x dood ofzo, en nu op Insanity met Garrus ipv Jack en ik vlieg door het level lijkt het wel.
En gister ook bug gehad dat Shepard vast zit bij een muurtje

[ Voor 10% gewijzigd door Ikkuh84 op 20-02-2010 11:03 ]
De bugs die ik ben tegengekomen zijn de praetorian die vast kwam te zitten op een krat tijdens zijn smash vlak voor het herstel van zijn barrier, probleem is dat hij dan onsterfelijk is en blijft
.
De tweede is het slepen van powers naar naar die quickbar bovenin. Het lijkt dan alsof het spel de locatie van de cursor verkeerd interpreteert en eventueel crasht.
Wanneer je een ME1 save gebruikt of met een 2e playthrough begint mag je een extra power kiezen. Welke heeft iedereen hier in combinatie met welke class?
Ik speel met adept op insane met extra power reave (soort van geleidelijke warp met dubbele damage tegen armor, daarnaast restored het health bij de player en staat de vijand even verstijfd wat een mooi headshot moment geeft).

De tweede is het slepen van powers naar naar die quickbar bovenin. Het lijkt dan alsof het spel de locatie van de cursor verkeerd interpreteert en eventueel crasht.
Wanneer je een ME1 save gebruikt of met een 2e playthrough begint mag je een extra power kiezen. Welke heeft iedereen hier in combinatie met welke class?
Ik speel met adept op insane met extra power reave (soort van geleidelijke warp met dubbele damage tegen armor, daarnaast restored het health bij de player en staat de vijand even verstijfd wat een mooi headshot moment geeft).
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Ik heb op mijn Infiltrator en Soldier beide keren voor Reave gekozen, als je Reave een beetje goed gebruikt hoef je niet vaak in cover te gaan voor health. Als je Vanguard speelt is Barrier/Fortification handig als je in leven wilt blijven na een Charge op Insanity.
ik heb iets raar als ik MA1 charr wil importer naar MA2 kan hij die save game niet vinden maar ik kan wel met die charr MA1 gewoon speelen dus hij staat wel op mijn HDD
gaat om Xbox360 versie
gaat om Xbox360 versie
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
humm
ik gebruikt tali en crogon als standaard team leden .
Tali is erg agressief in deel 2
Tali werd in deel1 ook altijd gebruikt met een sniper gun .
Ook in deel 1, wilde ik tali al versieren gelukkige kan het wel in deel 2
Ik baal er van dat in deel2 je alleen de vaste wapens kan gebruiken waardoor tali niet meer met een sniper gun kan omgaan.
Ze zijn een beetje achterlijk bij bioware om dit weg te halen .
Ik hoop dat in deel3 de optie weer terug komt.
ik gebruikt tali en crogon als standaard team leden .
Tali is erg agressief in deel 2
Tali werd in deel1 ook altijd gebruikt met een sniper gun .
Ook in deel 1, wilde ik tali al versieren gelukkige kan het wel in deel 2
Ik baal er van dat in deel2 je alleen de vaste wapens kan gebruiken waardoor tali niet meer met een sniper gun kan omgaan.
Ze zijn een beetje achterlijk bij bioware om dit weg te halen .
Ik hoop dat in deel3 de optie weer terug komt.
[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 20-02-2010 22:41 ]
Er is ook een instumental versie van die rap, die vind ik dan toch weer wat relaxter, maar leuk gedaan zowiezo.
Net mijn 2e playthrough af die bedoelt is voor import naar ME3. Full paragorn, alles zo vreedzaam en goed als mogelijk gedaan, iedereen het overleefd enzo. Moet zeggen dat infiltrator met Widow sniper, Legion met Widow sniper en dan een Biotic erbij wel heel erg lekker werkte in de Suicide mission.
Nu maar mijn 3e playthrough begonnen met een Sentinel. Leuke class tot zover, maar wist niet zeker welke bonus power ik zou moeten nemen. Uiteindelijk maar voor Warp Ammo gegaan aangezien dat mijn matige wapenkeuze het beste boost.
Net mijn 2e playthrough af die bedoelt is voor import naar ME3. Full paragorn, alles zo vreedzaam en goed als mogelijk gedaan, iedereen het overleefd enzo. Moet zeggen dat infiltrator met Widow sniper, Legion met Widow sniper en dan een Biotic erbij wel heel erg lekker werkte in de Suicide mission.
Nu maar mijn 3e playthrough begonnen met een Sentinel. Leuke class tot zover, maar wist niet zeker welke bonus power ik zou moeten nemen. Uiteindelijk maar voor Warp Ammo gegaan aangezien dat mijn matige wapenkeuze het beste boost.
Howdy!
Waar komt dat Paragorn vandaan 
De PU noemt 't ook al consequent Paragorn, in plaats van Paragon
De PU noemt 't ook al consequent Paragorn, in plaats van Paragon
Verwijderd
ik weet niet of het al te sprake is gekomen in dit topic .. Maar is het mogelijk om meerdere romances te hebben ? van Jack en Miranda weet ik dat dat niet kan . Maar ik zou graag eerst ff Miranda shaggen maar daarna wil ik Kelly ook even humpen
enig idee iemand ?
http://www.merriam-webster.com/dictionary/paragon
Main Entry: 1par·a·gon
Pronunciation: \ˈper-ə-ˌgän, -gən, ˈpa-rə-\
Function: noun
Etymology: Middle French, from Old Italian paragone, literally, touchstone, from paragonare to test on a touchstone, from Greek parakonan to sharpen, from para- + akonē whetstone, from akē point; akin to Greek akmē point — more at edge
Date: circa 1548
: a model of excellence or perfection
Een beter woord is er niet voor lijkt me. Behalve dat Bioware impliceert dat alle keuzes waarvoor je paragon krijgt de juiste zijn, en de andere per definitie de fouten zijn. (Renegade: "an individual who rejects lawful or conventional behavior"). Iets om over na te denken.
edit: lezen is ook een kunst, Aragorn, moet wel uiteraard...
Main Entry: 1par·a·gon
Pronunciation: \ˈper-ə-ˌgän, -gən, ˈpa-rə-\
Function: noun
Etymology: Middle French, from Old Italian paragone, literally, touchstone, from paragonare to test on a touchstone, from Greek parakonan to sharpen, from para- + akonē whetstone, from akē point; akin to Greek akmē point — more at edge
Date: circa 1548
: a model of excellence or perfection
Een beter woord is er niet voor lijkt me. Behalve dat Bioware impliceert dat alle keuzes waarvoor je paragon krijgt de juiste zijn, en de andere per definitie de fouten zijn. (Renegade: "an individual who rejects lawful or conventional behavior"). Iets om over na te denken.
edit: lezen is ook een kunst, Aragorn, moet wel uiteraard...
[ Voor 4% gewijzigd door Skohsl op 21-02-2010 16:41 ]
Hij wil weten waarom iedereen paragorn zegt i.p.v. paragon, niet wat het betekent.
Komt denk ik door Aragorn 
Ik deed het vroeger altijd goed, totdat ik LoTR een paar keer heb gekeken.
Ik deed het vroeger altijd goed, totdat ik LoTR een paar keer heb gekeken.
Howdy!
Mwah, ik vind 't van de PU eigenlijk wel erg, die zouden beter moeten weten 
(Ook al is dat blad niet bepaald volwassen (Puber Unlimited) is de info normaal wel goed).
(Ook al is dat blad niet bepaald volwassen (Puber Unlimited) is de info normaal wel goed).
Verwijderd
Even serieus, ik heb twee balkjes aan "Renegade" en ik zie er nu al puur evil uit. Zijn die rode ogen normaal of heb ik hier te maken met een bug? Het lijkt wel alsof er onder shepards huid lava stroomt.

Nice evil grim though hehe...

Nice evil grim though hehe...

Die rode ogen zijn helaas 'normaal'. Vind het zelfs niet echt een boeiend side effect van je alignment en eerlijk gezegd niet heel erg toepasselijk aangezien renegade vaker inhoud: no bullshit, dan pure evil.
Howdy!
Dit topic is gesloten.