Ben inmiddels weer 3 uurtjes verder en vermaak me nog steeds prima.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de vrij sterke "missie-gerichte structuur" van het spel nu een pluspunt of een klein minpuntje vind.
Aan de ene kant maakt het het spel overzichtelijk en bouwt Bioware binnen de missies de spanning vaak erg goed op. Na elke missie ook een welkom rustmoment op de Normandy om te ouwehoeren, upgraden e.d.
Door de tijdsduur van een missie (onder de 30 min tot nu toe), ben ik ook vaak geneigd er nog vaak 1 te doen. En dan nog 1

...
Aan de andere kant haalt het ook wel een beetje de flow uit de game - iets wat ik gevoelsmatig niet echt heb met bijvoorbeeld Dragon Age. Misschien komt dat omdat daar de quest (in ieder geval de main ones) vaak langer zijn en je niet standaard terugkeert naar je kampement na elke quest.
Zoals ik al zei, weet 't nog niet helemaal...
Ben ook nog niet helemaal overtuigd van het scannen van planeten (hoewel het duidelijk beter is dan stuiteren in de Mako

).
Dit spel gaat wel een (meerdere keer) uitspeel-spel worden naar het lijkt en dat wordt bij mij toch steeds zeldzamer, naarmate ik ouder en vooral kritischer wordt: steeds vaker een "been there, done that"-gevoel, oude zeikert die ik eigenlijk ook ben (of wordt

)...
lord_eissens schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:57:
Ja, daar moest ik ook aan denken! Vond het wel jammer dat hij geen Boo heet...was het orgineel niet een giant miniature space hamster? Ik kwam er trouwens net pas achter dat je een toilet in je quarters hebt, en ben al met 2e playthrough bezig

Volgens mij heb je helemaal gelijk en was Boo origineel inderdaad een "giant minature space hamster" die zo in Minsc z'n zak paste (of in ieder geval in de plaats van een potion o.i.d. in Baldurs Gate).
Misschien was de referentie naar BG een beetje te "obvious" als ze hem Boo zouden noemen, hoewel ik dat helemaal niet erg zou hebben gevonden.