Gisteren lekker bezig geweest met ME2. Echt erg gaaf. Ik merk wel dat ik nog wel wat moeite heb met het spelen. In de eerste echte missie (op die kolonisten planeet) ben ik toch een paar keer kapot gegaan. Vooral het eindgevecht moest ik toch wat keertjes opnieuw spelen. Ik merkte dat mijn teamleden redelijk snel kapot gingen. Het komt ook nog wel omdat ik even moet wennen aan de gameplay. Hoewel ik net ME1 uitgespeeld heb ben ik blijkbaar toch nog niet helemaal gewend aan een FPS. Voorbeeldje: Iets wat ik van Dragon age heb overgenomen. Wil ik snel wegrennen, druk ik de rechter en linker muisknop in!!

Tja, dan sta ik daar met mijn snipergeweer ingezoomd te schieten op een doos... dat vraagt erom kapot geschoten te worden hehe..
Ik speel een Infiltrator op Veteran mode. In ME1 speelde ik dat ook, maar volgens mij is de infiltrator in ME2 een stuk effectiever! Vooral omdat je veel beter kunt mikken. Dan heb je ook nog eens de skill "time dilation" zodra je inzoomd! Das wel tof. Het cloaking schild gebruik ik ook wel af en toe, maar ik moet nog even verzinnen hoe ik die het beste kan gebruiken. Hij is erg kort, dus sneaken op vijanden is er in dit stadium nog niet zo bij. Je kan natuurlijk wel met cloak makkelijk even snel snipen.
Ook merk ik dat ik iets te veel met mijzelf bezig ben en te weinig mijn teamleden in de gaten houd. Ik moet denk ik veel vaker het tactisch display oproepen!
Hebben jullie nog wat algemene tips en misschien ook wat specifiekere Infitrator tips?