Voor de liefhebbers er is ook een HYVE geopend voor the Galaxy.

Tsjah, tot nu toe voldoet 't allemaal prima bij mij. En ik vermoed dat android 2.0 ook nog wel ondersteund wordt. Alleen android ontwikkeld zich op het moment zo snel dat ik zeker geen android telefoon zou nemen met de insteek dat je over 2 jaar nog steeds de nieuwste updates kunt installeren. Daarom heb ik hem ook genomen bij een 1-jarig abonnement. Over een jaar is er alweer zoveel mooi nieuws op de markt dat ik dan vast weer een nieuw toestel wil.BigB schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:21:
Ik twijfel erg om de galaxy aan te schaffen. Maar misschien dat jullie me kunnen geruststellen
Waarom ik eigenlijk voor de Galaxy wil gaan ipv de Hero is de betere camera met flits, amoled scherm en het design.
Waar ik alleen over twijfel is of de 192Mb ram geheugen aan boord genoeg is voor de toekomst, dus 1.6/2.0 en of je wel een beetje kunt multitasken en wat apps tegelijk open hebben.
Ik lees dat je soms bij een simpel spelletje op de Galaxy al last van vertraging hebt.
Misschien dat iemand kan vertellen hoe storend dit is en of het überhaupt storend is?
[ Voor 0% gewijzigd door Arson op 16-09-2009 16:21 . Reden: Typo's ]
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Oke, ja ik was ook van plan om met 1 jarig te nemen/verlengen en dan inderdaad over een jaar kijken wat de nieuwe ontwikkelingen zijn._.-SuperstaR-._ schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:19:
[...]
Tsjah, tot nu toe voldoet 't allemaal prima bij mij. En ik vermoed dat android 2.0 ook nog wel ondersteund wordt. Alleen android ontwikkeld zich op het moment zo snel dat ik zeker geen android telefoon zou nemen met de insteek dat je over 2 jaar nog steeds de nieuwste updates kunt installeren. Daarom heb ik hem ook genomen bij een 1-jarig abonnement. Over een jaar is er alweer zoveel mooi nieuws op de markt dat ik dan vast weer een nieuw toestel wil.
Nu de H8 er op staan, nu naar 30 uur nog 52% accuduur. Eerst was de accu na een werkdag al zo leeg. H8 update kan ik dus echt aanraden!wrcveen schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:41:
Wat een waardeloze batterij, na 3 uur zonder te gebruiken, wifi en gps staat de batterij al op 75%. (batterij meter is nog helemaal vol, maar het progammathe 'battery status' geeft dat aan.
[ Voor 11% gewijzigd door nightcrow op 17-09-2009 08:00 . Reden: voortschrijdend inzicht ]
Ik red het inderdaad net met een dag nog. Maar wacht toch nog maar even met de update, aangezien er steeds meer wordt gesproken over Donut (ben benieuwd wanneer ie uitkomt).wrcveen schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:28:
[...]
Nu de H8 er op staan, nu naar 30 uur nog 52% accuduur. Eerst was de accu na een werkdag al zo leeg. H8 update kan ik dus echt aanraden!
Samsung PC Studio doet het ook niet goed op Vista en XP hoor, een keer kunnen updaten en daarna zegt hij Unknown Device of Server error...pingwings schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:01:
Ligt het aan mij of werkt die samsung pc studio totaal niet op windows 7? (het downloaden van de samsung servers lukt ook al 9/10 keer niet).
Is er al iets bekent wanneer die h8 update in nederland beschikbaar komt via samsung? Ik zou liever niet gaan zitten hacken in mijn nieuwe telefoon.
https://powershellisfun.com
En mocht het niet helemaal lukken met het aanpassen van de .inf-file. Die kun je, met dank aan Fred Perry, hier downloaden. Vervolgens in de driver-map plakken in SDK en de oorspronkelijke file overschrijven.-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 13:17:
Mooi stukje over hoe je ADB aan te praat krijgt:
http://www.i7500world.com...g-for-the-samsung-galaxy/
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Jochemmol
Bekend probleem, de camera toets blijft soms wat hangen... Gewoon even de camera knop wat indrukken/wiebelen en dan zou hij het weer moeten doen...Jochemmol schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:20:
Ik heb de galaxy nu een paar weken.
Ik ben opzich tevreden.
tot vandaag.
De linksboven knop werkt niet meer.
Als ik in de agenda zat kon ik altijd met de linksboven knop het menu opvragen en switchen naar dag of maand view enz.
Dit geld ook voor de browser.
Helaas reageert deze knop niet meer.
Ik heb mijn toestel helemaal gereset. Maar dat had geen zin
Ik baal echt. Mijn eerste samsung
Geen last van @ Hi , wat voor provider heb je dan? (En wat voor Firmware?)MrMarcie schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:46:
Bij mijn Galaxy valt de verbinding tijdens bellen soms even (fractie van een seconde) en soms wat langer weg. 1 a 2 seconden. Heb dit al met meerdere partijen meegemaakt.
Hebben jullie daar ook last van of is het exemplarisch?
Wat kan de oorzaak zijn en is dit evrholpen bij nieuwe updates. Heb zelf de NL Witte versie via Telecomadvies (BC).
[ Voor 8% gewijzigd door Dryhte op 23-09-2009 09:57 ]
[ Voor 7% gewijzigd door nightcrow op 23-09-2009 18:37 ]
Lid gewordenVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:03:
Voor de liefhebbers er is ook een HYVE geopend voor the Galaxy.
Vodafone & standaard Firmware (firmware 1.5 / kernel 2.6.27 hudson@andy #1 / i7500xxih7)-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:27:
[...]
Geen last van @ Hi , wat voor provider heb je dan? (En wat voor Firmware?)
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Heb zelf IH8 i.p.v IH7, kan me niet voorstellen dat daar het verschil nu in zit... Heb je hetzelfde gedrag als je de SIM in een ander toestel stopt, een oude Nokia ofzo?MrMarcie schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:31:
[...]
Vodafone & standaard Firmware (firmware 1.5 / kernel 2.6.27 hudson@andy #1 / i7500xxih7)
Nee, heb al sinds 1993 Vodafone en dit nog nooit gehad.-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:35:
[...]
Heb zelf IH8 i.p.v IH7, kan me niet voorstellen dat daar het verschil nu in zit... Heb je hetzelfde gedrag als je de SIM in een ander toestel stopt, een oude Nokia ofzo?
Bedankt-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:22:
Nieuwe firmware:
http://www.i7500world.com...xxii5-firmware-available/
Kan geflashed worden via Odin, uitleg staat erbij en bij mij ging het goed. Wijzigingen/updates in deze versie zijn nog niet bekend, kan nog geen changelog vinden in ieder geval...
Twijfel eerlijk gezegd of het de moeite is om weer een paar weken te moeten wachten voordat alle apps weer zichtbaar worden. Op zich draait H8 prima. Heb je al een idee van de eventuele verbeteringen?-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:22:
Nieuwe firmware:
Kan geflashed worden via Odin, uitleg staat erbij en bij mij ging het goed. Wijzigingen/updates in deze versie zijn nog niet bekend, kan nog geen changelog vinden in ieder geval...
Moet zeggen dat ik nog geen merkbare verschillen heb gezien, heb ook geen problemen met apps die niet zichtbaar zijn. (Heb hem geflashed naar de nieuwe versie en daarna via Nandroid de backup terug gezet van mijn Hero Beta 2 rom. Gebruik dus wel de nieuwe baseband, maar gebruik nog steeds hetzelfde Android OS waarmee ik geen Market problemen heb)nightcrow schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:12:
[...]
Twijfel eerlijk gezegd of het de moeite is om weer een paar weken te moeten wachten voordat alle apps weer zichtbaar worden. Op zich draait H8 prima. Heb je al een idee van de eventuele verbeteringen?
Changelog(je) gevonden:-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:22:
Nieuwe firmware:
[ Voor 37% gewijzigd door Eiland op 26-09-2009 13:26 ]
Hij moet in Download modus staan, Volume-Down + Ok + Hang upLangras schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:06:
Voor iedereen die een win7 x64 omgeving heeft (of misschien vista x64)
gebruik de drivers uit deze link deze werken meteen.
http://androidforums.com/...x64-computer-drivers.html
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik hier verkeerd doe telefoon staat in recovery mode (volume down + call + hang up) maar er lijkt wel helemaal niks te gebeuren
[afbeelding]
Aha bedankt werkt nu.-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:52:
[...]
Hij moet in Download modus staan, Volume-Down + Ok + Hang up
[ Voor 47% gewijzigd door Eiland op 26-09-2009 18:14 ]
[ Voor 11% gewijzigd door nightcrow op 30-09-2009 08:24 . Reden: update ]
Je kunt via Astro filemanager een backup maken van al je apps, je vindt ze dan in een keer weer installeren door astro te installeren en ze te restorenwrcveen schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:12:
moet er weer een reset gedaan worden? Is er ook een backup applicatie? , geen zin om alles weer te moeten downloaden en installeren vanuit de market.
Heb je wireless aan staan? (Hij maakt dan geen mobiel internet verbinding)Hoyden schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:02:
Ik heb sinds vandaag problemen met mobiel internet.
Ik krijg het mobiele internet icoon niet meer in beeld.
De telefoon heb ik al gereset en daarna weer de vodafone instellingen erin gezet zoals eerder in de topic werd vermeld, maar het icoon blijft weg.
Gisteren werkte het nog, maar nadat vannacht het toestel heeft uitgestaan krijg ik het niet meer aan de gang.
Het toegangspunt is aangevinkt en Vodafone NL heb ik geselecteer bij Mobiele netwerken.
Is er nog een andere manier / optie om mobiel internet aan te zetten ?
Wifi en alle andere via Switchers uit te zetten apparatuur is uit.-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:09:
[...]
Heb je wireless aan staan? (Hij maakt dan geen mobiel internet verbinding)
Toevallig vodafone?Hoyden schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:25:
[...]
Wifi en alle andere via Switchers uit te zetten apparatuur is uit.
Ik snap het echt niet meer.
Vodafone idd.BigB schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:26:
[...]
Toevallig vodafone?
Hier ook problemen met VF namelijk!
[ Voor 27% gewijzigd door Hoyden op 30-09-2009 09:31 ]
Ligt dus niet aan je telefoon of je switchers maar aan de provider!
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Verwijderd
Het is een hele verbetering tegenover de H7 versie die ik gebruikte, daarnaast vind ik wel dat er inderdaad nog ruimte is voor verbetering de einden van animaties stotteren nog wel vaak.RoD schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:37:
Ik vind zelfs met de II5-firmware de snelheid nog niet optimaal. Het is wel een verbetering, maar het kan nog beter, imo. Wat vinden jullie?
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 20:27 ]
Dit zou echt wel gaaf zijn!RoD schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:00:
Volgens mij is er een nieuwe firmware beschikbaar via de Samsung’s PC Studio. Zou de batterijduur en snelheid weer wat moeten verbeteren.
Yup!pingwings schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:03:
Nja, ik wil wel de volledige functionaliteit behouden, is dat ook het geval met updaten via odin?
They who buy the dip, deserves the rip.
I7500XXII5_VIAII5Danjel schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:15:
[...]
Yup!
@ Rod: Welke versie zou dat moeten zijn dan?
Ben wel benieuwd naar het nummer van die update. Kan er op de andere fora niets over vinden. Ben vanochtend na een week I5 teruggestapt naar H8. Had zelf namelijk het idee dat de accu het minder lang volhoudt met I5. Bovendien zit er een bug in de unlock-toets volgens mij. Die doet het niet altijd en soms moet je hem 2x indrukken. Erg irritant. Na het flashen via Odin moet blijkbaar de recovery image ook opnieuw worden geflasht om weer root te krijgen?RoD schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:00:
Volgens mij is er een nieuwe firmware beschikbaar via de Samsung’s PC Studio. Zou de batterijduur en snelheid weer wat moeten verbeteren.
Zie hierbovennightcrow schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 17:13:
[...]
Ben wel benieuwd naar het nummer van die update.
Ik heb geen ervaring met H8, maar de verbetering tov een beta-firmware die ik hiervoor draaide was niet gigantisch groot.Kan er op de andere fora niets over vinden. Ben vanochtend na een week I5 teruggestapt naar H8. Had zelf namelijk het idee dat de accu het minder lang volhoudt met I5.
Inderdaad, dat zou overigens gefixed worden in de firmware die ik hierboven vermeldde. Althans, er wordt iets soortgelijks gemeld.Bovendien zit er een bug in de unlock-toets volgens mij. Die doet het niet altijd en soms moet je hem 2x indrukken. Erg irritant.
Ik denk het wel idd.Na het flashen via Odin moet blijkbaar de recovery image ook opnieuw worden geflasht om weer root te krijgen?
Verwijderd
Nee NPS herkent hem juist niet. Ik doe het altijd via Odin. Ik heb geloof ik een relatief oud model. Stond nog een beta-firmware op (was een reviewmodel). In ieder geval volgens die nieuwssite, zou er een nieuwe firmware moeten zijn, dus ik ben wel benieuwd naar mensen die de firmware al hebben draaien en weten wat de veranderingen zijn tov de "gewone" II5nightcrow schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 17:33:
Je was me voor
Die I5 update is alweer een weekje uit volgens mij. Lees er gemengde reacties over. Op android forums is een thread gestart met de buglist van I5. Daar wordt de bug met de locktoets ook nog genoemd. Zoals ik al aangaf vind ik zelf H8 de beste firmware tot nu toe. Tis wel apart dat jij hem blijkbaar via NPS kunt flashen. Heb je een NLse witte versie? En welke NPS-versie heb je?
Verwijderd
Ah ok het betreft een 'nieuwe' I5. Overheen gelezenRoD schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 17:45:
[...]
Nee NPS herkent hem juist niet. Ik doe het altijd via Odin. Ik heb geloof ik een relatief oud model. Stond nog een beta-firmware op (was een reviewmodel). In ieder geval volgens die nieuwssite, zou er een nieuwe firmware moeten zijn, dus ik ben wel benieuwd naar mensen die de firmware al hebben draaien en weten wat de veranderingen zijn tov de "gewone" II5
Verwijderd
Dit is een nieuwere versie van de II5 firmware volgens mij!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2009 18:15 ]
Bovendien zijn al die artikelen van vandaag. Is het geen aangepaste II5?Also improved was the screen-unlock by reducing the unlock-time to 0.5 seconds
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 04-10-2009 18:21 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Danjel op 04-10-2009 18:25 ]
In het bericht waar jij naar verwijst wordt the unwired als bron genoemd met een link naar dit artikel. Dan zou het idd de reeds uitgebrachte I5 zijn en is de bugfix die wordt geclaimd dus nog duidelijk niet verholpen. Idd vaag.RoD schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:17:
Echt? Het lijkt mij toch een nieuwe versie. Anders snap ik ook niet hoe ze dit kunnen claimen:
[...]
Bovendien zijn al die artikelen van vandaag. Is het geen aangepaste II5?
Vaag...
Edit: de "nieuwe" versie heet I7500XXII5_VIAII5, en ik heb I7500XXII5 op m'n telefoon staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Danjel op 04-10-2009 18:50 ]
Verwijderd
CSC kan je ook bij Odin instellen.. Hm..Danjel schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:49:
Bij beide versies is de pda en phone versie exact hetzelfde. Enkel is bij de VIA versie nu ook de csc ingevuld. Firmare gecheckt op beide versies via *#1234#.
Enige idee wat csc betekend?
VIA is dus van O2 in DuitslandTHE CSC FILE
This file uses the same numbering system as the Baseband in the last three characters.
This delivers operator-specific branding, configuration and applications. The operator can be derived from the three characters in the version number:
VIA = O2 (Germany)
O2U = O2 (UK)
ITV = Vodafone (Italy)
BOG = Bouygues Telecom (France)
You can find out your current CSC version by dialling the following "number" on your phone:
*#*#44336#*#*
[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2009 19:26 ]
Niet instellen, als je een csc file hebt kun je die daar uploaden naar je telefoon. Echter heb ik IH8, II5 en II5via in een enkel tar bestand ipv 4 losse files.Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:20:
[...]
CSC kan je ook bij Odin instellen.. Hm..
Heeft iets te maken met in welk land je zit qua provider
[ Voor 16% gewijzigd door Danjel op 04-10-2009 19:30 ]
Verwijderd
Ja, en je kan dus zelf je CSC file kiezen. Dat bedoel ik met instellen.Danjel schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:29:
[...]
Niet instellen, als je een csc file hebt kun je die daar uploaden naar je telefoon. Echter heb ik IH8, II5 en II5via in een enkel tar bestand ipv 4 losse files.
Met andere woorden, de VIA-firmware is wel degelijk anders dan de "gewone" II5? Heb je dan ook het idee dat het toestel sneller is geworden tov de gewone II5?Danjel schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:29:
[...]
Niet instellen, als je een csc file hebt kun je die daar uploaden naar je telefoon. Echter heb ik IH8, II5 en II5via in een enkel tar bestand ipv 4 losse files.
Versie werkt overigens zover ik heb getest prima. De screenunlock knop reageert wel een stuk beter en hij is sneller geunlocked heb ik het idee.
Yup, hij is wel degelijk anders dan de gewone II5 naar mijn beleving.RoD schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:35:
[...]
Met andere woorden, de VIA-firmware is wel degelijk anders dan de "gewone" II5? Heb je dan ook het idee dat het toestel sneller is geworden tov de gewone II5?
Verwijderd
Heb ik in alle versies en ROMS gehad, je download iets en zoekt ondertussen verder en tijdens het typen is de installatie klaar en kun je weer opnieuw beginnenDanjel schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:50:
Eerste wat me opvalt is dat wanneer ik een applicatie download via de maket en direct erna iets anders op ga zoeken dat het toetsenbord en zoekveld verdwijnt zodra de applicatie gedownload is en/of geinstalleerd is. Dan mag ik weer opnieuw mn zoekveld intikken. Beetje irritant en heb het met vorige versies niet gemerkt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kijk eens in Android Software & Discussie , SMSvault wordt daar bijvoorbeeld als tip gegeven...Weapons schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:11:
Is er bij iemand bekend of je de SMS'jes kan afschermen met een password? Ik heb wel een paar apps gevonden maar dan moet ik ze eerst in een bepaalde map zetten. Ik wil dat ze gelijk afgeschermd zijn bij het binnenkomen.
Als ik het zo hoor is het de moeite niet waard om up te daten vanaf de gewone II5Danjel schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:50:
Eerste wat me opvalt is dat wanneer ik een applicatie download via de maket en direct erna iets anders op ga zoeken dat het toetsenbord en zoekveld verdwijnt zodra de applicatie gedownload is en/of geinstalleerd is. Dan mag ik weer opnieuw mn zoekveld intikken. Beetje irritant en heb het met vorige versies niet gemerkt.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Wellicht, maar ik denk dat dat meer Android gerelateerd is die bijv. dezelfde prioriteit geeft aan het extract proces als het unlock proces. Zolang er maar 1 cpu in zit zal dat dan zwaar vertragen.RoD schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:10:
Ik denk niet dat het aan de toetsen ligt. Het unlocken is gewoon brak. Zeker als de telefoon op de achtergrond met iets bezig is. Ik was gisteravond bezig met bestanden uitpakken, en toen was het zo'n beetje onmogelijk om het toestel te unlocken. Het ding reageerde nauwelijks meer. Na het uitpakken was het voorbij en was het weer "gewoon" niet erg snel.
Dat moet beter kunnen.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Ik heb hier geen problemen mee. Gewoon even dubbel op het scherm tikken om te unlocken. Is in het begin wel even wennen maar daarna gaat het welDanjel schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:47:
Hoe vinden jullie keuze menu's gaan als je aan het bellen bent naar een helpdesk oid?
Hier heb ik aardig wat moeite om het scherm te unlocken en het dialpad zichtbaar te maken. Gaat random aan/uit en het dialpad verdwijnt dan weer vaak.
Iemand met H8 firmware betere ervaring mee?
[ Voor 38% gewijzigd door Diederick90 op 05-10-2009 21:21 ]
Science is stranger than fiction
Name: HiWeapons schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:19:
[...]
Nog even een vraagje, ik heb een Hi abonnement en probeer de APN instellingen goed te krijgen. Op internet heb ik vele opties gezien maar geen één heb ik daarvan werkend. Ik heb al contact gehad met de Hi klantenservice maar ook deze hebben nog geen oplossing omdat de Galaxy nog te nieuw zou zijn.
Verwijderd
AFAIK zit er niets anders op dan Odin gebruiken als je nieuwe firmware wil gebruiken, snap niet dat Samsung dit soort problemen nog steeds niet heeft opgelostmawi schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 21:21:
Ik probeer momenteel m'n Galaxy te voorzien van een nieuwe firmware, maar krijg de melding dat het toestel niet wordt ondersteund (in NPS). En ja, ik heb het vinkje weggehaald bij "Mass Storage only".
Had iemand hier al een oplossing voor (behalve Odin)?
Nee hoor, zal 'n nieuwe skin zijn bij hun nieuwe Androiders, net als 'Sense' van HTCVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:01:
Waren ze nu eigenlijk ook van plan om de touchwiz op de Galaxy te zetten?
Heb ik namelijk niet zo'n in in. of moet ik hem dan rooten
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ok, ik ben over. Enig idee waar ik de firmware (nl) kan downloaden? Of kan ik die gewoon uit een map van NPS extracten??Danjel schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:17:
Gebruik gewoon ODIN? Werkt hartstikke goed. Kan niet veel meer misgaan... Zolang je gewoon pas je usb kabeltje eruit haalt als ie op pass staat dan is het goed. Ik laat zelfs mn telefoon met rust tot ie op pass staat. Dan weet je zeker dat het goed zit. Hardresetje erna en gaan met die banaan.
Verwijderd
Hoezo niet, opensource is legaal toch?Danjel schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 08:07:
Ik weet niet of linken naar een firmware mag. Maar via google de firmware naam intikken is al voldoende.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq