En zo behandeld SAMSUNG serieuze klachten:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Dit is een automatisch verstuurd antwoord. Reacties op dit bericht worden niet gelezen.
Onze reactie op uw vraag/opmerking is de volgende:
Uw klantnummer: 00000000000000
Geachte heer
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-I7500.
Wij begrijpen uit u email datu wilt weten of er een nieuwe versie van android uit komt voor uw toestel.
Wij willen u mededelen dat wij hier geen verdere informatie overhebben.
Indien er een nieuwe versie uit komt zal dat bekend gemaakt worden op onze website
www.samsungmobile.nl
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact
Center op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864).
Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kimberly Verdonk
Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
The information was useful to me
Satisfied 5 4 3 2
1 Not Satisfied
* Please do not reply back to this email message as this email address is used for outbound messages only.
* If you are not satisfied with the answer we provided, please click here
* if you have a question on another product, click here
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
klacht Galaxy i7500
Beste Samsung,
Vorig jaar heb ik trouw alweer voor uw merk gekozen bij de keuze van een nieuw mobiele telefoon. Mijn keuze is daarbij gevallen op de Samsung Galaxy i7500. Reden van mijn keuze was dat het toestel met de nieuw android werkt, wetende dat deze makkelijk kon worden geupdate naar DE NIEUWSTE VERSIES van Android.
Tot mijn teleurstelling heb ik op nieuwssites moeten lezen dat voor de i7500 geen update gaat komen naar Android 2.1, hooguit 1.6 maar zelfs dit is nog niet zeker. Ik heb nu een toestel wat in mijn ogen waardeloos is nu, zelfs een goedkoper toestel van u wordt wel voorzien van de laatste update.
Tenslotte nog mijn ergenis dat de 3G totaal onbruikbaar is op dit toestel, zelfs in standby is de accu al binnen 4 uur zo goed als leeg. Aangezien ik het toestel middels een 2 jarig abonnement heb aangeschaft, ben ik nu 1,5 jaar uitgesloten van gebruik van 3G en van vernieuwingen in het Android OS.
Is er een mogelijk dat op korte termijn toch een update naar Android 2.1 uitkomt? Of laat mij, en vele andere, als klant vallen?