De E3 2009 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
Ik ben erg benieuwd wat Nintendo en Sony in petto hebben. Microsoft heeft naar mijn inziens een goede aanvulling gedaan op hun bestaande soft en hardware. Ik was best wel onder de indruk over hoe MS de "Xbox-o-sphere" aan het uitbreiden was. Veelbelovende titels, nieuwe hardwaretoevoegingen en ook op softwarefront verbeteringen en vernieuwingen. Misschien niet de meest opzienbarende dingen maar ze creeeren wel een sterk uitgangspositie -> voor ieder wat wils

Nintendo zal waarschijnlijk voortborduren op de Wii Motionplus. Ik verwacht ook geen spectaculaire toevoegingen aan de "Wii-o-sphere", alleen games naar alle waarschijnlijkheid. Nintendo heeft deze generatie natuurlijk al een grote userbase middels de Wii opgebouwd dus die hoeven dan ook niet zo hard meer. Kwestie van software verkopen en cashen voor Nintendo, en af en toe een leuke gimmick toegevoegen of een nieuwe deel van Mario/Zelda/vul je eigen Nintendo IP uitbrengen en ze zitten goed. Op het hardwarefront van de DS verwacht ik ook niet veel omdat de DSi nog niet zo lang uit is, dus waarschijnlijk ook toevoegingen aan de softwarelibrary.

Sony zal het naar mijn inziens moeilijker krijgen (zeg ik als Playstation Fanboy). Er zijn wel genoeg 1st en 2nd partytitels die er veelbelovend uitzien maar ik heb toch het gevoel dat ze niet "de hype" catchen van het algemene publiek (en daar zit het geld). Uncharted 2 en Heavy Rain bijv zien er schitterend uit maar of ze zorgen voor de nodige hardwaresalesboost is de vraag. Misschien hebben ze ook een verrassing voor ons wat ook met motion te maken heeft (zo te zien is dat de trend onder de casualgamers), want met alleen goede softwarelibrary voor (hardcore)gamers bouw je tegenwoordig geen userbase op. Het geld valt voornamelijk te verdienen bij het "Wii-publiek". Ik las een gerucht over een camera die werkt met een remote waarbij licht wordt uitgezonden. De camera registreert dan de kleuren van het licht en weet dus wat je aan het doen bent.
Op PSP-front is alles al volgens mij zo'n beetje bekend. PSP Go komt en natuurlijk nieuwe titels voor de PSP. Hopelijk moet ik na vanavond mijn woorden inslikken en gaat Sony me verbazen :)

Ik kan haast niet wachten tot vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
DingK schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:46:
[...]

Zip, zilch, nada, noppes. Beyond Good & Evil 2 schitterde door afwezigheid.
Zou wel mooi zijn als Sony die dan weer exclusief zou hebben ofzo :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Square Enix has three unannounced titles. The company stated that "fans of their two greatest series will be extremely happy."[9]

Wikipedia: Electronic Entertainment Expo 2009

Dit zou de troef voor Ps3 kunnen zijn. Wellicht een nieuwe Kingdom Hearts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:41:
Square Enix has three unannounced titles. The company stated that "fans of their two greatest series will be extremely happy."\[9]

Ik neem aan dat Sony nog wel meer troeven heeft :) Die gaan vanavond echt nog wel wat mooie dingen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Net de MS pressconference gezien. Natal is tof, maar helaas nog geen titels ervoor en daarmee valt of staat dat soort tech toch. Ze moeten eigenlijk standaard het verkopen met een sportspack aka wii sports, dan heb je er in ieder geval iets aan. Milo was erg indrukwekkend, maar ik vraag me af hoeveel vrijheid je erbij hebt, peter molyneux kennende valt dat tegen.

Left4dead vond ik de beste trailer. 2 nieuwe halo's is altijd goed, vooral halo reach, gelukkig toch nog door bungie!

Facebook en twitter zijn cool, vooral voor het vrouwelijke publiek. Ook kleding aanpassen kan vrouwen gaan aanspreken, als ze dat weten uit te breiden kan het best wel eens meer gaan verkopen.

Al met al een indrukwekkende show, van alles wat, voor iedereen. Denk dat Sony het moeilijk gaat krijgen MS te overtreffen. We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DarkShadow schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:06:
Net de MS pressconference gezien. Natal is tof, maar helaas nog geen titels ervoor en daarmee valt of staat dat soort tech toch. Ze moeten eigenlijk standaard het verkopen met een sportspack aka wii sports, dan heb je er in ieder geval iets aan.
Het is nog niet op de markt. Het zal vast ook wel in een bundel beschikbaar komen.
Facebook en twitter zijn cool, vooral voor het vrouwelijke publiek. Ook kleding aanpassen kan vrouwen gaan aanspreken, als ze dat weten uit te breiden kan het best wel eens meer gaan verkopen.

Al met al een indrukwekkende show, van alles wat, voor iedereen. Denk dat Sony het moeilijk gaat krijgen MS te overtreffen. We zullen zien!
Het lijkt me wel leuk als je de tv zo ook voor videoconferencing kan gebruiken. Of kan dat al met de msn-koppeling die ze hebben?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Marzman schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:14:
[...]
Het is nog niet op de markt. Het zal vast ook wel in een bundel beschikbaar komen.
En volgens mij gaat dat nog wel even duren ook. De 1e devkits worden nu uitgestuurd, en het hele ding heeft nieteens een echte naam. Project Natal klinkt wel leuk, maar is niet echt iets om in de winkel te leggen ;)
[...]
Het lijkt me wel leuk als je de tv zo ook voor videoconferencing kan gebruiken. Of kan dat al met de msn-koppeling die ze hebben?
De msn-koppeling op de 360 is vrij basaal. Enkel textmessaging, meer werkt er niet (toch?).

Benieuwd waar Sony mee komt. Zou voor hen wel leuk zijn als ze een aantal knaller zouden hebben.
Nintendo lijkt iig met een nieuwe Mario game te komen, hopelijk nog wat meer interessants.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:41:
Square Enix has three unannounced titles. The company stated that "fans of their two greatest series will be extremely happy."\[9]

Hoewel ik vurig hoop op Kingdom Hearts (who the f*ck needs final fantasy :p) zijn de 2 "grootste" series Final Fantasy (square) en Dragon Quest (enix). Van Dragon Quest gaan er alvast nieuwe aankondigingen verwacht worden.

Dat gezegd zijnde hoop ik dus ook op KH aankondigingen. Er komt een DS verie (3D remake van de gba versie, die zoog) een psp versie en misschien dat we vanavond een ps3 versie onthuld zien?
Net de MS pressconference gezien. Natal is tof, maar helaas nog geen titels ervoor en daarmee valt of staat dat soort tech toch
wel natuurlijk niet: De devstudios hebben vandaag maar de devkits ontvangen :p

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 02-06-2009 13:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

BM schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:23:
[...]

En volgens mij gaat dat nog wel even duren ook. De 1e devkits worden nu uitgestuurd, en het hele ding heeft nieteens een echte naam. Project Natal klinkt wel leuk, maar is niet echt iets om in de winkel te leggen ;)

[...]

De msn-koppeling op de 360 is vrij basaal. Enkel textmessaging, meer werkt er niet (toch?).
Klopt, is puur text met emoticons, meer niet. Zouden ze best eens mogen upgraden, die MSN-client, gebruik m zelf zelden...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Ik verwacht er eigenlijk weinig van maar over een paar uurtjes gaan we zien waar iedereen op zit te wachten namelijk wat Nintendo ons gaat bieden. Met Wii fit en Wii Virtual Jostii van vorig jaar is de marge 0,0 en als er geen spectakel komt wordt de tent denk ik letterlijk afgebroken door de nu al woedende achterban van Nintendo. Het is er op of er onder voor ze en meer dan Pikmin 3 en een nog onbekende Mario game die net zo goed een nieuwe Mario Party kan zijn is er nog weinig bekend dus ik ben benieuwd maar ik denk dat ook het komende jaar weer zo droog als de Sahara gaat zijn kwa games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:27:
[...]

Hoewel ik vurig hoop op Kingdom Hearts (who the f*ck needs final fantasy :p) zijn de 2 "grootste" series Final Fantasy (square) en Dragon Quest (enix). Van Dragon Quest gaan er alvast nieuwe aankondigingen verwacht worden.

Dat gezegd zijnde hoop ik dus ook op KH aankondigingen. Er komt een DS verie (3D remake van de gba versie, die zoog) een psp versie en misschien dat we vanavond een ps3 versie onthuld zien?

[...]

wel natuurlijk niet: De devstudios hebben vandaag maar de devkits ontvangen :p
De DS versie is geen remake maar een nieuwe game, vanuit Roxas' oogpunt.
Dat terzijde. De drie grootste franchises zijn DQ, KH en FF voor zover ik weet. Van FF staat 13 op stapel dus daar verwacht ik geen aankondiging van. Kans op KH lijkt mij dus wel aanwezig maar we zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het negativisme viert hier, en elders, wel hooggtij, ongeloofelijk. Zijn mensen de E3 aan het volgen omdat gaming een hobby is, of om zich alleen maar te gaan irriteren.
  • “Dit bevalt me niet”
  • “Wat een kut game”
  • “Dit gaat nooooit wat worden”
  • Etc. etc.
Alles wat ook maar een beetje buiten iemand straatje ligt word genadeloos afgeknald. Ik interesseer me niet voor FF13, moet ik dan maar na de trailer gaan melden dat het een ruk game is :?

Je kan niet alle genres leuk vinden, je zult niet alle randapparatuur gaan gebruiken en je zult niet alle aangeboden diensten leuk vinden. Pak er uit wat je leuk vind, of geef onbouwende kritiek op hetgeen je hebt gezien. Op 1 of andere manier denken mensen in beperkingen i.p.v. mogelijkheden.
Wees blij dat we weer 3 grootmachten hebben, elk met hun sterke punten. Als jij op GT5 wacht, hoeft dat niet in te houden dat Forza 3 automatisch een rukgame is, of vice versa.

We zijn gezegend met een keuze in games en mogelijkheden als nooit tevoren, en er word gereageerd alsof iedereen behalve de poster gek ik. Mensen schrijven nu al Natal af, puur om het feit dat ze het zelf niet interessant vinden. Als iedereen zo zou denken zou er nooit meer innovatie zijn.

Geniet van de E3, kijk vanavond wat Nintendo in petto heeft, en geniet van demo’s die Sony gaat geven, ongeacht of je hun console in bezit hebt. Het is een hobby, geen politieke halszaak.

Voor gamers moeten dit de dagen zijn om te genieten, ontspannen en lekker naar nieuwe zaken te kijken, laat de andere dan ook genieten van de dingen die hen aanspreken.

Happy gaming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ben het voor een groot deel met je eens. Maar ik geloof niet dat jij de Ubisoft conference zonder irritaties hebt kunnen kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Skire schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:10:
Ben het voor een groot deel met je eens. Maar ik geloof niet dat jij de Ubisoft conference zonder irritaties hebt kunnen kijken ;)
Het enige wat ik echt irritant vond aan de Microsoft/Xbox conference was dat iedereen constant voor zichzelf ging klappen :| . Verder was het eigenlijk best wel leuk :P.

Oh en PWM heeft een goed punt gemaakt. Vindt het zelf een beetje raar dat je onderdelen van de conference aan het afkraken bent, enkel en alleen omdat jij het niet interessant genoeg vindt voor jezelf. Kijk liever naar de positieve punten die naar voren zijn gekomen, en kom anders met opbouwend kritiek waarom wel of niet een onderdeel verteld had moeten worden.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayleigh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03-2023
Ik ben het er helemaal mee eens. Het is nu voor de derde keer dat ik de e3 volg, en elk jaar ben ik nog steeds enthousiast als trouwe xbox-360 aanhanger na de preserntatie van Microsoft.

Het is een hobby, het is entertainment, geen bron van ergernis. En of je nu fan bent van 1 van de 3 consoles of alle drie, 1 ding is zeker, Het zijn mooie tijden voor ons gamers in het algemeen.

Het enige waar ik me een beetje aan irriteerde was dat de live feeds in het begin down waren, en als een soort nieuwsjunkie alle mogelijke streams afgaan welke wel werken. hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik denk dat dat komt omdat op dit forum toch meer de hardcore gamers zitten. Die zitten niet te wachten op Facebook en Twitter of Wii achtige spelletjes. Tuurlijk erg interessant voor de casual gamer of voor de hele familie. Maar hier zit men gewoon te hopen op aankondigingen van nieuwe AAA titels zoals MGS5, GT5, Kingdom Hearts, Modern Warfare 2, HL2 Episode 3, Project Trico, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:12
Ik ben heel erg benieuwd wat Take2 morgen gaat laten zien met Mafia II, dat is eigenlijk ook de enigste reden dat ik de E3 een beetje volg en natuurlijk ook voor Modern Warfare 2 en Asassins Creed 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Oei oei, nog even een reactie op Microsoft gister. Mijn jaar is goed. Wat ziet die gameplay van Forza er toch fantastisch uit!!! Eindelijk een echte rede om een HDTV te gaan halen :).

Is er bij EA toevallig een nieuwe SSX aangekocht, dat is ook nog iets waar ik al jaren op zit te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ronwiel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:46:
Wat ziet die gameplay van Forza er toch fantastisch uit!!! Eindelijk een echte rede om een HDTV te gaan halen :).
Volgens mij spreek je je nu tegen ;)
Gameplay <> Graphics :P

En ja, grafisch was het aardig overweldigend, gameplay was in de demo helaas meer NFS style, maar dat komt allemaal wel goed.

Nu maar eens zien waar Nintendo mee gaat komen. Benieuwd of ik weer kan lachen als afgelopen jaar, of dat ze er nu wel wat fatsoenlijks van maken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Ik voel Mario aankomen.

Edit: ik had gelijk. :P

Yes, New Mario Bros voor Wii. Die wilde ik al en verwachtte ook dat hij zou komen.

[ Voor 82% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
Wat lopen ze te kutten met het geluid zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:12:
Wat lopen ze te kutten met het geluid zeg..
Ja idd. Ik vind het een erg saaie presentatie tot nu toe. Die van Microsoft vond ik in het begin al beter, veel grootser ook. New Super Mario Bros. ziet er nou ook niet zo fantastisch uit. Hij lijkt me erg sloom.

Edit: ze noemen het nu ook al een masterpiece... Stelletje verwaande sukkels.

Goh... Wii Fit Plus.

[ Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
True, beetje saai.. Bla bla bla onze Wii Fit is 15 miljoen keer verkocht..

edit: Alleen maar dit wijf, bij MS was er teminste veel afwisseling wat het leuker maakte. Hier vind ik 't moeilijk om m'n aandacht erbij te houden. Zal trouwens ook komen omdat het me niet superveel interesseert maargoed.

[ Voor 60% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 02-06-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Wii Fit Plus komt neer op een Bugfix voor WiiFit. 6 nieuwe oefeningen, maar toch vooral updates, zodat je eindelijke een programma op kan stellen.

[ Voor 49% gewijzigd door mr_obb op 02-06-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
mr_obb schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:16:
Wii Fit Plus komt neer op een Bugfix voor WiiFit.
Ja inderdaad.

Ze hadden het toch ook over 4D voor Mario? Wat bedoelden ze daar nou mee eigenlijk?

Edit: ze laten ook wel leuk alle oude spellen zien. :X

[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nou leuk aan pijl & boog schieten? net als sports leuk voor een week? Ze kunnen hun E3-demo beter aan een publiek van 10 jarige tonen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Wii Sport Resort :')

Wie wil mijn Wii kopen ? Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Die ''grappen'' die ze maken zijn ook zooo amerikaans...

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ingestudeerde grappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:27:
Wat is er nou leuk aan pijl & boog schieten? net als sports leuk voor een week? Ze kunnen hun E3-demo beter aan een publiek van 10 jarige tonen.
Het is veel leuker in het echt, en zij doen net alsof het het echte vervangt. Daar erger ik me aan. Ik heb ook het idee, dat dat pijl en boog schieten ook prima lukt zonder Wii Motionplus.

Edit: ik zie geen verbeteringen t.o.v. Wii Sports. Het is allemaal nog steeds even dom en slecht gemaakt. :|

Het concept van Xbox voor Motion Control ziet er in ieder geval veel beter uit.

[ Voor 17% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat basketbal had toch niks te maken met accuracy? :)
Dat was echt te makkelijk :)

Mario zag er leuk uit, maar ook niet echt heel vernieuwend imho, masterpiece vond ik idd wat overdreven :p

[ Voor 39% gewijzigd door BM op 02-06-2009 18:35 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij: maar klapte het publiek vroeger veel vaker dan nu? Pijnlijk die stiltes, vooral net na die Kingdom Hearts waar Reggie het toch echt verwachtte. Hopelijk hebben we een beter publiek bij Sony !

Golden Sun looking good, maar je begint nu wel te zien dat de DS graphics outdated raken. Verder wel een goeie game lijkt me. Women's Murder Club duidelijk een B-titel, zal het wel goed doen bij de Walmart enzo voor women.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:35:
Ligt het aan mij: maar klapde het publiek vroeger veel vaker dan nu? Pijnlijk die stiltes, vooral net na die Kingdom Hearts waar Reggie het toch echt verwachtte. Hopelijk hebben we een beter publiek bij Sony !

Golden Sun looking good, maar je begint nu wel te zien dat de DS graphics outdated raken.
Valt mij ook op...misschien soort van 'wraak' door vorig jaar? Nintendo kan ook niet echt serieus meer genomen worden...

Overigens is het klapte in plaats van klapde ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:35:
Ligt het aan mij: maar klapde het publiek vroeger veel vaker dan nu? Pijnlijk die stiltes, vooral net na die Kingdom Hearts waar Reggie het toch echt verwachtte. Hopelijk hebben we een beter publiek bij Sony !

Golden Sun looking good, maar je begint nu wel te zien dat de DS graphics outdated raken. Verder wel een goeie game lijkt me.
Zaal is ook meer leeg dan vol:

Het is echt heel leeg. Misschien 500 man in een zaal waar 3000 ingaan.

De zaal is stil. Niemand klapt. Nu komt kingdom hearts voor de ds. Eindelijk iets vets

Edit: Woman's murder club ? Ik kom niet bij hier....... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 02-06-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt te triest voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Cubic X schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:39:
[...]

Valt mij ook op...misschien soort van 'wraak' door vorig jaar? Nintendo kan ook niet echt serieus meer genomen worden...

Overigens is het klapte in plaats van klapde ;) :)
Ja, idd. Ze verwachten echt teveel en denken dat ze er helemaal zijn. Ik snap echt niet dat ze zelf niet inzien dat casual gamers niet naar de E3 gaan en dat de echte gamers hun producten kut vinden. EN casual gamers zien zelf in eerste instantie niet in hoe slecht hun spellen zijn.

Edit: gaan ze bluffen dat de DSi zoveel verkoopt. :X Alsof je daarvoor naar hun show gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah right: die mensen zeggen dat echt niet spontaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hopelijk heeft Nintendo een grote klapper achter de hand, maar ben bang van niet :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
BM schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:44:
Hopelijk heeft Nintendo een grote klapper achter de hand, maar ben bang van niet :X
Deze presentatie is nog slechter dan die van vorig jaar. Ze doen gewoon hetzelfde laten zien als de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
danielkraak schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:46:
[...]

Deze presentatie is nog slechter dan die van vorig jaar. Ze doen gewoon hetzelfde laten zien als de vorige.
Wederom een demo met Wii Sport Resort vond ik ook typisch idd, daar ging vorig jaar ook veel tijd naar uit, en het is er nog niet.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Een mode game :N

Wat een waardeloze presentatie, ik had toch wel wat meer verwacht.
Het enigste wat wel leuk lijkt is die nieuwe mario game maar dat is gewoon een Little Big Planet kloon :)

[ Voor 84% gewijzigd door ScrooLoose op 02-06-2009 18:48 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
mario vs donkey kong , klinkt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Wat een contrast. Keek net de Microsoft presco en direct daarna kon ik aansluiten bij de Nintendo presco. Nu was Microsoft vooral in het begin niet alles maar dit is toch echt huilen met de pet op.

Grappig, doet me denken aan jaren terug. E3 2005 etc. Microsoft en Sony hielden toen deze saaie en weinig spannende presentaties, en Nintendo was de underdog die met hun Revolution iedereen wisten te verrassen. Nu is Nintendo zelf de logge leider geworden. :/

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
maikelstraub schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:47:
mario vs donkey kong , klinkt leuk :)
Als je een DSi hebt ja. Het is WiiWare. Op een normale DS is het natuurlijk veel te zwaar om te draaien. 8)7

Edit: Yay, Nintendo heeft ook een contract met Facebook. Heb je daar ook een friendcode nodig? :? Bij Xbox is het tenminste nog een beetje geordend. Bij Nintendo is het één zootje met het online gebeuren en het stapelt zich maar op.

[ Voor 31% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSi geblaat over delen van foto's en bewerken etc, kan ook allemaal met je mobiele telefoon..niet echt iets om warm van te worden :x

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Oh oh, nintendo goes facebook just like Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch allemaal met dat facebook geneuzel. Zijn er echt mensen die dat interessant vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik verheug me nu al op de Wii 2/opvolger. Ik heb zin om die keihard te zien falen, omdat niemand de Wii meer leuk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:03
Proberen ze de tijd te vullen met getallen en "feiten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:51:
Wat is dat toch allemaal met dat facebook geneuzel. Zijn er echt mensen die dat interessant vinden?
* Player1S sluit zojuist z'n facebook pagina af....

vind het handig om beetje in touch te blijven met vrienden in Amerika.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Beter komen ze nog ff met een nieuwe Zelda. O-)

Edit: ow, ze richten zich nu op software die voor iedereen leuk is, zeggen ze. Nou, ik erger me dood aan Wii Sports. Eén van mijn Wiimotes is al kapot. :)

[ Voor 62% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Als je geen Engels kan, lul dan gewoon in japans. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Semetrix schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:54:
Proberen ze de tijd te vullen met getallen en "feiten"?
Ja. Echt...Nintendo wat is er met je gebeurd? Vroeger een meester, nu een aanfluiting. Allemaal cijfers, algemeen geneuzel ("Kijk hoe goed onze DSi is!", "Er schuilt een gamer in iedereen!", ect ect). Laat eens wat tofs zien, dat is het enigste dat ze nu nog kan redden van een aanfluiting :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik tune nu pas in en hetgene waarvoor ik wou kijken (kingdom hearts) is al voorbij? Bah :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vitality?
:/ :| ;(

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De wii word een ziekenhuis console _O-

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Hartslagmeter voor de Wii! YEAHH! Wat een onthulling!!

:') :') :')

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer naar het ziekenhuis, gaat dalijk gewoon via je Wii :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

WII pregnancy test? STWII?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 11:21

Smoonshine

Feyenoord!!

Zegt hij nu echt: Games to fall asleep?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Thijs_O schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:59:
Hartslagmeter voor de Wii! YEAHH! Wat een onthulling!!

:') :') :')
Die kun je al voor een paar euro kopen. Maar alsnog heel erg innovatief! Erg potentieel! Enzo, denk ik. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Nu online
Eindelijk een vette game.SMG2

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Galaxy 2, vooruit. Dat is wel nice :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
BM schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:03:
Galaxy 2, vooruit. Dat is wel nice :)
Ja, maar wel triest dat het dan weer een Galaxy wordt. Ze zeggen toch dat ze zo origineel zijn. Ik vind het veel te veel op Galaxy lijken. Je zou me zelfs kunnen overtuigen dat dat hem is. Maar dan nog vind ik het wel beter, omdat Galaxy en Twilight Princess de enigste leuke Wii spellen zijn voor mij.

De presentatie vind ik nog steeds tegenvallen. Niemand klapt ook, zelfs niet bij SMG2. Ze doen meer van: Owja, er komt nog een nieuwe SMG.

[ Voor 13% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Nu online
Hmmm resident evil ziet er wel goed uit moet ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Dead Space hoor ik wat geklap. :P

Metroid Project M / Tecmo ?

[ Voor 33% gewijzigd door nFo op 02-06-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:03
OMG metroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Metroid, ze sluiten het aardig af iig, mocht ook wel.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Ondanks Metroid en Mario vind ik het niks meer dan een tegenvaller tot nu toe. Jammer, ondanks alle series die ongebruikt op de plank liggen komen ze hier mee. Jammer want dit heb ik 2 jaar geleden ook al gezien. Spijtig en een gemiste kans. Ik ben er niet zo te spreken over en maar 2 core games van Nintendo. Treurig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Geen Zelda.. :'(

Edit: in ieder geval nog een Metroid en Mario Galaxy 2. Ik denk dat Mario Galaxy 2 een echte uitmelker gaat worden en dat hij zeker niet zulke hoge reviews gaat krijgen als deel 1.

[ Voor 84% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

BM schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:11:
Metroid, ze sluiten het aardig af iig, mocht ook wel.
Maja als dat echt alles is ? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Paar leuke games op het einde, voor de rest een zeeeeer magere persconferentie van Nintendo. Heb geen enkele reden gevonden om een Wii te kopen tbh.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 45 minuten Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Nu online
lol .... ''The trailer gets the biggest applause yet.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Ja.

Blij dat we dat gehad hebben. Ze maakten wel wat goed met Metroid en Mario an sich, maar 80% was cijfertjes, gepats en dergelijke. Jammer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

METRRRRRRRRROOOOIIIIID!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xbox liet heel wat meer interessants zien voor het komende jaar. Op naar Sony zo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig dat ik vorig jaar een PS3 erbij heb gekocht, want als ik het alleen met de Wii hadd moeten doen, dan had ik me heel wat uren verveelt vrees ik. Ook komend jaar weer niet veel wat ik interessant vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Oja lijst voor de TS:

Nintendo:

Super Mario Galaxy 2
Metroid Project M
Resident Evil
Deep Space
The Conduit
Wii Resort Sport
Wii FATAL1TY :')

DS:

Face book DS
Geen idee meer, kan iemand anders aanvullen ?

Lol: Melle vraagt zich af of zijn lul in de wii vitality center controller kan... Hehe _O-
http://twitter.com/gkboris

[ Voor 47% gewijzigd door nFo op 02-06-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

nFo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:23:
Oja lijst voor de TS:

Nintendo:

Super Mario Galaxy 2
Metroid Project M
Resident Evil
Deep Space
The Conduit
Wii Resort Sport

DS:

Face book DS
Wii:
Final Fantasy Crystal Bearer

DS:
Kingdom Hearts
Release moment: Super Mario RPG
Wario Ware:DIY
Nieuwe Mario vs Donkey Kong
Style nogiets

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:32
nFo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:23:
Oja lijst voor de TS:

Nintendo:

Super Mario Galaxy 2
Metroid Project M
Resident Evil
Deep Space
The Conduit
Wii Resort Sport

DS:

Face book DS
Wario Ware DIY, die stond mij eerlijk gezegd wel heel erg aan. Alleen minpunt dat ik dan geen DSi heb, maar een phat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Golden Sun kwam voor mij TOTAAL onverwacht! Ik ben hier zo blij mee, ik verheug me er al op sinds het einde van GS The Lost Age! Hoop dat het wel weer door Camelot wordt gemaakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Nintendo Wii:

Super Mario Galaxy 2
Metroid Project M
Resident Evil
Deep Space
The Conduit
Wii Resort Sport
Wii FATAL1TY

DS:

Face Book DS
Kingdom Hearts
Super Mario RPG
Mario vs Donkey Kong
Golden Sun
Style Photoshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganondorf_875
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Nintendo Wii:

Super Mario Galaxy 2
Metroid Project M
Resident Evil
Deep Space
The Conduit
Wii Resort Sport
Wii FATAL1TY
New Super Mario Bros

DS:

Face Book DS
Kingdom Hearts
Super Mario RPG
Mario vs Donkey Kong
Golden Sun
Style Photoshop
COP: The Recruits

Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ganondorf_875 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:46:
Nintendo Wii:

Super Mario Galaxy 2
Metroid Project M
Resident Evil
Deep Space
The Conduit
Wii Resort Sport
Wii FATAL1TY
New Super Mario Bros

DS:

Face Book DS
Kingdom Hearts
Super Mario RPG
Mario vs Donkey Kong
Golden Sun
Style Photoshop
COP: The Recruits
Dankje! De lijst is opgenomen in de topicstart.

Als iemand zometeen ook even alle belangrijke games/hardware/diensten van Sony is zo'n overzichtelijke post kan neerzetten gaat dat ook in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Golden Sun. Na jaren eindelijk. Ik zat echt op het puntje van mijn stoel bij de aankondiging en toen hoorde ik eindelijk wat ik al jaren wilde horen :D.

Muziek klonk ook wel lekker, dus heb eindelijk een RPG om naar uit te kijken. Van FFXIII word ik niet zo warm :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*reminder* de Sony E3 perspresentatie gaat zo beginnen: nog 5 minuten!

E3.Gamespot heeft het beeld al aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 09-09 12:14
Eens kijken wat er komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer Nintendo. Geen echte blockbusters afgezien van Metroid M die er heel erg cool uitzag. Voor de rest weinig echt verrassends. Ben benieuwd naar Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Moet nu elk moment beginnen, ik hoop dat ze niet te veel tijd besteden aan de PSP Go, die hebben we nu ook al gehad :P En wat is er mis met het beeld bij e3.gamespot?

[ Voor 78% gewijzigd door Tankbuster op 02-06-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

monnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:48:
[...]

Dankje! De lijst is opgenomen in de topicstart.

Als iemand zometeen ook even alle belangrijke games/hardware/diensten van Sony is zo'n overzichtelijke post kan neerzetten gaat dat ook in de TS :)
Wii FATAL1TY was een grapje. ;) waar niemand om moet lachen. :/
Wii Vitality Sensor moet het zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 02-06-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Zenuwennnnn :P Overtref mijn 360 niet alsjeblieft, zorg niet dat ik een PS3 MOET kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:12
Here we GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:00:
Zenuwennnnn :P Overtref mijn 360 niet alsjeblieft, zorg niet dat ik een PS3 MOET kopen :(
Moet niks hoor ;)
Kans is wel groot dat ie goedkoper word, word het dan moelijker voor je? })

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:59:
Moet nu elk moment beginnen, ik hoop dat ze niet te veel tijd besteden aan de PSP Go, die hebben we nu ook al gehad :P En wat is er mis met het beeld bij e3.gamespot?
Gaat sowieso al veel tijd verloren aan PSP Go, waarschijnlijk weer een GT5 demo, God Of War 3, Modern Warfare 2, Final Fantasy XIII en die metal gear announcement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Is het al begonnen of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat een opening! Wat we nu zien had niemand verwacht denk ik! De show is btw fantastisch!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:04:
Wow, wat een opening! Dit had niemand verwacht nu :) De show is btw fantastisch!
ik zie niks :?

oww nog 2 min.

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 02-06-2009 20:05 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Als je wil chatten dan kun je terecht in #E3 @ irc.tweakers.net.