Toon posts:

De E3 2009 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Inleiding
De E3 komt er aan! Namelijk aankomende 2,3 en 4 juni in het conventie center te L.A. :)

Nu komt er op gaming gebied natuurlijk heel veel nieuws uit deze dagen. Bijna alle grote ontwikkelaars kondigen op deze show hun nieuwe titels en/of hardware aan voor de komende tijd. Dit topic is met toestemming van TheZeroorez gestart om hier te discussiëren over alle nieuwtjes en te zorgen dat hier het nieuws als eerste staat!
Persconferenties

Maandag (1 juni):
18:30 - 19:30 Microsoft
23:00 - 00:00 Electronic Arts

Dinsdag (2 juni):
02:00 - 03:00 Ubisoft
18:00 - 19:00 Nintendo
20:00 - 21:00 Sony

Woensdag (3 juni):
???

Donderdag (4 juni):
00:00 - 01:00 Konami

Deze tijden zijn onder voorbehoud. Er willen nog wel eens dingen veranderen in zo'n indeling. Dit zijn de Nederlandse tijden. Bron: www.gamer.nl

Games in de spotlight
  • Modern Warfare 2
  • Bioshock 2
  • Bayonetta
  • GTA 4: Gay Tony
  • Uncharted 2: Among Thieves
  • Assassins Creed 2
  • Final Fantasy XIII
  • God of War 3
  • Maffia 2
  • Heavy Rain
  • I Am Alive
  • Battlefield Bad Company 2
  • Alan Wake
  • Need for Speed: Shift
  • Dirt 2
  • Operation Flashpoint: Dragon Rising
Geruchten
  • Metal Gear Solid 5 aangekondigd? (JA DUS!)
  • Nieuwe (uitschuifbare) PSP?
  • Volgend grote project van Valve
  • Microsoft Handheld
  • Nieuwe console van Nintendo aangekondigd? De Wii HD?
  • Vervolg op Zelda
  • Wat gaan Sony en Microsoft doen met motioncontrollers / camera's?
Persconferentie MICROSOFT
Exclusief op Xbox360 (of PC):
  • 2 Mappacks voor Modern Warfare 2 (tijdelijk)
  • Crackdown 2
  • Left 4 Dead 2
  • Splinter Cell Conviction
  • Forza 3
  • Alan Wake (Q1 2010)
  • Tony Hawk Ride (Wireless skateboard)
  • Halo 3 ODST
  • Halo Reach (Herfst 2010)
  • Shadow Complex (XBLA)
Overige games:
  • The Beatles: Rockband
  • Metal Gear Solid: Rising
  • Modern Warfare 2
  • Final Fantasy XIII
  • Joyride (Free XBLA game)
Services, hardware en meer:
  • Twitter, Facebook, Last.Fm, Zune HD ondersteuning voor Xbox360
  • (Full body) Motion controller: Project Natal
  • Lionhead tech demo with Project Natal
Persconferentie EA
  • Dantes Inferno
  • The Sims 3
  • Little Pet Shop
  • Need for Speed Shift
  • Dragon Age
  • Mass Effect 2
  • Fight Night - Round 4
  • Mixed Marshal Arts (MMA)
  • Web Based Games
  • NCAA Football 10
  • Madden NFL 10
  • EA Sports Active
  • Grand Slam Tennis (Wii Motion Plus)
  • The Saboteur
  • Brutal Legend
  • Crysis 2
  • All Points Bulletin (APB)
  • Star Wars Old Republic
Persconferentie NINTENDO
Nintendo Wii:
  • Super Mario Galaxy 2
  • Metroid Project M
  • Resident Evil
  • Deep Space
  • The Conduit
  • Final Fantasy Crystal Bearer
  • Wii Resort Sport
  • Wii FATAL1TY
DS:
  • Face Book DS
  • Kingdom Hearts
  • Super Mario RPG
  • Wario Ware:DIY
  • Mario vs Donkey Kong
  • Golden Sun
  • Style Photoshop
Media en links
Live streams van de persconferenties:
Slot
Waarschijnlijk missen er een hoop games/geruchten en persconferenties in dit topic! Mocht je er 1 weten, gooi hem dan neer in dit topic. Dan kan er misschien ook nog over gediscussieerd worden. :)

[Voor 26% gewijzigd door monnick op 02-06-2009 19:47]

• monnick
  • Niet online
Zo, de TS is er. Even simpel wat informatie gezocht, hopelijk mist er niet (te) veel ;)

Wat ik hoop te zien op de E3 is:

- Meer info over Modern Warfare 2, het liefste wat multiplayer footage
- Details over de nieuwe GTA 4 DLC
- Een nieuwe game van Valve zou wel erg gaaf zijn!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:23
Ik hoop zelf echt op een nieuwe Zelda, maar dan wel ééntje die nog op Twilight Princess lijkt. Ik hoop niet dat Nintendo er een casual game van gaat maken.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mooie TS, beantwoordt alles wat ik nog wou weten over de E3 :).

Dit weekend komen we ongetwijfeld nog bronnen te weten om de persconferenties live te volgen, dan zet je ze er best ook bij ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:11

lasharor

7 december 2004

Die persconferenties zijn nog niet allemaal bekend?

Ik bedoel dat er nou redelijk weinig bij staan, weet niet hoe dat normaal altijd is met de E3.
(ja ik de regel over de tijden gelezen)

• monnick
  • Niet online
Misschien zijn er wel meer tijden bekend, maar heb net even gezocht en kon er niet meer vinden. Als iemand meer tijden weet kan hij ze melden, zoals ook al vermeld in de TS ;)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 11:59
Ah, een E3 topic. Ik zat er ook nog aan te denken om zoiets te starten.
Ik hoop zelf uiteraard op wat mooie aankondigingen van Sony :)

PSN id: NL_SToRM

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Volgens Major Nelson kunnen ook xbox 360 gamers genoeg leuks verwachten. Ben benieuwd!
"I think this years media briefing will be one of our best ever. It feels big. #xboxe3" om maar even zijn twitter te quoten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 20:32
danielkraak schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:55:
Ik hoop zelf echt op een nieuwe Zelda, maar dan wel ééntje die nog op Twilight Princess lijkt. Ik hoop niet dat Nintendo er een casual game van gaat maken.
Echt he, precies ook waar ik bang voor ben.

Ben wel benieuwd naar de nieuwtjes, volgens mij kan dit nog weleens een spannende E3 worden, die van vorig jaar was niet zo bijzonder dacht ik (met Nintendo als dieptepunt).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 19:52
Het zou me eigenlijk niet verbazen als ze de Xbox 3 gaan teasen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02 16:16
www.gametrailers.com heeft alvast een paar leuke scoops

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

BM

Moderator Spielerij
Cubic X schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:24:
Dat zou me verbazen :)
De 360 verkoopt nog steeds erg goed, er is volgens mij geen indicatie dat Sony of Nintendo (behoudens wellicht een Wii HD, maar dat zou ook tijd worden) met een serieuze opvolger komen. Ik zou het vreemd vinden als MS dan nu al wel met een opvolger zou komen. Sowieso is de 360 nog maar 3,5 jaar uit, en om dan al met een opvolger te komen is wel wat snel. Ga er toch vanuit dat MS geleerd heeft van het traject xbox -> xbox 360 ;)

[Voor 16% gewijzigd door BM op 29-05-2009 08:32. Reden: quote toegevoegd]

Xbox
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, ik denk dat je gelijk hebt BM.

Het lijkt me een hele stomme zet van MS als ze nu een volgende Xbox aan gaan kondigen. De 360 verkoopt nog steeds prima en kan qua hardware zeker nog bijblijven met de PS3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10

ijskonijn

Now MOVE!

Cubic X schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:24:
Zou mij wel verbazen, net zoals BM en monnick zeggen, de 360 gaat nog wel effe mee dus ik denk niet dat ze over een nieuwe Xbox (720? :P) gaan beginnen.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 284904

Zou mij inderdaad ook verbazen. De Xbox blijft elke week meer verkopen als de PS3. Sony moet komen met iets groots en dan kan MS weer reageren, maar voorlopig geen nieuwe Xbox...misschien een dunnere, stillere en stabielere 360?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00

DarthDavy

Excellent!

Het blijft wachten tot maandag wanneer de persconferenties beginnen voor het echte sappige nieuws.

Waar ik persoonlijk zit op te wachten: prijsverlaging voor de Wii??? De Wii is sinds zijn introductie in 2006 nog steeds niet in prijs gedaald. Ik wou liever een PS3 dan een Wii, dus ik heb dan ook met de prijsverlaging van de PS3 naar 399 en met wat slim shoppen me in oktober 2007 een PS3 aangeschaft voor 375 euro. Anno 2009 nog altijd een hele scherpe prijs voor de PS3 en dat terwijl ik al meer dan anderhalf jaar geniet van het ding heb. Sinds enkele maanden ben ik rijp om een Wii naast m'n PS3 te plaatsen. Beide consoles kunnen mekaar netjes aanvullen, maar ik ben helemaal niet geneigd om nu nog 250 euro voor dat ding te betalen.

Met de aankondiging van een Wii HD hoop ik dus ook op een leuke prijsverlaging voor de huidige Wii. Anders zal het wachten worden op de Wii HD en dan zullen de winkels wel uit hun eigen de normale Wii dumpen aan lagere prijzen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Wii HD... Dat heb ik dan gemist... Voor mij geldt een beetje het zelfde als DarthDavy... De Wii is me nu ook nog ietsje duur en vermaak me nog prima met de PS3!

Ik kijk erg uit naar meer nieuws rondom I Am Alive, Heavy Rain en NFS... Hoop ook op eindelijk wat duidelijkheid rondom GT5. Het is volgens mij al een half jaar erg stil rondom GT5...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SToRM666
Ik hoop in ieder geval dat er sites zijn waar we een fatsoenlijke live stream kunnen zien van de conferences.
Links zijn altijd welkom ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Worran
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
ben benieuwd of de geruchten waar zijn dat sony met een prijsverlaging komt , verder ben ik echt benieuwd naar metal gear solid 5, (hopelijk wat info over forza 3)

always under construction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 15:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Nieuwe consoles denk ik voorlopig zomaar niet, gezien de economische crisis. Geen goeie tijd om een nieuwe op de markt te brengen. Ik gok op een aantal hardcore titels voor de Wii (ze kunnen zowat niet anders) maar dan wel in bekende franchises --> nieuwe Mario, Zelda en Metroid voor Wii en ik hoop eigenlijk op een nieuwe Metroid op DS ook.

MS gaat denk ik behoorlijk uitpakken met games. De laatste tijd vrij stil geweest...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SToRM666 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:17:
Ik hoop in ieder geval dat er sites zijn waar we een fatsoenlijke live stream kunnen zien van de conferences.
Links zijn altijd welkom ;)
Gamespot heeft volgens mij meestal wel goeie streams :)

Van MS verwacht ik wel wat, zoals gezegt is het daar vrij stil de laatste tijd.
Nintendo, tja... ze zouden met wat 'echte' games moeten komen, maar ik vermoed dat het mario party 28, en wii sports ultimate extra edition word met wederom een nieuwe addon voor de wiimote (ding begint er onderhand het formaat te krijgen van een lightsaber).
Sony, geen idee, volg ik niet zo. Prijsverlaging zou goed zijn voor de verkopen, maar of Sony het zich kan veroorloven om te prijzen te laten zakken? Geen idee. PS3 slim-edition, dunno, volgens mij kwamen de slim-editions meestal pas later in de levenscyclus van een playstation, toch?

Disclaimer: sommige dingen zijn ietwat sarcastisch bedoeld. ;)

[Voor 54% gewijzigd door BM op 29-05-2009 11:21]

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 13:23

Steffy

Ayreonaut

Ik verwacht wat van Nintendo maar verder niet maar aan de andere kant is het ook luchtkastelen bouwen met Nintendo dus aan de andere kant verwacht ik ook vrijwel niks. Vooral met het laatste gerucht dat Nintendo alles achter de hand houdt voor een eigen show die pas na de E3 plaats vind zal het wel weer casual all the way zijn

Dus verwacht games als:

Wii Walk in the Park (met draadloze wandelstokken waar je je wiimote in kunt doen en mee op de balanceboard kunt gaan staan)

Wii Sleep met wireless slaapzak

Braintrain met wireless rekenmachine

en meer van dat soort ongein.

Plus Pikmin 3 natuurlijk en verder zijn alle interessante dingen al wel naar buiten gekomen kwa third party alleen krijg je screenshots en filmpjes van bedroevende kwaliteit omdat het nog anderhalf jaar duurt voordat de games uit komen en er dus nog flink aan gesleuteld moet worden.

Andere dingen zijn denk ik wel bekend, geruchten zijn er genoeg geweest, ik denk dat er van de andere consolebouwers niks als donderslag bij heldere hemel gaat komen. Wat er komt is als gerucht al wel bekend. Geen spectakel of wat dan ook verwacht ik.

Er komt geen MS handheld, ik denk dat MS geleerd heeft van Sony zijn avontuur dat dramatisch is afgelopen, gezien de enorme piraterij op de PSP is er bijna geen game meer voor in ontwikkeling.

Geen nieuwe consoles behalve de bevestiging dat er aan gewerkt wordt. Geen nieuwe Zelda beelden alleen bevestiging dat er aan gewerkt wordt, zelfde geldt voor Mario. Als er al beelden van komen niet op de E3, daar ligt toch de nadruk voor Nintendo op het grote publiek en een eigen show of TGS zal het moment zijn om die games en andere grote games aan te kondigen.

[Voor 20% gewijzigd door Steffy op 29-05-2009 13:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Geen handheld voor MS inderdaad. Waar ik wel op gok: Uitbreiding van de XNA tools naar handheld devices die de nieuwe windows mobile draaien.

En nintendo, tja...ik heb hun conferenties van de laatste twee jaar gezien en heb nu nul comma nul hoop voor hen. Waarschijnlijk nog wat "hier zijn nog wat gamecube games waarvan we de controls aangepast hebben en nu weer de volle prijs vragen" toestanden, los van "wii run", waarbij je moet gaan joggen en de wiimote als pedometer aan je been hangt :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben zeer benieuwd naar het nieuwe Bethesda spel Brink. Hoop ook dat we meer te zien krijgen van Project Trico. Mass Effect 2, Assassins Creed 2, Modern Warfare 2 en Bioshock 2 zijn op voorhand eigenlijk al verplichte kost. Het wordt een geweldig Q4 dit jaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Boeboe schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:07:
Waarschijnlijk nog wat "hier zijn nog wat gamecube games waarvan we de controls aangepast hebben en nu weer de volle prijs vragen"
Ik snap je idee; maar wat ik gequote heb is natuurlijk niet waar. Mario Power Tennis was bij release op Gamecube adviesprijs E59,95 en die op de Wii E29,95. Is toch wel een halvering. Zelfde geldt voor Pikmin, die overigens echt wel een 3e release verdient want met die franchise is niets mis.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:44

Splinter Cell

AMD HD7850

Ik ben benieuwd of Crytek nog iets in petto heeft. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Overigens: Penny-Arcade pikt wel leuk in op de speculaties. Vooral dat laatste (+ percentage "kans" :p) moest ik wel even lachen :).

[Voor 6% gewijzigd door boe2 op 29-05-2009 13:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 279033
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Waarschijnlijk zal Brain Training 3 aangekondigd worden;de japanse versie kwam een maand terug op het web en het is een van de best verkopende series van Nintendo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Alienware presenteert zijn nieuwe gaming laptops met GTX 280M in SLI (Engadget), maar gaat ook meer van zijn 42.8 inch monitor laten zien die vorig jaar op de CES stond.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 20:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Uh?
Metal Gear Solid 5 aangekondigd? (JA DUS!)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:26:
Waarschijnlijk zal Brain Training 3 aangekondigd worden;de japanse versie kwam een maand terug op het web en het is een van de best verkopende series van Nintendo.
Op DS gebied kan nintendo nog leuke berichten brengen, hoewel het daar ook om een nichemarkt gaat.

Deel twee van Professor Layton zal ongetwijfeld aangekondigd worden en Perfect Prosecutor kan ook in de schijnwerpers staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je kan je hier bijlezen. Je bent er alleen wel even mee bezig denk ik :P

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Benieuwd naar
- Xbox 360 dingen
- Mass Effect 2
- Modern Warfare 2
- GTA 4 nieuwe content,

verder nog niks eigenlijk
Assasins creed moet ik nog spelen (nog in seal)
en Bioshock nog nooit gespeeld

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rockvee2 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:59:
Benieuwd naar
- Xbox 360 dingen
- Mass Effect 2
- Modern Warfare 2
- GTA 4 nieuwe content,

verder nog niks eigenlijk
Assasins creed moet ik nog spelen (nog in seal)
en Bioshock nog nooit gespeeld
Rockstar staat toch niet op de E3 dit jaar?

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:23
B.A.L. schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 01:10:
[...]

Echt he, precies ook waar ik bang voor ben.

Ben wel benieuwd naar de nieuwtjes, volgens mij kan dit nog weleens een spannende E3 worden, die van vorig jaar was niet zo bijzonder dacht ik (met Nintendo als dieptepunt).
Voor mij is het denk ik ook over met Nintendo als ze nu niet met iets fatsoenlijks gaan komen. Ik vind het echt zonde dat Sega er niet meer is als consolefabrikant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:15
Ik hoop eerlijk gezegd een leuke mooie trailer met extra info over de nieuwe Ghost Recon te zien

Verder nog wel wat beelden en info van Codemasters over Operation Flashpoint Dragon Rising

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SToRM666
Volgens het Franse PlayStation 3 magazine mogen we GT5 ook op de E3 verwachten:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=116875

Anoniem: 304219

danielkraak schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:55:
Inderdaad..... Ik zit niet te wachten op een Spirit Tracks, Phantom Hourglass of Windwaker-game....
En als het waar is dat Nintendo met een "Wii-hd" komt dan zou dat wel een hele mooie game kunnen zijn aangezien Twillight princess grafisch erg mooi was (voor een wii) ;) :D

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 19:28

philipnorth

Zeg maar Danny

Boeboe schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:07:
Geen handheld voor MS inderdaad. Waar ik wel op gok: Uitbreiding van de XNA tools naar handheld devices die de nieuwe windows mobile draaien.
Ze gaan idd wel met de Zune HD nog het een en ander bekend maken op E3 volgens alle berichten. XNA games? Aangeschafte shows op xbox via marketplace sync met Zune?
Geruchten: uitschuifbare PSP:
http://www.youtube.com/watch?v=rM3dMMc3syY

Looks like it. Is stukje van Qore. PSP GO zou die gaan heten volgens dit filmpje

[Voor 57% gewijzigd door philipnorth op 30-05-2009 19:42]

-Xbox Gamertag: Dbongers

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 08:35
Ik wacht de komende paar dagen nog even af, ben namelijk van plan een PSP te kopen.

Gaude et aude

• S_Chief
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:59:
Volgens het Franse PlayStation 3 magazine mogen we GT5 ook op de E3 verwachten:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=116875
Was het maar waar, ik betwijfel het zwaar. Maar natuurlijk hoop ik dat ik het fout heb. :+

You save everyone, but who saves you?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 304219 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:59:
[...]

Inderdaad..... Ik zit niet te wachten op een Spirit Tracks, Phantom Hourglass of Windwaker-game....
En als het waar is dat Nintendo met een "Wii-hd" komt dan zou dat wel een hele mooie game kunnen zijn aangezien Twillight princess grafisch erg mooi was (voor een wii) ;) :D
Maar Ninty komt niet met een WiiHD ;)

Overigens ben ik dan weer een cellshader aanhanger, ik vond Wind Waker mooier dan Twilight Princess.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 69767
  • Niet online
De geruchten rond de PS3 Slim worden ook steeds groter (rechterfoto).

Ben benieuwd wat er allemaal van (niet) waar blijkt. Gelukkig maar een paar dagen wachten.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 31-05-2009 07:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SToRM666
Ik kijk in ieder geval al enorm uit naar dinsdagavond :)

[Voor 92% gewijzigd door SToRM666 op 31-05-2009 10:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Vet!

"gelekte" footage van Assassins Creed 2:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RK_4FcW0eVY]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ganondorf_875
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik hoop dat Nintendo eindelijk eens en keer een aantal hardcore titels aankondigd.
Maar ik ben erg bang dat ze spellen zoals brain training, een wii sports, wii fit, enzovoort aan gaan kondigen als hun beste titels voor het najaar, en dat het dezelfde ramp als vorig jaar wordt met Nintendo...

Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
monnick schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:29:
Vet!

"gelekte" footage van Assassins Creed 2:

[video]
Leuke prerendered filmpje ;) Heeft volgens mij weinig met gameplay te maken. Ziet er wel goed uit.
D'r is er ook 1 van SC:Conviction.

Enige waar ik van Sony echt in geintresseerd ben is of de PS3 slim echt komt, en zo ja, of dat ding dan eindelijk een fatsoenlijk prijskaartje krijgt :)

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-06 18:11
Morgen om 19:30 uur Microsoft persconferentie!
Websites met live streams:
http://www.gametrailers.com/e3/
http://g4tv.com/e3/
http://e3.ign.com/
http://e3.gamespot.com/press-conference/
http://www.xbox.com/en-GB/e309/default.htm

Misschien leuk voor in de TS?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Perfect, dezelfde urls zullen ook wel werken voor de nintendo/sony streams :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53

Ace

Happy Happy Joy Joy

De starttijd van de MS Press Conference is met 5 minuten vervroegd vanwege een last minute surprise.

Spannund!!!

http://twitter.com/geoffkeighley/status/1985201213

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Vet, ben erg benieuwd!

Dus hoewel het in de TS volgens mij verkeerd staat begint de MS persconferentie vandaag om 19:25. Live stream links zijn hierboven door blu-fox gepost :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
monnick schreef op maandag 01 juni 2009 @ 09:38:
Vet, ben erg benieuwd!

Dus hoewel het in de TS volgens mij verkeerd staat begint de MS persconferentie vandaag om 19:25. Live stream links zijn hierboven door blu-fox gepost :)
Lijkt me duidelijk: Kojima's Next Project Teaser liet toch ook een ' 5 ' zien? 1+1 = 2; die vervroeging van Microsoft met ' 5 ' minuten kan daar heel goed mee te maken hebben. Kojima's volgende project (MGS5?) komt naar de Xbox?

/edit: het was een '5' er zijn nu een aantal streepjes bijgezet en nu is het een '8' of 'B'

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-06-2009 10:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2022
Anoniem: 69767 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 10:20:
[...]

Lijkt me duidelijk: Kojima's Next Project Teaser liet toch ook een ' 5 ' zien? 1+1 = 2; die vervroeging van Microsoft met ' 5 ' minuten kan daar heel goed mee te maken hebben. Kojima's volgende project (MGS5?) komt naar de Xbox?

/edit: het was een '5' er zijn nu een aantal streepjes bijgezet en nu is het een '8' of 'B'
8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
nuttige toevoeging :/

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-06-2009 10:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik moet nog altijd een E3 persconferentie op tijd zien beginnen :p. Ben wel benieuwd.
Lijkt me duidelijk: Kojima's Next Project Teaser liet toch ook een ' 5 ' zien? 1+1 = 2; die vervroeging van Microsoft met ' 5 ' minuten kan daar heel goed mee te maken hebben.
Ja, en de 5 de letter in het alfabet is de "E", maar als je die een kwartslag draait krijg je een "M", nog een teken dat het Metal Gear gerelateerd gaat zijn 8)7

[Voor 67% gewijzigd door boe2 op 01-06-2009 10:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dan lopen ze nu 5 minuten extra uit, big deal ;)

Ben benieuwd wat ze gaan vertellen. Las dat Tony Hawk z'n opwachting maakt bij de MS persco. Die mogen ze van mij ook wel weg laten om die 5 minuten weer terug te winnen :p
Verder hoop ik vooral op in-game footage van Forza3, en voor de rest zien we het wel. Heb ergens wel het idee dat MS wederom een voormalig ps-exclusive heeft binnengehaald, net als vorig jaar met FF.

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 136075
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ben echt heel benieuwd naar de persconferentie van Nintendo en, gezien mijn avatar, uiteraard hoopvol op een nieuwe Zelda, al is het maar een klein trailertje...

Weet iemand trouwens of die persconferenties ook ergens op (digitale) tv worden uitgezonden? Of zijn er directe url's voor de livestreams zodat ik de boel via mn xbox (xbmc) kan bekijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Nieuwe informatie m.b.t. de PS3 Slim: wordt volgens een "betrouwbare bron" zeer waarschijnlijk niet aangekondigd op de E3, maar komt wel direct na de zomer.

http://arstechnica.com/ga...maller-ps3-on-the-way.ars

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-06-2009 11:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2022
Ik zal mijn toevoeging wat nuttiger maken. Het gaat mij een beetje ver om die 5 (of was het een s?) uit de teaser van Kojima te relateren aan het gegeven dat de MS persconferentie 5 minuten eerder zou beginnen en dat de nieuwe MGS (want daar kunnen we denk ik wel enigszins vanuit gaan) naar de Xbox komt. Verder begint de perscoferentie dan om 19:25 onze tijd en de klok op de site van Kojima bereikt pas om middernacht de 0. Als in de tussentijd de bewolking nog niet allemaal wegtrekt heb je kans dat er dan nog een klok komt waarbij het helemaal zonnig is, afgaand op de icoontjes die al bekend waren.

Met andere woorden vond ik het persoonlijk dus nogal ver gezocht en wat dat betreft zegt 8)7 alles.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 30-05 17:11
Laat het maar snel november worden!

Modern Warfare 2 , ik kijk uit naar de game footage die ze op de E3 gaan laten zien ;-)

COD5 was toch net als COD3 een stuk slechter dan COD2 en 4.

Zou wel leuk zijn als er op de E3 ineens de full game van Duke Nukem Forever getoond wordt haha!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Metal Gear 5 komt waarschijnlijk niet naar de Xbox360. Er schijnt al iets van deze game in een PS3 magazine gestaan te hebben, lijkt me een beetje raar als het dan geen PS only game is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
En sowieso loopt die teller pas af na de persco van MS. Logischerwijs komt er dan idd nog een nieuwe teller, die stopt op dinsdag bij de Sony of Konami persco :)

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik hoop dat er nu weer eens een keer een vette game wordt aangekondigd zonder liters bloed, afhaken van leden maten of dealen in drugs :P. Zou leuk zijn als er weer eens iets komt in de richting van Lumines, The Sims of iets anders wat je lekker achterover leunend kunt spelen :P.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Belangrijke reminder, zet ook eens irc.tweakers.net in de TS, om een gigantische slowchat in dit topic te vermijden tijdens de uitzending ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:13
Supreme commander 2 komt er ook aan *O* _/-\o_ :9~ !!!!
http://www.gametrailers.c...-commander/49800?type=flv

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fox
  • Niet online
Vind persoonlijk de lineup van microsoft nogal schaamteloos...

De motion camera is gewoon een kloon van de Eye Toy. En dan gaan er ook nog geruchten rond van een motion controller, een letterlijke ripoff van de Wii Mote. Maar het ergste blijf ik nog vinden dat er weer geruchten gaan dat microsoft opnieuw studios van andere platformen op koopt om exclusives voor de 360 te maken, zo'n gang van zaken is gewoon triest.

Verder komt Starcraft II in 2009. Zit daar met smacht op te wachten. Hopelijk heeft dat weer een hoop nieuwe innovaties en een verbeterde world builder. Het online gedeelte met custom maps was gewoon wat de eerdere games ( zoals warcraft 3 ) maakte.

Battlefield Bad Company 2 ziet er trouwens gelikt uit. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:02:
Nieuwe informatie m.b.t. de PS3 Slim: wordt volgens een "betrouwbare bron" zeer waarschijnlijk niet aangekondigd op de E3, maar komt wel direct na de zomer.

http://arstechnica.com/ga...maller-ps3-on-the-way.ars
Iets genuanceerder, hij zal wel worden aangekondigd, maar komt pas in de winkels ná de zomer, als de winkels door hun huidige voorraden heen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:13
Ace schreef op maandag 01 juni 2009 @ 03:33:
De starttijd van de MS Press Conference is met 5 minuten vervroegd vanwege een last minute surprise.

Spannund!!!

http://twitter.com/geoffkeighley/status/1985201213
Idd spanned :D Ik ga zeker die live streams kijken :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is het vandaag al dan? Zo ja, waar zijn de streams :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fox
  • Niet online
ronwiel schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:32:
Hier. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ronwiel schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:32:

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:44

Splinter Cell

AMD HD7850

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08-2021

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 27" 1440p LED | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 12 Mini 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

RAILGUNNER schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:27:
Helaas nog geen nieuws over Diablo III...
Console versie putty pwease *O*

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 29-07-2021
Boeboe schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:28:
Belangrijke reminder, zet ook eens irc.tweakers.net in de TS, om een gigantische slowchat in dit topic te vermijden tijdens de uitzending ;)
Is er een speciale E3 kanaal daar dan? Zo ja, dan join ik wel ff :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53

Ace

Happy Happy Joy Joy

De pers is binnen en twitter wordt meteen overspoeld met `kijk eens hoe dichtbij ik bij het podium zit` foto´s :p

[Voor 42% gewijzigd door Ace op 01-06-2009 19:20]

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Welke stream is relaxt? Nog 7 minuten en MS gaat beginnen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireBladeX
ik ga deze gebruiken http://e3.gamespot.com/press-conference/ aangezien ik het overzichtelijkst vind. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:01
FireBladeX schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:19:
ik ga deze gebruiken http://e3.gamespot.com/press-conference/ aangezien ik het overzichtelijkst vind. :D
Ik ook, hoop alleen dat de verbinding een beetje fatsoenlijk blijft :)

Hoe lang duurt het eigenlijk?

PSN / Xbox Live : Thomaszki

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 29-07-2021
Er is dus een e3 kanaal op de IRC server :). #e3 @ irc.tweakers.net :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Er komt een remake van Secret of Monkey Island!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Worran
  • Niet online
goh de live streams zijn weer eens overbelast, tjonge tjonge wat een verassing :')

always under construction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireBladeX
geen een stream doet het :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
welke stream WERKT voor Micrososft? Gamespot heeft problemen !!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 05-06 15:07
Lijkt wel alsof alle streams offline zijn 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Boris van gamekings twitterd live, hij zit nu bij MS conferentie: http://twitter.com/gkboris

Ik heb ook geen goede stream gevonden :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• buggienuk
  • Laatst online: 24-05 16:08

buggienuk

lekker buggie

Deze werkt lekker bij mij:
http://www.gametrailers.c...conference/microsoft?hd=1
enjoy

edit: oh fijn, nu doet ie het niet meer. ;(
edit^2: nu weer wel :9
edit^3 en weer niet :')

[Voor 31% gewijzigd door buggienuk op 01-06-2009 19:37]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:51

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jup, IGN hier. Totnog toe geen hol aan, Rock Band Beatles. Die muziekgames ken ik nu wel, kom op met écht nieuws :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 05-06 15:07
te laat..

[Voor 88% gewijzigd door MochiGohan op 01-06-2009 19:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:51
Willybubba schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:35:
Jup, IGN hier. Totnog toe geen hol aan, Rock Band Beatles. Die muziekgames ken ik nu wel, kom op met écht nieuws :p
Idd Rock Band Beatles -1 :z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Crappy stream, maar hij werkt: http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=4525

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

...En het gaat maar door ook. 10 minuten aan niks nieuws.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
en dit is nog wel het hoogtepunt van MS vandaag
dat ze de beetles 4 maanden exclusief hebben ofzo, lol wat een prutsers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
xclusive feed is terug!!!11

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-04 23:45

RamO

The Alchemist of Happiness

ign en gametrailers liggen eruit

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0Henk 'm!

• buggienuk
  • Laatst online: 24-05 16:08

buggienuk

lekker buggie

Als die gillende gek zijn muil dichthoud is het te doen :P

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2022
Openen met een multiplatform muziek spel :D

Wohoooo Microsoft. OMG EXCLUSIVE DLC, 1 NUMMER, VOOR XBL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RazGT
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-03 15:11

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2022
Zucht.. gaat even rustig alle betrokken mensen bedanken :z
Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Als je wil chatten dan kun je terecht in #E3 @ irc.tweakers.net.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee