De E3 2009 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:05

BM

Moderator Spielerij
Zoals gezegt, als MS exclusive roept, wil dat zeggen dat ie naar de PS3 of Wii komt. PC laten ze daar buiten ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Even ter duidelijkheid screenshotje gemaakt over de uitbereiding van het video-gebeuren:

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/misc/live_video.jpg

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Anoniem: 301607 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:29:
@monnick

niemand heeft het woord exclusive laten vallen tijdens de mgs rising aankondiging, alleen geen ps3 logo te zien bij het eindscreen...
Misschien wordt er wel 1 voor de Xbox ontwikkeld en 1 voor de PS3 die weer net iets anders is. Misschien ook niet, zoals altijd gewoon afwachten. Sowieso is de teaser op de site van Kojima nog aan het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 10:03
ironx schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:50:
Even ter duidelijkheid screenshotje gemaakt over de uitbereiding van het video-gebeuren:

[afbeelding]
Wel Nederland dus? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zowel Nederland als Belgie, mooi :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Zou dit door de webcasts komen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.ams-ix.net/technical/stats/cgi-bin/16all?log=totalall;png=daily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Hopelijk gaat Microsoft niet hetzelfde kunstje flikken als Nintendo: en nu is er Natal Plus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is dat voor graph?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

MGS echt niet exclusief, anders hadden die MS gasten echt wel gezegd 'AND IT'S EXCLUUUUUSIVE ON XBOX360!!!"

Dus nee, niet is multipaltform. Daar zou ik echt niks van geloven.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fZeroNewbie schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:38:
Ik wil niet teveel fanboys op de teentjes trappen maar ik vond dat hele Natal gebeuren helemaal niet zo heel vet. Een menu bedienen zonder controller klinkt misschien heel romantisch maar in de praktijk lijkt het mij helemaal niet fijn.

Als ik bijv even opsta of bijv. een glas drinken pak. wat gebeurt er dan met die bewegingen? of als ik met iemand aan het praten ben tijdens de film, hoe pakt ie dat op.

Een ander voorbeeld waar ik aan moet denken is mijn wacom tablet. Het is super voor fotosoep maar om nu te zeggen dat ik Windows er lekker mee kan besturen, nee. Daarvoor is mijn muis veel beter geschikt.

Heb ook wel eens met Eyetoy gespeeld en dat ziet er leuker uit dan dat het echt is. sturen met het wii-weel voelt al redelijk apart aan, moet je nagaan als je niks in je handen hebt. hoe ga je gecontroleerd gas geven en remmen dan, door te knip ogen? video is denk ik niet representatief voor hoe het in het echt voelt om het te gebruiken. just my 2 cents.
Het is GEEN vervanging, het is een TOEVOEGING. Dus dat is alleen maar positief toch? Je zal altijd je controller voor menu's etc kunnen blijven gebruiken, omdat de Natal niet standaard meegeleverd is nl. Verder heb je nog nauwelijks echte games zien langskomen, de dingen die je zag waren vooral SHOWCASES om te laten zien wat het ding allemaal kan herkennen etc. Dus dat is niet per se bedoeld om te laten zien hoe leuk het is, maar wat het (technisch) toe in staat is. Verder is het gewoon afwachten hoe de framecap is van de camera's, want standaard webcams etc hebben niet een hoge genoege framerate en het ding moet natuurlijk wel betaalbaar blijven.

We gaan het verder zien, maar als concept zeker geslaagd (helemaal geen controllers meer nodig, ipv te staan zwiepen met een wiimote stick die maar één beweging registreert; hier full body motion capture) - nu nog afwachten of het naar de praktijk goed vertaalt.

Al met al denk ik dat je met "Ik wil niet teveel fanboys op de teentjes trappen maar ik vond dat hele Natal gebeuren helemaal niet zo heel vet." iets te vroeg je mening al klaar hebt, o.b.v. wat showcases - die vooral de techniek en niet de fun moesten demonstreren.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-06-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat? Dat er overdag een stuk meer traffiek is dan tussen 3 en 8? Wat denk je nu zelf? :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Collaborator schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:06:
MGS echt niet exclusief, anders hadden die MS gasten echt wel gezegd 'AND IT'S EXCLUUUUUSIVE ON XBOX360!!!"

Dus nee, niet is multipaltform. Daar zou ik echt niks van geloven.
Lijkt erop dat MGS:Rising idd 'gewoon' multiplatform is. Evenmin zal Sony er niet blij mee zijn dat de MGS franchise nu ook naar de Xbox komt.
Boeboe schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:07:
[...]

Wat? Dat er overdag een stuk meer traffiek is dan tussen 3 en 8? Wat denk je nu zelf? :p
Hij piekt vandaag wel stuk hoger dan gister op dezelfde tijd ;)
Anoniem: 69767 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:06:
[...]

Het is GEEN vervanging, het is een TOEVOEGING. Dus dat is alleen maar positief toch? Je zal altijd je controller voor menu's etc kunnen blijven gebruiken, omdat de Natal niet standaard meegeleverd is nl. Verder heb je nog nauwelijks echte games zien langskomen, de dingen die je zag waren vooral SHOWCASES om te laten zien wat het ding allemaal kan herkennen etc.
Het zouden leuke dingen zijn om mee te leveren bij die device, of ter download aan te bieden (gratis natuurlijk ;))
Zie mezelf er ook geen games mee besturen, maar de techniek leek verdraaid goed te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 01-06-2009 22:10 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 17:55

Armada

-Wat wil je weten?-

ironx schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:50:

[afbeelding]
Dit is wat makkelijker:

"Microsoft announced it will more than double the number of markets where Xbox LIVE offers its TV shows and movies, growing from eight to 18, by adding Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, Netherlands, New Zealand, Norway, Sweden, and Switzerland. Xbox LIVE members in these markets will have access to instant on 1080p video."
http://www.xbox.com/en-US...events/e3/centerstage.htm

Volgens mij heeft het nooit aan MS gelegen dat het niet hier aangeboden werd, maar de moeilijkheid om het rechtentechnisch geregeld te krijgen. Als MS dit voor elkaar heeft gekregen, dan moet het makkelijker zijn voor andere partijen om dit te bewerkstelligen. Het zou mij dan ook niet verbazen als Sony dezelfde move binnenkort zou maken...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:41
Voor de liefhebbers, kwam wat HQ trailers tegen die op persconferentie van MS getoond werden:

The Beatles: Rock Band
Left 4 Dead 2

Zal vast wel in de loop van de avond meer worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Armada schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:11:
[...]

Dit is wat makkelijker:

"Microsoft announced it will more than double the number of markets where Xbox LIVE offers its TV shows and movies, growing from eight to 18, by adding Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, Netherlands, New Zealand, Norway, Sweden, and Switzerland. Xbox LIVE members in these markets will have access to instant on 1080p video."
http://www.xbox.com/en-US...events/e3/centerstage.htm

Volgens mij heeft het nooit aan MS gelegen dat het niet hier aangeboden werd, maar de moeilijkheid om het rechtentechnisch geregeld te krijgen. Als MS dit voor elkaar heeft gekregen, dan moet het makkelijker zijn voor andere partijen om dit te bewerkstelligen. Het zou mij dan ook niet verbazen als Sony dezelfde move binnenkort zou maken...
Nah, Microsoft doet dit om gewoon tegemoet te komen omdat ze geen Blu-Ray addon voor de Xbox360 maken.

Ik wil dit nog wel eens zien werken in België waar de meeste mensen met een downloadlimiet zitten. Hebben ze 1 1080p film bekeken, vliegen ze op smallband. :9~

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 08:22
Heel leuk dat streaming van HD, maar de xbox360 maakt zelfs wanneer de DVD niet draait simpelweg teveel geluid in de woonkamer. Geen dvd/blu-ray fabrikant moet met zo'n geluidmaker aankomen, die wordt gelijk platgebrand in besprekingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Boeboe schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:07:
[...]

Dat er s'avonds meer traffic is weet ik ook wel, maar kijk is naar het verschil met gisteren zelfde tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Exclusief op Xbox360 (of PC):
  • 2 Mappacks voor Modern Warfare 2 (tijdelijk)
  • Crackdown 2
  • Left 4 Dead 2
  • Splinter Cell Conviction
  • Forza 3
  • Alan Wake (Q1 2010)
  • Tony Hawk Ride (Wireless skateboard)
  • Halo 3 ODST
  • Halo Reach (Herfst 2010)
  • Shadow Complex (XBLA)
Overige games:
  • The Beatles: Rockband
  • Modern Warfare 2
  • Final Fantasy XIII
  • Joyride (Free XBLA game)
Services, hardware en meer:
  • Twitter, Facebook, Last.Fm, Zune HD ondersteuning voor Xbox360
  • (Full body) Motion controller: Project Natal
  • Lionhead tech demo with Project Natal
Dit is een samenvatting van de Microsoft persconferentie. Ik zal hem in de TS zetten. Morgen is de taak aan 1 van jullie om zo'n rijtje samen te stellen voor Nintendo & Sony. Ik bezit slechts een Xbox, dus voor de Nintendo en Sony ga ik deze moeite niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Forza 3 daar zit ik echt op te wachten!. Kan alleen nog geen beelden vinden van de presentatie, neem aan dat die vandaag/morgen vanzelf op de bekende websites komen?.

Lieten ze wat vd auto's zien, of waren het een paar niets zeggend beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:25:
Exclusief op Xbox360 (of PC):
  • 2 Mappacks voor Modern Warfare 2 (tijdelijk)
  • Crackdown 2
  • Left 4 Dead 2
  • Splinter Cell Conviction
  • Forza 3
  • Alan Wake (Q1 2010)
  • Tony Hawk Ride (Wireless skateboard)
  • Halo 3 ODST
  • Halo Reach (Herfst 2010)
  • Shadow Complex (XBLA)
Overige games:
  • The Beatles: Rockband
  • Modern Warfare 2
  • Final Fantasy XIII
  • Joyride (Free XBLA game)
Services, hardware en meer:
  • Twitter, Facebook, Last.Fm, Zune HD ondersteuning voor Xbox360
  • (Full body) Motion controller: Project Natal
  • Lionhead tech demo with Project Natal
Dit is een samenvatting van de Microsoft persconferentie. Ik zal hem in de TS zetten. Morgen is de taak aan 1 van jullie om zo'n rijtje samen te stellen voor Nintendo & Sony. Ik bezit slechts een Xbox, dus voor de Nintendo en Sony ga ik deze moeite niet doen ;)
En Metal Gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tortelli schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:27:
Forza 3 daar zit ik echt op te wachten!. Kan alleen nog geen beelden vinden van de presentatie, neem aan dat die vandaag/morgen vanzelf op de bekende websites komen?.

Je zag een flink aantal auto's, en in-game beelden, maar puur alleen om te showen. Je zag en er werd weinig gesproken over de echte gameplay.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-06-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Niemand onder de indruk van het feit dat twitter en facebook beschikbaar komen op XBL? :P

Maar serieus: zitten echt leuke dingen tussen, hoorde tussen neus en lippen door dat Forza3 op 60fps loopt, dat vind ik best wel een prestatie. Natal is indrukwekkend als het echt zo goed werkt als dat men doet voorkomen, en de 1080p videostream service naar Nederland is ook een goede zet naar mijn mening :)

Alles bijelkaar genomen misschien toch maar de aanschaf van zo'n box overwegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DCFreak schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:28:
Alles bijelkaar genomen misschien toch maar de aanschaf van zo'n box overwegen ;)
Even wachten op Natal idd. Ze zullen wel met leuke aanbiedingen en nieuwe sets kopen t.z.t., dan neem ik er ook één. Maar ja, eerst maareens afwachten wat Sony en Nintendo morgen voor moois zullen tonen.

Ej wat wel leuk is van full motion sensing: dat m'n kat nu eindelijk ook spelletjes kan gaan spelen. Ik voorzie al een grote markt voor Pong en Muizenvanger !

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-06-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Is het mogelijk om die persconferentie nog ergens online terug te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Tortelli schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:27:

Bekijk hier enkele screenshots, trailer zal wel vanavond of morgen ergens opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Overigens kunnen we vanaf augustus onze 360 games ook gewoon direct downloaden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/06/msft-e3-2009-keynote0478-rm-eng.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/06/msft-e3-2009-keynote0476-rm-eng.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 01-06-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 17:26
sander-sp schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:34:
Ja, dat is mogelijk. Maar nog even wachten. ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

PWM schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:34:
Overigens kunnen we vanaf augustus onze 360 games ook gewoon direct downloaden :)
Ik ben er persoonlijk geen voorstander van, ben bang dat we in de toekomst de games alleen nog maar kunnen downloaden.
Niet zo zeer dat ik graag een game doosje in de kast wil hebben staan maar het is wel mooi dat als je een game hebt gekocht die je naa een tijdje niet bevalt dat je dan ook de mogelijkheid hebt om de game weer te verkopen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
PWM schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:34:

[afbeelding]
[afbeelding]
Al zie ik dan wel dat er een $-prijs bij staat ipv MS-Points...
Oftewel: Credit Card voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-06 15:49
sander-sp schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:34:
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/

Enjoy :)

@ games on demand:
Nice! Kijk, daar zat ik op te wachten, steam-achtig iets op de 360 :D

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ironx schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:38:
[...]

Al zie ik dan wel dat er een $-prijs bij staat ipv MS-Points...
Oftewel: Credit Card voor nodig?
Volgens Engadget is CC een keuze:

http://www.engadget.com/2...ames-delivered-on-demand/
ScrooLoose schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:38:
[...]

Ik ben er persoonlijk geen voorstander van, ben bang dat we in de toekomst de games alleen nog maar kunnen downloaden.
De volgende generatie is het wellicht al zover, zeker de generatie erna. Inderdaad, het heeft nadelen, maar helaas zijn er mensen die weigeren te betalen voor hun games. Dit is de manier om het af te stoppen. Als iedereen zijn spullen zou kopen was het niet nodig geweest.

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 01-06-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024

swopdark

ja doe maar...

mauricedb schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:34:
[...]

Bekijk hier enkele screenshots, trailer zal wel vanavond of morgen ergens opduiken.
lambo's stoer, GFX beginnen op die van GT Prologue te lijken. Nu de physic nog maar dat zal wel snor zitten.

GT5 moet heel wat laten zien om hier overheen te komen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Update: Don't get your hopes up, MS tells us that the point system isn't going anywhere, it's just being supplemented with credit card purchases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben ik de enige die eerst dacht dat Tony Hawk een grap maakte met dat Skateboard :? Het zag er zo nep uit? Leuk bij mij in de woonkamer op onze houten vloer :+
There are more than 3.5 million songs available through Last.fm, and you’d need to be some kind of music robot to know them all in an instant! However by checking your friends’ play lists and by seeking out tracks of a similar style or mood you’ll soon be expanding your musical horizons and life doesn’t get any finer than that.
Wel handig dat ik nu gewoon alle muziek die ik wil kan streamen, zonder er moeite voor te hoeven doen. De 360 zit al op de stereo aangesloten, lekker makkelijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 01-06-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:59
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50007

OMG als fan van de serie baal ik hier zó ontzettend van! In het najaar eerst op de Xbox360, ik hoop dat de PC en PS3 (welke ik weer wel beide heb) snel zullen volgen...

En nu na dit filmpje gezien te hebben kan ik al helemaal niet meer wachten... Misschien Splinter Cell 1, Pandora Tomorrow, Chaos Theory of Double Agent nog maar eens uit de kast halen... :')

Andere titels waar ik op zit te wachten laten ook al langer op zich wachten, zoals Mafia 2 en Red Dead Redemption

[ Voor 22% gewijzigd door Jorn1986 op 01-06-2009 22:57 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Iemand die een linkje heeft waar zometeen de EA persconferentie wordt uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

PWM schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:41:
De volgende generatie is het wellicht al zover, zeker de generatie erna. Inderdaad, het heeft nadelen, maar helaas zijn er mensen die weigeren te betalen voor hun games. Dit is de manier om het af te stoppen. Als iedereen zijn spullen zou kopen was het niet nodig geweest.
offtopic: Ik zie totaal niet wat het een met het ander te maken heeft en als je denkt dat digital only games de manier is om het tegen te gaan denk ik dat je fout zit.
Verder interesseren alleen Sony en Nintendo me dus nog ff wachten wat de toekomst gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
monnick schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:57:
Iemand die een linkje heeft waar zometeen de EA persconferentie wordt uitgezonden?
http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-06 12:49
monnick schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:57:
http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Beste quote van de e3 tot nu toe:
"Eindelijk kan ik mijn visie realiseren. Jarenlang keek ik hiernaar uit, maar nu pas staat de techniek dit toe. Ik heb er altijd al van gedroomd om een jongetje mee het bos in te nemen, en met hem te spelen"
-P. Molyneux

Seriously, wie is de doelgroep??

In ander nieuws, een exclusive Rockband track voor de 360!
Ze hebben niet eens het gratis exclusive instrument vermeldt: de stofzuiger.

MGS naar de xbox. Hmmm. Deze niet meegerekend:
Van de afgelopen 10 jaar zijn er van de 6 metal gear solid's maar 2 exclusive playstation metal gear solid delen geweest. Kijk even mee.

Metal Gear Solid 1: psx, gamecube, pc
Metal Gear Solid: gameboy
Metal Gear Solid 2: ps2, xbox, pc
Metal Gear Solid 3: ps2
Metal Gear Solid 4: ps3
Metal Gear Solid Touch: iPod/iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Trailer van Crackdown 2 is nu ook te zien :D

Klikkederdeklik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 224360 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:58:
[...]

offtopic: Ik zie totaal niet wat het een met het ander te maken heeft en als je denkt dat digital only games de manier is om het tegen te gaan denk ik dat je fout zit.
Tuurlijk heeft het 1 met het ander te maken, dat heeft het Xbox team overigens zelf in het verleden aangegeven. Van de Xbox 360 (of PS3) kan DLC niet geript worden. Ook al zou er een manier verschijnen in de toekomst, dan is dit veel makkelijker weer aan te passen dan bij fysieke media. Reken maar dat dit word meegenomen in de overweging om games alleen digitaal aan te gaan bieden.

Daarbij overigens niet zeggende dat het de volgende generatie al zover is, wat voornamelijk weer met bandbreedte te maken heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 01-06-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 18:45
En EA presentatie is gestart, hier te volgen : http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/ .

Hopelijk meer Mass Effect 2 en L4D 2.

[ Voor 25% gewijzigd door Theebag op 01-06-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-06 12:49
Theebag schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:02:
En EA presentatie is gestart, hier te volgen : http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/ .

Hopelijk meer Mass Effect 2 en L4D 2.
En Crysis 2 nie vergeten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-06 15:49
mauricedb schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:00:
Trailer van Crackdown 2 is nu ook te zien :D

Klikkederdeklik!
Infected :o
Waarmee? Zombies :+ :D

Ik heb nu meteen zin om crackdown weer uit de kast te halen..

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301607

oeh, dante's inferno zit er best spiffy uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:18
Hier de keynote van MS. Alleen geluid.
http://majornelson.com/ar...x-360-media-briefing.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

SniperFox schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:38:
Ben het hier eigenlijk me eens. Hetzelfde verhaal met de Wii, mensen kopen het voor de "gimmick" factor, het ziet er leuk uit en het is ook leuk om te doen voor een paar keer. Maar al na een korte tijd word je er scheit ziek van maar dan heb je het product al gekocht.
Ik weet niet, hoe zit dat bij mensen die een Wii hebben liggen? Die schijnen inderdaad ook wel vaak stof te happen inderdaad. Maar ik vind het wel positief eigenlijk, een nieuwe manier om games te besturen. Vooral als je met meerderen bent lijkt het me wel grappig als je zo maf staat te doen voor de tv. En Microsoft kan zich nu gaan richten op partygames en Microsoft Fit. Daar zit toch een markt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281955

Jorn1986 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:51:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50007

OMG als fan van de serie baal ik hier zó ontzettend van! In het najaar eerst op de Xbox360, ik hoop dat de PC en PS3 (welke ik weer wel beide heb) snel zullen volgen...

En nu na dit filmpje gezien te hebben kan ik al helemaal niet meer wachten... Misschien Splinter Cell 1, Pandora Tomorrow, Chaos Theory of Double Agent nog maar eens uit de kast halen... :')

Andere titels waar ik op zit te wachten laten ook al langer op zich wachten, zoals Mafia 2 en Red Dead Redemption
Hij zegt coming this fall exclusief voor xbox en pc. Xbox en pc komen dus gewoon ter gelijkertijd. of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
EA gaat nergens over zover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 06-06 20:11
kan ik de hele keynote van ms nog ergens nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja wtf.....My Little Pet Shop :X

EA - Girls :O

@ Darkshadow: zie TS :)

[ Voor 6% gewijzigd door monnick op 01-06-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Marzman schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:09:
[...]

Ik weet niet, hoe zit dat bij mensen die een Wii hebben liggen? Die schijnen inderdaad ook wel vaak stof te happen inderdaad. Maar ik vind het wel positief eigenlijk, een nieuwe manier om games te besturen. Vooral als je met meerderen bent lijkt het me wel grappig als je zo maf staat te doen voor de tv. En Microsoft kan zich nu gaan richten op partygames en Microsoft Fit. Daar zit toch een markt.
Yeah! Littlest Pet Shop Friends / Charm Girls Club! *O*

just kidding!

Ik heb ook een Wii... en speel er echt nooit meer op...
Spellen boeien me voor geen meter. Speel er alleen nog op met de kleine van een vriend van me (Mario Kart e.d.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 14:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over dat hele motion control gebeuren terug te komen, waarom wil microsoft het wii demograaf overnemen? I bedoel al die mensen die een wii hebben gehaalt en nu geen games kopen (!) gaan niet opeens overstappen op alweer een console die ook niet gebruikt gaat worden.... en my littlest pet shop ziet er echt mega schattig uit *giechel*.

Trouwens hoeveel internet pedo's gaan er op xbox live verschijnen nu facebook gekoppelt kan worden? daar waren toch al klachten over in het verleden? moeders gaan een field day hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 15:59
Anoniem: 281955 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:10:
[...]

Hij zegt coming this fall exclusief voor xbox en pc. Xbox en pc komen dus gewoon ter gelijkertijd. of mis ik iets?
Wow oops... :$ Niet zo goed geluisterd in het filmpje. Gelukkig maar dat hij ook naar de PC komt *O* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Anoniem: 301607 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:14:
Over dat hele motion control gebeuren terug te komen, waarom wil microsoft het wii demograaf overnemen? I bedoel al die mensen die een wii hebben gehaalt en nu geen games kopen (!) gaan niet opeens overstappen op alweer een console die ook niet gebruikt gaat worden.... en my littlest pet shop ziet er echt mega schattig uit *giechel*.

Trouwens hoeveel internet pedo's gaan er op xbox live verschijnen nu facebook gekoppelt kan worden? daar waren toch al klachten over in het verleden? moeders gaan een field day hebben.
Mischien niet de huidige Wii-klanten maar toekomstige klanten?
En er is nog altijd parent-control oid op de Xbox? Zullen ze er vast wel voor gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
monnick schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:13:
[...]

Ja wtf.....My Little Pet Shop :X

EA - Girls :O

@ Darkshadow: zie TS :)
nakijken....

staat niet in de ts, enkel livestreams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-06 21:10

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Need for Speed wat een troep. Helemaal gehad met deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
DarkShadow schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:19:
[...]

nakijken....

staat niet in de ts, enkel livestreams
Ik heb toch net in de TS gezet wat MS allemaal heeft aangekondigd / gelaten zien heeft tijdens de persconferentie, of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
monnick schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:22:
[...]

Ik heb toch net in de TS gezet wat MS allemaal heeft aangekondigd / gelaten zien heeft tijdens de persconferentie, of bedoel je dat niet?
nee, ik vind het leuker om het zelf even 'live' te volgen. Maar staat nog nergens online helaas

naja, nu overal gechecked. Maar live volgen is blijkbaar geen probleem, om daarna even je video erop te zetten duurt blijkbaar uren om te encoden. Belachelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door DarkShadow op 01-06-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
"Dragon Age: Origins ziet er erg vet uit netzoals mass effect 2 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Leuke TellSell reclame voor Ea sports active zeg. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
EA conferentie is tot nu toe werkelijk verschrikkelijk. Girls shit en alleen maar sports....Boooooooring :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

En ik vond de nintendo conferentie van vorig jaar al beschamend, EA is echt wel te erg voor woorden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 14:54
Zo meteen nog sims 3 als het goed is :)

edit: oh echt :/

[ Voor 21% gewijzigd door Cabo op 01-06-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Cabo schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:46:
Zo meteen nog sims 3 als het goed is :)
Die is al langsgeweest ;)

Beter laten ze nog even leuke "hardcore" games zien. Bijv. Battlefield Bad Company 2 :)

[ Voor 21% gewijzigd door monnick op 01-06-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 17:55

Armada

-Wat wil je weten?-

DarthDavy schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:22:
[...]

Nah, Microsoft doet dit om gewoon tegemoet te komen omdat ze geen Blu-Ray addon voor de Xbox360 maken.
Onzin, het PSN netwerk heeft ook al huur en koopfilms, heeft geen moer te maken met het apparaat zelf. Beide bedrijven zien hier gewoon geld in en terecht. Lijkt me heerlijk om HD-films vanuit de luie stoel te bestellen en direct te kunnen kijken.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

En dat was Crytek, met de aankondiging van Crysis 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Trollen horen hier niet en mocht je het grappig bedoeld hebben, moet je misschien toch maar wat beter je best doen.

[ Voor 72% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Zit nog steeds te wachten op Left 4 Dead 2 en Bad Company 2. :X

Weet iemand trouwens nog hoe die ene online GTA game heet? En of het voor de PC uitkomt? Zag er echt bruut uit. :)

edit: All Points Bulletin, komt voor de PC uit. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Fox op 02-06-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

mauricedb schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:34:
[...]

Thnx, trailer staat ondertussen ook op een aantal websites. Het ziet er allemaal wel enorm arcade achtig uit, mag hopen dat de gameplay/physics niet teveel veranderen tenopzichte van deel 2 :P. Die baan/bergweg ziet er wel super gaaf uit!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*knip*

[ Voor 123% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Toen ik dat Star Wars deuntje hoorde, kreeg ik toch even kippenvel. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Goedzo EA, de kutste persco van de E3.....Man man, wat was dat slecht :(

Echt niks boeiends voor mij :|

TS = geupdate met keynotes:
  • Dantes Inferno
  • The Sims 3
  • Little Pet Shop
  • Need for Speed Shift
  • Dragon Age
  • Mass Effect 2
  • Fight Night - Round 4
  • Mixed Marshal Arts (MMA)
  • Web Based Games
  • NCAA Football 10
  • Madden NFL 10
  • EA Sports Active
  • Grand Slam Tennis (Wii Motion Plus)
  • The Saboteur
  • Brutal Legend
  • Crysis 2
  • All Points Bulletin (APB)
  • Star Wars Old Republic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

EA wat een troep zeg. De gebruikelijke EA Sports lijn: FIFA, Madden etc etc. The Saboteur wat een mix is van Splinter Cell elementen, Assasin's Creed en Commandos waar je een Frans poppetje had, die ook kleren van de vijand kon aandoen. Dan hebben nog de verkrachte NFS serie. Die nu GRID probeert na te doen. Dan hebben nog EA Sports Active wat in feite gewoon Wii Fit is.

Die boks game Round 4, dat is ook 10x niks.
Enige die er uit springt is Crysis 2. Ook al is EA hier maar de uitgever en Crytek de maker.

Nog 100 min en dan kijken wat Ubisoft ons brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Overbodig geworden reactie weggeknipt.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:44

Ace

Happy Happy Joy Joy

PWM schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:41:

Het is niet alleen de piracy maar ook de wurggreep die bv Gamespot heeft op uitgevers waar ze vanaf willen. De tweedehands markt is ook al heel lang een doorn in het oog van de developers en publishers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
monnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 00:18:
• Dantes Inferno
• Need for Speed Shift
• Dragon Age
• Mass Effect 2
• The Saboteur
• Brutal Legend
• Star Wars Old Republic
Ik ben zelf best psyched voor die games.
NFS lijkt het gat op te vullen wat na PGR ontstaan is, zag er ook heel smooth uit!
Dragon Age was lekker brutal. Mass Effect is gewoon altijd een topper. Saboteur leuk sfeertje en Brutal Legend lijkt me toch wel een leuke setting, en leuk dat ze al die 'legendes' erbij betrokken hebben.

SW: old republic is een vervolg op kotor? In dat geval :9~

Graag had ik nog Army of Two gezien, ik ben wel benieuwd naar het tweede deel.

edit: ook hadden ze het leuk aangekleed, vooral het starwars-gedeelte was inderdaad erg indrukwekkend.

[ Voor 6% gewijzigd door Faust op 02-06-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

right ubi press con is over 1 uur en 15 min... deze is ook de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:44

Ace

Happy Happy Joy Joy

Voor de mensen die denken dat Forza 3 de arcade kant op gaat dit is wat de community manager van Turn10 er over te zeggen had;
We wanted to show how accessible the game is because sims are scary. GAF doesn't think so but the world does.

The truth is FM3 is even MORE of a sim than FM2. One of the big physics improvements we've added is real-time tire deformation and wall flex which directly affect grip threshold. We'll be doing deep dives into all of FM3's new sim features in the coming weeks and months.

It's only the first day! ;)
No worries dus voor de hardcore simmers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:08

Martinspire

Awesomeness

Op IGN is die persconferentie van Microsoft eindelijk na te bekijken:http://video.ign.com/streaming/e3-2009/index.html?start=0&stop=4951&show=0&ep=http%3A//cms001.slc1.qcn3.movenetworks.com/cms/publish/vod/vodclip/foxign/5507.qvt
weet niet of de link het dadelijk nog steeds doet, maar anders moet je via http://e3.ign.com/ maar op de microsoft personferentie linken

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2009 00:49 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-06 10:43
enige leuke van EA vond ik Brutal Legend, dat zag er echt grappig uit. die tim schafer vond ik ook wel een geinige gast.

zometeen om 2 uur de Ubisoft persconferentie: http://e3.gamespot.com/pr...?tag=live;press-conf-list

kijk echt uit naar de Sony persconferentie morgen! :D die gaat echt knallend worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

[b][message=32031816,noline]

kijk echt uit naar de Sony persconferentie morgen! :D die gaat echt knallend worden
Als hij net zo knallend wordt als vorig jaar denk ik niet dat we iets missen..

Sony moet echt met wat goeds komen en niet alleen met God Of War 3, GT5, FFXIII, Tekken, Rachet and Clank en Resistance 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
zo dit is slecht zeg! die gast kan echt voor geen meter engels. hij leest alles gewoon op van z'n schermpje en z'n uitspraak is verschrikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heeft iemand nog een andere link voor de Ubisoft press conference? want die van gamespot laggggged.

:P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Geoff Keighley has just put up a post on Twitter regarding the length of the big three E3 conferences. Sony's conference will be 2 hours long like it was last year. Nintendo's, which starts at 9AM the same day will be 1 hour long.

(iets met vuurwerk, knallers, explosies etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Skire schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 04:07:
Geoff Keighley has just put up a post on Twitter regarding the length of the big three E3 conferences. Sony's conference will be 2 hours long like it was last year. Nintendo's, which starts at 9AM the same day will be 1 hour long.

(iets met vuurwerk, knallers, explosies etc.)
Wat zijn de Nederlandse tijden voor deze conferenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 279033 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 07:55:
[...]

Wat zijn de Nederlandse tijden voor deze conferenties?
Gamespot heeft tellertjes op hun website staan, nog makkelijker ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zie startpost voor de tijden :)

Wat waren de keynotes bij de Ubisoft persco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Kan ik de pers conferentie van EA ergens terug kijken?
Ik zou wel graag een demo willen zien van Need for speed Shift , of was er geen demo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jammer dat Ubisoft niets heeft laten zien van I Am Alive. Dat zou toch ook een grote announcement worden :?

Trailer van Asassins Creed 2 zag er prachtig uit maar we hebben nog niks van gameplay gezien.
Ook jammer dat we niks van Army Of Two hebben gezien bij EA. Vond deel 1 als co-op game echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 08:00:
[...]

Gamespot heeft tellertjes op hun website staan, nog makkelijker ;)
Voor het gemak even een linkje :) : http://e3.gamespot.com/press-conference/

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 23:53
kazuka schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 08:47:
Jammer dat Ubisoft niets heeft laten zien van I Am Alive. Dat zou toch ook een grote announcement worden :?

Trailer van Asassins Creed 2 zag er prachtig uit maar we hebben nog niks van gameplay gezien.
Ook jammer dat we niks van Army Of Two hebben gezien bij EA. Vond deel 1 als co-op game echt super.
Inderdaad, ik miste ook wat games.

Ben ik de enige die stiekem op een nieuwe Rainbow Six heeft gehoopt? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

monnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 08:05:
Zie startpost voor de tijden :)

Wat waren de keynotes bij de Ubisoft persco?
Vraag ik me dus ook af. Hebben ze nu meer vrijgegeven over BG&E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Boeboe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:17:
[...]

Vraag ik me dus ook af. Hebben ze nu meer vrijgegeven over BG&E?
Zip, zilch, nada, noppes. Beyond Good & Evil 2 schitterde door afwezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De nieuwe Splinter Cell, komt ook naar de PC. Op het einde wordt dit gezegd.

http://e3.gamespot.com/video/6210611/

:)
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Als je wil chatten dan kun je terecht in #E3 @ irc.tweakers.net.