Even een update over een berichtje welke bij iedereen in de mailbox is beland.
Zoals sommigen van jullie misschien weten had ik eergister eindelijk de benodigde rose-medailles voor een nieuwe stad. Omdat ik B-Buster goed ken wilde ik wel bij hem in de buurt komen zitten. Wel een endje lopen. Zonder researches 11u. Maar goed, had ik er wel voor over.
Wat ik alleen niet goed heb gezien is dat er in die buurt toch wel wat SPK gasten zitten. 1 hiervan, vond het wel leuk om ff langs te komen (3x) en had alles leeg geplunderd. Inclusief de voorraden die ik heb gestuurd. Oftewel: Fucked. Zeker omdat het een nieuwe stad is en ik dus geen troepen of verdediging er had staan.
Uiteindelijk vandaag mailtje gestuurd, met of ie wilde stoppen.
Gewoon heel vriendelijk. Als je me niet meer aan gaat vallen, zal ik je ook met rust laten. Dat soort werk. Geen dick-measurement, gewoon keurig netjes.
Goed, antwoord terug gehad in de trant van: zak in de stront. Dus ik weer terug: nouja, ik vraag het rustig, ben er net begonnen. Geen zin om er problemen van te maken (geen Megan praktijken voor mij). Zeker omdat mn stad nogal nieuw was en ik dus amper er iets aan kon doen. Zeker omdat de reistijd gewoon focking lang is. En B-Buster is nog niet zo groot dat ie die gast ff de mond kan snoeren.
Goed, de reacties van hem werden steeds agressiever. Melden dat ie veel troepen had (gaap) en dat ie veel honor had. Allemaal leuk en aardig, maar was niet onder de indruk van zn legertje. Bovendien zei ik dat ik nog niet veel spelers heb aangevallen, ben meer van de NPC's. En dat ik nog best veel troepen had.
Ging blijkbaar in het verkeerde keelgat want binnen 1 minuut was de relatie tussen onze allianties op Enemy gezet. Oftewel een Even-Apeldoorn-Bellen momentje
We hebben dus nu een leuke tegenstander erbij, namelijk: SPK.
Wees niet meteen bang, ze zitten redelijk ver van ons af en de beste manier om ze nu te bespelen is het maken van veel verdediging en troepen. Vooral verdediging kan handig zijn omdat ze veelal in de nacht actief zijn (als het in de USA dag is). Ik zal niemand tegenhouden om een SPK'er in de pan te hakken, mijn zegen heb je. Maar pas dan wel op dat er mogelijk meerdere SPK'ers mee gaan bemoeien.
Ook heb ik het idee dat een ze bij SPK toch al druk genoeg bezig zijn met wars dat die van ons niet eens zal opvallen.
Ik heb mn stad nu verlaten en ik zal morgen eens kijken of ik nog iets kan doen met diplomatiek. En de friendly allianties die mee willen helpen. Verwacht alleen niet dat SPK er wakker van zullen liggen aangezien ze nu met 99 members op de 3e plaats staan. Mochten er nu problemen ontstaan en aanvallen zijn. Laat het dan in de chat weten en hier op GoT zodat we je kunnen helpen.
Focus nu is het maken van troepen voor tegenaanvallen, verdediging, hoger level van je embassy voor het vestigen van alliantie troepen en het upgraden van je relief station zodat je sneller kunt assisteren.
En Daves2hd/Ggotcha, misschien veranderd dit de zaak voor jullie?