[Browser MMOG] Evony

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:34

_Arthur

blub

Rakkerzero schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:38:
Waarom nu weer twee alliances? GoT en GoTPros, terwijl een paar dagen geleden nog werd geroepen dat we members te weinig hadden? :S

Ik volg het ff niet.
GoT-Pros doen actief spelers aanvallen, GoT is voor bob-de-bouwer.

Zie het als de attack-force van GoT.

Just like Ikariam ... :-)
B-Buster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:15:
Ik heb de discussie e.d. van gisteravond gemist, maar ik denk dat het wel positief is dat er 2 clans zijn. Zo kan iedereen voor zichzelf uitmaken of hij wat meer of juist wat minder op de aanval gericht wilt spelen. Ik zie alleen maar voordelen.
Precies. En zo richten we niet alle aandacht op de GoT alliance, maar wordt die gewoon op 'ons' gericht. Degene die de attacks uitvoeren.
Laten we wel gewoon de deur naar mekaar open houden, je weet nooit wat de toekomst brengt en hoe we elkaar kunnen helpen. :)
Mee eens.

[ Voor 44% gewijzigd door _Arthur op 10-06-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

Even tussendoor, is s9 down ofzo? Hij blijft bij mij eeuwig loaden, ook na een "clear cache" :S

edit: Werkt nu wel na 100 refreshes :p

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 11-06-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:58
Even een update over een berichtje welke bij iedereen in de mailbox is beland.

Zoals sommigen van jullie misschien weten had ik eergister eindelijk de benodigde rose-medailles voor een nieuwe stad. Omdat ik B-Buster goed ken wilde ik wel bij hem in de buurt komen zitten. Wel een endje lopen. Zonder researches 11u. Maar goed, had ik er wel voor over.

Wat ik alleen niet goed heb gezien is dat er in die buurt toch wel wat SPK gasten zitten. 1 hiervan, vond het wel leuk om ff langs te komen (3x) en had alles leeg geplunderd. Inclusief de voorraden die ik heb gestuurd. Oftewel: Fucked. Zeker omdat het een nieuwe stad is en ik dus geen troepen of verdediging er had staan.
Uiteindelijk vandaag mailtje gestuurd, met of ie wilde stoppen.

Gewoon heel vriendelijk. Als je me niet meer aan gaat vallen, zal ik je ook met rust laten. Dat soort werk. Geen dick-measurement, gewoon keurig netjes.
Goed, antwoord terug gehad in de trant van: zak in de stront. Dus ik weer terug: nouja, ik vraag het rustig, ben er net begonnen. Geen zin om er problemen van te maken (geen Megan praktijken voor mij). Zeker omdat mn stad nogal nieuw was en ik dus amper er iets aan kon doen. Zeker omdat de reistijd gewoon focking lang is. En B-Buster is nog niet zo groot dat ie die gast ff de mond kan snoeren.
Goed, de reacties van hem werden steeds agressiever. Melden dat ie veel troepen had (gaap) en dat ie veel honor had. Allemaal leuk en aardig, maar was niet onder de indruk van zn legertje. Bovendien zei ik dat ik nog niet veel spelers heb aangevallen, ben meer van de NPC's. En dat ik nog best veel troepen had.

Ging blijkbaar in het verkeerde keelgat want binnen 1 minuut was de relatie tussen onze allianties op Enemy gezet. Oftewel een Even-Apeldoorn-Bellen momentje :+

We hebben dus nu een leuke tegenstander erbij, namelijk: SPK.
Wees niet meteen bang, ze zitten redelijk ver van ons af en de beste manier om ze nu te bespelen is het maken van veel verdediging en troepen. Vooral verdediging kan handig zijn omdat ze veelal in de nacht actief zijn (als het in de USA dag is). Ik zal niemand tegenhouden om een SPK'er in de pan te hakken, mijn zegen heb je. Maar pas dan wel op dat er mogelijk meerdere SPK'ers mee gaan bemoeien.
Ook heb ik het idee dat een ze bij SPK toch al druk genoeg bezig zijn met wars dat die van ons niet eens zal opvallen.

Ik heb mn stad nu verlaten en ik zal morgen eens kijken of ik nog iets kan doen met diplomatiek. En de friendly allianties die mee willen helpen. Verwacht alleen niet dat SPK er wakker van zullen liggen aangezien ze nu met 99 members op de 3e plaats staan. Mochten er nu problemen ontstaan en aanvallen zijn. Laat het dan in de chat weten en hier op GoT zodat we je kunnen helpen.
Focus nu is het maken van troepen voor tegenaanvallen, verdediging, hoger level van je embassy voor het vestigen van alliantie troepen en het upgraden van je relief station zodat je sneller kunt assisteren.

En Daves2hd/Ggotcha, misschien veranderd dit de zaak voor jullie?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mocht je trouwens door SPK aangevallen worden, dan heb ik niet de intentie om daar wat tegen te doen. Je kiest nu zelf voor deze weg en daarmee wens ik je succes.
Ik meen me dit te herrinderen. Moet dan ook eerlijk toegeven dat deze strike van ironie mij ergens deugt doet. Maar goed lachen kan ik ingame ook en heb wat nagedacht en besproken met de rest.

Gezien wij geen vriendjes hebben kunnen wij het echter niet testen dus mijn vraag is. Kun je halten/reinforcen bij friendly alliances. Zo ja willen wij helpen met verdediging op momenten wanner het kan. Echter een war met SPK zoeken zien we geen toekomst in op het moment noch zien we het zitten om terug te komen zeker niet na zulke uitspraken als de quote hierboven. . .

De protectie die wij willen bieden als het kan is puur om mede GoTers uit de brand te helpen. We kunnen niet de problemen zomaar oplossen midden in SPK HQ waar je besloot een town te maken.
Alleen firendly als we kunnen reinforcen bij vriendelijke allianties dus mocht het niet kunnen. Kunnen we helaas niet meer doen, zelfmoord plegen schiet voor geen van beide op helaas.

Na de oorlog kunnen we mogelijk nog steunen met recources en dergelijke als deze oorlog echt zo zwaar word. Ergens heb ik m'n twijfels dat dit een all out war word van hun kant. En het meer een fear methode is met een paar raids.

new update friendly:
Voor friendly algemeen is besloten dat GoT-Pros wel gewoon friendly gaat met GoT. Want vind het wel gewoon zo horen, we maken gebruik van het zelfde forum en er is geen reden om het niet te doen als niemand van buiten af er van op de hoogte komt noch status tov andere allianties veranderen. Als jullie dit nog willen iig, voor mij blijven het gewoon 2 GoT allianties. Ik heb iniedergeval geen plannen om er puur een splinter alliantie van te maken waar niemand meer bij komt.

btw @ Boris... ik weet dat het mosterd na de maaltijd is maar misschien voor toekomst als je um zelf al niet bedacht had, en een town wil maken bij Bbuster. Stuur die resoures naar Bbuster die ze veilig kan bewaren en laat hem beetje bij beetje doorsluizen.. Zeker in het begin kost alles maar 3/4k. En je bent ook niet meer afhankelijk van lange reistijden. Mochten ze raiden paar transports naar buster laten moven en lekker laten komen, laat ze food verspillen en tijd :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 23:46
Mja al wordt ik nu ook big time aangevallen, zodanig dat ik dat ff niet verdedigd krijg. Zit een SPK dodo met 3 towns vlakbij me, dus dat is even lastig.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Deze wilde ik jullie even laten zien. Het gaat om het goud. :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ryIlR6bX3EDidmcedyBomMF2/thumb.jpg

Is for informatics 10, die kost 1024k

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 12-06-2009 01:30 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Archery9 kost 1200k :+ Staat bij mij aan :P heb er gistere alleen al 2mil door geblazen met research en kopen ;)
Maar wel lekker sparen zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

PromWarMachine schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 01:28:
Deze wilde ik jullie even laten zien. Het gaat om het goud. :+

[afbeelding]

Is for informatics 10, die kost 1024k
Dat raid ik in 1 dag bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Iemand durfe fafeq aan te vallen een paar dagen geleden, fafeq sloeg terug maar er was niets aan wezig, geen recs en geen gates. Na meer dan 30k scouts kwijt te zijn besloot ik gewoon eens te gaan wandelen. En zo sta ik weer top10 met honor ^^
Afbeeldingslocatie: http://d2hd.nl/battle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Nice victory :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:12:
Iemand durfe fafeq aan te vallen een paar dagen geleden, fafeq sloeg terug maar er was niets aan wezig, geen recs en geen gates. Na meer dan 30k scouts kwijt te zijn besloot ik gewoon eens te gaan wandelen. En zo sta ik weer top10 met honor ^^
[afbeelding]
Uhm Daves, ik viel hem eerst aan - toen had ik zn defense al kapot gemaakt :P. En toen de volgende dag viel hij mij aan (wat overigens mislukte, kneusje is et ook :D). En nu is ie steeds de sjaak.
just wanted to say hi neighbor...you look like your doing quite well, if you need anything let me know, I'd be glad to help.
Net van een gast gekregen die naast me is geteleport, 72k prestige.. Vraag me af of hij bedoeld dat ik hem mag raiden en resources mag jatten :P.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 15-06-2009 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Anoniem: 215116 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 00:24:
Net van een gast gekregen die naast me is geteleport, 72k prestige.. Vraag me af of hij bedoeld dat ik hem mag raiden en resources mag jatten :P.
Denk 't wel :-)

GoT-Pros is trouwens in oorlog met Hotties en Hotties2.

Ze werden iets te bijdehand.

[ Voor 14% gewijzigd door _Arthur op 15-06-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 215116 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 00:24:
[...]
Uhm Daves, ik viel hem eerst aan - toen had ik zn defense al kapot gemaakt :P. En toen de volgende dag viel hij mij aan (wat overigens mislukte, kneusje is et ook :D). En nu is ie steeds de sjaak.
En wat maakt dat uit? :+ Is nog geen legale reden voor hem om ons aan te vallen }).

Ondertussen zijn Megan en ik "homies" geworden en samen een wedstrijdje om honor begonnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

daves2hd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:32:
Ondertussen zijn Megan en ik "homies" geworden en samen een wedstrijdje om honor begonnen 8)
Wanneer is de trouwerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
daves2hd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:32:
[...]

En wat maakt dat uit? :+ Is nog geen legale reden voor hem om ons aan te vallen }).

Is het al definitief dat het een homie is? :+

Btw, ik mis je tirades dat hij/zij weer is langsgekomen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Martinspire schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:33:
Btw, ik mis je tirades dat hij/zij weer is langsgekomen :$
Hoezo? SPK komt toch nog steeds langs bij jullie? Dus wat dat aan gaat is er niets verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

GoT-Pros in oorlog met LUSA.

Yeah baby \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ofc kunnen we deze niet stil laten GoT-Pros is @ war na dat Hotties ons bedreigde met peace.
Maar ja we lopen nog steeds te zoeken naar een hottie met leger. Maar ondertussen vermaken we ons prima met ze. Want ondertussen hebben we het hotties forum gevonden waar we netjes overal iedereen op de hoogste gesteld hebben en al onze coordinaten door gegeven hebben. Helaas heeft het nog niet mogen baten. LUSA kwam ook ruzie zoeken en fafeq antwoorde er maar op dus s9 word misschien nog boeiend.

MAar sorry voor hotties :P Ze zeggen zelf dat peace/neutral geen optie is dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

daves2hd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:32:
Ofc kunnen we deze niet stil laten GoT-Pros is @ war na dat Hotties ons bedreigde met peace.
Ja dat zei ik al in een post hier boven he ;)
Maar ja we lopen nog steeds te zoeken naar een hottie met leger. Maar ondertussen vermaken we ons prima met ze. Want ondertussen hebben we het hotties forum gevonden waar we netjes overal iedereen op de hoogste gesteld hebben en al onze coordinaten door gegeven hebben. Helaas heeft het nog niet mogen baten. LUSA kwam ook ruzie zoeken en fafeq antwoorde er maar op dus s9 word misschien nog boeiend.

MAar sorry voor hotties :P Ze zeggen zelf dat peace/neutral geen optie is dus :+
Heb ook nog geen leger van LUSA gevonden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja zo'n vieze LUSA gast had mn Lake (lvl 2) aangevallen!!! Dat kunnen we natuurlijk niet zomaar laten gaan he! Dus maar gelijk mn volle leger verdeeld over zn 2 steden..

Gaat ie gelijk naar z'n alliance leader en die declared gelijk war... Najah, dat is prima voor ons - we waren de Hotties wel een beetje zat eigenlijk (die quitten allemaal of teleporten... zucht). Het eerste wat die gast naast me doet van LUSA is weg teleporten naast de war, die zit nu op 94 miles!!

Hahah dit is prachtig. Ik val iemand aan, krijg ik deze conversatie:
> Ima stop attacking you now, going to attack some other people :). the Spirit alliance to our left

< that is suiside

> huh why? Iv been attacking them since last week :)

< your absolutly crazyy...good luck man..
Woops, gaat goed vandaag - 2 alliances oorlog laten verklaren tegen ons :p. Sorry Ggotcha :D

Reactie van Nikos alliance toen ik tegen em zei dat een war best leuk zou worden:
quote: Dorn
thats not it...it just shows you as red on the screen so we know where you are...lol dude3 nothing helps. we're freindly people, just playing a game...have fun...and keep in touch, your pretty cool

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 16-06-2009 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Anoniem: 215116 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 00:03:
Woops, gaat goed vandaag - 2 alliances oorlog laten verklaren tegen ons :p. Sorry Ggotcha :D
Die tweede (SAXONS2) is mijn 'schuld' denk ik. Aangezien ik 1 van hun members heb aangevallen. Echter, geen mailwisseling or whatever. Direct war. Maar, niet getreurd, de Saxons2 zitten in Saxony kennelijk..

Verder have fun! :-)

En alle hotties in mijn buurt zijn weggeteleport, net zoals bij Dragoons ;(

[ Voor 8% gewijzigd door _Arthur op 16-06-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

'T lijkt er op dat we het forum net zo hard domineren als het spel met 3 man :o
GoT-Pros is nog steeds opzoek naar mensen met leger :w Don't be scared... Kan me niet voorstellen dat jullie allemaal nog met NPC's en synchroonbouwen vermaken :+

Die oorlogen zijn niets waard, we hebben nog geen enkele hit gehad. Alleen fafeq houd er van steden leeg achter te laten. Waarschijnlijk gaan grotere allianties binnenkort nog komen als NOYPI, Rome, SPK etc.... Dusch voor wie zich verveeld :D Call me _O-

Op server12 ben ik ondertussen begonnen met een activiteiten plan voor GoT. De mannen daar zullen regelmatig getrained worden met wars en met veel zelfvertrouwen en ego verder komen. Daar stelt oorlog net zo weinig voor, enige die ze raiden zijn de inactives/semi inactives :D
Blijft mooi elke keer "You want war, well here we come. Prepare to feel true power" en shit elke keer in de mails. M'n stad kent echter tot nu toe alleen maar vrede :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

daves2hd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:47:
'T lijkt er op dat we het forum net zo hard domineren als het spel met 3 man :o
Lol ja. Zat mij ook al te verbazen over de inactiviteit van anderen.
Blijft mooi elke keer "You want war, well here we come. Prepare to feel true power" en shit elke keer in de mails. M'n stad kent echter tot nu toe alleen maar vrede :N
Pas maar op, nu komt SirBoris aan met 'pak dan Megan! Durf je niet he!' enzoenzo.

Oh ter verduidelijking: wij zijn in oorlog met: Hotties, Hottie2, Saxons2, LUSA en NIKOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Wat zijn jullie ontzettend kinderachtig aan het doen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Volwassene }:|
Komt door het welbenoemde Calimero effect wat hier van toepassing is. De kleine proberen zich te laten gelden bij de grote :') Kom nou jou opmerking is net zo nutteloos en kinderachtig..

Ik duide er meer op dat niemand echt leek te posten hier desondanks GoT toch meer members heeft en een war zou je verwachten dat er meer te doen was. Verder zie ik niets kinderachtigs. Ik meld alleen de status van GoT-Pros en wat GoT op s12 ondertussen bezig houdt. En voor een 3man alliantie staan we best sterk op s9. Nummer 12 met honor ondertussen en vind dat het dan best iets is waar je wat mee mag pimpen. Als GoT meer stimulatie had gehad en een beetje actief gedaan had konden jullie nu makkelijk SPK aan met 20man maar ik verneem niets daar. . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

mr_obb schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:55:
Wat zijn jullie ontzettend kinderachtig aan het doen zeg.
Huh? We spelen het spelletje zoals het moet!

Misschien is The Sims geschikter voor de tere zieltjes.

Wat trekt iedereen het zich toch allemaal ontzettend persoonlijk aan wat zich in dit spelletje gebeurt. Niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het meeste wat er gebeurd vertellen we in de chat. Bovendien heb ik het idee dat er een aantal mensen niet meer spelen aangezien bij de war-reports wat aanvallen staan waarbij geen verdediging staat. Dus grote kans dat het aantal op 15 actieve members zit.

Bovendien is het probleem gewoon het zoeken van een geschikte tegenstander. Om mij heen is er niemand die qua prestige een beetje in de buurt komt. Tuurlijk is dat niet het enigste, maar 30k is hier het hoogste terwijl ik zelf 80k heb. Op zich vind ik het niet zo erg. Kan ik ff lekker researchen en mn basis upgraden. Ben wel van plan om mn 4e stad buiten mn huidige gebied te zetten en te kijken wat ik dan aan kan vallen. Moet zoiezo nog zo'n spk gast terugpakken die mn 3e stad had gesloopt. Daarvoor heb ik bedacht dat ik een eindje van hem af ga zitten. Een groot gedeelte van mn leger er stationeer. Hem eventjes flink ga aanvallen en daarna mn basis weer verlaat.
Geen intentie om daar in de buurt te gaan zitten namelijk.

Maar verder gebeurd er ook gewoon niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Ik doe sinds vanmiddag ook mee, omdat het me niet helemaal duidelijk was op welke server gespeeld werd, speel ik op zowel s9 als s12. Voor s9 apply ik voor de got-pros, voor s12 zal ik me ook even bij de got groep melden :)

Was er al een irc kanaal @ t.net?

oh, nick @ evony = occylupo :)

[ Voor 6% gewijzigd door FrostXL op 16-06-2009 19:26 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja kan me voorstellen op s9 beginnen we ondertussen ook wat verveeld te raken.... Niemand bijt tot nu toe terug. Vandaar dat fafeq de opdracht heeft gekregen met spk ruzie te gaan zoeken :D

Ben wel 30% van m'n leger kwijt geraakt gistere maar och... ze komen maar op... Dus mocht je GoT-Pros in de system mess straks met spk voorbij zien komen.
Any time you want to get in to the fight... Just jump on in
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja net even geteleport en heel toevallig naast wat SPK mensen gekomen. Begin wanneer ik wakker word wel met onrust stoken. Vraag me af hoelang het duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Waarom worden jullie geen lid van GoT? Wij hebben al oorlog met SPK :P Aangezien alle Hotties en Spirits en weet ik het wie al bij jullie vandaan ge-teleport zijn is dat ook geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee, denk dat ie nu wel aardig boos is al op me :P...

Afbeeldingslocatie: http://www.wisgerhof.net/SPK_fight.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.wisgerhof.net/spk_fight2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

mr_obb schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:26:
Waarom worden jullie geen lid van GoT? Wij hebben al oorlog met SPK :P Aangezien alle Hotties en Spirits en weet ik het wie al bij jullie vandaan ge-teleport zijn is dat ook geen probleem ;)
Omdat wij meer oorlog voeren dan dat de GoT alliance wilde destijds.

Dus om te zorgen dat niet elke GoT-er een target werd, hebben we GoT-Pros opgericht.

[ Voor 12% gewijzigd door _Arthur op 17-06-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

We need a medic!....
Fafeq werd wakker en was 73 keer aangevallen :)
Hij is een town kwijt en z'n hele leger :') Zal z'n ego goed doen. Helaas is het watje wat naast hem ligt gelijk in truce mode geschoten toen ik er een scout groep heen stuurde. Ach ja hij vroeg er ook om dus kreeg hij waar hij om vroeg :D

Op s12 hebben we de eerste war succesvol afgerond. IRQ vond zichzelf de sterkste alliantie in Friesland daar en had dat dan ook in HOOFDLETTERS in hun beschrijving staan. Ze hadden zelf oorlog verklaard tegen GoT na dat we wat aan het uitlokken geweest waren. Dus na de eerste afslachting deden ze maar snel neutral. Dus vroeg ik hun leider of ze weer op neutral wilde en dat er een kleine eis tegen over stond. Waarop hij wederom gelijk war op ons gooide "You want war, you got it" zei hij maar. Na dat bulldog kwakke en de rest ging op ze. Kwam hij spontaan op een andere toon terug en hebben ze onze (vooral mijn) eis ingewillgt

En met trots presenteer ik
Afbeeldingslocatie: http://d2hd.nl/IRQ.jpg
Ik vond het persoonlijk wel een mooie eis en actie van mezelf :) Gezien het spel geen enkele mogelijkheid kent tot traden naar andere spelers buiten je alliantie kon ik geen miljoenen gold eisen. Al hun legers zijn wel kapot ondertussen dus een oorlog voor ons kan ook niet.

Zo bouwen we nog wat rep op. Maar het ging mij meer om de eer en trots compleet af te breken van zowel de clan als de leader en hem te "dwingen" dat in hun clan beschrijving te zetten en dat ze de sterkste zijn weg laten halen. _O-
Op naar de volgende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

daves2hd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:40:
We need a medic!....
Fafeq werd wakker en was 73 keer aangevallen :)
Hij is een town kwijt en z'n hele leger :') Zal z'n ego goed doen. Helaas is het watje wat naast hem ligt gelijk in truce mode geschoten toen ik er een scout groep heen stuurde. Ach ja hij vroeg er ook om dus kreeg hij waar hij om vroeg :D

Op s12 hebben we de eerste war succesvol afgerond. IRQ vond zichzelf de sterkste alliantie in Friesland daar en had dat dan ook in HOOFDLETTERS in hun beschrijving staan. Ze hadden zelf oorlog verklaard tegen GoT na dat we wat aan het uitlokken geweest waren. Dus na de eerste afslachting deden ze maar snel neutral. Dus vroeg ik hun leider of ze weer op neutral wilde en dat er een kleine eis tegen over stond. Waarop hij wederom gelijk war op ons gooide "You want war, you got it" zei hij maar. Na dat bulldog kwakke en de rest ging op ze. Kwam hij spontaan op een andere toon terug en hebben ze onze (vooral mijn) eis ingewillgt

En met trots presenteer ik
[afbeelding]
Ik vond het persoonlijk wel een mooie eis en actie van mezelf :) Gezien het spel geen enkele mogelijkheid kent tot traden naar andere spelers buiten je alliantie kon ik geen miljoenen gold eisen. Al hun legers zijn wel kapot ondertussen dus een oorlog voor ons kan ook niet.

Zo bouwen we nog wat rep op. Maar het ging mij meer om de eer en trots compleet af te breken van zowel de clan als de leader en hem te "dwingen" dat in hun clan beschrijving te zetten en dat ze de sterkste zijn weg laten halen. _O-
Op naar de volgende :D
hehe, nice post daves :) als ze weer lelijk gaan doen, er staan er nog een paar om me heen en ik kan wel wat farms gebruiken ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Laatst online: 05-04 02:32
Spel ziet er aardig uit ik was alleen in Wereld 9 begonnen ipv server 9. Na een dag zoeken kwam ik er achter dat jullie er niet waren :)

Hier zit ik en ben inmiddels GoT:
Friesland:

X 130 Y 16 - Argodam - Argos - Argos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat is er met de servers aan de hand? Ik krijg die pagina maar niet geladen.

Edit: vaag. In Internet Explorer doet ie het wel gewoon.

Edit2: nu doet firefox het ook weer.

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 20-06-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Yuh s9 heeft sinds gister avond weer af mot gehad. Nu weer prima idd.

As for me. Ik ga komende week stoppen met spelen. Heb het wel gezien met het spel er is niets meer te behalen of doen. 'T is leuk voor een weekje daarna is het meer nog even aanklooien voor de lol en honor... Verder is het qua combat either easy raid of kansloos veel losses waar niemand iets mee opschiet dus wrm zou je ...
Fafeq is al gecrushed en niet meer online geweest afgelopen 2 dagen. En Ggotcha gaat er geloof ik ook een eind aan maken :P GoT-pros had vorige week de top10 gehaald met honor en dat met 3 man (Kwakke doet er ook niets meer en occy is nog geen week oud daar). Vind het toch een best knappe prestatie. Zelf stond ik toen nog op nr5, ondertussen al 3 dagen niet echt meer iemand aangevallen of iets gedaan. Dus vandaar ook dat ik stop.

S12 ik nog even Monk gaan stompen en rotzooi trappen in saxony tot m'n leger op is met weinig of niets meer bij te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
daves2hd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:10:
Yuh s9 heeft sinds gister avond weer af mot gehad. Nu weer prima idd.

As for me. Ik ga komende week stoppen met spelen. Heb het wel gezien met het spel er is niets meer te behalen of doen. 'T is leuk voor een weekje daarna is het meer nog even aanklooien voor de lol en honor... Verder is het qua combat either easy raid of kansloos veel losses waar niemand iets mee opschiet dus wrm zou je ...
Fafeq is al gecrushed en niet meer online geweest afgelopen 2 dagen. En Ggotcha gaat er geloof ik ook een eind aan maken :P GoT-pros had vorige week de top10 gehaald met honor en dat met 3 man (Kwakke doet er ook niets meer en occy is nog geen week oud daar). Vind het toch een best knappe prestatie. Zelf stond ik toen nog op nr5, ondertussen al 3 dagen niet echt meer iemand aangevallen of iets gedaan. Dus vandaar ook dat ik stop.

S12 ik nog even Monk gaan stompen en rotzooi trappen in saxony tot m'n leger op is met weinig of niets meer bij te maken :P
Nu ik langzaam sneller produceer dan dat ik op kan maken, begin ik me ook af te vragen wat ik nou moet gaan doen. Hoewel ik toch mezelf nog bezig kan houden en ik wel wil uitbreiden, denk ik dat een lekkere war ook wel leuk is, maar dan moeten we wel een goede tegenstander kiezen. 1 die nog een beetje netjes is (dus niet lame op de kleinsten, maar gewoon van eigen sterkte aanvalt enzo). Naja, ik kan me nog wel ff vermaken.

Ben nu bezig met allerlei lange upgrades en research. Komende 24 uur staan al volledig vol geplanned. Zowel de baracks, upgrade (wall), researches, verdediging staan de komende 24 uur door te pompen.

Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken welke gasten in de buurt nog de moeite waard zijn. Qua (te jatten) resources dan.

Verder wil ik volgende week mn volgende stad neer kunnen zetten. Moet nog steeds zo'n SPK gast terug pakken die een tijdje terug mn stad had gemolt en de war met SPK had gestart. Ga daarvoor even een stad vlakbij hem zetten en volzetten met een leger. Dit leger hem helemaal kapot maken en daarna mn stad weer opofferen. Dan zet ik hem weer bij mn andere paar steden.

Ik hoop dat ze met een volgende upgrade nog wat doen om het spel ook gedurende de volgende maand (of maanden) interessant te houden, maar ik denk dat ik nu weet waarom er geen vakantiemodus in zit. Als je na 2 maanden eigenlijk al je interesse verliest :+

Ben nu nog bezig met het helpen van nieuwe leden van GoT (we groeien nog steeds), dus dat gaat wel lukken. Ook komt er binnenkort een forum voor de alliantie. (GoTPros mag er ook wel meedoen btw).

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 21-06-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniker
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-11-2024
was ook maar eens gaan kijken bij evony.. zit heel dicht bij daves2hd op server 12 en ineens zie ik daar GoT bij alliance staan.. was me voorheen nog niet opgevallen.was toch al opzoek naar een leuke alliantie en heb dus gelijk maar een applicatie verzonden om te joinen ingame naam: eghbert

[ Voor 3% gewijzigd door sniker op 21-06-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Goed. Vanavond gebeurd er iets. SPK is boos op me. Rosette zit in mijn buurt en heeft met veel hulp mijn aanval af kunnen slaan. Nu denken ze dat ik weerloos ben en komen ze me aanvallen.

Om een lang verhaal kort te maken, zijn dit de incomings op mijn stad Barrens.
Wave 1:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3Ycg3Cdx65UDKRNDUaAdDECv/thumb.jpg

Wave 2:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iDnUuAT4iVeFFJSGaE7yzdlT/thumb.jpg

Overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eOlxAXXbYEy0IAJFUPpus0iW/thumb.jpg

Mijn verdediging:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H0QFIoq6bL9CHxPzorkm4eKp/full.jpg

Oproep: Iedereen die SPK een hak wil zetten, verdedig mij dan nu op 94,115.
Let er wel op dat je vóór 11:00 uur bij mij bent.

Minimaal 5k archers aub, omdat ik maximaal 6 legers kan herbergen. Twee mensen hebben al wat gestuurd, waarvoor veel dank.
SirBoris: stuurt totaal ca. 35.000 units (voornamelijk archers/warriors)
Miraka: stuurt totaal 10k archers

Dit zijn mijn troepen, nadat er vandaag 60k is afgeslacht...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kE0ONSDsBRTlTV7rnTBEMDun/full.jpg

Laatste noot: Gate is OPEN en er ligt 10M food. Genoeg voor iedereen dus.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja gelukkig geen 1+1 dus scheelt al 2 rondes van afalchting aar wel 1,3k ballista's die blazen in 2 rondes al je torens al weg en outrulen je archers hard. Het beste kun je 80 warriors ofzo neerzetten met 50k archers dan overleef je iig wave 1. Die archers blaas je wel hard weg, 50k archers verliezen van 30k verdedigers.

Mja spk overdrijft graag. Viel er eentje aan kwamen ze met 8man op me af tot ze m'n honor zagen, nu willen ze me in spk hebben :D En de rest van GoT-Pros als het kan :')
Wil best verdedigen maar moet iemand online zijn die me in de clan kan zetten en snel. Gezien ik 5u moet lopen, denk niet dat het nog uit komt met tijden :P

Heb ook niet zoveel meer gistere m'n gehele leger laten kapot lopen voor de lol omdat ik toch ga stoppen dus atm pas weer 10k warriors en 16k archers. Maar als hij dus om 11u aankmot moet ik voor 4u vanacht er in om zeker goed uit te komen :P Ook met andere dingen bezig dus hebt evony niet 24/7 meer open staan. De gene die me in GoT kunnen adden/deleten mail me maar en hoop dat ik net kijk op dat moment, kunnen we msschien nog iets regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
daves2hd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 01:39:
Wil best verdedigen maar moet iemand online zijn die me in de clan kan zetten en snel. Gezien ik 5u moet lopen, denk niet dat het nog uit komt met tijden :P
...

De gene die me in GoT kunnen adden/deleten mail me maar en hoop dat ik net kijk op dat moment, kunnen we msschien nog iets regelen.
Heb je een berichtje gestuurd. Ik ben nog een half uurtje online dus kan je evt. voor die tijd in de ally inviten.

Edit: welcome back @ GoT :)

[ Voor 3% gewijzigd door B-Buster op 22-06-2009 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Update: de aanvallen lopen nog steeds, er zijn 3 spots vrij in de Embassy. Daves heeft ook nog 39k gestuurd.

Ik moet nu naar m'n werk. Het lijkt er op alsof we de eerste wave gaan overleven! \o/
Goed teamwork. Als er nog mensen iets kunnen sturen voor 11:00.. heel graag!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ok, er zijn bij mij (Miraka) nog zevenduizend boogschutters onderweg, die precies tussen de twee aanvallen zullen arriveren. Ik hoop zo ook nog een tik uit te kunnen delen aan zijn tweede wave. BTW Prom: de twee plaatjes van de waves zijn allebei van de eerste wave. De tweede was toch zwakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

PromWarMachine schreef op maandag 22 juni 2009 @ 06:31:
Update: de aanvallen lopen nog steeds, er zijn 3 spots vrij in de Embassy. Daves heeft ook nog 39k gestuurd.

Ik moet nu naar m'n werk. Het lijkt er op alsof we de eerste wave gaan overleven! \o/
Goed teamwork. Als er nog mensen iets kunnen sturen voor 11:00.. heel graag!
Stuur mij ingame een mailtje als je nog meer versterkingen nodig hebt (Ggotcha). Dan komen 90k+ archers jouw kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Mooi Prom, 2x victory voor de aanvallen op Barrens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

mr_obb schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:18:
Mooi Prom, 2x victory voor de aanvallen op Barrens :)
Plaats daar eens een screenie van als je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Netjes. Dat tweede leger stelde niet echt veel voor met die 50k warriors. Dacht aan de screenies te zien dat ze beide indentiek zouden zijn.

Maar mooi dat Prommie gewonnen heeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Vind de verliezen van mijn kant nog wel meevallen eigenlijk.
1775 warrior, 1230 pike, 750 sword, 207 archer, 188 cavalry, 13 cataphract.
Had verwacht dat ik meer warriors en archers kwijt zou raken. Pikeman, swordsman en paarden waren allemaal gedood, maar er zijn er nog een hoop weer tot leven gekomen in mn medic camp. Maar goed, lekkere aanval :)

Weet je trouwens al of er misschien nog een wave aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Zo, ik heb op s9 geapply'ed voor de main GoT groep onder de naam Occylupo :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bedankt heren. Mijn hero is nu lvl 46, heeft een attack van 104. Volgens mij is dat +8 :)

Ben verheugd te zien dat wij zelfs tegen zo'n grote tegenstander een vuist kunnen maken!
Ik verwacht ze niet op korte termijn terug, maar als dat wel zo is, dan meld ik mij hier weer ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nu PromWarMachine weer even veilig is, het volgende:
Ik en BBuster worden nu aangevallen. Zo te zien hebben ze ons gevonden.

Ik wordt aangevallen @ clarkson (123,185) om 19.30u
4000 workers, 21052 warriors, 64923 archers

Ik heb staan: 10k traps, 4k towers, 500 abatis, 250 rollinglogs, 100 trebuchet
20k warrior, 2k pike, 15k archer, 187 cavalry, 12 cata, 375 ballista.
Ik krijg hulp van mikara met 25k archers.

Aanval BBuster:
BBuster @ Busterdorp 121,185
90.000 warriors. Daarna 6k cavalry. Eerste is om 21.54u en 2e om 21.56u

Heeft dringend units nodig.

Ik kan die aanval misschien nog wel winnen. Maar kan units gebruiken. BBuster wordt ook ff hard geraakt.

WE NEED YOU!!

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

ik ben ook wel weer redelijk klaar met dit spelletje... als je als volledige nOOb zo de top 50 binnen kan wandelen is er niet echt sprake van een uitdaging imho...

op S12 hadden we mot met Vikar, die zich vervolgens en masse op de kleinere members stortte... dan is de lol er snel van af... heb mn legers stuk laten lopen op een aangrenzende town, dus die heeft nu 180k honor :P

ga lekker idellen en ballies draaien, aangezie mn towns nog volledig intact zijn...

heb nog een dwerg-buurman blij gemaakt door eff zn alliance te joinen en eff 1 mio gold te transferren zdat ie zn stad kan opbouwen :)

zal dus weinig actief meer zijn op s12, mss dat het nog weer komt (heb de meeste coords wel ;) ) maar voor nu is het eff zoeken naar uitdagingen (anders dan het vinden van lions ^^)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik krijg inderdaad het idee dat server 12 redelijk uitgestorven is. Op zich ook wel logisch. Dit soort games doe je mee doordat je het van iemand gehoord hebt en dan die server in gaat. Dus de kans dat je goede spelers tegenkomt is niet zo heel groot. Tenzij deze op meerdere servers spelen.

Server 9 is nog redelijk te noemen. SPK is erg lastig, al kunnen we die wel redelijk aan als ze aanvallen (moet dit wel op tijd gemeld worden).

Maar ik moet wel zeggen dat als je eenmaal een aantal steden hebt, je een groot leger kunt maken en deze dus moeilijk kunt verslaan. Er zit niet echt een doel in het spel. Alleen: proberen 1e te worden met alliantie/eigen rank.
Dit had ik met Ikariam ook en werd (doordat ik zo groot was) gewoon steeds minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 14:57
Hey, kwakke op s12 om gelijkaardige redenen gestopt plus examens die echt veel zwaarder uitvielen dan gedacht...

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zoh dan ik ga nog ff pitten en daarna verwijder/reset ik beide accas op s9 en s12. Heb m'n ding gedaan heb Monk z'n main town overgenomen en abandoned. Zoals de bedoeling was een maand geleden al toen ik wilde kappen. Stomme teleports maakt het mensen ook veel te makkelijk :')

Gelijk een pm vanuit z'n 2e gepushde acca, 200k prest en een bietje honor. Grote mond gelijk war, na 5min kletsen friendly en hij komt me toch niet bezoeken. bedoel 140k archers, + 50k warriors en dan nog andere losse crap + wall def... krijg je toch niet gepakt.

Helaas ook geen epic battle, eerst alleen wat torens toen z'n town op 7% stond kwam hij nog met wat leger aan maar niets noemswaardig. Ach ja het ging me meer om nog even af te maken waar ik mee begon. Geen idee oftie z'n belofte gaat waarmaken met GoT afmaken nu maar ach die 3 die nog semi active spelen kan ik alleen adviseren tijd beter te besteden :D

BTW blijkt een grote epic war op te komen binnenkort tussen de top clans en blabla.. Had monk Versie 2.0 het over. Maar het blijft evony en dus saaie battles en een war waar beide prartijen meer verliezen dan ze gainen. Hoera voor een nutteloos systeem.

Voor de mensen die nog spelen veel plezier en succes toegewenst :) Remember it's all about archers and ego ;) gl & hf. Tot in de volgende nutteloze browser game :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat zijn die SPK toch triest zeg.
1. Dikke aanval inzetten op een zwakke stad
2. Scouts sturen
3. Scouts zien aardig wat units staan
4. Nogmaals scouts sturen
5. Scouts dood
6. Aanval afgebroken

Naja, hoewel ik toch zelf een groter leger moet hebben, is hulp altijd welkom. En waarvoor dank vanmiddag.

Trouwens,
Over een uurtje zit ik @ stronghold (rond 77,120)

Btw, mocht daves2hd dit topic ooit nog lezen:
Hoewel er niet echt een einde in zit, is het toch wel leuk om steeds wat mensen aan te vallen. Of van die grote allianties pissig te maken en aanvallen af te laten breken :+

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 17-07-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:20
Leuk is dat, ben ik net begonnen. Draai ik aan de wheel of fortune. Denk ik leuk een hoge level hero. Zit nou mooi rood... Als ik hem dismiss ben ik hem kwijt. Kan ik ook zonder goud verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Bedoel je dat je inkomen in het rood staat?

Dat zou je op kunnen lossen door wat hout te verkopen of door je tax te verhogen. Een negatief inkomen door de tax is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Heb de hero maar dismissed, want -720 trek ik niet, helemaal niet in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Als er iemand bezig is in Server 45, stuur maar een mailtje ingame naar xterminator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Server 45? Lol, wist niet eens dat er al zoveel servers waren.
Server 9 is niet zo heel actief meer qua tweakers, maar nog wel gezellig. Misschien dat je daar nog mee wilt doen?

[ Voor 0% gewijzigd door Martinspire op 11-08-2009 20:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Martinspire schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:13:
Server 45? Lol, wist niet eens dat er al zoveel servers waren.
Server 9 is niet zo heel actief meer qua tweakers, maar nog wel gezellig. Misschien dat je daar nog mee wilt doen?
Ja het verbaasd mij ook, lijkt net of er elke dag een nieuwe server komt.

Heb al 50k prestige en positie als vice host bij de 15e alliance van de server. Overigens denk ik dat ik teveel achterstand heb als ik naar server 9 ga.

Handige site: www.evolliance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
xminator schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 02:09:
[...]

Ja het verbaasd mij ook, lijkt net of er elke dag een nieuwe server komt.

Heb al 50k prestige en positie als vice host bij de 15e alliance van de server. Overigens denk ik dat ik teveel achterstand heb als ik naar server 9 ga.

Handige site: www.evolliance.com
Achterstand valt wel mee hoor. Aangezien we je gewoon van voldoende resources en verdediging kunnen voorzien.
Ok, misschien is nieuwe steden maken vanaf 0 teveel achterstand, maar je kunt ook gewoon NPC's innemen.
Enige waar je dan uiteindelijk mee achterloopt is de prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04 08:44
Mmmm. jammer dat ik dit topic nu pas zie, ik ben nu actief op server 64

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-05 09:02

Eijkb

Zo.

Server 64... Zit nog op server 2. Niet echt meer actief. Zo af en toe effe inloggen om te zien hoe of wat en omdat ik anders uit #2 alliance gekicked wordt.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jullie kunnen altijd nog joinen op server 9.
Prom zijn account is welliswaar niet erg actief meer, maar bevat wel een aantal steden die binnen notime weer normaal draaien. Ook twijfelt Sander nog of ie zal stoppen, dus misschien kan ik hem overhalen.

Stuur maar PM als je interesse hebt.

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04 08:44
Ik zit nu in de Storm alliance, een erg sociale groep, hier word iedereen ook door anderen geholpen met bijvoorbeeld recources of legers.

"O wordt jij aangevallen, ik stuur ff een leger van 7k boogschutters" dat soort gein of "insert name" is offline en wordt aangevallen, wie zit er dichtbij genoeg om een reinforce te sturen.

Ik hoef dus niet zo nodig naar een andere server, in "onze" groep zitten ook een heel aantal Hollanders wel lollig.

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

• B-Buster
De GoT alliantie op server 9 is inmiddels opgeheven. We zitten gezellig bij CRIM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301042

Er zijn meer dan 80 servers al geloof ik. Sowieso server 1 tm 70 en daarnaast nog een aantal w.. servers.
Ikzelf ben een weekje bezig op server 66 nu en het gaat wel ok. Zit in een kleine alliantie en heb al een 2e stad. Het verkrijgen van medailles (en daarmee ranks & meer steden) is het moeilijkste tot nu toe moet ik zeggen.
Ik heb nog geen echte aanvallen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Anoniem: 301042 schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:52:
Het verkrijgen van medailles (en daarmee ranks & meer steden) is het moeilijkste tot nu toe moet ik zeggen.
Veel (maar dan ook veel) valleys van verschillende soorten en levels aanvallen. In het begin de lage levels en nadien hogere levels :)

Loer maar rond op het evony forum welke medals het beste uit welke (lvl) valleys komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301042

_Arthur schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:57:
[...]

Veel (maar dan ook veel) valleys van verschillende soorten en levels aanvallen. In het begin de lage levels en nadien hogere levels :)

Loer maar rond op het evony forum welke medals het beste uit welke (lvl) valleys komen.
Daar had ik ook al van gehoord alleen is het niet echt bepaald vaak dat je er een krijgt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318870

Ik speel nu ook mee ik zit in Wereld 9 in FRIESLAND mijn dorp = Leeuwaren X = 194 Y = 157 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Anoniem: 301042 schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:52:
Daar had ik ook al van gehoord alleen is het niet echt bepaald vaak dat je er een krijgt XD
Waarom denk je dat ik ERG VEEL al zei :-)

En met veel bedoel ik dus 50 tot soms wel 100 aanvallen om genoeg medals te farmen voor 1 rank/title hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Op de nieuwere servers is de droprate van medals echt heel laag. Daar gaat het soms echt om honderden aanvallen om genoeg rose medals te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meh, ik zit nu in CRIM3 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu 4k Prestige binnen 7 uur.

• Martinspire
In het begin schiet dat omhoog ja.
Naarmate je in Title stijgt gaat dat ook minder snel.

Nu al 8.6k prestige, Martin kijk ff in je mailbox xD (op Evony)

• Singelaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-05 13:28
Ik ben een tijdje geleden ook begonnen. Tis wel een verslavend spel. Ik zit op server 70, nu op 98k prestige. Ik ben nu opzoek naar rose medals om verder promotie te maken, weten jullie hoe je die kan krijgen? Ik heb al tig valleys aangevallen, maar telkens geen medal of iets..

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Ik ben actief op server 63. 135k prestige. Zie nu net dit topic pas. Misschien dat ik nog eens actief wordt op server 9. Als daar tenminste de meeste GoT leden op zitten.
Hier meer info voor medals:
http://bbs.evony.com/showthread.php?t=33668

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singelaar
  • Laatst online: 14-05 13:28
Hej bedankt. Ik had meer pagina's gevonden met info, maar dit ziet er het meest compleet en betrouwbaar uit :) Denk je niet dat je op server 9 een on overbrugbare achterstand hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Ach als je op een server later begint heb je altijd achterstand. Dat wil niet zeggen dat je geen leuke tijd kan hebben en met andere mensen een leuke GoT clan kan starten.

Ik heb bijvoorbeeld ook Ikariam gespeeld. Daar had ik laatst ook bijna 1 mil punten. Door de laatste patch is dit wel gehalveerd maar toch. Dan sta je toch in de top 100 van een paar duizend spelers.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Kan je, als je niet retehypersuperactief bent ook in een beetje goede alliance terechtkomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ja hoor. Ik zit in CRIM en zit alleen 's avonds even de vorderingen te bekijken. ;)

Zolang je een beetje fatsoenlijke prestige score hebt gaat dat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Laatst online: 23-05-2022
Iemand hier ook in server 112, en is het mogelijk om een serverswitch te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
112? Damn, ik wist niet eens dat ze er al zoveel hadden. Zeker aangezien ze zo aan het mergen zijn geweest de laatste tijd (wat niet iedereen in dank heeft afgenomen).

Zit zelf nog steeds in #9. Maar daar gebeurd niet zo heel veel meer. CRIM is ondertussen alweer RAZOR geworden en staan nu echt stabiel als de nummer 1 in de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Poehee, speel je nog steeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja, tegenwoordig hoef ik alleen een bot aan te zetten om te farmen en heb er amper omkijken naar. Zo nu en dan kies ik een target uit wat ik helemaal kapot maak en dan doe ik ff niets.
Hoef geen spelers meer aan te vallen voor de grondstoffen, dus dat scheelt wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Martinspire schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:13:
Mja, tegenwoordig hoef ik alleen een bot aan te zetten om te farmen en heb er amper omkijken naar. Zo nu en dan kies ik een target uit wat ik helemaal kapot maak en dan doe ik ff niets.
Klinkt saai. Daarvoor speel je toch geen spelletje meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Is ook saai, maar daarom heb ik ook nog gewoon een leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Martinspire schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:53:
Is ook saai, maar daarom heb ik ook nog gewoon een leven :P
Haha, daar geloof ik niets van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Martinspire schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:13:
Kun je wat meer info over je BOT pm'en ?

Ben ook gek aan het worden van alleen inloggen om steeds te farmen..

Zelf was ik host van Walkers in server 45, we staan in de top10 en het gaat super. Maar na lange tijd als Vice - Host/ Host bezig geweest te zijn afscheid genomen en ga nu door als member. Heb zelf maar 900k prestige, moet eens een keer beginnen aan rose medals farmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341223

*knip* Zie Spielerij beleid.

[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 21-01-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ben sinds eergister tijdelijk gebanned ivm bot gebruik. Geen idee hoe ze er nu achter zijn gekomen en ik ben nu nog aan het kijken of ze alleen tijdelijk bannen of ook definitief.

Indien ze ook definitief bannen, zie ik weinig interesse meer in het blijven spelen. Zit nu overigens op server 106 nadat ik op server 9 (nu N2) gestopt ben.

Ben nu eerder op zoek naar een andere game die leuk is om te spelen, dan evony. Waar ik de laatste half jaar eigenlijk totaal geen vernieuwing heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traumasystems
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03 00:16
Is er toevallig iemand die op server 129 speelt?

zou wel tof zijn om met meer nederlanders samen te spelen.

groet J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

lol, was alweer vergeten dat er ook een aantal gotters waren die dit spel speelden (althans, vroeger speelden ze zelf ipv het misbruiken van bots)

ben ook weer eens voorzichtig begonnen aan dit spel (server 22, age 2; Battleaxe) en zit in de ASSASINS allience.
Die droprates zijn echt killing zeg; vroegah kon je redelijk makkelijk medals vinden, maar nu blijf je op ranks hangen omdat ze gewoon niet droppen :(
beide cities volgebouwd, en bouw nu om het bouwen, maar allang niet meer omdat ik iets nodig heb :(
moet nog steeds 2 roses voor de volgende rank(en bijbehorende 3e city) en dat houdt in nog HEEL veel zinloze attachs op low-lvl flats/valleys |:(

naja, het spelletje is nog steeds lache; flink bouwen en raiden en hopen dat je niet tegen een georganiseerde alliance aanloopt ;)

inmiddels 1mio pres en 1 mio honor; ben nu weer forces aan het bouwen voor de volgende hit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401679

*snip* >> Creepy in "Map"

[ Voor 171% gewijzigd door RobIII op 25-01-2012 23:37 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste