daves2hd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:36:
[...]
Dunno hoeveel mensen hebben we al? Laten we het lijstje aanvullen voor server 12.
Als je mee wil doen ctrl-c/v dit lijstje en vul hem aan:
Ik wil best restarten op server 12 omdat 9 problemen heeft:
Daves2hd
Kwakke01
Toberas
Ik wil niet restarten omdat ik nu al bezig ben en ik bijt er wel door heen:
Ik blijf lekker op 9, geen zin om weer opnieuw te beginnen. Server 12 ligt er ook geregeld uit.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Vul het lijstje aan copy paste het.... maak er even een compleet iets van mensen... Komop zo moeilijk is het niet. Laten we even een duidelijke stempel drukken. Wie wel en niet, Hier klinkt s12 weer hoog en ingame s9 weer... Copy paste het lijstje, zet je naam er in en klaar.
10 s9 en 10 s12 gaat ook niet echt werken ben ik bang. heb je nog eens mensen die dubbel spelen en uiteindelijk spelen die maar half op de ene want 2 echt actief bijhouden.. red nu 1 al amper als ik ook nog echt andere dingen wil doen
10 s9 en 10 s12 gaat ook niet echt werken ben ik bang. heb je nog eens mensen die dubbel spelen en uiteindelijk spelen die maar half op de ene want 2 echt actief bijhouden.. red nu 1 al amper als ik ook nog echt andere dingen wil doen
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Beginnen op server 12 is erg leuk, maar dan loop je over een week toch weer aan het zelfde probleem. Ik denk dat je beter kunt wachten wat er gaat gebeuren, want ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf blij van worden. Zo krijgen ze namelijk veel klachten en gaan ze leden verliezen.
Dus zit het nog ff uit en dan zien we wel wat er gaat gebeuren.
Dus zit het nog ff uit en dan zien we wel wat er gaat gebeuren.
Idem.
Zoals al werd opgemerkt: als die andere servers volsponzen dan krijg je daar hetzelfde gedoe.
Dit is geen reclame voor ze, dus ik neem aan dat er wel een oplossing komt. En hoop het tegelijk, want het wordt nu wel vrij irritant, terwijl het de eerste dagen zo lekker liep.
Zoals al werd opgemerkt: als die andere servers volsponzen dan krijg je daar hetzelfde gedoe.
Dit is geen reclame voor ze, dus ik neem aan dat er wel een oplossing komt. En hoop het tegelijk, want het wordt nu wel vrij irritant, terwijl het de eerste dagen zo lekker liep.
Anoniem: 215116
Ik ga me vooral richten op server 12.. Had meer dan 1mio food en iron gestoken in mn leger. Kom vandaag online, ALLES weg (25 scouts over) opeens. Geen attack reports, niets..
Server 12 bevalt me prima atm, geeft je de kans om opnieuw te beginnen zonder de domme fouten
. En iedereen is net begonnen, je staat binnen paar uur op rank 2k ofzo
Server 12 bevalt me prima atm, geeft je de kans om opnieuw te beginnen zonder de domme fouten
Zijn we ook. Naast verslaafd zijn de meesten van ons ook competatief. 
Als het ff niet lukt heb je voor mij dan ook in 3 varianten:
1) Dat ligt aan jezelf
Dan ben je een prutser en moet je gaan lezen hoe anderen het doen. Beter leer je het spel spelen.
2) Dat ligt aan vijanden
Dan ligt het nog steeds aan jezelf. Je hebt jezelf blijkbaar geprofileerd als (easy) target. Zorg dat er niets te halen valt. Komen ze ook niet bij je halen.
3) Dat ligt aan de ontwikkelaar
Deze is nasty. Je kunt er niets aan doen. Helemaal niets. Je bent overgeleverd aan de fouten van anderen. Het is een gratis product, je kunt niet dezelfde service verwachten als bij een betaald product. Toch is het kut. Een developer zou een goed product moeten afleveren of z'n product langer doorontwikkelen.
Overstappen naar een andere server is de oplossing of naar een ander spel, als dat ook niet werkt.
Zo zie ik het.
1) Dat ligt aan jezelf
Dan ben je een prutser en moet je gaan lezen hoe anderen het doen. Beter leer je het spel spelen.
2) Dat ligt aan vijanden
Dan ligt het nog steeds aan jezelf. Je hebt jezelf blijkbaar geprofileerd als (easy) target. Zorg dat er niets te halen valt. Komen ze ook niet bij je halen.
Deze is nasty. Je kunt er niets aan doen. Helemaal niets. Je bent overgeleverd aan de fouten van anderen. Het is een gratis product, je kunt niet dezelfde service verwachten als bij een betaald product. Toch is het kut. Een developer zou een goed product moeten afleveren of z'n product langer doorontwikkelen.
Overstappen naar een andere server is de oplossing of naar een ander spel, als dat ook niet werkt.
Zo zie ik het.
Allemaal leuk en aardig, maar het enigste voordeel dat server 12 heeft is dat deze pas net online is. Hier heb je waarschijnlijk morgen of overmorgen ook dat deze het internet afknikkert.PromWarMachine schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:56:
Zijn we ook. Naast verslaafd zijn de meesten van ons ook competatief.
1) Dat ligt aan jezelf
2) Dat ligt aan vijanden
Zo zie ik het.
Je kunt dan wel blijven switchen van server, maar dat helpt toch niet. Nee je enigste optie die je dan nog hebt is stoppen met het spel, maar dat wil je waarschijnlijk ook niet.
Als ik het forum zo doorlees, wordt er veel geklaagd over deze problemen. Dat er 1 server per dag eruit ligt is al veel, maar vaak is het meer dan de helft meerdere keren per dag. Dit vinden de meesten dan ook niet acceptabel en neigen dan ook te stoppen (extra handig, want dan loggen ze ook niet meer in
Morgen maar eens op IRC proberen uit te vissen wat er gaat gebeuren.
Laten we zo afspreken dat als we uiterlijk zondag nog geen verbetering zien op server 9 en server 12 gewoon prima draait, we dan overstappen. Tot die tijd gewoon op server 9 blijven zitten.
Wat me wel handig lijkt is om te kijken of er misschien regelmaat zit in de downtijden. Stuur me dus via GoT een PM of ingame (of post het in het topic maar spam het niet teveel) de tijd dat hij down ging en de duur. Dan kunnen we misschien kijken of er gewoon een update of schoonmaak wordt doorgevoerd, want dat schijnt ook iets te zijn wat ze elke dag doen en minimaal 15 min voor nodig hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2009 01:12 ]
Klinkt als een goed besluit. Die opleiding van jou werpt z'n vruchten af.
Lol? Ik doe een ICT opleiding wat totaal niet met leiding geven e.d. te maken heeft.PromWarMachine schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 01:11:
Klinkt als een goed besluit. Die opleiding van jou werpt z'n vruchten af.
Maar toch bedankt
Het is gewoon noodzaak om met zn allen dezelfde keuze te maken wat betreft servers. Anders raakt iedereen verspreid en krijg je die quests ook niet voor elkaar
[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2009 01:16 ]
Zwak om over te stappen? Weet ik niet hoor, van de 5 dagen dat ik het speel ben ik er net 2 kwijt geraakt door de ontwikkelaar.
Trouwens net walls lvl 7 gekregen, check:
Trouwens net walls lvl 7 gekregen, check:
3.5k archers, 3.2k swordsman 2k pikemen en 500 transports opeens foetsie. Zonder attack reports, niets. Tis een known bug blijkbaarMartinspire schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 01:38:
Patser
Trouwens, 2 dagen kwijt? Hoezo dat dan?
Ik ben nergens upgrades of units kwijt geraakt dus misschien iets andere speelstijl proberen?
edit: net wel een mail gekregen dat ze het gaan proberen te fixen, dat zou dan wel weer chill zijn
edit2: Uhmmm lol? Ben military tradition lvl 5 aan het researchen. En het word niet minder, hij schiet steeds terug naar 1h9m59s lol..
edit3: wow, had echt geen ruimte om me heen door alle inactive mensen.. nu opeens zijn ze allemaal weg :o!
edit4: Yeeey, lvl 2 hero met 66 pol en 51 int - ziek!
edit5: omg net 5x on war gekregen @ daily quest - das 500000 xp voor hero :x gaat goed samen met edit4 lol
edit6: uhmmm nog een On War (1tje maar nu) - ziek
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 03-06-2009 06:18 ]
Er is een mail rondgestuurd dat alle verloren soldaten vandaag weer terug komen.
Dit is echt belachelijk, zonet 50k gold verdwenen
Gewoon letterlijk verdwenen en terug naar 800 gold gezet...
Gewoon letterlijk verdwenen en terug naar 800 gold gezet...
God does not play dice
Ze hebben een hoop inactives om mij heen verwijderd. Eindelijk wat ruimte voor expansie. Al moet ik daar nog even mee wachten.
Ben namelijk dik aangevallen in allebei mijn steden. Gast heeft veel meer prestige dan ik en ik had dan ook weinig verdediging staan. Het punt bij het verdedigen is als volgt:
Als je aangevallen wordt, kan de tegenstander je City binnenlopen (niet je town) hier heb je misschien de vallen, abatis en archer towers neer gezet. Deze kan de vijand dan aanvallen en daarna de resources meenemen. Heb je echter troepen in je Town staan, dan zullen deze alleen aanvallen als je bij je rallypoint de poort opent. Dit heeft echter ook weer nadelen, aangezien ze dan je basis in kunnen lopen als je niet genoeg tegenstand kunnen bieden. Bij mij is dit niet gebeurd, maar het lijkt me niet handig om je basis wagewijd open te zetten. Probeer daarom je warehouse gewoon groter te maken, dan verlies je gewoon meer. Daarnaast is verdediging op je town wall dus erg belangrijk.
Ik had te maken met grote groepen warriors (5000 stuks) en daar kun je heel veel traps tegen bouwen.
Ik zal maar eens beginnen met een legertje te maken waarmee ze alles weer terug kunnen halen.
Bij mij was het iemand van SPK trouwens, geen idee of die de oorlog verklaard hebben, maar ik zal erachteraan gaan.
Ben namelijk dik aangevallen in allebei mijn steden. Gast heeft veel meer prestige dan ik en ik had dan ook weinig verdediging staan. Het punt bij het verdedigen is als volgt:
Als je aangevallen wordt, kan de tegenstander je City binnenlopen (niet je town) hier heb je misschien de vallen, abatis en archer towers neer gezet. Deze kan de vijand dan aanvallen en daarna de resources meenemen. Heb je echter troepen in je Town staan, dan zullen deze alleen aanvallen als je bij je rallypoint de poort opent. Dit heeft echter ook weer nadelen, aangezien ze dan je basis in kunnen lopen als je niet genoeg tegenstand kunnen bieden. Bij mij is dit niet gebeurd, maar het lijkt me niet handig om je basis wagewijd open te zetten. Probeer daarom je warehouse gewoon groter te maken, dan verlies je gewoon meer. Daarnaast is verdediging op je town wall dus erg belangrijk.
Ik had te maken met grote groepen warriors (5000 stuks) en daar kun je heel veel traps tegen bouwen.
Ik zal maar eens beginnen met een legertje te maken waarmee ze alles weer terug kunnen halen.
Bij mij was het iemand van SPK trouwens, geen idee of die de oorlog verklaard hebben, maar ik zal erachteraan gaan.
Server 9: X: 190 Y:108 Username: Teunis
Server 12: X: 84 Y:74 Username: Teunis
ziet er leuk uit ben benieuwed
Server 12: X: 84 Y:74 Username: Teunis
ziet er leuk uit ben benieuwed
[ Voor 33% gewijzigd door Teunis op 03-06-2009 10:51 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ah, mooi. Zocht al een tijdje vervanging voor Ikariam aangezien ik die al wel gezien heb. Ondanks dat Ikariam er leuk uit zag, had het verder niks te bieden.
Ik ga eens deze proberen.
Wat houd dat Flag in bij Lord aanmaken? Wat hebben jullie daar ingevuld?
Ik heb er nu GoT ingevuld als flag
Mijn coordinaten: 82, 34.
Username: Rakkerzero
Stadnaam: Zerrakk
Ik ga eens deze proberen.
Wat houd dat Flag in bij Lord aanmaken? Wat hebben jullie daar ingevuld?
Ik heb er nu GoT ingevuld als flag
Mijn coordinaten: 82, 34.
Username: Rakkerzero
Stadnaam: Zerrakk
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 03-06-2009 11:50 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Wat zijn de alliance namen van 9 en 12 ?
of moet ik iemand een ingame bericht sturen daar voor ?
of moet ik iemand een ingame bericht sturen daar voor ?
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
@Teunis: allebei gewoon GoT.
Aanmelden via de embassy.
Aanmelden via de embassy.
Net via de embassy mijn application verzonden op server 12 ruler:Ithilidan stad:Ultima
God does not play dice
Hier maar even patsen met mijn immense nederlaag 
Ik heb dus blijkbaar ruzie met SPK (aanvallen op Devilcult uit SPK op 119,189 & 119,192 toegestaan).
Deze gast kwam eventjes bij mijn beide steden langs.
Wat hij had: workers, transporters en een shitload aan Warriors.
Aangezien ik niet wist dat mn troepen niet de deur open zouden doen heb ik moeten leunen op de verdediging van mn wall, maar die was nog niet mega.
Die gast gaat de volgende keer niet overleven en over een week ga ik hem dus dik aanvallen
Ik denk wel dat ie dus enorm veel verdediging in zn basis zal hebben, maar als ie zn poort niet open heeft jat ik gewoon alles weer terug. Heb dan wel transporters nodig, maar dat zien we dan wel.
Allereerst wil ik ervoor zorgen dat ik niet meteen een war uitlokt, maar ik denk dat hij ook wel begrijpt dat ie hier niet mee weg kan komen. Wie wil helpen kan een PM sturen. Aangezien een aanval van meerdere spelers als een oorlogsdaad wordt gezien lijkt het me het handigst als er resources worden verzonden. Ik zit @ 120, 187 - stigtown
Als ik de aanval gelanceerd heb, zien jullie via de war-reports bij de alliantie wat de uitslag is.
Ik heb dus blijkbaar ruzie met SPK (aanvallen op Devilcult uit SPK op 119,189 & 119,192 toegestaan).
Deze gast kwam eventjes bij mijn beide steden langs.
Wat hij had: workers, transporters en een shitload aan Warriors.
Aangezien ik niet wist dat mn troepen niet de deur open zouden doen heb ik moeten leunen op de verdediging van mn wall, maar die was nog niet mega.
Oftewel, ik ben nu mn productie aan het verhogen, units aan het pompen en mn verdediging verbeteren.Goed, mn 2e stad had het minder te verduren.
Verdediging: 50 traps (woei)
Aanval: 870 workers, 100 transporters en een wopping 2.482 warriors.
Buit:
Food 69.760 - Lumber 244.846 - Stone 84.700 - Iron 50.932 - Gold 47.832
Oftewel, dik de lul dus.
En dit was op zich nog te overzien. Ware het niet dat hij ook nog mn hoofdstad had aangevallen.
Geniet van de getallen...
Verdediging: 300 traps, 300 archer towers en 225 abatis (niet mega, maar ook niet diep triest)
Goed, toen kwamen ze aanlopen:
Aanval: 942 workers, 200 transporters en 5.699 warriors.
35 rondes waarna ik alles kwijt was en hij:
82 workers, 0 transporters en 3.537 warriors
Buit:
Food 5.197 - Lumber 143.437 - Stone 242.528 - Iron 368.394 - Gold 27.576
Die gast gaat de volgende keer niet overleven en over een week ga ik hem dus dik aanvallen
Ik denk wel dat ie dus enorm veel verdediging in zn basis zal hebben, maar als ie zn poort niet open heeft jat ik gewoon alles weer terug. Heb dan wel transporters nodig, maar dat zien we dan wel.
Allereerst wil ik ervoor zorgen dat ik niet meteen een war uitlokt, maar ik denk dat hij ook wel begrijpt dat ie hier niet mee weg kan komen. Wie wil helpen kan een PM sturen. Aangezien een aanval van meerdere spelers als een oorlogsdaad wordt gezien lijkt het me het handigst als er resources worden verzonden. Ik zit @ 120, 187 - stigtown
Als ik de aanval gelanceerd heb, zien jullie via de war-reports bij de alliantie wat de uitslag is.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2009 14:46 ]
Moet ik om te handelen eerst die Marketplace hebben of hoe zit dat hier?
Need stone en heb iron teveel atm.
Need stone en heb iron teveel atm.
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 03-06-2009 18:54 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Martinspire schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 01:15:
[...]
Lol? Ik doe een ICT opleiding wat totaal niet met leiding geven e.d. te maken heeft.
Maar toch bedankt
Uit je bio.Opleiding Communicatie, Multimedia en Design (HAN Arnhem)
@Rakkerzero: Ja, het is geen WoW, waar je meteen bij registratie een stuk of 8 auction houses tot je beschikking hebt.
Even over het attacken met archers, ik las net een interessant artikel...
Basically, alsje attacked met veel archers, zorg dat je altijd minimaal 1 unit van alles wat je maar kan bouwen hebt (dus 1 warrior, 1 worker, etc). De reden hiervoor is dat de Enemy altijd stopt als hij enemies tegenkomt.
Dus als je 2000 archers hebt en 1 worker, 1 warrior, 1 pikemen, 1 swordsman hebt dan win je dus gewoon 4 extra rounds dat je archers kunnen schieten zonder losses te verduren. Best wel handig, ga het zelf ook even uitproberen.
Het lijkt me dan ook dat 2000 archers met 1 swordsman net zo goed zou werken als 2000 archers met 300 swordsman (er van uitgaande dat de archers de attackers kunnen killen in die 4 extra beurten). Dit werkt trouwens ook met cavalry, cataphracts, transports, battering rams, etc -> Je kan dus tot 13 extra beurten krijgen door 1 van elke unit te sturen. Best wel super!!
Edit: even getest.
Ik wil weten hoe 2000 archers het doen tegen 3000 swordsman in het verhaal hier boven. Gewoon 2000 archers tegen 3000 swordsman result is: Defeat. 2000 archers dead. 1863 swordsman dead.
+ 1 worker:
Defeat. 2000 archers dead. 2599 swordsman dead.
+ 1 worker, + 1 warrior:
Defeat. 2000 archers dead. 2602 swordsman dead.
+ 1 worker, + 1 warrior, + 1 pikemen:
Victory. 75 archers dead. 3000 swordsman dead.
+ 1 worker, + 1 warrior, + 1 pikeman, + 1 swordsman:
Victory. 355 archers dead. 3000 swordsman dead. <---- rare uitkomst?
Okee nu met cavalry. Standaard uitkomst (2000 archers vs 1000 cavalry):
Defeat. 2000 archers dead. 606 cavalry dead.
+ 1 worker:
Victory. 398 archers dead. 1000 cavalry dead.
+ 1 worker, + 1 warrior:
Victory. 0 archers dead. 1000 cavalry dead.
Edit 2: Nog 1 test. nu met 2000 archers tegen 2000 cavalry (normaal hopeloos echt). Default:
Defeat. 2000 archers dead. 503 cavalry dead.
Defeat. 2000 archers dead. 1350 cavalry dead.
Defeat. 2000 archers dead. 1981 cavalry dead.
+ 1 worker, + 1 warrior, + 1 pikeman, + 1 swordsman, + 1 cavalry:
Victory. 23 archers dead (!!). 2000 cavalry dead. <--- bizar
-----
Best wel bizar toch?? Had ik dat in het begin maar geweten lol. Had me veel casualties gescheeld!!
Edit 3: Het werkt alleen met units die verschillende speed hebben. Dus als je al 1 pikeman hebt dan maakt 1 worker extra niet uit (zelfde speed dus ze komen in dezelfde Round aan).
Edit 4: Al is dat ook niet helemaal waar, zie de eerste test results (archers vs warriors)..
Edit 5: Net even iemand geraid - 166k food, 282k lumber, 148k stone, 148k iron, 33k gold gejat
Basically, alsje attacked met veel archers, zorg dat je altijd minimaal 1 unit van alles wat je maar kan bouwen hebt (dus 1 warrior, 1 worker, etc). De reden hiervoor is dat de Enemy altijd stopt als hij enemies tegenkomt.
Dus als je 2000 archers hebt en 1 worker, 1 warrior, 1 pikemen, 1 swordsman hebt dan win je dus gewoon 4 extra rounds dat je archers kunnen schieten zonder losses te verduren. Best wel handig, ga het zelf ook even uitproberen.
Het lijkt me dan ook dat 2000 archers met 1 swordsman net zo goed zou werken als 2000 archers met 300 swordsman (er van uitgaande dat de archers de attackers kunnen killen in die 4 extra beurten). Dit werkt trouwens ook met cavalry, cataphracts, transports, battering rams, etc -> Je kan dus tot 13 extra beurten krijgen door 1 van elke unit te sturen. Best wel super!!
Edit: even getest.
Ik wil weten hoe 2000 archers het doen tegen 3000 swordsman in het verhaal hier boven. Gewoon 2000 archers tegen 3000 swordsman result is: Defeat. 2000 archers dead. 1863 swordsman dead.
+ 1 worker:
Defeat. 2000 archers dead. 2599 swordsman dead.
+ 1 worker, + 1 warrior:
Defeat. 2000 archers dead. 2602 swordsman dead.
Victory. 75 archers dead. 3000 swordsman dead.
Victory. 355 archers dead. 3000 swordsman dead. <---- rare uitkomst?
Okee nu met cavalry. Standaard uitkomst (2000 archers vs 1000 cavalry):
Defeat. 2000 archers dead. 606 cavalry dead.
+ 1 worker:
Victory. 398 archers dead. 1000 cavalry dead.
+ 1 worker, + 1 warrior:
Victory. 0 archers dead. 1000 cavalry dead.
Edit 2: Nog 1 test. nu met 2000 archers tegen 2000 cavalry (normaal hopeloos echt). Default:
Defeat. 2000 archers dead. 503 cavalry dead.
Defeat. 2000 archers dead. 1350 cavalry dead.
Defeat. 2000 archers dead. 1981 cavalry dead.
+ 1 worker, + 1 warrior, + 1 pikeman, + 1 swordsman, + 1 cavalry:
Victory. 23 archers dead (!!). 2000 cavalry dead. <--- bizar
-----
Best wel bizar toch?? Had ik dat in het begin maar geweten lol. Had me veel casualties gescheeld!!
Edit 3: Het werkt alleen met units die verschillende speed hebben. Dus als je al 1 pikeman hebt dan maakt 1 worker extra niet uit (zelfde speed dus ze komen in dezelfde Round aan).
Edit 4: Al is dat ook niet helemaal waar, zie de eerste test results (archers vs warriors)..
Edit 5: Net even iemand geraid - 166k food, 282k lumber, 148k stone, 148k iron, 33k gold gejat
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 04-06-2009 06:14 ]
Mja maar dat is meer digitaal communiceren (websites, interfaces e.d.). Maar goed, ff niet aan gedacht
Trouwens,
Ik hoor een heleboel mensen aanvallen en daar het resultaat van weergeven. Maar bedenk wel dat als je een speler aanvalt (dus geen NPC) deze (net als ik ga doen) zich zal proberen te herstellen en je terug zal pakken. En dan heb ik het nog niet eens over de allianties die je dan aan je broek krijgt.
Dus zorg ervoor dat je zoveel mogelijk de CPU aanvalt en dat je tegenstanders met mate aanvalt.
En als een regel wil ik ook instellen dat je iemand die je hebt aangevallen niet elke dag zult aanvallen. Laat hem maar lekker terugkomen. Maximaal 1x in de week. Enige keer dat dit vervalt is als we een War hebben en als je door diegene meerdere keren bent aangevallen.
Maar laat het me weten als je een bepaalde alliantie gaat aanvallen, dan kan ik daar rekening mee houden.
Naja dat herstellen en terugpakken... They can try I guess
maar zolang er meer dan 300k van alles blijft rondslingeren geloof ik niet dat je het dan juist aanpakt.
Ik val spelers toch wel meer aan hoor, als er ligt kom ik halen. Als ze werkelijk last er van hebben hoeven ze alleen een pm te sturen en ik hou op... Zolang ik niets hoor zal ik netjes door gaan.
Blijkbaar is he raar geworden pm te gebruiken naar spelers tegenwoordig, antwoorden is ook al niet gewoon meer lijkt het. Ik hecht er gewoon nog prima waarde aan want communicatie is key.
Alliantie vraag ik bij twijfel nog aan je de rest zoek ik op en kijk ik hoeveel leden/prestige en meestal is een wel/niet vrij duidelijk. Allianties met ongeveer gelijke sterkte doe ik ook nog niet omdat tja... het nog wel gewenst is denk ik?
Maar binnenkort wil ik ook nog meer proberen en fefeq ook denk ik, en de rest komt ook nog langzaam op.
Vind het alleen jammer dat er niets iets is als joined attack? Als dat zou kunnen konden we best goed terugbijten... Weet iemand hoe het zit met troepen naar alliantie leden sturen? telt dat als normale reinforcements die hij kan gebruiken of als verdediging alleen?
Zo niet wil ik wel proberen straks wat het kan doen, fefeq zit toch in de buurt
Ik val spelers toch wel meer aan hoor, als er ligt kom ik halen. Als ze werkelijk last er van hebben hoeven ze alleen een pm te sturen en ik hou op... Zolang ik niets hoor zal ik netjes door gaan.
Blijkbaar is he raar geworden pm te gebruiken naar spelers tegenwoordig, antwoorden is ook al niet gewoon meer lijkt het. Ik hecht er gewoon nog prima waarde aan want communicatie is key.
Alliantie vraag ik bij twijfel nog aan je de rest zoek ik op en kijk ik hoeveel leden/prestige en meestal is een wel/niet vrij duidelijk. Allianties met ongeveer gelijke sterkte doe ik ook nog niet omdat tja... het nog wel gewenst is denk ik?
Vind het alleen jammer dat er niets iets is als joined attack? Als dat zou kunnen konden we best goed terugbijten... Weet iemand hoe het zit met troepen naar alliantie leden sturen? telt dat als normale reinforcements die hij kan gebruiken of als verdediging alleen?
Ik ben druk bezig om mijn town hall naar lvl 2 te krijgen en dan een embassy te bouwen. Dan kan ik ook eindelijk bij de GoT alliantie. 
edit:
Pfff, ik heb wat met iron, geloof ik. Nu al de derde amulet die ik door de Wheel of Fortune gooi en tevens ook de derde keer dat ik weer iron krijg. Heb al 40k, 20k en nu weer 20k iron gehad.
Edit 2:
Ik heb een embassy en dus nu ook een Application gestuurd voor de GoT alliantie
edit:
Pfff, ik heb wat met iron, geloof ik. Nu al de derde amulet die ik door de Wheel of Fortune gooi en tevens ook de derde keer dat ik weer iron krijg. Heb al 40k, 20k en nu weer 20k iron gehad.
Edit 2:
Ik heb een embassy en dus nu ook een Application gestuurd voor de GoT alliantie
[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 04-06-2009 23:42 ]
Mja het andere is dat wij als Alliance gewoon niet groeien, we zitten een beetje vast in de rankings omdat we niet genoeg mensen krijgen. En dit gaat nog veel erger worden als andere alliances wel mensen recruiten.daves2hd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:19:
Naja dat herstellen en terugpakken... They can try I guessmaar zolang er meer dan 300k van alles blijft rondslingeren geloof ik niet dat je het dan juist aanpakt.
Alliantie vraag ik bij twijfel nog aan je de rest zoek ik op en kijk ik hoeveel leden/prestige en meestal is een wel/niet vrij duidelijk. Allianties met ongeveer gelijke sterkte doe ik ook nog niet omdat tja... het nog wel gewenst is denk ik?Maar binnenkort wil ik ook nog meer proberen en fefeq ook denk ik, en de rest komt ook nog langzaam op.
Als ik nu al alleen mensen van kleinere alliance (of zonder alliance) kan attacken EN maar 1x per week dan attack ik dus maar 1-2x per week. Dat was ik niet van plan eigenlijk.
Misschien moeten we even advertisen op het Evony forum voor nederlandse members? Die zijn toch meer gebonden met ons dan internationale members, en er moeten meer NLers zijn op de server dan GoTers.
Op zich wil ik de alliantie ook wel open stellen voor andere members, maar wil het toch op zn minst wel Nederlands houden. Praat gewoon makkelijker. En uiteraard niet van die jankende ***kinderen.
Al denk ik dat we beter gewoon irc en het forum hier kunnen volspammen, dan gaat dat sneller.
Trouwens, ik merk dat er steeds meer mensen worden aangevallen. Hoewel er niet altijd aanleiding voor is, probeer zo min mogelijk ruzie uit te lokken.
Daarnaast is het handig om in de chat te melden dat je bent aangevallen. Ik kijk regelmatig de war-reports in (doe dat zelf dus ook) en kijk dan altijd waar ze zitten zodat ik zonodig van hulp kan voorzien.
En zorg ervoor dat je verdediging (dus niet alleen je leger) groot genoeg is om een kleine tegenstander aan te kunnen. Ook zou ik graag hebben dat iedereen genoeg warehouse ruimte heeft om in ieder geval niet teveel kwijt te raken.
Al denk ik dat we beter gewoon irc en het forum hier kunnen volspammen, dan gaat dat sneller.
Trouwens, ik merk dat er steeds meer mensen worden aangevallen. Hoewel er niet altijd aanleiding voor is, probeer zo min mogelijk ruzie uit te lokken.
Daarnaast is het handig om in de chat te melden dat je bent aangevallen. Ik kijk regelmatig de war-reports in (doe dat zelf dus ook) en kijk dan altijd waar ze zitten zodat ik zonodig van hulp kan voorzien.
En zorg ervoor dat je verdediging (dus niet alleen je leger) groot genoeg is om een kleine tegenstander aan te kunnen. Ook zou ik graag hebben dat iedereen genoeg warehouse ruimte heeft om in ieder geval niet teveel kwijt te raken.
[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2009 16:02 ]
Iig 1 member meer hiero: AmpyC, heb applied intussen voor got.Martinspire schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:58:
Op zich wil ik de alliantie ook wel open stellen voor andere members, maar wil het toch op zn minst wel Nederlands houden. Praat gewoon makkelijker. En uiteraard niet van die jankende ***kinderen.
Evony ziet er veelbelovend uit, lang lang gelden Travian gespeeld, dit is toch iets mooier al
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
Dat is toch praktisch onbegonnen werk met die warehouse opslag?Martinspire schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:58:
De tijd die je nodig hebt om een deftig warehouse te bouwen lvl7-8 ofzo is belachelijk lang.
God does not play dice
Dus je wilt wel 12u wachten op je town hall of whatever, maar niet op je warehouse?-AzErTy- schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:32:
[...]
Dat is toch praktisch onbegonnen werk met die warehouse opslag?
De tijd die je nodig hebt om een deftig warehouse te bouwen lvl7-8 ofzo is belachelijk lang.
Daarnaast kun je er ook meerdere van maken dus dat scheelt al.
Tuurlijk zul je nooit alles erin kunnen doen, maar is het echt als redmiddel om er bovenop te komen als je toevallig niet online bent.
Ik kreeg vandaag van iemand op mijn werk, die dit spel schijnbaar ook speelt, een tip over tax gebruik.
Hij had het over dat zolang je aan het spel open hebt staan dat je dan gerust tax op 100 kunt zetten met daarbij disaster relief aan. En dan als je offline bent dat je dan de tax op 50 kan zetten met levy op food.
Iemand die dit ook kent of doet?
Hij had het over dat zolang je aan het spel open hebt staan dat je dan gerust tax op 100 kunt zetten met daarbij disaster relief aan. En dan als je offline bent dat je dan de tax op 50 kan zetten met levy op food.
Iemand die dit ook kent of doet?

Lang verhaal kort. Ik ben even legerloos
Ik dacht nou gevaarlijk veel archers... maar tja ik had voordeel van torens die veel meer kunnen vangen en 2k traps... dacht ik.. Allemaal even nutteloos zoals je ziet. Voortaan gaan al die resources alleen nog in leger en alleen nog in archers. Duidelijk dat de mongool die besloot dit te programeren de grootste epic fail in game design geschiedenis ooit heeft weten te maken.
Zoals een paar posts geleden uitgelegd werd werkt alles in turns met combat. En elke unit die ze tegen komen werkt als een stop ipv dat 10% op die units vuren om die af te maken en de rest verder. Helaas moet ik zeggen dat als ze besluiten dit systeem ook echt zo te houden dat ik vrij snel zal stoppen. Want 1 unit spam vind ik nou niet echt een "gaaf" systeem waar ik op zit te wachten. Gaat het alleen nog om wie kan het snelste duizenden archers en ballista's pompen zonder dat iemand meer een zwakte heeft zolang hij de spam bij houdt.
Ik denk optie 3Martinspire schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 18:25:
Sorry Daves, er is maar 1 reply mogelijk:
[afbeelding]
Ik heb ook applied,
Mijn naam is Hellie87 onder de flag PoM
Mijn town heet BlackDam
Ben ook maar is begonnen met dit spel, heb een tijdje geleden ikariam gespeeld maar vond eht nog neit uitgebreid genoeg
daarvoor heb ik ogame gespeeld, i kheb een redelij kverleden aan browser based games lol.
Mijn naam is Hellie87 onder de flag PoM
Mijn town heet BlackDam
Ben ook maar is begonnen met dit spel, heb een tijdje geleden ikariam gespeeld maar vond eht nog neit uitgebreid genoeg
Wat kan je trouwens met die Forests, Hills etc.. doen die op de Map staan?
Daardoor verhoog je je productie per stad met het percentage dat op die valley staat aangegeven. Dus een forrest = meer hout, etc.Rakkerzero schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:52:
Wat kan je trouwens met die Forests, Hills etc.. doen die op de Map staan?
Erg belangrijke dingen!
Ik zal het even duidelijker uitleggen.
Die valleys (forest, swamp, desert, hill of lake) zijn in bezit van NPC's. Niet die je op de kaart ziet, maar gewoon losse NPC.
Deze bevatten dus troepen. Als je echter zo'n valley aangevallen hebt is hij van jou. Als bonus dat deze van jou is, zorgt deze voor meer productie. Hoeveel kan je zien bij je Town Hall en ook welke je hebt.
Je kunt evenveel valleys innemen als dat je Town Hall aan level heeft. Mocht je niet meer valleys over kunnen nemen, dan zul je deze leegroven.
Bij het overnemen of leegroven van een valley kun je mogelijk medailles verdienen en deze heb je weer nodig om een hogere Title of Rank te krijgen.
Pas wel op, sommige valleys zijn van andere spelers en deze kunnen dus proberen deze weer terug te nemen of je stad zelf aan te vallen. Om je valleys te beschermen kun je er troepen op plaatsen. Al is het vaak beter om de valley daarna weer terug te pakken en tot die tijd gewoon de troepen in je basis te laten.
De troepen en resources van de NPC's zullen nadat je ze geplunderd hebt, binnen 8 uur helemaal hervullen en kun je dus weer aanvallen.
Die valleys (forest, swamp, desert, hill of lake) zijn in bezit van NPC's. Niet die je op de kaart ziet, maar gewoon losse NPC.
Deze bevatten dus troepen. Als je echter zo'n valley aangevallen hebt is hij van jou. Als bonus dat deze van jou is, zorgt deze voor meer productie. Hoeveel kan je zien bij je Town Hall en ook welke je hebt.
Je kunt evenveel valleys innemen als dat je Town Hall aan level heeft. Mocht je niet meer valleys over kunnen nemen, dan zul je deze leegroven.
Bij het overnemen of leegroven van een valley kun je mogelijk medailles verdienen en deze heb je weer nodig om een hogere Title of Rank te krijgen.
Pas wel op, sommige valleys zijn van andere spelers en deze kunnen dus proberen deze weer terug te nemen of je stad zelf aan te vallen. Om je valleys te beschermen kun je er troepen op plaatsen. Al is het vaak beter om de valley daarna weer terug te pakken en tot die tijd gewoon de troepen in je basis te laten.
De troepen en resources van de NPC's zullen nadat je ze geplunderd hebt, binnen 8 uur helemaal hervullen en kun je dus weer aanvallen.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 07-06-2009 18:08 ]
eff een update van mij op Server 12 
ben net in de top-200 gekomen dus is wel leuk om eff een stand van zaken te geven
zit op 2 towns, en val morgen wss uit de protectie.
heb inmiddels 8 rose-amu's gescoord, dus moet er nog 2 om een 3e stad te mogen oprichte (hopelijk haal ik dat voor ik uit de protectie val
zit inmiddels op 100k wood-productie en ~35K stone/iron (food koop ik wel
)
we hebben op S12 nu 11 spelers in ons team, dus om de volgende quest-reard te halen moeten er nog 9 spelers bij
ben net in de top-200 gekomen dus is wel leuk om eff een stand van zaken te geven
zit op 2 towns, en val morgen wss uit de protectie.
heb inmiddels 8 rose-amu's gescoord, dus moet er nog 2 om een 3e stad te mogen oprichte (hopelijk haal ik dat voor ik uit de protectie val
zit inmiddels op 100k wood-productie en ~35K stone/iron (food koop ik wel
we hebben op S12 nu 11 spelers in ons team, dus om de volgende quest-reard te halen moeten er nog 9 spelers bij
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik kom je achterna
Dunno nog hoe actief s12 gaat worden voor me. Nu is het nog wel te doen maar straks word het erg druk 
As for s9
Grote update. Na wat gekibbel met Boris over diplomatie en vriendjes van de clan. Zijn Ggotcha en ik begonnen met een tweede GoT alliantie. Namelijk GoT-Pros itt tot de huidige leider van GoT staan wij gewoon wat anders in de game dan Boris. Ieder z'n stijl en regels, GoT-Pros zal waarschijnlijk minder snel vriendjes aangaan met jan en alleman. Ook meer vrijheid hebben in raiden van andere spelers.
We hebben geen enkele intentie GoT main aan te vallen of te negeren, een vriendjes virendschap kan geloof ik niet omdat GoT vriendjes ook onze vriendjes worden? En dat willen we nou juist.... niet.
Aldus zal GoT-Pros waarschijnlijk een actievere kern worden, dus iedereen die zich geroepen voelt en z'n ding wil doen. Come and sign up, it's free
Bring it on!
this has nothing to do with it!
As for s9
Grote update. Na wat gekibbel met Boris over diplomatie en vriendjes van de clan. Zijn Ggotcha en ik begonnen met een tweede GoT alliantie. Namelijk GoT-Pros itt tot de huidige leider van GoT staan wij gewoon wat anders in de game dan Boris. Ieder z'n stijl en regels, GoT-Pros zal waarschijnlijk minder snel vriendjes aangaan met jan en alleman. Ook meer vrijheid hebben in raiden van andere spelers.
We hebben geen enkele intentie GoT main aan te vallen of te negeren, een vriendjes virendschap kan geloof ik niet omdat GoT vriendjes ook onze vriendjes worden? En dat willen we nou juist.... niet.
Aldus zal GoT-Pros waarschijnlijk een actievere kern worden, dus iedereen die zich geroepen voelt en z'n ding wil doen. Come and sign up, it's free

[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 09-06-2009 22:39 ]
Ik heb het je op de serverchat ook al gemeld dat ik het erg jammer vindt dat jullie je eigen kant op willen gaan. Tuurlijk begrijp ik wel dat je nu wat targets kwijt raakt, maar wat dat betreft vind ik het eigenlijk niet raar dat ze naar me toe zijn gekomen. Je was ze helemaal kapot aan het farmen. Zelf vind je het ook niet leuk dat Megan je telkens leeg haalt, maar voordeel is wel dat je nog een hoge productie hebt.daves2hd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:16:
Ik kom je achternaDunno nog hoe actief s12 gaat worden voor me. Nu is het nog wel te doen maar straks word het erg druk
As for s9
Aldus zal GoT-Pros waarschijnlijk een actievere kern worden, dus iedereen die zich geroepen voelt en z'n ding wil doen. Come and sign up, it's freeBring it on!
[afbeelding]
Ik had je graag willen helpen vanaf mn nieuwe locatie, maar dat doe ik dus niet meer.
De GoT alliantie staat gewoon open voor andere allianties en hierbij wil ik ook meteen melden dat als een alliantie om een vriendschappelijke band vraagt, ik dit ook in de meeste gevallen zal steunen. Niet zozeer omdat we ze niet aan zouden kunnen of omdat we bang zijn. Maar omdat er een grote kans bestaat dat we dadelijk in een war terecht zullen komen (lijkt me in dit spel eigenlijk onmogelijk om te voorkomen). Hiervoor hebben we gewoon meer spelers nodig en met de huidige 30 redden we dat gewoon niet. Bovendien is niet iedereen zo agressief ingesteld en ben ik van mening dat we hierdoor voor iedereen een leuke alliantie kunnen maken.
Ik zal je niet beletten om mensen aan te vallen, maar wil wel graag weten met wie we allemaal te maken hebben. Daves2HD en Ggotcha kunnen de meeste spelers (net als ik) wel aan, maar als je pas net begonnen bent en uit je beginnersprotectie bent, is de kans groot dat je eraan gaat.
Voor degene die dit niet aanstaat, zal ik je aanraden om je ook bij GoTPros aan te melden. Als je echter meer waarde hecht aan een leuke chat, wat resources als je een stad begint (en er iemand bij zit) of gewoon wat hulp nodig hebt kun je natuurlijk in de GoT alliantie blijven.
Ikzelf ben meer een speler die af en toe wat spelers aanvalt, maar dit niet tever door trekt en ik denk dat met name Daves2hd dit teveel heeft gedaan en daardoor in deze situatie terecht is gekomen. Uiteindelijk zullen de spelers om je heen weg teleporteren of stoppen met het spel en dan ben je verder van huis.
Mocht je trouwens door SPK aangevallen worden, dan heb ik niet de intentie om daar wat tegen te doen. Je kiest nu zelf voor deze weg en daarmee wens ik je succes.
Trouwens, dat van die vriendjes van vriendjes klopt helemaal niet. Lijkt me sterk als de allianties waar ik een friendly mee heb, helemaal geen andere friendlies hebben, aangezien er helemaal niets bij gekomen is. Dus das gewoon lariekoek.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2009 01:09 ]
1: Ik was niemand kapot aan het farmen, al eerder vermeld dat één pm mijn kant op sowieso alle problemen oplost voor het slachtoffer. Maar als ze zelf niet eens de eerste stap in diplomatie regelen... Een clan diplomatie is pas de 2e stap in mijn ogen. Blijkbaar word het tegenwoordig gezien als meatshield dat je zou moeten beschermen.... Zo werkt het dus niet. En idd niet leuk dat Megan me leeghaalt maar wel part of the game. Sowieso na dat ik contact met megan heb opgenomen valt ze nu al een stuk minder aan en vanaf nu waarschijnlijk niet eens meer. Communication is key zeg ik altijd maar, niet zomaar handelen. Je had ipv peace aan te nemen met ze ook kunnen zeggen "laat de speler contact opnemen met de aanvaller".
Als je snapt dat ik targets verlies en er problemen waren waarom kom je dan niet direct naar mij en zeg je om wie het gaat, niet alsof ik overal "schijt" aan heb en het me niet boeit. Ik wil spelers prima kansen geven en problemen oplossen. Zo niet heb ik een probleem niet die alliantie niet GoT want ze hebben contact en ruzie met mij en niet heel GoT. Als jij ruzie hebt met één Marokkaan ga je toch ook niet alle Marokkanen op straat neer slaan?
(heel kort door de bocht, maar komt wel op het zelfde neer.)
2: Het is geen questie van agressief zijn maar gewoon een onderdeel van het spel het is geen somcity en zo ook niet bedoelt. Wie het meeste haalt wie het meeste maalt en is dat niet het doel van het spel? Vrienden maken vind ik prima en is ook belangrijk maar de uitspraak "choose your friends wisely" is er niet voor niets. Liever die kleine allianties zoals GoT-Pros nu is een aparte wing wat eerst onderdeel van was, en nu apart staat met sterke spelers om zo als nog de zwakkere niet direct in problemen te brengen en omdat ze allemaal sterker zijn meer kunnen.
Ook zie ik geen reden waarom GoT-Pros en GoT niet meer kunnen samen werken in opbouwen en grote spelers in de buurt waar we last van hebben aan te pakken. In de zin van verdediging heb je gelijk op het moment gezien we niet kunnen reinforcen maar aanvallen/counteren kan wel net als recources delen wanneer het nodig is.
3: Zie 1, Allianties worden tegenwoordig te snel als meatshield gezien een iemand doet iets en omdat er eentje verprutst zou de hele alliantie in oorlog moeten komen, zo werkt het natuurlijk niet. En andere allianties die dat niet inzien zijn duidelijk niet in staat de server te domineren en ons dus ook niet. Verder zal iedere kleine speler protectie krijgen als het nodig is ofc, Ggotcha en ik zijn er echt niet op uit voor de rest de boel te verpesten voor de rest.
4: Beetje onzin verhaal ofc, GoT-Pros chat net zo goed en zeker ook gezien we super actief zijn
kleine spelers krijgen net zo goed ondersteuning. Maar idd, neem contact op Met Ggotcha of mij ingame als je in GoT-Pros wil. Voordeel atm: Je hebt meer vrijheid in aanvallen en een actieve kern. We bouwen rep op ook bij grotere allianties Nadeel atm: We zijn nog vrij klein en dus zal het idd nog vrij rustig zijn. Helpen zit er altijd in maar niet de bedoeling dat je komt doet wat je wil en daarna andere problemen moeten oplossen voor je (maar dit verwacht ik dat het ook niet in GoT de bedoeling is
)
5: Ik val aan und? Er boven op komen is lastig in de game, pm me of zorg dat er weinig te halen is en je word vanzelf minder boeiend. voor 200k @ raids ga ik de deur niet meer uit namelijk, 400 ookal niet echt meer. Kost en hoop tijd en levert weinig op. De situatie ligt echter meer aan jou kant vind ik, je neemt elke keer vriendjes van de clan aan zonder overleg met de rest en benadeeld duidelijk andere spelers er mee. Ik kreeg meer het gevoel dat je voor andere allianties op kwam van voor GoT zelf door hun gelijk in bescherming te trekken. As for teleporters en shit, die heb ik toch ook. Ik blijf niet eeuwig in deze buurt.
6: Mja als jij besluit geen samenwerking tussen GoTs meer te trekken is het jouw keuze. Zoals eerder gemeld zie ik geen reden om hier nou een GoT war uit te maken. Verschillende speelstijlen, direct een wing zijn van GoT en zo lijkt me alleen meer problemen opleveren voor jullie en in die zin snap ik dat onze oorlogen niet die jullie oorlogen zijn. Als jij geen samenwerking wil prima, maar overleg het ook met de rest van de alliantie voor de verandering
.
7: Was info die ik van Ggotcha verkreeg, kan zijn dat het niet zo is. Leek me ergens al wel raar. Een peace is dan best mogelijk voor GoTs en wil ik best. Maar niet zonder bespreking er zitten namelijk ook gevaren voor GoT aan en waar we elkaar wel/niet mee helpen en van op de hoogte houden.
Dus nogmaals, we zijn niet van plan ruzie met jullie te maken. Maar wel een minder passieve kant op te slaan. Wat mij betreft hoeft niet alles war te zijn en ik ben er ook zeker niet op uit om overal oorlog van te maken. Ik geloof alleen niet in actieve allianties met 100 man, dat is niet bij te houden en rekening houden met iedereen kan gewoon niet. Peace en hulp is prima mogelijk om te doen voor GoT en GoT-Pros vinden we zeker als jullie peace ook niet onze peace word. Misschien ligt de oplossing meer in war peace te doen om te helpen met reinforcen en ondersteunen zodat ze rest van de tijd GoT en GoT-Pros niet over 1 schreef worden getrokken en beide gelijk in war eindigen bijv. Ik zie geen verdere reden de actie GoT-Pros te moeten verdedigen, we hebben gedaan wat ons de beste oplossing leek gezien jij andere meningen van zeker 3 andere spelers niet wilde overwegen of aanhoren die er al sinds het begin bij zijn. Ik wens de GoT spelers op mijn beurt nu dan maar veel plezier met Sim-City te spelen en misschien zie ik jullie wel terug in citiesXL online tegen die tijd. Voor de rest die het idee wel gaaf vind een sterke core alliantie/attack force te hebben, pm Ggotcha of daves2hd even voor het gemak gezien overzicht voor aanmeldingen niet direct te zien is in embassy ed.
Als je snapt dat ik targets verlies en er problemen waren waarom kom je dan niet direct naar mij en zeg je om wie het gaat, niet alsof ik overal "schijt" aan heb en het me niet boeit. Ik wil spelers prima kansen geven en problemen oplossen. Zo niet heb ik een probleem niet die alliantie niet GoT want ze hebben contact en ruzie met mij en niet heel GoT. Als jij ruzie hebt met één Marokkaan ga je toch ook niet alle Marokkanen op straat neer slaan?
2: Het is geen questie van agressief zijn maar gewoon een onderdeel van het spel het is geen somcity en zo ook niet bedoelt. Wie het meeste haalt wie het meeste maalt en is dat niet het doel van het spel? Vrienden maken vind ik prima en is ook belangrijk maar de uitspraak "choose your friends wisely" is er niet voor niets. Liever die kleine allianties zoals GoT-Pros nu is een aparte wing wat eerst onderdeel van was, en nu apart staat met sterke spelers om zo als nog de zwakkere niet direct in problemen te brengen en omdat ze allemaal sterker zijn meer kunnen.
Ook zie ik geen reden waarom GoT-Pros en GoT niet meer kunnen samen werken in opbouwen en grote spelers in de buurt waar we last van hebben aan te pakken. In de zin van verdediging heb je gelijk op het moment gezien we niet kunnen reinforcen maar aanvallen/counteren kan wel net als recources delen wanneer het nodig is.
3: Zie 1, Allianties worden tegenwoordig te snel als meatshield gezien een iemand doet iets en omdat er eentje verprutst zou de hele alliantie in oorlog moeten komen, zo werkt het natuurlijk niet. En andere allianties die dat niet inzien zijn duidelijk niet in staat de server te domineren en ons dus ook niet. Verder zal iedere kleine speler protectie krijgen als het nodig is ofc, Ggotcha en ik zijn er echt niet op uit voor de rest de boel te verpesten voor de rest.
4: Beetje onzin verhaal ofc, GoT-Pros chat net zo goed en zeker ook gezien we super actief zijn
5: Ik val aan und? Er boven op komen is lastig in de game, pm me of zorg dat er weinig te halen is en je word vanzelf minder boeiend. voor 200k @ raids ga ik de deur niet meer uit namelijk, 400 ookal niet echt meer. Kost en hoop tijd en levert weinig op. De situatie ligt echter meer aan jou kant vind ik, je neemt elke keer vriendjes van de clan aan zonder overleg met de rest en benadeeld duidelijk andere spelers er mee. Ik kreeg meer het gevoel dat je voor andere allianties op kwam van voor GoT zelf door hun gelijk in bescherming te trekken. As for teleporters en shit, die heb ik toch ook. Ik blijf niet eeuwig in deze buurt.
6: Mja als jij besluit geen samenwerking tussen GoTs meer te trekken is het jouw keuze. Zoals eerder gemeld zie ik geen reden om hier nou een GoT war uit te maken. Verschillende speelstijlen, direct een wing zijn van GoT en zo lijkt me alleen meer problemen opleveren voor jullie en in die zin snap ik dat onze oorlogen niet die jullie oorlogen zijn. Als jij geen samenwerking wil prima, maar overleg het ook met de rest van de alliantie voor de verandering
7: Was info die ik van Ggotcha verkreeg, kan zijn dat het niet zo is. Leek me ergens al wel raar. Een peace is dan best mogelijk voor GoTs en wil ik best. Maar niet zonder bespreking er zitten namelijk ook gevaren voor GoT aan en waar we elkaar wel/niet mee helpen en van op de hoogte houden.
Dus nogmaals, we zijn niet van plan ruzie met jullie te maken. Maar wel een minder passieve kant op te slaan. Wat mij betreft hoeft niet alles war te zijn en ik ben er ook zeker niet op uit om overal oorlog van te maken. Ik geloof alleen niet in actieve allianties met 100 man, dat is niet bij te houden en rekening houden met iedereen kan gewoon niet. Peace en hulp is prima mogelijk om te doen voor GoT en GoT-Pros vinden we zeker als jullie peace ook niet onze peace word. Misschien ligt de oplossing meer in war peace te doen om te helpen met reinforcen en ondersteunen zodat ze rest van de tijd GoT en GoT-Pros niet over 1 schreef worden getrokken en beide gelijk in war eindigen bijv. Ik zie geen verdere reden de actie GoT-Pros te moeten verdedigen, we hebben gedaan wat ons de beste oplossing leek gezien jij andere meningen van zeker 3 andere spelers niet wilde overwegen of aanhoren die er al sinds het begin bij zijn. Ik wens de GoT spelers op mijn beurt nu dan maar veel plezier met Sim-City te spelen en misschien zie ik jullie wel terug in citiesXL online tegen die tijd. Voor de rest die het idee wel gaaf vind een sterke core alliantie/attack force te hebben, pm Ggotcha of daves2hd even voor het gemak gezien overzicht voor aanmeldingen niet direct te zien is in embassy ed.
Waarom nu weer twee alliances? GoT en GoTPros, terwijl een paar dagen geleden nog werd geroepen dat we members te weinig hadden? 
Ik volg het ff niet.
Ik volg het ff niet.
Ik snap best dat je veel mensen wilt aanvallen, maar je snapt ook niet precies waarom ik vriendjes aan het maken ben. Ik ben al een tijd lang van mening dat we die SPK alliantie gewoon eens dik in de kijk moeten zetten. Niet zozeer omdat ze mij aangevallen hebben of omdat ze jou aanvallen, maar omdat ze gewoon schijt aan alles en iedereen hebben. Bovendien lijkt me een War op grote schaal ook wel leuk.
Maar je moet begrijpen dat ik ook niet zomaar een fuck-you bericht kan terugsturen. Van: zoek het maar uit met je members. Oké, je zult ze dan misschien niet meer aanvallen, maar zoals je zegt zijn die spelers klein en nu ineens niet meer de moeite
Als ik namelijk niet vriendelijk ga zijn, dan komen andere mensen daar minder goed uit. De meeste clans waar we friendly mee zijn, hebben echt wel goede spelers en staan vaak veel hoger dan wij. Het calimero effect is hier wel van toepassing lijkt me?
De friendlies van een alliantie kun je niet zien dus niemand die erachter komt als we friendly zouden zijn. Maar zoals ik het idee heb, maakt het je eigenlijk ook niets uit om een GoTter aan te vallen, dus weet niet of je dat wel zinvol zult vinden.
Vrijheid heb je met je aanvallen bij ons ook wel, maar ik wil gewoon weten wie je aanvalt. Dat is alles. En als er daarna iemand van de alliantie komt zeuren, dan heb ik ook niet meteen zoiets van: "aahhh vriendjes, tuuurlijk!!!". Die alliantie die er gister bij kwam, was vanwege een vriend van Rakkerzero die daarbij zat en ik dus daar geen problemen mee had. Ze zitten bovendien heel ergens anders dus je zult er zoiezo geen last van hebben. Wat is het probleem dan? Dat ik meteen ja heb gezegd? Kinderachtig hoor.
Die Hotties alliantie kwam ook niet smeken, maar daar heb ik ook wel enkele berichten mee verzonden hoor. Net als de overige allianties. Ik heb met ze afgesproken dat we (indien nodig) een militaire actie samen uit kunnen voeren. Sterker nog, als ik ze vraag om Megan aan te vallen, dan doen ze dat heus wel.
Echter, zoals je maar niet wilt begrijpen, zijn er vele speelstijlen in dit spel. En ik heb het idee dat de meesten gewoon een minder agressieve speelstijl hebben.
Maar als je wilt, zouden we deze discussie beter via PM op GoT of ingame kunnen bespreken. Zo zorg je namelijk voor een strijd die niet nodig is.
Maar je moet begrijpen dat ik ook niet zomaar een fuck-you bericht kan terugsturen. Van: zoek het maar uit met je members. Oké, je zult ze dan misschien niet meer aanvallen, maar zoals je zegt zijn die spelers klein en nu ineens niet meer de moeite
Als ik namelijk niet vriendelijk ga zijn, dan komen andere mensen daar minder goed uit. De meeste clans waar we friendly mee zijn, hebben echt wel goede spelers en staan vaak veel hoger dan wij. Het calimero effect is hier wel van toepassing lijkt me?
De friendlies van een alliantie kun je niet zien dus niemand die erachter komt als we friendly zouden zijn. Maar zoals ik het idee heb, maakt het je eigenlijk ook niets uit om een GoTter aan te vallen, dus weet niet of je dat wel zinvol zult vinden.
Vrijheid heb je met je aanvallen bij ons ook wel, maar ik wil gewoon weten wie je aanvalt. Dat is alles. En als er daarna iemand van de alliantie komt zeuren, dan heb ik ook niet meteen zoiets van: "aahhh vriendjes, tuuurlijk!!!". Die alliantie die er gister bij kwam, was vanwege een vriend van Rakkerzero die daarbij zat en ik dus daar geen problemen mee had. Ze zitten bovendien heel ergens anders dus je zult er zoiezo geen last van hebben. Wat is het probleem dan? Dat ik meteen ja heb gezegd? Kinderachtig hoor.
Die Hotties alliantie kwam ook niet smeken, maar daar heb ik ook wel enkele berichten mee verzonden hoor. Net als de overige allianties. Ik heb met ze afgesproken dat we (indien nodig) een militaire actie samen uit kunnen voeren. Sterker nog, als ik ze vraag om Megan aan te vallen, dan doen ze dat heus wel.
Echter, zoals je maar niet wilt begrijpen, zijn er vele speelstijlen in dit spel. En ik heb het idee dat de meesten gewoon een minder agressieve speelstijl hebben.
Maar als je wilt, zouden we deze discussie beter via PM op GoT of ingame kunnen bespreken. Zo zorg je namelijk voor een strijd die niet nodig is.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 10-06-2009 12:45 ]
Snap prima waarom je vriendjes maken wil alleen heeft de rest er niets over te zeggen. 95% van die vriendjes heb je niets aan en die overige 5% die wel nuttig en sterk is uit zo een clan zit vaak ook mijlen ver dan.
Je loopt nu wel een beetje dappere uitspraken te doen met nogal brute basis. Niemand heeft gezegt dat je een "fuck u" houding naar andere clans moet hebben of zo te reageren, heb alleen gezegt dingen bij de juiste plaats te laten afhandelen. Verder heb ik nu toch al echt duidelijk 2x gezegt dat we net zo goed GoT blijven en we geen GoTers gaan aanvallen, blijkbaar niet wat je wil horen... Jammer 't blijft zo. Zou je de beschuldigingen graag niet onze kant uit wijzen, want de 3 van de 4 leden hebben duidelijk en herhadelijk gevraagd of het anders kon in GoT wat elke keer geen gehoor kreeg.
Anyhow je zegt het zelf nu ook. Verschillende speelstijlen, dan zijn 2 GoT clans toch een prima oplossing? Bedoel zal het netjes en eerlijkhouden, ik was liever gewoon in GoT gebleven. Maar geen enkel verzoek word daar ook maar overwogen en als Gghotcha, fafeq, ik en de rest alle targets moeten doorgeven aan jou ben ik bang dat je na 3 dagen overstressed bent van alle info. Vanaaf via de even uitpraten vind ik een prima idee. Ik hou bij deze kan ook op met vingerpointing, hebben we nu wel genoeg gedaan inderdaad. Wij zijn hoe je het ook went of keert de oorzaak van de huidige ophef. Maar vind dat niet noodzakelijk een slecht iets. Ik zal sowieso nog een paar dingen met fafeq en ggotcha moeten bespreken hoe hun voor dingen staan na wat te kunnen koelen na gister avond.
Je loopt nu wel een beetje dappere uitspraken te doen met nogal brute basis. Niemand heeft gezegt dat je een "fuck u" houding naar andere clans moet hebben of zo te reageren, heb alleen gezegt dingen bij de juiste plaats te laten afhandelen. Verder heb ik nu toch al echt duidelijk 2x gezegt dat we net zo goed GoT blijven en we geen GoTers gaan aanvallen, blijkbaar niet wat je wil horen... Jammer 't blijft zo. Zou je de beschuldigingen graag niet onze kant uit wijzen, want de 3 van de 4 leden hebben duidelijk en herhadelijk gevraagd of het anders kon in GoT wat elke keer geen gehoor kreeg.
oh rlyEchter, zoals je maar niet wilt begrijpen, zijn er vele speelstijlen in dit spel.
ik was eerst nanananaNamelijk GoT-Pros itt tot de huidige leider van GoT staan wij gewoon wat anders in de game dan Boris. Ieder z'n stijl en regels,
Anyhow je zegt het zelf nu ook. Verschillende speelstijlen, dan zijn 2 GoT clans toch een prima oplossing? Bedoel zal het netjes en eerlijkhouden, ik was liever gewoon in GoT gebleven. Maar geen enkel verzoek word daar ook maar overwogen en als Gghotcha, fafeq, ik en de rest alle targets moeten doorgeven aan jou ben ik bang dat je na 3 dagen overstressed bent van alle info. Vanaaf via de even uitpraten vind ik een prima idee. Ik hou bij deze kan ook op met vingerpointing, hebben we nu wel genoeg gedaan inderdaad. Wij zijn hoe je het ook went of keert de oorzaak van de huidige ophef. Maar vind dat niet noodzakelijk een slecht iets. Ik zal sowieso nog een paar dingen met fafeq en ggotcha moeten bespreken hoe hun voor dingen staan na wat te kunnen koelen na gister avond.
Ik heb de discussie e.d. van gisteravond gemist, maar ik denk dat het wel positief is dat er 2 clans zijn. Zo kan iedereen voor zichzelf uitmaken of hij wat meer of juist wat minder op de aanval gericht wilt spelen. Ik zie alleen maar voordelen.
Laten we wel gewoon de deur naar mekaar open houden, je weet nooit wat de toekomst brengt en hoe we elkaar kunnen helpen.
Laten we wel gewoon de deur naar mekaar open houden, je weet nooit wat de toekomst brengt en hoe we elkaar kunnen helpen.
omg, wat een letters achter elkaardaves2hd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:58:
1: Ik was niemand kapot aan het farmen, al eerder vermeld dat één pm mijn kant op sowieso alle problemen oplost voor het slachtoffer. Maar als ze zelf niet eens de eerste stap in diplomatie regelen... Een clan diplomatie is pas de 2e stap in mijn ogen. Blijkbaar word het tegenwoordig gezien als meatshield dat je zou moeten beschermen.... Zo werkt het dus niet. En idd niet leuk dat Megan me leeghaalt maar wel part of the game. Sowieso na dat ik contact met megan heb opgenomen valt ze nu al een stuk minder aan en vanaf nu waarschijnlijk niet eens meer. Communication is key zeg ik altijd maar, niet zomaar handelen. Je had ipv peace aan te nemen met ze ook kunnen zeggen "laat de speler contact opnemen met de aanvaller".
Als je snapt dat ik targets verlies en er problemen waren waarom kom je dan niet direct naar mij en zeg je om wie het gaat, niet alsof ik overal "schijt" aan heb en het me niet boeit. Ik wil spelers prima kansen geven en problemen oplossen. Zo niet heb ik een probleem niet die alliantie niet GoT want ze hebben contact en ruzie met mij en niet heel GoT. Als jij ruzie hebt met één Marokkaan ga je toch ook niet alle Marokkanen op straat neer slaan?(heel kort door de bocht, maar komt wel op het zelfde neer.)
4: Beetje onzin verhaal ofc, GoT-Pros chat net zo goed en zeker ook gezien we super actief zijnkleine spelers krijgen net zo goed ondersteuning. Maar idd, neem contact op Met Ggotcha of mij ingame als je in GoT-Pros wil. Voordeel atm: Je hebt meer vrijheid in aanvallen en een actieve kern. We bouwen rep op ook bij grotere allianties Nadeel atm: We zijn nog vrij klein en dus zal het idd nog vrij rustig zijn. Helpen zit er altijd in maar niet de bedoeling dat je komt doet wat je wil en daarna andere problemen moeten oplossen voor je (maar dit verwacht ik dat het ook niet in GoT de bedoeling is
)
6: Mja als jij besluit geen samenwerking tussen GoTs meer te trekken is het jouw keuze. Zoals eerder gemeld zie ik geen reden om hier nou een GoT war uit te maken. Verschillende speelstijlen, direct een wing zijn van GoT en zo lijkt me alleen meer problemen opleveren voor jullie en in die zin snap ik dat onze oorlogen niet die jullie oorlogen zijn. Als jij geen samenwerking wil prima, maar overleg het ook met de rest van de alliantie voor de verandering.
moet ik eerst wall lvl 8 aanzetten om dit in alle rust te kunnen lezen oO
naja, ben nOOb in dit spel, na 2 dagen uit protectie, en still alive and kicking (ietsje levendiger op s12 btw
maar goed, ik zit iig in GoT-pros (past beter bij me
zal straks als ik eff nix hoef aan te zetten wel lezen... tbc
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
GoT-Pros doen actief spelers aanvallen, GoT is voor bob-de-bouwer.Rakkerzero schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:38:
Waarom nu weer twee alliances? GoT en GoTPros, terwijl een paar dagen geleden nog werd geroepen dat we members te weinig hadden?
Ik volg het ff niet.
Zie het als de attack-force van GoT.
Just like Ikariam ... :-)
Precies. En zo richten we niet alle aandacht op de GoT alliance, maar wordt die gewoon op 'ons' gericht. Degene die de attacks uitvoeren.B-Buster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:15:
Ik heb de discussie e.d. van gisteravond gemist, maar ik denk dat het wel positief is dat er 2 clans zijn. Zo kan iedereen voor zichzelf uitmaken of hij wat meer of juist wat minder op de aanval gericht wilt spelen. Ik zie alleen maar voordelen.
Mee eens.Laten we wel gewoon de deur naar mekaar open houden, je weet nooit wat de toekomst brengt en hoe we elkaar kunnen helpen.
[ Voor 44% gewijzigd door _Arthur op 10-06-2009 19:56 ]
Even tussendoor, is s9 down ofzo? Hij blijft bij mij eeuwig loaden, ook na een "clear cache" 
edit: Werkt nu wel na 100 refreshes
edit: Werkt nu wel na 100 refreshes
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 11-06-2009 00:14 ]
Even een update over een berichtje welke bij iedereen in de mailbox is beland.
Zoals sommigen van jullie misschien weten had ik eergister eindelijk de benodigde rose-medailles voor een nieuwe stad. Omdat ik B-Buster goed ken wilde ik wel bij hem in de buurt komen zitten. Wel een endje lopen. Zonder researches 11u. Maar goed, had ik er wel voor over.
Wat ik alleen niet goed heb gezien is dat er in die buurt toch wel wat SPK gasten zitten. 1 hiervan, vond het wel leuk om ff langs te komen (3x) en had alles leeg geplunderd. Inclusief de voorraden die ik heb gestuurd. Oftewel: Fucked. Zeker omdat het een nieuwe stad is en ik dus geen troepen of verdediging er had staan.
Uiteindelijk vandaag mailtje gestuurd, met of ie wilde stoppen.
Gewoon heel vriendelijk. Als je me niet meer aan gaat vallen, zal ik je ook met rust laten. Dat soort werk. Geen dick-measurement, gewoon keurig netjes.
Goed, antwoord terug gehad in de trant van: zak in de stront. Dus ik weer terug: nouja, ik vraag het rustig, ben er net begonnen. Geen zin om er problemen van te maken (geen Megan praktijken voor mij). Zeker omdat mn stad nogal nieuw was en ik dus amper er iets aan kon doen. Zeker omdat de reistijd gewoon focking lang is. En B-Buster is nog niet zo groot dat ie die gast ff de mond kan snoeren.
Goed, de reacties van hem werden steeds agressiever. Melden dat ie veel troepen had (gaap) en dat ie veel honor had. Allemaal leuk en aardig, maar was niet onder de indruk van zn legertje. Bovendien zei ik dat ik nog niet veel spelers heb aangevallen, ben meer van de NPC's. En dat ik nog best veel troepen had.
Ging blijkbaar in het verkeerde keelgat want binnen 1 minuut was de relatie tussen onze allianties op Enemy gezet. Oftewel een Even-Apeldoorn-Bellen momentje
We hebben dus nu een leuke tegenstander erbij, namelijk: SPK.
Wees niet meteen bang, ze zitten redelijk ver van ons af en de beste manier om ze nu te bespelen is het maken van veel verdediging en troepen. Vooral verdediging kan handig zijn omdat ze veelal in de nacht actief zijn (als het in de USA dag is). Ik zal niemand tegenhouden om een SPK'er in de pan te hakken, mijn zegen heb je. Maar pas dan wel op dat er mogelijk meerdere SPK'ers mee gaan bemoeien.
Ook heb ik het idee dat een ze bij SPK toch al druk genoeg bezig zijn met wars dat die van ons niet eens zal opvallen.
Ik heb mn stad nu verlaten en ik zal morgen eens kijken of ik nog iets kan doen met diplomatiek. En de friendly allianties die mee willen helpen. Verwacht alleen niet dat SPK er wakker van zullen liggen aangezien ze nu met 99 members op de 3e plaats staan. Mochten er nu problemen ontstaan en aanvallen zijn. Laat het dan in de chat weten en hier op GoT zodat we je kunnen helpen.
Focus nu is het maken van troepen voor tegenaanvallen, verdediging, hoger level van je embassy voor het vestigen van alliantie troepen en het upgraden van je relief station zodat je sneller kunt assisteren.
En Daves2hd/Ggotcha, misschien veranderd dit de zaak voor jullie?
Zoals sommigen van jullie misschien weten had ik eergister eindelijk de benodigde rose-medailles voor een nieuwe stad. Omdat ik B-Buster goed ken wilde ik wel bij hem in de buurt komen zitten. Wel een endje lopen. Zonder researches 11u. Maar goed, had ik er wel voor over.
Wat ik alleen niet goed heb gezien is dat er in die buurt toch wel wat SPK gasten zitten. 1 hiervan, vond het wel leuk om ff langs te komen (3x) en had alles leeg geplunderd. Inclusief de voorraden die ik heb gestuurd. Oftewel: Fucked. Zeker omdat het een nieuwe stad is en ik dus geen troepen of verdediging er had staan.
Uiteindelijk vandaag mailtje gestuurd, met of ie wilde stoppen.
Gewoon heel vriendelijk. Als je me niet meer aan gaat vallen, zal ik je ook met rust laten. Dat soort werk. Geen dick-measurement, gewoon keurig netjes.
Goed, antwoord terug gehad in de trant van: zak in de stront. Dus ik weer terug: nouja, ik vraag het rustig, ben er net begonnen. Geen zin om er problemen van te maken (geen Megan praktijken voor mij). Zeker omdat mn stad nogal nieuw was en ik dus amper er iets aan kon doen. Zeker omdat de reistijd gewoon focking lang is. En B-Buster is nog niet zo groot dat ie die gast ff de mond kan snoeren.
Goed, de reacties van hem werden steeds agressiever. Melden dat ie veel troepen had (gaap) en dat ie veel honor had. Allemaal leuk en aardig, maar was niet onder de indruk van zn legertje. Bovendien zei ik dat ik nog niet veel spelers heb aangevallen, ben meer van de NPC's. En dat ik nog best veel troepen had.
Ging blijkbaar in het verkeerde keelgat want binnen 1 minuut was de relatie tussen onze allianties op Enemy gezet. Oftewel een Even-Apeldoorn-Bellen momentje
We hebben dus nu een leuke tegenstander erbij, namelijk: SPK.
Wees niet meteen bang, ze zitten redelijk ver van ons af en de beste manier om ze nu te bespelen is het maken van veel verdediging en troepen. Vooral verdediging kan handig zijn omdat ze veelal in de nacht actief zijn (als het in de USA dag is). Ik zal niemand tegenhouden om een SPK'er in de pan te hakken, mijn zegen heb je. Maar pas dan wel op dat er mogelijk meerdere SPK'ers mee gaan bemoeien.
Ook heb ik het idee dat een ze bij SPK toch al druk genoeg bezig zijn met wars dat die van ons niet eens zal opvallen.
Ik heb mn stad nu verlaten en ik zal morgen eens kijken of ik nog iets kan doen met diplomatiek. En de friendly allianties die mee willen helpen. Verwacht alleen niet dat SPK er wakker van zullen liggen aangezien ze nu met 99 members op de 3e plaats staan. Mochten er nu problemen ontstaan en aanvallen zijn. Laat het dan in de chat weten en hier op GoT zodat we je kunnen helpen.
Focus nu is het maken van troepen voor tegenaanvallen, verdediging, hoger level van je embassy voor het vestigen van alliantie troepen en het upgraden van je relief station zodat je sneller kunt assisteren.
En Daves2hd/Ggotcha, misschien veranderd dit de zaak voor jullie?
Ik meen me dit te herrinderen. Moet dan ook eerlijk toegeven dat deze strike van ironie mij ergens deugt doet. Maar goed lachen kan ik ingame ook en heb wat nagedacht en besproken met de rest.Mocht je trouwens door SPK aangevallen worden, dan heb ik niet de intentie om daar wat tegen te doen. Je kiest nu zelf voor deze weg en daarmee wens ik je succes.
Gezien wij geen vriendjes hebben kunnen wij het echter niet testen dus mijn vraag is. Kun je halten/reinforcen bij friendly alliances. Zo ja willen wij helpen met verdediging op momenten wanner het kan. Echter een war met SPK zoeken zien we geen toekomst in op het moment noch zien we het zitten om terug te komen zeker niet na zulke uitspraken als de quote hierboven. . .
De protectie die wij willen bieden als het kan is puur om mede GoTers uit de brand te helpen. We kunnen niet de problemen zomaar oplossen midden in SPK HQ waar je besloot een town te maken.
Alleen firendly als we kunnen reinforcen bij vriendelijke allianties dus mocht het niet kunnen. Kunnen we helaas niet meer doen, zelfmoord plegen schiet voor geen van beide op helaas.
Na de oorlog kunnen we mogelijk nog steunen met recources en dergelijke als deze oorlog echt zo zwaar word. Ergens heb ik m'n twijfels dat dit een all out war word van hun kant. En het meer een fear methode is met een paar raids.
new update friendly:
Voor friendly algemeen is besloten dat GoT-Pros wel gewoon friendly gaat met GoT. Want vind het wel gewoon zo horen, we maken gebruik van het zelfde forum en er is geen reden om het niet te doen als niemand van buiten af er van op de hoogte komt noch status tov andere allianties veranderen. Als jullie dit nog willen iig, voor mij blijven het gewoon 2 GoT allianties. Ik heb iniedergeval geen plannen om er puur een splinter alliantie van te maken waar niemand meer bij komt.
btw @ Boris... ik weet dat het mosterd na de maaltijd is maar misschien voor toekomst als je um zelf al niet bedacht had, en een town wil maken bij Bbuster. Stuur die resoures naar Bbuster die ze veilig kan bewaren en laat hem beetje bij beetje doorsluizen.. Zeker in het begin kost alles maar 3/4k. En je bent ook niet meer afhankelijk van lange reistijden. Mochten ze raiden paar transports naar buster laten moven en lekker laten komen, laat ze food verspillen en tijd
Mja al wordt ik nu ook big time aangevallen, zodanig dat ik dat ff niet verdedigd krijg. Zit een SPK dodo met 3 towns vlakbij me, dus dat is even lastig.
Deze wilde ik jullie even laten zien. Het gaat om het goud. 

Is for informatics 10, die kost 1024k

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 12-06-2009 01:30 ]
Archery9 kost 1200k
Staat bij mij aan
heb er gistere alleen al 2mil door geblazen met research en kopen 
Maar wel lekker sparen zo
Maar wel lekker sparen zo
Dat raid ik in 1 dag bij elkaarPromWarMachine schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 01:28:
Deze wilde ik jullie even laten zien. Het gaat om het goud.
[afbeelding]
Iemand durfe fafeq aan te vallen een paar dagen geleden, fafeq sloeg terug maar er was niets aan wezig, geen recs en geen gates. Na meer dan 30k scouts kwijt te zijn besloot ik gewoon eens te gaan wandelen. En zo sta ik weer top10 met honor ^^

Uhm Daves, ik viel hem eerst aan - toen had ik zn defense al kapot gemaaktdaves2hd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:12:
Iemand durfe fafeq aan te vallen een paar dagen geleden, fafeq sloeg terug maar er was niets aan wezig, geen recs en geen gates. Na meer dan 30k scouts kwijt te zijn besloot ik gewoon eens te gaan wandelen. En zo sta ik weer top10 met honor ^^
[afbeelding]
Net van een gast gekregen die naast me is geteleport, 72k prestige.. Vraag me af of hij bedoeld dat ik hem mag raiden en resources mag jattenjust wanted to say hi neighbor...you look like your doing quite well, if you need anything let me know, I'd be glad to help.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 15-06-2009 00:27 ]
Denk 't wel :-)Anoniem: 215116 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 00:24:
Net van een gast gekregen die naast me is geteleport, 72k prestige.. Vraag me af of hij bedoeld dat ik hem mag raiden en resources mag jatten.
GoT-Pros is trouwens in oorlog met Hotties en Hotties2.
Ze werden iets te bijdehand.
[ Voor 14% gewijzigd door _Arthur op 15-06-2009 11:02 ]
En wat maakt dat uit?Anoniem: 215116 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 00:24:
[...]
Uhm Daves, ik viel hem eerst aan - toen had ik zn defense al kapot gemaakt. En toen de volgende dag viel hij mij aan (wat overigens mislukte, kneusje is et ook
). En nu is ie steeds de sjaak.
Ondertussen zijn Megan en ik "homies" geworden en samen een wedstrijdje om honor begonnen
Wanneer is de trouwerij?daves2hd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:32:
Ondertussen zijn Megan en ik "homies" geworden en samen een wedstrijdje om honor begonnen
Is het al definitief dat het een homie is?daves2hd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:32:
[...]
En wat maakt dat uit?Is nog geen legale reden voor hem om ons aan te vallen
.
Btw, ik mis je tirades dat hij/zij weer is langsgekomen
Hoezo? SPK komt toch nog steeds langs bij jullie? Dus wat dat aan gaat is er niets verandert.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:33:
Btw, ik mis je tirades dat hij/zij weer is langsgekomen
Ofc kunnen we deze niet stil laten GoT-Pros is @ war na dat Hotties ons bedreigde met peace.
Maar ja we lopen nog steeds te zoeken naar een hottie met leger. Maar ondertussen vermaken we ons prima met ze. Want ondertussen hebben we het hotties forum gevonden waar we netjes overal iedereen op de hoogste gesteld hebben en al onze coordinaten door gegeven hebben. Helaas heeft het nog niet mogen baten. LUSA kwam ook ruzie zoeken en fafeq antwoorde er maar op dus s9 word misschien nog boeiend.
MAar sorry voor hotties
Ze zeggen zelf dat peace/neutral geen optie is dus
Maar ja we lopen nog steeds te zoeken naar een hottie met leger. Maar ondertussen vermaken we ons prima met ze. Want ondertussen hebben we het hotties forum gevonden waar we netjes overal iedereen op de hoogste gesteld hebben en al onze coordinaten door gegeven hebben. Helaas heeft het nog niet mogen baten. LUSA kwam ook ruzie zoeken en fafeq antwoorde er maar op dus s9 word misschien nog boeiend.
MAar sorry voor hotties
Ja dat zei ik al in een post hier boven hedaves2hd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:32:
Ofc kunnen we deze niet stil laten GoT-Pros is @ war na dat Hotties ons bedreigde met peace.
Heb ook nog geen leger van LUSA gevondenMaar ja we lopen nog steeds te zoeken naar een hottie met leger. Maar ondertussen vermaken we ons prima met ze. Want ondertussen hebben we het hotties forum gevonden waar we netjes overal iedereen op de hoogste gesteld hebben en al onze coordinaten door gegeven hebben. Helaas heeft het nog niet mogen baten. LUSA kwam ook ruzie zoeken en fafeq antwoorde er maar op dus s9 word misschien nog boeiend.
MAar sorry voor hottiesZe zeggen zelf dat peace/neutral geen optie is dus
Mja zo'n vieze LUSA gast had mn Lake (lvl 2) aangevallen!!! Dat kunnen we natuurlijk niet zomaar laten gaan he! Dus maar gelijk mn volle leger verdeeld over zn 2 steden..
Gaat ie gelijk naar z'n alliance leader en die declared gelijk war... Najah, dat is prima voor ons - we waren de Hotties wel een beetje zat eigenlijk (die quitten allemaal of teleporten... zucht). Het eerste wat die gast naast me doet van LUSA is weg teleporten naast de war, die zit nu op 94 miles!!
Hahah dit is prachtig. Ik val iemand aan, krijg ik deze conversatie:
. Sorry Ggotcha 
Reactie van Nikos alliance toen ik tegen em zei dat een war best leuk zou worden:
Gaat ie gelijk naar z'n alliance leader en die declared gelijk war... Najah, dat is prima voor ons - we waren de Hotties wel een beetje zat eigenlijk (die quitten allemaal of teleporten... zucht). Het eerste wat die gast naast me doet van LUSA is weg teleporten naast de war, die zit nu op 94 miles!!
Hahah dit is prachtig. Ik val iemand aan, krijg ik deze conversatie:
Woops, gaat goed vandaag - 2 alliances oorlog laten verklaren tegen ons> Ima stop attacking you now, going to attack some other people. the Spirit alliance to our left
< that is suiside
> huh why? Iv been attacking them since last week
< your absolutly crazyy...good luck man..
Reactie van Nikos alliance toen ik tegen em zei dat een war best leuk zou worden:
quote: Dornthats not it...it just shows you as red on the screen so we know where you are...lol dude3 nothing helps. we're freindly people, just playing a game...have fun...and keep in touch, your pretty cool
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 16-06-2009 01:18 ]
Die tweede (SAXONS2) is mijn 'schuld' denk ik. Aangezien ik 1 van hun members heb aangevallen. Echter, geen mailwisseling or whatever. Direct war. Maar, niet getreurd, de Saxons2 zitten in Saxony kennelijk..Anoniem: 215116 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 00:03:
Woops, gaat goed vandaag - 2 alliances oorlog laten verklaren tegen ons. Sorry Ggotcha
Verder have fun! :-)
En alle hotties in mijn buurt zijn weggeteleport, net zoals bij Dragoons
[ Voor 8% gewijzigd door _Arthur op 16-06-2009 08:52 ]
'T lijkt er op dat we het forum net zo hard domineren als het spel met 3 man 
GoT-Pros is nog steeds opzoek naar mensen met leger
Don't be scared... Kan me niet voorstellen dat jullie allemaal nog met NPC's en synchroonbouwen vermaken 
Die oorlogen zijn niets waard, we hebben nog geen enkele hit gehad. Alleen fafeq houd er van steden leeg achter te laten. Waarschijnlijk gaan grotere allianties binnenkort nog komen als NOYPI, Rome, SPK etc.... Dusch voor wie zich verveeld
Call me
Op server12 ben ik ondertussen begonnen met een activiteiten plan voor GoT. De mannen daar zullen regelmatig getrained worden met wars en met veel zelfvertrouwen en ego verder komen. Daar stelt oorlog net zo weinig voor, enige die ze raiden zijn de inactives/semi inactives
Blijft mooi elke keer "You want war, well here we come. Prepare to feel true power" en shit elke keer in de mails. M'n stad kent echter tot nu toe alleen maar vrede
GoT-Pros is nog steeds opzoek naar mensen met leger

Die oorlogen zijn niets waard, we hebben nog geen enkele hit gehad. Alleen fafeq houd er van steden leeg achter te laten. Waarschijnlijk gaan grotere allianties binnenkort nog komen als NOYPI, Rome, SPK etc.... Dusch voor wie zich verveeld

Op server12 ben ik ondertussen begonnen met een activiteiten plan voor GoT. De mannen daar zullen regelmatig getrained worden met wars en met veel zelfvertrouwen en ego verder komen. Daar stelt oorlog net zo weinig voor, enige die ze raiden zijn de inactives/semi inactives
Blijft mooi elke keer "You want war, well here we come. Prepare to feel true power" en shit elke keer in de mails. M'n stad kent echter tot nu toe alleen maar vrede

Lol ja. Zat mij ook al te verbazen over de inactiviteit van anderen.daves2hd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:47:
'T lijkt er op dat we het forum net zo hard domineren als het spel met 3 man
Pas maar op, nu komt SirBoris aan met 'pak dan Megan! Durf je niet he!' enzoenzo.Blijft mooi elke keer "You want war, well here we come. Prepare to feel true power" en shit elke keer in de mails. M'n stad kent echter tot nu toe alleen maar vrede
Oh ter verduidelijking: wij zijn in oorlog met: Hotties, Hottie2, Saxons2, LUSA en NIKOS.
Wat zijn jullie ontzettend kinderachtig aan het doen zeg.
Volwassene
Komt door het welbenoemde Calimero effect wat hier van toepassing is. De kleine proberen zich te laten gelden bij de grote
Kom nou jou opmerking is net zo nutteloos en kinderachtig..
Ik duide er meer op dat niemand echt leek te posten hier desondanks GoT toch meer members heeft en een war zou je verwachten dat er meer te doen was. Verder zie ik niets kinderachtigs. Ik meld alleen de status van GoT-Pros en wat GoT op s12 ondertussen bezig houdt. En voor een 3man alliantie staan we best sterk op s9. Nummer 12 met honor ondertussen en vind dat het dan best iets is waar je wat mee mag pimpen. Als GoT meer stimulatie had gehad en een beetje actief gedaan had konden jullie nu makkelijk SPK aan met 20man maar ik verneem niets daar. . .
Komt door het welbenoemde Calimero effect wat hier van toepassing is. De kleine proberen zich te laten gelden bij de grote
Ik duide er meer op dat niemand echt leek te posten hier desondanks GoT toch meer members heeft en een war zou je verwachten dat er meer te doen was. Verder zie ik niets kinderachtigs. Ik meld alleen de status van GoT-Pros en wat GoT op s12 ondertussen bezig houdt. En voor een 3man alliantie staan we best sterk op s9. Nummer 12 met honor ondertussen en vind dat het dan best iets is waar je wat mee mag pimpen. Als GoT meer stimulatie had gehad en een beetje actief gedaan had konden jullie nu makkelijk SPK aan met 20man maar ik verneem niets daar. . .
Huh? We spelen het spelletje zoals het moet!mr_obb schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:55:
Wat zijn jullie ontzettend kinderachtig aan het doen zeg.
Misschien is The Sims geschikter voor de tere zieltjes.
Wat trekt iedereen het zich toch allemaal ontzettend persoonlijk aan wat zich in dit spelletje gebeurt. Niet normaal.
Het meeste wat er gebeurd vertellen we in de chat. Bovendien heb ik het idee dat er een aantal mensen niet meer spelen aangezien bij de war-reports wat aanvallen staan waarbij geen verdediging staat. Dus grote kans dat het aantal op 15 actieve members zit.
Bovendien is het probleem gewoon het zoeken van een geschikte tegenstander. Om mij heen is er niemand die qua prestige een beetje in de buurt komt. Tuurlijk is dat niet het enigste, maar 30k is hier het hoogste terwijl ik zelf 80k heb. Op zich vind ik het niet zo erg. Kan ik ff lekker researchen en mn basis upgraden. Ben wel van plan om mn 4e stad buiten mn huidige gebied te zetten en te kijken wat ik dan aan kan vallen. Moet zoiezo nog zo'n spk gast terugpakken die mn 3e stad had gesloopt. Daarvoor heb ik bedacht dat ik een eindje van hem af ga zitten. Een groot gedeelte van mn leger er stationeer. Hem eventjes flink ga aanvallen en daarna mn basis weer verlaat.
Geen intentie om daar in de buurt te gaan zitten namelijk.
Maar verder gebeurd er ook gewoon niet zoveel.
Bovendien is het probleem gewoon het zoeken van een geschikte tegenstander. Om mij heen is er niemand die qua prestige een beetje in de buurt komt. Tuurlijk is dat niet het enigste, maar 30k is hier het hoogste terwijl ik zelf 80k heb. Op zich vind ik het niet zo erg. Kan ik ff lekker researchen en mn basis upgraden. Ben wel van plan om mn 4e stad buiten mn huidige gebied te zetten en te kijken wat ik dan aan kan vallen. Moet zoiezo nog zo'n spk gast terugpakken die mn 3e stad had gesloopt. Daarvoor heb ik bedacht dat ik een eindje van hem af ga zitten. Een groot gedeelte van mn leger er stationeer. Hem eventjes flink ga aanvallen en daarna mn basis weer verlaat.
Geen intentie om daar in de buurt te gaan zitten namelijk.
Maar verder gebeurd er ook gewoon niet zoveel.
Ik doe sinds vanmiddag ook mee, omdat het me niet helemaal duidelijk was op welke server gespeeld werd, speel ik op zowel s9 als s12. Voor s9 apply ik voor de got-pros, voor s12 zal ik me ook even bij de got groep melden
Was er al een irc kanaal @ t.net?
oh, nick @ evony = occylupo
Was er al een irc kanaal @ t.net?
oh, nick @ evony = occylupo
[ Voor 6% gewijzigd door FrostXL op 16-06-2009 19:26 ]
Mja kan me voorstellen op s9 beginnen we ondertussen ook wat verveeld te raken.... Niemand bijt tot nu toe terug. Vandaar dat fafeq de opdracht heeft gekregen met spk ruzie te gaan zoeken 
Ben wel 30% van m'n leger kwijt geraakt gistere maar och... ze komen maar op... Dus mocht je GoT-Pros in de system mess straks met spk voorbij zien komen.
Ben wel 30% van m'n leger kwijt geraakt gistere maar och... ze komen maar op... Dus mocht je GoT-Pros in de system mess straks met spk voorbij zien komen.
Any time you want to get in to the fight... Just jump on in
Mja net even geteleport en heel toevallig naast wat SPK mensen gekomen. Begin wanneer ik wakker word wel met onrust stoken. Vraag me af hoelang het duurt
Waarom worden jullie geen lid van GoT? Wij hebben al oorlog met SPK
Aangezien alle Hotties en Spirits en weet ik het wie al bij jullie vandaan ge-teleport zijn is dat ook geen probleem
Omdat wij meer oorlog voeren dan dat de GoT alliance wilde destijds.mr_obb schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:26:
Waarom worden jullie geen lid van GoT? Wij hebben al oorlog met SPKAangezien alle Hotties en Spirits en weet ik het wie al bij jullie vandaan ge-teleport zijn is dat ook geen probleem
Dus om te zorgen dat niet elke GoT-er een target werd, hebben we GoT-Pros opgericht.
[ Voor 12% gewijzigd door _Arthur op 17-06-2009 14:50 ]
We need a medic!....
Fafeq werd wakker en was 73 keer aangevallen
Hij is een town kwijt en z'n hele leger
Zal z'n ego goed doen. Helaas is het watje wat naast hem ligt gelijk in truce mode geschoten toen ik er een scout groep heen stuurde. Ach ja hij vroeg er ook om dus kreeg hij waar hij om vroeg 
Op s12 hebben we de eerste war succesvol afgerond. IRQ vond zichzelf de sterkste alliantie in Friesland daar en had dat dan ook in HOOFDLETTERS in hun beschrijving staan. Ze hadden zelf oorlog verklaard tegen GoT na dat we wat aan het uitlokken geweest waren. Dus na de eerste afslachting deden ze maar snel neutral. Dus vroeg ik hun leider of ze weer op neutral wilde en dat er een kleine eis tegen over stond. Waarop hij wederom gelijk war op ons gooide "You want war, you got it" zei hij maar. Na dat bulldog kwakke en de rest ging op ze. Kwam hij spontaan op een andere toon terug en hebben ze onze (vooral mijn) eis ingewillgt
En met trots presenteer ik

Ik vond het persoonlijk wel een mooie eis en actie van mezelf
Gezien het spel geen enkele mogelijkheid kent tot traden naar andere spelers buiten je alliantie kon ik geen miljoenen gold eisen. Al hun legers zijn wel kapot ondertussen dus een oorlog voor ons kan ook niet.
Zo bouwen we nog wat rep op. Maar het ging mij meer om de eer en trots compleet af te breken van zowel de clan als de leader en hem te "dwingen" dat in hun clan beschrijving te zetten en dat ze de sterkste zijn weg laten halen.
Op naar de volgende
Hij is een town kwijt en z'n hele leger
Op s12 hebben we de eerste war succesvol afgerond. IRQ vond zichzelf de sterkste alliantie in Friesland daar en had dat dan ook in HOOFDLETTERS in hun beschrijving staan. Ze hadden zelf oorlog verklaard tegen GoT na dat we wat aan het uitlokken geweest waren. Dus na de eerste afslachting deden ze maar snel neutral. Dus vroeg ik hun leider of ze weer op neutral wilde en dat er een kleine eis tegen over stond. Waarop hij wederom gelijk war op ons gooide "You want war, you got it" zei hij maar. Na dat bulldog kwakke en de rest ging op ze. Kwam hij spontaan op een andere toon terug en hebben ze onze (vooral mijn) eis ingewillgt

Ik vond het persoonlijk wel een mooie eis en actie van mezelf
Zo bouwen we nog wat rep op. Maar het ging mij meer om de eer en trots compleet af te breken van zowel de clan als de leader en hem te "dwingen" dat in hun clan beschrijving te zetten en dat ze de sterkste zijn weg laten halen.

Op naar de volgende
hehe, nice post davesdaves2hd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:40:
We need a medic!....
Hij is een town kwijt en z'n hele legerZal z'n ego goed doen. Helaas is het watje wat naast hem ligt gelijk in truce mode geschoten toen ik er een scout groep heen stuurde. Ach ja hij vroeg er ook om dus kreeg hij waar hij om vroeg
[afbeelding]
Ik vond het persoonlijk wel een mooie eis en actie van mezelfGezien het spel geen enkele mogelijkheid kent tot traden naar andere spelers buiten je alliantie kon ik geen miljoenen gold eisen. Al hun legers zijn wel kapot ondertussen dus een oorlog voor ons kan ook niet.
Zo bouwen we nog wat rep op. Maar het ging mij meer om de eer en trots compleet af te breken van zowel de clan als de leader en hem te "dwingen" dat in hun clan beschrijving te zetten en dat ze de sterkste zijn weg laten halen.![]()
Op naar de volgende
Spel ziet er aardig uit ik was alleen in Wereld 9 begonnen ipv server 9. Na een dag zoeken kwam ik er achter dat jullie er niet waren
Hier zit ik en ben inmiddels GoT:
Friesland:
X 130 Y 16 - Argodam - Argos - Argos
Hier zit ik en ben inmiddels GoT:
Friesland:
X 130 Y 16 - Argodam - Argos - Argos
Wat is er met de servers aan de hand? Ik krijg die pagina maar niet geladen.
Edit: vaag. In Internet Explorer doet ie het wel gewoon.
Edit2: nu doet firefox het ook weer.
Edit: vaag. In Internet Explorer doet ie het wel gewoon.
Edit2: nu doet firefox het ook weer.
[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 20-06-2009 21:48 ]
Yuh s9 heeft sinds gister avond weer af mot gehad. Nu weer prima idd.
As for me. Ik ga komende week stoppen met spelen. Heb het wel gezien met het spel er is niets meer te behalen of doen. 'T is leuk voor een weekje daarna is het meer nog even aanklooien voor de lol en honor... Verder is het qua combat either easy raid of kansloos veel losses waar niemand iets mee opschiet dus wrm zou je ...
Fafeq is al gecrushed en niet meer online geweest afgelopen 2 dagen. En Ggotcha gaat er geloof ik ook een eind aan maken
GoT-pros had vorige week de top10 gehaald met honor en dat met 3 man (Kwakke doet er ook niets meer en occy is nog geen week oud daar). Vind het toch een best knappe prestatie. Zelf stond ik toen nog op nr5, ondertussen al 3 dagen niet echt meer iemand aangevallen of iets gedaan. Dus vandaar ook dat ik stop.
S12 ik nog even Monk gaan stompen en rotzooi trappen in saxony tot m'n leger op is met weinig of niets meer bij te maken
As for me. Ik ga komende week stoppen met spelen. Heb het wel gezien met het spel er is niets meer te behalen of doen. 'T is leuk voor een weekje daarna is het meer nog even aanklooien voor de lol en honor... Verder is het qua combat either easy raid of kansloos veel losses waar niemand iets mee opschiet dus wrm zou je ...
Fafeq is al gecrushed en niet meer online geweest afgelopen 2 dagen. En Ggotcha gaat er geloof ik ook een eind aan maken
S12 ik nog even Monk gaan stompen en rotzooi trappen in saxony tot m'n leger op is met weinig of niets meer bij te maken
Nu ik langzaam sneller produceer dan dat ik op kan maken, begin ik me ook af te vragen wat ik nou moet gaan doen. Hoewel ik toch mezelf nog bezig kan houden en ik wel wil uitbreiden, denk ik dat een lekkere war ook wel leuk is, maar dan moeten we wel een goede tegenstander kiezen. 1 die nog een beetje netjes is (dus niet lame op de kleinsten, maar gewoon van eigen sterkte aanvalt enzo). Naja, ik kan me nog wel ff vermaken.daves2hd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:10:
Yuh s9 heeft sinds gister avond weer af mot gehad. Nu weer prima idd.
Fafeq is al gecrushed en niet meer online geweest afgelopen 2 dagen. En Ggotcha gaat er geloof ik ook een eind aan makenGoT-pros had vorige week de top10 gehaald met honor en dat met 3 man (Kwakke doet er ook niets meer en occy is nog geen week oud daar). Vind het toch een best knappe prestatie. Zelf stond ik toen nog op nr5, ondertussen al 3 dagen niet echt meer iemand aangevallen of iets gedaan. Dus vandaar ook dat ik stop.
Ben nu bezig met allerlei lange upgrades en research. Komende 24 uur staan al volledig vol geplanned. Zowel de baracks, upgrade (wall), researches, verdediging staan de komende 24 uur door te pompen.
Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken welke gasten in de buurt nog de moeite waard zijn. Qua (te jatten) resources dan.
Verder wil ik volgende week mn volgende stad neer kunnen zetten. Moet nog steeds zo'n SPK gast terug pakken die een tijdje terug mn stad had gemolt en de war met SPK had gestart. Ga daarvoor even een stad vlakbij hem zetten en volzetten met een leger. Dit leger hem helemaal kapot maken en daarna mn stad weer opofferen. Dan zet ik hem weer bij mn andere paar steden.
Ik hoop dat ze met een volgende upgrade nog wat doen om het spel ook gedurende de volgende maand (of maanden) interessant te houden, maar ik denk dat ik nu weet waarom er geen vakantiemodus in zit. Als je na 2 maanden eigenlijk al je interesse verliest
Ben nu nog bezig met het helpen van nieuwe leden van GoT (we groeien nog steeds), dus dat gaat wel lukken. Ook komt er binnenkort een forum voor de alliantie. (GoTPros mag er ook wel meedoen btw).
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 21-06-2009 00:18 ]
was ook maar eens gaan kijken bij evony.. zit heel dicht bij daves2hd op server 12 en ineens zie ik daar GoT bij alliance staan.. was me voorheen nog niet opgevallen.was toch al opzoek naar een leuke alliantie en heb dus gelijk maar een applicatie verzonden om te joinen ingame naam: eghbert
[ Voor 3% gewijzigd door sniker op 21-06-2009 13:07 ]
Goed. Vanavond gebeurd er iets. SPK is boos op me. Rosette zit in mijn buurt en heeft met veel hulp mijn aanval af kunnen slaan. Nu denken ze dat ik weerloos ben en komen ze me aanvallen.
Om een lang verhaal kort te maken, zijn dit de incomings op mijn stad Barrens.
Wave 1:

Wave 2:

Overzicht:

Mijn verdediging:

Oproep: Iedereen die SPK een hak wil zetten, verdedig mij dan nu op 94,115.
Let er wel op dat je vóór 11:00 uur bij mij bent.
Minimaal 5k archers aub, omdat ik maximaal 6 legers kan herbergen. Twee mensen hebben al wat gestuurd, waarvoor veel dank.
SirBoris: stuurt totaal ca. 35.000 units (voornamelijk archers/warriors)
Miraka: stuurt totaal 10k archers
Dit zijn mijn troepen, nadat er vandaag 60k is afgeslacht...

Laatste noot: Gate is OPEN en er ligt 10M food. Genoeg voor iedereen dus.
Om een lang verhaal kort te maken, zijn dit de incomings op mijn stad Barrens.
Wave 1:

Wave 2:

Overzicht:

Mijn verdediging:

Oproep: Iedereen die SPK een hak wil zetten, verdedig mij dan nu op 94,115.
Let er wel op dat je vóór 11:00 uur bij mij bent.
Minimaal 5k archers aub, omdat ik maximaal 6 legers kan herbergen. Twee mensen hebben al wat gestuurd, waarvoor veel dank.
SirBoris: stuurt totaal ca. 35.000 units (voornamelijk archers/warriors)
Miraka: stuurt totaal 10k archers
Dit zijn mijn troepen, nadat er vandaag 60k is afgeslacht...

Laatste noot: Gate is OPEN en er ligt 10M food. Genoeg voor iedereen dus.
Mja gelukkig geen 1+1 dus scheelt al 2 rondes van afalchting aar wel 1,3k ballista's die blazen in 2 rondes al je torens al weg en outrulen je archers hard. Het beste kun je 80 warriors ofzo neerzetten met 50k archers dan overleef je iig wave 1. Die archers blaas je wel hard weg, 50k archers verliezen van 30k verdedigers.
Mja spk overdrijft graag. Viel er eentje aan kwamen ze met 8man op me af tot ze m'n honor zagen, nu willen ze me in spk hebben
En de rest van GoT-Pros als het kan
Wil best verdedigen maar moet iemand online zijn die me in de clan kan zetten en snel. Gezien ik 5u moet lopen, denk niet dat het nog uit komt met tijden
Heb ook niet zoveel meer gistere m'n gehele leger laten kapot lopen voor de lol omdat ik toch ga stoppen dus atm pas weer 10k warriors en 16k archers. Maar als hij dus om 11u aankmot moet ik voor 4u vanacht er in om zeker goed uit te komen
Ook met andere dingen bezig dus hebt evony niet 24/7 meer open staan. De gene die me in GoT kunnen adden/deleten mail me maar en hoop dat ik net kijk op dat moment, kunnen we msschien nog iets regelen.
Mja spk overdrijft graag. Viel er eentje aan kwamen ze met 8man op me af tot ze m'n honor zagen, nu willen ze me in spk hebben
Wil best verdedigen maar moet iemand online zijn die me in de clan kan zetten en snel. Gezien ik 5u moet lopen, denk niet dat het nog uit komt met tijden
Heb ook niet zoveel meer gistere m'n gehele leger laten kapot lopen voor de lol omdat ik toch ga stoppen dus atm pas weer 10k warriors en 16k archers. Maar als hij dus om 11u aankmot moet ik voor 4u vanacht er in om zeker goed uit te komen
Heb je een berichtje gestuurd. Ik ben nog een half uurtje online dus kan je evt. voor die tijd in de ally inviten.daves2hd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 01:39:
Wil best verdedigen maar moet iemand online zijn die me in de clan kan zetten en snel. Gezien ik 5u moet lopen, denk niet dat het nog uit komt met tijden![]()
...
De gene die me in GoT kunnen adden/deleten mail me maar en hoop dat ik net kijk op dat moment, kunnen we msschien nog iets regelen.
Edit: welcome back @ GoT
[ Voor 3% gewijzigd door B-Buster op 22-06-2009 02:13 ]
Update: de aanvallen lopen nog steeds, er zijn 3 spots vrij in de Embassy. Daves heeft ook nog 39k gestuurd.
Ik moet nu naar m'n werk. Het lijkt er op alsof we de eerste wave gaan overleven! \o/
Goed teamwork. Als er nog mensen iets kunnen sturen voor 11:00.. heel graag!
Ik moet nu naar m'n werk. Het lijkt er op alsof we de eerste wave gaan overleven! \o/
Ok, er zijn bij mij (Miraka) nog zevenduizend boogschutters onderweg, die precies tussen de twee aanvallen zullen arriveren. Ik hoop zo ook nog een tik uit te kunnen delen aan zijn tweede wave. BTW Prom: de twee plaatjes van de waves zijn allebei van de eerste wave. De tweede was toch zwakker?
Stuur mij ingame een mailtje als je nog meer versterkingen nodig hebt (Ggotcha). Dan komen 90k+ archers jouw kant op.PromWarMachine schreef op maandag 22 juni 2009 @ 06:31:
Update: de aanvallen lopen nog steeds, er zijn 3 spots vrij in de Embassy. Daves heeft ook nog 39k gestuurd.
Mooi Prom, 2x victory voor de aanvallen op Barrens
Plaats daar eens een screenie van als je wilt
http://battle9.evony.com/...3d07204df7e8d62db37ba.xml_Arthur schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:35:
[...]
Plaats daar eens een screenie van als je wilt
en
http://battle9.evony.com/...e2a8528731093dcdab474.xml