[Browser MMOG] Evony

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45

_Arthur

blub

Netjes. Dat tweede leger stelde niet echt veel voor met die 50k warriors. Dacht aan de screenies te zien dat ze beide indentiek zouden zijn.

Maar mooi dat Prommie gewonnen heeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Vind de verliezen van mijn kant nog wel meevallen eigenlijk.
1775 warrior, 1230 pike, 750 sword, 207 archer, 188 cavalry, 13 cataphract.
Had verwacht dat ik meer warriors en archers kwijt zou raken. Pikeman, swordsman en paarden waren allemaal gedood, maar er zijn er nog een hoop weer tot leven gekomen in mn medic camp. Maar goed, lekkere aanval :)

Weet je trouwens al of er misschien nog een wave aankomt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Zo, ik heb op s9 geapply'ed voor de main GoT groep onder de naam Occylupo :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bedankt heren. Mijn hero is nu lvl 46, heeft een attack van 104. Volgens mij is dat +8 :)

Ben verheugd te zien dat wij zelfs tegen zo'n grote tegenstander een vuist kunnen maken!
Ik verwacht ze niet op korte termijn terug, maar als dat wel zo is, dan meld ik mij hier weer ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nu PromWarMachine weer even veilig is, het volgende:
Ik en BBuster worden nu aangevallen. Zo te zien hebben ze ons gevonden.

Ik wordt aangevallen @ clarkson (123,185) om 19.30u
4000 workers, 21052 warriors, 64923 archers

Ik heb staan: 10k traps, 4k towers, 500 abatis, 250 rollinglogs, 100 trebuchet
20k warrior, 2k pike, 15k archer, 187 cavalry, 12 cata, 375 ballista.
Ik krijg hulp van mikara met 25k archers.

Aanval BBuster:
BBuster @ Busterdorp 121,185
90.000 warriors. Daarna 6k cavalry. Eerste is om 21.54u en 2e om 21.56u

Heeft dringend units nodig.

Ik kan die aanval misschien nog wel winnen. Maar kan units gebruiken. BBuster wordt ook ff hard geraakt.

WE NEED YOU!!

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

ik ben ook wel weer redelijk klaar met dit spelletje... als je als volledige nOOb zo de top 50 binnen kan wandelen is er niet echt sprake van een uitdaging imho...

op S12 hadden we mot met Vikar, die zich vervolgens en masse op de kleinere members stortte... dan is de lol er snel van af... heb mn legers stuk laten lopen op een aangrenzende town, dus die heeft nu 180k honor :P

ga lekker idellen en ballies draaien, aangezie mn towns nog volledig intact zijn...

heb nog een dwerg-buurman blij gemaakt door eff zn alliance te joinen en eff 1 mio gold te transferren zdat ie zn stad kan opbouwen :)

zal dus weinig actief meer zijn op s12, mss dat het nog weer komt (heb de meeste coords wel ;) ) maar voor nu is het eff zoeken naar uitdagingen (anders dan het vinden van lions ^^)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik krijg inderdaad het idee dat server 12 redelijk uitgestorven is. Op zich ook wel logisch. Dit soort games doe je mee doordat je het van iemand gehoord hebt en dan die server in gaat. Dus de kans dat je goede spelers tegenkomt is niet zo heel groot. Tenzij deze op meerdere servers spelen.

Server 9 is nog redelijk te noemen. SPK is erg lastig, al kunnen we die wel redelijk aan als ze aanvallen (moet dit wel op tijd gemeld worden).

Maar ik moet wel zeggen dat als je eenmaal een aantal steden hebt, je een groot leger kunt maken en deze dus moeilijk kunt verslaan. Er zit niet echt een doel in het spel. Alleen: proberen 1e te worden met alliantie/eigen rank.
Dit had ik met Ikariam ook en werd (doordat ik zo groot was) gewoon steeds minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Hey, kwakke op s12 om gelijkaardige redenen gestopt plus examens die echt veel zwaarder uitvielen dan gedacht...

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Zoh dan ik ga nog ff pitten en daarna verwijder/reset ik beide accas op s9 en s12. Heb m'n ding gedaan heb Monk z'n main town overgenomen en abandoned. Zoals de bedoeling was een maand geleden al toen ik wilde kappen. Stomme teleports maakt het mensen ook veel te makkelijk :')

Gelijk een pm vanuit z'n 2e gepushde acca, 200k prest en een bietje honor. Grote mond gelijk war, na 5min kletsen friendly en hij komt me toch niet bezoeken. bedoel 140k archers, + 50k warriors en dan nog andere losse crap + wall def... krijg je toch niet gepakt.

Helaas ook geen epic battle, eerst alleen wat torens toen z'n town op 7% stond kwam hij nog met wat leger aan maar niets noemswaardig. Ach ja het ging me meer om nog even af te maken waar ik mee begon. Geen idee oftie z'n belofte gaat waarmaken met GoT afmaken nu maar ach die 3 die nog semi active spelen kan ik alleen adviseren tijd beter te besteden :D

BTW blijkt een grote epic war op te komen binnenkort tussen de top clans en blabla.. Had monk Versie 2.0 het over. Maar het blijft evony en dus saaie battles en een war waar beide prartijen meer verliezen dan ze gainen. Hoera voor een nutteloos systeem.

Voor de mensen die nog spelen veel plezier en succes toegewenst :) Remember it's all about archers and ego ;) gl & hf. Tot in de volgende nutteloze browser game :w

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat zijn die SPK toch triest zeg.
1. Dikke aanval inzetten op een zwakke stad
2. Scouts sturen
3. Scouts zien aardig wat units staan
4. Nogmaals scouts sturen
5. Scouts dood
6. Aanval afgebroken

Naja, hoewel ik toch zelf een groter leger moet hebben, is hulp altijd welkom. En waarvoor dank vanmiddag.

Trouwens,
Over een uurtje zit ik @ stronghold (rond 77,120)

Btw, mocht daves2hd dit topic ooit nog lezen:
Hoewel er niet echt een einde in zit, is het toch wel leuk om steeds wat mensen aan te vallen. Of van die grote allianties pissig te maken en aanvallen af te laten breken :+

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 17-07-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
Leuk is dat, ben ik net begonnen. Draai ik aan de wheel of fortune. Denk ik leuk een hoge level hero. Zit nou mooi rood... Als ik hem dismiss ben ik hem kwijt. Kan ik ook zonder goud verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Bedoel je dat je inkomen in het rood staat?

Dat zou je op kunnen lossen door wat hout te verkopen of door je tax te verhogen. Een negatief inkomen door de tax is niet erg.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Heb de hero maar dismissed, want -720 trek ik niet, helemaal niet in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Als er iemand bezig is in Server 45, stuur maar een mailtje ingame naar xterminator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Server 45? Lol, wist niet eens dat er al zoveel servers waren.
Server 9 is niet zo heel actief meer qua tweakers, maar nog wel gezellig. Misschien dat je daar nog mee wilt doen?

[ Voor 0% gewijzigd door Martinspire op 11-08-2009 20:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Martinspire schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:13:
Server 45? Lol, wist niet eens dat er al zoveel servers waren.
Server 9 is niet zo heel actief meer qua tweakers, maar nog wel gezellig. Misschien dat je daar nog mee wilt doen?
Ja het verbaasd mij ook, lijkt net of er elke dag een nieuwe server komt.

Heb al 50k prestige en positie als vice host bij de 15e alliance van de server. Overigens denk ik dat ik teveel achterstand heb als ik naar server 9 ga.

Handige site: www.evolliance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
xminator schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 02:09:
[...]

Ja het verbaasd mij ook, lijkt net of er elke dag een nieuwe server komt.

Heb al 50k prestige en positie als vice host bij de 15e alliance van de server. Overigens denk ik dat ik teveel achterstand heb als ik naar server 9 ga.

Handige site: www.evolliance.com
Achterstand valt wel mee hoor. Aangezien we je gewoon van voldoende resources en verdediging kunnen voorzien.
Ok, misschien is nieuwe steden maken vanaf 0 teveel achterstand, maar je kunt ook gewoon NPC's innemen.
Enige waar je dan uiteindelijk mee achterloopt is de prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
Mmmm. jammer dat ik dit topic nu pas zie, ik ben nu actief op server 64

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:05

Eijkb

Zo.

Server 64... Zit nog op server 2. Niet echt meer actief. Zo af en toe effe inloggen om te zien hoe of wat en omdat ik anders uit #2 alliance gekicked wordt.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jullie kunnen altijd nog joinen op server 9.
Prom zijn account is welliswaar niet erg actief meer, maar bevat wel een aantal steden die binnen notime weer normaal draaien. Ook twijfelt Sander nog of ie zal stoppen, dus misschien kan ik hem overhalen.

Stuur maar PM als je interesse hebt.

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
Ik zit nu in de Storm alliance, een erg sociale groep, hier word iedereen ook door anderen geholpen met bijvoorbeeld recources of legers.

"O wordt jij aangevallen, ik stuur ff een leger van 7k boogschutters" dat soort gein of "insert name" is offline en wordt aangevallen, wie zit er dichtbij genoeg om een reinforce te sturen.

Ik hoef dus niet zo nodig naar een andere server, in "onze" groep zitten ook een heel aantal Hollanders wel lollig.

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

• B-Buster
De GoT alliantie op server 9 is inmiddels opgeheven. We zitten gezellig bij CRIM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn meer dan 80 servers al geloof ik. Sowieso server 1 tm 70 en daarnaast nog een aantal w.. servers.
Ikzelf ben een weekje bezig op server 66 nu en het gaat wel ok. Zit in een kleine alliantie en heb al een 2e stad. Het verkrijgen van medailles (en daarmee ranks & meer steden) is het moeilijkste tot nu toe moet ik zeggen.
Ik heb nog geen echte aanvallen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:52:
Het verkrijgen van medailles (en daarmee ranks & meer steden) is het moeilijkste tot nu toe moet ik zeggen.
Veel (maar dan ook veel) valleys van verschillende soorten en levels aanvallen. In het begin de lage levels en nadien hogere levels :)

Loer maar rond op het evony forum welke medals het beste uit welke (lvl) valleys komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Arthur schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:57:
[...]

Veel (maar dan ook veel) valleys van verschillende soorten en levels aanvallen. In het begin de lage levels en nadien hogere levels :)

Loer maar rond op het evony forum welke medals het beste uit welke (lvl) valleys komen.
Daar had ik ook al van gehoord alleen is het niet echt bepaald vaak dat je er een krijgt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu ook mee ik zit in Wereld 9 in FRIESLAND mijn dorp = Leeuwaren X = 194 Y = 157 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:52:
Daar had ik ook al van gehoord alleen is het niet echt bepaald vaak dat je er een krijgt XD
Waarom denk je dat ik ERG VEEL al zei :-)

En met veel bedoel ik dus 50 tot soms wel 100 aanvallen om genoeg medals te farmen voor 1 rank/title hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Op de nieuwere servers is de droprate van medals echt heel laag. Daar gaat het soms echt om honderden aanvallen om genoeg rose medals te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, ik zit nu in CRIM3 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 4k Prestige binnen 7 uur.

• Martinspire
In het begin schiet dat omhoog ja.
Naarmate je in Title stijgt gaat dat ook minder snel.

Verwijderd

Nu al 8.6k prestige, Martin kijk ff in je mailbox xD (op Evony)

• Singelaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 15:45
Ik ben een tijdje geleden ook begonnen. Tis wel een verslavend spel. Ik zit op server 70, nu op 98k prestige. Ik ben nu opzoek naar rose medals om verder promotie te maken, weten jullie hoe je die kan krijgen? Ik heb al tig valleys aangevallen, maar telkens geen medal of iets..

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 08:53

Vae Victus

Awesome God

Ik ben actief op server 63. 135k prestige. Zie nu net dit topic pas. Misschien dat ik nog eens actief wordt op server 9. Als daar tenminste de meeste GoT leden op zitten.
Hier meer info voor medals:
http://bbs.evony.com/showthread.php?t=33668

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singelaar
  • Laatst online: 17-09 15:45
Hej bedankt. Ik had meer pagina's gevonden met info, maar dit ziet er het meest compleet en betrouwbaar uit :) Denk je niet dat je op server 9 een on overbrugbare achterstand hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 08:53

Vae Victus

Awesome God

Ach als je op een server later begint heb je altijd achterstand. Dat wil niet zeggen dat je geen leuke tijd kan hebben en met andere mensen een leuke GoT clan kan starten.

Ik heb bijvoorbeeld ook Ikariam gespeeld. Daar had ik laatst ook bijna 1 mil punten. Door de laatste patch is dit wel gehalveerd maar toch. Dan sta je toch in de top 100 van een paar duizend spelers.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je, als je niet retehypersuperactief bent ook in een beetje goede alliance terechtkomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ja hoor. Ik zit in CRIM en zit alleen 's avonds even de vorderingen te bekijken. ;)

Zolang je een beetje fatsoenlijke prestige score hebt gaat dat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Laatst online: 23-05-2022
Iemand hier ook in server 112, en is het mogelijk om een serverswitch te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
112? Damn, ik wist niet eens dat ze er al zoveel hadden. Zeker aangezien ze zo aan het mergen zijn geweest de laatste tijd (wat niet iedereen in dank heeft afgenomen).

Zit zelf nog steeds in #9. Maar daar gebeurd niet zo heel veel meer. CRIM is ondertussen alweer RAZOR geworden en staan nu echt stabiel als de nummer 1 in de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Poehee, speel je nog steeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja, tegenwoordig hoef ik alleen een bot aan te zetten om te farmen en heb er amper omkijken naar. Zo nu en dan kies ik een target uit wat ik helemaal kapot maak en dan doe ik ff niets.
Hoef geen spelers meer aan te vallen voor de grondstoffen, dus dat scheelt wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Martinspire schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:13:
Mja, tegenwoordig hoef ik alleen een bot aan te zetten om te farmen en heb er amper omkijken naar. Zo nu en dan kies ik een target uit wat ik helemaal kapot maak en dan doe ik ff niets.
Klinkt saai. Daarvoor speel je toch geen spelletje meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Is ook saai, maar daarom heb ik ook nog gewoon een leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur

_Arthur

blub

Martinspire schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:53:
Is ook saai, maar daarom heb ik ook nog gewoon een leven :P
Haha, daar geloof ik niets van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Martinspire schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:13:
Kun je wat meer info over je BOT pm'en ?

Ben ook gek aan het worden van alleen inloggen om steeds te farmen..

Zelf was ik host van Walkers in server 45, we staan in de top10 en het gaat super. Maar na lange tijd als Vice - Host/ Host bezig geweest te zijn afscheid genomen en ga nu door als member. Heb zelf maar 900k prestige, moet eens een keer beginnen aan rose medals farmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Zie Spielerij beleid.

[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 21-01-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ben sinds eergister tijdelijk gebanned ivm bot gebruik. Geen idee hoe ze er nu achter zijn gekomen en ik ben nu nog aan het kijken of ze alleen tijdelijk bannen of ook definitief.

Indien ze ook definitief bannen, zie ik weinig interesse meer in het blijven spelen. Zit nu overigens op server 106 nadat ik op server 9 (nu N2) gestopt ben.

Ben nu eerder op zoek naar een andere game die leuk is om te spelen, dan evony. Waar ik de laatste half jaar eigenlijk totaal geen vernieuwing heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traumasystems
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03 00:16
Is er toevallig iemand die op server 129 speelt?

zou wel tof zijn om met meer nederlanders samen te spelen.

groet J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

lol, was alweer vergeten dat er ook een aantal gotters waren die dit spel speelden (althans, vroeger speelden ze zelf ipv het misbruiken van bots)

ben ook weer eens voorzichtig begonnen aan dit spel (server 22, age 2; Battleaxe) en zit in de ASSASINS allience.
Die droprates zijn echt killing zeg; vroegah kon je redelijk makkelijk medals vinden, maar nu blijf je op ranks hangen omdat ze gewoon niet droppen :(
beide cities volgebouwd, en bouw nu om het bouwen, maar allang niet meer omdat ik iets nodig heb :(
moet nog steeds 2 roses voor de volgende rank(en bijbehorende 3e city) en dat houdt in nog HEEL veel zinloze attachs op low-lvl flats/valleys |:(

naja, het spelletje is nog steeds lache; flink bouwen en raiden en hopen dat je niet tegen een georganiseerde alliance aanloopt ;)

inmiddels 1mio pres en 1 mio honor; ben nu weer forces aan het bouwen voor de volgende hit :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* >> Creepy in "Map"

[ Voor 171% gewijzigd door RobIII op 25-01-2012 23:37 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste