Zometeen gaan ze anders aankondigen dat de nieuwe iPhone 17 juni in de winkels ligt, ik nam vast een voorschot daarop
Verwijderd
Phil Schiller is on stage. “To call the iPhone 3G a hit would be an understatement.” Does this mean a new iPhone?
Verwijderd
T-Mobile iPhone website is NIET offline: http://www.t-mobile.nl/pe...e.aspx?WT.ac=mc_iphone_01
tis maar goed dat jullie hier updates posten, met al die live blogs werkt er geen een (of heel even maar).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Voor wie net zei dat de store is geupdate: ik zie nog niks: http://www.apple.com/macbook/specs.html
The phone that has changed phones forever
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Op Gizmodo hoef je niet te verversen, lekker automagisch.Nitai schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:46:
tis maar goed dat jullie hier updates posten, met al die live blogs werkt er geen een (of heel even maar).
yes
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Leuk om mee te lezen hier
GC.Collect();
Verwijderd
iPhoned.nl ook niet en MacRumors ook niet.me_mrtn schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:46:
[...]
Op Gizmodo hoef je niet te verversen, lekker automagisch.
He's now ready to tell us about a new version of the iPhone -- iPhone 3GS. S stands for speed.

ik kom niet op Gizmodo
krijg een time out... dus als je er eenmaal op zit, niet refreshen of sluiten...
Beetje misleidend, er zijn geloof ik al meer dan 60.000 symbian apps, alleen niet in Nokia's eigen app store dan.
Launching messaging is 2.1x faster, loading SimCity is 2.4x faster, viewing Excel 3.6x faster, loading NY Times 2.9x faster
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
- 2.1x faster to launch Messages, 2.4x to load SimCity, 3.6x faster to load an Excel attachment, 2.9x faster to load a large website.
- No front-facing video camera. The insides are entirely new, but the outside appears the same.
- No front-facing video camera. The insides are entirely new, but the outside appears the same.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Raar, zelfs op mijn mobiel kom ik er nog prima snel op (via T-Mobile dan hé, niet via WLANNitai schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:47:
ik kom niet op Gizmodokrijg een time out... dus als je er eenmaal op zit, niet refreshen of sluiten...
De snelheid klinkt wel weer goed, 2x zo snel sms etc... 
maargoed, niet dat ik deze ga kopen
eerste iphone voldoet nog steeds
maargoed, niet dat ik deze ga kopen
en dan maar niet over de WM apps te praten....Dreamvoid schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:47:
Beetje misleidend, er zijn geloof ik al meer dan 60.000 symbian apps, alleen niet in Nokia's eigen app store dan.
anyway, komop met die specs voor de nieuwe 3gs
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Er komen dus minmaal 2 iPhones.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
New features include a new camera.
Vastly more pictures on Flickr from iPhones than any other phone. Now featuers 3MP auto-focus camera.
Also has amazing features -- brand new camera.
Supports OpenGL|ES 2.0 -- great for games. Supports 7.2Mbps HSPDA.
Also has amazing features -- brand new camera.
Supports OpenGL|ES 2.0 -- great for games. Supports 7.2Mbps HSPDA.
3MP, ook betere camera? geen flash 
Edit, autofocus, dus never mind
Edit, autofocus, dus never mind

[ Voor 35% gewijzigd door Tonkey op 08-06-2009 20:50 ]
Autofocus, Autoexposure. Tap to Focus, too, allowing you to focus and change white balance on the fly.
Nice, via 3G gaat het wel! Thnxme_mrtn schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:48:
[...]
Raar, zelfs op mijn mobiel kom ik er nog prima snel op (via T-Mobile dan hé, niet via WLAN).
video!
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
lol, wat een topic is dit zeg, msn is er niets bij
...ben blij dat ik hier niet hoef te moderaten.
ontopic, maandje geleden iphone gekocht, maar zo te zien valt de schade wel mee, ben benieuwd hoeveel beter deze nieuwe gaat worden.
ontopic, maandje geleden iphone gekocht, maar zo te zien valt de schade wel mee, ben benieuwd hoeveel beter deze nieuwe gaat worden.
iPhone 3Gs
3MP camera met video functie
3MP camera met video functie
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
The camera application has a switch that lets you swap between still photo and video mode. 30FPS, VGA with audio, auto-focus, auto-white balance, auto-exposure.
30FPS VGA with auto focus, auto white balance and auto exposure.
Verwijderd
Gemiste kans Apple. Geen Skype over 3G. Geen multi-processes.
Als de iPhone nu zodanig verbeterd was dat het de N97 zou beaten was ik overgestapt op de iPhone, maar ga nu toch voor de N97.
Als de iPhone nu zodanig verbeterd was dat het de N97 zou beaten was ik overgestapt op de iPhone, maar ga nu toch voor de N97.
Filmen kan nu ook met de iPhone 3Gs.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik wil een nieuwe iPhone... Tmobile zal wel niet zo aardig zijn om ons te laten upgraden midden in het contract (zou er best wel wat cash voor over hebben)

Nu niet gaan zuren over de Edit knop, hè modjes
Skype over 3G is een beperking van de providers. Via een jailbreak valt dat wel te fixen. Multitasking wordt opgelost met push notifications.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:51:
Waarom geen videofunctie in OS 3.0?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
De iPhone blijft sneller en reageerd beter. Het touchscreen van nokia is gewoon slecht, en het is een plastic scherm.. werkt echt niet hoor.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:51:
Er moet toch een reden zijn over te stappen naar de nieuwe telefoonrimave schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:53:
Ben wel benieuwd of ze de 3G nu in prijs omlaag gooien..
Omdat de camera van de huidige iPhone te slecht is om goede video mee te maken.rimave schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:53:
Wow, voice-dialing, dat nooit iemand anders dat bedacht heeft!
Onzin natuurlijk, na een jailbreak kan je prima video recording applicaties downloaden die het goed doen.TlighT schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:54:
[...]
Omdat de camera van de huidige iPhone te slecht is om goede video mee te maken.
Weer een mooie quote: "“Wouldn’t it be great to dial friends and family just from the sound of your voice?” Yeah, you mean like in phones that have been out for years?"
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
damn die stemherkenning met AI is cool
"Play more songs like this' voor genius playlist
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Wow, dat voicecontrol is wel gaaf!
Moet heel eerlijk zeggen... de iPhone begon ik slechter te vinden. Lagen al weer verder achter.
Weer een mooie stap voorwaards hoor
De telefoon heeft gewoon steeds meer (en mist daarmee minder) Top!
Weer een mooie stap voorwaards hoor
de apple store is nog steeds down, dus die iphone is waarschijnlijk direct beschikbaar
ツ
Verwijderd
MarcoC, T-Mobile blokt VOIP niet, doet Apple:
nieuws: Skype op iPhone werkt niet over 3g-netwerk - update
Enige waarin ik de iPhone echt sterker vind is het capacitive screen, maar daar ga ik niet al die con's voor nemen.
nieuws: Skype op iPhone werkt niet over 3g-netwerk - update
Enige waarin ik de iPhone echt sterker vind is het capacitive screen, maar daar ga ik niet al die con's voor nemen.
There’s also a built-in digital compass. One guy goes crazy. “A cool compass fan out there,” says Phil.
Ik hoop dat er nog wat techspecs in beeld komen...een (nog) sneller reagerend phone zou prettig zijn (los van eventuele optimalisaties in OS 3.0)
Voice control is cool, zeker voor mensen (zoals ik) die de telefoon in de auto gebruiken.
Kompas had ik al op mijn bejaarde Nokia 5410 (in wat is het, 2003?) en het was erg handig. Gek genoeg heeft niemand het later in toestellen gebruikt. Mooi dat Apple dat niet vergeten is.
Kompas had ik al op mijn bejaarde Nokia 5410 (in wat is het, 2003?) en het was erg handig. Gek genoeg heeft niemand het later in toestellen gebruikt. Mooi dat Apple dat niet vergeten is.
[ Voor 51% gewijzigd door Dreamvoid op 08-06-2009 20:58 ]
Yup, ook Nike+ in de nieuwe iPhone.
Lekker dan, beetje praten tegen je telefoon. Hopelijk gaan niet al te veel mensen dat in het openbaar vervoer doen, zou een dolle boel worden.
misschien is dat een one more thing?TlighT schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:57:
Jammer dat ze ook die voice dialing niet voor de huidige gen iPhone konden maken ):
9 uur internet, 10 uur video in de nieuwe iPhone.
[ Voor 25% gewijzigd door rimave op 08-06-2009 20:58 ]

They’ve improved battery life too. The 3G got 6 on Wi-Fi, 7 on Video, 24 on Audio, 10 on 2G talk and 5 on 3G talk. 3gS gests 9 on Wi-Fi, 10 on video, 30 on audio, 12 on 2g talk and 5 on 3g talk
Verwijderd
Goed, ik ga nu overstag en die HTC Touch HD met dat kut Windows Mobile aan de kant gooien.
Lijkt me 100% software lock. Waarom zou de 3G geen voicedail kunnen hebben?
Dit topic is gesloten.