Apple WWDC keynote 8 juni 2009: Wat te verwachten? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 66.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

scorpie schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:01:
Ik vraag me toch af wat er nou zo revolutionairs aan Snow Leopard moet zijn. Er was toch al gezegd dat dit OS volledig 64-bits was (Leopard runt nu ook in 64-bits mode, maar nog niet 100% dacht ik) en dat er voor de rest niet zoveel spannends in zat?
Volgens mij is de vernieuwing achter Snow Leopard meer de onderliggende kracht. Snow leopard zal oa de CPU en GPU kracht gaan combineren om het totaal sneller te maken.

Edit: http://developer.apple.com/wwdc/mac/

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Inderdaad, Snow Leopard kan een enorme verbetering zijn aangezien een GPU voor veel toepassingen gebruikt zal worden. Veel taken zullen veel sneller gaan, video, fotobewerking, videobewerking, etc. etc. Bovendien heeft men veel gewerkt aan het efficienter maken van de basis van het OS (zeer belangrijk, iets wat Windows bijv. ook wel eens mag gaan doen) en maakt men alles consequenter (qua display van windows e.d.). Voor ontwikkelaars komt er ook veel prachtigs bij, iets wat je als gebruiker dan weer gaat merken in mooie applicaties. Snow Leopard mag dan niet een geheel nieuwe skin hebben, maar het is weldegelijk veel meer dan een simpele bug-fix. Dat allemaal in het oog hebbende is het voor mij die 129 Euro meer dan waard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

vgroenewold schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:12:
Inderdaad, Snow Leopard kan een enorme verbetering zijn aangezien een GPU voor veel toepassingen gebruikt zal worden. Veel taken zullen veel sneller gaan, video, fotobewerking, videobewerking, etc. etc. Bovendien heeft men veel gewerkt aan het efficienter maken van de basis van het OS (zeer belangrijk, iets wat Windows bijv. ook wel eens mag gaan doen) en maakt men alles consequenter (qua display van windows e.d.). Voor ontwikkelaars komt er ook veel prachtigs bij, iets wat je als gebruiker dan weer gaat merken in mooie applicaties. Snow Leopard mag dan niet een geheel nieuwe skin hebben, maar het is weldegelijk veel meer dan een simpele bug-fix. Dat allemaal in het oog hebbende is het voor mij die 129 Euro meer dan waard hoor.
Voor jou wel, voor mij ook wel, maar het wordt toch echt lastig communiceren naar al die andere klanten ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

vgroenewold schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:12:
Vergeet echter niet dat 'de grote massa' nog veelal een onboard videokaart heeft. Toch voor kort hadden de Mac Mini en de MacBook (Air) gewoon een intel-kaartje, die mensen zullen waarschijnlijk nauwelijks iets merken van de verbeteringen in Snow Leopard. Voor de iMac en de Mac(Book) Pro geldt iets anders.

Ik heb een MacBook met een intel X3100 en twijfel wel degelijk om over te stappen. Ja, het kan allemaal wel vloeiender gaan, maar is dat voor de wat oudere modellen ook weggelegd? Ik vraag het me af. Voor mij zal er dus echt wel wat meer moeten gebeuren om 129 euro neer te leggen. Gelukkig komt er ook Exchange-ondersteuning, dat vergoedt voor mij ook een hele hoop.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Maar Leopard was destijds ook niet echt een geweldige update voor oudere (G4) Macs met < 1 GB. Tiger draaide (en draait) ondanks alle verbeteringen van Leopard toch echt een stukje soepeler op die oude beestjes en om nou voor Time Machine en Spaces 129 euro neer te leggen...

Het nieuws waar ik een beetje op hoop is Media Sync-over-WiFi voor de iPhone/iPod Touch. Waarom de AppleTV (en de fuckin' Zune!) het wel kan en de iPods niet is mij nog steeds een raadsel.

[ Voor 74% gewijzigd door Dreamvoid op 31-05-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Maar de G4 was toen al drie jaar oud, terwijl de huidige MacBooks net een jaar oud zijn. Sterker: tot een half jaar terug kon je een MacBook of een Mac Mini kopen met een intel-kaart.

Ik verbaas me overigens nog steeds dat de Apple TV niet geüpgraded wordt. Het idee is geniaal, de uitwerking verdient (na 3 jaar) zeker verbetering. De mogelijkheid om 1080i af te spelen bijvoorbeeld, maar ook om tv op te kunnen nemen.

Het is jammer dat Apple voor de Apple TV geen Apps toelaat, ik weet zeker dat dit de ontwikkeling van de Apple TV zou helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Krisp schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:59:
Maar de G4 was toen al drie jaar oud, terwijl de huidige MacBooks net een jaar oud zijn. Sterker: tot een half jaar terug kon je een MacBook of een Mac Mini kopen met een intel-kaart.

Ik verbaas me overigens nog steeds dat de Apple TV niet geüpgraded wordt. Het idee is geniaal, de uitwerking verdient (na 3 jaar) zeker verbetering. De mogelijkheid om 1080i af te spelen bijvoorbeeld, maar ook om tv op te kunnen nemen.

Het is jammer dat Apple voor de Apple TV geen Apps toelaat, ik weet zeker dat dit de ontwikkeling van de Apple TV zou helpen.
De AppleTV had heel mooi kunnen zijn, maar Apple heeft daar toch echt een gouden kans laten liggen. Ik heb nu een Mac mini als HTPC en dat is echt geweldig. De AppleTV had simpelweg een 300-500 GB harddisk moeten hebben (heb ik ook in m'n mini geplaatst overigens), een video-recording optie, ook nog een composite-out en film-aanbod in iTunes across the world en klaar was kees. Ook al had men slechts de eerste 2 opties erin gehad, dan was het al veel beter. Ik heb er aan gedacht, maar het is het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:51
Composite kan ook met de huidige apple tv ;)

Het niet afspelen van semi legale content is wat mij betreft de grootste dealbreaker met dat dan. Opnieuw encoden word je moe van zelfs op een mac pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Krisp schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:59:
TV opnemen snap ik ergens wel dat Apple daar niet aan begint, er zijn gewoon teveel verschillende TV tuners (=hardware!) nodig:
- in Europa: PAL analoog, DVB-T, DVB-S, DVB-C, plus alle CAM/decoder ellende
- in de VS NTSC analoog, ATSC, CableCard/QAM
- in China DMB

Het concept van iTunes extender + digitale film/serie winkel vind ik niet zo gek. Bij Xbox, Playstation, etc werkt het ook aardig succesvol. Wat ik echt graag in de AppleTV zou willen zien is DVD/BluRay. Ook al vindt Steve dat fysieke media dood is, mensen hebben (en lenen van elkaar) wel talloze schijfjes. Zo geef je mensen tenmiste een goed excuus om de ATV als 'enige kastje naast de TV' te gebruiken. In principe zou een Ion-based ATV dat moeten kunnen.
Het niet afspelen van semi legale content is wat mij betreft de grootste dealbreaker met dat dan. Opnieuw encoden word je moe van zelfs op een mac pro.
Recoden hoeft meestal niet, doorgaans is remuxen van Matroska naar MP4 al genoeg. Ik begrijp die 'scene' jongens niet. Stop de (H.264+AC3) film in Matroska en het werkt met VLC, XBMC en een paar andere andere hacker tools, of ga eindeloos klooien met plugins/codecs. Stop diezelfde video in een MP4 en hij werkt op een PS3, Xbox 360, Windows 7, AppleTV en Leopard, out-of-the-box.

[ Voor 19% gewijzigd door Dreamvoid op 31-05-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Dreamvoid schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:24:
[...]
TV opnemen snap ik ergens wel dat Apple daar niet aan begint, er zijn gewoon teveel verschillende TV tuners (=hardware!) nodig:
- in Europa: PAL analoog, DVB-T, DVB-S, DVB-C, plus alle CAM/decoder ellende
- in de VS NTSC analoog, ATSC, CableCard/QAM
- in China DMB
Koppelen van de Apple-TV aan de decoder? De meeste hebben die mogelijkheid toch? De Apple-TV wordt dan gewoon een tussenschakel met de tv. En op zijn minst de meest populaire van die formaten zou ik dan toch niet gek vinden om te zien, een regio-afhankelijk apparaat is niet zo vreemd voor Apple lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-09 13:10
Ik kan niet wachten!

Afbeeldingslocatie: http://art-extreme.nl/dump/4.jpg

Voor de gelegenheid maar gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door brsm op 31-05-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
vgroenewold schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:11:
[...]

Koppelen van de Apple-TV aan de decoder? De meeste hebben die mogelijkheid toch? De Apple-TV wordt dan gewoon een tussenschakel met de tv. En op zijn minst de meest populaire van die formaten zou ik dan toch niet gek vinden om te zien, een regio-afhankelijk apparaat is niet zo vreemd voor Apple lijkt mij.
Maar zeven verschillende hardware versies, plus nog eens een lading verschillende encryptie standaarden (alleen in NL zijn er al drie), da's een nachtmerrie.

Als de ATV niet meer is dan een doorlus van de SCART-uit van het decoder kastje naar de TV, dan zie ik de meerwaarde van de ATV niet echt tov de decoder direct aan de TV hangen (die decoder is zelf ook tegenwoordig meestal al een PVR). Zappen via de Apple Remote kan dan niet, opnemen alleen via die analoge video-in, en zonder de programmagids info (want die wordt niet via SCART doorgestuurd). Lijkt me een vrij moeizame onderneming. En voor al die moeite verdient Apple vervolgens geen cent aan TV opnemen, itt films verhuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dreamvoid schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:25:
[...]

Maar zeven verschillende hardware versies, plus nog eens een lading verschillende encryptie standaarden (alleen in NL zijn er al drie), da's een nachtmerrie.

Als de ATV niet meer is dan een doorlus van de SCART-uit van het decoder kastje naar de TV, dan zie ik de meerwaarde van de ATV niet echt tov de decoder direct aan de TV hangen (die decoder is zelf ook tegenwoordig meestal al een PVR). Zappen via de Apple Remote kan dan niet, opnemen alleen via die analoge video-in, en zonder de programmagids info (want die wordt niet via SCART doorgestuurd). Lijkt me een vrij moeizame onderneming. En voor al die moeite verdient Apple vervolgens geen cent aan TV opnemen, itt films verhuren...
Je zou wel kunnen denken aan een uitbreidingsmodule, net zoals (bijvoorbeeld) de Radio Remote voor de iPod. Op het moment dat je die op de USB-poort aansluit, kun je perfect regionaliseren en kun je het relatief goedkoop houden voor de klant.
En nee, TV kijken is geen winst voor Apple. Maar is radio luisteren dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone OS 3.0 komt zéker uit! iTunes 8.2 is net vrijgegeven en die heeft ondersteuning voor 3.0 (samen met een QuickTime update) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Ik zag hem net ook voorbij komen ja. Kan niet meer wachten nog een weekje, dan weet ik of ik deze zomer aan de iPhone kan of niet !

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Dat zou ik wel raar vinden, want ze hebben dan de developers geen deadline gegeven om hun applicatie in te sturen zodat de app er tegelijk met de launch van 3.0 in de AppStore staan. Dat was met launch van 2.0 wel zo :)

De applicaties zijn al 3.0 compatible, maar de 3.0 only applicaties zijn er dan nog niet. Zou ik wel jammer vinden, want ik ben bezig met een 3.0 only app :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:35

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

vgroenewold schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:24:
[...]

De AppleTV had heel mooi kunnen zijn, maar Apple heeft daar toch echt een gouden kans laten liggen. Ik heb nu een Mac mini als HTPC en dat is echt geweldig. De AppleTV had simpelweg een 300-500 GB harddisk moeten hebben (heb ik ook in m'n mini geplaatst overigens), een video-recording optie, ook nog een composite-out en film-aanbod in iTunes across the world en klaar was kees. Ook al had men slechts de eerste 2 opties erin gehad, dan was het al veel beter. Ik heb er aan gedacht, maar het is het gewoon niet.
Helemaal gelijk! Hier hebben ze echt iets laten liggen. Als je kijkt wat je met XBMC bijvoorbeeld allemaal kan, daar kan Apple een voorbeeld aan nemen! Ze zouden wat mij betreft zo XBMC mogen oppakken, de Apple TV 1080p geschikt maken en er een mooie store in hangen. Dan is het wat mij betreft helemaal top!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Laatst online: 04:10
Stel dat op 8 juni Snow Leopard wordt aangekondigd, wanneer wordt deze dan bij een Mac geleverd? Leopard werd op de WWDC van 2006 aangekondigd en was leverbaar per 30 oktober 2007. Echter op de WWDC aangekondigde iPhones en iPod waren (bijna) per direct leverbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Wanneer Apple zegt dat het klaar is, daar is geen peil op te trekken :) Ik hoop snel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook niet zo dat je Snow Leopard gratis krijgt als je na de aankondiging een mac koopt met Leopard? Tenminste, dat had ik van iemand gehoor ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-10 14:51
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:13:
Is het ook niet zo dat je Snow Leopard gratis krijgt als je na de aankondiging een mac koopt met Leopard? Tenminste, dat had ik van iemand gehoor ....
Als hij aangekondigd word dan kan je kiezen of je een mac koopt of niet, dus de kans dat je hem gratis krijgt is er niet.

Wat wel kan zijn is, dat als je een mac koopt als snow leopard al uit is en je nog steeds leopard erop hebt, dat je ergens een korting of gratis exemplaar krijgt.

Nu dit kan anders verlopen, daar niet van natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:13:
Dan zal ik jou maar eens even iets anders vertellen, dat is bullshit! :P
Macs gebundeld met Leopard, maar ná de introductie van Snow Leopard kunnen een DVDtje opvragen (of die zit al los in de doos). Alles wat daarvoor is verkocht, dat wordt gewoon betalen.

Geen enkel bedrijf maakt nieuwe producten, waar een hoop R&D in gaat zitten, om het vervolgens gratis weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:00:
[...]

Dan zal ik jou maar eens even iets anders vertellen, dat is bullshit! :P
Macs gebundeld met Leopard, maar ná de introductie van Snow Leopard kunnen een DVDtje opvragen (of die zit al los in de doos). Alles wat daarvoor is verkocht, dat wordt gewoon betalen.

Geen enkel bedrijf maakt nieuwe producten, waar een hoop R&D in gaat zitten, om het vervolgens gratis weg te geven.
Precies wat jij zegt bedoelt hij ook. Eerst ontken je het, en vervolgens zeg je hetzelfde als de persoon die je quote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een introductie en aankondiging is wel iets anders volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Je krijgt alleen een DVD van Snow Leopard als je een nieuwe Mac koopt na dat de release datum voor Snow Leopard bekend is gemaakt. :) Ik had toen ik mijn PowerBook kocht precies op de dag dat Apple de release datum van Tiger bekend maakte. Niet eens bewust overigens :P

Je betaalt wel ongeveer €7 administratie- en verzendkosten.

[ Voor 4% gewijzigd door daniëlpunt op 03-06-2009 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 13:04
Verwacht zelf eigenlijk wel dat de datum voor Snow Leopard bekend word gemaakt aangezien Microsoft dat ook al gedaan heeft voor Windows 7. Zou helemaal mooi wezen als ze het of tegelijk of dr voor kunnen releasen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raytje192 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:59:
Verwacht zelf eigenlijk wel dat de datum voor Snow Leopard bekend word gemaakt aangezien Microsoft dat ook al gedaan heeft voor Windows 7. Zou helemaal mooi wezen als ze het of tegelijk of dr voor kunnen releasen :D
Ik verwacht wel dat de release rond (waarschijnlijk voor) de release van Windows 7 ligt. Dat is marketing technisch tenminste het slimst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:57

rammes

koekebakker 1e klas

officiele titel is vandaag bekent geworden "One year later. Light-years ahead."

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 13:04
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:30:
[...]

Ik verwacht wel dat de release rond (waarschijnlijk voor) de release van Windows 7 ligt. Dat is marketing technisch tenminste het slimst.
Lijkt mij ook, windows 7 komt op de markt: "wij zijn weer sneller en stabieler".
Snow komt op de markt: "Wij zijn nog steeds veel sneller en stabieler" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik verwacht eigenlijk dat het leeuwendeel van de keynote wederom over de iPhone zal gaan, en slechts een beperkt deel over Snow Leopard. En wat mij betreft, zou dat erg jammer zijn. Ik wil dolgraag een iPhone, maar het begint er stilaan op te lijken dat Apple niets anders meer doet dan iPhones bouwen.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
@Whieee: Dat denk ik dus niet, als tenminste het statement van 1 year later klopt. Natuurlijk kan de iPhone daar een belangrijk deel in nemen, maar zulke enorme verbeteringen zijn er wat geruchten betreft nu ook weer niet. Snow Leopard is dit echter weldegelijk... ik denk dat we eindelijk een echte presentatie van het geheel krijgen te zien.

“Last June, we gave developers an early look at the powerful new technologies that form the underpinnings of Mac OS X Snow Leopard,” said Bertrand Serlet, Apple’s senior vice president of Software Engineering. “At WWDC, we will be giving our developers a final Developer Preview release so they can see the incredible progress we’ve made on Snow Leopard and work with us as we move toward its final release.”

[ Voor 39% gewijzigd door vgroenewold op 03-06-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:56:
Ik verwacht eigenlijk dat het leeuwendeel van de keynote wederom over de iPhone zal gaan, en slechts een beperkt deel over Snow Leopard. En wat mij betreft, zou dat erg jammer zijn. Ik wil dolgraag een iPhone, maar het begint er stilaan op te lijken dat Apple niets anders meer doet dan iPhones bouwen.
Dat baseer je ook alleen maar op de geruchten volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

At WWDC, we will be giving our developers a final Developer Preview release so they can see the incredible progress we’ve made on Snow Leopard and work with us as we move toward its final release.”
Daadwerkelijke release is op de korte termijn dus nog niet aan de orde, als ik het goed interpreteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:31:
[...]

Daadwerkelijk release is op de korte termijn dus nog niet aan de orde, als ik het goed interpreteer.
Ik verwacht dat Snow Leopard in september/oktober uit komt.. net zoals ze gedaan hebben met Leopard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

vgroenewold schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:15:
@Whieee: Dat denk ik dus niet, als tenminste het statement van 1 year later klopt. Natuurlijk kan de iPhone daar een belangrijk deel in nemen, maar zulke enorme verbeteringen zijn er wat geruchten betreft nu ook weer niet. Snow Leopard is dit echter weldegelijk... ik denk dat we eindelijk een echte presentatie van het geheel krijgen te zien.

“Last June, we gave developers an early look at the powerful new technologies that form the underpinnings of Mac OS X Snow Leopard,” said Bertrand Serlet, Apple’s senior vice president of Software Engineering. “At WWDC, we will be giving our developers a final Developer Preview release so they can see the incredible progress we’ve made on Snow Leopard and work with us as we move toward its final release.”
Ik denk het niet, op de banner staan alleen maar icoontjes van iPhone Apps:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3196/3591148391_96e9a3b4af.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Daar heb je gelijk in ja, dat geeft weer aan dat de App-store een grote rol gaat spelen, niet perse de iPhone nr. 3. Zoals ik aangeef hierboven wordt Snow Leopard zonder twijfel ook behandelt en waarschijnlijk dus aangekondigt voor release over een maadje of 2-3. Tenzij ze MS voor willen zijn, misschien wat dat betreft nog een verrassing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Sluuz schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:30:
[...]

Het aantal megapixels an sich betekent niet dat een camera beter is dan eentje met minder megapixels. Dus je blind staren op de megapixel spec lijkt me wat onzinnig. Daarnaast denk ik ook niet dat de iPhone even dun gaat worden als de iPod touch. Er zit toch een stukje meer technologie in welke simpelweg ruimte nodig heeft. Beetje onrealistische wensen als je het mij vraagt. Als de iPhone hier namelijk niet aan voldoet, welke telefoon dan wel (dus die camera en even dun als de iPod Touch)?
Daarom zei ik ook, het maakt mij niet per se uit hoeveel MP, zolang de camera maar beter wordt. En op de vraag welke telefoon dan wel... dan maar niks. dan neem ik wel een goedkope telefoon met sim only ofzo.
Ik vind mijn wensen niet zo heel gek, wat betere camera en wat dunner... dat is t voornamelijk.

We'll find out soooooon enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:55
Mocht er een nieuwe Iphone komen, is deze dan meteen in Nederland verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:21:
Dat weet -behalve de hoge mensen in Cupertino- niemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Dirk0s schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:21:
Hij zal wss pas in juli uitkomen.. wel met WWDC gepresenteerd worden.. hij zal dan wss net als vorig jaar wereldwijd tegelijkertijd worden gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:02

Maartenvs

For Sale

Zijn er hier mensen die een beta draaien van snow leopard? Ik heb nog niemand gehoord over de mogelijkheid om met snow leopard van grafische processor te wisselen zonder uit te loggen. Iemand hier al meer van vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 20:43

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Grappig overzicht van eventuele vernieuwingen iPhone:
http://thegreenroomblog.f...raphic-rumor-round-up.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 10:36

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Eswip schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:05:
[...]

Ik verwacht dat Snow Leopard in september/oktober uit komt.. net zoals ze gedaan hebben met Leopard.
Leopard was gepland voor het voorjaar maar werd uitgesteld omdat er te veel ontwikkelaars bezig waren met het iPhone OS. Het zou natuurlijk wel fijn zijn als Snow Leopard dit jaar nog uitkwam, maar de eerdere releasedatums zijn daarvoor geen enkele indicatie, zeker niet in dit stadium waarbij we nog niet weten hoe ver men is, of welke features er in zitten.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Johnny schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:21:
[...]

Leopard was gepland voor het voorjaar maar werd uitgesteld omdat er te veel ontwikkelaars bezig waren met het iPhone OS. Het zou natuurlijk wel fijn zijn als Snow Leopard dit jaar nog uitkwam, maar de eerdere releasedatums zijn daarvoor geen enkele indicatie, zeker niet in dit stadium waarbij we nog niet weten hoe ver men is, of welke features er in zitten.
Als developers een final preview versie krijgen.. dan zal het een paar maanden duren. Wijdens WWDC 2007 kregen ze ook een final preview, en 3 a 4 maanden daarna was de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Laatst online: 28-09 17:06
Bedankt voor het posten, leuk overzichtje :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

lowfi schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:38:
Het niet afspelen van semi legale content is wat mij betreft de grootste dealbreaker met dat dan.
Eens. Om die reden gebruik ik 'm al een tijd met de XBMC port voor de Apple TV. Dat maakt het pas echt een leuk apparaat :) En voor muziek spelen is ie met de standaard software al geweldig in combinatie met een iPod Touch of iPhone voor de bediening (kun je de TV uit laten staan en alles remote browsen/bedienen).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

niet veel nieuws te vertellen vandaag, ik vind het knap dat Apple dit soort zaken goed geheim kan houden.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Mwoa, dat is wel beter geweest in het verleden volgens mij. Als ik tegenwoordig Macrumors.com volg, weet ik vaak toch al 90% van de zaken die ook daadwerkelijk worden aangekondigt. Moet ik het dus eigenlijk links laten liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch heb ik zo'n vaag vermoeden dat Mister Jobs himself maandag avond de Keynote wel eens zou kunnen presenteren. En het laatste gerucht dat ik weer vernam is dat de nieuwe Iphone de "Iphone Video" gaat heten.

http://www.mobielnieuwsnet.nl/

check deze site ook voor de laatste geruchten!!!

Kan niet wachten tot maandag.... SNOW LEOPARD!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:36:
En het laatste gerucht dat ik weer vernam is dat de nieuwe Iphone de "Iphone Video" gaat heten.
Erg krom, aangezien de iPhone vanaf het begin al video kon spelen. De iPod Video was nog een nieuwigheid een paar jaar geleden maar "iPhone Video" zou nu nergens op slaan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:35

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.com/files/image/00000/Picture%2027(5).png

Afkomstig van de AT&T website (intern). Ben benieuwd..

[ Voor 27% gewijzigd door Erhnam op 05-06-2009 10:24 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Erhnam schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:23:
[afbeelding]

Afkomstig van de AT&T website (intern). Ben benieuwd..
Dat ziet er leuk uit... :+

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 13:19
Exirion schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:45:
[...]

Erg krom, aangezien de iPhone vanaf het begin al video kon spelen. De iPod Video was nog een nieuwigheid een paar jaar geleden maar "iPhone Video" zou nu nergens op slaan.
Video afspelen kan al ja, maar video recording en streaming (a la tv kijken) nog niet. Dus ik zou iphone video nog wel logisch vinden.

Overigens vraag ik me af of video recording in 3.0 op de 3G ook beschikbaar komt. Toch apart dat het wel mogelijk is (cycorder bij jailbreak), maar het er niet standaard inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:25

HaterFrame

Well... Poo came out!

KingKoning schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:47:
[...]

Video afspelen kan al ja, maar video recording en streaming (a la tv kijken) nog niet. Dus ik zou iphone video nog wel logisch vinden.

Overigens vraag ik me af of video recording in 3.0 op de 3G ook beschikbaar komt. Toch apart dat het wel mogelijk is (cycorder bij jailbreak), maar het er niet standaard inzit.
De mogelijkheid is er idd maar heb je de kwalliteit van de opnames gezien? Die is echt beroerd. Apple kennende bouwen ze zoiets alleen maar in als het van goede kwalliteit is, voldoet het niet dan maken ze het ook niet.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Exirion schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:45:
[...]

dan hebt je het niet goed gevolgd juist video recording! en editing zijn 2 veel besproken geruchten!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

rammes schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:25:
dan hebt je het niet goed gevolgd juist video recording! en editing zijn 2 veel besproken geruchten!
Kan best, maar dan vind ik simpelweg "Video" een weinigzeggende naam. Het suggereert namelijk zoals bij de iPod Video destijds dat video playback een nieuwe feature is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Exirion schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:35:
[...]

Kan best, maar dan vind ik simpelweg "Video" een weinigzeggende naam. Het suggereert namelijk zoals bij de iPod Video destijds dat video playback een nieuwe feature is.
jep en dat klopt dan helemaal want video recording is een nieuwe feature. :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:51
Dat moet dan wel iets heel bijzonders worden....

Beetje moe word je wel van al die shady spyshots :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ja leef je in een HD tijdperk.. krijg je nog van die 0.3megapixel foto's

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:30
Lol, het moet niet gekker worden. Straks gaan jullie nog klagen dat de geruchten niet kloppen :z

Wacht gewoon rustig af, het is nog een weekendje. Je moet vooral niet teveel verwachten, anders ben je altijd teleurgesteld. Apple zal echt wel met wat moois komen, maar wat... tja... ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
Afbeeldingslocatie: http://files.macbidouille.com/mbv2/news/news_06_09/iphone.jpg
Mooi plaatje van hardmac.com, vrees dat het een soep is maar ziet er wel ontzettend mooi uit.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Die zou ik direct kopen :P Maar ach, het maakt eigenlijk ook niet uit, ik koop de volgende sowieso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Die foto is fake. Dit is een mockup van een duitser ( http://www.iphone-ticker....de-angebote-von-orangeat/ ) die industrieël design studeert en heeft deze mockup gemaakt. Die gast heeft wel gevoel voor stijl naar mijn idee. Ik zou deze zo in de winkel kunnen zien liggen.

[ Voor 19% gewijzigd door DeluxZ op 05-06-2009 18:56 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Het ziet er naar uit dat de nieuwste versie van de iPhone eerder wordt gelanceerd dan aanvankelijk werd gedacht. In zijn recensie van de Palm Pre, een directe concurrent van de iPhone, laat de gezaghebbende technologiejournalist Walt Mossberg zich namelijk ontvallen dat de nieuwe iPhone volgende week al uitkomt.

Mossberg, die werkzaam is voor de Wall Street Journal, is volgens verschillende technologieblogs als een van de weinigen al in het bezit van een nieuwe iPhone. Hoewel hij er officieel nog niks over mag zeggen verraadt Mossberg tussen de regels door toch al een aantal details over het nieuwe toestel. Zo beschikt de nieuwste iPhone waarschijnlijk over een aanmerkelijk betere camera, een geïntegreerde radiotuner, een OLED-scherm, snellere processor en een kompas.

Aanvankelijk werd de nieuwe iPhone pas aan het einde van de maand verwacht.

Bron: http://frontpage.fok.nl/n...we-iPhone-lekken-uit.html

En de recensie van de Palm Pre, waarin je Mossberg hoort blaten vanaf 01:50
http://ptech.allthingsd.c...-new-pre-takes-on-iphone/

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 05-06-2009 19:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Walt Mossberg zei vorig jaar ook in April (geloof ik) dat de iPhone binnen 60 dagen 3G zou hebben :) het zou best wel eens zo kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mossberg is wel erg gerespecteerd daarzo, denk zelf ook best dattie al 'n nieuwe iPhone heeft..
En dit zal echt wel kloppen aangezien hij niet zomaar iemand is in multimedialand, zal de 8e dus wel zijn :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Maverick schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:36:
[afbeelding]
Mooi plaatje van hardmac.com, vrees dat het een soep is maar ziet er wel ontzettend mooi uit.
Prachtig ontworpen!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nou die home button is niet echt ergonomisch verantwoord :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 20:43

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

iPhone 2009 gevonden in abonnementensysteem T-Mobile Nederland
http://www.iphoneclub.nl/...steem-t-mobile-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 02-10 09:47
Ik blijf het vreemd vinden dat in die screenshot de iPhone 2G staat, terwijl die officieel in Nederland nooit op de markt is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
ik mag vanaf precies vanaf aankomende maandag verlengen dus mij zou het niet slecht uitkomen als hij meteen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 12:46
dev10 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 17:47:
Ik blijf het vreemd vinden dat in die screenshot de iPhone 2G staat, terwijl die officieel in Nederland nooit op de markt is geweest.
iPhone 2G bestaat ook niet, de eerste iPhone wordt door apple gewoon iPhone genoemt.
De iPhone 3G is versie 2 van de iPhone.

Bij de iPods was het zo dat de g staat voor generatie en niet voor de internet vebiding techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 3G V2, iPhone Lite, iPhone 2009, iPhone Nano, iPhone Video, iPhone HD,

Hoe hij ook heet, ik ga em sowieso halen !!
Kheb al heel lang spijt dat ik die verdoemde Samsung u700 heb gehaald(die nu voor de 4e keer kapot is) in plaats van een Iphone...
Biggest mistake EVAH!!
Maar gelukkig verloopt mn abbonement bijna!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Hartstikke nep. kijk naar deze foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/06/06-06-09iphonerum.jpg
En dan naar dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.theiphoneblog.com/images/stories/2009/03/iphone_30_home_screen.png
Exact gelijk (zie datum en tijd), deze is dus gebruikt om het plaatje te soepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kan toch ook gewoon een screenshot van het toestel zelf zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Laatst online: 29-09 08:53

fjs

PSN: ftltc

Je dat dit topic beter 'nieuwe IPhone' kunnen noemen i.p.v. WWDC keynote.
Wordt een beetje moe van die iPhone.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 10:55:
Kan toch ook gewoon een screenshot van het toestel zelf zijn...
Dat plaatje komt hier http://www.theiphoneblog....eta-software-walkthrough/ vandaan. Lijkt me niet dus ;)
En dan zou hij tegelijkertijd met het plaatje het screenshot gemaakt moeten hebben. Tamelijk onwaarschijnlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Maverick op 07-06-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

En als je naar de URL van dat screenshot kijkt zie je ook dat het al in Maart gemaakt is. Het kan ook toeval zijn, maar dat lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk. Het is wel gewoon de standaard spingboard layout van 3.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:36:
Als dat de nieuwe iPhone gaat worden... dan vrees ik dat ik de oude mooier vond. K bedoel, die achterkant is nog wel om aan te zien, maar de voorkant vind ik spuuglelijk!

maarja... wie ben ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

fjs schreef op zondag 07 juni 2009 @ 10:57:
Zoals blijkt uit dit topic zijn daar de meeste mensen horny voor aan het worden lijkt me niet zo gek..
Er zijn honderduizendenden mensen wel iPhone geil, maar die hebben niks met Mac OSX en dergelijke.
Zelf geef ik bijvoorbeeld niks om dat Snow Leopard ofzo, dus ik zal 't daar ook niet over hebben hierzo.
Ik praat wel over de iPhone, want dat is gewoon een mooie device zonder andere Apple muk te hoeven hebben.
Maverick schreef op zondag 07 juni 2009 @ 11:01:
Dat plaatje komt hier http://www.theiphoneblog....eta-software-walkthrough/ vandaan. Lijkt me niet dus ;)
En dan zou hij tegelijkertijd met het plaatje het screenshot gemaakt moeten hebben. Tamelijk onwaarschijnlijk.
Ajaa dat is een beetje gek :)

Tevens is het volgens mij niet hetzelfde plaatje, kijk maar naar het batterij-icoontje :)
(lijkt me dat hij niet kan opladen als er geen oplader aan hangt ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 07-06-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:55
Is er ook een mogelijkheid om dit morgen live mee te kijken via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 06:14
Dirk0s schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:26:
Daar ikzelf ook een beetje een newbie ben op dit gebied, jouw vraag is vanuit Apple perspectief niet mogelijk. Ze plaatsten wel meteen na de keynote een podcast met de hele show.

Toch weten vaak journalisten van blogs ofzo audio-apparatuur en misschien wel video de zaal in te krijgen waardoor het live uitgezonden kan worden.....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:18
Dit staat echt 5 regels verder in de topicstart:
Hoedje schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:18:
Waar te volgen?

Er zijn geen livestreams beschikbaar. Apple stelt wel binnen enkele uren de keynote beschikbaar op de website en via de keynote podcast.

Soms zijn er live audiofeeds en er zijn natuurlijk altijd tekstfeeds. Als de keynote dichterbij komt, zal ik de mogelijkheden op een rijtje zetten :)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Overal zeggen ze wel dat de iphone in het mat zal verschijnen, misschien kan deze straks ook wel inductief opgeladen worden zoals de Palm Pre, deze heeft ook een matte achterkant.
Een soort docking station waarop je dus je batterij en je itunes kunt bijwerken.
Zou leuk zijn :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook liefst heel wat veranderingen zien, of gewoon nieuwigheden.

er wordt door de hele wereld vooral op de iphone gelet, en hoewel ik er nog steeds geen heb, zit ik daar ook wel enigzins op te wachten, maar kan me niet veel voorstellen hoe deze nog veel verbeterd worden. wat er volgens mij meer kan gebeuren is dat ze de iphone als maar meer te proberen onderscheiden van andere smatphones door enkele 'gadgetfuncties'.

snow leopard komt er binnekort aan, en waarschijnlijk heel wat uitleg en demo's daar rond.

wat er van hardware te verwachten valt is riskant, maar volgens mij is zitten nieuwe cinema display's (of maten) er zowieso aan te komen, maar mss ng niet meteen.

iets wat ik nog nergens ben tegengekomen, maar volgens mij wel eens zou kunnen geproduceerd worden is een gesturepad. dit bestond van het bedrijf fingerworks en is misterieus opgekocht door ongenoemde koper.
en met wat we zien in de macbooks van tegenwoordig is dat daar ook al gestures in voorkomen, maar nog niet zo volledig als met die van fingerworks kon.
apple probeert in alles zo compleet en zo uniek mogelijk te zijn.
tegenwoordig een imac of mac pro kan alles, maar zo een gesturepad zou werk vereenvoudigen, versnellen en das goed voor de productiviteit.
ook het verkleinde 'imac toetsenbord' bij de meest recente imacs doet mij denken dat daar plaats gemaakt wordt voor een dergelijk pad.
en omdat apple toch begonnen is met gestures, zie ik een tablet ook nog in het gamma komen.
maar die verwacht ik eerder op latere datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02
Fietsbel schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:53:
Overal zeggen ze wel dat de iphone in het mat zal verschijnen, misschien kan deze straks ook wel inductief opgeladen worden zoals de Palm Pre, deze heeft ook een matte achterkant.
Een soort docking station waarop je dus je batterij en je itunes kunt bijwerken.
Zou leuk zijn :P
Wat heeft een matte of glimmende achterkant te maken met het wel of niet inductief kunnen opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah btw, over het uiterlijk van de iphone
http://macenstein.com/default/archives/4364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Lol. Yellow with fluffy bunnies. Als het nep is heeft de maker in ieder geval humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjs schreef op zondag 07 juni 2009 @ 10:57:
Het is i.d.d. een iPhone topic geworden zowat. Ik volg de Apple nieuwtjes niet zo (behalve iPhone), maar als ze morgen iets boeiends kwa OS te melden hebben, EN een iPhone lanceren, dan valt dat OS helemaal stil denk ik :). Iedereen is op die iPhone gericht.

Ik zie het wel, ik hoop op een nieuw model, ik ben mijn Windows telefoon zat en door een of andere raar iets kan ik niet meer bellen en SMS-en (wel weer gebeld worden en SMS-jes ontvangen). Tuurlijk gaat dat over met een hardreset, maar zit ik daar op te wachten? Als ze een nieuwe aankondigen (kans lijkt met de minuut/het gerucht groter te worden), dan zal ik hem zeker sterk overwegen.

Maar als het weer T-Mobile only is dan moet ik nog even goed nadenken. Met Vodafone heb ik prima bereik, met T-Mobile niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:36:
[...]

Het is i.d.d. een iPhone topic geworden zowat. Ik volg de Apple nieuwtjes niet zo (behalve iPhone), maar als ze morgen iets boeiends kwa OS te melden hebben, EN een iPhone lanceren, dan valt dat OS helemaal stil denk ik :). Iedereen is op die iPhone gericht.

Ik zie het wel, ik hoop op een nieuw model, ik ben mijn Windows telefoon zat en door een of andere raar iets kan ik niet meer bellen en SMS-en (wel weer gebeld worden en SMS-jes ontvangen). Tuurlijk gaat dat over met een hardreset, maar zit ik daar op te wachten? Als ze een nieuwe aankondigen (kans lijkt met de minuut/het gerucht groter te worden), dan zal ik hem zeker sterk overwegen.

Maar als het weer T-Mobile only is dan moet ik nog even goed nadenken. Met Vodafone heb ik prima bereik, met T-Mobile niet echt.
In het verleden lanceerden ze ook gewoon meerdere sublieme dingen door elkaar. Ik zie het probleem niet zo.

Ik hoop op een release date van Leopard, en een OS3.0 van iPhone. Een aantal updates voor de pro apps zoals Apperature zou ook geen slecht idee zijn omdat deze een beetje ondergeschoven worden door al dat consumenten geweld.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Philflow schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:08:
Lol. Yellow with fluffy bunnies. Als het nep is heeft de maker in ieder geval humor.
Tsjaa de iPods hebben ook al tig kleuren, waarom dan geen iPhone uitbrengen in verschillende kleuren..
Om zo nog meer bij de klant te passen qua style, zodat de klant denkt: 'Weet je wat ik koop 'n iPhone'

Zelf heb ik gekozen voor 'n zilveren iPod nano 4th generation met 'n zwart clickwheel, zou best mooie iPhone kleur zijn

* CLB vind het nu wel heel spannend worden voor morgen, destemeer omdat ik een iPhone wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die maandag niet online kunnen zijn maar het geheel wel willen volgen:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4256
CLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:56:
[...]

* CLB vind het nu wel heel spannend worden voor morgen, destemeer omdat ik een iPhone wil
Same here :D Ik kan volgende maand verlengen, en ik zit nu al bij T-Mobile.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:41:
Same here :D Ik kan volgende maand verlengen, en ik zit nu al bij T-Mobile.
Ajaa dat is ook nog zoiets, zelf hoop ik op simlockvrije verkoop of anders geen T-Mobile alleenrecht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:39

Jazzper

BB4E^Guerilla

en same here... ik moet verlengen na 2 jaar HTC abonnement. Kom maar door met die nieuwe iphone!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:36:
[...]
Simlockvrije losse iPhone kopen en dan het Vodafone iPhone-abo nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.iphoneclub.nl/...ote-op-omt-en-iphoneclub/

Zou volgens het artikel redelijk actueel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
der is ook altijd een site met een link naar de keynote die "spoilervrij" is. Die wordt dan gepast als ie online staat. Weet alleen niet meer welke site dat is. Iemand een idee en een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.