Toon posts:

Wat doe jij deze zomer om je PC koel te houden - Deel 3

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:

• maks11223344
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 02-12 13:41
wat ik doe om mijn pctje draaiende te houden deze zomer: fans wat harder en gaan met die banaan :P
cpu (1055t) met een scyte mugen 2 blijft onder full load rond 61 hangen en gpu 2x (hd6950) blijfen rond de 76 graden hangen dus moet wel goed komen denk :)

• DiedB
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06-12 14:12
Mijn PC (specs in handtekening) zit in een Corsiar Carbide 500R, en de luchtafvoer aan de achterkant voelde als 40-50 graden gisteren (terwijl ik LoL speelde en een Minecraft-server hostte voor 9 mensen), dus dat valt reuze mee. i5 2500K zit op 4,7GHz. Fans waren wel op de hoogste stand, maar wat boeit dat, heb toch een headset op :P

Groter probleem is mijn uploadlijntje (ADSL2+ :(), slibt echt helemaal dicht met die 100KBps, ze mogen wel eens glasvezel aan komen leggen hier in Gouda...

[Voor 9% gewijzigd door DiedB op 24-05-2012 13:01]

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 04-11 09:13
Raampje open om de kamer koel te houden. Kast voert zelf genoeg afk.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 05-12 22:01

Pykow

Pykow Gaming | BuG

raam open, rolluik half open zodat de zon niet vollop de raam schijnt.
PC uit de zon houden.
Ventilator op me kamer als ik het werm begin te krijgen ;)

maar wat ik deze zomer ga doen met mijn huidige pc. is vervangen voor een nieuwe :P

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21:06

Compizfox

Bait for wenchmarks

DiedB schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:01:
Groter probleem is mijn uploadlijntje (ADSL2+ :(), slibt echt helemaal dicht met die 100KBps, ze mogen wel eens glasvezel aan komen leggen hier in Gouda...
DOCSIS (kabelinternet)? ;)

• DiedB
  • Laatst online: 06-12 14:12
Zou leuk zijn, maar ik moet nog wel een jaartje of twee wachten voor ik op mezelf ga wonen. Pa heeft geen zin in gedoe met andere internetabo's, al zou hij de upgrade naar glasvezel wel doen. Voor hem is het internet op dit moment goed dus hij laat het zo, en daar zal ik het voorlopig maar bij moeten houden :)

• Aardwolf
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07-12 02:08
Spul op een benchtable klatsen en eventueel de fans niet op 5V maar op 7 of 12V laten lopen. Maar het valt me allemaal nog niet erg tegen, zie plaatje, alles loopt dan nog op stock met verlaagde vcore. HDD's zijn opvallend warm, worden gekoeld door een enkele 100mm fan @ 1000 rpm.

Edit: Plaatje van afgelopen dinsdag (22 mei 2012).

[Voor 6% gewijzigd door Aardwolf op 24-05-2012 13:16]

• accountabc
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 06-12 23:04
Mijn laptop heeft het in de winter al lastig tijdens het gamen CPU naar 75, gpu >85. Wordt misschien toch tijd voor een notebookkoeler... Moest wel lachen om de zak bevroren erwten :P. Zijn er hier nog meer tweakers met creatieve laptopkoelsystemen?

[Voor 4% gewijzigd door accountabc op 24-05-2012 13:15]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je hebt van die koelertjes die een ventilator hebben en een compartiment voor ijsblokjes. Als serieus alternatief voor een airco stelt het niets voor maar het zou net genoeg kunnen zijn om je computer te koelen als je de uitstroom van zo'n ding tegen de plaats van de grootste luchtintake van je systeem neerzet. Als zo'n ding daar lucht van 20 graden of lager inblaast zit die computer tenminste weer in een microklimaatje met een redelijke 'omgevingstemperatuur'.

Wel continu flink ijsblokjes maken. ;)

• painkill
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 02-12 16:10

painkill

Pain(k)(ill)

Computer gewoon uit, kan toch niet in die kamer zitten, momenteel 31 graden..
Wil al tijden een airco, maar die dingen zijn best duur..

Mijn SNES verzameling!

• BGB4rn
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 07-12 16:25

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:35:
Je hebt van die koelertjes die een ventilator hebben en een compartiment voor ijsblokjes. Als serieus alternatief voor een airco stelt het niets voor maar het zou net genoeg kunnen zijn om je computer te koelen als je de uitstroom van zo'n ding tegen de plaats van de grootste luchtintake van je systeem neerzet. Als zo'n ding daar lucht van 20 graden of lager inblaast zit die computer tenminste weer in een microklimaatje met een redelijke 'omgevingstemperatuur'.

Wel continu flink ijsblokjes maken. ;)
Lekker veel vocht in je pc... naah misschien gewoon je koelers schoonmaken en je OC terugzetten/Onderklokken :)

Signature

• BTU_Natas
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 07-12 15:33

BTU_Natas

Superior dutchie

Mijn 2x 480gtx te vervangen voor 2x 670gtx.

Dik 250 watt verschil aan warmte afgifte. Hopelijk blijft de temperatuur in huis dan binnen de perken.

Van al dat vechten in skyrim, kan ik in komen dat het vermoeiend is, maar om dan ook daadwerkelijk met het zweet op mijn hoofd te zitten. Is me te realistische.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

BGB4rn schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Lekker veel vocht in je pc... naah misschien gewoon je koelers schoonmaken en je OC terugzetten/Onderklokken :)
Nee, ik geloof dat ze er zijn met een soort radiatortje als warmtewisselaar. Daardoor vindt de condensatie in de koeler plaats en wordt de uitgeblazen lucht alleen maar droger.

• JustAJ
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21:23
Ik? Ik doe helemaal niks om me pc koel te houden, daar zorgt 'tie maar lekker zelf voor. Ik zet 'm zelfs buiten :P

Temperaturen blijven erg goed, ik zit er ondertussen alleen mee dat de zon nu vol op de achterkant (aansluitingen) staat. Kan dat veel kwaad? Ik denk zelf van niet, maar zou het graag van meer mensen horen.
Zo maar is ff gamen, kijken hoe warm die dan wordt. Niet te warm denk, koeling is wel in orde =]

• Fordox
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:31

Fordox

00101010

JustAJ schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:37:
Ik? Ik doe helemaal niks om me pc koel te houden, daar zorgt 'tie maar lekker zelf voor. Ik zet 'm zelfs buiten :P

[afbeelding]

Temperaturen blijven erg goed, ik zit er ondertussen alleen mee dat de zon nu vol op de achterkant (aansluitingen) staat. Kan dat veel kwaad? Ik denk zelf van niet, maar zou het graag van meer mensen horen.
Zo maar is ff gamen, kijken hoe warm die dan wordt. Niet te warm denk, koeling is wel in orde =]
volgens mij is het binnenshuis kouder dan vol in de zon :P
en je kast slokt ook alle warmte op omdat deze zwart is. nooit aan te raden dus.

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• WietKop
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Jezus wie zet er nu een pc buiten? Er kunnen insecten in komen en stel dat er plots iemand belt ofzo, je maakt een praatje, de tijd passeert en plots zie je dat het regent...

• DJ-Visto
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 04-12 20:02

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Niks, net al de disks gecheckt niks boven de 45 graden en dat met 12 disks in een behuizing is al een prestatie :p

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01-12 13:17
kamertemperatuur: 31.5c (tijd om de airco maar is aan te zetten)

De PC staat de hele dag aan i.v.m. werk;

- i7 2600K @4.3Ghz, (auto-overclock 28%)
Idle: 36c
Load nog niet getest (ook geen zin in, moet weer verder aan het werk :) )

Evga GTX 460 SSC
Idle: 41c

SSD Samsung 830 Series
Idle: 29c

Harddisk Samsung 103SJ
Idle: 35c

Harddisk Samsung 103UJ
Idle: 31c

Reden verschil in temperatuur tussen de schijven is de plaats van de fan. Ik heb een HAF332. Lijkt mij op zich prima, alleen de CPU zou misschien iets beter gekoeld kunnen met bijvoorbeeld een andere cooler. Dat is op dit moment de Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2.

Ben niet zo thuis in dat hele fan-tweaken, ik kan in AIDA wel enkele waardes hieronder zetten, qua RPM zitten ze allemaal vrij laag wat kan ik daar aan doen? Moet ik een controller hebben of kan ik dit met een programma nog ergens opschroeven? Hij is nu ook best wel stil maar geluid is voor mij niet zo'n probleem, gaat toch muziek overheen.

Fans RPM:

CPU: 473
Systeem: 164
Aux: 164
Chassis: 992
Stroom: 164
GPU: 1740 (40%)

Ik heb geen idee of bovenstaande waardes goed zijn of niet. Nog nooit in verdiept eigenlijk. Spul draait op een Asus P8Z68-V PRO Gen3.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

@DiedB, Glasvezel, brief gekregen dat ze binnenkort gaan beginnen (eind oktober)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dell1704
  • Laatst online: 20-06-2014
Niks denk ik gewoon als hij te warm wordt de deksel van de case halen en check dit YouTube: overclocking ati radeon hd 5450

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 02:42
Ik heb op de rommelmarkt voor 2 euro een klein tafelventilatortje gekocht.
Deze houdt nu mijn openstaande kast koel. Van het extra geluid heb ik met mijn zwakke gehoor geen last. ;)

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pgm5700
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04-01-2017
Vandaag hier buiten 28°, binnen 24, de pc heeft er weinig last van.
Temperature 0 34°C (93°F) [0x22] (SYSTIN)
Temperature 1 17°C (61°F) [0x21] (CPUTIN)
Temperature 2 30°C (86°F) [0x3C] (AUXTIN)
Fan 0 747 RPM [0xE2] (SYSFANIN)
Fan 1 1430 RPM [0x3B] (CPUFANIN0)
Fan 2 715 RPM [0x3B] (AUXFANIN0)
Fan 3 1467 RPM [0x73] (CPUFANIN1)

Een briesje volstaat hier, om het koel te houden, maar binnenkort komt een YVY-Bridge systeem in de plaats, dat word andere koek dan mijn huidige Core Core 2 Quad Q9300 (ja, oudje maar voorbeeldig gewerkt to op heden)

Hardware monitor ATI Radeon HD 5700 Series
Temperature 0 39°C (102°F) (GPU Core)

Hardware monitor WDC WD10 EARS-00Y5B1
Temperature 0 27°C (80°F) [0x1B] (Assembly)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 15:42
idle temps boeien niet denk ik in dit topic :P
dan komt bij mij t zwikje op de watertemp van de vijver uit... 18 graden ofzo....

load, daar gaat t om :+ ;)

en tijdens gamen wordt t spul ook niet 100% belast (dr zitten hier ook nog mensen die crunchen.... das aardige load ;) )

[Voor 4% gewijzigd door KaWaReZ op 25-05-2012 20:30]

• WietKop
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Jaja, vandaag en gisteren is het 30° en mijn nieuwe Fractal Design Arc Midi koelt goed genoeg!

Heb een AMD x4 955 geklokt op 4.0Ghz en een GTX 560 geklokt op 910mhz en onder load met dit weer krijgt de cpu 57° terwijl de gpu max 75° krijgt

Ik ben een tevreden mens :)

• hawker
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 14:34
Ik zit met mijn PC op een zolder waar ik de afgelopen week temperaturen tussen de 35 en 39 graden gemeten.
Mijn i7 2600k op 4.9Ghz vond dit blijkbaar een minder tof idee en besloot om maar eens een flink stuk instabieler te worden.Ik heb hem dus iets terug moeten klokken naar 4.7Ghz, waarna hij gewoon weer goed functioneerde.

Nu heb ik een Airco op mijn kamer staan ( Met een warmte slang door het raam naar buiten) die mijn kamer amper koeler maakt, omdat hij tot maximaal 28 graden kan koelen. Ik vraag mij dus eigenlijk ook af of het kwaad kan als ik de airco in mijn pc laat blazen? Er zit een waterfilter in, maar ik denk dat er alsnog condens op mijn pc naar voren zal komen, iemand een idee? :P

• AlexanderB
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:11

AlexanderB

7800 rpm

je krijgt pas condens als de pc kouder is dan de lucht die erlangs stroomt. zolang je pc aanstaat (en dus stroom verbruikt, en dus omzet in warmte) zal de pc altijd warmer zijn dan de lucht die dr langs stroomt.. no problem dus.

• hawker
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 14:34
Ok Thanx, binnenkort maar eens proberen dan, ben benieuwd in hoe verre dat invloed heeft op de temperaturen. :D

• Roel1966
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
De warmere dagen zijn er weer aangekomen en het topic hier herleeft weer maar inmiddels heb ik zelf geen problemen met koeling. Gelukkig dat Apple dat goed aangepakt heeft en mijn iMac eigenlijk totaal geen last heeft van warmte ondanks dat het best redelijk warm is op mijn kamer.

Voordeel bij een iMac is dat de kast volledig van metaal is en eigenlijk ook als een grote koelrib werkt want ik hoor ook verder geen enkele van de fans harder draaien. Maar enfin gezien het prijskaartje mag ik ook wel verwachten dat een iMac fatsoenlijk gekoeld is en ook koel blijft.

• Fordox

Fordox

00101010

Roel1966 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:38:
De warmere dagen zijn er weer aangekomen en het topic hier herleeft weer maar inmiddels heb ik zelf geen problemen met koeling. Gelukkig dat Apple dat goed aangepakt heeft en mijn iMac eigenlijk totaal geen last heeft van warmte ondanks dat het best redelijk warm is op mijn kamer.

Voordeel bij een iMac is dat de kast volledig van metaal is en eigenlijk ook als een grote koelrib werkt want ik hoor ook verder geen enkele van de fans harder draaien. Maar enfin gezien het prijskaartje mag ik ook wel verwachten dat een iMac fatsoenlijk gekoeld is en ook koel blijft.
apple gebruikt mobilityhardware zoals in een laptop. dus geen volwaardige grafische kaarten of cpu's (ookal is dat ook soms anders geweest) en dan mag dat ook wel lekker koud zijn met zon formaat :P

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Drucchi
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22:30
Bij mijn overclock, moest ik mijn Vcore al terugschroeven, om de temperaturen binnen de perken te houden. Maar eerlijk gezegd heb ik daar met de hitte hier nog geen vervelende effecten van ondervonden. Temperaturen zijn nog ruim binnen de marges.
Morgen ga ik wel mijn kast en GPU-koeler even ontstoffen, en nog wat dremelen om m'n H2O 620 in de SG05 te persen.

Plaatjes van de mod komen morgen wel :)

• peke
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:46
Ik ben maar eens begonnen om na 2 jaar Phenom 2 te gebruiken op stock instellingen om de cpu te undervolten.
Ik gebruik PhenomMsrTweaker en ga 2 P states gebruiken (idle en load).
Momenteel idle aan het uitzoeken met Prime 95, vcore is al 0.15V gezakt. :)

• Moi_in_actie
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:11
Drucchi schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:23:
Bij mijn overclock, moest ik mijn Vcore al terugschroeven, om de temperaturen binnen de perken te houden. Maar eerlijk gezegd heb ik daar met de hitte hier nog geen vervelende effecten van ondervonden. Temperaturen zijn nog ruim binnen de marges.
Morgen ga ik wel mijn kast en GPU-koeler even ontstoffen, en nog wat dremelen om m'n H2O 620 in de SG05 te persen.
Die temperaturen zijn behoorlijk hoog gezien de clockspeed en het voltage, dat ligt net onder mijn temps bij 4.2Ghz met 1.36V. Net even Prime gedraaid met een kamertemperatuur van 32+ graden, die bleef hangen rond de 74-76. Uitstoffen lijkt me geen slecht idee, of eens kijken naar de airflow in de kast. :+

Heb inmiddels mijn overclock iets terug gezet, multiplier 2 tikjes omlaag en de vCore naar 1.28V. Met deze temperaturen ben ik toch niet van plan zware benchmarks ofzo te draaien, dus 3.8Ghz is meer dan genoeg, kunnen alle fans op low blijven draaien :)

Ryzen 7 3700X @4275Mhz ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Ik hoef gelukkig niets te doen. Goede kast, goede airflow, goede en stille fans, enorme koelblokken en nog geen overclock. Als het ding dan nog niet koel zou blijven zou ik het ook niet meer weten.

De ramen staan vooral voor mijzelf wagenwijd open, anders houd ik het vrij slecht uit :Y Het kan hier met de boel dicht, of beter, niet wagenwijd open, echt ontzettend warm worden.

[Voor 33% gewijzigd door Camacha op 27-05-2012 01:35]

Persuader of bytes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:33
Mijn PC met een Q9550 @ 3,8Ghz en gekoeld door een Z600+1fan in een CM Cosmos S met 3 systeem fans (4 met de optionele CPU fan) houd het goed uit met zijn overclock :). Ik zit op zolder dus daar kan het behoorlijk warm worden. CPU cores schommelen rond de 43 - 50 en onder het gamen max 60. De fans staan Op z'n zachtst wat geloof ik 500 - 800 RPM is uit mn hoofd.

Nou weet ik niet zeker naar welke metingen ik moet kijken aangezien de cores altijd hoger zijn dan de CPU zelf in everest en alle andere tools. Wat is nou de temp. Waar ik naar moet kijken? Wellicht de fans op normale snelheid zetten.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaWaReZ
AlexanderB schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:34:
je krijgt pas condens als de pc kouder is dan de lucht die erlangs stroomt. zolang je pc aanstaat (en dus stroom verbruikt, en dus omzet in warmte) zal de pc altijd warmer zijn dan de lucht die dr langs stroomt.. no problem dus.
wat bij mij dus het geval is ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22:30
Moi_in_actie schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:22:
[...]

Die temperaturen zijn behoorlijk hoog gezien de clockspeed en het voltage, dat ligt net onder mijn temps bij 4.2Ghz met 1.36V. Net even Prime gedraaid met een kamertemperatuur van 32+ graden, die bleef hangen rond de 74-76. Uitstoffen lijkt me geen slecht idee, of eens kijken naar de airflow in de kast. :+

Heb inmiddels mijn overclock iets terug gezet, multiplier 2 tikjes omlaag en de vCore naar 1.28V. Met deze temperaturen ben ik toch niet van plan zware benchmarks ofzo te draaien, dus 3.8Ghz is meer dan genoeg, kunnen alle fans op low blijven draaien :)
Klopt, maar ik heb dus een mini-itx kast, met een scythe shuriken.... En de overclock kan ook wel beter, 3400 MHz is ook wel mogelijk. Maar ik hoop dat de 620 wat verkoeling zal brengen :)

Zeker weten dat de temps beter zijn :) :

Daarbij zeg ik nog dat met de shuriken, de temperaturen nog verder opliepen, terwijl ik dat bericht schreef.... 90 graden :F :')
Heel blij met de nieuwe koelig oOo tijd om verder te gaan clocken :*)

[Voor 16% gewijzigd door Drucchi op 28-05-2012 13:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-10 21:21
Wat ik doe in de zomer om mijn pc koel te houden? Nu mijn extra radiator binnen is niks.

OPT2 is de temperatuur van het water en klikbaar voor groter.

Mijn i7 loopt nu op 4 GHz geheel passief gekoeld door mijn 1080 en 480 radiator op max 71 graden. En in die loop zitten ook nog twee 5870's, zoals te zien in mijn wallpaper. Best tevreden zo, heerlijk stil. Al wil ik toch wel wat fans die ik gewoon bijna altijd uitzet...

[Voor 3% gewijzigd door thomasie op 28-05-2012 18:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:25
ik zet de airco wat hoger, maar die grap is vast al gemaakt.

Maar on-topic, mijn waterkoeling houd het prima, temps stijgen evenveel als de kamer temperatuur alleen, maar dat maakt niet uit van 30 naar 40 is geen probleem

[Voor 58% gewijzigd door sjaakwortel op 28-05-2012 18:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:23
Voor mijn pc heb ik de fans even wat harder gezet met mijn fancontroller, maar de temperaturen zijn sowiezo wel hoger dan normaal, dit geeft alleen een wat steviger airflow.

Voor mijzelf, heb ik zoals ieder jaar weer een AT voeding, ingebouwd in een houten kistje, met alle aansluitingen behalve molex'jes er af gesoldeerd. En 2 120mm fans op mij gericht (niet direct op m'n gezicht, das vervelend, maar het scheelt wel enorm) :)

EDIT:

Core i5 750 @ stock onder een Coolermaster V8: 39/37/40/37 graden, met desktop gebruik

GTX560 DirectCU II @ stock 39 graden

[Voor 13% gewijzigd door FastFred op 28-05-2012 21:35]

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RyuuPro
  • Laatst online: 18-10 13:22

RyuuPro

That Damn Fly

Het enige wat ik hoef te doen is mijn fancontroller op standje 4 (van 6) ipv 2 te zetten.

Mugen 2 Rev B, 2x 140 mm intake en 1x 140 mm + 1x 200 mm outtake houden alles dan wel koel.

Kaze Ni Nare

• FreeLighting
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-12 21:43

FreeLighting

Rood is voor hoeren!

Wat ik deze zomer doe om 'm koel te houden?

Voor de helft van de zomervakantie 'm uit hebben staan omdat m'n 1TB schijf naar RMA is en geen vervanger heb.. Hopen dat WesternDigital opschiet met vervanger sturen, en dan hoogstens ventilator op stand 1/5 staan.

Vriend van me heeft constant een ventilator op stand 3/3 staan omdat ie zonder niet langer werkt dan 5 minuten..

Zitten er minimaal 3072 RGBW ledjes op per paneel? Dan kan ik er mee aan het werk!

• WK100
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:07

WK100

Zeer baas.

Ik wil graag weten wat ik kan doen om mijn kamer koel te houden, niet mijn PC maar mijn kamer :P
Als ik nu een potje BF3 speel wordt mijn kamer soms wel 35 graden! Yep om te zweten 8)7 .

Is het mogelijk om een radje aan de buitenkant van mijn muur dakkapel te plaatsen en slangen doorvoeren naar binnen? Zo ja, kan ik er problemen mee krijgen?

• zoepersooi
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19:33
wat je kan doen is in een airco investeren

of:
http://nl.hardware.info/n...met-afneembare-ventilator

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• Fordox

Fordox

00101010

WK100 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:43:
Ik wil graag weten wat ik kan doen om mijn kamer koel te houden, niet mijn PC maar mijn kamer :P
Als ik nu een potje BF3 speel wordt mijn kamer soms wel 35 graden! Yep om te zweten 8)7 .

Is het mogelijk om een radje aan de buitenkant van mijn muur dakkapel te plaatsen en slangen doorvoeren naar binnen? Zo ja, kan ik er problemen mee krijgen?
is mogelijk zolang je pomp het maar trekt en je geen condens krijgt. maar condens lijkt me lastig in deze tijd van het jaar, niet aan te raden in de winter :)

• 330656
  • Laatst online: 15-09-2015
Ik ga een extra 240MM rad bijplaatsten.

Heb een i7-2600K met een gtx-580 beide in de loop met een 360MM Rad en deze kan het lange niet doen met dit weer.

Ook komt er een slang uit de muur van een wasdroger met een stof filter ervoor zodat ik koudelucht uit de kruipruimte kan aanzuigen in mn kamertje.

Het is een klein hokje, 2 bij 3 met 2 schuine daken :P

• WK100

WK100

Zeer baas.

Fordox schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:20:
[...]

is mogelijk zolang je pomp het maar trekt en je geen condens krijgt. maar condens lijkt me lastig in deze tijd van het jaar, niet aan te raden in de winter :)
Wat is het grote probleem van condens dan? Roest?

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

WK100 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:33:
[...]

Wat is het grote probleem van condens dan? Roest?
Hmm, water plus elektriciteit, wat gebeurde er ook alweer.

Ik zou zeggen, pak eens de plantenspuit, en spuit een paar keer over je mobo heen, je mag de bevindingen van het practicum melden in dit topic.

spoiler: bzzzzzzzt plof

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• FastFred
  • Laatst online: 22:23
Heb hier nooit last van extreme hitte (mede door McGiver oplossing in m'n vorige post op deze pagina). S'ochtends vroeg raam open, tegen het middag uur het raam dicht als het bloedheet en windstil is buiten (als het wel waait laat ik het raam lekker open, wind verkoelt nog een beetje). En s'avonds na een uur of 9 het raam weer open voor koele lucht

Oja, en mijn kamer zit aan de goede kant van het huis, staat alleen s'ochtends met de buitenmuur richting de zon, maar s'middags staat de zon juist op de andere kant van 't huis te bakken

[Voor 17% gewijzigd door FastFred op 30-05-2012 22:36]

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:03

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mijn oplossing? Computer uit en rustig met een koud drankje in m'n tuin gaan zitten ;)

Maar ik zou het niet weten, mijn iMac houdt het best goed uit en zo heet wordt het hier ook niet echt. Voorlopig hoor ik de fans nauwelijks, misschien gaat ie uiteindelijk iets harder blazen. Is ie meteen z'n stof kwijt :P

• WK100

WK100

Zeer baas.

VasZaitsev schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:36:
[...]

Hmm, water plus elektriciteit, wat gebeurde er ook alweer.

Ik zou zeggen, pak eens de plantenspuit, en spuit een paar keer over je mobo heen, je mag de bevindingen van het practicum melden in dit topic.

spoiler: bzzzzzzzt plof
Lol hoe komt die condens dan binnen in mijn kast? Ik ben gewoon benieuwd, niet verkeerd opvatten :P

• enthernal
  • Laatst online: 24-11 12:26
Die condens 'komt' niet binnen, die zit er al. Condens is wanneer het beetje water dat in de lucht zit zich gaat hechten aan een kouder oppervlak, in dit geval dus je waterkoeling loop als deze redelijk wat kouder is dan je kamertemperatuur.

• udybees
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23-03 21:01

Blauwe lampjes toevoegen om de boel er wat cooler uit te laten zien :-) helpt mijn 590 niet echt maar ach...

• pgm5700
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04-01-2017
Hoezo zomer, heb hier vrijwel elke dag regen (dus Waterkoeling). Raam open zetten hoeft ook al niet, amper 17 graden, maar de pc lust het wel.

• Boefmans
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 06-12 09:18
enthernal schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:27:
Die condens 'komt' niet binnen, die zit er al. Condens is wanneer het beetje water dat in de lucht zit zich gaat hechten aan een kouder oppervlak, in dit geval dus je waterkoeling loop als deze redelijk wat kouder is dan je kamertemperatuur.
Waterkoeling kouder dan kamertemperatuur..? Kan enkel met een chiller of dergelijk apparaat. Mt normale Watrkoeling niet.

mixing a drink and music

• InFamous
  • Laatst online: 22:54

InFamous

excommunicado

Boefmans schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:41:
[...]

Waterkoeling kouder dan kamertemperatuur..? Kan enkel met een chiller of dergelijk apparaat. Mt normale Watrkoeling niet.
Wel als je de rest van de vraag had gelezen, Hij wil een radiateur buiten hangen en in de winter kan dat inderdaad voor condens zorgen.

Formerly known as Ragdoll

• maks11223344
wat doet mijn pc om mij koel tehouden deze zomer zul je bedoelen ik heb een antec three hundred en de intake fans hangen in een soort deurtje bovenste intake heb ik opengeklapt en fan omgedraait die blaast nu luch op mij heerlijk zo met dit warme weer :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exile84
  • Laatst online: 01-08-2020
Ik laat wat fans extra (of harder) draaien via mijn fan controller.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NaoPb
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 26-11 14:12

NaoPb

blont ♥

Ik heb een paar van deze ventilatoren besteld voor mijn computer:
http://dx.com/p/av-8025m1...shless-cooling-fan-128161

Ik heb er hier al een paar van, maar die zijn inmiddels in gebruik in andere computers.
Ze zijn redelijk goedkoop en hebben een zeer goede luchtverplaatsing. De geluidsproductie valt heel erg mee, al zou ik ze niet bestellen als je gaat voor de ultieme stille setup.

Hé jij, met je sexy hersenen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• amas
  • Laatst online: 07-12 16:05

amas

Law of Nature: Chaos

Ik ben van plan om alle koelpasta te vervangen. Er zit nu namelijk wit merkloos smeersel op, maar ik ga dit waarschijnlijk vervangen door: pricewatch: Arctic Silver Silver 5 - 3.5 Gram
In de review hiervan wordt echter gezegd dat het nogal dik spul is, waardoor het moeilijk is te smeren oid :?
Maar koelpasta hoor je toch helemaal niet uit te smeren? Wat ik altijd doe is: 1) rijstkorrel spul in het midden; 2) koeler erop; 3) er is geen stap 3.
Ik weet dat er veel discussie is over het goed toepassen van koelpasta, maar dit gaat altijd goed.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07-12 13:45
TheAmassama schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:41:
Ik ben van plan om alle koelpasta te vervangen. Er zit nu namelijk wit merkloos smeersel op, maar ik ga dit waarschijnlijk vervangen door: pricewatch: Arctic Silver Silver 5 - 3.5 Gram
In de review hiervan wordt echter gezegd dat het nogal dik spul is, waardoor het moeilijk is te smeren oid :?
Maar koelpasta hoor je toch helemaal niet uit te smeren? Wat ik altijd doe is: 1) rijstkorrel spul in het midden; 2) koeler erop; 3) er is geen stap 3.
Ik weet dat er veel discussie is over het goed toepassen van koelpasta, maar dit gaat altijd goed.
meer hoef je ook niet te doen, pak maar eens 2 glasjes voor de grap en doe daar een korrel tussen, door de druk verspreid het meer als voldoende.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

TheAmassama schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:41:
Ik heb pas geleden ook de koelpasta die bij mijn Mugen 3 zat (dacht ik? Ik weet niet meer wat ik er destijds op heb gedaan :P) vervangen door AS-5.
Arctic Silver raadt zelf methodes aan afhankelijk van je CPU die je erop kwakt. Bij mijn Sandy Bridge moest ik het volgens de 'vertical line' methode doen, omdat de cores bij die CPU's in 1 lijn liggen. (Dat is overigens ook de reden dat core #1 en #2 altijd warmer zijn dan #0 en #3, want die eerste 2 liggen tussen de laatste 2 in ;))
Kijk hier eens: http://www.arcticsilver.com/instructions.htm
Ze raden aan om na het spul aangebracht te hebben de heatsink te 'twisten' maar dat is bij mijn Mugen 3 niet mogelijk. Niet gedaan dus, maar ging prima :)

Er is bij AS-5 wel een lange break-in period (de compound smelt pas na een tijdje en vult dan pas echt goed), dus je temps zullen in het begin wat hoger zijn dan normaal. Je kunt het wel enorm te verkorten door gewoon even flink te gaan benchen oid.

[Voor 19% gewijzigd door Compizfox op 06-07-2012 21:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 07-12 16:11
ik doe niks aan me koeling.
ik gebruik de warme lucht wat uit de pc komt voor me plantjes, is dat raar ? :+

koude buitenlucht-> luchtslang -> achterkant pc (intake) -> door pc heen -> luchtbuis met warme lucht -> mircokweek :P

ledverlichting he |:( produceert geen warmte vrijwel dusjah dan maar de pc gebruiken als pre-heater :+

[Voor 19% gewijzigd door osmosis op 06-07-2012 21:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ElektroNeko
  • Laatst online: 20-03 06:58

ElektroNeko

Geekgirl

jterpstra schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:11:
ik doe niks aan me koeling.
ik gebruik de warme lucht wat uit de pc komt voor me plantjes, is dat raar ? :+

koude buitenlucht-> luchtslang -> achterkant pc (intake) -> door pc heen -> luchtbuis met warme lucht -> mircokweek :P

ledverlichting he |:( produceert geen warmte vrijwel dusjah dan maar de pc gebruiken als pre-heater :+
Nee, dat is recycling op z'n best XD

Ik heb gelukkig niet zo'n zware bak waarop ik zware games draai, dus m'n PCtje houd het wel uit in z'n winteropstelling ;3

The next time someone's teaching why don't you get taught?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 07-12 15:41
GTX+9800 vervangen door een hd7850 ook stuk vriendelijker voor de stroomrekening en kast temp is echt met 10C gedaald ofzo :+

• MrMilco
  • Laatst online: 06-12 09:29
ben begonnen met cablemanagement, zodat de airflow niet wordt tegengehouden door de kabels, ook heb ik de airflow aangepakt, en mocht hij nu nog te warm worden dan zet ik een aftermarket koeler op mn cpu

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• Peter91
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 25-11 13:47
Ik heb een Accelero xtreme 5870 gemod(lees: beunhaas) op m'n bovenste 6950 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb ondertussen al weer een iets andere setup :P:

Casetemp: 34°C idle
CPU: (Intel 2500k @ 4.8GHz, Scythe Mugen 3 push/pull, nu met AS-5 ertussen) 37°C idle, 82°C load
GPU: (Sapphire Radeon HD6950 OC 2GB, stock) 50°C idle

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sabo
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 07-11 13:45
Niks speciaals, gewoon de kamer proberen koel te houden en leren leven met de warme temps in de zomer =D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaWaReZ
Mijn buurman heeft een handje geholpen, die heeft zijn vloer = ons plafond gewaterkoeld.

Hij lekker koude natte voetjes, wij dikke waterschade -_-
voorlopig kan mijn pc ook niet aan (geen stroom) dus geen zin om te koelen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 01:13
Eigenlijk helemaal niets? PC heeft strakke cablemanagement, 3 intake ventilatoren en 2 outtake. Moet meer dan genoeg zijn. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zoepersooi
@giostyle hele leuke set up

Het voordeel bij mij is dat ik een hele coole kamer heb (30 graden buiten binnen 20)
dus extra koeling moet niet echt nodig zijn

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• CookiesMonster
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19-11 17:37
Eigenlijk helemaal niets.

Ik heb 2 ventilatoren voor de intake en 1 voor de uitlaat.
Scythe processor koeler + fan geplaatst. Alles blijft netjes onder de 60gr.

Laat maar komen die zomer ;)

• xibalba
  • Laatst online: 05-07 09:42
Deze zomer kunnen de fans wel een standje lager......

• boombes
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 26-11 19:50
het enige dat ik doe aan mijn pc, de ventilatoren eindelijk een keer aan zetten. In de winter staan ze uit zodat ik lekker warm krijg als mijn deken over mijn pc heen ligt (lekkere verwarmde lucht onder de deken).

In de zomer gaan alle 4 de ventilatoren aan van mijn cm 690 ii advanced

De pc van mijn vriendin wordt wel erg warm tijdens gamen, daar moet ik waarschijnlijk een andere kast voor kopen.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

boombes schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:45:
het enige dat ik doe aan mijn pc, de ventilatoren eindelijk een keer aan zetten. In de winter staan ze uit zodat ik lekker warm krijg als mijn deken over mijn pc heen ligt (lekkere verwarmde lucht onder de deken).
Jij slaapt met je PC in bed? :? 8)7

• computerjunky
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:43
hehe met het nederlandse zomerweer hoef ik me niet druk te maken.
kamertempratuur is nog niet boven de 25,5 graden uit geweest dit jaar.

• henri8096
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 07-12 14:34

henri8096

BIM is not a software!

Ik heb de airco al klaar staan . . . . . . .
Nou het zomerweer nog . . . . -O-

--iRacing Profiel-- --Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 06-12 17:03
Edit: nvm.

[Voor 138% gewijzigd door Meessen op 15-07-2012 15:47]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

henri8096 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:05:
Ik heb de airco al klaar staan . . . . . . .
Nou het zomerweer nog . . . . -O-
Jah.. de airco is bij mij vorig jaar niet aan geweest en dit jaar ook nog niet. :/

• A87
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Airco.... Ik heb 2 GTX 580's in SLI + OC + CPU overclock ... dan weet je wel hoe laat het is...... worden er trouwens 3 binnenkort hahahahaha!!! de hele tijd 650w aan heat... dat wordt 930

Ik word soms al helemaal compleet gek na 15 minuten gamen zonder airco...links een zweet handje.. je kent het wel _/-\o_ weglijden als je WASD gebruikt :+... Ik weet zeker dat ik me doodlach over 20 jaar :D.. Computer die 1000w nodig heeft voor berekeningen slaat ook echt nergens meer op >:).

maarja deze dagen gewoon raam open natuurlijk, 14 graden ;). maar die 3e 580 komt.. is gewoon lache !

[Voor 86% gewijzigd door A87 op 18-07-2012 10:22]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 28-11 22:52
Niets meer :p mijn pc'tje zuigt alleen maar koele lucht aan :p (al weet ik niet hoe dat komt)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• Paws
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Hallo. :)

Ik heb nu een weekje m'n pc. Heb de CPU en GPU gestresst met stress-software waaruit bleek dat de fans niet harder gaan blazen als de GPU bijv. 80C wordt?! De GPU-fan blijft gewoon de hele tijd op 5 procent draaien.

• PCBaas
  • Laatst online: 29-11 22:37
Lekker stil :)

Antec 300 / Phenom II 955 @ 3.8GHz / CM Hyper 212+ / MSI HD6950 / Asus M4A79XTD EVO / 8GB DDR3

• zoepersooi
@paws Als je wilt dat je GPU kouder blijft kan je dat instellen door MSI Afterbuner te gebruiken(heb je niet perse en MSI kaart voor nodig)

• Paws
Supsooi schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:21:
@paws Als je wilt dat je GPU kouder blijft kan je dat instellen door MSI Afterbuner te gebruiken(heb je niet perse en MSI kaart voor nodig)
Kan ik wel gaan instellen maar het is toch de bedoeling dat het automatisch gebeurt lijkt me.

• Fordox

Fordox

00101010

80 graden kan de kaart nog makkelijk hebben. bij 90+ word het een ander verhaal

• maks11223344
85 kan al genoeg wezen voor artifacts :P

• Fordox

Fordox

00101010

maks11223344 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:49:
85 kan al genoeg wezen voor artifacts :P
maar als 80 graden bij hem de max is, en de ventilator nog zo langzaam draait, heb ik er geen problemen mee. alleen meot je dan geen furmark draaien met een hoge kamertemperatuur :P

• nero355
  • Laatst online: 23:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Fordox schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:17:
80 graden kan de kaart nog makkelijk hebben. bij 90+ word het een ander verhaal
Maak daar maar 110 / 120 graden van : Mijn 1900XTX werkte passief rustig door op 100 graden :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• maarten12100
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14-10 15:31
Ons huis word verwarmd door een grondwater bron dus we pompen gewoon het opgewarmde water terug en pompen koud water op zodat we dat ook kunnen opwarmen voor in de winter.
Resultaat is dat het altijd 20/21 graden in huis is en als je wilt kouder.

Pc's draaien bij ons koel zat vergaat het niet dan baat het niet toch :)

• Paws
Het is in mijn kamer redelijk koel, zo'n 19 graden denk ik. Wat ik ook erg storend vind is de herrie die hij maakt. Alles is muisstil behalve die GPU koeler, die maakt het enige hoorbare geluid.

• Fordox

Fordox

00101010

nero355 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:38:
[...]

Maak daar maar 110 / 120 graden van : Mijn 1900XTX werkte passief rustig door op 100 graden :)
elke kaart is anders, en dan nog noem ik 100 graden nooit goed gezond

• Freakiebeakie
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 01-11 18:18

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

waterkoeling ftw

YO! fucknuts! It's Probing time!

• nero355

nero355

Fordox schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:26:
elke kaart is anders, en dan nog noem ik 100 graden nooit goed gezond
Elke kaart is niet anders : Nog oudere, maar ook nieuwe kaarten werken eigenlijk op dezelfde temperaturen zolang je in dezelfde klasse kijkt zeg maar.

Was trouwens puur een test. Later kwam er een 92 mm. fan op en was de kaart niet te horen, terwijl die op dezelfde temperaturen werkte wanneer de standaard koeler erop zat die net als een stofzuiger klonk :Y)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• maks11223344
je kaart werkt mischien wel door maar kan mij niet vertellen dat jouw kaartje op 100 graden zelfde performance heeft als bijvoorbeld 70

• nero355

nero355

Ehh ja eigenlijk wel : Toen had je geen "Turbo" toestanden zoals nu met de GTX 680/670 en zo die bij lagere temperaturen hogere clocks draaien ;)

• Noob_Saibot
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 24-11 14:53
me balkon deur open zetten :D

binnen minuut is me kamer -10 graden met deze "zomerse" temperaturen :p

• Imprezzion
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 05-12 23:40

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 206CC Tuned!

Mijn oplossing: een 2500k ruilen voor m'n 2600k want HT gebruik ik toch niet.
Brengt een nieuw probleem: Dit is een 5Ghz+ exemplaar.
Oplossing daarvoor: Een Phanteks PH-TC14PE met 2 1500RPM Enermax fans ;)

~ i9 10900KF Delid @ 5.3Ghz 1.39v ~ EK Phoenix 280 p/p ~ MSI Z490 Ace ~ 32GB Trident-Z Neo B-Die @ 4400C17 ~ Gigabyte RTX 3080 Gaming OC @ +105/+1200 ~ 970 EVO M.2 1TB x2 + 2x 850 EVO 512GB ~ Phanteks Evolv X ~ Seasonic Prime Gold 1000w ~

• thorgal21
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 06-12 19:03

thorgal21

Forum Noob

ik doe niks :)

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

Een webshop promoten in meerdere posts op het forum wordt niet echt gewaardeerd hier, just saying.

[Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 19-07-2012 17:29]

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee