Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Welkom in het HTC Magic levertijden en abonnementen topic

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC Magic (G2) en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
  1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de HTC Magic.
  2. Discussie en meldingen over wanneer we de HTC Magic kunnen verwachten in de winkels.
  3. Vragen over aanbiedingen die bij de HTC Magic horen
Wat we niet in dit topic willen zien:
  1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
  2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het HTC Magic Topic.
  3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
  4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals 'Kijk, hier is hij goedkoop!'
Uiteraard kun je de prijzen voor HTC Magic al in de pricewatch vinden: pricewatch: HTC Magic Wit , HTC Magic Zwart

[ Voor 3% gewijzigd door theHoff op 02-06-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Sinds woensdag 20 mei te reserveren op Vodafone.nl. Helaas nog niet mogelijk om dit te doen i.c.m. een verlenging dus alleen voor nieuwe klanten. Verlenging zou binnen 2 weken mogelijk moeten zijn(telefonisch), maar het toestel is op dit moment nog niet op voorraad. Voor zover bekend staat 2 juni nog steeds als release date vast in Nederland.

[ Voor 14% gewijzigd door theHoff op 22-05-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:49

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Reserveren bij verlenging van een abonnement is al mogelijk hoor :) Afgelopen vrijdag even opgebeld en ik word binnenkort gebeld voor het afspreken van een afleverdatum (hoewel dat pas na 2 juni zal zijn). Ongeveer 20 euro bijbetaald bij een 2-jarig Basis 22,50 abo. Was oorspronkelijk van plan voor 2-jarig Basis 17,50 te gaan, maar daarbij moest ~160 euro(!) worden bijbetaald :s

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mnstrspeed schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 21:31:
Ongeveer 20 euro bijbetaald bij een 2-jarig Basis 22,50 abo. Was oorspronkelijk van plan voor 2-jarig Basis 17,50 te gaan, maar daarbij moest ~160 euro(!) worden bijbetaald :s
Is dat met of zonder de extra Internet Blox en de daarbij behorende extra korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Millgate schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 22:16:
[...]

Is dat met of zonder de extra Internet Blox en de daarbij behorende extra korting?
Met. Als ik me niet vergis levert Vodafone de Magic alleen met Internet Blox :)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Aha... duidelijk, is eigenlijk ook niet meer dan logisch voor een toestel dat gemaakt is voor online gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik wil het toestel graag los kopen.
Er zijn wel diverse shops die ze los verkopen maar staat nergens bij of er dan ook een simlock op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

struik978 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:11:
Ik wil het toestel graag los kopen.
Er zijn wel diverse shops die ze los verkopen maar staat nergens bij of er dan ook een simlock op zit?
Als je hem lost koopt is hij 99% van de gevallen simlock-vrij ;) (wel opletten bij tweedehands, die komen meestal van abo's)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Volgens de Vodafone site: "Binnenkort is de HTC Magic ook beschikbaar met de Smartphone Internet BloX voor € 14,50 p/mnd.". Wat zou dan het verschil zijn met de "gewone" Internet Blox??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Millgate schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:11:
Volgens de Vodafone site: "Binnenkort is de HTC Magic ook beschikbaar met de Smartphone Internet BloX voor € 14,50 p/mnd.". Wat zou dan het verschil zijn met de "gewone" Internet Blox??
Hmm, nooit eerder van gehoord... Heb zo'n gevoel dat het een abo met soepelere/geen fair use policy is, aangezien de limiet momenteel op 250MB per maand staat (als ik me niet vergis).

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn HTC Magic binnen(Ebay), maar nu zit er een UK lader bij(uiteraard). Zijn usb laders universeel? Welke goed verkrijgbare usb lader kan ik gebruiken op de HTC Magic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Yep... naar mijn weten zijn ze universeel, het is wel aan te raden een uitvoering te gebruiken die evenveel stroom (mA) kan leveren als de originele.

Hoe is de "look and feel" van de telefoon? komt ie een beetje degelijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Laatst online: 05-08 17:59
Hoe zit het met internet als je in het buitenland bent?
Is het uberhaupt mogelijk en zijn de kosten dan niet heel erg hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is voor levertijden en abonnementen, niet voor alle andere zaken omtrent de telefoon. Open daarvoor een topic in NBM. Ontopic nu aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Wat ik heb begrepen kan vanaf 4 juni daadwerkelijk besteld worden via de telefoon. Tot die tijd zijn het alleen de pre registraties en nieuwe abbonnementen die de HTC magic kunnen bestellen/reserveren. Ook pre registraties via de telefoon zullen niet eerder uitgeleverd worden. Ik wacht het nog even braaf af. Misschien donderdagavond maar even in de Vodafone winkel langs, kijken of ze daar wat voor me kunnen betekeken zodat ik 'm toch 2 juni binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
iemand op marktplaats beweerd ze a.s. Vrijdag te kunnen leveren.
Hij neemt contact op als die ze binnen heeft.

Zijn met vodaphone logo en simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Dit is dus offtopic.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 26-05-2009 13:48 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

struik978 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:17:
iemand op marktplaats beweerd ze a.s. Vrijdag te kunnen leveren.
Hij neemt contact op als die ze binnen heeft.

Zijn met vodaphone logo en simlockvrij
2 juni pas ;) helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:05

Releases

Ja maar!

Wat ik van de telefoniste van vodafone te horen kreeg dat ik 6 maanden voordat mijn abo verloopt de nieuwe HTC Magic zou kunnen krijgen bij 1 jaar verlenging met 165 euro bijbetaling als ik dit via de telefoon zou doen.
Dacht eerst dat dit 3 maanden van te voren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Releases schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:13:
Wat ik van de telefoniste van vodafone te horen kreeg dat ik 6 maanden voordat mijn abo verloopt de nieuwe HTC Magic zou kunnen krijgen bij 1 jaar verlenging met 165 euro bijbetaling als ik dit via de telefoon zou doen.
Via de telefoon kan je dit al 6 maanden van te voren regelen. Dat is al minstens een half jaar zo. In de winkel kan dat volgens mij ook gewoon. Alleen bij overstappen zit je aan die 3 maanden vast.
Stukje klantbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Releases schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:13:
Met welk abonnement is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

Ik ben net de vodafone winkel in geweest en ze worden daar zaterdag al verwacht!!!!! dus niet dinsdag. Dit is dus super nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Mnstrspeed schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 21:31:
Reserveren bij verlenging van een abonnement is al mogelijk hoor :) Afgelopen vrijdag even opgebeld en ik word binnenkort gebeld voor het afspreken van een afleverdatum (hoewel dat pas na 2 juni zal zijn). Ongeveer 20 euro bijbetaald bij een 2-jarig Basis 22,50 abo. Was oorspronkelijk van plan voor 2-jarig Basis 17,50 te gaan, maar daarbij moest ~160 euro(!) worden bijbetaald :s
Is dat veel korting dat je krijgt bij verlengen?

Want ik zou ook wel een 22,50 abo willen omdat dat misschien wel goedkoper uit pakt dan het 27,50 abo via de website.

Misschien maar eens in een winkel vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Volgens een medewerker van het Vodafone callcenter moest ik bij het 22,50 abonnement (+ InternetBlox) slechts "een gering" bedrag bij te betalen. Hij dacht aan "enkele tientjes". Het exacte bedrag kon hij pas geven als het toestel officiëel in het systeem staat, en dat is op 2 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Ah thx, volgende week ff kijken dus

Bij smartphoneshop krijg je naast een jaar gratis internet ook een jaar 20% korting op je abo. Dus dat is iig 66 euro minder vergeleken met de vodafone webshop zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Ik was ook vol goede moed de Vodafonewinkel binnengestapt, maar dáár kon ik nog niet verlengen. Dan maar ff wachten tot het toestel ook in de onlinewinkel staat. De Vodafonemedewerker in de winkel vond het trouwens vreemd dat ik online al wel mag verlengen. Hij heeft nog even contact opgenomen met Vodafone zelf maar die bevestigden dit.... wel online, maar niet via de winkel.

Heb het toestel (de witte) al wel even in handen gehad, en ik kan niet anders zeggen: errug mooi!.

[ Voor 29% gewijzigd door Millgate op 30-05-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

Millgate schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:23:
Ik was ook vol goede moed de Vodafonewinkel binnengestapt, maar dáár kon ik nog niet verlengen. Dan maar ff wachten tot het toestel ook in de onlinewinkel staat. De Vodafonemedewerker in de winkel vond het trouwens vreemd dat ik online al wel mag verlengen. Hij heeft nog even contact opgenomen maar met Vodafone zelf maar die bevestidgen dit.... wel online, maar niet via de winkel.

Heb het toestel (de witte) al wel even in handen gehad, en ik kan niet anders zeggen: errug mooi!.
Ik kon hem wel krijgen met verlenging. Hoewel hij niet direct het goede contract kon krijgen met de 1e jaar gratis internet, dat heeft hij met een pen toegevoegd. Ik denk dat ze bij jou vodafone winkel niet zoveel moeite wilden doen...

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Sinds gister worden ze inderdaad verkocht in de fysieke vodafone winkels. Helaas mogen ze niet lager dan een 27,50 abbo en los verkopen willen ze ook niet.

Toch vreemd. Staat er een klant in de winkel die wil kopen. Willen ze simpelweg niet verkopen terwijl het online en via de klantenservice wel mogelijk is. Net alsof je bij de slager geen nieuwe biefstuk mag kopen. Ik snap het niet maja, het zal wel beleid zijn. Dan toch maar weer met beide abbo's overstappen naar de concurent. Die willen wel graag klanten behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Hmmm...idd jammer dat vodofone ze niet los wilt verkopen. Zijn nog niet veel winkels die ze in hun assortiment hebben. Behalve de webshops. T for telecom en Belcompany heeft deze nog nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Net ff met vodafone gebeld. Winkels leveren idd de HTC Magic...maar ALLEEN icm een abbo.
Losse verkoop doen ze dus niet aan.

Dat betekent dus toch online bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Ik zie dat pdashop nu leverbaar heeft

Voortaan graag gebruikmaken van editknop.

[ Voor 41% gewijzigd door RoD op 02-06-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01
Kan iemand bevestigen of de HTC Magic daadwerkelijk simlocked is? De UK versie zou ook simlocked zijn maar dat is ie daar iig niet volgens XDA.

[ Voor 7% gewijzigd door renzo4000 op 02-06-2009 15:31 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

renzo4000 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:18:
Kan iemand bevestigen of de HTC Magic daadwerkelijk simlocked is? In de UK zou de Magic ook simlock zijn maar dat is ie daar iig niet volgens XDA.
de vodafone versie is idd simlocked, heb hier een niet vodafone versie en die is gewoon met iedere sim te gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
freekweb schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:24:
[...]

de vodafone versie is idd simlocked, heb hier een niet vodafone versie en die is gewoon met iedere sim te gebruiken >:)
Heb je dat zelf vastgesteld of puur op basis van de specificaties? Want dat was bij UK versie namelijk ook het geval.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

renzo4000 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:28:

[...]

Heb je dat zelf vastgesteld of puur op basis van de specificaties? Want dat was bij UK versie namelijk ook het geval.
eigen ervaring >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
In Hoorn wouden ze ook niet lager dan het 27,50 abbo :/

Wel een beetje flauw hoor, ik denkd at ik maar ff ga bellen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Binnenkort is inderdaad de Smartphone Internet Blox beschikbaar.

Deze ondersteund ook Skype. Dit is bij de 'normale' blox geblokkeerd.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Aha, das duidelijk! Ik ga toch niet Skypen via de Magic dus ik laat het bij de "gewone" Blox.

Nu hebben ze al twee dagen een storing bij Vodafone waardoor het niet mogelijk is om abonnementen te verlengen... heb ik weer... M'n geduld wordt wel op de proef gesteld!

Update:
Systemen zijn weer in de lucht bij Vodafone, maar nu wordt mij doodleuk verteld dat je de HTC Magic alleen kunt krijgen met een 27.50 abonnement of hoger..... dat ga ik natuurlijk niet doen. Jammer hoor Vodafone!

[ Voor 29% gewijzigd door Millgate op 03-06-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Millgate schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:40:
Aha, das duidelijk! Ik ga toch niet Skypen via de Magic dus ik laat het bij de "gewone" Blox.

Nu hebben ze al twee dagen een storing bij Vodafone waardoor het niet mogelijk is om abonnementen te verlengen... heb ik weer... M'n geduld wordt wel op de proef gesteld!

Update:
Systemen zijn weer in de lucht bij Vodafone, maar nu wordt mij doodleuk verteld dat je de HTC Magic alleen kunt krijgen met een 27.50 abonnement of hoger..... dat ga ik natuurlijk niet doen. Jammer hoor Vodafone!
Tsja, T-Mobile heeft ook dit soort abo's met de Iphone natuurlijk.
Heb je vaak met exclusieve toestellen. Daar wil een provider geld mee verdienen uiteraard.
Als er eventueel een G3 komt en die zou via KPN leverbaar zijn, zouden ze ook zoiets doen.
Toestel beetje exclusief houden, dus voor de mensen die er ook echt wat aan uit willen geven.
Geef ze eens ongelijk?

Het eerste jaar is Mobiel Internet gratis... Dus scheelt toch weer iets.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
freddyathlon schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:49:
[...]

Het eerste jaar is Mobiel Internet gratis... Dus scheelt toch weer iets.
En na dat eerste jaar komt er 9,50 bij die 27,50...
Ik vind het niet bepaald de schoonheidsprijs verdienen hoe Vodafone dit toestel in de markt zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:28
Ik heb de telefoon bij pdashop.nl besteld, in combinatie met een 150 minuten belbundel en internet blox voor 2,50/maand (aanbieding), met 89,- euro bijbetalen voor het toestel. Je kunt daar de combinatie maken die je wilt, en niet alleen vanaf het 27,50 abonnement. Ik snap niet waarom Vodafone niet gewoon de consument de keuzevrijheid geeft om andere combinaties te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
rvinke schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:20:
Ik heb de telefoon bij pdashop.nl besteld, in combinatie met een 150 minuten belbundel en internet blox voor 2,50/maand (aanbieding), met 89,- euro bijbetalen voor het toestel. Je kunt daar de combinatie maken die je wilt, en niet alleen vanaf het 27,50 abonnement. Ik snap niet waarom Vodafone niet gewoon de consument de keuzevrijheid geeft om andere combinaties te maken.
Kan je daar ook je nummer mee nemen? Ik zie het zo niet staan maar misschien staat dat pas bij checkout ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:28
HammerT schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:43:
[...]

Kan je daar ook je nummer mee nemen? Ik zie het zo niet staan maar misschien staat dat pas bij checkout ofzo?
Yep, dat zit in de bestelprocedure. Ik heb het zelf niet gedaan, maar het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Op gsmweb.nl kom ik het volgende tegen over de zorgenloos internet blox:
Aktie 1 jaar: 1ste 2 maanden € 5,00 korting op de bundelprijs.
Aktie 2 jaar: 1ste 6 maanden € 5,00 korting op de bundelprijs.
Extra Aktie 22,50 2 jaar: 24 maanden voor € 2,50 per maand!
Klinkt erg interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iemand die weet wat dit inhoud:
Binnenkort is de HTC Magic ook beschikbaar met de Smartphone Internet BloX voor € 14,50 p/mnd.

Smartphone Internet Blox?

Alsof ik 't over de duivel heb: nieuws: Vodafone introduceert voip-abonnement voor mobieltjes

EDIT @ Hieronder: Dat had ik kunnen quoten ja, maar daar stond ook geen 'antwoord' ;)

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 04-06-2009 14:51 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Werd een paar posts hierbover ook al aangehaald ;)
freddyathlon schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:54:
[...]

Binnenkort is inderdaad de Smartphone Internet Blox beschikbaar.

Deze ondersteund ook Skype. Dit is bij de 'normale' blox geblokkeerd.
Edit @ Hierboven: freddyathlon heeft het over de ondersteuning van Skype, lijkt mij toch een duidelijk antwoord... Voip/Skype... whatever...

[ Voor 11% gewijzigd door Millgate op 04-06-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al shop s die de magic met andere providers aanbieden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 08:11:
Zijn er al shop s die de magic met andere providers aanbieden??
Voor zover ik weet is het een exclusief Vodafone toestel, zoals T-Mobile met de G1 had.
Je kunt hem simlockvrij kopen en er zelf een abo van bijv. KPN voor regelen.

Maar voor zover ik weet alleen goedkoper te krijgen icm VF abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het lezen van verschillende reacties m.b.t. verlengen bij Vodafone 6 mnd voor de einddatum, heb ik een mail gestuurd naar Vodafone met de vraag of dit klopt. En jawel ik kreeg het verlossende antwoord :) . Echter ben ik vervolgens naar een Vodafone shop gegaan en daar weten ze van niks :/ . Althans ze zeggen dat klopt voor zakerlijke klanten. Ik heb toen aangegeven dat dit antwoord van Vodafone zelf komt. Kortom in de winkel weten ze het ook niet precies.

Nu speelt er momenteel 1 vraag en dat is, of het alleen mogelijk is om 6 mnd van te voren via de telefoon te verlengen bij Vodafone of kan het ook via de website. Maar dan heb je wel een aanbiedingscode nodig en die krijg je volgens mij pas 4 maanden van te voren.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:27:
Na het lezen van verschillende reacties m.b.t. verlengen bij Vodafone 6 mnd voor de einddatum, heb ik een mail gestuurd naar Vodafone met de vraag of dit klopt. En jawel ik kreeg het verlossende antwoord :) . Echter ben ik vervolgens naar een Vodafone shop gegaan en daar weten ze van niks :/ . Althans ze zeggen dat klopt voor zakerlijke klanten. Ik heb toen aangegeven dat dit antwoord van Vodafone zelf komt. Kortom in de winkel weten ze het ook niet precies.

Nu speelt er momenteel 1 vraag en dat is, of het alleen mogelijk is om 6 mnd van te voren via de telefoon te verlengen bij Vodafone of kan het ook via de website. Maar dan heb je wel een aanbiedingscode nodig en die krijg je volgens mij pas 4 maanden van te voren.

Wie kan mij helpen?
Verlengen 6mnd van te voren kan idd alleen maar online, in een willekeurige Vodafone shop kan dit 4mnd van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
@ T.Deijkers:
Het is heel eenvoudig: Ga naar link en klop je telefoonnummer in, je krijgt dan per sms een code die je ook intypt. Wanneer je mag verlengen kom je op de aanbodpagina uit.
De Magic staat daar nog niet bij, maar als je het vermelde 0800-nummer belt kunnen ze je verder helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Millgate op 05-06-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Avec moi: Helaas is er hier op dit moment geen persoonlijk aanbod voor jou beschikbaar,
neem eventueel contact op met 0800-0200056 en we helpen je graag verder.

Ik vind het best, heb zelf een email uitgestuurd om te vragen wanneer ik mag verlengen..
Deze HTC Magic is erg mooi, maar misschien komen er binnen nu en 2 maanden wel 'betere' toestellen uit..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

freekweb schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:44:
[...]

Verlengen 6mnd van te voren kan idd alleen maar online, in een willekeurige Vodafone shop kan dit 4mnd van te voren.
Ik ben het niet geheel met je eens;

Regelmatig kun je namelijk in een VF winkel ook 6 maanden van tevoren verlengen.
Dit hangt samen met wat voor 'n klant je bent.
Zakelijk kan vaak 6 maanden van tevoren, maar ook als je een zgn. goede betaler als prive-klant bent, kan het ook vaak 6 maanden van tevoren.

Online of telefonisch kun je ook niet altijd 6 maanden van tevoren verlengen. Heeft gewoon puur te maken met wat voor klant je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

freddyathlon schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:58:
[...]

Ik ben het niet geheel met je eens;

Regelmatig kun je namelijk in een VF winkel ook 6 maanden van tevoren verlengen.
Dit hangt samen met wat voor 'n klant je bent.
Zakelijk kan vaak 6 maanden van tevoren, maar ook als je een zgn. goede betaler als prive-klant bent, kan het ook vaak 6 maanden van tevoren.

Online of telefonisch kun je ook niet altijd 6 maanden van tevoren verlengen. Heeft gewoon puur te maken met wat voor klant je bent.
Ben ik het op mijn beurt weer niet met jou eens... kom hier bij Vodafone werken anders als je denkt het beter te weten ;) Regels zijn gewoon, online/telefonisch verlengen kan 6mnd voor einde contract (prive & zakelijk), bij willekeurige Vodafone shop verlengen kan 4mnd voor einde contract. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
freekweb schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:06:
online verlengen kan 6mnd voor einde contract (prive & zakelijk)
Maar dat lijkt niet te kloppen, aangezien ik binnen die 6 maanden zit, maar er geen actiecode gestuurd kan worden, aangezien dat niet mag. Denk dat niemand het 100% weet en 't meer een kwestie is van geluk of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

CLB schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:08:
[...]

Maar dat lijkt niet te kloppen, aangezien ik binnen die 6 maanden zit, maar er geen actiecode gestuurd kan worden, aangezien dat niet mag. Denk dat niemand het 100% weet en 't meer een kwestie is van geluk of niet.
veel voorkomend foutje in het Vodafone systeem, gewoon bellen is het snelste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ontopic nu weer aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:06:
[...]

Ben ik het op mijn beurt weer niet met jou eens... kom hier bij Vodafone werken anders als je denkt het beter te weten ;) Regels zijn gewoon, online/telefonisch verlengen kan 6mnd voor einde contract (prive & zakelijk), bij willekeurige Vodafone shop verlengen kan 4mnd voor einde contract. O-)
Kortom ik kan vanaf 20 juni (dan moet ik nog een half jaar) naar VF bellen en kijken wat ze te bieden hebben. Of evt. via de site van VF, maar die geeft vanaf 4 mnd voor het eind een code.

iig iedereen bedankt voor de reacties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de aanbiedingen op zowel GSMWeb als wel PDAShop niet bijzonder. UItgaande van een 27.50 per maand abonnement ben je het volgende kwijt:

Vodafone zelf: 24 x 27.50 + 12 x 9.50 datapakket = 660 + 114 = 774 Euro

GSMWeb: 24x27.50 + 24x9.50 min 6x5 datakorting min 12x5.50 belkorting = 660 + 228 - 30 - 60 = 792

PDAShop: 12x22 + 12x27.50 + 6x4.50 + 18x9.50 min 6x1 euro belkorting = 264 + 330 + 27 + 171 = 792

Wat is dan het voordeel daarvan?? :? Ik snap de euforie dan ook niet helemaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 05-06-2009 20:45 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Brad Pitt schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 20:44:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de aanbiedingen op zowel GSMWeb als wel PDAShop niet bijzonder. UItgaande van een 27.50 per maand abonnement ben je het volgende kwijt:

Vodafone zelf: 24 x 27.50 + 12 x 9.50 datapakket = 660 + 114 = 774 Euro

GSMWeb: 24x27.50 + 24x9.50 min 6x5 datakorting min 12x5.50 belkorting = 660 + 228 - 30 - 60 = 792

PDAShop: 12x22 + 12x27.50 + 6x4.50 + 18x9.50 min 6x1 euro belkorting = 264 + 330 + 27 + 171 = 792

Wat is dan het voordeel daarvan?? :? Ik snap de euforie dan ook niet helemaal.
Check ook even TFT bij een 22,50 2 jaar

18 x 12 = 216 + 22,50 x 12 = 270 + 6 x 4,50 = 27+ 18 x 9,50 = 171 totaal = 684

.... tis al laat dus misschien mis ik wat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
renzo4000 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:25:
Check ook even TFT bij een 22,50 2 jaar

18 x 12 = 216 + 22,50 x 12 = 270 + 6 x 4,50 = 27+ 18 x 9,50 = 171 totaal = 684

.... tis al laat dus misschien mis ik wat :-)
Ja zo ver was ik ook wel, maar dan betaal je dus 90 Euro minder voor een abo die normaal 24x5=120 Euro goedkoper zou moeten zijn. Wat is daar zo gunstig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
1x89 + 12x18 + 12x22,50 + 24x2,50 = 635

Je bedoeld dat je dan minder belminuten hebt? Maar wat als je die toch niet gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HammerT schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 10:43:
1x89 + 12x18 + 12x22,50 + 24x2,50 = 635

Je bedoeld dat je dan minder belminuten hebt? Maar wat als je die toch niet gebruikt ;)
Waar haal je deze 'aanbieding' vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Bij smartphoneshop

Maar ik keek net nog ff, maar nu is het 22,50 abo niet meer 12 maanden voor 18 euro en daarna 22,50 . Vorige week stond het er nog wel zo, donderdagavond heb ik daar besteld dus ik ben benieuwd hoe dat voor me gaat uitpakken. Maar als je kijkt zie je dat alle andere abo's nog wel een korting hebben van 12 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Okay, het 22.50 per maand abo = 24 x 25 Euro incl. data + 89 Euro voor toestel = 689 Euro, da's 85 Euro goedkoper dan een 120 Euro duurder 27.50 maand abonnement, waar dan ook nog de SMS-verdubbelaar in zit, wat je ook weer 24 Euro scheelt. Je betaalt dus zes tientjes minder.

Uiteraard vast leuk als je weinig belt (wat in de praktijk vaak tegenvalt) maar ik vind 60 Euro op twee jaar geen wowww-korting, zeker niet als je daar dus voor 120 Euro minder voor mag bellen. YMMV, ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
ok, wat jij wilt he ;)

Maar de sms verdubbelaar is bij 22,50 ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
HammerT schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:00:
Maar de sms verdubbelaar is bij 22,50 ook gratis.
Dat zie ik er niet staan hoor. Pas vanaf het 27.50 per maand abo staat dat er specifiek bij vermeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/voda.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 08-06-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De zwarte is dus 2 Euro per maand duurder. Geinig ;) Had die link naar de witte versie helemaal niet gezien (en dan te bedenken dat ik uitgerekend een witte wil ;)). Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
hij is nu te bestellen in het 'mijn aanbiedingen' ding op de vodafone site.

volgens mij voor goede prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
florisje schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:48:
hij is nu te bestellen in het 'mijn aanbiedingen' ding op de vodafone site.
zojuist besteld: verlenging 2 jaar 27,50 met 1 jaar gratis internetblox en 2 jaar gratis sms voordeel.
toestel gratis :)

en het leuke is: hij is ook voor 167 euro te krijgen als 1 jarige verlenging 27,50. maar dan krijg je maar 2 maanden internetblox kado.

levertijd: 2 weken :(

Gebruik aub de editknop ipv 2x te posten.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke007
  • Laatst online: 02-09 21:51
Dit toestel is op de Google i/o conferentie aan alle aanwezigen gegeven. Hij gaat in Amerika schuil onder de naam Google ion. Het gaat om een developer toestel welke simlock vrij is. Erg chill dus.

Verder; er staan er een aantal op Ebay te koop voor mensen die dat aandurven en geen Vodafone hebben (zoals ik).

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
  • Laatst online: 11-05 11:16
ik heb net vodafon maar gebld war mn telefoon bleef, er bleek iets fout te zijn met mn inbox??
order was dus gecanceld, en mij werd dit ook niet vertelt. gister dus maar online een nieuwe bestelling geplaatst, en net even gebeld met de vraag of het nu wel allemaal goed ging. ging allemaal prima alleen de witte was nog niet op voorraad bij vodafone zeiden ze. de zwarte wel, maar die wil ik dus niet....
en maar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
pff ik hang nu ook aan de telefoon bij pdashop, donderdag besteld maar nog niets gehoord :/

Edit: Ok ze wachten nog op goedkeuring van het nummerbehoud, damn Simyo ;)

[ Voor 30% gewijzigd door HammerT op 09-06-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Net nog even gebeld met Vodafone en nu blijkt opeens dat ze hem niet (meer?) in het wit leveren... Kan iemand dit bevestigen?

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vandaag en gisteren keer of 12 aan de lijn gehangen met Vodafone. Weet niet of het aan mij ligt maar een brakkere customer support is mijns inziens niet voor te stellen. Geen énkele afdeling kon vertellen wat de status was van de bestelling, die drie weken geleden is gedaan.

Sowieso was er nergens echt door te komen, alleen (verrassend!) de afdeling verkoop nam snel op, maar uiteraard kon ook die niets zeggen, want die konden niet in "het systeem". Dat was de zoveelste keer dat dat is gezegd.

Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die zei dat gisteren (sure) alles was behandeld en dat het toestel onderweg was. Echt onderweg ja, vroeg ik. Nou nee, dat weet ik niet, was zijn antwoord. Moet ik niet eerst worden gebeld voor een afspraak dan, was mijn vraag. Nou, daar had deze meneer nog nooit van gehoord. Okay, zo ver de ervaringen qua telefonie.

Hoop wel dat de witte geleverd gaat worden want dié heb ik besteld. Een zwarte hoef ik echt niet. Benieuwd nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Brakke customersupport was mij helaas ook al opgevallen :( Nu ook ca drie weken geleden besteld, maar nog steeds niets binnen. Eerste bestelling is spoorloos uit het systeem verdwenen, dus heb ik maar een nieuwe bestelling laten plaatsen (waarvoor opeens hele andere prijzen golden) Vervolgens zou ik gebeld worden zodra hij op voorraad was om een afspraak voor de aflevering te maken. Telefoontje is nooit gekomen, echter lag er een week later opeens een pakketje van Vodafone op de deurmat met een ander HTC toestel... Customersupport zou deze keer wel opbellen zodra het toestel binnen zou zijn, waarna er een afspraak voor de omruil zou worden gemaakt. Vandaag besloten toch nog maar een keer te bellen en blijkt dus dat de witte niet leverbaar is en dat ook niet meer zal worden.

Ik heb voor nu dus toch maar voor een zwarte gekozen en wacht nu op een telefoontje van de koerier.. Ze beweren hem atm op voorraad te hebben, dus hopelijk is hij nog voor het eind van de week in huis.

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Zit er trouwens een verschil in de abbo kosten en aanverwante voorwaarden (aantal maanden korting etc.) tussen de vodafone winkel en de vodafone online store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
CAFC1905 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:50:
Zit er trouwens een verschil in de abbo kosten en aanverwante voorwaarden (aantal maanden korting etc.) tussen de vodafone winkel en de vodafone online store?
Ja, koringen enzo zijn wel anders Nee. Maar voorwaarden niet, maar voorwaarden zijn nogal een ruim gebied ;) dus wat bedoel je daar mee?

Edit: Ik las tussen vodafone en een online store.

[ Voor 25% gewijzigd door HammerT op 09-06-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 10-06-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 10-06-2009 20:28 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
net weer gebeld met vodafone, blijkt mijn order weer misgegaan te zijn, zou al eerder tegug gebeld worden is niet gebeurt.
mailen naar klantenservice@vodafone.nl lukt ook niet want dan krijg je je mail meteen terug met de melding dat die mailbox vol is.
eindelijk via afdeling verkoop (die nemen idd wel op) een nieuwe order geprobeerd te plaatsen, blijkt dat de witte er niet zijn omdat (volgens die medewerker) ze een defect zouden hebben. pas over 4/5 weken kunnen ze op vooraad zijn. zwart konden ze wel leveren....

iemand enig idee waar ik de witte los kan kopen, waar hij dus ook echt op voorraad is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Vodafone levert de Magic nu ook "officiëel" met het 22,50 abonnement. Je kunt het nog niet via de site bestellen, maar wel via het 0800-nummer. Het aanbod bij verlenging is dan als volgt:
2 jaar abonnement €22,50p/m + 2 jaar Zorgenloos Internet voor €2,50 p/m, toestelprijs €84.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
ik heb m'n magic sinds donderdag, maar ik kreeg dit mailtje van pdashop
Op 04-06-2009 heeft u een abonnement aangevraagd van Vodafone via PDAshop.nl. Hierover berichten wij u het volgende:

Vodafone heeft uw aanvraag geaccepteerd. Uw abonnement gaat in per 08-09-2009. Wij handelen uw aanvraag zo snel mogelijk af. Omdat u heeft gekozen voor nummerbehoud, gaat uw nieuwe contract - afhankelijk van de einddatum van uw huidige contract - over maximaal 3 maanden in. Uiteraard hoeft u niet zo lang te wachten op uw bestelling. PDAshop.nl verstuurt uw order zodra Vodafone akkoord heeft gegeven op uw nummerbehoud, meestal binnen tien werkdagen. Zodra wij uw order versturen, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.
Maar ik heb dus nummerbehoud aangevraagd vanaf prepaid (dat duurt maximaal 10 werkdagen), maar is die datum van 08-09-2009 nu pas de datum dat m'n abo in gaat? Of is dat gewoon de maximale ingangsdatum ofzo. Ik zou er namelijk wel een beetje van balen als het abonnement dan pas in gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic volg ik al een aantal dagen. Ik sta namelijk ook op het punt om een G2 aan te gaan schaffen bij een nieuw abonnement, met een nieuw nummer dus. Twijfel bestaat nu nog over de keuze; via online bestellen, of bij een Vodafone winkel naar binnen gaan. Wat is het slimst, of maakt het niks uit? :)

Zijn er nu eigenlijk winkels waar ze de G2 zo hebben liggen, op voorraad? Duurt het überhaupt lang om een nieuw abonnement af te sluiten in een Vodafone winkel, of wordt dat gewoon meteen geregeld zodra ik daar binnen stap en zeg dat ik een nieuw abonnement wil hebben met de HTC Magic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:18:
Zijn er nu eigenlijk winkels waar ze de G2 zo hebben liggen, op voorraad? Duurt het überhaupt lang om een nieuw abonnement af te sluiten in een Vodafone winkel, of wordt dat gewoon meteen geregeld zodra ik daar binnen stap en zeg dat ik een nieuw abonnement wil hebben met de HTC Magic?
Uhm stap een desbetreffende winkel binnen die je goed lijkt en vraag het daar?
Tevens moet het geen probleem zijn om binnen 'n half uurtje en nieuw abbo af te sluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:33:
[...]
Uhm stap een desbetreffende winkel binnen die je goed lijkt en vraag het daar?
Tevens moet het geen probleem zijn om binnen 'n half uurtje en nieuw abbo af te sluiten :)
Klopt, dat ga ik ook doen. Maar ik lees in dit topic dat er veel mensen al weken op hun G2 wachten, dus vroeg ik me af of ze überhaupt nog wel leverbaar zijn bij de winkels op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:53:
[...]
Klopt, dat ga ik ook doen. Maar ik lees in dit topic dat er veel mensen al weken op hun G2 wachten, dus vroeg ik me af of ze überhaupt nog wel leverbaar zijn bij de winkels op dit moment :)
Yep, zaterdag een Magic gehaald in ee Vodafone winkel en ter plekke meteen mijn abbo verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAFC1905 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:12:
[...]
Yep, zaterdag een Magic gehaald in ee Vodafone winkel en ter plekke meteen mijn abbo verlengd.
Tof, dan heb ik goede hoop voor aanstaande woensdag. Ik kan bij maximaal 3 winkels van Vodafone binnen lopen, dus waarschijnlijk maak ik dan wel een goede kans! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:53:
[...]
Wordt uitgeleverd sinds 2 juni, dus weken wachten klopt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bertjeee schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:26:
Sure! Meteen toen het kon mezelf ingeschreven op de pre-order site, meteen toen het kon daadwerkelijk besteld, deze bevestiging gekregen:

Uw bestelling:
Ordernummer: xxxxxxxxx
Besteldatum: 21-05-2009
Betaalmethode: Geen
Bezorgadres: Rijksstraatweg 344 A 2242 AC xxxxxxxxx

En nog steeds niéts binnen. Wel de papieren dat alles in orde is en het abonnement is verlengd maar geen toestel in velden of wegen te bekennen... Je zou zeggen dan bel je toch even voor de status update? Welnu, ook daar kan ik "sure" op beantwoorden, dat is een hopeloze missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libero
bertjeee schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:26:
[...]

volgens mij leveren ze alleen de zwarte uit, als je een witte hebt besteld kun je heel lang wachten, vodafone belt ook niet even dat ze er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Waarom zou vodafone ze niet leveren maar (web)shops wel? Ik vind het wel een beetje vreemd allemaal.

Is er (hier) wel iemand met een zwarte G2 die hij van vodafone heeft gekregen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:40:
[...]

Sure! Meteen toen het kon mezelf ingeschreven op de pre-order site, meteen toen het kon daadwerkelijk besteld, deze bevestiging gekregen:

Uw bestelling:

En nog steeds niéts binnen. Wel de papieren dat alles in orde is en het abonnement is verlengd maar geen toestel in velden of wegen te bekennen... Je zou zeggen dan bel je toch even voor de status update? Welnu, ook daar kan ik "sure" op beantwoorden, dat is een hopeloze missie.
Maar dan klopt het toch nog steeds dat je officieel sinds 2 juni zit te wachten tot het toestel wordt uitgeleverd... En dat is sinds vandaag inderdaad meervoud van week, weken dus... Vermoeiend.

Doet niks af aan het feit dat jij 'm dus gewoon netjes 2 juni had binnen moeten krijgen... (of handig moeten wezen en de zaterdag 30 mei naar de vodafone winkel moeten gaan... dan had je 'm gelijk gehad, redelijk bekend fenomeen bij Vodafone hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japius
  • Laatst online: 30-08 20:57
HammerT schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:04:
Is er (hier) wel iemand met een zwarte G2 die hij van vodafone heeft gekregen? ;)
Uit de shop, in Groningen. Kon hem gelijk meenemen, als ik niet op de nummerportering had hoeven wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
Brad Pitt schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:40:
[...]

Uw bestelling:

Erg frustrerend inderdaad, als je preordert verwacht je dat je hem ook meteen hebt op 2 juni :(
Wat is anders het voordeel van preorderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CAFC1905 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:12:
Erg frustrerend inderdaad, als je preordert verwacht je dat je hem ook meteen hebt op 2 juni :(
Wat is anders het voordeel van preorderen 8)7
Dat is inderdaad alleen maar nadelig. Net weer (uiteraard een paar keer) gebeld. De witte Magic zou pas midden juli beschikbaar zijn. Right! Op mijn antwoord dat ik dan de hele Android-bestel procedure wilde beëindigen kreeg ik het ontnuchterende antwoord dat dat reeds was gedaan, van hún kant. Ik: maar ik heb jullie bevestigings brieven gewoon thuis liggen! Miepie: ow ja, dat kan, maar omdat het toestel niet leverbaar is kunt u die als niet gestuurd beschouwen.

Buiten het feit dat dit natuurlijk niet "kan" geloof ik er weinig van. Ga NU naar een Vodafone store rijden (waar het toestel uiteraard gewoon voorradig is) en kijken of het daar gaat lukken. Als ze daar dan alsnog zeggen dat het niet kan omdat ik al een abo-verlenging heb lopen (net zeiden ze telefonisch dat het geen enkel probleem is, maar het vertrouwen is ietsjes verminderd) gaat er iemand een beetje trippen.

Oh well, voor nu even positief blijven en straks gewoon met een Magic weer op de zaak zitten. Hopefully ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks al deze crisis-verhalen over Vodafone, ga ik morgen toch gewoon proberen om een nieuw abonnement af te sluiten mét de HTC Magic. Hopelijk scheelt het dat ik een nieuw abonnement af wil sluiten en niks verlengen over nummer verhuizen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Net naar Vodafone store gereden, alles uitgelegd, zij vanaf daar gebeld, in orde gemaakt, en na een half uur weer naar buiten mét een witte Magic. Al met al zonde van de weken irritatie en belletjes, maar toch erg blij nu. Apparaat bevalt na een paar uur spelen érg goed. Zelfs het toetsenbord in Portrait-mode is te doen, had ik niet verwacht. Nu maar ff de Market leegsponzen I guess.

Dus mensen die (ook) willen verlengen: NIET (herhaal: NIET) online doen, gewoon een store binnen stappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millgate schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 20:43:
Vodafone levert de Magic nu ook "officiëel" met het 22,50 abonnement. Je kunt het nog niet via de site bestellen, maar wel via het 0800-nummer. Het aanbod bij verlenging is dan als volgt:
2 jaar abonnement €22,50p/m + 2 jaar Zorgenloos Internet voor €2,50 p/m, toestelprijs €84.-
Dat klinkt opzich niet heel slecht. Momenteel heb ik een abo van 27,50 maar wil over naar 22,50 met internet op de G2 of N97.

Maar ligt het er niet aan wat je klantwaarde is bij vodafone? 84 euro vind ik persoonlijk best aardig voor dit abo bij verlenging.
Pagina: 1 2 Laatste