Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij de Vodafone winkel in Arnhem naar binnen gelopen. Daar hadden ze hem (alleen de zwarte) nog wel op voorraad, maar alle systemen leken op hol. Half uurtje gewacht, even naar de Bakker Bart aan de overkant, een broodje eten. Na half uurtje terug en toen kon het aanmelden van mijn SIM-kaart eindelijk wel.

Na 2x alles overnieuw ingetikt te hebben, de dame die mij hielp kende het systeem blijkbaar nog niet echt goed, bleek dat ik nog een half uur moest wachten om mijn bedrijfsnaam te verifieren. Dit was echter niet echt handig omdat ik ook nog naar Utrecht moest. Toen maar gevraagd of ik het toestel dan niet in Utrecht op kon halen, de dame zei dat dit niet kon. Ze kon geen bestellingen doorsturen. Maar ik kon gelukkig wel bellen vanuit Utrecht, om door te geven als ik 'm in Utrecht aan kon melden, zodat ze mijn registratie in Arnhem konden annuleren.

Dus op weg naar Utrecht, meteen naar de Vodafone winkel daaro. Gelukkig was hij daar ook op voorraad, dus meteen maar opnieuw aangevraagd. De man, die een heel stuk professioneler over kwam, vertelde mij dat ze vanuit Utrecht gewoon alle gegevens op konden vragen (in tegenstelling tot die miep in Arnhem dus vertelde) en regelde het allemaal binnen 10 minuten voor me.

Nu ben ik dus ook de trotse eigenaar van een G2! Maar het is me wel duidelijk geworden dat Vodafone inderdaad af en toe een beetje dwars doet, om het maar zacht uit te drukken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn zoektocht naar verschillende HTC Magic aanbiedingen kwam ik deze tegen:

http://www.smartphonestun...t/eur-22-50/nieuw/2-jaar/

Lijkt het voordeligste die ik tegen ben gekomen in vergelijking met andere aanbieders. In tegenstelling tot veel andere aanbieders zit hier een 2 jarige korting op onbeperkt internet van 7 euro. Zoals ik het lees is dit abo 25euro per maand (incl internet) voor 2 jaar + 45 voor de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:12:
In mijn zoektocht naar verschillende HTC Magic aanbiedingen kwam ik deze tegen:

http://www.smartphonestun...t/eur-22-50/nieuw/2-jaar/

Lijkt het voordeligste die ik tegen ben gekomen in vergelijking met andere aanbieders. In tegenstelling tot veel andere aanbieders zit hier een 2 jarige korting op onbeperkt internet van 7 euro. Zoals ik het lees is dit abo 25euro per maand (incl internet) voor 2 jaar + 45 voor de telefoon.
Je hebt het goed gelezen. Ik had de aanbieding ook al gezien en ik kon het eigenlijk niet geloven. Ik heb dus maar een email gestuurd en ik kreeg bevestiging dat het inderdaad 2 jaar 25 euro p/m + eenmalig 45 euro voor de telefoon is.
Beste X,

Bedankt voor uw mail.

Dit is inderdaad één van onze beste aanbiedingen op dit moment.
U heeft dan ook helemaal gelijk wat u verteld over de prijzen. U betaald inderdaad:

24 maanden lang €22,50 voor uw belminuten
24 maanden lang €2,50 voor uw mobiel internet
24 maanden lang €0,- voor uw sms verdubbelaar
éénmalig €45 euro voor het toestel (dit bedrag moet u aan de postbode betalen wanneer deze uw pakket komt afleveren)

Hiermee hopen we dat uw vraag voldoende beantwoord is. Wanneer dit niet het geval is of wanneer u nog verdere vragen heeft dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de onderstaande gegevens.

Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl

Tel. 0181-707632
Fax. 0181-707638
Email. info@smartphonestunts.nl
Web. www.smartphonestunts.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Ik wil graag een HTC Magic maar wil graag een abonnement afsluiten voor slechts een jaar omdat ik twee jaar gewoon te lang vind, ik weet zeker dat ik dan allang een nieuwe telefoon wil. Ik heb het idee dat dit op dit moment een van de beste aanbieding op het internet is voor een jaar: http://www.algebeld.nl/in...s=0&ProductPlusProducts=0

Die 150 belminuten is zat voor mij en die 300 smsjes ook. Bovendien zijn de abonnementskosten gewoon het hele jaar 25 euro voor zover ik het zie, dus geen gezeik met abonnementskosten die na 3 maanden opeens omhoog gaan omdat je opeens de volle mep betaalt voor het mobiele internet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 11:29
Ok, zoals ik het hierboven overal lees is de Magic nu *gelukkig* ook met het 22,50 abo te krijgen en ook online met verschillende goede deals waarbij je dus 24 maanden maar constant 25e hoeft te betalen. Aangezien de witte Magics schijnbaar alleen in de winkels op voorraad liggen wil ik hem daar graag gaan halen. Maar hebben ze in de Vodafone shops ook de bovenstaande aanbiedingen als die online shops? Aangezien dit ook niet op internet staat twijfel ik hier aan. Ik bedoel dan dus de aanbieding van:

22,50 abonnement + 24 maand maar 2,50 voor je data = 25 euro's per maand 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Ruben [NL] schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:52:
Ok, zoals ik het hierboven overal lees is de Magic nu *gelukkig* ook met het 22,50 abo te krijgen en ook online met verschillende goede deals waarbij je dus 24 maanden maar constant 25e hoeft te betalen. Aangezien de witte Magics schijnbaar alleen in de winkels op voorraad liggen wil ik hem daar graag gaan halen. Maar hebben ze in de Vodafone shops ook de bovenstaande aanbiedingen als die online shops? Aangezien dit ook niet op internet staat twijfel ik hier aan. Ik bedoel dan dus de aanbieding van:

22,50 abonnement + 24 maand maar 2,50 voor je data = 25 euro's per maand 8)
Ik weet dat het bij de BelCompany sowieso geldig is, dus lijkt me dat het bij de Vodafone winkel ook zo is. Weet alleen niet wat het toestel dan doet qua prijs (zou best in beide gevallen niet gratis kunnen zijn, dat is dan weer het verschil met internet).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Volgens mij is de Magic bij bovenstaand abonnement ook via internet niet gratis. Vodafone zelf rekend €84,- voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dit toestel ook los te koop is in de (vodafone) winkels? Of is ie alleen maar los te koop via internet. En wat de prijs hier dan van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:05:
Weet iemand of dit toestel ook los te koop is in de (vodafone) winkels? Of is ie alleen maar los te koop via internet. En wat de prijs hier dan van is.
We verwachten hier dat je zelf in staat bent om onderzoek, dit topic is alleen voor concrete resultaten niet voor 'waar kan ik hem het beste nemen'.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
chainzz schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:09:
Ik wil graag een HTC Magic maar wil graag een abonnement afsluiten voor slechts een jaar omdat ik twee jaar gewoon te lang vind, ik weet zeker dat ik dan allang een nieuwe telefoon wil. Ik heb het idee dat dit op dit moment een van de beste aanbieding op het internet is voor een jaar: http://www.algebeld.nl/in...s=0&ProductPlusProducts=0

Die 150 belminuten is zat voor mij en die 300 smsjes ook. Bovendien zijn de abonnementskosten gewoon het hele jaar 25 euro voor zover ik het zie, dus geen gezeik met abonnementskosten die na 3 maanden opeens omhoog gaan omdat je opeens de volle mep betaalt voor het mobiele internet ofzo.
Bij deze aanbieder is die met een 2-jarig contract volgens mij ook het goedkoopst. Het kost dan nog maar 18 euro voor de telefoon en 24 maanden 25 euro p/m (300 sms/150 belminuten, internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
vickypollard schreef op maandag 22 juni 2009 @ 00:26:
[...]

Bij deze aanbieder is die met een 2-jarig contract volgens mij ook het goedkoopst. Het kost dan nog maar 18 euro voor de telefoon en 24 maanden 25 euro p/m (300 sms/150 belminuten, internet)
Ja, klopt. Maar die zal net als de andere winkels voor de witte Magic wel weer een wekenlange wachttijd hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ruben [NL] schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:39:
[...]

Ja, klopt. Maar die zal net als de andere winkels voor de witte Magic wel weer een wekenlange wachttijd hebben :|
Er staat bij de witte dat hij direct leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
vickypollard schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:21:
[...]

Er staat bij de witte dat hij direct leverbaar is.
Dit bedoel ik dus:
Goede middag,

De zwarte is uit voorraad leverbaar de witte helaas niet meer.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
Zo werkt dat dus, gewoon altijd volhouden dat iets wel op voorraad is ;) Nou weet ik alleen niet wanneer hij er wel weer is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben [NL] schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:39:
[...]

klopt niet. Hij is daar niet het goedkoopst. De magic kost daar dus 24 x €25 + €18 = €618,-

hier: http://www.telefoonkopen....ktie/Gratis+HTC+Magic.htm
kost de magic (12 x €13.75) + (12 x €37) = €609,-

en dan heb je bij telefoonkopen.nl ook nog eens 200 belminuten ipv 150. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:27:
[...]

klopt niet. Hij is daar niet het goedkoopst. De magic kost daar dus 24 x €25 + €18 = €618,-

hier: http://www.telefoonkopen....ktie/Gratis+HTC+Magic.htm
kost de magic (12 x €13.75) + (12 x €37) = €609,-

en dan heb je bij telefoonkopen.nl ook nog eens 200 belminuten ipv 150. :D
Je hebt daar blijkbaar geen sms verdubbelaar. Ik heb zelf liever 150 smsjes erbij dan 50 belminuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vickypollard schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:43:
[...]

Je hebt daar blijkbaar geen sms verdubbelaar. Ik heb zelf liever 150 smsjes erbij dan 50 belminuten ;)
dat had ik idd even over het hoofd gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is niet om te ranten op de klantenservice, en we stellen verwijzingen naar eigen sites niet zo op prijs.

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 22-06-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
vickypollard schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:43:
[...]

En daarnaast betaal je dan het 2de jaar ineens een flink hoger maandbedrag t.o.v het eerste jaar. Dit vind ik persoonlijk vervelend en betaal liever 2 jaar constant 25 euro. Maar dat is persoonlijk uiteraard, die andere website is idd wel iets goedkoper!

Ik ben vanmiddag ook bij de Vodafone shop in Doetinchem geweest en de manager gevraagd naar of hij ook met 22,50 abo leverbaar was zoals op internet. Ik werd een beetje uitgelachen en hij zei dat het niet kon, en dat hij benieuwt was waar dat was :P Dus ik ff bij hem op de pc dat laten zien en hij was helemaal verbaast en vond dat van algebeld.nl wel een heeele goede actie haha. Hij dacht zelf aangezien de huidige prijzen tot 30 juni vaststaan, hij daarna misschien ook met 22,50 en 2,50 voor internet (24 maand) leverbaar zou worden als volgende actie en dat de site daar al vast op inspeelde. Dit behoord namelijk wel tot de standaard actie abonnementen die Vodafone soms voert. Hij had die middag verder met zijn baas en collega's een conference call gehad en niemand wist wanneer er weer een levering witte HTC Magic's leverbaar zou zijn. Stond ook nog niet in het systeem zover ik zag. Dacht ik update ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbieding bij telefoonkopen.nl mag ook aangeboden worden in de Vodafonewinkels (waar de witte variant vaak wel op voorraad is). Er mag alleen niet actief mee geadverteerd worden. Bovendien zit voordeelsms standaard gratis bij elk 2-jarig abo vanaf 22.50 per maand.

Dus gewoon een vodafonewinkel binnenlopen, hem of haar wijzen om de actie bij telefoonkopen.nl en vragen of ze je het zelfde aan kunnen bieden. Het is mij iig gelukt. Inclusief gratis sms-verbubbelaar dus en zonder aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johras
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01-2020
Ben net gebeld door de Vodafone klantenservice, de witte is pas over 4 weken weer leverbaar en ze vroegen of ik wilde wachten of toch maar een zwarte zou nemen. Wel netjes dat ze even bellen imho, heb geen haast dus wacht wel even ;)

Toch vreemd dat de witte in de winkels wel leverbaar is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:00:
De aanbieding bij telefoonkopen.nl mag ook aangeboden worden in de Vodafonewinkels (waar de witte variant vaak wel op voorraad is). Er mag alleen niet actief mee geadverteerd worden. Bovendien zit voordeelsms standaard gratis bij elk 2-jarig abo vanaf 22.50 per maand.
Hoe kom je er bij dat zie die wel mogen aanbieden? Wie zegt dat?
Johras schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:07:
Ben net gebeld door de Vodafone klantenservice, de witte is pas over 4 weken weer leverbaar en ze vroegen of ik wilde wachten of toch maar een zwarte zou nemen. Wel netjes dat ze even bellen imho, heb geen haast dus wacht wel even ;)

Toch vreemd dat de witte in de winkels wel leverbaar is :s
Nou, hier dus overal niet meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Bovendien zit voordeelsms standaard gratis bij elk 2-jarig abo vanaf 22.50 per maand.
Waar heb je deze informatie vandaan? Sta op het punt om morgen de magic te halen bij telefoonkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben [NL] schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:27:
[...]
Hoe kom je er bij dat zie die wel mogen aanbieden? Wie zegt dat?
Daar kom ik zo bij omdat het mij dus gelukt is. Telefoonkopen.nl winkel had alleen de zwarte en die wou ik dus juist niet. Toen ik bij de Vodafonewinkel kwam wees ik een verkoper op de actie bij telefoonkopen.nl en na enig overleg met de (assistent)manager konden ze mij dezelfde aanbieding doen. De verkoper had het er over dat ze in bepaalde gevallen netwerkacties van concurrerende Vodafonedealers mogen 'matchen'. En dit was zo'n geval, aldus verkoper.

Verder wees ik de verkoper er dus op dat bij de actie van telefoonkopen.nl de smsverdubbelaar er niet bij stond. Maar verkoper vertelde me dus ook dat dat standaard toegevoegd wordt bij alle 2-jarige abo's vanaf 22.50

Wat ik dus eerder al zei, er wordt niet mee geadverteerd, maar bij navraag heb je grote kans dat ze je bij de Vodafonewinkels hetzelfde aan mogen bieden. Bijkomend voordeel is dat ik liever via een Vodafonewinkel koop (service) dan via telefoonkopen.nl en ik heb de witte:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ik heb hem vandaag bij telefoonkopen gehaald. Sms verdubbelaar zit er wel bij! Ligt nu aan de oplader dus nog even wachten totdat ik ermee kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domininck
  • Laatst online: 25-08-2024
Dus bij telefoonkopen.nl is het zo?:

1e 12 maanden 13,75 p/mnd (met internet en sms verdubbelaar?)
daarna 12 maanden 37,00 p/mnd (ook met internet en sms verdubbelaar?)

Want als ik het zo zie dan denk ik dat de aanbieding bij algebeld.nl het voordeligst is voor mét internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Heeft dan niemand de kleine lettertjes gelezen? Bij telefoonkopen.nl betaal je:
Eerste 12 maanden: 23,25pm
Laatste 12 maanden: 37,00pm

Het internet komt namelijk nog bij de abonnementsprijs er bovenop.

Scherpste die ik zie is smartphonestunts.nl, 22,50pm (incl internet en sms-verdubbelaar) voor 24 maanden, aanschafprijs 45 en geen verdere (aansluit)kosten.

[ Voor 27% gewijzigd door Mj2sL op 24-06-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domininck
Mj2sL schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:09:
Heeft dan niemand de kleine lettertjes gelezen? Bij telefoonkopen.nl betaal je:
Eerste 12 maanden: 23,25pm
Laatste 12 maanden: 37,00pm

Het internet komt namelijk nog bij de abonnementsprijs er bovenop.

Scherpste die ik zie is smartphonestunts.nl, 22,50pm (incl internet en sms-verdubbelaar) voor 24 maanden, aanschafprijs 45 en geen verdere (aansluit)kosten.
Ik heb ze wel gelezen alleen iedereen hier zei dat die het goedkoopst was daarom begon ik toch wel te twijfelen. en wat jij zegt klopt ook niet want:
Algebeld.nl en smartphonestunts.nl hebben dezelfde aanbieding alleen is de aanschafprijs bij smartphonestunts.nl meer.
Sps: 24x22,5= 540 (abbo+telefoon) 24x2,5=60 (internet) 540+60+45(aanschaprijs)= 645
Algebeld: 24x22,5= 540 (abbo=telefoon) 24x2,5=60 (internet) 540+60+18(aanschafprijs)+7.5(verzendkosten)= 625.5

Bij algebeld.nl geven ze aan dat je 150 belminuten of 300 smsjes krijgt.
Voor smarphonestunts.nl weet ik niet hoeveel belminuten en smsjes je krijgt maar aangezien het hetzelfde abbo is dan zal dat ook wel hetzelfde zijn.

Volgens mij is nu alles duidelijk: Algebeld het goedkoopste voor mét internet, telefoonkopen het goedkoopste zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
domininck schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:32:
[...]

Ik heb ze wel gelezen alleen iedereen hier zei dat die het goedkoopst was daarom begon ik toch wel te twijfelen. en wat jij zegt klopt ook niet want:
Algebeld.nl en smartphonestunts.nl hebben dezelfde aanbieding alleen is de aanschafprijs bij smartphonestunts.nl meer.
Sps: 24x22,5= 540 (abbo+telefoon) 24x2,5=60 (internet) 540+60+45(aanschaprijs)= 645
Algebeld: 24x22,5= 540 (abbo=telefoon) 24x2,5=60 (internet) 540+60+18(aanschafprijs)+7.5(verzendkosten)= 625.5

Bij algebeld.nl geven ze aan dat je 150 belminuten of 300 smsjes krijgt.
Voor smarphonestunts.nl weet ik niet hoeveel belminuten en smsjes je krijgt maar aangezien het hetzelfde abbo is dan zal dat ook wel hetzelfde zijn.

Volgens mij is nu alles duidelijk: Algebeld het goedkoopste voor mét internet, telefoonkopen het goedkoopste zonder internet.
Je hebt gelijk, ik dacht dat er bij algebeld.nl nog aansluitkosten bijkwamen van dik 50 euro maar ik keek verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domininck
Lees de topicwaarschuwing. Dit soort replies willen we hier niet zien.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 24-06-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domininck
domininck schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:15:
[mbr]Lees de topicwaarschuwing. Dit soort replies willen we hier niet zien.[/]
Sorry, ben nieuw hier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
domininck schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:32:
[...]
Dan lijkt de keuze mij toch vrij duidelijk, deze telefoon is eigenlijk waardeloos als je geen onbeperkt internet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

chainzz schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:23:
[...]

Dan lijkt de keuze mij toch vrij duidelijk, deze telefoon is eigenlijk waardeloos als je geen onbeperkt internet hebt.
Hoezo is telefoonkopen duurder dan? 12x 13,75 = 165 + 12 x 37 = 444

444+ 165 = 609 euro voor 2 jaar internet + 200 minuten / 400 sms.

Nog een vraagje, heb gister het abbo afgesloten nu kijk ik bij my.vodafone.nl naar me gebruik en tegoed. Hier staat 6,75 waarom is dit niet gewoon 27,50 ?

Ook nog een vraagje over 2G netwerken, als ik dit instel kost het mij niet extra geld toch? Kan ik dan wel gewoon surfen enz?

[ Voor 10% gewijzigd door souljah1h op 25-06-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
souljah1h schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:39:
[...]

Je vregeet het internet er bij op te tellen in het eerste jaar. Eerste jaar is 23,25 pm, tweede 37 pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

souljah1h schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:39:
[...]

Nog een vraagje, heb gister het abbo afgesloten nu kijk ik bij my.vodafone.nl naar me gebruik en tegoed. Hier staat 6,75 waarom is dit niet gewoon 27,50 ?

Ook nog een vraagje over 2G netwerken, als ik dit instel kost het mij niet extra geld toch? Kan ik dan wel gewoon surfen enz?
Die aanbieding bij telefoonkopen.nl is aangepast, want was maandag nog 13.75 per maand inclusief internet. Mocht dit dus een zetfout/drukfout/misverstand zijn, dan hoop ik mazzel gehad te hebben. Zal het nog eens even navragen bij de Vodafonewinkel, want ik heb getekend in de veronderstelling dat het me het eerste jaar 13.75 per maand kost.

Dat er 6.75 per maand staat bij je myvodafone, komt omdat Vodafone het beltegoed altijd op de eerste van de maand toevoegt. Aangezien je je abonnement nog maar net afgesloten hebt, wordt dus het tegoed berekend dat hoort bij de resterende dagen van deze maand.(6.75). Op 1 juli komt wordt een volledig maandtegoed toegevoegd.

Surfen over 2G netwerk (GPRS) kost niks extra, het is alleen een stuk trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mj2sL schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:01:
[...]

Je vregeet het internet er bij op te tellen in het eerste jaar. Eerste jaar is 23,25 pm, tweede 37 pm.
Zo is het mij niet uitgelegd daar. Heb er nog specifiek naar gevraagd, hij verzekerde mij dat het eerste jaar 13,75 per maand was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
souljah1h schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:12:
[...]

Zo is het mij niet uitgelegd daar. Heb er nog specifiek naar gevraagd, hij verzekerde mij dat het eerste jaar 13,75 per maand was!
Dan staat het er verkeerd. Zoals het er nu staat betaal je het eerste jaar 13,75 voor het abo en 9,50 voor internet. Ergens onderaan staan in kleine lettertjes de totaalmaandbedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is die hele actie met 1 jaar 50% korting op de abonnementskosten natuurlijk belachelijk. Want vorige week nog was de actie speciaal bij de Magic (1 jaar internet gratis) nog actief. In het geval van 1 jaar gratis internet wordt dat

24 x 27.50 = 660
12 x 9.50 = 114
= 774 euro

En nu zou dat dus zonder korting op het internet

12 x 22.25 = 279
12 x 37 = 444
= 723 euro zijn

over twee jaar gezien dus maar een fractie goedkoper zijn dan de actie met 1 jaar internet gratis. Aangezien je de Magic niet kunt krijgen zonder internet (althans niet bij Vodafone zelf, weet niet hoe dat zit bij andere dealers) belachelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mj2sL schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:22:
[...]

Dan staat het er verkeerd. Zoals het er nu staat betaal je het eerste jaar 13,75 voor het abo en 9,50 voor internet. Ergens onderaan staan in kleine lettertjes de totaalmaandbedragen.
Ik zie wel wat er volgende maand van me rekening word afgeschreven :) als dit 23, nog wat is heb ik dan nog rechten?

Edit:

Heb de bon/contract er even bij gepakt hierop staat het volgende:

1x Vodafone zorgeloos mobiel INT: - 109.00 euro

Ook staat er : Actie Blox Zorgeloos Internet ( €3,78 )

Dit betekend toch dat ik het eerste jaar gratis internet heb? Of zie ik dat verkeerd

[ Voor 26% gewijzigd door souljah1h op 25-06-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Lees de topicwaarschuwing. Dit hoort hier niet.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 25-06-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johras
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01-2020
*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 25-06-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 00:02
Voor mensen die (net als ik) een bestelling geplaatst hebben bij algebeld, of dat misschien nog willen doen..

Ik kreeg net een mail over de levering van de magic-white bij algebeld:
Goede avond,

We krijgen ze a.s. maandag en woensdag weer binnen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

X
Dus hopelijk worden ze snel uitgeleverd...

* als vodafone nou ook maar een beetje opschiet met die goedkeuring van mijn nummerbehoud..

[ Voor 17% gewijzigd door MDtje op 26-06-2009 00:12 ]

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Ik heb een abo aangevraagd met nummerbehoud vanaf Simyo.

Eerst Simyo gebeld omdat het wel erg lang duurde, en dan had ik iig goede argumenten als ik vodafone moest bellen ;) . Maar Simyo had pas de overstap aanvraag voor september gekregen :( en het is niet dat zij dit hebben gedaan omdat ze verplicht zijn om binnen 10 werkdagen het nummer over te geven. Misschien komt het ook wel door de aanvraag van PDAshop (waar ik heb besteld), ik weet het niet.

Dus toen vodafone gebeld, kreeg ik gelijk te horen dat het dan aan Simyo zou liggen ;) maar nadat ik had verteld dat Simyo alleen prepaid aanbied en verplicht is binnen 10 werkdagen het nummer af te geven kwam er actie :P dus vodafone gaat de aanvraag nu nog een keer doen.

Maar ik verwacht dus dat Simyo hun wettelijke 10 dagen tijd wel maximaal zal nemen, dus dat wordt weer 2 weken wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDtje schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 00:11:
Voor mensen die (net als ik) een bestelling geplaatst hebben bij algebeld, of dat misschien nog willen doen..

Ik kreeg net een mail over de levering van de magic-white bij algebeld:

[...]

Dus hopelijk worden ze snel uitgeleverd...

* als vodafone nou ook maar een beetje opschiet met die goedkeuring van mijn nummerbehoud..
Ik heb afgelopen woensdag gebeld om mijn abo te verlengen met de Magic. Eerst vertelde een medewerkster mij dat die nog niet binnen waren en dat ze niet wist :/ wanneer de witte weer binnen kwam.

2 uur later belde ik weer uiteindelijk toch te kiezen voor de zwarte. Toen vertelde een andere medewerker van Vodafone dat ze de witte vandaag binnen hadden gekregen, maar nog niet in het systeem stonden. DUS ik kon kiezen voor de witte en dan was hij eind volgende week binnen.

Nu hoop ik mijn zwarte magic uiterlijk maandag te hebben :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domininck
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:53:
[...]
Nu hoop ik mijn zwarte magic uiterlijk maandag te hebben :*) .
En is dat ook gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al gebruik gemaakt van de openingactie vd vodafone shop in groningen? Zie: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/28005 Je hebt dan supergoedkoop een htc magic in handen!

Edit: actie start pas 27 juli...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wat vinden jullie hiervan?
het is mij niet helemaal duidelijk of dit klopt.
12 * 13,75 = 165
12 * 27,50 = 330
totaal 495 voor 2 jaar bel/sms en internet.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/03/1246633082-670.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is de eerste 12 maanden geen 13,75 maar 23,25. Het internet van 9,50 komt er namelijk nog bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domininck
http://www.algebeld.nl/in...ucts=0&DataBundel=9&Order

Algebeld aanbieding verandert. Zeg maar elke vodafone aanbieding verandert. Ik kom er niet uit, is het zo?:

1e jaar: 11.25x12= 135
2e jaar: 22.5+9,50 (internet)x12= 384

384+135= 519

Als dat klopt dan is deze aanbieding ruim 100 euro goedkoper :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Het is eigenlijk net als de post boven je... Het internet van 9,50 moet je er in het eerste jaar ook bijtellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gisteren de Magic gehaald bij de Vodafone winkel in de Herestraat in Groningen. Deze is net weer geopend en heeft een actie waarbij de toestellen die normaal bij een 2-jarig abonnement gratis zijn nu ook bij een 1-jarig abonnement gratis zijn. De actie duurt nog twee weken en geldt dus alleen voor het Vodafone filiaal aan het begin van de Herestraat.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegury
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 19:58
P_de_B schreef op zondag 26 juli 2009 @ 09:28:
Gisteren de Magic gehaald bij de Vodafone winkel in de Herestraat in Groningen. Deze is net weer geopend en heeft een actie waarbij de toestellen die normaal bij een 2-jarig abonnement gratis zijn nu ook bij een 1-jarig abonnement gratis zijn. De actie duurt nog twee weken en geldt dus alleen voor het Vodafone filiaal aan het begin van de Herestraat.
Hoeveel was je daar kwijt? Ik overweeg ook naar Groningen te gaan hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
vegury schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:16:
[...]

Hoeveel was je daar kwijt? Ik overweeg ook naar Groningen te gaan hiervoor.
De telefoon was gratis bij een 1-jarig Vodafone 27,50 abo met Internet Blox á 9,50. Eerste half jaar 50% korting op je abo.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 22:22
Vodafone gebeld, 6 maanden van te voren mag ik verlengen... ole... nu ook in een vodafone winkel geweest. Vrouwtje zei dat ze daar ook dat mogen als ze deze bevestiging krijgen van de klantenservice. Zij nemen dan contact op met vodafone volgens haar en als die zegge: ja meneer mag 6 maanden van te voren, dan is het goed. *(heb de mail nog waar dit in staat)... dus 3e week augustus hopla de magic halen bij vodafone winkel in Arnhem. Zal alleen wel 2 jarig abbo worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Laatst online: 15:14

Airpower

Feel the Power!

HTC Magic is ook te bestellen via de personeelsaanbieding van vodafone:

https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding

De Magic is leverbaar vanaf een Vodafone 35 abonnement. Je krijgt gedurende de twee jaar dat het abonnement loopt 50% korting op de abonnementskosten en 50% korting op de Internet Blox.

Totale kosten: 24*17,50 + 24*4,75= 534,-

Bij het invullen van de gegevens het personeelsnummer open laten, aanbieding wordt gewoon geleverd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:56
Airpower schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:51:
HTC Magic is ook te bestellen via de personeelsaanbieding van vodafone:

https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding

De Magic is leverbaar vanaf een Vodafone 35 abonnement. Je krijgt gedurende de twee jaar dat het abonnement loopt 50% korting op de abonnementskosten en 50% korting op de Internet Blox.

Totale kosten: 24*17,50 + 24*4,75= 534,-

Bij het invullen van de gegevens het personeelsnummer open laten, aanbieding wordt gewoon geleverd ;).
ik dacht net zo slim te zijn als jij maar ik werd teruggebeld en gemailed voor die personeelsgegevens en actiecode van aangesloten bedrijf ....
Ik had die codes niet en daarna bleek ik ook geen nieuwe aanvraag te kunnen doen (op zwarte lijst bij Vodafone?)

Baal er wel van want het is inderdaad echt een superrrrrrrrr aanbieding!!! Je kan het vergelijken met t-mobile 300 simonly + sms bundel + wnw plus maar daar betaal je al gauw 27 euro in de maand voor en dan krijg je niet eens een nieuw toestel t.w.v. 410 euro,want dat is de laagste prijs voor een htc magic!

[ Voor 21% gewijzigd door danda op 28-07-2009 04:18 ]

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
*knip* dit topic gaat over levertijden en abonnementen, zaken over Vodafone passen beter in [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?

Zie ook Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 77% gewijzigd door pven op 03-09-2009 08:10 ]

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02
Waarschuwing: Voor degene die via de online winkel van Vodafone willen bestellen en/of abonnement willen verlengen

Vodafone heeft door het invoeren van een nieuw systeem een enorme achterstand. Wachttijden voor nieuwe toestellen zijn over de 5 weken. Mijn advies is dus om gewoon naar de winkel te gaan en het daar te halen.

Ik ben net na 4 dagen proberen erdoor gekomen bij de helpdesk.(en werd vrij onbeschoft te woord gestaan door een servicedesk medewerker) en dit is het verhaal wat door de geirriteerde medewerker werd verteld.

• Smid70
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-08 12:51
m3gA gaf hierop, oa, antwoord.

Hé, ik heb hem op de 28e telefonisch besteld, helaas ook nog niet binnen :-(

Bij het bestellen werd gezegd dat de levertijd een dikke werkweek zou zijn.

De spanning wordt me teveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Smid70 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:39:
m3gA gaf hierop, oa, antwoord.

Hé, ik heb hem op de 28e telefonisch besteld, helaas ook nog niet binnen :-(

Bij het bestellen werd gezegd dat de levertijd een dikke werkweek zou zijn.

De spanning wordt me teveel!
ja same here... ;)
:D

ik heb ook nog geen papieren bevestiging gehad of iets dergelijks... snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
patrieckske schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:39:
[...]

ja same here... ;)
:D

ik heb ook nog geen papieren bevestiging gehad of iets dergelijks... snik
Ik had hem de 28 Aug besteld via tel. had hem 4 Sept. binnen. Ze hadden gezegd 5-7 werkdagen...bij mij klopte het dus wel, jammer dat hij bij jullie er nog niet is. Ik heb ook elke dag met spanning naar de postbode uitgekeken. Er was elke dag wel iemand thuis bij ons maar net op de dag dat er even 2 uur niemand was komt die F*king postbode langs |:( met een briefje van ik ben geweest maar u was er niet! moest ik nog een dag wachten :( . Maar ondertussen heb ik hem en bevalt me echt heel goed leuk apparaatje; stylish, sexy kortom een top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
ybjlus schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:17:
[...]

Ik had hem de 28 Aug besteld via tel. had hem 4 Sept. binnen. Ze hadden gezegd 5-7 werkdagen...bij mij klopte het dus wel, jammer dat hij bij jullie er nog niet is. Ik heb ook elke dag met spanning naar de postbode uitgekeken. Er was elke dag wel iemand thuis bij ons maar net op de dag dat er even 2 uur niemand was komt die F*king postbode langs |:( met een briefje van ik ben geweest maar u was er niet! moest ik nog een dag wachten :( . Maar ondertussen heb ik hem en bevalt me echt heel goed leuk apparaatje; stylish, sexy kortom een top ding.
Raar dat jij hem dan wel gekregen hebt. ik vind het ook vreemd dat Vodafone niks bekend maakt op de site en het desbetreffende menu in de telefooncentrale na 2 minuten de lijn laat verbreken.

De afdeling webrelations is zover ik weet flink gekortwiekt dus die komen het vast ook niet meer goedlullen op het forum ;)

Ik zag van Hi een mooie aanbieding met de HTC hero dus misschien ga ik dat maar eens bekijken en anuleer ik mijn verlenging.

[ Voor 6% gewijzigd door m3gA op 11-09-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
net even via 1200 (optie 3-2-2) goed geholpen.(dus niet met de klantenservice bellen van de online winkel) Mijn bestelling was niet in orde en wordt opnieuw doorgevoerd.. vreemd verhaal maar ik wacht even af.

[ Voor 16% gewijzigd door m3gA op 11-09-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik wil hem graag los kopen, maar waar is een mooie deal?
Het liefst betaal ik dan met Creditcard, maar via Vodafone online winkel, erg prijzig.

Wat kost deze bijvoorbeeld bij de mediamarkt? Of een andere gunstige (goede) webwinkel waar je met CC kan betalen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Zosas schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:40:
Ik wil hem graag los kopen, maar waar is een mooie deal?
Het liefst betaal ik dan met Creditcard, maar via Vodafone online winkel, erg prijzig.

Wat kost deze bijvoorbeeld bij de mediamarkt? Of een andere gunstige (goede) webwinkel waar je met CC kan betalen.
bovenaan het topic staan 2 pricewatch linkjes :)

• Valandil
m3gA schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:50:
[...]

bovenaan het topic staan 2 pricewatch linkjes :)
Yup, maar geen creditcard mogelijkheid... ook niet onoverkomenlijk :)

Wat kost deze bij de Mediamarkt, weet iemand dat?

wijze woorden

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zosas schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:16:
[...]

Wat kost deze bij de Mediamarkt, weet iemand dat?
Je mag zelf ook best eens wat moeite doen voor je hier je vragen neer plempt. Bel de MediaMarkt op (en ja: die geven prijsinformatie via de telefoon) of ga er langs.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Smid70
m3gA schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:20:
net even via 1200 (optie 3-2-2) goed geholpen.(dus niet met de klantenservice bellen van de online winkel) Mijn bestelling was niet in orde en wordt opnieuw doorgevoerd.. vreemd verhaal maar ik wacht even af.
Moet zijn 2-3-2, tenminste toen ik het net probeerde ;)
Was alleen vergeten dat ze daar niet werken op zaterdag :P

• Valandil
Commentaar is prima, maar doe dat dan even bij pven zelf. Hier is het vrij offtopic.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 12-09-2009 11:55 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smid70
Inmiddels is 14 september, 11 werkdagen na bestelling, niets binnen. Telefonisch is Vodafone onbereikbaar geworden. Je krijgt een bandje te horen waarin wordt meegedeeld dat ze, wegens drukte, vragen mbt de status van je bestelling niet kunnen beantwoorden. Ook wordt er dan verteld dat de levertijd 7 werkdagen bedraagt, mocht het langer duren, omdat de gsm's niet op voorraad zijn, krijg je een smsje.
Niet dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
Ik wacht nog af tot vrijdag,
als ik dan nog niks gehoord heb (dus bevestiging en/of toestel) ga ik verder kijken...

Leuke aanbieding op Telfort:
http://shop.telfort.nl/gsm/HTC/HTC-Hero.html

• m3gA
Smid70 schreef op maandag 14 september 2009 @ 20:06:
Inmiddels is 14 september, 11 werkdagen na bestelling, niets binnen. Telefonisch is Vodafone onbereikbaar geworden. Je krijgt een bandje te horen waarin wordt meegedeeld dat ze, wegens drukte, vragen mbt de status van je bestelling niet kunnen beantwoorden. Ook wordt er dan verteld dat de levertijd 7 werkdagen bedraagt, mocht het langer duren, omdat de gsm's niet op voorraad zijn, krijg je een smsje.
Niet dus!!
ik wacht al een maand ;) om te zeiken 1200 bellen en optie 2-3-2 dan kom je wel door :)

• Smid70
Heb eindelijk contact gehad, krijg je inderdaad het verhaal van die software update enz. Order was juist ingevoerd. De verwachting was dat het nog wel een weekje kon duren ;( The suspence is killing me ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Smid70 op 17-09-2009 15:48 . Reden: aanpassing smilie ]

• m3gA
Smid70 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:47:
Heb eindelijk contact gehad, krijg je inderdaad het verhaal van die software update enz. Order was juist ingevoerd. De verwachting was dat het nog wel een weekje kon duren ;( The suspence is killing me ;)
via de reguliere manier ? of via de klantenservice?

Ik heb maar eens een shopsurvey ingevuld over vodafone.. slechtste service die ik in jaren heb gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door m3gA op 17-09-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
OMG heb gisteren een e-mail gekregen dat mijn bestelling is bevestigd...
Na bijna 3 weken dus... (handig mail kwam in de spam terecht, bijna alles verwijderen geklikt (routine).

Ben es benieuwd wanneer de telefoon arriveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smid70
m3gA schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:05:
[...]

via de reguliere manier ? of via de klantenservice?

Ik heb maar eens een shopsurvey ingevuld over vodafone.. slechtste service die ik in jaren heb gehad.
Via 1200.

Heb inmiddels ook al een klacht gestuurd omdat de service op dit moment bagger is. (maar dat hoort in een ander topic)

• m3gA
Ik kan dinsdag in de winkel mijn toestel gaan ophalen. Ik heb de verlenging geanuleerd en gebeld dat ik mijn abonnement wilde opzeggen. (ik wacht al een maand en moest nog minimaal 20 dagen wachten.. had er meer dan genoeg van)Toen was er opeens wel vanalles mogelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door m3gA op 19-09-2009 13:46 ]

• patrieckske
postbode stond vandaag aan de deur met de htc,
helaas was ik niet thuis...

maandag beter dan!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets. Een aantal mensen mogen em nog eens goed door gaan lezen. Aub nu posts die daadwerkelijk iets toevoegen.

• Smid70
RoD schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:15:
[modbreak]Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets. Een aantal mensen mogen em nog eens goed door gaan lezen. Aub nu posts die daadwerkelijk iets toevoegen.[/]
Allemaal leuk en aardig die breek, maar het gaat nog steeds over levertijden.
Wat niet de bedoeling is:
-Melden wanneer jij de telefoon binnenkrijgt. Totaal niet relevant voor anderen. Laat het dus achterwege.
-Je bestelstatus. We willen ook vooral niet weten wanneer ze je order in behandeling hebben genomen, wanneer je telefoon verzonden wordt, en wanneer je hem binnen hebt gekregen. ABO-topics zijn geen dagboek voor jouw bestelling.
Dit is wel degelijk relevant, op die manier kom je erachter dat levertijden bij dezelfde aanbieders nogal verschillen. Hoe wil je anders weten of de levertijd klopt. Catch 22 :X

Of is hier weer een ander topic voor? :P
Einde interuptie

[ Voor 6% gewijzigd door Smid70 op 20-09-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Positief nieuws van mijn kant:

Afgelopen donderdag 17 september heb ik ver na sluitingstijd online een HTC Magic met contractverlenging bij Vodafone besteld. Op zondag 20-9 heb ik de orderbevestiging en de bevestiging van het gewijzigde abonnement via e-mail ontvangen. Een uurtje geleden stond TNT-post voor de deur met een pakketje met, totaal onverwacht na de horrorverhalen hier, mijn Magic! Totale levertijd: 5 dagen.

Het telt misschien wel mee dat dit een personeelsaanbieding van Vodafone (zoals hierboven ook al ergens gebruik van gemaakt werd) was, waar ik via via aan mee kon doen. Ik betaal nu voor een 2-jarig VF 300 contract inclusief Zorgeloos internet en gratis toestel €22,75 per maand.

[ Voor 4% gewijzigd door Postman81 op 22-09-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
DPC-Postman schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:48:
Positief nieuws van mijn kant:

Afgelopen donderdag 17 september heb ik ver na sluitingstijd online een HTC Magic met contractverlenging bij Vodafone besteld. Op zondag 20-9 heb ik de orderbevestiging en de bevestiging van het gewijzigde abonnement via e-mail ontvangen. Een uurtje geleden stond TNT-post voor de deur met een pakketje met, totaal onverwacht na de horrorverhalen hier, mijn Magic! Totale levertijd: 5 dagen.

Het telt misschien wel mee dat dit een personeelsaanbieding van Vodafone (zoals hierboven ook al ergens gebruik van gemaakt werd) was, waar ik via via aan mee kon doen. Ik betaal nu voor een 2-jarig VF 300 contract inclusief Zorgeloos internet en gratis toestel €22,75 per maand.
Mijn ervaring was ook beter bij Vodafone toen ik er nog werkte :P schijnbaar verschilt het toch als dag en nacht met de klantervaring.

• Smid70
Nou, hij is binnen hoor. We kunnen dus stellen dat de levertijd, voor vaste klanten die niet bij Vodafone werken, 4 á 5 weken is. En nou ga ik spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zelf ook gebruikmaken van die directsales.vodafone/personeelsaanbieding want die is erg dik, maar voor zover ik weet ken ik niemand die bij vodafone of een van de andere aangesloten bedrijven werkt :X .

Hoe zit het nu met deze abo-actie, het lijkt me dat ze er graag veel van willen verkopen aangezien geen limiet is gesteld aan het aantal keer dat mensen ervan gebruik kunnen maken en vrienden en familieleden er ook van gebruik mogen maken, maar aan de andere kant, als je nu wilt bestellen moet je wel een code invullen.

Het is ook een beetje vreemd dat mensen die in een vodafone winkel werken je wss wel deze code kunnen geven omdat zij personeelsleden zijn...Maar die verkopen je wellicht liever iets duurders zonder deze zware korting...

Heeft iemand hier toevallig een code? Kunnen alle vrinden van tweakers ook van deze mooie actie gebruik maken (al zal die hier op de site posten wel weer problematisch zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
daar heb ik ook wel animo voor, ik ga misschien volgende week anders even proberen met slap lullen maar dat zal wel niet gaan lukken, echt een monsterkorting tov als je gewoon op de site besteld, zo'n 400 euro vlug uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Laatst online: 22:37
ik zoek ook zo'n code ;) >:)
Pagina: 1 2 Laatste