Martijn: Ik had de serie van de 911 al op je website gezien. Foto's zijn zoals gewoonlijk weer top en filmpje is ook goed gelukt. Heb alleen het idee dat de camera het geluid in het begin niet aankan (bij het wegrijden)
Rikske: Foto's van Boucles de Spa zijn mooi, vooral de 2e. De foto's van Haspengouw zijn wat donker.
Mcdronkz: Heerlijke kleuren!
Matroxcool : Mooi belicht, is dit 1 foto of heb je hier meerdere foto's gemaakt en die samengevoegd?
Martijn: Mooi compositie maar ik geef griffin gelijk, de b-stijl op de 3e foto is teveel in beeld
SCief: Ik denk dat als je een serie maakt de bewerking en foto beter tot zijn recht komt. Nu is het jammer dat foto te hoog is genomen.
ThomasW: Ik heb het idee dat de foto's een beetje flets zijn. Of is dit bewust zo bewerkt?
Een vriend van me heeft 1.5 jaar lang in een redelijk unieke auto gereden maar dit jaar kwam toch het moment dat hij hem weg moest doen. Niet omdat de auto op was maar meer omdat er een dure service beurt aan kwam (vervanging banden en remblokken). Hij heeft aan mij gevraagd om voordat hij hem weg zou doen nog een stel foto's van de auto te nemen. Ik had verwacht nog tijd te hebben om een mooie locatie te zoeken maar vorige week belde hij op dat hij al verkocht was. Ik had nog geen locatie en dus zijn we maar gaan zoeken op het bedrijven terein hier in de buurt.
Renault Megane RS Trophy No.442