Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300715

MrVegeta schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:42:
[...]

Alleen shoulders en weapons/offhand/trinkets zijn meeschalend toch?
Voor zover ik weet is er geen Bind to Account offhand, wel shoulders, wapens en trinkets, en die scalen inderdaad gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Anoniem: 300715 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:48:
[...]

Voor zover ik weet is er geen Bind to Account offhand, wel shoulders, wapens en trinkets, en die scalen inderdaad gewoon mee.
Geen specifieke offhand, wel One Hand dagger/sword(WG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 300715 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:48:
Geen offhand item inderdaad, wel een one hand wapen voor dual whield. Al zijn die trinkets ook niet bijzonder, nagenoeg makkelijk te vervangen door simpele quest items.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
yay, net freya op 10man neergelegd, nu naar mimiron :p

EDIT: Freya hardmode :)

[ Voor 20% gewijzigd door Reboot op 26-05-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 11:35
Auredium schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:44:
Maar als ik een epic rare drop van level 80 erop zet ben ik hem over 3 maanden gewoon nog lekker aan het AH-en.
En laten dat nou net de dingen zijn die vaak veel geld opleveren. Ore's enzo raak je zo kwijt, maar armor breng ik tegenwoordig gelijk naar een vendor. Levert uiteindelijk meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

150.000HP wipe op Vezax. Prrrt. 10m though.
3% wipe. Wat is het ook een tering boss. Geen flikker aan.

[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 26-05-2009 22:37 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
MrVegeta schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:07:
Tank en spank op 10man maakt het er ook niet leuker van :)

Owjah, nieuw loot diepte punt vanavond op yogg 10.

Prot chest token dropt (warrior/hunter/shaman), xbow en een leuke dagger met expertise.
Geen Warrior/Hunter/Rogue/Shaman aanwezig :)

Group makeup, 3xmage/warlock/priest/2xpala/2xDK/druid.

Weet eigenlijk niet eens of er nog iemand wat voor de lol heeft genomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Routed op 26-05-2009 23:50 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

MrVegeta schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:07:
Nog altijd beter dan 2 dagen op Vezax25 wipen omdat of de interrupters failen of de MT failed mbt kiten.... Vorige week Yogg25 guild first plat, in t weekend 10man drama met meerder gquits tot gevolg en dan dit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 12:01

junglebeast

hier staat iets

Zo eindelijk alle 4 de quarters leeg in Naxx. Gelijk een 1 shot op Saph en 18% beste try op KT. We waren lekker bezig vandaag.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
  • Frost Presence: Armor bonus is now 60% down from 80%.
  • Improved Tree of Life: The armor bonus to Tree of Life Form from this talent has been reduced to 67/133/200% bonus armor.
  • Chaos Bolt: This spell no longer ignores damage reduction effects of the target.
  • Juggernaut: This talent now also increases the cooldown on Charge by 5 seconds.
Daar zijn ze weer, de nieuwe nerfs van Ghostcrawler om het rogues nog makkelijker te maken, echt hoor wie gaat die man stoppen, het is zo ongelofelijk doorzichtig hoe hij alles freekill wilt maken voor zijn rogue class. Totaal niet objectief in hoe hij PvP balanced, of eerder gezegd, unbalanced.

Ik ben er ook maar aan gaan geloven nu, mijn rogue is inmiddels 70, dus ik hoop over 2 weken level 80 te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door MysticSnake op 27-05-2009 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Na van guild geswitched te zijn het casual raiding opgezocht, geen verplichtingen kan elk char dat ik heb naar naxx25/ulduar25 en dat bevalt goed.

Ze zaten al een tijdje vast op Razuvious omdat er een priest was die niet helemaal spoorde en MC niet snapte. Eerst avond in raid gelijk punten gescoord 2 tries op razuvious en down, gisteravond naxx25 gecleared met nieuwe guild op mijn priest. Ja ik deed op mijn shaman ulduar25 en zat op 11/14 maar dat leek meer op werk en guildleader runde het alsof het het leger was.

Heb het nu goed naar me zin, er is altijd wat te doen, altijd wat anders, laatst nog AQ40/AQ20 en MC gedaan voor rep enzo en ik wil op m'n rogue de AQ40 rogue set (looks zijn ook wat ;) ).

Ulduar10 nu op 5/14 zonder alteveel moeite, ik krijg al de mogelijkheid om 'epgp' te halen en als ik dan 'member' ben ken ik gewoon mijn priest in leuke gear stoppen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Routed schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 23:49:
[...]

Tank en spank op 10man maakt het er ook niet leuker van :)

Owjah, nieuw loot diepte punt vanavond op yogg 10.

Prot chest token dropt (warrior/hunter/shaman), xbow en een leuke dagger met expertise.
Geen Warrior/Hunter/Rogue/Shaman aanwezig :)

Group makeup, 3xmage/warlock/priest/2xpala/2xDK/druid.

Weet eigenlijk niet eens of er nog iemand wat voor de lol heeft genomen.
Nee hoor, niemand wat voor de lol >:)
(Ik was 1 van de 3 mages ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 117852 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 23:54:
[...]

Nog altijd beter dan 2 dagen op Vezax25 wipen omdat of de interrupters failen of de MT failed mbt kiten.... Vorige week Yogg25 guild first plat, in t weekend 10man drama met meerder gquits tot gevolg en dan dit. |:(
Lawl, gquits vanwege 10-mans....

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Auredium schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:44:
[...]

Ach, Blade's Edge is gewoon een bitch voor op te AH-en. HJet loopt heus wel hoor. Als ik een stack met 20 Talandra's Rose voor 30G erop zit ben ik hem wel kwijt voordat de timer op is.
Maar als ik een epic rare drop van level 80 erop zet ben ik hem over 3 maanden gewoon nog lekker aan het AH-en.
Vreemd want ik heb toch echt 50k door te AHen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:49
Daarom ben ik getransferred naar een andere server, stuk drukker en zit al in een leuke goede guild.
En laten we eerlijk zijn, meer dan de helft van TiC vind het niet eens erg dat ik weg ben, dus win win situatie.
Gedeelte van een afscheidspost van onze enige vrouwelijk speler.

Nu heeft het gedeelte van TiC die haar het minst mag besloten om naar dezelfde server als bovenstaande speler te transferen en jaja, om dezelfde guild te joinen. Ook hebben een aantal toestemming gekregen om bovenstaande speler op ignore te gooien.

funfun !

Ik zou er bijna zelf door transferen : D
Dricus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:19:
@MysticSnake:
Eeh, wat was het ook alweer? "Rock needs to be nerfed, Paper is okay, regards Scissors"? :+
Niet op letten, hij whined al jaren op rogues en shammie dat ze overpowered zijn : )

[ Voor 20% gewijzigd door ImdaMned op 27-05-2009 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:08

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@MysticSnake:
Eeh, wat was het ook alweer? "Rock needs to be nerfed, Paper is okay, regards Scissors"? :+

Anyhoo... Dagboekie,

Het was al bekend bij ons als officers, één van de 2 GM's van onze guild heeft de guild gisterenavond verlaten. GM zijn brengt veel stress met zich mee en dat gecombineerd met haar RL situatie was teveel van het goede. Alle begrip daarvoor was gelukkig aanwezig onder de CL's/officers, maar ook (zo het leek) bij de andere guildies. De andere GM is haar vriend, dus die zal binnenkort ook vertrekken omdat ze graag samen in één guild zitten. Ze zijn beide geaccepteerd in de #1 Alliance guild van onze server: Natures Wrath.

In een officer meeting op Ventrillo gisteren is één van de classleaders tot nieuwe GM benoemd en gaan we de komende tijd (met hulp van onze oude GM's) de taken herverdelen. Het is prettig dat wij als officers allemaal met de neuzen dezelfde kant op staan, het is wat dat betreft een hechte en sociale club met erg goede onderlinge verstandhoudingen. We gaan zien wat de toekomst gaat brengen.

Vanavond staat Ulduar25 op het programma. Een nieuwe raidleader is nog niet echt aangewezen, dus we zullen het als officers een beetje samen moeten gaan oplossen voorlopig. Het zal er in de praktijk wel op neer gaan komen dat diegene die de tacs voor een boss het beste kent, de raid voor die boss zal leiden.

[ Voor 0% gewijzigd door Dricus op 27-05-2009 09:03 . Reden: Typo ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Gisteravond na lange tijd weer eens ingelogd om mijn shaman te levelen. Nu zijn met de 3.1 patch (ja, vorige keer was lang geleden :P ) de talent points opnieuw toegekend.

Omdat ik nogal aan het knoeien was met de talent tree, wou ik het nu gelijk goed aanpakken. Mijn gear is slecht, daar moet ik de komende tijd echt aan werken om dat te verbeteren.

Nu ben ik op zoek naar een goede dps build. Mijn voorkeur gaat uit naar enhancement, vooral omdat ik dat altijd gespeeld heb. Heb wat gegoogled en kom vooral de 16/55/0 build tegen. Mijn voornaamste doel is, naast questen, ook instances en battlegrounds gaan doen. Is dit een beetje een zinnige build? Het komt op mij wel behoorlijk goed over.

Uiteindelijk is het doel om dual spec te nemen en de healing kant op te gaan. Maar zover is het nog lang niet, eerst maar eens een goede dps spec waarmee ik lekker mee kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MysticSnake schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 06:05:
  • Improved Tree of Life: The armor bonus to Tree of Life Form from this talent has been reduced to 67/133/200% bonus armor.
  • Chaos Bolt: This spell no longer ignores damage reduction effects of the target.
  • Juggernaut: This talent now also increases the cooldown on Charge by 5 seconds.
Daar zijn ze weer, de nieuwe nerfs van Ghostcrawler om het rogues nog makkelijker te maken, echt hoor wie gaat die man stoppen, het is zo ongelofelijk doorzichtig hoe hij alles freekill wilt maken voor zijn rogue class. Totaal niet objectief in hoe hij PvP balanced, of eerder gezegd, unbalanced.

Ik ben er ook maar aan gaan geloven nu, mijn rogue is inmiddels 70, dus ik hoop over 2 weken level 80 te halen.
Mijne is 38 : D maargoed.

Aantal DK's die arena doen in Frost Presence is nou ook niet zo hoog, heeft hun damage nogal te lijden van.
Improved tree of life nerf, dus? Terecht. Druids zijn atm voor veel combo's erg lastig te killen in PvP.

Juggernaut.. iedere 15 sec kunnen chargen(dus spell interrupt) + pummel is niet enorm sterk dan? Het is (tenzij je een Frostmage bent - bastards) enorm lastig voor classes om afstand te nemen van een Arms warrior (zeker als hij eenmaal een Bleed op je heeft @ rogues).

Het is wel heel makkelijk om mensen te gaan beschuldigen.. maar wat Ghostcrawler zegt: wij betalen letterlijk zijn rekeningen. Onbalans doet mensen stoppen. Het lijkt me niet dat hij zichzelf in de vingers wil snijden daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Twas weer een druk dagje gister, prrt khoud het niet meer bij hier ...

Maandag was het weer een 25m dagje, (ma-di-wo) dus we gingen maar weer verder in Ulduar. Nadat we afgelopen woensdag al onze 6farm baasjes gekilled hadden, gingen we maar Hodir proberen. We hadden al wat oefening gehad, dus de tries verliepen goed, en hij ging best snel down!!! Jeej! Natuurlijk 2x de druid/mage/etc chest.... klote! Onze mt was wel blij met een nieuw relax uitziend schildje!

Hierna gingen we ignis maar proberen omdat hij best eenvoudig is iig op 10m, en we hem nog niet down hadden. De adds (te) zwaar generfd, je kon bijna gelijk beginnen met het baasje hehe... Paar tries, en ook ignis ging down!! Mooie wand kunnen looten dus happy betthen. Toch nice, 2 progress kills op 1 avond. Hierna was het echter wel pas 22:10 dus we hadden nog ene klein uur over. Wij naar Thorim toe... echter was dit toch iets te lastig om te doen in 50m. Even wat verdere info opzoeken over hem. (het is toch 10man de gaunlet in, 15man arena? Had het gevoel dat de arena toch nog overrunt werd... tips misschien iemand??)

Gisteren weer verder dachten we, achter hadden er in 24uur tijd 3 DPS-ers afgemeld, waardoor we geen progress raid konden doen. 3 badges of conquest zijn echter altijd welkom, dus we hebben 3 casuals uitgenodigd en zijn even de 3 minibosses voor Freya gaan killen, hierna zat de raid er echter wel op, want met de opstelling die we hadden, waren de bazen die nog stonden geen goed optie. Kwas een beetje lam dus hierna maar uitgelogd...

Rond 23h nog even ingelogd, en zag opeens weer 2 oude members terug in de guild. Ze waren 2 maanden geleden geleaved, om een andere "hardcore" guild te joinen maar het beviel niet super. De raidtijden van die guild was veel meer per week, en de progress minder als ons hihi (wij zijn best effecient imo, 8/14 terwijl je maar 3 dagen 3 uur raid als guild zijnde, en dan nog dagen niet kunne gaan door mensen tekort)... dus onze guild is weer een mage + enh shaman rijker! jeej! Toch fijn als de guild iets groeit, want blijft lastig om goede raiders te vinden NL-talig... hoeveel je ook spamt ;) http://www.biergilde.be

Vanavond weer resettt.... dus khoop met wat geluk dat we weer genoeg killen dat komende maandag/dinsdag weer progress raids zijn , gief gief gief!!! Verder met werken /bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:15:
Wat houd je tegen? De geweldige economie van Trollbane? Is die Arachnia beetje goede speler, hebben we gister een trial gegeven. Nu nog opzoek naar een goede mage.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:09:
[...]

Wat houd je tegen? De geweldige economie van Trollbane? Is die Arachnia beetje goede speler, hebben we gister een trial gegeven. Nu nog opzoek naar een goede mage.
Ik beslis vandaag/morgen wel. Je hoort het wel : P

En de economie van Trollbane is fantastisch. Van de 56 nieuwe glyphs heb ik maar van 10 tot 15 glyphs ofzo concurrentie. Glyph of Explosive Shot verkopen voor 170g per stuk is geil k?
Bokkie schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:12:
[...]

Trol zit ruim over de 20k gold volgens mij :P dus denk dat dat in ieder geval 1 reden is om niet te trasnferen :+
of hebben die books of glyphmastery je zo arm gemaakt ^^
Ik zat op 25k weer. Maar na aankoop van 8 runed orbs, 20 ebonweave en 20 spellweave (van een niet nader te noemen afzet priest) zit ik weer richting de 80k

[ Voor 51% gewijzigd door ImdaMned op 27-05-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Trol zit ruim over de 20k gold volgens mij :P dus denk dat dat in ieder geval 1 reden is om niet te trasnferen :+
of hebben die books of glyphmastery je zo arm gemaakt ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2009 09:12 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

[...]

Nu heeft het gedeelte van TiC die haar het minst mag besloten om naar dezelfde server als bovenstaande speler te transferen en jaja, om dezelfde guild te joinen. Ook hebben een aantal toestemming gekregen om bovenstaande speler op ignore te gooien.

funfun !

[...]

Niet op letten, hij whined al jaren op rogues en shammie dat ze overpowered zijn : )
TiC bestaat niet meer? of ... naar welke server en guild zijn een aantal gegaan dan?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
[...]

arach faalt af en toe met gear keuze, spec en rotatie. nou af en toe, zeg maar vaak.
leest nooit EJ of wat voor site betreffende z'n class dan ook om up to date te blijven(behalve als je hem dwingt).

dus goodluck alu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:12:
Ik zat op 25k weer. Maar na aankoop van 8 runed orbs, 20 ebonweave en 20 spellweave (van een niet nader te noemen afzet priest) zit ik weer richting de 80k
Dus je had 25k, je koopt een hoop dure dingen en je zit nu op 80k? Wth? Enne smeerlap, ben je nou mijn spellweave aan het door verkopen? Dacht dat je die belt/boots ging maken. Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:26:
[...]

Dus je had 25k, je koopt een hoop dure dingen en je zit nu op 80k? Wth? Enne smeerlap, ben je nou mijn spellweave aan het door verkopen? Dacht dat je die belt/boots ging maken. Ugh.
Volgens mij heeft ie dat ook gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 14:52
MysticSnake schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 06:05:

Je bent wel zo laf om de buffs er niet bij te zetten voor de druid he.. de buff die het NOG lastiger maakt als rogue om een druid te killen. Ze zijn al bijna niet af te maken door hun oneindige geschift naar travel form, hun VEELS te sterke CC en de constante stroom instant spells die niet geinterupt kunnen worden.

Ik hoop dat je straks nog eens komt vertellen hoe goed het gaat met je rogue, want ik vertel je nu vast, je gaat je DOOD ergeren aan druids / warriors / priests, DK's en ret pallies die je oneindig rondkiten zonder dat je ook amar een enkele hit kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:30:
[...]

Volgens mij heeft ie dat ook gedaan :+
...
Fucking smeerlap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:44

Maduth

Probeersel

Hoe kom je uberhaupt aan 80K :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jezelf uithoeren aan night elf druids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dus een apply bij Lingering zit er voor hem niet meer in }> O-)
Maduth schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:32:
Handelen, inkoop, verkoop, slim craften etc

Zit momenteel op 30k steady, enige wat ik doe is seals dailies op main
seals and champion daily's op mijn dk en mining, 50% verkoop 50% omzetten naar enchanting mats
hoewel dat omzetten heb ik al een tijdje niet meer gedaan, bank zit vol met troep om weer dusts te maken, maar ben te lui :P misschien als ik straks een week vrij ben ik weer wat actiever gold voorraad ga opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19
Betthen schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:54:
Twas weer een druk dagje gister, prrt khoud het niet meer bij hier ...

Maandag was het weer een 25m dagje, (ma-di-wo) dus we gingen maar weer verder in Ulduar. Nadat we afgelopen woensdag al onze 6farm baasjes gekilled hadden, gingen we maar Hodir proberen. We hadden al wat oefening gehad, dus de tries verliepen goed, en hij ging best snel down!!! Jeej! Natuurlijk 2x de druid/mage/etc chest.... klote! Onze mt was wel blij met een nieuw relax uitziend schildje!

Hierna gingen we ignis maar proberen omdat hij best eenvoudig is iig op 10m, en we hem nog niet down hadden. De adds (te) zwaar generfd, je kon bijna gelijk beginnen met het baasje hehe... Paar tries, en ook ignis ging down!! Mooie wand kunnen looten dus happy betthen. Toch nice, 2 progress kills op 1 avond. Hierna was het echter wel pas 22:10 dus we hadden nog ene klein uur over. Wij naar Thorim toe... echter was dit toch iets te lastig om te doen in 50m. Even wat verdere info opzoeken over hem. (het is toch 10man de gaunlet in, 15man arena? Had het gevoel dat de arena toch nog overrunt werd... tips misschien iemand??)

Gisteren weer verder dachten we, achter hadden er in 24uur tijd 3 DPS-ers afgemeld, waardoor we geen progress raid konden doen. 3 badges of conquest zijn echter altijd welkom, dus we hebben 3 casuals uitgenodigd en zijn even de 3 minibosses voor Freya gaan killen, hierna zat de raid er echter wel op, want met de opstelling die we hadden, waren de bazen die nog stonden geen goed optie. Kwas een beetje lam dus hierna maar uitgelogd...

Rond 23h nog even ingelogd, en zag opeens weer 2 oude members terug in de guild. Ze waren 2 maanden geleden geleaved, om een andere "hardcore" guild te joinen maar het beviel niet super. De raidtijden van die guild was veel meer per week, en de progress minder als ons hihi (wij zijn best effecient imo, 8/14 terwijl je maar 3 dagen 3 uur raid als guild zijnde, en dan nog dagen niet kunne gaan door mensen tekort)... dus onze guild is weer een mage + enh shaman rijker! jeej! Toch fijn als de guild iets groeit, want blijft lastig om goede raiders te vinden NL-talig... hoeveel je ook spamt ;) http://www.biergilde.be

Vanavond weer resettt.... dus khoop met wat geluk dat we weer genoeg killen dat komende maandag/dinsdag weer progress raids zijn , gief gief gief!!! Verder met werken /bye
Heeft Biergilde misschien nog een goed gegearde palatank nodig? (Heel misschien dat ik van guild ga wisselen, als een gesprek met de GM niet het gewenste resultaat heeft) Ik zit op Nagrand, naam is "Moraxia" :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:44

Maduth

Probeersel

Ik gebruikte Auctioneer maar sinds die veranderd is, ben ik er klaar mee... (interesseert me ook niet altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

als mage zijnde gisteren 80 gedinged. Nu zit ik beetje kijken naar lvl 80 epix tailoring stuff.

maar je hebt eigenlijk 3 type:
Ebonweave
moonshroud
spellweave

Verschillen:
ebonweave heeft hit rating maar geen haste/spirit
moonshroud heeft spirit maar geen haste/hitrating
Spellweave heeft haste/spirit maar geen hitrating

Nou vraag ik me af. Kan ik beter voor hit rating gear gaan tot ik de cap heb. Of kan ik beter voor haste gaan of beter voor spirit. In tbc was spirit meer voor healers enzo.. maar nu krijg je er ook lekker veel crit door. Haste zorgt dat ik sneller mijn spels kan afvoeren.

Dus ik twijfel wat ik nu het beste kan nemen. of zeggen jullie hitrating is toch wel het beste en die moet je nemen?

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
[...]

funfun !
klinkt wel erg kinderachtig, trouwens ook van de GM. Als guild weet je dat dit ergens fout gaat...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:36:
Dus een apply bij Lingering zit er voor hem niet meer in }> O-)
Haha, ach ik doe er verder ook niets mee, als ik op een dagje 1000 gold kan verdienen. Dan vind ik dat ook wel prima, ga ook geen moeite doen om crafts te verkopen enzo, zit zelf rond de 5k. Toen ik aan het grinden was voor rep met de Sons of Bitches had ik zo een 9K.

Snap niet hoe je die belt en die orbs fatsoenlijk kan verkopen. Aan cloth is die belt al minsten 2500gold, dan ook nog 8 orbs van ~1000gold... hoe zit dat trollie?
Thrillseeka schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:39:
Nou vraag ik me af. Kan ik beter voor hit rating gear gaan tot ik de cap heb. Of kan ik beter voor haste gaan of beter voor spirit. In tbc was spirit meer voor healers enzo.. maar nu krijg je er ook lekker veel crit door. Haste zorgt dat ik sneller mijn spels kan afvoeren.

Dus ik twijfel wat ik nu het beste kan nemen. of zeggen jullie hitrating is toch wel het beste en die moet je nemen?
Weet niet wat voor class je bent maar spir is voor healers generfd en crit krijg je van intel :).

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 27-05-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

MrVegeta schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:40:
[...]

Haha, ach ik doe er verder ook niets mee, als ik op een dagje 1000 gold kan verdienen. Dan vind ik dat ook wel prima, ga ook geen moeite doen om crafts te verkopen enzo, zit zelf rond de 5k. Toen ik aan het grinden was voor rep met de Sons of Bitches had ik zo een 9K.

Snap niet hoe je die belt en die orbs fatsoenlijk kan verkopen. Aan cloth is die belt al minsten 2500gold, dan ook nog 8 orbs van ~1000gold... hoe zit dat trollie?

[...]

Weet niet wat voor class je bent maar spir is voor healers generfd en crit krijg je van intel :).
mage, wij krijgen door een talant volgens mij van spirit crit. en ook door deze glyph:
http://thottbot.com/i42751

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 28-05 13:26
Jippie...

Gister pas rond 2230 ingelogd om ff met mijn pala richting argent tournament te vliegen om te beginnen met de daily's voor de tanking axe. Kreeg ik meteen een /w of ik niet ulduar wilde komen met m'n shammy om een laatste poging XT-002 te doen.

Hehe eindelijk is guild dus weer bezig in 25 mans, eindelijk genoeg volk.

XT-002 omgelegd en raid was einde (we raiden normaal tot 2300). Vanavond hopelijk een nieuw begin met 25 mans, hopen op genoeg signups. Anders maar weer 10 mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
ActualFantasy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:30:
Je bent wel zo laf om de buffs er niet bij te zetten voor de druid he.. de buff die het NOG lastiger maakt als rogue om een druid te killen. Ze zijn al bijna niet af te maken door hun oneindige geschift naar travel form, hun VEELS te sterke CC en de constante stroom instant spells die niet geinterupt kunnen worden.
Welke buff mag dat precies zijn?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Mysticsnake: Ik kijk nu al uit naar je ervaringen in pvp als rogue. Ik heb het vermoeden dat er een flink klaagzang komt over: warriors, DKs, Paladins en natuurlijk resto druids... Ik heb zelf rogue gespeeld op 2k rating in season 3 en het was zeker niet makkelijk, eigenlijk is elke plate wearing opponent die weet wat hij doet superieur... (nou ben ik niet de beste PvPer ooit)

Een maatje van me die extreem goed was met zijn rogue in pvp tijdens TBC heeft in eerste instantie gererolled naar DK. Maar hier is hij mee gestopt omdat het simpelweg te makkelijk, en dus saai was. Hij is imo wel een autoriteit, beste pve alliance rogue van mijn server, speelde vaak samen met druid en hunter die in het laatste officiele 3on3 tournament 6de zijn geworden.

Anyway, even een kort dagboekitempje... heel kort. De raid van gister ging namelijk helaas niet door. We hebben vijf tanks in de guild, twee daarvan waren ziek, een zat in een hotel met waardeloze internet verbinding en de overige twee kwamen niet online. Geen progress avond op mimi dus :( Erg jammer...

Over tanks gesproken. Wij hebben al tijden lang geen druid tank, en sowieso amper een feral in de raid. ik zou er zelf best graag eentje bij hebben... Hoe goed zijn ze op dit moment? Onze laatste druid was gestopt door de “nerf” voor deze daadwerkelijk live ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:56:
[...]

De nieuwe kleurtjes van de bear en cat form natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:14
hulkie schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:00:
...Over tanks gesproken. Wij hebben al tijden lang geen druid tank, en sowieso amper een feral in de raid. ik zou er zelf best graag eentje bij hebben... Hoe goed zijn ze op dit moment? Onze laatste druid was gestopt door de “nerf” voor deze daadwerkelijk live ging...
feral druids zijn de huidige #1 op de meters, zou jammer zijn als je er geen hebt in je raid als dps :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
[...]

funfun !

Waar zijn ze naartoe dan?
En is TiC nu echt over en uit?

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Zowel patchnotes als test-realm patchnotes zeggen hetzelfde;
  • Innervate: This ability has been redesigned to grant 450% of the casting Druid's base mana pool to the target over 20 seconds.
  • Improved Moonkin Form: Now grants 10/20/30% of spirit as spell power.
Woopie :+ De laatste is wel leuk, maar om nu te zeggen dat ze daardoor onverslaanbaar zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door -BB- op 27-05-2009 10:10 ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

hulkie schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:00:
Over tanks gesproken. Wij hebben al tijden lang geen druid tank, en sowieso amper een feral in de raid. ik zou er zelf best graag eentje bij hebben... Hoe goed zijn ze op dit moment? Onze laatste druid was gestopt door de “nerf” voor deze daadwerkelijk live ging...
Zelf als Feral tank heb ik het erg naar me zin (ulduar 25 tanking)! En pvp in resto is ook erg leuk moet ik zeggen ;) Wel jammer dat we een nerf krijgen op de armor van ToL. Denk dat resto pvp alleen nu erg lastig word tegen een warrior met de healing debuffs. Dit is nu namelijk een draining combo, zelf speel ik met een frost dk.

Vervelendste vind ik gewoon nog een retridin die knallen je binnen 2sec tegen de vlakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
-BB- schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:08:
[...]

• Innervate: This ability has been redesigned to grant 450% of the casting Druid's base mana pool to the target over 20 seconds.
  • Improved Moonkin Form: Now grants 10/20/30% of spirit as spell power.
Woopie :+ De laatste is wel leuk, maar om nu te zeggen dat ze daardoor onverslaanbaar zijn...
idd erg leuk, ik zit nu in moonkin form unbuffed op 2340SP :p, en als ik me echt moeite doe ben ik top dps op yogg 25man.. maar imo nog een kleine buff kan geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maduth schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:32:
Beetje nieuwe recipe shit uit Ulduar verkopen I guess :D

Gisteren een 10 man alt run afgemaakt, alleen Freya en Mimi, wat is de laatste een geweldige fight om te healen zeg, erg tof. Wipe na wipe natuulijk, had er eerlijk gezegd niet al teveel van verwacht (setup niet perfect, alts, sommige mensen casual en kenden dus de fight niet), maar hij is toch nog neer gegaan na een stuk of 15 wipes. Werd helaas te laat om Vezax ook nog te doen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

Chaos Bolt: This spell no longer ignores damage reduction effects of the target.

Wait whut ?
Wie heeft er weer lopen huilen ? Rogues ? of toch Priests ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

prob rogues! Allemaal huilebalken!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
[...]

Improved Barkskin: This talent now also grants 80/160% additional armor while in Travel Form or not shapeshifted.

En dan hebben we het nog niet over de recentes buffs die al gedaan zijn. Precies op de punten waar ze als sterk in waren, zijn ze nog maar ff sterker gemaakt. Innervate en drinken in arena's heb ik het dan over.

[ Voor 28% gewijzigd door ActualFantasy op 27-05-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ze moeten de huidige pvp brackets gewoon afschaffen en maar 1 enkele pvp bracket introduceren, 10 vs 10 class pvp, max 1 van elke class, spec maakt niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ik hoor hier meer gehuil over rogues, dan van rogues :) dus dat zegt wel weer genoeg.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Bokkie schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:24:
Ze moeten de huidige pvp brackets gewoon afschaffen en maar 1 enkele pvp bracket introduceren, 10 vs 10 class pvp, max 1 van elke class, spec maakt niet uit :P
Maak dan een prémade :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:25:
ik hoor hier meer gehuil over rogues, dan van rogues :) dus dat zegt wel weer genoeg.
Iedereen huilt over rogues, maar ondertussen speelt niemand zijn rogue meer in de top van de arena teams in 2vs2. De meeste hebben al sinds de priest/rogue nerfs en de druid buffs al niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik speel op dit moment weer mijn Protadin/Moonkin en Sublety Rogue. Bevalt alle 3 uitstekend. Lekker pvp gear verzamelen op de laatste 2 en met m'n protding lekker aankloten en wat instances doen :) bevalt prima.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Maduth schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:39:
Ik gebruikte Auctioneer maar sinds die veranderd is, ben ik er klaar mee... (interesseert me ook niet altijd)
Appraiser van auctioneer werkt perfect imo. Perfect om er 150 verschillende glyphs en/of Gems op te gooien
Of natuurlijk 1000 infinite dust : )
Thrillseeka schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:39:
als mage zijnde gisteren 80 gedinged. Nu zit ik beetje kijken naar lvl 80 epix tailoring stuff.

Mage + tailoring stuff
Hitcapped > Spellpower > Hast > Crit > Spi > Int

Je gaat geen spi of int stacken. Als het er op zit, leuk, maar da's dan ook alles mee gezegd.
Kevinp schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:39:
[...]

klinkt wel erg kinderachtig, trouwens ook van de GM. Als guild weet je dat dit ergens fout gaat...
Yup, maar waarom denk je dat ik het wil zien?

<3 dramah
Routed schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:08:
[...]

Waar zijn ze naartoe dan?
En is TiC nu echt over en uit?
It's dead mon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ActualFantasy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:26:
[...]

Iedereen huilt over rogues, maar ondertussen speelt niemand zijn rogue meer in de top van de arena teams in 2vs2. De meeste hebben al sinds de priest/rogue nerfs en de druid buffs al niet meer gespeeld.
Ja, want er is natuurlijk niets leuks aan als je niet meer overpowered bent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:31:
[...]

Idd, stel je voor dat je skills moet hebben om te kunnen winnen :+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
SMulTiE schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:31:
[...]

Het probleemw as dat ze bij Blizzard niet eens afgewacht hebben om te kijken wat er gebeurt als mensen beter armor krijgen en zo.

We waren namelijk niet heel erg overpowered, het leek alleen maar zo. Daarbovenop hebben ze de nerfs te ver doorgevoerd. Veels te vroeg in het seizoen, zonder te kijken wat er zou gebeuren.

Druids zitten momenteel net zo hoog als priest/rogues zaten aan het begin van het seizoen, en ze buffen ze nog steeds. Meer dan 38 (herstel, 41.5%) procent van de top 100 teams heeft een druid. Dat zegt toch genoeg zou ik zeggen, maar niet voor Blizzard. Die gaat ze nog beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:32:
[...]

Ach er wordt gewoon veel vergeten je tegen sommige klasses echt makkie wint en tegen sommige niet

Zelf persoonlijk als mage zijnde ervaar ik weinig classes ik denk van pfff,
ja burst dmg is voorall erg tegenwoordig maar goed CC en pew pew kom je een eind

Priest is nog het irritantste :) tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Morax schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:38:
[...]

Heeft Biergilde misschien nog een goed gegearde palatank nodig? (Heel misschien dat ik van guild ga wisselen, als een gesprek met de GM niet het gewenste resultaat heeft) Ik zit op Nagrand, naam is "Moraxia" :)
Hmm tanks kan ik weinig over vertellen eigenlijk, vaak moeten we nu een paladin die retri is gegaan meenemen als tank om het toch op te vangen, dus ik denk haast dat er wel een plekje vrij is. Een goede raider is altijd welkom! Stel dat je gesprek met de GM tegenvalt, je zou dan een applicatie kunnen maken op de website, of misschien Ducemm (onze MT dus hij heeft meer inzicht op tanks denk) even whisperen ingame om een praatje te maken .. :) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:30:
Yup, maar waarom denk je dat ik het wil zien?
<3 dramah
./agreed :D, sla je nou al mijn posts over? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

En jij speelt cker een DK of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-BB- schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:08:
Als druid hou ik absoluut de changes bij, maar ik begrijp nog steeds niet welke geweldige buffs we gehad zouden hebben.
ActualFantasy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:26:
Nogmaals, kun je me uitleggen welke geweldige buffs we gehad hebben?

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 27-05-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

Hey, ik speel samen met een prot warrior en we zijn 1k rated :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:45:
[...]

Ja, want dat is faceroll-autowin natuurlijk :/

Sjezus.. PvP is niet balanced en Blizzard blijft er net zolang aan rommelen tot het wel werkt en je class gewoon niet meer lekker functioneerd in PvE. Leuke Armor nerf voor DK's trouwens.. 20% minder armor, ole! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:45:
[...]

Hier stond iets niet helemaal lekker!

Btw, Algalon 10man Kill vid: http://www.youtube.com/wa...F&feature=player_embedded

Leuke raid-dmg :D

[ Voor 42% gewijzigd door Smultie op 27-05-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:49:
[...]

Ja, want dat is faceroll-autowin natuurlijk :/

Sjezus.. PvP is niet balanced en Blizzard blijft er net zolang aan rommelen tot het wel werkt en je class gewoon niet meer lekker functioneerd in PvE. Leuke Armor nerf voor DK's trouwens.. 20% minder armor, ole! :Y)
je krijgt maar 80% erbij, dus het is nooit 20% minder in totaal 8)

DK = autowin button. heb het zelf ook gespeeld, maar ze zijn gewoon te sterk met selfhealing ability's en Pet. dit is niet alleen voor rogues het geval, mogelijk dat casters nog iets kunnen. maar als melee afgezien van pally's ben je vrijwel altijd screwed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:43:
[...]

./agreed :D, sla je nou al mijn posts over? :o
D'oh, ik ga jou toch niet vertellen dat ik nu die waist aan bellatriz ga verkopen voor 10k ?

Nah, maar need nog 4 orbs voor de shoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:01:
je krijgt maar 80% erbij, dus het is nooit 20% minder in totaal 8)
Nou.. in plaats van 80% erbij met Frost Presence krijg je nu maar 60% erbij met Frost Presence.
Nu boeit mij het helemaal niet voor PvP, maar eerder voor PvE en aangezien wij geen mega HP pool hebben en geen Block was een bult Armor toch wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Hydra schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:46:
[...]

Als druid hou ik absoluut de changes bij, maar ik begrijp nog steeds niet welke geweldige buffs we gehad zouden hebben.

[...]

Nogmaals, kun je me uitleggen welke geweldige buffs we gehad hebben?
Loop je nu de boel te dollen of niet ?

Innervate: This ability has been redesigned to grant 450% of the casting Druid’s base mana pool to the target over 20 seconds.

15K mana terug in 20 seconden. Een hele volle mana bar, terwijl zowel paladin als priest het met ongeveer 25 procent moeten doen met hun abilities. Dat is een vrij grote super buff zeg maar.

Het drinken in Arena is veranderd. Hierdoor heeft de druid een nog groter voordeel, omdat zij als enige class in arena's snel weg kunnen komen en dus veel langer kunnen drinken dan andere classes. Hierdoor krijgen ze nog meer mana.

Tevens is ToL form enorm gebuffed waardoor je als rogue nog minder damage doet op een tree dan op een full plate warrior. Je kan ze niet meer sappen, je kan ze niet meer interuppten want alles is instant.

Innervate kan niet meer gedsipelled worden door alle overige buffs en het barkskin talent.

Glyph of innervate is ook nog eens beter geworden

Moet ik nog doorgaan ?

Een druid is zoals ook in seizoen 3 en 4 was gewoon weer de meeste OP class in arena. Ze kunnen alles doordat ze op elk gewenst moment in elke situatie altijd iets kunnen doen waardoor ze of weg kunnen lopen of de sterkste CC kunnen doen zoals roots en cyclone. Ze raken nu ook niet meer zonder mana en kunnen MOCHT de melee ooit in de buurt komen, toch niet meer gekilled worden door de enorme hoeveelheid mana en instant heal spells die niet te interupten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door ActualFantasy op 27-05-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:07:
Nou.. in plaats van 80% erbij met Frost Presence krijg je nu maar 60% erbij met Frost Presence.
Nu boeit mij het helemaal niet voor PvP, maar eerder voor PvE en aangezien wij geen mega HP pool hebben en geen Block was een bult Armor toch wel prettig.
Goeie compensatie voor die recente deathstrike buff :P DK heeft niets om over te klagen, die blijven easy-button mode.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
@Hydra.

Hele verhaal wat ik hierboven net getypt heb heeft dus totaal geen betekenis voor jou.

Je speelt geen Arena, dus kun je je geen voorstelling maken van de frustraties van andere classes als ze een druid tegenkomen. Als Priest/Rogue, welke combo ik speel, dan is mijn match al in 90% van de gevallen verloren als de deuren opengaan en we een Druid tegenkomen.

Dit wordt zelfs bevestigd door de developers van WoW, die letterlijk zegt dat het zo kan zijn dat als de deur opengaat, je al verloren kan hebben door de classes die je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:07:
[...]

Met DK gaat het ook vooral om Parry geloof ik, daarnaast heeft een DK netzoveel hp als een paladin, dus veel maakt dat ook niet uit. en met 60% armor erbij op 15k zit je nog steeds op 22500 wat echt wel respectabel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SinergyX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:11:
[...]

Goeie compensatie voor die recente deathstrike buff :P DK heeft niets om over te klagen, die blijven easy-button mode.
Waar is dat een goede compensatie voor? Ik ken geen 1 DK die DeathStrike tijdens het tanken gebruikt.
1 Unholy en Frost Rune kan ik wel ergens anders beter gebruik dan een 3.3k self heal (in mijn geval).
Sowieso zit er ook een dikke CD op zodat het niet eens lekker gespammed kan worden.
SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:19:
Met DK gaat het ook vooral om Parry geloof ik, daarnaast heeft een DK netzoveel hp als een paladin, dus veel maakt dat ook niet uit. en met 60% armor erbij op 15k zit je nog steeds op 22500 wat echt wel respectabel is!
Ja, daarom is die Blood Parry Buff ook de grond in geboord naar een 5% damage reduction.
22.5k Armor is helemaal niet zoveel meer damage reduction hoor dan jouw 15k.. ik denk zelfs minder dan dat jij blocked per attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
SinergyX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:11:
[...]

Welke class is wat meer uitdaging dan? Dan ga ik die rollen ^^. Met mn DK wordt het een beetje saai (hoewel ik hem net Raidready heb gegeared). Priest ofzo? Healen lijkt me ook wel eens wat voor de verandering. Of holy palla? (pvp boeit me geen ruk trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Holy pala moet je niet rollen als je healing meters wil toppen. Maar voor een class met uitdaging; Druid of Paladin.

Beide kunnen 3 roles vervullen, en als je dus zat bent van tanken ga je healen of DPS, enige nadeel is dat er een dual spec is en geen tripple spec ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:22:
[...]

Waar is dat een goede compensatie voor? Ik ken geen 1 DK die DeathStrike tijdens het tanken gebruikt.
1 Unholy en Frost Rune kan ik wel ergens anders beter gebruik dan een 3.3k self heal (in mijn geval).
Sowieso zit er ook een dikke CD op zodat het niet eens lekker gespammed kan worden.

[...]

Ja, daarom is die Blood Parry Buff ook de grond in geboord naar een 5% damage reduction.
22.5k Armor is helemaal niet zoveel meer damage reduction hoor dan jouw 15k.. ik denk zelfs minder dan dat jij blocked per attack.
ik block op mijn pally ongeveer 1500 per block, dus ja das idd wel iets meer. Maar blood parry mag dan wel geboost worden. Het jammere is aan wow.. dat ze proberen op 2 vlakken de beste te zijn ( pvp en PvE ) terwijl ze zich lekker op PvE moeten focussen.

maarja, DK heeft weer andere voordelen ten opzichte van een paladin, ook wel bekend als dps tanken. een Tankende DK doet makkelijk 2.5k dps, terwijl ik met mijn pally tussen de 1.3 en de 1.6k zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ActualFantasy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:18:
@Hydra.

Hele verhaal wat ik hierboven net getypt heb heeft dus totaal geen betekenis voor jou.
Hoewel ik geen Arena speel, vind ik je gewhine bijzonder grappig, ook omdat je het alleen over de buffs hebt, en niet over de nerfs. Vooral de thorns nerf, die ingevoerd is na een hoop gewhine van rogues die claimen dat thorns 1000 damage per hit doet.

Dat ik nu geen Arena meer speel doet niet ter zake. Ik heb Arena gespeeld en weet prima hoe rogues vs resto druid werken. Dat je met een disc priest last hebt van bepaalde combo's is niet meer dan logisch. Je baseert al je geemmer op 2v2 wat nooit maar dan ook nooit in balans gaat zijn. Blizzard heeft zelf al aangegeven dat ze dat nieteens gaan proberen.

Constructieve discussies, maar "druids zijn OP" geblaat is iets wat meer op de officiele WoW fora past. Hier verwachten we toch dat mensen iets objectiever naar classes kijken, en ook nerfs van die classes meenemen in hun argumentatie.
Kees schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:27:
Beide kunnen 3 roles vervullen, en als je dus zat bent van tanken ga je healen of DPS, enige nadeel is dat er een dual spec is en geen tripple spec ;)
4 roles in het geval van druids :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 27-05-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Hydra schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:30:
[...]

Hoewel ik geen Arena speel, vind ik je gewhine bijzonder grappig, ook omdat je het alleen over de buffs hebt, en niet over de nerfs. Vooral de thorns nerf, die ingevoerd is na een hoop gewhine van rogues die claimen dat thorns 1000 damage per hit doet.
Niet alleen claimen.... Meemaken zelfs. Thorns kan mij killen als ik 1 tegen 1 tegen een druid sta. Hetzelfde geldt btw voor reflective shield van de priest en retribution aura van de paladins.

Jij vraagt om de buffs, niet om de nerfs.. je doet also je als druid geen enkele buff gekregen hebt terwijl je juist de meeste buffs gekregen hebt in de afgelopen tijd. Tevens is het zo dat de enige nerf die er nu aankomt, het veranderen van het barksin talent, gelijk ook weer met een Buff komt. Datzelfde talent geeft nu ook meer armor in de overige vormen. Belachelijk gewoon.

Het is alleen maar logisch dat er nu nerfs komen voor de druid. Hopelijk zijn ze nog niet klaar met nerfen.

[ Voor 10% gewijzigd door ActualFantasy op 27-05-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:30:
[...]

Feit is wel dat je als rogue een snelle attackspeed hebt, en restodruids je gewoon outhealen dus je gaat inderdaad dood van de thorns op die manier.

Maar het blijft altijd whinen op classes, classes die op dit moment generfed mogen worden wat mij betreft is paladin, prot/retri/holy. speel het zelf ook en ervaar dat deze gewoon echt veel te sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:10:
[...]

Loop je nu de boel te dollen of niet ?

Innervate: This ability has been redesigned to grant 450% of the casting Druid’s base mana pool to the target over 20 seconds.

15K mana terug in 20 seconden. Een hele volle mana bar, terwijl zowel paladin als priest het met ongeveer 25 procent moeten doen met hun abilities. Dat is een vrij grote super buff zeg maar.
Voor het gemak vergeet je de cooldown op innervate / DP.. 6 min Innervate toch? 1 min op DP. Dus paladins krijgen 150% van hun mana terug in de tijd dat je 450% van de druid's base mana terugkrijgt.(15k volgens jou). Nou voor mij is 150% van mn mana raidbuffed zo'n 37.5k. Given, 50% healing reduction, maar dat doet niet veel. Ik spam gewoon Holy Light door.
Tevens is ToL form enorm gebuffed waardoor je als rogue nog minder damage doet op een tree dan op een full plate warrior. Je kan ze niet meer sappen, je kan ze niet meer interuppten want alles is instant.
Overdrijven is uiteraard ook een kunst. Dat wegrennen stop ik in PvP wel met mn Justice Judgement, dus dat voordeel verliezen ze al tegen zekere classes (Paladins, DK, andere druids, rogue met movement slowing poison(dacht ik))
Innervate kan niet meer gedsipelled worden door alle overige buffs en het barkskin talent.
1 keer per minuut voor 12 seconden.. kom op. Het is wel makkelijk om over een class te zeiken, en ik geef toe dat druids goed zijn in pvp.. maar het is niet onmogelijk. Overigens ben ik de laatste 10-15 matches geen boompjes tegengekomen, alleen 2x een Boomkin die ook écht BOOM deed :P
Kees schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:27:
Holy pala moet je niet rollen als je healing meters wil toppen. Maar voor een class met uitdaging; Druid of Paladin.
Het is mogelijk hoor. Gewoon luie healers vinden zodat je flink wat FoL's rond kan gooien door de raid. :P
SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:34:
Maar het blijft altijd whinen op classes, classes die op dit moment generfed mogen worden wat mij betreft is paladin, prot/retri/holy. speel het zelf ook en ervaar dat deze gewoon echt veel te sterk zijn.
Hmmm tegen rogue baal ik altijd wel hoor. Zeker met die healing reduction en alle poisons, probeer dat maar eens te cleansen voordat je dood bent, en outhealen is lastig, mn enige instant is Holy Shock.. Regelmatig laten rogues me al bubble gebruiken (dan zit ik al op 2-4k hp, totaal is 23.5k oid buffed in pvp)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 27-05-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 11:35
Gisteren heerlijk gespeeld. Op aanraden van een paar mensen hier, ben ik gaan questen in Howling Fjord en heb daar heerlijk kunnen questen. Gistermiddag rond een uur of drie begonnen (school en niet hoeven werken omdat je baas op vakantie is ruled) en aan het begin van de avond was ik half op weg naar 75. Na het eten werd ik gevraagd of ik mee wilde naar Sethekk Halls om een paar guildies te helpen. Ik had de achievement nog niet en dus gelijk gedaan. Binnen een half uur waren we klaar. Toen weer terug naar Howling Fjord om als een idioot te gaan questen en aan het eind van de avond 75 gedingt.

Tijdens Sethekk Halls was er een hunter mee die nog geen week level 80 is. Hij deed ongeveer 900 DPS en ik deed 1.1K DPS. Ik stond echt even heel vaag te kijken. :o Gisteren ook gelijk even m'n spells gekocht die ik nodig had voor level 75 en toen deed ik op een trainingsdummy 1.3K DPS. Het begint er op te lijken en ik hoop dat ik vrij snel level 80 ben. Moet op zich wel lukken omdat m'n baas toch op vakantie is.

Vanavond iig geen WoW ivm Champions League finale. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:34:
[...]

Overdrijven is uiteraard ook een kunst. Dat wegrennen stop ik in PvP wel met mn Justice Judgement, dus dat voordeel verliezen ze al tegen zekere classes (Paladins, DK, andere druids, rogue met movement slowing poison(dacht ik))
Behalve dat Judgment of Justice de enige is die NIET verwijderd wrodt als ze shiften naar travel form.

Shapeshifting will release you from Polymorph, Entangling Roots, Frost Nova, Frost Shock, Hamstring, and other spells that snare or root you.

Vandaar dat je als Paladin een voordeel hebt tegen druids ja. Daar heb je helemaal gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:40:
[...]

Behalve dat Judgment of Justice de enige is die NIET verwijderd wrodt als ze shiften naar travel form.

Shapeshifting will release you from Polymorph, Entangling Roots, Frost Nova, Frost Shock, Hamstring, and other spells that snare or root you.

Vandaar dat je als Paladin een voordeel hebt tegen druids ja. Daar heb je helemaal gelijk in.
Death Grip?
Chains of Ice? Dan moet hij sowieso al weer shiften om de movement reduction kwijt te raken.

Druids.. daar heb je gelijk in tenzij je druid abnormale reflexen heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:44:
[...]

Death Grip?
Chains of Ice? Dan moet hij sowieso al weer shiften om de movement reduction kwijt te raken.

Van dk ben je zo weg joh :) Nature's grasp + shiften = bye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb gemerkt dat ik als Mage, zelfs frostmage. Op PvP gebied zeer weinig kans heb in mijn eentje. De damage wat wordt uitgedeelt tegen een mage door de meeste klassen is zo hoog dat zelfs frostshield niet voldoende bescherming is. Daarlangs wordt je gewoon al door andere klassen snel gestunned/silenced of je loopt kijhard tegen shields op. Gevolg is dat jij dood bent als Mage zijnde nog voordat je uit de stun/silence bent of voordat het shield van de ander voorbij is.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:44:
[...]

Death Grip?

Waarom denk je dat een DK ook zo hoog staat op de lijst van OP classes en zoveel nerfs krijgen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:45:
[...]

Ik maak het zo vaak mee, dat er druids in tree form zichzelf gaan healen en dan langzaam achteruit lopen om proberen weg te komen, en dat is nou niet bepaald slim als er een DK je aan het bewerken is met z'n zwaard/mace/polearm. :)
Maar het wegkomen kan ook nog wel eens lastig worden, als je een beetje snuggere DK hebt. >:)
ActualFantasy schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:10:
[...]

Een druid is zoals ook in seizoen 3 en 4 was gewoon weer de meeste OP class in arena. Ze kunnen alles doordat ze op elk gewenst moment in elke situatie altijd iets kunnen doen waardoor ze of weg kunnen lopen of de sterkste CC kunnen doen zoals roots en cyclone. Ze raken nu ook niet meer zonder mana en kunnen MOCHT de melee ooit in de buurt komen, toch niet meer gekilled worden door de enorme hoeveelheid mana en instant heal spells die niet te interupten zijn.
Ik speel zelf mijn DK alleen maar in pvp op het moment, en hoor echt iedereen QQ'en over de OP DK's. :)
ik vind het zelf wel mee vallen of ligt dat aan mij? O-)
Ik vind pvp(en dan heb ik het niet over arena) echt geweldig op m'n DK. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 27-05-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:23:
Welke class is wat meer uitdaging dan? Dan ga ik die rollen ^^. Met mn DK wordt het een beetje saai (hoewel ik hem net Raidready heb gegeared). Priest ofzo? Healen lijkt me ook wel eens wat voor de verandering. Of holy palla? (pvp boeit me geen ruk trouwens)
Persoonlijk? Geen class. Uitdaging ligt in je 'job', healer heeft bv enorme verantwoordelijkheid. De diversiteit in spells en abilities (niet spec based) is zo bizar klein in WoW, ik kan er weinig uitdaging in vinden. Je geeft een godsvermogen uit aan abilities, je skillbook staat vol, maar wat gebruik je nu uiteindelijk op lvl80? Handje vol skills, in sommige gevallen zelfs nog minder. (zo'n boomkin bv, met z'n 2-3 skills en een random 1/2).

Denk dat als ik 80 ben met mn pala wel weer verder ga met de volgende alt, warlock is tot heden de enige die mij aardig kon interesseren door de hoeveelheid skills waaruit je kan kiezen. Natuurlijk niet optimaal voor je dps, maar eindelijk iets waar je wel variatie kan gebruiken ipv wachten tot de volgende skill van CD is. Mischien holy priest, vond alle heals en shields wel grappig, maar ben niet zo'n heal fan met de wow-principes.

Ik speel wow nu absoluut niet om de diepgang in skills of variatie, meer gebrek aan beter atm.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:45:
[...]

Nature's Grasp.. DK is een melee class dus die moet al in melee range staan om die druid te raken.. Vraag me af of een druid 35 yards (DG range, dacht ik) kan overbruggen voordat de DK realiseert "Oh noes i r rooted"..

Moet z'n DG natuurlijk niet op CD zijn :P En als mr DK unholy is heeft hij misschien wel Desecration talentz welke het de dr00d nog eens extra lastig maakt.

Maarja dit kan zo nog wel even doorgaan, en ik moet weer aan het werk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Dagboek,

Gisteren heb ik verzaakt de daily te doen op m'n Warrior. Ik heb sowieso maar weinig gespeeld, en alles wat ik gespeeld heb was op m'n low level Warlock. Dus even een verslag daarvan:
Ik had de dag ervoor net m'n Felhunter quest voltooid, welke trouwens een aardig vervelende travelquest is, aangezien er nergens ook maar een beetje skill vereist is. Dus ik probeerde aan het begin van het questen de Felpuppy uit. Tot nu toe heb ik voornamelijk gewerkt met een Imp of Voidwalker, waar ik maar zin in had. De Imp knalt lekker op afstand mee terwijl ik kan draintanken. De Voidwalker doet redelijke threat, waar ik 'm bijna altijd pas over-aggro zodra de mob doodgaat. Dat is dus voor het luie spelen; VW erop, DoTs erop en een Shadowbolt of mezelf voldrainen.
De Felpuppy deed maar weinig, al geeft hij een Int+Spirit buff en kan hij casters locken. Ik was level 38 en had dus nog geen Dark Pact (transfers mana from your pet to the caster). Ik heb nu het idee dat de Felpuppy pas interessant wordt vanaf level 40, waar ik dus mana van 'm af kan gaan pakken en ondertussen zelf draintank of fear.
Ik was bijna klaar in Desolace. Een gehate zone bij velen, en ik vind 'm ook niet geweldig, door de plaatsing van het Horde kamp, helemaal in het zuidwesten waardoor ik veel moet lopen. Maar het is een rustige zone waar ik de quests ken. Eén van de laatste quests was het mollen van 2 baas demonen. Daarvan had er één nog een pet. M'n VW tankte die pet samen met Corruption van mij erop (voor Siphon Life effect). Ik draintankte de caster demon, terwijl ik de andere elite baas DoTs gaf en fearde. Dit ging heel makkelijk eigenlijk, en ik kreeg ook nog eens 2 patrols op m'n dak. Maar alles was uiteindelijk dood en ik had nog zo'n 60% hp en mana over, waar ik wel Lifeblood (de HoT van Herbalism) had gebruikt. Die skill is trouwens heerlijk als Lock moet ik zeggen.
Toen was ik in Desolace klaar en ging de reis verder naar Dustwallow Marsh.
Deze zone is een mooie plek geworden om te levelen vind ik, qua quests dan, want voor de omgeving moet je het niet doen... beetje deprimerend. Uiteindelijk ben ik gestrand op 30% van level 40 af, met nog een hoop te gaan in Dustwallow Marsh. Het was namelijk tijd om gezellig Heroes te kijken met m'n vriendin :+

M'n vrijdagavond Ulduar raids die ik zelf opzette, waren niet doorgegaan de afgelopen 3 weken. Twee daarvan was ik er zelf niet, en afgelopen vrijdag was er bijna niemand online van de groep. Die is dus uit elkaar gevallen, en m'n vaste raidavond is nu ineens vrij. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen qua raiding... Mijn huidige guild raid 25man Ulduar op donderdag, zondag en dinsdag. Maar ik doe liever 10man. Die beginnen altijd op woensdagen, waar ze het liefst vasthouden aan mensen die meerdere keren in de week de raidinstance kunnen lopen op 10man-mode. Dus logischerwijs liever niet iemand als ik die maar 1x kan.
Een maat van me wil graag dat ik zijn guild join voor Ulduar op m'n tanking DK. Ze zouden heel goed een tank DK kunnen gebruiken en ze weten goed wat ze aan me hebben. Maar die vereisen wel 2 raids per week van de members. Op zich hebben ze wel betere dagen om te raiden dan m'n huidige guild.
Twijfel, twijfel, want 2x in de week raiden betekent 1 avond meer in de week waar ik volledig afgezonderd achter de computer zit. Aan de andere kant, ik wil wel graag raiden, minimaal 1x per week en dat lukt op het moment niet.

Maar als ik de guild van die maat join op m'n DK, moet ik alles verhuizen, en ik zit in m'n huidige guild al vanaf het begin van m'n "WoW-carriere". Echter, ik doe alleen nog heroics met ze, en dat kan nog steeds als ik in een ander guild zit. What to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:53:
[...]

Nature's Grasp.. DK is een melee class dus die moet al in melee range staan om die druid te raken.. Vraag me af of een druid 35 yards (DG range, dacht ik) kan overbruggen voordat de DK realiseert "Oh noes i r rooted"..

Moet z'n DG natuurlijk niet op CD zijn :P En als mr DK unholy is heeft hij misschien wel Desecration talentz welke het de dr00d nog eens extra lastig maakt.

Maarja dit kan zo nog wel even doorgaan, en ik moet weer aan het werk. :P
Chains of ice --> Shift --> DG --> Nature's grasp --> Shift = bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 11:57:
[...]

Chains of ice --> Shift --> DG --> Nature's grasp --> Shift = bye
Kon me ooit een keer een een fight herinneren in blade edge arena waarin m'n maatje dood was en de healer van de tegenstander ook. SL/SL lock vs die druid. Ik fail in pvp maar deze won ik wel. Continu slow erop gooien, dots en m'n felhunter halen dispellen/silencen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:00:
[...]

Kon me ooit een keer een een fight herinneren in blade edge arena waarin m'n maatje dood was en de healer van de tegenstander ook. SL/SL lock vs die druid. Ik fail in pvp maar deze won ik wel. Continu slow erop gooien, dots en m'n felhunter halen dispellen/silencen.
Felhunter is echt nasty tegen casters idd, die maakte ik ook altijd als eerste stuk in pvp.
Al je hots worden gedispelled, silence zodat je niets kan doen en de dots ticken lekker door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Oh Treeform Druids zijn btw ook erg leuk als warlock

Gogogo Banish \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Druids zijn ook OP. Wat helemaal erg is om neer te krijgen is als je in een battleground 2 disc priests tegen komt. Kun je niet neer krijgen. Ik heb een disc priest in zijn eentje weg zien rennen in WSG met 4 mensen die hem aanvielen en nog ging er nog geen beetje hp van af. Na een tijdje komen er dan weer maatjes van die disc priest aanrennen en is het over.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Weet niet of het al gepost is, maar blizzard heeft een kleine preview van de nieuwe Bear form van druids :)

Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/may/ss1.jpg
http://www.mmo-champion.com/

Ik als MT BEAR van mijn guild ben zo ontzettend blij dat ze er eindelijk wat aan doen... Uiteindelijk zullen deze vormen ook wel gaan vervelen. Maar het ziet er in iedergeval beter uit dan nu.

/2 WTB new horde kitty form!

Altijd mooi om DK's te zien klagen over OP Druids, er is een class waar jullie niks of weinig tegen kunnen doen. Maar jullie kunnen wel alle andere classes bijna face rollen... best wel een fair trade off IMO

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 27-05-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Horde kitty, man wat is die lelijk.. zeker als je kijkt naar de Nightelf versie :P

edit
In our next major content patch, druids will find a host of new textures for two major forms, cat and bear. There will be five different designs for each of these forms for the Horde and Alliance.
Kitty komt dus ook nog :> Nu nog een doomkin skin erbij (zoals die oranje/rood versie voor de horde)

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

SinergyX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:22:
Horde kitty, man wat is die lelijk.. zeker als je kijkt naar de Nightelf versie :P

[...]

Kitty komt ook nog? :>
Ik hoop het, eindelijk af van de horde CLOWN CAT! Maar volgens blizzard gaan ze alle vormen onderhanden nemen, dus ook boomkings en de boompjes. Hoewel ik moet zeggen dat tree of life echt een geweldige dans heeft dus als hij die blijft houden ben ik helemaal gelukkig.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.