TrueNAS (Asustor AS6704T (4x16TB MG08)), OPNsense (Protectli FW6B), OpenWrt (2x Belkin RT3200), Logitech Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
• Het gaat om de shop: Viking Direct
• Toelichting: ik weet niet of dit echt een terugkerende foute prijs is, maar heb via de meldknop 3x gemeld dat het een niet leverbaar (niet eens bekend op de website) product is, dit zorgt er ook voor dat het overzicht van alle M2 NVME SSD's van 1 TB gesorteerd op prijs van laag naar hoog niet klopt ( tweede shop is ruim 20,- duurder). mogelijk zijn mijn meldingen niet goed binnen gekomen want ik dacht daar in het verleden ook altijd een mailtje over te krijgen, dat is nu niet het geval geweest.
• Het gaat om de shop: amazon.de
• Toelichting: Niet te koop bij Amazon, althans niet voor die prijs.
Ik merkt trouwens vaker dat Amazon prijzen in de pricewatch weliswaar de cheapste zijn, maar niet blijken te kloppen. Zal ook wel komen omdat de verkoper vaak niet Amazon zelf is, maar een verkoper die Amazon gebruikt.
Daarom vind ik het ook sowieso nogal dubieus die Amazon vermeldingen in de pricewatch. Ook omdat je naar je garantie kan fluiten op het moment dat de verkoper Amazon verlaat, of de verkoper er anderszins mee stopt of geen zin meer in heeft. Probeer dan maar eens uit te zoeken wie de werkelijke verkoper is.
Link MaxICT refereert aan een accus.
Product is dus niet meer leverbaar.
TrueNAS (Asustor AS6704T (4x16TB MG08)), OPNsense (Protectli FW6B), OpenWrt (2x Belkin RT3200), Logitech Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
En de andere varianten van de Nokia 7.2
• Toelichting: Er is schijnbaar een 64 en 128GB model op komst. De pricewatch heeft de 128GB modellen in meerdere kleuren. Echter linkt Amazon overal naar de 64GB.
Mooie is dat ze daarbij de laagste prijs hebben, nogal logisch voor een model met minder opslag. Maar dat ook de iets duurdere shops er "gratis". Wireless earbuds bij stoppen.
(Mobiel, dus kon niet op de koppeling in de PW zelf klikken .) Daarbij gaat het om meerdere varianten, en zullen er wellicht 64GB modellen in de PW toegevoegd moeten worden als de 64GB correct is.
[Voor 15% gewijzigd door _ferry_ op 22-09-2019 15:31]
https://www.bol.com/nl/p/...utm_term=9200000058011693
Aorus Elite X570 - Ryzen 7 5700X - 32 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC
Link anders de PW url en noem daarbij de shop waar het mis gaat. Nu moeten we de PW in om te zoeken naar het product waar het om gaat. Staat ook in de topicwaarschuwing voor je een post kan maken.Tricolores schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:01:
Ik weet niet of het exact hier thuishoort, maar de prijs van dit artikel staat nog niet geupdate in de pricewatch.

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 5700X - 32 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC
• Het gaat om de shop: MaxICT
• Toelichting: MaxICT heeft vaker foutieve links met tweakers. in dit geval wordt er gelinkt naar een compleet ander product en die prijs komt hierop te staan. Sprong er al uit vanwege de absurd lage prijs van 22 euro voor 2 TB HDD
Er staan nog een heel aantal andere schijven van Max ICT niet correct, in ieder geval 5 van LaCie van 4 en 5TB extern,PaulHelper schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:31:
• Melding betreft: pricewatch: LaCie Porsche Design Slim Drive P'9223 (HDD) 2TB Aluminium
• Toelichting: MaxICT heeft vaker foutieve links met tweakers. in dit geval wordt er gelinkt naar een compleet ander product en die prijs komt hierop te staan. Sprong er al uit vanwege de absurd lage prijs van 22 euro voor 2 TB HDD
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
6,5 uur later nog steeds. Linkt naar:PaulHelper schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:31:
• Melding betreft: pricewatch: LaCie Porsche Design Slim Drive P'9223 (HDD) 2TB Aluminium
Wth is datZiaja Ulga Krem Ochronny Na Dzie? 50 ml

Het is pools voor Ziaja Relief Beschermende dagcrème? 50 ml.PcDealer schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:02:
[...]
6,5 uur later nog steeds. Linkt naar:
[...]
Wth is dat
maar dit is een beetje off topic.
Niet-correcte referentie => produkt niet meer leverbaar.
• Het gaat om de shop: DirectSale
• Toelichting: De prijs en de link verwijzen naar een i3-9100F, deze verschilt van een i3-9100. De 9100F bevat geen iGPU. Hierdoor is de prijs lager dan de 9100. Ik had het eerder al gemeld op de normale manier (hover over de prijs), echter staat hij er nu weer in.
Edit: Ik zie wel dat DirectSale de prijs heeft aangepast naar een prijs die overeenkomt met de prijzen voor een 9100, echter is het nog steeds een 9100F.
[Voor 15% gewijzigd door MrImpulsive op 25-09-2019 11:19]
Edit
Volgens mij niet dus bij deze
Razer orbweaver chroma verwijst bij DirectSale naar ee gewone orbweaver en niet de chroma variant
EDIT
Ik heb inmiddels via een computer een melding kunnen doen via de pricewatch
Wel heel typisch dat het gewoon niet in behandeling genomen lijkt te worden als je niet aan de eisen voldoet mbt de melding. Het is een fout op deze site hoor, niet bij de gebruikers. De eigen fout niet willen corrigeren omdat je zelf de moeite moet doen om de pricewatch in te gaan. Beetje gek.
Maar goed, succes

[Voor 101% gewijzigd door NosferatuX op 28-09-2019 19:54]
• Het gaat om de shop: Beat-IT
• Toelichting: Al 2 keer gemeld, maar lijkt niets mee te gebeuren? Beat-IT publiceert bewust verkeerde info, ze bieden voor 413 namelijk de 32 GB versie aan.
[Voor 17% gewijzigd door Drardollan op 27-09-2019 11:13]
• Toelichting: link naar amazon.de ontbreekt. Prijs is hier beduidend goedkoper.link naar amazon
Geen idee of ik vanuit pricewatch een ontbrekende link kan aangeven. Sorry mocht dit zo zijn.
Ik heb het al 2 keer gemeld via de Pricewatch en 1x met een post hier nu meer dan 3 dagen geleden. Worden meldingen wel serieus genomen?Drardollan schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:13:
• Melding betreft: pricewatch: Apple iPad 2019 Wi-Fi 128GB Grijs
• Toelichting: Al 2 keer gemeld, maar lijkt niets mee te gebeuren? Beat-IT publiceert bewust verkeerde info, ze bieden voor 413 namelijk de 32 GB versie aan.
• Het gaat om de shop: Fnac
• Toelichting: Elke keer Fnac als "deal" in de pricewatch komt, blijkt het om een derdepartij verkoper te gaan met een dubieuze reputatie, of blijkt de pagina gewoonweg niet te bestaan. Ik stel voor dat Fnac niet meer in de pricewatch deals wordt getoond, want het klopt nooit. Vorige keer ook al meegemaakt met een NVME SSD.
• Het gaat om de shop: Coolblue
• Toelichting: Linkt naar de PS4 versie, de Xbox one versie is daar duurder
• Melding betreft: pricewatch: GoPro Hero8 Black Zwart
• Het gaat om de shop: Foto de Vakman
• Toelichting: dacht al, 50 euro voor een Gorpo hero 8?? maar dit is een pre order bedrag (aanbetaling)

[Voor 32% gewijzigd door ApC_IcE op 14-10-2019 10:00]
• Het gaat om de shop: Art & Craft Nederland
• Toelichting: Prijs klopt niet.
15x Jinko 265Wp = 3975Wp @ SE4000 - Zuid 35 PV output
1e "probleem" wordt niets mee gedaan?ApC_IcE schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:41:
• Melding betreft: pricewatch: ASTRO Gaming A40 TR Gen4 + MixAmp Pro (Xbox One)
• Het gaat om de shop: Coolblue
• Toelichting: Linkt naar de PS4 versie, de Xbox one versie is daar duurder
• Melding betreft: pricewatch: GoPro Hero8 Black Zwart
• Het gaat om de shop: Foto de Vakman
• Toelichting: dacht al, 50 euro voor een Gorpo hero 8?? maar dit is een pre order bedrag (aanbetaling)
Laatste keer dat ik het hier meld

• Het gaat om de shop:SiComputers
• Toelichting: 600 euro goedkoper dan bij alle andere winkels, zeer onwaarschijnlijk dat het klopt
• Toelichting: als je klikt, kom je uit op de SSD van 128GB
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
• Het gaat om de shop: Bol.com Plaza België
• Toelichting: Verkeerde koppeling. Op bol.com staat de CPU als 9100F, dit is een versie zonder iGPU en is daarom bijzonder goedkoop tov de gewone versies.
Ook al gemeld via het meldpunt, mogelijkerwijs daar nog niet verwerkt of is nu teruggekeerd. Ik weet niet of je hier een bericht van ontvangt.
Vandaag even niets
• Het gaat om de shop: bol.com bol.com bol.com enz
• Toelichting: Spam in prijsdalingen-lijst met allemaal onjuiste prijzen
Hier een lijst aan screenshots: https://imgur.com/a/YprhFh3
Incomplete lijst aan producten:
pricewatch: Samsung 970 Evo Plus 2TB
pricewatch: Samsung 860 EVO 4TB
pricewatch: Samsung 970 EVO 2TB
pricewatch: Intel 660p 2TB
pricewatch: Crucial MX500 2,5" 2TB
pricewatch: Adata Ultimate SU800 1TB
pricewatch: Samsung 860 QVO 2TB
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Voeg daar ook nog de x570 moederboarden aan toe (verschillende typen allemaal ~30% korting) o.a.Gamebuster schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:05:
• Melding betreft: Zie hieronder
Lijst aan producten:
pricewatch: ASRock X570 Steel Legend
pricewatch: Asus TUF Gaming X570-PLUS (WIFI)
pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB zucht
[Voor 13% gewijzigd door D0gtag op 14-11-2019 12:47]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Kan Bol.com plaza niet gewoon compleet geweerd worden uit de pricewatch? Ik heb volgens mij nog nooit een correcte prijs gezien van die partij binnen Pricewatch...Gamebuster schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:05:
• Melding betreft: Zie hieronder
Incomplete lijst aan producten:

pricewatch: Adata Ultimate SU650 960GB
pricewatch: PNY CS900 960GB
pricewatch: Samsung 860 QVO 1TB
pricewatch: Crucial P1 1TB
pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X |Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Fujinon 16-80mm F/4 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8
Mee eens. Ik had een prijsdaling-alert op de P30 gezet, vervolgens blijkt de prijs helemaal niet te kloppen:Benedykt schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:08:
[...]
Kan Bol.com plaza niet gewoon compleet geweerd worden uit de pricewatch? Ik heb volgens mij nog nooit een correcte prijs gezien van die partij binnen Pricewatch...![]()
pricewatch: Adata Ultimate SU650 960GB
pricewatch: PNY CS900 960GB
pricewatch: Samsung 860 QVO 1TB
pricewatch: Crucial P1 1TB
pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
pricewatch: Huawei P30 Zwart
Edit: inmiddels voor de 2e keer een mailtje gehad met dezelfde prijsdaling die er vervolgens niet op bleek te staan.
[Voor 4% gewijzigd door nieksvd op 17-11-2019 19:01]
Hier nog één:Benedykt schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:08:
[...]
Kan Bol.com plaza niet gewoon compleet geweerd worden uit de pricewatch? Ik heb volgens mij nog nooit een correcte prijs gezien van die partij binnen Pricewatch...
https://tweakers.net/pricewatch/471310/apple-pencil.html
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
• Het gaat om de shop: Max ICT &Aces direct
• Toelichting: Er wordt verwezen naar een HP Enterprise support service van tienduizenden euro's. Op een pagina van een iphone 6 hoesje van (denk ik) een paar tientjes.
Zoek maar eens op "iphone" in de pricewatch en selecteer sorteer functie op prijs van hoog naar laag, er komen een paar gekke dingen voorbij.
• Het gaat om de shop: Geen idee welke de foute prijs aangeeft
• Toelichting: prijs staat op 40 euro, maar geen enkele shop heeft het op 40 euro staan
• Het gaat om de shop: Dreamgame
• Toelichting: geen 3 nog iets maar 9,99
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
• Het gaat om de shop: Bol.com
• Toelichting: In de pricewatch staat €69.- Dit is misleidend want dit is voor deze prijs niet te verkrijgen.
[Voor 35% gewijzigd door Sluissie op 14-12-2019 21:17]
• Het gaat om de shop: MAXICT
• Toelichting: Bieden garmin fenix 5s plus aan voor € 328,45. Deze besteld, krijg 2 uur later telefoontje dat de leverancier niet meer kan leveren. . Ze hebben we zelfde product voor hogere prijs. Of ik ik de hogere prijs wil .. ja ja. Nee dus. Geef aan dat ik een overeenkomst heb voor de lagere prijs en dat maxict dit zelf moet oplossen. Prijs is tijdens telefoontje op website van maxict inmiddels aangepast (en ook in pricewatch). om 4 uur krijg is bestelling is bevestigd, log in en zie dat deze is geannuleerd (zonder enig bericht). s'avonds (nu) is de prijs weer € 328,45.
• Het gaat om de shop: Kamera Express (Refurbished)
• Toelichting: Linkt naar verkeerde product (Panasonic 20mm F/1.7 ASPH occasion) ipv refurbished.
Let op: Ik denk niet dat dit een terugkerende prijsfout is, MAAR voor refurbished producten zie ik geen meldpunt knop (zie Onjuiste prijzen melden voor refurbished / tweedehands). Om die reden zet ik het toch hier in de hoop dat het wordt opgepakt.
• Gaat om: is al ruim 6 weken verkrijgbaar maar hier staat: "Er zijn nog geen prijzen van de Sony E 70-350mm f/4.5-6.3 G OSS bekend."
• Toelichting: verkrijgbaar bijvoorbeeld bij: https://www.kamera-expres...F-4-5-6-3-G-OSS-SEL70350G & https://www.cameranu.nl/n...g-oss-objectief-sel70350g
[Voor 12% gewijzigd door Alex86 op 07-01-2020 08:43]
Ik heb ze nu samengevoegd tot 1 product.
• Het gaat om de shop: www.bol.com
• Toelichting: Betreft tweedehands product met schade en ontbrekende onderdelen. Mogelijke oorzaak is dat dit apparaat niet meer nieuw te koop is. Normaal staat een tweedehands aanbieding op een aparte pagina, nu is het de hoofdpagina van het product.
[Voor 24% gewijzigd door LA-384 op 09-01-2020 05:57]
• Het gaat om de shop: MaxICT.nl
• Toelichting: Ik maak gebruik van custom css snippet: MaxICT doorstrepen in Pricewatch en heb heel wat gekke dingen moeten doen om te kijken waar het heen gaat. Dat gaat dus niet naar die mooie speakerset, maar naar een of andere 'Salus Controls Salus Regulator temperatury T105 tygodniowy - T105'

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Deze foute koppeling kwam door een te algemene SKU. Prijs is inmiddels verwijderd , evenals de SKU.
• Het gaat om de shop: Amazon.de
• Toelichting: Product is nooit leverbaar of zelfs maar vindbaar voor de genoemde prijs.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Top.Mooijekind schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:06:
@Fiber We hebben de foutieve prijs verwijderd
Wellicht ook nog even naar de zwarte versie kijken voor de volledigheid. Zelfde verhaal bij Amazon.de
pricewatch: Honor 20 Zwart
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
pricewatch: Philips Hue Bridge 2.0
• Melding betreft: https://tweakers.net/pric...voor-bedrijven-zwart.html
• Het gaat om de shop: bol.com
• Toelichting: Deze bol.com prijs klopt niet, omdat dit een oudere versie van de surface is. Ik heb het gemeld, maar er is nog niks mee gedaan. Bol.com heeft de titel inmiddels wel aangepast
[Voor 9% gewijzigd door windows8fan op 12-02-2020 10:54. Reden: Ander soort melding]
• Het gaat om de shop: RedShell en MaxICT
• Toelichting: Ik kan geen normale melding doen (link ontbreekt), maar deze shops linken een CPU ipv. een laptop.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Deze is nu verwijderd en de prijzen verdwijnen in de loop van de avond/nacht
Mentalist schreef op zondag 23 februari 2020 @ 03:34:
• Melding betreft: pricewatch: Dell Latitude E7450
• Het gaat om de shop: RedShell en MaxICT
• Toelichting: Ik kan geen normale melding doen (link ontbreekt), maar deze shops linken een CPU ipv. een laptop.
Als je met de muis op de totaalprijs gaat staan krijg je een popupje met link waar je een melding kan doen

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Alleen niet bij refurbished producten.Raven schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:20:
[...]
offtopic:
Als je met de muis op de totaalprijs gaat staan krijg je een popupje met link waar je een melding kan doen
[Afbeelding]

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Nog steeds het geval.PcDealer schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:14:
pricewatch: HP Proliant DL980 betreft een refubished product (mogelijk) die verwijst naat een cpu in plaats van een server.
https://maxict.nl/hp-ente...tm_source=tweakers-refurb
https://tweakers.net/shop...x-ict-b-punt-v/overzicht/
[Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 11-03-2020 22:48]
Lastig dingetje met refurbised waar we prijzen niet op de normale manier kunnen verwijderen.
Nu maar een alternatieve manier gebruikt wat bij dit product gelukkig werkt ;-)
• Toelichting: verkeerde artikel gematcht
Amazon weet zelf niet eens wat het is. Plaatje is van een cleaning tape.The_Zohan schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 21:49:
• Melding betreft: pricewatch: HP LaserJet Enterprise 600 M601dn
• Toelichting: verkeerde artikel gematcht
Ik heb de koppeling weggehaald.
• Het gaat om de shop: OTTO
• Toelichting: Verkeerde artikel gematcht (Op OTTO kom je uit op een "NINTENDO Switch draagtas »Switch Lite-FlipCover en -beschermfolie«")
• Het gaat om de shop: Megekko
• Toelichting: item niet opgenomen in de prijslijst, product bestaat wel in de lijst maar Megekko staat niet in de lijst van de shops
Goodwe GW10K-ET/10*375 NW+10*375 ZO@13° tilt. 7/7.5kw pylontech
Op dit moment komt dit product niet voor in de feed van Megekko en kunnen we de prijs hiervan dus niet tonen.
Dit is dus een bewuste keuze van Megekko.
pricewatch: HP StorageWorks MSA70 Array
Tweede link van Max ICT B.V. verwijst naar https://maxict.nl/hp-ente...tm_source=tweakers-refurb / € 95,34 Incl BTW
8000 euro voor dit simpele webcammetje klopt natuurlijk niet..
😆 - Denk ook eens om ;)
• Melding betreft: pricewatch: Makita DHR171ZJ Boorhamer Losse Body in Mbox
• Het gaat om de shop: Toolnation
• Toelichting: Prijs momenteel niet correct. Momenteel €174,24
https://www.toolnation.nl...jaar-dealer-garantie.html
De goedkoopste, van Computer Connections, is een refurbished model.
• Melding betreft: pricewatch: Lenovo Thinkpad E580 20KS007PMH
• Het gaat om de shop: Refurbo
• Toelichting: linkt naar een ander product, met een andere EAN code, en met veel slechtere specificaties.
Link naar HP laptop met 8GB en 128GB SSD. komt bij laptop met 4GB en 320GB uit. Na wat vinkjes zetten bij upgrade opties zodat hij overeen komt met de specs uit de titel waar je oorspronkelijk op geklikt hebt, ben je inmiddels 60euro meer kwijt.
Ik heb de prijs inmiddels geblokkeerd bij dit product.
pricewatch: Acer XR342CK (UM.CX2EE.009) Zwart
pricewatch: AOC E2260PWHU Zwart
pricewatch: BenQ EX3200R Zilver, Zwart
pricewatch: Acer XR342CK (UM.CX2EE.009) Zwart
pricewatch: BenQ FP94VW Zwart
pricewatch: BenQ EX3501R Zilver, Zwart
pricewatch: Samsung C34F791WQ Wit
• Het gaat om de shop: Amazon
• Toelichting: Momenteel zijn meerdere producten Amazon verkeerd gekoppeld in de pricewatch. Zo staat een harde schijf van €30,- gekoppeld aan een monitor €400,-. Vandaag zit ik alleen te kijken bij de monitoren, maar grote kans dat in meerdere productgroepen is.
[Voor 9% gewijzigd door Bliksem B op 30-04-2020 10:29]
• Het gaat om de shop: Amazon
• Toelichting: Foutieve link naar ander product
[Voor 16% gewijzigd door rvd50 op 01-05-2020 18:14]
R.D50
• Melding betreft: pricewatch: Canon EF 24-70mm f/4L IS USM
• Melding betreft: pricewatch: Canon EF 24-105mm f/4L IS II USM
En volgens mij een hele reeks camera apparatuur die nu aangegeven staat als producten met de grootste prijsdaling.
• Het gaat om de shop: Amazon.nl
• Toelichting: Lagere prijs in pricewatch dan op de site: 1356 vs 1758 voor de 24-70 2.8
Ik heb je 3 voorbeelden gecontroleerd en bij alle 3 komen de prijzen nu overeen tussen de getoonde prijzen in de pricewatch en de prijzen bij Amazon zelf.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mooijekind schreef op zondag 10 mei 2020 @ 15:24:
@Ramzzz ik zie zo gauw niet wat er mis is? Ik doe het mobiel dus mss mis ik wat informatie.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Helaas is dit iets wat af en toe voor kan komen.
Het gaat om de shop: Dustinhome.nl
Toelichting: Volgens de pricewatch is de monitor leverbaar bij Dustinhome met een levertijd binnen 3 dagen. Als je op de link klikt zie je echter dat deze webshop zelf op de site heeft staan dat de monitor niet meer in het assortiment zit en daarom niet meer besteld kan worden. Heb hier al meerdere keren een foutieve prijsmelding van gekregen.
Staat in de pricewatch voor €422 maar de link naar Amazon geeft opties vanaf €1117
Het gaat om: Coolblue
Coolblue heeft een refurbished koppeling naar LC27JG56QQUXEN in plaats van C27JG56QQU.
MSI P35 neo2-FR / Intel Quad Q6600 @2,8Ghz / 8gb DDR2 1600 / Intel x25m 80gb SATA SSD / ATI Radeon X800GTO
Amazon geeft ruim 40 euro goedkoper als de rest €260 aan maar eenmaal doorgeklikt betaal je gewoon 300+ net als de andere aanbieders.
De koppeling met Amazon lijkt me niet helemaal in orde aangezien het een compleet ander product betreft

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!
• Het gaat om de shop: Paradigit
• Toelichting: In de PW staat ie voor €79, maar in de webshop €99. Ook de voorraadindicatie komt niet overeen: In de PW staat 24/5 en in de webshop is ie niet beschikbaar.
Ohja, trouwens, uit de warning boven de quickreply:
Waar staat dat dan??Deze kan je bereiken door met je muis over de verkeerde totaalprijs te gaan en te klikken op "Onjuiste prijs melden"
[Voor 23% gewijzigd door _Thanatos_ op 25-06-2020 10:38]
日本!🎌
Zie de reactie van Raven; Raven in "Terugkerende foutieve prijzen"_Thanatos_ schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:37:
Ohja, trouwens, uit de warning boven de quickreply:
[...]
Waar staat dat dan??
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
https://tweakers.net/bewa...guS8xRsopWsjA3t1CKra2tBQA
• Het gaat om de shop: Maxict en amazon
• Toelichting: eerste 4 hits in prijs-sorted zijn fout gelinked
☻/
/▌
/ \
• Het gaat om de shop: bol.com plaza
• Toelichting: Verkoop door een shady partij zonder reviews. Bol zelf biedt het product aan voor €249.
Om nog maar eens een balletje op te gooien, kan er niet iets gedaan worden aan bol.com plaza in de PW? Of in ieder geval de optie om deze niet mee te nemen in prijsalerts. Ik zou voor deze prijs meteen toeslaan, als het bij een betrouwbare zaak was geweest. Nu een mailtje voor niks gehad en blij gemaakt met een dode mus.
• Het gaat om de shop: Bol.com Plaza
• Toelichting: Verkoop door een shady partij zonder reviews.
Nog een voorbeeld: https://www.bol.com/nl/p/...lse-8gb/9200000121753535/
Deze partij zou dus een videokaart van 435 euro voor 15 euro verkopen. Juist ...
En het contactformulier bij bol.com om dit te melden werkt niet (onterechte foutieve recaptcha melding) en ik zie geen andere contactmogelijkheden.
Ik ben het dus eens met nieksvd
• Het gaat om de shop: Bol.com
• Toelichting: Bol.com prijs is € 135,-
15x Jinko 265Wp = 3975Wp @ SE4000 - Zuid 35 PV output
https://maxict.nl/poly-qa...m=cpc&utm_source=tweakers
Denk een foutje (QA content

Poly QA_bintime_test_allowall_sponsor a2 Mobiele thin client Grijs Intel® Celeron®
☻/
/▌
/ \
Hier graag alleen terugkerende foutieve prijzen of koppelingen
Voor eenmalige fouten hebben we het meldpunt. Deze kan je bereiken door met je muis over de verkeerde totaalprijs te gaan en te klikken op "Onjuiste prijs melden", waarna je de melding kwijt kan.
Als het toch om een prijs gaat die onterecht blijft terugkomen, ondanks dat deze al eens is verwijderd, maak dan een melding in dit topic. Kopieer onderstaande code in je post, en op de plaats van de haakjes (< en >) en de voorbeeldtekst je melding.
1
2
3
| [*]Melding betreft: <URL product> [*]Het gaat om de shop: <Naam winkel> [*]Toelichting: <Toelichting> |
Meld zoveel mogelijk foute terugkerende prijzen/koppelingen in één post, maar ga geen dingen toevoegen als iemand van de crew al langs is geweest, want dan wordt je wijziging hoogstwaarschijnlijk over het hoofd gezien.
Zie voor uitgebreide info de Topicstart.