Staat al heel lang op ieders verlanglijst. Huidige management zet er een nieuwe sfeer met toch wel meer IT gerichte aanpak en zou Apple Pay dit jaar publiek willen hebben
https://www.nu.nl/uit-and...-relevanter-dan-ooit.html
(workaround, gebruik bijv Curve)
- geen attentie seintje inkomende (salaris) betalingen
Nope, helaas.
- betaalverzoek
Nope.
Workaround: gebruik Tikkie en registreer je Triodos rekening als tegenrekening.
- widget Iphone betaalrekening (minder belangrijk maar toch)
Nee, daar loopt ING in voor.
Ik schrik hiervan, misschien heb ik te snel aangevraagd. Maar 5€ per maand voor een eenvoudige en weliswaar ideële bankrekening…
Er zijn nog wel meer dingen die je mogelijk als beperking tegen zal komen.
Instant Payment was er tot vorig jaar niet, en huidige implementatie zie ik nog wel eens dat het niet lukt met andere bankrekeningen, en tevens is het maximale bedrag lager dan bij andere banken.
Er is geen backup voor initiele verificatie bij de app, zoals bijv de identifier, dus dat kan in sommige gevallen betekenen dat het alsnog via post moet (telefoon verliezen...)
Restsaldo sparen zelf instellen gaat bijv ook niet. (scenario: als het bedrag op betaalrekening op moment t hoger is dan x, maak dan bedrag y over, zodat er minimaal z overblijft op de betaalrekening)
Betaalrekeningminimum aanvullen zelf instellen, gaat ook niet (scenario: als bedrag op betaalrekening op willekeurig moment lager is dan x, maak dan y geld over van spaar naar betaalrekening)
Laatste twee kan wel via servicedesk + pdf + email. Beide procedures zaten wel in oude webinterface, maar zijn nooit ontwikkeld in de nieuwe interface/webapp/app. Zijn momenteel ook niet in de nieuwe FAQ te vinden (maar nog wel in de oude). Van beide zijn wel notities gemaakt voor het ontwikkelteam.
Wordt dit hopelijk in 2024 nog verder ontwikkeld?
Onbekend, gezien resultaten uit het verleden vooral beloftes waren die geen opleverdatum bevatten.