Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 01:49

Gerco

Professional Newbie

DesertShooter schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:00:
Dat klopt. Dat is om tegen te gaan dat meerdere iPhones dezelfde licentie op het programma kunnen gebruiken. Je zult het dus meerdere keren moeten kopen voor meerdere iPhones.
Kan dat dan niet meer met OS 3.0? Met vorige releases kocht je iets op je iTunes account en alle devices die je met die account synct krijgen de apps. Moet ik dan nu alle apps twee keer kopen (iPhone en iPod Touch)?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

[...]

Dat klopt. Dat is om tegen te gaan dat meerdere iPhones dezelfde licentie op het programma kunnen gebruiken. Je zult het dus meerdere keren moeten kopen voor meerdere iPhones.
Niet zo, volgens mij - als het goed is kun je apps nog steeds via iTunes op meerdere devices zetten.

Het zal er meer mee te maken hebben dat je nu op het device kunt wisselen van account en het dan wel makkelijk zou zijn om apps te 'lenen'. Vandaar dat je terug moet naar iTunes. Het lijkt alleen slechts onder bepaalde omstandigheden voor te komen, misschien als er met verschillende accounts is ingelogged op de iPhone?

[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 09-06-2009 13:20 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298056

ok, zonder iets te zeggen wat niet mag,OS 3.0 GM is te vinden op het net, alleen komt het met deze waarschuwing

This version of iPhone OS 3.0 should only be deployed on devices dedicated for iPhone OS 3.0 GM Seed software development. By installing iPhone OS 3.0 GM Seed software on your Authorized Test Devices, these Devices are permanently “locked” into testing mode and cannot be restored to an earlier release of iPhone OS. Bear this in mind before installing the software.

loop ik behalve gewoon niet te kunnen downgraden risico's? Ik bedoel maar, kan ik,; als de officiële update er aan komt gewoon upgraden? En valt de blokkering dan weg?
Is er behalve het niet kunnen downgraden iets wat ik moet weten?

thx, alvast bedankt voor de tips

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 298056 op 09-06-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 21:24
Anoniem: 298056 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:21:
ok, zonder iets te zeggen wat niet mag,OS 3.0 GM is te vinden op het net, alleen komt het met deze waarschuwing

This version of iPhone OS 3.0 should only be deployed on devices dedicated for iPhone OS 3.0 GM Seed software development. By installing iPhone OS 3.0 GM Seed software on your Authorized Test Devices, these Devices are permanently “locked” into testing mode and cannot be restored to an earlier release of iPhone OS. Bear this in mind before installing the software.

loop ik behalve gewoon niet te kunnen downgraden risico's? Ik bedoel maar, kan ik,; als de officiële update er aan komt gewoon upgraden? En valt de blokkering dan weg?

Je kan wat je zegt niet downgraden, over upgraden word niks gezegt.
Heb hem nu ook draaien maar is wel lekker hoor, AD2P zit erin, landscape sms'en. copy paste werkt lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37
Anoniem: 298056 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:21:

Toen ik van 2.2.1 de RESTORE deed naar 3.0 BETA (iPhone = geregistreerd tester bij Apple) kreeg ik een Roze activatieachtergrond.

Gisteravond mijn iPhone GEUPDATE naar 3.0 GM zonder problemen. Echter heb ik net een RESTORE gedaan naar 3.0 GM en kreeg ik weer gewoon de zwarte activatieachtergrond. Ook geen extra check of ik wel een dev. iPhone heb (tenminste daar leek het op).

Het lijkt dus dat dit een gewone firmware is en geen dev. only firmware, maar ja. Risico op een gebrickte iPhone is er natuurlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

mregeling2005 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:35:
[...]

Je kan wat je zegt niet downgraden, over upgraden word niks gezegt.
Heb hem nu ook draaien maar is wel lekker hoor, AD2P zit erin, landscape sms'en. copy paste werkt lekker makkelijk.
En AVRCP (muziek controls op je BT headphones zoals skip en pauze)? Volume zal wel werken, dat gebeurt binnen de headphone zelf volgens mij.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flatwhite schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:38:
[...]

Toen ik van 2.2.1 de RESTORE deed naar 3.0 BETA (iPhone = geregistreerd tester bij Apple) kreeg ik een Roze activatieachtergrond.

Gisteravond mijn iPhone GEUPDATE naar 3.0 GM zonder problemen. Echter heb ik net een RESTORE gedaan naar 3.0 GM en kreeg ik weer gewoon de zwarte activatieachtergrond. Ook geen extra check of ik wel een dev. iPhone heb (tenminste daar leek het op).

Het lijkt dus dat dit een gewone firmware is en geen dev. only firmware, maar ja. Risico op een gebrickte iPhone is er natuurlijk wel...
staat er ondertussen op, ben aan het syncen maar op het eerste gezcht draait alles zoals het moet, sms'n komen al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mijn iPhone (1e generatie) GEUPDATE naar 3.0 GM. Ik kwam van 3.0 b5. Unlock is gewoon behouden (vanaf 2.2.1 nog), gewoon steeds een UPDATE gedaan.

Nu even kijken of het ook echt wat soepeler gaat! Ik had bij 3.0 b5 nogal eens dat het keyboard verdween. Hij was er dan wel maar ik zag de toetsen niet.. Blind typen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 163039 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:59:
[...]

Ja maar in 3.0 zit toch software voor gps? Zodat ik voor het programma kaarten geen internet verbinding nodig heb. Of zit ik helemaal verkeerd?
Nee, GPS is een chip die je locatie bepaald op een kaart...
Maar op de iPhone zelf staan zeg maar geen kaarten, die haalt hij van internet (Google Maps)
dus zonder internet, doe je met de applicatie 'Kaarten' helemaal niets.

Zoals Zpottr als zei: met de applicatie 'Offmaps' (te downloaden in de Appstore) kan je de kaarten van te voren op je iPhone opslaan, en dan kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 09:03
Wat jammer, het leukste van iPhone 3.0 word uitgezet door T-Mobile (zie: http://www.iphoneclub.nl/...n-tethering-in-nederland/)

Waarom is tethering (iPhone als modem icm laptop of pc) niet beschikbaar in Nederland?
• Het staat op dit moment uit omdat ons netwerk daar nog niet geschikt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06 20:05

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Anoniem: 298056 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:00:
[...]

staat er ondertussen op, ben aan het syncen maar op het eerste gezcht draait alles zoals het moet, sms'n komen al binnen.
Heb jij dan een unauthorized device geupdate ? :/
ik ben een beetje huiverig vanwege de volgende tekst :
• Updating devices to iPhone OS 3.0 GM Seed software. This version of iPhone
OS 3.0 should only be deployed on devices dedicated for iPhone OS 3.0 GM
Seed software development. By installing iPhone OS 3.0 GM Seed software
on your Authorized Test Devices, these Devices are permanently “locked”
into testing mode and cannot be restored to an earlier release of iPhone OS.
Bear this in mind before installing the software.
En hoe update ik mijn iphone dan eigenlijk ?

Ik heb hier dus de iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw, hoe gaat dat dan in zijn werk ? :/

[ Voor 7% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-06-2009 14:59 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan kiezen, als je een iphone 3G hebt zoals mij, gewoon shift-herstel of shift-upgrade. Alles werkt hier hoor, waarmee ik bedoel, hij crashy niet ( uiteraard geen mms of thethering )

wat ik wel ontdekt heb, en ik baal echt, is dat de nieuwe batterij indicator er niet meer inzit. Misschien iets klein, maar ik vond dat wel handig om een % te zien van wat er nog over is. Hopelijk zit dat er de 17 wel weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 298056 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:07:
je kan kiezen, als je een iphone 3G hebt zoals mij, gewoon shift-herstel of shift-upgrade. Alles werkt hier hoor, waarmee ik bedoel, hij crashy niet ( uiteraard geen mms of thethering )

wat ik wel ontdekt heb, en ik baal echt, is dat de nieuwe batterij indicator er niet meer inzit. Misschien iets klein, maar ik vond dat wel handig om een % te zien van wat er nog over is. Hopelijk zit dat er de 17 wel weer bij.
jah leuk dat je zeg shift herstel. maar hoe ?, ik heb geen idee hoe dat in zn werk gaat, kun je het eens verduidelijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:13:
[...]

jah leuk dat je zeg shift herstel. maar hoe ?, ik heb geen idee hoe dat in zn werk gaat, kun je het eens verduidelijken ?
1. iPhone koppelen aan Mac/PC
2. iTunes opstarten en naar iPhone tabblad
3. Sync je iPhone en laat iTunes een Back-up maken.
4. SHIFT (PC) of ALT(MAC) ingedrukt houden en dan klikken op "Zoek naar update"
5. Kies voor het firmware bestand iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw
6. Laat iTunes zijn werk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 09:47

zAo

GPLv2 Fanboy

Tales schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:53:
Wat jammer, het leukste van iPhone 3.0 word uitgezet door T-Mobile (zie: http://www.iphoneclub.nl/...n-tethering-in-nederland/)

Waarom is tethering (iPhone als modem icm laptop of pc) niet beschikbaar in Nederland?
• Het staat op dit moment uit omdat ons netwerk daar nog niet geschikt voor is.
Dat is dus mooi k*t. Wel te begrijpen.

Dan maar wachten op de jailbreak waarmee je het weer aan kan zetten. (er vanuit gaande dat de filtering in de FW zit en niet in het netwerk van T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 09:57

ThunderNet

Flits!

Het netwerk van T-Mobile is er alleen prima geschikt voor.. Ze willen het niet hebben omdat ze willen dat mensen een apart data-abbo nemen voor de laptop.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
zAo schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:31:
[...]

Dat is dus mooi k*t. Wel te begrijpen.

Dan maar wachten op de jailbreak waarmee je het weer aan kan zetten. (er vanuit gaande dat de filtering in de FW zit en niet in het netwerk van T-Mobile).
Mensen...de filtering zit niet in de Firmware en ook niet in in het netwerk. Ze doen doen dit dmv een klein (.ipcc) bestandje die elke provider op de iPhone heeft staan. Soort voorkeuren-bestandje if you will...voor de betreffende provider. Dit bestand kan vervolgens Tethering "deactiveren" (dat je de optie niet ziet) in de iPhone firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16

Japie.G

Colour Classic

Flatwhite schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:19:
[...]

1. iPhone koppelen aan Mac/PC
2. iTunes opstarten en naar iPhone tabblad
3. Sync je iPhone en laat iTunes een Back-up maken.
4. SHIFT (PC) of ALT(MAC) ingedrukt houden en dan klikken op "Zoek naar update"
5. Kies voor het firmware bestand iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw
6. Laat iTunes zijn werk doen
als ik dat op mijn g2 iphone doe (de amerikaanse dus) raak ik dan mijn unlock kwijt? Of doet dit niets met de baseband?

[ Voor 64% gewijzigd door Japie.G op 09-06-2009 15:37 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

Even afwachten of die FAQ ook klopt van iphoneclub. Mocht tethering idd worden uitgeschakeld vind ik dat echt beschamend van T-Mobile.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Royz schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:38:
Even afwachten of die FAQ ook klopt van iphoneclub. Mocht tethering idd worden uitgeschakeld vind ik dat echt beschamend van T-Mobile.
Wen er maar aan. Exclusiviteit heeft altijd een prijs, die de consument vervolgens betaald.
Flatwhite schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:34:
[...]
Mensen...de filtering zit niet in de Firmware en ook niet in in het netwerk. Ze doen doen dit dmv een klein (.ipcc) bestandje die elke provider op de iPhone heeft staan. Soort voorkeuren-bestandje if you will...voor de betreffende provider. Dit bestand kan vervolgens Tethering "deactiveren" (dat je de optie niet ziet) in de iPhone firmware
Dat klinkt zeer goed. Even wachten op de QuickPWN dan zodat je het config bestandje kan aanpassen/overschrijven.

[ Voor 22% gewijzigd door zAo op 09-06-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

zAo schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:38:
[...]

Wen er maar aan. Exclusiviteit heeft altijd een prijs, die de consument vervolgens betaald.

[...]

Dat klinkt zeer goed. Even wachten op de QuickPWN dan zodat je het config bestandje kan aanpassen/overschrijven.
Iemand al die weet of er een jailbreak is voor os3.0 ?
ik mis me jailbreak apps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

zAo schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:38:
Heb je geen QuickPWN voor nodig hoor, werkt gewoon via (oudere) versies van iTunes... Tethering werkt hier dan ook gewoon :) MMS echter niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:46:
[...]

Iemand al die weet of er een jailbreak is voor os3.0 ?
ik mis me jailbreak apps :(
Iets over doen en denken..

Nee, er is nog geen jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:36

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Royz schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:38:
Weet iemand hoe dat uitschakelen van tethering precies werkt? Ik heb een iPhone 3G (geunlockte versie uit Italie) maar met een KPN sim. Kan ik dan gebruik maken van tethering?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

MrAcid schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:56:
[...]

Iets over doen en denken..

Nee, er is nog geen jailbreak.
mjah voor de os3.0 beta5 wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:02

Stewie!

Keen must die!

[...]

Is dat vanaf 3.0 dan?
Ik heb tientallen applicaties gekocht op mijn Nederlandse iTunes account voor mijn NL iphone, en die synchroniseren prima met mijn Amerikaanse AT&T iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Erhnam schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:58:
[...]

Weet iemand hoe dat uitschakelen van tethering precies werkt? Ik heb een iPhone 3G (geunlockte versie uit Italie) maar met een KPN sim. Kan ik dan gebruik maken van tethering?
Zie 5 posts boven je ;)
Flatwhite in "[iPhone OS 3.0 Beta] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Ik heb hem net ook gedownload en geinstalleerd. Al mijn itunes-apps stonden er gewoon nog in.

Jailbreak en met Cydia geinstalleerde programma's waren wel weg. Er is wel een nieuw icoon bijgekomen met voicememo's. Mooi, kan er weer een app weg (iTalk) :).

Maar ik kan nergens de optie voor tethering vinden. Hoe moet je dat nou aanzetten? Ik heb een unlocked iPhone met KPN. Dus waar HOORT die instelling te zitten? Dan weet ik meteen of het bij mij is uitgeschakeld...

[ Voor 18% gewijzigd door M_V op 09-06-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Rudy_V schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:10:
Ik heb hem net ook gedownload en geinstalleerd. Al mijn itunes-apps stonden er gewoon nog in.

Jailbreak en met Cydia geinstalleerde programma's waren wel weg. Er is wel een nieuw icoon bijgekomen met voicememo's. Mooi, kan er weer een app weg (iTalk) :).

Maar ik kan nergens de optie voor tethering vinden. Hoe moet je dat nou aanzetten? Ik heb een unlocked iPhone met KPN. Dus waar HOORT die instelling te zitten? Dan weet ik meteen of het bij mij is uitgeschakeld...
ik krijg als ik wil updaten met die iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw: Niet Compatible :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Japie.G op 09-06-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Heb je een iPhone 2G? Want dan moet je de iPhone1,1_3.0 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

daniëlpunt schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:24:
Heb je een iPhone 2G? Want dan moet je de iPhone1,1_3.0 hebben :)
woepsie, ik zou zweren dat ik die had aangeklikt... stom zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 15:21
Rudy_V schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:10:

Ik heb ook KPN, wat ik me afvraag (heb nog geen 3.0) of MMS "out of the box" werkt met KPN en 3.0 of dat er wat instellingen gedaan moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 14:32

Neus

www.zenaconsult.com

GS2K1 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:29:
[...]

Ik heb ook KPN, wat ik me afvraag (heb nog geen 3.0) of MMS "out of the box" werkt met KPN en 3.0 of dat er wat instellingen gedaan moeten worden?
Op mijn Italiaanse iPhone 3G (met TIM sim) staat er onder MMS de juiste TIM instellingen, ik heb daar zelf niets voor hoeven te doen...

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Weet iemand of quickpwn 3.0 beta 5 er ook is voor mac osx (ik draai geen windows , ieeuuueeww)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Japie.G schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:28:
[...]

woepsie, ik zou zweren dat ik die had aangeklikt... stom zeg :)
is het het verstandigst om de updaten met het 3.0 bestand, of om te herstellen met het 3.0 bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 06-06 17:10
Klein beetje offtopic maar was tethering niet verboden bij KPN ? Kan me zoiets herrineren dat het bij enekel verboden was maar bij T-Mobile juist weer wel mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Neus schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:32:
[...]

Op mijn Italiaanse iPhone 3G (met TIM sim) staat er onder MMS de juiste TIM instellingen, ik heb daar zelf niets voor hoeven te doen...
Ik heb een Italiaanse iPhone 3G (zonder TIM sim ;))
Maar je kan die settings wel zelf aanpassen? Neem aan dat "standaard" mms instellingen gewoon moeten werken.... Naja naders de 17e maar testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Taenadar schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:39:
Klein beetje offtopic maar was tethering niet verboden bij KPN ? Kan me zoiets herrineren dat het bij enekel verboden was maar bij T-Mobile juist weer wel mocht.
tussen verboden, maar wel gewoon mogelijk zit een verschil ;)
Zolang het niet extreem veel data wordt valt het niet op.... (ervaring met andere foons in het verleden) bij kpn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Voor de mensen die het willen weten:

Ik heb de 2G iPhone geupdate met versie 3.0, via 'Alt + Zoek naar update' in iTunes. De 3.0 firmware geselecteerd en wachten maar.

Alles werkt naar behoren, alle apps, berichten enz blijven allemaal staan! Ook de unlock blijft in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 06-06 17:10
GS2K1 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:47:
[...]

tussen verboden, maar wel gewoon mogelijk zit een verschil ;)
Zolang het niet extreem veel data wordt valt het niet op.... (ervaring met andere foons in het verleden) bij kpn...
Ik zeg toch ook niet dat het niet mogelijk is ;) Maar ik dacht dat het in de AV staat van KPN dat je telefoon als modem gebruiken niet mag en daardoor extra kosten kan opleveren. Deze regel mist bij T-Mobile in de AV.

Heb ook vaak genoeg mijn HTC gebruikt als modem.

Ach dan maar weer jailbreaken en een extern programma ervoor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:51
ook hier makkelijk geupdate van 2.2.1 (jailbreak) naar 3.0, gewoon update geklikt met de shift knop ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 09:22
StanTheMan schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:00:
ook hier makkelijk geupdate van 2.2.1 (jailbreak) naar 3.0, gewoon update geklikt met de shift knop ingedrukt.
Ik begin nu wel HEEL nieuwsgierig te worden naar OS 3.0, al helemaal als je 'gewoon' kan updaten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Mmmmm het is dus mogelijk om met een 2G unlocked iPhone een "update" te doen naar 3.0 zonder problemen, behalve het verlies van de jailbreak dan? (Mobistar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 17:06
Ik draai nu ook de GM-versie van 3.0 en ik vond het meteen na de upgrade (nota bene een volledige restore) best wel traag en schokkerig. Maar na het opnieuw opstarten van het apparaat (iPod Touch 1G) is alles een stuk beter! Het gekke is, volgens mij gaat de batterij bij mij nu zelfs langer mee... ding is na een dag gebruik (waarbij regelmatig de mail per Wi-fi wordt binnengehaald) nog helemaal vol.

Verder af en toe nog wat glitches (zoals de agenda die bij het bekijken van een uitnodiging via Exchange -> 'toon in agenda' niet naar de juiste dag springt, en waarna de hele agenda leeg is... gelukkig was het na het opnieuw starten van de agenda opgelost) maar over het algemeen werkt het prima! Copy/paste is ook fantastisch (maar waarom geen attachments copypasten?). De zoekfuncties overal - met name in de iPod-applicatie - hadden er ook eigenlijk al vanaf het begin in moeten zitten imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

StanTheMan schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:00:
Die moet je even uitleggen als je wilt. Als ik dat in mijn iTunes (OS X) doe, krijg ik de melding dat 2.2.1 de nieuwste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Is die GM van OS 3.0 wel Nederlands? Anders kunnen we over een week weer aan de gang. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:16:
Is die GM van OS 3.0 wel Nederlands? Anders kunnen we over een week weer aan de gang. :)
Ja.
Die moet je even uitleggen als je wilt. Als ik dat in mijn iTunes (OS X) doe, krijg ik de melding dat 2.2.1 de nieuwste is.
Bij OSX moet je niet shift ingedrukt houden maar de Alt toets.

[ Voor 21% gewijzigd door edgarf28 op 09-06-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

edgarf28 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:18:
Bij OSX moet je niet shift ingedrukt houden maar de Alt toets.
Thanks. Dat werkt. :)
Bedenk me net dat ik standby dienst heb, dus ik zal mijn poep even op moeten houden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

kut met een grote K

ik heb me iphone gebricked :/

Hij crashed bij boot meteen ...., als ik hem nu aanhang meld itunes dat hij de telefoon moet herstellen, dus ik denk herstel hem maar.

Dan pakt hij 2.2.1 uit, en meld iPhone op herstel voorbereiden, en dan blijft het staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien is dit gewoon toeval, maar zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat 3G beter verbonden is in 'probleemgebieden'? Het lijkt erop dat ik mijn verbinding veeel minder vaak verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-05 13:16
Fantastisch! Ik heb tethering aan de praat op de 3.0 GM. Zowel via Bluetooth als via USB. Het werkt zelfs met meerdere computers tegelijkertijd (MacBook via bluetooth, typ ik nu op over 3G). Vaste pc via USB.

Ik heb een officiële T-mobile iPhone 3G en ik heb zonder developer account daar vanochtend de GM opgezet zoals eerder gemeld in dit topic. Om tethering aan de praat te krijgen doe je het volgende:

1. Update of restore je iPhone 3G met de GM via iTunes 8.2 (releaseversie)
2. Zoek op Google naar iTunes 8.2b7 (build 10) en download deze
3. Download op iphoneclub.nl het ipcc bestand (carrier instellingen) voor T-mobile hier
4. Deinstalleer iTunes 8.2 (release) en installeer de beta 8.2b7
5. Sluit je iPhone aan
6. Druk op shift+update (alt+update op de mac) en kies de ipcc die je net gedownload hebt.
7. ontkoppel je iPhone en reboot deze
8. Installeer iTunes 8.2 release weer en reboot. (dat laatste ben ik niet zeker van, maar kan ook zeker geen kwaad)

Daarna kan je Tethering inschakelen via Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Internet-tethering

Er zijn wel twee kleine nadelen, dus bezint eer gij begint:

1. Het T-Mobile logo scrollt weer heen en weer
2. Het schijnt (lees: niet zelf getest) dat MMS niet wil werken met deze carrierinstellingen, dat zal me persoonlijk een worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-06 14:13
Hoe zit het eigenlijk met een iphone 3g unlocked met yellowsnow? Kan ik ook een update doen naar 3.0GM? want je verliest je jailbreak, wil dat dan zeggen dat ook yellowsnow niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:13:
kut met een grote K

ik heb me iphone gebricked :/

Hij crashed bij boot meteen ...., als ik hem nu aanhang meld itunes dat hij de telefoon moet herstellen, dus ik denk herstel hem maar.

Dan pakt hij 2.2.1 uit, en meld iPhone op herstel voorbereiden, en dan blijft het staan :/
Kan je wel herstellen in DFU mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

glenner schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:23:
Hoe zit het eigenlijk met een iphone 3g unlocked met yellowsnow? Kan ik ook een update doen naar 3.0GM? want je verliest je jailbreak, wil dat dan zeggen dat ook yellowsnow niet meer werkt?
Advies van het iPhone dev team:
But this is a good time to remind everyone. If you care about the yellowsn0w unlock, don’t go anywhere near the beta releases. You will lose your unlock, possibly forever.
bron

Nog maar even tot volgende week woensdag wachten dus. Waarschijnlijk komt het iPhone Dev Team dan ook met een nieuwe versie van QuickPwn en Pwnage tool zodat de baseband niet wordt vernieuwd bij een firmware update naar 3.0.

[ Voor 16% gewijzigd door DesertShooter op 09-06-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

awenger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:24:
[...]

Kan je wel herstellen in DFU mode?
Ik kan helemaal niks meer :/

hij klapt steeds naar een bsod , ja letterlijk een bsod :/
Met de volgende tekst :
Windows crashed again. I am the Blue Screen of Death. No one
hears your screams.

*Press any key to terminate the application
*Press ctrl+alt+delete again to restart your computer. You will lose any unsaved data in all applications.

Press any key to continue
De humor zie ik er wel van in, maar nu is het mooi klote.....

Hij staat nu blijkbaar in recovery, hoe zou ik hem in DFU kunnen krijgen ? :/
DFU = dus recovery, dus daar schiet ik niks meer op :/

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-06-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
Dat klinkt eerder als een virus op je computer. Op iphoneclub.nl kan je in de wiki vinden hoe je je telefoon in DFU mode kan krijgen. Ik zou het echter aan een andere computer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

awenger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:43:
Dat klinkt eerder als een virus op je computer. Op iphoneclub.nl kan je in de wiki vinden hoe je je telefoon in DFU mode kan krijgen. Ik zou het echter aan een andere computer proberen
Een virus op een mac ? ;) , de BSOD STAAT OP DE IPHONE ;)

het lijkt erop dat hij flink fucked is, ik krijg error 1604

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-06-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
DFU is niet hetzelfde als de recovery mode. DFU is een diepere vorm van recovery waarbij de bootloader van het OS image niet wordt geladen. Ik zie toch als enige mogelijkheid om via DFU te restoren. Overigens zou ik een verse image van internet afhalen.

Verder is de "Find me iPhone" functie online in MobileMe. En het werkt nog ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

awenger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:02:
DFU is niet hetzelfde als de recovery mode. DFU is een diepere vorm van recovery waarbij de bootloader van het OS image niet wordt geladen. Ik zie toch als enige mogelijkheid om via DFU te restoren. Overigens zou ik een verse image van internet afhalen.

ik krijg hem dan dus niet in DFU
10 sec home + power indrukken
dan power los laten
na 1 sec heb ik de bsod weer :/ (op de iphone dus)

Hier de log van de failed recovery
klikkerdeklik

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-06-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-05 22:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Wat is er nu "tegen" om de iphone te updaten met de release die er is?
Wat zijn nu de nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:09:
[...]

ik krijg hem dan dus niet in DFU
10 sec home + power indrukken
dan power los laten
na 1 sec heb ik de bsod weer :/ (op de iphone dus)

Hier de log van de failed recovery
klikkerdeklik
Heb je de iPhone aangesloten op de computer terwijl je probeert in DFU te komen? Je dient hem aangesloten te hebben. Als je Growl hebt geinstalleerd en je start HardwareGrowler, dan kan je zien of je je iPhone in DFU hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

awenger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:18:
[...]

Heb je de iPhone aangesloten op de computer terwijl je probeert in DFU te komen? Je dient hem aangesloten te hebben. Als je Growl hebt geinstalleerd en je start HardwareGrowler, dan kan je zien of je je iPhone in DFU hebt.
Ja, aan de computer, ik heb het zelfs aan de windows pc van me vriending geprobeerd :/ (dan is het erg als ik windows aanraak :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb nu iPhone OS 3.0 draaien en echt geweldig.

Ik vind het overigens wel een stukje trager, lijkt wel of ze dat express hebben gedaan, zodat de iPhone 3GS sneller lijkt. Maargoed.

Tethering vind ik nog even niet belangrijk, ben blij dat ik weer kan MMS'en. En ja, hier werkt het! (Met een T-Mobile Relax abonnement!)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:41:
[...]

Ik kan helemaal niks meer :/

hij klapt steeds naar een bsod , ja letterlijk een bsod :/
Met de volgende tekst :

[...]

De humor zie ik er wel van in, maar nu is het mooi klote.....

Hij staat nu blijkbaar in recovery, hoe zou ik hem in DFU kunnen krijgen ? :/
DFU = dus recovery, dus daar schiet ik niks meer op :/
ik denk dat jij gewoon een fake OS 3.0 hebt gedownload. Iemand heeft wss een aangepaste OS met een virus op een torrent site gezet, altijd de commentaren lezen voor je download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-08-2024
Awenger, hartelijk dank voor je guide! Ik heb het allemaal stap voor stap gevolgd en kan nu ook met tethering aan de slag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 298056 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:56:
[...]

ik denk dat jij gewoon een fake OS 3.0 hebt gedownload. Iemand heeft wss een aangepaste OS met een virus op een torrent site gezet, altijd de commentaren lezen voor je download.
Ik heb OS 3.0 van een medetweaker hier, lijkt me sterk dat het een fake os 3 was, sterker nog het werkte ook gewoon.

Hardwaregrowler is idd handig, hiermee zie ik dus dat de iphone NIET in DFU komt....
wat ik ook probeer hij blijft in recovery mode hangen :/

Hummmm EINDELIJK IN DFU OMFG , EN HIJ IS AAN HET RESTOREN

Voor mensen die ooit hetzelfde meemaken........

tel van de pc afhalen (mac in mijn geval)
home + power tot hij uitgaat.....
ff wachten .....
home indrukken en inhouden.....
usb aankoppelen, voila DFU mode..

omftwtf

[ Voor 25% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-06-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

awenger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:22:
Fantastisch! Ik heb tethering aan de praat op de 3.0 GM. Zowel via Bluetooth als via USB. Het werkt zelfs met meerdere computers tegelijkertijd (MacBook via bluetooth, typ ik nu op over 3G). Vaste pc via USB.

Ik heb een officiële T-mobile iPhone 3G en ik heb zonder developer account daar vanochtend de GM opgezet zoals eerder gemeld in dit topic. Om tethering aan de praat te krijgen doe je het volgende:

1. Update of restore je iPhone 3G met de GM via iTunes 8.2 (releaseversie)
2. Zoek op Google naar iTunes 8.2b7 (build 10) en download deze
3. Download op iphoneclub.nl het ipcc bestand (carrier instellingen) voor T-mobile hier
4. Deinstalleer iTunes 8.2 (release) en installeer de beta 8.2b7
5. Sluit je iPhone aan
6. Druk op shift+update (alt+update op de mac) en kies de ipcc die je net gedownload hebt.
7. ontkoppel je iPhone en reboot deze
8. Installeer iTunes 8.2 release weer en reboot. (dat laatste ben ik niet zeker van, maar kan ook zeker geen kwaad)

Daarna kan je Tethering inschakelen via Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Internet-tethering

Er zijn wel twee kleine nadelen, dus bezint eer gij begint:

1. Het T-Mobile logo scrollt weer heen en weer
2. Het schijnt (lees: niet zelf getest) dat MMS niet wil werken met deze carrierinstellingen, dat zal me persoonlijk een worst wezen.
Thanks Wouter! Ik draai zelf ook sinds vanmiddag 3.0 GM en zal dit even proberen :)

Edit; En het werkt, hier een screenshot om te bewijzen ;)

Afbeeldingslocatie: http://img.mobypicture.com/cb6e0f1987840c6994518400b092a5eb_view.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Royal op 09-06-2009 21:39 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:50:
[...]

Een virus op een mac ? ;) , de BSOD STAAT OP DE IPHONE ;)

het lijkt erop dat hij flink fucked is, ik krijg error 1604
Klinkt inderdaad als foute boel met een infected OS 3.0 image.
Ik heb in ieder geval een paar andere topics hierover gevonden: http://www.jailbreakitouc...unc=view&catid=18&id=2058
http://ipod1.no/forum/vie...&st=0&sk=t&sd=a&start=180
http://www.iphonegen.fr/forums/viewtopic.php?pid=118893
http://www.smartphonefrance.info/actu.asp?ID=4321

Ik ben ze nu even aan het doorscannen of er wellicht wat interessants in staat..

[ Voor 23% gewijzigd door r0b op 09-06-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

r0b schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:06:
[...]

Klinkt inderdaad als foute boel met een infected OS 3.0 image.
Ik heb in ieder geval één ander topic hierover gevonden: http://www.jailbreakitouc...unc=view&catid=18&id=2058
Nee want nu mag ik wel toegeven wat ik gedaan had :P

Ik had os 3.0 al draaiende sinds vanmiddag :P, maar ik wilde hem perse jailbreaken, dus heb ik met een ipfw van 3.0 beta 5 geprobeerd te jailbreaken :P
en toen was het kassa :P

maar het is weer goed, hij is nu aan het restoren , gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:08:
[...]

Nee want nu mag ik wel toegeven wat ik gedaan had :P

Ik had os 3.0 al draaiende sinds vanmiddag :P, maar ik wilde hem perse jailbreaken, dus heb ik met een ipfw van 3.0 beta 5 geprobeerd te jailbreaken :P
en toen was het kassa :P

maar het is weer goed, hij is nu aan het restoren , gelukkig :P
Ah, okay. DFU toch gelukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

r0b schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:09:
[...]

Ah, okay. DFU toch gelukt? :)
yes :) , dankzij de tip van hardware growler, want DFU was niks zichtbaar, leek alsof hij uit was.....
maar dankzij hardware growler zag ik dus dat hij in dfu zat :)

ik denk dat die beta 5 firmware een virus erin had....

iemand die mij wel een schone beta 5 kan bezorgen, ik wil proberen of ik de OS 3.0 GM kan jailbreaken met quickpwn dmv een beta5 firmware...

(het schijnt volgens sommige mensen te kunnen namelijk :P )

BTW rob, thnx voor je hulp, ik waardeer het echt :)

edit

en awenger natuurlijk ook :)

Edit :

Hummm recovery klaar, nu meld itunes dat hij nog steeds in recovery zit :/
wtf :(
(hij was dus al klaar met recovery enzo :X :? )

Hummm ik zie al wat er gebeurt, op het einde van de recovery flikkert hij eruit :/ met een error :/

[ Voor 21% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-06-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

awenger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:02:
Die "Find my iPhone" functie is echt super! Je kunt echt behoorlijk nauwkeurig de locatie van je iPhone vinden met behulp van Google Maps en direct een bericht sturen naar je telefoon wat een pop-upje veroorzaakt met de melding "important message" met daaronder je persoonlijke bericht... Daarnaast kun je ook zien of je telefoon aanstaat of niet...

Een beetje dief restored zo'n iPhone natuurlijk, waardoor je mobileme niet meer gekoppeld is... maar mocht ie zo dom zijn om het niet te doen kun je de locatie zo doorspelen aan de politie en de dief bestoken met berichtjes.

Mocht je hem kwijtgeraakt zijn dan is het behoorljk prettig opsporen zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Hummm kan het komen omdat hij hem probeert te restoren naar 2.2.1, terwijl er OS 3.0 GM op stond ? :/

ja dus .... woooottttt me ipheun doet het weer :D
ps
Royal schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:05:
[...]

Thanks Wouter! Ik draai zelf ook sinds vanmiddag 3.0 GM en zal dit even proberen :)

Edit; En het werkt, hier een screenshot om te bewijzen ;)

[afbeelding]
iemand die mij een link kan geven naar die itunes ? :) ik kan hem nergens vinden :(

[ Voor 74% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-06-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-06 21:14
Grmbl..... vanuit 2.2.1 geupgrade naar 3.0 GM op m'n iPhone 2G.
lockscreen ervoor en melding in iTunes dat m'n T-Mobile Simkaart niet geactiveerd kan worden.
Kaart van Vriendin geprobeerd; ook geen succes.

Geswitched van de mac naar windows, ook geen vooruitgang.

Baal hier erg van, mede omdat ik om me heen verhalen genoeg lees van mensen met een geunlockte 2g iPhone die 3.0 GM prima aan de praat hebben.....

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

weststar schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:14:
lockscreen ervoor en melding in iTunes dat m'n T-Mobile Simkaart niet geactiveerd kan worden.

Baal hier erg van, mede omdat ik om me heen verhalen genoeg lees van mensen met een geunlockte 2g iPhone die 3.0 GM prima aan de praat hebben.....
Das heel erg vreemd, ik kon gewoon me t-mobile sim activeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ik ook geen problemen!! 2g!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Ok, ik zit weer in 2.2.1 via quickpwn :)

Het kriebelt om het toch nogmaals te proberen.

Ik weet nu iig hoe ik weer terug kan :)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik heb het vorige keer ook gedaan (iPhone 2G, QuickPwn unlock, geen jailbreak, 2.2.1) naar 3.0 b5. Dat ging compleet verkeerd.

Er is iets niet goed met die QuickPwn unlock. Die verneukt 'm. Als je gewoon de PwnageTool draait een een custom firmware maakt dan is er niks aan de hand en update hij gewoon.

Ik ben er letterlijk een nacht mee bezig geweest om mijn iPhone weer aan de praat te krijgen.

Mijn tip: zorg dat je eerst een schone unlock met PwnageTool doet op 2.2.1. Daarna een UPDATE naar 3.0 GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
MrAcid schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:42:
Ik heb het vorige keer ook gedaan (iPhone 2G, QuickPwn unlock, geen jailbreak, 2.2.1) naar 3.0 b5. Dat ging compleet verkeerd.

Er is iets niet goed met die QuickPwn unlock. Die verneukt 'm. Als je gewoon de PwnageTool draait een een custom firmware maakt dan is er niks aan de hand en update hij gewoon.

Ik ben er letterlijk een nacht mee bezig geweest om mijn iPhone weer aan de praat te krijgen.

Mijn tip: zorg dat je eerst een schone unlock met PwnageTool doet op 2.2.1. Daarna een UPDATE naar 3.0 GM.
Bedankt voor de tip! Ik ga ermee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Ja hoor! 3.0 staat er op! :D

Dank voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
weststar schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:14:

Had ik ook, even geduld bleek te helpen. Of even opnieuw opstarten, weet niet meer precies. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:36

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Het schijn dat GM te jailbreaken is met een 3.0 beta5 fw....

Ik heb het gister geprobeerd, en dat ging helemaal mis ( waarschijnlijk was mijn 3.0 beta5 slecht inclusief virus oid :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

weststar schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:26:
Ja hoor! 3.0 staat er op! :D

Dank voor de hulp!
Jouw ik het gelukt?
Ik zit hier met een unlocked en jailbroken 2G iPhone (via QuickPwn Windows) die ik gistern geprobeerd heb om alt + update naar 3.0 maar zat eveneens op het emergency call scherm.
Nu zit ik terug op 2.2.1 mbv QuickPwn (heb zowel mac als windows)

Kun jij eens de preciese stappen uitleggen aub hoe ik nu WEL naar 3.0 kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Laatst online: 06-06 15:32
Ik heb het hele topic gelezen, maar wordt er nou niet echt heel wijs van.
Ik heb een iPhone 3G van mobistar (dus simlock vrij) en bel met Vodafone NL.
Als ik nu 3.0 GM installeer, kan ik dan gewoon bellen, smsen, emailen en alles eigenlijk wat ik voorheen ook al kon? Dat een aantal nieuwe functies het niet doen vind ik dan niet erg, als mijn oude functies het maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:53
Ja dat kan gewoon, alles blijft het doen :)
Alleen thettering werkt nog niet zonder klooien, maar daar moet je dan ook gewoon vanaf blijven ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het nou dat je met GM3.0 niet kunt zoeken in SMS-berichten met de nieuwe spotlight functie? Wat is dat voor raars? Komt dat er uiteindelijk nog wel in of kun je uberhaupt niet gaan zoeken door sms... zo niet; stom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:34
Anoniem: 136075 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:17:
Klopt het nou dat je met GM3.0 niet kunt zoeken in SMS-berichten met de nieuwe spotlight functie? Wat is dat voor raars? Komt dat er uiteindelijk nog wel in of kun je uberhaupt niet gaan zoeken door sms... zo niet; stom!
Lijkt me wel dat dat er in komt, je kan ook door de mail zoeken, en het was volgens mij de bedoeling dat je door 'alles' kon zoeken.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

heb nu na een dagje gebruik wel de indruk dat alles iets trager is op mijn 2G iPhone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Anoniem: 136075 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:17:
hij zoekt inderdaad niet in smsjes..
Heb zelf eigenlijk het idee dat het sneller gaat met 3.0 op de 3G (iig niet langzamer).

[ Voor 10% gewijzigd door StanTheMan op 10-06-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Kan je nog steesd maar 1 exchange server opgeven? Ik wil Google Sync gebruiken en mijn werk-mail, maar dat gaat niet lukken denk ik :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Nog steeds maar 1 server ja.

Ik ben benieuwd of dat in Snow Leopard anders wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

%&*q#(%& klote! Beperk het dan tot 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 12:10
Je kan wel MobileMe en Exchange gebruiken. Kan je ook makkelijk je iPhone vinden (wat overigens erg mooi werkt :P).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Laatst online: 06-06 15:32
Bij mij werkt het ook goed d:)b
Moet nog ff tethering en mms uitzoeken, maar de eerste functies die ik tegenkwam werken goed, en ik kan gewoon bellen en smsen. Hij mag erop blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie_1982
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-05 11:43
Hallo,

Ik heb gister ook succesvol mijn Iphone 3G kunnen updaten naar OS 3.0. Alles blijft ook netjes op je telefoon staan, agenda contacten etc. Ik heb alleen geen MMS optie bij Berichten. Iemand een verklaring hiervoor?

Zou het dit kunnen betekenen:

Firmware 2.2.1 update --> Firmware 3.0 GM = geen MMS
Firmware 2.2.1 restore --> Firmware 3.0 GM = MMS

Vast bedankt voor jullie hulp.

Grt,

Brian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

bij mij werkt mms niet, ik heb de optie wel, maar kan niks versturen.

humm zullen ze een jailbreak uitbrengen voor de GM , of denken jullie dat ze wachten tot de final release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
weet je het zeker? berichtenvenster is bij mij gewoon ongewijzigd, maar er staat een extra icoontje bij om plaatjes toe te voegen (en de optie om mms aan of uit te zetten in het instellingen-berichten menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hoedje schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:15:
Je kan wel MobileMe en Exchange gebruiken. Kan je ook makkelijk je iPhone vinden (wat overigens erg mooi werkt :P).
Tsja, maar kost me wel 70e per jaar ;). Ik wil eigenlijk gewoon mijn contactenlijst online beheren thats it. wat zou ik nog meer willen wat in mobile me zit dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 14:57
Gisteravond mijn 2G voorzien van 3.0 GM. Ging gesmeerd!

Geweldige firmware dit trouwens. Telefoon is echt een stuk sneller en soepeler (tov 2.2.1)! Ook de batterij lijkt een stuk langer mee te gaan (vannacht opgeladen, tot aan nu veel gebeld, gesmst en met GPRS mail opgehaald) en hij is nog steeds vol. Tenminste, hij geeft dat aan, kan ook dat alleen de indicator is veranderd natuurlijk ;) en dat hij zodirect ineens leeg is .

PSN: Sluuz

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.