Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:03

Aight!

'A toy robot...'

Geniaal, heb hem net er ook even opgezet. Kon niet wachten met al die reacties hier en op de iphone club. Werkt geweldig, MMS doet het ook. Werkt allemaal net iets gelikter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:32

Tourniquet

Hiya, fellas!

iPhone provider instellingen (.ipcc) updaten in iTunes 8.2 (Mac OS)

Zelf nog niet geprobeerd, maar doe er je voordeel mee. Is het omslachtig installeren van een oudere iTunes niet meer nodig!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-06 13:56

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:12

Royz

Kleurenblind!!

Tering het wordt nu toch wel echt spannend... niet perse om die update, maar vooral ook om de updates van apps :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wow, instant hoor! Netjes!

Ben zeer benieuwd wat dit ons gaat brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadieka
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-05 15:56
opzich maakt de Baseband / OS niet zoveel uit, het belangrijkste is de Bootloader. Deze is niet aan te passen. Ik heb een nieuwe Iphone (4 weken) dus de nieuwste Bootloader (06.02). Bij deze versie is het niet mogelijk je Baseband te downgraden en vooralsnog niet mogelijk te unlocken dus. Als 3.0 officieel gereleased is gaat het Dev-team weer aan de slag met het unlocken en wordt de nieuwe Bootloader dus ook meegenomen.

Tot die tijd zit ik dus met een te dure Ipod Touch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:42
Accuduur is enorm toegenomen met 3.0!
24 uur standby nu met exchange push (en ja ik krijg genoeg mail...) zit ik nu op 50%.
Heb wat apps gebruikt (twitterfon) m'n email ook gelezen (...) en safari gebruikt voor wat nieuws.
(totaal gebruik: 2 1/2 uur).

Dat haalde ik met 2.2.1 echt never nooit niet icm met exchange!
Dan zat ik nu op 20% accu... nu nog zeker op 50% dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door Arnold op 15-06-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:46
Van dat filmpje valt weinig te maken.. Et filmpje op Iphoneclub is beter :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305831

GS2K1 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:16:
24 uur standby nu met exchange push (en ja ik krijg genoeg mail...) zit ik nu op 50%.
Heb wat apps gebruikt (twitterfon) m'n email ook gelezen (...) en safari gebruikt voor wat nieuws.

Bij mij toch een compleet ander verhaal: Ik haal amper nog maar een paar uur batterijduur van zodra ik Exchange Push activeer, op een unlocked 2G iPhone, waarbij de CPU load ook nog eens enorm toeneemt en de iPhone warm aanvoelt. Er zat voor mij niks anders op om dit uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Anoniem: 305831 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:16:
[...]

Bij mij toch een compleet ander verhaal: Ik haal amper nog maar een paar uur batterijduur van zodra ik Exchange Push activeer, op een unlocked 2G iPhone, waarbij de CPU load ook nog eens enorm toeneemt en de iPhone warm aanvoelt. Er zat voor mij niks anders op om dit uit te schakelen.
Ik zit op een unlocked 3G, misschien dat dat verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:12
Zo, wat ben ik blij...

Twee dagen geleden de 3.0 firmware op m'n iPhone 3G gezet, alles leek te werken alleen ik had via 3G geen internet meer. Ik kreeg iedere keer de melding van "Could Not Activate Cellular Data Network" etc etc. Heel irritant, want ik had geen idee waar het aan lag. Kon in dit topic ook niets vinden :(

Natuurlijk gegoogled en iedereen kwam met de oplossing van "Settings -> General -> Reset -> Reset Network", maar bij mij werkte dat dus niet. Heb ook meerdere malen de iPhone uitgezet in de hoop dat het dan "gereset" zou worden (werkte bij m'n vorige Nokia's wel), maar helaas.

Toen kwam ik net per ongeluk op een site terecht waar je je APN settings kon aanpassen en updaten (iets wat in mijn Settings-menu ontbreekt). Na het invullen van de gegevens die ik ergens anders vond voor tmobile (internet / tmobile / tmobile), werkte het ineens weer allemaal!

Ben helemaal blij! :)

Dus mocht iemand anders na de update van de 3.0 firmware geen internet meer hebben, probeer de bovenstaande oplossingen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
GS2K1 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:16:

Ik had deze ervaring niet en een slechtere accutijd, heb toen 3.0 GM nogmaals geupdate (handmatig uiteraard), nu werkt het beter, maar het is zeker sneller dan met de vorige versie!

Denk dat ik hooguit anderhalve dag kan halen...

[ Voor 3% gewijzigd door THE_BASE op 15-06-2009 15:17 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
THE_BASE schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:16:
[...]

Ik had deze ervaring niet en een slechtere accutijd, heb toen 3.0 GM nogmaals geupdate (handmatig uiteraard), nu werkt het beter, maar het is zeker sneller dan met de vorige versie!

Denk dat ik hooguit anderhalve dag kan halen...
Ja precies anderhalve dag is wat ik ook ongeveer zal halen... dat is al een flink aantal uur meer dan met 2.2.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
GS2K1 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:25:
[...]

Ja precies anderhalve dag is wat ik ook ongeveer zal halen... dat is al een flink aantal uur meer dan met 2.2.1 ;)
Meen je dat? Ik kon wel 2 dagen halen met 2.2.1 hoor!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:14
Haal nu met gemak 2 dagen met mijn 1st gen iPhone. Klinkt nog steeds vrij weinig, maar met 2.2.1 was hij vaak na een dag al leeg (dan wel 'savonds om 12 uur pas, maar toch). Bel paar keer per dag, luister vrijwel hele dag muziek, check af en toe mail en heb bluetooth aan in de auto (per dag 3 uur). Vind het zeer netjes.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
THE_BASE schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:46:
[...]

Meen je dat? Ik kon wel 2 dagen halen met 2.2.1 hoor!
Met Exchange push? En omdat ik eigen bedrijf heb krijg ik nogal wat telefoon, dat wil misschien ook wat schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-05 20:28

B2

wa' seggie?

Sluuz schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:46:
Haal nu met gemak 2 dagen met mijn 1st gen iPhone. Klinkt nog steeds vrij weinig, maar met 2.2.1 was hij vaak na een dag al leeg (dan wel 'savonds om 12 uur pas, maar toch). Bel paar keer per dag, luister vrijwel hele dag muziek, check af en toe mail en heb bluetooth aan in de auto (per dag 3 uur). Vind het zeer netjes.
Ik merk met een 3G ook dat de batterij langer meegaat. Haalde afgelopen weekend 2 dagen bij 7 uur gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Heb ondertussen Tethering en MMS versturen werkend bij KPN.
Nu nog ontvangen.. maar het schijnt dat het even duurt voor KPN doorheeft dat dat kan.... ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:42
GS2K1 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:38:
Heb ondertussen Tethering en MMS versturen werkend bij KPN.
Nu nog ontvangen.. maar het schijnt dat het even duurt voor KPN doorheeft dat dat kan.... ben benieuwd...
Hier hetzelfde. Versturen en tethering gaan prima, maar ontvangen is nog steeds het leuke sms-je van HI :(
Verder tot nu toe eigenlijk alleen maar positief over de 3.0.
Eens kijken wat morgen gaat brengen als de official release gaat uitkomen ....

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
GerardHenninger schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:10:

Toen kwam ik net per ongeluk op een site terecht waar je je APN settings kon aanpassen en updaten (iets wat in mijn Settings-menu ontbreekt). Na het invullen van de gegevens die ik ergens anders vond voor tmobile (internet / tmobile / tmobile), werkte het ineens weer allemaal!

Ben helemaal blij! :)

Dus mocht iemand anders na de update van de 3.0 firmware geen internet meer hebben, probeer de bovenstaande oplossingen dan.
Niet dat ik dit ooit gehad heb, maar wilde even aangeven dat dit soort posts zeer waardevol zijn wanneer ooit iemand een search doet in dit forum. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 09:22
vgroenewold schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:20:
[...]

Niet dat ik dit ooit gehad heb, maar wilde even aangeven dat dit soort posts zeer waardevol zijn wanneer ooit iemand een search doet in dit forum. Thanks!
Het had mij, als het gepost was voor ik mijn probleem, een restore gescheeld. Na een jailbreak vergeten edge aan te zetten vóór ik ging upgraden, hierdoor had ik geen internet. Dit zou makkelijk op te lossen zijn geweest op deze manier.

*bookmarks post*

[ Voor 5% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 16-06-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik vroeg me af of je contacten automatisch bewaard blijven als je upgrade naar 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ja. Bij een upgrade wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastaman
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-01-2021
ik vraag me af of al je data en savegames enzo worden overgezet op de "3g s" als je een restore doet van je oude 3g... maar ik heb geen idee of restores compatibel zijn tussen verschillende modellen.
Sinds de 3.0GM firmware ook verschillende versies heeft per model zijn misschien de restores ook enkel maar compatibel met de telefoon waarmee ze gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:19
wilmocs schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:58:
Ik vroeg me af of je contacten automatisch bewaard blijven als je upgrade naar 3.0?
Evt zyb.com gebruiken ;) Gebruik dat programma al jaren als backup voor telefooncontacten. Handig indien het toch mis mocht gaan (zoals bij mij met upgraden enkele weken terug, backup kon niet terug gezet worden of iets dergelijks)
Kwestie van inloggen, gsm aangeven, sms accepteren, programma installeren en syncen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

vandevorst schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:05:
[...]

Evt zyb.com gebruiken ;) Gebruik dat programma al jaren als backup voor telefooncontacten. Handig indien het toch mis mocht gaan (zoals bij mij met upgraden enkele weken terug, backup kon niet terug gezet worden of iets dergelijks)
Kwestie van inloggen, gsm aangeven, sms accepteren, programma installeren en syncen :P
Ik betwijfel of dat werkt op een iPhone ;) Sorry, dacht aan standaard Java-progsels die je jezelf kunt laten toesturen. De compatibiliteitscheck op die site gaf ook niets terug, in Safari en Fx.

Anyway: gewoon zorgen dat je contacts gesynced zijn met Addresss Book of de Windows contacts app en het komt goed. Als je nog even een back-up maakt tussendoor al helemaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 16-06-2009 13:16 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 09:22
vandevorst schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:05:
[...]

Of je maakt een Gmail account aan en synchroniseerd je contacten EN kalender, eventueel met Push notifications aan zodat het altijd up 2 date is. Maakt gebruik van het Exchange protocol, maar ondersteunt nog geen mail via Gmail. Kijk wel uit, een verkeerde klik kan er voor zorgen dat je al je contacten uit een back-up moet gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Officieel komt O.S. 3.0 om 0:00 uit vannacht? Of is het nu al te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Laatst online: 02-06 16:16

Gerco

Professional Newbie

Nu we weten dat Tethering door T-Mobile geblocked gaat worden, vraag ik me wat af:

Wanneer je de T-Mobile simlock van je iPhone laat verwijderen, gaan alle andere operator blocks er dan ook vanaf? Stel dat ik na 2 jaar abonnement ( :r Waarom kan ik niet 1 jaar kiezen? :r ) overstap naar een andere provider en T-Mobile de simlock laat verwijderen wil ik niet met een onbruikbare brick zitten omdat ik de APN, Tethering en andere operator-locked settings niet kan aanpassen.

Overigens vind ik "oplossingen" als ipcc files hacken en APN-genereer diensten geen oplossing. Het moet gewoon fatsoenlijk met de UI van de phone zelf kunnen natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Gerco op 16-06-2009 14:10 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

GenetiX schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:57:
Officieel komt O.S. 3.0 om 0:00 uit vannacht? Of is het nu al te installeren?
17 juni. Dat kan dus net zo goed 23:59 zijn. ;) Ga maar uit van eind van de middag/begin van de avond vanwege het tijdsverschil met de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:10
Gerco schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:01:
Nu we weten dat Tethering door T-Mobile geblocked gaat worden, vraag ik me wat af:

Wanneer je de T-Mobile simlock van je iPhone laat verwijderen, gaan alle andere operator blocks er dan ook vanaf? Stel dat ik na 2 jaar abonnement ( :r Waarom kan ik niet 1 jaar kiezen? :r ) overstap naar een andere provider en T-Mobile de simlock laat verwijderen wil ik niet met een onbruikbare brick zitten omdat ik de APN, Tethering en andere operator-locked settings niet kan aanpassen.

Overigens vind ik "oplossingen" als ipcc files hacken en APN-genereer diensten geen oplossing. Het moet gewoon fatsoenlijk met de UI van de phone zelf kunnen natuurlijk.
Zal het morgenavond even laten weten, of het werkt met KPN 8)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Tourniquet schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:07:
iPhone provider instellingen (.ipcc) updaten in iTunes 8.2 (Mac OS)

Zelf nog niet geprobeerd, maar doe er je voordeel mee. Is het omslachtig installeren van een oudere iTunes niet meer nodig!
Ik heb een poging gewaagd, maar nu ontdekt elk programma de iPhone niet meer. Aangesloten staat het volgende in System Profiler in de USB Device Tree:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rLxsqMABzAEzelQ7XD2P4san/full.png

Zowel in iTunes als Image Capture als de iPhone Configuration Utility komt niets naar voren van enige iPhone-aanwezigheid. In terminal "defaults write com.apple.iTunes carrier-listing FALSE" eens ingetypt, maar het lijkt geen effect te hebben. Verschillende pogingen nog gedaan met TRUE en FALSE, maar het lijkt niet te baten. iTunes 8.2 opnieuw installeren bood eveneens geen soelaas.
Aan de iPhone zelf heb ik niets meer veranderd: in Windows werd 'ie meteen gedetecteerd.

Er lijkt dus iets niet geheel correct te lopen in OS X. Iemand enige idee? :)

Software:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TQw2hM0ppIG3sxqnKlWfj24u/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QA3LXA0n6LRM8QCvHOdGShVY/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door Zegato op 16-06-2009 14:57 . Reden: afbeeldingen gefingeerd ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Zegato schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:50:
[...]

Ik heb een poging gewaagd, maar nu ontdekt elk programma de iPhone niet meer. Aangesloten staat het volgende in System Profiler in de USB Device Tree:

[afbeelding]

Zowel in iTunes als Image Capture als de iPhone Configuration Utility komt niets naar voren van enige iPhone-aanwezigheid. In terminal "defaults write com.apple.iTunes carrier-listing FALSE" eens ingetypt, maar het lijkt geen effect te hebben. Verschillende pogingen nog gedaan met TRUE en FALSE, maar het lijkt niet te baten. iTunes 8.2 opnieuw installeren bood eveneens geen soelaas.
Aan de iPhone zelf heb ik niets meer veranderd: in Windows werd 'ie meteen gedetecteerd.

Er lijkt dus iets niet geheel correct te lopen in OS X. Iemand enige idee? :)

Software:
[afbeelding]

[afbeelding]
iTunes al opnieuw geprobeerd te installeren? Hier (OSX 10.5.7) werkte het zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
GS2K1 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:38:
[...]

iTunes al opnieuw geprobeerd te installeren? Hier (OSX 10.5.7) werkte het zonder problemen...
Yes. Ik heb OS X (10.6 10A380) maar opnieuw geïnstalleerd en nog een poging gewaagd: werkt inmiddels prima. :)

Alleen m'n MBP via bluetooth vinden wil maar niet lukken, zowel met de 2.2.1 als de 3.0 bèta iPhone. De Mac is discoverable/vindbaar evenals de iPhones. Nog even verder kloemelen!

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is me inmiddels ook gelukt via de USB kabel. Maar via bluetooth krijg ik het ook niet voor elkaar. De iPhone en Macbook zien elkaar wel. Maar daarna houdt het ook op. Ik volgens mij geen verbinding maken...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:12
vgroenewold schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:20:
[...]
Graag gedaan :)
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met het probleem, dus wellicht dat iemand anders er ook iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 00:20
Tourniquet schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:07:
[...]

17 juni. Dat kan dus net zo goed 23:59 zijn. ;) Ga maar uit van eind van de middag/begin van de avond vanwege het tijdsverschil met de VS.
Hehe, dat vroeg ik me ook al af.
Ga gelijk morgenvroeg even proberen. :P

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 13:19
rimave schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:10:
[...]

Hehe, dat vroeg ik me ook al af.
Ga gelijk morgenvroeg even proberen. :P
Ik wacht even tot vanavond 12 uur.. Je weet het nooit. :p

12 uur 's nachts in NY / SF is respectievelijk 06:00 / 09:00 uur in de morgen (Nederlandse tijd).
Of ze releasen het gewoon in de middag (in de VS)...

Het kan allemaal....... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:12
JanvdVeer schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:40:
[...]

12 uur 's nachts in NY / SF is respectievelijk 06:00 / 09:00 uur in de morgen (Nederlandse tijd).

Kan me herinneren dat versie 2.0 ergens in de middag rond een uurtje of 16.00 uit kwam. Toen lagen wel alle servers plat, waardoor het pas 's avonds bij mij lukte. Zullen ze nu wel rekening mee gehouden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

JanvdVeer schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 22:40:
[...]

Helaas ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
KoenCows schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:46:
Kan me herinneren dat versie 2.0 ergens in de middag rond een uurtje of 16.00 uit kwam. Toen lagen wel alle servers plat, waardoor het pas 's avonds bij mij lukte. Zullen ze nu wel rekening mee gehouden hebben?
Denk dat daar moeilijk rekening mee te houden is. Zeker met OS 3.0; Dat heeft zo veel media aandacht gehad, dus reken maar dat de hele wereld klaar zit om OS 3.0 binnen te harken...
Zat erin :p
Nu maar afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voor wat duidelijkheid bij dat filmpje van Tap Tap Revenge 2: De huidige versie die in de AppStore staat heeft al ondersteuning voor Push Notifications. Kijk vooral uit naar Meebo (of andere messenger apps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

JanvdVeer schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:09:
[...]

Denk dat daar moeilijk rekening mee te houden is. Zeker met OS 3.0; Dat heeft zo veel media aandacht gehad, dus reken maar dat de hele wereld klaar zit om OS 3.0 binnen te harken...

[...]

Zat erin :p
Nu maar afwachten...
Ja het is op dit moment daar ook nog niet 17 juni he ;) dat duurt nog ongeveer 4,5 uur als je new york aanhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nu wel :p. Iemand al geprobeerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274892

kom op, het is nu zelfs al 17 juni in LA! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Movinghead schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:20:
[...]

Ja het is op dit moment daar ook nog niet 17 juni he ;) dat duurt nog ongeveer 4,5 uur als je new york aanhoud
Hoopte dat ze dat misschien per land/tijdgrens verschillend deden, maarja. Dat was met 2.0 ook niet zo...

Maar nog niets.. Het is idd al 17 juni in LA. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
JanvdVeer schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:06:
[...]

Hoopte dat ze dat misschien per land/tijdgrens verschillend deden, maarja. Dat was met 2.0 ook niet zo...

Maar nog niets.. Het is idd al 17 juni in LA. :p
Tja, ze zullen wel wachten totdat er een hoop medewerkers klaar staan mocht het weer fout gaan met de servers.

Hier ook nog geen succes.
Ik vind het overigens echt ontzettend zonde dat ze nog geen notificaties op het lockscreen ondersteunen in 3.0. Ik wil mijn agenda items, nieuwe mail en notificaties gewoon kunnen zien als 'm uit standby haal. Vanmiddag maar eens 3.0 installeren en maar weer gaan twijfelen of dat toch de reden is om hem te jailbreaken. Ik hou er niet van, maar in jailbreak is het al zolang goed mogelijk. Het lijkt me peanuts voor Apple om daar de API open te stellen, of zelf met wat leuks te komen :'(.

Ik keek overigens gister eens naar mijn totaalbedrag aan progjes :| 350 Euries in een jaar! Ik blijf het leuk vinden om die dingen te kopen/downloaden :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:16
Waar kan je je totaal bedrag zien? Ik ben daar ook wel benieuwd naar :)

Daarnaast is het jammer dat de push notifications idd niet op de 'standby' scherm komen (als dat klopt wat degene boven mij zegt). Aangezien sms'jes e.d daar wel komen te staan.

[ Voor 7% gewijzigd door ZpAz op 17-06-2009 10:18 . Reden: Zinsverbetering, kwamen comminucatiestoringen uit voort ;) ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274892

indeed, het lockscreen is "waardeloos". Behalve met jailbreak iPhones bieden ook Symbian en winCE toestellen de mogelijkheid om hier al agendafuncties ed te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Op de site van Apple in Signapore staat dat hij de 18e verschijnt. Dat is dus op z'n vroegst 18.00 uur onze tijd.

Dus iedereen kan gerust aan het werk gaan vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
ZpAz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:23:
Daarnaast is het jammer dat de push notifications idd niet op de 'standby' scherm komen, dat is toch wat je zegt? Aangezien sms'jes e.d daar wel komen te staan.
Zeg jij nou dat je geen 'bzzzzzz' / signaaltje krijgt als je een nieuwe push notification krijgt....? :?
Dus dat je die pas eigenlijk achteraf ziet als je hem van standbij haalt?

[ Voor 0% gewijzigd door JanvdVeer op 17-06-2009 09:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
JanvdVeer schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:47:
[...]

Zeg jij nou dat je geen 'bzzzzzz' / signaaltje krijgt als je een nieuwe push notification krijgt....? :?
Nee, tuurlijk niet. Je kan zelf kiezen wat voor notificaties je krijgt (voorzover de applicatie dat ondersteunt).
Each application will ask for permission to provide push notifications upon launch. Once authorized, you can customize the type of notifications you wish to receive: sounds, alerts, and/or badges. Alerts provide an SMS-like pop up dialog while badges simply add a number to the corner of the app's icon. An additional gallery of screenshots is provided by MyAppleGuide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik ben het er wel mee eens dat ze (vooral nu met die push notifications) eens goed mogen kijken naar het standby scherm. Het is totaal niet duidelijk wat voor berichten je allemaal hebt.
Zou mooier zijn als je gewoon een overzichtje zou zien met onder elkaar:

5 nieuwe e-mail
1 nieuw sms bericht
3 gemiste oproepen
1 uitnodiging voor Tap Tap Revenge

om maar even een voorbeeld te geven. Nu stapelen de balonnetjes zich op, en dat wordt met push alleen maar erger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:16
JanvdVeer schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:47:
[...]

Dat was niet 'een feit' van mij, misschien had ik het anders moeten verwoorden, maar diegene boven mij had dat in een uitgebreider verhaal neergezet. Dus ik ging er maar vanuit dat dat dan zo was he.

Ik zal mijn zin een beetje aanpassen ;)

Maar mocht het wel zo zijn is dat inderdaad jammer.
sOid schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:37:
Op de site van Apple in Signapore staat dat hij de 18e verschijnt. Dat is dus op z'n vroegst 18.00 uur onze tijd.

Dus iedereen kan gerust aan het werk gaan vandaag ;)
En ik elke 5 min maar op update drukken.. :P

Ik heb mn USB-sync kabel dan ook niet mee naar mn stage genomen, zou te veel afgeleid worden daardoor :P

[ Voor 26% gewijzigd door ZpAz op 17-06-2009 10:19 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
rob1n schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:07:
Ik ben het er wel mee eens dat ze (vooral nu met die push notifications) eens goed mogen kijken naar het standby scherm. Het is totaal niet duidelijk wat voor berichten je allemaal hebt.

5 nieuwe e-mail
1 nieuw sms bericht
3 gemiste oproepen

om maar even een voorbeeld te geven. Nu stapelen de balonnetjes zich op, en dat wordt met push alleen maar erger!
Inderdaad is de enige reden voor mij om hem te jailbraiken het gebruik van Intelliscreen om mijn agendapunten te kunnen zien in het lockscreen.

Kunnen we ergens ons verzoek indien zodat zoiets onder de aandacht van Apple wordt gebracht voor een eventuele nieuwe update?

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Laatst online: 23:46
--Erik-- schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:22:
[...]

Inderdaad is de enige reden voor mij om hem te jailbraiken het gebruik van Intelliscreen om mijn agendapunten te kunnen zien in het lockscreen.

Kunnen we ergens ons verzoek indien zodat zoiets onder de aandacht van Apple wordt gebracht voor een eventuele nieuwe update?
Apple heeft voor elk apparaat een mooie feedback pagina :) Misschien is het een idee om met GoT een standaard mailtje te maken en dat allemaal in te dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:49

Soul__assasin

de Belbelg

Ik heb een gpwnde Iphone 1st gen maar ik heb een vraagje
Ik heb zonder problemen naar 2.2 kunnen upgraden van uit 2.0(toen pwnage tool gedraait), maar nu vraag ik me af of dit bij 3.0 ook zal lukken....

ik wil dus niet opnieuw gaan pwnen

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230154

rob1n schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:07:

5 nieuwe e-mail
1 nieuw sms bericht
3 gemiste oproepen

Doet me denken aan Windows Mobile :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

simplendi schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:27:
[...]

Apple heeft voor elk apparaat een mooie feedback pagina :) Misschien is het een idee om met GoT een standaard mailtje te maken en dat allemaal in te dienen?
Dan heb ik ook nog wel wat wensen voor OS 3.1: :P

- snel naar beneden kunnen scrollen bij "lange" sites (forums)
- "markeer alles als gelezen" optie in mail.
- contactpersonen kunnen uitnodigen in agenda
- verjaardagen zichtbaar in kalender ("Pietje Puk wordt 26 vandaag")
- 'Reply To' optie in mail en MobileMe
- Via WiFi synchroniseren met iTunes
- Optie om landscape (liefst per applicatie) uit te kunnen zetten (handig bij liggend in bed iPhonen).
- Volgorde Apps op Springboard aanpassen, bijv. via tooltje in iTunes.
Bijv. de mogelijkheid geven zelf pagina's met categorieën te maken en daarop te sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Never mind, vals alarm

[ Voor 85% gewijzigd door Royz op 17-06-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 02-06 16:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

je dacht zeker dat hij al uit was ? :P

ik keek net ook al omdat ik ergens dat iemand zag zeggen om 11:28 :/

lutsers :(

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Zie net dat er app-store updates van applicaties die "iPhone OS 3.0 Tested" zijn beschikbaar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

TheRookie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:45:
Zie net dat er app-store updates van applicaties die "iPhone OS 3.0 Tested" zijn beschikbaar komen
nu de 3.0 zelf nog ( en dan de pwn, en die komt pas als 3.0 uit is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Tourniquet schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:29:
[...]

- Optie om landscape (liefst per applicatie) uit te kunnen zetten (handig bij liggend in bed iPhonen).
Inderdaad! Ik erger me er ook mateloos aan als ik in bed lig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Tourniquet schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:29:
[...]

- snel naar beneden kunnen scrollen bij "lange" sites (forums)

- "markeer alles als gelezen" optie in mail.
- contactpersonen kunnen uitnodigen in agenda
- verjaardagen zichtbaar in kalender ("Pietje Puk wordt 26 vandaag")
- 'Reply To' optie in mail en MobileMe
- Via WiFi synchroniseren met iTunes
- Volgorde Apps op Springboard aanpassen, bijv. via tooltje in iTunes.
Bijv. de mogelijkheid geven zelf pagina's met categorieën te maken en daarop te sorteren.
Inderdaad, dat is zo irritant. Zeker op GoT als je 99 berichten per pagina hebt. Je bent dan als een gek over het scherm aan het wipen. Als je het te hard doet en de balk boven aanraakt gaat ie weer terug. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

sOid schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:49:
[...]

Inderdaad! Ik erger me er ook mateloos aan als ik in bed lig :P
ik ook :D. steeds weer rechtdraaien van dat ding en dan op zo een manier regelen dat hij toch rechtop staat lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
FiXeR.nl schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:53:
[...]

Inderdaad, dat is zo irritant. Zeker op GoT als je 99 berichten per pagina hebt. Je bent dan als een gek over het scherm aan het wipen. Als je het te hard doet en de balk boven aanraakt gaat ie weer terug. :X
Je kan op GoT op het mapje voor de post klikken, dan ga je naar de eerste niet-gelezen post in het topic. Daarnaast kun je een bookmarklet gebruiken op de iPhone om snel naar beneden te scrollen: http://www.firozansari.co...croll-bottom-bookmarklet/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

edit:
Weggehaald

[ Voor 95% gewijzigd door NG op 17-06-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

NG schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:46:
Van twitter: For those who can't wait: iPhone OS 3.0 direct download link from Apple.com http://tinyurl.com/m8f77n
niet doen, tis niet de juiste update ;)

daarbij

De update komt morgen pas ;)

http://www.theregister.co.uk/2009/06/17/iphone_3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bopitje
  • Laatst online: 02-06 21:53
Ik hoop echt dat de update 3.0 vandaag uitkomt, zit juist op de officiele update te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hoedje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Je kan op GoT op het mapje voor de post klikken, dan ga je naar de eerste niet-gelezen post in het topic. Daarnaast kun je een bookmarklet gebruiken op de iPhone om snel naar beneden te scrollen: http://www.firozansari.co...croll-bottom-bookmarklet/ :)
Ah, kijk. Dat is handig!
Dat bericht heeft zijn oorsprong in Singapore, waar het vanwege tijdverschil waarschijnlijk al wel de 18e is als hij beschikbaar komt. Zie: http://www.iphoneclub.nl/...chten-over-iphone-os-3-0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
NG schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:46:
Van twitter: For those who can't wait: iPhone OS 3.0 direct download link from Apple.com http://tinyurl.com/m8f77n
hmm werkt hier helaas niet; "firmware bestand niet compatible". Italiaanse iphone 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

bite schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:20:
[...]

hmm werkt hier helaas niet; "firmware bestand niet compatible". Italiaanse iphone 3g.
DAT zeg ik toch net !
Deze update is voor de 3GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:58

Japie.G

Colour Classic

[...]

is firmware voor de 3Gs

zie ook hier

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:34

rammes

koekebakker 1e klas

twitter bericht van t-mobile:

# De software update zal rond 19:00 uur beschikbaar zijn. Nu nog lekker genieten van het mooie weer. Na de update is daar geen tijd meer voor.2 minutes ago from TwitterFox

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 20:54

CBA

een vat, een vat, een vat !

19.00 hm das niet zo goed :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 13:54

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Was wel te verwachten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 11:13

dawuss

gadgeteer

Red Nalie schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 22:54:
[...]
Push mail op een schema.... Gewoon fetch met een interval dus? :P
Volgens mij bedoelt hij dat je een soort van "kantooruren" in kunt stellen waarbinnen hij de pushmail verbinding open laat. Op Windows Mobile kun je dat in ieder geval instellen (word je 's nachts ook niet wakker geplingd door binnenkomende mailtjes). Toen ik een telefoon met WinMo had gebruikte ik dat eigenlijk nooit, dus ik heb ook nog nooit de moeite genomen om te kijken of de iPhone dit kan :P

edit:
Ahem, 23 mei :X Ah well :P

[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 17-06-2009 16:02 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

[...]

Beetje "dom" niet? Je download van een tinyurl link een stuk software waar je helemaal niet zeker van bent wat het doet. Het had net zo goed je iPhone kunnen bricken...

Geen persoonlijke aanval overigens, maar dit soort dingen gebeurt vaak op Internet.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Rob schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:09:
[...]

Beetje "dom" niet? Je download van een tinyurl link een stuk software waar je helemaal niet zeker van bent wat het doet. Het had net zo goed je iPhone kunnen bricken...

Geen persoonlijke aanval overigens, maar dit soort dingen gebeurt vaak op Internet.
Ik had de link wel nader gecontroleerd, het bestand komt iig van een van de servers van apple:
http://appldnld.apple.com...,1_3.0_7A341_Restore.ipsw
Maargoed, wachten op die voor de 3g dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Net nog een grappige "verborgen" feature van 3.0 ontdekt. Als je een contact invoert kun je bij het telefoonnummer behalve mobiel, werk of privé nu ook voor "iPhone" kiezen. Weet niet precies wat het nut ervan is, maar het is wel grappig om zo bij te houden welke vrienden er een iPhone hebben. :P

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1zoiy5x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Weet iemand wat dit betekent?
Je maakt vergaderingen aan via ActiveSync in Microsoft Exchange en abonneert je op agenda's met de nieuwe CalDAV-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:17
Royz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:27:
Weet iemand wat dit betekent?

[...]
Dat je naast je agenda via Exchange, bijvoorbeeld ook je agenda van Gmail via CalDAV in kunt laden. Vraag me af waarom je dat zou doen via Gmail, omdat Gmail Exchange ondersteuning heeft via m.google.com, maar er zullen vast wel andere agenda applicaties zijn die CalDAV ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
dev10 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:30:
[...]

Dat je naast je agenda via Exchange, bijvoorbeeld ook je agenda van Gmail via CalDAV in kunt laden. Vraag me af waarom je dat zou doen via Gmail, omdat Gmail Exchange ondersteuning heeft via m.google.com, maar er zullen vast wel andere agenda applicaties zijn die CalDAV ondersteunen.
Werkt dat dan ook met google calendar? Die gebruik ik namelijk (nu met informant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ah ok. Ik wil mijn contact personen met foto's onderhouden via het web. Dit kan volgens mij alleen met Mobile ME zonder dat er gebruik wordt gemaakt van Exchange :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004

TheFirepit

Vuurbal

vandevorst schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:42:
[...]

Werkt dat dan ook met google calendar? Die gebruik ik namelijk (nu met informant)
Yup zie hier.

Oja, en mocht je je instellingen willen wijzigen van welke agenda's je ziet dan moet je:
1. met je iPhone naar m.google.com/sync gaan
(1b. inloggen als je niet ingelogd bent)
2. de taal wijzigen naar Engels
3. de agenda's aanvinken die je wilt hebben
4. op save klikken

Hierna duurt het even en daarna zullen je extra agenda's ook beschikbaar zijn.

Bij het aanmaken van een nieuw agenda item kan je zelf selecteren in welke agenda dat hij moet komen.

[ Voor 46% gewijzigd door TheFirepit op 17-06-2009 16:53 . Reden: extra info ]

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
EngelF schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:48:
[...]

Yup zie hier.

Oja, en mocht je je instellingen willen wijzigen van welke agenda's je ziet dan moet je:
1. met je iPhone naar m.google.com/sync gaan
(1b. inloggen als je niet ingelogd bent)
2. de taal wijzigen naar Engels
3. de agenda's aanvinken die je wilt hebben
4. op save klikken

Hierna duurt het even en daarna zullen je extra agenda's ook beschikbaar zijn.

Bij het aanmaken van een nieuw agenda item kan je zelf selecteren in welke agenda dat hij moet komen.
Helemaal geweldig, thanks _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Het coole aan de 3.0 OS update is dat de Ipod Touch second generation Bluetooth krijgt omdat dit zit ingebouwd in de WiFi chip. Hopelijk kan de TomTom hiermee overweg zodat ik de iPod kan verbinden met een bluetooth muis...

Hopelijk wordt de FM tuner ook met 3.0 ingeschakeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Mick1990 op 17-06-2009 17:20 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 16:00
Mick1990 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:18:

Hopelijk wordt de FM tuner ook met 3.0 ingeschakeld.
Welke FM tuner, voor zover bekend zit er toch geen FM tuner in?

[ Voor 0% gewijzigd door TUX2K op 17-06-2009 17:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Is het mogelijk om na de update een deel van je gegevens weer terug te zetten?

Ik wil dus eigenlijk een kale OS3 installatie doen, maar wil wel m'n smsjes e.d. weer terugzetten. Contacten en agenda synchroniseert 'ie wel, dus dat is geen probleem, maar smsjes niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:17
Royz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:47:
Ah ok. Ik wil mijn contact personen met foto's onderhouden via het web. Dit kan volgens mij alleen met Mobile ME zonder dat er gebruik wordt gemaakt van Exchange :(
Heb je Gmail? Zo ja, dan kun je contactpersonen met foto synchroniseren via het web en Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
TUX2K schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:29:
[...]

Welke FM tuner, voor zover bekend zit er toch geen FM tuner in?
De touch 2g heeft een broadcom BCM4325 chip en die bevat WiFi, Bluetooth 2.1 en een FM tuner.

Zie: http://www.broadcom.com/p.../BCM4325#tab=features-tab

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 15:13

Jrz

––––––––––––

Bleh ik haat simlocks =)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mick1990 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:34:
[...]

De touch 2g heeft een broadcom BCM4325 chip en die bevat WiFi, Bluetooth 2.1 en een FM tuner.

Zie: http://www.broadcom.com/p.../BCM4325#tab=features-tab
Als dat enabled zou zijn, zou het in de GM ook al wel werken. Dus reken er maar niet op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:14
Tourniquet schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:25:
Net nog een grappige "verborgen" feature van 3.0 ontdekt. Als je een contact invoert kun je bij het telefoonnummer behalve mobiel, werk of privé nu ook voor "iPhone" kiezen. Weet niet precies wat het nut ervan is, maar het is wel grappig om zo bij te houden welke vrienden er een iPhone hebben. :P

[afbeelding]
Denk dat dat te maken heeft met het verzenden van visite kaartjes wat je met 3.0 kan doen. Je kan waarschijnlijk die dingen alleen verzenden naar iemand met een iPhone.

Hmm nu ga ik twijfelen, meen me te herinneren dat dat uitwisselen via BT of WiFi ging...als dat zo is, kan je de bovenste zin vergeten :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Is het eigenlijk 100% zeker dat de GM3.0 ook de release van vanavond zal zijn? Zo jah; heeft het dan nut om je GM3.0 te updaten naar de release van vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
@Sluuz: Het werkt gewoon via mail, sms of mms. Niet via WiFi en/of BT.

[ Voor 6% gewijzigd door MrAcid op 17-06-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 13:54

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Anoniem: 136075 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:54:
Is het eigenlijk 100% zeker dat de GM3.0 ook de release van vanavond zal zijn? Zo jah; heeft het dan nut om je GM3.0 te updaten naar de release van vanavond?
Yup, de MMS instellingen zitten er namelijk bij :)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Bakkert schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:10:
[...]

Yup, de MMS instellingen zitten er namelijk bij :)
Tsjah, maar nu heb ik MMS + Tethering, straks niet meer ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.