Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:13

Jrz

––––––––––––

Ik heb een 3G met 2.1 erop staan. Ik heb deze van iemand overgenomen, en er zit zo'n filmpje tussen mn sim en de telefoon. Er staat ook cydia en installer op.
Als ik 3.0 installeer, moet ik dan zelf de telefoon gaan pwnen, of kan ik het filmpje gebruiken?

Irritant allemaal die simlocks :/

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 16:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Jrz schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:57:
Ik heb een 3G met 2.1 erop staan. Ik heb deze van iemand overgenomen, en er zit zo'n filmpje tussen mn sim en de telefoon. Er staat ook cydia en installer op.
Als ik 3.0 installeer, moet ik dan zelf de telefoon gaan pwnen, of kan ik het filmpje gebruiken?

Irritant allemaal die simlocks :/
Welke provider gebruik je, en is het een origniele T-mobile fone ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298056

Sluuz schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:49:
Gisteravond mijn 2G voorzien van 3.0 GM. Ging gesmeerd!

Geweldige firmware dit trouwens. Telefoon is echt een stuk sneller en soepeler (tov 2.2.1)! Ook de batterij lijkt een stuk langer mee te gaan (vannacht opgeladen, tot aan nu veel gebeld, gesmst en met GPRS mail opgehaald) en hij is nog steeds vol. Tenminste, hij geeft dat aan, kan ook dat alleen de indicator is veranderd natuurlijk ;) en dat hij zodirect ineens leeg is .
de indicator is trouwens zonder % zoals je misschien gemerkt hebt. Hoewel deze optie wel in de vorige bèta's zat. Ik heb een beetje rondgekeken en blijkbaar heeft apple besloten dat voor de 3G S te houden. Ik weet wel dat een jailbreak soelaas brengt, maar voor zoiets klein is dat wel wat dratisch.
Wat niet wil zeggen dat apple me wel degelijk ergert met zo'n ridicule beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie_1982
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-05 11:43
StanTheMan schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:37:
weet je het zeker? berichtenvenster is bij mij gewoon ongewijzigd, maar er staat een extra icoontje bij om plaatjes toe te voegen (en de optie om mms aan of uit te zetten in het instellingen-berichten menu.
Deze opties vind ik dus niet terug op mijn iphone. Geen extra optie bij Instellingen --> Berichten voor MMS aan/uit en ook geen optie om afbeeldingen e.d. in te voegen als ik een SMS wil typen. Ook als ik Afbeeldingen wil versturen kan dit alleen via email, en verder de optie om het aan contacten toe te voegen of als achtergrond in te stellen. Dus niet via MMS. (weet niet of dat ook op die manier kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie_1982
Anoniem: 298056 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:10:
[...]

de indicator is trouwens zonder % zoals je misschien gemerkt hebt. Hoewel deze optie wel in de vorige bèta's zat. Ik heb een beetje rondgekeken en blijkbaar heeft apple besloten dat voor de 3G S te houden. Ik weet wel dat een jailbreak soelaas brengt, maar voor zoiets klein is dat wel wat dratisch.
Wat niet wil zeggen dat apple me wel degelijk ergert met zo'n ridicule beslissingen.
Ik heb wel bij de batterij indicator % er bij staan. Mijn versie = 3.0 (7A341)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:39
Ik heb ook gewoon een %tje ernaast staan.

Verder merk ik niet heel veel verschil met de vorige Betá, al is hij wel af en toe wat soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

endness schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:21:
Ik heb ook gewoon een %tje ernaast staan.

Verder merk ik niet heel veel verschil met de vorige Betá, al is hij wel af en toe wat soepeler.
dat is wss een restant van de jailbreak. Het hangt er van af of je 3.0 hebt toegepast op en jailbroken 3G of niet. Mijn was dat niet. Als je gaat kijken naar settings, algemeen, gebruik: bovenaan zou normaal een optie moeten staan om die indicator aan en uit te zetten. Dat is normaal gezien niet het geval bij jullie.

ik heb ook 7A341 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 20:33
volgens mij heb je, naar wat ik gelezen heb, wel een % indicator op de 2G, niet op de 3G.

edit: zie dat je een 3G hebt, dus waarschijnlijk toch een restje van wat erop stond...

[ Voor 33% gewijzigd door StanTheMan op 10-06-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie_1982
Anoniem: 298056 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:27:
[...]

dat is wss een restant van de jailbreak. Het hangt er van af of je 3.0 hebt toegepast op en jailbroken 3G of niet. Mijn was dat niet. Als je gaat kijken naar settings, algemeen, gebruik: bovenaan zou normaal een optie moeten staan om die indicator aan en uit te zetten. Dat is normaal gezien niet het geval bij jullie.

ik heb ook 7A341 trouwens.
Je hebt gelijkt... ik ben van een jailbreak 2.2.1 naar 3.0 geupdate, en heb geen optie om een indicator aan of uit te zetten.

Zou dan ook kunnen betekenen dat ik hierdoor geen MMS optie heb? Iemand anders ook dit op deze manier gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StanTheMan schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:45:
volgens mij heb je, naar wat ik gelezen heb, wel een % indicator op de 2G, niet op de 3G.
haha, ik hoop van niet, zou het nog erger maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ik ben ook van jailbroken 2.2.1 naar 3.0 gegaan (update), en heb wel gewoon MMS aanstaan?
het lijkt er wat betreft battery indicator op dat de functie er gewoon in zit, alleen de optie om hem aan/uit te zetten niet meer. Hebben degenen die een percentage hebben staan nu ook nog de mogelijkheid om het uit te zetten in het instellingenmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Ik heb een 3G en heb ZOWEL een %indicator als een visuele.

Mijn 3G telefoon zonder simlock is succesvol nar 3.0 omgezet en daarbij heb ik tethering aan de praat gekregen met een oudere iTunes versie. Werkt perfect, zowel via usb als bluetooth. MMS heb ik nog niet aan de praat gekregen, maar ik zou ook niet weten waar ik het ueberhaupt kan vinden.

Is het trouwens mogelijk om je iphone te connecten met je PC ZONDER dat hij oplaadt. Ik gebruik mijn PC vaak met mijn foon als modem als ik geen stroom heb. Het is dan een beetje zinloos om stroom van de batterij van de laptop naar de foon te zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie_1982
Bedankt voor jullie reacties. Het zou in principe wel moeten werken als je een "clean" install doet naar 3.0 GM?Dus geen update maar restore...

Dan ga ik dit vanavond even proberen. Ik laat wel weten of dat dit mijn probleem oplost m.b.t. het MMS verhaal.

Grt

Brian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Rudy_V schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:56:
Ik heb een 3G en heb ZOWEL een %indicator als een visuele.
maar kun je ook kiezen in je instellingen-gebruik scherm om de % indicator uit te zetten?

[ Voor 7% gewijzigd door StanTheMan op 10-06-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
woow

het werkt prefect !!!! A2DP met logitech freepulse geweldig !!!!!!
safari ++

ik ben echt blij dat ik vandaag 3.0 hebt opgezet :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-06 10:50
Zijn dit dezelfde ipcc's als van het forum van iphoneclub? Die van telfort staan gewoon mms instellingen van vodafone in! (en werkt dus ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-05 21:39
Zijn er al applicaties te vinden in de app store die met push notifications werken ? De "find my iphone"-functie om een bericht te verzenden is natuurlijk al 'n leuk voorbeeld, maar een IM-client zou helemaal leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Er staan nog geen 3.0 applicaties in de App Store omdat het officieel nog niet eens uit is. Nog even geduld hebben dus :)

[ Voor 15% gewijzigd door daniëlpunt op 10-06-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

icegodd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:10:
woow

het werkt prefect !!!! A2DP met logitech freepulse geweldig !!!!!!
safari ++

ik ben echt blij dat ik vandaag 3.0 hebt opgezet :):)
Vreemd, A2DP lijk ik niet te hebben, getest met een Philips SHB 6100.
Dat is voor mij wel echt iets waar ik op gewacht heb :( .

Verder heb ik een 3G gerestored naar 3.0 vanuit 2.2 met Jailbreak.
Ook ik heb een % naast de batterij icoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik heb sinds vandaag 3.0 maar

ik maak gebruikt van google push agenda en contacts (helaas nog geen ondersteuning voor email). ik heb het idee dat google push niet of snel werkt met iphone 3.0. updates van contacten .

iemand er last van????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 08:25

zAo

GPLv2 Fanboy

Ook hier van een jailbreaked 2.2.1 naar 3.0 geupdate. De ipcc erop gezet zodat thetering mogelijk is.

Alles werkt net wat soepeler en alles lijkt gewoon lekker te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 08:37
Kan iemand zijn ervaring delen over het landscape toetsenbord bij bijvoorbeeld smsen? Dit is hier te zien: http://www.engadget.com/2...one-os-3-0-preview-event/ Bij 11.13 AM. Is dit een aanzienlijke verbetering tov de oude vorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 16:05

Elwood Blues

87167191

Tsja wat kan je er over zeggen, het werkt maar ik vind het niet een van de meest revolutionaire veranderingen. Het hele SMS-scherm kan op zijn kant, en dus ook het toetsenbord. Vind het zelf niet zo heel veel prettiger dan het portrait-toetsenbord, daar was ik best aan gewend geraakt. Tik in landscape snel mis nu.

Bij mij werkt de A2DP overigens prima, heb het net even getest bij mijn autoradio. Supervet!

Heb een upgrade gedaan met een non-jailbreak originele T-Mobile iPhone 3G vanaf 2.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:28

quelake

PSN Quelake

Misschien overbodig, maar A2DP werkt uiteraard alleen met de 3G iPhone. De eerste generatie iPhone ontbeert de benodigde hardware

(zeeeer spijtig voor oa mezelf, die erg zat te wachten op een dergelijke feature).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 16:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Het mag nog wel een beetje nuttig zijn.

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 11-06-2009 01:51 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quelake schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:55:
Misschien overbodig, maar A2DP werkt uiteraard alleen met de 3G iPhone.
De eerste generatie iPhone ontbeert de benodigde hardware.
Anoniem: 189953 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:03:
Verder heb ik een 3G gerestored naar 3.0 vanuit 2.2 met Jailbreak.
Is het een instelling die ik over het hoofd zie? of is het gewoon pairen en het werkt?
(zou moeten werken althans :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 10-06-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:14
hmmm er lopen nu wat dingen door elkaar.

wat ik tot zover heb kunnen opvangen:

iPhone 2G:
* geen MMS
* geen tethering
* geen A2DP
* geen procentje naast je batterij (instelling in gebruik menu)

iPhone 3G:
* wel MMS (indien juiste IPCC)
* wel tethering (indien juiste IPCC)
* wel A2DP
* wel procentje naast je batterij

Verder schijnt het dus uit te maken vanaf welke versie je geupdate hebt en of deze versie jailbroken was of niet.

Mijn situatie:
* iPhone 2G 2.2.1 NIET jailbroken
* updaten via iTunes
* 3.0 GM 7A341
* werkend

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 13:54

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Zo. M'n iPhone is aan het updaten naar 3.0 :D Ben erg benieuwd. Tethering heb ik niks aan met m'n iMac, maar misschien dat ik over 2 maandjes een MBP er bij heb :) Dan wordt het een ander verhaal. Hij is nu aan het installeren zie ik. Ben benieuwd!

overigens bedenk ik me net dat het wel een restore is. iTunes backt automatisch je nummers en smsjes up toch? Ik denk over dat soort zaken niet meer na sinds ik Macs gebruik. ;)

Ik ben er uit: 3.0 rocks!

[ Voor 11% gewijzigd door Tjebakka op 10-06-2009 23:43 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sluuz schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:24:
hmmm er lopen nu wat dingen door elkaar.

wat ik tot zover heb kunnen opvangen:

iPhone 2G:
* geen MMS
* geen tethering
* geen A2DP
* geen procentje naast je batterij (instelling in gebruik menu)

iPhone 3G:
* wel MMS (indien juiste IPCC)
* wel tethering (indien juiste IPCC)
* wel A2DP
* wel procentje naast je batterij

Verder schijnt het dus uit te maken vanaf welke versie je geupdate hebt en of deze versie jailbroken was of niet.

Mijn situatie:
* iPhone 2G 2.2.1 NIET jailbroken
* updaten via iTunes
* 3.0 GM 7A341
* werkend
Ik heb geen percentage naast mijn accu met een 3G hoor. Het is een restore van 3.0 GM.

Wanneer ik daarnaast mijn iPhone opnieuw opstart, moet ik steeds Wi-Fi opnieuw selecteren. Hopelijk is dit met de officiele 3.0 ook opgelost.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Kan iemand me vertellen hoe het dan zit met unlocken?
Ik heb een gesimlockte iphone 3g, en een telfort sim kaart

Maar ik wil nog wel kunnen blijven bellen :D
Moet ik daarna nog gaan jailbreaken ofzo?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

THE_BASE schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:03:
[...]

Ik heb geen percentage naast mijn accu met een 3G hoor. Het is een restore van 3.0 GM.

Wanneer ik daarnaast mijn iPhone opnieuw opstart, moet ik steeds Wi-Fi opnieuw selecteren. Hopelijk is dit met de officiele 3.0 ook opgelost.
Welke iPhone heb je, de 2G of de 3G? Ik heb het namelijk wel met mijn 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:00
Heb nu 3.0 een dagje draaien en alles werkt perfect, behalve YouTube.
Iemand meer dit probleem?

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Oppie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:14:
Kan iemand zijn ervaring delen over het landscape toetsenbord bij bijvoorbeeld smsen? Dit is hier te zien: http://www.engadget.com/2...one-os-3-0-preview-event/ Bij 11.13 AM. Is dit een aanzienlijke verbetering tov de oude vorm?
Ikzelf vind dat bij mail (zijn appjes voor) zeker geen verbetering, omdat je verder moet reizen ben ik veel langzamer met het landscape tobo. En ik heb grote handen dus ik kan me niet echt voorstellen voor wie het fijn zou zijn. Meer een raectie op klagen dan iets waarvan ze denken dat het veel gebruikt gaat worden denk ik. In Safari zat het uiteraard omdat het daar nuttig is de content in landscape te bekijken.
Elwood Blues schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:44:
Bij mij werkt de A2DP overigens prima, heb het net even getest bij mijn autoradio. Supervet!
werkt AVRCP ook (remote control, nummers skippen en pauzeren via je autoradio / headset knoppen)?
Anoniem: 189953 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:25:
Is het een instelling die ik over het hoofd zie? of is het gewoon pairen en het werkt?
(zou moeten werken althans :+ )
Je moet in iPod wel nog de audiouitgang selecteren (een of ander knopje) geloof ik. Hoop dat de 6100 en 7100 werken want die heb ik zelf ook :) )werken iig prima als headset om mee te bellen dus op zich is pairen geen probleem). Wil van dat suffe dongletje af :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:02

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

BaSsDruM schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:25:
[...]

Zijn dit dezelfde ipcc's als van het forum van iphoneclub? Die van telfort staan gewoon mms instellingen van vodafone in! (en werkt dus ook niet)
Heb jij voor mij anders een goede? Dan pas ik die even aan!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Wat ik tot nu toe merk is dat de meest recente SMSjes niet meer bovenaan staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 21:06
Hoe werkt a2dp precies dan? Moet je gewoon bij Algemeen->bluetooth pairen met het a2dp apparaat en dan in iPod de audio uitgang selecteren? Mijn iPhone (3G) herkent een Logitech Z-500 gewoon weg niet, is er ergens nog een optie die je aan moet zetten voor a2dp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 10:27

4POX

Everybody is wired

Ik heb gisteren mijn 2G iphone ook de upgrade gegeven naar 3.0.

Ik mis net als andere mijn PUSH instellingen bij settings. Hierdoor wil mijn contact lijst lijkt het niet meer goed synchroniseren met mijn laptop. (via google exchange) Er wordt niets over gezet.

Ical sync gaat daarin tegen wel goed

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Bakkert schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:17:
[...]

Welke iPhone heb je, de 2G of de 3G? Ik heb het namelijk wel met mijn 3G.
Wat is zeg: de iPhone 3G via T-Mobile met iPhone OS 3.0 GM.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-06 13:56
4POX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:35:
Ik heb gisteren mijn 2G iphone ook de upgrade gegeven naar 3.0.

Ik mis net als andere mijn PUSH instellingen bij settings. Hierdoor wil mijn contact lijst lijkt het niet meer goed synchroniseren met mijn laptop. (via google exchange) Er wordt niets over gezet.

Ical sync gaat daarin tegen wel goed
Ik denk niet dat het daar iets mee te maken heeft, maar die instellingen staan nu onder Mail, Contacten, Agenda. Het nieuwe push-menuitem krijg je pas als je een programma installeert wat push-functionaliteit heeft.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

THE_BASE schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:43:
[...]

Wat is zeg: de iPhone 3G via T-Mobile met iPhone OS 3.0 GM.
offtopic:
Waar staat GM eigenlijk voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:02
Gold Master geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 10:27

4POX

Everybody is wired

Okeeh, idd. Push is weer gevonden.

Al dagen ziet mijn itunes geen updates meer voor programma's . Waar normaal ik elke dag wel nieuwe updates zie. Misschien laat Apple pas 17 juni alle updates pas los.

Erg frusty. Ik wacht al heel lang op de update van twitterfon die wat bugs gaat oplossen waar ik last van heb. Normaal verschijnen die updates vrij snel in de appstore.
Hoedje schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:17:
[...]

Ik denk niet dat het daar iets mee te maken heeft, maar die instellingen staan nu onder Mail, Contacten, Agenda. Het nieuwe push-menuitem krijg je pas als je een programma installeert wat push-functionaliteit heeft.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 06:53:
Je moet in iPod wel nog de audiouitgang selecteren (een of ander knopje) geloof ik. Hoop dat de 6100 en 7100 werken want die heb ik zelf ook :) )werken iig prima als headset om mee te bellen dus op zich is pairen geen probleem). Wil van dat suffe dongletje af :)
Als headset werkt het bij mij ook prima, maar ik kan nergens die audiouitgang knop vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:32

Tourniquet

Hiya, fellas!

Lijst met nieuwe features in OS 3.0:

1. Cut/Paste
2. Copy/Paste
3. Shake to undo/redo typing
4. Text selection for easy mass deletion
5. MMS
6. Landscape keyboard in Notes
7. Landscape keyboard in Mail
8. Landscape keyboard in Messages
9. Forward texts or picture messages
10. Delete individual texts or picture messages
11. Sending progress bar in Messages app moved to title instead of over the keyboard area (allows typing new message while the first one is sending)
12. USB tethering
13. Bluetooth tethering
14. Stereo bluetooth (A2DP)
15. Spotlight search (searches all app titles, mail, media, contact details, and calendar appointments)
16. Search in Notes
17. Search in Mail
18. Search in iPod
19. In-App purchases
20. Option to have double clicking the home button go to the Spotlight Search
21. Option to have double clicking the home button go to the Camera
22. Preview icon in lower left hand corner for last shot taken in Camera app
23. Shake to shuffle in iPod
24. Scrolling of screenshots in App Store
25. Type of phone used under each call in Recents (i.e., mobile, home, work, etc.)
26. Call history log (including call duration)
27. Option to Share Contact in each contact listing
28. Hold link in Safari to Copy
29. Hold link in Safari to Open in New Page
30. Auto Fill contact information, usernames and passwords in Safari
31. Login to your YouTube account
32. See Comments in YouTube
33. Subscribe in YouTube
34. Rate in YouTube
35. Shake to undo what you have typed
36. Option to retry sending failed text messages, indicated by red exclamation point next to text
37. Turn-by-turn GPS capabilities
38. Maps can be run inside other applications
39. Access to dock port for accessories to communicate
40. Peer-to-peer connectivity using Bluetooth (no Wi-Fi required)
41. New Voice memo application
42. Extended Parental controls
43. Anti-phishing
44. Wi-Fi auto login
45. Note syncing in iTunes
46. Improved Stocks app
47. New calendar types (CalDAV)
48. Prompt to confirm deleting a note
49. Prompt to confirm deleting a photo
50. Option to select multiple photos to attach to an email
51. "Find My iPhone" option for MobileMe users
52. Unlimited size podcast downloads over 3G
53. Pushing home button on first home screen takes user to Spotlight
54. Pushing home button on Spotlight takes user to first home screen
55. Variable speed playback for audio books
56. App Store subscriptions
57. Push notifications
58. Audio/Video tags
59. New video streaming capabilities (HTML 5 video, h.264 and HTTP)
60. Calendar subscriptions
61. iTunes login
62. iTunes account creation
63. Encypted profiles
64. LDAP (directory services)
65. VPN on-demand
66. EAP SIM
67. Proxy support
68. OTA profiles
69. Revoke certificates
70. Exchange ActiveSync Policies
71. Media scrubber
72. More languages
73. Improved keyboards
74. Failed app updates now are shown in a duplicate icon and labeled "Paused"
75. When selecting multiple emails to forward/delete, any unread emails' blue dot are shown next to the red selector dot instead of being overridden by the red selector dot
76. Non-contact phone calls list their city and state of origin in Recents and Visual Voicemail under the number.
77. Ability to change ringtones straight from Favorites
78. Lap time display now displayed smaller and above time in Stopwatch
79. Polished Phone, Messages, and iPod icons
80. Swipe to delete notes in the Notes app
81. Advanced Bluetooth options for Handsfree devices
82. Option to close a single web page in Safari page view, which immediately opens a new blank page
83. Improved predictive dictionary
84. Blue dot now displayed in center of location circle in Maps (V1 only)
85. Listening to music while charging the battery now displays the album art instead of the battery
86. Smaller font for song title on lock screen
87. Option in Phone Settings to choose your phone number
88. Option to disable text message reminder alerts
89. Option to disable text message previews
90. Option to show subject field in text messages
91. Ability to integrate iPod music into apps
92. Clickable email links in App Store app descriptions
93. JavaScript 3x speed boost
94. 11 homescreens now allowed
95. Reboots to "slide to unlock" screen instead of homescreen
96. In Settings>General>Home>Search Results, users can choose what is searched on the phone and in what order.
97. Application count added in Settings>General>About
98. Option "Load Remote Images" added in Mail settings
99. Global address book option available if Exchange account is set up
100. Speed control in audiobooks
101. 30 second repeat option for audiobooks
102. Improved scrubbing speeds when holding white dot in song progress bar in iPod
103. When sending a text, your text box where you typed smoothly fades from white to green instead of instantly changing from white to green.
104. When moving an app across homescreens, holding the app on either the left or right side will slowly advance the app one through one homescreen at a time, without leaving empty spots in the bottom right corner or each homescreen it advances through.
105. Album name displayed on lockscreen iPod controls
106. Shake to shuffle on lockscreen iPod controls
107. Podcasts saved on iPhone now show Run Time, Time Left and Date Published
108. Screen goes from dimmed to full brightness after each song when playing the iPod while plugged in
109. WAVE file support in Mail
110. Attachment no longer automatically downloaded until user taps the attachment in Mail
111. When using a bluetooth headset with iPod, volume bar is removed and bluetooth headset name is displayed in its place.
112. A hard reset on your phone (holding sleep and home for 10 seconds) now turns it off instead of restarting it.
113. A space is no longer needed between two words for predictive texting to function.

Weet alleen niet of deze lijst van Apple zelf komt, of zelf is samengesteld.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

4POX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:34:
Al dagen ziet mijn itunes geen updates meer voor programma's . Waar normaal ik elke dag wel nieuwe updates zie. Misschien laat Apple pas 17 juni alle updates pas los.

Erg frusty. Ik wacht al heel lang op de update van twitterfon die wat bugs gaat oplossen waar ik last van heb. Normaal verschijnen die updates vrij snel in de appstore.
Is hier ook zo. Al een week of zo (?) geen updates.
Anoniem: 189953 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:55:
[...]

Als headset werkt het bij mij ook prima, maar ik kan nergens die audiouitgang knop vinden :|
Afbeeldingslocatie: http://selectroclash.files.wordpress.com/2009/04/iphone-bluetooth-headphones-a2dp-2.jpg?w=500&h=375
Staat er geen icoontje naast de volume slider in iPod? En heb je geprobeerd te un-pairen en dan weer te pairen?

[ Voor 36% gewijzigd door Zpottr op 11-06-2009 14:49 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Tourniquet schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:30:

denk zelf samengesteld, niettemin een goede lijst.

[ Voor 3% gewijzigd door StanTheMan op 11-06-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Tourniquet schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:30:

[knip]
[knip]
[knip]

Waarschijnlijk zelf samengesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Heb ook succesvol mijn 2G iPhone naar 3.0 gebracht....veel leuke en subtiele verbeteringen. Zo brengt Apple alles weer tot een nog hoger niveau en vervult ze de wensen van de klant. Mijn camera start weer veel rapper op en ook apps sluiten vloeiender.
Als ik nog vergelijk met de iPhone 2.2.1 van mijn broer zie ik wel geen verschil in snelheid van Safari.

Ik heb wel 2 (nog tegengekomen) problemen: YouTube en locatiebepaling werkt NIET!
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een klein vraagje: als je een afspraak toevoegt aan een agenda, is het dan achteraf nog mogelijk door de afspraak te bewerken om deze in een andere agenda te krijgen? Dit is namelijk met 2.2.1 nog steeds niet mogelijk (bij aanmaak van afspraak kun je dit trouwens wel) terwijl de Palm Pre dit zonder problemen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 03-06 07:13
ppl schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:17:
Een klein vraagje: als je een afspraak toevoegt aan een agenda, is het dan achteraf nog mogelijk door de afspraak te bewerken om deze in een andere agenda te krijgen? Dit is namelijk met 2.2.1 nog steeds niet mogelijk (bij aanmaak van afspraak kun je dit trouwens wel) terwijl de Palm Pre dit zonder problemen kan doen.
Hmmm...net getest en wat blijkt. Het is nog steeds niet mogelijk!!! :(

STOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat het wel een aardige misser is van een firma die het zo hoog op heeft met allerlei kleine details (zeker als je je bedenkt waarom ze Snow Leopard hebben en dat maar 29 dollar kost). Het is niet grandioos erg omdat je bij het aanmaken van een afspraak netjes kunt instellen in welke agenda hij moet komen te staan; kwestie van even beter opletten en nadenken dus. Jammer dat ze dit detail wederom over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

ppl schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:54:
Ik vind dat het wel een aardige misser is van een firma die het zo hoog op heeft met allerlei kleine details (zeker als je je bedenkt waarom ze Snow Leopard hebben en dat maar 29 dollar kost). Het is niet grandioos erg omdat je bij het aanmaken van een afspraak netjes kunt instellen in welke agenda hij moet komen te staan; kwestie van even beter opletten en nadenken dus. Jammer dat ze dit detail wederom over het hoofd zien.
Dat is voor Apple gebruikers die momenteel Leopard draaien. Die 29 dollar geldt slechts voor de upgrade. En waarom zou je X met Y vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 91491 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:02:
Heb ook succesvol mijn 2G iPhone naar 3.0 gebracht....veel leuke en subtiele verbeteringen. Zo brengt Apple alles weer tot een nog hoger niveau en vervult ze de wensen van de klant. Mijn camera start weer veel rapper op en ook apps sluiten vloeiender.
Als ik nog vergelijk met de iPhone 2.2.1 van mijn broer zie ik wel geen verschil in snelheid van Safari.

Ik heb wel 2 (nog tegengekomen) problemen: YouTube en locatiebepaling werkt NIET!
Iemand een oplossing?
Op m'n 3G heb ik onder 3.0 wel YouTube en Locatievoorzieningen. YouTube-app is nu echt veel beter geworden trouwens. Gewoon inloggen met je eigen account (je krijgt de mogelijkheid je favorites te mergen), en commentaar lezen en schrijven. Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:16
48. Prompt to confirm deleting a note
49. Prompt to confirm deleting a photo
Jammer, hoop dat dat uitchakelbaar is, als ik overal wil 'confirmen' ga ik wel Vista draaien.
dubbel

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

ZpAz schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:01:
[...]

Jammer, hoop dat dat uitchakelbaar is, als ik overal wil 'confirmen' ga ik wel Vista draaien.
Ik kan het wel begrijpen dat ze het hebben veranderd, want als je voor 3.0 per ongeluk op het prullenbakje drukte was de foto gelijk weg. Het ziet er trouwens zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/28sr2ic.jpg

Valt me ook op dat de Foto-app is sneller gereed is om een foto te nemen en daarna ook sneller gereed is voor de volgende foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
Kun je na installatie van 3.0 GM weer terug naar de originele 3.0 software (zodra deze beschikbaar is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

tienes schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:03:
Kun je na installatie van 3.0 GM weer terug naar de originele 3.0 software (zodra deze beschikbaar is)?
De originele 3.0 zal een update zijn dus je hoeft niet eens terug

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
als deze al anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik vind OS 3.0 heerlijk draaien, maar het is merkbaar minder vloeiend bij mij. Heb weinig applicaties die dit zouden kunnen veroorzaken.

Ook is de batterij echt weer stukken sneller leeg, zoals met bv. OS 2.0 het geval was destijds.

Ik heb ook nog steeds geen percentage naast de batterij en wat ook vreemd is: Quicklook vind allerlei e-mails en notities die ALLANG zijn verwijderd!

Kan ik dat ergens resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

tienes schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:03:
Ik heb begrepen dat 3.0 GM gewoon precies dezelfde is als die volgende week beschikbaar zal zijn.

Dit werkt trouwens bij mij niet:
52. Unlimited size podcast downloads over 3G
Bij een podcast groter dan 10 MB krijg ik nog steeds de melding dat dat alleen via WiFi kan.

Ben echt blij met 3.0. De extra info bij ' Recent Calls' is ook geweldig. En het scrubben op de iPod ook!

[ Voor 17% gewijzigd door Tourniquet op 11-06-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bakkert schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:29:
[...]

Dat is voor Apple gebruikers die momenteel Leopard draaien. Die 29 dollar geldt slechts voor de upgrade. En waarom zou je X met Y vergelijken?
Dat is niet waar. Snow Leopard zal hetzelfde zijn als de voorgaande OS releases van Apple (het is dus een volledige versie die je kunt gebruiken om een clean install of een upgrade te doen). De echte upgrade zal echter $ 9,95 kosten en alleen gelden voor mensen die na een bepaalde datum een Mac met Leopard hebben gekocht. Deze versie is alleen in staat om Leopard naar Snow Leopard te upgraden, kun je dus geen clean install mee doen.

Apple heeft alleen Leopard genomen en diverse dingen lopen wijzigen. Ze vonden dat Leopard al erg nice was maar dat daar nog niet alle puntjes op de i stonden. Met Snow Leopard zijn ze dat gaan doen.

Ze hebben voor hun desktop variant wel zo'n oog voor detail maar doen dat dan niet op hun variant voor de iPhone (beiden zijn namelijk OS X versies dus niet bepaald X en Y meer). Het hele bestaansrecht en de reden waarom Snow Leopard juist Snow Leopard heet en niet een compleet andere katachtige heeft te maken met het feit dat Snow Leopard puur en alleen een release is waarbij het om de details gaat, niet om toegevoegde features/functionaliteit. Als je op apple.com de lijst met wijizigingen ziet dan snap je wat ik bedoel. Ik kan je zo 1 belangrijk item melden waarvan ze zelfs letterlijk tijdens de WWDC 09 keynote hebben gezegd dat het erin moest omdat het anders maar incompleet was: de integratie van Exchange (op je iPhone kan het wel maar op je desktop weer niet maar straks in Snow Leopard dus juist weer wel). Daarom zit er nu ook caldav support in de kalender op de iPhone, zit namelijk standaard in iCal. Daarom ook de vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 189953 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:03:
[...]

Vreemd, A2DP lijk ik niet te hebben, getest met een Philips SHB 6100.
Dat is voor mij wel echt iets waar ik op gewacht heb :( .
Ja, ik kan dat helaas bevestigen: mijn Philips SHB 6100 en 7100 werken allebei alleen als headset, niet A2DP. Het pairen lijkt niet goed te gaan... klote zeg. Wat dan wel weer bizar is: de muziek klinkt uit de iPhone speaker maar ik kan 'm wel pauzeren en starten met het knopje op de headphones.

[ Voor 15% gewijzigd door Zpottr op 12-06-2009 00:20 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:16:
Ja, ik kan dat helaas bevestigen: mijn Philips SHB 6100 en 7100 werken allebei alleen als headset, niet A2DP. Het pairen lijkt niet goed te gaan... klote zeg. Wat dan wel weer bizar is: de muziek klinkt uit de iPhone speaker maar ik kan 'm wel pauzeren en starten met het knopje op de headphones.
Ik wilde net het zelfde schrijven ;)
Gister kon ik dat ook niet, alleen headset functie.
Vandaag een herstel gedaan met dezelfde FW 3.0, nu als nieuwe iPhone gesynced met iTunes.
Wat hierbij opviel is dat ik nu geen % meer had naast het batterij icoon.
Wel werkt vanaf dat moment de pauze/play knop via mijn Philips 6100, net als bij jou.
Omdat ik blijf proberen heb ik toen alle inhoud en instellingen gewist op de iPhone (duurt een uur!)
en daarna de iPhone weer gesynced met oude backup.
Hallo % meter naast batterij icoon, welcome back :+
Verder zelfde verhaal, no go met de Philips.
Het kan natuurlijk zijn dat de SBH 6100 gewoon niet compatible is met de iPhone,
komt wel vaker voor met BT protocol. Hij werkt wel weer prima met mijn Android G1.
Misschien tijd voor een nieuwe BT koptelefoon, ik vind dit wel een goed excuus >:)

Nog iets wat me opviel met de sync als nieuwe iPhone of met backup is dat ik met de backup
een grote hoeveelheid data op de iPhone zie staan (oranje in iTunes, kopje "andere") van +/- 450 Mb
terwijl ik met het syncen als nieuwe iPhone hier slechts een paar Mb's zie staan.
Geen idee wat hij allemaal onthoud en opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 189953 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:36:
Het kan natuurlijk zijn dat de SBH 6100 gewoon niet compatible is met de iPhone,
komt wel vaker voor met BT protocol. Hij werkt wel weer prima met mijn Android G1.
Misschien tijd voor een nieuwe BT koptelefoon, ik vind dit wel een goed excuus >:)
Eerst maar eens een bugreportje naar Apple - als jij dat ook wilt doen? Wellicht verstandig om te wachten tot woensdag trouwens. Ik baal wel want ik heb hier van beide types twee liggen d:)b :'(
Nog iets wat me opviel met de sync als nieuwe iPhone of met backup is dat ik met de backup
een grote hoeveelheid data op de iPhone zie staan (oranje in iTunes, kopje "andere") van +/- 450 Mb
terwijl ik met het syncen als nieuwe iPhone hier slechts een paar Mb's zie staan.
Geen idee wat hij allemaal onthoud en opslaat.
Zo eens kijken, zit nu op het einde van een heeeel lange back-up sessie te wachten (eerste back-up na installatie 3.0). En even kijken of ik tethering werkend krijg en dan slapen :)

Edit: Die heel lange back-up zal trouwens wel liggen aan het verwijderen van iTunes 8.2.... hmmm. Afgebroken.

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 12-06-2009 00:45 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Na een dag normaal gebruik is de batterij 35% minder leeg dan voorheen.
Applicaties van buienradar tot aan de camera zijn echt significant sneller. 3.0 Bevalt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Bakkert schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 01:06:
Applicaties van buienradar tot aan de camera zijn echt significant sneller. 3.0 Bevalt erg goed!
Ja, ben na een beetje spelen ook erg tevreden - op het A2DP ding hierboven na. Tethering en MMS werken prima volgens de handleiding op het forum van iphoneclub . Echt super.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305831

Allereerst: ik heb een 16GB UK 1st gen iPhone (unlocked) 2.2.1 > 3.0 GM (unlock blijft netjes behouden trouwens). Ik heb Proximus als BE provider.

Bij mij geeft Exchange Mail een heleboel problemen. ;(

Van zodra Push wordt geactiveerd in de "Fetch New Data" email settings, geeft mijn iPhone bijna elke 5à10 seconden een vibratie/signaal wat je normaal krijgt als er nieuwe email wordt ontvangen (maar die is er dus niet). Dit is zo erg dat mijn iPhone er zelfs van warm aanloopt (no kidding!). Via het iStats app kan ik zien dat van zodra ik Push activeer, de load van +/- 0,05 naar 3.00+ stijgt! Erger nog: als ik die Push niet uitschakel, is de batterij binnen het uur helemaal leeg. Als Push aanstaat crashed ook de mail app na +/- 5 seconden en kom ik telkens terug op het home scherm terecht.

Verder krijg ik ook YouTube niet meer aan de praat.

Zonder Push geactiveerd is het een super update, met Push activatie dus allerhande problemen en zeer traag (de load verklaart dit). Die Push voor Exchange accounts is trouwens niks nieuws onder de zon, want dat hadden we sinds 2.0 ook al, en zonder enige problemen.

Heeft er nog iemand dit probleem?

PROBLEEM OPGELOST:
Alle email accounts verwijderen, iPhone rebooten en email accounts terug toevoegen. Loopt als een trein nu! 8) _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 305831 op 12-06-2009 13:43 . Reden: Problem fixed! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-05 16:05

Elwood Blues

87167191

Zpottr schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 06:53:

werkt AVRCP ook (remote control, nummers skippen en pauzeren via je autoradio / headset knoppen)?

[...]
Bij mijn autoradio niet in ieder geval (en die lukt het wel met een WM6 HTC-toestel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-05 20:28

B2

wa' seggie?

Gisteren ook mijn 3G (2.2.1) naar 3.0 geupdated. Heb vodafone als provider en MMS en Tethering werken na het installeren van de vodafone ipcc. Hopelijk valt het bij vodafone gewoon in je bundel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Bakkert schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 01:06:
Toch vreemd, dat red ik echt niet. Maar ja, ik wacht wel op de echte 3.0 update met mijn oordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
THE_BASE schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:19:
[...]

Toch vreemd, dat red ik echt niet. Maar ja, ik wacht wel op de echte 3.0 update met mijn oordeel.
Jij lijkt echt de enige te zijn die zulke negatieve ervaringen hebt. Misschien ligt het aan een (eerdere) jailbreak? Heb je een restore of update gedaan? Backup teruggezet? Misschien hebben die dingen invloed erop :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elwood Blues schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 07:37:
[...]

Bij mijn autoradio niet in ieder geval (en die lukt het wel met een WM6 HTC-toestel)...
Dat soort zaken zijn veelal op te lossen door nieuwe firmware op het bluetooth apparaat te installeren (bijv. die Philips koptelefoons of de autoradio). Diverse car kits die niet werkten met o.a. de Nokia N95 en de iPhone maar die na het updaten naar de nieuwste firmware hier geen enkel probleem meer mee hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

THE_BASE schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:19:
[...]

Heb nu constant bluetooth aan, dus waarschijnlijk is het percentage nog iets hoger dan de door mij genoemd 35% (had bluetooth voor gister altijd uit staan). Nu op 39% accu nadat ik hem in de nacht van woensdag op vrijdag update. Ik had hem zelfs niet volledig opgeladen (88%) :)

Dus van Donderdag 1:00 tot vrijdag 11:45 49% drain gehad. Dat haalde ik voorheen echt niet. Statistisch gezien moet ik nu dus makkelijk 2,5 dag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

ppl schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:34:
[...]

Dat soort zaken zijn veelal op te lossen door nieuwe firmware op het bluetooth apparaat te installeren (bijv. die Philips koptelefoons of de autoradio). Diverse car kits die niet werkten met o.a. de Nokia N95 en de iPhone maar die na het updaten naar de nieuwste firmware hier geen enkel probleem meer mee hadden.
Hmm, helaas hebben die Philips apparaten geen flashable firmware... of ien ieder geval rept Philips er niet over en bieden ze geen firmwares aan. bovendien hebben die dingen tot nu toe gepaired met alles wat ik geprobeerd heb dus wat mij betreft ligt de bal bij Apple :) Eind van de week even rapporteren nadat ik de 'echte' final heb getest.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

THE_BASE schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:47:Ik heb ook nog steeds geen percentage naast de batterij
Hier overigens ook met volle tevredenheid 3.0 draaien, maar dus ook geen percentage naast de batterij.

Hebben sommige mensen dat wel?

Heb mijn iPhone voor de rest niet ge-jailbreakt of vroeger met bestanden gerommeld of zo, dus het zou toch gewoon moeten werken a la:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobielnieuwsnet.nl/wordpress/wp-content/uploads/2009/04/133.jpg

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Tha BasZ schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:29:
[...]

Hier overigens ook met volle tevredenheid 3.0 draaien, maar dus ook geen percentage naast de batterij.

Heb mijn iPhone voor de rest niet ge-jailbreakt of vroeger met bestanden gerommeld of zo, dus het zou toch gewoon moeten werken a la:

[afbeelding]

???
Hier doet ie het ook niet. Is toch ook totaal niet boeiend?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Of het boeiend of niet is, is natuurlijk wat anders... :)

Het is gewoon omdat het kan... (of juist niet bij mij).

Ik bedoel waarom zou Apple het et weer uitgesloopt hebben, zo boeiend is het toch ook weer niet? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Tha BasZ op 12-06-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

Stewie!

Keen must die!

Zpottr schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:38:
[...]

Hier doet ie het ook niet. Is toch ook totaal niet boeiend?
Natuurlijk wel. Lege batterij = niet bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

DaMorpheus schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:41:
[...]

Natuurlijk wel. Lege batterij = niet bellen :)
Bijna lege batterij = rood vlakje :) Je kunt toch prima zien of je nog ongeveer 80% of ongeveer 10% hebt? Bovendien is het tot op de % nauwkeurig meten van batterijcapaciteit niet mogelijk, alles preciezer dan zeg 5% is niet significant. En voor een slag in de lucht vind ik het nogal een lelijke toevoeging ;) Maar goed, als je eht wilt hebben is het jammer dat je het niet kunt aanzetten I guess.

[ Voor 35% gewijzigd door Zpottr op 12-06-2009 12:49 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]

[afbeelding]

???
Volgens mij niet. Dat is tevoorschijn getoverd door een beetje te klooien met de 3.0 beta firmware, maar standaard hoor je die slider niet te krijgen. Daarbij krijg je het percentage dus alleen als "leftover" van een jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Hoe zit het met de verschillende basebands en simlocks?
Ik kan er niets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Jrz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:13:
Hoe zit het met de verschillende basebands en simlocks?
Ik kan er niets over vinden
Firmware 2.2.1 : Baseband 02.30.03 (3G)
Firmware 3.0 (beta) : Baseband 04.20.01 (3G)
Firmware 3.0 (beta) 2 : Baseband 04.22.01 (3G)
Firmware 3.0 (beta) 3 : Baseband 04.24.01 (3G)

Maar icm Simlock... ik heb geen idee. Ik hoorde wel verschillende succesverhalen over de sim die unlocked bleef na de update van 2.2.1 naar 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:02

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Waar ik nog niet achter was dat je ook kan upgraden in plaats van een complete restore! Hier net een upgrade uitgevoerd op een geunlockte iPhone 3G. Alles loopt als een zonnetje!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Ik heb een restore gedaan vanaf een niet jailbroken 2.2.1 naar 3.0 GM. Geen percentage naast mn batterij. Boeit me niet zoveel, maar het is wel vaag dat de een het wel heeft en de ander het niet.

Lees net dat je dat krijgt als restant van een jailbreak :X

[ Voor 15% gewijzigd door B2 op 12-06-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Erhnam schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:44:
Waar ik nog niet achter was dat je ook kan upgraden in plaats van een complete restore! Hier net een upgrade uitgevoerd op een geunlockte iPhone 3G. Alles loopt als een zonnetje!
Kan het zijn dat, wanneer je een restore doet (en dus waarschijnlijk alles kwijt bent) een snellere iPhone krijgt dan met een upgrade?

Ik heb 3.0 nu draaien, maar merk niet erg snelheidsverbeteringen o.i.d. Blijft dat minder vinden dan 2.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat ligt er een beetje aan wat je allemaal met je iPhone hebt uitgespookt op Jailbreak gebied denk ik. Een restore zou je sowieso kunnen proberen natuurlijk, alleen moet je dat niet doen wanneer je met een unlock op een 1e generatie zit, want dan ben je de unlock kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 22:32
Erhnam schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:44:
bedoel je met unlocked iphone 3g een simlockvrije iphone? of eentje die je softwarematig hebt moeten unlocken? Want zou ook graag willen upgraden, maar mijn 3g is geunlocked met yellowsnow, een ik dacht dat je na de upgrade je simlock kwijt bent dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

glenner schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 19:16:
[...]
Want zou ook graag willen upgraden, maar mijn 3g is geunlocked met yellowsnow, een ik dacht dat je na de upgrade je simlock kwijt bent dan?
Correct. Voorlopig nog niet upgraden maar pas met een 3.0 versie door het Dev Team uitgegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Heb geen unlockte, maar gewoon een versie via T-Mobile zonder poespas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Dude, vraagje, ik heb een iPhone 2G 4 GB jailbroken en unlocked. Eerdere pogingen mislukten.
Ik zie bij iedereen dat het grotendeels goed gaat, maar niemand die er even bij meld welke VERSIE iTunes ze gebruiken. 8.1.1 of 8.2?

Ik heb een MacBook Pro 15" 2.16, 2 GB mem 120 GB HD en Mac OS X 10.5.7 er op. Momenteel draai ik iTunes 8.11. Ik heb de "iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw" op schijf staan.

Mijn iPhone is met pwnage tool op 2.2.1 jailbroken en unlocked.

Iets dat ik nog moet veranderen? iTunes updaten ofzo?

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 11:37
MMS via Mobistar werkt hier.

Werkwijze:

1) Mobistar > Je gsm > Je gsm instellen -> uw gsm nummer ingeven.
2) HTC Touch Diamond selecteren en op Kies drukken.
3) Even wachten en eventueel iPhone rebooten.

MMS zou hierna moeten werken voor Mobistar.

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/844/fotozqm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Bakkert schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:44:
[...]

Heb nu constant bluetooth aan, dus waarschijnlijk is het percentage nog iets hoger dan de door mij genoemd 35% (had bluetooth voor gister altijd uit staan). Nu op 39% accu nadat ik hem in de nacht van woensdag op vrijdag update. Ik had hem zelfs niet volledig opgeladen (88%) :)

Dus van Donderdag 1:00 tot vrijdag 11:45 49% drain gehad. Dat haalde ik voorheen echt niet. Statistisch gezien moet ik nu dus makkelijk 2,5 dag halen.
Heb nu (na iets meer dan 2 dagen) nog 16% over van de 88% :D

Erg content mee. Heb trouwens ook push per kwartier aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:33

alienfruit

the alien you never expected

De GM iTunes Store app is nog behoorlijk buggy. Als je een film of een podcast (video) download en vervolgens afspeelt wilt hij hier niet meer terug naar de lijst en krijg je alleen een zwart scherm. Vervolgens kan je alleen nog terug via de home knop. Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 21:06
alienfruit schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 03:08:
De GM iTunes Store app is nog behoorlijk buggy. Als je een film of een podcast (video) download en vervolgens afspeelt wilt hij hier niet meer terug naar de lijst en krijg je alleen een zwart scherm. Vervolgens kan je alleen nog terug via de home knop. Jammer :(
Meld dit soort dingen dan ook bij Apple, daar is deze prerelease immers voor bedoeld.

[ Voor 13% gewijzigd door pascalw op 13-06-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 15:42
[...]

[afbeelding]

???
Ik heb dit ook niet... geen jailbreak, geen software simlock; legaal toestel uit italie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

GS2K1 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:59:
[...]

Ik heb dit ook niet... geen jailbreak, geen software simlock; legaal toestel uit italie...
Zoals Hoedje al zei, dit is na wat geklooi:

Volgens mij niet. Dat is tevoorschijn getoverd door een beetje te klooien met de 3.0 beta firmware, maar standaard hoor je die slider niet te krijgen. Daarbij krijg je het percentage dus alleen als "leftover" van een jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
XyonN schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:58:
Mijn iPhone is met pwnage tool op 2.2.1 jailbroken en unlocked.

Iets dat ik nog moet veranderen? iTunes updaten ofzo?
iTunes updaten en gaan.

Opletten dat je update, geen restore doen. En zeker weten dat je met PwnageTool geunlocked bent, niet met QuickPwn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 02-06 06:10
Die SDK is die nou alleen nog maar betaald te downloaden? Ik heb een hele tijd geleden eens zo'n ding van Apple gedownload en dan kon je gewoon gaan experimenteren. Als ik het nu probeer te downloaden krijg ik de optie voor en $99 en een nog duurdere versie.
Edit : andere link gevolgd en ik kan de SDK zo downloaden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dancing_Animal op 13-06-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-08-2024
Dancing_Animal, misschien zou je die andere link hier ook kunnen posten? :D

En ik dacht dat alles prima werkte op 3.0, maar helaas, MMS doet het niet! :( Niet dat ik het nou zoveel gebruik, maar toch zou het wel eens handig kunnen zijn. Ach ja, nu kan ik tenminste wel m'n internet delen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 02-06 06:10
http://developer.apple.com/iphone/ heel gênant want vlak nadat ik die andere post gedaan had googlede ik op iphone sdk en toen kwam die link als eerste hit naar voren. Van daaruit kun je de SDK downloaden, maar ook een heleboel online documentatie (helaas niet allemaal op te slaan) bekijken, video's downloaden enz. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik door al die informatie absoluut helemaal compleet en totaal niet meer weet waar ik moet beginnen :( Ik dacht ik ga er even mee stoeien maar dat gaat denk ik worstelen worden. Ik heb gelukkig wel een beetje inzicht in programmeren, dat scheelt.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.