Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Ik had speciaal hiervoor mijn radio gedowngrade, maar ga dan maar weer terug naar 1.17. 't is ook allemaal wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Heren (en de dames natuurlijk ook)
Ik ben al een tijdje opzoek naar een tooltje waarmee ik kan instellen dat ik op bepaalde tijden bepaalde waarschuwingen (sms, mail en calender notificaties) juist wel of niet wil horen.
Bijvoorbeeld: ik wil vanaf 22:00 geen audio melding meer krijgen als ik een mailtje krijg en vanaf 8:00 wel.
Weet één van jullie van het bestaan van zo'n tooltje?
Als het bestaat, hoe heet het dan?

En als het nog niet bestaat: ben ik de enige met deze behoefte of zijn er meerder die dit wel handig zouden vinden?
Misschien moet ik me dan nl maar eens gaan verdiepen in het proggen voor winmob. ;) ...

Bvd thanx

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb het al eens eerder gezegd in dit deel 6 maar heb nog wat vragen erover gezien. Als je je telefoon terug stuurt voor garantie doe dat bij voorkeur NIET via de provider (heb alleen echt zelf ervaring met Vodafone verder). Een hele aardige mevrouw van HTC Europe vertelde mij aan de telefoon dat de providers te telefoon meestal zelf doorsturen naar HTC (naar hun reparatie bedrijf in België) waardoor het alleen maar langer duurt. Dat klopt ook wat ik gehoord bij de Vodafone resellers toen ik mij telefoon daar in eerste instantie wilde brengen. Die hadden het allemaal over minstens 3 weken, terwijl HTC en de fora spreken over 2 weken. Daar komt nog een belangrijker punt bij. De reparatieafdeling die er tussenkomt kijkt zelf ook of de schade onder garantie valt waardoor de kans kleiner wordt dat hij onder garantie gerepareerd wordt.

Dit lijkt zo te zijn doordat ik in alle 3 de VF stores bij Beurs/Blaak in R'dam ben geweest en bij alle 3 zeiden de verkopers nog nooit een newton ring van de HTC TouchHD onder garantie gerepareerd zien hebben. Terwijl ze samen al wel ervaring hadden met 10 newtonringen. Terwijl hier op het forum elke newtonring via HTC Europe onder garantie is gerepareerd, sommigen zelfs al 3 keer (zover ik niets over het hoofd heb gezien).

Mijn telefoon is nu ook weg voor garantie. Ik belde maandag en dinsdagochtend stonden ze voor de deur. Ik was niet thuis en automatisch stonden ze er woensdag weer. Helemaal top gewoon, dus echt doe het gewoon via HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek vandaag in de pricewatch, en stond daar een webwinkel die de touch HD verkoopt voor 238 EUR.
Nu lijkt mij dit wel heel weinig, als dit zuiver is bestel ik hem vandaag nog.
Is dit te vertrouwen?

Link pricewatch:
pricewatch: HTC Touch HD UK Zwart
Link belzaak:
http://www.belzaak.nl/gsm/htc/5868/htc-touch-hd-uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:55:
Ik keek vandaag in de pricewatch, en stond daar een webwinkel die de touch HD verkoopt voor 238 EUR.
Is dit te vertrouwen?

Link pricewatch:
Link belzaak:
Zal wel een foutje zijn waar je hem niet voor geleverd krijgt....anders wil ik hem ook wel bestellen...

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Ben ik nu de enige die deze telefoon helemaal zat is? Ik ben nu al zo'n tijd met custom roms aan het klooien (Ik deed dit ook al met mijn TYTN in het verleden, dus ervaring zat), maar geen enkele rom kan windows mobile dusdanig ombouwen dat het werkbaar is. Sence 2.5 is de enige die er in de buurt komt, maar dat voelt toch steeds als net iets te hoog gegrepen voor de HD. De beta roms met de 28XXX builds komen het meest in de buurt, maar die hebben natuurlijk nog de nodige grote bugs (wat logisch is).

Ik ben inmiddels maar geld opzij aan het leggen voor een android telefoon of een iphone (arghhh terwijl ik zoveel kritiek heb gehad op Apple in het verleden :P)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je de HD zat zijn? Zeg dan dat je Windows Mobile zat bent?
Als je de HD zat bent, omdat SenSe ( ;) ) 2.5 niet snel genoeg draait op een telefoon die er niet voor gemaakt is, volg ik je logica ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Fire69 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:02:
Waarom zou je de HD zat zijn? Zeg dan dat je Windows Mobile zat bent?
Als je de HD zat bent, omdat SenSe ( ;) ) 2.5 niet snel genoeg draait op een telefoon die er niet voor gemaakt is, volg ik je logica ook niet.
Ja eigenlijk ben ik winmo zat ja, maar ja iets anders draait er nog niet op de HD, niet voor everyday use iig. Nooit meer een winmo telefoon voor mij iig.

Al mijn hoop is momenteel hierop gevestigd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=603813

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 08-01-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39

martjah

Appel

Waarom zou je sense 2.1 niet goed genoeg vinden ? ik ben hier zeker tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
martjah schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:43:
Waarom zou je sense 2.1 niet goed genoeg vinden ? ik ben hier zeker tevreden over.
Dan zie ik juist meer van het waardeloze windows mobile. Sence 2.5 verbergt een hoop. ;-)
Ben nu de laatste android build aan het downloaden, eens kijken hoe bruikbaar dat nu inmiddels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:02:
Ik heb het al eens eerder gezegd in dit deel 6 maar heb nog wat vragen erover gezien. Als je je telefoon terug stuurt voor garantie doe dat bij voorkeur NIET via de provider (heb alleen echt zelf ervaring met Vodafone verder). Een hele aardige mevrouw van HTC Europe vertelde mij aan de telefoon dat de providers te telefoon meestal zelf doorsturen naar HTC (naar hun reparatie bedrijf in België) waardoor het alleen maar langer duurt. Dat klopt ook wat ik gehoord bij de Vodafone resellers toen ik mij telefoon daar in eerste instantie wilde brengen. Die hadden het allemaal over minstens 3 weken, terwijl HTC en de fora spreken over 2 weken. Daar komt nog een belangrijker punt bij. De reparatieafdeling die er tussenkomt kijkt zelf ook of de schade onder garantie valt waardoor de kans kleiner wordt dat hij onder garantie gerepareerd wordt.

Dit lijkt zo te zijn doordat ik in alle 3 de VF stores bij Beurs/Blaak in R'dam ben geweest en bij alle 3 zeiden de verkopers nog nooit een newton ring van de HTC TouchHD onder garantie gerepareerd zien hebben. Terwijl ze samen al wel ervaring hadden met 10 newtonringen. Terwijl hier op het forum elke newtonring via HTC Europe onder garantie is gerepareerd, sommigen zelfs al 3 keer (zover ik niets over het hoofd heb gezien).

Mijn telefoon is nu ook weg voor garantie. Ik belde maandag en dinsdagochtend stonden ze voor de deur. Ik was niet thuis en automatisch stonden ze er woensdag weer. Helemaal top gewoon, dus echt doe het gewoon via HTC.
als de hd branded is door bijv vodafone,kun je hem alleen versturen via vodafone......
bij de reparatie servicedesk van htc zien ze aan jou imei nr dat de phone branded is en sturen je vervolgens fijn naar vodafone :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:12:
[...]

Dan zie ik juist meer van het waardeloze windows mobile. Sence 2.5 verbergt een hoop. ;-)
Ben nu de laatste android build aan het downloaden, eens kijken hoe bruikbaar dat nu inmiddels is.
wil je een snele hd, word je niet geil van al die fancy shit en eyecandy 8)
heel simpel:
Kwbr_Topix_3.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:14
Zoals ik eerder berichtte had mijn HD zoveel mankementen dat reparatie de enige weg was...
Ik heb em dinsdag ingeleverd bij Vodafone (het viel onder garantie vandaar) en vandaag heb ik em alweer terug!
Een nieuw imei nummer, dus het binnenwerk is vervangen, maar er zit nog wel mijn eigen scherm op (met screen protector).

Hij doet het weer als een trein!

Bij deze dus thumbs up voor Vodafone :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:22:
[...]

wil je een snele hd, word je niet geil van al die fancy shit en eyecandy 8)
heel simpel:
Kwbr_Topix_3.1.2
Ik wil zeker wel een snelle HD... maar hij moet wel een beetje werkbaar blijven zonder dat je steeds met die stylus moet zitten kutten ;)
Dus WinMo 6.1 is out of the question voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb zelfs aleens met winterface zitten kutten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 13:48
Travelwood schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:54:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een tooltje waarmee ik kan instellen dat ik op bepaalde tijden bepaalde waarschuwingen (sms, mail en calender notificaties) juist wel of niet wil horen.
Bijvoorbeeld: ik wil vanaf 22:00 geen audio melding meer krijgen als ik een mailtje krijg en vanaf 8:00 wel.

En als het nog niet bestaat: ben ik de enige met deze behoefte of zijn er meerder die dit wel handig zouden vinden?
Misschien moet ik me dan nl maar eens gaan verdiepen in het proggen voor winmob. ;) ...

Bvd thanx
Kijk eens naar PhoneWeaver van SBSH. Ik gebruik het al heel erg lang naar volle tevredenheid. Het kan nog veel meer dan wat je vraagt, dus wie weet...

[ Voor 3% gewijzigd door purper op 08-01-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Ik wil zeker wel een snelle HD... maar hij moet wel een beetje werkbaar blijven zonder dat je steeds met die stylus moet zitten kutten ;)
Dus WinMo 6.1 is out of the question voor mij. :P
dan zal ik wel hele dunne vingers hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrouwenhandjes bedoel je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_S
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Travelwood schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:54:

Bvd thanx
purper schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:11:
[...]
Kijk eens naar PhoneWeaver van SBSH. Ik gebruik het al heel erg lang naar volle tevredenheid. Het kan nog veel meer dan wat je vraagt, dus wie weet...
Ik heb sinds kort ook een HD gekocht en ik liep ook met dit probleem.
Daarom heb wat rond gezocht op internet en kwam ik G-Profile van Ageye. Ik gebruik hem pas net, dus kan niet zeggen hoe goed het blijft werken. Maar tot nu toe gaat alles gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:30:
[...]

dan zal ik wel hele dunne vingers hebben :*)
6.1 was voor mij ook geen probleem met de vingers en 6.5 al helemaal niet (met sense 2.1 erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo SPB mobile shell 3.5 erop geknald. Ik verplicht mezelf het een paar weekjes te gebruiken eens kijken of ik eraan kan wennen zo. Het reageert allemaal wel soepeltjes op de topix 3.4.2 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 03:06:
[...]

6.1 was voor mij ook geen probleem met de vingers en 6.5 al helemaal niet (met sense 2.1 erbij)
dan is het duidelijk,mensen die niet met 6.1 op deze phone kunnen werken hebben te dikke vingers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
-TheNose- schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 07:49:
Zo SPB mobile shell 3.5 erop geknald. Ik verplicht mezelf het een paar weekjes te gebruiken eens kijken of ik eraan kan wennen zo. Het reageert allemaal wel soepeltjes op de topix 3.4.2 ROM.
Ha, wilde je net op deze optie wijzen, maar je bent me al voor.
Ik gebruik SPB al geruime tijd en wil voorlopig niet anders (of het moet een HD2 zijn, waar sense wel super op werkt)! Geen gepruts met je stylus meer en qua uiterlijk veel naar wens in te stellen.

Ik ben alleen nog op zoek naar een snellere ROM dan de standaard ROM :$ die ik nog steeds gebruik....
Kan jij je bevindingen ff laten weten als je wat langer met SPB icm topix 3.4.2 gewerkt hebt??
Of heeft iemand anders een beter alternatief (bv topix 3.2.1)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:40:
[...]

dan is het duidelijk,mensen die niet met 6.1 op deze phone kunnen werken hebben te dikke vingers _/-\o_
ik denk eerder dat het gewoon even oefenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Laatst online: 03-09 08:12
Beste tweakers,
2 weken geleden heb ik mijn HD's geflasht met de toen recente Topix (3.3). Vandaag op XDA developers zag ik een nog recentere (3.4.2) staan met een paar fixen, in de changelog stond niets over het verdwijnen van baterij balk met percentage en kleur. Maar nu in Topix 3.4.2 wordt deze balk standaard weergegeven, dus zonder kleur en percentage. Wat doe ik fout? Kunnen jullie mij helpen?Misschien KWBR :P , jij weet als geen ander hoe het zit!

:'( ik mis hier een hele mooie wallpaper, Hoogglans zwart en dan zit er diagonaal een groene streep in, die streep heeft veel karakter :P , heb nu spijt dat ik geupdate heb O-) , KWBR kan je misschien die wallpaper naar mij toe sturen?

[ Voor 22% gewijzigd door bjkmemo8 op 10-01-2010 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
boer96 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:03:
[...]

Ha, wilde je net op deze optie wijzen, maar je bent me al voor.
Ik gebruik SPB al geruime tijd en wil voorlopig niet anders (of het moet een HD2 zijn, waar sense wel super op werkt)! Geen gepruts met je stylus meer en qua uiterlijk veel naar wens in te stellen.

Ik ben alleen nog op zoek naar een snellere ROM dan de standaard ROM :$ die ik nog steeds gebruik....
Kan jij je bevindingen ff laten weten als je wat langer met SPB icm topix 3.4.2 gewerkt hebt??
Of heeft iemand anders een beter alternatief (bv topix 3.2.1)???
Topix 3.4.2 is gewoon een heel solide snelle ROM.

Gisteren wat met android 2.0.1 zitten spelen op mijn HD, ik moet zeggen, ze zijn al een heel eind. De meeste functionaliteit doet het al. Binnenkort een verslagje op mijn website. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:37
Leuk zo'n verslagje, let us know. Ik zit er af en toe mee te spelen, maar heb eigenlijk te weinig tijd om uitgebreid te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 09:34

Schonhose

Retro Icoon

Ik heb een klein probleempje met mijn netwerk. Mijn telefoon switch om de haverklap van een gewone verbinding, genaamd T-Mobile Nederland, naar de 3G versie en weer terug.

Probleem is dat ik met de gewone T-Mobile Nederland verbinding meer bereik heb dan met de 3G dus het liefst zou ik hem constant laten staan op de eerste (overigens heb ik geen internet op mijn mobiel). Is daarvoor een setting in de normale HTC rom?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Settings - Communications - Data Connection
Als je die op Off zet, gaat hij terug naar GPRS dacht ik?
Heb mijn HD niet vaak meer bij me, dus ben er niet zeker van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

GPRS data connectie staat al uitgeschakeld met 'nodata'.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry; heb me vergist (was ook uit mijn hoofd hé :) ), het is niet Data Connection, maar 3G erboven die je op Off moet zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Laatst online: 13-09 15:17
Vanmiddag de nieuwe Miri ROM v17.0 erop gezet, ben tot dusver erg tevreden moet ik zeggen, had niet verwacht dat manilla 2.5 zo goed zou draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

Fire69 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:00:
Sorry; heb me vergist (was ook uit mijn hoofd hé :) ), het is niet Data Connection, maar 3G erboven die je op Off moet zetten. :)
Sorry, maar in de rom die ik heb (standaard HTC) heb ik dit niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan het ook in de gewone Windows-settings aanpassen, maar dat weet ik al helemaal niet uit mijn hoofd! :D
Ergens bij Settings - Phone - Network... of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-06 17:36
ErikJan2 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:59:
[...]

De boel kom van Yahoo, heb daar net even gekeken (http://finance.yahoo.com/q?d=t&s=%5EAEX) en inderdaad staat de index daar ook stil. Ik heb geen Yahoo account dus kon ze niet emailen, wel net even emailtje naar de AEX gestuurd om ze erop te wijzen [Update: AEX heeft geantwoord en gaf aan dat ze contact zouden opnemen met de 'data provider' - Yahoo denk ik- leuk toch?]. Misschien kan iemand ook emailtje naar YaHoo finance sturen?

De quote noteringen komen ook van Yahoo, daar vind je bijvoorbeeld ook "^AEX", ik zoek nog wel steeds naar de olieprijs...
Yahoo gaat er wat aan doen (wel vaag allemaal) - de mail komt via de beurs in Amsterdam, prima support daar!:

“Thank you for writing to Yahoo! Finance.

Before I go into addressing your concern, I'd like to first apologize for the delay in my responding to your inquiry. We are committed to answering your questions as quickly and accurately as possible. However, we are currently receiving unusually high volumes which caused the delayed response.

I understand the data for index ^AEX is stopped at Dec 9 within Yahoo! Finance. I do apologize for any inconvenience this may be causing you.

We have had similar reports from other users and our Engineers are attempting to identify the cause. Our goal is to resolve the issue as quickly as possible, however at this time I am unable to provide you with details as to when we will expect to have the issue resolved. We will continue to investigate until we are able to identify the cause.
Again, I am sorry for any inconvenience this issue has caused. If you have any questions or concerns, please feel free to contact us back. We are always more than happy to help and we appreciate all feedback that helps us identify ways to constantly maintain and improve our services.

Thank you again for contacting Yahoo! Finance.”

Ik blijf op zoek naar een quote voor de olie-prijs... ik vind dit bijvoorbeeld "http://www.tradingeconomics.com/Economics/Commodities.aspx?Symbol=COG1" maar wat gebruik ik in de HD stock applicatie (nee... niet COG1 of COG, dat heb ik natuurlijk direct geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
even een update mbt mijn probleem.

Nadat ik kwbr rom erop had gezet crashte mijn telefoon elke dag en moest ik een deed hij uit zichzelf een harde reset.
Nu ik de standaard rom er weer opgeflasht heb doet hij het al meer dan een week zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb op mijn website een kort verslagje geplaatst mbt de android port. Met name wat algemene info en links naar de juiste plaatsen op XDA-dev.

Ik ben erg te spreken over Android hoop dat ze er snel progressie mee maken zodat het voor dagelijks gebruik wat wordt. Voorlopig zijn ze daar nog wel ver van verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 21:23
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=603813

Staat een uitleg over de android port. Werkt leuk, hoop ook dat het snel lukt om alles werkend te krijgen en stabiel draaiend. :9~
Vooralsnog alleen sms en tel. Wifi moeilijk aan de praat te krijgen. Daarnaast een beetje traag reagerend, kan ook aan de beperkingen van de HD liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
SharpEdgeOne schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:58:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=603813

Staat een uitleg over de android port. Werkt leuk, hoop ook dat het snel lukt om alles werkend te krijgen en stabiel draaiend. :9~
Vooralsnog alleen sms en tel. Wifi moeilijk aan de praat te krijgen. Daarnaast een beetje traag reagerend, kan ook aan de beperkingen van de HD liggen...
Redelijk traag omdat windows mobile nog op de achtergrond draait misschien? ;) Wifi werkt hier direct overigens zonder extra hacks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
Heb zojuist Flashmore 2.0 geflashed. Dit is echt de snelste Sense 2.5 die ik tot nu toe heb gezien. De musicplayer loopt vast als je album art updated, maar voor de rest heb ik geen bugs kunnen ontdekken. Ik raad iedereen die Sense 2.5 wil uitproberen aan deze rom eens te flashen :)

[ Voor 7% gewijzigd door accountabc op 12-01-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 11:53
Mijn 1,5 jaar oude HTC Touch HD (met custom rom en niet verzekerd) is vanochtend op de stenen vloer gevallen. Hij doet nu helemaal niets meer. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je geen verzekering hebt? In de vuilnisbak gooien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Als je aan een 2 jarig abo vast zit, kan je 3 maanden van tevoren (evt 4 maanden bij provider wissel) een andere telefoon aanschaffen. Misschien ff wachten en dan een mooi moment op de HD2, de X10 of de N1 aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
helemaal niks? dus hij trilt ook niet als je op de aanknop drukt en het oranje lampje gaat niet branden wanneer je m aan de oplader legt? Dan issie inderdaad waarschijnlijk dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 21:23
-TheNose- schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:29:
[...]

Redelijk traag omdat windows mobile nog op de achtergrond draait misschien? ;)
Oja! B) Daar heb je een punt inderdaad. Wifi werkt hier trouwens ook wel zonder problemen.
Zou een winmo 6.1 lite rom het sneller/soepeler maken? Draai nu 6.5 met sense 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
SharpEdgeOne schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:18:
[...]

Oja! B) Daar heb je een punt inderdaad. Wifi werkt hier trouwens ook wel zonder problemen.
Zou een winmo 6.1 lite rom het sneller/soepeler maken? Draai nu 6.5 met sense 2.5.
Ey, ik heb gister een aantal 6.1 roms geprobeerd en 6.1 is degelijk sneller dan 6.5. k denk nu om niet meer terug te gaan naar 6.5, BECAUSE I LOVE THE SPEED ook is hij vele malen stabieler!!
Topix 3.0.2 draai ik momenteel, Topix 3.1.2 heb ik ook geprobeerd maar daar heb je geen hometab weer functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik heb sinds een week geen internet verbinding meer op mijn Touch HD. Hiervoor altijd gewerkt, hij staat gewoon op portalmmm.nl en ik heb geen proxy server aangevinkt... NoData staat ook gewoon uit en soft-reset werkt niet. Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
accountabc schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:12:
helemaal niks? dus hij trilt ook niet als je op de aanknop drukt en het oranje lampje gaat niet branden wanneer je m aan de oplader legt? Dan issie inderdaad waarschijnlijk dood.
Helemaal niks :( Het lampje gaat niet branden als ik m aan de oplader leg en hij trilt ook niet als ik het toestel aan doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

-TheNose- schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:29:
[...]

Redelijk traag omdat windows mobile nog op de achtergrond draait misschien? ;) Wifi werkt hier direct overigens zonder extra hacks etc.
Android wordt door Haret gestart VOORDAT windows start, dus nee.
Android is traag omdat de kernel niet voor de Blackstone is geschreven. Ook is de Blackstone van nature al traag... :(

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CSB schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:05:
[...]

Android wordt door Haret gestart VOORDAT windows start, dus nee.
Android is traag omdat de kernel niet voor de Blackstone is geschreven. Ook is de Blackstone van nature al traag... :(
Niet! Je start Haret vanuit windows mobile, hoe kan het dan voor windows starten? 8)7
Probeer eerst zelf eens Android op je telefoon voordat je gaat blaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haret herstart je toestel toch en 'hijacked' dan je bootloader om Android te starten? Dat dacht ik althans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Ja volgens mij ook. Die onleesbare tekst icm Linux logo is toch de Linux bootmanager gevolgd door het starten van het Android OS?

Ik denk dat het 'trage' werken van de gepoorte versie vooral te maken heeft met mindere drivers. Daarnaast zit je natuurlijk op een resititief scherm te werken ipv een capacitief, waardoor (althans dat gevoel heb ik) programma's net iets trager lijken te reageren.

[ Voor 50% gewijzigd door Jannibal23 op 13-01-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
arjankol schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:33:
Mijn 1,5 jaar oude HTC Touch HD (met custom rom en niet verzekerd) is vanochtend op de stenen vloer gevallen. Hij doet nu helemaal niets meer. Wat nu?
Kan ik mijn telefoon niet opsturen voor reparatie? Er zit namelijk 24 maanden garantie op. Ik weet dat valschade niet onder de garantie valt, maar misschien kunnen ze dat niet zien.

[ Voor 11% gewijzigd door arjankol op 13-01-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Fire69 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:03:
Haret herstart je toestel toch en 'hijacked' dan je bootloader om Android te starten? Dat dacht ik althans...
En toch hebben instellingen binnen windows mobile direkt effect op bepaalde functies binnen Android (pin uit, brightness scherm), neem aan dat die functies niet allemaal via de bootloader geregeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik de agenda/calendar functie van Windows Live mail ontdekt. Hartstikke handig, maar daarnaast gebruik ik ook de agenda die in m'n HTC Touch HD zit. Nu wil ik die twee graag met elkaar laten synchroniseren, maar zou niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

arjankol schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:18:
[...]

Kan ik mijn telefoon niet opsturen voor reparatie? Er zit namelijk 24 maanden garantie op. Ik weet dat valschade niet onder de garantie valt, maar misschien kunnen ze dat niet zien.
wat denk je zelf ? er zullen heus wel beschadigingen zitten aande buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
arjankol schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:18:
[...]

wie niet waagt wie niet wint, anders beland hij toch in prullenbak. Ik heb overigens bij mijn vorige telefoon geprofiteerd van de garantie, die is van 3e verdieping naar beneden gevallen. Ik kreeg een hele nieuwe toestel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:38
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:51:
Sinds kort heb ik de agenda/calendar functie van Windows Live mail ontdekt. Hartstikke handig, maar daarnaast gebruik ik ook de agenda die in m'n HTC Touch HD zit. Nu wil ik die twee graag met elkaar laten synchroniseren, maar zou niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit moet doen?
Outlook connector voor Outlook (:P)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
martjah schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:25:
[...]

wat denk je zelf ? er zullen heus wel beschadigingen zitten aande buitenkant.
Hoe weet jij dat nou? De buitenkant is niet beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
bjkmemo8 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:37:
[...]

wie niet waagt wie niet wint, anders beland hij toch in prullenbak. Ik heb overigens bij mijn vorige telefoon geprofiteerd van de garantie, die is van 3e verdieping naar beneden gevallen. Ik kreeg een hele nieuwe toestel _/-\o_
Stond er een custom rom op je touch hd? Ik ben bang dat ik straks de reparatie- en onderzoekskosten moet betalen, omdat er een custom rom op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
arjankol schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:15:
[...]

Stond er een custom rom op je touch hd? Ik ben bang dat ik straks de reparatie- en onderzoekskosten moet betalen, omdat er een custom rom op staat.
Als hij het totaal niet meer doet dan denk ik niet dat ze dus kunnen zien dat je er een custom rom op hebt zitten.
Komen ze er echter tijdens het onderzoek achter dat ie door val schade kapot is gegaan dan moet je neem ik aan wel dokken. Ik heb echter geen idee of een val intern zichtbare schade oplevert... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:55:
Is dit te vertrouwen?

Link pricewatch:
Link belzaak:
Ik was deze ook tegengekomen. Hij stond bij de aanbiedingen, en dus besteld. Nu werd ik vandaag gebeld met de kletspraat: Hij is niet meer leverbaar want het toestel is EOL (End of life) en wordt niet meer geproduceerd. Toen ik aangaf dat hij gewoon leverbaar was toen ik hem bestelde, kreeg ik een vaag antwoord, (Dan zal de site wel even niet gefunctioneerd hebben). Tot gisteren stond het toestel nog steeds op de site, alleen was de levertijd veranderd van direct leverbaar naar leverbaar binnen 3 dagen.

Maar laat het in elk geval duidelijk zijn, de touch HD is EOL! 8)7

Vanwege dit lompe antwoord ga ik ze voorlopig toch houden aan het leveren van het toestel, want ik verwacht dat ie binnenkort gewoon weer op de site zal staan. Prutsers.

[ Voor 5% gewijzigd door Mistraller op 13-01-2010 22:04 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
arjankol schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:15:
[...]

Mijn vorige tel was een nokia n95, zoals ik al zei wie niet waagt wie niet wint. Je kan overigens proberen om bij je provider een regeling te treffen, over dat er eventuele kosten aan verbonden zijn dat jij niet aansprakelijk gestelt kan worden. Wel zwart op wit doen, als ze jou gaan aankaarten dat die regeling via htc gaat vermeld dat gelijk burgerlijk wetboek 7 artikel 17, daarin staat dat de verkoper (jou provider dus) verplichtingen heeft aan jou, in deze artikel staat ook dat alle regeling via verkoper gaat en niet de leverancier (HTC in dti geval)
SUC6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjkmemo8 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:37:
[...]

Mijn vorige tel was een nokia n95, zoals ik al zei wie niet waagt wie niet wint. Je kan overigens proberen om bij je provider een regeling te treffen, over dat er eventuele kosten aan verbonden zijn dat jij niet aansprakelijk gestelt kan worden. Wel zwart op wit doen, als ze jou gaan aankaarten dat die regeling via htc gaat vermeld dat gelijk burgerlijk wetboek 7 artikel 17, daarin staat dat de verkoper (jou provider dus) verplichtingen heeft aan jou, in deze artikel staat ook dat alle regeling via verkoper gaat en niet de leverancier (HTC in dti geval)
SUC6
Ik denk dat als je als je dit forum leest je er wel van overtuigd raakt dat je meestal beter af bent bij HTC zelf dan bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er nog een deel van een binnewerk HTC touch HD liggen?
Het gaat mij om de Simkaarthouder.
De rest(scherm,buitenkant) maakt mij niet uit.
Of weet er iemand een adres voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
-TheNose- schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:06:
[...]

En toch hebben instellingen binnen windows mobile direkt effect op bepaalde functies binnen Android (pin uit, brightness scherm), neem aan dat die functies niet allemaal via de bootloader geregeld zijn?
Dat is op zich wel een goed punt. Maar toch kan ik me haast niet voorstellen dat Android redelijk draait terwijl Windows Mobile op de achtergrond nog gewoon draait. Zou je toch vrij weinig geheugen over moeten houden zou ik zeggen. Iemand uitsluitsel hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:07:
[...]

Outlook connector voor Outlook (:P)
Hmmm.. het is zeker niet mogelijk om die handel te laten synchroniseren zonder dat ik m'n HTC op de PC aansluit?
Ik vind het juist zo handig dat mn hotmail en gmail 'vanzelf' op m'n HTC wordt binnengehaald. Dat kan dus niet met de live-agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Is het mogelijk om, ik heb zojuist de EnergyRom (WM6.5 Sense 2.) geflashed, Nederlandse T9 te krijgen. De menu's in het Nederlands kunnen mij weinig boeien, ik gebruik alleen extreem veel T9, en als dit niet (goed) mogelijk is flash ik vandaag nog een andere Rom (Topix had NL T9 toch?).

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
DM.Aram schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:26:
Is het mogelijk om, ik heb zojuist de EnergyRom (WM6.5 Sense 2.) geflashed, Nederlandse T9 te krijgen. De menu's in het Nederlands kunnen mij weinig boeien, ik gebruik alleen extreem veel T9, en als dit niet (goed) mogelijk is flash ik vandaag nog een andere Rom (Topix had NL T9 toch?).
Ja, dat is wel mogelijk. Hier is het bestand, komt van de Laurentius26 site.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:11:
[...]

Hmmm.. het is zeker niet mogelijk om die handel te laten synchroniseren zonder dat ik m'n HTC op de PC aansluit?
Ik vind het juist zo handig dat mn hotmail en gmail 'vanzelf' op m'n HTC wordt binnengehaald. Dat kan dus niet met de live-agenda?
Ik weet niet of dat Windows Live programma (msn achtig) op de telefoon zelf ook agenda kan syncen. Ik gebruik dat alleen voor m'n mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Gopal schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:38:
[...]

Ja, dat is wel mogelijk. Hier is het bestand, komt van de Laurentius26 site.
Vorige keer heeft dat mijn WM6.5 verpest, maar we gaan het weer met goede hoop proberen. Anders flash ik toch een ander, dus het maakt niet zoveel uit.

_/-\o_ Werkte direct.

[ Voor 5% gewijzigd door DM.Aram op 14-01-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:11:
[...]

Ik synchroniseer mijn google calendar met mijn mobiel via de Active Sync Exchange server. Misschien dat er ook zoiets voor de live-agenda bestaat? Anders kun je misschien over stappen op google calendar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

@Ernst_ Als eerste raad ik je gewoon aan om Google Calendar te gaan gebruiken, werkt goddelijk en Google heeft een Exchange server (m.google.com, inloggen met Google account gegevens). Hier vind je een work-around voor jouw probleem: http://nysicsclubhouse.wo...indows-mobile-iphone-etc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Ik was een beetje aan het rondkijken op XDA en vond dit programma "ContactFix". Voor als je het ook zo vervelend vindt als de achternaam als eerst staat. Stamt uit 2006 maar werkt nog steeds perfect.
Ik had het nodig omdat Gmail contacten worden gesynct Last, First.

http://forum.xda-develope...php?p=972547&postcount=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Zoals gemeld is mijn telefoon 6 januari opgehaald omdat het touch screen in zijn geheel niet meer werkte (mogelijk naar aanleiding van de hele grote newton ring die groter was geworden afgelopen maanden). Bovendien werkte de trilfunctie niet (al na 1 week dan ik het toestel had - half jaar geleden). Vandaag al weer terug (dus maar 9 dagen weg). Hele nieuwe body (niet alleen het scherm dus) erop dus dat is keurig werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DM.Aram schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:34:
@Ernst_ Als eerste raad ik je gewoon aan om Google Calendar te gaan gebruiken, werkt goddelijk en Google heeft een Exchange server (m.google.com, inloggen met Google account gegevens). Hier vind je een work-around voor jouw probleem: http://nysicsclubhouse.wo...indows-mobile-iphone-etc/
Thanks! Je hebt gelijk.. google calendar werkt een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:21
Volgens mij werkt de AEX van Yahoo weer. Ik heb vandaag weer een slotstand van 339.03, wat volgens internet
klopt.

Duurt een maandje maar dan heb je wel weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Niet online
MaZeLe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:58:
Volgens mij werkt de AEX van Yahoo weer. Ik heb vandaag weer een slotstand van 339.03, wat volgens internet
klopt.

Duurt een maandje maar dan heb je wel weer wat.
Inderdaad, bij mij ook weer.
Helaas hebben ze niet even verder gekeken naar aandelen die op de AEX zijn genoteerd, zoals ING.AS. Dus helaas maar een halve fix van Yahoo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

voor de mensen die zich ergeren aan het vertraagd reageren als je een WM6.5 rom wil unlocken nadat je het scherm aanzet..

er is een cab beschikbaar op xda die de vertraging oplost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Niet online
martjah schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 01:12:
voor de mensen die zich ergeren aan het vertraagd reageren als je een WM6.5 rom wil unlocken nadat je het scherm aanzet..

Het zou makkelijker zijn als je even een directe link geeft ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_mister2004
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-04-2023

Als je tegelijkertijd een linkje post is wel net zo handig :P
ik kan hem zelf niet zo snel vinden.

A Specialist is Someone Who is Called at the Last Moment to Share the Blame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Het is een sticky op de XDA Blackstone General forum:

Hier de link

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

jah ik wist niet zeker of je naar xda mocht linken omdat veel dingen op die site in een grijs gebied vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
Ik wil weer de orginele rom en radio op m'n telefoon installeren. Waar kan ik die die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Doe maar even zoeken in dit topic...

[ Voor 11% gewijzigd door Jannibal23 op 19-01-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op één of andere exotische site lijkt me het meest logische?
Of nee, misschien heeft HTC die zelf wel????

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
radio niet dus, anders vroeg ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radio-rom, geen idee, maar hier heb je toch al de originele rom:
http://www.htc.com/www/Su...?p_id=179&cat=2&dl_id=533

Misschien zit er een radio-rom bij, kan ik niet checken, heb geen zin om mijn serienummer op te zoeken. ;)

Als hij er niet bijzit, haal je gewoon eentje van xda-dev af, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
de kans dat die orgineel is lijkt mij klein, ik wil gewoon weer van de garantie kunnen profiteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe maar gewoon die van xda, die zijn ten eerste wel origineel, en ten tweede heb ik nog nooit iemand gezien die zei hierdoor problemen met garantie te hebben gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ik heb destijds de originele HSPL van XDA gehaald en wbt de ROM heb ik die van htc.nl gebruikt.. zo kreeg ik hem gewoon onder garantie gefixed (newton ring)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik denk dat je de originele SPL bedoelt ;)

Ik heb in het begin ook HSPL gebruikt maar gebruik nu eigenlijk al bijna een jaar USPL en ik snap eigenlijk niet waarom mensen nog steeds HSPL pakken.

als je HSPL erop zet en het gaat dan fout, ben je goed de klos. Als je USPL gebruikt, zal je nooit je SPL kapot kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
De eerste Android builds die vanaf NAND booten zijn bij de developers van het HTC-linux team in omloop! Zou prachtig zijn als er binnenkort een testversie geflasht kan worden. Weg met WinMo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Heb je ook een linkje? Is het gewoon het Android Eclair 2.0.1 topic? Vind XDA altijd slecht doorzoekbaar zonder de juiste keywords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

martjah schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:14:
ik denk dat je de originele SPL bedoelt ;)
De originele SPL is ook een complete bootloader en valt ook in die vorm te downloaden, wat het dus een HSPL maakt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 20-01-2010 16:09 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Jannibal23 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:41:
Heb je ook een linkje? Is het gewoon het Android Eclair 2.0.1 topic? Vind XDA altijd slecht doorzoekbaar zonder de juiste keywords.
Dat topic idd daarin werd erover gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
De originele rom en radio kun je terugzetten door simpel de nieuwste rom versie van de HTC site te halen. Als je HSPL hebt gebruikt dan moet je ook je stock SPL terugzetten; meer daarover hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
Ey tweakers, heb vorige week topix 3.0.2 geflashd. Hij is ongelooflijk snel :D ben er tevreden mee. Hier kom de maar gedeelde :P, als ik mijn scherm uit doe en weer aan dan springt de klok heen naar de tijd wat het nu is, je ziet die bladen draaien en dat duurt best land :P. Als ik bijvoorbeeld snel tijd wil checken moet ik 5 seconden wachten tot hij op de juiste tijd zit. Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Xda circuleert daarvoor ergens een fix ja, maar kan je niet direkt zeggen waar :)
Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste