Hoi Medetweakers,
Ben de afgelopen dagen ook maar weer eens weze flashen.
Dutty's Holy Grail geprobeerd, maar had soms last van vastlopers.
EnergyROM Leo en de Leo (maxManilla), maar beide waren erg traag qua scrollen enz.
Voor het eerst MaryOne geprobeerd (de versie van 22 dec 2009) en die loopt best goed moet ik zeggen.
Ik draai het wel in combinatie met
neuDynamicClock zodat de batterij niet zo snel leeg gaat (CPU draait op 256 mhz bij standby).
Met
AdvancedConfig heb ik onder het tabje performance alles op "Advised" gezet en
htcAddicts CleanRAM geinstalleerd.
En met
GFXboost-service hou ik de rendering van het beeld op een laag pitje zodat mijn Touch HD de mooie plaatjes die van origine gemaakt zijn voor de HD2 toch nog behoorlijk vloeiend voorbij scrollen.
Moet zeggen dat het wel soepel loopt, ook de weeranimaties, wat best wel gaaf is (je loopt rond, kijkt op je telefoon hoe laat het is en laat je zien wat voor weer het is op de plek waar je bent. naar de lucht kijken is dus niet meer nodig!!!).
Ben nog een beetje op zoek naar goede tweaks die eyecandy combineren met souplesse.
Update: Na een nachtje slapen zag ik dat de batterij maar 3% achteruit is gegaan, maar alles ineens MEGA sloom liep. Blijkt dus dat een MaryOne rom prima werkt zodra je het net opgestart hebt, maar steeds meer vertraagt. Zelfs na een CleanRAM cleanup.
Ik ga verder zoeken naar een andere ROM
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 27-12-2009 11:06
]