• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Jaeger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:53:
[...]

Ik heb de TS al jaren geleden doorgelezen, en NoData heb ik niet eens geinstalleerd. Toch bedankt voor je reactie, ik had zelf langer moeten nadenken.
Ik had het tegen joejoe1 met betrekking tot de TS en search functie, niet tegen jou :P. Maar ik zie net bij je edit dat het al gelukt is.

PSN-ID : Cenzer

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Ik heb de laurentius rom geinstalleerd, maar ik vind hem gelijk langzaam ogen. Ga nu even Xnor 6.5.3 v1.3NHM proberen.

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:36

martjah

Appel

ik heb sinds vandaag de energyrom 6.5 erop staan (met start menu bovenin) en ik vind het toch wel prettig werken.
Heb zelfs een poging gewaagd om sashimi goed te krijgen zodat bij de volgende flash alles automatisch goed gezet wordt.
ik vind dat gfxboost meestal toch redelijk wat snelheid erbij tovert.

enige nadeel van mijn huidige rom is dat de gps niet werkt, maar dit wordt in de volgende versie gefixed (morgen dus op het internet te vinden als het goed is)

• Jaeger
Nou, heb ook maar even Xnor 6.5.3 v1.3NHM geinstalleerd, maar ook echt fijn werken vind ik het niet.
De standaard rom gaat net effe wat sneller. Daarnaast snap ik niet eens hoe je een sms stuurt met de Xnor rom

Zo heb ook even die energy rom geinstalleerd, dat werkt wel stuk soepeler!

[ Voor 15% gewijzigd door Jaeger op 27-11-2009 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Jaeger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:27:
Nou, heb ook maar even Xnor 6.5.3 v1.3NHM geinstalleerd, maar ook echt fijn werken vind ik het niet.
De standaard rom gaat net effe wat sneller. Daarnaast snap ik niet eens hoe je een sms stuurt met de Xnor rom

Zo heb ook even die energy rom geinstalleerd, dat werkt wel stuk soepeler!
Het smsen werkt net als in andere roms, maar als je de rom zonder HTC messaging gebruikt (waar mijn voorkeur naar uit gaat), dan moet je op all messages klikken. Dan opent hij de messaging client en kun je gewoon smsen.. zonder gebruik van het smsen via htc sense..

de energy rom heeft teveel aangepast aan de stock rom... Alleen Miri en Xnor laten hun ROM zoveel mogelijk als de stock, wat ik zelf heel fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

dempie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:54:
[...]

Toch heb ik dit bij Miri en Xnor ROM's niet... (die laatste is trouwens echt een aanrader!)
bij Mikenificent had ik het probleem van dubbel verstuurde smsjes ook!

ik gebruik sowieso ROM's zonder HTC Messaging, heb gevoel dat dat ook niet helemaal zonder bugs is!
In 6.0 heb je daar geen last van... werkt trouwens ook veel sneller dan 4.0 en 5.0 en stabieler!!
Batterij gaat lang mee (2 dagen minimaal) en verder nog geen bugs kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Zoals ik al zei heb ik de energyrom geïnstalleerd maar smsen is nog steeds drama. Of het duurt lang tot hij verzendt, en als hij verzendt verstuurt tie vaak dubbel, en net zelfs ontving iemand hem 4x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

bij mij heb ik geen problemen met het smsen.

ik heb dezelfde rom

komen de smsjes ook 4x terug op je rekening ofniet ?

[ Voor 30% gewijzigd door martjah op 27-11-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Jaeger schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:57:
Zoals ik al zei heb ik de energyrom geïnstalleerd maar smsen is nog steeds drama. Of het duurt lang tot hij verzendt, en als hij verzendt verstuurt tie vaak dubbel, en net zelfs ontving iemand hem 4x.
woon je miss ook in een gebied waar het bereik wat minder is?
Daar willen sommige roms ook wel eens vervelend mee omgaan qua dubbel verzenden (is mijn ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

nieuwe rom van energyrom staat online =) met werkende gps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Laatst online: 02-09 22:37
Met de vorige Energyrom (6.5 build 21876) had ik ook problemen met de GPS. Ik heb de nieuwe Energyrom (6.5 build 21877) vandaag geflasht en de GPS doet het inderdaad weer :)
Ben opzich wel tevreden met de snelheid; alleen de Landscape modus van de music tab werkt een beetje langzaam (maar wel sneller dan bij andere roms)

Hoe zit het eigenlijk met de stabiliteit/snelheid van de nieuwere 28xxx builds? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

de 28xxxx is toch met de startmenu beneden ? dat vond ik iig niet fijn omdat ik een aantal programma's daardoor niet kon gebruiken.

ik ben wel goed te spreken over shashimi... gisteren van rom 21876 naar 21877 gegaan en alle programma's/snelkoppelingen etc stonden er binnen 5 minuten op (incl. activatie van de programma's zoals G-alarm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
dempie schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:43:
[...]

woon je miss ook in een gebied waar het bereik wat minder is?
Daar willen sommige roms ook wel eens vervelend mee omgaan qua dubbel verzenden (is mijn ervaring)
Ik woon in Rotterdam centrum dus het bereik zal het probleem niet zijn, daarnaast geeft hij in Breda dezelfde problemen.
martjah schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:14:
bij mij heb ik geen problemen met het smsen.

ik heb dezelfde rom

komen de smsjes ook 4x terug op je rekening ofniet ?
Geen idee, heb onbeperkt smsen.

Ik denk dat ik binnenkort de nieuwste energy Rom maar eens ga proberen.
Heb nu helaas wat problemen met de windows 7 drivers op mijn laptop, terwijl op mijn PC waar windows 7 ook opstaat ik geen problemen heb.Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HANSXDA65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:50
Vraag mbt aantal voicemails. Ik lees dat normaliter de parameter HCKU\System\State\Messages\vmail\Total\Unread\Count het aantal nog niet afgeluisterde voicemail berichten staat. Echter op mijn telefoon zie ik deze waarde niet aangepast worden. Weet iemand of de HTC HD hier anders mee omgaat of welke parameter dan deze waarde bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
accountabc schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:06:
Met de vorige Energyrom (6.5 build 21876) had ik ook problemen met de GPS. Ik heb de nieuwe Energyrom (6.5 build 21877) vandaag geflasht en de GPS doet het inderdaad weer :)
Ben opzich wel tevreden met de snelheid; alleen de Landscape modus van de music tab werkt een beetje langzaam (maar wel sneller dan bij andere roms)

Hoe zit het eigenlijk met de stabiliteit/snelheid van de nieuwere 28xxx builds? Iemand hier ervaring mee?
Ben benieuwd hoelang de batt meegaat.
Is ie veel sneller of valt het wel mee.

[ Voor 9% gewijzigd door bigpapa op 01-12-2009 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Probleem is dat de snelheid en batterijverbruik met een nieuwe ROM moeilijk te bepalen is.
Het apparaat is dan helemaal schoon: Dus sneller.
En heeft vaak nog geen applicaties die frequent dingen op het internet gaan zoeken: Dus verbruikt weinig.
Er is pas iets over de snelheid en batterijverbruik te vermelden als er weer een paar weken mee gewerkt (gespeeld ;)) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen ik heb een vraagje,

Mijn HTC USB kabel is defect. Nu wil ik een nieuwe USB kabel kopen, alleen kom ik iets vreemds tegen.

Via pricewatch kwam ik langs bij dit product:

http://www.digitalsonline...CM-DCU100/scm-dcu100.html

Als ik goed kijk en een groter plaatje hiervan neem:

Afbeeldingslocatie: http://www.phonehouse.se/productimages/HTCMINIUSBDAT_zoom.jpg

Dan zie ik dat de mini uiteinde van deze kabel niet overeenkomt met de usb aansluiting van de HD

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarezone.com.au/img/data/articles/2008/2708/HTC_TouchHD_02.JPG

Dat is erg vreemd want onder "Geschikt voor" staat er op die site van die webwinkel dat het ook geschikt is voor de HTC touch HD :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:18:
Hey iedereen ik heb een vraagje,

Mijn HTC USB kabel is defect. Nu wil ik een nieuwe USB kabel kopen, alleen kom ik iets vreemds tegen.

Via pricewatch kwam ik langs bij dit product:

http://www.digitalsonline...CM-DCU100/scm-dcu100.html

Als ik goed kijk en een groter plaatje hiervan neem:

[afbeelding]

Dan zie ik dat de mini uiteinde van deze kabel niet overeenkomt met de usb aansluiting van de HD

[afbeelding]

Dat is erg vreemd want onder "Geschikt voor" staat er op die site van die webwinkel dat het ook geschikt is voor de HTC touch HD :?
Je kunt die ook gewoon gebruiken, de uitgang die je op de touch HD ziet is de htc variant van mini usb. Deze is echter wel compliant met de officiele mini usb :)

Ik gebruik het zelf ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe jezelf een plezier en haal bij de zaak om de hoek een mini-usb van 1.5€.
Je hebt hem sneller in huis, kost veel minder en werkt even goed! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 03:29
En lees de startpost?
* HTC's ExtUSB aansluiting is volledig compatible met Mini-USB kabels en aansluitingen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Kwam er gister alleen achter dat ik via een tweedehands kabel geen activesync kon doen, of de telefoon in 'disk mode' zetten. :/

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
tdw schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:00:
Kwam er gister alleen achter dat ik via een tweedehands kabel geen activesync kon doen, of de telefoon in 'disk mode' zetten. :/
Lijkt me onzin, kabel is kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Ik heb gisteren maar eens de Miri WM 6.5 21882 :: V 32.0 rom geinstalleerd,
Zeker aan te raden! werkt lekker soepel en geen gps problemen zoals bij de energy rom.

Ik weet alleen niet hoe ik my location gedeelte werkend moet krijgen? Dit is me nog bij geen een rom gelukt. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:56
Fire69 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:38:
Doe jezelf een plezier en haal bij de zaak om de hoek een mini-usb van 1.5€.
Je hebt hem sneller in huis, kost veel minder en werkt even goed! :P
Och, bij de Belcompany hebben ze een officiële HTC ExtUSB voor 5 euro :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:05:
Zeker aan te raden! werkt lekker soepel en geen gps problemen zoals bij de energy rom.

Ik weet alleen niet hoe ik my location gedeelte werkend moet krijgen? Dit is me nog bij geen een rom gelukt. Iemand enig idee?
Dat werkt alleen via wi-fi. Je moet dus, voordat je gaat updaten, wifi aan doen en dan pas weet ie waar je bent. Het gekke is, je hoeft geen verbinding te hebben met een wifi router, alleen wifi aanzetten (data connection natuurlijk wel dan) en that's it.
Ikzelf gebruik dat bijna nooit, ik heb gewoon de dichtsbijzijnde stad ingesteld als standaardlocatie, plus nog een aantal steden waar ik bijna iedere dag ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Zijn er al mensen die de laatste dutty rom hebben geinstalleerd met de LEO functionaliteit?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:51

Wirehub

Blaat

HawVer schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:46:
Zijn er al mensen die de laatste dutty rom hebben geinstalleerd met de LEO functionaliteit?
niet geprobeerd, draai zelf Mikenificent 6.0 [25.11.09][Build 28002][LEO 1.48]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544993

draaid wel aardig maar niet optimaal, beetje schokkerig

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik draai nu zelf dutty rom WM 6.5 en de bijbehorende touchflow. Alleen ik vind het allemaal niet erg soepel lopen. En nu hoop dat ik dat nieuwste wel zonder problemen draait. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Wirehub schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:39:
[...]

niet geprobeerd, draai zelf Mikenificent 6.0 [25.11.09][Build 28002][LEO 1.48]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544993

draaid wel aardig maar niet optimaal, beetje schokkerig
Heb eergisteren de FLASHBACK 1.0 rom van mikenificent erop gezet (te vinden op de site van mike..) en deze draait echt als een zonnetje..geen enkele vasttloper oid.
Is in principe dezelfde als de 6.0 alleen gebaseerd op windows 6.5 ipv 6.5.3 geloof ik..
In combinatie met de radio 1.14 is het batterijverbruik ook heel aardig..een dag of 2 intensief gebruik redt ie wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
HawVer schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:47:
Ik draai nu zelf dutty rom WM 6.5 en de bijbehorende touchflow. Alleen ik vind het allemaal niet erg soepel lopen. En nu hoop dat ik dat nieuwste wel zonder problemen draait. :)
Heb je de Holy Grail versie of niet?? Die Holy Grail versie schijnt veel minder te haperen als de gewone Leo. Als dit zo is ga ik per direct switchen.. Wordt er een btje gek van namelijk...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 08:34
Jaeger schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:05:

Bij alarm en tijd kun je je standaard locatie instellen in het 1e tabblad dus links onderin (naast tijd en alarm instelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

wvkreg schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:48:
[...]

Bij alarm en tijd kun je je standaard locatie instellen in het 1e tabblad dus links onderin (naast tijd en alarm instelling)
gps problemen zijn allang verholpen bij de energyrom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
wvkreg schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:48:
[...]

Ja maar dat is niet de bedoeling, hij moet het gewoon zelf opsporen. Als ik altijd in een zelfde stad zou zijn zou het niet erg zijn. De wifi oplossing werkt idd goed, maar blijft omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
even over die kabels: Het is grote onzin dat je alleen met officiele HTC usbkabels verbinding kan maken; Dit kan namelijk gewoon met elke mini-usb kabel, zelfs met chinese 5 eurocentkabels... Als je een mini-usb kabel hebt die niet werkt dan is het heel simpel: je kabel is kapot :P

Ik heb de afgelopen week best veel roms geflashed, en ik ben tot de conclusie gekomen dat de meeste erg traag zijn, en dat vind ik zelf erg irritant. Ik ben nu dus op zoek naar een manilla 2.1 6.5 rom die wel een beetje snel werkt.
De versies de ik tot nu toe heb geprobeerd die Sense 2.5 draaien zijn soieso allemaal nogal traag, de 2.1 versies werken wel redelijk. Ik draai nu de Manilla 2.1 6.5.3 Energyrom, maar die is vandaag nu al 3 keer vastgelopen dus ik ga dadelijk maar weer een nieuwe proberen. Ik denk dat ik de normale 6.5 Energyrom met Manilla 2.1 er maar eens op ga zetten.
Ik heb de nieuwe topix 6.5 beta4 met manilla 2.1 ook getest, en die werkte best wel snel; het enige nadeel vond ik dat er vrij weinig applicaties met de standaard versie worden meegeleverd (iets wat ik erg fijn vind aan de Energyrom series)
@tiestvs: kun je met die Flashback 1.0 rom van mikenificent een beetje soepel door de tabbladen van Manilla scrollen of gaat dat traag (blijft de slider "hangen" als je hem opzij sleept of blijft ie "onder je vinger")? Ik zoek namelijk een rom waarbij Manilla lekker soepel werkt

[ Voor 28% gewijzigd door accountabc op 02-12-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:58:
Help!

Mijn T9 'onthoudt' de door mij zelf ingegeven woorden niet!
De woorden welke niet bekend zijn in mijn T9, en welke ik dus dmv 'toevoegen' toevoeg aan de woordenlijst, lijken steeds na een paar uur wel uit het T9 geheugen te zijn verdwenen..

Is er hiervoor toevallig een oplossing? Best frustrerend, om steeds weer dezelfde woorden (o.a. mn naam) toe te moeten gaan voegen..
Heb je dit probleem al verholpen?
Ik heb namelijk hetzelfde, ben er zo zat van, dat ik denk om terug te gaan naar WM 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
accountabc schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:34:
even over die kabels: Het is grote onzin dat je alleen met officiele HTC usbkabels verbinding kan maken; Dit kan namelijk gewoon met elke mini-usb kabel, zelfs met chinese 5 eurocentkabels... Als je een mini-usb kabel hebt die niet werkt dan is het heel simpel: je kabel is kapot :P

Ik heb de afgelopen week best veel roms geflashed, en ik ben tot de conclusie gekomen dat de meeste erg traag zijn, en dat vind ik zelf erg irritant. Ik ben nu dus op zoek naar een manilla 2.1 6.5 rom die wel een beetje snel werkt.
De versies de ik tot nu toe heb geprobeerd die Sense 2.5 draaien zijn soieso allemaal nogal traag, de 2.1 versies werken wel redelijk. Ik draai nu de Manilla 2.1 6.5.3 Energyrom, maar die is vandaag nu al 3 keer vastgelopen dus ik ga dadelijk maar weer een nieuwe proberen. Ik denk dat ik de normale 6.5 Energyrom met Manilla 2.1 er maar eens op ga zetten.
Ik heb de nieuwe topix 6.5 beta4 met manilla 2.1 ook getest, en die werkte best wel snel; het enige nadeel vond ik dat er vrij weinig applicaties met de standaard versie worden meegeleverd (iets wat ik erg fijn vind aan de Energyrom series)
@tiestvs: kun je met die Flashback 1.0 rom van mikenificent een beetje soepel door de tabbladen van Manilla scrollen of gaat dat traag (blijft de slider "hangen" als je hem opzij sleept of blijft ie "onder je vinger")? Ik zoek namelijk een rom waarbij Manilla lekker soepel werkt
Probeer Miri V32.0 eens, erg fijne rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:34:
[...]

Heb je dit probleem al verholpen?
Ik heb namelijk hetzelfde, ben er zo zat van, dat ik denk om terug te gaan naar WM 6.1
Helaas, ik ben nog steeds geen oplossing tegen gekomen... Baal daar ook flink van!
Wellicht dat iemand hier ons verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
DaFreakR schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:01:
[...]

Probeer Miri V32.0 eens, erg fijne rom!
Helemaal mee eens! Zelf heb ik [26.11.2009] Miri WM 6.5 21882 :: V 32.0 [ONLINE] erop staan.
http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=856
Ik heb de premium gedownload want daar zaten nog wat extra programma's bij, zie site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Ik heb mijn vraag elders gesteld maar kreeg geen antwoord ik hoop dat ik hier wat wijzer wordt,Gaat wel om een touch 2 met wm 6.5.

Als ik email ophaal in wm 6.5 dan worden mij oude mailtjes vanzelf gewist uit postvak in, ze staan ook niet in verwijderde items.

Ik heb reeds wat instellingen verandert.zoals
-opslag kaart gebruiken voor bijlagen.
-verwijderde items handmatig leeg maken.

Ik hoop dat iemand die mij de oplossing kan geven zodat de email bewaard blijven en ik ze handmatig kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

heb je oook ingesteld van welke leeftijd de mailtjes mogen zijn.
24uur? 7 dagen ? 14 dagen ? 30 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Nee ,,heb ik niet en kan ook nergens vinden waar ik dat kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

plaster schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:58:
Nee ,,heb ik niet en kan ook nergens vinden waar ik dat kan doen.
dan zoek dat maar eens op bij de instellingen van je e-mail account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Martjah bedankt voor je hulp, er zitten vier tabbladen achter de opties, geen geeft aan wat jij bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 13:48
plaster schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:35:
Ik heb mijn vraag elders gesteld maar kreeg geen antwoord ik hoop dat ik hier wat wijzer wordt,Gaat wel om een touch 2 met wm 6.5.

Als ik email ophaal in wm 6.5 dan worden mij oude mailtjes vanzelf gewist uit postvak in, ze staan ook niet in verwijderde items.

Ik heb reeds wat instellingen verandert.zoals
-opslag kaart gebruiken voor bijlagen.
-verwijderde items handmatig leeg maken.

Ik hoop dat iemand die mij de oplossing kan geven zodat de email bewaard blijven en ik ze handmatig kan verwijderen.
Je kunt bij mail instelling opgeven hoeveel dagen je wil bewaren. Als dat op 1 staat, dan 'verlies' je dus mail van gisteren en ouder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
accountabc schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:34:
Hallo,

draai inmiddels al een dag of 5 geloof ik de FLASHBACK rom..en hij draait super!!
Nog geen enkele vastloper gehad..echt de beste nl-rom van dit moment.
En de slider volgt je vinger feilloos, heb net ff een keer of 10 helemaal van links naar rechts geslidered en weer terug..en hij bljift volgen.
Geheugen gebruik ligt zo rond de 65-70%....wel acceptabel vind ik.
Je kan hem geloof ik alleen van de site van mike halen en (nog) niet van xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
purper schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:58:
[...]

Je kunt bij mail instelling opgeven hoeveel dagen je wil bewaren. Als dat op 1 staat, dan 'verlies' je dus mail van gisteren en ouder...
Let op wm 6.5 .

:) En ik zoek bij -de account instellingen,..-mail instellingen en extra/opties...maar er staat nergens de optie hoeveel dagen ik de mail wil bewaren.Zie ik dan iets over het hoofd.... :? }:O ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:20
Het is een beetje verstopt in 6.5. Ga naar e-mail tab: dan kiezen voor inbox. In je inbox kies menu - tools - options. Dan klik je je e-mail account aan en daar kan je allerlei instellingen wijzigen, waaronder grootte downloads van e-mails en bijlagen en het aantal dagen waarop je e-mail bewaard blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Jannibal bedankt voor je bijdrage.

Bericht downloaden: heb ik daar gewijzigd in : van de afgelopen drie dagen.

en bij geavanceerde isnstellingen ;op de server houden.

onder "instellingen voor d-load grootte ,kan ik twee opties wijzigen nl, bericht indeling (html)
en download limiet voor berichten: die heb ik op volledig bericht.
Ik zie nergens de aantal dagen waarop je email bewaard staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Zijn er mensen met vodafone en WM6.5 die kunnen mmsen ?

Ik krijg het maar niet voor elkaar, heb de instellingen van de vodafone site overgenomen en krijg het niet voor elkaar :(
gewoon live werkt zonder problemen (als vodafone niet plat ligt :P)

ohja en ik heb de energyrom 6.5

[ Voor 6% gewijzigd door martjah op 03-12-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
Ik ben al een tijdje op zoek om meer icoontjes in me start menu te krijgen. Aangezien er maar een gelimiteerd aantal startmenu items inpassen, zou ik bijvoorbeeld submappen willen aanmaken, maar standaard kan dat niet.

Ik ben dat ooit wel eens tegengekomen ergens op xda maar nergens meer terug gevonden. Iemand een idee?

Ik draai zelf nog WM6.1 en stock rom.

[ Voor 5% gewijzigd door quicksilvernet op 04-12-2009 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
plaster schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:17:
Jannibal bedankt voor je bijdrage.

Bericht downloaden: heb ik daar gewijzigd in : van de afgelopen drie dagen.

en bij geavanceerde isnstellingen ;op de server houden.

onder "instellingen voor d-load grootte ,kan ik twee opties wijzigen nl, bericht indeling (html)
en download limiet voor berichten: die heb ik op volledig bericht.
Ik zie nergens de aantal dagen waarop je email bewaard staan.
Je moet de inbox op je HD zien als een kopie van je inbox op je pc(server.
Als je daar bij berichten downloaden bv 3 dagen inzet dan gaat hij kijken bij de inbox van je pc(server), en geeft vervolgens de berichten weer tussen nu en 3 dagen geleden.

Het op server houden betekent dat als je berichten op je HD verwijdert deze niet helemaal van de server gegooid worden maar hier blijven zodat je met het mailprogramma op je pc deze berichten ook nog kan downloaden.

Als je bepaalde berichten altijd in je inbox op je HD wilt houden moet je instellen bij "planning voor verzenden/ontvangen" berichten downloaden ALLE.

Je moet dan ook zorgen dat je deze berichten niet verwijderd uit je inbox op je pc, want dan zijn ze op je HD ook weg.

Deze instellingen kun je vinden door in je inbox rechtsonder op MENu te drukken, vervolgens onder EXTRA op OPTIES. Klik dan op de accountnaam waar het om gaat. Hier zie je 3 mogelijkheden, bij de middelste (planning voor verzenden/ontvangen) kun je aangeven welke berichten je wilt downloaden en onder geavanceerd (onderaan) waar je de verwijderde berichten wilt laten..

Ik hoop dat je het een beetje duidelijk vind??

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Hoi,

Ik vindt jouw uitleg niet alleen een beetje duidelijk maar ook leerzaam.

Ik wist nl niet dat als je de inbox bericht van je PC verwijdert ook niet meer zichtbaar worden op de HD.
Ik heb nu "planning voor verzenden/ontvangen" berichten downloaden op ALLE gezet.

als ik nu een mail naar mezelf stuur en deze op mijn thuis verwijder zie ik inderdaad niets binnen komen op mijn HD,
En als ik die niet thuis verwijder dan komt het inderdaad op de HTC binnen.

Maar nu ..even afwachten hoe het morgen gaat als het mailtje dan nog in de inbox blijft staan en niet vanzelf wordt gewist als ik op verzenden en ontvangen druk.

Ben ik nou zo dom of is de configuratie van wm 6.5 in dit geval wat onduidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
plaster schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:17:
......................
Maar nu ..even afwachten hoe het morgen gaat als het mailtje dan nog in de inbox blijft staan en niet vanzelf wordt gewist als ik op verzenden en ontvangen druk.

Ben ik nou zo dom of is de configuratie van wm 6.5 in dit geval wat onduidelijk?
Zolang het mailtje in de inbox op je pc bljift staan, blijft deze ook op je HD zichtbaar.
Tenzij je hem op je HD verwijderd, met verzenden/ontvangen wis je als het goed is niets.
Het enigste wat gewist kan worden is je map verwijderde items, maar je kan ook dit instellen of deze autmatisch met verzenden/ontvangen geleegd moet worden of dat je dat handmatig wil doen.

Zet je je HD nu op 30 dagen ipv ALLE dan gaat hij de mailtjes ouder dan 30 dagen van je HD gooien.

Het is ff uitvinden ja...maar eigenlijk is het in wm6.5 niet veel anders dan in wm6.0.
Maar door de touchflo is het wat meer verstopt.
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Klasse _/-\o_ ,..bedankt voor je duidelijke informatie.(..en het uitvinden is eigenlijk ook wel erg leuk.)

[ Voor 43% gewijzigd door plaster op 04-12-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
mijn Blackstone is kaduuk... Het scherm wil niet meer aan (ook niet in het bootloader scherm) De telefoon start wel gewoon op (ik kan een activesync verbinding krijgen). Ook trilt de telefoon als je de "hardware" touchscreenknoppen indrukt. Heb alles geprobeerd, 2 verschillende custom roms geflasht, hard resets, batterij uit het toestel laten voor een dag, niks helpt... Het is me inmiddels gelukt om de stock rom, radio en spl naar de blackstone te flashen (heb de nieuwste rom van de htc site gehaald en spl versie 1.14 van XDA) zodat ik garantie kan claimen. Er loopt een topic over op XDA, en bij de mensen daar met hetzelfde probleem wordt het toestel binnen garantei vervangen.

ik had een vraagje: Wat is eigenlijk de standaard SPL versie van Stock Blackstones? Ik wil namelijk wel graag een versie die standaard wordt meegeleverd, want ik wil niet dat ze erachter komen dat ik custom firmwares heb gebruikt, omdat je garantie dan kan vervallen.. Op XDA stonden namelijk 4 versies (1.13, 1.14, 1.15 en 1.54). zou iemand even in zn bootloader kunnen kijken welke spl versie hij heeft? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Mijne is ook kaduuk :') Ik denk dat de connector kapot is, aangezien hij niet meer aan gaat en ook het oplaadlampje niet meer gaat branden als ik hem aan het lichtnet hang ;( Iemand een idee om hem buiten de connector om op te laden? USB kabel strippen en dan met de + en de - van de batterij verbinden, of zitten er normaal (intern) weerstandjes tussen oid?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravebart schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:55:
Mijne is ook kaduuk :') Ik denk dat de connector kapot is, aangezien hij niet meer aan gaat en ook het oplaadlampje niet meer gaat branden als ik hem aan het lichtnet hang ;( Iemand een idee om hem buiten de connector om op te laden? USB kabel strippen en dan met de + en de - van de batterij verbinden, of zitten er normaal (intern) weerstandjes tussen oid?
Ik ben bang dat je dan je batterij op zal blazen 8)7 , ik heb ff gekeken en op mn batterij stond 3,7V. USB is 5V dus ik denk dat dat niet zal werken. Misschien lukt het met een andere oplader ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo'n batterij-oplaad-stationnetje halen om je batterij op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:46:
[...]

Ik ben bang dat je dan je batterij op zal blazen 8)7 , ik heb ff gekeken en op mn batterij stond 3,7V. USB is 5V dus ik denk dat dat niet zal werken. Misschien lukt het met een andere oplader ofzo...
Mmh, eens kijken of ik ergens zo'n charger heb die je op voltage in kan stellen :)
Fire69 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:40:
Zo'n batterij-oplaad-stationnetje halen om je batterij op te laden?
Vind ik een beetje zonde als blijkt dat er iets anders stuk is :P Misschien is het mn batterij zelf wel, wie zal het zeggen. Of brandt dan het opladerlampje nog wel? Oftewel; kan je je mobiel gebruiken zonder batterij (uiteraard wel aan het lichtnet aangesloten)?

En het was ook meer zodat ik ff tijd had om de zooi op mn mobiel te back-uppen, alvorens hem op te sturen voor reparatie :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bravebart op 06-12-2009 00:29 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
tiesvts schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:37:
[...]

Zolang het mailtje in de inbox op je pc bljift staan, blijft deze ook op je HD zichtbaar.
Tenzij je hem op je HD verwijderd, met verzenden/ontvangen wis je als het goed is niets.
Nou :)
.. heb het een dag aangezien met de instellingen zoals geadviseerd, maar de 1 dag oude mailtjes op mijn htc worden nog steeds gewist als ik op verzenden/ontvangen druk.
Gezemel he. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-07 17:38
Bravebart schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:55:
den haag? ik heb een losse batterijoplader en losse accus voor de blackstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
micheldenhaag schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:41:
[...]

den haag? ik heb een losse batterijoplader en losse accus voor de blackstone.
Ik probeer het nu ff met een universeel oplader op 3.5V, maar als dat niet mocht te werken lijkt me dat een puicke optie _/-\o_

Nou ik heb ff het nodige testwerk gedaan (lang leven de multimeter _O_) Mn batterij is ok, de connectie lader<>batterij is ook ok, dus ik denk dat de connectie batterij<>mobiel stuk is. Waardoor mn batterij dus wel oplaadt, maar mn mobiel toch niet aangaat. Nou is hij van eind januari dit jaar, dus het wordt gewoon garantiewerk denk/hoop ik :)

[ Voor 34% gewijzigd door Bravebart op 06-12-2009 18:07 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Bravebart schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:00:
[...]

Ik probeer het nu ff met een universeel oplader op 3.5V, maar als dat niet mocht te werken lijkt me dat een puicke optie _/-\o_

Nou ik heb ff het nodige testwerk gedaan (lang leven de multimeter _O_) Mn batterij is ok, de connectie lader<>batterij is ook ok, dus ik denk dat de connectie batterij<>mobiel stuk is. Waardoor mn batterij dus wel oplaadt, maar mn mobiel toch niet aangaat. Nou is hij van eind januari dit jaar, dus het wordt gewoon garantiewerk denk/hoop ik :)
Het kan ook zijn dat je knopje bovenop kapot is. Daarmee moet je m toch inschakelen... volgens mij is dat een logischer optie. Omdat je daar vaak op drukt is dat mijn inziens storingsgevoeliger dan de accuaansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
micheldenhaag schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:22:
[...]

Het kan ook zijn dat je knopje bovenop kapot is. Daarmee moet je m toch inschakelen... volgens mij is dat een logischer optie. Omdat je daar vaak op drukt is dat mijn inziens storingsgevoeliger dan de accuaansluiting.
Is ook een optie :Y Maar nadat ik hem opgeladen had kapte hij ermee :P Ik trok de stekker eruit en toen bleef het lampje bovenop branden en hij ging niet meer aan. Dus ik drukte hem 10 sec in, zodat hij zich uitschakelde en daarna heeft hij niks meer gedaan. Maargoed, als dat het is moet hij ook sowieso gerepareerd worden :) Op een andere manier aanzetten kan zeker niet? :$

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Probeer het resetknopje aan de binnenkant - ik weet niet zeker of het werkt maar ik denk het wel.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
tdw schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:06:
Probeer het resetknopje aan de binnenkant - ik weet niet zeker of het werkt maar ik denk het wel.
Al geprobeerd en dat haalde niks uit jammergenoeg :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:50
Bravebart schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:35:
[...]

Al geprobeerd en dat haalde niks uit jammergenoeg :)
Batterij eruit halen. Na één uur weer erin stoppen, en kijk of hij het dan wél doet....
Indien geen resultaat, batterij er 24 uur uit laten en dan weer proberen.

Dan weet je zeker of je toestel defect is of niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Alper587 op 07-12-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vervelend probleem op men htc hd. Hij verzendt geen smsen meer. Ik krijg hierover geen foutmelding maar niemand ontvangt ze. Enig idee hoe dit kan opgelost worden. Het gaat om htc hd met wm 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:57:
Ik zit met een vervelend probleem op men htc hd. Hij verzendt geen smsen meer. Ik krijg hierover geen foutmelding maar niemand ontvangt ze. Enig idee hoe dit kan opgelost worden. Het gaat om htc hd met wm 6.5
had je dit al de hele tijd ?

andere rom proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:25:
[...]

had je dit al de hele tijd ?

andere rom proberen ?
Neen , sinds vandaag heb hem ongeveer 2 weken nu.
Van Roms ofzo weet ik niet veel. De rom versie die er nu opstaat is 1.56.47501 WWE. En er staat wm6.5 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

wm6.5 staat normaal niet op een Touch HD, deze heeft iemand er dus op geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:33:
[...]

Neen , sinds vandaag heb hem ongeveer 2 weken nu.
Van Roms ofzo weet ik niet veel. De rom versie die er nu opstaat is 1.56.47501 WWE. En er staat wm6.5 op.
Hard reset en/of andere ROM erop knallen (eerste even PIM backup gebruiken om je contacten enzo te saven op je storage card).
En als je een WinMo-nono bent zou ik terug laten flashen naar stock-rom en dan vooral lekker genieten van je standaard HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Alper587 schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:10:
[...]

Batterij eruit halen. Na één uur weer erin stoppen, en kijk of hij het dan wél doet....
Indien geen resultaat, batterij er 24 uur uit laten en dan weer proberen.

Dan weet je zeker of je toestel defect is of niet.
Allebei gedaan en dat haalde niks uit :P Dus hij is nu onderweg naar HTC :7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
het is mij inmiddels gelukt om de stock SPL en stock ROM naar mijn toestel te flashen; morgen gaat die van mij weg voor reparatie. Nu maar hopen dat hij onder de garantie wordt gerepareerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Ik heb sinds gisteren diverse panels van de SE Xperia X2 op mijn HD gezet, hoewel het soms crasht werkt het erg soepel! Heb er een video'tje van gemaakt http://www.youtube.com/watch?v=QI-qEI9AcJw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Fitz schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:25:
Ik heb sinds gisteren diverse panels van de SE Xperia X2 op mijn HD gezet, hoewel het soms crasht werkt het erg soepel! Heb er een video'tje van gemaakt http://www.youtube.com/watch?v=QI-qEI9AcJw
waar heb je die vandaan gehaald?
en wat is soms crashen? dagelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Vandaag is het nog niet vastgelopen, gisteren regelmatig, waarschijnlijk omdat ik er veel mee aan t klooien was :P

Je kan het downloaden via htcpedia.com -> apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Die van mij gaat donderdag ook retour naar HTC. Ik wist overigens niet dat er 2 jaar garantie op het toestel zit. HTC doet ook helemaal niet moeilijk over aankoopfactuur. Ongeacht wie dat ding heeft, zij kijken naar het serienummer en zien dan dat ie nog in garantie is. Ik heb hem namelijk half jaar geleden overgenomen van een medetweaker.

Kan niet anders zeggen dan dat ik toch een zeer nette en correcte bedoeling is waar een hoop bedrijven nog iets van kunnen leren.

Reden dat ie teruggaat overigens is dat er steeds meer stof achter de touch-screenlaag van het scherm komt. Ik bewaar hem altijd in de pouch en dan in mijn broekzak en ik gebruik nooit het pennetje. Zou dus verwachten dat het met het stof wel mee zou vallen, maar dat is dus niet het geval.

Ben ik dus ook meteen wel benieuwd: hoe bewaren mensen hier hun HD overdag? In de pouch? Los in je broekzak? Anders?

[ Voor 13% gewijzigd door Dexter op 08-12-2009 16:46 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik heb de mijne altijd los in de broerzak (niks anders in dezelfde zak) en ik heb het scherm altijd aan de binnenkant zitten, dus richting mijn been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem in een leren etui van Krusell. Volledig beschermd. Geen screenprotection nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 21:10
ik heb hem ook los in me broekzak en dan scherm tegen me lichaam aan en verders niks in me zak

en in me werkbroek zit die in dat zwarte stoffe hoesje en dan in een klein vakje bij me knie zegmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de search gebruikt, wel wat antwoorden gevonden maar niet de juiste.

mijn scherm reageert niet meer, wanneer het licht gedimt is en ik erop druk licht het wel weer fel op, maar ik kan mijn pincode niet meer intoetsen.

ik heb niet in de regen gebeld, ook is er geen vocht in gekomen. harde reset en verschillende keren de batterij eruit gehaald is ook geen oplossing. ik heb de laatste firmware update, en tot nu toe nooit problemen gehad.

iemand nog een tip?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:12

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik draag hem in een LowePro tasje voor aan mijn riem. Koop altijd LowePro/LoweAlpine tassen als ik met iets duurs moet sjouwen. Niet goedkoop, wel goed.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Deze is ook wel cool toch, heb er zeld één vd touch 2 besteld.

[ Voor 44% gewijzigd door plaster op 08-12-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:35:
ik heb de search gebruikt, wel wat antwoorden gevonden maar niet de juiste.

mijn scherm reageert niet meer, wanneer het licht gedimt is en ik erop druk licht het wel weer fel op, maar ik kan mijn pincode niet meer intoetsen.

ik heb niet in de regen gebeld, ook is er geen vocht in gekomen. harde reset en verschillende keren de batterij eruit gehaald is ook geen oplossing. ik heb de laatste firmware update, en tot nu toe nooit problemen gehad.

iemand nog een tip?!
als je op willekeurige plaatsen duwt, reageerd ie dan niet toevallig op een andere plek op het scherm ?
Ik zou een keer stevig duwend overal over het scherm wrijven, mayb blijft ie ergens hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
@vr6piloot. kijk even op het xda-developers forum. Ik denk dat daar wel een topic over loopt. (Is alleen atm wel offline)

Vandaag ging ik dus terug naar de winkel om mn HD te laten reparen omdat het scherm niet meer aan wil. De man achter de balie haalt de accu er 2 seconden uit, stopt hem er weer in en de telefoon gaat gewoon aan 8)7
best raar, ik heb de accu er echt 20 keer uitgehaald - geen resultaat. Kom ik thuis, doet het scherm het weer niet... morgen nog maar een keer langs de winkel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fitz schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:29:
Vandaag is het nog niet vastgelopen, gisteren regelmatig, waarschijnlijk omdat ik er veel mee aan t klooien was :P

Je kan het downloaden via htcpedia.com -> apps
ik kan hem toch echt niet vinden tussen de lijst van apps! kun je iets specifieker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:01:
[...]

ik kan hem toch echt niet vinden tussen de lijst van apps! kun je iets specifieker zijn?
Eigenlijk bedoelt voor de touch pro2, maar werkt ook gewoon op de blackstone.
http://htcpedia.com/ARK-X...LS/soft/rhodium-apps.html

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat je de officieele rom gewoon kunt installeren zonder met SPL dingen te kloten? Bij mij wilt dta namelijk niet lukken. Ik heb zoveel mogelijk gezocht op google en hier, maar kom niemand tegen met hetzelfde probleem. Ik heb dus de 1.14 nog, de allereerste, en ik wil die gewoon officieel naar 1.56 flashen (vanaf de HTC site). Als ik die drie kleuren krijg met rom info, krij ik 2 seconden een wit beeld met de tekst: Image not found! en dan weer die drie kleuren, waar hij vervolgens blijft hangen. iemand zei mij dat ik hardSPL moet installeren, maar omdat dat niet officieel is wil ik dat niet. Toch moet het mogelijk zijn om mijn rom te updaten lijkt mij? Kan iemand mij aub helpen!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Is inderdaad gewoon mogelijk. Je moet de juist ROM-update downloaden van de HTC-site en die exe kun je gewoon runnen. Wel even voldoen aan de voorwaarden die je te zien krijgt bij het laden van de software (active-sync verbinding maken etc.)

Dan zou het gewoon moeten werken zonder geklooi met SPL. Heb ik 3 dagen geleden ook nog gedaan om weer originele Rom er op te zetten.

Houd er wel rekening mee dat het updaten zo'n 10 minuten (max) kan duren. Geduld is wel een schone zaak dus.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

Dexter schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:07:
Is inderdaad gewoon mogelijk. Je moet de juist ROM-update downloaden van de HTC-site en die exe kun je gewoon runnen. Wel even voldoen aan de voorwaarden die je te zien krijgt bij het laden van de software (active-sync verbinding maken etc.)

Dan zou het gewoon moeten werken zonder geklooi met SPL. Heb ik 3 dagen geleden ook nog gedaan om weer originele Rom er op te zetten.

Houd er wel rekening mee dat het updaten zo'n 10 minuten (max) kan duren. Geduld is wel een schone zaak dus.
Ik heb de goede (NL_ gedownload via mn serienummer, en alles precies gedaan zoals het er op staat, maar hij blijft op dat rood/groen/blauwe scherm staan (weer een paar sec No image found! tekst) en na ongeveer 5 minuten krijg ik de melding: controleer of de telefoon verbonden is. Vervolgens doet hij niks meer, dus moet ik hem resetten door batterij eruit te halen. Daarna start hij wel gewoon op met de oude rom. Terug naar de winkel gaan?

Edit: opgelost. Ik heb het op een pc met XP geprobeerd en het werkte meteen. Blijkt dat hij tijdens het updaten (wanneer hij bij mij image not found zegt) drivers op de pc installeert, en dat lukte onder Windows 7 niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Androkkid wel een geprobeerd?Widget based GUI Androkid themes en zie ook Androkkid Widgets

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=251360&d=1259512819

Heb ik nog een aanbeveling voor de HD en dat is Touch Alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:25:
[...]

Ik heb de goede (NL_ gedownload via mn serienummer, en alles precies gedaan zoals het er op staat, maar hij blijft op dat rood/groen/blauwe scherm staan (weer een paar sec No image found! tekst) en na ongeveer 5 minuten krijg ik de melding: controleer of de telefoon verbonden is. Vervolgens doet hij niks meer, dus moet ik hem resetten door batterij eruit te halen. Daarna start hij wel gewoon op met de oude rom. Terug naar de winkel gaan?

Edit: opgelost. Ik heb het op een pc met XP geprobeerd en het werkte meteen. Blijkt dat hij tijdens het updaten (wanneer hij bij mij image not found zegt) drivers op de pc installeert, en dat lukte onder Windows 7 niet.
Ah...dat is inderdaad wel een goeie om te vermelden ja. Het kan overigens wel onder windows 7. Heb ik zelf ook gedaan alleen stond ik er niet bij stil dat ik de USB-drivers die op XDA staan daarvoor had geïnstalleerd.

Maar fijn dat het toch gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
Gebruik je misschien Windows 7 64 bit? Ik had geen problemen met het flashen van de originele rom van de HTC site op Windows 7 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
Beste tweakers,

ben nieuw op deze forum, heb de gehele forum van Blackstone topics gelezen en ben zeer enthousiast.
Ik ben zo enthousiast dat ik voor al mijn werknemers een HTC hd ga aanschaffen.
Ik ben zelf wel bekend met windows mobile en weet dus uit ervaring dat een standaard rom niet optimaal is.
Dus wil ik bij deze jullie vragen om jullie ervaring met mij te delen, door jullie favoriete rom aan mijn door te geven. Dit kun je doen door bv: @memo: (rom naam). Ik maak dan een top 10 lijst en die plaats ik dan hier op het forum, dan kunnen julllie mij nog overtuigen om een bepaalde rom te gebruiken. Het is uiteindelijk de bedoeling dat ik over drie weken de hd's inkoop en die week daarop te flashen met de rom die jullie mijn hebben aangeraden.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik heb Windows 7 x64 draaien en gebruik de Vista driver van XDA om te flashe (met uspl)

@mjkmemo8

misschien is het handig om een eisenlijstje neer te zetten.
ik heb heel lang de laatste 6.1 rom gebruikt van Dutty en hier was ik altijd zeer tevreden over. Bugvrij voor mij.
Ik heb momenteel de EnergyROM 6.5 van 10 december draaien i.c.m. Max manila en dit vind ik zeeer fijn werken!!

Met de volgende programma's erbij:
G-alarm (uitgebreide wekker)
Remote Tracker (anti diefstal, hiermee kan je je telefoon tracken)
Coreplayer (voor filmpjes af te spelen)
Microsoft Myphone (online backup van agenda/contacten/sms)
TomTom (navigatie duhh)
Nodata (standaard in deze rom)
HD tweak (ben aan het wachten op de tweak variant voor de hd2)
Wifirouter (standaard in deze rom, kan je je internet delen met een laptop via wifi)

Ik zou je aanraden om 1 HD compleet te configureren en dan een register export te doen.
Ik gebruik namelijk shashimi. Hiermee kan je cab's/regfiles/xml bestande allemaal in standaard mappen zetten en ervoor zorgen dat deze automatisch geïnstalleerd worden.
Hier zou je dus 1 hd compleet kunnen configureren en de instellingen/programma's 123 overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roynolf
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik download verschillende toepassingen voor mijn HTC HD.
Ik plaats ze in de map "mijn documenten/persoonlijk".

Wanneer ik met verkenner de welbepaalde setup selecteer dan gaat de htc hd steevast naar de mozilla explorer en krijg ik een wit scherm vervolgens gebeurd er niets.

Iemand enige ervaring met die probleem? Zoja kan je me duidelijk maken wat verkeerd loopt?

Alvast bedankt,

mvg
roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roynolf schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:33:
Ik download verschillende toepassingen voor mijn HTC HD.
Ik plaats ze in de map "mijn documenten/persoonlijk".

Wanneer ik met verkenner de welbepaalde setup selecteer dan gaat de htc hd steevast naar de mozilla explorer en krijg ik een wit scherm vervolgens gebeurd er niets.

Iemand enige ervaring met die probleem? Zoja kan je me duidelijk maken wat verkeerd loopt?

Alvast bedankt,

mvg
roy
Staat ook wel bekend als een "vastloper" Waarschijnlijk loopt je geheugen vol doordat je alles in \mijn documenten\persoonlijk "gooit" Waar installeer je die handel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bjkmemo

Laurentius 3.55 is de snelste ROM voor de touch HD en die heb ik heel lang gebruikt. Het is wel een WM6.1 ROM...

Wil je een WM6.5 ROM, dan vind ik Topix 3.2 de beste (is ook een van de snelste WM6.5 ROMs), die gebruik ik nu ook

Aan jou de keus, WM6.1 of 6.5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Laatst online: 03-09 08:12
martjah schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:55:

misschien is het handig om een eisenlijstje neer te zetten.
ik heb heel lang de laatste 6.1 rom gebruikt van Dutty en hier was ik altijd zeer tevreden over. Bugvrij voor mij.
Ik heb momenteel de EnergyROM 6.5 van 10 december draaien i.c.m. Max manila en dit vind ik zeeer fijn werken!!
Eisen heb ik niet, ik handel blind op jullie advies. Ik weet zeker dat jullie tweakers veel ervaring hebben, waar ik in vertrouw. Heb enkele jaren geleden met de Qtek s100 ook zo'n interactiveve poll gehouden, wat tot zeer goede resultaat leidde. Ik dank jullie zeer voor jullie medewerking. _/-\o_
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:44:

Laurentius 3.55 is de snelste ROM voor de touch HD en die heb ik heel lang gebruikt. Het is wel een WM6.1 ROM...

Wil je een WM6.5 ROM, dan vind ik Topix 3.2 de beste (is ook een van de snelste WM6.5 ROMs), die gebruik ik nu ook

Aan jou de keus, WM6.1 of 6.5...
Wat adviseer jij mij, jij heb meer ervaring dan mij.
Ik dank jou voor je medewerking. :D
Pagina: 1 ... 22 ... 32 Laatste