even over die kabels: Het is grote onzin dat je alleen met officiele HTC usbkabels verbinding kan maken; Dit kan namelijk gewoon met elke mini-usb kabel, zelfs met chinese 5 eurocentkabels... Als je een mini-usb kabel hebt die niet werkt dan is het heel simpel: je kabel is kapot
Ik heb de afgelopen week best veel roms geflashed, en ik ben tot de conclusie gekomen dat de meeste erg traag zijn, en dat vind ik zelf erg irritant. Ik ben nu dus op zoek naar een manilla 2.1 6.5 rom die wel een beetje snel werkt.
De versies de ik tot nu toe heb geprobeerd die Sense 2.5 draaien zijn soieso allemaal nogal traag, de 2.1 versies werken wel redelijk. Ik draai nu de Manilla 2.1 6.5.3 Energyrom, maar die is vandaag nu al 3 keer vastgelopen dus ik ga dadelijk maar weer een nieuwe proberen. Ik denk dat ik de normale 6.5 Energyrom met Manilla 2.1 er maar eens op ga zetten.
Ik heb de nieuwe topix 6.5 beta4 met manilla 2.1 ook getest, en die werkte best wel snel; het enige nadeel vond ik dat er vrij weinig applicaties met de standaard versie worden meegeleverd (iets wat ik erg fijn vind aan de Energyrom series)
@tiestvs: kun je met die Flashback 1.0 rom van mikenificent een beetje soepel door de tabbladen van Manilla scrollen of gaat dat traag (blijft de slider "hangen" als je hem opzij sleept of blijft ie "onder je vinger")? Ik zoek namelijk een rom waarbij Manilla lekker soepel werkt
[
Voor 28% gewijzigd door
accountabc op 02-12-2009 18:41
]