Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

harmageddon schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:50:
En ja hoor!
Voor de 3e keer in iets meer dan 2 maanden, heb ik weer newton ringen op mijn Touch HD! 8)7 :(
Ik heb er een nepleren hoesje omheen ter bescherming, en weer heb ik pech!
Dit is toch niet geloven! Ik ga vanmiddag bellen met HTC en verhaal halen en kijken wat er te fixen valt. Maar ik wil of een nieuw toestel of een ander toestel met eventueel bijbetaling. Maar dit trek ik slecht!
En nee, ik doe niks raars met mijn telefoon! Geen zware beschadiging, nooit laten vallen van grote hoogte op een harde ondergrond.
Jullie horen van mij hoe dit af gaat lopen... :/
OMG! Dat meen je niet :X
Lekker... krijg ik dat straks ook, eenmaal een newtonring en je blijft ze krijgen, lijkt het wel.

Ik ben nog iets vergeten te vertellen. Heb mijn toestel natuurlijk gratis gerepareerd terug met een nieuw scherm (ivm newtonring), maarrrr ik merkte op dat mijn kleuren niet meer optimaal waren. Als je goed naar een foto keek leek het net of hij wat kleuren miste. Net zoals dat je je computerscherm op 256 kleuren zou zetten zeg maar, maar dan minder erg, maar het probleem was er. Het was geen kleurenprobleem door het flashen of zo (soms kan een verkeerde SPL een displayprobleem geven icm bepaalde dll's in de ROM), want het was de stock ROM en de stock SPL.

Foto's gemaakt en naar HTC gemaild na een telefoongesprek. Inmiddels ligt mijn telefoon alweer een dag bij HTC. Ben benieuwd wat ze hier nou weer aan gaan doen... beter nu een nieuw toestel! Misschien verkoop ik hem dan wel als nieuw en leg ik wat bij voor de HD2.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Eergisteren Laurentius26 ROM: Laurentius26 WM6.5 V3 geflasht op mn Touch HD. Moet zeggen dat het flashen me echt reuze mee is gevallen. Had het nog nooit gedaan en binnen drie kwartier was ik klaar en had ik WM6.5 op m'n telefoon.

De volgende dag echter problemen na reboot, na reboot bleef hij hangen tijdens het opstarten. Hij startte alleen op na een harde reset en later zelfs pas na opnieuw flashen van de ROM. Na een paar keer was ik dit helemaal zat. Heb toen maar de ROM van Dutty geflasht: Dutty's HD WM6.5 Leo R7.

Deze ROM is doet het tot nu toe nog zonder problemen. Ook zitten er wat meer handige progjes in dan die van Laurentius. Ik wist het vantevoren al maar na het flashen heb ik zoiets van: had ik dat nou eerder maar gedaan!

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05
Zijn er hier meer mensen die de Brodit-active houder hebben?
Ik gebruik die houder op de motor, en ik draai iGo als navigatie.
Heb alleen het probleem dat de telefoon wel aangeeft dat hij opgeladen word, echter na een uur of 2 is de accu toch leeg.
Wanneer ik een noname 12V-sigarettenplug naar USB converter gebruik laadt hij echt prima op?
Het lijkt alsof de Brodit houder niet genoeg power kan leveren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:54

martjah

Appel

dan moet je de specificaties van de laders even vergelijken....

ik heb verschillende 12v -> usb laders gehad van 1A maar deze bleken in de auto en op de motor niet genoeg te leveren icm tomtom.
Toen een standaard lader van htc besteld en deze was 2A, deze laad wel goed op tijdens het navigaren in de auto/motor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 08:34
wvkreg schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:39:
Hoe kan ik iets doen aan het bereik van bluetooth op de HD?
Heb radio versie 1.17, standaard rom en daarnaast Mobile Shell 3.5.
Ik heb met mijn Parrot 3200ls geen mogelijkheid tot pairen.
Het ligt aan de HD, bereik is minder dan een meter ook met een ander device.
Any good advice?
Anyone pls voordat ik de HD voor de 3e keer opstuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
wvkreg schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:03:
[...]

Anyone pls voordat ik de HD voor de 3e keer opstuur?
Heb radioversie 1.13 erop...nergens last van. Wat wil je van ons horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
writer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:13:
Tijdens het aangaan van het abonnemnt heb ik ook een verzekering afgesloten. Iemand hier ervaring mee? kan ik de factuur van de reparateur naar de verzekerings maatschapij laten sturen?
Ik snap niet dat je hem niet ter reparatie opgestuurd hebt naar je verzekering. Als de verzekering waterschade constateert repareren ze 't gewoon, daar ben je voor verzekerd. Ik werk zelf in een winkel en je ziet dit vaak zat. Misschien kan je de verzekering nog even bellen hierover, zodat je 'm niet 2x op hoeft te sturen. Heb je een schadenummer van Eurotwice gekregen? Deze moet je dan doorgeven, anders moet je 'm terug laten sturen en dit via de verzekering regelen, dat weet je alleen na een belletje.

Dat je 2 foto's gestuurd krijgt is heel normaal, dat doen ze allemaal. Ik ga er niet vanuit dat het echt fraude is (dat 't een ander toestel is), lijkt me heel vreemd als dat wel zo is. Ze vallen dan snel door de mand en dat gaat de reparateur flink in de kosten zitten.
Wat je op de foto ziet is wel degelijk waterschade. Wat je ziet (de witte stipjes) is corrosie aan de printplaat. Bij waterschade gaat de printplaat oxideren en kan zelfs krom gaan trekken. Dit kan door in het water vallen gebeuren, maar soms ook door zweet/harde regen/mensen die met veel consumptie praten komen. Je hebt niet veel waterschade, maar wel wat.

Mijn tip, bel de verzekering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:35
Ik ben heel tevreden over mijn Touch HD, alleen ik merk wel dat de ingebouwde Opera niet zo stabiel is. De browser crasht heel vaak, en als het crasht moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten om het weer te laten werken.

Weet iemand hoe ik dit kan op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NIeuwe versie van Opera installeren?

Of doe het direkt goed, en zet er een andere rom op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Bij het installeren van een nieuwe ROM ben je daarna nogal wat tijd kwijt aan het terugzetten van diverse instellingen (Denk aan favoriete webpagina's, installeren van een hoop CAB bestanden enz).

Is het niet mogelijk dat dit soort zaken op 1 of andere manier mee 'over' gaan naar de nieuwe ROM, zodat het installeren van een nieuwe ROM wat minder tijdrovend wordt?

Hoe pakken jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
DaFreakR schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:32:
Bij het installeren van een nieuwe ROM ben je daarna nogal wat tijd kwijt aan het terugzetten van diverse instellingen (Denk aan favoriete webpagina's, installeren van een hoop CAB bestanden enz).

Is het niet mogelijk dat dit soort zaken op 1 of andere manier mee 'over' gaan naar de nieuwe ROM, zodat het installeren van een nieuwe ROM wat minder tijdrovend wordt?

Hoe pakken jullie dit aan?
Dat zou via een programma als Sashimi kunnen, daar moet je in een map alle cabs zetten en zelf nog wat dingen instellen. Ik heb het zelf niet gedaan, omdat het aantal cabs, favorieten en instellingen eigenlijk best miniem zijn voor mij. Daarnaast wordt het door de chef meestal niet aangeraden om alles te gelijk te installeren, maar één voor één.
Zo doe ik het zelf ook en heb daar nog geen problemen mee ondervonden.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:03
@DaFreakR,

Toen ik nog een HD had, had ik een handig programma gevonden.
Genaamd Sashimi, wat je kan vinden op/via xda developers.

Dit is een programma, die je .cabs automatisch kan installeren, je persoonlijke gegevens kan invullen, je ringtones op de juiste plaatsen zet en hierdoor dus meteen actief zet en met een addon voor dat programma kan je ook e-mail instellingen en wi-fi settings erin zetten.
Als het goed is kan je nog meer er mee laten instellen, maar helaas kan ik dat niet meer checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 09:33
DeMoN schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:02:
[...]

OMG! Dat meen je niet :X
Lekker... krijg ik dat straks ook, eenmaal een newtonring en je blijft ze krijgen, lijkt het wel.

Ik ben nog iets vergeten te vertellen. Heb mijn toestel natuurlijk gratis gerepareerd terug met een nieuw scherm (ivm newtonring), maarrrr ik merkte op dat mijn kleuren niet meer optimaal waren. Als je goed naar een foto keek leek het net of hij wat kleuren miste. Net zoals dat je je computerscherm op 256 kleuren zou zetten zeg maar, maar dan minder erg, maar het probleem was er. Het was geen kleurenprobleem door het flashen of zo (soms kan een verkeerde SPL een displayprobleem geven icm bepaalde dll's in de ROM), want het was de stock ROM en de stock SPL.

Foto's gemaakt en naar HTC gemaild na een telefoongesprek. Inmiddels ligt mijn telefoon alweer een dag bij HTC. Ben benieuwd wat ze hier nou weer aan gaan doen... beter nu een nieuw toestel! Misschien verkoop ik hem dan wel als nieuw en leg ik wat bij voor de HD2.
Als je telefoon 3x kapot is geweest, en hij gaat daarna voor de 4e keer stuk krijg je een nieuwe.
Dus HTC tot over 3 weken, dan krijg ik een nieuwe. Verkoop ik de HD en koop is dus idd een HD2 :P

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
micheldenhaag schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:33:
[...]

Heb radioversie 1.13 erop...nergens last van. Wat wil je van ons horen?
:-)
Een oplossing...ik ga eerst v1.13 weer installeren...wait and see...
net htc support gebeld...ik mag em opsturen.

[ Voor 7% gewijzigd door wvkreg op 09-11-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik heb een aantal pagina's geleden liggen klagen dat mijn Touch HD als een raket leegliep.

het blijkt de schuld te zijn van Microsoft Myphone, ik had daar een (gedwongen) update van geïnstalleerd..
myphone eraf gegooid en hij werkt weer normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:27:
Ik heb een aantal pagina's geleden liggen klagen dat mijn Touch HD als een raket leegliep.

het blijkt de schuld te zijn van Microsoft Myphone, ik had daar een (gedwongen) update van geïnstalleerd..
myphone eraf gegooid en hij werkt weer normaal :)
Die van mij loopt ook heel snel leeg na een update van Myphone.
Hoe ben je er achter gekomen? Is er nog een andere manier MyPhone te gebruiken zonder de nieuwste versie te moeten downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet gewoon omdat jullie MyPhone ingesteld hebben om automatisch te synchen?
Dus bij elke sms'je,mailtje, ... gaat hij connecteren, waardoor je gewoon veel meer verbruikt? Ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

@Barttje:
ben eens goed gaan denken waar het allemaal aan kon liggen. Een hoop programma's staan al een hele tijd ongewijzigd op mijn HD. Had alleen Myphone, Remote tracker en G-alarm geupdated (allemaal tegelijk)
Ik vond dat mijn telefoon regelmatig best wel warm werd (zonder dat er een dataverbinding actief was) dus ik had zo'n idee dat het de gps was.
Dus g-alarm had ik al van gedacht dat die het niet zou zijn (welke wekker gebruikt nu gps haha)
Remote tracker en Myphone bleven nog over. Eerst bij Myphone de GPS locatie uitgezet en toch bleef hij nog retesnel leeglopen. Toen heb ik remote tracker eraf gegooid (alhoewel ik deze persé erop wil) en het bleef toch weer doorgaan.
Toen Remote Tracker er meteen weer terug opgezet en toen Myphone eraf gegooid. Probleem bleek meteen opgelost te zijn aangezien die nou niet binnen een uur 10%/20% kwijt was.

@Fire69
Ik had Myphone ingesteld op dagelijk Syncen om 21:37uur (dit had ik voorheen ook al) en per dag verstuurde hij zo'n 20kb aan wijzigingen door. Ik ben het meteen Syncen eigenlijk ook niet tegen gekomen en dat wil ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsch
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ja, nou, ik heb telkens weer problemen met dit ding, en die komen in eens zo plotseling. :/ Nu heb ik weer het zoveelste probleem.

Heeft iemand een oplossing voor de melding "ongeldige handtekening" bij het opstarten van Opera en het niet kunnen installeren van applicaties ("installatie mislukt")?

Nou, een rom-upgrade doet wonderen, echt waar!

[ Voor 36% gewijzigd door martijnsch op 12-11-2009 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Ik heb een scriptje gemaakt wat van mijn uni rooster op het internet een valide ics bestand maakt.

Nu krijg ik het niet voor elkaar om deze te importeren in de agenda / calender van mijn windows mobile telefoon.

Iemand een idee??

edit: momenteel importeer ik de file in outlook en sync ik daarna mijn telefoon met mijn pc, maar dit vind ik omslachtig.. zit er geen import functie in wimo?

[ Voor 25% gewijzigd door justinnn op 11-11-2009 17:10 ]

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:29
Standaard niet, daar heb ik ook lang naar gezocht. Ik doe het nu maar gewoon via outlook :(

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Ik ben zo blij met mn HD zelfs na een jaar nog en zelfs nu de HD2 koelkast er is.
Ik heb die koelkast even in mn hand en broekzak gehad en dat laatste zit echt voor geen meterrrrrr die paar extra milimeters maken de HD2 ultra-on-comfy.

laten we alle LEO's kapot BLACKSTONEN! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17
micheldenhaag schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:27:
laten we alle LEO's kapot BLACKSTONEN! O-)
:P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
justinnn schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:55:
Ik heb een scriptje gemaakt wat van mijn uni rooster op het internet een valide ics bestand maakt.

Nu krijg ik het niet voor elkaar om deze te importeren in de agenda / calender van mijn windows mobile telefoon.

Iemand een idee??

edit: momenteel importeer ik de file in outlook en sync ik daarna mijn telefoon met mijn pc, maar dit vind ik omslachtig.. zit er geen import functie in wimo?
Ook hier gewoon ICS file importeren in Outlook en dan maar hopen dat het rooster niet veranderd.. want als ik dan weer de geupdate ICS in outlook pleur.. heb ik overal dubbele lessen :(

Nu dus gewoon handmatig editten en syncen via outlook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Vaag! Vannacht werd ik wakker van m'n telefoon (laatste Dutty Leo). Ik hoorde een gesprek: 'Dit is de voicemail van 06-12345678 etc. etc. --> Heeft dat ding gewoon uit zichzelf een vriend van mij zitten bellen :S. Hij lag op m'n nachtkastje naast mijn bed. Standaard zet ik het scherm uit, om hem aan te zetten moet je dus echt op die knop drukken anders gebeurd er helemaal niks...

Hééél erg vaag :S.

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Rob1106 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:49:
Vaag! Vannacht werd ik wakker van m'n telefoon (laatste Dutty Leo). Ik hoorde een gesprek: 'Dit is de voicemail van 06-12345678 etc. etc. --> Heeft dat ding gewoon uit zichzelf een vriend van mij zitten bellen :S. Hij lag op m'n nachtkastje naast mijn bed. Standaard zet ik het scherm uit, om hem aan te zetten moet je dus echt op die knop drukken anders gebeurd er helemaal niks...

Hééél erg vaag :S.
Ik zou iets minder gaan gebruiken.... als je in je slaap al gaat bellen is er echt iets mis hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou ook de rom van laurentius geflashed en die is echt een heel stuk beter dan de eerste winmo 6.5 roms van miri van een half jaar geleden die ik had draaien. Dat voicecommand programma wat er bij zit is ook erg handig voor voicedial met een bluetooth headsetje. Het enige nadeel vind ik de achtergrond van de tabs behalve het home tab. Kun je dat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:27:
Ik heb nou ook de rom van laurentius geflashed en die is echt een heel stuk beter dan de eerste winmo 6.5 roms van miri van een half jaar geleden die ik had draaien. Dat voicecommand programma wat er bij zit is ook erg handig voor voicedial met een bluetooth headsetje. Het enige nadeel vind ik de achtergrond van de tabs behalve het home tab. Kun je dat veranderen?
Wat is er zoveel beter aan die rom dan? Ik heb nu Miri 6.5 31.0 draaien, en ben daar ook wel tevreden over namelijk! (Moet wel zeggen dat ik alleen nog maar ervaring heb met roms van Miri!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:27:
Bedoel je dat het een beetje korrelig is en niet zo "smooth"? Dan kan je Driverpack 3 van NeoS2007 installeren via XDA, dat zou je graphics er wat beter uitzien. Ik gebruik dat en het werkt heel goed en je performance gaat er niet van achteruit of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi
heb de laatste energyrom geflast.
probleem is ik kan nergens instellen met welke service mijn mail account verbinding moet maken.
iemand een idee?
gr michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ruzie met de tijdinstelling van mijn HD.
Als ik op de digitale klok op het startscherm tik dan komt het scherm voor tijd (en wekker) instellingen in beeld. Dan staat de tijdzone voor "Thuis" altijd op Praag, Budapest. Ik zet hem dan terug op Amsterdam en ga eruit door op OK (rechtsboven) te drukken, maar de volgende keer presteert hij het weer om Praag aan te geven als thuistijdzone. Dat gaat nu al weken zo. Ergerlijk. Is dat bij jullie ook zo?

Vandaag had ik een tweede probleem met datums.
In Outlook op de PC (XP) had ik een aaneensluitende serie afspraken voor 3 dagen op 4,5 en 6 juni 2010 gemaakt (Vr, Za en Zo). Na synchronisatie met mijn HD via ActiceSync stonden ze in mijn HD op 5, 6 en 7 juni 2010, dus allemaal een dag later.
Ik heb alles toen gewist en heb ze opnieuw ingevoerd (nu in de HD) en weer ActiveSync gepleegd. Ze kwamen op mijn PC toen op 3, 4 en 5 juni te staan, dus alles een dag eerder.
Als ik opschrijf wat ik daarna binnensmonds heb gezegd, dan zal de moderator dat zeker schrappen. Maar het is duidelijk hoe ik over WM 6,1 denk, denk ik
Wat is hier aan de hand? 2010 is geen schrikkeljaar oid. Ik moet nu dus alle afspraken die ik sync. gaan controleren; dus weer balen.

Graag een bericht of deze problemen bij jullie bekend zijn,
Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Help!

Mijn T9 'onthoudt' de door mij zelf ingegeven woorden niet!
De woorden welke niet bekend zijn in mijn T9, en welke ik dus dmv 'toevoegen' toevoeg aan de woordenlijst, lijken steeds na een paar uur wel uit het T9 geheugen te zijn verdwenen..

Is er hiervoor toevallig een oplossing? Best frustrerend, om steeds weer dezelfde woorden (o.a. mn naam) toe te moeten gaan voegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me dan toch wel af waarom je dat nog nodig hebt als je toch al een enorme qwerty-toetsenbord op je scherm hebt. Je hebt amper tijdswinst met T9, het maakt het typen naar mijn mening alleen maar trager.
DaFreakR schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:58:
Help!

Mijn T9 'onthoudt' de door mij zelf ingegeven woorden niet!
De woorden welke niet bekend zijn in mijn T9, en welke ik dus dmv 'toevoegen' toevoeg aan de woordenlijst, lijken steeds na een paar uur wel uit het T9 geheugen te zijn verdwenen..

Is er hiervoor toevallig een oplossing? Best frustrerend, om steeds weer dezelfde woorden (o.a. mn naam) toe te moeten gaan voegen..

• Wobbel53
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
Dag,
Na wat zoeken in dit forum kom ik er niet helemaal uit.
Ik begrijp dat het roaming dingetje niet van de telefoon af te krijgen is omdat ik een Telfort ab. heb en via KPN bel?? Ik kan me voorstellen dat het roamen stroom "kost"
Wat ik vervelender vindt is dat het apparaat met enige regelmaat zelfstandig een verbinding maakt via "gegevensverbinding" Dat vindt ik vervelender.
Waar zou dat aan liggen.?? en kan ik e.e.a. zo instellen dat als ik internet nodig heb, er een verbinding wordt gemaakt en dat ie daarna vanzelf uitgaat??
Ik heb een mobiel internet contract, dus het zal wel niets kosten (hoop ik) maar toch, het kost allemaal batterij stroom.

Kan iemand mijn adviseren??

Dank
Wobbel53

• Dannisi
Wobbel53 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:51:
Dag,
Na wat zoeken in dit forum kom ik er niet helemaal uit.
Ik begrijp dat het roaming dingetje niet van de telefoon af te krijgen is omdat ik een Telfort ab. heb en via KPN bel?? Ik kan me voorstellen dat het roamen stroom "kost"
Waarom zou t meer stroom kosten om 1 driehoekje te laten zien? :P Het is niet alsof KPN's netwerk meer stroom kost dan Telforts
Wobbel53 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:51:
Wat ik vervelender vindt is dat het apparaat met enige regelmaat zelfstandig een verbinding maakt via "gegevensverbinding" Dat vindt ik vervelender.
Waar zou dat aan liggen.?? en kan ik e.e.a. zo instellen dat als ik internet nodig heb, er een verbinding wordt gemaakt en dat ie daarna vanzelf uitgaat??
Ik heb een mobiel internet contract, dus het zal wel niets kosten (hoop ik) maar toch, het kost allemaal batterij stroom.

Kan iemand mijn adviseren??

Dank
Wobbel53
No-Data kan de verbinding helemaal uitzetten, maar dan moet je telkens schakelen als je wilt internetten. Kan je niet nagaan welk programma internet vraagt? QuickGPS staat volgens mij standaard op elke week een update van internet halen bijvoorbeeld.

• Wobbel53
Ik dacht (misschien moet ik niet denken) dat als het driehoekje aan staat er ook iets gebeurd. en als ie iets doet kost het ook stroom.

No-Data ?? Ik heb er weinig probleem mee om de verbinding aan te zetten hoor.
Waar kan ik No-Data vinden?
Als ik goed gecontroleerd heb staan alle programma'' s uit.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

DeMoN schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:02:
[...]

Update... heb mijn telefoon alweer een paar dagen terug!
Ze hebben nu nadat ze eerder het scherm hadden vervangen nu ook het technische gedeelte van de telefoon vervangen. Ik heb ook een nieuw IMEI-nummer nu!
Wel apart dat het 'plastic' van de telefoon zelf, dus gewoon de 'case' nog wel 'oud' is. Geef dan gewoon een hele nieuwe man :P Wat een gedoe... maar ja, hij is zo goed als nieuw nu.
Heb nu nog steeds een gejailbreakte iPhone en ik moet zeggen als je een iPhone jailbreaked hebt, dan kan je er gewoon zeer veel mee. Doet voor mij niet onder voor een WinMo systeem (en ja, ik tweak veel aan mijn telefoon ;))
Misschien wachten tot WinMo 7 uit is en dan icm de HD3 of zo :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Dannisi
Wobbel53 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:22:
Ik dacht (misschien moet ik niet denken) dat als het driehoekje aan staat er ook iets gebeurd. en als ie iets doet kost het ook stroom.

No-Data ?? Ik heb er weinig probleem mee om de verbinding aan te zetten hoor.
Waar kan ik No-Data vinden?
Als ik goed gecontroleerd heb staan alle programma'' s uit.
Start post

• Wobbel53
Start post????

• wvkreg

• Wobbel53
gekeken, gezien en gelezen en "begrepen" wat het doet.
gaat boven mijn pet.
jammer.

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Google is your friend

http://www.4shared.com/fi...c177b2/MoDaCo_NoData.html

(freeware.. dus geen warez of iets)

• Wobbel53
ok, staat nu op mijn pc, maar dan.
ik ben meer dan een leek.
verplaatsen naar de HTC naar het opslagkaartje en dan klikken??

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:03

KL643

beeldaandemuur

yup

beeldaandemuur

• DaFreakR
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:49:
Vraag me dan toch wel af waarom je dat nog nodig hebt als je toch al een enorme qwerty-toetsenbord op je scherm hebt. Je hebt amper tijdswinst met T9, het maakt het typen naar mijn mening alleen maar trager.

[...]
Het was niet mijn bedoeling om hier nu de voors en tegens van T9 te bespreken, ik vroeg of er iemand bekend was met het probleem wat ik ervaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Laatst online: 14-09 09:42
Na het kopen van de HD aan het begin van het jaar was ik zeer tevreden (eerste touchscreen telefoon en windows mobile). Helaas werd deze pret al wat meer gedrukt na een aantal weken, want de snelheid en niet-zo-gevoeligheid van het scherm + het gepriegel met windows mobile van tijd tot tijd begonnen me te irriteren. Gelukkig had ik tegen die tijd al het xda forum gevonden... Na mijn meest recente update naar dutty's 6.5 leo rom moet ik zeggen dat ik totaal geen negatieve dingen over deze telefoon te zeggen heb! Batterij gaat makkelijk 2 dagen mee met veel gebruik en Touchflo (nu Sense) is écht uitstekend geïntegreerd met windows (6.5)! Ohw, en niet te vergeten Neo2007's graphic driver update die ik naast de rom er op heb gezet!

[ Voor 6% gewijzigd door matz op 21-11-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
matz schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:36:
Na het kopen van de HD aan het begin van het jaar was ik zeer tevreden (eerste touchscreen telefoon en windows mobile). Helaas werd deze pret al wat meer gedrukt na een aantal weken, want de snelheid en niet-zo-gevoeligheid van het scherm + het gepriegel met windows mobile van tijd tot tijd begonnen me te irriteren. Gelukkig had ik tegen die tijd al het xda forum gevonden... Na mijn meest recente update naar dutty's 6.5 leo rom moet ik zeggen dat ik totaal geen negatieve dingen over deze telefoon te zeggen heb! Batterij gaat makkelijk 2 dagen mee met veel gebruik en Touchflo (nu Sense) is écht uitstekend geïntegreerd met windows (6.5)! Ohw, en niet te vergeten Neo2007's graphic driver update die ik naast de rom er op heb gezet!
Ik wil ook graag mijn htc hd flashen met dutty`s 6.5 leo.
Kan jij zeggen waar ik die kan downloaden en ook nog een link van hoe ik het moet doen.
'Dit is de eerste keer dat ik het gaat doen, maar ik kan nergens vinden wat je moet doen om goet te flashen.
Ik weet dat als je het niet goed doet de telefoon overleden zal zijn, vandaar ik een gebruiksaanwijzing wil lezen hoe ik het moet doen....
THX alvast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

bigpapa schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:06:
[...]

Kan jij zeggen waar ik die kan downloaden en ook nog een link van hoe ik het moet doen.
'Dit is de eerste keer dat ik het gaat doen, maar ik kan nergens vinden wat je moet doen om goet te flashen.
Ik weet dat als je het niet goed doet de telefoon overleden zal zijn, vandaar ik een gebruiksaanwijzing wil lezen hoe ik het moet doen....
THX alvast..
wat jij nodig hebt is:
USPL of HSPL (mijn voorkeur gaat uit naar USPL)
www.htcpedia.com staan de duttyroms bij.
xda-developers.com staat een hele hoop info/wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
bigpapa schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:06:
[...]

THX alvast..
Een goed startpunt om van te beginnen is de Dummies Guide to Flashing. Hier wordt alles uitgelegd wat je moet doen en welke bestanden je moet hebben.
Zo ben ik ook begonnen en het is echt een eitje als je het eenmaal hebt gelezen.
Waarom gaat je voorkeur eigenlijk uit naar een ROM van Dutty?

Oh en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Gopal schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:21:
[...]

Een goed startpunt om van te beginnen is de Dummies Guide to Flashing. Hier wordt alles uitgelegd wat je moet doen en welke bestanden je moet hebben.
Zo ben ik ook begonnen en het is echt een eitje als je het eenmaal hebt gelezen.
Waarom gaat je voorkeur eigenlijk uit naar een ROM van Dutty?

Oh en succes!
Ik ga ff kijken op die site`s.
Waarom een ROM van Dutty? Ik lees daar veel positieve berichten over.. Ik zou niet weten wat ik er anders op moet zetten ....
Noem er maar een paar, die goed zijn.
Nu heb ik een Dutty's_HD_WM6.5_5.2.23016.5.0.3_Leo_R6 binnengehaald .
Helaas is de site van www.htcpedia.com om wat van te downloaden erg langzaam.

Maar ik zal nog even wachten met flashen om te kijken of jullie nog ideeen hebben at voor ROM ik kan gebruiken.
Ik zou ook graag dat tv gebeuren er op willen hebben van tmobile, zit dat ook ergens in een ROM.
Ik snap alleen een ding niet. Dat met die blackstone.
Ik heb nu Blac100 32M
154.000
Microp-Blackstone Ledv6
Kan ik nu gewoon doorgaan of moet ik deze ook veranderen...

[ Voor 28% gewijzigd door bigpapa op 22-11-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Kijk ook zeker even naar de ROM's van KWBR (zie XDA forum). Zijn Topix 3.1.2 ROM (windows 6.1) en Vanilla (windows 6.5) zijn ook echt erg goed, snel en stabiel. Ik ben daar in elk geval al een poosje een zeer tevreden gebruiker van, eerst van de TOPIX serie en nu de Vanilla.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
bigpapa schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:07:
[...]

Waarom een ROM van Dutty? Ik lees daar veel positieve berichten over.. Ik zou niet weten wat ik er anders op moet zetten ....

Maar ik zal nog even wachten met flashen om te kijken of jullie nog ideeen hebben at voor ROM ik kan gebruiken.
Ik zou ook graag dat tv gebeuren er op willen hebben van tmobile, zit dat ook ergens in een ROM.
Ik heb nu Blac100 32M
154.000
Microp-Blackstone Ledv6
Die dutty rom staat ook op ftd, gaat wat sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Laatst online: 14:56
Misschien is het een domme vraag, maar kan je HTC Peep (twitter ding) ook op de Touch HD gebruiken? :$ Ik vond het er wel hip uit zien :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mirri heeft het in zijn rom zitten, dus ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Fire69 schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:06:
Ah ik zie het :) Eens ff inlezen hoe dat allemaal werkt O-)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:18

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik heb sinds kort een HD, alleen dit weekend pas echt "gebruikt" / geinstalleerd. Helaas ondervind ik wel een irritant problemen met betreft het sms`en. Ik kan geen sms`jes versturen, ongeacht wat ik probeer. Als je de berichten centrale probeert aan te roepen in de instellingen (start/instellingen/telefoon/services) geeft deze een foutmelding van probeer het later nog eens of verbreek de gegevens verbinding. (gegevens verbinding stond niet aan ten tijde van deze aanvraag om de centrale te kunnen weergeven). Sms`jes ontvangen lukt wel, alleen krijg met geen mogelijkheid iets verzonden. Als ik een sms wilt verzenden krijg ik een error dat ik de instellingen moet controleren.

Iemand met een idee / oplossing?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Laatst online: 14-09 09:42
Meneer aard schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:19:
Ik heb sinds kort een HD, alleen dit weekend pas echt "gebruikt" / geinstalleerd. Helaas ondervind ik wel een irritant problemen met betreft het sms`en. Ik kan geen sms`jes versturen, ongeacht wat ik probeer. Als je de berichten centrale probeert aan te roepen in de instellingen (start/instellingen/telefoon/services) geeft deze een foutmelding van probeer het later nog eens of verbreek de gegevens verbinding. (gegevens verbinding stond niet aan ten tijde van deze aanvraag om de centrale te kunnen weergeven). Sms`jes ontvangen lukt wel, alleen krijg met geen mogelijkheid iets verzonden. Als ik een sms wilt verzenden krijg ik een error dat ik de instellingen moet controleren.

Iemand met een idee / oplossing?
Ik neem aan dat je wm 6.1 gebruikt. Ik weet niet zeker of je er op deze manier ook kunt komen, maar met wm 6.5, in het settings tabje van touchflo ga je naar phone settings. Links onder op menu klikken en naar advanced settings gaan. In dat menu zie je een aantal tabbladen staan, meest rechter staat sms service. Misschien hier een instelling veranderen? Bijvoorbeeld alleen op GSM zetten (wat ik heb).
Een 2e oplossing zou kunnen zijn om je sim te verwijderen en een andere er in te doen, zodat de telefoon die settings overneemt. Daarna weer je eigen er in doen en dan opnieuw de settings laten ophalen!
------------

Voor de mensen met wm 6.5. Het valt me nu pas op dat het 'all program's' menu mist in touchflo (of sense, wat je het ook wil noemen!). Of ik zie het totaal over het hoofd? Ik wil dat menu graag opvragen, maar kan het dus niet vinden in 6.5 (dutty rom)

[ Voor 6% gewijzigd door matz op 22-11-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_Arie
  • Laatst online: 04:53
Hallo allemaal,
Ik draai zelf op dit moment EnergyRom Leo met de nieuwe HTC Sense, ben daar heel erg tevreden over!
Maar ik zag op XDA dat er mensen hard op weg zijn om Android op de Blackstone te krijgen.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Belooft in in ieder geval veel:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
bigpapa schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:07:
[...]

Ik heb nu Blac100 32M
154.000
Microp-Blackstone Ledv6
Ik gebruik zelf Laurentius26 's L26HDLeoV3 (dit is een WM6.5 ROM), wat ik persoonlijk erg fijn vindt werken. Het is stabiel, snel en erg goed getweaked.
Hij komt eind deze week, begin volgende week met V4 uit wat nog beter zou zijn geoptimaliseerd en wat minder bugs zou hebben, maar ik vindt zijn V3 al prima en heeft wat mij betreft ook geen bugs. Ik kan ze in ieder geval niet vinden.

Betreffende dat tv gebeuren van T-Mobile, weet ik niet hoe je dat erop zou moeten zetten of hoe het gebruikt dient te worden. Als ik tv kijk, dan is dat of een film vanaf mijn SD of een YouTube-filmpje. Soms maak ik ook gebruik van SPB-TV. Deze programma van SPB heeft wel een paar leuke kanalen, waaronder NOS nieuws :P. Er zijn daarnaast ook kanalen met alleen maar comedy en heel wat kanalen in andere talen.

Voor het flashen, zou ik je aanraden om vooral de Dummies Guide goed te lezen en zodoende te bepalen op welke manier je wilt flashen (HSPL of USPL).
Zelf flash ik via USPL en dat is echt zo gedaan. Binnen 10 minuten is de ROM geinstalleerd en gereed om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17
Sjef_Arie schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:34:
Hallo allemaal,
Ik draai zelf op dit moment EnergyRom Leo met de nieuwe HTC Sense, ben daar heel erg tevreden over!
Maar ik zag op XDA dat er mensen hard op weg zijn om Android op de Blackstone te krijgen.

Ja ik heb de vorige versie wel een tijdje uit geprobeerd. Wel grappig om eens te zien, maar toen verre van werkbaar. Ik ken dit topic ook en het staat in m'n bookmarks. Dus af en toe eens kijken of er echte vooruitgang geboekt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Gopal schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:51:
[...]

Ik gebruik zelf Laurentius26 's L26HDLeoV3 (dit is een WM6.5 ROM), wat ik persoonlijk erg fijn vindt werken. Het is stabiel, snel en erg goed getweaked.
Hij komt eind deze week, begin volgende week met V4 uit wat nog beter zou zijn geoptimaliseerd en wat minder bugs zou hebben, maar ik vindt zijn V3 al prima en heeft wat mij betreft ook geen bugs. Ik kan ze in ieder geval niet vinden.

Betreffende dat tv gebeuren van T-Mobile, weet ik niet hoe je dat erop zou moeten zetten of hoe het gebruikt dient te worden. Als ik tv kijk, dan is dat of een film vanaf mijn SD of een YouTube-filmpje. Soms maak ik ook gebruik van SPB-TV. Deze programma van SPB heeft wel een paar leuke kanalen, waaronder NOS nieuws :P. Er zijn daarnaast ook kanalen met alleen maar comedy en heel wat kanalen in andere talen.

Voor het flashen, zou ik je aanraden om vooral de Dummies Guide goed te lezen en zodoende te bepalen op welke manier je wilt flashen (HSPL of USPL).
Zelf flash ik via USPL en dat is echt zo gedaan. Binnen 10 minuten is de ROM geinstalleerd en gereed om te gebruiken.
Ik gaat het ook doen zoals jij het heb.
Alleen mijn engels is heel erg belabberd.
Kan jij mij een briggie sturen hoe ik het moet doen in het NL.
Moet ik mijn blackstone ook nog aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
bigpapa schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:25:
[...]

Ik gaat het ook doen zoals jij het heb.
Alleen mijn engels is heel erg belabberd.
Kan jij mij een briggie sturen hoe ik het moet doen in het NL.
Moet ik mijn blackstone ook nog aanpassen.
Tuurlijk wil je daarmee helpen, maar dan moet je wel even de Direct Message optie enablen, anders kan ik je geen bericht sturen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Fire69 schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:06:
Ik heb V 31.0 (WM 6.5 / Sense 2.1) draaien, en hierin kan ik het nergens vinden..

Waar kan ik Peep vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat weet ik niet, maar in zijn Manilla 2.5 (v12) rom is er gewoon een Twitter-tabje (dat bij mij disabled staat, want Twitter is dom. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Gopal schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:34:
[...]

Tuurlijk wil je daarmee helpen, maar dan moet je wel even de Direct Message optie enablen, anders kan ik je geen bericht sturen :+ .
Ik zit al te zoeken maar ziet dat nergens staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Gopal schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:34:
[...]

Count me in too pls... ik wil ook wel flashen maar geen idee hoe t goed te doen.
Die V4 lijkt me wel wat. PM me of iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
bigpapa schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:27:
[...]

Ik zit al te zoeken maar ziet dat nergens staan....
Je gaat naar Forum (helemaal boven aan de pagina) -> myReact -> Voorkeuren en dan bij subkop Privacy kan je de optie Direct Messages aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Gopal schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:50:
[...]

Je gaat naar Forum (helemaal boven aan de pagina) -> myReact -> Voorkeuren en dan bij subkop Privacy kan je de optie Direct Messages aanvinken.
Is gelukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ik heb vorige week woensdag mijn HD weer terug gekregen na een 3e reparatie en tot nu toe nog geen newtonring :P
s avonds direct Energyrom Leo van 12.11.09 erop gezet. Is wel weer even wennen, maar het werkt fijn!.

Het is maar afwachten wanneer de newtonring weer tevoorschijnt komt...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

matz schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:28:
[...]

Ik neem aan dat je wm 6.1 gebruikt. Ik weet niet zeker of je er op deze manier ook kunt komen, maar met wm 6.5, in het settings tabje van touchflo ga je naar phone settings. Links onder op menu klikken en naar advanced settings gaan. In dat menu zie je een aantal tabbladen staan, meest rechter staat sms service. Misschien hier een instelling veranderen? Bijvoorbeeld alleen op GSM zetten (wat ik heb).
Een 2e oplossing zou kunnen zijn om je sim te verwijderen en een andere er in te doen, zodat de telefoon die settings overneemt. Daarna weer je eigen er in doen en dan opnieuw de settings laten ophalen!
------------

Voor de mensen met wm 6.5. Het valt me nu pas op dat het 'all program's' menu mist in touchflo (of sense, wat je het ook wil noemen!). Of ik zie het totaal over het hoofd? Ik wil dat menu graag opvragen, maar kan het dus niet vinden in 6.5 (dutty rom)
Is idd WM 6.1 Zou die rom update nog wat kunnen uithalen?
Ik heb een ander kaartje erin gezet, zacht/hard reset maar mag niet baten. Wanneer ik de services oproep bij instellingen -->telefoon kan ik ze bijna allemaal inzien behalve Voicemail en sms berichten..Daarop geeft ie die error dat ik het later weer moet proberen / gegevensverbinding moet uitschakelen (die is uit), of bedoelt ie de 3g? Lijkt me stug toch.

Is knap lastig zo dat je niet kan smsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luck
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn HD binnenkort ook maar eens opsturen ter reparatie.
De volumeknoppen werken niet goed meer. Toen ik beter keek bleken de knopjes zelf (dus onder de batterij-cover) gebarsten. :'(
Ben altijd zo voorzichtig geweest...

Zijn er meer mensen die dit defect hebben gehad? Zal dit onder garantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Gisteravond nog even lopen speuren op het internet..En waar kom je op uit..In dit topic haha. (wel is waar in oudere delen maar goed)..Nu waren er ook andere met hetzelfde probleem als mijn. Blijkt (wat ik zo lees) aan de sim kaart te liggen..Deze kan te oud zijn. Na vervanging was het probleem weg (service niet oproepbaar van sms centrale e.d.).

Nu is mijn simkaart vrij oud, en geeft in oudere type telefoons geen problemen kan zonder problemen sms`en. Dus ga vandaag maar even een nieuwe simkaart scoren.

Edit: Nieuwe simkaart heeft het probleem opgelost. Kennelijk wil een oude simkaart (zo oud is deze nog niet dateert uit 2006) niet met bepaalde data netwerken corresponderen ofsow. Bij de vodafone winkel wisten ze het iedergeval niet uit te leggen (probleem was wel bekend).

[ Voor 21% gewijzigd door Meneer aard op 24-11-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Toch raar dat een nieuwe simkaart iets met de dekking te maken heeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjef_Arie schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:34:
Hallo allemaal,

Ik heb het erop staan, is grappig om mee te spelen, bijna alles werkt oke (gps nog niet). Maar het mooiste is dat het gewoon vanaf een SD kaart draait en je Windows dus ongemoeid laat. Je start op met WM en start een programma wat Android laad. Daarna ff het reset knopie en je start weer op in WM waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Laatst online: 15-01 12:36
Is er een vergelijkbare App als deze voor de Touch HD?

[ Voor 32% gewijzigd door plaster op 24-11-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ik ga dit topic vaarwel zeggen.
Ik heb met mijn Touch HD voor de 4e keer last van newtonringen. Krijg nu van HTC als het goed is een nieuwe. Deze blijft in de doos zitten en ik ga een HD2 kopen.
:w

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HANSXDA65
  • Laatst online: 07-06 11:50
Nav de Android vraag. Ik gebruik sinds kort Androkkid. Geweldige applicatie met veel vrije instelmogelijkheden. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=540428 voor meer info. Bekijk ook het filmpje even op de webiste van de ontwikkelaar.

• Jaeger
  • Laatst online: 04-04-2020
Ik heb de telefoon nu ongeveer een half jaar, maar toch heb ik nog vaak last van het feit dat smsjes in mijn postvak uit blijven staan. Het ligt denk ik niet aan het ontvangst want bellen gaat perfect terwijl hij niet verzendt.
Mijn broertje had ditzelfde probleem met zijn HTC touch diamond en werd er zo gek van hij maar een blackberry heeft gekocht. Iemand enig idee? Zou het installeren van een andere rom dit probleem kunnen oplossen, want het is denk ik software matig en niet hardwarematig?

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Jaeger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 02:15:
Ik heb de telefoon nu ongeveer een half jaar, maar toch heb ik nog vaak last van het feit dat smsjes in mijn postvak uit blijven staan. Het ligt denk ik niet aan het ontvangst want bellen gaat perfect terwijl hij niet verzendt.
Mijn broertje had ditzelfde probleem met zijn HTC touch diamond en werd er zo gek van hij maar een blackberry heeft gekocht. Iemand enig idee? Zou het installeren van een andere rom dit probleem kunnen oplossen, want het is denk ik software matig en niet hardwarematig?
bij mij heeft het installeren van een nieuwe ROM inderdaad wel succes gehad. Dacht eerst dat het hardwarematig zou zijn en mn HD is zelfs 3 keer over bij HTC geweest.. tot vervelends toe.. mijn ontvangers kregen smsjes ook heel vaak dubbel. ben toen maar eens in de software gedoken en met succes..

• Jaeger
dempie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:30:
[...]

bij mij heeft het installeren van een nieuwe ROM inderdaad wel succes gehad. Dacht eerst dat het hardwarematig zou zijn en mn HD is zelfs 3 keer over bij HTC geweest.. tot vervelends toe.. mijn ontvangers kregen smsjes ook heel vaak dubbel. ben toen maar eens in de software gedoken en met succes..
Ja dat dubbel ontvangen hebben ze bij mij ook vaak last van.
Enig idee welke ROM dit probleem oplost? Gewoon nieuwste van dutty?

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Mikenificent 6.0 erop gezet, werkt erg goed tot nu toe!

http://mikenificent.nl.eu.org

Voor meer informatie, ook al ligt de site er even uit :(

• DaFreakR
Jaeger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:48:
[...]

Ja dat dubbel ontvangen hebben ze bij mij ook vaak last van.
Enig idee welke ROM dit probleem oplost? Gewoon nieuwste van dutty?
Dit is een probleem van je provider, ligt niet aan de ROM welke je hebt draaien!

• dempie
DaFreakR schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:43:
[...]

Dit is een probleem van je provider, ligt niet aan de ROM welke je hebt draaien!
Toch heb ik dit bij Miri en Xnor ROM's niet... (die laatste is trouwens echt een aanrader!)
bij Mikenificent had ik het probleem van dubbel verstuurde smsjes ook!

ik gebruik sowieso ROM's zonder HTC Messaging, heb gevoel dat dat ook niet helemaal zonder bugs is!

• bigpapa
Wilde even kwijt dat ik dankzij GOPAL de flasch gebruiksaanwijzing in het NL had gehad, voor het flashen van mijn phone.
Ik heb het gedaan en de Laurentius26 WM6.5 WWE V3 erop heb gezet, en werkt als een jekko.
Jammer genoeg in het engels, maar dat hebben we gauw veranded in het nederlands.
Mocht iemand daar interesse in hebben, en een engelse rom hebben dan kan je hem nederlands krijgen door
ff het register in te gaan en dan zoeken naar HKEY CURRENT USER en dan MUI en verander de waarde van de Curlang. Gebruiken decimaal. 1033 (standaard) is Engels en 1043 is Nederlands.
Je zal zien dat 98% in het nederlands is..

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:48
Ik heb ook een probleem met mij telefoon.. De camera is het aan het begeven, waar het aan ligt. Volgens mij maakt ie ergens los contact.

Tegenwoordig zien al mijn foto's er zo uit..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PhdycqWdiwwm8uPgxB7YU1NO/full.jpg

Als ik dan vervolgens heel hard duw dan lijkt het wel weer normaal te zijn..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9D4et1f1TywmULl0eBhlM0gD/full.jpg

Zou dit onder de garantie vallen?

Uiteraard was de eerste gedacht, software matig, maar na 3 vereschillende ROMs te hebben geprobeerd, vrees ik toch het ergste..

• Jaeger
DaFreakR schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:43:
[...]

Weet je waarom het aan de provider ligt? Want als ik mijn sim kaart in mijn oude HTC doe heb ik nooit maar dan ook echt nooit dit probleem.Dan zou je toch zeggen dat een instelling is / software die niet goed werkt?

• dempie
Jaeger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:39:
[...]

Weet je waarom het aan de provider ligt? Want als ik mijn sim kaart in mijn oude HTC doe heb ik nooit maar dan ook echt nooit dit probleem.Dan zou je toch zeggen dat een instelling is / software die niet goed werkt?
precies.. heb zelf ook in andere telefoon geen problemen.. voordat ik hem opstuurde naar HTC, heb ik natuurlijk e.e.a. getest. toen ik overstapte op een andere ROM, was het probleem verholpen..

btw.. de tip om een Engelse rom in NL te krijgen, werkt perfect (enkel voor HTC Sense)

• micheldenhaag
dempie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:12:
[...]

btw.. de tip om een Engelse rom in NL te krijgen, werkt perfect (enkel voor HTC Sense)
En in veel gevallen werkt na deze taalaanpassing je akoestische SMS notificatie niet meer! Dan weet je alvast waar dat dan door komt _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door micheldenhaag op 26-11-2009 16:46 ]

• bigpapa
micheldenhaag schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:46:
[...]

En in veel gevallen werkt na deze taalaanpassing je akoestische SMS notificatie niet meer! Dan weet je alvast waar dat dan door komt _/-\o_
Totaal geen last van. Ligt dan aan de ROM...

• Bravebart
Pittie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:31:
Ik heb ook een probleem met mij telefoon.. De camera is het aan het begeven, waar het aan ligt. Volgens mij maakt ie ergens los contact.

Tegenwoordig zien al mijn foto's er zo uit..
[afbeelding]

Als ik dan vervolgens heel hard duw dan lijkt het wel weer normaal te zijn..
[afbeelding]

Zou dit onder de garantie vallen?

Uiteraard was de eerste gedacht, software matig, maar na 3 vereschillende ROMs te hebben geprobeerd, vrees ik toch het ergste..
Ik vind het er wel tof uitzien eigenlijk :') Sommige dingen wel in spacende kleuren en andere delen gewoon normaal. Natuurlijk valt dit onder garantie.

Specs

• Jaeger
dempie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:12:
[...]

precies.. heb zelf ook in andere telefoon geen problemen.. voordat ik hem opstuurde naar HTC, heb ik natuurlijk e.e.a. getest. toen ik overstapte op een andere ROM, was het probleem verholpen..

Top, ik ga snel een nieuwe rom installeren en laat dan uiteraard weten of het werkt!
Grootste obstakel is nu het kiezen van een goede ROM.

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:48
Bravebart schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:52:
[...]

Ik vind het er wel tof uitzien eigenlijk :') Sommige dingen wel in spacende kleuren en andere delen gewoon normaal. Natuurlijk valt dit onder garantie.
Op zicht, mijn vriendin dacht al dat het infrarood was :*)
Echter hij doet het alleen bij heel veel licht.
Morgen er maar eens terug mee naar de winkel.

• dempie
Jaeger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:55:
[...]

Top, ik ga snel een nieuwe rom installeren en laat dan uiteraard weten of het werkt!
ik zou voor Xnor 6.5 v1.3 zonder HTC Messaging gaan.. vind die na een hele tijd Miri, toch wel beter en stabieler!

• dempie
bigpapa schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:51:
[...]

heb ik idd ook geen last van..

• bigpapa
Jaeger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:55:
[...]

Op zich is dat bij nader inzien niet moeilijk.
Het is wat je verwacht.
Het flashen is zo gebeurt en je kan alles uitproberen.
Zelf ben ik gegaan voor http://www.laurentius26.net/ ff inschrijven dan kan je de goede downloaden.
En dan kan je hem zelf naar het NL brengen (ook in 10 sec gebeurt).
En het werkt veel sneller dan een ander die ik ook geprobeert heb....
laat me weten welke je gedaan heb...

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een HTC touch HD. Ik heb echter wel 1 vraag. Hoe zet ik automatisch internet connectie af? Als ik bijvoorbeeld facebook open, doe hij dit automatisch via orange world. Ik zou dit via Wifi willen instellen.

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

bigpapa schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:51:
[...]

Nee, ligt aan WM6.5 :). Als je namelijk de MUI in het register veranderd worden de NL taal bestanden deels gevonden. Maar die voor SMS notificatie zijn corrupt. Dit heb ik met verschillende roms gehad.
Weliswaar simpel op te lossen, maar je moet het wel weten.
(Gewoon even met Total Commander de taal bestanden zippen en naar (ik meen) *.413.* te veranderen. Dan terug zetten en werkt hij weer als een zonnetje.

En overigens, ik vind WM6.5 gewoon te laggy om als alledaagse rom te gebruiken, heb nu de laatste Topix en draait werkelijk als een zonnetje. Zo verschrikkelijk snelle rom heb ik nog nooit gehad. Erg tevreden. Blij dat de Facebook functie ook in deze zit (had daar geen idee van). Werkt imho beter dan de WM6.5 Facebook dinges.

Ik propageer: Topix 3!

See you in another life, brother.

• Jaeger
Ik ben aan het proberen een nieuwe rom erop te zetten, in het verleden heb ik dit vaak genoeg gedaan bij mijn s710, maar nu krijg ik mijn htc touch hd, niet eens in mijn apparaatcentrum te zien :S Wat doe ik fout, normaal herkent de computer hem toch meteen?
edit: al gelukt stond blijkbaar disabled in active sync

[ Voor 9% gewijzigd door Jaeger op 26-11-2009 21:52 ]

• Gopal
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:21:
Ik heb sinds vandaag een HTC touch HD. Ik heb echter wel 1 vraag. Hoe zet ik automatisch internet connectie af? Als ik bijvoorbeeld facebook open, doe hij dit automatisch via orange world. Ik zou dit via Wifi willen instellen.
Een goed begin zou zijn om de TS te lezen of om de search function te gebruiken :+ . Dan kom je gauw genoeg te weten dat NoData een programma is die je kan gebruiken om automatische verbindingen tegen te gaan. Hoop dat je er wat aan hebt.
Jaeger schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:40:
Ik ben aan het proberen een nieuwe rom erop te zetten, in het verleden heb ik dit vaak genoeg gedaan bij mijn s710, maar nu krijg ik mijn htc touch hd, niet eens in mijn apparaatcentrum te zien :S Wat doe ik fout, normaal herkent de computer hem toch meteen?
edit: al gelukt stond blijkbaar disabled in active sync
De instellingen bij start->instellingen->verbindingen->USB aan PC staan goed? (Vragen naar verbindingstype is aangevinkt)
Mocht dit goed staan en het werkt nog steeds niet, haal dan die vink weg, start opnieuw op, vink weer terug en kijk wat er gebeurt.
Wat ook een mogelijkheid is: gebruik een andere USB-kabel, misschien dat die van jou niet meer goed is :P.

[ Voor 40% gewijzigd door Gopal op 26-11-2009 21:56 . Reden: Even reageren op Jaeger ]

• Jaeger
Gopal schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:51:
[...]

Een goed begin zou zijn om de TS te lezen of om de search function te gebruiken :+ . Dan kom je gauw genoeg te weten dat NoData een programma is die je kan gebruiken om automatische verbindingen tegen te gaan. Hoop dat je er wat aan hebt.
Edit :
Bedankt het is gelukt

[ Voor 15% gewijzigd door Jaeger op 26-11-2009 21:58 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste