OMG! Dat meen je nietharmageddon schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:50:
En ja hoor!
Voor de 3e keer in iets meer dan 2 maanden, heb ik weer newton ringen op mijn Touch HD!![]()
Ik heb er een nepleren hoesje omheen ter bescherming, en weer heb ik pech!
Dit is toch niet geloven! Ik ga vanmiddag bellen met HTC en verhaal halen en kijken wat er te fixen valt. Maar ik wil of een nieuw toestel of een ander toestel met eventueel bijbetaling. Maar dit trek ik slecht!
En nee, ik doe niks raars met mijn telefoon! Geen zware beschadiging, nooit laten vallen van grote hoogte op een harde ondergrond.
Jullie horen van mij hoe dit af gaat lopen...

Lekker... krijg ik dat straks ook, eenmaal een newtonring en je blijft ze krijgen, lijkt het wel.
Ik ben nog iets vergeten te vertellen. Heb mijn toestel natuurlijk gratis gerepareerd terug met een nieuw scherm (ivm newtonring), maarrrr ik merkte op dat mijn kleuren niet meer optimaal waren. Als je goed naar een foto keek leek het net of hij wat kleuren miste. Net zoals dat je je computerscherm op 256 kleuren zou zetten zeg maar, maar dan minder erg, maar het probleem was er. Het was geen kleurenprobleem door het flashen of zo (soms kan een verkeerde SPL een displayprobleem geven icm bepaalde dll's in de ROM), want het was de stock ROM en de stock SPL.
Foto's gemaakt en naar HTC gemaild na een telefoongesprek. Inmiddels ligt mijn telefoon alweer een dag bij HTC. Ben benieuwd wat ze hier nou weer aan gaan doen... beter nu een nieuw toestel! Misschien verkoop ik hem dan wel als nieuw en leg ik wat bij voor de HD2.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein