Dat op die afbeelding is inderdaad een ander probleem(pje
) ... in iTunes staan 'Tegan and Sara' en 'Tegan And Sara' gewoon bij elkaar. Is een detail, maar inderdaad zo opgelost.
Dat andere wat je zegt: zo staat het al in iTunes. Alleen op de iPhone bij de artiestenlijst staat iedere afzonderlijke artiest van die verzamelingen dus in de lijst. Wat niet zo was op de oude iPod, wat niet zo is in iTunes, maar om de een of andere reden wel in de iPod-app van de iPhone. Ik heb iets van 50 'normale' artiesten, maar op de iPhone zijn het er dus 95. Maakt het gelijk onbruikbaar. Wat boeit een artiest mij die met 1 nummer voorkomt op 1 album?
Maargoed, zoals ik al zei: het is gewoon een simpele rant
Wat ik trouwens wél cool vind (om maar on a high te eindigen
) is dat Smart Playlists ook live worden geupdate op de iPhone
Dat was voorheen niet zo.
Dat andere wat je zegt: zo staat het al in iTunes. Alleen op de iPhone bij de artiestenlijst staat iedere afzonderlijke artiest van die verzamelingen dus in de lijst. Wat niet zo was op de oude iPod, wat niet zo is in iTunes, maar om de een of andere reden wel in de iPod-app van de iPhone. Ik heb iets van 50 'normale' artiesten, maar op de iPhone zijn het er dus 95. Maakt het gelijk onbruikbaar. Wat boeit een artiest mij die met 1 nummer voorkomt op 1 album?
Maargoed, zoals ik al zei: het is gewoon een simpele rant
Wat ik trouwens wél cool vind (om maar on a high te eindigen
[ Voor 6% gewijzigd door kenneth op 27-04-2009 14:52 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.