Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat op die afbeelding is inderdaad een ander probleem(pje ;)) ... in iTunes staan 'Tegan and Sara' en 'Tegan And Sara' gewoon bij elkaar. Is een detail, maar inderdaad zo opgelost.

Dat andere wat je zegt: zo staat het al in iTunes. Alleen op de iPhone bij de artiestenlijst staat iedere afzonderlijke artiest van die verzamelingen dus in de lijst. Wat niet zo was op de oude iPod, wat niet zo is in iTunes, maar om de een of andere reden wel in de iPod-app van de iPhone. Ik heb iets van 50 'normale' artiesten, maar op de iPhone zijn het er dus 95. Maakt het gelijk onbruikbaar. Wat boeit een artiest mij die met 1 nummer voorkomt op 1 album?

Maargoed, zoals ik al zei: het is gewoon een simpele rant :+

Wat ik trouwens wél cool vind (om maar on a high te eindigen ;)) is dat Smart Playlists ook live worden geupdate op de iPhone d:)b Dat was voorheen niet zo.

[ Voor 6% gewijzigd door kenneth op 27-04-2009 14:52 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 22:03

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ben best tevreden over de iPhone (nu 5 dagen in gebruik).

Wat ik wel onhandig vind is het aan-/uitzetten van Bluetooth. Ik gebruik dit vaak 2x per dag als ik de auto inga (naar werk, en naar huis). Om de accu te sparen, zet ik in de tussentijd Bluetooth uit. Dit doe ik via Instellingen> Algemeen> Bluetooth.

Het zou handig zijn om dit via het springboard met 1 knop/App te kunnen doen.
Is dit mogelijk, of vraag ik iets wat niet kan?
:>

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
wvexeltweakers schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:17:
Jailbreaken > SBPrefs installeren ;) dan kan het, maar of je een tragere interface voor een enkele tweak over moet hebben....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Wiethoofd schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:37:
[...]

Jailbreaken > SBPrefs installeren ;) dan kan het, maar of je een tragere interface voor een enkele tweak over moet hebben....
Denk dat je gelijk hebt.
En jailbreaken durf ik (nog) niet aan, misschien later als ik meer tweaks op het oog heb.
:D

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:58

KroeT

[...]

Wiethoofd schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:37:
[...]

Lees ik hier goed dat een gejailbreakte (of wat het voltooid deelwoord van 'jailbreaken' ook is) iPhone langzamer werkt dan een 'gewone' iPhone?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
KroeT schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:18:
Lees ik hier goed dat een gejailbreakte (of wat het voltooid deelwoord van 'jailbreaken' ook is) iPhone langzamer werkt dan een 'gewone' iPhone?
quote: Jailbreak-topic
Heeft jailbreaken ook nadelen?
Jazeker, je iPod touch of iPhone kan er een stuk trager van worden en is minder stabiel. Crashes komen een stuk vaker voor op een gejailbreakte iPod of iPhone dan op een 'gewone'. Daarnaast kan het zijn dat, omdat je gaat rotzooien in het filesystem, je iPod of iPhone nergens meer op reageert en je hem zal moeten herstellen.
Dat beantwoord volgens mij wel je vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

KroeT schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:18:
[...]

Ik merk zelf eigenlijk geen verschil. Als je geen/niet teveel programma's in de achtergrond laat draaien hoeft een jailbreak geen verschil te maken. Crashes heb ik ook geen last van met normaal gebruik.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
wvexeltweakers schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:17:
Ben best tevreden over de iPhone (nu 5 dagen in gebruik).

Wat ik wel onhandig vind is het aan-/uitzetten van Bluetooth. Ik gebruik dit vaak 2x per dag als ik de auto inga (naar werk, en naar huis). Om de accu te sparen, zet ik in de tussentijd Bluetooth uit. Dit doe ik via Instellingen> Algemeen> Bluetooth.

:>
Ik heb de volgende dingen aan staan:
- Wifi
- Bluetooth
- Location services
- Brightness op 50% met auto; ON
- Push mail via exchange (werkmail)
- Get 3 prive mail accounts elke uur

Vervolgens wel 3g uit. Hiermee red ik minimaal 1 dag vanaf 8.00 tot 0.00 uur. Soms ook 2 dagen, maar dan heb ik weinig vergaderingen gehad. Die zorgen ervoor dat ik vaker zit te spelen met mijn iPhone om mijn ingekomen mail te lezen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door OnTheJazz op 28-04-2009 11:56 . Reden: opsomming ervang gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriessenDev
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-05 15:43
Ik twijfel of ik mijn abonnement zal verlengen of niet,
Misschien komt er nieuwe iPhone zeer binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 23:30
DennizZMeister schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:09:
Ik twijfel of ik mijn abonnement zal verlengen of niet,
Misschien komt er nieuwe iPhone zeer binnenkort.
Ik zou nog even wachten. WWDC is al (bijna 08-06) volgende maand. Ik zou sowieso op dit moment geen grote Apple aankopen doen ivm de WWDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300491

Ik ga binnenkort naar het buitenland, hoe kan ik mijn internet verbinding uitschakelen voor dat ik een hoge rekening krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Anoniem: 300491 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:49:
Ik ga binnenkort naar het buitenland, hoe kan ik mijn internet verbinding uitschakelen voor dat ik een hoge rekening krijg
Jailbreaken + BossPrefs en dan Edge en/of 3G uitschakelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of als je 'm via t-mobile hebt gewoon niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johnnyv.nl schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:52:
Of als je 'm via t-mobile hebt gewoon niets doen.
Wat bedoel je hier mee als ik vragen mag? Betaal je dan in het buitenland niet extra bij Tmobile, of schakelen ze het zelf uit.. of...

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Je kunt Data-roaming ook uitschakelen in je instellingen, maar of het werkt kan ik je niet vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109416

Dat werkt prima hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:20

Grozno

acts without consequence!

ZpAz schreef op donderdag 23 april 2009 @ 08:42:
[...]

Op het scherm? Deze is van glas en krast zeker niet snel, geen idee wat jij bij je broekzak ingooit, maar ik heb ook weleens sleutels erbij in, maar nog geen krassen op het scherm, jij vervoert hem in een doos stanlymesjes? ;)
Ik heb één keer mijn sleutels er bij in gehad, nooit stanleymesjes :P
iPhone kras

Rechtsboven zitten er ook een paar, maar die kreeg ik al helemaal niet op de foto.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:18
@lcecOld + ZpAz :

Een mobieltje is toch een gebruiksvoorwerp? Dan komen daar toch gebruikssporen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 15:20

Grozno

acts without consequence!

Kopt helemaal en als je dat dan dus niet wil moet je er een screenprotector op plakken ;)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook wel eens (per ongeluk) m'n sleutels erbij, maar hij is echt nog krasvrij. Er zijn ook genoeg filmpjes te vinden waarbij het scherm compleet wordt mishandeld en er toch nog goed uit ziet. Het glas is een stuk krasvaster (noem je dat zo) dan het harde plastic dat gebruikt wordt bij andere mobiele telefoons. Dus een screenprotector is naar mijn mening zeker geen must :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Ik heb hier een iPod Touch en een iPhone 2G, maar ik ga nieuwe screenprotectors bestellen, wat als onkrasbaar bestempeld wordt is dit zeker niet, die op m'n Touch zit midden op het scherm, een krasje van 1cm die niet weg te poetsen valt, op m'n iPhone zit een krasje bij de speaker, en elke kras valt te voelen als je met je nagel er overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg vrijwel onkrasbaar. Maar het hangt er natuurlijk gewoon vanaf wat voor materiaal er tegenaan schuurt. Hier leggen ze dat wel mooi in Jip en Janneke taal uit: Glass Screen Durability Test: A Lesson on the Mohs Hardness Scale. Het gaat weliswaar niet over de iPhone of iPod touch, maar het principe is vergelijkbaar.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Ook ik moet me maar aansluiten bij de gebruikers die stof onder het scherm hebben. Ik dacht op het eerste gezicht dat er een dode pixel aanwezig was, echter leek deze pixel boven het actieve scherm te "zweven" en was dus een aantal MM verplaatst (viel op aangezien het stofje eerst één pixel boven mijn app-store snelkoppeling zat en nu een stukje verschoven is.

Ik heb dus de Iphone 3G 16GB wit en hij is van medio December. Heb er geen extra verzekeringen op en dus gewoon de beperkte 1-year garantie. Weet iemand of dit probleem dus onder deze garantie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Hoedje schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:10:
Ik zeg vrijwel onkrasbaar. Maar het hangt er natuurlijk gewoon vanaf wat voor materiaal er tegenaan schuurt. Hier leggen ze dat wel mooi in Jip en Janneke taal uit: Glass Screen Durability Test: A Lesson on the Mohs Hardness Scale. Het gaat weliswaar niet over de iPhone of iPod touch, maar het principe is vergelijkbaar.
Ik snap niet dat jullie zo'n kostbaar apparaat onbeschermd in je zak dragen. Uiteraard is het een gebruiksvoorwerp, maar dat wil nog niet zeggen dat je er niet voorzichtig mee om kunt gaan.

Ik heb zelf een Piel Frama holstertasje en dat werkt perfect. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Gebruik je geen bescherming, dan vraag je ook om beschadigingen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:15:
[...]

Ik snap niet dat jullie zo'n kostbaar apparaat onbeschermd in je zak dragen. Uiteraard is het een gebruiksvoorwerp, maar dat wil nog niet zeggen dat je er niet voorzichtig mee om kunt gaan.

Ik heb zelf een Piel Frama holstertasje en dat werkt perfect. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Ik heb korte tijd een hoesje om mijn iPhone gehad, maar ik vond het nutteloos om drie redenen. Mijn iPhone wordt er groter van, hij wordt lelijker (ik zie alleen nog maar het hoesje) en hij beschermt het gedeelte niet waar ik altijd naar kijk; het scherm. Dus heb ik het hoesje eraf gehaald en er een screenprotector op geplakt. De achterkant is lichtjes bekrast ondertussen (de punten waar hij op rust), maar ik zie tenminste dat ik een iPhone heb, hij ligt beter in de hand en het scherm is beschermd.

Dus beschermen kan op verschillende niveaus, ik vind alleen een screenprotector nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Great. Iphone is gister gejat. Had hem alleen niet verzekerd. Kan je op de een of andere manier achterhalen waar hij precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:10
brambest schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 07:33:
Great. Iphone is gister gejat. Had hem alleen niet verzekerd. Kan je op de een of andere manier achterhalen waar hij precies is?
Damn, dat lijkt me echt zo k*t. Met je vraag kan ik je helaas niet helpen

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Nop dat gaat niet. Of je moet de dader ergens tegenkomen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

@brambest: als je de diefstal aangeeft bij de politie inclusief de IMEI code van je toestel, kan je provider bv. dan niet opzoeken of je telefoon na de diefstal nog gebruikt is of zo? Een kleine kans waarschijnlijk dat ze hem zo terugvinden, maar da's nog altijd beter dan helemaal geen kans natuurlijk.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
D4rkSt4r schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:06:
@brambest: als je de diefstal aangeeft bij de politie inclusief de IMEI code van je toestel, kan je provider bv. dan niet opzoeken of je telefoon na de diefstal nog gebruikt is of zo? Een kleine kans waarschijnlijk dat ze hem zo terugvinden, maar da's nog altijd beter dan helemaal geen kans natuurlijk.
Ik heb inmiddels online aangifte gedaan inclusief het imei nummer. Nou maar hopen dat ze er nog wat aan kunnen doen, maar het zal wel niet. Overigens staat binnekort mijn rekening weer op ' my vodafone ' , dus dan zie ik wel of hij nog gebeld heeft voordat ik hem geblokkeerd heb.

Enige voordeel wat ik er van inzie, is dat ik nou van de zomer de nieuwste iphone kan nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
brambest schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:15:
Ik heb inmiddels online aangifte gedaan inclusief het imei nummer. Nou maar hopen dat ze er nog wat aan kunnen doen, maar het zal wel niet. Overigens staat binnekort mijn rekening weer op ' my vodafone ' , dus dan zie ik wel of hij nog gebeld heeft voordat ik hem geblokkeerd heb.
Je kunt ook nog een tijdje stilletjes bv. je Gmailaccount in de gaten houden - af en toe lees je wel over een domme dief die foto's van zichzelf gaat mailen e.d. ;)

Zeer klein kansje maar wel goed voor 15s of Twitter fame als het bij jou gebeurt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Diddle schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 04:18:
[...]

Ik heb korte tijd een hoesje om mijn iPhone gehad, maar ik vond het nutteloos om drie redenen. Mijn iPhone wordt er groter van, hij wordt lelijker (ik zie alleen nog maar het hoesje) en hij beschermt het gedeelte niet waar ik altijd naar kijk; het scherm. Dus heb ik het hoesje eraf gehaald en er een screenprotector op geplakt. De achterkant is lichtjes bekrast ondertussen (de punten waar hij op rust), maar ik zie tenminste dat ik een iPhone heb, hij ligt beter in de hand en het scherm is beschermd.

Dus beschermen kan op verschillende niveaus, ik vind alleen een screenprotector nuttig.
Ja maar toch....
Ik heb sinds een paar weken een otterbox voor mijn iphone.

Foeilelijk is het niet maar mooier wordt ie er zeker niet op, het lijkt nu wel een Fluke multimeter.
Toch heb ik er voor gekozen het wel te gebruiken want hij moet wel 2 jaar mee kunnen en in die 2 jaar gebeurt er veel met zo'n foon bij mij.
Duurzaamheid gaat bij mij boven mooi-igheid.

Ik denk dat dit gewoon een speciale persoonlijke keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58
wvexeltweakers schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:15:
[...]

ik vind het hartstikke logisch.....
jij stopt je iphone in een hoesje zodat je iphone mooi blijft... maar vervolgens kan je nooit zien dat ie mooi blijft, want hij zit in een hoesje? ;)

ook dat ding steeds uit een holster halen als je word gebeld/gesmst lijkt me ook onhandig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:42

BaT

Ik heb nu zelf meer dan een jaar een 1st gen iPhone zonder hoesje/screenprotector of wat dan ook. Nog geen enkel krasje op de glasplaat en alu behuizing. Wel wat kleine krasjes op die 'chrome' rand, maar die zie je alleen onder een speciale hoek en voel je verder ook niet.

Het is maar net hoe je met je telefoon omgaat: mijn linker broekzak is solo gereserveerd voor m'n iPhone, ik 'holster' hem altijd met de glasplaat richting m'n dij. Zo komt ie ook altijd weer vingervlek vrij uit m'n broekzak, want hij wordt bij elke stap die ik zet gepoetst zeg maar. Ook leg ik m'n iPhone nooit zomaar op tafel, zonder dat er een tijdschrift oid onderligt.

Heb in het begin ook screenprotectors/rubbere hoesjes gebruikt en mijn conclusie was dat de iPhone lelijker en onpraktischer in gebruik werd, dit terwijl de bescherming die hij extra kreeg nihil was ( hij zit toch altijd 'solo' in me broekzak en die hoesjes zorgen naar mijn mening alleen voor meer aantrekkings kracht voor stof, dat kruipt uiteindelijk toch wel overal in bij zo'n hoesje..)

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-06 21:27
Is er ook een App die ervoor zorgt dat je afspraken voor vandaag laat zien op je lock screen? Dus dat als je hem lockt je je afspraken ziet?
Vond dit namelijk heel handig van nokia, maar mis het nu wel.

Het mag trouwens met of zonder jailbreak, dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
barzi schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:29:
Is er ook een App die ervoor zorgt dat je afspraken voor vandaag laat zien op je lock screen? Dus dat als je hem lockt je je afspraken ziet?

Het mag trouwens met of zonder jailbreak, dat maakt niet uit.
Lock Calender, vereist wel Jailbreak, maar werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-06 21:27
Precies wat ik zocht. Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 09:34:
[...]
ook dat ding steeds uit een holster halen als je word gebeld/gesmst lijkt me ook onhandig....
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, als je nog nooit een Piel Frama hebt gebruikt. Maar in de praktijk heb ik mijn iPhone sneller uit de riemclip (zit met een ronde plastic schuifknop in de riemclip), dan een ander uit zijn of haar broekzak. Is echt een geweldig systeem.

Maar uiteraard moet iedereen dat zelf weten.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Over riemclip's gesproken, voor de iPhone zijn er bijna geen riemclips/holsters met een gestikte lus waar je riem doorheen moet. Over het algemeen zijn het plastic 'clipjes'. Ben altijd zo bang dat die holster een keer van je riem af vliegt. Heb toch liever dat 'ie echt goed vast zit aan m'n riem. Eruit vliegen kan natuurlijk altijd doordat de sluiting het begeeft. Maar over het algemeen is klittenband oid voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:38
wvexeltweakers schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:16:
[...]

Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, als je nog nooit een Piel Frama hebt gebruikt. Maar in de praktijk heb ik mijn iPhone sneller uit de riemclip (zit met een ronde plastic schuifknop in de riemclip), dan een ander uit zijn of haar broekzak. Is echt een geweldig systeem.

Maar uiteraard moet iedereen dat zelf weten.
Ieder z'n eige, ik denk het dit ook af hangt van wie je als persoon bent en hoe je je kleed. Ik zie mezelf er niet meer rondlopen, ben al nerd genoeg :+ Bij zakelijke gebruikers zie ik dit wel eerder voor me, omdat het simpelweg in het straatje van een zakelijke gebruiker past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Misschien is het verstandig om aan Apple NL te melden dat je telefoon is gestolen?

Bij aanmelden in iTunes wordt toch ook het serienummer van je iPhone gelinkt? Misschien dat Apple jouw gestolen telefoon dan kan blocken?

Je hebt er je toestel niet mee terug, maar een ander heeft er ook niks meer aan.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Laatst online: 10:33
hoe heet dat appje waarmee je je agenda kan laten zien op je lockscreen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Reloader schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:04:
hoe heet dat appje waarmee je je agenda kan laten zien op je lockscreen? :)
6 reacties hoger kijken levert op: Lock Calender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:38
Wiethoofd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:08:
[...]

6 reacties hoger kijken levert op: Lock Calender
Geweldig handige app, heb ik volgens mij na de door jou genoemde post uitgeprobeerd.
Ik ben niet echt een calender/agenda mens, maar moet zo langzamermand er toch maar eens aan geloven. (22 jaar, HBO student, heb al veel hersencellen weggegooit op het MBO :+ )
Je kan aardig wat kleuren en lettertypes kiezen om er voor te zorgen dattie bij je achtergrond past, enige nadeel is dat anderen 't ook kunnen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
eXSs schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:47:
Je kan aardig wat kleuren en lettertypes kiezen om er voor te zorgen dattie bij je achtergrond past, enige nadeel is dat anderen 't ook kunnen zien :P
Tsja, dan moet je je sexdates en drugsdeals maar niet in je agenda zetten :P
Wat me wel opvalt bij Lock Calender, als je 1 afspraak laat staan die de hele dag duurt laat hij niet de afspraak zien die op dezelfde dag is maar een uurtje ofzo duurt, de dagvullende afspraak is dominant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Ik merk dat mijn iPhone haarscheurtjes begint te krijgen. Dit is m'n tweede al, want van de eerste was de camera defect. Heeft het zin hem om te laten ruilen? Het is een witte, dus je ziet het wel. Ik heb de iPhone altijd netjes in een Foofpod tasje. Ik heb hem nooit los in de broekzak. Ik ben er erg zuinig op. Mijn iPhone abbo is nog niet eens in gegaan, dus het is wel een beetje zonde om gelijk al een met haarscheurtjes te hebben. In juni gaat het abbo pas in...

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rimave schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:52:
Ik merk dat mijn iPhone haarscheurtjes begint te krijgen. Dit is m'n tweede al, want van de eerste was de camera defect. Heeft het zin hem om te laten ruilen? Het is een witte, dus je ziet het wel. Ik heb de iPhone altijd netjes in een Foofpod tasje. Ik heb hem nooit los in de broekzak. Ik ben er erg zuinig op. Mijn iPhone abbo is nog niet eens in gegaan, dus het is wel een beetje zonde om gelijk al een met haarscheurtjes te hebben. In juni gaat het abbo pas in...
Heb die van mij eens laten vallen, en toen was het hele scherm naar de filistijnen, anyways nieuw schermpje er op, maar nog steeds geen scheurtje in de case (ook wit). Tlijkt wel alsof hij soms bij sommigen die dingen vanzelf ontstaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59897

ik heb een vraagje:

Ik heb naar alle tevredenheid een iPhone 3G via Tmobile, en een (erg oud) mailaccount via chello.

Helaas krijg ik het niet voor elkaar om mijn mail goed ingesteld te krijgen op mijn iPhone. Heb op internet al gelezen dat je het dan via je upcmail adres moet proberen, maar volgens mij heb ik alle mogelijke combinaties wel geprobeerd, maar tevergeefs. Weet iemand hier een oplossing voor?

En blijven de e-mails die ik via pop binnenhaal op mijn iPhone, wel gewoon op de mailserver staan? of moet ik m'n iPhone dan weer syncen met mijn thunderbird app, om mijn mail op mijn pc te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 02:44
Laats heb ik het "nadeel" ontdekt van het (bijna) krasvaste scherm. Ik ga veel minder voorzichtig om met mijn iPhone dan met mijn oude iPod. Daardoor is deze nu al twee keer hard over de grond gegaan met als resultaat... inderdaad; krasjes op het scherm. :( Gelukkig niet zo veel en niet diep, maar alleen oppervlakkig. Met het scherm aan zie ik er niks van en als het scherm vettig is door mijn vingers zie ik er helemaal niks meer van.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 59897 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:47:
ik heb een vraagje:

Ik heb naar alle tevredenheid een iPhone 3G via Tmobile, en een (erg oud) mailaccount via chello.

Helaas krijg ik het niet voor elkaar om mijn mail goed ingesteld te krijgen op mijn iPhone. Heb op internet al gelezen dat je het dan via je upcmail adres moet proberen, maar volgens mij heb ik alle mogelijke combinaties wel geprobeerd, maar tevergeefs. Weet iemand hier een oplossing voor?

En blijven de e-mails die ik via pop binnenhaal op mijn iPhone, wel gewoon op de mailserver staan? of moet ik m'n iPhone dan weer syncen met mijn thunderbird app, om mijn mail op mijn pc te krijgen?
Bij mij werkte mijn Chello emailadres wel. Ik heb hem inmiddels verwijderd omdat ik echt nooit email meer erop kreeg, maar hij werkte wel. POP server gebruikte ik pop2.arnhem.chello.nl voor. En je kunt instellen dat je je mail op de server wilt laten staan bij de advanced settings van de account. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
  • Laatst online: 11:05
Hallo, ik ben van plan om een iphone aan te schaffen,
nu vroeg ik mij af of ik de 8GB of 16GB moest nemen.
hoeveel ruimte nemen applicatie's in? is de 8 GB de iets meer dan 100 euro extra waard?

bvd voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb zelf een 8GB, maar vind dit achteraf te weinig. Je hebt 7,1GB effectieve ruimte. Als je ook wat podcasts of de nodige applicaties erop gaat zetten naast je muziek zit hij behoorlijk snel vol. Sommige apps nemen bijna geen ruimte in (100KB) maar anderen weer >50MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik heb zelf genoeg aan 8gb. Als ik er teveel op heb krijg ik een overkill aan muziek, apps e.d. Dan word ik verzadigd.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mijn klikker op mijn headset is stuk gegaan. Ik terug naar de winkel (Phone House) voor garantie. Want ik heb hem pas 4 maanden.

"Op accessoires heb je slechts 3 maanden garantie, op de telefoon 2 jaar"
Nou goed, ik geloof er eerst niks van. Het hoort bij de telefoon. Maarja, hij wou me niet helpen of het moest me geld gaan kosten.
Ik naar de Apple Store gelopen hoe dat nou zit, want dat hebben ze me niet verteld. Daar vertellen ze me doodleuk dat dat bullshit is en 1 jaar garantie op de oordopjes zit. Dus wij weer terug naar de Phone House. Daar heeft hij ze met een zuur gezicht ingenomen en ze zijn nu terug voor garantie. (Daar heb ik hem ook gekocht)

8)7 Zolang ze maar niks te doen voor hun centjes is het goed, maar owee als ze service moeten verlenen. Dan gaan ze opeens iets bedenken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:48
FiXeR.nl schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:37:
Mijn klikker op mijn headset is stuk gegaan. Ik terug naar de winkel (Phone House) voor garantie. Want ik heb hem pas 4 maanden.

"Op accessoires heb je slechts 3 maanden garantie, op de telefoon 2 jaar"
Nou goed, ik geloof er eerst niks van. Het hoort bij de telefoon. Maarja, hij wou me niet helpen of het moest me geld gaan kosten.
Ik naar de Apple Store gelopen hoe dat nou zit, want dat hebben ze me niet verteld. Daar vertellen ze me doodleuk dat dat bullshit is en 1 jaar garantie op de oordopjes zit. Dus wij weer terug naar de Phone House. Daar heeft hij ze met een zuur gezicht ingenomen en ze zijn nu terug voor garantie. (Daar heb ik hem ook gekocht)

8)7 Zolang ze maar niks te doen voor hun centjes is het goed, maar owee als ze service moeten verlenen. Dan gaan ze opeens iets bedenken. 8)7
Alle iPhones + accessoires die via officiële kanalen zijn gekocht in Nederland vallen onder de (1-jarige) garantieverantwoordelijkheid van T-Mobile. M.a.w. voor garantie van deze producten dien je naar T-Mobile te gaan (zie je T-mobile contract). Je kan het natuurlijk ook inleveren bij de winkel waar je het hebt gekocht, maar dan duurt je reparatie ook langer, aangezien zij het weer doorsturen naar T-mobile die het weer doorstuurt naar SolidVision (het bedrijf dat voor T-mobile de reparaties afhandelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hij wist zeker dat het 3 maanden was. Want dat stond in de voorwaarden bij alle telefoon aanbieders. Hij wou het alleen niet opzoeken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:48
FiXeR.nl schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:39:
Hij wist zeker dat het 3 maanden was. Want dat stond in de voorwaarden bij alle telefoon aanbieders. Hij wou het alleen niet opzoeken. :')
Wat een Blablabla van sommige verkopers ook....als iemand zoiets gaat stellen, geef 'm dan "gelijk" en vraag het aan een andere verkoper...

Anders wordt je er alleen maar :( van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tip: Verander nooit je passcode met een suf hoofd....

Kan morgen als ik thuis ben de boel weer gaan restoren :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seppevs
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik ben van plan om de volgende generatie iPhone te kopen, maar ik heb toch een vraagje.
Ik heb ook een Macbook Pro, met een vrij grote muziekbibliotheek (55GB). Nu verwacht ik dat de volgende generatie iPhone 32 GB zal hebben, wat dus kleiner is dan m'n huidige muziekbibliotheek.

Ik vermoed dat het mogelijk is om in iTunes 2 bibliotheken te hebben (1 voor op de macbook zelf, en 1 voor de iPhone), maar hoe gaat dit praktisch in z'n werking?
Moet ik constant ergens in de preferences switchen tussen de bibliotheken? Of wordt dit bij het opstarten van iTunes gevraagd? Of is er ergens een handig knopje om zeer snel te switchen tussen de libraries?

't Kan niet snel genoeg 8 juni zijn, ik kan bijna niet meer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

seppevs schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:20:
Moet ik constant ergens in de preferences switchen tussen de bibliotheken? Of wordt dit bij het opstarten van iTunes gevraagd? Of is er ergens een handig knopje om zeer snel te switchen tussen de libraries?

Je kan een stuk van je library synchroniseren met de iPhone. Ik heb een aantal playlists die ik sync en die vernieuw ik steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De makkelijkste manier is gewoon om een of meerdere (smart)playlists te maken en die te syncen met je iPhone. Dan kun je ook muziek toevoegen als je iPhone niet is aangesloten (gewoon slepen naar de playlist) en wordt het bijgewerkt als je de iPhone aansluit :).

Te laat :z

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 05-05-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 18:25
MetaFrame schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:39:
Tip: Verander nooit je passcode met een suf hoofd....

Kan morgen als ik thuis ben de boel weer gaan restoren :/
lol _/-\o_ waarom zou je ook zoiets gebruiken? O ja, voor de sms preview natuurlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05 12:45
seppevs schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:20:
Ik ben van plan om de volgende generatie iPhone te kopen (...)

Is er al meer nieuws over de nieuwe IPhone? Want het zou jammer zijn als je je dadelijk verheugd op een baanbrekend iets wat misschien alleen enkele upgrades heeft, voor een groot bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 17:52

Elwood Blues

87167191

autoreverse schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:46:
[...]

lol _/-\o_ waarom zou je ook zoiets gebruiken? O ja, voor de sms preview natuurlijk :X
Om te voorkomen dat een toevallige 'vinder' van je iPhone bij je foto's, sms, email, contactpersonen en andere privegegevens kan?

[ Voor 45% gewijzigd door Elwood Blues op 05-05-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Elwood Blues schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:05:
[...]

Om te voorkomen dat een toevallige 'vinder' van je iPhone bij je foto's, sms, email, contactpersonen en andere privegegevens kan?
Idd: http://www.theregister.co...berry_data_trade_nigeria/

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
kun je er op een of andere manier toevallig voor zorgen dat je bij smsen ook het toetsenbord kan kantelen net zoals is safari? dat lijkt me wel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-05 13:55
Reloader schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:19:
kun je er op een of andere manier toevallig voor zorgen dat je bij smsen ook het toetsenbord kan kantelen net zoals is safari? dat lijkt me wel prettig :)
Dat komt in iPhone OS 3.0... nog 1 of 2 maandjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Laatst kwam er een link voorbij van een winkel waar je een orginele achterkant kon bestellen voor je iphone, ik kan die hele link niet meer vinden, iemand?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 08:16

DeluxZ

Livin' the good life

Nielsvr schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:19:
[...]

Begin juni is er weer een event geloof ik. Dus nog 1 maandje wachten :) Waarschijnlijk volgens de geruchten wordt er dan ook een nieuwe iPhone aangekondigd.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 18-04-2021
Hoedje schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:25:
De makkelijkste manier is gewoon om een of meerdere (smart)playlists te maken en die te syncen met je iPhone. Dan kun je ook muziek toevoegen als je iPhone niet is aangesloten (gewoon slepen naar de playlist) en wordt het bijgewerkt als je de iPhone aansluit :).

Te laat :z
idd. En bijv. laatst toegevogd, meest afgespeld, jaren 90 etc..

kan je een mooie selectie maken.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Nielsvr schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:19:
[...]

en dan nog wachten op de unlock en jailbreak...Iphone 2g US.. O-)
maar dat is wel mooi..
en hopen dat er tomtom komt oid voor OS 3.0 :D dat ik kan connecten met mijn bleutooth GPS ontvanger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 14:32
Reloader schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:04:
[...]

en dan nog wachten op de unlock en jailbreak...Iphone 2g US.. O-)
maar dat is wel mooi..
en hopen dat er tomtom komt oid voor OS 3.0 :D dat ik kan connecten met mijn bleutooth GPS ontvanger :D
Je zou hem kunnen connecten, maar je hebt toch intern een GPS ontvanger, waarom zou je hem dan connecten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen de iPhone 3G heeft GPS, de eerste generatie iPhone (2G) niet. Dus dan moet je een externe GPS ontvanger gebruiken en in principe is die mogelijkheid er voor ontwikkelaars bij de 3.0 software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Paddepoel schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:16:
[...]

Je zou hem kunnen connecten, maar je hebt toch intern een GPS ontvanger, waarom zou je hem dan connecten? :?
En in het buitenland is het ook voor de 3G interessant om met een externe GPS te connecten: dan heb je geen duur data-transport nodig....dus wat mij betreft mag het zsm!

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

wvexeltweakers schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:06:
[...]

En in het buitenland is het ook voor de 3G interessant om met een externe GPS te connecten: dan heb je geen duur data-transport nodig....dus wat mij betreft mag het zsm!
Die mag je verder uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Precies, want je interne GPS werkt ook prima zonder dataverbinding hoor. Als je Data Roaming uitzet, zal ie dat ook niet gebruiken in het buitenland. Je GPS kan gebruikmaken van je dataverbinding...

Dat je met je iPhone 2G externe GPS gebruikt is volkomen logisch natuurlijk, dan kun je niet anders. :P

Ik heb hier overigens al een tijdje de 3.0 beta (4) in gebruik op m'n iPhone 2G en dat werkt eigenlijk al wonderbaarlijk prima. (Met unlock en al.) Safari is best wat sneller, en sowieso voelt het hele toestel net iets responsiever lijkt het, maar dat is subjectief. Wel apart voor een beta.

[ Voor 49% gewijzigd door --MeAngry-- op 06-05-2009 17:35 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Shiver23 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:29:
[...]

Die mag je verder uitleggen.
Dit had ik op 26 april hier gevraagd, en Hoedje (moderator) antwoordde:
"Het grote probleem (op dit moment) met Google Maps is dat de kaarten via de mobiele dataverbinding worden opgehaald. Dus als je dat in het buitenland gaat gebruiken kost het je (veel) dataverkeer en dat is erg kostbaar. Na de release van 3.0 software zullen er ook snel navigatie en andere kaartenprogramma's komen met offline kaartenmateriaal en dat is dat min-of-meer opgelost :)"

En zonder Google Maps zou ik niet weten wat ik met mijn GPS-positie moet.
Of zie ik iets over het hoofd?
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:32:
[...]

"Het grote probleem (op dit moment) met Google Maps is dat de kaarten via de mobiele dataverbinding worden opgehaald. Dus als je dat in het buitenland gaat gebruiken kost het je (veel) dataverkeer en dat is erg kostbaar. Na de release van 3.0 software zullen er ook snel navigatie en andere kaartenprogramma's komen met offline kaartenmateriaal en dat is dat min-of-meer opgelost :)"

8)7
Daar gaat een externe GPS-ontvanger niets aan veranderen natuurlijk ;)

Daarnaast, je GPS is wel degelijk interessant in het buitenland voor dingen als photo geotagging e.d.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Ben ZO blij jonge. We zouden eigenlijk een Samsung Omnia kopen maar dat ging niet door omdat het pakketje niet was geleverd. Vandaag naar T-mobile gebelt en na 10 minuten aan de telefoon te wezen besloten ik en mijn vader te kijken voor andere telefoons. ik zag natuurlijk de Iphone 3g voor 30 euro p/m en onbeperkt internet. Dus ik zei dat de Iphone beter was enzo. Zij belde ons ( T-Mobile ) En weer wat gepraat mocht ik de meneer spreken en ik zei dat de Omnia beter is in Specs maar het werkt niet zo vloeiend als de Iphone. Hij was er mee eens etc.

Iphone besteld. Zaterdag of Maandag binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

8)7
Ik kan wel de nodige apps bedenken die met GPS werken waarvoor je geen dataverbinding nodig hebt. Runkeeper heb ik bijvoorbeeld gebruikt met wintersport om mijn skiroutes bij te houden.

Maar ik zie het verband niet tussen een externe GPS voor de 3G en TomTom of ander navigatieprogramma in de toekomst. Als dat komt heb je daar in geval van de 3G geen externe GPS voor nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 06-05-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

[...]

8)7
Hoedje zegt het toch precies. :) Met 3.0 kun je straks andere navigatiesoftware downloaden met spraakbegeleiding, zoals Sygic McGuider en Navigon Mobile Navigator, en die werken met kaarten die gewoon op je geheugen staan opgeslagen. Waarom heb je dan een externe BT module nodig? Die software werkt heus wel met de ingebouwde GPS. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

--MeAngry-- schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:52:
[...]

Hoedje zegt het toch precies. :) Met 3.0 kun je straks andere navigatiesoftware downloaden met spraakbegeleiding, zoals Sygic McGuider en Navigon Mobile Navigator, en die werken met kaarten die gewoon op je geheugen staan opgeslagen. Waarom heb je dan een externe BT module nodig? Die software werkt heus wel met de ingebouwde GPS. :)
Dat zou idd mooi zijn, maar is voorlopig nog toekomstmuziek. En jullie hebben gelijk: dan voegt een externe GPS niets meer toe.
Tot dan zal ik in het buitenland dus nog gebruik moeten maken van een externe GPS met PDA, waarop kaarten staan.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 14:32
Hoedje schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:18:
Alleen de iPhone 3G heeft GPS, de eerste generatie iPhone (2G) niet. Dus dan moet je een externe GPS ontvanger gebruiken en in principe is die mogelijkheid er voor ontwikkelaars bij de 3.0 software :)
:o Beetje over het 2G gedeelte heen gelezen ;)
Snap alleen nog niet waarom Tomtom niks van zich laat horen, ze kunnen toch wel melden of ze ermee bezig zijn of niet.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paddepoel schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:03:
[...]

Snap alleen nog niet waarom Tomtom niks van zich laat horen, ze kunnen toch wel melden of ze ermee bezig zijn of niet.. >:)
Ik verwacht dat wanneer 3.0 uitkomt tom-tom & look a likes binnen een week in de app-store staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
hmm, na het syncen van een grote hoeveelheid muziek heb ik een probleem wat ik met 2.0 ook had (heb nu nieuwste versie)

Ik kan vaak geen apps meer openen. Hij opent ze, en daarna sluit hij ze gelijk weer af. Als ik dan een andere app installeer doen alle apps het weer. Ik heb hier een half jaar geen last meer van gehad en ineens steekt dit de kop weer op. Ik heb het nu elke dag. :S dus elke dag verwijder ik een app en installeer hem daarna weer op het probleem op te lossen.

Meer mensen hier last van? En waar ligt het probleem?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heb nog steeds hetzelfde probleem als een tijdje terug met het machtigen van de iPhone in iTunes.
Iedere keer als ik iTunes opstart en mijn iPhone wil syncen moet ik opnieuw het apparaat machtigen. Ik heb in iTunes de machtiging ingetrokken en weer opnieuw de boel gemachtigd, maar het probleem blijft. Ik kan er verder ook niets over vinden.

Ik heb overigens laatst mijn PC opnieuw geïnstalleerd en vervolgens al mijn oude iTunes bestanden weer teruggezet om mijn database te behouden. Ik vermoed een verband, maar voordat ik iTunes helemaal verwijder en weer een tijd bezig hoop ik dat er nog een andere oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Heeft iemand ervaring met battery packs voor de iPhone?
Deze van Kensington ziet er goed uit, maar deze van RichardSolo ook.

Ik zoek exact zo'n type apparaat. Lekker klein en makkelijk los mee te nemen. Er zijn ook battery packs die als een soort 'hoes' om de telefoon heenzitten. Zoiets zoek ik dus niet.

Iemand ervaring met zulke battery packs? Welke zijn aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259917

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Paddepoel schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:03:
[...]

*Stel* nu eens dat Apple op WWDC groot uit wil pakken met TomTom op iPhone (*) - denk je dat dat feest nog doorgaat als TomTom het nu al gaat verklappen?

(*) Geen idee hoor, maar niet heel onwaarschijnlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Zpottr op 08-05-2009 13:04 . Reden: Verkeerde kwoot ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Saegos schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:59:
Heeft iemand ervaring met battery packs voor de iPhone?
Deze van Kensington ziet er goed uit, maar deze van RichardSolo ook.

Ik zoek exact zo'n type apparaat. Lekker klein en makkelijk los mee te nemen. Er zijn ook battery packs die als een soort 'hoes' om de telefoon heenzitten. Zoiets zoek ik dus niet.

Iemand ervaring met zulke battery packs? Welke zijn aan te raden?
Heb twee goedkope van DealExtreme (1 los doosje met kabel, 1 om onderop te klikken). Werkt prima, kosten iets van 10 Euro elk.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

mm, ik zit heel erg te twijfelen nu. Mijn oude telefoon doet het niet meer zo goed en ik wil dus eigenlijk een Iphone gaan halen. Maar nu hoor ik dat er een grote kans is dat er een nieuwe Iphone aankomt. Niet zo'n zin om nu veel geld te betalen terwijl er volgende maand een beter model is. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 19:11
Anoniem: 230207 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:09:
mm, ik zit heel erg te twijfelen nu. Mijn oude telefoon doet het niet meer zo goed en ik wil dus eigenlijk een Iphone gaan halen. Maar nu hoor ik dat er een grote kans is dat er een nieuwe Iphone aankomt. Niet zo'n zin om nu veel geld te betalen terwijl er volgende maand een beter model is. Wat denken jullie?
Geduld is een schone zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 22:31
Anoniem: 230207 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:09:
Als je oude telefoon het echt niet meer goed doet zou ik een simpel toestel kopen om even die maand af te wachten voordat je een iPhone koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

ronaldlokers schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:27:
[...]

Als je oude telefoon het echt niet meer goed doet zou ik een simpel toestel kopen om even die maand af te wachten voordat je een iPhone koopt.
Idd, ikzelf zit in dezelfde situatie en heb ook een tijdelijk telefoontje gekocht:
Bol.com Nokia ? voor 20,- (T-Mobile simlock)

En nu even 1 tot 2 maanden wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 09:22
Ook ik wou nu een iPhone gaan aanschaffen... Toch wacht ik dan nog maar een maandje (vooral door de tips hierboven ;))!
Maar ik had nog een vraag, ik kreeg te horen van een verkoper dat de iPhone vanaf Juni eindelijk Simlock vrij in Nederland te krijgen is.... kan iemand dit bevestigen??!
(Waarneer het zo is, is hij dan ook gelijk simlock vrij te koop met abbonement? Of is dit alleen met los toestel? )

Alvast bedankt voor de antwoorden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Puur speculatie. Er moet eerst met zekerheid volgende maand een nieuw type iPhone geïntroduceerd worden, in Nederland op grote schaal beschikbaar worden gesteld en dan door meer dan 1 telco aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silvan schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:51:
Ook ik wou nu een iPhone gaan aanschaffen... Toch wacht ik dan nog maar een maandje (vooral door de tips hierboven ;))!
Maar ik had nog een vraag, ik kreeg te horen van een verkoper dat de iPhone vanaf Juni eindelijk Simlock vrij in Nederland te krijgen is.... kan iemand dit bevestigen??!
(Waarneer het zo is, is hij dan ook gelijk simlock vrij te koop met abbonement? Of is dit alleen met los toestel? )

Alvast bedankt voor de antwoorden! :)
Lijkt me niet de huidige telefoon wordt gewoon EOL, en er komt een nieuwe telefoon voor in de plaats met dezelfde prijs, van zowel abbo als telefoon. Dat is Apple stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 09:22
Ok bedankt voor de reacties! :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.