Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:44:
[...]

Mijn alternatief voor Digitenne is Ziggo. Ziggo kost zo'n € 16,- per maand. Eén keer raden wat ik liever betaal...
De laatste verhoging kondigden ze ruim een maand van te voren aan (van 6,95 -> 7,50),dit gebeurde in oktober 2008, dus binnen een jaar 2 euro.... Dat duurt nog maar een paar jaar als dit zo doorgaat.

[ Voor 3% gewijzigd door IJsbeer op 23-07-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb KPN vanmiddag overigens gebeld, en ze wisten van niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Damnit. Laatst een Digitenne starterspakket gekocht incl Conax Cam enzo (in de hoop dat ie het dan wel eindelijk zou doen), doet ie het nog niet steeds niet!! 8)7

Volgens de jongen van Kpn die ik aan de lijn had moest ie binnen het uur nadat hij de Smartcard had geactiveerd beeld geven, zoniet dan was/is de tv stuk, je raad het al hij gaf dus geen beeld ;( (ja wel als je zwart mooi vind :P ).

Ben nu al opzoek naar een goede tv-reparateur.

[ Voor 6% gewijzigd door Lau26 op 23-07-2009 17:28 ]

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Jep :)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kom er net achter dat er geen slot in zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
elinsen schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:39:
maar ik vermoed dat KPN dit zonder slag of stoot gewoon doorvoert.
Ja nog effe 8)7 Bij de laatste prijswijziging werd dit een maand van te voren naar klanten gecommuniceerd, waarom zou dit nu ineens niet zijn? En waar heb je die stickers gezien?

Eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

IJsbeer schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:23:
[...]

De laatste verhoging kondigden ze ruim een maand van te voren aan (van 6,95 -> 7,50),dit gebeurde in oktober 2008, dus binnen een jaar 2 euro.... Dat duurt nog maar een paar jaar als dit zo doorgaat.
Ik hoorde op de radio-reclame dat de zonnesteekweken nu gelden voor digitenne= % korting op je abbonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IJsbeer schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:23:
[...]

Moet je CanalDigitaal nemen, die verhogen ook met €1/jaar.

En als je overstapt naar de kabel ga je per direct een stuk meer betalen dan voor Digitenne nu. Dus ja, zo heel veel kan je niet doen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
bram1984 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:59:
Kom er net achter dat er geen slot in zit 8)7
Ja dat schiet niet echt op dan he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:48:
[...]

Moet je CanalDigitaal nemen, die verhogen ook met €1/jaar.

En als je overstapt naar de kabel ga je per direct een stuk meer betalen dan voor Digitenne nu. Dus ja, zo heel veel kan je niet doen.
Idd, voorlopig bevalt het me nog prima voor die paar uur per maand dat we tv kijken... En wat jelle ook al zegt: eerst zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN verlaagde in 2007 de prijs naar 6,95 p/m. Ik vermoed om veel klanten binnen te halen waarna je vervolgens de prijs weer lekker op kunt schroeven. Veel abonnees hebben geen zin om daar tegen in te gaan.
Dat KPN zo met abonnees om gaat vind ik jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:28:
KPN verlaagde in 2007 de prijs naar 6,95 p/m. Ik vermoed om veel klanten binnen te halen waarna je vervolgens de prijs weer lekker op kunt schroeven. Veel abonnees hebben geen zin om daar tegen in te gaan.
Dat KPN zo met abonnees om gaat vind ik jammer. :(
Dat doet ieder bedrijf.

Uiteindelijk volgt niemand de inflatie echt. De kabel is al jaren te duur maar stabieler in prijs. CanalDigitaal en Digitenne verhogen sneller dan de inflatie, maar zijn op dit moment nog goedkoper.

Wat dat betreft is CanalDigitaal dan nog wel een stukje schofteriger dan KPN. Vorig jaar hadden we €0,55 bij KPN en nu dus vermoedelijk €1. En de toekomst is maar afwachten.

Dan de prijsontwikkeling bij CDS voor het settoppakket (jaarprijzen):

2001: €13,61
2002: €15
2003: €15
2004: €20
2005: €?
2006: €30
2007: €40
2008: €50
2009: €60
2009 na mei: €70

En het basispakket:

2004 - €6,50
2005 - €6,95
2006 - €7,45
2007 - €7,95
2008 - €8,95.. €9,50
2009 - €9,95

Da's echt geen zuivere inflatie. KPN doet het tot nu toe juist netjes wat mij betreft.. Dat ging van 8,95 naar 7,95 naar 9,95 naar 6,95 naar 7,50 naar vermoedelijk 8,50.

Stiekem is het straks na de prijsverhoging (als die klopt) nog steeds goedkoper dan in 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 18:11:
Stiekem is het straks na de prijsverhoging (als die klopt) nog steeds goedkoper dan in 2003.
Over 7 dagen een prijsverhoging waar helemaal _niemand_ (incl. werknemers) van af weet, yeah right 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:38
Die software update voor de TF6000COK heb ik nog steeds niet ontvangen? :S

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
jelle. schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 02:05:
[...]

Over 7 dagen een prijsverhoging waar helemaal _niemand_ (incl. werknemers) van af weet, yeah right 8)7
Nou, de faktuur voor autgustus net ontvangen.... 7,50. Storm glas wat verhaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zojuist een mail ontvangen over de prijsverhoging:
-KNIP-
Na uw vakantie kunt u Digitenne weer thuis gebruiken. Daar betaalt u – in vergelijking met (analoog) tv kijken bij UPC of Ziggo - dan nog steeds een laag bedrag voor. Maar door blijvend hoge kosten moeten we de maandelijkse abonnementskosten wel iets verhogen. Per 1 september betaalt u voor Digitenne voortaan € 8,50 per maand. Hebt u meer dan één digitale ontvanger die u huurt voor € 3,50 per maand? Dan verandert er nog iets. Voor de tweede en/of derde ontvanger betaalt u voortaan € 4,- per maand. Ook dit ziet u terug op uw nieuwe maandfactuur. Let op: de eerste ontvanger blijft natuurlijk gratis.
-KNIP-

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen jammer van de bewoordingen. Ik weet dat KPN al eerder quitte draaide met Digitenne, dus blijvend hoge kosten? Gewoon een vaag lulverhaal om het goed te praten. Maarja, daar houden mensen van helaas.

Ik heb zelf dan liever dat ze gewoon zeggen "we willen meer winst maken en denken dat er toch bijna niemand zal opzeggen, dus we verhogen de prijs".

Je hoeft zo iig geen tuners meer te huren. €4/maand, als je hem nu koopt voor €50 heb je dat dus na een jaar+2 weken eruit! Reken maar uit hoe dat loopt als je 3 jaar zo'n ding gaat huren.

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 27-07-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Nou in ieder geval geen 1 augustus dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Ik word een beetje flauw van KPN zo. Steeds die stiekeme prijsverhogingen. De kabel bij ons is nog steeds actief, dus heractivatie kan zonder kosten. Zit er onderhand wel aan te denken! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
Henkie-Jan schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:11:
Ik word een beetje flauw van KPN zo. Steeds die stiekeme prijsverhogingen. De kabel bij ons is nog steeds actief, dus heractivatie kan zonder kosten. Zit er onderhand wel aan te denken! :(
Betaal je nog steeds ongeveer 10 euro per maand meer.... Digitenne komt van een tientje in de maand, en zijn juist gezakt. Ik verwacht dat ze over een tjidje rond die prijs stabilizeren.

En die verhoging van schotel (zie een stukje hierboven), wat dacht je daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie-Jan schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:11:
En denk je dat de kabel niet met prijsverhogingen komt? Stap nu over naar kabel en binnen twee jaar heb je een (stiekeme) prijsverhoging aan je kont...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
IJsbeer schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:29:
[...]

Betaal je nog steeds ongeveer 10 euro per maand meer.... Digitenne komt van een tientje in de maand, en zijn juist gezakt. Ik verwacht dat ze over een tjidje rond die prijs stabilizeren.

En die verhoging van schotel (zie een stukje hierboven), wat dacht je daarvan?
Ik krijg soms het idee dat, behalve de prijs, sommige mensen niet bepaald op de hoogte zijn van de verschillen tussen kabel en Digitenne..?!

Natuurlijk is de kabel een stuk duurder. Maar daar krijg je wel 10 keer strakker beeld door (ik gebruik beide, dus spreek uit ervaring), en véél meer kanalen. Laten we dat even niet vergeten.

Overigens vind ik de decoders van KPN ook niet al te best. De Guide is vaak niet up-to-date, en de informatie die bij bijvoorbeeld films gegeven wordt is lachwekkend. Stel ze gaan Transformers straks uitzenden, dan staat er bij de info iets als dit:

Sam Witwicky krijgt een nieuwe auto van z'n vader...

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:48
Toen ik in de topic start las dat FloppyDTV de 5V voor de antenne niet beschikbaar stelt, heb ik EINDELIJK een mogelijke verklaring van het niet willen werken van Digitenne op mijn FloppyDTV. Gelijk bij onze duitse overburen de inverter besteld en ook maar gelijk een (hopelijke betere) antenne. Die laatste was een gokje maar voor die 11,90 durf ik het wel aan. Heb 'm dan ook voornamelijk gekozen vanwege:
Mit zusätzlichem Filter zur Unterdrückung von Störsignalen, z.B. von GSM-/ Dect-Telefonen.
Aangezien het feit als ik nu gebeld wordt, heel digitenne bijna wegvalt. Zeker als ik dadelijk op kan nemen via de FloppyDTV is dat toch behoorlijk irritant. Hopelijk is het met deze antenne beter...

Hier, op het werk, ook trouwens de officiele brief gehad dat de prijsverhoging in zal gaan, thuis heb ik nog niks ontvangen hierover. De prijsverhoging zelf vind ik nog niet eens zo smerig, wel dat als je het er niet mee eens bent je voor 31 augustus moet bellen met een nummer wat 45 cent per minuut kost. Dat vind ik wel een smerige streek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
De beeldkwaliteit van Digitenne hangt helemaal van je TV af. Heb je via SCART een oude decoder aan je dikke LCD hangen dan ziet het er idd niet mooi uit. Heb je een ingebouwde DVB-T tuner op je 24-inch LCD dan ziet het er vele malen strakker uit dan analoog.

De Guide enzovoorts worden niet door KPN geleverd maar door de omroepen zelf. Heeft verder ook niets met de decoder te maken. De samsung tuners werken wel eens brak, maar de huidige topfield tuners werken prima.

Véél meer kanalen is ook wel overdreven, standaard kabeltelevisie heeft naar mijn weten alleen wat duitse, engelse en andere buitenlandse kanalen erbij, maar mist bv Private spice, en in sommige regio's MTV of comedy central.

Of bedoel je digitale TV via de kabel? Dan heb je gelijk, maar dat is zeer zeker veel duurder (3x zo duur ongeveer met basispakket geloof ik). Het blijft uiteraard gewoon een persoonlijke keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:10
Ik heb Digitenne getest op mijn Philips tv via de ingebouwde DVB-T tuner, maar het beeld is niet zo mooi als van een goed analoog kabel signaal.

Als het beeld stilstaat is wel wel erg scherp, maar zoals bekent wordt het slechter naarmate het beeld meer beweegt/meer kleuren bevat of wat de compressie ook maar aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Maar de Guide op de kabel is ook aangeleverd door de omroep neem ik aan? Hier staat veel meer informatie.

Ik bedoelde inderdaad digitale tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

HackZois schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:16:
Toen ik in de topic start las dat FloppyDTV de 5V voor de antenne niet beschikbaar stelt, heb ik EINDELIJK een mogelijke verklaring van het niet willen werken van Digitenne op mijn FloppyDTV. Gelijk bij onze duitse overburen de inverter besteld en ook maar gelijk een (hopelijke betere) antenne. Die laatste was een gokje maar voor die 11,90 durf ik het wel aan. Heb 'm dan ook voornamelijk gekozen vanwege:

[...]

Aangezien het feit als ik nu gebeld wordt, heel digitenne bijna wegvalt. Zeker als ik dadelijk op kan nemen via de FloppyDTV is dat toch behoorlijk irritant. Hopelijk is het met deze antenne beter...

Hier, op het werk, ook trouwens de officiele brief gehad dat de prijsverhoging in zal gaan, thuis heb ik nog niks ontvangen hierover. De prijsverhoging zelf vind ik nog niet eens zo smerig, wel dat als je het er niet mee eens bent je voor 31 augustus moet bellen met een nummer wat 45 cent per minuut kost. Dat vind ik wel een smerige streek!
Het staat idd in de TS, maar ik zou zweren dat de FloppyDTV wel degelijk 5v doorvoert :?
Of is dat alleen bij de FireDTV?

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:48
FireDTV = extern
FloppyDTV = intern

In de topic-start staat bij FloppyDTV een rood vlak bij 5V, vandaar dat ik dacht dat daar het probleem zou kunnen zitten.

Sloop ik m'n antenne/inverter als ik een reeds 5V uitvoer aan de inverter hang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HackZois schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:23:
FireDTV = extern
FloppyDTV = intern

In de topic-start staat bij FloppyDTV een rood vlak bij 5V, vandaar dat ik dacht dat daar het probleem zou kunnen zitten.

Sloop ik m'n antenne/inverter als ik een reeds 5V uitvoer aan de inverter hang?
Pak er anders een multimeter bij en meet het voltage (gelijkstroom) tussen kern (+) en mantel (-). Als je geen multimeter hebt moet je er maar een kopen, het is een onmisbare tool. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:03:
[...]

Natuurlijk is de kabel een stuk duurder. Maar daar krijg je wel 10 keer strakker beeld door (ik gebruik beide, dus spreek uit ervaring), en véél meer kanalen. Laten we dat even niet vergeten.
Digitenne is niet overal (goed) beschikbaar, dat maakt natuurlijk ook nogal uit. En 10 keer is ook nogal subtiel overdreven, analoog is op een groot scherm ook niet om aan te zien. Al uit zich dat anders, meer waas en vage strepen. Bij digitenne wordt het beeld schokkiger naarmate er meer beweging is, het is maar waar je je meer aan stoort.

Digitenne is prima voor mensen die niet dagelijk 6 uur achter de TV zitten, als je veel gebruik maakt van iets vindt je het ook belangrijker om het goed voor elkaar te hebben en heb je er meer geld voor over.
Naar mijn idee is het gewoon een andere doelgroep, al hebben ze (volgens de nieuwsbrief) wel 800.000 (!) leden. Gemiddeld 2,3 mensen per gezin dus 1.8 miljoen mensen in NL die naar digitenne kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:34:
[...]

En denk je dat de kabel niet met prijsverhogingen komt? Stap nu over naar kabel en binnen twee jaar heb je een (stiekeme) prijsverhoging aan je kont...
Ik meende een poosje terug te lezen dat de overheid de kabeltarieven wil vastleggen. Maar goed, de prijs van Digitenne is nog niet meer dan €16,- dus het is wel een beetje geschreeuw van mij. Dus blijf nog wel netjes. ;)

Interessant artikel trouwens: http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=2249 Misschien ook de reden voor verhoging van de tarieven? Kleiner verschil qua prijs tussen IP-TV en Digitenne?

Leuke quote trouwens uit een ander artikel: "Europa wil dat telecombedrijven uiterlijk 2012 ook HDTV mogelijk maken via DVB-T (download PDF). In Nederland maakte Digitenne gebruik van die techniek."

http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2970476&;

[ Voor 31% gewijzigd door Henkie-Jan op 28-07-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29
Hageneis schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:15:
[...]

Het totaalaanbod ziet er wel aantrekkelijk geprijsd uit. Weet iemand toevallig of je de smartcards van EPDnet kunt gebruiken in de PVR (Topfield TF-5300k) en de oude Samsung single tuner van KPN? Of zijn deze gelockt voor bepaalde nummerreeksen (ik meen me iets de herinneren dat de blauwe Digitennekaarten niet werkten in KPN-apparaten v.v.)
Weet iemand of EDPnet ook de prijs gaat verhogen per 1 september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Hmm, Digitenne wordt weer een euro duurder en de maandtarief gaat naar € 8,50.

Wordt nu wel des te verleidelijker om coax naar boven te trekken. (heb nu Digitenne op de slaapkamers uit luiheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar genoeg is de website van KPN nog niet geupdate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:24
Gaat lekker met Digitenne. Prijs van het abonnement omhoog, prijs van de huurtuners ook omhoog.
Nu nog massaal opzeggen en de prijs zal weer gaan dalen om nieuwe klanten te werven :)

*gratis kijkt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ik vind de werkwijze en de manier waarop het mailtje is gebracht zeer achterbaks.

Ik had het mailtje bijna verwijderd, want door deze globaal te hebben gelezen (vooral omdat ze gebruik maakten van vetgedrukte teksten), dacht ik dat de inhoud voor mij niet van toepassing was. (ik ga dit jaar niet op vakantie)

Ergens verkapt tussen de regels door, wordt er over de prijsverhoging gerept. Iets wat ze m.i. juist vet hadden moeten afbeelden.

Het mailtje in kwestie:

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/aeuszc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Ja mee eens, eerst reppen over hoe voordelig het is ten opzichte van X om de regel erna even een prijsverhoging erdoorheen te jassen. Vreemde zaak..
Zo'n prijsverhoging zou duidelijk het onderwerp van die mail moeten zijn los van de vakantie 'mogelijkheden'.

[ Voor 27% gewijzigd door Henri op 29-07-2009 02:52 . Reden: te snel.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Om dan nog maar te zwijgen over de hoge gesprekskosten om op te kunnen zeggen. (wat ik vanmiddag ga doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
(....) kosteloos beeindigen {...} neem hiervoor contact op met de klantenservice 0,45ct p/m
Tot zover kosteloos opzeggen, terug naar de studio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:02
Ik heb nog helemaal geen mail gehad. Maar ben ook van plan om op te zeggen. Ik huurnl. een 2e ontvanger en denk dat ik maar eentje ga kopen. Zo bespaar ik mij die 3,50, waardoor ik netto dus toch minder betaal.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Henri schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 06:56:
[...]
Tot zover kosteloos opzeggen, terug naar de studio :P
Triest inderdaad. Aangezien ik ~2 jaar geleden meer dan 20min aan de lijn moest hangen, ben ik naar een KPN winkel gelopen om het daar te doen.. -O-

Kan iemand me uitleggen hoe ver 2 Smartcards van 1 abonnement, van elkaar af mogen staan? Kan ik een TV in huis hebben en er een in een caravan -zeg- 1KM verderop?

[ Voor 49% gewijzigd door zAo op 29-07-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

zAo schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:13:
Kan iemand me uitleggen hoe ver 2 Smartcards van 1 abonnement, van elkaar af mogen staan? Kan ik een TV in huis hebben en er een in een caravan -zeg- 1KM verderop?
Al is het 100km verderop ;) Enige is dat je Digitenne-signaal moet hebben natuurlijk. KPN ziet niet waar de smartcard in gebruik, 1 kaart thuis en 1 op de camping gaat dus prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-04-2023
En zie hier je voordeel: met z'n 3-en op 1 abo is geen probleem. Als je het zo bekijkt dan zijn de maandelijkse kosten nog geen 3 euro!

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
HackZois schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:23:
Ik heb een Floppydtv en daar zit GEEN 5V op.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Alfisti schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:16:
[...]
Al is het 100km verderop ;) Enige is dat je Digitenne-signaal moet hebben natuurlijk. KPN ziet niet waar de smartcard in gebruik, 1 kaart thuis en 1 op de camping gaat dus prima!
Dank voor je antwoord. Dan heeft het toch nog potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 13:04
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 01:55:
Ik vind de werkwijze en de manier waarop het mailtje is gebracht zeer achterbaks.

Ik had het mailtje bijna verwijderd, want door deze globaal te hebben gelezen (vooral omdat ze gebruik maakten van vetgedrukte teksten), dacht ik dat de inhoud voor mij niet van toepassing was. (ik ga dit jaar niet op vakantie)

Ergens verkapt tussen de regels door, wordt er over de prijsverhoging gerept. Iets wat ze m.i. juist vet hadden moeten afbeelden.

Het mailtje in kwestie:
Helemaal mee eens. Zelf heb ik de mail voorbij zien komen in mijn mailbox, maar inderdaad niet als relevant geacht. Nu zie ik op tweakers.net het bericht van de prijsverhoging staan. Echt hoogst merkwaardig hoe dit mailtje is opgesteld. Vorige week liep ik al met de gedachte op digitenne op te zeggen, dit trekt mij over de drempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag opgezegd, 13 min a 0,45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Henkie-Jan schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:34:
Die software update voor de TF6000COK heb ik nog steeds niet ontvangen? :S
Heeft iemand die update wel ontvangen?

Daarnaast nog een vraag: heeft iemand ervaringen met deze Funke antenne? We wonen hier vlakbij een snelweg en als er soms vrachtwagens voorbij rijden stoort het beeld aardig. Zou dat met deze antenne beter zijn? http://www.funke.nl/site/...sk=view&id=259&Itemid=216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 14:33
Gisteren opgezegd, 14 min a 0,45 euro. Had mail nog niet ontvangen, maar ik vind het echt heel slecht dat het op die manier wordt gedaan. Bovendien blijkt dat je pas met keuze 8 het abonnement kunt opzeggen. Als je het bandje afluistert tot keuze 4 (opzeggen abonnementen, daarna 7 minuten in de wacht), dan blijkt dat je daarna nog een keer terug moet bellen. Erg toevallig allemaal waardoor het een hoop geld oplevert voor KPN, bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik kon de volgende info niet vinden op internet of dit topic:

Ik heb mijn tuner laten vallen en nu is de antenne aansluiting afgebroken. Hij doet het nog wel als ik hem met wat tape terug plak :+

Ik heb nog wel een panasonic decoder (voor digitale kabel tv) liggen. Kan ik deze gebruiken? Ik merkte al wel dat de antenne het niet leek te doen als ik hem op mijn decoder aan sloot.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

4of9 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:19:
Ik heb nog wel een panasonic decoder (voor digitale kabel tv) liggen. Kan ik deze gebruiken?
Nee, dat is niet mogelijk. Kabel is het DVB-C systeem en Digitenne DVB-T, vrees dus dat je een nieuwe / andere decoder moet kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Alfisti op 29-07-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
4of9, dat kan niet. Je kan voor Digitenne alleen DVB-T ontvangers gebruiken. Voor de abonnementzenders moet je zelfs een Conax decoder in je ontvanger hebben. De KPN tuners (Siemens of Topfield) hebben deze.
Ik zou gewoon even naar een hobbyist op de hoek van de straat gaan om je tuner te repareren.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07 10:30
net de huur van mijn 2e tuner opgezegd, dat was toch alweer ruim 10 minuten aan de lijn hangen. Daar gaat mijn eerste maand kosten besparen al naar de KPN toe, hmmm.

Een retournummer opzoeken duurde zeker de helft van de tijd. Ik zag die arme helpdeskmedewerker al opstaan van zijn werkplek, lopen naar de lift, de lift nemen naar de bovenste verdieping, daar in de rij staan bij de directeur voor een retournummer, smeken voor het retournummer voor die aardige meneer die niet eens helemaal opzegt maar alleen zijn 2e tuner, en weer terug met de lift.
Ik had eigenlijk moeten vragen wat hij in de tussentijd gedaan heeft want waarom moet dat zo lang duren?

Hoe dan ook, als je een tweede tuner huurt, je kunt er al een kopen voor 39 euro bij een webwinkel incl. verzenden. Dat heb je er na 10 maanden al uit. Oh nee, 11 maanden inclusief het opzeggen :( @#$%

[ Voor 3% gewijzigd door Orsetto op 29-07-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Is het niet kostenbesparender om naar de Primafoon te lopen en daar de zaken gratis regelen?

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07 10:30
Dan moet er wel een primafoon in de buurt zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of je belt het alternatief voor het 0900 nummer...

Ik snap trouwens de opzeggers niet echt, want wat is nu precies je alternatief? Dat je per maand 2 keer zoveel gaat betalen? (En welke techniek je ook gaat gebruiken, de kwaliteit wordt er niet beter op :P)

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Weet iemand trouwens ook of er nog een mast in de buurt van Emmen wordt geplaatst? Dat is nog steeds de grote witte vlek op de digitenne kaart! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Wat is het alternatief van het dure 0900 nummer?

Ik heb een Ziggo alles in één pakket. Heb een digitale ontvanger beneden staan waar ik om en nabij de 150 zender kan ontvangen. Kwaliteit van DVB-C is véél hoger dan DVB-T, om nog maar te zwijgen over de HD kanalen.

Deze week ga ik een doos coax, een splitter en een trekveer kopen... (om de bovenverdiepingen van kabel-tv te voorzien) Daarna verpats ik de DVB-T ontvangers om extra DVB-C ontvangers te kopen. Het digitaal totaal pakket mag op meerdere smartcards.

Dan eindelijk compleet verlost van KPN. Heb écht al teveel ellende meegemaakt, daar kan ik intussen een boek over schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Niet online
0900-nummer: 0900 0576 (45 cent per minuut)
Alternatief nummer: 0800 0576 of 0800 0115 (en dan door laten verbinden met digitenne)
(Bron: vraagalex.nl)

Als ze je niet willen doorverbinden wil het nog wel eens helpen te zeggen dat je met je telefoon geen 0900 nummers kunt bellen.

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Ziggo alles in één pakket. Heb een digitale ontvanger beneden staan waar ik om en nabij de 150 zender kan ontvangen. Kwaliteit van DVB-C is véél hoger dan DVB-T, om nog maar te zwijgen over de HD kanalen.
Allemaal waar, maar wat kost dat geintje nu per maand ... Een lelijke eend is ook geen ferrari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:06:
[...]

Allemaal waar, maar wat kost dat geintje nu per maand ... Een lelijke eend is ook geen ferrari...
Vroeger toen ik lid was van het KPN clubje:

Telefonie: 18 euro per maand
Internet: 40 euro per maand (voor een schamele 8 mbit)
Digitenne: 7,50 per maand

Ziggo analoge TV: 16,50 euro per maand. (30 zenders) (wegens waardeloze ontvangst Digitenne op de begane grond)

Totaal: 82 per maand

Nu Ziggo alles in één:

Telefonie
Internet (nu 10 mbit, volgende maand 20 mbit)
Analoge televisie (30 zenders)
Digitale televisie (70 zenders)

50 euro per maand.

Digitaal totaal pakket: 10 euro (nog eens 70 zenders erbij)

Totaal: 60 euro per maand

[ Voor 3% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 29-07-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik ga binnenkort ook opzeggen, niet vanwege de tariefswijziging maar omdat ik Ziggo wil.
Moet je na opzeggen een huurtuner opsturen of kun je die ook inleveren bij een KPN-winkel?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 19:50
Vaag hoor: geen email over de tariefswijziging maar wel dat ik komend weekend gratis eredivisie live kan kijken! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
giant2000 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:42:
Is het niet kostenbesparender om naar de Primafoon te lopen en daar de zaken gratis regelen?
Je kunt je abonnement niet opzeggen bij Primafoon / KPN City Store (tenzij binnen 30 dagen proefperiode).
Canaria schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:48:
Moet je na opzeggen een huurtuner opsturen of kun je die ook inleveren bij een KPN-winkel?
Opsturen onder vermelding van retournummer wat je van klantenservice krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:22:
[...]

Vroeger toen ik lid was van het KPN clubje:

Telefonie: 18 euro per maand
Internet: 40 euro per maand (voor een schamele 8 mbit)
Digitenne: 7,50 per maand

Ziggo analoge TV: 16,50 euro per maand. (30 zenders) (wegens waardeloze ontvangst Digitenne op de begane grond)

Totaal: 82 per maand

Nu Ziggo alles in één:

Telefonie
Internet (nu 10 mbit, volgende maand 20 mbit)
Analoge televisie (30 zenders)
Digitale televisie (70 zenders)

50 euro per maand.

Digitaal totaal pakket: 10 euro (nog eens 70 zenders erbij)

Totaal: 60 euro per maand
Heb nu telfort 20mbit internet, budgetphone onbeperkt telefonie en digitenne door het hele huis:

Totaal: 20 + 9,50 + 8,50 = 38 euro per maand !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Laatst online: 04-06 08:33
raven22 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:15:
[...]

Heb nu telfort 20mbit internet, budgetphone onbeperkt telefonie en digitenne door het hele huis:

Totaal: 20 + 9,50 + 8,50 = 38 euro per maand !
Heb nu compuserve 20 mb, voipbuster en digitenne en ben ongeveer 29,50 per maand kwijt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Wil niet telefoneren over de internetstream. Als je je lijn dichttrekt qua down of uploads, dan kan dit problemen geven.

112 Bellen met voipbuster/budgetphone is als het goed is ook niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:01:
112 Bellen met voipbuster/budgetphone is als het goed is ook niet mogelijk.
GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Je ligt in bed, je zolder staat in de fik. Je wordt wakker in dikke zwarte rook en je zoekt in alle macht de trap naar beneden. Eenmaal beneden besef je dat je telefoon nog op je nachtkastje ligt, maar je kan niet terug.

Gelukkig staat er een vaste telefoon beneden.

True story, zelf meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:00:
[...]

Je ligt in bed, je zolder staat in de fik. Je wordt wakker in dikke zwarte rook en je zoekt in alle macht de trap naar beneden. Eenmaal beneden besef je dat je telefoon nog op je nachtkastje ligt, maar je kan niet terug.

Gelukkig staat er een vaste telefoon beneden.

True story, zelf meegemaakt.
Je kan op dat moment misschien niet helder genoeg nadenken om de oplossing te verzinnen, maar:

A. Maak je buren wakker.
B. Bel iemand en vraag of die héél snel 112 belt.

Zou dat hele gedoe met 112 zo langzamerhand niet gefixt zijn trouwens? Zou wel erg triest zijn als dat nu nòg niet kan..

Aan de andere kant: als de boel in de fik staat zou ik vaste telefonie niet echt meer vertrouwen, laat staan VoIP. Voor VoIP moet je modem werken evenals elektriciteit. Met brand of een boel water heb je al snel kortsluiting en kan je dus sowieso niet meer bellen.

Alleen met een analoge lijn of een mobiele telefoon heb je geen 230V nodig en geen externe apparaten zoals modems. Nog buiten het feit dat VoIP zich w.m.b. sowieso nog totaal niet bewezen heeft qua betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Dit forum gaat toch over Digitenne, niet over hoe veel beter en goedkoper (?) andere aanbieders zijn? Doe die overtuigingen liever op een ander forum. Opzeggen: prima, maar verdwijn dan ook van dit forum a.u.b. :(

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
ik hoop dat ik iemand kan vinden die mijn kastje kan repareren :)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
We hebben nu al weer een aantal jaren digitenne van KPN.We zijn destijds overgestapt van UPC kabel,en canaaldigital op het moment dat het in de gemeente Heerenveen beschikbaar was.Voor €17 had je 23 zenders + 2 voetbal kanalen.Het ontvangst was al goed,wel iets minder dan satelliet ,maar zou alleen maar beter worden wanneer ook de mast in Leeuwarden operatief zou worden.

Omdat het zo goedkoop was namen we de wat mindere beeldkwaliteit maar voor lief.Maar na een paar jaar alleen maar ellende met het ontvangst,en de geleidelijke prijsverhogingen,is het langzaam aan tijd voor weer anders.

Het grote nadeel van digitenne voor ons is het ontvangst.Het is eigenlijk nog nooit,voor lange tijd goed geweest.Ik denk dat iedereen wel weet waar ik het over heb.
De ontsteking van een bromfiets/auto die na een km nog invloed heeft op het ontvangst,een geparkeerde auto op de oprit die het kijken totaal onmogelijk maakt.Het kleinste zuchtje wind dat een scherm vol blokjes oplevert.Mensen die voorbij lopen.Na aanzetten perfect beeld en 5minuten later totaal geen ontvangst meer.

Er is nu 2 maal een monteur geweest die zowel de binnen antenne als de buiten antenne heeft gecontroleerd en afgesteld.........PERFECT beeld,totdat de monteur is vertrokken en je die avond wederom naar een voetbal wedstrijd vol blokjes en freezes moet kijken.En zo gaat dat gewoon door.

Ik luister dan soms ook vol verbazing naar mensen die beweren een perfect beeld en ontvangst te hebben met digitenne :+ ;)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wel weer leuk: het hele weekend Eredivisie Live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Heerenveen is een blank spot op de Digitenne kaart, zo precies tussen Smilde en Leeuwarden in. wat doe je daar aan? Ooit vas de toren van Spannenburg van KPN, een perfecte plaats voor een extra zender om heel Friesland te voorzien. Maar ja... die hebben ze verkocht.
Ik woon net over de grens in Overijssel en zelfs ik zit nog in een grijs gebied waar KPN geen garanties geeft. Gelukkig heb ik een perfect plaatsje op een slaapkamer gevonden waar ik 100% ontvangst heb op Smilde en 80% op Zwolle.
Wat je kán doen is een ouderwetse hark richting Smilde (heeft een sterkere zender) zetten, dat móet goed beeld geven.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
4of9 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:15:
Misschien is er op Marktplaats iemand die deze diensten aanbied. En anders wordt het kunst- en vliegwerk met plakband.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Laatst online: 01:02
Vandaag ook mijn 2e kastje "opgezegd", ook bijna precies 10 minuten aan de telefoon gehangen.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een nieuwsbrief van KPN gehad. Hier wordt Digitenne nog steeds voor € 7,50/maand aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 06:45
kendo schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:03:
We hebben nu al weer een aantal jaren digitenne van KPN.We zijn destijds overgestapt van UPC kabel,en canaaldigital op het moment dat het in de gemeente Heerenveen beschikbaar was.Voor €17 had je 23 zenders + 2 voetbal kanalen.Het ontvangst was al goed,wel iets minder dan satelliet ,maar zou alleen maar beter worden wanneer ook de mast in Leeuwarden operatief zou worden.

Omdat het zo goedkoop was namen we de wat mindere beeldkwaliteit maar voor lief.Maar na een paar jaar alleen maar ellende met het ontvangst,en de geleidelijke prijsverhogingen,is het langzaam aan tijd voor weer anders.

Het grote nadeel van digitenne voor ons is het ontvangst.Het is eigenlijk nog nooit,voor lange tijd goed geweest.Ik denk dat iedereen wel weet waar ik het over heb.
De ontsteking van een bromfiets/auto die na een km nog invloed heeft op het ontvangst,een geparkeerde auto op de oprit die het kijken totaal onmogelijk maakt.Het kleinste zuchtje wind dat een scherm vol blokjes oplevert.Mensen die voorbij lopen.Na aanzetten perfect beeld en 5minuten later totaal geen ontvangst meer.

Er is nu 2 maal een monteur geweest die zowel de binnen antenne als de buiten antenne heeft gecontroleerd en afgesteld.........PERFECT beeld,totdat de monteur is vertrokken en je die avond wederom naar een voetbal wedstrijd vol blokjes en freezes moet kijken.En zo gaat dat gewoon door.

Ik luister dan soms ook vol verbazing naar mensen die beweren een perfect beeld en ontvangst te hebben met digitenne :+ ;)
Ik weet niet waar je in Heerenveen woont, maar wij hebben perfect beeld met digitenne in Heerenveen (in de buurt van de Praxis), Mijn (buiten)antenne hangt in de nok van het houtskeletbouwhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Ik woon in Hoogeveen en we zitten hier vrij dicht aan de snelweg +/- 100meter. Als er een vrachtwagen langsrijdt stoort het beeld ook enorm. Vooral op discovery en zo. Eigenlijk moeten ze in Emmen nog een steun zender plaatsen . Dan is hier ook beter ontvangst denk ik!

Maar je kan dus ook gratis een monteur laten komen om de boel af te stellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:23:
Net een nieuwsbrief van KPN gehad. Hier wordt Digitenne nog steeds voor € 7,50/maand aangeboden...
Wat bedoel je met "hier"? Die prijswijziging is gewoon landelijk en voor alle abonnees hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 19:50
jelle. schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:46:
[...]
Wat bedoel je met "hier"?
De nieuwsbrief van KPN.
Die prijswijziging is gewoon landelijk en voor alle abonnees hoor.
Tuurlijk, klopt, en KPN heeft dus een fout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:24
4of9 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:15:
Je mag m naar mij opsturen. Ik wil m voor een tientje wel voor je fixen.
Zul je m wel moeten opsturen, breda ligt niet om de hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koektrommeltje schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:01:
[...]

Je mag m naar mij opsturen. Ik wil m voor een tientje wel voor je fixen.
Zul je m wel moeten opsturen, breda ligt niet om de hoek :)
Ik zit iets dichterbij (BoZ) maar kan zonder foto totaal niet beoordelen of ik 'm kan repareren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Cobb schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:01:
Vandaag ook mijn 2e kastje "opgezegd", ook bijna precies 10 minuten aan de telefoon gehangen.
Bedankt maar weer voor deze uiterst nuttige informatie :O

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
giant2000 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:36:
[...]

Bedankt maar weer voor deze uiterst nuttige informatie :O
Gelukkig is jouw reactie wel uiterst zinvol!

Ontopic:
Ik heb thuis ook 3 aansluitingen Digitene en heb bij sommige uitzendingen wel erg last van storing. Storing van brommers e.d. heb ik gelukkig nog niet gehad, al rijden ze wel vaak genoeg voorbij.
Ook de kwaliteit vind ik niet denderend, (maar dat is wel uitzending gerelateerd en het formaat van de TV's helpt ook niet.) Maar al met al vind ik de prijs/kwaliteit verhouding van Digitene voldoende.

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Lollial schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:55:
[...]
Gelukkig is jouw reactie wel uiterst zinvol!
Dat weet ik, maar ik wordt zo moe van mededelingen over opzeggen, overstappen naar een andere aanbieders etc. wat geen enkele meerwaarde opleverd. Bij wijze van afscheid nemen nog één keer elke Digitenne gebruiker even meedelen wat voor waardeloos produkt dit is en Ziggo/UPC/CD dé oplossing is.
Laten we liever elkaar helpen met het produkt waar dit forum over gaat.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Aangezien mijn ouders gaan verhuizen naar een straat waar geen tv kabel ligt wil ik Digitenne voor ze aanschaffen.
Nu kijken zij net zoveel live als opgenomen tv dus een goede recorder is vereist. Ben ik nu gebonden aan de twee recorders die KPN aanbied of zijn er meer mogelijkheden?
Het mooiste zou zijn als er een DVD en HD recorder ineen is en daarmee de opgenomen tv op DVD gezet kan worden.

Ik kan er erg weinig zinnigs over vinden dus mijn hoop is op jullie gevestigd :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 01-08-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Volgens dit nieuwsbericht geeft KPN 12 euro korting aan klagers over de prijsverhoging. Zijn er hier mensen die daarmee ervaring hebben? En hoeveel kostte het telefoongesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

asmi schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:36:
Volgens dit nieuwsbericht geeft KPN 12 euro korting aan klagers over de prijsverhoging. Zijn er hier mensen die daarmee ervaring hebben? En hoeveel kostte het telefoongesprek?
Let op: het gaat daar dus wel over verlengen ...

Over de slechte ontvangstkwaliteit: ik zit welliswaar met mijn huis zowat in de mast hier (en dus eigenlijk nooit problemen) maar ook in de auto heb ik weinig te klagen.
OK uiteraard heb ik daar af en toe een blokjesregen, maar dat is dan wanneer je een slechte dekkingsgebied heb. En ja, als je dan ook nog een vrachtwagen in gaat halen staat het helemaal stil.
Maar als ik een lock heb, heb ik dus echt gewoon strak beeld met 140 km.

't Is balen van de verhoging, maar ik heb totaal geen probleem (en voor mij persoonlijk: analoge kabel was ruk en digitale kabel kon ik nog geen reclameblok zonder storing kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Koffie schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:03:
Let op: het gaat daar dus wel over verlengen ...
You sure? Aangezien een Digitenne contract bij mijn weten helemaal niet verlengd kan worden... volgens mij wordt er gewoon bedoeld dat ze het niet opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Vanavond met m'n ouders bij de Primafoon geweest. Ze vertelde daar netjes dat je nu nog Digitenne kunt afsluiten voor 7,50, maar dat de prijs wellicht binnenkort verhoogt word naar 8,50. Ook voor de nieuwe abonnees.

Verder had het meisje wat ons hielp, een jaar of 17 denk ik, best wel kijk op Digitenne. Verstand wil ik niet zeggen, want ik vermoed dat ze geen idee heeft als iemand naar DVB-T vraagt zeg maar.
Maar voor 'gewone mensen' (die dus geen lid zijn van GoT bijvoorbeeld) zoals mijn ouders is dat alleen maar beter.

Ik denk dat mijn ouders volgende week een recorder met 320 HD kopen plus een los setje voor een voorbereide tv.
Of zijn er nog andere recorders als die van KPN zelf te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik wilde een Conax 4.00e CAM van SCM maar de verkoper van correct vertelde mij dat het ''trieste'' kwaliteit is op een groter scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

jelle. schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:29:
[...]

You sure? Aangezien een Digitenne contract bij mijn weten helemaal niet verlengd kan worden... volgens mij wordt er gewoon bedoeld dat ze het niet opzeggen.
Geen idee, echter dit is wat er in de nieuwspost staat:
Update, woensdag 9.00: Meerdere tweakers die Digitenne wilden opzeggen hebben aangegeven dat KPN hen het aanbod heeft gedaan dat ze 12 euro korting kunnen krijgen als ze hun abonnement alsnog verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ja daarom, maar dat lijkt me gewoon klantbehoud (niet opzeggen) ipv 'verlengen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:51

CyBeRSPiN

sinds 2001

Het is laatst vrij duidelijk gecommuniceerd dat de prijs naar 8,50 gaat, en daarbij ook heel netjes vermeld dat je om die reden per september van je abo af kunt, immers: de algemene voorwaarden zijn gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 20:21:
Het is laatst vrij duidelijk gecommuniceerd dat de prijs naar 8,50 gaat, en daarbij ook heel netjes vermeld dat je om die reden per september van je abo af kunt, immers: de algemene voorwaarden zijn gewijzigd.
En toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:51

CyBeRSPiN

sinds 2001

Mailtje KPN:
Mocht u zich echter niet kunnen vinden in de prijsverhoging dan mag u uw Digitenne abonnement kosteloos beëindigen. Neem hiervoor uiterlijk op 31 augustus contact op met de klantenservice via 0900 – 0576 (€ 0,45 ct / minuut en dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur).
Aangezien ik nu even geen alternatief heb (behalve satelliet), is het dus die euro erbij slikken. Maar zodra ik kabel heb gaat Digitenne er meteen uit, veel te blokkerig, geen HD zenders, geen 5.1 geluid
Maar voor nu nog steeds lekker goedkoop en makkelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeRSPiN op 01-08-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ja daar gaat het al 3 pagina's over :P ik begreep niet zo goed wat je punt is :)
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.