Gisteren ook 1ste 25man ulduar gedaan zoals vele andere guilds die niet deftig zijn kunnen beginnen op woensdag. 1ste 10minuutjes heeft de raidleader de tacts vlug uitgelegd van wat er ons te wachten stond tot aan boss, en vehicule assignments.
Wat rondgehost en abilities uitgetest, ik had de luxe om een demolisher te mogen besturen, is wel heel kewl als je je passenger mag wegschieten
Dan begonnen met trash en op naar de boss. We staan voor de boss en raidleader legt de tacts nogmaals uit maar wat hij vergat te zeggen was dat we die teams moeste blijve gebruike voor de vehicules die hij in het begin van de raid had aangewezen.
Dus we beginnen onze 1ste try, en alles gaat goed tot 80%. Komen daar ineens freya's adds en nog andere adds, waren we vergeten om 2 torens te destroyen

. dus ja, op 75% was het een whipe.
Terug gegaan, torens destroyed en nogmaals geprobeerd. 2de keer dat we probeerden hadden we volledig andere indeling qua teams per vehicule en een aantal mensen in de besieger waren te snel doodgegaan doordat ze geen shield kregen, gevolg --> whipe op 25%
3de keer goede keer dus maar

, 3de keer ging hij down zonder veel problemen, waren toch nog 3 of 4 vehicules die destroyed waren, maarja je kan geen clean kill verwachten op de 1ste keer dat je de boss downed hé
Ik heb dan die lekkere meleedps ring gekregen (kan geen link geven vermits proxyserver hier alles van wow websites blocked

) tankingsword is oook gedropped en ja onze MT warrior was natuurlijk in zen nopjes
Daarna doorgegaan naar Razorscale, maar daar is nog wat serieus werk aan de winkel, 4x gewhiped ofzo en dan was raidtime over. Probleem was dat er al veel mensen doodgingen door niet genoeg te spreaden en doordat tanks casters en whirlwinders in 1 group tankte, waardoor melee natuurlijk ge-oneshot word.
Ik ben zelf een fury warrior (zumbaba, server anachronos), en ik vreesde dat fury dps ging onderdoen en vanonder ging staan qua dps, maar ik was aardig verwonderd dat ik bij razorscale toch nog in de top 5 terecht kwam, elke try. Was geen arms warrior mee dus ik kon geen vergelijking maken.
maar ben ik de enige furywarrior die praktisch geen verschil merkt met die TG nerf? ja k verlies 100-150dps, maar dat vind ik nu niet bepaald veel
vanavond nog wat verder whipen op razorscale en hopen dat we na een tijdje zonder kleerscheuren tot in p2 geraken en tanknspank kunnen toepassen