Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 187 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 46.982 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Flame Leviathan gedowned met de guild, veel lol in vehicles en het uitvinden van de beste manier om ze te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

ow yeah!

Flame Leviatan 1shot
Razorscale geen idee, maar toch down (2 healers)
Deconstructor @21% (3 healers, maar denk dat 2 ook kan)

in de 10mons, hele avond gehealed op mijn paladin, damn healing is echt fun
de enrage timers zijn echt super strak in Ulduar..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
bij gebrek aan werkende instances maar gaan PvP op mn warlock met.... conflagerate aka Nuclearbombbutton..

--> shadowfury CoE immolate conflag chaos bolt next!

Conflagerate crit voor 11 tot 15K en als iets dan al niet dood is komt er nog een snelle chaos bolt achteraan: vangt u die ook even?

Natuurlijk klopt conflag van geen ene kant en daarom komt er al een hotfix morgen ^^. Ach ja het was wel ff geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dr misschien mensen die me een HUD/UI kunnen aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Ik snap niet hoe mensen "vroeger" twee sets met gear aanhielden voor als ze even snel moesten respeccen voor een raid. Dat dual spec nu is leuk, maar ik hoop dat ze snel een Outfitter-kloon inpassen. Wat een draak is dat zeg, telkens je gear omwisselen...

Ben gisteren bezig geweest om te testen op mijn druid, feral tank en balance spec. Netjes een Overcast Battlegear setje gemaakt, ja is pvp, maar het was het meeste gear dat ik erg makkelijk kon maken. Nog steeds prut omdat ik geen enkele ring, necklace, trinket met spell-stats had. Als een quest dan niet lekker liep dan ging ik maar "even snel" terug naar feral om het snel af te handelen. Vergeet alleen iedere keer al die gear om te wisselen :(

Maar ik hoorde dat je binnenkort ook gear mee kan nemen in je dual spec, klopt dat? Anders moet ik sowieso tot die tijd maar Outfitter erop gooien, want mijn zeefhoofd houd dit echt niet bij :P

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Er is inderdaad een WoW-update onderweg om je gear te switchen. Staat geloof ik ook in de patch-notes tijdens het installeren ofzo, ik heb het gister gezien, alleen weet ik niet meer waar.. :(

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Chefbierrr schreef op donderdag 16 april 2009 @ 01:27:
bij gebrek aan werkende instances maar gaan PvP op mn warlock met.... conflagerate aka Nuclearbombbutton..

--> shadowfury CoE immolate conflag chaos bolt next!

Conflagerate crit voor 11 tot 15K en als iets dan al niet dood is komt er nog een snelle chaos bolt achteraan: vangt u die ook even?

Natuurlijk klopt conflag van geen ene kant en daarom komt er al een hotfix morgen ^^. Ach ja het was wel ff geinig.
Echt sick inderdaad, max die ik gisteren gehaald heb is 22k (raidbuffed) :X
wel jammer van de hotfix :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Macchill schreef op donderdag 16 april 2009 @ 07:31:
Er is inderdaad een WoW-update onderweg om je gear te switchen. Staat geloof ik ook in de patch-notes tijdens het installeren ofzo, ik heb het gister gezien, alleen weet ik niet meer waar.. :(
Dat probleem had ik ook, maar die lijst is zo lang dat je al snel de neiging hebt om er maar doorheen te rouzen juist omdat je hem al meerdere keren gezien hebt }:O

[ Voor 0% gewijzigd door -BB- op 16-04-2009 07:42 . Reden: meeredere? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:23
De robot moet dood. Niet alleen vanwege z'n irri kutstem maar ook om z'n gay dansje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:22:
Instance server ligt er denk ik uit.. leuk saved te zijn met een pug in naxx op eerste boss :/
lol wie gaat er ook op patch dag een raid doen met een pug :P Dit wist je van te voren dat raid servers plat gingen hehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Gister wel een redelijk leuk avondje gehad. Vond het erg grappig dat 40 spelers in de Who list in Ulduar zaten.
2 x door Old kingdom gerund, alleen liep de server elke keer vast voor de laatste boss Herald Volazj, verry annoying! echt de laatste keer was echt 15sec voordat we aan Heald Volazj wilde beginnen. Maar goed, de server was redelijk instabiel, was te verwachten dus vond niet zo heel erg.
Ondanks dat we de laatste boss niet hadden kunnen clearen ben ik nog maar even een questje gaan doen om toch nog lvl 78 te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Hoe was de WoW beleving voor iedereen met patch 3.1?

De guild had nog niets aan zijn raidplanning aangepast, dus wij gingen zoals gewoonlijk om 20u naar Naxx. Ik was om 19u30 ingelogd, mijn DK gerespecced naar Frost, nieuwe glyphs geschooid in de guild en nieuwe macro's geschreven. Wat testjes op de target dummy of alle macro's het wel goed deden. Wat schuiven met de nieuwe spells op BarTender (thank God dat die al een 3.1 versie had) en om tien na acht was ik klaar. Summon gekregen naar Naxx en nog 10 minuten later stonden we klaar in Naxx, buffed en klaar om te beginnen.

Ik begin te pullen (MT) in spider wing en vijf minuutjes later staan we voor Anub. RL doet zijn zegje en na een readycheck van mij vlieg ik op de boss. Op de trashpacks moest ik nog wat wennen aan mijn nieuwe bartender layout van skills (zeker voor AoE tanking was die nog niet ideaal), maar voor single threat tanking ging ik heel hard op Anub. Heel snel daalde Anub naar de 50% en dan... LAGSPIKE!!!

En niet een gewone lagspike, maar eentje van 5 minuten (zonder overdrijven, konden er ook tien geweest zijn). Boem, raid dood natuurlijk. Bon, kan gebeuren. Terug naar Naxx, rebuff! Ik doe een readycheck en pull Anub. En dan... alweer een lagspike van 5 à 10 minuten. Weer raid dood. Dan maar beslist om niet te gaan raiden, want we hadden wel door dat het de ganse avond zo zou zijn.

Ik ben dan maar wat dailies gaan doen om te kijken of mijn nieuwe spec me bevalt en die bevalt me ten zeerste. De threat generatie op Anub bij de eerste try stelde mij al gerust (AoE moet nog wat bekeken worden), maar bij het wat mobs killen ben ik heel tevreden van mijn spec en het speelt ook lekker. ( http://www.wowhead.com/?talent#j0EGZhxx0AbIoc0iost0x:wmaMm0 ) RP in overvloed, dus misschien dat ik het met Scent of Blood en Chill of the Grave het toch wat overdone heb. Dat wordt de komende weken wel duidelijk.

Wel fijn dat Rune Strike altijd kan uitgevoerd worden als ie proct met ook altijd voldoende RP om er een Frost Strike uit te slaan. Samen met deatchill is dat toch een leuke 5k crit in mijn huidige gear.

Jammer dat we hebben kunnen raiden gisterenavond, maar toch tevreden van mijn avond.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, na een avondje stabiel (NOT) raiden, eerste paar bosses Ulduar 25 down.
Ik moet zeggen dat ik het een erg aparte instance vind, vehicles enzo ben ik niet echt een voorstander van, maar vanaf Razorscale was het wel leuk!

Haal nu 45k raidbuffed met de DK, op naar de 50k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Echt een hel die nieuwe patch. Ik moet nu mijn addons gaan updaten met als gevolg dat wellicht een deel van mijn addons niet meer gaan werken. Ik ben zo aan mijn addon verzameling gehecht nu :'(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook maar eens beginnen met posten dan hier :)

ik zal me even voorstellen:
Naam: Cyberthube
Level: 79 (bijna 80)
Human Priest
Realm: Haomarush (pvp)

ik speel al een aantal jaar wow maar dit is toch wel mijn main char.. zit zelf in een raid guild waar ik co-guild master ben, en heb zelf nog een guild draaien waar een van mij alts een guild master van is.

vanochtend de patch gedownload.. gister avond niet kunnen spelen maar zo te lezen heb ik niet veel gemist..

vanavond hoop ik 80 aan te tikken kan ik lekker beginnen met raiden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Lekker dagje gisteren!

onze server draaide top, hij ging wel down tussen half 5 en half 6 maar dit had blizz geplanned, de rest van de avond liep hij zo soepel zoals hij altijd doet,

Wij 25man Ulduar ingesprongen, niemand had natuurlijk de moeite genomen om tacts te lezen, flame leviathan geoneshot inclusief achievement! wat een fail was dat, niemand schakelde de turrets uit zodat de boss een overload zou krijgen, maarja fijn toch down,

Hierna 3 try's op ignis, Maar we merkten dat de buff van de boss niet werd verwijderd als een golem stierf, wij beetje op internet rond kijken en blijkt dat de boss bugged is, zelfs ensidia heeft hem overgeslagen,

Hierna verder gegaan naar razorscale, en ja hoor, 2 healers tegelijk een dc ( zijn broertjes ) , het was al laat dus zijn er maar mee gestopt, toch server eerst flame leviathan down =D

me spec bevalt me minder, deed ik eerst rond de 7 a 8 k steady tps met spikes naar 10k op een normale boss, nu was dat rond de 5 a 6k, wtf! nu maar is even rond neuzen voor een oplossing

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren was bij ons de boel stabiel. Veel mensen die voor Ulduar aan het roepen waren een allemaal wilden ze healrs. Onze server heeft echt een absurb healer tekort. (Blade's Edge)

Zelf heb ik het wat rustiger aan gedaan. Talent points opnieuw ingedeelt waarbij ik helaas 1 talent point via een misklik verkeerd erin heb gezet en ik denk er dus over om de boel nogmaals in te richten.
Verder heb ik mijn Wyrmrest Accord en Oracles repetation via de dailies omhoog gebracht. Fishing is beter geworden, gaat een stuk sneller en in Dalaran zaten aardig wat mensen te vissen. :P
Daarnaast heb ik 50 Spellpower aan mijn weapon toegevoegd. Ik zag verder dat de recepten zoals [Critter Bite] in ranking zijn verhoogd zodat het makkelijker is om 450 cooking te halen. Chilled meat is aardig goedkoop en makkelijk aan te komen dus cooking zal snel 450 zijn bij mij. :P

Vanaaf geen tijd voor WoW, real life is belangrijker op het moment. Misschien morgen weer. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 07:33:
[...]

Echt sick inderdaad, max die ik gisteren gehaald heb is 22k (raidbuffed) :X
wel jammer van de hotfix :P
21 384 hier ;p 40/31 spec? Bevalt me tot nu toe best aardig, wel ff wennen met decimate, maar snelle gratis soulfires zijn wel leuk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Wij hebben alleen Flame Leviathan gedowned gister op de 25man
Maar echt joh _/-\o_ eindelijk weer een beetje pittige raidcontent , vind het tot nu toe echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Zoals velen Ulduar geprobeerd, na dik 2 uur wachten op mensen die moeten patchen,
op naar Ulduar, lijkt de instance server down te zijn of zo, Loading screen/ Instance doesnt exist
en veder kwam je niet.

Voor de gein 10 man geprobeerd dat werkte wel, maar het was al helaas 22:00.
Flame dude gedowned., is geinig maar in verhouding met de andere 2 die we geprobeert hebben een loot pinjata. (kan ook door de 25 man gear komen)
Of Express omdat de boss is die down moet anders kom je niet verder in ulduar

Toen X002 (Toy) geprobeerd, beste try staat op 15% of zo, daarna hebben nog de draak geprobeerd, maar na 2 trys was 24:00 en zijn maar gestopt, hopelijk vanavond wel 25 man versie doen.
Wel weer leuk lekker nieuw, alleen bagger geregeld met instance servers, of ze niet van uit gingen dat iedereen meteen Ulduar in wou.

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 16-04-2009 08:55 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
ImdaMned schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:04:
De robot moet dood. Niet alleen vanwege z'n irri kutstem maar ook om z'n gay dansje !
agree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-BB- schreef op donderdag 16 april 2009 @ 07:25:
Ik snap niet hoe mensen "vroeger" twee sets met gear aanhielden voor als ze even snel moesten respeccen voor een raid.
Twee? Normale dps set, fire resistance set, shadow resistance set, nature resistance set, frost resistance set. En dan was ik nog maar alleen een dpser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:50:
[...]

21 384 hier ;p 40/31 spec? Bevalt me tot nu toe best aardig, wel ff wennen met decimate, maar snelle gratis soulfires zijn wel leuk <3
3/13/55 anders moest ik voor hit gaan regemmen en daar had ik geen zin in, maar lijkt erop dat ik dat nu toch moet gaan doen door de hotfix. vanavond even afwachten wat dit doet, anders maar weer terug naar 0/41/30 of toch maar affliction (wat nu mijn secondary spec is) echter voor afflic mis ik nog 2 glyphs (haunt en lifetap) terwijl ik voor 0/41/30 alleen liftetap mis, maar daar kan ik incinerate nog wel voor gebruiken wat ik nu ook nog doe met mijn 3/13/55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:56:
Twee? Normale dps set, fire resistance set, shadow resistance set, nature resistance set, frost resistance set. En dan was ik nog maar alleen een dpser...
Daarom ben ik na vanilla afgehaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:51
Macchill schreef op donderdag 16 april 2009 @ 07:31:
De Blizzard gear-switcher is verschoven naar de eerstvolgende patch na 3.1 :) Hij zit dus niet in de patch van gisteren.

Bij ons op de realm lag de instanceserver continue plat :( We hebben 1 keer kunnen spelen waarbij we de eerste baas op 42% hadden, en toen ging de instanceserver weer plat.

Wij hebben dus nog vrij weinig van Ulduar gezien tot zover ;(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ja dat zei Macchillie toch ook? :)

Tot die tijd, Outfitter of een soortgelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Morax schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:13:
[...]
De Blizzard gear-switcher is verschoven naar de eerstvolgende patch na 3.1 :) Hij zit dus niet in de patch van gisteren.
Kan helaas niet hier na kijken.

Maar op de PTR moest je bij de interface deze optie express aanzetten, default staat het uit
(Net zoals de Talent preview die je ook express moet aanzetten bij de interface opties)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Teunis schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:20:
[...]

Kan helaas niet hier na kijken.

Maar op de PTR moest je bij de interface deze optie express aanzetten, default staat het uit
(Net zoals de Talent preview die je ook express moet aanzetten bij de interface opties)
Stond wel ergens dat die was uitgesteld door wat bugs. Maar tering wat is dat dual spec buggy. Ik krijg opeens spells 2x op mijn hotbar en verlies de helft van mijn talents als ik switch van spec met mijn DK...

Verder levithan na 6 tries down gekregen... En beste try op X002 iets van 90%, razorscale net in de ground phase gekregen voordat de trash ons wtf pwnde. En de trash voor Ignis was ook niet lief voor ons -,-. Morgen maar eens 10 man doen.

Verder had ik continue een soort lag.

[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 16-04-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren wel een soepele overgang gehad eigenlijk met de patch :) . Dalaran lijkt nu zelfs vlotter te draaien, lees meer FPS :) . Zag wel een glitch in het talenttree window. Wanneer je de optie aan hebt dat je punten niet meteen definitief zijn is de alignment van de gatalletjes fscked up :+ . Maar dat is niet zo een heel groot probleem. Heb ook m'n video settings up Ultra gezet, maar zie eigenlijk niet zo veel verschil :) . Ook geen FPS drop. (heb een macbook pro met een 8600GT 512mb op 1920x1200 en 4gb geheugen)

Voor de rest geen lag en ook geen last van uitvallende instance servers gehad. Wij zijn gisteren niet Ulduar in gegaan maar VoA :P . We hebben sinds kort meer dan 25 man en konden dus met onze eigen guild VoA downen. Eerst boss, ja er zijn er tegenwoordig 2, ging goed. Dit is gewoon de Archivon :) . De nieuwe boss gingen we kei hard neer XD . Alleen al op trash 2 keer :+ . Ik moest helaas gaan dus heb het niet af kunnen maken. Later op de avond nog gevragen of ze 'm neer gekregen hadden, helaas geen succes :) .

[ Voor 9% gewijzigd door zwik op 16-04-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Inderdaad verschrikkelijk balen dat Wowmatrix het niet meer doet (geblocked las ik?!).
Iemand al een opvolger gevonden? Ben overigens niet zo kapot van Curse, maar wat moet dat moet.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Ik zie verschillende mensen die Curse niet willen gebruiken, maar waarom niet? Ik gebruik hem al een aantal maanden en het loopt heel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gisteravond weinig online geweest, maar wel ff m'n 2 specs in mekaar geknutseld en eventjes voor de Argent Tournament aan het questen geweest. Wel grappig met zo'n lans rondhobbelen :) De guild heeft gister Leviathon neergehaald en is toen een tijd op Razorscale aan 't wipen geweest, maar 't schijnt steeds beter te gaan. Vanavond verder!
RaDKiLL schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:32:
Inderdaad verschrikkelijk balen dat Wowmatrix het niet meer doet (geblocked las ik?!).
Iemand al een opvolger gevonden? Ben overigens niet zo kapot van Curse, maar wat moet dat moet.
Hoezo en door wie zou WowMatrix geblocked zijn dan?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

ImdaMned schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:04:
Die robot is zo schattig O+ . BIj ons ging gisteren de halve raid van: aaaaawwww, how cute. Zeker als ie dan gaat stampen met zn armen. Halve raid gewiped omdat we het allemaal zo schattig vonden.

Gisteravond alleen de eerste boss down gekregen. Wel de 3 andere bosses geprobeerd. Vannavond kijken we wat we dan gaan doen.
Huh, ik heb gisteren WoWmatrix nog wel gewoon kunnen gebruiken om mn addons te updaten.

[ Voor 26% gewijzigd door 10110001 op 16-04-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vanavond maar weer 10m Ulduar doen, eerste Destructor dan Razorscale en dan Ignis :) ben benieuwd. Er is zo goed als 0 trash dus dat moet wel hard gaan :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik dacht iets gelezen te hebben over autheursrechten, but then again, als twee mensen nergens last van hebben kan het probleem ook bij mij liggen. :)
Ben inmiddels wel ff online geweest om de dual-spec te kopen en mijn Shaman Resto/Elemental te speccen. Moet me echter nog verdiepen in de Glyphs dus ga de patchnotes maar even opzoeken.
Weet een mede Shaman wellicht al welke Glyphs er zijn aan te raden voor een Resto/Elly?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Hallo, daar ben ik weer na een lange tijd.

Net zoals de rest natuurlijk Ulduar geprobeerd. Zelfs gewiped op levithan (jaja kan zowaar gebeuren). Maar goed was een PuG. Ik heb daarna Razorscale & gay toy robot. Razorscale is best heftig gevecht. Was wel leuk om direct na 1e boss tenminste een flinke klap voor je kanis te krijgen in de trant van: "werk je niet samen, ga je nu klappen krijgen en hoor je hier niet thuis".

Dat brengt mij ook direct tot een vraag: wat kan je doen met die molten collossus voor ignis (de 2 trash mobs voor ignis zelf dus). Die killen de raid echt zo snel (10 man) dus hun gecombineerde stuns.

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama gisteren, continu disconnects. We stonden met 10 man in VoA voor de nieuwe boss en er was continu minimaal 1 persoon offline. Voordat die gerelogged was, was de volgende al dc'd. Uiteindelijk hebben we dus helemaal niets kunnen doen.

En het was niet alleen in VoA feest. De mensen op mijn friendlist en in de guild die elders waren gingen ook continu offline. Ik had nergens last van en dacht dat ze gewoon met hun addons aan het klooien waren, maar niets bleek minder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Strikeman225 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:55:
Hallo, daar ben ik weer na een lange tijd.

Net zoals de rest natuurlijk Ulduar geprobeerd. Zelfs gewiped op levithan (jaja kan zowaar gebeuren). Maar goed was een PuG. Ik heb daarna Razorscale & gay toy robot. Razorscale is best heftig gevecht. Was wel leuk om direct na 1e boss tenminste een flinke klap voor je kanis te krijgen in de trant van: "werk je niet samen, ga je nu klappen krijgen en hoor je hier niet thuis".

Dat brengt mij ook direct tot een vraag: wat kan je doen met die molten collossus voor ignis (de 2 trash mobs voor ignis zelf dus). Die killen de raid echt zo snel (10 man) dus hun gecombineerde stuns.
2 tanks, laat één healer op een tank zitten en pull de andere weg. Full nuke en win? Vond het zelf niet zo lastig eigenlijk. Het is oppassen voor die AoE DMG + Silence.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 15:06
Recount deed het gisteravond niet, maar met het opnieuw indelen van m'n talents ben ik in DPS ongeveer 150 vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dev10 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:58:
Recount deed het gisteravond niet, maar met het opnieuw indelen van m'n talents ben ik in DPS ongeveer 150 vooruit gegaan.
Recount deed 't bij mij wel. Gewoon even opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

-BB- schreef op donderdag 16 april 2009 @ 07:25:
Ik snap niet hoe mensen "vroeger" twee sets met gear aanhielden voor als ze even snel moesten respeccen voor een raid. Dat dual spec nu is leuk, maar ik hoop dat ze snel een Outfitter-kloon inpassen. Wat een draak is dat zeg, telkens je gear omwisselen...
Als druid had ik er wel wat meer: resto, kitty, bear, moonkin, (resto)-pvp en dan de al genoemde resistance setjes. (ps. still 79 and holding)

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eindelijk gisteravond tijdje kunnen spelen, na wat addons te hebben gefixed/updated draaide alles wel weer ok. Groot nadeel, de 'out of memory' vista error bij dalaran is nu vervangen door gewoon een WoW-vastloper :/ Taakbeheer - afschieten, opnieuw.

Maargoed, met mijn hunter is het saai, niet genoeg geld voor dual-spec al vraag ik uberhaubt af of ik het nodig heb: dps of dps, vet stoer! Naja, mischien solo/party build ofzo. Helaas is het nog zo bugged als de achterkant van een gorilla, inmiddels 4 van de 5 pets zijn nagenoeg onbruikbaar geworden en was niet van plan geld uit te geven om zo maar die bugs te omzeilen. BM is nu echt een schiet 1x en sit back spec geworden, pets doen tot ruim 2x meer damage dan met een SV build (waar jij juist zoveel dmg doe). Enige wat ik wel goed vond, de 1000 stack arrows, erg erg fijn.

De warlock dan, pas 36 maar beviel me wel aardig. 2 leuke changes, fel synergy is tier1 geworden, siphon life is nu voortaan 40% van corruption. Voor 3.1 tikte siphon zo'n 27 health, nu tikt hij 42 health :D Zal wel niet altijd zo blijven, maar voorals nog met curse of weakness (nu met 5% armor reduce) kan ik 2-3 mobs rustig solo. Jammer dat curse of recklesness weg is, handig tegen die wegrennende humanoids. Tijdje gespeeld, nog 13 lvls en kan ik eindelijk met de felguard gaan spelen. Jammer dat mana nog steeds zo'n issue is, maar dat wordt even doorbijten :P

Deathknight dan? 'nuf said. imba dingen waar ik beetje rondren in outlands, mix van de 3 talenttree's bevalt me best wel. Inmiddels voor de 4rde keer opnieuw gemaakt, opzoek naar de race die mooie dual whield animaties heeft :P

Heel heel lang geleden, was ik een paladin begonnen. Toen was het niet meer dan blessing, judgement, blessing, judgement en bergje auto attacken, 24 aangetikt en nooit meer aangeraakt. Toch maar weer geprobeerd, wat speelt die class nu eigelijk leuk :D Niet meer je blessing refreshen maar lekker doorspammen, leuke damage en nog kunnen healen ook :P Enkel vind ik shield/sword iets fijner spelen, maar is dat nuttig voor een retridin? Of zijn die juist op 2h wapens gefocused?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 17:09

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren weer gelogged op de druid. Meteen dual spec kopen en respeccen. Ook even de optie aangezet om eerst in te delen van talents en daarna pas toe te passen. Erg handig! Hierna bij de trainer savage defense gekocht en man wat is dat ideaal! Kan nu veel beter tanken in heroics en OT'en als full dps spec. Stond er van te kijken. Samen met een guildie (Mage) na de gecallde raid doordat Ulduar en VoA crashten even mounts gefarmed. Druid mount in SetH dropte niet :( eigenlijk de enige die ik nog zou willen.In Uld hebben we nog wel Leviathan neer gekregen met een enorme chaos. Wel leuk voor de verandering maar op normal totaal nog geen challenge. Op hard (1 tower down) was het een enorme challenge moet ik zeggen (89% gekregen). Daarna crashte alles.

Nu aan het kijken voor mijn resto PvP spec en ik zat aan zoiets te denken:

http://talent.mmo-champio...010926030607&version=9767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Zoals velen gisteren dual spec gehaald talents ingedeeld en naar Ulduar25 gegaan.
Ben ik de enige of zijn die 1 uur flasks gewoon klote :?
Die gauntlet met de torens enzo allemaal heel leuk gedaan, alleen de pull van Flame verliep niet goed met als gevolg een wipe.
Mooi is wel dat je terugkan porten en dan staan er al vehicles op je te wachten.
Leuk is dat de vehicles HP krijgen aan de hand van ilvl items, zo bestuurde ik een demolisher met 960k hp terwijl er een guildie naast me stond met een demolister die net 800k hp had :D

Flame was uiteindelijk een 3 shot met een achievement voor mij: een defense turret dood maken.
Daarna door naar razorscale.. eindelijk een boss die moeilijk is :D rest van de avond op lopen wipen
Die sentinels die uit de BRD tunnel gevallen komen doen btw pijn, hoe gaan jullie hiermee om ?

Qua spec heb ik de 0/40/31 gepakt met conflag Damn die conflag buff is sweet, pew pew 20k crits raidbuffed.
als 2de spec heb ik nu affliction, maar die zal ik gaan verruilen voor een pvp spec.

Ook feral druids zijn OP'ed geworden :') Lacerate en rip kunnen critten met een talent, geweldig.
Zo had ik gister in VH als tank 1800 dps :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:59

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Curse heeft recentelijk een nieuwe client die iets beter werkt dan de vorige.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

ik heb ook de 0/40/31 specc genomen, Conflag is idd erg leuk alleen jammer van de hotnerf :(
maar goed ook Decimate is een leuk ding.
ik heb nog geen dual specc genomen, ik weet nl. niet wat ik moet doen. wss een daily/solo specc. FG is daar erg leuk voor.

[ Voor 31% gewijzigd door NoTimeRemains op 16-04-2009 10:39 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Gisteren: Ulduar :p, niet veel soeps.. eerste boss een 2shot.. eer dat we fatsoenlijk konden beginnen werden we allemaal naar dalaran geport.. dus 2de maal ging hij vlotjes neer, daarna niet veel kunnen doen omdat die server de hele tijd aan het haken was :), voor entrance wel lollig.. Onze guild en 10 horde guilds ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

NoTimeRemains schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:38:
ik heb ook de 0/40/31 specc genomen, Conflag is idd erg leuk alleen jammer van de hotnerf :(
maar goed ook Decimate is een leuk ding.
ik heb nog geen dual specc genomen, ik weet nl. niet wat ik moet doen. wss een daily/solo specc. FG is daar erg leuk voor.
Wat is er dan voor hotfix geweest op conflag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Gisteren heb ik geen Ulduar kunnen doen vanwege RL verplichtingen. De guild is wel Ulduar ingeweest, maar ook snel weer er uit wegens de hier genoemde problemen.

Wat ik wel heb gedaan is eens naar Icecrown gevlogen en de quests voor het nieuwe event daar gedaan. Erg leuk vind ik. Mounted combat met bad-ass speer O+. Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel eens het nieuwe Quel Danas zou kunnen gaan worden. Ligt er een beetje aan hoeveel dailies je beschikbaar hebt als je eenmaal het hoogste niveau bereikt hebt.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wootlock schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:44:
[...]

Wat is er dan voor hotfix geweest op conflag ?
We are hotfixing Conflagrate to do 70% of Immolate's total periodic damage instantly (down from 100%). The tooltip may still say 100%, so we didn't want this to feel like a stealth nerf.

Since there are so many threads on the topic, it was hard to pick a single one to post this in.

We want for warlocks to have some burst potential, but we feel like it is too high. We don't want the lock playstyle to be the "run around and drop people with huge nukes" gimmick that we have already tried to tone down in say Arcane mages. We don't want to push all warlocks, even in PvP, towards Destruction just to get these big hits or crits. Even if you are "only" getting 5K crits off of an instant spell, it will still be a great button to push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ah, jammer hoor vondt het toch wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 21:19

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik ben nu trouwens best benieuwd wat de best performende Warlock spec gaat worden. Simulationcraft wijst uit dat dit nog steeds affli is (53/0/18) op de voet gevolgd door hybrid destro (0/40/31), maar da's theorie. Ik zit te denken om m.b.v. dual-spec beide specs te gaan uitproberen. Kijken hoe het in de praktijk uitpakt.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Nou nou, het was weer typisch patch dag hoor. :P Eerst die server pas om 15:45 online (nieuw record denk ik zo?). Vervolgens snel een raid kunnen maken, FL 1-shot, Razorscale 1-shot, Ignis ff gecheckt, maar is buggy als shit, dus daarna XT-002 gedaan en na een paar uur die ook down gekregen.

En toen begon de drama. We gingen een paar mensen replacen, maar die konden de instance niet inkomen... "Instance not found". Na een uur maar opgegeven en richting de nieuwe VoA, nou die viel best tegen. :P Toen bleek Ulduar het weer te doen dus snel weer terug richting de instance, maar na 1 try Kologarn bleek al meteen dat mensen er niet in konden komen. Nou ja, zo ging het de hele avond door, van 21:00 tot 2:00 ofzo, toen maar gecalled.
Goed, het is patch day, geen probleem, valt te verwachten... alleen het vervelende is dat er 4-5 guilds op onze server daar GEEN last van hebben en dus lekker hele avond door hebben kunnen spelen. Server first op Iron Council daardoor al verloren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot, altijd leuk, nieuwe dingen!

Gisteren kon ik pas rond 8 uur - half 9 inloggen door reallife verplichtingen en installen van de patch. Ik heb meteen m'n Mage gelogd, en daar de (re)spec voor gemaakt naar een iets aangepaste FFB build. Er waren geen Living Bomb Glyphs te verkrijgen, dus heb ik het daar bij gelaten.

M'n Priest was daarna aan de beurt. De healing spec is dan toch Holy geworden, maar ik kan altijd nog respeccen :) Even wat gespeeld met Renews die voor 1800 ticken (2100spellpower) en 1,3sec Greater Heals, als je je als het ware 'oplaadt' met Flash Heals voor meer haste. Wel leuke talent, want vaak heal je toch met Flash Heals en heb je nu een snelle grote heal bij de hand voor een damagespike. Ook heb ik Glyphs vervangen naar Holy Glyphs.
Nu werd het tijd voor m'n eerste dualspec. M'n Priest zou Shadow worden met een build die hier op het forum al besproken was, al mis ik wel Inner Focus. Wie weet, geef ik nog eens 50g uit (ja, m'n Priest respecced veel) om die te pakken. Ik heb de damage nog niet getest, misschien vanavond even doen op een dummy. Maar ik moet zeggen dat de dualspec, in combinatie met ItemRack (om gear te switchen) supersnel en goed werkt.

Tot ik m'n DK logte. Die zei vaarwel tegen Unholy tanking en hallo tegen Frost tanking. M'n uitgevogelde build was snel ingevoerd, en de skills waren daarna ook geleerd. Glyphs die ik de avond ervoor gekocht had, waren ingevoerd en ik had 1 Major teveel gekocht :P Frost Strike Glyph maar weggelaten, en dat blijkt een goede keuze, hierover later meer.
Ook deze char kreeg een dualspec, zijnde Unholy DPS. Glyphs waren hiervoor wel in orde, al was ik wel vergeten 2x Pest. Glyph te kopen, welke ideaal is! Even op een dummy in Ebon Hold getest, en met m'n matige gear critte m'n Scourge Strikes toch voor zo'n 7k, en die kan ik veel gebruiken door een goede rotatie.
Daarna terug naar m'n tanking spec om ook die te testen, zie ik ineens dat ik weer 17 punten over heb. Vaag, bug dus. Goed, weer indelen en testen maar. Dat ging ik in een heroic doen met guildies die ook wel even wat dingen wilde testen. Uiteindelijk met z'n 4-en gedaan, maar dat was geen probleem.

Het was erg wennen. De initiële AoE aggro van Frost is laag als ik geen DnD gebruik. Als ik eerst PS-IT-Pest. doe, dan lopen er al gauw 2 of 3 mobs langs me heen richting healer. Als ik eerst Howling Blast doe heb ik wel aggro, maar niet echt veel, omdat HB niet zoveel doet zonder diseases op de targets. Dus ben ik DnD gaan gebruiken, ook al gebruikt het 3 runes. Dat ging beter. Gewoon m'n standaard start-sequence, zijnde DnD-PS-IT-Pest waar PS en IT wel zijn omgedraaid m.b.t. Unholy tanking. Hierna de vrijkomende runes voor Howling Blast met Deathchill en m'n AoE aggro is erg lekker! Een Blood Boil maakt het af, waar ik daarna kan spelen met HB, OB en Pest. om diseases te verversen. Frost Strikes tussendoor (welke grijs was in m'n talenttree maar wel werkte) critten ook voor 5k. Ik had genoeg RP voor Frost Strikes in m'n pauzes in de rotatie, dus hoef ik de Glyph niet de gebruiken.
Goed, de heroic ging dus lekker daarna en tot m'n genoegen dropten de DPS Plate Leggings van de laatste baas. Goed voor m'n dualspec :)

Even m'n Priest gelogd om een guildie aan haar Shadowspec te helpen en wat te vissen (hopend op de mount :P). De Salmon die ik vang kan ik mooi voor spellpower food gebruiken. Ondertussen werd er gevraagd voor een offtank voor VoA10. Dat wilde ik wel.

Eerst Archavon gedaan, waar ik vrij strak achter de MT zat (prima prot warrior) terwijl ik geen Runestrikes kon gebruiken. Op een trashmob ging ik 'm zelfs voorbij. Nette TPS dus :) Archavon ging makkelijk down en toen wilden we de nieuwe wel proberen.
We kenden weinig tactics, maar gingen ervan uit dat ik de 4 adds moest offtanken, en de MT pakte de baas. Mensen moesten gespreid staan, maar dit ging de eerste 2x wel fout. De MT kreeg erg veel damage en we haalden een 3e healer. Toen ging het beter, maar toen switchte de DPS niet snel genoeg naar de groeiende add om die dood te krijgen. Blijkt dat die binnen 24sec dood moet, anders doet ie 30k damage op de raid. Dat betekend zo'n 2k dps per dps-er, als ze snel genoeg switchen. We hadden 2 slechtere dps mee, dus dat ging gewoon niet lukken. We hebben het toen maar gecalled.

Vanavond weinig WoW voor mij, even qualitytime met de vrouw des huizes.

Morgenavond wel Ulduar in met bekenden. Daar heb ik wel zin in, al weet ik nog steeds niet met welke char :P Wat er nodig is, en ik denk dat het m'n DK wordt, aangezien we tot nu toe nog geen tanks hebben. Vind ik prima, want dan heb ik een mooi deel van succes of geen succes in handen :) Hopen dat het lekker gaat, sowieso genieten van nieuwe content en nieuwe speelstijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoow i like the new patch!

Gister me lvl 72 warrior verzien van een nieuwe arms built en omg! ik haal nu veeel meer damage en de mobs zijn nu echt onwijs snel down! en me critt strike van 22% naar 30 % opgetrokken NICE! alleen me health is onder bezerk nu wel wat sneller down maarjah moet nog gearen.

Merkte alleen wel dat me questhelper addon het niet meer deed?! is deze niet meer te gebruiken of moet ik addons overnieuw toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 12:43
Ik heb gister geen tijd gehad om online te komen, ik heb voor t slapen gaan nog wel even de patch gedownload. Mn guild heeft de eerste baas op 10man neergehaald, vanavond is onze eerste 25mans raid van de week, ik ga mijn best doen op tijd thuis te zijn. Het doet me trouwens goed te lezen dat het geen walk-over bazen (op de eerste na) en trash zijn! Tijd om het kaf van het koren te scheiden!

Ik ben erg benieuwd naar de mana regen in raids. Ook hier kunnen de goede spelers zich weer onderscheiden als er geen oneindige dosis mana beschikbaar is.

EXCITING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag gister al iemand rondhuppelen op die turtle mount, stel je voor; een Tauren op zo'n klein ding.. het ziet er echt niet uit :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2009 11:22 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

hulkie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:21:
Ik heb gister geen tijd gehad om online te komen, ik heb voor t slapen gaan nog wel even de patch gedownload. Mn guild heeft de eerste baas op 10man neergehaald, vanavond is onze eerste 25mans raid van de week, ik ga mijn best doen op tijd thuis te zijn. Het doet me trouwens goed te lezen dat het geen walk-over bazen (op de eerste na) en trash zijn! Tijd om het kaf van het koren te scheiden!

Ik ben erg benieuwd naar de mana regen in raids. Ook hier kunnen de goede spelers zich weer onderscheiden als er geen oneindige dosis mana beschikbaar is.

EXCITING!
Tot nu toe steeds te snel dood om oom te gaan :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:19:
whoow i like the new patch!

Gister me lvl 72 warrior verzien van een nieuwe arms built en omg! ik haal nu veeel meer damage en de mobs zijn nu echt onwijs snel down! en me critt strike van 22% naar 30 % opgetrokken NICE! alleen me health is onder bezerk nu wel wat sneller down maarjah moet nog gearen.

Merkte alleen wel dat me questhelper addon het niet meer deed?! is deze niet meer te gebruiken of moet ik addons overnieuw toevoegen?
Addons opnieuw downloaden, na elke patch moet er ook een update van de addon worden gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Die turtle, kun je die overal in Northrend (theoretisch, kleine kans etc) opvissen of moet je specifiek in schools enzo vissen? Patch notes zegt 'pools', is me niet duidelijk tbh.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pools = schools of fishes afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
hulkie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:21:
Gisteren, voor zover het kon, dungeon gedaan en moet zeggen dat de mana nerf erg positief uit valt voor mij (Spriest) Shadowfiend kan ik nu elke 3 min gebruiken en doet nog eens een goeie DPS ook. Doe nu in een HC dungeon een dikke 2,5k DPS _/-\o_ Das zo'n 300-400 meer met de nieuwe build.

Je standaard mana regen is minder geworden maar je moet nu veel meer zelf doen op je mana up te houden. Ik vind dat het spelen nu veel intensiever en gevarieerder is geworden. En inderdaad, je kan nu gemakkelijk de noobs er uit pikken :P Ik er iig ben er blij mee! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Splendid op 16-04-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:33
@Salena wat voor build heb jij nu? Ik heb een 15/51/5 build gepakt, maar zit sterk te twijfelen om toch voor 10/51/10 te gaan (met Epidemic en Morbidity dus). Ik pull als frost groepen ook met DND > IT > PS > Pesti etc, maar als ik zie dat ze echt los gaan (gisteren een maat van me erbij die al chain light begon te casten als de mobs nog maar net over m'n DND liepen) een Deathchill + HB na de DND om dan pas diseases te applyen. Leuke snap threat; zelfs zonder diseases doet HB zo'n 4k dmg per mob.

Edit: trouwens, heb unholy dps nog niet geprobeerd maar 17/51/3 frost dps spec (that's right 2x frost, tank en dps ;) ) ziekelijk zeg, deed echt een bak dmg. Nog niet getest in een instance maar sta te popelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 16-04-2009 11:36 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

pfff was ik maar een inscriber geworden.
mn CL heeft gisteren alleen al 5K G verdiend met alle glyphs die ze verkocht heeft.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

SnoeiKoei schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:28:
Die turtle, kun je die overal in Northrend (theoretisch, kleine kans etc) opvissen of moet je specifiek in schools enzo vissen? Patch notes zegt 'pools', is me niet duidelijk tbh.
Schools ja :)

Die fishing daily is tof, ik ben echt zo blij dat die er weer is :D. Nu eens zien of er nog wat goodies bijzitten in die bags :P
Verder niet veel geprobeerd, alleen even mijn talenttree aangevuld gister. Raar dat ze die talent calculator niet standaard aan zetten...

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Atlas schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:34:
[...]

Schools ja :)

Die fishing daily is tof, ik ben echt zo blij dat die er weer is :D. Nu eens zien of er nog wat goodies bijzitten in die bags :P
Verder niet veel geprobeerd, alleen even mijn talenttree aangevuld gister. Raar dat ze die talent calculator niet standaard aan zetten...
Wat gebeurt er eik als je met, zeg 40 fishing skill, die daily gaat doen. Ben je dan een uur bezig omdat je alleen troep krijgt of is de kans voor de daily fish dan even groot als voor iemand die max heeft?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
NoTimeRemains schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:38:
.... Conflag is idd erg leuk alleen jammer van de hotnerf :(
.......
je bent niet de eerste, maar is het nu helemaal mode om het te hebben over "DE" hotnerf zonder dat iemand ff post wat de nerf dan is?

m.a.w. wat houdt de nerf in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlas schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:34:
Oh! Da's waar ook, die moet ik ook weer ff gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:33:
@Salena wat voor build heb jij nu? Ik heb een 15/51/5 build gepakt, maar zit sterk te twijfelen om toch voor 10/51/10 te gaan (met Epidemic en Morbidity dus). Ik pull als frost groepen ook met DND > IT > PS > Pesti etc, maar als ik zie dat ze echt los gaan (gisteren een maat van me erbij die al chain light begon te casten als de mobs nog maar net over m'n DND liepen) een Deathchill + HB na de DND om dan pas diseases te applyen. Leuke snap threat; zelfs zonder diseases doet HB zo'n 4k dmg per mob.

Edit: trouwens, heb unholy dps nog niet geprobeerd maar 17/51/3 frost dps spec (that's right 2x frost, tank en dps ;) ) ziekelijk zeg, deed echt een bak dmg. Nog niet getest in een instance maar sta te popelen :)
Ik heb 13/51/7, dus met Bladed Armor, 2H spec en 1 punt in Scent for Blood.. maar die laatste kan er eventueel uit. In Unholy heb ik Dodge en Epidemic. Voor zover ik gespeeld heb, zal ik inderdaad de 15sec op DnD niet nodig hebben, en DC gebruik je niet als Frost. De ene punt uit Scent for Blood moet alleen waarin...?
Ik had ook een maat bij me in de heroic gisteren, ook Ele Shaman die gauw 3k dps doet, maar hij begint altijd met Flame Shock + Lava Burst, en dan pas CL enzo. Anders doet m'n DnD, diseases en m'n eerste HB (bijna altijd met Deathchill, heb 'm macro-ed) genoeg AoE threat tot nu toe.

Ik heb de 0/10/61 Unholy DPS spec, welke aangegeven wordt als beste DPS spec atm. Ik ben niet zo'n fotm persoon, maar ik wilde wel Unholy blijven spelen op een manier :) Eigenlijk moet ik dan Dual Wield voor die build, maar dan moet ik eerst 2x goede 1handers zien te krijgen :P

Btw, ik wil ook weleens diseases later apply-en en eerst een Howling Blast na m'n DnD eroverheen gooien voor snellere AoE threat. Met de laatste blood rune kun je tegenwoordig ook nog Blood Boil doen, omdat het zelfs zonder diseases damage doet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Sandor Scheffer schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:42:
[...]

je bent niet de eerste, maar is het nu helemaal mode om het te hebben over "DE" hotnerf zonder dat iemand ff post wat de nerf dan is?

sigh..... scroll ff naar boven? (Bokkie in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel...")

gister btw in 25man ulduar niet ver gekomen, de instance bleef vastlopen xD

[ Voor 9% gewijzigd door woest85 op 16-04-2009 11:47 . Reden: In een goede bui ff een linkje naar betreffende post toegevoegd... ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

porn* schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:37:
[...]

Wat gebeurt er eik als je met, zeg 40 fishing skill, die daily gaat doen. Ben je dan een uur bezig omdat je alleen troep krijgt of is de kans voor de daily fish dan even groot als voor iemand die max heeft?
Volgens mij fish je dan alleen maar junk op :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlas schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:47:
Ik begreep dat de dailies voor elk fishing level te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:44:
[...]

Ik had ook een maat bij me in de heroic gisteren, ook Ele Shaman die gauw 3k dps doet, maar hij begint altijd met Flame Shock + Lava Burst, en dan pas CL enzo.
Enige juiste volgorde :Y

Flame shock -> Lava Burst -> Lightning Bolt + Chain Lightning in een zo gunstig mogelijke combinatie om de cd van Lava Burst te vullen zonder clipping / tijdverlies tussen 2 Lava Bursts

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:33:
pfff was ik maar een inscriber geworden.
mn CL heeft gisteren alleen al 5K G verdiend met alle glyphs die ze verkocht heeft.
5k maar :P woekerprijzen ftw :P

ben op een gegeven moment mbh van wat kenissen die andere classes spelen maar full packages gaan verkopen :P full glyph set voor xx gold

ook wat nsty whispers gehad van andere scribes omdat ik zwaar "de" markt aan het verneuken was omdat ze dan hun ah shit niet kwijt raakten :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 16-04-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Thijs schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:03:
Nou nou, het was weer typisch patch dag hoor. :P Eerst die server pas om 15:45 online (nieuw record denk ik zo?). Vervolgens snel een raid kunnen maken, FL 1-shot, Razorscale 1-shot, Ignis ff gecheckt, maar is buggy als shit, dus daarna XT-002 gedaan en na een paar uur die ook down gekregen.

En toen begon de drama. We gingen een paar mensen replacen, maar die konden de instance niet inkomen... "Instance not found". Na een uur maar opgegeven en richting de nieuwe VoA, nou die viel best tegen. :P Toen bleek Ulduar het weer te doen dus snel weer terug richting de instance, maar na 1 try Kologarn bleek al meteen dat mensen er niet in konden komen. Nou ja, zo ging het de hele avond door, van 21:00 tot 2:00 ofzo, toen maar gecalled.
Goed, het is patch day, geen probleem, valt te verwachten... alleen het vervelende is dat er 4-5 guilds op onze server daar GEEN last van hebben en dus lekker hele avond door hebben kunnen spelen. Server first op Iron Council daardoor al verloren. :(
Grim Batol was inderdaad bedroevend slecht gisteren. Ben maar gaan herben in een normaal gebied gezien het toch niets meer werd met de nieuwe content (wel nog leuk nieuwe bazen gekilled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach Glyphs zijn nu eenmalig, nu veel mensen een nieuwe spec hebben, of een extra spec erbij hebben. Straks zakt het weer in. Met JC en Enchanting bijvoorbeeld heb je meer te doen met alle nieuwe gear die de komende maanden gaat droppen.
Alchemy ook voor flasks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 13-09 23:02
Meteen maar 1000G in dual spec gepompt op men mage. REsultaat: TTWFireball voor pve en deep frost+clearcast voor de rest.

In FFWFB mis ik men frost tree toch, maar de 400 extra dps maakt dat ruimschoots goed. Op de dummy nu 1300 a 1400 damage ipv 800 a 900. Dank u fire tree!

Gisteren ook 80 gedinged. Het spel kan nu dus echt beginnen :p.Niet echt tijd gehad voor een heroic, en vanavond en morgen naar alle waarschijnlijkheid ook niet, maar het weekend mag zich al schrap ztten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14
moet zeggen dat ik niet tevreden ben over de hotfix op conflag. De hele deep destro tree draait om deze spell om mee te kunnen draaien bij de top dps in PVE. Nu hotfixen ze conflag waardoor deze spec 300 dps verliest en er niets voor terug krijgt. Uiteraard alleen weer om PVP QQ. Terwijl ik het gister nog getest op een oud guildy (een van de top PVPers op de server). Waar ik bij zijn rond de 1000 res set niet over de 7k crit kwam, maar nee blizz moet weer nerfen omdat je players die met 0 ress PVPen voor 16k kan critten, had het dan op de PTR generfed en een andere skill wat meer geboost zodat er geen PVE dps verschil op zou treden.

Ulduar was verder wel lachen flame leviathan uiteraard veel te makkelijk. Daarna door naar Ignis, welke ook voor ons bugged was. Toen nog een aantal tries op Razorscale maar daar kregen we totaal de adds niet onder controle, iemand nog tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Sandor Scheffer schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:42:
[...]

niet er bij gepost omdat ik dat dacht dat iedereen op de hoogte was. schijnbaar niet maar verder moet je maar even naar boven scrollen zie je het antwoord.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dennism schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:16:
moet zeggen dat ik niet tevreden ben over de hotfix op conflag. De hele deep destro tree draait om deze spell om mee te kunnen draaien bij de top dps in PVE. Nu hotfixen ze conflag waardoor deze spec 300 dps verliest en er niets voor terug krijgt. Uiteraard alleen weer om PVP QQ. Terwijl ik het gister nog getest op een oud guildy (een van de top PVPers op de server). Waar ik bij zijn rond de 1000 res set niet over de 7k crit kwam, maar nee blizz moet weer nerfen omdat je players die met 0 ress PVPen voor 16k kan critten, had het dan op de PTR generfed en een andere skill wat meer geboost zodat er geen PVE dps verschil op zou treden.

Ulduar was verder wel lachen flame leviathan uiteraard veel te makkelijk. Daarna door naar Ignis, welke ook voor ons bugged was. Toen nog een aantal tries op Razorscale maar daar kregen we totaal de adds niet onder controle, iemand nog tips hiervoor?
gelukkig is een 16 k crit ook niet op'd he.. 8)7

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 13-09 23:02
Ben ik trouwens de enige of verliest iedereen (de mana classes dan) alle mana bij het switchen van spec?
Ik ben telkens alle mana kwijt, en ik vraag me dan af hoe ze dat doen bij classes zoals de warrior of bear druid.

Best balen dus als dat niet normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SpoTs schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:26:
[...]

In PVP is het een killer, in PVE is het noodzaak om op ongeveer gelijke hoogte te blijven met andere specs qua dps output.

Bliz zegt dat ze niet iedere lock destro willen laten speccen voor PVE, maar kennelijk hebben ze er geen problemen mee om alle locks dan maar affliction te laten speccen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bokkie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:31:
[...]

In PVP is het een killer, in PVE is het noodzaak om op ongeveer gelijke hoogte te blijven met andere specs qua dps output.

Bliz zegt dat ze niet iedere lock willen laten speccen voor PVE, maar kennelijk hebben ze er geen problemen mee om alle locks dan maar affliction te laten speccen. :+
WoW moet gwoon zich gaan richten op PvE, aangezien PvP nooit balanced gaat worden. en daarbij de PvE capaciteiten teveel generfed worden door PvP. Dit was vroeger ook al zo ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

In PVE niet wanneer de tree gebalanced is rond die nummers. In PVP op een 1000 Ress target, ja 16k zou OP zijn. In PVP op een 0 Ress target, nee niet OP want PVP draait om ress als damage verminderaar, wanneer je geen Ress hebt moet je ook niet QQen over hoge dmg (want je zal zelf ook veel hogere dmg uitdelen) en BiS PVE set met 0 ress doet nu eenmaal meer dmg dan een BiS PVP set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
[...]

in een pvp situatie tegen iemand met 0 res, nee, totaal niet op'ed, persoonlijk vind ik dat als je met 0 res deelneemt aan het wat serieuzere pvp je al dood neer mag vallen als ze alleen al naar je kijken :)

de whine is meer dat het niks nieuws is, de PTR draait al een hele tijd, waarom dan 1 dag na patch? tevens 300 dps in PVE is een huge nerf, kan dus na 1 dag al weer respeccen, glyphen, regemmen, mss zelfs nog wel andere enchants ivm hitrating

nee, dit is echt een staaltje van je vak (als ontwikkelaar) niet verstaan, heeft helemaal niks te maken met of de burst nou te hoog te laag of whatever is maar puur met het moment waarop en een correctie die je in context had moeten zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jormungandr schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:30:
Ben ik trouwens de enige of verliest iedereen (de mana classes dan) alle mana bij het switchen van spec?
Ik ben telkens alle mana kwijt, en ik vraag me dan af hoe ze dat doen bij classes zoals de warrior of bear druid.

Best balen dus als dat niet normaal is.
Is normaal :) anders wordt het switchen te ferquent gebruikt met twee dezelfde builds en cooldowns. Beetje ingebouwde veiligheid van Blizz. Geen nood je bent dus niet bugged :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@Salena ik dacht dat DW dood was? :D

Jep frost ach het bevalt me wel, ik vind de passieve mitigation van Bone shield leuker dan dat je aktief Unbreakable Armor moet gebruiken (over het algemeen weer met blood tap anders vernaggel je je rotatie), meh, magoed kwestie van wennen denk ik. Ik miste toch DND wel erg, en zit te denken om toch 2 punten over de hevelen naar epidemic, vandaar misschien toch weer 10/51/10 ipv 15/51/5 magoed beetje mee spelen nog.
Atlas schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:47:
[...]

:'(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bokkie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:31:
[...]

Bliz zegt dat ze niet iedere lock destro willen laten speccen voor PVE, maar kennelijk hebben ze er geen problemen mee om alle locks dan maar affliction te laten speccen. :+
raar argument van GC trouwens, daar Affli gewoon mee kon draaien tegen deep destro met conflag (zonder hotfix), terwijl deep destro nu toch (iig in de huidige gear een paar 100 dps achterloopt). Naja, ik blijf nog ff 0/13/58 om te zien hoe het nu reallife performt en als het slecht is ga ik ook wel 0/41/30 of Affli. Moet zeggen dat 0/13/58 zelfs zonder lifetapglyph (dus zonder iedere 20 sec tappen) al zeer behoorlijk mana efficient is., wat ik wel kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens ook leuk gisteren: Als ik Unstable Affliction of Haunt wilde casten kreeg ik random de mededeling "A more powerful spell is active" Alleen clip ik nooit, er zat helemaal geen haunt of UA op de boss. Lekkere bug dus, dps zakte in als een baksteen omdat haunt maar 50% uptime had uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:39:
[...]

raar argument van GC trouwens, daar Affli gewoon mee kon draaien tegen deep destro met conflag (zonder hotfix), terwijl deep destro nu toch (iig in de huidige gear een paar 100 dps achterloopt). Naja, ik blijf nog ff 0/13/58 om te zien hoe het nu reallife performt en als het slecht is ga ik ook wel 0/41/30 of Affli. Moet zeggen dat 0/13/58 zelfs zonder lifetapglyph (dus zonder iedere 20 sec tappen) al zeer behoorlijk mana efficient is., wat ik wel kan waarderen.
yups 58, replenishment dan neem ik aan?
die lifetap straks doe je trouwens niet voor de mana he :P

Ik kijk het ook vanavond even aan, en anders switch ik wel naar mijn afflic spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:37:
@Salena ik dacht dat DW dood was? :D

Jep frost ach het bevalt me wel, ik vind de passieve mitigation van Bone shield leuker dan dat je aktief Unbreakable Armor moet gebruiken (over het algemeen weer met blood tap anders vernaggel je je rotatie), meh, magoed kwestie van wennen denk ik. Ik miste toch DND wel erg, en zit te denken om toch 2 punten over de hevelen naar epidemic, vandaar misschien toch weer 10/51/10 ipv 15/51/5 magoed beetje mee spelen nog.
Dacht ik ook, maar die spec wordt als beste gezien geloof ik... maar kan het fout hebben.
Unholy heb ik sowieso altijd leuk gevonden, dus nu al DPS spec vind ik het prima. Beetje burst erbij met Gargoyle die voor zo'n 1800dmg bolts afvuurt en een volledig gebuffte Ghoul en dan zelf nog 7k crits verzorgen.

Gewoon een beetje spelen met specs, en kijken wat het lekkerste speelt voor je :) We hebben tenminste keuzes, en dat is een mooi iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bokkie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:43:
[...]

yups 58, replenishment dan neem ik aan?
die lifetap straks doe je trouwens niet voor de mana he :P

Ik kijk het ook vanavond even aan, en anders switch ik wel naar mijn afflic spec
Idd, 58 voor replenishment, nee niet voor mana, echter uit het grafiekje op Jerks PVE 3.1 compendium thread bij de replenishement spec zie je al staan dat bij iedere 20sec tappen voor de buff je nooit OOM zal gaan. Dit vind ik opzich wel een groot voordeel daar OOM gaan altijd een grote dps drop is, zeker op lange fights die misschien wel weer gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Mijn AG_Unitframes is buggy. Als ik hiermee een BG wil qeue-en door op H te drukken dan kan ik in dat scherm geen Battleground tab selecteren of het scherm sluiten. Schijnt een bekende bug te zijn voor als mensen er last van hebben.

Gisteren uiteraard de dual spec gekocht met mn mage. 1 PvE spec (arcane) en een frost pvp spec. Lekker hoor :)

Omdat er gisteren teveel mensen door de patch en server downs niet online waren hebben we met 9 man Sarth gedaan. Uiteindelijk geen 2e tank online gekomen. Ook nog wat PvP gedaan met die frost spec (had geen glyphs, want die stonden niet op AH). Al met al een relaxed avondje gehad. Maandag en Dinsdag staan Ulduar op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:46:
[...]

Dacht ik ook, maar die spec wordt als beste gezien geloof ik... maar kan het fout hebben.
Unholy heb ik sowieso altijd leuk gevonden, dus nu al DPS spec vind ik het prima. Beetje burst erbij met Gargoyle die voor zo'n 1800dmg bolts afvuurt en een volledig gebuffte Ghoul en dan zelf nog 7k crits verzorgen.

Gewoon een beetje spelen met specs, en kijken wat het lekkerste speelt voor je :) We hebben tenminste keuzes, en dat is een mooi iets!
atm gaat DW niet echt goed mee met dps in tegenstelling tot 2h, dus is kinda dood until fixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Carnagy schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:56:
Mijn AG_Unitframes is buggy. Als ik hiermee een BG wil qeue-en door op H te drukken dan kan ik in dat scherm geen Battleground tab selecteren of het scherm sluiten. Schijnt een bekende bug te zijn voor als mensen er last van hebben.

Gisteren uiteraard de dual spec gekocht met mn mage. 1 PvE spec (arcane) en een frost pvp spec. Lekker hoor :)

Omdat er gisteren teveel mensen door de patch en server downs niet online waren hebben we met 9 man Sarth gedaan. Uiteindelijk geen 2e tank online gekomen. Ook nog wat PvP gedaan met die frost spec (had geen glyphs, want die stonden niet op AH). Al met al een relaxed avondje gehad. Maandag en Dinsdag staan Ulduar op het programma.
update downloaden dan :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:46:
[...]

Hehe jep heb alleen altijd al een beetje een hekel gehad aan het managen en in leven houden van die pets, was echt te irritant vroeger. Vandaar dat ik nu frost dps ben, en evt. zat te denken 50/0/21 te gaan (of 50/2/19).

Jep keuze is goed, kweenie hoe de specs zich psies verhouden maar 't komt allemaal wel aardig bij elkaar in de buurt denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 16-04-2009 13:32 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savageone schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:07:
[...]

atm gaat DW niet echt goed mee met dps in tegenstelling tot 2h, dus is kinda dood until fixed :P
Kan ook zijn dat de 0/10/61 op 2H gebaseerd is :)

@Porn*
Ghoul en Gargoyle waren inderdaad irritant in leven te houden, maar ze hebben nu 70% AoE reduction door talents, die je moet nemen om sowieso de Ghoul als pet te hebben.
Tuurlijk zal hij nog steeds weleens dood zijn, maar dan kan ik 'm altijd opnieuw summonen :) als de cooldown voorbij is natuurlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
dat is de beste unholy spec voor als je volledig BiS bent met ulduar gear volgens EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

porn* schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:33:
Idem hier. In het korte stukje dat we in Naxx gespeeld hebben heb ik ook gemerkt dat er toch nog altijd niets boven DnD gaat om AoE threat op te bouwen. HB is lekker qua dmg, maar qua threat valt het in het niets bij DnD... Dus die blijft even belangrijk, bijgevolg denk ik er ook aan om 10/51/10 te gaan, dus met Epidemic en Morbidity en zonder Scent of Blood en 2H-weapon Specialization.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sandor Scheffer schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:34:
nee, dit is echt een staaltje van je vak (als ontwikkelaar) niet verstaan, heeft helemaal niks te maken met of de burst nou te hoog te laag of whatever is maar puur met het moment waarop en een correctie die je in context had moeten zien :(
nee, dat is je niet 100% blindstaren op 1 woord: dps. Kijk naar hunter, waarom bestaat er BM en MM, als SV nog steeds verreweg de hoogste DPS haalt (ok, mischien kan MM meekomen - maar nu niet, bugged pierced shot :P).

En mijn DK blijft lekker DW, dps boeit mij niet zo :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 16-04-2009 13:46 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.