en hier ook mailtje van salland, was leuk om te proberen meer ook niet
Ik wel om bovengenoemde redenen.Dewaterweg schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:12:
Advies prijs van Sony voor de FW21M is altijd 1199,- geweest.
500,- voor dezelfde laptop ? vind ik niet een reeele prijs.
Doe ik met je meeIk ga trouwens kijken in me wetbundeltje of ik een artikel hierover kan vinden
Burgelijk Wetboek Boek 7 en verder...
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 14-04-2009 12:24 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als 1 iemand nou zijn order blijft houden, zodat ze de laptop niet opnieuw kunnen invoeren
.
Maar geannuleerd en verder gegaan bij Bol.com
Maar geannuleerd en verder gegaan bij Bol.com
[ Voor 20% gewijzigd door MsG op 14-04-2009 12:25 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Vandaag statusverandering bij 4Launch.....
Van "In behandeling" naar "Betaald"....
Status indicatoren
Van "In behandeling" naar "Betaald"....
Status indicatoren
- Ontvangen: Uw bestelling is ontvangen en zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden.
- In behandeling: Uw bestelling is gecontroleerd en in behandeling.
- Betaald: De betaling voor uw bestelling is ontvangen en verwerkt.
- Verzonden: Uw bestelling is naar het afleveradres verzonden. U kunt de zending traceren.
- Afgeleverd: Uw bestelling is op het afleveradres afgeleverd.
- Staat klaar: U kunt de bestelling op maandag t/m vrijdag tussen 15:00 en 18:30 uur en zaterdag tussen
- 14:00 en 17:00 uur komen ophalen.
- Afgehaald: U heeft uw bestelling afgehaald.
- Geannuleerd: Uw bestelling is geannuleerd.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vind je het niet een beetje zonde van je tijd? Eerst doe je ons geloven dat het je niet uitmaakt of zo'n ding geleverd gaat worden en nu probeer je elk wetsartikel te vinden dat in jouw voordeel is.CLB schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:21:
[...]
Ik wel om bovengenoemde redenen.
[...]
Doe ik met je mee
Burgelijk Wetboek Boek 7 en verder...
Ik geloof dat hier al een aantal juridisch geschoolde mensen uitspraken hebben gedaan dat je erg weinig kans maakt. Misschien een advies mijnerzijds om je energie ergens anders in te steken. In nuttiger zaken.
Ik hoop dat dit cynisch bedoeld is?RedHat schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:27:
Zelfs al verkopen ze die VAIO's voor die prijs maken ze bijna geen winst / verlies. Namelijk inkoop zitten ze ook rond die prijs. Ze hebben dus een marge van 50%.
Wat een zielige webshops. Een erg aandoenlijk verhaal. 50% marge op een webshop, dat is inderdaad bijna geen marge meer. Misschien dan toch een brief schrijven naar Hart in Aktie want dat kan natuurlijk niet.
[ Voor 46% gewijzigd door Gunner op 14-04-2009 12:33 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het feit dat mensen dit inderdaad willen gaan doorzetten, laat maar weer eens blijken dat de spotjes over de asocialiteit van de Nederlander weer prima kloppen. Alleen maar weer aan jezelf denken, schijt aan de rest en bij een foutje moet blijkbaar de kop er af.
Dat je besteld is natuurlijk prima, het nu doorzetten is wel echt heel erg jammer.
Denk maar eerder aan 5% tot maximaal 10% marge.
Dat je besteld is natuurlijk prima, het nu doorzetten is wel echt heel erg jammer.
50%? Wat denk je zelf? Dat er nu wat prijzen verkeerd in een systeem staan, betekend niet dat je er conclusies aan kunt verbinden.RedHat schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:27:
Zelfs al verkopen ze die VAIO's voor die prijs maken ze bijna geen winst / verlies. Namelijk inkoop zitten ze ook rond die prijs. Ze hebben dus een marge van 50%.
Wat een zielige webshops. Een erg aandoenlijk verhaal. 50% marge op een webshop, dat is inderdaad bijna geen marge meer.
Denk maar eerder aan 5% tot maximaal 10% marge.
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 14-04-2009 12:34 ]
Je hebt nog geen email gehad zie ikFiber schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:27:
Vandaag statusverandering bij 4Launch.....
Van "In behandeling" naar "Betaald"....![]()
Status indicatoren
- Ontvangen: Uw bestelling is ontvangen en zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden.
- In behandeling: Uw bestelling is gecontroleerd en in behandeling.
- Betaald: De betaling voor uw bestelling is ontvangen en verwerkt.
- Verzonden: Uw bestelling is naar het afleveradres verzonden. U kunt de zending traceren.
- Afgeleverd: Uw bestelling is op het afleveradres afgeleverd.
- Staat klaar: U kunt de bestelling op maandag t/m vrijdag tussen 15:00 en 18:30 uur en zaterdag tussen
- 14:00 en 17:00 uur komen ophalen.
- Afgehaald: U heeft uw bestelling afgehaald.
- Geannuleerd: Uw bestelling is geannuleerd.

Floccinoccinihilipilification
Er wordt gezegd dat iemand het gaat opzoeken in het Wetboek..Gunner schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:28:
[...]
Vind je het niet een beetje zonde van je tijd? Eerst doe je ons geloven dat het je niet uitmaakt of zo'n ding geleverd gaat worden en nu probeer je elk wetsartikel te vinden dat in jouw voordeel is.
Die ligt hier ook naast me, dus waarom zou ik dat niet nachecken?
Een case als:
1. Laptop bestellen
2. Mailtje krijgen: 'prijs verkeerd'
3. Laptop annuleren
spreekt voor zich, hier is het een case:
1. Laptop bestellen
2. Laptop is niet meer leverbaar
En kan wat mij betreft dus nog alle kanten op!
En ik heb toch geen leven, dus even de Wettekstenbundel bekijken in de zon kan makkelijkIk geloof dat hier al een aantal juridisch geschoolde mensen uitspraken hebben gedaan dat je erg weinig kans maakt. Misschien een advies mijnerzijds om je energie ergens anders in te steken. In nuttiger zaken.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die indruk had ik al ja, toch wel prettig dat je het zelf even bevestigdCLB schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:35:
En ik heb toch geen leven, dus even de Wettekstenbundel bekijken in de zon kan makkelijk
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 14-04-2009 12:36 ]
Persoonlijk vind ik het wel leuk om het één en ander uit te zoeken. Ik heb morgen namelijk een tentame publiek recht. Maar oefenen met de wetbundel met betrekking tot het privaatrecht is ook leerzaam.
Ik heb vernomen dat de winkels zich verschuilen achter het niet kunnen leveren. Er is geen voorraad.
Artikel 46F lid 2. in het kort: wanneer het goed niet leverbaar is dan dient de verkoper de koper zijn geld zo spoedig mogelijk terug te geven.
Artikel 46C lid 1F In het kort: Wordt verwezen naar de website/AV over het leveren en mogelijkheden om te kunnen ontbinden.
Ik heb vernomen dat de winkels zich verschuilen achter het niet kunnen leveren. Er is geen voorraad.
Artikel 46F lid 2. in het kort: wanneer het goed niet leverbaar is dan dient de verkoper de koper zijn geld zo spoedig mogelijk terug te geven.
Artikel 46C lid 1F In het kort: Wordt verwezen naar de website/AV over het leveren en mogelijkheden om te kunnen ontbinden.
Daarbij laten de juridisch geschoolden het feit achterwege dat de laptop op tientallen websites voor die prijs werd aangeboden. Logisch redenerend kun je dan de hele factor 'foute prijs' uit de problematiek halen. Het gaat er dan puur en alleen om dat je iets hebt gekocht (niet besteld: gekocht) dat na de koop ineens niet meer leverbaar blijkt en wat voor alternatief de verkoper dan moet aanbieden. Volgens mij valt het annuleren van de order daar niet onder.
Misschien correct. Alleen willen de tweakers geen duurder alternatief en zullen dan alsnog de order annuleren. De graaierige tweakers hier willen een bespottelijk goedkope laptop. Geen alternatief.sopsop schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:40:
Het gaat er dan puur en alleen om dat je iets hebt gekocht (niet besteld: gekocht) dat na de koop ineens niet meer leverbaar blijkt en wat voor alternatief de verkoper dan moet aanbieden. Volgens mij valt het annuleren van de order daar niet onder.
Uiteindelijk kan het alsnog hetzelfde worden als met die domme LCD tv destijds. 2 jaar gerechterlijke stappen, waarna de mensen hier alsnog de 2 jaar oude laptop (of 1 met dezelfde specs) kunnen aanschaffen voor 500,-
Ik neem aan overigens dat de mensen van Salland e.d. ook dit topic kennen en lezen (
) en zich verder ook niet heel veel zorgen maken over de juridische losse flodders
Ik neem aan overigens dat de mensen van Salland e.d. ook dit topic kennen en lezen (

Het is gewoon van beide kanten flauw spelen. Wij doen alsof we de prijs hadden verwacht en dat we het allemaal logisch vonden. Ook al kán het wel een aannemelijk bedrag zijn voor Joe de Houthakker. De winkel komt vervolgens niet voor haar fout uit, maar zegt gewoon "niet leverbaar" terwijl dat wel degelijk zo is.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
De AV van salland.
4.1.
Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, onverbindend en zolang de voorraad strekt. Door Salland verstrekte prijslijsten enz. zijn aan wijziging onderhevig en gelden niet als offerte.
4.3.
Een overeenkomst komt pas tot stand nadat Salland de opdracht per e-mail heeft bevestigd, of er door levering te kennen geven is gegeven dat Salland de opdracht heeft geaccepteerd.
4.4.
De orderbevestiging van Salland is doorslaggevend voor de omvang van de levering en de verdere inhoud van de overeenkomst.
Artikel 5 Prijs
5.2
De prijzen zijn gebaseerd op de tijdens de aanbiedingen bestaande prijzen, koersen, lonen, belastingen, rechten, lasten etc. In geval van verhoging van één of meer der kostprijsfactoren is Salland gerechtigd om de prijs dienovereenkomstig te verhogen, ongeacht of de wijziging voor Salland al dan niet voorzienbaar was ten tijde van het sluiten van de overeenkomst. Een dergelijke prijsverhoging geeft de Klant wel het recht de overeenkomst te ontbinden.
4.1.
Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, onverbindend en zolang de voorraad strekt. Door Salland verstrekte prijslijsten enz. zijn aan wijziging onderhevig en gelden niet als offerte.
4.3.
Een overeenkomst komt pas tot stand nadat Salland de opdracht per e-mail heeft bevestigd, of er door levering te kennen geven is gegeven dat Salland de opdracht heeft geaccepteerd.
4.4.
De orderbevestiging van Salland is doorslaggevend voor de omvang van de levering en de verdere inhoud van de overeenkomst.
Artikel 5 Prijs
5.2
De prijzen zijn gebaseerd op de tijdens de aanbiedingen bestaande prijzen, koersen, lonen, belastingen, rechten, lasten etc. In geval van verhoging van één of meer der kostprijsfactoren is Salland gerechtigd om de prijs dienovereenkomstig te verhogen, ongeacht of de wijziging voor Salland al dan niet voorzienbaar was ten tijde van het sluiten van de overeenkomst. Een dergelijke prijsverhoging geeft de Klant wel het recht de overeenkomst te ontbinden.
Verwijderd
salland:
5.2
oftewel vergeet het maar.
5.2
Geachte heer Klijn,
Helaas hebben we informatie binnen gekregen dat het bestelde notebook niet meer aan te komen is en vervangen door een FW31.
We zullen uw order hierbij annuleren, mocht u al betaald hebben dan zorgen we ervoor dat het betaalde bedrag terug gestort gaat worden.
Mvg,
www.dollarshops.eu
Helaas hebben we informatie binnen gekregen dat het bestelde notebook niet meer aan te komen is en vervangen door een FW31.
We zullen uw order hierbij annuleren, mocht u al betaald hebben dan zorgen we ervoor dat het betaalde bedrag terug gestort gaat worden.
Mvg,
www.dollarshops.eu
Verwijderd
Je bent wel erg snel met die conclusie. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de prijs wel correct was maar de voorraad zeer beperkt. Al waren er origineel 1000 stuks, met die prijs zijn die met een uurtje wel op.MsG schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:45:
Het is gewoon van beide kanten flauw spelen. Wij doen alsof we de prijs hadden verwacht en dat we het allemaal logisch vonden. Ook al kán het wel een aannemelijk bedrag zijn voor Joe de Houthakker. De winkel komt vervolgens niet voor haar fout uit, maar zegt gewoon "niet leverbaar" terwijl dat wel degelijk zo is.
Ik denk zelf dat de prijs niet klopte, maar zeker weten kun je het niet dus kun je er ook geen harde uitspraak over doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 12:51 ]
Bol.com heeft ook een leuke net!
http://www.bol.com/nl/p/n...00000006410164/index.html
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:47:
salland:
5.2
CLB schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 01:34:
5.2
Waarin staat dat als de prijzen hoger worden (inkoop geen 500,- maar 1000,-) prijzen ook worden doorberekend aan de klant.. Hier kunnen ze 't dus niet op gaan spelen want hij is niet meer leverbaar!
Zodoende kan men het ook niet gaan spelen op 'Ja maar de kosten waren verkeerd, 't wordt 1000,- dit moeten we gaan doorberekenen aan de klanten, dus klanten, betaal maar even 500,- extra'
Joh, lees het topic eens doorTerencew47 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:53:
ook een goedemorgenTerencew47 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:53:
Ik vraag mij dan wel af hoe Bol.com dan wel de VGN-FW21M kan leveren voor 599, terwijl de VGN-FW21E die standaard al goedkoper is, niet voor 500 geleverd kan worden.
Enige wat ik daaruit zou kunnen concluderen, zonder inside info, is dat de E versie idd helemaal uitverkocht is, en dat alleen de M nog (beperkt?) beschikbaar is.
Enige wat ik daaruit zou kunnen concluderen, zonder inside info, is dat de E versie idd helemaal uitverkocht is, en dat alleen de M nog (beperkt?) beschikbaar is.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ehh. Het is volgens mij vrij gebruikelijk dat de adviesprijs van een produkt bij de producent veel hoger is, dan in de winkels.Dewaterweg schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:12:
[...]
De rechter gaat er vanuit(helaas voor jullie) dat je zelf kan nadenken.
Advies prijs van Sony voor de FW21M is altijd 1199,- geweest. 500,- voor dezelfde laptop ? vind ik niet een reeele prijs.
http://www.logitech.com/i...mbos/devices/164&cl=nl,nl
239 euro
pricewatch: Logitech diNovo Media Desktop Laser#
160-180 euro
Dat is dus al 33% verschil.
(willekeurig produkt: het verschil was me bij logitech al eerder opgevallen..)
Daarbij: EOL
Daarbij: economische crisis, waardoor deze eigenlijk te dure laptops niet goed worden verkocht.
Zo bekeken is een korting van 50% helemaal zo gek nog niet.
(ik heb trouwens de laptop niet gekocht...)
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
KakGeachte heer van den Hul,
Excuses voor alle ongemak.
Mvg,
www.dollarshops.eu
Ik heb het topic even snel doorgelezen, maar zitten hier nou serieus mensen het recht om te profiteren van andermans fouten te verdedigen?
En CLB, dat jij het voorelkaar krijgt om in hetzelfde topic de volgende berichten te posten:
En CLB, dat jij het voorelkaar krijgt om in hetzelfde topic de volgende berichten te posten:
EnCLB schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:44:
[...]
Het aanbod is wel realistisch, staat / stond immers vermeld op tig websites.
Tevens weten wij niks van de prijzen van Sony, of ze daarmee stunten en zoja met hoeveel %.
Kom op zeg? Altijd als ik die spotjes over "Nederland word steeds asocialer" voorbij komen krijg ik het idee dat we met z'n allen als debielen behandeld worden, maar als ik zie wat Tweakers hier beweren denk ik dat er toch wel een kern van waarheid in zit.CLB schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:12:
[...]
Ze zeggen straks waarschijlijk, sorry meneer foutje, en anders moet je erg blij zijn met je Sony voor 470,-
[...]
Tja ik kan het niet hardmaken, zeker weet ik het echter wel. De vaio reeks richt zich een beetje op de elite net als Apple, die krijg je niet, zeker niet met deze high end specs voor deze prijs. Je koopt een Viao normaal gesproken helemaal niet voor de goede prijs/prestatie verhouding maar voor de status.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:50:
[...]
Je bent wel erg snel met die conclusie. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de prijs wel correct was maar de voorraad zeer beperkt. Al waren er origineel 1000 stuks, met die prijs zijn die met een uurtje wel op.
Ik denk zelf dat de prijs niet klopte, maar zeker weten kun je het niet dus kun je er ook geen harde uitspraak over doen.
Die kan dat omdat het een keihard foutje is:Nakebod schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:58:
Ik vraag mij dan wel af hoe Bol.com dan wel de VGN-FW21M kan leveren voor 599, terwijl de VGN-FW21E die standaard al goedkoper is, niet voor 500 geleverd kan worden.
Ze hebben het product 2 keer namelijk:
http://www.bol.com/nl/p/n...00000006518064/index.html
Wel een idee om nu de dure te bestellen, en de goedkope. En als ze dan zeggen "niet leverbaar" kan je zeggen, maar waarom is die dure dan gewoon geleverd?
[ Voor 4% gewijzigd door MsG op 14-04-2009 13:07 ]
Wat doen advocaten danDRAFTER86 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:05:
Ik heb het topic even snel doorgelezen, maar zitten hier nou serieus mensen het recht om te profiteren van andermans fouten te verdedigen?
(aka een politie-agent die onder ede staat in deze zaak, kauwde op een snoepje. Advocaat vroeg 'bent u aan het kauwen' Agent zei: 'O neehoor ik kauw nergens op' Advocaat zegt 'Als u nu al liegt onder ede, laat staan waar u over liegt over deze zaak' Rechter zei: 'Dat klopt, zaak is geseponeerd, verdachte is vrij')
En wat jij bedoelt met je twee quotes.. Ik heb geen idee...En CLB, dat jij het voorelkaar krijgt om in hetzelfde topic de volgende berichten te posten:
Stond allebei in andere contexten dus daar ben ik snel klaar mee.
DRAFTER86 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:05:
Kom op zeg? Altijd als ik die spotjes over "Nederland word steeds asocialer" voorbij komen krijg ik het idee dat we met z'n allen als debielen behandeld worden, maar als ik zie wat Tweakers hier beweren denk ik dat er toch wel een kern van waarheid in zit.
Het zijn volgens mij gewoon wat restjes geweest die uitverkocht zijn. Zie het als een soort iBood actie. Daar gaan we toch ook niet en masse lopen zeuren met juridische argumenten als de boel uitverkocht is? Op=op en pech=pech
Geestig om te zien dat mensen die ik ken als zijnde: "Kijk mij, ik heb nu een nog groter kaartje gekocht om mijn illegale DS spellen op te zetten", ("anders had ik het toch niet gekocht") ook degene zijn die nu vooraan staan. Blijkbaar zit het een beetje in de genen om schijt te hebben aan de business van anderen.
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 14-04-2009 13:48 ]
heb ook mailtje van Salland, helaas. Als iemand geen mailtje heeft (en er blijkbaar dus toch een kleine voorraad was voor die prijs) hoor ik het graag, uit nieuwschierigheid.
De prijs is het probleem niet. Je koopt iets dat volgens de website in 1-5 dagen wordt geleverd. Je krijgt een bevestiging dat het binnen 1-5 dagen wordt geleverd. Een paar uur later blijkt het hele apparaat niet meer te bestaan. Dan heb je als verkoper je gewoon aan het koopcontract te houden en moet je leveren, of een alternatief in overeenstemming met beide partijen.DRAFTER86 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:05:
[...]
En
[...]
Kom op zeg? Altijd als ik die spotjes over "Nederland word steeds asocialer" voorbij komen krijg ik het idee dat we met z'n allen als debielen behandeld worden, maar als ik zie wat Tweakers hier beweren denk ik dat er toch wel een kern van waarheid in zit.
En over die laatste regel gaat de discussie nu: moet een verkoper zich gezien de situatie nu aan het koopcontract houden of niet. En mocht bol.com nu niet leveren dan ga ik daar werk van maken, aangezien ik het telefonisch bevestigd heb gekregen dat de prijs klopt en dat hij leverbaar is. Van technische fouten is dan geen sprake meer.
Wat overigens wel kan is dat bol.com er dik op in is gesprongen en gewoon heel die leverancier heeft leeggekocht.
[ Voor 12% gewijzigd door sopsop op 14-04-2009 13:22 ]
Ja ik snap der ook niets van.CLB schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:11:
[...]
En wat jij bedoelt met je twee quotes.. Ik heb geen idee...
Stond allebei in andere contexten dus daar ben ik snel klaar mee.
Mijn mening is in ieder geval: als je bestelt, afwachten. Zolang je niet in het nadeel komt (geld terug krijgen duurt lang) geen gezeur over rechterlijke instanties enz om perse geld of een notebook los te krijgen...anders ben je echt zo'n kansloze knakker...net als dat achterbuurt volk waar laatst iemand nog over postte. (Met een briefje van 10 aankomen om iets van 5 te betalen, jij geen wissel geld...verder heeft die alleen 2 munten van 2 ofzo.)
[ Voor 24% gewijzigd door Saturnus op 14-04-2009 13:24 ]
Ach zodra er 1 member was die daadwerkelijk de laptop had gekregen voor die prijs stond ineens heel tweakers inclusief de riddertjes van moraal in de rij. Ik ga verder ook niet moeilijk doen, maar vind het wel dom dat ze het afschuiven op leverbaarheid, dan lokken ze ook iets uit.PWM schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:18:
Geestig om te zien dat mensen die ik ken als zijnde: "Kijk mij, ik heb nu een nog groter kaartje gekocht om mijn illegale DS spellen op te zetten", ("anders had ik het toch niet gekocht") ook degene zijn die nu vooraan staan. Blijkbaar zit het een beetje in de genen om schijt te hebben aan de business van anderen.
Moet dit topic overigens niet een keer naar HK/SG?
[ Voor 46% gewijzigd door MsG op 14-04-2009 13:21 ]
Als een bedrijf wel wilde leveren voor die prijs, zou ik uiteraard er 1 bestellen. Echter, als ze het niet willen (zoals nu) en je weet het via juridische stappen wel te bewerkstelligen dan zou ik het nog niet doen, al waren het er 10 voor een euro. Ik weet van een hoop mensen hier dat het moreel besef in deze ook prima in elkaar zit.MsG schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:20:
[...]
Ach zodra er 1 member was die daadwerkelijk de laptop had gekregen voor die prijs stond ineens heel tweakers inclusief de riddertjes van moraal in de rij.
Je vergelijking gaat mank, aangezien je bij iBood gewoon te zien krijgt dat hij is uitverkocht en kun je het product ook niet meer aanschaffen als het is uitverkocht. Dit was in deze situatie gewoon anders: pas na het koopcontract wordt gemeld dat het product niet meer bestaat.zeef schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:12:
[...]
Het zijn volgens mij gewoon wat restjes geweest die uitverkocht zijn. Zie het als een soort iBood actie. Daar gaan we toch ook niet en masse lopen zeuren met juridische argumenten als de boel uitverkocht is? Op=op en pech=pech
Verwijderd
Slotje erop, aangezien het nu wel duidelijk is dat het een fout betrof 
zie ook de topic titel...

Ik had ook een Sony VGN-FW21E besteld bij Salland. Helaas was het dus toch té mooi om waar te zijn. Ik vind wel dat een laptop voor 475 euro best kan. Op Kieskeurig lopen er genoeg leeken rond die er geen of weinig verstand van hebben. Aangezien die prijs ook meerdere dagen op Kieskeurig heeft gestaan is daar wel wat voor te zeggen.
Sportief als we zijn gaan we er natuurlijk geen gedoe van maken. Maar van de kant van de webwinkels mag best eerlijk gecommuniceerd worden naar de klanten. Ik heb het topic even snel doorgelezen maar volgens mij was het toch gewoon verkeerd doorgegeven vanuit de leverancier?
Sportief als we zijn gaan we er natuurlijk geen gedoe van maken. Maar van de kant van de webwinkels mag best eerlijk gecommuniceerd worden naar de klanten. Ik heb het topic even snel doorgelezen maar volgens mij was het toch gewoon verkeerd doorgegeven vanuit de leverancier?
[ Voor 22% gewijzigd door LuPo op 14-04-2009 13:42 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
de vader is de wens van de gedachte is wel de nummer één invloed op dit topic zeg...
Economische crisis waardoor laptops 50% afgeprijsd worden, een automatisch prijssysteem wat er voor zorgt dat de fout bij meerdere winkels in het systeem verschijnt maakt ineens een groot verschil in termen van 3:35 BW en winkels die hun website niet updaten gedurende het paasweekende en tweede paasdag wekken de schijn dat de prijs wel klopt. (ik kan nog wel even door gaan).
Geloven jullie het allemaal zelf? Of hopen jullie dat als je het vaak genoeg roept, het ook echt zo is?
Edit: voor de GOTters die nu allemaal de wetbundels pakken en bijzondere "juridische" theorieën op touw zetten het volgende: Dit topic (en dit soort topics) lijken vaak een beetje op de equivalent op de technische kant welke zo gaat. Een user vraagt of zijn socket A CPU op een P4 moederbord past. 4 techneuten zeggen "nee, de pinnetjes komen niet overeen", waarop de user weer zegt "dan knip ik er toch een paar pinnen af/plak ik er een paar bij? Dan móet het wel passen!", waarop de techneuten weer zeggen dat dat dan nog niet werkt omdat het moederbord de CPU niet zal kennen, waarop de user weer roept dat hij dan wel even een bios chip van het andere moederbord oversoldeert. Waarop de techneuten weer een reden geven waarom het niet kan, waarop de user - uit zijn hoop dat het wel gaat lukken - weer een onzinnige manier verzint.
Hetzelfde gebeurt hier: De techneuten zijn nu alleen de users uit het voorgaande voorbeeld waarin verschillende mensen het antwoord al duidelijk hebben gegeven, maar waarin de users het antwoord simpelweg niet accepteren en denken dat ze wel een manier kunnen en zullen vinden.
Economische crisis waardoor laptops 50% afgeprijsd worden, een automatisch prijssysteem wat er voor zorgt dat de fout bij meerdere winkels in het systeem verschijnt maakt ineens een groot verschil in termen van 3:35 BW en winkels die hun website niet updaten gedurende het paasweekende en tweede paasdag wekken de schijn dat de prijs wel klopt. (ik kan nog wel even door gaan).
Geloven jullie het allemaal zelf? Of hopen jullie dat als je het vaak genoeg roept, het ook echt zo is?
Edit: voor de GOTters die nu allemaal de wetbundels pakken en bijzondere "juridische" theorieën op touw zetten het volgende: Dit topic (en dit soort topics) lijken vaak een beetje op de equivalent op de technische kant welke zo gaat. Een user vraagt of zijn socket A CPU op een P4 moederbord past. 4 techneuten zeggen "nee, de pinnetjes komen niet overeen", waarop de user weer zegt "dan knip ik er toch een paar pinnen af/plak ik er een paar bij? Dan móet het wel passen!", waarop de techneuten weer zeggen dat dat dan nog niet werkt omdat het moederbord de CPU niet zal kennen, waarop de user weer roept dat hij dan wel even een bios chip van het andere moederbord oversoldeert. Waarop de techneuten weer een reden geven waarom het niet kan, waarop de user - uit zijn hoop dat het wel gaat lukken - weer een onzinnige manier verzint.
Hetzelfde gebeurt hier: De techneuten zijn nu alleen de users uit het voorgaande voorbeeld waarin verschillende mensen het antwoord al duidelijk hebben gegeven, maar waarin de users het antwoord simpelweg niet accepteren en denken dat ze wel een manier kunnen en zullen vinden.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 13:44 ]
Hou jij eens op?Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:34:
Slotje erop, aangezien het nu wel duidelijk is dat het een fout betrof
Ik vind het wel interessant om te weten of er nog akties ondernomen worden door Kassa etc. Heb zelf namelijk ook een Vaio besteld.
[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 14-04-2009 13:39 ]
Verwijderd
niks slotje erop!
Bol.com heeft nog geen antwoord gegeven en van Salland heb ik ook geen mailtje gehad. Wel staat er dat de voorraad op is in mijn account, maar nog geen "verlossend" mailtje gehad.
tbc
Bol.com heeft nog geen antwoord gegeven en van Salland heb ik ook geen mailtje gehad. Wel staat er dat de voorraad op is in mijn account, maar nog geen "verlossend" mailtje gehad.
tbc
Mag je je schamen voor het gedrag van mede-tweakers?
Ik vind dit echt wonderbaarlijk slecht. Iedereen wilt altijd alles zo goedkoop mogelijk. Om dit mogelijk te maken, wordt alles geautomatiseerd en via webshops gedaan voor de betreffende shops. Door het gebruik van een systeem om alles zo goedkoop mogelijk te houden komt er een keer een foutieve prijs op de website te staan. Voor mensen buitenaf is het in ieder geval duidelijk dat het een hele bizarre prijs is en dat het reeel is om rekening te houden met een foutje. Maar wie weet, dus bestellen maar. Als dit dan toch een foutje blijkt te zijn in het systeem dat er voor zorgt dat jij je spullen zo goedkoop mogelijk kan kopen, waar niemand nadeel van ondervind en wat je redelijkerwijs al had kunnen veronderstellen, is er nog een groep mensen die vervolgens gaat proberen om de shops te dwingen te leveren adhv wetteksten en av's en zo de shops flink te duperen
Sorry hoor, maar dit gaat echt nergens over.
Ik hoop dat dit topic gesloten wordt om te voorkomen dat het een "hoe pakken we de webshops zo hard mogelijk aan" topic wordt waarin men kan discussiëren over hoe je de betreffende webshops een poot uit kan draaien.
Ik hoop dat dit topic gesloten wordt om te voorkomen dat het een "hoe pakken we de webshops zo hard mogelijk aan" topic wordt waarin men kan discussiëren over hoe je de betreffende webshops een poot uit kan draaien.
[ Voor 11% gewijzigd door JT op 14-04-2009 14:07 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik hoop het, het is wel absurd wat hier gebeurt vind ik persoonlijk.Huigie schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:01:
Mag je je schamen voor het gedrag van mede-tweakers?
JT schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:05:
Ik vind dit echt wonderbaarlijk slecht. Iedereen wilt altijd alles zo goedkoop mogelijk. Om dit mogelijk te maken, wordt alles geautomatiseerd en via webshops gedaan voor de betreffende shops. Door het gebruik van een systeem om alles zo goedkoop mogelijk te houden komt er een keer een foutieve prijs op de website te staan. Voor mensen buitenaf is het in ieder geval duidelijk dat het een hele bizarre prijs is en dat het reeel is om rekening te houden met een foutje. Maar wie weet, dus bestellen maar. Als dit dan toch een foutje blijkt te zijn in het systeem dat er voor zorgt dat jij je spullen zo goedkoop mogelijk kan kopen, waar niemand nadeel van ondervind en wat je redelijkerwijs al had kunnen veronderstellen, is er nog een groep mensen die vervolgens gaat proberen om de shops te dwingen te leveren adhv wetteksten en av's en zo de shops flink te duperenSorry hoor, maar dit gaat echt nergens over.
Het kan imho beter openblijven aangezien je anders een tiental topics in het ShoppingForum zal krijgen met de titel 'Ik voel me gedupeerd wat kan ik nu doen' Als mensen willen discussieren over het wel en wee van hun recht (bijvoorbeeld soortgelijke configuratie aanbieden of beter) moet die discussie hier gewoon gevoerd kunnen worden.JT schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:05:
Salland zegt het geld binnen 3 werkdagen terug te storten, that's nice
Het is hier helaas geen discussie meer over het wel en wee van hun recht, maar over hoe de webshops het beste een poot kan worden uitgedraaid. Meer zal ik er niet over zeggen om niet teveel offtopic te gaan verder. Maar ik vind het moreel verwerpelijk.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Zeau eens even het hele draadje weer doorgenomen, zucht 22 blz´s ! Bol.com heeft hem idd nu ook maar 600 euro tegenover 475 is dan natuurlijk wel weer een verschilletje van 125 euro en maakt het voor mij weer iets minder interessant aangezien mn nieuwe laptopper net 1 week oud is en ook voor een stuntprijs gekocht hebt.
Bij bol.com heb je grotere kans van slagen als je het mij vraagt. De prijs klinkt rieeler en het is bevestigd door een telefoonmiep van bol.com.. alhoewel die ook geen verstand hebben hoe veel iets waard is dus...
Mailtje gehad van Salland btw dat het meer te leveren is, maar da´s ouwe koek ofcourse
Naja tijd zal het uitwijzen !! Succes, ik ben out...
Bij bol.com heb je grotere kans van slagen als je het mij vraagt. De prijs klinkt rieeler en het is bevestigd door een telefoonmiep van bol.com.. alhoewel die ook geen verstand hebben hoe veel iets waard is dus...
Mailtje gehad van Salland btw dat het meer te leveren is, maar da´s ouwe koek ofcourse
Naja tijd zal het uitwijzen !! Succes, ik ben out...
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:45:
Nee zolang alles niet is afgehandeld geen ik herhaal GEEN slotje erop
Verwijderd
Ik wil niet naar een rechtbank ofzo. Ik wil ook niet aan een financiele-aderlating meedoen voor welke webshop dan ook.
Wat ik wel wil is gewoon afwachten, bij bol staat de laptop ook nog steeds voor 599,00 dus daarom kan hier nog geen slotje op.
Natuurlijk vind ik het wel jammer dat ze(in mijn geval salland) niet gewoon zeggen wat er mis is gegaan ipv uitverkocht.
die ontbindende voorwaarde staat toch ook in hun voorwaarden.
Wat ik wel wil is gewoon afwachten, bij bol staat de laptop ook nog steeds voor 599,00 dus daarom kan hier nog geen slotje op.
Natuurlijk vind ik het wel jammer dat ze(in mijn geval salland) niet gewoon zeggen wat er mis is gegaan ipv uitverkocht.
die ontbindende voorwaarde staat toch ook in hun voorwaarden.
Ik heb hem maar geannulleerd. Ga nu bol proberen... denkk.
Een poot uitdraaien in de trend van, krijgen waar je recht op hebt / recht denkt op te hebben...JT schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:14:
Het is hier helaas geen discussie meer over het wel en wee van hun recht, maar over hoe de webshops het beste een poot kan worden uitgedraaid. Meer zal ik er niet over zeggen om niet teveel offtopic te gaan verder. Maar ik vind het moreel verwerpelijk.
Mensen proberen altijd voordeeltjes te halen. Al is 't een gratis komkommer in de supermarkt, korting op je APK omdat je vaste klant bent van een garagebedrijf of een goedkopere laptop te scoren.. Ik neem ze 't niet kwalijk.
De 475,- was voor de andere Sony Vaio.Freekers schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:20:
Zeau eens even het hele draadje weer doorgenomen, zucht 22 blz´s ! Bol.com heeft hem idd nu ook maar 600 euro tegenover 475 is dan natuurlijk wel weer een verschilletje van 125 euro
Diegene die nu nog bij Bol.com staat, kostte vandeweek bij de goedkope webshops ook rond de 575,-
Oeps.. je hebt gelijk.. dan is het wel een goeie deal bij je happymeal.. maar er zit geen BD Brander in ?De 475,- was voor de andere Sony Vaio.
Diegene die nu nog bij Bol.com staat, kostte vandeweek bij de goedkope webshops ook rond de 575,-
* Freekers gebruikt als smoes dat hij zojuist een schoolexamen van 3 uur achter de rug heeft.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Jeumig kan neit meer bestellen bij Bol. Stop hem in het winkelwagentje en hij wordt ineens 600,- duurder.
Die van Bol.com is ook al aangepast.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Aangepast...dus leverbaarheid is het niet? Dan is iedereen dus alsnog screwed.
Vergeet die laptop maar.
Ben benieuwd wie bol.com nu gaat aanklagen omdat de telefoonmiep had gezegd dat het wel kon voor die prijs.
Pleister op de wonden is de coupon voor 1.95 korting
Pleister op de wonden is de coupon voor 1.95 korting
Haha prachtig hoe de Nederlander onder de indruk is van een programma als Kassa, hagelslag testen en horen hoe je ziektenkostenverzekering weer omhoog gaat.MensionXL schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:39:
[...]
Hou jij eens op?
Ik vind het wel interessant om te weten of er nog akties ondernomen worden door Kassa etc. Heb zelf namelijk ook een Vaio besteld.
Echt van dat kruimelwerk om iedereen bezig te houden, je zult nooit iets horen over echte zaken.
Maar ik verwacht wel een grote topic van alle flinke mannen hier die naar de rechter gaan. Wedden voor een Vaio dat het allemaal natte scheet uitspraken zijn en volgende week hoor je hier niks meer over.
Leuke interviews, wordt uiteraard niks gezegd over soortgelijke zaak.Niels Klijn schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:24:
Ik denk dat dit : http://www.hardware.info/...e_en_conflictafwikkeling/
jullie wel van pas komt
Enige wat van belang kan zijn is dat de wet altijd boven de AV staat
Zit er wel inFreekers schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:29:
[...]
Oeps.. je hebt gelijk.. dan is het wel een goeie deal bij je happymeal.. maar er zit geen BD Brander in ?
En men is alleen screwed als men geen email / brief heeft met schritelijke bevestiging dat de laptop leverbaar was. Er zijn wel telefoontjes gepleegd, maar dat is helaas pindakaas niet rechtsgeldigSaturnus schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:36:
Aangepast...dus leverbaarheid is het niet? Dan is iedereen dus alsnog screwed.
Prijs bij bol.com is inmiddels aangepast, helaas pindakaas, nu kunnen we ons niet meer rijk rekenen
Hier komt iets hips te staan
Bij Bol.com nu inderdaad op "Niet leverbaar" gesprongen.
Maar nogmaals: zoals je in mijn bovenstaande reactie wel kunt lezen ga ik niemand een poot uitdraaien, ik ga er dan ook niet van uit dat de bovenstaande reacties op mij gericht zijn. Ik zei alleen dat ik het netjes had gevonden als Salland (en andere webwinkels) het verhaal gewoon eerlijk hadden verteld.
Maar nogmaals: zoals je in mijn bovenstaande reactie wel kunt lezen ga ik niemand een poot uitdraaien, ik ga er dan ook niet van uit dat de bovenstaande reacties op mij gericht zijn. Ik zei alleen dat ik het netjes had gevonden als Salland (en andere webwinkels) het verhaal gewoon eerlijk hadden verteld.
Verwijderd
Oeps, post van Zeef niet gezien omdat ik aan het typen was.CLB schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:25:
[...]
Een poot uitdraaien in de trend van, krijgen waar je recht op hebt / recht denkt op te hebben...
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 14:48 ]
Hij is wel degelijk nog leverbaar:LuPo schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:45:
Bij Bol.com nu inderdaad op "Niet leverbaar" gesprongen.![]()
3-4 werkdagen
1259 euro is best nice voor de laptop je krijgt gwn 17 procent korting
Maar dat is dus mijn punt. Dit is gewoon flikkerig, ik heb die goedkope besteld wat hetzelfde product is als die dure die wél leverbaar is. Zeg dan gewoon productfout, maar nee hoor dat je hoor je nergens.Niels Klijn schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:48:
[...]
Hij is wel degelijk nog leverbaar:
3-4 werkdagen
Hm, had zowel een bestelling lopen bij Salland Automatisering als bij 4Launch. Beide zijn vandaag geannuleerd, en de laatstenoemde shop bood mij een alternatief aan die twee keer zo duur was. 
Leuk op met de 'hype' mee te doen, maar zoals verwacht was het niet meer dan dat
Ik ga weer verder met m'n leven
Leuk op met de 'hype' mee te doen, maar zoals verwacht was het niet meer dan dat
Ik ga weer verder met m'n leven

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Bol heeft um geannuleerd!
Maar mijn geld staat nog niet op mijn bankrekening, zucht toch geen laptop dan?
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 14:59 ]
Grapjas.Niels Klijn schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:48:
[...]
Hij is wel degelijk nog leverbaar:
3-4 werkdagen
Ik volg het voorbeeld van Yellowneck en ga ook weer verder met m'n leven.

Hij staat overigens -na net weg te zijn geweest - weer wél bestelbaar op Bol, die gasten weten echt niet wat ze willen hè
[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 14-04-2009 15:00 ]
Je order?Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:55:
Bol heeft um geannuleerd!
Ook bij mij geannuleerd terwijl hij volgens de bol site gewoon nog leverbaar is !
De helpdesk kon mijn vertellen dat deze gegevens nog bijgewerkt moesten worden
De helpdesk kon mijn vertellen dat deze gegevens nog bijgewerkt moesten worden
Ik heb ook even gemaild dat het identieke duurdere product wel degelijk leverbaar is, stelletje leugenaars
.
Ze konde mij vertellen dat het systeem nog bijgewerkt moest worden ( dit zou in de nacht gebeurenMsG schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:03:
Ik heb ook even gemaild dat het identieke duurdere product wel degelijk leverbaar is, stelletje leugenaars.
http://www.bol.com/nl/p/n...00000006410164/index.html de 600 euro versie staat er weer op ( ook leverbaar ! )
Zit dit al twee dagen te volgen, heb ook even getwijffeld of ik em zal bestellen. Is toch een aardige soap geworden hier
Maar ik denk dat het einde in zicht komt.
Verwijderd
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7702415360 te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Bestelnummer: 7702415360
Artikel: Sony Vaio FW21M - 4096 MB / 400 GB - Unknown
Aantal: 1
Betaalmethode: iDEAL
U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.
Met vriendelijke groet,
bol.com
http://www.bol.com
Bestelnummer: 7702415360
Artikel: Sony Vaio FW21M - 4096 MB / 400 GB - Unknown
Aantal: 1
Betaalmethode: iDEAL
U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.
Met vriendelijke groet,
bol.com
http://www.bol.com
Heb hetzelfde mailtje net ook binnengehad, jammer
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat als ik de dure versie bestel hij gewoon geleverd wordt.Niels Klijn schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:04:
[...]
Ze konde mij vertellen dat het systeem nog bijgewerkt moest worden ( dit zou in de nacht gebeuren)
http://www.bol.com/nl/p/n...00000006410164/index.html de 600 euro versie staat er weer op ( ook leverbaar ! )
Op zich wel interessant om te melden waardoor de aftandse dus halve prijs FZ21M vervangen wordt:
FZ31M - exact hetzelfde alleen een 500GB schijf ipv 400GB. Natuurlijk wil Sony dus héél graag van die 21M af
FZ31M - exact hetzelfde alleen een 500GB schijf ipv 400GB. Natuurlijk wil Sony dus héél graag van die 21M af
offtopic:
Ik zag in het begin van het topic vaak mensen die het over Wehkamp hadden. Dat ging over die 'hype' dat er een Samsung HD-Ready 82cm LCD-TV aangeboden werd voor 99 euro. Maar dat was bij Otto.
Ik zag in het begin van het topic vaak mensen die het over Wehkamp hadden. Dat ging over die 'hype' dat er een Samsung HD-Ready 82cm LCD-TV aangeboden werd voor 99 euro. Maar dat was bij Otto.
Welnu, ik waag dat te betwijfelen. Er is tot op heden nog niemand hier die 'm ook daadwerkelijk voor die prijs in handen heeft gekregen.Gianni Rombios schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:38:
Op zich wel interessant om te melden waardoor de aftandse dus halve prijs FZ21M vervangen wordt:
Ik heb even met de klantenservice van bol.com aan de lijn gehangen (nadat ik hetzelfde mailtje heb ontvangen). Ze kon verder weinig voor me betekenen, maar begreep mijn frustratie (voor bestelling gebeld of de prijs & de voorraad/levertijd klopte), en heeft een vraag doorgezet naar de verkoopmanager om een passend alternatief te verzorgen. Zo staat het namelijk ook in de voorwaarden, je moet het alleen wel vragen: standaard storten ze alleen het geld terug.
Toen ze de order erbij pakte moest ze al lachen 'Ah, de Vaio'. Ze had al veel klanten aan de lijn gehad over die annulering. Ze zou er sowieso op aandringen dat er informatie werd toegstuurd over de verschillen tussen de twee FZ21M modellen die op de website staan (waarvan er 1 niet meer leverbaar is (die van ~600 euro) en de ander nog wel (die van ~1300 euro). Die duurdere was iig een nieuwere versie volgens haar (wat ik zeer in twijfel trek, gezien het identieke typenummer).
Toen ze de order erbij pakte moest ze al lachen 'Ah, de Vaio'. Ze had al veel klanten aan de lijn gehad over die annulering. Ze zou er sowieso op aandringen dat er informatie werd toegstuurd over de verschillen tussen de twee FZ21M modellen die op de website staan (waarvan er 1 niet meer leverbaar is (die van ~600 euro) en de ander nog wel (die van ~1300 euro). Die duurdere was iig een nieuwere versie volgens haar (wat ik zeer in twijfel trek, gezien het identieke typenummer).
[ Voor 23% gewijzigd door sopsop op 14-04-2009 16:06 ]
Ik bedoel maar: weinig reden om hem af te prijzen. Central Point heeft nog niks laten horen overigens (zal vast niet lang meer duren).zeef schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:50:
[...]
Welnu, ik waag dat te betwijfelen. Er is tot op heden nog niemand hier die 'm ook daadwerkelijk voor die prijs in handen heeft gekregen.
waarom mag ik niet op dit topic komen ? forum 1
Omdat je oa nog te weinig posts hebt hier op GoT en zodoende nog niet bent toegelaten
Verwijderd
Niels Klijn schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:05:
Iedereen die minstens 50 postings heeft gemaakt op het forum en minimaal 30 dagen is geregistreerd, krijgt automatisch toegang tot SG, NSTM en VV
Voor toegang tot het SG forum moet je genoeg posts en lang genoeg lid zijn.Niels Klijn schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:05:
uit de FAQToegang tot SG krijg je automatisch als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en meer dan 50 posts op het forum geplaatst hebt.
Verwijderd
Bol vanochtend om 11.35
760
--------------------------------------------------------------------------------
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Sony Vaio FW21M - 4096 MB / 400 GB -
Sony
1 € 599,00 € 599,00 3-4 werkdagen
plus iets anders ...
--------------------------------------------------------------------------------
Bestelbedrag € 613,99
Verzendkosten € 1,95
Subtotaal € 615,94
Totaalbedrag € 615,94
En nu op de site zelf:
Sony Vaio FW21M - 4096 MB / 400 GB Sony Intel Core 2 Duo | 4096 MB | Beeldscherm: 16.4 inch | 400 GB | Windows Vista Home Premium
Zilver
Schrijf een beoordeling
En maak kans op € 100,- aan cadeaubonnen!
Niet leverbaar
760
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Sony Vaio FW21M - 4096 MB / 400 GB -
Sony
1 € 599,00 € 599,00 3-4 werkdagen
plus iets anders ...
Bestelbedrag € 613,99
Verzendkosten € 1,95
Subtotaal € 615,94
Totaalbedrag € 615,94
En nu op de site zelf:
Sony Vaio FW21M - 4096 MB / 400 GB Sony Intel Core 2 Duo | 4096 MB | Beeldscherm: 16.4 inch | 400 GB | Windows Vista Home Premium
Zilver
Schrijf een beoordeling
En maak kans op € 100,- aan cadeaubonnen!
Niet leverbaar
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 16:13 ]
Het was het proberen waard iig, maar helaas gaat niemand hem voor die prijs leveren 
Voor mij is het nu ook wel klaar zo, ik wist van te voren dat de kans klein was.
Blijf ik nog maar wat langer op mijn low budget laptop doorwerken
Voor mij is het nu ook wel klaar zo, ik wist van te voren dat de kans klein was.
Blijf ik nog maar wat langer op mijn low budget laptop doorwerken
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Bol gaf bij mij aan hem niet te kunnen leveren dit kunnen ze nu opeens echter wel !
Alleen is de laptop opeens 1259 euro geworden !
Ik denk dat ze mij niet willen leveren door een zelf gemaakt fout van hun, maar ik heb toch echt een bestelling gedaan van 600 euro gelijk betaald en een order bevestiging gekregen.
Ze moeten mij dan ook leveren, nu er geconstateerd is dat er wel degelijk dit model geleverd KAN worden.
Ik denk dat ze mij niet willen leveren door een zelf gemaakt fout van hun, maar ik heb toch echt een bestelling gedaan van 600 euro gelijk betaald en een order bevestiging gekregen.
Ze moeten mij dan ook leveren, nu er geconstateerd is dat er wel degelijk dit model geleverd KAN worden.
Natuurlijk kunnen ze leveren.Niels Klijn schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:33:
Bol gaf bij mij aan hem niet te kunnen leveren dit kunnen ze nu opeens echter wel !
Iedereen weet hoe het zit, jij, bol.com en alle andere webwinkels.
jah ik wilde net zeggen tegen niels: succes. advocaat al ingeschakeld?
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Ik ga eens kijken of ik ze een mooie brief kan schrijven zodat ik toch nog een laptop van soortgelijke specificaties, looks e.d. kan krijgen voor ongeveer dezelfde prijs. Lijkt me wel zo eerlijk aangezien er plots een verandering is in de levertijd. Van 1-5 dagen naar nooit eigenlijk..
Ik zal hier naar aanleiding van de warning geen juridische discussie starten, die voer ik nu al met HD, maar ik meld in iedergeval even dat de order bij HD.nl ook geannuleerd is.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Hebben nog meer mensen van bol.com besteld?
Mijn bestelling is nog steeds niet geannuleerd.
status: wordt verwerkt
Miss ben jij dan wel een lucky bastardVerwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:34:
Hebben nog meer mensen van bol.com besteld?

Dit topic is gesloten.