Ik had dat zelfde probleem eens 3 jaar terug toen ik een goedkope instaplaptop wilde bestellen bij Zercom. Ik had de laptop besteld, maar deze werd na bestelling direct verwijderd uit hun assortiment en ik kreeg mn geld terug zonder ook maar 1 woord te gecommuniceerd te hebben met hun. Een lange shopreview opgezet, die later werd gedeleted door 1 van de Mods. "Ik zou niets gekocht hebben bij Zercom en was dus een liegebeest" pff !! Dus reken maar niet teveel op die shopreviewsLuukland schreef op zondag 12 april 2009 @ 21:50:
[...]
Tuurlijk krijgen we hem, anders zullen 4launch, salland, obcs, central point allemaal negatieve beoordelingen krijgen
En nogmaals, zoals eerder gezegd, het is waarschijnlijk een prijs van een leverancier die niet klopt, waar de winkel systemen van de shops automatisch aan gekoppeld zijn waardoor ook hun prijzen niet meer kloppen
Maar goed, wie niet waagt die niet.. juist
[ Voor 18% gewijzigd door Freekers op 12-04-2009 21:56 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp