Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Ik vind het achteraf gezien maar een erg magere game. Controls die niet echt voldoen (zowel voor combat als klimmen), heel flauw verhaal, de focus rond geld verdienen terwijl je met dat geld niks kan doen, op PS3 bij momenten belachelijk slechte framerates, eentonige missies etc. etc. De volgende ga ik skippen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-07 23:48

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:47:
op PS3 bij momenten belachelijk slechte framerates
Geen last van gehad gelukkig...
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:47:
eentonige missies etc. etc. De volgende ga ik skippen denk ik.
Missies uit deel één waren een stuk eentoniger dan in dit tweede deel. Plus komt bij dat dit tweede deel toch weer een stuk beter is uitgewerkt qua gameplay en uitbreidingen. Dus als ze deze lijn door zetten ga ik deeltje drie gewoon halen. Heb nu iets van 25 uur in Assassin's Creed 2 zitten, dat heb ik niet zo snel in een game zo veel uur...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:28
Diegene die de trophy gemist hebben met het vliegen en dan een bewaker trappen. Volgens mij hoef je niet opnieuw te beginnen. Je kan gewoon een oude herinnering weer opnieuw afspelen. :)

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

King Dingeling schreef op maandag 18 januari 2010 @ 08:53:
Diegene die de trophy gemist hebben met het vliegen en dan een bewaker trappen. Volgens mij hoef je niet opnieuw te beginnen. Je kan gewoon een oude herinnering weer opnieuw afspelen. :)
Dat kan dus niet in ACII. Wel in AC 1 maar niet in 2 ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:00:
[...]Dat kan dus niet in ACII. Wel in AC 1 maar niet in 2 ;)
Enige wat je wel kan herspelen zijn die assassin-tombes. En laten dat nu precies de dingen zijn die geen waarde hebben om opnieuw te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Hmm ik zie dat ik ook de trophy van sequence 4 mis, terwijl ik in 7 zit. Betekend dit dat ik vanaf sequence 1 weer overnieuw moet beginnen voor die trophy? :( Ik dacht gelezen te hebben dat je via het menu DNA juist terug kon naar een sequence om die overnieuw te spelen (nog niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

kloos2 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:16:
Hmm ik zie dat ik ook de trophy van sequence 4 mis, terwijl ik in 7 zit. Betekend dit dat ik vanaf sequence 1 weer overnieuw moet beginnen voor die trophy? :( Ik dacht gelezen te hebben dat je via het menu DNA juist terug kon naar een sequence om die overnieuw te spelen (nog niet geprobeerd).
Zie deze post een post of drie boven je. Maar je zal dus opnieuw moeten spelen. Heb hetzelfde gehad dat sommige DNA Sequences gewoon niet worden gezien als uitgespeeld en je zo geen Trophy krijgt. Dus opnieuw spelen is inderdaad de enige mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:28
Hmmz...dat zou dus echt ruk zijn voor sommige mensen. Hoe is het mogelijk als je een DNA sequence uitspeelt en de trophy niet krijgt? Een bug ofzo?

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Hmm.. ja lijkt me wel, zou raar zijn als je een '!' quest kan mislopen, helemaal wanneer je niet meer terug kunt naar oudere sequences. :/
Als het geen bug is, is het misschien om de replay waarde te verhogen :P

Het is niet te hopen dat je straks ook een van de laatste sequences mist.. echt geen zin om alles opnieuw te doen voor die trophies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-07 21:27
kloos2 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:11:
Hmm.. ja lijkt me wel, zou raar zijn als je een '!' quest kan mislopen, helemaal wanneer je niet meer terug kunt naar oudere sequences. :/
Als het geen bug is, is het misschien om de replay waarde te verhogen :P

Het is niet te hopen dat je straks ook een van de laatste sequences mist.. echt geen zin om alles opnieuw te doen voor die trophies...
Nou, om te zeggen dat het expres zo is gedaan om ervoor te zorgen dat je het vaker gaat spelen lijkt mij ook erg logisch :P. Ik mis Sequence 7 en 9, terwijl ik het al had uitgespeeld. Dus ik wacht op de DLC en dan begin ik opnieuw (moet nog een flying kick doen 8) ). Het enige wat ik nog ga proberen in mijn huidige sessie is proberen alle veren te zoeken, ik moet er nog 8. Oh en dat ik iets van 5 guards onderuit moet halen met een speer.

[ Voor 3% gewijzigd door Gopal op 18-01-2010 13:21 ]

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
weet iemand al de release notes van de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gnauw schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:10:
weet iemand al de release notes van de nieuwe patch?
is nog niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-07 20:51
Ik heb enorm veel problemen om de veren te vonden. Ik mis er nog een stuk of acht.
Heb zelfs een aantal sites geraadpleegd waar de locaties van de veren worden vermeld. Om de een of andere reden slaag ik er niet in om deze te vinden...balen, ik had gehoopt dat ik de platinum trophy al binnen zou hebben.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn ook youtube filmpjes die precies laten zien waar elke veer te vinden is. bekijk die eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Bedankt Ike, zal ik zeker gaan doen.
Helaas is mijn laptop overleden, ander had ik deze naast mij neer kunnen zetten. Nu moet ik steeds heen en weer lopen...niet echt ideaal..

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ike. schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:22:
Er zijn ook youtube filmpjes die precies laten zien waar elke veer te vinden is. bekijk die eens.
Ik heb hier de Assassin's Creed 2 Game Guide liggen:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tower.com/images/mm113629245/assassins-creed-2-collectors-edition-prima-official-game-games-hardcover-cover-art.jpg

€16,- bij de Bruna of zo. Zeer mooie maps met uitgelegd waar de veren liggen en ook met screenshots van waar precies. Niet alleen dat natuurlijk, maar ook de gehele walkthrough van de game. Aan de ene kant is €16,- wel veel voor iets wat je één keer nodig hebt, maar het is en blijft een mooi boek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 23-07 22:32
Ik heb sinds vandaag Assassins creed II, en nou wilde ik de trophy halen waarbij je 5 lijken moet verstoppen in hooibalen, maar ik heb dit al gedaan in hooikarren, en in die hooibalen die gewoon op straat liggen. Ik heb nogsteeds niet de trophy, wat doe ik fout?

Hebben jullie trouwens nog dingen waar ik op moet letten, om alle trophies in 1x uitspelen te halen? Of handige tips voor lastige dingen die je tegenkomt in het spel ofzo?

[ Voor 25% gewijzigd door Lizardz op 19-01-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lizardz schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:49:
Ik heb sinds vandaag Assassins creed II, en nou wilde ik de trophy halen waarbij je 5 lijken moet verstoppen in hooibalen, maar ik heb dit al gedaan in hooikarren, en in die hooibalen die gewoon op straat liggen. Ik heb nogsteeds niet de trophy, wat doe ik fout?

Hebben jullie trouwens nog dingen waar ik op moet letten, om alle trophies in 1x uitspelen te halen? Of handige tips voor lastige dingen die je tegenkomt in het spel ofzo?
Je moet er 5 achter elkaar in zo'n hooiberg leggen, er mag niet een lange tijd tussen zitten.

De enige trophy die je kan missen is wanneer je met een vliegmachine moet vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322404

Ike. schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:11:
[...]

Je moet er 5 achter elkaar in zo'n hooiberg leggen, er mag niet een lange tijd tussen zitten.

De enige trophy die je kan missen is wanneer je met een vliegmachine moet vliegen.
Volgens mij was het juist de bedoeling om ze vanuit hooibalen met je hidden knives erin te trekken en te vermoorden. Dus niet vermoorden en erin leggen, maar erin gaan zitten en erin trekken.

Dat leer je later ergens pas, en volgens mij maakt het ook niet uit hoeveel tijd er tussen zit...

*correct me if i'm wrong*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:50
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, als ze maar in het hooi verdwijnen.
Ik heb ze gewoon omgelegd voor de baal hooi en daarna erin gelegd.

[ Voor 31% gewijzigd door peto84 op 20-01-2010 01:12 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Het is inderdaad zo dat je die 5 gasten moet verstoppen IN de hooiberg. Het is daarbij wel zaak dat je die 5 zo snel mogelijk achter elkaar in de hooiberg verstopt.

Ik had de trophy namelijk al te pakken voordat ik geleerd had hoe je ze in hooiberg moest trekken om te vermoorden. Dat kan het dus niet zijn.

*Sorry Oone, you are wrong* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ja klopt, ik doodde zo'n borgia courier, kwamen er 4 guards op me af, ook alle 4 afgemaakt. Toen zag ik dat er naast me toevallig een hooiwagen stond, dus alle 5 er maar in gemikt en de trophy gehaald :)
Misschien werkt 5 ventjes de hooiwagen in trekken/killen ook wel, kan het nu alleen niet meer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Maar ik heb ze snel achter elkaar in het hooi gelegd. Ik heb gewoon eerst 5 bewakers vermoord, en daarna ze 1 voor 1 in de hooiberg gegooid. Zal het straks nog wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:40
Lizardz schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:28:
Maar ik heb ze snel achter elkaar in het hooi gelegd. Ik heb gewoon eerst 5 bewakers vermoord, en daarna ze 1 voor 1 in de hooiberg gegooid. Zal het straks nog wel eens proberen.
Je moet even goed opletten dat je ze ook echt in de hooiberg legt. Als je ze er in gooit en je ziet nog een klein stuk uitsteken van een voet o.i.d. dan telt het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47
Street cleaner; stratenkuiser. Gewoon na een slagveld, de boel opruimen door de bewakers in een hooiberg of een bak met bloemen te deponeren. As easy as it sounds.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Zwartkijker schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:44:
Street cleaner; stratenkuiser. Gewoon na een slagveld, de boel opruimen door de bewakers in een hooiberg of een bak met bloemen te deponeren. As easy as it sounds.
Niet dus. Ik heb nou net Sequence 5 gedaan, en ik vind het toch allemaal wel wat herhalend worden. Ook merk ik zoals gezegd in dit topic dat er wat framerate issues zijn. Het kan eraan liggen dat ik 4 uur achter elkaar heb gespeeld en dat hij warm werd ofzo, maar ik had ook wel framedrops etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ik had op mijn TV in de woonkamer geen problemen met framerate en dergelijken (Philips 37PFL790X).
Op mijn TV in de slaapkamer daarentegen heb ik er wel problemen mee :S (Philips 32PFL7404), beide ondersteunen 1080p.
Ik heb het idee dat de 2e tv wat kieskeuriger is qua HDMI kabel. Eerste kabel die ik probeerde kwam er geen 1080p op de TV (die beneden wel werkte), andere kabel krijg ik wel 1080p er uit.
Het is trouwens alleen bij AC2, bij bijvoorbeeld MW2 heb ik geen problemen met tearing/framedrops. Als je op erop googled zie je dat veel meer mensen last hebben van framedrops en tearing bij AC2 op PS3, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ik moet zeggen dat de DLC wel goedkoop is. Maar de DLC zat oorspronkelijk gewoon in de game zelf, dus vind het zoiezo een slechte zaak dat hij er uit is gehaald om los te kunnen verkopen. Ik ga het dan ook zeker niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lizardz schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:33:
Ik moet zeggen dat de DLC wel goedkoop is. Maar de DLC zat oorspronkelijk gewoon in de game zelf, dus vind het zoiezo een slechte zaak dat hij er uit is gehaald om los te kunnen verkopen. Ik ga het dan ook zeker niet kopen.
DLC zat niet in het spel omdat ze anders het spel niet op tijd af zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

En het is nog maar af te wachten hoe die $3,99 vertaald gaat worden naar onze euro. Zal wel weer gewoon één-op-één worden als het al niet naar boven afgerond gaat worden. Maar ik ga de CreditCard maar weer eens opzoeken, want wil die extra content wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ike. schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:39:
[...]

DLC zat niet in het spel omdat ze anders het spel niet op tijd af zouden krijgen.
http://www.gamer.nl/doc/5...spronkelijk-al-in-de-game

En laten we nu niet te naief doen, jij weet net als ik dat dit een smoes is, om nog eens wat geld te kunnen incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gisteren uit nieuwsgierigheid toch maar eens via die UPlay en de bijbehorende punten de outfit van Altair gekocht (dus de echte outfit uit het vorige deel en niet de armor uit deel twee) en ook de Tomba van je eigen familie. De tombe moet ik nog spelen, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar die outfit ziet er echt niet uit. Dan is de armor die je in deel twee verdient een stuk mooier om te zien. Maar goed, het ziet er wel leuk uit.

Nu nog de twijfel om ook die upgrade te kopen voor 25 werpmessen mee te dragen, maar die dingen gebruik ik toch nooit dus vandaar de twijfel. Ik zou eerder iets willen zien van een upgrade om meer rookbommen mee te nemen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Kan je eigenlijk nadat je de game hebt uitgespeeld nog de achievements halen ? (veren, auditore cape, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dieter schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:57:
Kan je eigenlijk nadat je de game hebt uitgespeeld nog de achievements halen ? (veren, auditore cape, ...)
ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:11
Lizardz schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:02:
[...]

http://www.gamer.nl/doc/5...spronkelijk-al-in-de-game

En laten we nu niet te naief doen, jij weet net als ik dat dit een smoes is, om nog eens wat geld te kunnen incasseren.
Quoted for truth

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 15:08
De vraag is, vind je dat je 'waar voor je geld' heb gekregen en of je het geld over hebt voor nog wat extra plezier van deze toffe game... Ik denk niet dat de DLC het hoofd verhaal minder/niet afgerond maakt, maar wel een leuke extra zal zijn...

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Heb nou het verhaal uitgespeeld. Alle viewpoints heb ik al. Ik ga nou alle veren zoeken, en ik moet nog enkele andere trophy's. Ik ga wel proberen Platinum te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:40
Ben al een tijdje deze game aan het spelen. Moet je perse al die codex pagina's hebben. Wil alleen het verhaal uitspelen en niet die dingen erom heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
jaaoie17 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:26:
Ben al een tijdje deze game aan het spelen. Moet je perse al die codex pagina's hebben. Wil alleen het verhaal uitspelen en niet die dingen erom heen.
Uiteiindelijk moet je ze allemaal hebben om verder te kunnen in het verhaal, maar het is echt niet zo tijdrovend hoor. Bovendien staan alle locaties keruig netjes op je Map aangegeven dus een eitje om ze te vinden.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-07 05:01
Heeft iemand een goede site voor alle feathers? Eentje waarbij je kan afvinken wel je gehad hebt met een simpel scriptje. Zo'n site was er ook voor AC1 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Ik heb IGN gebruikt voor de Feathers. Je kan helaas niet afvinken. Misschien dat je het zelf bij kan houden op papier?

-Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-07 20:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR1986 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:51:
Gisteren uit nieuwsgierigheid toch maar eens via die UPlay en de bijbehorende punten de outfit van Altair gekocht (dus de echte outfit uit het vorige deel en niet de armor uit deel twee) en ook de Tomba van je eigen familie. De tombe moet ik nog spelen, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar die outfit ziet er echt niet uit. Dan is de armor die je in deel twee verdient een stuk mooier om te zien. Maar goed, het ziet er wel leuk uit.

Nu nog de twijfel om ook die upgrade te kopen voor 25 werpmessen mee te dragen, maar die dingen gebruik ik toch nooit dus vandaar de twijfel. Ik zou eerder iets willen zien van een upgrade om meer rookbommen mee te nemen of zo...
Kopen?

Mis ik iets :? Ze zijn toch gewoon gratis..als je de achievements heb gehaald bij Uplay?

ik moet trouwens nog 1 achievement, dat ik met een wapen 5 guards onderuit moet halen en heb dan 1000G

[ Voor 5% gewijzigd door sekeroglan op 25-01-2010 19:24 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Bunta schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:16:
Ik heb IGN gebruikt voor de Feathers. Je kan helaas niet afvinken. Misschien dat je het zelf bij kan houden op papier?

-Bas
Bas, groeten is niet nodig. Zie daarvoor Het algemeen beleid #groeten
sekeroglan schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:22:
[...]Kopen?

Mis ik iets :? Ze zijn toch gewoon gratis..als je de achievements heb gehaald bij Uplay?

ik moet trouwens nog 1 achievement, dat ik met een wapen 5 guards onderuit moet halen en heb dan 1000G
"Kopen" met de behaalde punten door inderdaad ook bepaalde Achievements of Trophies te halen. In principe lever je iets in en krijg je er iets voor terug, dus ruilen had ook gekund. Maar je snapt wel wat ik bedoel...

Die "Sweeper"-achievement/trophy is wel makkelijk te doen. Gewoon zo'n guard met speer killen en zijn wapen pakken. Dan weglopen en je zal vanzelf gevolgd worden door meer en meer bewakers. Op den duur staan er zo veel om je heen dat je er wel vijf neer haalt. Ikzelf heb de Trophy in Venetië gehaald bij dat "verboden gebied" nabij het Fast Travel Station. Had op den duur letterlijk 15 man om me heen staan en vloerde er zeker zeven of acht met die sweep-beweging.
Enige nadeel is dat je niet hard kan rennen met een "long weapon" in je handen. Dus wachters die je achtervolgen kunnen je inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-07 20:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR1986 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:32:
[...]

Bas, groeten is niet nodig. Zie daarvoor Het algemeen beleid #groeten

[...]

"Kopen" met de behaalde punten door inderdaad ook bepaalde Achievements of Trophies te halen. In principe lever je iets in en krijg je er iets voor terug, dus ruilen had ook gekund. Maar je snapt wel wat ik bedoel...

Die "Sweeper"-achievement/trophy is wel makkelijk te doen. Gewoon zo'n guard met speer killen en zijn wapen pakken. Dan weglopen en je zal vanzelf gevolgd worden door meer en meer bewakers. Op den duur staan er zo veel om je heen dat je er wel vijf neer haalt. Ikzelf heb de Trophy in Venetië gehaald bij dat "verboden gebied" nabij het Fast Travel Station. Had op den duur letterlijk 15 man om me heen staan en vloerde er zeker zeven of acht met die sweep-beweging.
Enige nadeel is dat je niet hard kan rennen met een "long weapon" in je handen. Dus wachters die je achtervolgen kunnen je inhalen.
Ja, is inderdaad makkelijk, maar na een halve dag 8)7 veren zoeken had ik daar echt geen zin meer in.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

sekeroglan schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:36:
[...]Ja, is inderdaad makkelijk, maar na een halve dag 8)7 veren zoeken had ik daar echt geen zin meer in.
Die Sweeper is gewoon heel typisch. Heb hem bij mijn overbuurman meerdere malen geprobeert en na een anderhalf uur het maar opgegeven. Weet zeker dat ik er op een gegeven moment vijf had, maar geen Trophy.

Eenmaal thuis probeer ik het bij mezelf en lukte het na drie-vier keer sweepen met de long weapon. En dus eigenlijk tijdens de eerste poging 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Lizardz schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:24:
Heb nou het verhaal uitgespeeld. Alle viewpoints heb ik al. Ik ga nou alle veren zoeken, en ik moet nog enkele andere trophy's. Ik ga wel proberen Platinum te krijgen.
Heb je nu die van street sweeper?
Ik had het echt zoals ik beschreven heb hoor, de lijken in een verstopplaats gedumpt.
Verder is de platinum piece of cake, en naar mijn inziens, niet de naam platinum waardig. Het gaf gewoon geen voldoening omdat het te makkelijk was om het spel uit te spelen en platinum te halen.
De meeste trophies heb ik gehaald nog voor ik de trophielist goed bekeken had.

Enkele voorbeelden van de trophies:
- de meest waardevolle krijg je door het verhaal uit te spelen
- verzamel alle feathers/ghyphs/wapens/schilderijen/...
- perfect harmony: twee keer uw kostuum laten verven... héél uitdagend
- tien vijanden doden zonder geraakt te worden: euh, smokebombs, bam, trophie
- 100 meter sprint: echt stappen doen we niet he, Ezio sprint kilometers aan een stuk ;)
- pickpocket 100 florins: X inhouden terwijl je tussen het gepeupel loopt, zeer moeilijk
- sweeper en zand gooien: enige moeilijkheid dat dit kan geven is dat je niet weet dat je die bewegingen moet aanleren aan de villa (en toegeven, dit lukt niet in één keer)
- spendeer geld aan courtesant/de grond/wapens/gebouwen: na enkele speeluren moet je niet meer naar het geld kijken, er is er toch genoeg

In het begin dat ik hiermee klaar was, dacht ik direct de DLC te kopen... dat zal niet meer doorgaan.
Darksiders bied meer uitdaging voor iemand zoals ik, en ik ben bezig op Normal.

Edit: alinea's aangepast om interpretatiefouten tegen te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Zwartkijker schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:12:
[...]

Heb je nu die van street sweeper?
Ja, na een aantal keer proberen kreeg ik hem plots wel. Ookal deed ik gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
SemperFidelis schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:03:
Heeft iemand een goede site voor alle feathers? Eentje waarbij je kan afvinken wel je gehad hebt met een simpel scriptje. Zo'n site was er ook voor AC1 dacht ik.
Ik heb de feather guide gebruikt via www.ps3trophies.org
Dan moet je ff assasins creed 2 intikken en dan naar forums gaan. Vervolgens zie je wel staan "best feather guide ever " krijg je een linkje en kun je netjes de feathers afvinken. Werkt perfect !!!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Lizardz schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:38:
[...]
Ja, na een aantal keer proberen kreeg ik hem plots wel. Ook al deed ik gewoon hetzelfde.
Hm, vreemd, bij mij lukte dat in een keer.

Iets wat grappig is om te zien: in een buurt waar veel mensen zijn, een bewaker vergiftigen (liefst de heavy). Vervolgens geld smijten naar de bewakers... Slachtpartij ... Greed kills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ik moet nu alleen nog ( trophys ): Beken kleur, Alle veren, en Goede voorbereiding is het halve werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
fiore187 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:16:
[...]

Ik heb de feather guide gebruikt via www.ps3trophies.org
Dan moet je ff assasins creed 2 intikken en dan naar forums gaan. Vervolgens zie je wel staan "best feather guide ever " krijg je een linkje en kun je netjes de feathers afvinken. Werkt perfect !!!

:)
Als ik daar op het forum zoek kom ik hier uit: Assassin's Creed 2 Feather Tracker
Je had ook meteen ff de link daarheen kunnen geven.

Anyway bedankt voor de tip, mooie site :)

[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 26-01-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Jeuj, heb de Platinum Trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
Maranello schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:56:
[...]

Als ik daar op het forum zoek kom ik hier uit: Assassin's Creed 2 Feather Tracker
Je had ook meteen ff de link daarheen kunnen geven.

Anyway bedankt voor de tip, mooie site :)
Ja, sorry ! Ik zit op mijn werk en ik kan niet op alle sites kijken dus dat is het probleem. Inderdaad de link staat niet meer op ps3trophies.org, maar ik heb het ff opgezocht dus bij deze.....

http://www.mlwgames.com/assassinscreed2/

Dit is echt ideaal, je kunt gewoon per stad zoeken en afvinken. Mocht je de veer niet kunnen vinden, heb je altijd per veer een filmpje en dan is het easy. .

[ Voor 11% gewijzigd door fiore187 op 27-01-2010 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:47
Ik probeer de laatste tijd zoveel mogelijk chaos in de stad te creeeren :P Soldaat geef je gif, en ondertussen gooi je allemaal munten op de grond waardoor mensen ernaartoe komen. Probeer voor de lol zoveel mogelijk mensen te lokken zodat die soldaat die gek wordt iedereen neermaait :P Heb nu al 1 keer gehad dat 1 soldaat (die grote met een bijl) 12 mensen neerhaalde :+

Je moet toch wat met het spel als je ff geen zin hebt in missies :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
Hahah dat is wel mooi idd :D

Blijft leuk, maar ik denk dat ik de nieuwe missies niet ga kopen aangezien er geen achievements (trophys) bij zitten. Valt me een beetje tegen van Ubisoft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Timocos schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:41:
Ik probeer de laatste tijd zoveel mogelijk chaos in de stad te creeeren :P Soldaat geef je gif, en ondertussen gooi je allemaal munten op de grond waardoor mensen ernaartoe komen. Probeer voor de lol zoveel mogelijk mensen te lokken zodat die soldaat die gek wordt iedereen neermaait :P Heb nu al 1 keer gehad dat 1 soldaat (die grote met een bijl) 12 mensen neerhaalde :+

Je moet toch wat met het spel als je ff geen zin hebt in missies :+
Dat heb ik zelf ook net gezegd. Toeval? ;)
Het is inderdaad leuk om rel te schoppen. Met bovenstaande kom je er nog mee weg ook, the ultimate crime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Hoe hebben jullie trouwens de trophy gehaald voor het doden van een vergiftigde soldaat??
Ik heb al een aantal vergiftigd en vervolgens gekilled, maar nog steeds de trophy niet gehaald. Is er een bepaalde type soldaat waarvoor je deze trophy kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-07 22:24

ijskonijn

Now MOVE!

Jackal131 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:18:
Hoe hebben jullie trouwens de trophy gehaald voor het doden van een vergiftigde soldaat??
Ik heb al een aantal vergiftigd en vervolgens gekilled, maar nog steeds de trophy niet gehaald. Is er een bepaalde type soldaat waarvoor je deze trophy kunt halen?
De Nederlandse omschrijving van de trophy/achievement klopt niet.
Je moet de vergiftigde soldaat vanuit de lucht killen, dus eerst vergiftigen, dan op een verhoging in de buurt staan en van daaruit de soldaat killen.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 17-07 11:37

MeagaShira

MeagaShira_NL

Jackal131 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:18:
Je moet hem eerst vergiftigen en hem door vanaf een dak te springen killen. Alleen op die manier krijg je die trophy.

Dammit te laat ;(

[ Voor 3% gewijzigd door MeagaShira op 27-01-2010 13:29 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Zwartkijker schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:08:
[...]

Dat heb ik zelf ook net gezegd. Toeval? ;)
Het is inderdaad leuk om rel te schoppen. Met bovenstaande kom je er nog mee weg ook, the ultimate crime.
Hahaha lol, had ik niet eens gezien :P Wel heel toevallig inderdaad haha. Allebei dus een zieke geest door voorbijgangers zomaar af te slachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ok, bedankt ga ik proberen.
Ik begon al sterk aan mezelf te twijfelen...
*poison*....*kill*...damn, nog steeds geen trophy... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zou de eerste DLC pack uitkomen toch? Ik kan niets vinden op de ps3 store of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Misschien moet je nog even wachten!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:56:
Vandaag zou de eerste DLC pack uitkomen toch? Ik kan niets vinden op de ps3 store of mis ik iets?
store update is altijd pas in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
De DLC staat nu in de PS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
De DLC is erg kort, ik heb er 75 minuten over gedaan om het te voltooien, maar ik heb ook even gewoon rondgelopen dus ik denk dat je met 60 minuten het ook wel kan. Je kan nu wel de vliegmachine gebruiken wanneer je wilt, hij staat op de vuurtoren bij de docks en word niet in een missie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 50 minuten over gedaan... Ik vind ook dat het op een heel vaag moment stopt. Nu moet ik een maand wachten om verder te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Timocos schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:23:
[...]
Hahaha lol, had ik niet eens gezien :P Wel heel toevallig inderdaad haha. Allebei dus een zieke geest door voorbijgangers zomaar af te slachten ;)
Technisch gezien slachten we de voorbijgangers zelf niet af he, het is de bewaker.
Ik vroeg me af: wat als... En voila, buikpijn van het lachen :)

Die DLC is zo te zien niet echt de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
1shot1kill schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:58:
De DLC is erg kort, ik heb er 75 minuten over gedaan om het te voltooien, maar ik heb ook even gewoon rondgelopen dus ik denk dat je met 60 minuten het ook wel kan. Je kan nu wel de vliegmachine gebruiken wanneer je wilt, hij staat op de vuurtoren bij de docks en word niet in een missie gebruikt.
Je weet zeker niet of je nu alsnog de "schop bewakers terwijl je de vliegmachine gebruikt" trofee kan halen zonder het spel opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Nee weet ik niet zeker, die had ik al, maar aangezien het gewoon een stukje is dat aan het spel word toegevoegd moet dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:40
Ik zit dus nu een tijdje de xbox 360 versie te doen. Ergens in maart wil ik de pc versie aanschaffen als die er dan echt is. Daar zat toch ook al meteen alle dlc bij. En zou je ook meteen die dlc al kunnen spelen, zonder eerste het normale verhaal te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Zwartkijker schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:44:
[...]

Technisch gezien slachten we de voorbijgangers zelf niet af he, het is de bewaker.
Ik vroeg me af: wat als... En voila, buikpijn van het lachen :)

Die DLC is zo te zien niet echt de moeite.
Maar we kijken wel toe hoe ze worden afgemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Die DLC heeft mijn Assassin's Creed-speeltijd toch wel aanzienlijk verlengd. Krijg het gewoon niet voor elkaar om die beide personen te beschermen nadat je de eerste paar waves aan vijanden hebt gehad. Maar komt mede doordat dat vrouwtje al de helft van haar leven kwijt is alvorens de missie echt begint. En anders valt die andere mongool wel van de toren af en te pletter 8)7

Straks nog maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
1shot1kill schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:12:
Nee weet ik niet zeker, die had ik al, maar aangezien het gewoon een stukje is dat aan het spel word toegevoegd moet dat kunnen.
Gaan het zien, heb inmiddels nog voor jou post al de DLC aangeschaft ;)

update:
Hierbij bevestigd dat je met deze DLC alsnog de "roofvogel" oftewel "trap een wachter vanuit de vliegmachine" trofee kunt halen.
spoiler: roofvogel trofee met DLC1
Het is geen speciale missie, volg de markering voor speciale herrinnering in Forli om de vliegmachine te bemachtigen ( bovenop de toren ). Vervolgens wat lager gaan vliegen zodat je de vuurhaarden kan zien.
Als je laag genoeg zit wordt je ook beschoten en zie je waar de wachters zijn.

Ubisoft bedankt :) ,kunnen mensen alsnog Platinum halen, die deze trofee ingame hadden gemist.

Hmm, zit volgens mij enorm te knullen met de laatste trofee, "beken kleur".
Hiervoor moet je volgens de beschrijving de cap van Auditore, welke je krijgt na alle veren verzameld te hebbben, in elke stad dragen. Dit zorgt ervoor dat je overal berucht bent, dus het reizen wordt je soms redelijk lastig gemaakt.

Maar goed, ik heb dit gedaan maar gebeurt niks. Zit er een bepaalde tijd aan die je per stad moet doorbrengen ?

Inmiddels opgelost, je moet ook nog naar de bergen blijkbaar ( volgens mij geen stad :? ) , maar goed Platinum is binnen.

[ Voor 71% gewijzigd door Yippie op 31-01-2010 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Het viel mij echt tegen, geen extra achievements, super kort en WTF raar einde??? De DLC had wel grappige momenten hoor, de pest is alleen dat wanneer je net weer een beetje in het verhaal zit wordt het ineens afgekapt. Ik vraag mij wel af of dat nou echt nodig was om die ene extra sidequest die in de DLC zit voor een beetje rond vliegen te gebruiken. Ach ja wel makkelijk voor die mensen die de Achievement niet hebben kunnen halen.
FeaR1986 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:16:
Die DLC heeft mijn Assassin's Creed-speeltijd toch wel aanzienlijk verlengd. Krijg het gewoon niet voor elkaar om die beide personen te beschermen nadat je de eerste paar waves aan vijanden hebt gehad. Maar komt mede doordat dat vrouwtje al de helft van haar leven kwijt is alvorens de missie echt begint. En anders valt die andere mongool wel van de toren af en te pletter 8)7

Straks nog maar eens proberen...
Ik stond ook even vreemd te kijken dat die gast bij mij dood ging. Toen ben ik in de grote groepen met rookbommen gaan smijten, toen ging het heel wat makkelijker hoor. Misschien een tip? O-)

-Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-07 20:38
Bunta schreef op zondag 31 januari 2010 @ 07:27:

[...]

Ik stond ook even vreemd te kijken dat die gast bij mij dood ging. Toen ben ik in de grote groepen met rookbommen gaan smijten, toen ging het heel wat makkelijker hoor. Misschien een tip? O-)

-Bas
Bij mij werd die kerel 2x gekilled, de 3e keer hielp ik eerst die vrouw op de grond, toen klom ik omhoog naar de toren waar hij inzat, en daarna hielp ik die vrouw weer. Maar je moet wel wat geluk hebben. Soms zijn ze binnen 20 seconden al driekwart van hun health kwijt, en soms lijken ze onsterfelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-07 23:00
Nog 3 trophies te gaan voor Platinum.. Gisteren 2 uur zonder succes bezig geweest om 5 man tegelijk met een lang wapen onderuit te halen. Iemand nog tips? |:(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

IGN heeft een guide waar onder andere tips gegeven worden voor deze specifieke trophy.

Ik zit op mijn werk dus kan zelf niet kijken. Maar volgens mij adviseren om het te doen in venetie op het san marco plein aangezien daar bij de kerk erg veel soldaten rondlopen. (moet hem zelf overigens vanavond ook nog halen als laatste stap op weg naar mijn 2e platinum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Jorco schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:34:
Nog 3 trophies te gaan voor Platinum.. Gisteren 2 uur zonder succes bezig geweest om 5 man tegelijk met een lang wapen onderuit te halen. Iemand nog tips? |:(
Smoke bomb en dan maaien :). Verder is het gewoon goed geluk hebben ook hoor daarmee. Maar wat ik deed:

- Naar het San Marco plein gaan
-Zorgen dat je van een guard een long weapon te pakken krijgt (een speer dus)
- Auditore cape dragen
- Rond rennen als een malle
- +/- 10 tot 15 man achter je aan hebben rennen
- Zorgen dat ze in een rondje bij je staan
- Smoke bomb gooien
- Spear weer oppakken
- Maaien

Je kan het ook zonder de smoke bomb doen overigens, maar adn wordt je tenminste niet interrupted als je bezig bent ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-07 16:29
Tsja, afgelopen weekend ook de DLC gespeeld. Uurtje later klaar, cd er weer uit en Assassins Creed weer vergeten.

De DLC was wel leuk maar dit is echt DLC maken voor het DLC maken. Dus bewust 2 sequences uit het spel weg laten om ze later los te kunnen verkopen. Waarschijnlijk kan ik het niet laten en spendeer ik weer een paar euro aan de volgende DLC maar eigenlijk heb je er weinig aan.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-07 23:00
Notna schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:46:
[...]

Smoke bomb en dan maaien :). Verder is het gewoon goed geluk hebben ook hoor daarmee. Maar wat ik deed:

- lijst met tips

Je kan het ook zonder de smoke bomb doen overigens, maar adn wordt je tenminste niet interrupted als je bezig bent ;)
Zo probeerde ik het gisteren eigenlijk ook al, maar telkens zonder succes vreemd genoeg. Poppetje stak ze telkens neer nadat ik een rookbom gooide :D straks nog maar eens proberen..

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Heb je al wel de training afgerond hoe je met lange wapens om moet gaan? Die kan je in de villa volgen onder special moves oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Niet zo moeilijk. Zorg dat je een lang wapen afpakt en vervolgens genoeg soldaatjes achter je aan zien te krijgen....en zwaaien maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:59:
Niet zo moeilijk. Zorg dat je een lang wapen afpakt en vervolgens genoeg soldaatjes achter je aan zien te krijgen....en zwaaien maar.
Ja maar je kan niet rennen met zo'n ding, niet eens snel lopen, dan laat hij hem al vallen. Dus je zegt het heel simpel, maar vervolgens moet je wel zo veel mannetjes om je heen hebben staan en nog wel de tijd hebben om je speer te pakken EN de lange swing te kunnen maken zonder zelf een steek te krijgen tussendoor (dat breekt de animatie weer af). Rookbommetje gooien is dus een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jorco schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:57:
[...]
Zo probeerde ik het gisteren eigenlijk ook al, maar telkens zonder succes vreemd genoeg. Poppetje stak ze telkens neer nadat ik een rookbom gooide :D straks nog maar eens proberen..
Attack-knop ingedrukt houden. En hoe langer je deze inhoud hoe meer kracht er achter de zwaai zit en hoe meer man je neer haalt in één beweging.

Mij is het overigens gelukt zonder rookbommen of wat dan ook. Wel op de locatie die hierboven al meerdere malen is genoemd. Op een gegeven moment had ik een stuk of zeven bewakers op de grond liggen. Het is een kwestie van geluk hebben, want zodra iemand jou aanvalt dan breek je de swing af en moet je opnieuw beginnen. Dus te veel bewakers om je heen is ook niet altijd goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Je hoeft niet alle 5 in 1 keer omver te werpen. Ik deed het zonder rook en mepte met 3 korte zwiepen elke keer 2 naar de grond en toen heb ik de trophy gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:50
Daarnet Sequentie 12 uitgespeeld (Battle of Forli), weet iemand wanneer Sequentie 13 (Bonfires of the Vanities) zal verschijnen in de PSN store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorn1986 schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:18:
Daarnet Sequentie 12 uitgespeeld (Battle of Forli), weet iemand wanneer Sequentie 13 (Bonfires of the Vanities) zal verschijnen in de PSN store?
eind van deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 17-07 11:37

MeagaShira

MeagaShira_NL

Dit weekend ook de dlc uitgespeeld, was echt met 40 min. klaar.....Super raar einde inderdaad. Had ook echt niet door dat dat het einde al was. Jammer, jammer, jammer en nu maar weer wachten op de volgende DLC.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Laatst online: 29-12-2023
Alhoewel de DLC niet duur is, was ik het denk ik toch veel beter geweest als ze de sequences gewoon erin hadden gehouden bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
New Assassin’s Creed set in Rome, will have assassination multiplay
Ubisoft has said that assassination multiplayer will be included in the new Assassin’s Creed game.

Ubisoft said in its Q3 investors call today that the game would see Ezio striking the Templars at their headquarters in Rome.

It would also include what Ubi called “innovative” multiplayer, where players can participate in an assassination mode against friends online.

Further information would not be revealed on the multiplayer, but Ubi said that the general rule for new releases is that each will contain cooperative multiplayer.

Last month, Ubisoft said a new AC game was on the way with mutliplayer.

After initial confusion, the firm confirmed to us the game does not tie into the recent DLC for Assassin’s Creed II.

Ubi then said ACII’s Ezio would return to the title as protagonist after it was revealed the title was a continuation of the second game’s plot.
http://www.vg247.com/2010...-assassination-multiplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
Hmm raar.. Dus Ezio gaat naar Rome...
spoiler:
Voor of na Borgia is vermoord door Ezio?

En wat zal Desmond allemaal gaan doen?

Hij mag van mij volgende maand al in de schappen liggen !! :)

• commandguy
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik neem aan
spoiler:
nadat je Borgia omlegd, want ik heb al in verscheidene artikelen gelezen dat "the game picks up where AC2 left off", dus dat zal dan na sequence 14 zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door commandguy op 11-02-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
Oh ja dat klopt.. Zal wel raar spelen zijn, vond de verhaallijn van AC2 op het einde best raar..
Maargoed, het zal vast wel weer een prachtig spel worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51

Vrijdag

De Zwarte

Leuk spel, alleen vind ik het een beetje irritant dat als je bij een koopman bent geweest oid je scherm helemaal fel wit wordt. Ik speel meestal in een vrij donkere omgeving en zo'n witte flits vind ik toch wel vervelend. Heb al wat gerommeld met de brightness maar dat hielp ook niet echt,

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Quote:

PC Gamer has said that a constant net connection is required to play Assassin's Creed 2 on PC. And if you lose connection with Ubi's servers it kicks you out of your game.

"When we heard of Ubisoft's plan to require an internet connection for all their future PC games, we hoped they'd abort it or scale it back in the face of the outrage and astonishment it caused. They haven't, and it's here," says the PC Gamer blog.

"We've just received Assassin's Creed 2 and Settlers VII for review, and verified with Ubisoft that the DRM is the same as the boxed product. If you get disconnected while playing, you're booted out of the game. All your progress since the last checkpoint or savegame is lost, and your only options are to quit to Windows or wait until you're reconnected."

Ik had al gehoord van dit systeem maar had gehoopt dat Assassin's Creed 2 hier nog net van bespaard zou blijven omdat werd gezegd dat Settlers VII het eerste spel zou worden met deze beveiliging maar die informatie is dus niet correct. Dit spel stond ongeveer boven aan mijn lijstje na God of War 3 maar kan er nu weleens helemaal van af gaan. De enige mensen die hier weer voor de zoveelste keer de dupe van worden zijn de betalende klanten.

[ Voor 26% gewijzigd door Dracul op 17-02-2010 23:59 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:14
Door dit soort maatregelen worden zelfs de goedwillende klanten bijna gedwongen het spel te downloaden. Mij brengt het ook aan het twijfelen, even kijken hoe het in de praktijk uitpakt, maar ik hou er niet van om gepest te worden door een product waar ik flink voor moet betalen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Anoniem: 219289

Wtf heeft de gast die deze DRM bedacht heeft gesmoked?

Ik heb hier 3 woorden voor, en dat is: WAT DE FUCK.

Ik kijk gewoon echt enorm uit naar dit spel, maar ik ga vlak nadat dit uitkomt verhuizen, en dan heb ik waarschijnlijk geen internet voorlopig. En dan mag ik gewoon niet spelen van Ubisoft??? Hoe belachelijk is dat.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 18-02-2010 13:49 ]

PS3 update van vandaag:

* Assassin’s Creed II
* Sequence 13 Bonfire of the Vanities (£3.19/€3.99)
* Sequence 13 Bonfire of the Vanities & Secret Locations (£5.49/€6.99)
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste