Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 23:57

JK

Die laatste 'tomb' (in mijn geval San Marco) is toch wel behoorlijk lastig omdat je niet goed ziet waar je heen moet (of ik let niet op). Ik heb alle codex pagina's, maar moet er dan wat speciaals gebeuren? Eagle Vision enz. natuurlijk gebruikt, maar er gebeurd weinig. Sequence 10 afgewerkt, nu op naar 11 meen ik.

Die easter-egg in tomb 5 is wel geinig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Woei, alle achievements gehaald, huis op 100 % en verder ook all sidemissions gedaan. En natuurlijk het verhaal uitgespeeld.

Geweldige game, alleen weet ik nog niet wat ik van het einde moet vinden :9

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
JK schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:34:
Die laatste 'tomb' (in mijn geval San Marco) is toch wel behoorlijk lastig omdat je niet goed ziet waar je heen moet (of ik let niet op). Ik heb alle codex pagina's, maar moet er dan wat speciaals gebeuren? Eagle Vision enz. natuurlijk gebruikt, maar er gebeurd weinig. Sequence 10 afgewerkt, nu op naar 11 meen ik.

Die easter-egg in tomb 5 is wel geinig. :)
Codex gedoe komt later weer terug in het verhaal..

Ik vond AC1 zelf ook redelijk boring en had in het begin van AC2 beetje het gevoel weer op hetzelfde tourtje te gaan, volledig onterecht, er zitten zoveel extra elementen in dat ik hem nu echt met plezier uitgespeeld heb. Alleen nog de veren zoeken

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Dat codex gebeuren is dan sequence 11. Want dat hoort gewoon in het verhaal.
Ik heb 'm vanavond uitgespeeld (de hoofdverhaallijn). Zit op 65% en 25 uur. Dat hele zijmissie-gebeuren er omheen boeit me niet zo, de verhaallijn was erg goed, de moeilijkheidsgraad prima. Eerder te makkelijk dan te moeilijk, maar zoals ik al eerder zei ga ik voor het verhaal en als ik iets 20x opnieuw moet doen, dan stop ik er gewoon mee. Ik hoop dat ze in AC3 dezelfde moeilijkheidsgraad blijven gebruiken.

Besturing kan nog iets beter op bepaalde punten, het spel is 2x vastgelopen en ik heb een keer 'targets' in m'n minimap gezien die bleven staan. Spel stoppen en opnieuw laden loste het toen op voor wat betreft de targets, die 2 vastlopers moest ik echt de PS3 uitschakelen via de powerknop.

Wel baal ik dat het spel al is afgelopen, hier kunnen ze volgens mij ook een prima film van maken...
Op naar AC3 zou ik zeggen, dit soort scifi en gebeurtenissen uit het verleden gebruiken is fantastisch materiaal om te verwerken in games en films. :)

spoiler:
En volgens mij neigt het een beetje naar 2012, einde van de wereld enz. poolverschuivingen etc. ben benieuwd in welk tijdperk deel 3 zich af zal spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ook net uitgespeeld. Bij het einde moest ik toch ook wel even mijn wenkbrauwen fronsen. Zit toch nog iets meer achter dan ik in eerste instantie dacht. Best interessant.

spoiler:
Het lijkt me dat AC3 weer 300 jaar na AC2 verder gaat. AC1 was rond 1190, AC2 rond 1485. Maar het lijkt me eigenlijk ook wel heel tof als het zich in de huidige tijd afspeelt, buiten de Aenimus. Desmond beheerst tenslotte zijn skills nu ook in the real world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Nou dat AC3
spoiler:
zich in het heden gaat afspelen lijkt me heel erg sterk. Dan krijg je echt een heel andere sfeer dan dat je in 1 en 2 had. Ik geloof niet dat Ubisoft deze alomgeprezen sfeer in deel 3 van 3 overboord gooit ten faveure van een moderne invalshoek. Er waren geruchten dat AC3 zich zou afspelen in de gouden eeuw in NL :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:48
LB06 schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:23:
Nou dat AC3
spoiler:
zich in het heden gaat afspelen lijkt me heel erg sterk. Dan krijg je echt een heel andere sfeer dan dat je in 1 en 2 had. Ik geloof niet dat Ubisoft deze alomgeprezen sfeer in deel 3 van 3 overboord gooit ten faveure van een moderne invalshoek. Er waren geruchten dat AC3 zich zou afspelen in de gouden eeuw in NL :)
Gerucht: Link
spoiler:
: Misschien dus WW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

spoiler:
Ik gok op de Franse revolutie. Dat is weer precies 300 jaar na AC2, rond 1790.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
spoiler:
Dan zet ik mijn geld in op het oude Japan. In AC1 zaten al wat verwijzingen, en in deel 2 zag ik het weer terug. Alleen dat gaat niet echt lukken met steden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ik kan hoe dan ook niet wachten op het volgende deel, einde was wel apart.
Ik merk alleen wel dat ik minder zin heb in het spel nu ik het heb uitgespeeld (dat is ook logisch) maar al die schatten pakken en veren verzamelen vind ik niet zo heel interessant meer. Vond het leukste gewoon die missies, en dan juist niet die tijdraces maar de sluipopdrachten.

Ik vraag mij af of het voor mij leuk is om deel 1 te gaan spelen, deze heb ik nooit gespeeld dus dit zou een optie kunnen zijn. Of is het wel een beetje zo dat als je deel 2 hebt gespeeld dat deel 1 dan een stuk minder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:05
ThePupD schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:27:
Ik vraag mij af of het voor mij leuk is om deel 1 te gaan spelen, deze heb ik nooit gespeeld dus dit zou een optie kunnen zijn. Of is het wel een beetje zo dat als je deel 2 hebt gespeeld dat deel 1 dan een stuk minder is?
Hoewel het een leuk spel is kan ik je nu al wel zeggen dat deel 1 dan erg gaat tegenvallen, vooral vanwege alle herhaaldelijke submissies die je moet doen om verder te komen.

Voor het verhaal is het natuurlijk eigenlijk wel verplichte kost om te spelen..

[ Voor 3% gewijzigd door yorroy op 28-12-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
WWII? Zoals ik al zei, de setting past totaal niet bij AC. Wat blijft er nog over van de sfeer als je opponenten met een fully automatic mp40's beginnen te schieten? Dan zou het een third person shooter of een echte stealth game a la MGS worden...

De Franse revolutie of de Gouden Eeuw in NL lijken me veel betere kandidaten.

P.S. Waarom praten we in spoiler tags? In de post van kazuka staat een spoiler maar verder...?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
JK schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:04:
Wel baal ik dat het spel al is afgelopen, hier kunnen ze volgens mij ook een prima film van maken...
Op naar AC3 zou ik zeggen, dit soort scifi en gebeurtenissen uit het verleden gebruiken is fantastisch materiaal om te verwerken in games en films. :)
Pssst. Op de bonus-DVD van de Black Editie staat de film Assassin's Creed: Lineage. Deze gaat over Giovanni Di Auditore, de vader van Ezio.

edit: hij staat ook gewoon op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=vcE8xJkK6t4

[ Voor 13% gewijzigd door HarmoniousVibe op 28-12-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
naja, deel 3 zou technisch gezien best in de huidige tijd kunnen spelen (met 2012 verhaallijn), het spel begint in 2012, en Desmont heeft de skills van een assassin geleerd. (ik geloof dat ik hier niets spoil, aangezien dit allemaal in de eerste paar minuten van beide games bekend wordt).

spoiler:
ook wordt er in het einde van AC2 gesuggereerd dat Desmont de wereld moet redden, omdat anders de aliens terugkomen. mijn vermoeden is dan ook dat het in de huidige tijd afspeeld, en in Egypte.

Hoewel het gerucht van LB06 me ook wel aan zou staan :)

[ Voor 24% gewijzigd door Magic op 28-12-2009 16:32 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LB06 schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:26:
[...]

Pssst. Op de bonus-DVD van de Black Editie staat de film Assassin's Creed: Lineage. Deze gaat over Giovanni Di Auditore, de vader van Ezio.

edit: hij staat ook gewoon op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=vcE8xJkK6t4
Deze film staat ook in de PS Store (gratis) bestaat uit 3 delen. met 720p beeld :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 28-12-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

LB06 schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:26:
[...]

Gezien, nog voor ik AC2 kocht. MAar ik bedoel meer gewoon een film van zeg 2 uur ofzo. Gewoon een Hollywood blockbuster, maar dan wel met een echt goed verhaal. Niet alleen maar schieten en tieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
BALEN!, ik zit net te kijken naar m'n achievements. Mis ik die van dat je een guard moet trappen tijdens die vlieg missie. Maar die kun je dus ook niet over nieuw doen ofzo. :/

Ik heb hem net uitgespeeld verhaal lijn dan, huis is compleet, heb het pak van Altair. Ik vond het einde ook wat vreemd, maar ben nu wel echt benieuwd naar AC3.

Oja nog iets, bij de achievements zag ik ook iets over een Auditore cape. Maar ik heb alleen die van Venetie en de Medici's. Dus waar en hoe ga ik die vandaan halen ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor die cape moet je alle 100 veren verzamelen.

Ik heb op een paar sites gelezen dat er maybe een update komt waardoor je sequences kan kiezen en dus die vliegmissie opnieuw zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
Aha, en die cape heeft dan wel gewoon dezelfde werking?
Of is hij alleen voor de sier.

Dat van die update zou wel beter zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fr3z schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:16:
Aha, en die cape heeft dan wel gewoon dezelfde werking?
Of is hij alleen voor de sier.

Dat van die update zou wel beter zijn ja.
Zodra je die cape draagt heb je meteen het hoogste 'notority level' (spellcheck? :P ) in elke stad.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 30-12-2009 23:22 ]

• fr3z
Wat ik heb weer iets vreemds, ik heb net alle wapens gekocht die er zijn.
Maar als ik nu naar de villa ga en ik op die lijst kijk van verzamelde wapens mis ik er 1? :/

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Er is een wapen dat je pas kan kopen na het verzamelen van x aantal veren. Kortom, ga nou is die veren verzamelen :+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:17

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

fr3z schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:59:
Wat ik heb weer iets vreemds, ik heb net alle wapens gekocht die er zijn.
Maar als ik nu naar de villa ga en ik op die lijst kijk van verzamelde wapens mis ik er 1? :/
Heb je al 50 veertjes? Zo niet, dan klopt het.

Cunning linguist.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:12:
Voor die cape moet je alle 100 veren verzamelen.

Ik heb op een paar sites gelezen dat er maybe een update komt waardoor je sequences kan kiezen en dus die vliegmissie opnieuw zou kunnen doen.
Dat zou goed nieuws zijn, baal wel een beetje van die gemiste Achievement. Heb dan ook geen motivatie meer om de volle 1000 te halen (naast dat ik pas een veer of 14 heb :+ ) .

• fr3z
Hoedje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:03:
Er is een wapen dat je pas kan kopen na het verzamelen van x aantal veren. Kortom, ga nou is die veren verzamelen :+
Aha, ben net bezig geweest met veertjes. Heb er nu 60 (rest is Venetie.)
Nu kon ik hem wel kopen, senks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik ben met mijn laatste zegel bezig (SANTA MARIA DELLA VISITAZIONE), ik heb nooit echt vast gezeten met deze game maar ik trek nu bijna de haren uit mijn kop door deze kerker. Op Een of andere manier lukt het mij niet om zijwaarts over de muur te lopen. Ik spring steeds in het water :P Ik zit al bijna 45 min. te kloten :'(

Maar verder een leuke game, ik heb me in iedergeval geen moment verveelt en dat kan je wel zien aan mijn gametijd. De laatste 10 dagen sinds de aankoop heb ik 22u gespeeld. :)
Nog een paar assasins, veren zoeken en glypts ik ben nu bij sequence 10 overigens.
Ik krijg een beetje drukke week maar aankomende vrijdag heb ik AC2 wel 100% uitgespeeld. :+
Ik kan niet wachten op deeltje 3 :)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Echt wel een beetje uitmelkerij van het spel: Als je de DNA-strengel gaat bekijken qua synchronisatie, dan kan je op een gegeven moment zien dat je alle veren hebt verzamelt en sequentie 1 t/m 11 + 14, maar dat dus sequentie 12 en 13 ontbreken. Wat dus duidt op het missen van sequentie 12 en 13 van het spel. Bovendien kan je zien dat van alle side-missions je een ''zwart blokje'' ziet als je hem 100% hebt afgesloten (zie bijv. de 66 uitkijkposten), maar alle andere side-missions blijven een ''wit blokje'' (ondanks dat je echt alles ervan gedaan hebt), wat betekent dat er echt veel uit het spel gesneden is, waarvoor ze straks weer flink geld willen vangen met de 2 downloadable content uitbreidingen.

Hoezo kan een spel TE uitgebreid zijn? Dat is het nooit... Neem nou bijvoorbeeld World of Warcraft (WoW): je bent praktisch nooit klaar met het spel, en niemand klaagt erover.

En bovendien: hoeveel langer zou het qua speel-tijd opleveren? Als ik nu kijk hoeveel tijd je er over doet om 1 DNA-sequentie verder te komen (verscheelt natuurlijk welke), dan kom je bij sommige uit op 2 uurtjes. Stel nou dat je met beide downloadable content uitbreidingen 2 uur aan het spel toevoegd, dan heb je 4 uurtjes toegevoegd... hoe kunnen 4 uurtjes nou het spel te uitgebreid maken?

Maargoed, ik koop ze toch wel, ben benieuwd hoe het verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Jorn1986 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 15:20:
Echt wel een beetje uitmelkerij van het spel: Als je de DNA-strengel gaat bekijken qua synchronisatie, dan kan je op een gegeven moment zien dat je alle veren hebt verzamelt en sequentie 1 t/m 11 + 14, maar dat dus sequentie 12 en 13 ontbreken. Wat dus duidt op het missen van sequentie 12 en 13 van het spel. Bovendien kan je zien dat van alle side-missions je een ''zwart blokje'' ziet als je hem 100% hebt afgesloten (zie bijv. de 66 uitkijkposten), maar alle andere side-missions blijven een ''wit blokje'' (ondanks dat je echt alles ervan gedaan hebt), wat betekent dat er echt veel uit het spel gesneden is, waarvoor ze straks weer flink geld willen vangen met de 2 downloadable content uitbreidingen.

Hoezo kan een spel TE uitgebreid zijn? Dat is het nooit... Neem nou bijvoorbeeld World of Warcraft (WoW): je bent praktisch nooit klaar met het spel, en niemand klaagt erover.

En bovendien: hoeveel langer zou het qua speel-tijd opleveren? Als ik nu kijk hoeveel tijd je er over doet om 1 DNA-sequentie verder te komen (verscheelt natuurlijk welke), dan kom je bij sommige uit op 2 uurtjes. Stel nou dat je met beide downloadable content uitbreidingen 2 uur aan het spel toevoegd, dan heb je 4 uurtjes toegevoegd... hoe kunnen 4 uurtjes nou het spel te uitgebreid maken?

Maargoed, ik koop ze toch wel, ben benieuwd hoe het verder gaat.
Dat de game te uitgebreid zou zijn, is al weer ingetrokken dacht ik door Ubisoft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
BAS80 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:45:
Op Een of andere manier lukt het mij niet om zijwaarts over de muur te lopen. Ik spring steeds in het water :P Ik zit al bijna 45 min. te kloten :'(
Je moet niet zijwaarts op de muur lopen, maar eerst vertikaal op de muur, en dan naar het platform springen.

Ik zit aan Memory 11. Heb bijna alle wapens, 55 veren, alle truths (voor de 19e moeten spieken).
Deze is op veel gebieden beter is dan zijn voorganger, die ik ook zeer goed vond trouwens (het eerste next gen gevoel). Toch vind ik het jammer dat de missies meer een GTA gevoel hebben. Je leert iemand kennen en enkele minuten later dood je iemand voor hem.

Memory 12 & 13 komen uit als DLC. Deze waren oorspronkelijk bedoeld om in het spel te zitten, uiteraard. Maar wegens tijdgebrek en om de deadline te halen, hebben ze beslist deze als DLC aan te bieden. Dit zal niet gratis zijn, wat ik een spijtige beslissing vind.

De premium theme die je via Uplay kan krijgen, heeft iemand deze al? Bij mij verschijnt telkens dat die momenteel niet beschikbaar is...

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwartkijker schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:53:
[...]

De premium theme die je via Uplay kan krijgen, heeft iemand deze al? Bij mij verschijnt telkens dat die momenteel niet beschikbaar is...
Dit is bij iedereen, nog niemand kan deze 'kopen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Zwartkijker schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:53:
[...]
Memory 12 & 13 komen uit als DLC. Deze waren oorspronkelijk bedoeld om in het spel te zitten, uiteraard. Maar wegens tijdgebrek en om de deadline te halen, hebben ze beslist deze als DLC aan te bieden. Dit zal niet gratis zijn, wat ik een spijtige beslissing vind.
Hmmm... Januari 2010 voor de DLC Battle of Forli, en Februari 2010 voor de DLC Bonfire of the Vanities...

Het is nu januari, komt Battle of Forli morgen, of over 3 weken?

En mag hopen dat Bonfire of the Vanities vroeg in februari komt, want eind februari komen alweer Mafia 2 en Splinter Cell Conviction uit als nieuwe games, en daarvoor zou ik de DLC toch echt een hele tijd laten liggen.

EDIT: Eind januari en eind februari dus...

[ Voor 10% gewijzigd door Jorn1986 op 02-01-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu AC II 2 keer uitgespeelt :). Helaas hebben ze sequence 12 & 13 eruit gehaald maar ga ze zowiezo wel kopen :9~. Het spel is echt geweldig :D .

Hopelijk speelt AC III in het heden af en krijgen we uitleg over The Truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:09:
Heb nu AC II 2 keer uitgespeelt :). Helaas hebben ze sequence 12 & 13 eruit gehaald maar ga ze zowiezo wel kopen :9~. Het spel is echt geweldig :D .

Hopelijk speelt AC III in het heden af en krijgen we uitleg over The Truth.
The truth lijkt mij niet al te moeilijk om nu al te interpeteren.

[spoiler]Je ziet een man en vrouw vluchten uit een gebouw . Aande acrobatische kunsten te zien, zijn dit voorlopers van de huidige assasins. Eenmaal boven aangekomen zie je in de hand van de vrouw the piece of Eden en spreekt ze de man aan als Adam.

Als je een beetje het verhaal van de schepping en daaromheen kent, alsmede goed hebt opgelet in AC I en tijdens de puzzels in deel 2, gaat het hier over Adam en Eva en het verbannen worden uit het paradijs. M.i worden er hier een aantal theorien opgeworpen:

• Ze zijn niet verbannen, maar gevlucht
• Er waren meer mensen dan alleen Adam en Eva
• Er waren meer pices of Eden (werden gemaakt, zag je tijdens de vlucht van Adam en Eva)
• Er was geen God, maar een society die mensen onder controle hield middels de pieces of Eden

Naar alle waarschijnlijkheid waren Adam en Eva onder de invloed van the piece of Eden uitgekomen zoals Altair dit ook deed in deel 1 en wilde ze het of een stuk meenemen om te zorgen dat dit uit de handen zou blijven van hun voormalige bazen. Vandaar ook mijn vermoeden dat dit de voorlopers zijn van de Creed zoals we die spelen in AC I en II

Wat er daarna verder gebeurt is, is natuurlijk gissen. Ook daar ben ik uiteraard erg benieuwd naar. Maar vooralsnog geeft het een hoop stof tot nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

spoiler:
Volgens mij was die society, zoals jij het noemt, buitenaards of een soort supermens.
Beide komen in verscheidende mythen terug. Zelfs in de bijbel zou een stukje staan wat geïnterpreteert kan worden als de landing van een ruimteschip

Vind het hele verhaal enorm interessant en goed uitgezocht door de makers. Zelf lees ik boeken van Erich von Danniken en Graham Hancock. Beide trekken in hun boeken conclussies over mogelijke buitenaardse invloeden op onze ontwikkelingen.
Leuk leesvoer met als enig minpuntje dat ze snel hun conclusies als waarheden zien.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vet spel. Zojuist uitgespeeld :)
Laat deel 3 maar komen...!
Mis nog wel wat spul.. zoals die Altair outfit... alleen moest je daarvoor zegels hebben ofzo. En de helft van de veren ofzo? Naar die veren heb ik niet omgekeken, heb er misschien 5-10 ofzo. Denk niet dat ik daar nog naar op zoek ga... mij teveel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Tom schreef op zondag 03 januari 2010 @ 21:46:
Vet spel. Zojuist uitgespeeld :)
Laat deel 3 maar komen...!
Mis nog wel wat spul.. zoals die Altair outfit... alleen moest je daarvoor zegels hebben ofzo. En de helft van de veren ofzo? Naar die veren heb ik niet omgekeken, heb er misschien 5-10 ofzo. Denk niet dat ik daar nog naar op zoek ga... mij teveel werk.
Heb je wel bijv dat zwaard van Altair? Of krijg je alles van Altair in 1 keer nadat je alle zegels hebt verzameld. Ik begin zelf nu pas aan de "mountain stad". Die zegels krijg je volgens mij door die Tombs uit te spelen...?

[ Voor 6% gewijzigd door Monda op 04-01-2010 08:05 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, en dat is imho 1 van de vetste dingen in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Monda schreef op maandag 04 januari 2010 @ 08:04:
Heb je wel bijv dat zwaard van Altair? Of krijg je alles van Altair in 1 keer nadat je alle zegels hebt verzameld. Ik begin zelf nu pas aan de "mountain stad". Die zegels krijg je volgens mij door die Tombs uit te spelen...?
Volgens mij hoef je ook niet alle tombes af om Altair's spullen te krijgen. Ik meen dat het ook dat het een unlock is bij het behalen van een aantal uplay achievements. Al vind ik dat persoonlijk niet echt de mooiste manier om aan zijn spullen te komen; dat is natuurlijk nog wel altijd via het behalen van de zegels in de tombes.

Overigens is er trouwens zowiezo één tombe die je via uplay kunt unlocken, die wordt dan bereikbaar náást de villa van Ezio's oom (dus meer of minder al de eerste DLC ;) ). Maar wat daar verborgen is: geen idee; alhoewel ik het vermoeden heb dat daar een kist wacht met een heleboel munten erin.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:05

FeaR

In GoT we trust

Monda schreef op maandag 04 januari 2010 @ 08:04:
[...]Heb je wel bijv dat zwaard van Altair? Of krijg je alles van Altair in 1 keer nadat je alle zegels hebt verzameld. Ik begin zelf nu pas aan de "mountain stad". Die zegels krijg je volgens mij door die Tombs uit te spelen...?
Zwaard van Altaïr kan je op een gegeven moment gewoon kopen, want die heb ik nu ook als wapen. Volgens mij moet je alleen voor zijn armor (dus borstschild, laarzen en dergelijke) de Assassin Tombes doen. Ben daar nu vol op mee bezig, want wil met de latere missies wel de beste armor hebben natuurlijk. Maar zit nu vast in de vijfde tombe (die met dat water), lukt me maar niet om die "wall jump" te maken a la Prince of Persia.

Ander vraagje: moet je persé naar de Villa om wapens en armor te wisselen? Want als ik een keer wat nieuws koop wordt dat meteen in gebruik genomen. Zo kocht ik laatst alle armor maar om de verzameling compleet te maken, maar dat verving wel mijn betere armor. Moest ik dus terug naar de Villa.. Is daar geen snellere manier voor?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
mindcrash schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:57:
[...]
Overigens is er trouwens zowiezo één tombe die je via uplay kunt unlocken, die wordt dan bereikbaar náást de villa van Ezio's oom (dus meer of minder al de eerste DLC ;) ). Maar wat daar verborgen is: geen idee; alhoewel ik het vermoeden heb dat daar een kist wacht met een heleboel munten erin.
spoiler:
Het geschiedenis-verhaal van de Auditore's, in brieven aan de muren. Plus natuurlijk weer een puzzel waar de besturing in het spel wat te wensen overlaat naar mijn mening en inderdaad aan het einde een geldkist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
FeaR1986 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:19:
[...]

Maar zit nu vast in de vijfde tombe (die met dat water), lukt me maar niet om die "wall jump" te maken a la Prince of Persia.
Ik heb hier ook een uur over gedaan. Ik dook steeds in het water...en moest steeds weer opnieuw beginnen.
Volgend mij moet je eerst tegen de muur oplopen en op het hoogste punt de LS naar rechts (of Links) gooien en nogmaals op "A" drukken (XBOX).

succes.....ik heb via youtube eerst de te lopen route bekeken....want de tijd om alle 4 punten te bereiken is erg beperkt. Bij 1 foutje en je kan overnieuw beginnen :'(

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:25
[...]

Volgens mij hoef je ook niet alle tombes af om Altair's spullen te krijgen. Ik meen dat het ook dat het een unlock is bij het behalen van een aantal uplay achievements. Al vind ik dat persoonlijk niet echt de mooiste manier om aan zijn spullen te komen; dat is natuurlijk nog wel altijd via het behalen van de zegels in de tombes.

Door die uplay achievements krijg je Altairs outfit (je ziet er dus uit als Altair uit AC1), zn armor door die zegels. Zijn 2 losse dingen.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

i-dj schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:51:
[...]
Ik heb hier ook een uur over gedaan. Ik dook steeds in het water...en moest steeds weer opnieuw beginnen.
Bekende situatie inderdaad. Ben nu ook maar gestopt, want na vier keer proberen had ik het al gehad. Maar kwam onder andere doordat ik al een uur of twee bezig was met het spel in het algemeen. Dus dan ga je je snel irriteren. Toen de XBox maar opgestart en verder gegaan met Forza 3. In beide consoles zit een game welke in nog uit moet spelen, dus ik switch af en toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Laatst online: 30-08 12:32
Mocht er iemand nog wat willen photoshoppen ofzo:
Logo AC2: Trajan Pro (weliswaar licht aangepast)
Lettertype in-game: Aaux (kostte me heel wat moeite daar achter te komen, dus ik denk ik post het even ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
[...]
Ik zie dit niet als DLC, maar als content die niet voor iedereen beschikbaar is. Bij de DNA structuur van de tombes kan je zien dat er nog 3 zijn. Dit zal met de code van de Black edition allemaal te unlocken zijn volgens mij. Iemand die dit kan bevestigen? Ik weet niet wat het anders zou kunnen zijn.
Hopelijk worden deze later nog vrijgegeven, voor een keer dat ik een spel 100 % kan uitspelen, zit je met die dingen waar je niet aan kan...

Ook uitgespeeld enkele dagen geleden. Laat de DLC maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Bij de black edition krijg je drie extra missies (alleen erg onduidelijk welke precies) maar iig geen extra tombes.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:21:
Bij de black edition krijg je drie extra missies (alleen erg onduidelijk welke precies) maar iig geen extra tombes.
Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:bBF4zbx5kJ85OM:http://img.mundoxbox.net/albumes/img/10001/ac2blackedition.jpgKlik
* 3 in-game bonus quests - enter and explore the most prestigious moments of the Renaissance. Reveal mysterious unique artifacts hidden within their walls: Palazzo Medicis in Florence, Santa Maria Dei Frari and Arsenal Shipyard Warehouse in Venice.

Zo te zien niet zo speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

arjen9551 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:55:
[...]

Door die uplay achievements krijg je Altairs outfit (je ziet er dus uit als Altair uit AC1), zn armor door die zegels. Zijn 2 losse dingen.
Nee, dat is 1 pot nat. Altaïr's armor = er ook zo uitzien :)
FeaR1986 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:19:
[...]

Zwaard van Altaïr kan je op een gegeven moment gewoon kopen, want die heb ik nu ook als wapen. Volgens mij moet je alleen voor zijn armor (dus borstschild, laarzen en dergelijke) de Assassin Tombes doen. Ben daar nu vol op mee bezig, want wil met de latere missies wel de beste armor hebben natuurlijk. Maar zit nu vast in de vijfde tombe (die met dat water), lukt me maar niet om die "wall jump" te maken a la Prince of Persia.

Ander vraagje: moet je persé naar de Villa om wapens en armor te wisselen? Want als ik een keer wat nieuws koop wordt dat meteen in gebruik genomen. Zo kocht ik laatst alle armor maar om de verzameling compleet te maken, maar dat verving wel mijn betere armor. Moest ik dus terug naar de Villa.. Is daar geen snellere manier voor?
Mja het wordt eigenlijk te krom voor woorden uitgelegd die 'wall walk'. Eigenlijk is het vrij simpel: Ren tegen de muur op (recht omhoog dus) en op het hoogste punt naar links (of rechts ) wijzen, gevolgd door springen. Ezio zal dan (god knows how :P ) vanaf de muur opzij springen :)

Took me like 25 minutes to figure that one out tho

[ Voor 65% gewijzigd door Notna op 05-01-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

En toen had ik een dubbelpost *O*

[ Voor 96% gewijzigd door Notna op 05-01-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Notna schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:52:
[...]

Nee, dat is 1 pot nat. Altaïr's armor = er ook zo uitzien :)
Nee hoor; Altairs armor is iets heel anders dan Altairs outfit.
Altairs outfit is het pak van Altair uit AC1; Als je Altairs armor aan hebt, heb je opeens een heel ander (zwart) outfit aan. Zijn wel degelijk 2 verschillende dingen

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 05-01-2010 09:07 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

ijskonijn schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:06:
[...]

Altairs outfit is het pak van Altair uit AC1; Als je Altairs armor aan hebt, heb je opeens een heel ander (zwart) outfit aan. Zijn wel degelijk 2 verschillende dingen
Hmm, dan mis ik blijkbaar toch nog iets..... Ff naar gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam deze game tegen op budgetgaming, en dit is best wel goedkoop voor de white edition.

Assassin's Creed 2 White Edition 63.99
http://www.xbox2go.nl/Gam...reed-2-White-Edition-184/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Eigenlijk wel duur :P ik heb mijn White edition destijds voor 55 euro gekocht bij de Free Record shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij budgetgaming staat ie als goedkoopste gerekend, zonder kortingsbonnen of wat dna ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:57:
Eigenlijk wel duur :P ik heb mijn White edition destijds voor 55 euro gekocht bij de Free Record shop!
Ik € 49, vanwege ANWB-korting en Addiscount... Die was toen dezelfde prijs als de gewone, anders had ik het niet gedaan. Je krijgt slecht 1 extra tombe (niet heel boeiend, enkel geld) en een poppetje. Mij boeit het niet zo, of je moet natuurlijk een collector zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
kan iemand me vertellen hoe het zit met de schilderijen van Ezio's targets?
ik heb alle andere schilderijen al gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Als je het spel hebt uitgespeeld, heb je alle schilderijen. Deze komen automagisch bij elke kill :) Ze komen overigens te hangen in je eigen kamer, dus vanuit Maria;s room (bij de kist met veren) links en dan weer links naar boven. Je komt dan een ladder tegen, deze omhoog klimmen en je bent er :)

[ Voor 50% gewijzigd door Notna op 06-01-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Notna schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:59:
Als je het spel hebt uitgespeeld, heb je alle schilderijen. Deze komen automagisch bij elke kill :) Ze komen overigens te hangen in je eigen kamer, dus vanuit Maria;s room (bij de kist met veren) links en dan weer links naar boven. Je komt dan een ladder tegen, deze omhoog klimmen en je bent er :)
raar, want ik ben al best ver in venetië en ik heb er nog geeneen gehad :(
toch mar es ff kijken vanavond

vind het overigens wel echt een supertof spel, deel 1 vond ik ook al gaaf maar deze overtreft hem echt
had alleen wat meer tijd aan het begin moeten nemen om alle veren en schatkisten te zoeken, kwam er pas in venetie achter dat ik ook schatkaarten kon kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:17
ijskonijn schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:06:
[...]

Ik heb nu via uplay ook de Altairs Outfit maar volgens mij kan ik nu niet meer terug switchen naar de normale outfit + als ik een bepaalde cape kies dan zegt hij dat ik hem draag terwijl ik dat nu niet zie door de altairs outfit. Verder krijg ik nu opeens bij alles uit de database (gebouwen en personen) een melding in beeld dat ik de info in de database kan bekijken terwijl ik die meldingen al lang niet meer kreeg :(
Allemaal niet heel spannend omdat ik het spel al heb uitgespeeld maar wel irri dat ik nu vast zit aan die altairs outfit (of ik heb heel slecht gekeken toen ik keek waar ik terug kon switchen)

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Caeruleus schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:41:
[...]

Ik heb nu via uplay ook de Altairs Outfit maar volgens mij kan ik nu niet meer terug switchen naar de normale outfit + als ik een bepaalde cape kies dan zegt hij dat ik hem draag terwijl ik dat nu niet zie door de altairs outfit.
Dat had ik in het begin ook. Je moet naar het menu gaan, en dan naar de outfits, selecteer het outfit van Altair en dan kun je deze met X (of op de PS3 met vierkantje) 'un-equippen'. Inderdaad niet de meest logische manier

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 06-01-2010 15:47 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:52:
[...]
Mja het wordt eigenlijk te krom voor woorden uitgelegd die 'wall walk'. Eigenlijk is het vrij simpel: Ren tegen de muur op (recht omhoog dus) en op het hoogste punt naar links (of rechts ) wijzen, gevolgd door springen. Ezio zal dan (god knows how :P ) vanaf de muur opzij springen :)

Took me like 25 minutes to figure that one out tho
Het is gelukt *O*
Heb nu dus ook de armor (en het zwaard) van Altaïr. Vraag me alleen niet om nog een keer die wall walk te doen, want dat gaat me niet meer lukken :P

Heb alleen nog één vraagje:
  • Ik heb nu in elke stad de schilderijen gekocht, maar ik mis er toch nog vijf. Waar o waar kan ik die laatste vijf kopen? Zal vast iets zijn met dat er nog ergens een koopman staat tussen twee steden in..
Zit sowieso te kijken betreffende die schilderijen: heb namelijk "alles" dus al gekocht in alle steden, maar geen Art Connoisseur-trophy.

Mmm.. lijkt wel alsof mijn Trophies het niet goed doen.
Zo zit ik nu ergens in DNA Sequence 12, maar heb de Thropy van Sequence 1 nooit gehad. En wel meer van die dingen die niet kloppen...

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 07-01-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Laatst online: 15:05
FeaR1986 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:51:
[...]
Het is gelukt *O*
Heb nu dus ook de armor (en het zwaard) van Altaïr. Vraag me alleen niet om nog een keer die wall walk te doen, want dat gaat me niet meer lukken :P

• Ik heb nu in elke stad de schilderijen gekocht, maar ik mis er toch nog vijf. Waar o waar kan ik die laatste vijf kopen? Zal vast iets zijn met dat er nog ergens een koopman staat tussen twee steden in..
Zit sowieso te kijken betreffende die schilderijen: heb namelijk "alles" dus al gekocht in alle steden, maar geen Art Connoisseur-trophy.
De laatste schilderijen krijg je geloof ik pas als je missie speelt, dan krijg je de portretten van je tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
[...]

Het is gelukt *O*
spoiler:
In 1 van de tombes KAN je niet verder mits je die move heel erg goed beheerst, er is namelijk een tijd-schakelaar omgezet, en je moet de klus op tijd klaren, anders is het voor niks geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

[...]

Het is gelukt *O*

Mmm.. lijkt wel alsof mijn Trophies het niet goed doen.
Zo zit ik nu ergens in DNA Sequence 12, maar heb de Thropy van Sequence 1 nooit gehad. En wel meer van die dingen die niet kloppen...
Heb je alle delen van elke stad unlocked? Heb je ook in elke stad dubbelchecked of je alle schilderijen hebt? Dan zou je namelijk alle schilderijen moeten hebben, op de portraits van je targets na natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Uitgespeeld :)
Het was weer een leuke game, enkel het einde vond ik niet zo sterk. Naja op naar deeltje 3 :9

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
is er trouwens al informatie wanneer Assassin's Creed II uitkomt op de pc? ik heb het nog niet kunnen vinden en ik ben wel erg benieuw nar het spel op de pc. aangezien ik net Assassin's Creed I heb uitgespeeld op de pc ( wat ik trouwens een top game vond alleen wel een beetje één tonig)ben ik eigenlijk wel toe aan Assassin's Creed II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PowerEngine schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:58:
is er trouwens al informatie wanneer Assassin's Creed II uitkomt op de pc? ik heb het nog niet kunnen vinden en ik ben wel erg benieuw nar het spel op de pc. aangezien ik net Assassin's Creed I heb uitgespeeld op de pc ( wat ik trouwens een top game vond alleen wel een beetje één tonig)ben ik eigenlijk wel toe aan Assassin's Creed II.
EU: 26/02/2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

PowerEngine schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:58:
http://www.vgreleases.com/pc/ReleaseDate-117376.aspx
http://www.google.nl/sear...=0&oq=assasins+creed+2+pc

Dat was toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Laatst online: 30-08 12:32
Er is officieel toch nog geen release datum vrijgegeven voor AC2 PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/edit

[ Voor 96% gewijzigd door Ike. op 08-01-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:30:
[...]Heb je alle delen van elke stad unlocked? Heb je ook in elke stad dubbelchecked of je alle schilderijen hebt? Dan zou je namelijk alle schilderijen moeten hebben, op de portraits van je targets na natuurlijk :)
Jup, heb echt alles en alles gekocht. Er klopt dus echt iets niet. Maar net wat ik zeg: ook DNA Sequence 1 Trophy heb ik nog niet gehaald terwijl je die gewoon krijgt zodra je naar Sequence 2 gaat. Nu is Sequence 1 opnieuw spelen niet heel veel werk, maar die Trophy van een schilderij kopen in Venetië gaat toch heel wat langer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik ben sinds kort ook in het bezit van AC2 en moet zeggen dat ik het een geweldig spel vindt. Eindelijk een spel die je niet in 1 a 2 dagen uitspeelt.

Heb nog wel een vraag: ik ben op het punt aangekomen dat ik een kistje moet afleveren. Vervolgens raak je dan in gevecht met "de spanjaard". Op de een of andere manier kom ik hier niet doorheen, aangezien ik nog maar 2x medicijn over heb. Is er een manier dat ik terug kan keren in het spel vóór ik het gevecht met die persoon aan ga, zodat ik beschik over meer medicijnen? Of is er een andere manier om hem makkelijker te verslaan. Oh ja, ik was al zover dat ik hulp kreeg, maar dat heb ik net niet overleeft.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:17
Jackal131 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:07:
Ik ben sinds kort ook in het bezit van AC2 en moet zeggen dat ik het een geweldig spel vindt. Eindelijk een spel die je niet in 1 a 2 dagen uitspeelt.

Heb nog wel een vraag: ik ben op het punt aangekomen dat ik een kistje moet afleveren. Vervolgens raak je dan in gevecht met "de spanjaard". Op de een of andere manier kom ik hier niet doorheen, aangezien ik nog maar 2x medicijn over heb. Is er een manier dat ik terug kan keren in het spel vóór ik het gevecht met die persoon aan ga, zodat ik beschik over meer medicijnen? Of is er een andere manier om hem makkelijker te verslaan. Oh ja, ik was al zover dat ik hulp kreeg, maar dat heb ik net niet overleeft.
Volgens mij kun je gewoon "herinnering afbreken" kiezen (leuk die Nederlandse Xbox). Vervolgens kun je medicijnen kopen en opnieuw beginnen met de opdracht.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
@Caeruleus.
Ik zal eens kijken dat ergens kan vinden. Het zou wel fijn zijn als dat mogelijk was.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hmm, je hebt ook totaal geen medicine nodig voor de battle. Gewoon alles blokken en counteren. Gaat iets langszamer dan normaal maar dan heb je de minste damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
Die missie is niet al te moeilijk, alleen vervelend als je niet genoeg geneesmiddelen bijhebt.
Op heb punt dat je moet gaan vechten zou ik eerst alle makkelijke guards counter-killen.
Vervolgens met je handen die speergast ontwapen en doden. Daarna gewoon met je zwaard op die Borgia (spanjaard) blijven inhakken.. Langzaam gaat er dan wat leven van hem af..
spoiler:
Je hoeft het niet in je eentje te doen, er komt nog hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024

Of nog beter dan afbreken van de herinnering: er staan kratten in die area. Als je bovenop de bovenste krat klimt dan kan je ze gewoon ervanaf slaan met je zwaard elke keer als ze erop proberen te klimmen (en dat proberen ze voortdurend).
Waarschijnlijk moet je wel eerst het speerventje ontwapenen, maar dat moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Thx voor de reacties. Ga het proberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Svennetjee schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:35:
Er is officieel toch nog geen release datum vrijgegeven voor AC2 PC?
in de winkels waar je een preorder kan doen vermelden ze ook eind februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heb m net uitgespeeld, maar snap er nog niet echt veel van... Iemand enig idee was die flashback van Altair inhoudt?
Heb ook nog een outfit op locked staan (heb die van Altair al gekocht)... ??

[ Voor 25% gewijzigd door Monda op 11-01-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Monda schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:01:
Heb m net uitgespeeld, maar snap er nog niet echt veel van... Iemand enig idee was die falshback van Altair inhoudt?
Heb ook nog een outfit op locked staan (heb die van Altair al gekocht)... ??
spoiler:
in deel 1 kom je tegen het einde van het spel een vrouwelijke templar tegen, het ziet er naar uit dat Altair verliefd is geworden op die templar en dat merk je in de flashback/droom sequence. ook zegt desmond"What a fucked up dream" oid, omdat aan het einde van de droom Desmond in the womb van diezelfde templar zit, oftewel; Altair heeft mogelijk haar bezwangerd.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
TeGek schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:13:
[...]

spoiler:
in deel 1 kom je tegen het einde van het spel een vrouwelijke templar tegen, het ziet er naar uit dat Altair verliefd is geworden op die templar en dat merk je in de flashback/droom sequence. ook zegt desmond"What a fucked up dream" oid, omdat aan het einde van de droom Desmond in the womb van diezelfde templar zit, oftewel; Altair heeft mogelijk haar bezwangerd.
spoiler: title
Maar dat was toch al duidelijk, dat Altair een voorvader van Desmond was, of gaat het bij deze droom puur om de "verboden liefde" (Assassin + Templar) die nu bekend wordt

Maar zit ook nog met die laatste outfit.. Heb die blaco cape, die venetie cape, Medici cape en outfit van Altair (via Ubisoft), welke mis ik dan nog? Heb het spel uitgespeeld...
Edit: Ah zie net dat ik dan de Auditore cape nog kan halen door die 100 veren te verzamelen..

[ Voor 30% gewijzigd door Monda op 12-01-2010 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Heb sequence 11 nu ook geklaard, maar op een iets andere manier dan door een aantal van jullie beschreven.
spoiler: title
Een beetje laffe manier misschien, maar nadat ik de makkelijke wachters had verslagen ben ik op een richel gaan zitten en ben daar blijven wachten. Op een gegeven moment ging ook de laatste wachter weg (misschien zag die het niet meer zitten :) ). Vervolgens nadat mijn hulptroepen waren gearrieveerd, heb ik de anderen het vuile werk laten doen, waarna ik het alleen nog maar moest afmaken.

Ben nu (pas) in de graftombe van Santa Maria della Visitazione. Errug lastig... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Heb nu opeens wel de Trophy van een schilderij in Venetië en Florance kopen. Maar daarvoor moest ik ze eerst wel allemaal kopen. Dus niet één in elke stad. Maar goed, blij toe want dan heb ik die ook weer gehaald. Moet nu wel Sequence 1 opnieuw spelen, want die Trophy heb ik dus niet gehad. Maar dat is met een uurtje spelen wel te doen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

En uitgespeeld... Mis alleen nog de Trophy van de 100 veren en dat soort dingen. Dus morgen maar op mijn gemak alle steden af om die veren en die tekens te zoeken. En dan na 100 veren alle steden herhalen om die "Beken Kleur"-Trophy te halen.

En nog dan een keer Sequence 1 opnieuw spelen, want die heb ik dus echt niet gehad. Normaal geef ik echt niets om Trophies, maar als ik ze allemaal kan halen is het anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Heb 'm nu ook uitgespeeld en ga inderdaad ook nog even de andere trophies halen. Ik geef normaal gesproken ook niet om de trophies, maar als ze zo gemakkelijk zijn te halen... Zal dan mijn eerste platinum zijn. Ben nu bezig om alle 20 delen van de film vrij te spelen, ga me daarna bezig houden met de veren, vervolgens de beelden (zal dan ook Auditore Cape hebben) vervolgens nog ff snel elk dorp/stad bezoeken. Als het goed is heb ik dan de platinum trophy te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
FeaR1986 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:53:
Heb nu opeens wel de Trophy van een schilderij in Venetië en Florance kopen. Maar daarvoor moest ik ze eerst wel allemaal kopen. Dus niet één in elke stad. Maar goed, blij toe want dan heb ik die ook weer gehaald. Moet nu wel Sequence 1 opnieuw spelen, want die Trophy heb ik dus niet gehad. Maar dat is met een uurtje spelen wel te doen denk ik :)
Vreemd dat je alle schilderijen moest kopen. Ik had aan 1 per stad genoeg.
Het kan zijn dat ik per ongeluk de juiste had gekozen, maar dat lijkt me sterk...

En hoezo heb je de trophy van Sequence 1 niet gehaald. Je krijgt die toch op het moment dat je naar Sequence 2 gaat 8)7 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jackal131 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:31:
[...]Vreemd dat je alle schilderijen moest kopen. Ik had aan 1 per stad genoeg.
Het kan zijn dat ik per ongeluk de juiste had gekozen, maar dat lijkt me sterk...

En hoezo heb je de trophy van Sequence 1 niet gehaald. Je krijgt die toch op het moment dat je naar Sequence 2 gaat 8)7 ???
Ik vind het ook héél apart, want je hoeft inderdaad maar één schilderij in beide steden te kopen. Maar goed, moest ze toch allemaal kopen in verband met de te behalen 100% van de Villa (niet dat het nodig is, maar wil het wel). Dus was al lang blij dat ik toen de Trophy kreeg na de aanschaf van de laatste schilderijen.

En waarom ik de Trophy van Sequence 1 niet gehaald heb is mij ook een raadsel... De rest heb ik wel gehaald, maar die ene nu net niet. Maar ga eerst alles halen qua veren en die film-delen en begin dan gewoon een nieuwe game om Sequence 1 even te spelen. Hoop dat die nieuwe game dan niet bugged is en ik dan zo alles ga halen.

Sequence 1 is niet zo heel veel werk, dus dat is wel te doen. Heb meer medelijden met mijn overbuurman: die heeft één Trophy niet. En dat is nu net de gene die je alleen kan halen in Venetië (die met dat schoppen van een wachter tijdens de vliegmissie). Dus hij moet tot daar opnieuw spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik ben inderdaad ook blij dat ik die trophy wel gehaald heb. Moet er niet aan denken dat ik dat allemaal nog eens over zou moeten spelen voor die ene trophy, haha.

Maar er gaat nog wel aardig wat tijd in het halen van alle trophies zitten (vooral die veren en filmdelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:19:
[...]

Sequence 1 is niet zo heel veel werk, dus dat is wel te doen. Heb meer medelijden met mijn overbuurman: die heeft één Trophy niet. En dat is nu net de gene die je alleen kan halen in Venetië (die met dat schoppen van een wachter tijdens de vliegmissie). Dus hij moet tot daar opnieuw spelen 8)7
Ik heb ergens gelezen dat de DLC ook een 'vliegmissie' zal hebben, dus misschien dat je die trophy dan ook dan zou kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ike. schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:34:
[...]Ik heb ergens gelezen dat de DLC ook een 'vliegmissie' zal hebben, dus misschien dat je die trophy dan ook dan zou kunnen halen.
Zoals gezegd heb ik die wel gehaald. Ook meer "per ongeluk" want wilde wel eens zien hoe dat werkte met dat schoppen. En toen had ik opeens die Trophy. Gelukje van mijn kant dus.

Maar zal mijn overbuurman eens vertellen over de DLC en dat hij dan wellicht zo de Trophy kan halen. Al wordt het wel lastig, want hij heeft geen internet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Laatst online: 14-08 16:39
Jackal131 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:25:
Ik ben inderdaad ook blij dat ik die trophy wel gehaald heb. Moet er niet aan denken dat ik dat allemaal nog eens over zou moeten spelen voor die ene trophy, haha.

Maar er gaat nog wel aardig wat tijd in het halen van alle trophies zitten (vooral die veren en filmdelen).
Blij dat ik jullie berichten even lees. Dan ga ik ff een nieuw save slot aanmaken als ik daar ben!

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
King Dingeling schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:59:
[...]

Blij dat ik jullie berichten even lees. Dan ga ik ff een nieuw save slot aanmaken als ik daar ben!
Je vliegt 2x met Leonardo's vliegmachine.
De eerste keer crash je zowiezo, en kun je ook geen guards raken.
De tweede keer vlieg je over vuren waardoor je in de lucht blijft. Je kunt deze keer ook bewust op zoek gaan naar bewakers om te schoppen. Als je crasht begint deze missie meteen weer (na de sync).
Zolang je NIET op het gebouw land wordt er niet gesaved. Je hebt dus geen nieuw save slot nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Even snel een nieuwe game gestart en Sequence 1 gespeeld. En gelukkig kreeg ik deze keer wél de Trophy voor het uitspelen van die DNA Sequence. Alleen wel loos dat het zo moet natuurlijk, want kost weer tijd. En die tijd heb ik hard nodig om de rest van de veren in Venetië te vinden. Moet in Venetië sowieso nog veel doen qua schatten, veren en geheime tekens zoeken. Heb daar zelfs nog niet eens alle Viewpoints.

Maar heeft geen haast, we komen er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR1986 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:13:
Maar heeft geen haast, we komen er wel :)
*O*

Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan: de eerste Platinum Trophy binnen! Net gehaald met Assassin's Creed II. Moet ingame nog wel 100% halen, want daar hang ik net tegen de 80% aan. Maar voor wat ik tot nu toe gedaan heb was het genoeg om alle trophies te halen.

Moet zeggen dat dit ook de eerste game was waar ik voor deze Trophy had willen gaan. Normaal trekt het me niet zo met al die multi-player dingen...

Ben blij dat de andere Trophies niet bugged waren. Dat ik na de 100e veer geen Trophy zou krijgen of zo, want dat had wel kut geweest. Had me de Trophy van "Show your Colors" lastiger verwacht, maar met die fast-travel-stations is het een eitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FeaR1986 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:54:
[...]

*O*

Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan: de eerste Platinum Trophy binnen! Net gehaald met Assassin's Creed II. Moet ingame nog wel 100% halen, want daar hang ik net tegen de 80% aan. Maar voor wat ik tot nu toe gedaan heb was het genoeg om alle trophies te halen.

Moet zeggen dat dit ook de eerste game was waar ik voor deze Trophy had willen gaan. Normaal trekt het me niet zo met al die multi-player dingen...

Ben blij dat de andere Trophies niet bugged waren. Dat ik na de 100e veer geen Trophy zou krijgen of zo, want dat had wel kut geweest. Had me de Trophy van "Show your Colors" lastiger verwacht, maar met die fast-travel-stations is het een eitje :P
Ik was met die show your colors alleen naar alle delen van elke stad geweest en kreeg die damn achievement maar niet. Toen kwam ik er met mijn domme hoofd achter dat er nog een bergstadje was die ik vergeten was :D

Maar gratz, ik heb ook de volle mep gehaald voor de Xdoos versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Heb ook platnmum gehaald. Ik vond het niet echt een uitdaging eigenlijk.

Vraagje: als je een new game begint, heb je dan direct de Auritore cape? Lijkt me zo wat spannender.
Ik vraag het even omdat ik geen zin heb om de opening te doen, ik game maar enkele uren per week, daarmee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Zwartkijker schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:08:
Vraagje: als je een new game begint, heb je dan direct de Auritore cape? Lijkt me zo wat spannender.
Ik vraag het even omdat ik geen zin heb om de opening te doen, ik game maar enkele uren per week, daarmee ;)
New game == helemaal opnieuw beginnen.
En aangezien Assassin's Creed niet echt op meerdere manier te spelen is qua verhaallijn wordt het dus veel "been there, done that".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Dat is jammer.
Ik zal het toch nog eens spelen hoor, niet onmiddellijk, maar ooit.
Je kan het jezelf wat moeilijker maken door de HUD elementen af te leggen. Bij de tweede playtrough van AC heb ik dit ook zo gedaan, het is wat realistischer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik had me zo voorgenomen om de game zelf ook voor 100% te gaan halen. Dus alle schatten zoeken, alle side-missies doen en meer van dat soort dingen. Maar kan me er niet meer toe zetten na het uitspelen en behalen van alle Trophies. Vooral omdat je aan veel dingen nu niets meer hebt: na het zoeken van alle schatten en telkens de kist bij de Villa legen heb ik wellicht 1.000.000 florijnen in mijn zak zitten. Enige wat je daar nog meer kan is kogels en dergelijke kopen en daar heb je nu niet echt dat bedrag voor nodig..

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste