Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:09:
Heb nu AC II 2 keer uitgespeelt

. Helaas hebben ze sequence 12 & 13 eruit gehaald maar ga ze zowiezo wel kopen

. Het spel is echt geweldig

.
Hopelijk speelt AC III in het heden af en krijgen we uitleg over The Truth.
The truth lijkt mij niet al te moeilijk om nu al te interpeteren.
[spoiler]Je ziet een man en vrouw vluchten uit een gebouw . Aande acrobatische kunsten te zien, zijn dit voorlopers van de huidige assasins. Eenmaal boven aangekomen zie je in de hand van de vrouw the piece of Eden en spreekt ze de man aan als Adam.
Als je een beetje het verhaal van de schepping en daaromheen kent, alsmede goed hebt opgelet in AC I en tijdens de puzzels in deel 2, gaat het hier over Adam en Eva en het verbannen worden uit het paradijs. M.i worden er hier een aantal theorien opgeworpen:
• Ze zijn niet verbannen, maar gevlucht
• Er waren meer mensen dan alleen Adam en Eva
• Er waren meer pices of Eden (werden gemaakt, zag je tijdens de vlucht van Adam en Eva)
• Er was geen God, maar een society die mensen onder controle hield middels de pieces of Eden
Naar alle waarschijnlijkheid waren Adam en Eva onder de invloed van the piece of Eden uitgekomen zoals Altair dit ook deed in deel 1 en wilde ze het of een stuk meenemen om te zorgen dat dit uit de handen zou blijven van hun voormalige bazen. Vandaar ook mijn vermoeden dat dit de voorlopers zijn van de Creed zoals we die spelen in AC I en II
Wat er daarna verder gebeurt is, is natuurlijk gissen. Ook daar ben ik uiteraard erg benieuwd naar. Maar vooralsnog geeft het een hoop stof tot nadenken