Zou iemand met de black of white edition kunnen vertellen wat die 3 secret locations inhouden? Zitten hier ook nog missies bij of voegt het op een andere manier iets toe aan het verhaal?
Verwijderd
Dan sla ik die maar over en ga dan alleen voor het stuk DLC dat onderdeel is van het verhaal
Deze DLC ziet er na een half uur al beter uit dan de eerste. Nieuw gebied en een nieuwe move met nog heel wat te gaan zoals het nu naar uit ziet, de eerste was het geld niet waard maar samen lijken ze dat wel.
En als de servers van Ubi er ooit uit vliegen kan je ook niet spelen, geven ze toe in dit interviewVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:48:
Wtf heeft de gast die deze DRM bedacht heeft gesmoked?
Ik heb hier 3 woorden voor, en dat is: WAT DE FUCK.
Ik kijk gewoon echt enorm uit naar dit spel, maar ik ga vlak nadat dit uitkomt verhuizen, en dan heb ik waarschijnlijk geen internet voorlopig. En dan mag ik gewoon niet spelen van Ubisoft??? Hoe belachelijk is dat.
Ubisoft blijft PC gamers een warm hart toe dragen... Ik boycott hem in ieder geval en houdt de torrent sites nauwlettend in de gaten!
deze gaat over dvd's maar illustreert wel mooi waar het hier om gaat; piraterij wordt bestreden met maatregelen die van tot betaling bereid zijnde klanten piraten maken...

[ Voor 14% gewijzigd door krakbracket op 19-02-2010 18:56 ]
't vreemde is dat voor een paar jaar terug EA de boeman was. Activision en Ubisoft waren de good guys. Nu is EA bezig om hun reputatie op te krikken met goede games en veel betere support dan voorheen, en nu gaan activision en ubisoft rare sprongen maken. Je zou verwachten dat ze wel van het EA debakel geleerd zouden hebben
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
AC2 fans (zijn er nog over?
), ik heb een (tot nu toe nog wat simpele) achievement tool gemaakt. Hierr te vinden. Feedback?
Is er al iets bekend over de PC versie en DLC? Moet die dan nog gekocht worden of is die gratis of zit die er al bij?
Zier er prima uit! Maar wat is het nut er van?Svennetjee schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:37:
AC2 fans (zijn er nog over?), ik heb een (tot nu toe nog wat simpele) achievement tool gemaakt. Hierr te vinden. Feedback?
Ik heb blijkbaar 34 Achievements gehaald, maar dat geeft m'n Xdoos ook wel aan.
Als je er een knopje onder gooit met samenvatting ofzo, dan de reeds behaalde achievements weghaald en alleen de nog te halen laat staan, samen met behaalde #Achievements en behaalde #Gamerscore heeft het iets meer zin denk ik.
Is er al een exacte datum bekend voor wanneer in de PSN Store de DLC van AC2 ''Bonfires of the Vanities'' verschijnt? Wordt die ook zo kort als Battle of Forli?
Die stond afgelopen donderdag om 18:00 al in de PSN StoreJorn1986 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:34:
Sequentie 13 (Bonfires of the Vanities) staat nu al in de PSN Store! Ben hem nu aan het downloaden, ongeveer ~1620 mb. ... hoop dat deze langer is dan het vorige deel.
Maar ja, Sequence 13 is heel wat langer dan Sequence 12. Je hebt sowieso een heel nieuw deel van de stad om te ontdekken (dus weer een x aantal viewpoints) en een nieuwe move. En ik ben nu al langer bezig met Sequence 13 dan dat ik over 12 had gedaan. Alleen is Sequence 13 (net als 12) meer één hele lange grote missie. Atlhans, zo doet het op mij over komen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Heb net de nieuwe DLC uitgespeeld, Wel leuker dan die vorige, en volgens mij was ik ook langer bezig (ongeveer anderhalf uur) Gewoon weer lekker wat mensen besluipen en hakken. Sommige missies vond ik nog echt best lastig, ik moest stap voor stap guards killen om bij mijn target te komen en vaak een paar keer overnieuw starten. Dat maakt het wel een stuk leuker vind ik.
Enig nadeel vind ik nog wel dat je 2 messen nodig hebt om een guard te killen. Als je ongezien moet blijven ben je na het eerste mes altijd al gespot. Dus echt veel nut heeft het niet meer om een mes te gooien.
Zijn jullie trouwens ook glitches tegengekomen? Soms kreeg ik nu zo'n actiefilmpje als je een soldaat neerhakt, maar dan was die soldaat ineens weg ... ? Dit had ik tot voor deze DLC nog nooit gehad.
Enig nadeel vind ik nog wel dat je 2 messen nodig hebt om een guard te killen. Als je ongezien moet blijven ben je na het eerste mes altijd al gespot. Dus echt veel nut heeft het niet meer om een mes te gooien.
Zijn jullie trouwens ook glitches tegengekomen? Soms kreeg ik nu zo'n actiefilmpje als je een soldaat neerhakt, maar dan was die soldaat ineens weg ... ? Dit had ik tot voor deze DLC nog nooit gehad.
Op het einde ergens waar Savonarola staat te spreken en het publiek staat te schreeuwen, hoor je helemaal geen geluid. Iemand anders dit ook gehad toevallig?
Ben nu ook bezig met de nieuwe DLC. Eerst Sequence 13 maar eens doen en daarna de twee extra tempels die ik er ook bij had gekocht. Alleen krijg ik die koopman op de boot niet gekilled zonder gespot te worden. Aan de zijkant van de boot hangen en dan twee-drie man het water in te trekken wil nog wel lukken. Maar die twee heavy's die voor de deur staan krijg ik niet ongezien dood. Iemand tips?
Enige waar ik me soms wat aan irriteer is dat als je naar de map of in het menu hebt gezeten je een soort van "glitch" ziet zodra je terug gaat naar de speelwereld. Dus zo'n witte gloed/waas. Een enkele keer is dat wel leuk, maar telkens als je van het menu terug keert is wel veel van het goede.
Enige waar ik me soms wat aan irriteer is dat als je naar de map of in het menu hebt gezeten je een soort van "glitch" ziet zodra je terug gaat naar de speelwereld. Dus zo'n witte gloed/waas. Een enkele keer is dat wel leuk, maar telkens als je van het menu terug keert is wel veel van het goede.
FeaR1986 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 07:29:
Ben nu ook bezig met de nieuwe DLC. Eerst Sequence 13 maar eens doen en daarna de twee extra tempels die ik er ook bij had gekocht. Alleen krijg ik die koopman op de boot niet gekilled zonder gespot te worden. Aan de zijkant van de boot hangen en dan twee-drie man het water in te trekken wil nog wel lukken. Maar die twee heavy's die voor de deur staan krijg ik niet ongezien dood. Iemand tips?
spoiler:
Ja, die heavy guards hoef je ook niet te killen. Je gaat als je van boven komt, halverwege de trap staan en dan kan je gelijk op die koopman af, zonder dat de heavy guards je zien. Die twee guards die langs de reling lopen heb ik niet eens afgemaakt, alleen de twee guards die boven stonden. Oh, en natuurlijk die gast die beneden aan de kade liep zodat ik ongehinderd aan de rand van de boot kon blijven hangen.
PSN-ID : Cenzer
Zo, net DLC battle of forli gedownload en bonfire at the vanities onderweg.
Maar nu wil ik zojuist Battle for Forli installeren/spelen, maareh, ik heb geen idee hoe, mis ik iets?? Ik heb niet gewoon zo'n 'container' met de update erin.
Maar nu wil ik zojuist Battle for Forli installeren/spelen, maareh, ik heb geen idee hoe, mis ik iets?? Ik heb niet gewoon zo'n 'container' met de update erin.
FeaR1986 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 07:29:
spoiler:
Nadat ik die gasten aan de zijkant het water in het getrokken heb ik de wachters achterop het schip 1 voor 1 met gif geïnjecteerd. Die bruten komen dan ook kijken en blijven som staan waardoor je ze weer van achteren kan besluipen.
Ik heb de nieuwe move trouwens gemist. Ik zag wel tekst verschijnen maar heb dat niet echt gelezen

[ Voor 0% gewijzigd door Radagast2005 op 21-02-2010 15:22 . Reden: op Youtube gevonden ]
Ticking away the moments that make up the dull day
Die nieuwe DLC ''Bonfire of the Vanities'' (Vreugdevuur van IJdelheden) zit echt vol met bugs... had één van de 9 ''opdrachten'' gedaan, kort daarna zit ik op de een of andere manier onder het level, en daarna liep de hele PS3 zelfs vast... weer opnieuw opgestart, maar deze DLC zit echt vol met kleine foutjes.
ja had ik ook, beetje slordig afgewerkt deze DLC. Halverwege begint het echter weer als het goed is.commandguy schreef op zondag 21 februari 2010 @ 04:01:
Op het einde ergens waar Savonarola staat te spreken en het publiek staat te schreeuwen, hoor je helemaal geen geluid. Iemand anders dit ook gehad toevallig?
Ja, dat vond ik ook al: TroonStaal in "Assassin's Creed 2"FeaR1986 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 07:29:
Elke keer die witte flits is toch niet echt lekker
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is in het begin trouwens ook zo , als je de eerste missie doet dat je even met Machiavelli moet meelopen.Robbert1 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:15:
[...]
ja had ik ook, beetje slordig afgewerkt deze DLC. Halverwege begint het echter weer als het goed is.
Als ze het er dan over hebben hoe ze het gaan aanpakken, lullen ze gewoon door elkaar heen op een gegeven moment

Net bij de gamestore in Enschede de PC versie gekocht, lagen er genoeg in 't schap, 42.95 euro.
Nu aan 't installen, ben benieuwd.
Nu aan 't installen, ben benieuwd.
Laat ons even je bevindingen weten.
Nou, ik heb de PC versie even gespeeld, niet zoveel tijd voor gehad tnt.
Maar kort samen gevat speelt het ouderwets heerlijk weg, eerst een tijdje met tobo gespeeld totdat me te binnen schoot dat ik nog een Xbox controller voor de PC had wat naar mijn mening heerlijk wegspeelt met dit spel. Over repeterende missies kan ik natuurlijk nog niks zeggen omdat ik nog maar een 1/2 uurtje gespeeld heb.
Heb mijn i-net verbinding even uitgeschakeld om te kijken of ik kan spelen maar dan komt een melding dat AC2 een i-net verbinding nodig heeft en start het spel niet.
De DVD in de drive is overigens niet nodig.
Over de permanente i-net verbinding kan ik kort zijn: Ik wist het voordat ik het spel kocht en vertrouw erop dat Ubi de servers draaiende houdt en mijn eigen i-net verbinding stabiel is, kan er verder niet wakker van liggen.
De graphics zien er goed uit, lijkt hetzeldfde als AC1 alleen met meer detail, schaduw effecten en rook etc.
Draait prima op mijn Q9450, 2 8800gtx-en in sli, 4gb ram en win7 64bits. Alles op max, zonder AA op 1920*1200. Zodra ik AA aanzet beginnen mijn 'opa' GPU's tegen te sputteren.
That's it, I'm all game!
Maar kort samen gevat speelt het ouderwets heerlijk weg, eerst een tijdje met tobo gespeeld totdat me te binnen schoot dat ik nog een Xbox controller voor de PC had wat naar mijn mening heerlijk wegspeelt met dit spel. Over repeterende missies kan ik natuurlijk nog niks zeggen omdat ik nog maar een 1/2 uurtje gespeeld heb.
Heb mijn i-net verbinding even uitgeschakeld om te kijken of ik kan spelen maar dan komt een melding dat AC2 een i-net verbinding nodig heeft en start het spel niet.
De DVD in de drive is overigens niet nodig.
Over de permanente i-net verbinding kan ik kort zijn: Ik wist het voordat ik het spel kocht en vertrouw erop dat Ubi de servers draaiende houdt en mijn eigen i-net verbinding stabiel is, kan er verder niet wakker van liggen.
De graphics zien er goed uit, lijkt hetzeldfde als AC1 alleen met meer detail, schaduw effecten en rook etc.
Draait prima op mijn Q9450, 2 8800gtx-en in sli, 4gb ram en win7 64bits. Alles op max, zonder AA op 1920*1200. Zodra ik AA aanzet beginnen mijn 'opa' GPU's tegen te sputteren.
That's it, I'm all game!
Waitaminit!
Jij hebt de pc versie gespeeld?
Die komt toch pas op Steam uit op 3 maart, 4 maart in Australië en 5 maart in Europa?
Volgens mij gaat Ubisoft die gameshop van je niet aardig vinden.
Die komt toch pas op Steam uit op 3 maart, 4 maart in Australië en 5 maart in Europa?
[ Voor 17% gewijzigd door Amanoo op 01-03-2010 14:11 ]
Steam? Sinds wanneer maakt Assassin's Creed 2 gebruik van Steam?
@ dr_dreey
Thanks voor je bevindingen. Ben benieuwd of AA voor wat nieuwere single card sollutions ook een probleem is.
@ dr_dreey
Thanks voor je bevindingen. Ben benieuwd of AA voor wat nieuwere single card sollutions ook een probleem is.
Wat bedoel je precies met 'maakt gebruik van Steam'?
Je kunt het kopen via Steam, €49,99, maar als je een schijfje koopt heb je daar voor zover ik weet geen Steam voor nodig. Ik moet nog even 2 daagjes wachten op de Black Edition van Bol.com
Je kunt het kopen via Steam, €49,99, maar als je een schijfje koopt heb je daar voor zover ik weet geen Steam voor nodig. Ik moet nog even 2 daagjes wachten op de Black Edition van Bol.com
Ik ben ook verbaasd, hoe zit dit?marco.meijer schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:10:
Waitaminit!
Ik haat het als games eerder in de winkel liggen als dat ze unlocked worden op steam.
Ik bedoel ... je betaalt meer op steam juist voor het gemak van het downloaden en het snel kunnen spelen van een game.
Het kost het bedrijf ook nog eens minder geld omdat ze niks fysieks moeten maken.
En dan moet je nog wachten tot het unlocked was.
Met MW2 was het hetzelfde. Iedereen was al aan het spelen maar als je het op steam gekocht had moest je nog 3 dagen wachten.
Nu ga je daar natuurlijk niet dood van en het is ook niet het ergste van de wereld maar ik zou het toch leuk vinden als games in de winkel en online op het zelfde moment te vinden zijn.
Ze doen dit natuurlijk zodat de winkels beter verkopen.
Bij MW2 had ik het spel via steam gekocht en dan kon ik niet wachten voor de single player en heb ik het gedownload en uitgespeeld voor het op steam geunlocked werd.
En ik voel me niet schuldig want ik het het gewoon gekocht en ook nog eens 20 euro duurder als de goedkoopste winkels.
Maar ik denk toch niet dat ik AC2 via steam ga kopen.
Ik ben nog altijd pissig dat de PC release maanden na de console releases is.
En dan gaan ze in DRM ook nog een stapje verder. Nu is zelfs een internet verbinding vereist.
Als dat ook in de steam versie zit en je niet offline kunt spelen dan fuck it man.
Dan download ik hem maar.
Geloof me tegenwoordig koop ik bijna al mijn games en al mijn software. (en alles op mijn DAW is ook gekocht)
Maar er zijn grenzen en ze gaan gewoon te ver met die DRM.
De volgende stap is dongles bij games.
Ik zweer het je dat ze dat nog ooit gaan doen.
Of nog beter .... een extra pci card die on the fly je game ontsleutelt terwijl je speelt.
Ik bedoel ... je betaalt meer op steam juist voor het gemak van het downloaden en het snel kunnen spelen van een game.
Het kost het bedrijf ook nog eens minder geld omdat ze niks fysieks moeten maken.
En dan moet je nog wachten tot het unlocked was.
Met MW2 was het hetzelfde. Iedereen was al aan het spelen maar als je het op steam gekocht had moest je nog 3 dagen wachten.
Nu ga je daar natuurlijk niet dood van en het is ook niet het ergste van de wereld maar ik zou het toch leuk vinden als games in de winkel en online op het zelfde moment te vinden zijn.
Ze doen dit natuurlijk zodat de winkels beter verkopen.
Bij MW2 had ik het spel via steam gekocht en dan kon ik niet wachten voor de single player en heb ik het gedownload en uitgespeeld voor het op steam geunlocked werd.
En ik voel me niet schuldig want ik het het gewoon gekocht en ook nog eens 20 euro duurder als de goedkoopste winkels.
Maar ik denk toch niet dat ik AC2 via steam ga kopen.
Ik ben nog altijd pissig dat de PC release maanden na de console releases is.
En dan gaan ze in DRM ook nog een stapje verder. Nu is zelfs een internet verbinding vereist.
Als dat ook in de steam versie zit en je niet offline kunt spelen dan fuck it man.
Dan download ik hem maar.
Geloof me tegenwoordig koop ik bijna al mijn games en al mijn software. (en alles op mijn DAW is ook gekocht)
Of nog beter .... een extra pci card die on the fly je game ontsleutelt terwijl je speelt.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
@partyondude.
Nou het zit zo, ik zat afgelopen vrijdag met een paar kameraden op een verjaardag over games te praten die binnenkort uitkomen, toen kwamen we over AC2 aan de praat. PC releasedate opgezocht op i-net, daar stonden verschillende data, oa. 26feb. Vandaar de dag erna toen ik in de stad was ff bij FRS en MM naar binnen gelopen, niks. Vervolgens bij GameStore E-plaza (in Enschede dus) binnengelopen en daar stond AC2 vrolijk in 't schap op mij te wachten.
Zie net pas op hun site dat ie verwacht wordt op 4mrt???
http://www.eplaza.com/sho...59f%26fh_refview%3Dsearch
Nou het zit zo, ik zat afgelopen vrijdag met een paar kameraden op een verjaardag over games te praten die binnenkort uitkomen, toen kwamen we over AC2 aan de praat. PC releasedate opgezocht op i-net, daar stonden verschillende data, oa. 26feb. Vandaar de dag erna toen ik in de stad was ff bij FRS en MM naar binnen gelopen, niks. Vervolgens bij GameStore E-plaza (in Enschede dus) binnengelopen en daar stond AC2 vrolijk in 't schap op mij te wachten.
Zie net pas op hun site dat ie verwacht wordt op 4mrt???
http://www.eplaza.com/sho...59f%26fh_refview%3Dsearch
Klopt, vandaar ook mijn vraag 
Ik ben nog aan het wachten en weer bezig met AC1 uit te spelen. Verdomd lastig om die Robert een kopje kleiner te maken
Ik ben nog aan het wachten en weer bezig met AC1 uit te spelen. Verdomd lastig om die Robert een kopje kleiner te maken
Donderdag komt, als bol.com meewerkt, eindelijk mijn Black Edition binnen voor de PC!
Kan ik eindelijk ook spelen!
Kan ik eindelijk ook spelen!
Verwijderd
Is dit spel nou zoveel anders dan deel 1? twijfel nog steeds deel 1 ging namelijk nergens over te hoge verwachtingen.
zitten die laadtijden er nog in? dan bedoel ik dus die enorme lange wachttijden.?
zitten die laadtijden er nog in? dan bedoel ik dus die enorme lange wachttijden.?
Verwijderd
De essentie van het spel is natuurlijk hetzelfde gebleven. Het free-runnen door een oude stad en mensen omleggen moet je leuk vinden.
In mijn ogen gaat deel 2 vooral verder op de sterke punten van deel 1. Daar hebben ze vervolgens op voorgebouwd en er meer afwisseling en extra gameplay elementen e.d. in gebracht. Iets wat in mijn ogen zeer goed geslaagd is.
Laadtijden vond ik niet storend. Bij het binnentreden van een nieuwe stad moet je wel heel even wachten, maar dit duurt niet 'lang'. Al is dat natuurlijk relatief.
In mijn ogen gaat deel 2 vooral verder op de sterke punten van deel 1. Daar hebben ze vervolgens op voorgebouwd en er meer afwisseling en extra gameplay elementen e.d. in gebracht. Iets wat in mijn ogen zeer goed geslaagd is.
Laadtijden vond ik niet storend. Bij het binnentreden van een nieuwe stad moet je wel heel even wachten, maar dit duurt niet 'lang'. Al is dat natuurlijk relatief.
Verwijderd
hmm ok dankje voor je antwoord. ben wel opzoek naar nieuw spel maar twijfelde te erg vandaar me vraag.
Verwijderd
Deze middag even in de pauze naar de Saturn (Brugge Station) gegaan en tot mijn aangename verrassing stond die daar te koop voor een kleine € 33.
ook vind ik het leuk dat er nu Nederlandse ondertitels bijzitten
Morgen eens installeren en spelen, voor diegene die met toetsenbord en muis spelen. Is het dezelfde knoppen lay-out als het eerste deel? Ik vond het bij Bioshock 2 strontvervelend dat alles van knop was veranderd.
ook vind ik het leuk dat er nu Nederlandse ondertitels bijzitten
Morgen eens installeren en spelen, voor diegene die met toetsenbord en muis spelen. Is het dezelfde knoppen lay-out als het eerste deel? Ik vond het bij Bioshock 2 strontvervelend dat alles van knop was veranderd.
Opvallende laadtijden heb ik bij het eerste deel nooit opgemerkt eerlijk gezegd.
Mediamarkt heeft 'm vandaag al, ook de White Edition, trouwens. Krijg alleen een foutmelding dat het spel geen verbinding kan maken met de Ubi Master Server. Fijn.
Dôh. Blijkt dus Peerblock te zijn, Ubi's servers zitten in de blacklist. Daar moet je dus wel even rekening mee houden, dus of een exception instellen, of Peerblock uitzetten.
Other than that, je moet bij elke start dus inloggen op je account, maar de "remember me" optie lijkt niet te werken. Hij is mij in ieder geval elke keer kwijt, tamelijk irritant. Verder lijkt het er ook op dat de draadloze XB360 controller - weer - niet correct ondersteund wordt, maar als je tegelijk ook een bedrade versie ingeplugd hebt, dan weer wel, maar dat deed deel 1 ook al.
Het is dat de game zelf er prachtig uitziet en dat ik er erg veel zin in heb, maar ik heb alweer het nodige gevloek in het rond gestrooid om alles fatsoenlijk aan de praat te krijgen. Toch jammer voor zo'n AAA titel.
Dôh. Blijkt dus Peerblock te zijn, Ubi's servers zitten in de blacklist. Daar moet je dus wel even rekening mee houden, dus of een exception instellen, of Peerblock uitzetten.
Other than that, je moet bij elke start dus inloggen op je account, maar de "remember me" optie lijkt niet te werken. Hij is mij in ieder geval elke keer kwijt, tamelijk irritant. Verder lijkt het er ook op dat de draadloze XB360 controller - weer - niet correct ondersteund wordt, maar als je tegelijk ook een bedrade versie ingeplugd hebt, dan weer wel, maar dat deed deel 1 ook al.
Het is dat de game zelf er prachtig uitziet en dat ik er erg veel zin in heb, maar ik heb alweer het nodige gevloek in het rond gestrooid om alles fatsoenlijk aan de praat te krijgen. Toch jammer voor zo'n AAA titel.
[ Voor 70% gewijzigd door Seal64 op 02-03-2010 22:00 ]
Zie dus al dat veel winkels hem al hebben, hopelijk krijg ik vandaag een mailtje van bol.com dat de mijne verstuurd is.
Meer mensen bij bol.com? Laat even weten als jullie een mail krijgen of zelfs al het spel.
Meer mensen bij bol.com? Laat even weten als jullie een mail krijgen of zelfs al het spel.
Ik ben van plan em http://www.mediaoffer.nl/pc/176 hier te bestellen, meer mensen die em hier bestellen?
Ik heb m ook al sinds gister. De letterlijk uitleg van de vriendelijke meneer van de winkel waar ik m gekocht heb was: "Ik vind dat het wachten lang genoeg heeft geduurd dus heb ze maar gewoon in de schappen gezet". En hij werkt prima, kan gewoon verbinden met de server.
Volgens bol.com is mijn kopie verzonden:
http://grab.by/2NG7
http://grab.by/2NG7
Wat me wel (positief) opvalt is dat dit spel nog niet gesignaleerd is op de 'illegale' paden a la thepiratebay. Zelfs Battlefield Bad Company 2 (die vrijdag hoort uit te komen) is al te downloaden

De "rush" op een titel die al lang en breed op andere consoles was. Is niet zo erg als op een compleet nieuwe release.... daarnaast is Assassins creed nou niet echt bij uitstek een game waar erg veel pc gamers naar uitkijken.Awsom schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:43:
Wat me wel (positief) opvalt is dat dit spel nog niet gesignaleerd is op de 'illegale' paden a la thepiratebay. Zelfs Battlefield Bad Company 2 (die vrijdag hoort uit te komen) is al te downloaden
Inderdaad, het viel mij ook al op, de beveiliging moet vrij goed zijn denk ik. dan word het minder leuk om te cracken.
Juist als de beveiliging heel goed is het leuk om te cracken natuurlijk. Beetje uitdaging 
Overigens is mijn Black Edition ook verzonden. Zusje is morgen de hele dag thuis, dus dat komt goed. Jammer dat ik pas ná volgende week echt tijd ga hebben
Overigens is mijn Black Edition ook verzonden. Zusje is morgen de hele dag thuis, dus dat komt goed. Jammer dat ik pas ná volgende week echt tijd ga hebben
Verwijderd
Heb hem hier ook besteld, 9 november al. Winkel heeft goede reviews op budgetgamer.nl, dus daar vertrouw ik wel op. Status van de bestelling op dit moment is 'nog niet verzonden'. Hoop dat die status morgen veranderd..natasdiamon schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:05:
Ik ben van plan em http://www.mediaoffer.nl/pc/176 hier te bestellen, meer mensen die em hier bestellen?
Verwijderd
Heh, ik was al bijna vergeten dat deze game deze maand uitkomt. Had hem zelfs al in pre-order staan 
Geloof alleen niet dat ik hem morgen binnen heb, geen verzendbevestiging gehad
Geloof alleen niet dat ik hem morgen binnen heb, geen verzendbevestiging gehad
Dat hield destijds AC 1 niet tegen om maanden voor de release te lekken.Emersion schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:13:
De "rush" op een titel die al lang en breed op andere consoles was. Is niet zo erg als op een compleet nieuwe release.... daarnaast is Assassins creed nou niet echt bij uitstek een game waar erg veel pc gamers naar uitkijken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik als pc gamer kijk wel degelijk naar deze game uit, blijf het een prachtig spel vinden!
Patch 1.01 release
- Game can now be continued from the exact same point when connection is restored
- Added support for ATI Eyefinity technology
- Fixed minor performance issues related to some multi-core processors
- Now reset graphics options if a new video card or monitor is detected
- Fixed some minor issues in Uplay Browser
http://static3.cdn.ubi.co...ssins_creed_2_1.01_uk.exe
De zoveelste keer, dat Steam nog net voor het einde de release datum gauw verandert in: 5 maart. En de Amerikanen hebben al helemaal pech: 9 maart.
[ Voor 12% gewijzigd door Splinter Cell op 04-03-2010 13:30 ]
Vandaag het spel gekocht voor €40,- en tot nu toe erg leuk spel. HELAAS, als PC gamer merk je heel erg dat het voor consoles gemaakt is en is gepoort naar de PC. Vooral grafisch hadden ze bij Ubi extra aandacht mogen schenken.
Zo zijn er duidelijk pop-ups van objecten, schaduwen, mensen etc. Ook de beschrijving van de besturing tijdens de game, mist de keybinds. Je ziet enkel iconen en een personage of het spel legt uit wat het doet. Zo zie je een icon van een hand en wordt er vertelt waarvoor hij dient maar welke keybind het is staat er niet. Zo moest ik zeker de eerste 2 uur vaak in het menu, bij controls kijken waar dezw iconen voor staan.
De iconen hebben de kleuren van de Xbox (en PS3?) keys dus dan is het wel duidelijk, maar niet voor keyboard/muis. Al is dit een klein puntje. Nu weet ik de controls en heb je er geen last van.
Ook vind ik, maar dit is puur een persoonlijke mening, dat Ubisoft het spel voor 30 euro maximaal had oeten verkopen en niet de volle pond (spel kost €50,- ik had korting). Waarom vind ik dit? Simpel, het spel is al minimaal 4 á 5 maanden oud + ze zien de PC markt niet echt meer als markt omdat er veel piraterij zou zijn.
Als je de PC markt niet echt als markt meer ziet, iedereen min of meer beschuldigd van piraterij (daarom kwam het spel zo laat uit op de PC) dan zou ik de eerlijke kopers juist belonen door het spel voor minder te verkopen. Zo beloon je ze voor het geduld en voor de eerlijkheid zeg maar. Dit is mijn nederige mening maar ...
POSITIEF is alles verder eigenlijk. Ik speel het met toetsenbord/muis en net als deel 1 speelt het lekker. Het verhaal, de sfeer en variatie is zoveel verbeterd. Grafisch zie ik niet echt veel verschil al zijn de inwoners wel gedetailleerder, maar gebouwen/omgeving is gelijk denk ik.
De eerste 3 uur erg vermaakt met het spel en als je 1 leuk vond maar snel saai dan zal je deze zeker leuk vinden vanwege het verhaal, variatie in gameplay en meer variatie overall.
Zo zijn er duidelijk pop-ups van objecten, schaduwen, mensen etc. Ook de beschrijving van de besturing tijdens de game, mist de keybinds. Je ziet enkel iconen en een personage of het spel legt uit wat het doet. Zo zie je een icon van een hand en wordt er vertelt waarvoor hij dient maar welke keybind het is staat er niet. Zo moest ik zeker de eerste 2 uur vaak in het menu, bij controls kijken waar dezw iconen voor staan.
De iconen hebben de kleuren van de Xbox (en PS3?) keys dus dan is het wel duidelijk, maar niet voor keyboard/muis. Al is dit een klein puntje. Nu weet ik de controls en heb je er geen last van.
Ook vind ik, maar dit is puur een persoonlijke mening, dat Ubisoft het spel voor 30 euro maximaal had oeten verkopen en niet de volle pond (spel kost €50,- ik had korting). Waarom vind ik dit? Simpel, het spel is al minimaal 4 á 5 maanden oud + ze zien de PC markt niet echt meer als markt omdat er veel piraterij zou zijn.
Als je de PC markt niet echt als markt meer ziet, iedereen min of meer beschuldigd van piraterij (daarom kwam het spel zo laat uit op de PC) dan zou ik de eerlijke kopers juist belonen door het spel voor minder te verkopen. Zo beloon je ze voor het geduld en voor de eerlijkheid zeg maar. Dit is mijn nederige mening maar ...
POSITIEF is alles verder eigenlijk. Ik speel het met toetsenbord/muis en net als deel 1 speelt het lekker. Het verhaal, de sfeer en variatie is zoveel verbeterd. Grafisch zie ik niet echt veel verschil al zijn de inwoners wel gedetailleerder, maar gebouwen/omgeving is gelijk denk ik.
De eerste 3 uur erg vermaakt met het spel en als je 1 leuk vond maar snel saai dan zal je deze zeker leuk vinden vanwege het verhaal, variatie in gameplay en meer variatie overall.
[ Voor 13% gewijzigd door Dreanor op 04-03-2010 15:42 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik haat Steam. Voor de zoveelste keer uitgesteld. Je betaalt €50 - €15 meer dan in de winkel - en je krijgt het spel met vertraging. Dan vergeten we nog die DRM-zooi. Als ACII ook via steam een constante verbinding nodig heeft dan koop ik Settlers 7 binnenkort niet en ga ik het illegale pad op. Net zoals bij DVDs pesten ze vooral de legitieme gebruikers. Ik snap niet dat ze dat ze niet doorhebben.
PS. Als ik het van Usenet haal ben ik het binnen een half uurtje aan het spelen. Dat is toch te gek voor woorden?
PS. Als ik het van Usenet haal ben ik het binnen een half uurtje aan het spelen. Dat is toch te gek voor woorden?
[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 04-03-2010 19:20 ]
Offtopic: Helemaal mee eens. Het is zo jammer dat ze idd je legitieme gebruiker blijven pesten met allerlei anti piraterij onzin. Helaas hebben ze niet door dat elke beveiliging te kraken is, vroeg of laat. En om die simpele reden zouden ze voor de legitieme gebruiker gewoon DRM vrije software moeten geven. Ik denk zelfs dat het positief zal werken.YellowOnline schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:19:
Ik haat Steam. Voor de zoveelste keer uitgesteld. Je betaalt €50 - €15 meer dan in de winkel - en je krijgt het spel met vertraging. Dan vergeten we nog die DRM-zooi. Als ACII ook via steam een constante verbinding nodig heeft dan koop ik Settlers 7 binnenkort niet en ga ik het illegale pad op. Net zoals bij DVDs pesten ze vooral de legitieme gebruikers. Ik snap niet dat ze dat ze niet doorhebben.
Daar bovenop, waarom geld, tijd en moeite steken in iets wat uiteindelijk toch nutteloos is?
Over ACII, ik heb nog geen last gehad van de verbinding. Het enige dat ik merk is een inlog scherm voordat je kan spelen. Maar ik moet ook zeggen dat ik een erg stabiele verbinding heb de laatste jaren.
Al ben ik wel op zoek naar een crack die het mogelijk maakt om zonder internet verbinding te spelen, zodat ik het spel ook kan spelen op mijn laptop of als er geen internet verbinding is. Jammer dat het zo moet.
ps. ik heb het spel gewoon legaal gekocht.
Ben vandaag om 19:30 thuis gekomen van m'n werk, en ik was verrast toen ik een pakketje van bol.com op de eettafel zag staan.
2 dagen geleden had ik via bol.com de Assassins Creed II Limited Black Edition besteld.
Game is zojuist geïnstalleerd en ik sta op het punt om te spelen, wat me tot nu toe al enorm blij heeft gemaakt is -naast de game- de diverse goodies die in het pakket zaten, o.a.:
- Ezio figurine met de speciale zwarte armor, die schijn je te kunnen dragen in-game.
- Hard-cover boek met daarin diverse tekeningen/schetsen van wat concepten met o.a. wapens, omgevingen en de belangrijke characters uit de game etc.
- 3 Bonus quests/missies
- Bonus DVD met wallpapers, soundtracks en trailers.
Ik ben in m'n nopjes dus
2 dagen geleden had ik via bol.com de Assassins Creed II Limited Black Edition besteld.
Game is zojuist geïnstalleerd en ik sta op het punt om te spelen, wat me tot nu toe al enorm blij heeft gemaakt is -naast de game- de diverse goodies die in het pakket zaten, o.a.:
- Ezio figurine met de speciale zwarte armor, die schijn je te kunnen dragen in-game.
- Hard-cover boek met daarin diverse tekeningen/schetsen van wat concepten met o.a. wapens, omgevingen en de belangrijke characters uit de game etc.
- 3 Bonus quests/missies
- Bonus DVD met wallpapers, soundtracks en trailers.
Ik ben in m'n nopjes dus
De eerste illegale versies zijn ondertussen te vinden op het internet.
Maar nog geen proper scene release.
Maar nog geen proper scene release.
Hetzelfde verhaal hier als SNDRT, maar ik kwam om 18:00 thuis en ik was niet verrast want ik had em al verwacht 
Wat bedoel je trouwens met 'o.a.'? Bij mijn Black Edition was dat het enige wat er in zat hoor
Wat bedoel je trouwens met 'o.a.'? Bij mijn Black Edition was dat het enige wat er in zat hoor
Het nieuwe Der Untergang filmpje?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kan iemand mij zeggen of ACII nu verkrijgbaar is via Steam? We hebben een nieuwe policy sinds vandaag en zelfs in de meest open groep waar ik in zit wordt steam geblokkeerd.
Ja, AC2 is via steam in europa (behalve Engeland) verkrijgbaar sinds 5 maart 0 uur.
Zeker? Vannacht om 0:30 was het nog niet verkrijgbaar.Kain_niaK schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:55:
Ja, AC2 is via steam in europa (behalve Engeland) verkrijgbaar sinds 5 maart 0 uur.
Assassin's Creed 2 Now Available in Europe, Asia, AustraliaYellowOnline schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:49:
[...]
Zeker? Vannacht om 0:30 was het nog niet verkrijgbaar.
March 4, 2010, 4:47 pm - Valve - Product Release
Assassin's Creed 2 is now available in Europe, Asia, and Australia. The highly anticipated title features a new hero, Ezio Auditore da Firenze, a young Italian noble, and a new era, the Renaissance.
Assassin's Creed 2 will be available for customers in North, Central, and South America on March 9th.
Ik was wel verrast, dacht dat ik 'm vandaag pas zou krijgenMelkunie schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:24:
Hetzelfde verhaal hier als SNDRT, maar ik kwam om 18:00 thuis en ik was niet verrast want ik had em al verwacht
En ik liet de extra bonus unlock code dinges voor een of andere armor in de Avatar game achterwege, of zit die standaard bij elke ACII game?
Ben tot nu toe erg te spreken over de game, zit inmiddels in de 3e Sequence en heb al 3000 florijnen verspild aan het verven van armor en shoulder pads (dacht dat je gratis kon kiezen tussen gekochte kleuren, niet dus
Het enige waar ik niet erg blij mee ben zijn de Xbox 360 icoontjes die je tijdens het spelen op ziet duiken, die van het numpad welteverstaan.
Vind het kopen van health bij een dokter een verbetering t.o.v. deel I waar je, als je een enorme val maakte, je health uiteindelijk weer terug kwam, beetje onrealistisch was dat.
Zo ook het lockpicken van zowel levende als dode mensen, heb nu 2x health gevonden + flink wat florijnen.
Verder nog niet echt ver, ben inmiddels een beetje florijnen aan het sparen d.m.v. het tegen mensen aanlopen, krijg je per minuut toch flink wat muntjes binnen op die manier
Kan niet wachten totdat ik hier op m'n werk klaar ben en naar huis kan, gaat een weekendje vol ACII worden
[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 05-03-2010 14:08 ]
Het sparen van je florijnen wordt later net ietsje makkelijker , dus ik zou me niet concentreren op pickpocketing. Eerder per stad de schatkisten gaan zoeken.
Zo heb ik al een buttload of money verzameld en zwem er nu nagenoeg in.
Had net hetzelfde voor als jij ivm kleuren trouwens , al had ik na 1x het wel door dat er geld bleef afgaan , ook al had ik t al aangeschaft.
Die bonus code voor avatar zit idd bij iedere game
Zo heb ik al een buttload of money verzameld en zwem er nu nagenoeg in.
Had net hetzelfde voor als jij ivm kleuren trouwens , al had ik na 1x het wel door dat er geld bleef afgaan , ook al had ik t al aangeschaft.
Die bonus code voor avatar zit idd bij iedere game
Verwijderd
Kan iemand iets vertellen over de speelbaarheid op de pc? Is hij goed gepoort, controls etc. Ik wil hem kopen op Steam maar twijfel omdat ik niet weet of hij goed gepoort is.
@Xib, de controls zijn nagenoeg hetzelfde als deel 1 en afgezien van de tutorial vind ik de controls en speelbaarheid prima!
Over geld, ik vind het te makkelijk om geld te krijgen. Zo heb ik mijn villa deels geupgrade en krijg ik 4k floreinen elke 20 min!
Hier had best wel wat meer uitdaging in gemogen wat mij betreft. Minder makkelijk geld krijgen of duurdere upgrades ofzo.
Over geld, ik vind het te makkelijk om geld te krijgen. Zo heb ik mijn villa deels geupgrade en krijg ik 4k floreinen elke 20 min!
Ik heb ooit dit topic gestart. Maar ik heb absoluut geen tijd om het bij te houden. Als iemand het wil overnemen of een deel II wil aanmaken is dit geen probleem. Stuur dan even een DM.
Ik zal er eens over denken, maar op dit moment ben ik druk bezig AC2 te spelen op de PC en probeer ik een review van de grond te krijgen.Alsatian schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:49:
Ik heb ooit dit topic gestart. Maar ik heb absoluut geen tijd om het bij te houden. Als iemand het wil overnemen of een deel II wil aanmaken is dit geen probleem. Stuur dan even een DM.
Ik ging langs mijn locale Bart Smit:
Wat is de prijsverschil tussen de White Edition en de Normale versie?
- Piep
- Piep
Allebei €42,95
Doe mij die White versie dan maar!
Is det normaal?
Wat is de prijsverschil tussen de White Edition en de Normale versie?
- Piep
- Piep
Allebei €42,95
Is det normaal?
Is redelijk normaal ja, voor de consoles was de prijs ook gelijk. De Black Edition is meer de collectors editie. Al zijn sommige meerwaarden van de Black Edition gewoon te downloaden/patchen voor de normale/andere versies. Het gaat dan om die drie extra "levels", zijn eigenlijk drie extra tombes met wat spring en klouterwerk wat je wat extra florijnen oplevert.DeX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:41:
Allebei €42,95
Is det normaal?
Verwijderd
Ik hou ervan om spellen legaal te komen, maar heb echt een hele slechte internetverbinding. Is het dan nog speelbaar of kan ik beter een andere route nemen? Het spel is zeker de €42,95 wel waard voor mij, maar ik weet niet of het spel met drm dat ook nog is.
Want als ik bovenin dit topic de Pricewatch bekijk, is 45,99 toch het laagste prijs voor een White edition.FeaR1986 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:45:
[...]
Is redelijk normaal ja, voor de consoles was de prijs ook gelijk. De Black Edition is meer de collectors editie. Al zijn sommige meerwaarden van de Black Edition gewoon te downloaden/patchen voor de normale/andere versies. Het gaat dan om die drie extra "levels", zijn eigenlijk drie extra tombes met wat spring en klouterwerk wat je wat extra florijnen oplevert.
"Nog ooit?" je bedoeld :"weer"?Kain_niaK schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:12:
[...]
[...]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Maar nu gaan we offtopic. Terug naar ACII.
Ik vind dat het spel het wel waard is. Je kan het kopen en daarna een crack/patch zoeken die het constante internet overschrijft ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:46:
Ik hou ervan om spellen legaal te komen, maar heb echt een hele slechte internetverbinding. Is het dan nog speelbaar of kan ik beter een andere route nemen? Het spel is zeker de €42,95 wel waard voor mij, maar ik weet niet of het spel met drm dat ook nog is.
Het bespreken of hulp vragen over warez is op tweakers niet toegestaan zie ook, Het algemeen beleid #verbodencopyright
[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2010 08:52 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De cracks die er nu de ronde doen zijn geen totaal oplossing.
Mensen die het illegaal spelen kunnen volgens mijn geen missies starten en alleen maar vrij rond lopen in de wereld.
De missie files worden ofwel van de Ubisoft server geladen.
Of staan of wel geëncrypteerd op je harde schijf en er moet voor het starten van elke missie een verbinding met de Ubisoft server gemaakt worden.
De release groepen zullen dus nog een harde noot hebben aan dit spel vrees ik.
Tot nu toe is een 0-day crack of een 1-day crack vermeden en dat is goed voor Ubisoft zijn sales.
Missie geslaagd dus met die nieuwe drm.
Mensen die het illegaal spelen kunnen volgens mijn geen missies starten en alleen maar vrij rond lopen in de wereld.
De missie files worden ofwel van de Ubisoft server geladen.
Of staan of wel geëncrypteerd op je harde schijf en er moet voor het starten van elke missie een verbinding met de Ubisoft server gemaakt worden.
De release groepen zullen dus nog een harde noot hebben aan dit spel vrees ik.
Tot nu toe is een 0-day crack of een 1-day crack vermeden en dat is goed voor Ubisoft zijn sales.
Missie geslaagd dus met die nieuwe drm.
[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 06-03-2010 03:39 ]
Het gaat nu over cracks / warez en niet waar het over zou moeten gaan dat is niet de bedoeling.
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2010 08:54 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik krijg nu een redelijk inkomen van mijn stad. Echter kan ik het geld wel gebruiken voor armor en renovaties. Hoelang heb je de tijd om het geld in de kist te laten voordat je zus hem plundert? Heb nu steeds de neiging om het geld direct op te halen.
Ik bedoel ermee kan de kist 3 keer gevuld worden (3x 20 minuten = 60 minuten) voor mijn zus het geld pakt?
En hoeveel pakt ze?
Edit:
Net gehoord dat na 4 keer de kist vol zit. (4x 20m = 80 minuten)
Ik bedoel ermee kan de kist 3 keer gevuld worden (3x 20 minuten = 60 minuten) voor mijn zus het geld pakt?
En hoeveel pakt ze?
Edit:
Net gehoord dat na 4 keer de kist vol zit. (4x 20m = 80 minuten)
[ Voor 9% gewijzigd door PuddingNL op 06-03-2010 11:11 ]
Spel heeft wel slechte performance.
Ik heb een über pc maar met vsync op dropt het soms naar 30 ipv 60.
Af en toe heb ik gewoon 60 fps maar soms dropt het naar de helft en dat is vrij vervelend.
Af en toe heb ik gewoon 60 fps maar soms dropt het naar de helft en dat is vrij vervelend.
Ok, dat is vervelend maar wat wil je hiermee zeggen. Je doet een mededeling, heb je hulp nodig? Zo ja, dan zou ik beginnen met je systeem specs te geven.Kain_niaK schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:20:
Kijk eerst eens of je dit probleem met meer spellen hebt. Want het kan zijn dat je een programma hebt draaien op de achtergrond die veel systeem resources pakt (of een virus zelfs).
Ook driver updates kunnen zoiets verhelpen of het spel patchen.
Behalve dat allemaal, 30 fps is nog geen ramp.
Verwijderd
Ik heb juist het idee dat het echt veel beter loopt allemaal dan AC1. Lekker soepel allemaal en geen framedrops te bekennen. Specs hieronder;Kain_niaK schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:20:
E8400 3,0Ghz
HD4850
6GB Ram
7 x64
Bij mijn weten is er enkel een minimale verbinding met hun servers voor het DRM. Het is niet zo dat er veel bandbreedte opgeslorpt wordt, dus een trage verbinding mag geen probleem zijn. Als je met slechte verbinding bedoelt dat je verbinding vaak verbroken wordt is het wél een probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:46:
Zou iemand mij kunnen vertellen welke poorten je moet openzetten voor dit spel? Wou em spelen @ reality, maar poorten zitten dicht
Zag het spel vanmiddag liggen en heb het maar meegenomen. Koop ik weer eens wat, word ik gelijk beloond met drm spullen die me niet laten spelen...
Na registratie, inloggen en starten (Story Mode), hangt het spel hier:
Na registratie, inloggen en starten (Story Mode), hangt het spel hier:

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Verwijderd
Geen idee of het ook echt dezelfde poort is, maar op dit moment is de ubisoft launcher connected via poort 13200. 13000 zie ik ook langskomen.Awsom schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:50:
Zou iemand mij kunnen vertellen welke poorten je moet openzetten voor dit spel? Wou em spelen @ reality, maar poorten zitten dicht
Net wel eerste CTD gehad
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 16:25 ]
En geloof me of geloof me niet. Die dingen werken uitstekend. Pas afgelopen week is de eerste succesvolle kraak gemaakt bij dat ding. En dan te bedenken dat deze token op 28 juni 2008 is uitgegeven... toch best knap!DeX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:53:
[...]
[afbeelding]
Van zulke dus.
Word wel de toekomst, gezien de Optische media langzamerhand aan het verdwijnen is.
* Zeror heeft net AC2 gehaald.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 06-03-2010 16:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Grmbl, blijft nu ook hier op hangen. CTD van eerder zal vast wel zijn geweest dat ik ook dit scherm kreeg maar omdat ik in gevecht zat drukte ik automatisch op "exit to windows" ...jelbo schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:20:
Zag het spel vanmiddag liggen en heb het maar meegenomen. Koop ik weer eens wat, word ik gelijk beloond met drm spullen die me niet laten spelen...
Na registratie, inloggen en starten (Story Mode), hangt het spel hier:![]()
[afbeelding]
Heeft iemand ergens goedkope keys gezien? €50 vind ik toch wel veel.
Vanaf €34,95: pricewatch: Assassin's Creed 2, PC. Is toch al €15,- minder dan €50,-.mister_S schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:13:
Heeft iemand ergens goedkope keys gezien? €50 vind ik toch wel veel.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Nog meer mensen problemen dat ze niet kunnen connecten? Als ik de storyline wil starten, dan krijg ik enkel een 'Connecting to network' melding..
Grmbl, koop ik AC2 legaal kan ik nog niet spelen..
Achja, DRM hè
EDIT: Ok, connectieproblemen opgelost, alleen nu het volgende:
In de eerste missie met Da Vinci, kan ik die doos niet oppakken? Hij is gemarkeerd, alleen werkt het op de een of andere manier niet.. Iemand een idee?
Grmbl, koop ik AC2 legaal kan ik nog niet spelen..
Achja, DRM hè
EDIT: Ok, connectieproblemen opgelost, alleen nu het volgende:
In de eerste missie met Da Vinci, kan ik die doos niet oppakken? Hij is gemarkeerd, alleen werkt het op de een of andere manier niet.. Iemand een idee?
[ Voor 33% gewijzigd door Svennetjee op 06-03-2010 19:30 ]
Ik heb tot nu toe nog geen enkel probleem gehad.
Al een paar keer geLOLd trouwens. Ze hebben wel humor in hun script gestoken. Wanneer Enzio zijn oom Mario tegenkomt: "Don't you recognise me? It's a-me, Mario!"
Al een paar keer geLOLd trouwens. Ze hebben wel humor in hun script gestoken. Wanneer Enzio zijn oom Mario tegenkomt: "Don't you recognise me? It's a-me, Mario!"
Had precies hetzelfde, maar op een of andere manier wordt dat opgelost door return to windows te doen ofzojelbo schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:20:
Na registratie, inloggen en starten (Story Mode), hangt het spel hier:![]()
[afbeelding]
Beetje apart.
Maarja hij werkt, en de game is vet
Alleen het begin van het Italiaanse gebeuren is wel erg lomp als je het mij vraagt. Ook dat met die baby dat je z'n voeten moet bewegen enzo

Oppakken met je vrije hand.Svennetjee schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:20:
[ Voor 16% gewijzigd door Xrenity op 06-03-2010 19:52 ]
Dat probleem had ik ook. Ik maar op de knop drukken, maar Ezio pakt de kist maar niet. Toen ik recht voor ging staan en de knop heel kort indrukte pakte ie hem wel op.Svennetjee schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:20:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh