Hoe vind ik eigenlijk het mac adres van wifi adapter op de TD2? Mac adres van BT heb ik wel al gevonden...
Nevermind...al gevonden.
Nevermind...al gevonden.
[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 17-04-2009 20:04 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 17-04-2009 20:04 ]
Hmm ik twijfel nog, kan per 11 juni van mijn Hi af, gelukkig, want de dekking is belabberd in Limburg, maar weet niet of ik voor de Diamond 2 moet gaan of de Pre. Nadeel van de Pre is dat er geen TomTom voor zal komen.Crusader schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:29:
Verder is mijn ervaring tot nu toe erg positief, apparaat is erg snel t.o.v. de Diamond1, de aandelentab is fantastisch, en de vele kleine verbeteringen doen mij erg blij maken
Supertevreden tot nu toe en voor wie twijfelt of het de overstap waard is vanaf de Diamond 1: ik heb geen moment spijt en vind het de moeite waard.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ehm, mischien is het mijn (hobby) foto achtergrond, maar een dergelijke beeldchip gaat in het donker ECHT geen ruisarme, laat staan ruisvrije plaatjes maken. Als dat wel zo zou zijn dan zouden Canon, Nikon, Pentax, Olympus, Sony, en vele anderen NU bij HTC in de rij staan.CLB schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 17:47:
En nog een review van Jouwmobiel.nl
En die zeggen over de camera:
Zelfs in nachtelijke omstandigheden is de camera verbazingwekkend goed
en is er geen ruis op het scherm of zijn er vreemde verkleuringen.
{knip}
Zeer mooi review! Reviewer weet waar hij 't over heeft,
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Anoniem: 60111
HTC's products have tended to be satisfactory on battery life but the company has made more of an effort with the Touch Diamond2.
The battery this time out is noticeably bigger than its predecessor and claims up to 340 minutes and 360 hours for GSM usage (300 minutes, 500 hours for WCDMA).
It only promises an extra ten minutes of talk time over the original Diamond, but in practise we found that it lasted significantly longer and gave us a good three days of regular use, including web browsing using Wi-Fi.
[ Voor 17% gewijzigd door Pedr0 op 17-04-2009 22:13 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Vanavond in een restaurant gezeten, schemerlicht, geen foto's kunnen maken. Camera is in schemerlicht absoluut ruk en niets waard. Als het al lukt heb je zeker een hoop ruis te pakken. Kortom, waardeloos in weinig-licht situaties.Ronald schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:20:
[...]
Ehm, mischien is het mijn (hobby) foto achtergrond, maar een dergelijke beeldchip gaat in het donker ECHT geen ruisarme, laat staan ruisvrije plaatjes maken. Als dat wel zo zou zijn dan zouden Canon, Nikon, Pentax, Olympus, Sony, en vele anderen NU bij HTC in de rij staan.
Reviewer die weet waar hij het over heeft? Nou op dit punt geloof ik er geen spreekwoordelijke drol van.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Lekker quoten zo natuurlijkRonald schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:20:
[...]
Nou op dit punt geloof ik er geen spreekwoordelijke drol van.
InderdaadAnoniem: 60111 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:20:
@CLB: inderdaad veel tegenstrijdige berichten en dat maakt het er niet makkelijker op
Komt in de TS
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik vind dit toch echt wel gezanik worden hoor... vooral als je tegelijkertijd ">Fantastic interface" in de pro's hebt staan. Wat boeit het welk OS eronder draait als je er toch (haast) niets van ziet en er geen last van hebt...Against
>Video not so hot
>WinMo is back
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
+1 en nee. Het boeit me JUIST wel OS er onder draait. Persoonlijk moest ik wel een WiMo toestelletje. De integratie met VisualStudio 2k8 is weer subliem. Gister al was applicaties geschreven voor mijn Diamomd2. Dat werkd dankzij je grote hoeveelheid RAM echt snel!Cheetah schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 05:15:
[...]
Ik vind dit toch echt wel gezanik worden hoor... vooral als je tegelijkertijd ">Fantastic interface" in de pro's hebt staan. Wat boeit het welk OS eronder draait als je er toch (haast) niets van ziet en er geen last van hebt...
[ Voor 24% gewijzigd door Matis op 18-04-2009 07:48 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Mogen we ook vragen welke apps je gemaakt hebt?toaomatis schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 07:46:
[...]
Persoonlijk moest ik wel een WiMo toestelletje. De integratie met VisualStudio 2k8 is weer subliem. Gister al was applicaties geschreven voor mijn Diamomd2. Dat werkd dankzij je grote hoeveelheid RAM echt snel!
Derhalve maakt het voor mij dus wel uit wat er voor OS gespeeld wordt op de telefoon
Dat is dus wat ik vrees, zou een echte tegenvaller zijn! Batterij moet toch ten minste 1 dag kunnen overleven!Pedr0 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 09:00:
Dik 4uur opgeladen....vannacht stekker eruit. En vanochtend al 2 streepjes eraf? Ik kan me niet voorstellen dat de Diamond1 nog sneller door de accu heen was!
Precies hetzelfde verhaal met mijn p4350, en de p4350 van mn kamaraad ook. De batterij indicatie verloopt namelijk soms wel goed, en soms slaat het nergens op.Pedr0 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 09:00:
Dik 4uur opgeladen....vannacht stekker eruit. En vanochtend al 2 streepjes eraf? Ik kan me niet voorstellen dat de Diamond1 nog sneller door de accu heen was!
[ Voor 10% gewijzigd door Bensjero op 18-04-2009 10:34 ]
Kan niet zo heel veel zinnigs zeggen, behalve dat ik de TD2 sinds gisteren heb, gisteravond het toestel met twee streepjes batterijlading heb neergelegd en vanmorgen diezelfde twee streepjes weer zag staan.Anoniem: 60111 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 09:23:
[...]
Wat is de ervaring van de andere eigenaren hier op het forum?
[ Voor 53% gewijzigd door Pedr0 op 18-04-2009 10:46 ]
De laadelectronica zorgt er voor dat de accu niet defect raakt, kan dus geen kwaad.Pedr0 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 10:43:
Kan het kwaad om hem b.v. de hele nacht op te laden? Wordt de batterij hier niet "lam" van?
Als de batterij bijna leeg is geeft hij hier een melding van "Laad op of gegevens kunnen verloren gaan"
Kunnen je gegevens echt verloren gaan als ik hem b.v. helemaal leeg laat lopen totdat hij zelf uitvalt?
[ Voor 81% gewijzigd door CLB op 18-04-2009 15:01 ]
Yep ik ookCrusader schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:05:
Op mijn Diamond2 maakt TomTom de zinnen niet af, maakt niet uit welke stem ik gebruik.
Ik hoor bijvoorbeeld alleen maar "na" als er "na 500 meter rechtsaf slaan" gezegd zou moeten worden. Ook bij het testen van de stem in het menu wordt er slechts één woord uitgesproken. De stemmen heb ik overgezet vanaf mijn Diamond1 waarop het wel goed werkte.
Hebben meer mensen met een Diamond2 hier last van?
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Anoniem: 186920
iGo 8 doet het wel een stuk beter, eigenlijk perfect, alleen valt daarvan zo nu en dan de gps ontvangst een paar minuten weg om het daarna weer goed te doen. Heel vaag, dit had ik ook met de Diamond1.dafmay schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:51:
[...]
Yep ik ookZometeen even in realtime testen tijdens een ritje in de auto..
HTC.comcrazylegs schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 13:25:
Weet dr al iemand waar leuke accesoires te krijgen zijn?
Neehoor, dat merk je nietAnoniem: 186920 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:57:
Zou er een verschil te merken zijn tussen:
pricewatch: Sandisk 8GB Mobile Ultra microSDHC
pricewatch: Sandisk 8GB microSDHC
Staat vermeld in de TS! (kan voortaan ook via DM gemeld worden, ik lees niet alles in dit topicCrusader schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:26:
Even terugkomend op het TomTom probleem waarbij zinnen worden afgekapt of slechts één woord wordt gesproken, we zijn niet de enige. Op xda wordt hetzelfde beschreven, echter zonder oplossing.
TomTom (in elk geval versie 7.9) i.c.m. de Diamond2 levert dus problemen op met het uitspreken van de instructies. Misschien handig voor in de startpost als FAQ?
En ik ben wel benieuwd naar de videokwaliteit (VGA-modus) van de Touch Diamond2.CLB schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 22:49:
En zijn er al mensen die Orb (www.orb.com) icm de Touch Diamond2 gebruikt hebben en hoe werkt 't? Ik heb Orb in de beginfase gebruikt en dat was al best nice.
[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 18-04-2009 17:14 ]
beide zijn idd heel gelijkend, een paar verschillen:Malarky schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:50:
De camera's van beide modellen zijn 5mp, zijn er verder geen verschillen?
[ Voor 20% gewijzigd door FRD op 18-04-2009 17:49 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Anoniem: 111759
omdat het scherm iets kleiner is en de resolutie hetzelfde is de TD2 iets scherperFRD schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:12:
[...]
beide zijn idd heel gelijkend, een paar verschillen:
de touch HD heeft:
- een 3,5mm audio out
- een iets grotere batterij (1350mAh tov 1100mAh bij TD2)
- een groter scherm (zoals je al aanhaalde)
- een iets oudere versie van TouchFlo3D
(bron: pdashop.be )
niet officiele punten:
- touchscreen was iets minder gevoelig/prettig dan TD2 (op basis van reviews, geen eigen ervaring)
Ik ben ook van plan de TD2 te nemen (ook al omdat ik de HD te duur vind en de TD2 juist goed is van prijs), De resolutie van de HD is dezelfde als die van de TD2 dus daar kan het al niet aan liggen, maar natuurlijk is het afgebeeld op een iets kleiner scherm
De vergelijking is natuurlijk hierop mooi te zien:
[afbeelding]
Touch HD, Touch Diamond2, Touch Diamond, Touch Pro
(zoals eerder al gezegd)
Merk je wel met foto's laden hoor. De 1ne is een Class 2 kaart, de andere Class 6 kaart.CLB schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:39:
[...]
Neehoor, dat merk je niet(misschien alleen met overgooien van data) maar in het gebruik niet!
[ Voor 18% gewijzigd door Bart0n op 18-04-2009 18:24 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Crusader op 18-04-2009 18:39 ]
Anoniem: 102013
Anoniem: 298734
Het viel me op dat hij dat niet deed. Het leek wel te werken in enkele filmpjes die ik al eerder had gezien op Youtube...Crusader schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:38:
Heeft iemand schermrotatie al aan de praat gekregen, dus een TF3D in landscape en een Opera die meekantelt met het draaien van het toestel?
Dacht dat dat out-of-the-box gewoon zou moeten werken...
Ahaa okee, dind't knew that! (Wanneer schrijf je zoveel data weg eigenlijk? Foto'tje niet.. Filmpje misschien?)Bart0n schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:35:
touch diamond "1" kan al 9mb/s schrijven.
Class 6 is 6 mb/s. Lijkt me niet dat de diamond 2 langzamer wegschrijft
Blijkt wat consternatie over te zijn, omdat het 'op YouTube wel zo was'.Crusader schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:38:
Heeft iemand schermrotatie al aan de praat gekregen, dus een TF3D in landscape en een Opera die meekantelt met het draaien van het toestel? Dacht dat dat out-of-the-box gewoon zou moeten werken...
Werkt gewoon via ExtUSB, dus moet gewoon compatible zijn met de Touch Diamond2!Anoniem: 102013 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:39:
heeft iemand de HTC RC E100 gebruikt icm met de diamond2?
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 18-04-2009 18:59 ]
Schrijven inderdaad met filmpjes. Maar ik denk dat bijv. TomTom ook wat leessnelheid vraagt, hij moet telkens nieuwe stukjes map laden van je sd kaartje.CLB schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:58:
[...]
Ahaa okee, dind't knew that! (Wanneer schrijf je zoveel data weg eigenlijk? Foto'tje niet.. Filmpje misschien?)
[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 18-04-2009 20:02 ]
Inderdaad, vandaag een testrit gemaakt. Iedere keer "ga na...." en verder niets. De uiteindelijke zin "sla nu linksaf" werkt gelukkig wel! Dat is tenminste nog iets...Overigens doen de zelf ingelezen flitspalen het ook prima. Mooi navigatiepakket...ik had nog niet eerder met v7 gewerkt, slechts met v6.Crusader schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:26:
Even terugkomend op het TomTom probleem waarbij zinnen worden afgekapt of slechts één woord wordt gesproken, we zijn niet de enige. Op xda wordt hetzelfde beschreven, echter zonder oplossing.
TomTom (in elk geval versie 7.9) i.c.m. de Diamond2 levert dus problemen op met het uitspreken van de instructies. Misschien handig voor in de startpost als FAQ?
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 18-04-2009 19:40 ]
dafmay schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:36:
[...]
Inderdaad, vandaag een testrit gemaakt. Iedere keer "ga na...." en verder niets. De uiteindelijke zin "sla nu linksaf" werkt gelukkig wel! Dat is tenminste nog iets...Overigens doen de zelf ingelezen flitspalen het ook prima. Mooi navigatiepakket...ik had nog niet eerder met v7 gewerkt, slechts met v6.
Erg jammer dat er blijkbaar (nog) geen oplossing voor is.
Edt : oh en gps werkt zeer goed op de TD2Binnen no-time een fix en verbinding blijft 100%.
[Off-topic] thanks...ik ga 'm eens testen.Crusader schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:04:
[...]
offtopic:
Hevig offtopic, sorry daarvoor maar ik wil het je toch even melden: als je de kans hebt, probeer dan zeker eens iGo 8. Ziet er veel beter uit, spreekt de straatnamen uit (Text-To-Speech) en instrueert efficiënter. Dus niet zoals met TomTom "verderop linksaf" waardoor je geneigd bent de eerste linksaf te slaan terwijl ie linksaf na 800 meter bedoelt, maar bijvoorbeeld "bereid u voor op links". Ik vind persoonlijk iGo 8 stukken beter, als ie z'n fix maar blijft houden.
in dit filmpje spreken ze wel over een magnetische stylus en 'when you pull the stylus out, it does turn the device on'CLB schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:52:
Het is echter géén magnetische ’sucking stylus’ zoals de eerdere Touches Diamond, Pro en HD hebben.
Er is dus ook geen stylus sensor welke een actie uitvoert bij het uittrekken/terugstoppen van de stylus.
In de review van Tweakers is het juist wel weer een magnetische stylus..
Ook werd er eerder gezegd dat er tijdens een gesprek, een notitie kan worden genoteerd als de stylus uit het toestel wordt getrokken.. Kan iemand die de Touch Diamond2 al heeft, dit even voor ons testen? Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 18-04-2009 21:01 ]
Het is geen magnetische stylus, je drukt hem er in en hij klemt vast waarbij je een klikje voelt wanneer hij vast zit. Echter zit er wel een sensor in, zodra je de stylus uit het apparaat haalt gaat deze aan. Nee, er zit geen pouch, hoesje of case of hoe je het wil noemen bij. Ook geen 8GB kaartje zoals in sommige reviews staat, wat ik overigens jammer vind. Voor HTC betreft dat enkele euro qua inkoop, dat had op de prijs niet veel uitgemaakt. Jammer maar helaas.FRD schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:32:
[...]
in dit filmpje spreken ze wel over een magnetische stylus en 'when you pull the stylus out, it does turn the device on'
en geen leather case in de officiele release..
re-unboxing met een officiele doos:
http://mobilitysite.com/2...iamond2-unboxing-video-2/
It takes one to know one...
[ Voor 33% gewijzigd door dafmay op 18-04-2009 23:59 ]
Ik had toevallig al wat zitten zoeken... de adapt houder is voor sommige toestellen iig wat gammel volgens wat pdashop reviews... De anders moet je zelf nog een stekker in de foon frutten voor ie stroom krijgt, ook niet handig...Pedr0 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:21:
Ik twijfel tussen deze twee adapters/houders....iemand hier ervaring mee?
http://www.pdashop.nl/pro...r-htc-touch-diamond2.html
http://www.pdashop.nl/pro...universal-car-holder.html (hier heeft iemand zeker ervaring mee denk ik?)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen sleeve op die fotoPedr0 schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:51:
Op deze foto zie je die "sleeve"
http://www.4winmobile.com/tg/Diamond2/DSCF1120-large.jpg
Iemand die weet waar je deze kan kopen? Ik zoek namelijk zo'n sleeve en niet een (echt) tasje/pouch.....
Vrijdag even met die van een vriend van me gespeeld, en die doet dat wel (iig in Opera). Je moet ergens bij instellingen eerst de bijbehorende sensor calibreren, daarna werkt het volgensmij gewoon.Crusader schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:38:
Heeft iemand schermrotatie al aan de praat gekregen, dus een TF3D in landscape en een Opera die meekantelt met het draaien van het toestel?
Dacht dat dat out-of-the-box gewoon zou moeten werken...
Bij opera en sms/email en album enzo doet hij het wel, maar wanneer het startscherm er is dan doet hij het niet meer.Het is dat wat we bedoelenColdSTone schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:05:
[...]
Vrijdag even met die van een vriend van me gespeeld, en die doet dat wel (iig in Opera). Je moet ergens bij instellingen eerst de bijbehorende sensor calibreren, daarna werkt het volgensmij gewoon.
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 19-04-2009 13:31 ]
Anoniem: 52473
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 52473 op 19-04-2009 20:36 ]
Was al bekend...
Misschien per land andere accesoires bijgeleverd? Is dat wel eens eerder bij HTC voorgekomen?re-unboxing met een officiele doos:
http://mobilitysite.com/2...iamond2-unboxing-video-2/
Is een leuke! Komt in het 'Review'gedeelte!FRD schreef op zondag 19 april 2009 @ 10:59:
mss nog een goede link voor in de TS is deze:
http://www.4winmobile.com...uch-diamond-2-living.html
Het wordt dagelijks aangevuld met de bevindingen van die dag over de TD2 (en mooie afbeeldingen), eveneens met een globale score
Denk 't niet aangezien dat dan wel vooraf ingebakken zou zijn in de ROM, maar dat is mijn opinie...Anoniem: 52473 schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:52:
Ben benieuwd of TomTom iets gaat maken voor de TD2.
Verder een prima vervanger voor mijn HTC Cruise.
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 19-04-2009 17:51 ]
Zelfs daar doet ie het bij mij niet, heb al eens gecalibreerd, maar werkt dus nog niet. Ik ga wel effe wat klooien.Anoniem: 298734 schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:07:
[...]
Bij opera en sms/email en album enzo doet hij het wel, maar wanneer het startscherm er is dan doet hij het niet meer.Het is dat wat we bedoelen
[ Voor 15% gewijzigd door Crusader op 19-04-2009 14:19 ]
Ik heb nu ook (nog) een Touch Cruise, wil je voor mij de verschillen in ervaring posten?Anoniem: 52473 schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:52:
[...]
Verder een prima vervanger voor mijn HTC Cruise.
Hoi!
It takes one to know one...
Anoniem: 186920
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 186920 op 19-04-2009 18:54 ]
Beveiliging op mac adres misschien? Betekent dat je op de router het mac adres van de wlan adapter vd TD2 moet opgeven als bevoegd voor connectie. Op de TD2 ga je naar Instelingen, linksonder...Meer...tabblad Verbindingen...Wifi...Wifi inschakelen...Geavanceerd...tabblad Geavanceerd...MAC...dit adres op je router toevoegen.Anoniem: 186920 schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:48:
Het lukt me op de een of andere manier niet om via Wifi een connectie te maken met het internet. Ik heb hier Wanadoo internet, en als ik via het Wifi menu het selecteer en daar de Webkey invul van Wanadoo dan kan hij niet verbinden. Iemand enig idee wat ik fout doe.
Wat is dat nou voor vraag? Probeer het en je weet hetAnoniem: 299404 schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:07:
Ik heb de TD2 en ik heb nog een cd liggen van Route66, zou die er op kunnen ?
Als je een livebox hebt ,moet je daar ook een( register geloof ik) knop indrukken om te connecten.Anoniem: 186920 schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:48:
Het lukt me op de een of andere manier niet om via Wifi een connectie te maken met het internet. Ik heb hier Wanadoo internet, en als ik via het Wifi menu het selecteer en daar de Webkey invul van Wanadoo dan kan hij niet verbinden. Iemand enig idee wat ik fout doe.
Ik krijg het nu ook niet meer voor elkaar om de key aan te passen omdat hij nu gewoon steeds blijft proberen te verbinden met het netwerk wat dus niet lukt. Kan er in de gebruiksaanwijzing ook niet veel wijzer uit worden.
Gebruik hoofdletters voor de key, mocht dat niet lukken gebruik dan kleine letters. Let ook op dat je geen MAC-lijst gebruikt, of anders moet je m toevoegen...Anoniem: 186920 schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:48:
Ik krijg het nu ook niet meer voor elkaar om de key aan te passen omdat hij nu gewoon steeds blijft proberen te verbinden met het netwerk wat dus niet lukt. Kan er in de gebruiksaanwijzing ook niet veel wijzer uit worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Matis op 19-04-2009 19:30 ]
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 19-04-2009 20:51 ]
Anoniem: 299417
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 299417 op 19-04-2009 20:47 ]
Anoniem: 226158
Anoniem: 52473
Laatste tab van de touchflo > linksonder meer > tab persoonlijk > geluiden en meldingen > tab meldingen > gebeurt.: Berichten: nieuwe tekstber. > vinkje aanzetten bij trillen.Anoniem: 226158 schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:34:
Kan iemand me hier mee helpen?
Ja, dat komt omdat je m op belen hebt staan en niet op bellen en trillen... dit moet je aanzetten!!!Anoniem: 226158 schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:34:
Hallo,
Ik heb nu 2 dagen de TD2. Nu valt mij op dat als ik mn gsm op stil of trillen heb en dan een smsje krijg, hij niet trilt.
Ik heb de handleiding al door gelezen, maar kan er niet acher komen hoe ik dit zegmaar 'aan' zet.
Kan iemand me hier mee helpen?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dat is een puur persoonlijke keuze. Maar in [ABO] HTC Touch Diamond2 levertijden en abonnementen topic kun je wel het een en ander aan informatie vinden om tot die keuze te komen.Nickrsd schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:12:
dan ga ik deze week de NL versie online bestelle, alleen waar?
Als ik het goed voor heb kan je in de UK versie wel kiezen voor Nederlands als invoertaal, maar kan je de user interface inderdaad niet naar NL zetten, daarvoor is een andere ROM nodig.Fire69 schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:01:
Dat is inderdaad het enige verschil.
De taal kan je namelijk niet zomaar instellen, daarvoor zal je een andere ROM moeten erop zetten.
Wat is nou het nut van het opschonen van het geheugen? Ding heeft genoeg geheugen en wordt echt niet trager als ie op bijvoorbeeld 90% staat. Ik vind het persoonlijk onzin.dafmay schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:41:
Ik las hier ergens over de app Memmaid. Zojuist v2.30 geinstalleerd en het werkt perfect. Je kunt ook als je wilt Memmaid QuickClean programmeren onder "Knop1" (Instellingen > Meer > Persoonlijk > Knoppen). Dan kun je door de beltoets (knop1) ingedrukt te houden, het RAM-geheugen opschonen...erg handig!
Ik moet toegeven dat je daar wel een beetje gelijk in hebt. Maar het kan handig zijn als je veel apps hebt gebruikt en er steeds wat RAM blijft "hangen", en daardoor het RAM aan de lage kant is. Je kunt dan een probleem krijgen bij apps die veel geheugen pakken, zoals navigatie. Bijvoorbeeld die starten dan niet meer op en je zult de telefoon moeten resetten. Dat kan dan veel makkelijker met deze app.Crusader schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:32:
[...]
Wat is nou het nut van het opschonen van het geheugen? Ding heeft genoeg geheugen en wordt echt niet trager als ie op bijvoorbeeld 90% staat. Ik vind het persoonlijk onzin.
[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 19-04-2009 21:35 ]
XXXVI
Thanks! Het lijkt wel alsof je geluk moet hebben met je batterijephymerous schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:00:
Past prima in de zak, McGuider werkt als een trein, met wifi en bluetooth ingeschakeld, veel smsen en uur bellen al 2 dagen zonder op te laden. Een streepje over
Bij mij draait TT7 uitstekend. Installatie verliep soepel zonder issues. Zeer snelle fix, zelfs binnenshuis. Met de gps ontvanger van de TD2 zit het dus wel goed. Het enige minpuntje aan TT7 icm de TD2 is verderop in dit forum te vinden....navigatiestem wordt vroegtijdig afgebroken bij de melding "Ga na 300m..."...dit wordt "Ga na...". Maar ik kan daar mee leven. Alle overige aanwijzingen gaan goed. Flitspalen ingelezen en ook deze werken prima.Anoniem: 60111 schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:04:
[...]
Thanks! Het lijkt wel alsof je geluk moet hebben met je batterij
Dit neemt in principe mijn twijfels wel weg, behalve dat ik McGuider eigenlijk niet ken, alleen van naam. Ben een beetje een TomTom fan...
[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 19-04-2009 22:18 ]
Nice, ga ik onthouden!dafmay schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:41:
Ik las hier ergens over de app Memmaid. Zojuist v2.30 geinstalleerd en het werkt perfect. Je kunt ook als je wilt Memmaid QuickClean programmeren onder "Knop1" (Instellingen > Meer > Persoonlijk > Knoppen). Dan kun je door de beltoets (knop1) ingedrukt te houden, het RAM-geheugen opschonen...erg handig!
Dit klopt wel en niet.. Standaard out-of-the-box zal een UK toestel geen NL ondersteunen qua invoertaal.Anoniem: 60111 schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:26:
Als ik het goed voor heb kan je in de UK versie wel kiezen voor Nederlands als invoertaal,
maar kan je de user interface inderdaad niet naar NL zetten, daarvoor is een andere ROM nodig.
Klopt dit?
Ben je een skater of een skinnyjeansdragerAnoniem: 60111 schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:46:
maar ik heb nog niet echt harde uitspraken gezien over hoe handig/onhandig hij in je zak past.
Neem aan dat dat wel opgelost wordt, zij het door TomTom zelf, zei het door Tweakers / XDA'ers!dafmay schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:12:
Het enige minpuntje aan TT7 icm de TD2 is verderop in dit forum te vinden....
navigatiestem wordt vroegtijdig afgebroken bij de melding "Ga na 300m..."...dit wordt "Ga na...".
Ik heb v7.910. Er schijnt een nieuwere versie v7.915 te zijn, misschien dat de issue daar is opgelost?CLB schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:22:
[...]
Neem aan dat dat wel opgelost wordt, zij het door TomTom zelf, zei het door Tweakers / XDA'ers!
McGuider is echt crap... ik heb echt alle software getest en vond iGo 8, McGuider en Navigon allemaal stuk voor stuk traag en onbetrouwbaar qua routes.Anoniem: 60111 schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:04:
[...]
Thanks! Het lijkt wel alsof je geluk moet hebben met je batterij
Dit neemt in principe mijn twijfels wel weg, behalve dat ik McGuider eigenlijk niet ken, alleen van naam. Ben een beetje een TomTom fan...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 164260
Niet, TomTom 7 wordt momenteel alleen voor geïnstalleerd.Anoniem: 164260 schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:39:
- waar vind je tomtom7 betalend voor pda/smartphone?
thanks
Indeed. En daar kan iedereen lezen dat routeberekening van McGuider soms verre van optimaal is...eind off topic.
Anoniem: 134417
[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 19-04-2009 23:39 ]
Anoniem: 299417
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq