Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Snippertje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:32:
[...]

Sorry, ik zoch niet op regiovrij ;) Zal beter zoeken :$

Canada valt volgens mij ook onder de VS. Jammer, maar helaas.
Je bent zeker in de war met de sony playstation3 en playstation portable? (ik zie dat je een psn hebt)
Hier zijn namelijk alle games regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Faust schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:35:
[...]

Je bent zeker in de war met de sony playstation3 en playstation portable? (ik zie dat je een psn hebt)
Hier zijn namelijk alle games regiovrij.
Ja met de PS3 koop ik alles gewoon daar :) Maar las dat met de X-Box dat niet overal kan. Werken punten verder wel? Lijkt me dat dat geen problemen moet opleveren toch :)?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Snippertje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:50:
[...]

Ja met de PS3 koop ik alles gewoon daar :) Maar las dat met de X-Box dat niet overal kan. Werken punten verder wel? Lijkt me dat dat geen problemen moet opleveren toch :)?
punten werken gewoon. Het probleem is volgens mij dat sommige spellen (army of two?) ondanks geen regio lock wel eigen online regios hebben. Je kan zo een spel dan niet met je NL vrienden spelen (als ze hun games hier gekocht hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyaz21
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 23:34
Oi allemaal, ben sinds kort ook een trotse bezitter van een iksboks elite. Puur gekocht voor FiFa09 :P!

Ik heb de startpost ook al effe snel doorgenomen en vind het uiterst informatief.

BTW, kenne jullie games die ik kan spelen/had moeten spelen.
Zellef heb ik GTAIV, FIFA09, STREETFIGHTERV en RES5. GOW2 heb ik al gespeeld :D, was vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Snippertje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:50:
[...]

Punten zijn altijd regio gebonden. Membership (gold) cards zijn over de hele wereld geldig. Let op: een site als gamehubs.com verkoopt puntenkaarten specifiek voor europa (met enorme korting vaak) en dan heb je ze ook nog binnen 24 uur in huis.

Op play-asia.com kan je altijd heel goed per product zien welke versies wel/niet PAL compatible zijn. Die verkopen meestal de US en Asia versie dus kan je goed het verschil zien. Op de 360 kan je dus soms wel, soms niet spellen kopen uit andere regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

beyaz21 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:55:
Oi allemaal, ben sinds kort ook een trotse bezitter van een iksboks elite. Puur gekocht voor FiFa09 :P!

Ik heb de startpost ook al effe snel doorgenomen en vind het uiterst informatief.

Zellef heb ik GTAIV, FIFA09, STREETFIGHTERV en RES5. GOW2 heb ik al gespeeld :D, was vet!
cool

edit: @onder, ik heb sinds een paar weken ook PGR4. Ligt het aan mij of is dat multiplayer echt gruwelijk achterlijk geregeld? Dan moet ik eerst sign out doen, dan 2 profielen sign in'en, en dan kan ik niet online, maar alleen split screen. Single player is dan ook niet meer mogelijk voordat ik het 2e profiel weer helemaal heb uitgezet.
Echt gruwelijk omslachtig en moeilijk geregeld allemaal |:(.

[ Voor 30% gewijzigd door KoffieNT op 26-05-2009 16:33 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

TroonStaal schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:55:
Weet er iemand misschien nog een leuke arcade racer/crasher die je splitscreen kan spelen? Ik zat te denken aan Burnout of Flatout, maar die zijn beiden niet splitscreen te spelen, alleen via internet of pass-the-controller. Heb wel gekeken naar Forza en PGR maar dat is weer zo "realistisch". Ik wil mijn bankgenoten lekker in de vangrail kunnen beuken :+
pgr3 of 4:
Is echt een arcade racer, splitscreen (erm 3 zeker weten, 4 twijfel ik over) maar wel met enigsinds een gevoel dat je moet sturen en remmen ipv alleen gas geven.
Ik vind zelf 3 net wat leuker dan 4, maar 4 zal wellicht online iets meer gespeeld worden (is natuurlijk ook al vrij oud tegenwoordig).

Het vangrail inbeuken gaat iig prima (met beide games ;) ) kan ik uit eigen ervaring vertellen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
beyaz21 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:55:

Een cursus ABN Nederlands schrijven heb je kennelijk niet gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
wimpie007 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:38:
[...]

Inderdaad, we schrijven hier keurig: Straatvechter 4, Tandwielen van oorlog 2, Grootste Autodiefstal 4, Zetelend kwaad 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Snippertje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:17:
[...]

Ik wil graag forza kopen hier: http://www.videogamesplus...nfo.php?products_id=11699. Maar die moet dan gewoon werken?
Waarom gewoon niet voor 25 euro hier bij de Bart Smit of e-plaza halen. Dan heb je een stuk sneller en dat doet ie het gegarandeerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben hier gewoon een lage tolerantie voor iksboks, kenne en oi allemaal.
Edit en al helemaal voor het woord euri :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

SeamusXanthus schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:54:
[...]

Inderdaad, we schrijven hier keurig: Straatvechter 4, Tandwielen van oorlog 2, Grootste Autodiefstal 4, Zetelend kwaad 5.
Grand Theft Auto is gewoon een technische (politie) term voor auto diefstal dus Grootste kun je weg laten.
Grootste zou sowieso een verkeerde vertaling zijn.
Auto ontvreemding zou ook acceptabel zijn.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34

Vrijdag

De Zwarte

Sagat schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:18:
[...]

pgr3 of 4:
Is echt een arcade racer, splitscreen (erm 3 zeker weten, 4 twijfel ik over) maar wel met enigsinds een gevoel dat je moet sturen en remmen ipv alleen gas geven.
Ik vind zelf 3 net wat leuker dan 4, maar 4 zal wellicht online iets meer gespeeld worden (is natuurlijk ook al vrij oud tegenwoordig).

Het vangrail inbeuken gaat iig prima (met beide games ;) ) kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Ik ga van de week dan eens kijken voor PGR3, die is nu dacht ik ook een classic titel geworden. Online vind ik niet zo belangrijk, voornamelijk dat als ik wat mensen langs heb dat we elkaar van de baan kunnen drukken :+
[...]

Ik heb zoiets nog niet op Marketplace gezien :P

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 26-05-2009 17:42 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://kopen.marktplaats....en-en-cursussen/c228.html
alsjeblieft :P
tandwielen des oorlogs? Zou dat kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

Denk eerder Raderen des Oorlog.
Misschien wat Belgische hulp invragen. Die hebben altijd wel een goede Nederlandse vertaling.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Chiii schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:08:
Arcade Lips pakket ofzo is bij de MediaMarkt in Rdam maar 149 euro :p
Bij de intertoys 162 euro (179 - 10%). Ik zag alleen in de winkel dat dit geen Jasper is maar een Falcon (productie datum juli 2008 en een losse memory card), geldt dat voor alle Arcade Lips paketten?

Wel vreemd dat er nog steeds xboxen die bijna een jaar geleden zijn gemaakt in de winkels liggen, en dit was een nieuwe zending.

En zou http://www.intertoys.nl/e...60658/Product/View/558956 een jasper zijn of ook een falcon?

[ Voor 12% gewijzigd door Schweino op 26-05-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Schweino schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:11:
[...]
Wel vreemd dat er nog steeds xboxen die bijna een jaar geleden zijn gemaakt in de winkels liggen, en dit was een nieuwe zending.
2 woorden: channel stuffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:38:
[...]

2 woorden: channel stuffing.
?Afbeeldingslocatie: http://www.littleshamrocks.com/image-files/roast_turkey.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik zat meer aan iets NSFW te denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik kom er net achter dat de X-Box 360 geen standaard optische aansluiting heeft. Is dit met de huidige nog steeds zo? De enige manier om dan 5.1 geluid te krijgen is zeker via: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24868 zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:49

BM

Moderator Spielerij
Snippertje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:54:
Ik kom er net achter dat de X-Box 360 geen standaard optische aansluiting heeft. Is dit met de huidige nog steeds zo? De enige manier om dan 5.1 geluid te krijgen is zeker via: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24868 zoiets?
Heeft niet zo'n beetje elke kabel een optical out op de connector zitten die je in je xbox stopt?

Edit: zo'n aansluiting als die jij linkt, maar dan direct aan de xbox connector dus

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 26-05-2009 19:04 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

BM schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:03:
[...]

Heeft niet zo'n beetje elke kabel een optical out op de connector zitten die je in je xbox stopt?

Edit: zo'n aansluiting als die jij linkt, maar dan direct aan de xbox connector dus
Nouja, ik steek er een HDMI kabel in en die heeft dat niet iig.

Dit staat er in de OP: Alle kabels behalve de Advanced SCART bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en alle kabels behalve de Composite van de Core hebben een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid. De optische aansluiting zit op de connector aan de kant van de X360, met een reguliere TOSLink plug onder een klepje.

Betekent dat dat de bijgeleverde kabel bij de pro gewoon een toslink uitgang heeft?

[ Voor 36% gewijzigd door Snippertje op 26-05-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Tandwielen zijn cog's en geen gears.
Het zou in dit geval "versnellingen des oorlogs" moeten zijn.

Maar ik denk dat je in dit geval de vertaling van "Gear" meer moet zoeken in "uitrusting" of "pak".

Zoals men ook de uitdrukking kent "to gear up", je uitrusting aantrekken.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik heb vandaag op neckermann.com een 120 gig HD gekocht voor 80 euri. Beetje raar was dat die zelfde HD met daarbij een engelse beschrijving ook op de site staat voor 130 euri. Vraag me dus af of het niet een foutje is. Bij die van 80 euri staat actie, maar dan nog........in vergelijking met andere sites behoorlijk goedkoop.

Iemand ervaring hiermee?

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zit er bij een Elite ook een transfer cable om je savegames over te zetten etc?
pateen75 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:34:
Ik heb vandaag op neckermann.com een 120 gig HD gekocht voor 80 euri. Beetje raar was dat die zelfde HD met daarbij een engelse beschrijving ook op de site staat voor 130 euri. Vraag me dus af of het niet een foutje is. Bij die van 80 euri staat actie, maar dan nog........in vergelijking met andere sites behoorlijk goedkoop.

Iemand ervaring hiermee?
Die heb ik vorige week toevallig ook besteld. Maar ook alweer geannuleerd want ik denk niet dat ze kunnen leveren, zeker niet voor die prijs. Die prijs was een actieprijs. Bij die van 80 staat dat hij direct leverbaar is, maar bij die andere van 130 staat 'wordt nageleverd' o.i.d

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 26-05-2009 19:38 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

yzf1kr schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:16:
[...]

Tandwielen zijn cog's en geen gears.
Het zou in dit geval "versnellingen des oorlogs" moeten zijn.

Maar ik denk dat je in dit geval de vertaling van "Gear" meer moet zoeken in "uitrusting" of "pak".

Zoals men ook de uitdrukking kent "to gear up", je uitrusting aantrekken.
Eh nee, een gear is een tandwiel. Een cog is een tand op zo'n tandwiel.
A gear is a component within a transmission device that transmits rotational force to another gear or device. A gear is different from a pulley in that a gear is a round wheel that has linkages ("teeth" or "cogs") that mesh with other gear teeth, allowing force to be fully transferred without slippage. Depending on their construction and arrangement, geared devices can transmit forces at different speeds, torques, or in a different direction, from the power source.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gears kan je wel letterlijk vertalen, maar waar het denk ik op neer komt is dat het als het letterlijk vertaald wordt, dat het de hele mening onderuit haalt.

Het zou zoiets zijn als "Radaren van de Oorlogsmachine", of kortweg "Oorlogsmachines". Dat is wat ik ervan zou maken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe weekaanbieding van play-asia:

Wheelman 17.96 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Weet niet of er zo'n transfer kabeltje bij de elite zit. Staat volgens mij niet bij de productomschrijving. Bij neckermann staat idd direct leverbaar bij die 80 euri versie HD en bij die versie van 130 euri staat 'geleverd door fabrikant'. Ik zie het wel, wacht het even een weekje af, heb geen haast. Kan 'm altijd nog annuleren of als blijkt dat ze de 60 gig versie bedoelen terugsturen. Maar dan zal ik wel alsnog levering eisen van wat ik besteld heb. Heb voor de zekerheid maar een schermprintje van het geheel gemaakt.
Afwachten dus maar. ;)

By the way.......ook nog even vandaag call of duty 4 wezen kopen bij de intertoys. In de aanbieding voor 30 euro en met 15% kortingsbon uit de folder voor 26 euro. Wel handig was dat ze 'm nog niets eens in de winkel hadden, maar mocht 'm toch voor die prijs bestellen, maar levertijd onbekend. Aangezien ik ook hier geen haast mee heb (loop dus hopeloos achter met games) maakt dat wachten met niet zoveel uit. :P

[ Voor 35% gewijzigd door pateen75 op 26-05-2009 21:17 ]

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

pateen75 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:34:

Iemand ervaring hiermee?
Ik heb dezelfde schijf in maart besteld bij neckermann voor 71,99 en de status staat nog steeds op 'wordt nageleverd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Schweino schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:11:
[...]

Bij de intertoys 162 euro (179 - 10%). Ik zag alleen in de winkel dat dit geen Jasper is maar een Falcon (productie datum juli 2008 en een losse memory card), geldt dat voor alle Arcade Lips paketten?

En zou http://www.intertoys.nl/e...60658/Product/View/558956 een jasper zijn of ook een falcon?
Zojuist eens wat nagezocht hoe nu een Jasper te herkennen en weer eens nagelezen hoe het nu zit met de ampèrages. Nu las ik op een ander forum dat er ook Falcons in omloop zijn waarop staat vermeld dat ze 16,5 Ampère zijn in plaats van 14,2A. Ik dacht "lijkt me sterk" en ging op mijn Falcon uit december 2007 kijken en daar staat ook 16,5A op..... Erg vreemd, heeft iemand van jullie dat al eens eerder gezien? Dat betekent dus dat er 2 falcon revisies zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe lang duurt het als je zo'n data transfer kabel bij Microsoft regelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:40
Schweino schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:10:
[...]

Zojuist eens wat nagezocht hoe nu een Jasper te herkennen en weer eens nagelezen hoe het nu zit met de ampèrages. Nu las ik op een ander forum dat er ook Falcons in omloop zijn waarop staat vermeld dat ze 16,5 Ampère zijn in plaats van 14,2A. Ik dacht "lijkt me sterk" en ging op mijn Falcon uit december 2007 kijken en daar staat ook 16,5A op..... Erg vreemd, heeft iemand van jullie dat al eens eerder gezien? Dat betekent dus dat er 2 falcon revisies zijn?
Een Jasper heeft toch sowieso HDMI? Daar kun je hem dan toch aan herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon heeft ook sowieso HDMI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gunner schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:27:
Ik had hem binnen een week binnen.

:w

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Gunner schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:38:
Zit er bij een Elite ook een transfer cable om je savegames over te zetten etc?
Nee, die zit er niet bij maar die kan je gratis aanvragen via een formulier dat je van de xbox website kan downloaden.
Gunner schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:27:
Bij mij duurde het 1 week.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
En een Zephyr ook (en die is nog ouder dan een Falcon).

Ik heb nog wat gegoogled en las dat de sticker op de xbox niet zoveel zegt. Zo zijn er bij de eerste Falcons (de mijne dus) 16,5A stickers op geplakt terwijl 'ie in werkelijkheid 14,2A is (er is ook een 175 Watt, 14,2A voeding bijgeleverd). Bij de Jaspers schijnt hetzelfde aan de hand te zijn, sommigen hebben een 14,2A sticker of zelfs een 175 Watt voeding bijgeleverd. De enige zekerheid die je hebt schijnt de voedingsaansluiting op de xbox te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b226/chorizo1/Xbox360_Model_Guide-2.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Schweino op 26-05-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sekeroglan schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:48:
[...]

Ik had hem binnen een week binnen.

Kan je ook MS bellen voor zo'n kabel als je nog geen Elite hebt?

En heb ik het goed teruggelezen dat je als je 5.1 geluid wilt hebben op je Elite je twee kabels moet aansluiten (de HDMI en AV kabel en het kapje moet modificeren?)

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 27-05-2009 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Borgoth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:00:
[...]
Dat wil dus niet zeggen dat overal regio lock op zit. Ik ben zelf nog geen spellen tegen gekomen die regio lock hebben.
Ik wel, nagenoeg alle Jap-only games zijn regio locked, ook al komen ze hier nooit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
lol!
Er zijn dus al 5 hardware revisies geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Schweino schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:57:
[...]

En een Zephyr ook (en die is nog ouder dan een Falcon).

Ik heb nog wat gegoogled en las dat de sticker op de xbox niet zoveel zegt. Zo zijn er bij de eerste Falcons (de mijne dus) 16,5A stickers op geplakt terwijl 'ie in werkelijkheid 14,2A is (er is ook een 175 Watt, 14,2A voeding bijgeleverd). Bij de Jaspers schijnt hetzelfde aan de hand te zijn, sommigen hebben een 14,2A sticker of zelfs een 175 Watt voeding bijgeleverd. De enige zekerheid die je hebt schijnt de voedingsaansluiting op de xbox te zijn.

[afbeelding]
Lijkt me sterk. Ik heb een 360 met bouwdatum september 2008 en die zou volgens jouw plaatje een zephyr zijn. Als dat zo is dan zijn die revisies echt random doorelkaar in elkaar gezet, wat me onmogelijk lijkt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig topic, complimenten. Zit zelf te denken om een XBox360 te kopen, nu ben ik vooral geinteresseerd in Virtua Tennis 3 op het moment. Binnenkort komt deze uit, val het te verwachten dat deze in een "pack" aanbieding komt (console +spel+nog iets)? En worden deze packs vaak veranderd want de huidige aanbiedingen/combinaties vind ik peroonlijk wat minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:51:
Handig topic, complimenten. Zit zelf te denken om een XBox360 te kopen, nu ben ik vooral geinteresseerd in Virtua Tennis 3 op het moment. Binnenkort komt deze uit, val het te verwachten dat deze in een "pack" aanbieding komt (console +spel+nog iets)? En worden deze packs vaak veranderd want de huidige aanbiedingen/combinaties vind ik peroonlijk wat minder interessant.
Lijkt mij niet, het is geen AAA game i.t.t. Resident Evil en Halo Wars die nu wel een eigen pak hebben. Aan de andere kant was dat met Trivia Pursuit en Lego ook niet het geval :).

Maar ondanks dat lijk het mij onwaarschijnlijk, er zijn nu namelijk zat paks voor een sterke prijs. Neem nu deze aanbieding bij Bart Smit en E-plaza. http://www.eplaza.com/sho...59f%26fh_refview%3Dsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:51:
Aangezien er ook oude xboxen verkocht worden (getuige het lips pack met de xbox van vorig jaar erin), lijkt het me handig om te kijken naar welke xbox in het pakket zit?
Ik ga ervan uit dat de nieuwe hardware revisies minder vaak fouten bevatten dan de oude, correct?
In de regel is nieuwste=beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Faust schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:47:
[...]

lol!
Jup, net als de PS3.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Faust schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:47:
[...]

lol!
Waarom vind je dat vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ligt Live er uit? Ik kan niet meer inloggen, niet met mijn Xbox en ook niet via de site. Of ben ik gebanned ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Exorcist schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:15:
[...]

Waarom vind je dat vreemd?
Een goede vriend had van het weekend de rrod op zijn xbox (resident evil 5 editie). Ik dacht dat er dan na 5 revisies wel een 'degelijk' model zou zijn uitgevonden. Tenzij de rode xbox een van de lancering is uiteraard.
TroonStaal schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:59:
Ligt Live er uit? Ik kan niet meer inloggen, niet met mijn Xbox en ook niet via de site. Of ben ik gebanned ofzo?
Als je gebanned was dan had je de volgende melding gekregen
Afbeeldingslocatie: http://www.slipperybrick.com/wp-content/uploads/2007/05/modified-xbox-banned.jpg
mogelijk ligt live er gewoon uit :)

[ Voor 36% gewijzigd door Faust op 27-05-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
TroonStaal schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:59:
Ik heb hetzelfde hoor, en ook ik ben niet gebanned! volgens mij zijn ze met een schoonmaak bezig ofzo

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Faust schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:02:
[...]

Als je gebanned was dan had je de volgende melding gekregen
[afbeelding]
mogelijk ligt live er gewoon uit :)
Oh gelukkig, dan ligt het er waarschijnlijk gewoon uit. Als ik naar de site ga en inlog krijg ik "page unavailable" te zien. Dan zijn ze vast ergens mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook, zal wel onderhoud zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Xbox Live Status

Er is dus inderdaad iets aan de hand met Xbox Live

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil wellicht ook wel een Xbox360 aanschaffen voor een aantal games zoals Street Fighter IV en wellicht GTA4 alleen een paar dingen houden me tegen. Een vriend van me heeft een PS3 ik speel bij hem in het weekend ook vaak SF4 maar ja als ik nu een Xbox controller gewend heb dan gaat dat door elkaar.

Is het mogelijk om een PS3 controller online te gebruiken voor de Xbox? En dit zal wel een standaard vraag zijn maar waar wat is de prijs van een Xbox360 met een HD tegenwoordig? Er zijn onderhand zoveel versies dat ik het iig niet weet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:25:

Is het mogelijk om een PS3 controller online te gebruiken voor de Xbox?
Er zijn wel dure controllers voor sfiv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hmhm, ik ga geen controller van 150euro kopen omdat niet genoeg tijd heb ik daar alles uit te halen. Ik wil een PS3 controller op de Xbox360 hebben omdat ik in het weekend vaak bij die vriend SF4 speel op de PS3 :), als de maar 40 euro kost koop ik er een PS3 controller bij.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Om een PS3 controller op de 360 aan te sluiten heb je een XCM CrossFire converter nodig, maar die dingen kosten ook al snel $80 of meer.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 00:31
zoals je waarschijnlijk wel verwacht had kan dit dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
bij de mediamarkt zag ik onlangs voor 3 euro een ps2 to 360 converter liggen, je kon oude ps2 controllers hiermee op de 360 gebruiken. Is dat een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kon het niet vinden, maar hoe komt het dat de avatars van mijn vrienden allemaal een ander achtergrondje hebben? De ene heeft een stapel speakers, de volgende weer een soort koelkast oid. Is dat afhankelijk van de spellen die ze spelen, en kan ik mijn eigen achtergrondje ook zien?

Als ik ze via het dashboard bekijk, that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
EfBe schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:06:
[...]

Lijkt me sterk. Ik heb een 360 met bouwdatum september 2008 en die zou volgens jouw plaatje een zephyr zijn. Als dat zo is dan zijn die revisies echt random doorelkaar in elkaar gezet, wat me onmogelijk lijkt.
Een Zephyr is een gereviseerde Xenon (90nm gpu + cpu) waar ze een HDMI aansluiting op hebben gegooid. Het kan wel degelijk wat je zegt, aangezien ik genoeg fora tegenkom waarbij mensen recent nog een Zephyr in de doos vonden, blijkbaar heeft MicroSoft nog een hoop oude voorraad waar ze vanaf moeten.

zie voor een omschrijving van de modellen http://www.digitalspy.com/forums/showthread.php?t=901401

[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 27-05-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

MrVegeta schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:25:
Ik wil wellicht ook wel een Xbox360 aanschaffen voor een aantal games zoals Street Fighter IV en wellicht GTA4 alleen een paar dingen houden me tegen. Een vriend van me heeft een PS3 ik speel bij hem in het weekend ook vaak SF4 maar ja als ik nu een Xbox controller gewend heb dan gaat dat door elkaar.

Is het mogelijk om een PS3 controller online te gebruiken voor de Xbox? En dit zal wel een standaard vraag zijn maar waar wat is de prijs van een Xbox360 met een HD tegenwoordig? Er zijn onderhand zoveel versies dat ik het iig niet weet.
je wil voor die game zowieso de fightpad van madcatz gebruiken en deze is kwa vorm voor de ps3 en 360 gelijk ;)
linkje: http://streetfighter.gameshark.com/

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kent iemand van jullie Desctructiob Derby 1&2 nog?

Zou daar ooit een nieuwe release van komen?
En is er een vergelijkbare game ergens te vinden?

De derby in Grid was niet echt boeiend imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Myea, typisch dat je die dan niet voor beide consoles kan gebruiken, ik ga natuurlijk niet een madcatz PS3 versie kopen om één keer in de week bij hem daar mee te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
TroonStaal schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:06:
Ik kon het niet vinden, maar hoe komt het dat de avatars van mijn vrienden allemaal een ander achtergrondje hebben? De ene heeft een stapel speakers, de volgende weer een soort koelkast oid. Is dat afhankelijk van de spellen die ze spelen, en kan ik mijn eigen achtergrondje ook zien?

Als ik ze via het dashboard bekijk, that is :)
Dat zit in de premium themes. Als je een andere premium theme selecteert zul je ook weer andere achtergrondjes krijgen. Die worden voor zover ik weet gewoon at random uit de bak selecteerd, want elke keer als je die lijst opnieuw opent heeft dezelfde vriend een ander achtergrondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyaz21
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 23:34
[...]

...en ABN Nederlands is volgens mij dubbel woordgebruik gezien ABN al het woord Nederlands bevat... zelf vermijd ik liever dit soort onzin maar kon het niet laten gezien dit mijn eerste bericht op GOT is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Floris-K schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:40:

Probeer flatout eens :) Althans volgens mij heette die game zo, kun je ook in arena's tegen elkaar rijden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:03
Me examens zijn (bijna) voorbij dus dat betekent veel vrije tijd!! maar heb een probleempje... de spellen die ik nu in bezit heb zijn:

Battlefield Modern Combat, Battlefield Bad Company, Call of Duty 2: Big Red One (XBOX), Call of Duty 3, Call of Duty 4, Call of Duty: WaW, Gears of War, Gear of War 2 , Left 4 Dead, Medal of Honor Frontline (XBOX), Medal of Honor: European Assault (XBOX ) medal of honor: airborne, Halo 3, Fifa 09 , Turning Point Fall of Liberty.

Zoals je kan zien is het shooter...shooter en nog eens shooter. Modern Warfare 2 + Bad Company 2 komen eind dit jaar en heb wel behoefte aan een nieuwe game maar liefst geen Shooter (althans geen fps) . Ik wil een zeer nette singleplayer die je niet binnen 5 uur hebt uitgespeeld en toch een diepgaande verhaallijn heeft. Welke spel zoek ik? Tips zijn welkom :D ( het hoeft geen grafische wonder te zijN )

Ik zit zelf te kijken naar: Resident Evil 5 , Fear 2 , Tomb Raider, Fable 2 ,Bioshock ... dus graag tips :D
Edit: GTA IV, Far Cry 2, Assassin's Creed heb ik al gespeeld, heb daar geen interesse meer in.

[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 27-05-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Halo Wars, Army of Two ( oke, wel shooter ) GTA, Mercenaries 2, Far Cry 2, Wanted, Tom Clany End War, Saints Row 2, Frontlines: Fuel of War, Viking: Battle for Asgard, Assasins's Creed, Fable 2 of Too Human.

Dat is een kleine greep uit mijn collectie, heb ongeveer ook alles wat jij zo'n beetje opnoemde.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat hannah montana een game heeft. :p
Hoe fout zou het zijn om daar 1000 gamerpoints voor te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
NeoMe schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:29:
Halo Wars, Army of Two ( oke, wel shooter ) GTA, Mercenaries 2, Far Cry 2, Wanted, Tom Clany End War, Saints Row 2, Frontlines: Fuel of War, Viking: Battle for Asgard, Assasins's Creed, Fable 2 of Too Human.

Dat is een kleine greep uit mijn collectie, heb ongeveer ook alles wat jij zo'n beetje opnoemde.
Hmm ja even mijn post ge-edit. Want Assasin's Creed heb ik al op de PC gespeeld. FarCry 2 + GTA IV heb ik toen der tijd op mijn ps3 gespeeld dus ook geen interesse meer in. Zal even kijken wat Army of Two / Too human voor spellen zijn, rest kan me niet veel interesseren :D

Army of Two: nah toch maar niet :p
Too Human: dit kan nog wel iets worden ... maar dan zou ik eerder toch gaan voor Fable 2

[ Voor 8% gewijzigd door FireBladeX op 27-05-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:26:
Me examens zijn (bijna) voorbij dus dat betekent veel vrije tijd!! maar heb een probleempje... de spellen die ik nu in bezit heb zijn:

Battlefield Modern Combat, Battlefield Bad Company, Call of Duty 2: Big Red One (XBOX), Call of Duty 3, Call of Duty 4, Call of Duty: WaW, Gears of War, Gear of War 2 , Left 4 Dead, Medal of Honor Frontline (XBOX), Medal of Honor: European Assault (XBOX ) medal of honor: airborne, Halo 3, Fifa 09 , Turning Point Fall of Liberty.

Zoals je kan zien is het shooter...shooter en nog eens shooter. Modern Warfare 2 + Bad Company 2 komen eind dit jaar en heb wel behoefte aan een nieuwe game maar liefst geen Shooter (althans geen fps) . Ik wil een zeer nette singleplayer die je niet binnen 5 uur hebt uitgespeeld en toch een diepgaande verhaallijn heeft. Welke spel zoek ik? Tips zijn welkom :D ( het hoeft geen grafische wonder te zijN )

Ik zit zelf te kijken naar: Resident Evil 5 , Fear 2 , Tomb Raider, Fable 2 ,Bioshock ... dus graag tips :D
Edit: GTA IV, Far Cry 2, Assassin's Creed heb ik al gespeeld, heb daar geen interesse meer in.
Grafische wonderen mogen wel toch?
Kameo
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts

RARE _/-\o_

Resident Evil 5 is ook een hele goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gunner schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 07:34:
[...]

Kan je ook MS bellen voor zo'n kabel als je nog geen Elite hebt?

En heb ik het goed teruggelezen dat je als je 5.1 geluid wilt hebben op je Elite je twee kabels moet aansluiten (de HDMI en AV kabel en het kapje moet modificeren?)
Nop, je moet wel eerst de elite hebben. Je moet hem namelijk eerst registreren en dan kan je het aanvragen.

Bij de elite wordt een audio kabel geleverd, dus je hoef niet te modden.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Voor de geïnteresseerden, ik heb zojuist bovenstaand pakket gekocht (175 eur voor een Pro + 3 spellen) en het was een Jasper.

[ Voor 12% gewijzigd door Schweino op 27-05-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:41

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb trouwens heel even de demo van wolverine gespeeld. Maar ik vind de graphics best wel tegenvallen, en dan met name het ontbreken van anti-aliasing. Ik speel op 1080P (waarschijnlijk ge-upscaled van 720P), maar het ziet er echt nie uit.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@ FirebladX Heb je al gekeken naar Bionic Commando? Heb hem zelf pas sinds vanavond hier liggen en ga hem morgen testen. Zit nu net halve week thuis met gebroken been, dus heb ook tijd zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Ik hou zelf ook van shooters en voetbal en dan toevallig nog van racen, maar wat jij moet scoren is simpelweg Fallout 3. Natuurlijk is het ook schieten op alles wat los en vast zit (tenminste als je er voor kiest om het zo te spelen) , maar pas toen ik door kreeg dat het geen shooter was en je het heel anders moest spelen had het spel mij helemaal te pakken. Echt een wereldgame terwijl het totaal niet mijn soort spel is. Voor de rest schijnt Mass Effect ook top te zijn, maar ik heb dat spel geen eerlijke kans gegeven aangezien ik in die periode teveel games bestelde en ik ff een oppervlakkige gamer was :p

En anders begin je toch net als ik weer een managergame met een coca cola leaugue 2 team in Fifa. Ben je ook weer ff zoet ;) edit : Civilization revolution is ook een heerlijke intensieve tijdsverdrijver btw.
Floris-K schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:40:

Wat een games waren dat _/-\o_ In dezelfde tijd als screamer als ik het me goed herinner en Deathrally :9~ Ziet er nu niet meer uit op de pc ...geloof me :+
In Grid stelde het idd weinig tot niks voor, maar lekker racen met Flatout Ultimate Carnage is een goede tip die je net kreeg.
Dat spel gaat in multiplayer zwaar over the top met bowlen enz, maar ook dat is lachen met vrienden.
Het racen is snel, beuken en dwars door schuurtjes enz heen. En voor bijna niks te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Seau, zojuist Bioshock uitgespeeld, heb ik in totaal nog maar de helft van de totale G's :|, maargoed, op naar deeltje 2!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Beakzz schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:53:
[...]

Ik hou zelf ook van shooters en voetbal en dan toevallig nog van racen, maar wat jij moet scoren is simpelweg Fallout 3. Natuurlijk is het ook schieten op alles wat los en vast zit (tenminste als je er voor kiest om het zo te spelen) , maar pas toen ik door kreeg dat het geen shooter was en je het heel anders moest spelen had het spel mij helemaal te pakken. Echt een wereldgame terwijl het totaal niet mijn soort spel is. Voor de rest schijnt Mass Effect ook top te zijn, maar ik heb dat spel geen eerlijke kans gegeven aangezien ik in die periode teveel games bestelde en ik ff een oppervlakkige gamer was :p

En anders begin je toch net als ik weer een managergame met een coca cola leaugue 2 team in Fifa. Ben je ook weer ff zoet ;) edit : Civilization revolution is ook een heerlijke intensieve tijdsverdrijver btw.

[...]

Wat een games waren dat _/-\o_ In dezelfde tijd als screamer als ik het me goed herinner en Deathrally :9~ Ziet er nu niet meer uit op de pc ...geloof me :+
In Grid stelde het idd weinig tot niks voor, maar lekker racen met Flatout Ultimate Carnage is een goede tip die je net kreeg.
Dat spel gaat in multiplayer zwaar over the top met bowlen enz, maar ook dat is lachen met vrienden.
Het racen is snel, beuken en dwars door schuurtjes enz heen. En voor bijna niks te scoren.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:21:
Seau, zojuist Bioshock uitgespeeld, heb ik in totaal nog maar de helft van de totale G's :|, maargoed, op naar deeltje 2!
....
Blue dragon: 40uur, uitgespeeld, zes achievements, in totaal 30g gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helemaal eens: Fallout 3, Mass Effect, Civ: Revolutions zijn alle drie geweldige games.
Met Fallout 3 als absolute topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:51
*blabla*

Hmm kwam die pas in zo'n bak tegen in de aanbieding, is dus wel de moeite? Heb wel juiced 2, maar vink niet echt alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
FireBladeX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:26:

Crackdown _/-\o_ Enorm vermakelijk spel, en wel voor tientje te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Resident Evil 5 is een geweldig spel. Heel goed verhaal en de beste graphics die ik ooit heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Troch bizar om die reacties over RE5 allemaal te lezen.
Bijna alle liefhebbers zeggen dat deze niet waardig is als opvolger tov. de voorgaande titels.
Toch lees je veel reacties van mensen die het een super spel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

monnick schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:13:
Resident Evil 5 is een geweldig spel. Heel goed verhaal en de beste graphics die ik ooit heb gezien :)
Heb je meer spellen gezien dan alleen RE5 ?

Maar waarom vindt iedereen het zo geweldig, die partner doet helemaal niks nuttigs. Verder kun je niet lopen en schieten tegelijlkertijd. Heb het niet heel lang gespeeld, eigenlijk alleen maar dat stukje in het begin met die steeg. Maar vondt de besturing al niks, misschien toch maar eens opnieuw proberen. Wordt weer demotje downloaden dan.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Owja even korte eerst indruk van Bionic Commando.

Je moet met je linker stick lopen en je rechterstick kijken.
Dat kijken is ook nodig om met een soort van grijparm door de levels te slingeren en het richten van het schieten. Ik ben zelf niet zo kapot van een besturing met beide sticks en donder dan ook elke keer naar beneden als ik mezelf vast moet grijpen wanneer ik van de ene balk naar de ander zwaai. volgens mij komt het best nauwkeurig en de besturing is er imho te langzaam voor. Verder is het grafisch ook niet echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:00:
Je moet met je linker stick lopen en je rechterstick kijken.
eh hoe anders? mario64 misschien? :D
gears, cod, tombraider, hell ongeveer elk spel: linker pook lopen, rechterpook kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
bedankt allemaal voor de tips van andere leuke games! Zal wel even zoeken welke ik goedkoop kan vinden. Mass Effect lijkt me best wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:46:
Troch bizar om die reacties over RE5 allemaal te lezen.
Bijna alle liefhebbers zeggen dat deze niet waardig is als opvolger tov. de voorgaande titels.
Toch lees je veel reacties van mensen die het een super spel vinden.
Het is een super spel. Maar vergeleken met vorige delen (en dan vooral RE4) is het spel minder goed. En lopen en schieten tegelijk is iets wat in RE nog nooit gezeten heeft. Het zal geen RE zijn als het er wel in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:11:
[...]

Het is een super spel. Maar vergeleken met vorige delen (en dan vooral RE4) is het spel minder goed. En lopen en schieten tegelijk is iets wat in RE nog nooit gezeten heeft. Het zal geen RE zijn als het er wel in zat.
resident evil gun survivor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

FireBladeX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:08:
bedankt allemaal voor de tips van andere leuke games! Zal wel even zoeken welke ik goedkoop kan vinden. Mass Effect lijkt me best wel leuk :D
Je moet je wel ff vastbijten in mass effect voordat je er goed in zit. Dus geef het vooral een kans en je zult je prima vermaken (iets wat mij nog niet gelukt is btw). Fallout3 is ook echt retegaaf, en ook al tegen dump prijzen te krijgen :) Ook zou ik zeker crackdown een proberen, zo een gave game :D

Ik heb een vraagje. Zowel mijn broertje als ik hebben een 360. Ik heb natuurlijk mijn eigen savegames maar die zou ik zo nu en dan wel eens met hem willen uitwisselen. Hoe kan ik dat makkelijk doen? Tevens, kan ik wanneer ik bij hem thuis game mijn Live profile importeren maar dat duurt redelijk lang, is er een manier om dat sneller te doen?

[ Voor 23% gewijzigd door MaDLiVe op 28-05-2009 11:23 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:04:
[...]

eh hoe anders? mario64 misschien? :D
gears, cod, tombraider, hell ongeveer elk spel: linker pook lopen, rechterpook kijken
Daar loopt het allemaal soepel. In deze game moet je met je cursor precies mikken op een balk die net zo groot is als je cursor. Die moet bewegend en springend gebeuren. Vooral klote als je van de ene balk naar de andere moet zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MaDLiVe: met een memorycard misschien?
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord, omdat ik thuis 2 Xboxen heb staan en weleens op de 'andere' met een co-op spel wil meespelen bijvoorbeeld.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Net de koreaanse versie van de orange box besteld op play-asia voor 14 euro aangezien ik geen CC heb leek me dit een goed alternatief voor the hutt enzo, als het goed is de game wel engels maar de box-art kan ik niet lezen XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

MaDLiVe schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:22:
[...]

Je moet je wel ff vastbijten in mass effect voordat je er goed in zit. Dus geef het vooral een kans en je zult je prima vermaken (iets wat mij nog niet gelukt is btw). Fallout3 is ook echt retegaaf, en ook al tegen dump prijzen te krijgen :) Ook zou ik zeker crackdown een proberen, zo een gave game :D

Ik heb een vraagje. Zowel mijn broertje als ik hebben een 360. Ik heb natuurlijk mijn eigen savegames maar die zou ik zo nu en dan wel eens met hem willen uitwisselen. Hoe kan ik dat makkelijk doen? Tevens, kan ik wanneer ik bij hem thuis game mijn Live profile importeren maar dat duurt redelijk lang, is er een manier om dat sneller te doen?
Met een memorycard :) Ik heb er ook een waar sowiezo mijn gamertag op staat en eventueel een savegame die ik mee wil nemen. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
[CSC]Outlaw schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:
Net de koreaanse versie van de orange box besteld op play-asia voor 14 euro aangezien ik geen CC heb leek me dit een goed alternatief voor the hutt enzo, als het goed is de game wel engels maar de box-art kan ik niet lezen XD.
Hmm, heb erg veel moeite om dat spel te bestellen op engelse sites. Bij de meeste staat er een delivery tijd van 'ongeveer 3 dagen', of beter gezegd, ze hebben hem niet in voorraad. Had hem eerst bij the hut besteld, maar na 1.5 week wachten nogsteeds mijn order op "processing". Maar gecanceld en bij Zavvi besteld. Nu bijna week aan het wachten dus ik zie wel. Heb geen zin om opnieuw mijn order te cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
rob1n schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:39:
[...]

Hmm, heb erg veel moeite om dat spel te bestellen op engelse sites. Bij de meeste staat er een delivery tijd van 'ongeveer 3 dagen', of beter gezegd, ze hebben hem niet in voorraad. Had hem eerst bij the hut besteld, maar na 1.5 week wachten nogsteeds mijn order op "processing". Maar gecanceld en bij Zavvi besteld. Nu bijna week aan het wachten dus ik zie wel. Heb geen zin om opnieuw mijn order te cancelen.
Heb hem vorige week maandag bij thehut besteld en afgelopen dinsdag kreeg ik bericht dat hij verstuurd was. Ze krijgen hem dus zo af en toe nog wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
rob1n schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:39:
[...]

Haha ik heb echt precies hetzelfde gedaan alleen toen kwam ik erachter dat the hut en zawi dezelfde bedrijven zijn en we onszelf dus achter in de rij hebben gezet
:p
Ik heb trouwens hetzelfde met bad compagny ...voelt een beetje aan als lokkertjes omdat de mindere spellen wel snel verzonden worden en ik toch altijd meer dan 1 spel bestel.

Ben trouwens wel erg tevreden over Base.com. Een zwarte controller voor ong 20 euro en banjoo kazooie voor 15 euro en allebei binnen een week binnen _/-\o_
Pannekoek81 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:54:
[...]

Hmm kwam die pas in zo'n bak tegen in de aanbieding, is dus wel de moeite? Heb wel juiced 2, maar vink niet echt alles...
Juiced is niet te vergelijken met Flatout vind ik persoonlijk en zeker wel aan te bevelen voor een euro of 15.
MaDLiVe schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:22:
[...]

Mass Effect is idd zo'n spel waar je echt ff in moet komen . Ook ik moet bekennen dat het me nog niet is gelukt :o ik heb hem zelfs geruild na een week. Fallout 3 wordt je veel sneller ingezogen en voordat je het weet ben je 4 uur verder :) Crackdown heb ik ook op de positieve verhalen gekocht hier, maar eigenlijk kon het me niet boeien. Misschien nog eens proberen als ik het niet tedruk heb met andere spellen O-)

[ Voor 37% gewijzigd door Beakzz op 28-05-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:49

BM

Moderator Spielerij
Crackdown word vooral erg leuk als je coop aan de slag gaat. Liefst wel met een beetje gelijke spelers qua level, anders kun je elkaar niet bij houden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.