Me examens zijn (bijna) voorbij dus dat betekent veel vrije tijd!! maar heb een probleempje... de spellen die ik nu in bezit heb zijn:
Battlefield Modern Combat, Battlefield Bad Company, Call of Duty 2: Big Red One (XBOX), Call of Duty 3, Call of Duty 4, Call of Duty: WaW, Gears of War, Gear of War 2 , Left 4 Dead, Medal of Honor Frontline (XBOX), Medal of Honor: European Assault (XBOX ) medal of honor: airborne, Halo 3, Fifa 09 , Turning Point Fall of Liberty.
Zoals je kan zien is het shooter...shooter en nog eens shooter. Modern Warfare 2 + Bad Company 2 komen eind dit jaar en heb wel behoefte aan een nieuwe game maar liefst geen Shooter (althans geen fps) . Ik wil een zeer nette singleplayer die je niet binnen 5 uur hebt uitgespeeld en toch een diepgaande verhaallijn heeft. Welke spel zoek ik? Tips zijn welkom

( het hoeft geen grafische wonder te zijN )
Ik zit zelf te kijken naar: Resident Evil 5 , Fear 2 , Tomb Raider, Fable 2 ,Bioshock ... dus graag tips

Edit: GTA IV, Far Cry 2, Assassin's Creed heb ik al gespeeld, heb daar geen interesse meer in.
[
Voor 3% gewijzigd door
FireBladeX op 27-05-2009 22:36
]