Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:22
EfBe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:01:
[...]
Over die camera. Tja. Ik zie het echt als een dingetje afkomstig van MS Research zoals die tafel dat ooit ook was. Het kan wellicht een product worden maar ik geloof er echt niet in dat het succesvol wordt, temeer omdat bijna niemand initieel zo'n ding heeft dus games ervoor maken is lastig.
Dat kip en ei verhaal heb je altijd bij launch games (of het nu een nieuwe console is of randapparatuur). Het lijkt me een geinig ding en bij de juiste prijs en leuke spellen (!) zal ik het zeker halen. Ik heb een jaar geleden de Wii ingeruild voor de Xbox 360 en ik heb daar alles behalve spijt van. Maar dat wil niet zeggen dat ik me helemaal niet heb vermaakt met een potje Wii Sports op z'n tijd. Daarbij heeft de Xbox 360 al een installbase van ruim 30 miljoen, dus dan is er ook zeker ruimte voor leuke randapparatuur.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
Deze week is het dan ook eindelijk tijd voor Star Ocean *O*

Denk er net pas aan omdat ik een verzend bevestiging gekregen heb van mijn Limitied Edition :P

Ondertussen vermaak ik me een beetje met Infinite Undiscovery. Het is geen hoogstaande game maar het verhaal an sich is interresant genoeg om hem uit te spelen. Ik kan me alleen op sommige momenten best wel irriteren aan de voice acting en cut scenes. Die zijn soms echt te slecht gewoon :X

Ach ja bijna uitgespeeld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Net Resident Evil 5 gespeeld, kan er niet mee overweg en vindt het niet fijn spelen dus weer weg gedaan.

Net Red Faction gespeeld, wel aardig maar heb betere shooters gespeeld.

Net Wolverine gespeeld, god of war hack & slash in x-men stijl.

Net Bionic Commando gespeeld, opzich wel grappig maar wederom niet mijn stijl. Die hook is wel geinig om je snel te verplaatsen maar het mikken is in mijn ogen niet goed uitgewerkt. Beetje in de richting schieten en het gaat al dood.

Nu nog Wheelman + Wanted spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door NeoMe op 02-06-2009 15:47 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
NeoMe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:26:
Net Resident Evil 5 gespeeld, kan er niet mee overweg en vindt het niet fijn spelen dus weer weg gedaan.
Net Red Faction gespeeld, wel aardig maar heb betere shooters gespeeld.
Net Wolverine gespeeld, god of war hack & slash in x-men stijl.

Dadelijk nog Bionic Commando & Wanted spelen.
RE5 heeft een GoW control scheme he :) . Ik vind dat persoonlijk overigens niks, maar de meeste xboxers vinden dat een stuk vertrouwder dan de standaard RE5 controls.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Het is niet echt een shooter, je kunt niet lopen en schieten op hetzelfde moment. Je ziet het ook als 3th person, sommige vinden het de bom ik vond het niks.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

NeoMe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:35:
Het is niet echt een shooter, je kunt niet lopen en schieten op hetzelfde moment. Je ziet het ook als 3th person, sommige vinden het de bom ik vond het niks.
Niet kunnen lopen en schieten tegelijk is typisch Resident Evil, eenmaal aan gewend gaat het vanzelf, maar ik ben het met je eens dat het erg onlogisch is.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jullie weten dit vast wel, hoeveel nut heeft het om opzoek te gaan naar een 1080p 24" scherm? In tegenstelling tot een 720P 24" scherm? Wil een nieuwe monitor voor op mijn studenten kamer en ik zit er een meter of 2 vanaf, dan zou 24" widescreen wel groot genoeg moeten zijn.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Voor Xbox 360 alleen heeft het in ieder geval weinig zin, want 99% van de spellen is 720p.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Net wanted gespeeld, opzich wel lachen shooter zeker met bullet bending. Maar had niet echt het idee dat schieten iets uithaalde dus ging iedereen melee kill doen werkte beter.

Net Wheelmen gespeeld, die was wel lachen. Racegame maar dan met beetje schieten vanuit auto en tricks maken heb ik nog het meeste plezier aan beleeft van alle 6 de demo's die ik vanavond heb gespeeld.

Nu maar wachten op Call of Duty MW2, dat wordt weer plezieriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:43
Saturn heeft een Xbox 360 (Arcade denk ik, want hij heeft een witte DVD tray) in de aanbieding voor €150

HDMI, 1 draadloze controller, 256MB ingebouwd geheugen, en een of ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

Canaria schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:54:
[...]

Werkt probleemloos :) ik merk geen verschil tussen een bekabelde en een draadloze verbinding.
Bedankt Canaria! (lang niet 'gezien' in Apple Talk trouwens :w )

Maar eens eentje gaan bestellen dan :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:56

nFo

MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:38:
Jullie weten dit vast wel, hoeveel nut heeft het om opzoek te gaan naar een 1080p 24" scherm? In tegenstelling tot een 720P 24" scherm? Wil een nieuwe monitor voor op mijn studenten kamer en ik zit er een meter of 2 vanaf, dan zou 24" widescreen wel groot genoeg moeten zijn.
Ik gebruik gewoon een videoscaler van DVDO, knalt alles naar 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 23:38

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Jaguar645 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:23:
Deze week is het dan ook eindelijk tijd voor Star Ocean *O*
Wat is dat voor een game? Zag bij een site staan dat het 20GB (3 DL-dvd's) is om te branden.. wtf..
De foto waren ook wat wazig maar lijkt me een rpg? Zag op IGN staan dat hij al sinds febr. 2009 uit is?

[ Voor 17% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-06-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 10:39

buggienuk

lekker buggie

Het is een RPG, ik zit er ook op te wachten. En hij komt 5 juni pas in europa uit, om ons te pesten waarschijnlijk. Het is altijd zo jammer dat we hier veel langer moeten wachten op spellen dan in bijvoorbeeld japan en amerika.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57899

Hmm had gehoopt op eindelijk NTFS ondersteuning op de E3 maar helaas. MS pakt nog steeds het eigen nieuwe formaat niet. Geen zin om mijn al zo volle NAS weer om te trucken. Toch wel een gemis dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 00:55
EfBe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:01:
[...]

Over die camera. Tja. Ik zie het echt als een dingetje afkomstig van MS Research zoals die tafel dat ooit ook was. Het kan wellicht een product worden maar ik geloof er echt niet in dat het succesvol wordt, temeer omdat bijna niemand initieel zo'n ding heeft dus games ervoor maken is lastig.
Ehm, Rock Band en Guitar Hero zijn er ook nog niet zo lang, komen elke keer met nieuwe controllers en verkopen als een trein. Als er dus belangstelling voor is, kopen mensen het heus wel. Bovendien heb je maar 1 ding nodig en niet 4 zoals je bij nieuwe controllers altijd hebt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Floris-K schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:59:
[...]

Wat is dat voor een game? Zag bij een site staan dat het 20GB (3 DL-dvd's) is om te branden.. wtf..
De foto waren ook wat wazig maar lijkt me een rpg? Zag op IGN staan dat hij al sinds febr. 2009 uit is?
Lekkere rpg reeks, heeft een real-time vechtsysteem dat heel uitdagend kan zijn :). Een wat geavanceerde versie van het "tales of ..." vechtsysteem.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

gistere eens begonnen aan wrestlemania legends..geeft me best weer de ol skool feeling van wrestlegames op oude nintendo consoles!
Maar ik speel nu legend killer mode.. ik kom nie verder dan tier 3.. hoe unlock ik Favorite Legends Tier? iemand die dit speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Krijg zo de GOTY edition van Oblivion binnen..ben niet zo RPG speler, maar heb op zich wel trek in een avontuur, al heb ik meestal een tijdgebrek waar je u tegen zegt (prioriteiten iig).

Ben benieuwd of het mij kan bekoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Exorcist schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:56:
Krijg zo de GOTY edition van Oblivion binnen..ben niet zo RPG speler, maar heb op zich wel trek in een avontuur, al heb ik meestal een tijdgebrek waar je u tegen zegt (prioriteiten iig).

Ben benieuwd of het mij kan bekoren :)
Grappig, die heb ik ook pas laatst gespeeld. Helemaal uitgespeeld en alle achievements gehaald. Erg mooi spel als je van een fantasy-rpg houdt. Neem er de tijd voor, want dan is het een hele mooie ervaring... het spel is al 3 jaar oud, maar dat maakt geen cm uit...erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Anoniem: 284904 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:24:
[...]

Grappig, die heb ik ook pas laatst gespeeld. Helemaal uitgespeeld en alle achievements gehaald. Erg mooi spel als je van een fantasy-rpg houdt. Neem er de tijd voor, want dan is het een hele mooie ervaring... het spel is al 3 jaar oud, maar dat maakt geen cm uit...erg fijn!
Hmmm, dat is er ook nog zo eentje die ik nog moet spelen waarschijnlijk. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 284904 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:24:
[...]

Ben op zich niet zo in de fantasy wereld, maar het kan me af en toe verrassen (Discworld is bijv. mijn lievelingsgame aller tijde).

Ben benieuwd, hij was vandaag niet mee per post..wordt dus van het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand waar ik de Xbox 360 Wireless Gaming Receiver nog kan krijgen of iemand die er 1 over heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 09:50
nFo schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:16:
Wie van boxen houd moet even die Fight Night Round 4 demo even downloaden. :D
Wallace and grommit demo is een grappige game
Ik heb het probleem dat deze het de ene keer wel doet en de andere keer niet. Dan blijft hij op het EA logo staan. Al 2 keer opnieuw gedownload maar krijg het niet aan de praat.

ps. Undisputed is ook erg leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door Tranzy op 03-06-2009 13:48 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-05 15:44

KoffieNT

banaan

jup same problem here, onderhand 5 keer opgestart en elke keer loopt hij vast.

edit: Volgens google ook weinig over te vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door KoffieNT op 03-06-2009 14:04 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Crackdown 2 komt, joehoe :D

Ik heb onverwacht veel plezier gehad van deel 1, waar ik van te voren dacht dat dat hele futuristische mij niet zou liggen. Dat doet het ook niet echt, maar het springen van dak naar dak vond ik geweldig. Tof dat deeltje 2 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, Crackdown. Ik moet nog steeds een baas afknallen ergens, maar ging steeds dood en sindsdien nooit meer gespeeld. Vond het op zich wel een tof spel, maar heb het niet superlang gespeeld. Vond 'm grafisch niet echt super, maar dat is niet echt het belangrijkste natuurlijk. Maar ook de autobesturing was een beetje ruk (niet dat je veel gaat rijden, maar voor een achievement moet je het maximizen volgens mij) en de AI is ook niet echt modern zegmaar.

Toch zeker geen miskoop omdat je hem nu voor 20 euro max moet kunnen krijgen ergens en je zult je er zeker wel een paar dagen mee kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:44
Xbox 360 Topic...

Vele discussies en ruzies zijn er al over geweest: X360 vs. PS3

Om te beginnen met wat rijtjes:

X360:
Voor:
Goedkoop, online gaming is erg goed.
Tegen:
RROD.., voor online gaming €60 per jaar..

PS3:
Voor:
Blu-Ray, PSN gratis. Grafisch miss. wat beter dan X360.
Tegen:
Kapotte lens, duur.
---------------------------------------------------------------
Over de GFX is ook al veel gepraat, feit blijft dat Killzone 2, Uncharted enz. er toch wel heel mooi uitzien. Het ligt er vooral aan hoe de ontwikkelaars het aanpakken, het programmeren voor de consoles is heel anders, X360 is qua GPU misschien wat sterker (igg heter). Maar de PS3 heeft weer een vernieuwende, maar ook moeilijk programmeerbare Cell-processor. Beide consoles hebben goede en leuke exclusives, PS3 is slecht begonnen qua exclusives, maar wordt steeds beter. Maar die RROD is toch wel echt een probleem: iedereen die ik ken heeft het al gehad. Het ligt niet aan de mensen die ik ken, maar aan de X360. Als je naar de E3 van dit jaar, komt de PS3 (op de prijs na) er wat beter uit. Er zijn meer exclusives. De X360 heeft dan wel weer Natal, maar de PS3 heeft ook meer met motion gedaan. De marketing van de beide bedrijven is erg verschillend: Sony heeft een wat moeilijker programmeerbare console. Hierdoor ‘moeten’ zij eigenlijk voor de beste spellen wel de studio’s kopen. De X360 heeft een wat makkelijker programmeerbare console op de markt gezet, maar hierdoor wordt er soms wel wat minder op de kwaliteit gelet. Ook kopen zij exclusives op, iets wat ik toch echt heel zielig vindt. Maar begrijp me niet verkeerd, ook de X360 is een fantastisch apparaat. Wel is het makkelijk op de PS3, dat je veel al bestaande (en miss al aangeschafte) apparatuur kan gebruiken. Al je USB en Bluetooth-apparaten werken.Zoals al vaker gezegd: uiteindelijk wint de consument. Je hebt voor (serieus) gamen op de console nu de keuze uit de X360 en de PS3.
Als je slim bent, ga je nu naar de winkel en koop je beide consoles.
Correct me if i’m wrong…

P.S. Dit stukje is bedoeld om na de E3 weer even de voors en tegens naast elkaar te zetten. Begrijp me niet verkeerd. Dit is niet bedoeld om te flamen, of om een fanboy te zijn. Discussieer met elkaar, maar blijf netjes en respectvol. Dit stukje staat in het X360 Topic, en in het PS3 Topic.

X360:
Games:

2 Exclusive Map Packs voor Modern Warfare 2.
Joyride (Gratis).
Shadow Complex. Game via Xbox Live Arcade.
Crackdown 2
Left 4 Dead 2
Splinter Cell: Conviction
Forza Motersport 3
Halo 3: Orbital Drop Shock Trooper. Met het kopen van deze game krijg je een Beta-Key voor Halo: Reach.
Halo: Reach. 2010.
Overig:
Last.fm streaming muziek.
Zune HD, ook verkrijgbaar in NL.
Facebook connection.
Twitter.

Project Natal: Met je lichaam gamen! Hoewel het nog moet blijken hoe precies deze manier van gamen is, is het zeker vernieuwend. Alleen is het waarschijnlijk niet bruikbaar voor alle genres…
Bron 1
Bron 2

Multi-Platform:
O.a.
The Beatles: Rock Band.
Tony Hawk: Ride. Met Skateboard als controller.
Call of Duty: Modern Warfare 2.
Final Fantasy XIII.
Alan Wake (X360, PC)
MGS: Rising
Assasin’s Creed 2. Gebruik van SixAxis v.d. PS3
Lost Planet 2
Bioshock 2
Fight Night Round 4
Tekken 6
Maffia 2
Batman
Colin McRae: Dirt 2
Brutal Legend

PS3:
Games:
Agent. Game van Rockstar.
Final Fantasy XIV Online
Uncharted 2. (Mooi…)
MAG. (256 online spelers)
Modnation Racers (LBP-achtig)
GT5 (wanneer, wanneer… *zucht*)
God of War 3
The Last Guardian (Trico)
Heavy Rain
Ninja Gaiden 2
Ratchet & Clank: A Crack in Time
inFamous

Overig:
Gamen met ‘Stokjes’. Klik

PR-praat:
Er zouden volgens Sony 364 games voor de Playstation (Portable, 2, 3) aankomen. Volgens Jack Tretton zijn er in het afgelopen jaar 22 miljoen PS3’s verkocht. Er zouden 35 Exclusives aankomen.

Bron 1
Bron 2

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik had wel graag een nieuwe Gears gehad. Toch wel DE game van deze generatie imo.
Het was wel leuk geweest als Cliffy B het spel even genoemd had. Ik vond die 2d game maar erg matig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ter aanvulling:
Online gamen met xbox 360 is geen 60 maar slechts 30 euro per jaar.
Verder kun je de xbox 360 ombouwen en de ps3 niet.
Welke console heeft de meeste gebruikers online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

frankK800i schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:40:
Xbox 360 Topic...
online gaming €60 €36 per jaar..
;) o.a. Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

en de rrod zijn nu wel opgelost, teminste de nieuwe revisie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Anoniem: 218213 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:06:
en de rrod zijn nu wel opgelost, teminste de nieuwe revisie's
True, RROD bestaat natuurlijk wel. Is immers gewoon een foutcode wanneer de Xbox overhit is.. Maar het snelle overhittingsprobleem is gewoon zo goed als voorbij bij huidige Xbox 360's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:14
Kn4kw0r5t schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:09:
[...]

True, RROD bestaat natuurlijk wel. Is immers gewoon een foutcode wanneer de Xbox overhit is.. Maar het snelle overhittingsprobleem is gewoon zo goed als voorbij bij huidige Xbox 360's..
Die RROD is soms een probleem in de powerconnector. Ik heb al meerdere keren een RROD gehad, omdat ik bijv. de AV-kabel er iets te hard uittrok (per ongeluk). Rebooten en hij doet het :+. Bovendien is de service van Microsoft echt top, aangezien ze de meeste consoles binnen een weekje repareren en ook vaak een nieuwe console opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*edit* doh...
men argument blijft wel, gaan we nu echt iedere week ruziemaken over een ondertussen bijna 2 jaar oud probleem?

[ Voor 171% gewijzigd door boe2 op 03-06-2009 17:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:21:
hemeltjelief, gaan we de fanboi wars nu weer naar DIT niveau brengen? Dit is een E3 topic mensen!
Dit is het 360 topic en ik zie nog geen war ontstaan, maar je hebt gelijk dat het weer de zoveelste discussie is die gestart gaat worden over hetzelfde onderwerp waarbij alle argumenten al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Plus dat het uberhaupt nutteloos is.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 03-06-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:35

Player1S

Probably out in the dark

Xbox 360
voor
lekker in de hand liggende controller

PS3
Tegen:
geen lekker in de hand liggende controller

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Kwaliteit, duurzaamheid, stabiliteit, betrouwbaarheid, zijn waardes waarop je consoles liever niet vergelijkt.
We kunnen dit echter 'uitvechten' in een centraal console wars topic. Dan hoeven mensen die op zoek zijn naar info van... eh... de nieuwste?... halo game! Niet geconfronteerd te worden met pre-pubers zoals ikzelf die graag hun console vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Gewoon allebij kopen. ;)

Wii ga denk ik maar verkopen, echt te triest voor woorden die E3.

[ Voor 142% gewijzigd door nFo op 03-06-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 08:19
Ik heb een vraagje over de controller van de xbox360, ik heb begin dit jaar een nieuwe gekocht (zwart draadloze) maar de controler heeft nu al 2 stroeve knopjes. Ze "klikken" niet gelijk meer omhoog...

Is het handig om dat ding open te breken (met de juiste schroefdraaiers) en even schoon te maken, of valt dit ook onder de garantie die MS bied voor hun waren?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon microsoft bellen, dikke kans dat je gewoon een nieuwe krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 15:56
yzf1kr schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:54:
[...]

Klopt. Maar de nieuwe PES controller heeft een betere digital pad. De verwachting is dat deze in de toekomst ook in de normale controller terecht komt. Maar niemand weet wanneer.

[...]

Mijn ervaring is dat ze beide met draad, of beide draadloos moeten zijn. Anders werkt het niet.
Waarom? Geen idee! (MS helpdesk overigens ook niet. :+)
Dat is als het goed is transparant, de laptop weet helemaal niet hoe de 360 op het netwerk aangesloten is, wat wel helpt is ervoor te zorgen dat het je de netwerk wizard doorloopt op je laptop en dat je ervoor zorgt dat het netwerk gedefinieerd is als een thuisnetwerk anders kun je elkaar helaas wel zien maar niet gebruiken.
(Ook is het zo dat sommige routers het draadloze gedeelte in een 'appart' netwerk zetten maar daar moet je even voor in de router opties kijken, dit is trouwens vrij zeldzaam).

[ Voor 10% gewijzigd door roy-t op 03-06-2009 18:16 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:34
ik hou me zelf totaal niet bezig met de xbox en ps discussie. denk ook dat het eigenlijk een compleet nutteloze discussie is. het feit dat er zoveel gemierneuk moet plaatsvinden om een van de consoles als winnaar te laten lijken zegt eigenlijk al genoeg, namelijk dat beide consoles eigenlijk over het geheel genomen gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
Ekitch schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:56:
Ik heb een vraagje over de controller van de xbox360, ik heb begin dit jaar een nieuwe gekocht (zwart draadloze) maar de controler heeft nu al 2 stroeve knopjes. Ze "klikken" niet gelijk meer omhoog...

Is het handig om dat ding open te breken (met de juiste schroefdraaiers) en even schoon te maken, of valt dit ook onder de garantie die MS bied voor hun waren?
Opendraaien moet je vooral niet doen, want dan vervalt je garantie vrijwel meteen. 020- dinges nummer bellen en ze fixen 't wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
roy-t schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:13:
[...]

(Ook is het zo dat sommige routers het draadloze gedeelte in een 'appart' netwerk zetten maar daar moet je even voor in de router opties kijken, dit is trouwens vrij zeldzaam).
Dat zijn er vrij veel, oa de Linksys routers hebben geschiden netwerken voor draadloos en bedraad.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
dangerpaki schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:18:
ik hou me zelf totaal niet bezig met de xbox en ps discussie. denk ook dat het eigenlijk een compleet nutteloze discussie is. het feit dat er zoveel gemierneuk moet plaatsvinden om een van de consoles als winnaar te laten lijken zegt eigenlijk al genoeg, namelijk dat beide consoles eigenlijk over het geheel genomen gelijk zijn.
Het centrale console wars topic deel 1

ontopic:
Ik hoop dat team Ninja nog gewoon 360 games blijft produceren, metroid lijkt me namelijk een intensieve ontwikkeling. Een nieuwe dead or alive lijkt me wel op zijn plaats: er komt binnenkort ook een nieuwe tekken. Ook op onze 360 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mashayungi schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:16:
[...]

Die RROD is soms een probleem in de powerconnector. Ik heb al meerdere keren een RROD gehad, omdat ik bijv. de AV-kabel er iets te hard uittrok (per ongeluk). Rebooten en hij doet het :+. Bovendien is de service van Microsoft echt top, aangezien ze de meeste consoles binnen een weekje repareren en ook vaak een nieuwe console opsturen.
E74 error
An E74 error is when the lower-right quadrant of the ring-piece indicator flashes red and displays an error message in multiple languages: "E74 System Error. Contact Xbox Customer Support". The error is caused when there's a video problem, either because the audio/video cable is broken or when the Xbox 360 hardware scaler chip is damaged.[66] As of April 14, 2009, the E74 error is now covered by the three-year extended warranty, and customers who previously paid Microsoft for out-of-warranty service to correct the E74 error will receive a refund.[67][68]

It is worth noting that the E74 error is displayed in the Screens of Death article as a "Green Screen of Death" because early versions of these errors had an almost jet-black background with a hue of dark green
Bron: Wikipedia: Xbox 360 technical problems

Lijkt wel verdacht veel op die E74 code wat je zegt, nietwaar?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Lijkt inderdaad een gevalletje E74.
Dit hoort echter thuis is het Xbox 360 defecten topic Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:24
roy-t schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:13:
[...]

Dat is als het goed is transparant, de laptop weet helemaal niet hoe de 360 op het netwerk aangesloten is, wat wel helpt is ervoor te zorgen dat het je de netwerk wizard doorloopt op je laptop en dat je ervoor zorgt dat het netwerk gedefinieerd is als een thuisnetwerk anders kun je elkaar helaas wel zien maar niet gebruiken.
In theorie is het idd transparant, maar verschillende lagen en media fragmenteren de data vaak ook anders, waardoor het mogelijk is dat het misschien niet zo soepel werkt als je zou denken. De xbox heeft sowieso een wat apart netwerksysteem, aangezien de xboxen hier in huis bij het downloaden van serieuze hoeveelheden data, de router helemaal voltrekken. Het duurt dan zo'n tien minuten (of een reset) voor er weer verkeer mogelijk is. Er is geen enkel andere apparaat hier in huis (en dat zijn er nogal wat) dat ditzelfde geintje uit weet te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
OPSLAGHOND schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:38:
[...]

[...]

Bron: Wikipedia: Xbox 360 technical problems

Lijkt wel verdacht veel op die E74 code wat je zegt, nietwaar?
Probleem is (hopelijk kan ik het fatsoenlijk uitleggen) dat de powerconnector te dicht bij de AV-connector zit, waardoor je bij sommige tikjes al een fake RROD krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ik heb hier een Xbox 360 Arcade staan welke geen spellen meer afspeelt door een 'defecte' drive. Demo's doen het, audio cd's etc. ook. Komt omdat er ooit is mee is gekloot door vorige eigenaren. Kreeg 'm net gratis in ruil voor een ijsje. De xdoos komt uit 18 mei 2006, dus net geen '3 jaar garantie' meer. :( Wat zijn mogelijkheden om toch te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-05 10:35
Kn4kw0r5t schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:40:
Ik heb hier een Xbox 360 Arcade staan welke geen spellen meer afspeelt door een 'defecte' drive. Demo's doen het, audio cd's etc. ook. Komt omdat er ooit is mee is gekloot door vorige eigenaren. Kreeg 'm net gratis in ruil voor een ijsje. De xdoos komt uit 18 mei 2006, dus net geen '3 jaar garantie' meer. :( Wat zijn mogelijkheden om toch te proberen?
Volgens mij hebben ze hem dan geflashed hoor en dat is dan fout gegaan ofzo. Ik zou anders ook niet weten hoe je het voor elkaar wilt krijgen je Xbox alles te laten lezen behalve spellen.

Maargoed, opnieuw flashen, als hij geflashed is en anders de DVD-drive verwisselen. Je kunt er zat op internet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik denk dat het aan de firmware van de DVD speler ligt, die niet goed is.

Als je de drivekey nog ergens kunt bemachtigen is het te fixen, anders ben je hopeloos verloren.

Maar ik stel voor dat je hier verder gaat: Xbox 360 defecten topic Deel 3 ipv in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThinkPadd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:46:
Ik denk dat het aan de firmware van de DVD speler ligt, die niet goed is.

Als je de drivekey nog ergens kunt bemachtigen is het te fixen, anders ben je hopeloos verloren.

Maar ik stel voor dat je hier verder gaat: Xbox 360 defecten topic Deel 3 ipv in dit topic :P
drive-key is nog intakt , anders deed die het namelijk helemaal niet ;)

alleen is de vraag of hij er iets van kan natuurlijk , als je niet weet waar je moet beginnen tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Kom net nog een stuk tegen op xbox.com waarin kort wat gezegt word wat we de komende tijd aan updates kunnen verwachten (voor 30-08 gok ik, aangezien dan Games on Demand zou launchen). Daar stond het volgend stukje in waar ik wel blij van word :)

Performance Updates:
We know that the details also matter. That's why we're making a series of updates based on your feedback. First and foremost, the entire Xbox LIVE service is being upgraded for improved performance including better guide and friends access. Some other things we've done based on your feedback include revamping the friends sorting list, Achievement views and improving our matchmaking support. There's always room to improve, and your input really matters to us … so keep it coming!
*O*

Hele artikel hier: http://www.xbox.com/en-US...events/e3/marcwhitten.htm

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:03
Als je dvd drive echt kapot is, binnekort komen de Games on Demand. Dan heb je in principe geen dvd meer nodig, alleen een grote HDD

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:28
BM schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:15:
Kom net nog een stuk tegen op xbox.com waarin kort wat gezegt word wat we de komende tijd aan updates kunnen verwachten (voor 30-08 gok ik, aangezien dan Games on Demand zou launchen). Daar stond het volgend stukje in waar ik wel blij van word :)

Performance Updates:

[...]
Anders ik wel. Ik ben de laatste tijd gewoon huiverig om de guide te openen als ik aan het spelen ben, je weet nooit of hij nou een paar seconden bevriest of nooit meer verder gaat :)

Ik hoop dat ze ook eindelijk wat aan de erbarmelijke performance van de EU marketplace gaan doen. 3 minuten wachten tot hij heeft bepaald dat je een filmpje gratis mag downloaden is geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Precies.
Dat die guide langzaam is kan ik me nog wel voorstellen, wat ik alleen niet snap is dat het hele ding vele malen sneller aanvoelt als je ingelogd bent op een US account. Marketplace etc zijn daar echt stukken sneller, en werken veel prettig. Terwijl daar toch heel wat meer content op staat.
Hopelijk komen die updates een beetje snel.
macciez schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:26:
Als je dvd drive echt kapot is, binnekort komen de Games on Demand. Dan heb je in principe geen dvd meer nodig, alleen een grote HDD
Dan heb je alleen nog steeds niks aan evt schijfjes die je al hebt :)
Kn4kw0r5t schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:40:
DVD drive had je sowieso maar 2 jaar op hoor. 3 jaar garantie geldt enkel voor RROD, de rest allemaal 2 jaar.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Anoniem: 218213 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:59:
[...]

drive-key is nog intakt , anders deed die het namelijk helemaal niet ;)

alleen is de vraag of hij er iets van kan natuurlijk , als je niet weet waar je moet beginnen tja
Uhmm nee....

Als je de verkeerde drivekey hebt dan kun je alleen nog maar film DVD's afspelen (en muziek geloof ik)

Maar spellen werken dan niet, omdat die versleuteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Tja voor een ijsje kan je natuurlijk ook geen commentaar leveren op de staat waarin de xbox verkeerd ;). En al had je garantie gehad, dan was deze nog niet overdraagbaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Garantie is door middel van een simpel telefoontje over te zetten op je eigen naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 19:13

TheVMaster

Moderator WOS
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:34:
[...]

Anders ik wel. Ik ben de laatste tijd gewoon huiverig om de guide te openen als ik aan het spelen ben, je weet nooit of hij nou een paar seconden bevriest of nooit meer verder gaat :)

Ik hoop dat ze ook eindelijk wat aan de erbarmelijke performance van de EU marketplace gaan doen. 3 minuten wachten tot hij heeft bepaald dat je een filmpje gratis mag downloaden is geen uitzondering.
Da's inderdaad erg irritant...ach..laten we hopen dat straks als we eindelijk een fatsoenlijke marketplace krijgen in NL het ook allemaal wat snellergaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThinkPadd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:28:
[...]

Uhmm nee....

Als je de verkeerde drivekey hebt dan kun je alleen nog maar film DVD's afspelen (en muziek geloof ik)

Maar spellen werken dan niet, omdat die versleuteld zijn.
ja maar hij heeft toch niet geprobeerd te flashen ofwel?

edit: zie het al, de andere eigenaren hebben liggen klooien |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 04-06-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Bij mij is Marketplace echt superlangzaam. Dwz de folders browsen gaat supersnel, maar als ik op een item click en de koopinfo ophaal duurt dat tot bijna 30 seconden. Hoor hier eigenlijk nooit iemand over, maar is voor mij irritant omdat ik zeer veel op marketplace zit om demo's te checken en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zo interessant is Marketplace nou ook weer niets. Vindt het zelf en stuk makkelijker om de HD trailers van Gamersyde.com af te halen (vaak 1mb downloads) en voor die een a twee demo's die beschikbaar komen elke week maakt het ook niet veel uit.

Kan me wel voorstellen dat als je elk jaar een paar tientjes moet lappen voor je Gold membership je graat wat meer snelheid zou willen hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

SeamusXanthus schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:32:
Bij mij is Marketplace echt superlangzaam. Dwz de folders browsen gaat supersnel, maar als ik op een item click en de koopinfo ophaal duurt dat tot bijna 30 seconden. Hoor hier eigenlijk nooit iemand over, maar is voor mij irritant omdat ik zeer veel op marketplace zit om demo's te checken en dergelijke.
Anders doe je het via deze website van MS.
http://marketplace.xbox.com
Klik je gewoon aan wat je leuk vind.

Klopt dat het wat traag gaat via xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
ronwiel schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:47:
Zo interessant is Marketplace nou ook weer niets.
Dat maak ik zelf wel uit ;) Ik download in principe elke woensdag 1 of 2 arcade games in elk geval om de trial ervan te checken. E3 filmpjes zoals nu kijk ik ook het liefste op mijn 360 zodat ik het beeld te zien krijg zoals het er bij mij ook daadwerkelijk op mijn TV uit gaat zien.

En ik weet dat het ook online kan, maar het feit dat er een workaround is wil niet zeggen dat het normale systeem brak moet zijn.

Dus ik ben blij dat er een update gaat komen, dit is zo ongeveer mijn enige punt van kritiek op Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

SeamusXanthus schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:32:
ik heb geprobeerd om the guild episodes te kijken/downloaden op mijn xbox 2*13episodes van vijf minuten oid. Daar was ik snel mee opgehouden en heb ik een torrent voor opgesnort.
Voor 1 los ding kan ik nog wel het geduld kweken dat nodig is om met die marketplace om te gaan. Bij meerdere dingen, druk ik op de rode knop en ga ik verder met gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Nu met de e3 heb ik inderdaad ook alles via marketplace.xbox.com opgehaald. Je kunt tegenwoordig net zoveel in de queue zetten als je wil. Maar normaal kijk ik een paar keer per week bij de nieuwe items of er een demo of iets is, en dat werkt nu gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Sh0ckTr00per schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:21:
Nu met de e3 heb ik inderdaad ook alles via marketplace.xbox.com opgehaald. Je kunt tegenwoordig net zoveel in de queue zetten als je wil. Maar normaal kijk ik een paar keer per week bij de nieuwe items of er een demo of iets is, en dat werkt nu gewoon niet goed.
En als je gelijk de xbox 360 aanzet wordt het meteen gedownload.
Overlord 2 demo staat er op. :P

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 04-06-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Cool is dat er een gigantische zooi E3 filmpjes opstaan die niet op de ms persconferentie getoond werden. Was zelf wel eventjes zoet met alles te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dienst mededeling ;)

Ik heb de komende tijd absoluut geen tijd om de OP bij te werken, zeker met het E3 geweld moet er wel weer wat gebeuren.

Wie voelt zich geroepen om het stokje over te nemen, en is in staat een goede en kwalitatieve OP neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb trouwens net een 120GB HD besteld online

http://www.speelgoed-en-kadohuis.nl/ kost de HD 75,- en dan 6,50 verzendkosten dacht ik.
Even afwachten of deze wel echt wordt verstuurd, want mijn bestelling bij neckermann staat sinds eind maart op backorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:41
Pff gister 3 rode lampjes gekregen op mijn Xbox. Schrok me echt de t*ring. Net Xbox weer aangezet en hij werkte gewoon. Hopelijk overkomt me dit niet vaker :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 11:47
Zopas ook een XBox 360 Elite besteld (Resident Evil special edition) met Halo 3 en GTA IV voor 345 euro. Lijkt me wel een goede deal.
Dit is trouwens mijn eerste game console ooit dus ik ben benieuwd. Ik heb voor XBox gekozen ipv een PS3 omdat ik een fan ben van Halo, Blu-ray niet direct nodig heb en XBox games zijn ook iets goedkoper (geloof ik).

Weet iemand of de defecten nog altijd courant voorkomen in de recente modellen? En hoe kom ik te weten of mijn Xbox potentieel problemen kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-04 14:30
Timocos schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:29:
Pff gister 3 rode lampjes gekregen op mijn Xbox. Schrok me echt de t*ring. Net Xbox weer aangezet en hij werkte gewoon. Hopelijk overkomt me dit niet vaker :P
Kwestie van tijd voordat ie het helemaal niet meer doet ;-)

Maatje van me had het ook, hij dacht dat op te lossen door en ik quote" Hem voor straf een tijdje in de koelkast te zetten)

Vooralsnog doet ie van hem het nog steeds haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Even tussendoor:

is het mogelijk om je xbox live account te behouden als je een nieuwe xbox koopt? Ook indien je een grotere hd erbij neemt of juist de hd van je huidige xbox in de nieuwe plaatst?

@ above posts:
Mijn xbox heeft al ruim 1,5 jaar last van RROD. Vooralsnog doet hij het vaak alleen bij de eerste keer opstarten. Dan start hij ook niet verder op, maar houd ik zwart scherm. Herstart ik 'm na +/- 10 sec werkt hij perfect. Maar ik wil nu dus een nieuwe gaan aanschaffen. Waarom? Wil een elite, met hdmi en in ieder geval met jasper of falcon chip.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 122700 op 04-06-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-05 15:44

KoffieNT

banaan

Je kunt je huidige live-ID aanmelden op je nieuwe xbox.

Je savegames die op je xbox staan moet je even op je hdd zetten. Je kunt met het kabeltje wat bij de 120GB schijf zit de savegames kopieren van de oude schijf naar de nieuwe schijf.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Ok das mooi! Tnx!

Niet dat ik het heel erg had gevonden als ik een nieuwe account had moeten aannaken. Maar het is toch wel fijn als je het allemaal kunt behouden.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 122700 op 04-06-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-05 19:24
Guys, ik zoek me rot om een antwoord te vinden: is er iemand die met Windows XP 1080p content kan streamen naar de xbox 360? Met Vista is dat een eitje, maar heb geen zin in Vista. Weet iemand een goede threat waar ik aan juiste info kom die werkt? Heb er al heel wat door gepluisd, maar niks werkends kunnen vinden. De laptop en xbox 360 zien elkaar gewoon niet...

Hilfe!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
PWM schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:19:
Dienst mededeling ;)

Ik heb de komende tijd absoluut geen tijd om de OP bij te werken, zeker met het E3 geweld moet er wel weer wat gebeuren.

Wie voelt zich geroepen om het stokje over te nemen, en is in staat een goede en kwalitatieve OP neer te zetten?
*Faust meldt zich*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik ben van plan om de VGA HD kabel aan te schaffen voor m'n 360 , ziet het beeld er nog een beetje fatsoenlijk uit op een 19'' scherm? (1440x900 , Acer P191W)
Of kan ik beter een extra monitor (geen geld om een nieuwe tv aan te schaffen en zo'n klein oud tv'tje niet echt mooi is, en aangezien m'n ouders 's avonds tv willen kijken) kopen met 720p resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
BM schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:58:
Precies.
Dat die guide langzaam is kan ik me nog wel voorstellen, wat ik alleen niet snap is dat het hele ding vele malen sneller aanvoelt als je ingelogd bent op een US account. Marketplace etc zijn daar echt stukken sneller, en werken veel prettig. Terwijl daar toch heel wat meer content op staat.
Hopelijk komen die updates een beetje snel.

[...]

Dan heb je alleen nog steeds niks aan evt schijfjes die je al hebt :)

[...]

DVD drive had je sowieso maar 2 jaar op hoor. 3 jaar garantie geldt enkel voor RROD, de rest allemaal 2 jaar.
Dan zou ik er een gevalletje RROD van maken ;)

Maargoed, ik laat 'm wel voor de lol staan dan.. Heb al 'n Elite dus nodig is het ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-04 14:30
Kn4kw0r5t schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:19:
[...]

Dan zou ik er een gevalletje RROD van maken ;)

Maargoed, ik laat 'm wel voor de lol staan dan.. Heb al 'n Elite dus nodig is het ook niet :P
Ik wil er wel 2 ijsjes voor geven , kan ik de case ervan gebruiken, je hebt een DM ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Als ik de kwaliteit van je vorige (gesloten) topic zie :X

Het lijkt er ondertussen wel op dat Forza 2 wel op 2 discs gaat uitkomen. Spel + meerendeel van de content op 1 disc, en een 2e disc die je zou kunnen/moeten installeren met meer autos en banen.
In dit geval zou een groter opslagmedium wel handig zijn, maar goed. Gedane zaken nemen geen keer.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

BM schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:32:
[...]

Het lijkt er ondertussen wel op dat Forza 2 wel op 2 discs gaat uitkomen. Spel + meerendeel van de content op 1 disc, en een 2e disc die je zou kunnen/moeten installeren met meer autos en banen.
In dit geval zou een groter opslagmedium wel handig zijn, maar goed. Gedane zaken nemen geen keer.
Forza 3 bedoel je neem ik aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dienst mededeling ;)

'k vind het een heel interessant onderwerp, maar eh.....:+ 'k het al druk met het Windows 7 en Microsoft Certified topic's ;) Moet het topic trouwens helemaal op de schop of ehh....alleen wat bijgeschaaft? :p

Wel beetje offtopic reactie van mij overigens

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 04-06-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Dienst mededeling ;)

* Sh0ckTr00per meldt zich als vrijwilliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
BM schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:32:
[...]

Er is een kans dat ze voor de Dual DVD-DL gaan: op allebei de kanten een dual-layer, dan hoef je alleen maar de DVD om te draaien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er waren toch best wat mensen die het leuk vonden om het topic over te nemen :) Dacht dat ik moest gaan smeken :+ Maar ja jongens, zoals Henny Huisman altijd al zei: Er kan er maar 1 de winnaar zijn.

Uiteindelijk gaat onze vriend TheVMaster het overnemen. Thanks, en veel plezier er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

LOL, "one nation under Sony"....
Ik zie nu al helemaal voor me hoe de topicstart er uit gaat zien: "de prutsbox 360 is in 2005 uitgebracht en veel mensen zijn al slachtoffer geworden van een RROD". Nice try... ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Armada schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:26:
[...]

LOL, "one nation under Sony"....
Ik zie nu al helemaal voor me hoe de topicstart er uit gaat zien: "de prutsbox 360 is in 2005 uitgebracht en veel mensen zijn al slachtoffer geworden van een RROD". Nice try... ;)
:+ Ja ik zag hem ook al helemaal komen :) Pfff.....hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Om even terug te komen op mijn bestelling van de 120GB HD... Zoveelste bestelling die niet doorgaat.
Geachte klant,

Tot onze grote spijt moet ik u meedelen dat de prijs die wij vragen voor dit product, onjuist is. Inmiddels hebben wij dit op de site gecorrigeerd.
Aangezien dit onze fout is, willen wij u wel tegemoetkomen en u een aanbod doen. Wij kunnen u deze Xbox 360 120 GB aanbieden voor 110 Euro. Dit is 19 Euro onder de verkoopadviesprijs en 9 euro onder onze verkoopprijs.

Graag hoor ik of u wilt ingaan op ons aanbod.

Met vriendelijke groet,
Speelgoed-en-kadohuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Mashayungi schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:28:
[...]

Er is een kans dat ze voor de Dual DVD-DL gaan: op allebei de kanten een dual-layer, dan hoef je alleen maar de DVD om te draaien :).
En het voordeel daarvan is?:)
Effect is imho gelijk aan 2 losse schijfjes. Komt bij dat je dan de dvd niet kunt bedrukken. ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik merk dat het hier een klein beetje een gevoelig onderwerp is, maar ik wil toch geinformeerd een eventuele aanschaf in gaan, dus ik ga m'n vraag toch stellen:

Ik wil graag deze zomer een Xbox 360 kopen, daar mijn PS2 mij behoorlijk begint te vervelen en de spellen die gaan uitkomen (en al uit zijn) ontzettend gaaf zijn en er voorlopig geen einde aan lijkt te komen met de 360. Echter, wil ik deze wel geschikt (laten) maken voor het draaien van backups. Echter heb ik gehoord dat je hiervoor gebanned kan worden van Xbox Live. Is dit echter alleen tijdens het spelen van backups? Kan ik wel gewoon met mijn gekochte schijfje NBA 2k9 (ik noem maar iets) op Xbox Live spelen zonder het risico gebanned te worden, als mijn console omgebouwd is voor het afspelen van backups?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik speel al 2 jaar met een andere firmware op mijn drive en nergens last van.
De kans bestaat echter wel dat er een ban volgt wanneer je bijv. games speelt voor de release datum. Ook kan er een nieuw beveiligingsysteem komen waardoor mensen door de mand vallen. Heb eerlijk gezegd nog nooit verhalen gehoord van mensen die gebanned zijn tijdens het spelen met een orignele schijf.

Had eigenlijk verwacht dat Microsoft met een aanpassing zou komen, zodat ze de firmware van de drives uit te kunnen lezen. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd(gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Floris-K schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:50:
Ik speel al 2 jaar met een andere firmware op mijn drive en nergens last van.
De kans bestaat echter wel dat er een ban volgt wanneer je bijv. games speelt voor de release datum. Ook kan er een nieuw beveiligingsysteem komen waardoor mensen door de mand vallen. Heb eerlijk gezegd nog nooit verhalen gehoord van mensen die gebanned zijn tijdens het spelen met een orignele schijf.

Had eigenlijk verwacht dat Microsoft met een aanpassing zou komen, zodat ze de firmware van de drives uit te kunnen lezen. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd(gelukkig)
Het zal niet mogelijk zijn de firmwares uit te lezen, anders hadden ze dat wel gedaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij worden er af en toe banruns gedraait, hoe groot de kans is dat je gepakt word weet ik niet.
Geloof dat het wel zo is dat als je eenmaal gebanned bent, je ook definitief niet meer op live kunt, of je nu een backup of een originele game speelt (terecht imho, maar dit is niet de plek om daarover te discussieren).

Vraag ik me wel af waarom je backups wilt spelen als je toch originele games hebt (buiten 'uitproberen' om).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Aangezien dit de 1100ste post is in dit topic leek het mij vestandig (aangezien ik dit topic heb overgenomen van PWM) om een nieuw deeltje te beginnen.

Graag verder in Deel 61

Graag wil ik PWM bedanken voor zijn supercoole XBOX 360 ervaringen topics (en natuurlijk ook gelijk zijn voorganger(s)). Ik zal mijn uiterste best doen om dezelfde kwaliteit te handhaven :+

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 04-06-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.