RE5 is de eerste Resident Evil die ik echt speel, dus ik kan niet oordelen over dat het 'minder goed of slecht' is geworden, ook ik vond het begin erg matig en dacht ook niet dat het mijn soort spel was. maar toen ik eenmaal een uurtje verder was en die gast met die bijl had gekilled begon de achtbaan, ik heb 2 dagen non-stop resident evil gedaan tot ik hem uit had gespeeld, WAT EEN SPEL! hij ging mijn verwachtingen ver te boven. de storytelling, het artwork, de hele omgeving, de characters, overal is zo veel aandacht aan besteed en dat zie je er aan alle kanten van af. Resident Evil 5 heeft mij gewoon heel erg verrast, wat een supergame!NeoMe schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:50:
[...]
Heb je meer spellen gezien dan alleen RE5 ?
Maar waarom vindt iedereen het zo geweldig, die partner doet helemaal niks nuttigs. Verder kun je niet lopen en schieten tegelijlkertijd. Heb het niet heel lang gespeeld, eigenlijk alleen maar dat stukje in het begin met die steeg. Maar vondt de besturing al niks, misschien toch maar eens opnieuw proberen. Wordt weer demotje downloaden dan.
Verwijderd
Even een quick question tussendoor. Bestaat er trouwens een methode waarmee je zonder gebruikmakend speciale kabel save games tussen 2 Xbox 360's over kunt zetten? De data die ik wil overzetten is een save game uit GTA IV.
Zonder zo'n speciale kabel is dat niet mogelijk volgens mij. Misschien kan je via MS zo'n gratis kabel aanvragen?Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:22:
Even een quick question tussendoor. Bestaat er trouwens een methode waarmee je zonder gebruikmakend speciale kabel save games tussen 2 Xbox 360's over kunt zetten? De data die ik wil overzetten is een save game uit GTA IV.
Heb net de GotY-editie van Oblivion besteld. Heb het na release wel op de pc gespeeld maar vind het een te mooie game om niet nogeens op de xbox te doen.
Weten jullie of er alleen Shivering Isles en Knights of the Nine bijzit of ook nog meer?
Weten jullie of er alleen Shivering Isles en Knights of the Nine bijzit of ook nog meer?
Zolang de savegame van hetzelfde account blijft kan het volgens mij met zo'n xboxgeheugenkaartje: account en savegame op het geheugenkaartje zetten en dan in de andere xbox beide er weer af halen.monnick schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:24:
[...]
Zonder zo'n speciale kabel is dat niet mogelijk volgens mij. Misschien kan je via MS zo'n gratis kabel aanvragen?
Zodra je savegames van het ene account naar het andere kopieert, verlies je de mogelijkheid om achievements te halen.
Verwijderd
Dank Monnick & Kheldar! Via een USB-stick / iPod kan het dus niet, zoals het bij de PS3 bijv. wel kan?Kheldar schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:31:
[...]
Zolang de savegame van hetzelfde account blijft kan het volgens mij met zo'n xboxgeheugenkaartje: account en savegame op het geheugenkaartje zetten en dan in de andere xbox beide er weer af halen.
Zodra je savegames van het ene account naar het andere kopieert, verlies je de mogelijkheid om achievements te halen.
De enige manier om save games te kopieren is via een memorycard. De kabel van MS waar je op doelde kan enkel de hele HD kopieren, niet specifieke files.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:39:
[...]
Dank Monnick & Kheldar! Via een USB-stick / iPod kan het dus niet, zoals het bij de PS3 bijv. wel kan?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, het is niet mogelijk om savegames en accounts naar iets anders dan de officiële xboxgeheugenunit te kopiëren...Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:39:
[...]
Dank Monnick & Kheldar! Via een USB-stick / iPod kan het dus niet, zoals het bij de PS3 bijv. wel kan?
Verwijderd
je kan natuurlijk Datel's X360 transferkit gebruiken:
http://www.psxshop.nl/datel-x360-transferkit-p-1878.html (voor memcards)
http://www.psxshop.nl/datel-x360-xsata-p-1877.html (voor de HD)
http://www.psxshop.nl/datel-x360-transferkit-p-1878.html (voor memcards)
http://www.psxshop.nl/datel-x360-xsata-p-1877.html (voor de HD)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 15:31 ]
Het is ook een super spel, en toch minder dan de voorgaande delen. Zegt imo vooral iets over hoe goed 4 wel niet was.Floris-K schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:46:
Troch bizar om die reacties over RE5 allemaal te lezen.
Bijna alle liefhebbers zeggen dat deze niet waardig is als opvolger tov. de voorgaande titels.
Toch lees je veel reacties van mensen die het een super spel vinden.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Een nieuwe trailer van Mass Effect 2! http://www.gametrailers.com/video/e3-09-mass-effect/49799
Enne check ook allemaal even het E3 topic op GoT
Enne check ook allemaal even het E3 topic op GoT
[ Voor 9% gewijzigd door monnick op 29-05-2009 08:03 ]
Verwijderd
Er niets bij verder, maar met die uiybreidingen ben je lang genoeg bezig hoorPirate-Bozz schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:28:
Ik snap echt niet dat mensen re4 zoveel beter vonden dan re5. RE4 heb ik meer gespeeld omdat het nou eenmaal re was en ik daar nogal gek van ben maar ik heb het altijd een teleurstelling gevonden omdat het qua sfeer en verhaal helemaal niet aansluit bij de vorige delen. RE5 pas wat mij betreft veel beter bij de eerdere delen. Het heet veel meer het re gevoel. Ook sluit het verhaal echt aan bij de vorige delen. RE 4 had wat mij betreft een nieuwe serie kunnen zijn als ze een paar kleine verwijzingen en de namen hadden veranderd. Ik ben dus blij met re5 al zou ik het liefste een RE game zien die weer echt in de oude stijl is met veel minder actie en veel meer sfeer en survival horror.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Persoonlijk, maar ik ben ook van mening dat RE4 veel beter aansluit bij de andere, eerdere delen.rajackar schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:18:
Ik snap echt niet dat mensen re4 zoveel beter vonden dan re5. RE4 heb ik meer gespeeld omdat het nou eenmaal re was en ik daar nogal gek van ben maar ik heb het altijd een teleurstelling gevonden omdat het qua sfeer en verhaal helemaal niet aansluit bij de vorige delen. RE5 pas wat mij betreft veel beter bij de eerdere delen. Het heet veel meer het re gevoel. Ook sluit het verhaal echt aan bij de vorige delen. RE 4 had wat mij betreft een nieuwe serie kunnen zijn als ze een paar kleine verwijzingen en de namen hadden veranderd. Ik ben dus blij met re5 al zou ik het liefste een RE game zien die weer echt in de oude stijl is met veel minder actie en veel meer sfeer en survival horror.
http://tweakers.net/produ...dent-evil-5-xbox-360.html
Ik heb sinds gisteren een xbox 360 en deze maakt best wel veel geluid wanneer deze aan staat. Het was mij bekend dat de 360 wat meer geluid maakt dan de PS3 maar dat het verschil zo groot is had ik toch niet verwacht.
Als je vanaf de disk speelt is het inderdaad flink wat herrie, dat viel mij ook wel erg tegen (heb een 360 sinds december 08). Nu je op je HDD kan installeren moet ik zeggen dat het wel meevalt. Zelfs tijdens dvd's kijken hoor ik eigenlijk nooit de fans blazen en tijdens gewoon gamen maakt de tv (en ikzelf) toch te veel herrie om dat te kunnen horenkwiebus schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:55:
Ik heb sinds gisteren een xbox 360 en deze maakt best wel veel geluid wanneer deze aan staat. Het was mij bekend dat de 360 wat meer geluid maakt dan de PS3 maar dat het verschil zo groot is had ik toch niet verwacht.
Inderdaad. Dat je de xbox kan horen, is gewoon een indicatie dat je surround set nog niet hard genoeg staatEcoR schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:05:
[...]
Als je vanaf de disk speelt is het inderdaad flink wat herrie, dat viel mij ook wel erg tegen (heb een 360 sinds december 08). Nu je op je HDD kan installeren moet ik zeggen dat het wel meevalt. Zelfs tijdens dvd's kijken hoor ik eigenlijk nooit de fans blazen en tijdens gewoon gamen maakt de tv (en ikzelf) toch te veel herrie om dat te kunnen horen
Verwijderd
iemand die nog een aanbiedinkje wil scoren , E-plaza heeft een mooie xbox360 pro aanbieding ,http://www.eplaza.com/sho...59f%26fh_refview%3Dsearch
Hij is in ieder geval vandaag al verstuurd ongeveer werkdagen duurt het meestal, ben benieuwd hoe koreaansrob1n schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:39:
[...]
Hmm, heb erg veel moeite om dat spel te bestellen op engelse sites. Bij de meeste staat er een delivery tijd van 'ongeveer 3 dagen', of beter gezegd, ze hebben hem niet in voorraad. Had hem eerst bij the hut besteld, maar na 1.5 week wachten nogsteeds mijn order op "processing". Maar gecanceld en bij Zavvi besteld. Nu bijna week aan het wachten dus ik zie wel. Heb geen zin om opnieuw mijn order te cancelen.
Die is bij de intertoys dus 175 euro zoals ik een paar dagen geleden al postteVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:15:
iemand die nog een aanbiedinkje wil scoren , E-plaza heeft een mooie xbox360 pro aanbieding ,http://www.eplaza.com/sho...59f%26fh_refview%3Dsearch
Weet iemand of er ergens een lijstje is van xbox exclusives? Ik heb gezocht, maar vond geen hele lijsten.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zijn er eigenlijk nog Nederlandse webshops waar je met Ideal Live-punten kunt aanschaffen voor een Amerikaans geconfigureerde account ?
Heb een aantal shops/sites geprobeerd, maar allen melden dat ze die niet verkopen.
Ebay/Marktplaats zou wellicht wel kunnen, maar daar geef ik toch niet de voorkeur aan.
Heb een aantal shops/sites geprobeerd, maar allen melden dat ze die niet verkopen.
Ebay/Marktplaats zou wellicht wel kunnen, maar daar geef ik toch niet de voorkeur aan.
Wikipedia: Category:Xbox 360-only gamesSnippertje schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:26:
Weet iemand of er ergens een lijstje is van xbox exclusives? Ik heb gezocht, maar vond geen hele lijsten.
Ik wil graag een 2e hands Xbox kopen (prijs max 150). Nu staat er een op marktplaats voor 130 maar die is omgebouwd. Nu maakt dat mij niets uit want ik heb SF4 al legaal maar kan ik met een omgebouwde Xbox360 nog (fatsoenlijk) online gamen. Of kan ik de mod er uit halen?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Koop een nieuwe, meer garantie, minder gezeik en voor de prijs hoef je zo'n ding echt niet te laten.MrVegeta schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:34:
Ik wil graag een 2e hands Xbox kopen (prijs max 150). Nu staat er een op marktplaats voor 130 maar die is omgebouwd. Nu maakt dat mij niets uit want ik heb SF4 al legaal maar kan ik met een omgebouwde Xbox360 nog (fatsoenlijk) online gamen. Of kan ik de mod er uit halen?
Mwah, qua prijs vind ik het nogal een verschil hoor. De goedkoopste Xbox360+HD is al dik over de 200 euro. Scheelt al gauw 100 euro.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hoe kom je daarbij? Een paar postings eerder staat al een aanbieding voor onder de €200MrVegeta schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:55:
Mwah, qua prijs vind ik het nogal een verschil hoor. De goedkoopste Xbox360+HD is al dik over de 200 euro.
http://www.eplaza.com/sho...59f%26fh_refview%3Dsearch
Als je dat pakket bij Intertoys besteld krijg je ook nog eens korting.
http://www.intertoys.nl/e...refront/EN/Product/558956
180 euro
.
180 euro
:D
Hm dat is idd een mooie aanbieding
. paar euro neer leggen voor garantie enzo is ook geen slecht idee! Bedankt. Ga vanmiddag naar de intertoys!
Heb net gebeld, die kerel zij dat ze een arcade packet hebben liggen van 180euro, ik krijg daar nog 10% korting over en "lips" soort van singstar (what ever the fuck is) gratis
.
Nu nog ff street fighter er bij scoren en goede controller erbij regelen
. Alleen jammer van mijn kut tv
. Maar goed, scoor wel ergens een grote tv 2e hands.
Heb net gebeld, die kerel zij dat ze een arcade packet hebben liggen van 180euro, ik krijg daar nog 10% korting over en "lips" soort van singstar (what ever the fuck is) gratis
Nu nog ff street fighter er bij scoren en goede controller erbij regelen
[ Voor 54% gewijzigd door MrVegeta op 30-05-2009 13:09 ]
Goeie deal en welkom in de wondere wereld van de xbox360.MrVegeta schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:01:
Hm dat is idd een mooie aanbieding. paar euro neer leggen voor garantie enzo is ook geen slecht idee! Bedankt. Ga vanmiddag naar de intertoys!
Heb net gebeld, die kerel zij dat ze een arcade packet hebben liggen van 180euro, ik krijg daar nog 10% korting over en "lips" soort van singstar (what ever the fuck is) gratis.
Nu nog ff street fighter er bij scoren en goede controller erbij regelen. Alleen jammer van mijn kut tv
. Maar goed, scoor wel ergens een grote tv 2e hands.
Mocht het budget niet toereikend zijn voor een nieuwe tv, dan is er met de advance scart cable al een verbetering te halen ten opzichte van de default composite kabel (afhankelijk van het type toestel natuurlijk)
Arcade? Arcade is zonder HD he! Die aanbieding van Intertoys die ik boven postte is voor de Pro-versie met een 60GB hd. En dan krijg je er Burnout bij en nog 2 crap-games.
Ik weet alleen even niet of je die korting er ook bij krijgt als je hem in de winkel gaat kopen. (dus wel bij online kopen.)
Ik heb zelf ook de Arcade gekocht 2 maanden terug en daar heb ik nog steeds een beetje spijt van omdat ik totaal bijna hetzelfde kwijt was als een Elite toen ik de 120GB hdd erbij kocht, maar goed.
En, zonder HD kun je niet op Live, daar kwam ik dus ook pas achter toen ik hem had
.
Ik weet alleen even niet of je die korting er ook bij krijgt als je hem in de winkel gaat kopen. (dus wel bij online kopen.)
Ik heb zelf ook de Arcade gekocht 2 maanden terug en daar heb ik nog steeds een beetje spijt van omdat ik totaal bijna hetzelfde kwijt was als een Elite toen ik de 120GB hdd erbij kocht, maar goed.
En, zonder HD kun je niet op Live, daar kwam ik dus ook pas achter toen ik hem had
[ Voor 11% gewijzigd door KoffieNT op 30-05-2009 13:18 ]
Ten tijde van de NXE update konden bezitters van een Non HD console tegen een goedkoop prijsje een HDD van 20gb kopen.KoffieNT schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:16:
Arcade? Arcade is zonder HD he! Die aanbieding van Intertoys die ik boven postte is voor de Pro-versie met een 60GB hd. En dan krijg je er Burnout bij en nog 2 crap-games.
En, zonder HD, kun je niet op Live, daar kwam ik dus ook pas achter toen ik hem had.
Tuurlijk die 20gb is natuurlijk tegenwoordig snel vol, maar je kunt dan in ieder geval wel online je ding doen.
Goeie tip, zo had ik er nog niet over nagedacht.Faust schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:16:
Nu snap ik wat ze met "xbox: twice the fun" bedoelen..
Misschien moet ik ook maar een 2e halen.
Ben benieuwd naar wat Microsoft aan XBox360 gerelateerde games en nieuws op de E3 gaan brengen. Nog een paar nachtjes slapen.
Volgens mij haalde ik het dan even door elkaarKoffieNT schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:16:
En, zonder HD kun je niet op Live, daar kwam ik dus ook pas achter toen ik hem had.
Waarom zou je 2 xboxen halen? 1 gemod voor offline games en 1 voor online games?
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 30-05-2009 13:32 ]
Dan doe je iets fout.KoffieNT schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:16:
En, zonder HD kun je niet op Live, daar kwam ik dus ook pas achter toen ik hem had.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
1 voor boven in de slaapkamer en 1 voor benedenMrVegeta schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:32:
[...]
Waarom zou je 2 xboxen halen? 1 gemod voor offline games en 1 voor online games?
En zonder HD kun je prima online. 256 MB memcard is de minimum vereiste. Of het aan te raden is is wat anders.
Verwijderd
Was er niet hier onlangs een ongestelde belg die een xbox kocht om te splitscreenen met collega's die hierover onterrecht boos werd?
NiceMrVegeta schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:32:
[...]
Volgens mij haalde ik het dan even door elkaar. Ga nog eventjes zien of ik ergens SF4 weg kan halen en hopelijk ook ergens een gamepad! (die korting kan je ook in de winkel krijgen als je een folder hebt maar hij had er nog wel een aantal dus die krijg ik daar gewoon
)
Was waarschijnlijk een grapjeWaarom zou je 2 xboxen halen? 1 gemod voor offline games en 1 voor online games?
Nope, een memorycard of harddisk is nodig om te kunnen Live'n, ik bedoel uiteraard wel Gold
edit: even onderbouwen, klik maar eens op 1 van deze links.
[ Voor 9% gewijzigd door KoffieNT op 30-05-2009 14:32 ]
175 euro, heb em een paar dagen geleden gehaald :-)KoffieNT schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:31:
Als je dat pakket bij Intertoys besteld krijg je ook nog eens korting.
180 euro.
En die heeft weer geen harde schijf, geen headset en geen component kabel....MrVegeta schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:01:
Heb net gebeld, die kerel zij dat ze een arcade packet hebben liggen van 180euro, ik krijg daar nog 10% korting over en "lips" soort van singstar (what ever the fuck is) gratis.
Ook is dit een oud type xbox (Falcon) terwijl de pro in het Burnout pakket een Jasper is.
Voor die 15 euro extra had ik het wel geweten.
Gooi de spelen op Marktplaats (heb ik ook gedaan) en je het zo een goedkope 360 pro
[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 30-05-2009 22:51 ]
Intertoys , daar heb ik afgelopen vrijdag (gister dus) de premium pro gehaald voor 202 euro , de halo pack.
[ Voor 5% gewijzigd door xPhantom op 31-05-2009 08:44 ]
het Halo pack bedoel je?maikelstraub schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 22:50:
Intertoys , daar heb ik afgelopen vrijdag (gister dus) de premium gehaald voor 202 euro , de halo pack.
Het pakket waar wij het over hebben is:
Inhoud Pakket:
• Xbox 360
• 60GB Harde schijf
• Draadloze controller
• Headset
• Instructie boekjes
• Burnout Paradise Ultimate Box
• Trivial Pursuit
• Connect 4
En die is 175 euro
Dit is overigens ook mijn 2e 360, nu heb ik er één beneden en één in mijn werkkamer staan (aangesloten op mijn 24" fullHD PC scherm) voor de broodnodige ontspanning tussen al het harde werken door
[ Voor 19% gewijzigd door Schweino op 30-05-2009 22:59 ]
Ik heb een 24" aangeschaft om mijn xbox aan te sluiten op mijn kamer, werkt perfect en raad het hierbij iedereen aan die zich geen 40"+ FullHD scherm kan veroorloven. Zelf had ik zo mijn twijfels in het begin na het aansluiten en spelen is het me opgevallen dat een 24" best wel groot genoeg is voor games. Mijn broertje daarentegen wil een tft van bovenstaand formaat aanschaffen, is dit weggegooid geld? Hij wil niet luisteren naar mij.
p.s Hij BETAALT de tft.
p.s Hij BETAALT de tft.
Verwijderd
De GOTY Edition bevat het originele spel + Shivering Isles en Knights of the NinePirate-Bozz schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:28:
Heb net de GotY-editie van Oblivion besteld. Heb het na release wel op de pc gespeeld maar vind het een te mooie game om niet nogeens op de xbox te doen.
Hangt er vanaf hoe ver je van het scherm af zit denk ik. Een pc monitor is meestal gewoon vanaf je bureaustoel dus grofweg maximaal 1 meter. Een 40" zit je al gauw in een woonkamersituatie, dus twee/drie meter denk ik.beyaz21 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 05:04:
Ik heb een 24" aangeschaft om mijn xbox aan te sluiten op mijn kamer, werkt perfect en raad het hierbij iedereen aan die zich geen 40"+ FullHD scherm kan veroorloven. Zelf had ik zo mijn twijfels in het begin na het aansluiten en spelen is het me opgevallen dat een 24" best wel groot genoeg is voor games. Mijn broertje daarentegen wil een tft van bovenstaand formaat aanschaffen, is dit weggegooid geld? Hij wil niet luisteren naar mij.
p.s Hij BETAALT de tft.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zelf gebruik ik mijn Xbox ook op mijn 24" PC scherm. Zit er ook net zover vanaf zoals ik dat zou doen met gamen op mijn PC. Bij mij is dat een cm of 75 maar dat is wellicht een beetje dichtbij nog.
Zonder harddrive kan dus wel, maar dan moet je wel een memoryunit hebben. Ik ging er ten onrechte van uit dat er standaard wel een MU bij zou zitten.KoffieNT schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 14:29:
[...]
Nope, een memorycard of harddisk is nodig om te kunnen Live'n, ik bedoel uiteraard wel Gold. De memoryspace die ingebouwd op de Jaspers zit, vond hij toen niet goed genoeg.
edit: even onderbouwen, klik maar eens op 1 van deze links.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Sinds een weekje ook in het bezit van een xbox 360, echt super
Ben al aardig op weg in Fable 2.
Nu wil mijn vrouw ook wel graag een spelletje doen, alleen Fable 2 vindt ze niet zo interessant.
Weet iemand nog een casual/toegankelijke racing game die we eventueel ook met 2 controllers tegelijk kunnen spelen?
Nu wil mijn vrouw ook wel graag een spelletje doen, alleen Fable 2 vindt ze niet zo interessant.
Weet iemand nog een casual/toegankelijke racing game die we eventueel ook met 2 controllers tegelijk kunnen spelen?
Verwijderd
Forza?Rene59 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:12:
Sinds een weekje ook in het bezit van een xbox 360, echt superBen al aardig op weg in Fable 2.
Noem dan PGR, Forza is nu niet echt toegankelijk..
PGR is splitscreen toch?
Klopt.Exorcist schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:21:
[...]
Noem dan PGR, Forza is nu niet echt toegankelijk..
PGR is splitscreen toch?
Een spel als Need For Speed (Most Wanted) is ook best fijn voor casual gaming
[ Voor 17% gewijzigd door GSamson op 31-05-2009 11:27 ]
Fuzion Frenzy 2 is een Mario party achtige game en wellicht Rockstars Table tennis, beide zijn naar mijn mening erg simpel in besturing en kosten daarnaast hooguit 2 tientjes nieuw
.
Op Live Arcade staan een hele hoop casual games. Misschien gewoon eens wat demo's downloaden?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Assault Heroes 1 en 2
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wie heeft er een tutorial voor het bekijken van RTL en Uitzending gemist op de Xbox?
Ik gebruik hier namelijk Safari + Quicktime met WMV plugin. En ik kan dan de afleveringen opslaan op m'n Mac. Nu zijn die uitzendingen allemaal in WMV formaat dus moet ik ze ook via een USB stickje op m'n Xbox kunnen kijken (is ooit ook gelukt). Helaas lukt het niet, heb geprobeerd om het als scoure, quicktime movie en met en zonder '.wmv' er achter op te slaan.
Iemand een tip
.
Ik gebruik hier namelijk Safari + Quicktime met WMV plugin. En ik kan dan de afleveringen opslaan op m'n Mac. Nu zijn die uitzendingen allemaal in WMV formaat dus moet ik ze ook via een USB stickje op m'n Xbox kunnen kijken (is ooit ook gelukt). Helaas lukt het niet, heb geprobeerd om het als scoure, quicktime movie en met en zonder '.wmv' er achter op te slaan.
Iemand een tip
Vandaag weer wat nieuwe games besteld om te spelen:
- Sonic the hedgehog
- Sonic unleashed
- Kameo
- Viva pinata
- Halo 3
Dat moet toch wel voor genoeg plezier zorgen dadelijk. Ik heb trouwens ook nog gekeken voor een wireless adapter. Volgens de startpost zou dat iets van € 45-, moeten zijn maar het is € 60-,+ Tegen de tijd dat ons huis klaar is (september / oktober) koop ik er wel 1 van Ebay voor zo'n € 40-,
- Sonic the hedgehog
- Sonic unleashed
- Kameo
- Viva pinata
- Halo 3
Dat moet toch wel voor genoeg plezier zorgen dadelijk. Ik heb trouwens ook nog gekeken voor een wireless adapter. Volgens de startpost zou dat iets van € 45-, moeten zijn maar het is € 60-,+ Tegen de tijd dat ons huis klaar is (september / oktober) koop ik er wel 1 van Ebay voor zo'n € 40-,
Kan uit ervaring zeggen dat een 19inch niet full hd scherm net niet voldoende is bij sommige games. Bepaalde teksten zijn dan dusdanig klein dat dit onleesbaar wordt.TroonStaal schreef op zondag 31 mei 2009 @ 08:42:
[...]
Hangt er vanaf hoe ver je van het scherm af zit denk ik. Een pc monitor is meestal gewoon vanaf je bureaustoel dus grofweg maximaal 1 meter. Een 40" zit je al gauw in een woonkamersituatie, dus twee/drie meter denk ik.
Gelukkig was dit maar van korte duur
Was voor ons destijds de tussenstap tussen een normaal breedbeeld toestel en de Full hdd tv.
Dit gaat over de 1st gen Xbox?ronwiel schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:35:
Wie heeft er een tutorial voor het bekijken van RTL en Uitzending gemist op de Xbox?
Iemand een tip.
Moet je anders eens hier rondsnuffelen.
Nee, het gaat over de Xbox 360
. De bestanden op RTL Gemist worden in WMV aangeboden dus die zouden toch direct moeten werken op mijn Xbox????
Dit krijg ik als ik het bestand (zonder aanpassingen) op sla als Quicktime movie, als ik het opsla als scource krijg ik een bestand van 4 kb.

Dit krijg ik als ik het bestand (zonder aanpassingen) op sla als Quicktime movie, als ik het opsla als scource krijg ik een bestand van 4 kb.

[ Voor 69% gewijzigd door Ronwiel op 01-06-2009 10:42 ]
Wie van boxen houd moet even die Fight Night Round 4 demo even downloaden.
Wallace and grommit demo is een grappige game
Wallace and grommit demo is een grappige game
Als sommige mensen MS punten wou kopen, aanbieding op gamehubs
2100 punten voor €19,-
4200 punten voor €36,-
Heb zelf 2100 gekocht, kan ik ook gelijk battlefield 1943 kopen als die uitkomt
2100 punten voor €19,-
4200 punten voor €36,-
[ Voor 14% gewijzigd door FireBladeX op 01-06-2009 12:27 ]
De 12 maanden live cards zijn ook in de aanbieding voor €31,99, blijkbaar worden de 12+1 kaarten niet meer uitgegeven door Microsoft.FireBladeX schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:26:
Als sommige mensen MS punten wou kopen, aanbieding op gamehubs
2100 punten voor €19,-
4200 punten voor €36,-
Heb zelf 2100 gekocht, kan ik ook gelijk battlefield 1943 kopen als die uitkomt
Bedankt voor de tips. PGR ziet er wel leuk uit, en NFS vond ik vroeger altijd vet, dus ik zal die twee eens gaan bekijken
Heel vroeger zeker.Rene59 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:59:
Bedankt voor de tips. PGR ziet er wel leuk uit, en NFS vond ik vroeger altijd vet, dus ik zal die twee eens gaan bekijken
PGR is met name 'leuk' als je van vangrail naar vangrail wil stuiteren, vrijwel alle circuits zijn straatcircuits. Forza geeft een veel betere gameplay en gevarieerdere circuits.
Vanavond 19:25 is de persconferentie van Microsoft!
De presentatie is 5 minuten vervroegd wegens een "last minute surprise", ben benieuwd wat dat wezen mag 
Voor meer info, live streams en discussie: De E3 2009
Voor meer info, live streams en discussie: De E3 2009
Heel vroeger inderdaadRoamor schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:05:
[...]
Heel vroeger zeker.Toen was NFS ook echt een leuk racespel (t/m 3 ofzo). Daarna is het wel heel erg arcade geworden.
PGR is met name 'leuk' als je van vangrail naar vangrail wil stuiteren, vrijwel alle circuits zijn straatcircuits. Forza geeft een veel betere gameplay en gevarieerdere circuits.
Heb net wat filmpjes van PGR4 zitten kijken en kreeg inderdaad de indruk dat 't nogal een gepiel is met scherpe bochten. Ik ga nu Forza maar eens bekijken
Collin McRae DiRT is ook echt een über racespel trouwens
Verwijderd
ik ook, maar ik hoop niet dat ze er een arcade game van gemaakt hebben(wat op de trailer wel te zien was)
Een hoop nieuw spul aangekondigd zeg. Ben erg benieuwd naar MGS en die nieuwe motion controller. Nu maar hopen dat ie snel uit komt en dat het niet voor een regen aan oninteressante shovel ware gaat zorgen zoals helaas bij de wii nogal gebeurd is.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Misschien wel leuk om hier te vermelden is dat Microsoft zojuist op het E3 heeft bevestigd dat Twitter, Last.FM en Facebook aan de Xbox live worden toegevoegd.
[ Voor 10% gewijzigd door robertpNL op 01-06-2009 22:23 ]
Er is 1 arcade modus toegevoegd. Dat betekend niet dat de game meteen arcade isVerwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:35:
ik ook, maar ik hoop niet dat ze er een arcade game van gemaakt hebben(wat op de trailer wel te zien was)
Verwijderd
Is er ook al iets geroepen over een release date?robertpNL schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:21:
Misschien hier leuk om te vermelden dat Microsoft zojuist heeft gezegd dat Twitter, Last.FM en Facebook aan de Xbox live worden toegevoegd.
En film ondersteuning in 18 landen. Nu maar hopen dan NL daar ook tussen zit. Al meende ik toen hij 18 landen zei in de beelden een belgische vlag te zien. Als dat klopte zal NL er ook wel tussen zitten.
De wireless adapter, werkt dat een beetje goed? Ook met WPA2? Ik las op andere fora (berichten uit 2006) dat dit nog voor problemen zorgt.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik zat al te denken mijn Xbox weg te doen en een Wii te kopen, maar nu wordt de Xbox toch wel weer interesant 
Dingen zonder controller besturen lijkt me ook wel wat. Forza 3 spelen met een denkbeeldig stuurtje
Dingen zonder controller besturen lijkt me ook wel wat. Forza 3 spelen met een denkbeeldig stuurtje
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nooit doen, de Wii is zo'n *** console...alleen leuk voor een paar games, de 360 biedt veel meer.Marzman schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:45:
Ik zat al te denken mijn Xbox weg te doen en een Wii te kopen, maar nu wordt de Xbox toch wel weer interesant
En ja, ik heb hier alles staan.
/wanneer komt er een optie om geluid via HDMI uit te schakelen? Echt mega irritant
[ Voor 8% gewijzigd door Exorcist op 01-06-2009 23:03 ]
Je kunt een 'hdmi naar dvi-connectortje of kabel' kopen en hem op die manier aansluiten op je tv als hij die ingang heeft uiteraard. (hdmi = dvi + geluid)
In mijn geval kan ik in het geluidsmenu van de tv de input op Analog zetten ipv Digital en dan heb ik op de hdmi-poort 3 (waar de 360 in zit) geen geluid.
OF, ik zet het volume van de tv gewoon laag/uit. Bij mute blijft er zo'n irritant symbooltje staan.
@onder: I see
.
In mijn geval kan ik in het geluidsmenu van de tv de input op Analog zetten ipv Digital en dan heb ik op de hdmi-poort 3 (waar de 360 in zit) geen geluid.
OF, ik zet het volume van de tv gewoon laag/uit. Bij mute blijft er zo'n irritant symbooltje staan.
@onder: I see
[ Voor 25% gewijzigd door KoffieNT op 01-06-2009 23:23 ]
Ik heb een Samsung LE40A756, en moet dus steeds mn geluid zacht zetten omdat het geluid via mn versterker loopt. TV heeft geen DVI, alleen maar 4x HDMI, 1x VGA en 1x component. Mn PS3 kan ik tenminste instellen op alleen SPDIF uit..stukken handigerKoffieNT schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:17:
Je kunt een 'hdmi naar dvi-connectortje' kopen en hem op die manier aansluiten op je tv als hij die ingang heeft uiteraard. (hdmi = dvi + geluid)
OF, ik zet het volume gewoon laag.
Ja, Nederland zit er ook bijrajackar schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:35:
En film ondersteuning in 18 landen. Nu maar hopen dan NL daar ook tussen zit. Al meende ik toen hij 18 landen zei in de beelden een belgische vlag te zien. Als dat klopte zal NL er ook wel tussen zitten.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Elke moderne samsung TV heeft daar een optie voorExorcist schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:20:
[...]
Ik heb een Samsung LE40A756, en moet dus steeds mn geluid zacht zetten omdat het geluid via mn versterker loopt. TV heeft geen DVI, alleen maar 4x HDMI, 1x VGA en 1x component. Mn PS3 kan ik tenminste instellen op alleen SPDIF uit..stukken handiger
Klopt, lees net een update van een van de makers. (edit: hier dus) Ze hebben een arcade gamemode laten zien omdat sims 'eng' zijn voor het grote publiek. Ze schijnen Forza3 wel degelijk meer een sim gemaakt dan Forza2. Er is kennelijk ondersteuning toegevoegd voor het flexen van de bandenPWM schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:22:
[...]
Er is 1 arcade modus toegevoegd. Dat betekend niet dat de game meteen arcade is
Ik zeg: demo
Zou het trouwens wel zeer knap vinden als ze de game echt op de 60fps laten draaien, met de graphics die ze gister lieten zien. Forza2 draaide ook op 60fps, maar was grafisch niet echt heel bijzonder
Edit2: op forzamotorsport.net is ook wat leuke informatie te vinden. Lijkt erop dat de geruchten van een hele tijd terug toch uit gaan komen. 400+ autos, oval/drif/drag races, en natuurlijk de bekende races. Nu alleen afwachten of ie dan ook op 2 discs gaat uitkomen
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 02-06-2009 08:42 ]
Xbox
Ja, maar als ik TV kijk wil ik wél geluid via de speakers van t ding zelfsebastius schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 07:21:
[...]
Elke moderne samsung TV heeft daar een optie voorDan kun je de interne speakers permanent uitzetten.
Verwijderd
We krijgen eindelijk de videomarketplace, na 4 jaar wachten gaat het eindelijk gebeuren. Nu hopen dat de prijzen normaal worden en dan heb ik geen blu-ray speler meer nodig.
Ik heb de TS al doorgelezen maar kon daar niets over "tweaks" en dergelijk vinden. Heb me Xbox gister even getest en gamen is lekker. De controller is ultra slecht voor SF maar is wel heel degelijk en ligt goed in de hand.
Nu heb ik ook mijn Xbox op het netwerk aangesloten maar de verbinding is erg slecht tussen de laptop en de Xbox, de laptop is natuurlijk draadloos en heeft een uitstekende verbinding de Xbox zit met een kabel op het netwerk aangesloten. Maar helaas kan ik geen video's streamen, moet ik daarvoor perse mijn laptop ook met een draadje verbinden?
Ook was ik nog opzoek naar wat tips om te browsen met de Xbox ...
. Maar ben er wel blij mee. Mooi ding! (zijn hier trouwens nog lui die laatste tijd een nieuwe TV hebben gekocht? Ben opzich wel opzoek naar iets tussen de 200-300 euro voor op een studentenkamer.
Nu heb ik ook mijn Xbox op het netwerk aangesloten maar de verbinding is erg slecht tussen de laptop en de Xbox, de laptop is natuurlijk draadloos en heeft een uitstekende verbinding de Xbox zit met een kabel op het netwerk aangesloten. Maar helaas kan ik geen video's streamen, moet ik daarvoor perse mijn laptop ook met een draadje verbinden?
Ook was ik nog opzoek naar wat tips om te browsen met de Xbox ...
Xbox heeft geen ingebouwde browser.MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:55:
Ook was ik nog opzoek naar wat tips om te browsen met de Xbox ....
Schijnt dat je via een mediacenter pc via een bepaalde applicatie wel kunt browsen, maar dan heb je dus sowieso een mediacenter pc nodig.
Als ik zo lees dat alle logica en software in het apparaat zelf zitten, zal ie niet goedkoop worden, vermoed tussen de 60 en 100 euro ofzo. Als ze meer vragen verkopen ze dat ding nooit.Dennis Lammers schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:23:
Hoe duur zal Project Natal worden schatten jullie?
[ Voor 33% gewijzigd door BM op 02-06-2009 10:32 ]
Xbox
Ja of je doet gewoon je HDMI kabel in je receiver die vervolgens het geluid eraf pakt en de video doorstuurt naar je TV ;-) maar de meeste receivers hadden dit vroeger nog nietKoffieNT schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:17:
Je kunt een 'hdmi naar dvi-connectortje of kabel' kopen en hem op die manier aansluiten op je tv als hij die ingang heeft uiteraard. (hdmi = dvi + geluid)
@onder: I see.
Het zal wel gebundeld gaan worden met een game. Ik denk niet dat MS hier de hoofdprijs voor zal vragen, want dan verkoopt het gewoon niet. Kijk, mensen hebben al een 360 met een controller waar je ieder spel mee kunt spelen, dan mag de drempel niet te hoog zijn. Daarnaast, hoe duur kan de hardware zijn? Is allemaal bekende technologie, de truc zit hem in de software...Dennis Lammers schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:23:
Hoe duur zal Project Natal worden schatten jullie?
https://www.strava.com/athletes/10490675
True, maar ik ken maar weinig mensen met een reciever en/of home-cinema set.wimpie007 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:32:
[...]
Ja of je doet gewoon je HDMI kabel in je receiver die vervolgens het geluid eraf pakt en de video doorstuurt naar je TV ;-) maar de meeste receivers hadden dit vroeger nog niet
De controller is gemaakt voor '3d' spellen, en doet daar prima zijn werk, ik vind het een fijnere controller dan de dual shock, maar dat is persoonlijk natuurlijk. (ik baseer me daarbij overigens op ervaring met de ds2, maar denk dat de ds3 niet heel veel anders isMrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:55:
De controller is ultra slecht voor SF maar is wel heel degelijk en ligt goed in de hand.
Voor sf en andere fighters en wellicht ook 2d games van xbox live arcade is het zeer aan te raden om een speciale joypad of stick te kopen.
Ze moeten elkaar uiteraard wel kunnen 'zien' maar zover was je zelf ook wel gekomen denk ik zoMaar helaas kan ik geen video's streamen, moet ik daarvoor perse mijn laptop ook met een draadje verbinden?
In de OP staat een guide om te kunnen streamen, ik denk aleen dat 1080p content wellicht gaat stotteren ivm beperkte bandbreedte.
Kan (nog?) niet, maar bepaalde diensten komen er wel aan lees ik een paar posts hierboven. Maar als je toch ook een laptop hebt dan wil je toch niet surfen met een controller?Ook was ik nog opzoek naar wat tips om te browsen met de Xbox ....
Maar........met een wireless mouse+keyboard is het alweer een ander verhaal en de wii en ps3 kunnen het wel........toch is dat alles minder fijn dan een laptop imho.
10 second ninja DONE
Mee eens, en zoals je zegt, facebook en twitter komen naar de 360. Ook kan je gewoon chatten. Veel meer wil je toch niet doen vanaf de bank denk ik. Een browser lijkt me erg onhandig met een controller en de keus van MS om al die social diensten aan het dashboard toe te voegen is dan ook zeer geslaagd; meer dan dat gebruiken mensen toch niet.Sagat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:44:
[...]
Maar als je toch ook een laptop hebt dan wil je toch niet surfen met een controller?
Werkt probleemloosNitai schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:41:
De wireless adapter, werkt dat een beetje goed? Ook met WPA2? Ik las op andere fora (berichten uit 2006) dat dit nog voor problemen zorgt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Myea misschien dat ik nog wel ergens goedkoop wat games op de kop kan tikken maar nu richt ik me op SFSagat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:44:
[...]
De controller is gemaakt voor '3d' spellen, en doet daar prima zijn werk, ik vind het een fijnere controller dan de dual shock, maar dat is persoonlijk natuurlijk. (ik baseer me daarbij overigens op ervaring met de ds2, maar denk dat de ds3 niet heel veel anders is)
Voor sf en andere fighters en wellicht ook 2d games van xbox live arcade is het zeer aan te raden om een speciale joypad of stick te kopen.
Haha, had het al voor elkaar alleen de video stotterde gewoon zo hard dat ik ze niet fatsoenlijk kon bekijken. Denk dat ik mijn laptop ook even een draadje geef om te zien of dat helptZe moeten elkaar uiteraard wel kunnen 'zien' maar zover was je zelf ook wel gekomen denk ik zo![]()
In de OP staat een guide om te kunnen streamen, ik denk aleen dat 1080p content wellicht gaat stotteren ivm beperkte bandbreedte.
Myea beetje luxe, ik heb bv een headset+microfoon op me laptop voor het gamen (ventrillo) maar wil soms wel wat youtube filmpjes checken via me geluidsset, dus als ik die aan sluit op de xbox en met de xbox dus die filmpjes kon checken. Favo lijstjes maken etc.Kan (nog?) niet, maar bepaalde diensten komen er wel aan lees ik een paar posts hierboven. Maar als je toch ook een laptop hebt dan wil je toch niet surfen met een controller?
Maar........met een wireless mouse+keyboard is het alweer een ander verhaal en de wii en ps3 kunnen het wel........toch is dat alles minder fijn dan een laptop imho.
Maar, met een browser heb je EN al die services meteen, EN je kunt via google bv even wat opzoeken (bv je wilt een film kijken op de TV en je kijkt even op imdb.com of het wat is etc.), best vaak gedaan op de ps3 (toen die nog op de huiskamer tv aangesloten stond). Wat je ook hebt is streaming video vanaf bv gametrailers etc. Dat die browser er niet komt is echt een gemis, ik snap niet waarom ze zoveel werk verzetten met die integratie van die services ipv een browser. Want let wel: een jaar terug was myspace nog steeds je van het, nu is het facebook (maar in NL is dat hyves, niet facebook) en wellicht over een jaar of zo is het weer wat anders en is twitter bv dead want de servers kunnen het niet meer aan etc..Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:49:
[...]
Mee eens, en zoals je zegt, facebook en twitter komen naar de 360. Ook kan je gewoon chatten. Veel meer wil je toch niet doen vanaf de bank denk ik. Een browser lijkt me erg onhandig met een controller en de keus van MS om al die social diensten aan het dashboard toe te voegen is dan ook zeer geslaagd; meer dan dat gebruiken mensen toch niet.
Over die camera. Tja. Ik zie het echt als een dingetje afkomstig van MS Research zoals die tafel dat ooit ook was. Het kan wellicht een product worden maar ik geloof er echt niet in dat het succesvol wordt, temeer omdat bijna niemand initieel zo'n ding heeft dus games ervoor maken is lastig.
[ Voor 30% gewijzigd door EfBe op 02-06-2009 11:04 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Is Red faction al ergens gesignaleerd?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Bedoel je Microsoft Surface met die tafel? Die is er nog steeds, maar nog niet in productie. Ik heb een tijdje geleden met een pre-productie model gespeeld waar Applicaties voor geschreven werdenEfBe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:01:
[...]
Over die camera. Tja. Ik zie het echt als een dingetje afkomstig van MS Research zoals die tafel dat ooit ook was. Het kan wellicht een product worden maar ik geloof er echt niet in dat het succesvol wordt, temeer omdat bijna niemand initieel zo'n ding heeft dus games ervoor maken is lastig.
Die camera ziet er wel grappig uit, maar ik denk dat het net zoals die Wiimote's na een paar weken weer in de kast ligt.
Verwijderd
your in the movies v1.5. Als ze dat wii gedoe nou maar aan nintendo overlaten.daniëlpunt schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:01:
[...]
Bedoel je Microsoft Surface met die tafel? Die is er nog steeds, maar nog niet in productie. Ik heb een tijdje geleden met een pre-productie model gespeeld waar Applicaties voor geschreven werden
Die camera ziet er wel grappig uit, maar ik denk dat het net zoals die Wiimote's na een paar weken weer in de kast ligt.
Nintendo party console die stof loopt te happen.
Xbox game console waarop je shockingly ook gewoon echt kan gamen.
Dit topic is gesloten.