Tot je bv Eternal Mode wilt unlocken bij elk level en dan moet je 100 punten of meer halen. Dan wordt het allemaal erg uitdagend. Dan heb je nog de presents/cousins die je overal moet vinden. En daarna nog het verzamelen van alle +/- 3500 items.Ste7en schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:46:
[...]
Ha geweldig spel inderdaad. 2 Player coopmodus kan ook erg leuk zijn, al schreeuwend achter de console "LINKS, RECHTS, RECHTDOOR!!11". Helaas is de singleplayer wel erg snel uitgespeeld, want na het redden van het heelal is er volgens mij niet veel meer nieuws te beleven.
Het leuke is dat zodra je ongeveer alle Eternal Modes hebt unlocked je vanzelf de meeste presents/cousins hebt gevonden. En zodra je die hebt, heb je ook de meeste items wel opgerold. Zo blijft er altijd wel een nieuw (haalbaar) doel over. Ik moet nog 1 eternal level unlocken, een stuk of 10 cousins/presents en ongeveer 35 items en heb er al tig uren ingestopt.
Ben met Boeboe eens dat de games waarschijnlijk erg op elkaar lijken en mijn 'tip' is ook vooral bedoeld voor mensen die een originele game willen aanschaffen voor weinig geld en vorige delen NIET hebben gespeeld.