Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ste7en schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:46:
[...]

Ha geweldig spel inderdaad. 2 Player coopmodus kan ook erg leuk zijn, al schreeuwend achter de console "LINKS, RECHTS, RECHTDOOR!!11". Helaas is de singleplayer wel erg snel uitgespeeld, want na het redden van het heelal is er volgens mij niet veel meer nieuws te beleven.
Tot je bv Eternal Mode wilt unlocken bij elk level en dan moet je 100 punten of meer halen. Dan wordt het allemaal erg uitdagend. Dan heb je nog de presents/cousins die je overal moet vinden. En daarna nog het verzamelen van alle +/- 3500 items.
Het leuke is dat zodra je ongeveer alle Eternal Modes hebt unlocked je vanzelf de meeste presents/cousins hebt gevonden. En zodra je die hebt, heb je ook de meeste items wel opgerold. Zo blijft er altijd wel een nieuw (haalbaar) doel over. Ik moet nog 1 eternal level unlocken, een stuk of 10 cousins/presents en ongeveer 35 items en heb er al tig uren ingestopt.

Ben met Boeboe eens dat de games waarschijnlijk erg op elkaar lijken en mijn 'tip' is ook vooral bedoeld voor mensen die een originele game willen aanschaffen voor weinig geld en vorige delen NIET hebben gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stalllone schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:06:
[...]

Halo Wars :D ! Ik vind hem vet. Nog maar net begonnen overgens maar als je Halo tof vind, vind je dit ook tof :)
Halo Wars is inderdaad geweldig. Ik heb je even een DM gestuurd. Misschien leuk om 1v1 of 2v2 te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
BM schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 07:23:
Orange box is volgens mij voor 2 tientjes te vinden momenteel. Denk dat dat nu wel de beste prijs/kwaliteit verhouding geeft van alle 360-games :)
11.73 pond bij the Hut zelfs en ik heb hem er zelf vorige week besteld terwijl ik hem al vanaf het begin op de pc had. Echt veel waar voor je geld. Alleen portal is het geld al waard en TF2 is ook top _/-\o_

edit : Het is trouwens Xbox dag bij The Hut . topspin 3 , fightnight 3, katamari en civilization voor rond de 10 en grid, mirrors edge voor rond de 16. Hele lijst iig. En nee ik werk er niet maar checkte ff de prijs van The orange Box en dat had ik niet moeten doen :p

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 14-05-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ElBarto schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 00:22:
[...]

Ok, ok, ik formuleer het volgende keer wel anders! :P

Punt is, voor dat geld krijg je een hele hoop variatie. En echt alle games in dat pakket zijn goed. Zeker nu hij nog eens goedkoper te verkrijgen schijnt te zijn dan de 40 Euro die hij mij gekost heeft.
Zeker wel :) Tis een erg goede deal deze game(s) :)
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:46:
[...]

Halo Wars is inderdaad geweldig. Ik heb je even een DM gestuurd. Misschien leuk om 1v1 of 2v2 te spelen :)
Ah ok :D ! Ik moet hem nog wel eerste even uitspelen ;) Ik DM je nog wel erover.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Beakzz schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:56:
[...]

11.73 pond bij the Hut zelfs en ik heb hem er zelf vorige week besteld terwijl ik hem al vanaf het begin op de pc had. Echt veel waar voor je geld. Alleen portal is het geld al waard en TF2 is ook top _/-\o_

edit : Het is trouwens Xbox dag bij The Hut . topspin 3 , fightnight 3, katamari en civilization voor rond de 10 en grid, mirrors edge voor rond de 16. Hele lijst iig. En nee ik werk er niet maar checkte ff de prijs van The orange Box en dat had ik niet moeten doen :p
Goeie tip :)
Net zelf maar ff Fallout 3 en 2x Saints Row 2 besteld, en nog een dvd box, voor de prijs waar je hier in NL net 1 spel koopt. Toch leuk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:56:
[...]

TheHut heeft geen paypal en iDeal toch? Wil namelijk wel 2 spellen aanschaffen, maar heb geen cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:00:
[...]

TheHut heeft geen paypal en iDeal toch? Wil namelijk wel 2 spellen aanschaffen, maar heb geen cc.
Dat klopt ja. Ik heb hetzelfde probleem namelijk.
Erg matig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Ken. schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:46:
[...]

Dat klopt ja. Ik heb hetzelfde probleem namelijk.
Erg matig ;(
Je kunt bijvoorbeeld via Wirecard een virtuele Creditcard nemen. Het aanvragen daarvan is gratis. Het werkt in principe hetzelfde als een bankrekening en je kunt niet rood staan. Betalen met Wirecard is ook gratis. Alleen wanneer je geld overmaakt naar je Wirecard rekening wordt er 1 euro aan transactiekosten in rekening gebracht. Voor mensen zonder CC een ideale oplossing.

Houdt er trouwens wel rekening mee dat je geld naar Duitsland wordt overgeschreven. Een transactie naar je rekening neemt dus ongeveer 3 dagen in beslag.

[ Voor 11% gewijzigd door Smoonshine op 14-05-2009 16:03 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Iemand hier die windows7 rc1 draait en zijn media heeft weten te sharen met de xbox?

ik heb net win7 installed en ben een beetje bezig met het terug zetten van al me applicaties en settings, maar ik krijg het niet voor elkaar om me media te sharen met me xbox. Mijn xbox zit met een kabel rechtstreeks in mijn pc. En als ik in windows media player kies voor stream naar alles binnen me netwerk, dan krijg ik wel acces tot me pc via de video library, maar er staat niets in. Ook niet na het toevoegen van de mappen die ik wil sharen aan de library. Er verschijnt helemaal niets. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ook werd de xbox niet herkend als Xbox in me netwerk scherm. Bij vista was dit wel het geval. Ik heb het idee dat ik een update voor de xbox moet hebben oid maar ik kan nergens een optie in een menu van de 360 zien waar staat: UPDATE MIJ of zo.

Ik ben google al afgegaan, maar de windows mediaplayer die ze daar hebben verschilt kwa instellingen met die ik hier in rc1 heb zitten. Dus niet echt te volgen. Zo zit er geen configure knopje in het library tab. Ook een nieuwe library aanmaken kan ik niet vinden.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
ye-roon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:09:
Iemand hier die windows7 rc1 draait en zijn media heeft weten te sharen met de xbox?

ik heb net win7 installed en ben een beetje bezig met het terug zetten van al me applicaties en settings, maar ik krijg het niet voor elkaar om me media te sharen met me xbox. Mijn xbox zit met een kabel rechtstreeks in mijn pc. En als ik in windows media player kies voor stream naar alles binnen me netwerk, dan krijg ik wel acces tot me pc via de video library, maar er staat niets in. Ook niet na het toevoegen van de mappen die ik wil sharen aan de library. Er verschijnt helemaal niets. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ook werd de xbox niet herkend als Xbox in me netwerk scherm. Bij vista was dit wel het geval. Ik heb het idee dat ik een update voor de xbox moet hebben oid maar ik kan nergens een optie in een menu van de 360 zien waar staat: UPDATE MIJ of zo.

Ik ben google al afgegaan, maar de windows mediaplayer die ze daar hebben verschilt kwa instellingen met die ik hier in rc1 heb zitten. Dus niet echt te volgen. Zo zit er geen configure knopje in het library tab. Ook een nieuwe library aanmaken kan ik niet vinden.
Misschien denk ik te simpel, maar moet je op je xbox niet eerst de huidige link met je pc (dus je oude installatie) weghalen, en 'm dan opnieuw toevoegen?

Net een mailtje van The Hut dat ik ze bewijs moet sturen dat het factuuradres klopt met mijn kaartnummer. Iemand dit eerder gehad? Is in dit geval een creditcard afschrift van de rabobank voldoende?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Smoonshine schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:02:
[...]

Je kunt bijvoorbeeld via Wirecard een virtuele Creditcard nemen. Het aanvragen daarvan is gratis. Het werkt in principe hetzelfde als een bankrekening en je kunt niet rood staan. Betalen met Wirecard is ook gratis. Alleen wanneer je geld overmaakt naar je Wirecard rekening wordt er 1 euro aan transactiekosten in rekening gebracht. Voor mensen zonder CC een ideale oplossing.

Houdt er trouwens wel rekening mee dat je geld naar Duitsland wordt overgeschreven. Een transactie naar je rekening neemt dus ongeveer 3 dagen in beslag.
Hoe vet ! Ik zat er al een tijdje over na te denken om een CC te nemen, maar vond de kosten niet echt opwegen tegen de baten. Het merendeel van de webshops accepteert tegenwoordig gelukkig gewoon PayPal / iDeal / bankoverschrijving. Wirecard ziet er goed uit voor wat ik wil. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zo ook even de creditcard van mams geleend om voor totaal 33,66 euro (inclusief verzendkosten) bij The Hut de spellen Battlefield Bad Company en Assassins Creed te kopen. Even door de singleplayer heen, en wat achievements halen en daarna winst maken op Marktplaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

monnick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:11:
Zo ook even de creditcard van mams geleend om voor totaal 33,66 euro (inclusief verzendkosten) bij The Hut de spellen Battlefield Bad Company en Assassins Creed te kopen. Even door de singleplayer heen, en wat achievements halen en daarna winst maken op Marktplaats ;)
Assassins creed mag je snel verkopen maar Battlefield moet je gewoon online gaan spelen. Na Gears of War 1, het spel wat ik het meeste online heb gespeeld, zelfs meer dan Call of Duty 4. Het is echt gewoon een heel leuk spel, zeker als je met een of meerdere bekenden in een squad zit. (soms frustrerend, maar dat heb ik met alle spellen 8)7 ) Zit nu op bijna 13.000 kills en zal dit spel blijven spelen totdat er een andere fps is die me kan overhalen. (hint: Modern Warfare 2).

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-05-2009 20:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:13:
[...]

Assassins creed mag je snel verkopen
Knap oordeel voor iemand die het spel 10 min gespeeld heeft ;)

Niet minder waar trouwens, spel was leuk voor 2 /3 missies, en daarna werd ik gek van de herhaling. Hopelijk doen ze dat met AC2 beter.

BF:BC is idd dikke fun online :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 12:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

BM schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:21:
[...]

Niet minder waar trouwens, spel was leuk voor 2 /3 missies, en daarna werd ik gek van de herhaling. Hopelijk doen ze dat met AC2 beter.

Ik had hele hoge verwachtingen toen ik alle filmpjes en previews las, maar toen ik het even bij jou had gespeeld vond ik het gameplaywise toch enigszins tegenvallen. En dat na 10 minuten zegt genoeg ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:13:
[...]
Assassins creed mag je snel verkopen maar Battlefield moet je gewoon online gaan spelen. Na Gears of War 1, het spel wat ik het meeste online heb gespeeld, zelfs meer dan Call of Duty 4. Het is echt gewoon een heel leuk spel, zeker als je met een of meerdere bekenden in een squad zit. (soms frustrerend, maar dat heb ik met alle spellen 8)7 ) Zit nu op bijna 13.000 kills en zal dit spel blijven spelen totdat er een andere fps is die me kan overhalen. (hint: Modern Warfare 2).
Ik heb battlefield dus online gespeeld, de laatste versie dus met gold rush enzo. Vond het tamelijk slecht gaan, en dus helemaal niet lekker spelen. Daarintegen vindt ik cod4 veel fijner spelen en beter aanvoelen. BF ik heb niet het gevoel dat ik met een gun iets kan uithalen, veel voertuig gedoe en andere onzin.

Nu bezig met Halo Wars online, knap lastig als beginnen want die andere hebben allemaal standaard rushen en taktieken die ik nog niet baas ben. Toch maar eens ergens wat video's kijken en taktieken proberen. Iemand goede site met video's, dus geen youtube ofzo.

@Hieronder, Army of Two was nice ( single ) multi nog niet gedaan.
Heb tijdje terug mijn lijst gepost, 40 spellen ong.

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 14-05-2009 21:54 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Army of Two bij Thehut besteld. Lijkt me leuk spel.
Ook nog bezig met CoD WaW op verteran aan spelen. Ben iedergeval door eerste level heen gekomen. Wel met wat moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Hehe ik voel me bijna schuldig nu er zoveel mensen vallen voor die aanbiedingen. Heb zelf ook maar BF en kane & Lynch besteld. Die laatste zal wel niet veel zijn maar het verhaal spreekt me gewoon aan en ach hij is toch minder dan een 10tje.
De mensen die zeiden dat ik Falout 3 ff anders moest gaan spelen dan een shooter ....tnx ..ik zit er nu helemaal in en het zweet staat nog in mijn handen terwijl ik dit type. Net ff een heel ziekenhuis met mutants overhoopgeknald met miniguns en dat "miniatoombomwapen".
Eerlijk is eerlijk ...ik gebruik wel veel saves om niet weer vast te komen zitten op een onmogelijk punt.
Als beginner moet je niet iemand overhoop schieten in Megaton bv :P Toen ben ik maar ff goed overnieuwe begonnen en nu save ik regelmatig. Kan alleen NIET wennen aan mijn radar. Zit ik een heel gebouw overhoop te knallen blijkt dat helemaal het verkeerde gebouw te zijn voor mijn quest, Dat pijltje volgen brengt me op plekken die ik liever zou ontwijken. Wat ik ook een beetje jammer is al die bergen puin waar je niet voorbij kan. Je moet bijna altijd door de vijand ipv er eens omheen chillen.
Al met al ...vette lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:28:
[...]

Ik had hele hoge verwachtingen toen ik alle filmpjes en previews las, maar toen ik het even bij jou had gespeeld vond ik het gameplaywise toch enigszins tegenvallen. En dat na 10 minuten zegt genoeg ;)
Ik vond het ook vrij snel saai worden, maar besloot het toch eens meer aandacht te geven. Heb hem toen in 2 avonden uitgespeeld. Wilde hem gewoon echt uitspelen. En dat is voor mij al bijzonder, want ik heb bijna geen enkel spel in mijn kast helemaal uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:21:
[...]

ik ben een enorme fan van de battlefield serie op de pc. Maar Bad company vond ik een ware teleurstelling. Na de filmpjes gezien te hebben, waren mijn verwachtingen voor deze game vrij hoog. Helaas kon die ze niet waar maken. En was ik er al snel op uit gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwinzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 22:04
SeamusXanthus schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 08:47:
Oud spel, maar zijn er mensen die Beautiful Katamari hebben gespeeld? Laatst voor 12 euro bij Play gekocht. Wat een verrassend goed spel is dat zeg. Concept lijkt heel suf (je hebt een bal die je kan rollen. Kleine dingen kan je oprollen en dan wordt je groter. Grotere dingen bots je tegenaan), maar er zit zeer veer diepgang. Lijkt me grappig om eens de MP te proberen. Jammer dat dit spel zo massaal werd overgeslagen, mede natuurlijk vanwege de belachelijk hoge introductieprijs. Maar voor 12 euro is het een topper imo. Vooral leuk voor mensen die van kleine 'indy' games houden zoals die op XBLA te vinden zijn denk ik.

(heb katamari niet op de PS2 gespeeld, dus voor mij wat het concept helemaal nieuw)
Ja heb het spel gespeeld en in vergelijking met de voorgaande delen op de ps2(beide delen waren oorspronkelijk PS2 exclusive) een total let down helaas. Veels te korte SP gameplay en te veel focus op de MP imo. En de graphics zijn wat bij gewerkt voor de 360 maar helaas heeft men het concept in mijn ogen verneukt. Er had veel meer ingezeten zeker ook met de achievements etc. Maar kan mij voorstellen als je dit voor het eerst speelt het een leuk spel is. Maar zou dan toch aanraden om ze op de PS2 te spelen. En dit is in Japan geen kleine indy game zoals jij het noemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:36:
[...]

ik ben een enorme fan van de battlefield serie op de pc. Maar Bad company vond ik een ware teleurstelling. Na de filmpjes gezien te hebben, waren mijn verwachtingen voor deze game vrij hoog. Helaas kon die ze niet waar maken. En was ik er al snel op uit gekeken.
Het scheelt misschien dat ik geen Battlefield achtergrond had. Heb het op de PC nooit gespeeld, dus BC was voor mij eigenlijk de 1e BF game. Zou ook verklaren waarom ik gold rush veel leuker vind dan conquest :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:00
Beakzz schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:01:
Hehe ik voel me bijna schuldig nu er zoveel mensen vallen voor die aanbiedingen. Heb zelf ook maar BF en kane & Lynch besteld. Die laatste zal wel niet veel zijn maar het verhaal spreekt me gewoon aan en ach hij is toch minder dan een 10tje.
Je hoeft niet schuldig te voelen :P Had het ook al gezien via budgetgaming.nl ;) Zie overigens dat de aanbiedingen er nog steeds zijn..

Met een beetje geluk staan ze er nog een paar dagen zodat ik middels WireCard toch in het bezit van The Orange Box + Dirt kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
En bedankt voor die TheHut link he! :(

kon het niet laten en heb tegen zulke mooie prijzen ook maar 5 games opgepikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Boeboe schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:46:
[...]

Dat is het probleem dus :p. De eerste katamari (nou ja, in EU was "we love katamari", de opvolger het eerste deel) was enorm leuk, maar al de rest is gewoon identiek hetzelfde waarbij ze hopen dat je er opnieuw voor betaalt.
"al de rest"
Je doelt op de versie die exclusief voor de xbox360 ontwikkeld is?
Die is namelijk niet identiek, maar inferieur. Zowel wat toevoeging op het origineel, nieuwe tracks, of besturing betreft.
Er is een psp versie, die is erg goed. Ook is er een ps3 versie in de maak, die zou de beste tot nu toe worden. De serie is nog steeds heel goed hoor, een slecht deel op de 360 verandert daar niets aan hoor :)

Overigens is het best mogelijk dat mensen zich vermaken met de 360 versie, als je eerdere delen nooit gespeeld hebt dan weet je niet dat de besturing, etc minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De psp versie erg goed :? Je bedoelt de versie met 1 analoge stick (nou ja, dat knopje dat iedereen liever negeert) IPV de twee waarvoor het gemaakt is?

Deze ochtend de Square-Enix nieuwsbrief gekregen ivm Star Ocean die binnen enkele weken alweer uitkomt. Had eigenlijk nog geen screenshots gezien (star ocean fan, dus ging deze blind kopen), maar degene die ik nu zag zagen er wel ERG lekker uit _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door boe2 op 15-05-2009 10:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Boeboe schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:35:
De psp versie erg goed :? Je bedoelt de versie met 1 analoge stick (nou ja, dat knopje dat iedereen liever negeert) IPV de twee waarvoor het gemaakt is?
que? De analog nub wordt niet eens gebruikt in het spel? :?
Ik ging er overigens niet van uit dat je de versie gespeeld had hoor, haha dat zeg ik niet achteraf omdat je niet weet hoe het spel bestuurd wordt, maar gewoon het feit dat je deed alsof alleen de eerste leuk was. :)
De asymmetrische controlle van de 360 versie is overigens erg onhandig naar mijn mening. Neemt overigens niet weg dat ik er geen lol mee heb gehad toen ik nog op de xbox speelde :)

Tip voor de liefhebbers: futurezone.nl heeft hem voor 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
dwinzz schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:47:
[...]

Maar kan mij voorstellen als je dit voor het eerst speelt het een leuk spel is. Maar zou dan toch aanraden om ze op de PS2 te spelen. En dit is in Japan geen kleine indy game zoals jij het noemt ;)
Het speelt als een indy/xbla game, bedoelde ik. Grappig dat ik blijkbaar de 'slechtste' versie speel en er zoveel lol mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Als iemand mij de goedkoopste ferrari geeft ga ik toch ook niet zeuren dat het geen Enzo is....
/kromme vergelijking off.

Planet had vroeger in campagne in die stijl.Kan ff geen plaatjes vinden maar je ziet een gast bellen met een jaren 80 'mobiele' telfoon, en de tekst 'je bent tevreden met wat je hebt, tot er wat beters is'.'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Hallo allemaal!

Heb al een tijdje mijn Xbox360, deze was vroeger aangesloten op een 72cm CRT breedbeeld via het meegeleverde scart blokje. echter, nu heb ik een nieuwe plasma TV gekocht, en nu had ik graag mijn Xbox360 via HDMI aangesloten, gezien dit het beste beeld geeft. nu is het alleen zo dat ik dus geen optische kabel meer kan aansluiten (het past fysiek niet meer als de HDMI kabel erin zit), en hem dus niet meer op mijn versterker kan aansluiten via een optische kabel. een andere audio uitgang heeft de xbox360 niet.

Nu kan ik de TV wel aansluiten op de versterker en op die manier geluid over de stereo krijgen, maar dan heb ik dus geen DTS / 5.1 meer, gezien dit dan met 2xtulp gaat.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen? want ik snap het echt nier meer. zijn er mischien HDMI kabels voor de xbox360 die ook, net zoals op de originele kabel, een optische aansluiting hebben?

Ik zou kunnen overwegen om hem op component te zetten.. maar van wat ik gehoord heb, is HDMI veel beter? En krijg ik dan ook wel HD beeld te zien eigenlijk?

Alvast bedankt voor de hulp.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Visgek24 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:07:

Ik zou kunnen overwegen om hem op component te zetten.. maar van wat ik gehoord heb, is HDMI veel beter? En krijg ik dan ook wel HD beeld te zien eigenlijk?
Er is wel een speciale HDMI-kabel te koop waarmee je ook optisch geluid kan versturen.

Overigens is er weinig tot geen verschil tussen HDMI en component. Allebei ondersteunen ze HD-resoluties.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij de officiële HDMI-kabel van Microsoft zit een extra adapter met analoge en digitale audio-uitgang die in de aansluiting gaat waar je nu de standaard Xbox-kabel in hebt. De behuizing van die adapter is zo gemaakt zodat hij wél naast de HDMI-kabel past, in tegenstelling tot de component-/scart-/composietkabel. Die set (adapter + HDMI-kabel) kost ongeveer €50, terwijl een normale HDMI-kabel niet meer dan €15 zou moeten kosten.

Een oplossing die hier vaker is genoemd, is de behuizing van de aansluiting van je huidige kabel (die ook audio-uitgangen heeft) losmaken, dan past hij wel naast een HDMI-kabel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Canaria schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:24:

Een oplossing die hier vaker is genoemd, is de behuizing van de aansluiting van je huidige kabel (die ook audio-uitgangen heeft) losmaken, dan past hij wel naast een HDMI-kabel.
Ja dat werkt prima, er zijn gemakkelijk links te vinden hoe je dat moeten. Kleine, maar niet onbelangrijke kanttekening: Bij veel TV's reset de xbox dan als je van kanaal wisselt. Dus als ik nu vanuit xbox naar tv kijken switch en dan weer terug naar xbox krijg ik een reset. Ik doe dit bijna nooit dus heb er geen last van, maar als je dit niet weet kan het heel vervelend zijn. Ik weet niet of alle TV's dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 12:02

FeaR

In GoT we trust

SeamusXanthus schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:35:
[...]Kleine, maar niet onbelangrijke kanttekening: Bij veel TV's reset de xbox dan als je van kanaal wisselt. Dus als ik nu vanuit xbox naar tv kijken switch en dan weer terug naar xbox krijg ik een reset. Ik doe dit bijna nooit dus heb er geen last van, maar als je dit niet weet kan het heel vervelend zijn. Ik weet niet of alle TV's dit doen.
Is dat niet bij elke XBox die via HDMI is aangesloten?
Want ik heb hier een Elite (dus standaard met zo'n verloopstukje) en mijn XBox reset ook als ik even tv wil kijken tussen het downloaden of laden van een level door.

Kan ook te maken hebben dat ik mijn XBox eerst naar mijn Denon-receiver heb gelinkt en vanaf de receiver naar de tv....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al wat footage van Mass Effect 2 gezien? Amazing! Ga snel even kijken :)

http://xbox360.ign.com/do...t2_trl_pree3_7051409.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De liefhebbers die de demo nog niet van de jp/us marketplace gehaald hadden: Tales of Vesperia demo staat nu op de EU marketplace :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ziet er idd gruwelijk uit, toch maar eens een keer Mass Effect kopen dan :P.
Op gamer.nl staat ook een video over Bioshock 2, ziet er echt gruwelijk uit. (ja, heeft niets met 360 only te maken, maar toch effe mededelen :D)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Boeboe schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:13:
De liefhebbers die de demo nog niet van de jp/us marketplace gehaald hadden: Tales of Vesperia demo staat nu op de EU marketplace :)
Ik snelde online om tot het besef te komen dat je het waarschijnlijk over de xbox versie had, toch? : P
Is er al bekend wanneer deze multi-plaform titel in europa uitkomt? Het schijnt best een goed deel te zijn, zelfs een goede game. (voor een non-final fantasy rpg dan eh. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Net even de demo van X-Men Origins: Wolverine geprobeerd en ik vond 'm best bruut :) Het is lekker makkelijk hersenloos door ventjes bashen, maar daar houd ik wel van. Alleen jammer dat je de demo letterlijk in een kwartiertje uit kan spelen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Faust schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:47:
[...]

Ik snelde online om tot het besef te komen dat je het waarschijnlijk over de xbox versie had, toch? : P
Is er al bekend wanneer deze multi-plaform titel in europa uitkomt? Het schijnt best een goed deel te zijn, zelfs een goede game. (voor een non-final fantasy rpg dan eh. :P )
Volgens Bol: juni 2009.
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006572869/index.html

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Hellup!

Heb een raar probleempje met mijn xbox wireless controller (heb er maar 1)

Heb deze een tijdje niet gebruikt, En nu wil hij niet connecten.
Heb een arcade stick aangesloten (wired) op mijn xbox

Gedaan:
Aller eerst NIEUWE duracel batterijen (non rechargables) erin gestopt.
Controller aan gezet. Ik zie xbox knop knipperen
Op de connect knopje op de controller gedrukt tegelijkertijd op het connect knopje van de xbox gedrukt.

Rare is dat de ring of light niet gaat draaien!
Heb xbox uit en aan gehad. Harde schijf en alle usb dingen verwijdert. En daarna connecten opnieuw geprobeerd.
Stroom er 1 min vanaf gehaald.
Allemaal geen succes. Als ik op mijn xbox op het connect knopje druk doet mijn ring of light niks (staat dus uit als ik geen controller wired aansluit).
Wireless apperaten zijn uit de buurt

Xbox en controller zijn 2 maandjes oud..

Heeft iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
Frontje eens verwijderen en dan eens op de connect knop drukken? Wellicht is het frontje defect ofzo. En anders bellen met MS, gegarandeerd dat je hem probleemloos kunt op sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Laatst online: 23-12-2021
AvanCade schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:21:
Frontje eens verwijderen en dan eens op de connect knop drukken? Wellicht is het frontje defect ofzo. En anders bellen met MS, gegarandeerd dat je hem probleemloos kunt op sturen.
oef was even eng om de faceplate weg te halen.
het knopje op de xbox zit best diep.
met een schroevedraaier ingedrukt en het werkte weer.
wel raar dat hij hem niet pakte. zie niks ingedrukt of gebroken.

In ieder geval BEDANKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:51:
Net even de demo van X-Men Origins: Wolverine geprobeerd en ik vond 'm best bruut :) Het is lekker makkelijk hersenloos door ventjes bashen, maar daar houd ik wel van. Alleen jammer dat je de demo letterlijk in een kwartiertje uit kan spelen.
Krijgt ook redelijke goede reviews hoor :) Als ik geen andere spellen te spelen had zou hij wel in m'n collectie komen, maar Halo Wars en Fallout 3 zijn te aantrekkelijk voor mij op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
ik zie net, deze wk weer 15% korting bij Bart smit, kreeg net de nieuwsbrief binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Voor de geinteresseerden.. op Dealextreme zijn nou ook de 'officieele ;)' kabels voor de xbox 360 te krijgen. Dus geen echte kabels meer open breken voor HDMI + digitaal geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Er is een premium theme voor Crackdown uitgekomen. Beetje veemd, een paar jaar na release. Tenzij... Lekkermakertje voor Crackdown 2 !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
la_fusion schreef op zondag 17 mei 2009 @ 07:38:
Voor de geinteresseerden.. op Dealextreme zijn nou ook de 'officieele ;)' kabels voor de xbox 360 te krijgen. Dus geen echte kabels meer open breken voor HDMI + digitaal geluid.
Dat werd een maandje of twee geleden ook al door mij gemeld :P

Maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
FeaR1986 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:44:
[...]
Is dat niet bij elke XBox die via HDMI is aangesloten?
Nee, die van mij blijft gewoon doorgaan. Geen reset.
Het is dus niet met iedere tv zo.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik ben op zoek naar xbox points, en kwam op Marktplaats deze advertentie tegen: http://link.marktplaats.nl/252354181

33,50 euro voor 4200 punten.... Klinkt te goed om waar te zijn, heeft iemand ervaring met deze verkoopster of kan ik maar beter via de bekende sites (gamehubs etc) kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou 'r gewoon even bellen denk ik ?
Zo veel goedkoper dan op Gamehubs is het nou ook weer niet.

Het telefoonnummer gebruikt ze al sinds 2007 voor andere advertenties, dus dat is iig al iets:
http://www.google.nl/sear...0638373559&hl=nl&filter=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ken. schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:32:
Zo veel goedkoper dan op Gamehubs is het nou ook weer niet.
:?

33,50 of 38,99 voor 4200 punten dat vind ik toch een behoorlijk verschil.

Deze dame is 15% goedkoper.

Een spel dat 1200 punten kost, kost dan nog maar iets meer dan €9,50, via gamehubs betaal je nog €11,-

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:43
Tjah voor sommige mensen is 4,50 echt te veel geld, zo veel om risico te nemen voor oplichting en dergelijke. ( Code niet juist , al gebruikt noem maar op ). Ik zou persoonlijk toch eerder kiezen voor Gamehubs. Weet je ook zeker dat je het code hebt binnen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als ze die dingen nou aanbood voor 10 of 20 euro, ok..
Maar op deze manier gaan mijn oplichtingbellen nou niet echt bepaald rinkelen verder. Gewoon opbellen en kijken of je 'm kan ophalen. Zo niet, dan weet je iig hoe laat het is. Lijkt me niet echt een probleem verder. Altijd oppassen uiteraard, maar shees kom op.. het gaat hier niet om honderden euro's ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik had haar een e-mail gestuurd met wat vragen over de betaling en verzending, en nu opeens is de advertentie verwijderd (en ik heb geen antwoord op mijn e-mail).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55
Gister een HDMI kabel gehaald, zo'n Microsoft setje... Maar duidelijk verschil tussen de HDMI en Component.

Beeld stuk scherper geworden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zeker dat je niet over composiet bezigbent? Component en hdmi zijn haast niet te onderscheiden met het blote oog (welke beter is hangt af van je televisie), en het een is al zeker niet "een stuk scherper" dan het ander ;)

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 17-05-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pannekoek81 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:13:
Gister een HDMI kabel gehaald, zo'n Microsoft setje... Maar duidelijk verschil tussen de HDMI en Component.

Beeld stuk scherper geworden _/-\o_
Wat voor scherm heb je dan, als ik mag vragen?

Ik heb zelf een scherm met de resolutie van 720p, en er was door meerdere mensen geen verschil te zien tussen de standaard bij de Xbox geleverde componentkabel en een hdmi-kabel.

Scheelde mij weer een tientje (of zegt het feit dat een hdmi-kabel van een meter mij slechts tien euro hoeft te kosten meer over mij?).

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Boeboe schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:17:
Zeker dat je niet over composiet bezigbent? Component en hdmi zijn haast niet te onderscheiden met het blote oog (welke beter is hangt af van je televisie), en het een is al zeker niet "een stuk scherper" dan het ander ;)
Zeker weten component... Nu op HDMI heb ik ook instel opties op zwart waardes over HDMI. Maar ff getest met COD 4 MW. Maar de kleuren zijn scherper dan wat ik met component had. Zelfs mn vriendin zag het 8)7

Maar heb idd bij een vriend van me op een plasma het verschil gezien tussen component en hdmi en dat is echt nihil verschil. Zal dan denk ik aan de ingang van mn tv kunnen liggen

Heb de xbox op een samsung 552 aangesloten.

[ Voor 7% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-05-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Uit eigen ervaringen geeft hdmi inderdaad een strakker beeld.
Zeker als je een test blu-ray gebruikt die een full 1080p 'plaatje' weergeeft. Op component is het beeld dan onrustig, je ziet in bepaalde gebiedjes ruis, of pixels samenvallen die gewoon apart moeten zijn. (< je weet hoe het plaatje moet uitzien, dat is anders dan een stukje film kijken en dan zeggen "oh ik zie geen verschil!")

Er zijn ook mensen die daadwerkelijk beweren dat ze geen verschil zien. Hier heb ik een aantal verklaringen voor:
a) ze hebben geen hdmi, en kunnen en zullen nooit verschil zien inderdaad: ze hebben gelijk
b) ze hebben slechts een televisie die maximaal 720p weergeeft. In dat geval kan het analoge signaal misschien wel alle pixels 1:1 aansturen.

Wat is dus beter? HDMI zal altijd beter zijn. In het echt, bij hoge resolutie beelden, of HD games of films. Maar ook op papier.
Waarom beweren mensen dat er geen verschil zou bestaan?
In het begin had MS niet de techniek om HDMI toe te passen in het xbox design (ontworpen voor 720p/1080i onder andere). Het enige wat ze toen konden doen is gaan beweren dat er geen verschil bestaat. Ik denk dat de meeste xbox fans die 'visie' hebben overgenomen; ze geloven nu werkelijk dat er geen verschil bestaat.
Microsoft heeft zelf al een antwoord gegeven, door over te stappen op hdmi, zoals het hoort in 2006 2008?

@ Pannekoek 82, wat je zegt kan goed kloppen. Veel plasma's die lopen op 1024*768 resolutie, dat kan heel netjes door een analoog signaal worden aangestuurd met 60 beelden per seconde. Geen merkbaar verschil bij zo een resolutie, denk ik. Alles is btw imo. Kan best zijn dat iemand het er niet mee eens is :)

[ Voor 4% gewijzigd door Faust op 18-05-2009 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 12:02

FeaR

In GoT we trust

Faust schreef op maandag 18 mei 2009 @ 01:37:
Uit eigen ervaringen geeft hdmi inderdaad een strakker beeld.
Zeker als je een test blu-ray gebruikt die een full 1080p 'plaatje' weergeeft.
Maar dan stream je dus een Blu-ray vanaf je pc naar je XBox 360?
Aangezien de XBox geen interne Blu-ray speler heeft en via USB dit (nog) niet mogelijk is...

Moet zeggen dat ik dan zo vergelijken niet echt 100% eerlijk vindt. Dit aangezien het toch wel wat anders is om te streamen of om je console direct als speler te gebruiken.

Ik zeg niet dat het een manier is om te zien of component of HDMI beter is trouwens. Ik stel gewoon de manier van testen ter discussie...
Waarom beweren mensen dat er geen verschil zou bestaan?
In het begin had MS niet de techniek om HDMI toe te passen in het xbox design (ontworpen voor 720p/1080i onder andere). Het enige wat ze toen konden doen is gaan beweren dat er geen verschil bestaat. Ik denk dat de meeste xbox fans die 'visie' hebben overgenomen; ze geloven nu werkelijk dat er geen verschil bestaat.
Gewaagde, heel gewaagde uitspraak.
Denk ook wel dat je wel wat reacties zal krijgen... :P

Al moet ik zeggen dat ik mijn Elite ook via HDMI heb aangesloten omdat ik dit beter vind dan component. Alleen is dit gebaseerd opdat ik digitale signalen gewoon fijner vind om mee te werken (minder ruis en dergelijke). Plus dat HDMI meteen Dolby Digital 5.1 mee zendt naar mijn receiver en tv. Nu is dat ook mogelijk met een optische kabel, maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan... Feit blijft wel dat je met HDMI meer instellingen hebt met betrekking tot de zwartwaardes.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Mogelijk dat beeld beter is door de ruis die nu weg is, maar de kleuren zijn gewoon scherper... Waar het precies door komt, geen idee... Zal vanavond eens een HD filmpje streamen vanaf mn pc... Eens zien of dat ook daadwerkelijk beter is. Betreft gamen (waar ik dat ding voor heb :+ ) ziet het beeld er beter uit en daar ging het mij weer om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:34
Vrijdag ook maar een Elite aangeschaft, geweldige console en kwa spel keuze ook super, alleen wat voor geluid de console produceert is een beetje teveel van het goede.
Maar de enige grote domper vind ik dat er nog steeds geen fatsoenlijke F1 spel voor deze console is, heeft natuurlijk te maken met de licensie die tot vorig jaar van Sony was.
Maar momenteel is Codemasters bezig met een F1 spel voor meerdere systemen, zou het dit jaar nog uitkomen?

BTW iemand tips voor een fatsoenlijke en betaalbare HDMI splitter (geen switch)?

[ Voor 8% gewijzigd door Hari-Bo op 18-05-2009 07:36 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Geen F1 van Codemasters dit jaar. Maar de game van volgend jaar schijnt gruwelijk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Hari-Bo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 07:35:
Vrijdag ook maar een Elite aangeschaft, geweldige console en kwa spel keuze ook super, alleen wat voor geluid de console produceert is een beetje teveel van het goede.
Maar de enige grote domper vind ik dat er nog steeds geen fatsoenlijke F1 spel voor deze console is, heeft natuurlijk te maken met de licensie die tot vorig jaar van Sony was.
Maar momenteel is Codemasters bezig met een F1 spel voor meerdere systemen, zou het dit jaar nog uitkomen?

BTW iemand tips voor een fatsoenlijke en betaalbare HDMI splitter (geen switch)?
Bedoel je van 1 input naar meerdere outputs? Van meerdere outputs naar 1 input gaat zonder switch mogelijk problemen opleveren lijkt me. Je zou eens bij Dealextreme kunnen kijken die hebben meestal dit soort spul wel tegen schappelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er zijn ook mensen die daadwerkelijk beweren dat ze geen verschil zien. Hier heb ik een aantal verklaringen voor:
a) ze hebben geen hdmi, en kunnen en zullen nooit verschil zien inderdaad: ze hebben gelijk
b) ze hebben slechts een televisie die maximaal 720p weergeeft. In dat geval kan het analoge signaal misschien wel alle pixels 1:1 aansturen.

Wat is dus beter? HDMI zal altijd beter zijn. In het echt, bij hoge resolutie beelden, of HD games of films. Maar ook op papier.
Component is met spellen (Die bijna zonder uitzonderingop max 720p gerenderd worden) even goed te gebruiken als HDMI. Ik heb een 360 met een hdmi aansluiting en ik heb een net nieuwe 46" Full HD Panasonic TV met hdmi aansluiting.

Met films die op 1080p opgenomen zijn, zal je best wel verschil kunnen zien, maar met spellen maakt het niet uit. Tenzij je een brakke componentkabel of aansluiting hebt. Als je wel verschil ziet, denk ik dat we dat in dezelfde hoek moeten zoeken als het horen van verschillen tussen audiokabels.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:34
la_fusion schreef op maandag 18 mei 2009 @ 07:56:
[...]

Bedoel je van 1 input naar meerdere outputs? Van meerdere outputs naar 1 input gaat zonder switch mogelijk problemen opleveren lijkt me. Je zou eens bij Dealextreme kunnen kijken die hebben meestal dit soort spul wel tegen schappelijke prijzen.
Nee ik zoek een splitter waar je 2 componenten aansluit (xbox en digitale tv ontvanger) en alleen het actieve signaal doorstuurt naar de tv.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
JvS schreef op maandag 18 mei 2009 @ 07:58:
[...]

Component is met spellen (Die bijna zonder uitzonderingop max 720p gerenderd worden) even goed te gebruiken als HDMI. Ik heb een 360 met een hdmi aansluiting en ik heb een net nieuwe 46" Full HD Panasonic TV met hdmi aansluiting.

Met films die op 1080p opgenomen zijn, zal je best wel verschil kunnen zien, maar met spellen maakt het niet uit. Tenzij je een brakke componentkabel of aansluiting hebt. Als je wel verschil ziet, denk ik dat we dat in dezelfde hoek moeten zoeken als het horen van verschillen tussen audiokabels.
Hmmm audio kabels heb je ook in diverse soorten, tulp en optisch als je naar de xbox kijkt en daar zit toch ook wel verschil in.

Maar goed de component kabel was ook van MS zelf zat bij de xbox toen ik deze aanschafte... maar denk dat het te maken heeft met mn ingang op de tv ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat heeft het verschil tussen component en hdmi in hemelsnaam met "xbox fan zijn" te maken :?. Het is een puur technisch gegeven: Zowel hdmi als component zijn in staat om 1080p foutloos weer te geven. Als jij slecht beeld merkt met je component kan dat 2 redenen hebben:
- Ofwel heb je een minder goede componentkabel vast (ik hoop echt voor jou dat het daaraan ligt dat je ronduit "onrustig" beeld hebt, anders heb je een brakke tv.)
- Ofwel kan je televisie minder goed overweg met componentsignalen

Overigens: De reden dat microsoft geen hdmi had op zijn eerste modellen was omdat er simpelweg nog geen vastgelegde hdmi standaard (laat staan degelijke televisies met hdmi) was toen de 360 uitkwam. Hoe kom jij aan "technische beperkingen" :?. Bronnen zijn altijd welkom.
Tenzij je een brakke componentkabel of aansluiting hebt. Als je wel verschil ziet, denk ik dat we dat in dezelfde hoek moeten zoeken als het horen van verschillen tussen audiokabels.
Exact, en we weten allemaal hoe "vlot" die discussietopics lopen :p

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 18-05-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Boeboe schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:28:
[...]
Wat heeft het verschil tussen component en hdmi in hemelsnaam met "xbox fan zijn" te maken :?
Hiermee:
De reden dat microsoft geen hdmi had op zijn eerste modellen was omdat er simpelweg nog geen vastgelegde hdmi standaard (laat staan degelijke televisies met hdmi) was toen de 360 uitkwam. Hoe kom jij aan "technische beperkingen" :?. Bronnen zijn altijd welkom.
^ jouw woorden

Zoals gezegd is dat een typische opmerking van een xbox fan. (overigens is het niet verkeerd om fan te zijn van de xbox, er zijn leuke spellen voor en het is een goedkoop apparaat).
http://www.hdmi.org/press/pr/pr_20030905.aspx

Dat was jaren voordat de xbox 360 op de markt kwam.
Technische beperkingen is een feit, de ana chip is analoog, en kan dus nooit een digitaal signaal produceren.
Ik begrijp echter dat MS zoals ik al aangaf tegen de fans zei dat hdmi nog niet bestond, of nog niet klaar was en noem maar op. En zie hier, het bewijs dat er zelfs jaren na dato nog xbox fans zijn die dit geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Faust schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:49:
[...]
Zoals gezegd is dat een typische opmerking van een xbox fan. (overigens is het niet verkeerd om fan te zijn van de xbox, er zijn leuke spellen voor en het is een goedkoop apparaat).
http://www.hdmi.org/press/pr/pr_20030905.aspx

Dat was jaren voordat de xbox 360 op de markt kwam.
Technische beperkingen is een feit, de ana chip is analoog, en kan dus nooit een digitaal signaal produceren.
Ik begrijp echter dat MS zoals ik al aangaf tegen de fans zei dat hdmi nog niet bestond, of nog niet klaar was en noem maar op. En zie hier, het bewijs dat er zelfs jaren na dato nog xbox fans zijn die dit geloven.
Leuk dat je aantoont dat HDMI in 2003 al werd toegepast, maar de genoemde apparatuur behoort allemaal tot het high-end AV-segment.

Als je op Wikipedia kijkt, zie je dat HDMI ergens in 2006, dus na de introductie van de Xbox 360, op consumentenelektronica begon te verschijnen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Faust schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:49:
[...]Ik begrijp echter dat MS zoals ik al aangaf tegen de fans zei dat hdmi nog niet bestond, of nog niet klaar was en noem maar op. En zie hier, het bewijs dat er zelfs jaren na dato nog xbox fans zijn die dit geloven.
Euh? Wie heeft er hier ooit beweerd dat hdmi niet "klaar" zou zijn? We maken hier de stelling dat component niet moet onderdoen voor hdmi, dat is iets HEEL anders.

De hdmi techniek bestaat al een paar jaar langer inderdaad, maar niet op consumentenelectronica zoals hierboven al aangegeven, om de simpele reden dat men encryptiemethodes wou toepassen over hdmi en daaromtrend was nog lang geen standaard vastgelegd. Niet bij de makers van hardware en al helemaal niet bij de televisieproducenten (zowel de 360 als de definitieve hdmi standaard zijn in 2005 geintroduceerd, waarbij hdmi pas een jaar later in consumentenelectronica begon te verschijnen). Microsoft heeft NOOIT iets beweerd: toon mij nu eens aan waar MS zegt "maar neen, hdmi bestaat niet, dat is een fabeltje" :?. Jij beweert dat "xbox fans" een verhaal van MS geloven en nu nog steeds verkondigen, maar ik vraag me echt af over welk verhaal je nu in hemelsnaam bezigbent.

De xbox heeft ondertussen ook gewoon jouw geliefde hdmi poort, dus ik snap zowiso niet waarom je wil beweren dat MS leugens zou voeden over HDMI, hoewel ik daar absoluut niets over kan terugvinden online. Niet dat me dat verbaast, want welk voordeel zou MS halen in het vergruizen van hdmi en het ingaan tegen een nieuwe videostandaard? 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door boe2 op 18-05-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
@faust, ik heb een full hd tv en een component xbox360 gehad (die ging naar mn broertjes), nu heb ik een xbox360 met hdmi en ik zie werkelijk waar het verschil niet.

Het zal er best zijn hoor, maar de gemiddelde mens of gamer valt dat echt niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bij mij gaf HDMI inderdaad een (iets) beter beeld dan component. Echter, dat kwam puur omdat de TV last had van 'overscan' met component. Dus in de praktijk kan je best verschil zien, maar dat ligt dat in principe in de implementatie van component. De kabel zelf kan gewoon prima 1080p aan.

Dus wat mij betreft: in theorie geen verschil, maar in de praktijk soms wel afhankelijk van de onvangende apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Andersom had ik verwacht dat het niet zou mogen, maar omdat ik van illegaal naar legaal wil lijkt mij deze post wel door de beugel kunnen. Had eigenlijk in eerste instantie gewoon een orginele moeten kopen, maar ben sowieso wel genezen van dat hele marktplaats etc.

Ik heb een omgebouwde Xbox360 gekocht maar wil toch graag Live op en gewoon de schrijvers van games supporten. Zeker import vind ik de prijzen goed meevallen. Alleen dan heb ik natuurlijk een 2e Xbox360 staan. Die wilde ik dan gewoon offline gebruiken in de slaapkamer - studeerkamer (wil eigenlijk liever geen omgebouwde verkopen).

Nu dacht ik het volgende, momenteel heb ik een Xbox360 Pro 60GB. Nu wilde ik een core variant kopen (met 256MB) en daarop de harddisk doen. Alleen... Dan heeft mijn Xbox360 Pro geen HDD / opslag meer. Dus toen dacht ik, wat als ik gewoon de DVD-roms omwissel. Mijn vraag, kan dit? Mijn Xbox360 is een redelijk nieuwe (paar maanden) met Lite-On.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Woodsy

...

Nu dacht ik het volgende, momenteel heb ik een Xbox360 Pro 60GB. Nu wilde ik een core variant kopen (met 256MB) en daarop de harddisk doen. Alleen... Dan heeft mijn Xbox360 Pro geen HDD / opslag meer. Dus toen dacht ik, wat als ik gewoon de DVD-roms omwissel. Mijn vraag, kan dit? Mijn Xbox360 is een redelijk nieuwe (paar maanden) met Lite-On.
Is het niet gemakkelijker (ook ivm garantie ed nu je toch weer naar de ´Light Side´ bent teruggekomen) om gewoon nog een losse harddisk erbij te kopen? Ben je meteen van al het gedoe af. Koop dan dus gewoon de iets duurdere xbox met hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Nu online
Ja, alleen ik woon sinds kort ook samen, dus ik moet rekening houden met de vriendin :X.

De core variant is 159,- euro, de goedkoopste Pro is 239,- en dan zou ik eigenlijk voor 249,- gelijk de Halo Pack nemen. Dat is ruwweg 90,- euro verschil, terwijl ik al een HDD + wireless controller heb.

Oooooohh ik had gelijk een orginele moeten kopen |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heeft mijn Xbox360 Pro geen HDD / opslag meer. Dus toen dacht ik, wat als ik gewoon de DVD-roms omwissel. Mijn vraag, kan dit? Mijn Xbox360 is een redelijk nieuwe (paar maanden) met Lite-On.

nee, dat gaat niet, elk moederbord heeft zijn eigen dvd-drive, dat werkt met codes ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Nu online
Is het mogelijk om terug te flashen naar het orgineel dan eventueel. Dat scheelt mij een Xbox360 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Canaria schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:25:
[...]

Leuk dat je aantoont dat HDMI in 2003 al werd toegepast, maar de genoemde apparatuur behoort allemaal tot het high-end AV-segment.

Als je op Wikipedia kijkt, zie je dat HDMI ergens in 2006, dus na de introductie van de Xbox 360, op consumentenelektronica begon te verschijnen.
Leuk dat je het probeert te weerleggen maar come on.. wikipedia? Niet eens een wikipedia-link?.. :')
Ik heb helaas geen wikipedia argumenten, alleen feiten.
Kan iemand zich de xbox 360 demo pods nog herinneren? Die dingen waar je voor de release op kon spelen.
Video Interface HDMI , S-Video , Component , Composite
(http://reviews.cnet.com/f...92237.html?tag=mncol;psum)
Nu zullen mensen beweren dat het prototypes waren, wellicht.
Of dat de tv nog niet te koop was toen?
Date first available at Amazon.com: March 31, 2005
(http://www.amazon.com/Sam...-Flat-Panel/dp/B0008IVGFC)
Ik heb die tv genomen omdat het dezelfde tv was waar je voor de introductie van de 360 op kon spelen bij de mediamarkt.
http://www.allaboutgames.co.uk/images/gme/xbox360.jpeg

Nu is dat niet de eerste consumenten tv met hdmi interface die te koop was hoor, probeer eens 2004:
http://www.amazon.com/Tos...3-16-Inputs/dp/B0002H0EO8

Maar het staat op wikipedia, bill gates heeft het gezegd, mensen op forums beweren het dus het zal wel waar zijn dat hdmi pas voor consumenten te koop was na de release van de 360. Case in point :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:54:
Is het mogelijk om terug te flashen naar het orgineel dan eventueel. Dat scheelt mij een Xbox360 aanschaffen.
als je de orginele firmware kan krijgen van je dvd -drive, zal dat zeker gaan ja, maar die heb je zeker niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Van de week eindelijk mijn "pre order" resident evil 5 ontvangen van play.com. Ja, ze zijn weer lekker op tijd ;)
Na verwelkomt te worden op het frame tearing festijn dat RE5 heet mijn xbox maar naar 720p terug gezet. Dat scheelt een hoop en maakt qua graphics in theorie niet uit omdat re5 toch niet op 1080p loopt.
In de settings kwam in ook de hdmi reference levels weer tegen en dat sluit weer leuk aan bij bovenstaande discussie. Deze reference levels maken bij mij wel een enorm verschil tussen ene wat flets beeld en een mooie diepe kleuren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Doe je dat nu expres ofzo, selectief argumenten negeren? Ja, hdmi bestaat al langer, neen, de consumentenmarkt was er nog niet klaar voor omdat de standaard nog niet definitief vastlag, zelfs niet bij de televisies die jij opnoemt.
1 sleutelwoord: hdcp. Op oudere modellen ontbreekt dit simpelweg, zelfs als ze hdmi aansluiting hebben, wat betekent dat al je BR content netjes gedownscaled wordt, zelfs als je televisie een HD resolutie aankan.
Maar het staat op wikipedia, bill gates heeft het gezegd, mensen op forums beweren het dus het zal wel waar zijn dat hdmi pas voor consumenten te koop was na de release van de 360
en weeral begin je over bill gates :?. Ik heb het al verschillende keren gevraagd en nooit een antwoord gekregen: Waar heeft MS ooit gelogen over beschikbaarheid van hdmi?

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 19-05-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gaat iemand Bionic Commando nog halen deze week? Keek er echt heel erg naar uit na de eerste trailers maar na verschillende reviews te lezen van o.a. Gametrailers die het spel een 7,7 geeft, lijkt het toch tegen te vallen en niet meer dan een aardig tussendoortje.

Jammer, had gehoopt dat het een echte AAA titel zou worden.

[ Voor 8% gewijzigd door kazuka op 19-05-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Boeboe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:22:
[...]
neen, de consumentenmarkt was er nog niet klaar voor omdat de standaard nog niet definitief vastlag, zelfs niet bij de televisies die jij opnoemt.
1 sleutelwoord: hdcp. Op oudere modellen ontbreekt dit simpelweg, zelfs als ze hdmi aansluiting hebben
Hmm.. zeg dan dat het op wikipedia staat :)
http://www.amazon.com/Son...-Integrated/dp/B00061ZNVE
"Date first available at Amazon.com: September 14, 2004"
Daarnaast is dit absoluut niet de eerste consumenten hdtv met hdmi en hdcp.
edit: http://www.amazon.com/SON...-Projection/dp/B0000ZOLLY
...2003
de hdcp standaard was er dus al jaren voor de release van de xbox360. Zelfs voordat er... hdmi was : P
Je wil graag een quote:
volstaat dit? (er zijn betere als je wil ;) )
HDMI isn't finished
http://www.gamepro.com/ar...n-xbox-360-hd-dvd-player/

[ Voor 23% gewijzigd door Faust op 19-05-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*zucht* ik geef het op, je blaat echt eender wat om toch maar je gelijk te halen. De twee televisies die jij daar noemt reppen zelfs met geen woord over hdcp.
Roep maar rustig verder je conspirancy theorieen. Ik reageer er niet meer op :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Woodsy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:13:
Andersom had ik verwacht dat het niet zou mogen, maar omdat ik van illegaal naar legaal wil lijkt mij deze post wel door de beugel kunnen. Had eigenlijk in eerste instantie gewoon een orginele moeten kopen, maar ben sowieso wel genezen van dat hele marktplaats etc.

Ik heb een omgebouwde Xbox360 gekocht maar wil toch graag Live op en gewoon de schrijvers van games supporten. Zeker import vind ik de prijzen goed meevallen. Alleen dan heb ik natuurlijk een 2e Xbox360 staan. Die wilde ik dan gewoon offline gebruiken in de slaapkamer - studeerkamer (wil eigenlijk liever geen omgebouwde verkopen).

Nope,

Die XBox die omgebouwd is zal wel geband zijn nu neem ik aan?

Maar die Drive is gekoppeld aan je xbox en zonder weer risico op een ban zou ik niet beginnen aan verwisselen van de drives

Ik zou dan dus gewoon weer een 60GBkopen of een core en dan die 60-Gb overprikken en een mem kaartje voor die gebande xbox kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Boeboe schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:09:
De twee televisies die jij daar noemt reppen zelfs met geen woord over hdcp.
http://lmgtfy.com/?q=KDF60XBR950+hdcp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
wimpie007 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:11:
[...]

Maar die Drive is gekoppeld aan je xbox en zonder weer risico op een ban zou ik niet beginnen aan verwisselen van de drives
Drive is inderdaad gekoppeld dmv een key die in de firmware meegebakken zit. Verder ga ik daar niet op in :)

Van wat ik begrepen heb wordt je geband op een serienummer dat op de een of andere manier zit verwerkt in je moederbord (in de BIOS oid?). Andere drive/harddrive/etc. heeft dus allemaal geen nut als je daadwerkelijk geband bent.
Aangezien je Xdoos zélf wordt geband is een nieuwe kopen dus de enige remedie, wil je nog online gamen.

Mocht je nog niet weten of je geband bent, dat kun je als het goed is testen door gewoon online te gaan. Weet niet of je dan per se een gold abo moet hebben.. Zou kunnen dat Silver nog toegelaten wordt...
Er zou iets van een melding komen dat je niet online kunt doordat je de "terms of use" geschonden hebt. Kun je gewoon met je profile proberen hoor, je profile wordt niet geband zover ik begreep. Misschien kan iemand dit bevestigen..

Hoop niet dat ik nu verkeerde dingen gezegd heb.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door speek1984 op 19-05-2009 12:26 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:48:
Gaat iemand Bionic Commando nog halen deze week? Keek er echt heel erg naar uit na de eerste trailers maar na verschillende reviews te lezen van o.a. Gametrailers die het spel een 7,7 geeft, lijkt het toch tegen te vallen en niet meer dan een aardig tussendoortje.

Jammer, had gehoopt dat het een echte AAA titel zou worden.

[video]
Sinds wanneer is een 7,7 een slecht cijfer? Lijkt mij gewoon het spelen waard.
AAA had dit nooit kunnen worden wat mij betreft, maar dat betekend niet dat het geen leuk spel is.

Op Metacritic gemiddeld een 6.9, is ook dikke prima te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
[...]

Nope,

Ik zou dan dus gewoon weer een 60GBkopen of een core en dan die 60-Gb overprikken en een mem kaartje voor die gebande xbox kopen
Inderdaad. Daarnaast zou het zonde zijn om een nieuwe (core) xbox te openen, en hiermee de garantie kwijt te raken. edit: zelfs als de transplantatie (:P ) werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Faust op 19-05-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:31:
[...]

AAA had dit nooit kunnen worden wat mij betreft, maar dat betekend niet dat het geen leuk spel is.

Vroeg speelde ik 9+ games altijd en 6-9 games als ze echt byzondere features hadden, of een genre waren wat ik zo leuk vind dat ik de mindere kanten kan negeren.

Maar ik (en velen met mij denk ik) heb tegenwoordig maar heel beperkt tijd. Dan wil je eigenlijk alleen maar triplle a materiaal spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:31:
[...]

Is ook niet slecht maar het is denk ik niet de topper waar ik op had gehoopt. Iets met te hoge verwachtingen enzo :P

Toch ga ik de game wel halen denk ik. Het ziet er gewoon super uit, gave soundtrack ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Nu online
[...]
Nee, hij is nooit online geweest nog (ook nog nooit geupdate). Daarom ook dat hij nog helemaal goed is.

Ik heb even gekeken en bij Amazon hebben ze voor 240,- euro incl verzending een Xbox360 Pro + Fable2 + HDMI kabel + Wireless controller + 3 games (gratis niet boeiende games).

Ik zou daar wat spulletjes van kunnen verkopen, maar moet ik even kijken. Het blijft een hoop extra geld, terwijl feitelijk mijn Xbox360 helemaal goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Woodsy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:50:
[...]

Nee, hij is nooit online geweest nog (ook nog nooit geupdate). Daarom ook dat hij nog helemaal goed is.

Ik heb even gekeken en bij Amazon hebben ze voor 240,- euro incl verzending een Xbox360 Pro + Fable2 + HDMI kabel + Wireless controller + 3 games (gratis niet boeiende games).

Ik zou daar wat spulletjes van kunnen verkopen, maar moet ik even kijken. Het blijft een hoop extra geld, terwijl feitelijk mijn Xbox360 helemaal goed is.
Tja dan zou ik of proberen of ie niet gewoon op Live kan en het zo een tijd uit te zingen,(maatje van me kan al 2 jaar zonder problemen op Live met een gemodde xbox) of om safe te zijn de firmware terug te flashen. Dan moet je wel de drivekey uit de gemodde firmware zien te toveren en die in een originele firmware zetten en flashen maar door alle spookverhalen twijfel ik nu aan de banredenen. Kan ook maar zo dat je offline games gespeeld hebt voor de release datum en ie daardoor de eerste keer connecten op live gelijk toedeloe zegt ;-) ook al heb je hem terug geflasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Woodsy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:13:

begrijp het niet helemaal je blijft altijd een xbox houden zonder ardeschijf als je geen extra hardeschijf koopt. wat maakt het dan uit wat voor drive je erin hebt zitten? ik volg het verhaal niet helemaal. of bedoel je te zeggen dat je zo de nieuwe met de 256mb interne geheugen dan zonder hardeschijf gaat gebruiken?

als je dat bedoelt zal ik je moeten teleurstellen, je kan namelijk niet een dvddrive wisselen in een xbox zonder de firmware te flashen waarbij je dus al snel op illegale praktijken komt, zeker de liteon is niet te vervangen want de originele firmware van de LO is niet beschikbaar dus je hebt dan alleen een firmware die ook weer omgebouwd is...

ik zou gewoon lekker effe een 256mb kaartje op de kop tikken voor de omgebouwde en de hardeschijf in de nieuwe drukken.
Woodsy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:54:
dat kan, en dat zou denk ik de goedkoopste optie zijn. overigens kan MS geen firmwares detecteren. dus als jij ervoor zorgt dat jou xbox gewoon originele dvds binnen krijgt heb je eigenlijk geen probleem tenzij MS je al gedetecteerd heeft met een illegale kopie.
dit zou ik dus doen. gewoon originele spellen en dan online gebruiken. in andere woorden mocht je gebanned worden dan kun je alsnog een nieuwe kopen en de oude in je slaapkamer blijven gebruiken. ik neem aan dat je in je slaapkamer niet online gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door dangerpaki op 19-05-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Kan iemand even mij vertellen of er een setting is die hdmi aanzet op je xbox. krijg geen beeld en geluid door op een panasonic P42G10. Av werkt wel/ HD av ook niet. Erg vaag misschien is het een setting? iemand hulp?

*edit: het is al gelukt. Bleek toch aan de kabel te liggen. Ik had 2 kabels voor 10 euro gekocht nadat ik had gehoord dat er tussen de kabels geen verschil zou zitten. Is dat dus wel zo...?? kan iemand mij een goede hdmi kabel aanraadden voor een redelijke prijs?

[ Voor 38% gewijzigd door bart_wbd op 19-05-2009 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die kabel is gewoon stuk, dat heeft niet veel met duur/goedkoop te maken. In beeldkwaliteit zijn die gewoon hetzelfde. Ik gebruik een hdmi kabel van 5 euro van electronicaonlne, werkt prima.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
bart_wbd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:27:
Kan iemand even mij vertellen of er een setting is die hdmi aanzet op je xbox. krijg geen beeld en geluid door op een panasonic P42G10. Av werkt wel/ HD av ook niet. Erg vaag misschien is het een setting? iemand hulp?

*edit: het is al gelukt. Bleek toch aan de kabel te liggen. Ik had 2 kabels voor 10 euro gekocht nadat ik had gehoord dat er tussen de kabels geen verschil zou zitten. Is dat dus wel zo...?? kan iemand mij een goede hdmi kabel aanraadden voor een redelijke prijs?
1.5 meter, als dat genoeg is dan kan ik de kabel van bij de action aanraden. edit : 2.99 3.99 euro, perfect beeld.
Getest op 1080P full HD met verschillende Blu ray films full HD games zoals wipeout HD (60 beelden per seconde). Kabel functioneert perfect! Als hij het niet doet dan kan je hem gewoon ruilen denk ik :)
KoffieNT, de kabel werkt inderdaad heel goed :P

[ Voor 3% gewijzigd door Faust op 19-05-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

bart_wbd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:27:

Dan was die ene kabel waarschijnlijk kapot, en dat kan dan weer komen omdat hij eventueel goedkoop is :P. Qua kwaliteit maakt het eigenlijk totaal niets uit allemaal, dus zo'n mannetje bij de Mediamarkt die je een kabel van 50 euro aan probeert te smeren omdat hij 'beter de 1tjes en de 0etjes verzend', 'hij verguld is' etc etc. hoef je niet te geloven :D.

Ik denk dat je pas vanaf een meter of 10 een iets duurdere kunt/moet gaan kopen, anders zijn de 4,95-kabels (Faust zegt 3,99 ;)) bij de Action genoeg. (heb ze zelf voor mn xbox, pc, en upckastje.)

(edit: Toevallig dat Faust het ook over de Action-kabels heeft, had ik niet gezien hehe.)

[ Voor 5% gewijzigd door KoffieNT op 19-05-2009 19:07 ]

:D

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.