Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SeamusXanthus schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:52:
De oorlog wordt uberhaupt al niet gewonnen door enkele exclusives, zoals het heden ons leert. Laat staan de kwaliteit ervan...
Hoewel ik MGS4, Uncharted, Little Pig Planet, Wipeout HD, Killzone 2 en God of War 3 toch wel erg graag op de 360 zou zien verschijnen hoor. Het trekt me nog net niet over de streep om een PS3 te halen maar het scheelt niet veel :P Alleen 2 consoles vind ik net wat overdone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Atari komen er wel XBOX360, Wii en DS versies van het spel. Alleen "wat later".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
kazuka schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:01:
[...]

Hoewel ik MGS4, Uncharted, Little Pig Planet, Wipeout HD, Killzone 2 en God of War 3 toch wel erg graag op de 360 zou zien verschijnen hoor. Het trekt me nog net niet over de streep om een PS3 te halen maar het scheelt niet veel :P Alleen 2 consoles vind ik net wat overdone.
Daarom heb ik er ook eentje bij mijn 360 gekocht, maar wij zijn uitzonderingen. De (gemiddelde) hardcore gamer heeft al lang zijn console(s) gekocht en de casuals willen blijkbaar met de Wiimote wapperen. Vandaar mijn opmerking dat nieuwe exclusives niet veel uit zullen maken (tenzij ze de casual markt enorm aanspreken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:06:
Volgens Atari komen er wel XBOX360, Wii en DS versies van het spel. Alleen "wat later".
Volgens het pressrelease als nog alleen voor de EU (pal), dus als de game nou regiovrij is.. lekker importeren.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

monnick schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:32:
Jeuj! Krijg ook net Call of Duty World at War binnen voor het luttele bedrag van 25 euro. Kwam de postbode even brengen op bevreidingsdag, en ik maar denken dat iedereen vrij was.

Hoewel het om een bundle copy van de game gaat is dit niet (goed) te zien. Zeker aan de buitenkant van de doos is er geen verschil met de "originele" versie. :)

Voor de geinteresseerden, je kan hem hier kopen. Status staat momenteel wel op Restocking en er komt nog 5 euro betaal- en verzendkosten bij. Maarja, als nog een koopje :*)

http://www.ombouwwinkel.nl/product_info.php/products_id/261
Mag ik je bedanken voor deze tip ! Was vanmiddag net op tijd met het bestellen :P
Ze hadden ook nog Kung Fu Panda en LEGO Indiana Jones samen als package voor 9.99 !
Gelijk ook maar gekocht, en net een mailtje gekregen dat mijn order is verstuurd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:36:
[...]

Ik heb zowel een oude als een nieuwe headset, maar volgens mijn Live kameraden is er geen verschil te horen tussen beide.
Misschien zit er in die nieuwe ook weer verschil? Ik heb er eentje uit de eerste lichting elites. Ik was zelf ook niet te verstaan met de nieuwe headset tenzij ik de microfoon half in mijn mond deed, wat Boeboe zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Beste mensen, ik heb een vrij vervelende situatie, of althans, mijn huisgenoot daar ik zelf een PS3 heb heeft mijn een Xbox360.

De controller, zo vertelde mijn huisgenoot onlangs, heeft een trage overdrachtssnelheid in games op de Xbox360. Je beweegt de analog stick, en een fractie later zie je de pas het effect op het scherm (mannetje beweegt bv int geval van Halo3). Heel erg vervelend gezien je onmiddelijk/tegelijkertijd een reactie verwacht, nu ik het zelf ook ervaren heb concludeer ik zelf dat dit niet kan zijn dat dit zo hoort, gezien er niets 1 2 3 zo via google te vinden is van een soortgelijke mankement leg ik de vraag bij jullie: Wat is de oorzaak hiervan, mogelijk een defecte controller? Kent iemand dit probleem?

Huidige Xbox360 setup is:
Xbox360 is verbonden via versterker (Onkyo TX-SR606) op zowel geluid als ook beeld, op een hdtv middels component.

Nog een belangrijk iets: In het menu van de Xbox360 is er geen sprake van vertraging, en is er sprake van een een onmiddelijke reactie. De reactie is dus alleen traag in games, dit is zowel in allerlei gedownloade demo's als ook racegames er is nog geen uitzondering gevonden.

Ik hoop ten zeerste dat jullie hier iets mee kunnen, :), voordat er een poging word gedaan om hier een nieuwe controller aan te schaffen of iets dergelijks.

Om mijn verhaal kracht bij te zetten heb ik dit artikel bijgevoegd:
http://www.gamasutra.com/...ponsiveness_in_video_.php

edit: oh het ligt dus niet aan de controller maar aan de vele (lees alle) games die input lag hebben. Al heeft halo3 echt heel erg veel last van imput lag.
Het is dus te wijten aan mijn snelle reflexen en waarnemingen...

[ Voor 6% gewijzigd door Faust op 06-05-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:01:
[...]

Misschien zit er in die nieuwe ook weer verschil? Ik heb er eentje uit de eerste lichting elites. Ik was zelf ook niet te verstaan met de nieuwe headset tenzij ik de microfoon half in mijn mond deed, wat Boeboe zegt.
Ik heb - tot mijn grote verbazing toen ik 'm kocht in een Resident Evil pack - ook een vrij oude Elite (2008-11-02).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Dit kunnen erg veel dingen zijn. Zowel de 360, en 'die andere' hebben hier last van, je kunt er vrijwel niets tegen doen. Ook in het homemenu van mn 360 loopt het een fractie achter.
Ook je televisie heeft een bepaalde inputlag, vooral lcd-tv's hebben dit. (dit is de reden waarom ik een plasma heb gekocht.)
Het is vervelend, maar het went wel, een defecte controller kan ik me moeilijk voorstellen.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Inputlag van je televisie ;). Kijk eens of je televisie toevallig geen "game modus"of iets in die aard heeft. Een andere resolutie kiezen die dichter bij jouw beeldscherm aanleunt kan ook helpen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:06:
De vraag is of er dan nog iemand op zit te wachten. Dan zal de game wel heel goed moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een Crosspost

Gisteren de Mappack 1 gedownload voor COD5 en deze was goed binnengekomen vanaf marketplace.
Als ik nu Call of Duty opstart heb ik maar 2 nieuwe levels ipv 4.

Ik heb de maps: Station en Zombie Verruckt
Ik mis de maps Nightfire en Knee-Deep.

Ik heb vanalles geprobeerd opnieuw gedownload, verschillende spelmodus, co-op, singleplayer en multiplayer maar de maps zijn bij mij nergens te vinden? Kan er op het internet ook niets over terug vinden?

Iemand die dit probleem ook heeft of heeft gehad, iemand met een oplossing?
Of doe ik gewoon iets helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Hoi,
Lees het artikel: Alle games hebben input lag.
enkele frames zijn normaal, maar halo3 bijvoorbeeld springt erbovenuit, met 160 ms input lag. Killzone2 had overigens ook een hoge input lag. Waarschijnlijk te wijten aan het feit dat genoemde games verschillende render passes hebben ofzo.

Dus al heb je een plasma, als je een halo3 op een knop drukt, dan duurt het altijd 160ms voordat de actie op je scherm komt. Dit is dus ongeacht je schermtype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik moet toch zeggen dat ik er niet meer of minder last van heb bij Halo dan bij Call of Duty, Forza Motorsport of uhh, noem eens wat :).

Wat BoeBoe zegt kan idd ook nog goed, Philips lcd's hebben vaak een soort van beeldiets (ben effe de naam kwijt) wat je aan en uit kunt zetten, bij films wordt het mooier, bij games ook, maar dan reageert het spel heeel erg langzaam.

edit: @onder, dat is em :).

[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 07-05-2009 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

HD natural motion :)
Staat bij games hiero uit. Geen lag! Philips 32pfl9603

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Pre-sets.
Ja, je kunt het op film of op game zetten. Bij game is de reactiesnelheid waarschijnlijk wat hoger en de kleuren wat knallender. Is bij elke tv weer anders, ik heb de mijne gewoon op persoonlijke instellingen staan. Verander er eigenlijk nooit iets aan, soms het geluid staat standaard op Film en soms op Spraak.
**PLF3312

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maakt het ook nog uit welke batterijen je in je wireless controller doet? Ik heb nu 3 weken een 360, de standaard batterijen die erbij geleverd waren zijn op, maar nu ik nieuwe (volle) batterijen er in heb gedaan zegt hij om de 5 minuten 'please reconnect your controller'. Zeer vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RekZ schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:27:
Maakt het ook nog uit welke batterijen je in je wireless controller doet? Ik heb nu 3 weken een 360, de standaard batterijen die erbij geleverd waren zijn op, maar nu ik nieuwe (volle) batterijen er in heb gedaan zegt hij om de 5 minuten 'please reconnect your controller'. Zeer vervelend.
Dan zijn ze of niet vol, of niet sterk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:35:
[...]

Dan zijn ze of niet vol, of niet sterk genoeg.
1800 mAh batterijen. Als ik op het dashboard kijk staat het batterij icoontje ook helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Volgens een test van Kassa zijn die van de Aldi (Top-Craft) het beste, en het goedkoopste. Deze koop ik dus als mijn Duracells op zijn. (die op de 7e plek geloof ik eindigde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:16
Dat zijn gewone Alkaline batterijen, KoffieNT? (grappige nickname trouwens, KoffieEnThee)

[ Voor 32% gewijzigd door ThinkPad op 07-05-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34
ThinkPadd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:14:
Dat zijn gewone Alkaline batterijen, KoffieNT? (grappige nickname trouwens, KoffieEnThee)
Jup, heb ze ook jááren gebruikt die topcraft blauwe Aldi dingen :) Meer dan prima baterijen, goed sterk en nog goedkoop ook :)

Ik heb echter wel direct een charge kit ding gekocht (dubbele charger) bij mijn xbox. Daar kwam 1 'dichte' accu-pack bij en dan heb ik zelf nog ~2500 MaH duracell accu's die ik in het standaard klepje op de lader zet.

Moet wel zeggen dat dat láng niet zo sterk is als de standaard batterijen die je bij de controller krijgt. Daar deed ik toch bijna twee weken mee ofzo.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
RekZ schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:27:
Is dan niet vooral als je je controller schud/beweegt?
Dat had ik.
Ik heb al bij 2 controllers gehad dat het contact tussen de batt. pack niet goed was terwijl ik met een accupack(die dus op een andere connectie zit) geen enkel probleem ondervond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

ThinkPadd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:14:
:D, maar idd, gewone Alkaline.
Wackoz schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 07:28:
Jup, heb ze ook jááren gebruikt die topcraft blauwe Aldi dingen :) Meer dan prima baterijen, goed sterk en nog goedkoop ook :)
Blauw? Die zijn toch geel-ish? (ik kan geen foto vinden)

Tot nu toe gaat het prima met batterijduur. Ik heb nu 1x de batterijen van 2 controllers moeten verwisselen in ongeveer 4-5 weken. Als ik elk half jaar 10 nieuwe batterijen moet kopen vind ik het allemaal goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
KoffieNT schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:55:
Blauw? Die zijn toch geel-ish? (ik kan geen foto vinden)
De mijne zijn inderdaag ook geel. ik heb ze wel echt al jaren trouwens. Misschien dat ze tegenwoordig blauw zijn?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
gelukkig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even aangemeld bij MyGamerCard.net

Check deze out dan :
PietjeP

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/NL/PietjeP.png

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 16:21 . Reden: picca insert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34
ElBarto schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:21:
[...]

De mijne zijn inderdaag ook geel. ik heb ze wel echt al jaren trouwens. Misschien dat ze tegenwoordig blauw zijn?
Even gegoogeld en toen kwam ik een plaatje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://picnica.ciao.com/de/35935022.jpg

Kan goed zijn dat jullie gelijk hebben over de AA's hoor, gebruik voornamelijk de triple A's en let niet zo nauw op kleurverschil :P Ik weet wel dat de euroland of wat dan ook gele 'goedkope' batterijtjes heeft...

[ Voor 33% gewijzigd door Wackoz op 08-05-2009 21:54 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Wolverine is best een vet spel ! Heb de demo net ff gedownload. :)

Jammer dat ie als import niet gewoon 35 incl verzenden is, maar 40 excl verzenden. Dan kom je alsnog op 45 euro en kan je hem net zo goed hier in de winkel kopen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Iemand anders ook last van allemaal disconnects van Live vanavond?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Weet iemand of er van Fuel een Demo komt op de marketplace? Ik kon niet zo snel wat op het foum vinden ervan...

Wie gaat deze game trouwens halen? (29mei)?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:38
Ik heb 'm in pre-order staan (gamehubs, 34 eur). Lijkt me wel goed zitten.. Demo of niet, ik kijk er naar uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24
FireBladeX schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:19:
Heb zojuist iets raars meegemaakt...Ik had wel even genoeg Battlefield gespeeld dus wisselde cd om met Call of Duty:WaW en ineenkeer draait my xbox helemaal door... godnondeju zeg... wat voor geluid eruit kwam niet normaal. Dus ik doen een willekeurig andere spel erin en geen geluid maar CoD:Waw draait hij helemaal door :s gelukkig heb ik het op het Hard drive geinstalleerd zodat die alleen bij het opstarten z'n lawaai maakt... maar dit wekt toch een beetje zorg gevoelens op ...

Iemands anders zoiets meegemaakt?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fdGmXk0jGV4] Dit bedoel ik dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het harde geluid komt me niet bekend voor? Maar is er als je op het spel gaat staan op het dashboard een knop om de CD drive te openen? (dus gewoon Y ofzo, en niet op de Xbox zelf die knop indrukken)

Kan me herinneren dat dit bij vorige Dashboard er wel in zat maar nu niet meer. Of volgens mij kan het alleen via die Xbox-knop en dan naar een ander tabblad browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 12-09 23:29
Xtuv schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 00:09:
Ik heb 'm in pre-order staan (gamehubs, 34 eur). Lijkt me wel goed zitten.. Demo of niet, ik kijk er naar uit in ieder geval.
Ik zit nog te twijfelen of ik hem bij game-hubs in pre-order zet. Bijna elk spel wat bij gamehubs staat om uit te komen wil ik ong. hebben (aan potentiele toppers dit jaar weer geen gebrek) maar deze heeft wel en lichte voorkeur. De filmpjes en alles zien er super uit, maar de Gps (rode pijlen) lijken me zwaar irritant en de grootte kan ook gelijk het probleem van dit spel worden.

Zijn er nog mensen hier die een goede "gamer pc" en Xbox hebben staan ? Ik merk namelijk dat ik het liefst op de Xbox 360 speel (al mis ik mijn favo genre Rts/citybuilding / Anno ! Tropico ! _/-\o_ ) alleen met Mafia en Operation Flaspoint onderweg begin ik te twijfelen waar deze games het beste op te spelen zijn.
Mafia en OFP 1 heb ik beide op de pc gespeeld en al kan ik nu dankzij COD al veel beter omgaan met de controller weet ik niet waar ik het liever op speel. Mijn pc zou wel een upgrade moeten krijgen , maar ik heb gewoon het gevoel dat Mafia en Ofp 2 het mooist gaan zijn op de Pc en ook beter speelbaar.
Meningen graag ;) (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Beakzz schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:30:
[...]
Zijn er nog mensen hier die een goede "gamer pc" en Xbox hebben staan ? Ik merk namelijk dat ik het liefst op de Xbox 360 speel (al mis ik mijn favo genre Rts/citybuilding / Anno ! Tropico ! _/-\o_ ) alleen met Mafia en Operation Flaspoint onderweg begin ik te twijfelen waar deze games het beste op te spelen zijn.
Mafia en OFP 1 heb ik beide op de pc gespeeld en al kan ik nu dankzij COD al veel beter omgaan met de controller weet ik niet waar ik het liever op speel. Mijn pc zou wel een upgrade moeten krijgen , maar ik heb gewoon het gevoel dat Mafia en Ofp 2 het mooist gaan zijn op de Pc en ook beter speelbaar.
Meningen graag ;) (
Heb al een bestelling gedaan van een nieuwe "gamer pc" en krijg het over 2 weken binnen. Bij Operation Flashpoint begin in ook idd te twijfelen om het voor de xbox360 te halen... maar iets zegt me toch dat de graphics toch superieur zal zijn op de PC. Zeker als je deze filmpje ziet... dan wil je het toch gewoon haast op je PC spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Helpt het als je je Xbox horizontaal neerzet? Dit lijkt me sowieso beter, hij is dan iets stabieler.
Wat ook altijd tegen herrie helpt is als je het spel op je hdd zet. Ik doe dat nu met al mn spellen, en het scheelt behoorlijk. (nog steeds belachelijk t.o.v. bv de PS3, maar toch)

@onder: oh, dat heb ik effe gemist :P.

Maar idd, ik zeg ook altijd tegen iedereen dat ze hun Xboxen plat moeten leggen en er verder niet meer in de buurt moeten komen als hij aan staat xD. Ik ben dan weer zo iemand die er misschien wel wat Te voorzichtig mee omgaat, maar goed.

[ Voor 22% gewijzigd door KoffieNT op 09-05-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
KoffieNT schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:42:
[...]

Helpt het als je je Xbox horizontaal neerzet? Dit lijkt me sowieso beter, hij is dan iets stabieler.
Wat ook altijd tegen herrie helpt is als je het spel op je hdd zet. Ik doe dat nu met al mn spellen, en het scheelt behoorlijk. (nog steeds belachelijk t.o.v. bv de PS3, maar toch)
FireBladeX schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:19:
[..]Dus ik doen een willekeurig andere spel erin en geen geluid maar CoD:Waw draait hij helemaal door :s gelukkig heb ik het op het Hard drive geinstalleerd zodat die alleen bij het opstarten z'n lawaai maakt...[..]
Dat zegt genoeg. ;)

Over horizontaal/verticaal zijn inderdaad heel veel discussies geweest, en het moet allebei kunnen zonder dit lawaai natuurlijk, aangezien dit abnormaal is. Maar ikzelf denk wel dat horizontaal sowieso stabieler (lees: veiliger) voor je disc is dan gammel rechtopstaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:38:
[...]

Heb al een bestelling gedaan van een nieuwe "gamer pc" en krijg het over 2 weken binnen. Bij Operation Flashpoint begin in ook idd te twijfelen om het voor de xbox360 te halen... maar iets zegt me toch dat de graphics toch superieur zal zijn op de PC. Zeker als je deze filmpje ziet... dan wil je het toch gewoon haast op je PC spelen :D
[video]
ja, helaas ziet het er zo dus niet uit :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Zojuist horizontaal gezet, hij maakt dan idd minder geluid... maar toch meer dan alle andere spellen. Het spel even van mij Hard drive verwijderen en opnieuw geprobeerd maar het heeft niet geholpen.

Ben bang dat het altijd al zo is geweest... want tot voor kort heeft hij altijd horizontaal gelegen en maakt dan aanzienlijke minder lawaai. Dus ligt gewoon aan Call of Duty, en terug naar england sturen na 1 maand heeft ook bepaald geen zin. Jammer, zal nooit weten waarom hij z'n geluid maakt :(

@hieronder
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, en komende tijd denk het ook niet dat het gaat lukken (wegens eindexamen ) maar zal het zeker wel een keertje proberen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door FireBladeX op 09-05-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
FireBladeX schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:06:
Zojuist horizontaal gezet, hij maakt dan idd minder geluid... maar toch meer dan alle andere spellen. Het spel even van mij Hard drive verwijderen en opnieuw geprobeerd maar het heeft niet geholpen.

Ben bang dat het altijd al zo is geweest... want tot voor kort heeft hij altijd horizontaal gelegen en maakt dan aanzienlijke minder lawaai. Dus ligt gewoon aan Call of Duty, en terug naar england sturen na 1 maand heeft ook bepaald geen zin. Jammer, zal nooit weten waarom hij z'n geluid maakt :(
Al geprobeerd het bij een andere Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
FireBladeX schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:06:

Aangezien de rest van je spellen het probleem niet echt lijken te hebben, is waarschijnlijk je dvd van CoD net niet helemaal lekker gebalanceerd, wat met die leipe RPMs van de Xbox dit lawaai als gevolg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of een Xbox 360 persé moet zijn omgebouwd om een gekopieerde dvd (film) af te spelen. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:33:
Weet er iemand of een Xbox 360 persé moet zijn omgebouwd om een gekopieerde dvd (film) af te spelen. ?
Nee dat hoeft niet, je kan gewoon je dvd'tjes afspelen zonder een omgebouwde xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Kheldar schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:18:
[...]
Aangezien de rest van je spellen het probleem niet echt lijken te hebben, is waarschijnlijk je dvd van CoD net niet helemaal lekker gebalanceerd, wat met die leipe RPMs van de Xbox dit lawaai als gevolg heeft.
Ow oke jammer is dat :(. Zoek het op het moment niet al die moeite ervoor te doen ( naar engeland sturen , daar laten controleren en weer terug ). En zo erg is het nu ook weer niet ( doordat het te installeren is op de Hard Drive ).

Zat zo te surfen en zag wat Sony's plannen zijn bij de E3 maar kan niks van Microsoft vinden :/ Hoop dat ze wel met paar leuke verrassingen komen :D Zoals dat Uncharted (+2) ook naar de xbox 360 komt ^.^

[ Voor 15% gewijzigd door FireBladeX op 09-05-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het, ik loop heel erg achter, maar ik heb dankzij een post op T.net nu toch echt Fallout 3 besteld. Voor 22 euro kun je hem voorlopig niet goedkoper verwachten (bij thehut.com). Ik zat eigenlijk op een GOTY-editie te wachten, maar Bethesda blijft maar met DLC komen. Voorlopig nog geen GOTY me dunkt.

Verder moet ik nog even kwijt dat Halo Wars toch echt wel erg goed speelt hoor. Ik heb echt een Age of Empires 2-gevoel bij de multiplayer en dat is het beste gevoel dat je kunt hebben. Misschien dat ik die Officer on the Deck-achievement nog wel eens ga halen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Als je het alleen bij CoD hebt dan denk ik dat je DVD niet helemaal rond is, misschien beetje ovaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Lijkt me heel sterk dat een sterke ronde vorm als een DVD ineens ovaal wordt :p

Ik ben na 3 dagen weer uitgekeken op Call of Duty World at War voor de 360. Mocht iemand hem willen ruilen voor een andere game op de 360, stuur me dan een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
monnick schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 23:02:
Lijkt me heel sterk dat een sterke ronde vorm als een DVD ineens ovaal wordt :p

Ik ben na 3 dagen weer uitgekeken op Call of Duty World at War voor de 360. Mocht iemand hem willen ruilen voor een andere game op de 360, stuur me dan een DM ;)
ThinkPadd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:08:
[...]

Als je het alleen bij CoD hebt dan denk ik dat je DVD niet helemaal rond is, misschien beetje ovaal.
;)

Als hij een klein beetje groter is aan 1 kant, dan kan hij een beetje uitsteken en tegen de rand van de DVD speler aankomen o.i.d.

Iemand trouwens een idee hoe dat zit met die Xbox live tegoed kaartjes? Bij Microsoft zelf kost het 59 euro geloof ik, dan heb je 12 maanden.

Ik ging eens op Marktplaats kijken, en zag daar mensen die diezelfde kaartjes aanbieden voor €35

Zijn die 'van de vrachtwagen gevallen' ofzo ?

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 10-05-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 23:02:
Als je CoD4 gewend bent is CoD: WaW echt een hele grote stap terug. Vooral de multiplayer is het niet echt hè?

@thinkpad: Xbox Live jaarkaartjes zijn op internet op heel veel sites voor rond de 35 euro te krijgen. Dus die zijn echt niet van de vrachtwagen gevallen. Veel mensen kopen ze ook via samenkopen.net, maar gamehubs.com is in ieder geval heel erg betrouwbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik ga binnekort een xbox halen.
Nu moet er natuurlijk ook een gold accountje bij komen.
Ik heb gekeken op internet , en kwam http://www.xbox360gold.nl/ tegen , hier kost 13 maanden €35,99.
Zo aan de reacties te zien , niets ergs aan , maar ik heb vaker zo'n site gezien , heeft iemand ervaring met http://www.xbox360gold.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

maikelstraub schreef op zondag 10 mei 2009 @ 17:45:
Ik ga binnekort een xbox halen.
Nu moet er natuurlijk ook een gold accountje bij komen.
Ik heb gekeken op internet , en kwam http://www.xbox360gold.nl/ tegen , hier kost 13 maanden €35,99.
Zo aan de reacties te zien , niets ergs aan , maar ik heb vaker zo'n site gezien , heeft iemand ervaring met http://www.xbox360gold.nl/ ?
http://www.xbox360gold.nl/

Heb er 2 weken terug zelf 3 besteld, werkt prima. Dit is echt al 40+ keer voorbij gekomen hier :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op www.liveacties.nl kost het 13 maanden abonnement 33.99, erg goeie ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

En zij halen die codes gewoon uit Amerika o.i.d. :? Lekkere winst. Je kan ze toch zelf ook via eBay kopen dan? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
kazuka schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:01:
[...]

same here, natuurlijk ben ik jaloers op ps3 exclusives. Maar echt wakker lig ik er niet van, ik heb amper tijd om al het xbox spul uit te spelen. Eigenlijk helemaal geen tijd, ik ben nu nog bezig in fallout 3, eternal sonata en GTA4 en dan liggen er nog genoeg games in mijn kastje die ik nooit heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, zo heeft iedere console zijn/haar games. Ik moet zeggen dat de exclusives voor de 360 mij meer trekken. Halo, Halo Wars, Gears of War, Mass Effect, Fable en Left 4 Dead...genoeg voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

deal of the week is ff-ing braintrainer?? Dat spel wil je toch niet als hardcore gamert?
(en ik heb em al op de DS :$ ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Waar kan ik kijken of m'n Xbox nog garantie heeft?

En kan ik dat ook opvragen zonder dat de console direct op mijn naam geregistreerd staat?

Ik heb namelijk gelezen dat de garantie niet kan worden overgezet naar een andere eigenaar, waardoor ik m'n Xbox niet kan verkopen mocht ik dat ooit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Als iemand anders jouw console eerder geregistreerd heeft gewoon een belletje richting MS en zij zetten dat wel recht ;)

Wat garantie betreft: inloggen op www.xbox.com, klik op "ondersteuning", dan op "je console registreren/repareren" ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:00:
deal of the week is ff-ing braintrainer?? Dat spel wil je toch niet als hardcore gamert?
(en ik heb em al op de DS :$ ;) )
Die Brain-trainer is wel leuk om soms te doen , had hem gekocht voor de volle 800 puntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Boeboe schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:58:
Als iemand anders jouw console eerder geregistreerd heeft gewoon een belletje richting MS en zij zetten dat wel recht ;)

Wat garantie betreft: inloggen op www.xbox.com, klik op "ondersteuning", dan op "je console registreren/repareren" ;)
Net geprobeerd te registreren, als ik dan op verzenden druk krijg ik een foutmelding:
Er is een probleem opgetreden. De aanvraag kan niet worden voltooid.
Als ik dan in de adresbalk van IE kijk, staat er
Dat laatste is interessant "sn_used" ik denk dat de vorige eigenaar (ik ben de 2e eigenaar) hem dus al heeft geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je kan proberen microsoft te bellen en kijken wat zij eraan kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Laatst online: 12-09 00:59
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het aansluiten van de xbox via vga op een monitor? Ik ben namelijk van plan om een nieuwe monitor aan te schaffen en ik was benieuwd of het een goed idee is om mijn xbox hierop aan te sluiten. Dan kan ik eindelijk van de hogere resoluties genieten!

Nu weet ik dat dit sowieso een vooruitgang is qua beeld maar het probleem is dat de standaard kabel van microsoft te kort is. Ik moet hem dus met minimaal 2 a 3 meter verlengen. Nu zijn er gewoon vga verlengkabels te koop (zoals hier: http://www.kabelsenmeer.n...ste_schroef__PREMIUM.html) maar levert dit nou veel kwaliteitsverlies op? Is dit de moeite waard als ik tot nu toe alleen op mijn crt tv heb gegamed?

Of toch maar even wachten tot ik (ooit) een hdtv kan betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Vrijdag

De Zwarte

Kan je je Xbox niet in de buurt van je monitor zetten? Als je draadloze controllers hebt lijkt dat me een praktische oplossing. Tenzij je er echt geen ruimte voor hebt tenminste.

Qua kwaliteitsverlies denk ik dat het wel meevalt, tenzij je echt tien meter vgakabel ertussen wit zetten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die play & charge kit is echt een piece of sh*t zeg... Hij heeft het welgeteld 1 keer gedaan, en nu gaat het rode lampje iedere keer na 10-12 seconden over in groen maar de batterij is nog steeds bijna leeg... :/ Hoe moeilijk kan het zijn... ook via andere usb sources hetzelfde verhaal, ook in een andere controller geprobeerd... Maar terug naar oplaadbare batterijen...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

EfBe schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:46:
Die play & charge kit is echt een piece of sh*t zeg... Hij heeft het welgeteld 1 keer gedaan, en nu gaat het rode lampje iedere keer na 10-12 seconden over in groen maar de batterij is nog steeds bijna leeg... :/ Hoe moeilijk kan het zijn... ook via andere usb sources hetzelfde verhaal, ook in een andere controller geprobeerd... Maar terug naar oplaadbare batterijen...
Wel MS accu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Galileo84 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:59:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het aansluiten van de xbox via vga op een monitor? Ik ben namelijk van plan om een nieuwe monitor aan te schaffen en ik was benieuwd of het een goed idee is om mijn xbox hierop aan te sluiten. Dan kan ik eindelijk van de hogere resoluties genieten!

Nu weet ik dat dit sowieso een vooruitgang is qua beeld maar het probleem is dat de standaard kabel van microsoft te kort is. Ik moet hem dus met minimaal 2 a 3 meter verlengen. Nu zijn er gewoon vga verlengkabels te koop (zoals hier: http://www.kabelsenmeer.n...ste_schroef__PREMIUM.html) maar levert dit nou veel kwaliteitsverlies op? Is dit de moeite waard als ik tot nu toe alleen op mijn crt tv heb gegamed?

Ik heb mijn xbox een tijd aangesloten gehad op een hp w2207 en werkte in principe prima. Het grootste nadeel dat ik ervaarde was dat je sowieso scherpte verlies hebt door up of downscaling. Tuurlijk heb je met NXE 1680x1050 maar echt fan van zwarte balken zal ik nooit worden. Maar als je van standard definition komt is het zeker de moeite waard. Verder heb ik geen ervaringen met verlengkabels maar dingen als kwaliteitsverlies zullen niet xbox specifiek zijn. Waar ik wel op zou letten als ik jou was is het aansluiten van je geluid met de vga kabel. Ik heb geen methode om optisch hier te gebruiken voor mijn surround speakers dus werd ik genoodzaakt een 2xrca naar 3.5mm kabel te kopen en moest ik het doen met stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Galileo84 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:59:

Verlengen kan, maar elke extra meter en vooral elk extra contactpunt heeft een negatieve invloed op het analoge signaal. Dit effect komt duidelijker naar voren bij hogere resoluties.

Zelf speelde ik eerst op een 70cm breedbeeld crt tv. Sms'jes in GTA waren amper leesbaar, de minimap was bij politieachtervolgingen onbruikbaar, vijanden waren online pas erg laat te zien door de lage resolutie, etc. Speel het nu op mijn 17" crt monitor in 720p en al deze problemen zijn over. Denk dus zeker dat het een verbetering is.

Je kan ook opzoek gaan naar een breedbeeldmonitor met hdmi-aansluiting, dan heb je beeldkwaliteit, hdmi kan je ook prima tot 5m verlengen en kan goedkoop online gekocht worden. Je zit dan wel even met je geluid, want dat moet waarschijnlijk nog via de normale stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vandaag Fallout 3 binnen gekregen voor een prikkie van The hut en ik was echt verbaasd hoe leuk dat begin is uitgewerkt. Ik dacht namelijk dat het niet mijn soort spel was. Dus ik ontsnap naar de buitenwereld. TOP ...wat een sfeer straalt het uit . Alleen het ging mis toen ik 1 of andere school inging. Tlijkt wel of ik een klappertjespistool heb en ik kom ontzettend veel kogels te kort. Ik had het gelijk gehad ;)

Nu zal het wel liggen aan dat ik dit soort spellen nooit speel dus mijn vraag is : moet ik die school ontwijken aan het begin ? ben ik daar nog te zwak voor ? (als ik er al uitkom want ze maken me constant af :p )
Of is gewoon heel het spel zo moeilijk ?

Begin me toch al af te vragen of ik steeds slechter in games begin te worden, want met Fifa 09 gaat het ook al niet lekker terwijl ik toch al vanaf de Nes voetbalgames speel en ze ook goed onder controle had.
Met semi-pro ben ik onverslaanbaar, maar zodra ik overschakel naar Pro gaat het helemaal mis.
Ik scoor bijna niet en de tegenstanders scoren wel snel. had ik eindelijk een 1-0 voorsprong en was ik echt de betere en dan scoren die *&^^%^&%$^ alsnog... oneerlijk gaat er dan door mijn hoofd (ja ik ben een slechte verliezer . Ben ik de enige die dat gevoel wel eens heeft ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:00

Freak187

geen

[b][message=31936934,noline]Begin me toch al af te vragen of ik steeds slechter in games begin te worden, want met Fifa 09 gaat het ook al niet lekker terwijl ik toch al vanaf de Nes voetbalgames speel en ze ook goed onder controle had.
Met semi-pro ben ik onverslaanbaar, maar zodra ik overschakel naar Pro gaat het helemaal mis.
Ik scoor bijna niet en de tegenstanders scoren wel snel. had ik eindelijk een 1-0 voorsprong en was ik echt de betere en dan scoren die *&^^%^&%$^ alsnog... oneerlijk gaat er dan door mijn hoofd (ja ik ben een slechte verliezer . Ben ik de enige die dat gevoel wel eens heeft ? :)
Ik heb er ook last van :P Ik word best wel vaak geowned door mijn vrienden terwijl ik vroeger altijd wel skills had.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Beakzz schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:18:
Vandaag Fallout 3 binnen gekregen voor een prikkie van The hut en ik was echt verbaasd hoe leuk dat begin is uitgewerkt. Ik dacht namelijk dat het niet mijn soort spel was. Dus ik ontsnap naar de buitenwereld. TOP ...wat een sfeer straalt het uit . Alleen het ging mis toen ik 1 of andere school inging. Tlijkt wel of ik een klappertjespistool heb en ik kom ontzettend veel kogels te kort. Ik had het gelijk gehad ;)

Nu zal het wel liggen aan dat ik dit soort spellen nooit speel dus mijn vraag is : moet ik die school ontwijken aan het begin ? ben ik daar nog te zwak voor ? (als ik er al uitkom want ze maken me constant af :p )

Begin me toch al af te vragen of ik steeds slechter in games begin te worden, want met Fifa 09 gaat het ook al niet lekker terwijl ik toch al vanaf de Nes voetbalgames speel en ze ook goed onder controle had.
Gewoon de andere kant oplopen en later terug komen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

BM

Moderator Spielerij
EfBe schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:46:
Heb 'm ook, en echt briljant werkt het niet. Sowieso blinken die accus niet uit qua capaciteit, mijn oplaadbare batterijen gaan stukken langer meer. Komt bij dat de accu volgens mij niet volledig opgeladen word. Hij is soms wel heel snel klaar met laden. Fout zal dan wel in de accu zitten die te snel aangeeft dat ie vol is, maar goed, daar koop ik niks voor.
Gebruik 'm nog wel, maar zou 'm zelf niet nog een keer kopen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023

Ik ben die school gewoon gelijk ingegaan, geen enkel probleem. Hou er wel rekening mee: Fallout is een rpg, geen shooter. Ieder schot dat je doet is een dice roll met een uitkomst gebaseerd op je stats.
Als je het als een shooter speelt, gaat het mis.

Probeer zeker in het begin gewoon veel VATS te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
BM schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 07:22:
[...]
Heb 'm ook, en echt briljant werkt het niet. Sowieso blinken die accus niet uit qua capaciteit, mijn oplaadbare batterijen gaan stukken langer meer. Komt bij dat de accu volgens mij niet volledig opgeladen word. Hij is soms wel heel snel klaar met laden. Fout zal dan wel in de accu zitten die te snel aangeeft dat ie vol is, maar goed, daar koop ik niks voor.
Gebruik 'm nog wel, maar zou 'm zelf niet nog een keer kopen.
De grap is ook dat er 2 oplaadbare batterijen inzitten, 2100 mah om precies te zijn. Ik had er 2, nu nog 1 omdat er 1 ook niet meer wou opladen, vandaar dat ik het weet >:)

Die andere doet het ook niet goed meer. In de quick charge station laadt hij compleet niet meer op, en met de play & charge kabel gaat het wel beter, maar valt soms halverwege toch weer uit. Voor mij ook geen ms accu's meer, maar gewoon oplaadbare batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 07:54:
[...]

De grap is ook dat er 2 oplaadbare batterijen inzitten, 2100 mah om precies te zijn. Ik had er 2, nu nog 1 omdat er 1 ook niet meer wou opladen, vandaar dat ik het weet >:)

Die andere doet het ook niet goed meer. In de quick charge station laadt hij compleet niet meer op, en met de play & charge kabel gaat het wel beter, maar valt soms halverwege toch weer uit. Voor mij ook geen ms accu's meer, maar gewoon oplaadbare batterijen.
Ik heb in een la nog 4 1800mah gevonden van HaPe, ga die wel gebruiken. Wel triest idd dat die P&C kit zo belabberd werkt, of althans, die accu's. (gebruikte die accu die erbij zat) Via google kom je veel soortgelijke verhalen tegen van mensen waarbij het opladen totaal niet werkt. Best wel bizar gezien het feit dat je alles op kunt laden via een usb poort: mp3 players, mobieltjes, ps3 controllers ;)

-----------
Over fallout 3: in het begin ben je idd behoorlijk zwak en als je daar wat rondloopt met je BB gun dan gaat dat wat lastig worden. Het beste kun je eerst toch maar naar megaton gaan, de stad die aangemerkt staat op de map in je pipboy. Dan kun je wat intro questjes doen voor moira en wat spullen verzamelen zoals betere wapens, meer kogels etc. Niet te snel opgeven, want als je eenmaal door hebt hoe het werkt (dus niet zoals een standaard shooter) is de game echt super.

[ Voor 21% gewijzigd door EfBe op 13-05-2009 09:04 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Het beste kun je die school in het begin vermijden...
Het blijft niet zo moeilijk trouwens, je levelt en krijgt experience waardoor je sterker wordt dus.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

TroonStaal schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:03:
Kan je je Xbox niet in de buurt van je monitor zetten? Als je draadloze controllers hebt lijkt dat me een praktische oplossing. Tenzij je er echt geen ruimte voor hebt tenminste.

Qua kwaliteitsverlies denk ik dat het wel meevalt, tenzij je echt tien meter vgakabel ertussen wit zetten.
Denk dat mijn x-box ook 1 tot 1.5 meter van mijn scherm vandaan staat. Dit had ik in eerste instantie gedaan omdat ik toen nog een oud model had en je geen spellen op hd kon opslaan. Dus veel lawaai en dat wilde ik zover mogelijk bij me vandaan hebben.

Ik had verder geen verlenging nodig, dus kan daar niet over praten. Maar ondanks dat mijn monitor maar 20 of 22" is (vergeet het altijd :P ) en mijn ouwe crt tv 90cm, game ik amper nog op die tv. Eigenlijk alleen als er visite is met guitar hero, omdat de bank dan wat meer comfy is dan een paar houten stoelen.

Het (hd gaming) is gewoon op alle vlakken beter.
Btw ik heb wel gekozen voor zwarte balken. Het is natuurlijk niet leuk, maar ik prefereer het boven vervormd beeld.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hebben jullie het nu over de Microsoft P&C kit's? of andere merken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Stalllone schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:44:
Hebben jullie het nu over de Microsoft P&C kit's? of andere merken :?
Ik heb het over de echte van MS. Ik heb een P&C kit gekocht met daarbij een accu, en later van mijn vrouw een keer zo'n quick charge station gekregen met een accu. Bij mij lijkt het er op dat die quick charge station niet helemaal jofel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook al een hele tijd de offciële accu en play and charge kit van Ms en bij mij werkt het allemaal prima, nooit problemen mee. Gaat redelijk lang mee en raakt de accu leeg, dan draadje erin en lekker verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:52:
ik heb ook al een hele tijd de offciële accu en play and charge kit van Ms en bij mij werkt het allemaal prima, nooit problemen mee. Gaat redelijk lang mee en raakt de accu leeg, dan draadje erin en lekker verder gaan.
Hier hetzelfde, bij de aanschaf van m'n Xbox 360 meteen een Play&Charge Kit erbij gekocht (oktober 2007) en nog steeds geen problemen m.b.t. niet opladen of het snel leeg zijn van de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
EfBe schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:01:
[...]

-----------
Over fallout 3: in het begin ben je idd behoorlijk zwak en als je daar wat rondloopt met je BB gun dan gaat dat wat lastig worden. Het beste kun je eerst toch maar naar megaton gaan, de stad die aangemerkt staat op de map in je pipboy. Dan kun je wat intro questjes doen voor moira en wat spullen verzamelen zoals betere wapens, meer kogels etc. Niet te snel opgeven, want als je eenmaal door hebt hoe het werkt (dus niet zoals een standaard shooter) is de game echt super.
Nou tnx all want ik heb nu weer zin om er vanavond nog eens goed voor te gaan zitten.
Hopen dat ik nog uit die school kom en dan laat ik die voor de rest ff links liggen ;)
Dat er genoeg sfeer in het spel zit heb ik wel door en dat het heel anders speelt dan een shooter ook.
De ruimte is wat overweldigend aan het begin en het duurde al een kwartier voor ik doorhad hoe ik kon schieten i.p.v. slaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Beakzz schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:53:
[...]

Nou tnx all want ik heb nu weer zin om er vanavond nog eens goed voor te gaan zitten.
Hopen dat ik nog uit die school kom en dan laat ik die voor de rest ff links liggen ;)
Dat er genoeg sfeer in het spel zit heb ik wel door en dat het heel anders speelt dan een shooter ook.
De ruimte is wat overweldigend aan het begin en het duurde al een kwartier voor ik doorhad hoe ik kon schieten i.p.v. slaan :D
Ik was in het begin ook inderdaad overweldigd door alle opties en mogelijkheden van het spel, vooral die Pipboy (dat opgewaardeerde "horloge" zeg maar, wat je ziet als je op B drukt), maar gaandeweg in het spel leer je hier mee werken. In het begin heb je het gevoel alsof er heel wat tegelijk op je afkomt, maar dit komt helemaal goed :) Ik ben zelf ook niet echt een RPG speler, ik had in het begin zoiets van: wat staat er allemaal in die Pipboy :+ (enige RPG ervaring wat ik heb is eigenlijk Diablo en Diablo II, en dat is niet eens zo'n heel "diepe" RPG). Vind het nu een van de vetste spellen die ik heb.

Ben nu nog steeds bezig om alle sidemissies te voltooien, als ik die allemaal af heb ga ik de hoofd-verhaallijn effe uitspelen en dan door met Broken Steel. Ik had de hoofd-verhaallijn al een keer "per ongeluk" uitgespeeld maar ik had nog lang niet alle sidemissies voltooid dus ik heb een oudere savegame geladen en de hoofd-verhaallijn gelaten voor wat het was

[ Voor 16% gewijzigd door ijskonijn op 13-05-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 07:54:
[...]

Ik had vorige week het zelfde met het quickcharge station.
Beide accus wilden niet meer laden.

Laadstation uitgetrokken en een uurtje laten staan, daarna ingestoken en accu's er weer en, en alles doet het gewoon weer en ze laden op.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Er zijn zoveel leuke games voor de xbox 360 en heb nog zoveel games liggen

Fable 2, Lost Odyssey, Mass Effect,Grand theft auto 4,

Ik ben al wel begonnen met Mass Effect, is wel een cool space spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog tips voor extra hulpjes in fallout? Ik heb nu een hond, een schatzoekster en een ghoul/inventorykast met me mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Stel ik heb wat geld over voor een spel, welke is dan momenteel aan te raden?

Ik heb na Fable II eigenlijk nooit meer naar reviews gekeken, want die lijken allemaal wel beïnvloed... Als de grootste buggy crap al overal negens krijgt "want de hond is zo slim", dan geloof ik geen enkele reviewsite meer. Op zeropunctuation na dan :D

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
CodeCaster schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:19:

Ik heb na Fable II eigenlijk nooit meer naar reviews gekeken, want die lijken allemaal wel beïnvloed... Als de grootste buggy crap al overal negens krijgt "want de hond is zo slim", dan geloof ik geen enkele reviewsite meer. Op zeropunctuation na dan :D
Ik lees net hierboven dat Fallout 3 wel 'aardig' is O-) :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust

Fable2 kreeg toch redelijk negatieve reviews?
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/fable2 < nee, ik zie dat ze inderdaad helemaal lyrisch zijn erover... :S

Als je van Japanse RPG's houdt dan is Lost Odyssey zeker een aanrader. Wat mij betreft het beste xbox spel in jaren, zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Halo Wars :D ! Ik vind hem vet. Nog maar net begonnen overgens maar als je Halo tof vind, vind je dit ook tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Stalllone schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:06:
[...]

Halo Wars :D ! Ik vind hem vet. Nog maar net begonnen overgens maar als je Halo tof vind, vind je dit ook tof :)
Dat zou ik niet zo stellen. Het is echt een compleet ander genre, dus als je wel van shooters houdt maar niet van strategy games vind je er echt geen zak aan hoor. Ik vind het zelf wel een aanrader trouwens.

De absolute 360 aanrader vind ik trouwens The Orange Box. Daar zit echt voor iedereen wel iets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ElBarto schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:14:
[...]

Dat zou ik niet zo stellen. Het is echt een compleet ander genre, dus als je wel van shooters houdt maar niet van strategy games vind je er echt geen zak aan hoor. Ik vind het zelf wel een aanrader trouwens.

De absolute 360 aanrader vind ik trouwens The Orange Box. Daar zit echt voor iedereen wel iets in.
voor iedereen? en als je nou van strategy games houdt maar niet van shooters? :P

Maar idd aanrader, zeker nu hij zo goedkoop te krijgen is. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

[...]

Ja oke. Maar Halo straalt een hele sfeer uit. Komt bij mij voornamelijk dat ik al paar boeken ervan gelezen hebt... word het 10x zoveel vetter. :) Maar idd. Je moet wel van RTS houden.
RTS :p ? RPG :p Racegames :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Stalllone schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 23:53:
[...]

Ja oke. Maar Halo straalt een hele sfeer uit. Komt bij mij voornamelijk dat ik al paar boeken ervan gelezen hebt... word het 10x zoveel vetter. :) Maar idd. Je moet wel van RTS houden.

[...]
RTS :p ? RPG :p Racegames :p ?
Ok, ok, ik formuleer het volgende keer wel anders! :P

Punt is, voor dat geld krijg je een hele hoop variatie. En echt alle games in dat pakket zijn goed. Zeker nu hij nog eens goedkoper te verkrijgen schijnt te zijn dan de 40 Euro die hij mij gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Orange box is volgens mij voor 2 tientjes te vinden momenteel. Denk dat dat nu wel de beste prijs/kwaliteit verhouding geeft van alle 360-games :)

Zag zonet trouwens nog wat informatie voorbij komen van Superstars V8 Racing. Gister aangekondigd geloof ik, en zou in Juni reeds in de winkel moeten liggen, voor een budgetprijs. Screenshots zagen er erg goed uit, helaas was de gameplaytrailer minder overtuigend. Veel te veel motionblur imho. Maar goed, wellicht kan dat uitgezet worden. Zou in Juni ook nog een demo van uit moeten komen, dus dan weten we snel genoeg of het iets is. Zag er wel interessant uit in ieder geval.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Oud spel, maar zijn er mensen die Beautiful Katamari hebben gespeeld? Laatst voor 12 euro bij Play gekocht. Wat een verrassend goed spel is dat zeg. Concept lijkt heel suf (je hebt een bal die je kan rollen. Kleine dingen kan je oprollen en dan wordt je groter. Grotere dingen bots je tegenaan), maar er zit zeer veer diepgang. Lijkt me grappig om eens de MP te proberen. Jammer dat dit spel zo massaal werd overgeslagen, mede natuurlijk vanwege de belachelijk hoge introductieprijs. Maar voor 12 euro is het een topper imo. Vooral leuk voor mensen die van kleine 'indy' games houden zoals die op XBLA te vinden zijn denk ik.

(heb katamari niet op de PS2 gespeeld, dus voor mij wat het concept helemaal nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:54
[...]
Het is al eerder gecomment maar ben toch nog even benieuwd..

Ik ben totaal niet van de shooters maar als het verhaal een beetje goed is. Is het dus voor de nieuwe 'shooters' ook een beetje te doen allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb van de Orange box HL en Ep1 gespeeld, Ep2 vond ik het begin dusdanig frustrerend dat ik niet verder gegaan ben :p
Maar is wel goed te doen hoor :) Zelfs als je geen shooterfan bent is het een goeie aankoop vanwege Portal _/-\o_

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Laatst online: 29-05-2024
SeamusXanthus schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 08:47:
Oud spel, maar zijn er mensen die Beautiful Katamari hebben gespeeld? Laatst voor 12 euro bij Play gekocht. Wat een verrassend goed spel is dat zeg. Concept lijkt heel suf (je hebt een bal die je kan rollen. Kleine dingen kan je oprollen en dan wordt je groter. Grotere dingen bots je tegenaan), maar er zit zeer veer diepgang. Lijkt me grappig om eens de MP te proberen. Jammer dat dit spel zo massaal werd overgeslagen, mede natuurlijk vanwege de belachelijk hoge introductieprijs. Maar voor 12 euro is het een topper imo. Vooral leuk voor mensen die van kleine 'indy' games houden zoals die op XBLA te vinden zijn denk ik.

(heb katamari niet op de PS2 gespeeld, dus voor mij wat het concept helemaal nieuw)
Ha geweldig spel inderdaad. 2 Player coopmodus kan ook erg leuk zijn, al schreeuwend achter de console "LINKS, RECHTS, RECHTDOOR!!11". Helaas is de singleplayer wel erg snel uitgespeeld, want na het redden van het heelal is er volgens mij niet veel meer nieuws te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SeamusXanthus schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 08:47:
Dat is het probleem dus :p. De eerste katamari (nou ja, in EU was "we love katamari", de opvolger het eerste deel) was enorm leuk, maar al de rest is gewoon identiek hetzelfde waarbij ze hopen dat je er opnieuw voor betaalt.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.