De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Whah! Ik heb ook de trinitron serie !TroonStaal schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:51:
[...]
Ik ken het, heb ook een Xbox sinds dinsdagHad 'm eerst aan mijn beamer hangen met de component kabels maar dat vond ik toch wat zonde van mijn lamp. Nu een scartkabel gekocht en dat maakt echt verschil. Via het scartverloopje geef je namelijk een heel slecht composiet (dat gele plugje) beeld door waardoor het beeld inderdaad erg wazig is. Met de officiële scartkabel ertussen is het vele malen beter, zelfs op de meer dan 15 jaar oude Sony Trinitron crt bbtv die ik hier heb staan. Bij deze kabel zit ook een optical out, dus als je een optische kabel koopt kan je 'm daarmee aansluiten op je receiver.
Geen idee, maar waarom van iemand in amerika als een 13 maanden abbo hier ook maar 37 euro kost? Zo neem je in iig geen risico. Heb zelf erg goede ervaringen met Gamehubs. Code gekregen binnen 2 uur op een werkdagVerwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:37:
Hallo,
misschien zit ik totaal verkeerd maar ik wil een Gold Abonnement van 13 maanden kopen (12 +1) via iemand in Amerika. Nu schijnt het dat de abonnementen region based zijn, dus ik zou die niet kunnen gebruiken. Is dit echt zo ?
één is geen, twee is één
Ja, ik mocht deze tv houden van een Fokster als ik 'm zelf kwam ophalen. Ding weegt volgens mij twee keer zoveel als ikVerwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 15:21:
[...]
Whah! Ik heb ook de trinitron serie !best populair geweest volgens mij. Ik heb mijn geld gegooid op de Logic3, omdat het minder geld is, hetzelfde schijnt te kunnen en omdat ik geen optische kabel hoef te kopen (ben al erg blij met het huidige geluidskwaliteit). Daarbij kan ik altijd nog overstappen naar de optische variant.
Lijkt me ook wel een goede keus die kabel, ook wel handig dat je via die tulpstekkers ook makkelijk een oudere receiver of speakers met line in (via verloopstukje) kan aansluiten.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Welke poorten had je toen geopend? Ik heb nuyzf1kr schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:17:
"Nat Open" wil niet altijd zeggen dat alles ook volledig open staat.
Regelmatig het zelfde probleem met één van mijn vrienden meegemaakt.
We spelen vaak met een groepje van 6 - 8 man samen, maar één persoon had altijd problemen.
Hij beweerde dat het niet aan hem kon liggen, omdat de xbox zegt dat NAT open is.
Toch maar eens bij hem langs gegaan en alles handmatig open gezet en alle problemen waren verdwenen.
80 TCP
88 UDP
3074 UDP&TCP
53 TCP&UDP
Deze poorten heb ik van MS doorgekregen.
Heb ook goede ervaringen met www.livecodes.nl. Betrouwbaar, net zo goedkoop en sneller dan gamehubs (sub 1 min levering). Ook wereldwijd bruikbare code.Wackoz schreef op zondag 03 mei 2009 @ 15:41:
[...]
Geen idee, maar waarom van iemand in amerika als een 13 maanden abbo hier ook maar 37 euro kost? Zo neem je in iig geen risico. Heb zelf erg goede ervaringen met Gamehubs. Code gekregen binnen 2 uur op een werkdag
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik was ook wat huiverig om Livecodes via internet aan te schaffen. Ik heb dan ook eerst contact opgenomen met Livecodes.nl over de beschikbaarheid.R420R schreef op zondag 03 mei 2009 @ 17:46:
[...]
Heb ook goede ervaringen met www.livecodes.nl. Betrouwbaar, net zo goedkoop en sneller dan gamehubs (sub 1 min levering). Ook wereldwijd bruikbare code.
Ik heb Gamerspoints en 13 maanden Live gekocht. Had de codes binnen 1 minuut naar betaling (ideaal, met Ideal) binnen via de e-mail. Super service dus.
PSN: IS_DJ
Maargoed, 32, 34 of 36 euro op 13maandsbasis...waar hebben we het over.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Hollander zijnNeoMe schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:00:
Maargoed, 32, 34 of 36 euro op 13maandsbasis...waar hebben we het over.
Kan natuurlijk wel terug gaan, maar buiten het feit dat de verpakking er niet meer uit ziet wil ik ook niet echt in discussie gaan als Microsoft dit spul gewoon omruilt
Is regiogebonden inderdaad, een USA code werkt niet in NL, tenzij expliciet vermeld.Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:37:
Hallo,
misschien zit ik totaal verkeerd maar ik wil een Gold Abonnement van 13 maanden kopen (12 +1) via iemand in Amerika. Nu schijnt het dat de abonnementen region based zijn, dus ik zou die niet kunnen gebruiken. Is dit echt zo ?
Ik koop mijn codes meestal bij http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=1 , is omgerekend een euro of 33 voor 13 maanden
Als hij na 1 week al zo versleten is, moet je hem kunnen omruilen. Het is wel een apparaat dat slijt, maar natuurlijk niet in de 1e week al zo hard.ronwiel schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:55:
Weet iemand hoe de garantie procedure verloopt met de (gedraade) controllers van de Xbox? Ik heb namelijk van de week een controller gekocht bij Dixons en de LB blijft een beetje hangen, hij 'klikt' niet zo lekker.
Kan natuurlijk wel terug gaan, maar buiten het feit dat de verpakking er niet meer uit ziet wil ik ook niet echt in discussie gaan als Microsoft dit spul gewoon omruilt.
Het kan zijn dat Dixons je doorverwijst naar Microsoft, dit mag je weigeren, je hebt het product immers bij Dixons gekocht. Hoe Dixons het dan oplost (misschien gaan zij dan naar Microsoft) is niet jouw probleem.
Het feit dat de verpakking niet meer in orde is kan enige discussie gaan opleveren, dus daar moet je effe je verhaal op aanpassen
Ik heb er laatst 3 (ik en 2 vrienden) hier besteld: http://www.xbox360gold.nl/, werken primo grandeSchweino schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:01:
[...]
Is regiogebonden inderdaad, een USA code werkt niet in NL, tenzij expliciet vermeld.
Ik koop mijn codes meestal bij http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=1 , is omgerekend een euro of 33 voor 13 maanden
[ Voor 18% gewijzigd door KoffieNT op 03-05-2009 20:20 ]
:D
Als de verpakking nog intact zou zijn had je nooit kunnen weten dat de controller het niet goed doetKoffieNT schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:19:
[...]
Als hij na 1 week al zo versleten is, moet je hem kunnen omruilen. Het is wel een apparaat dat slijt, maar natuurlijk niet in de 1e week al zo hard.
Het kan zijn dat Dixons je doorverwijst naar Microsoft, dit mag je weigeren, je hebt het product immers bij Dixons gekocht. Hoe Dixons het dan oplost (misschien gaan zij dan naar Microsoft) is niet jouw probleem.
Het feit dat de verpakking niet meer in orde is kan enige discussie gaan opleveren, dus daar moet je effe je verhaal op aanpassen.
Je hebt wel gelijk dat Dixons 'm om zou moeten ruilen. Makkelijkste lijkt me echter Microsoft te bellen, en je verhaal te doen. Volgens mij zijn ze daar echt belachelijk coulant qua garanties, en sturen ze je zo een nieuwe op
(Heb je gelijk een reserve controller

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dixons coulant? Ik dacht Juist niet..maar ok, ik ben benieuwd hoe het loopt.
@onder: was ook een voorbeeldje in het extreme
[ Voor 9% gewijzigd door KoffieNT op 04-05-2009 16:40 ]
En Dixons coulant, al sla je me dood, zou het niet weten. Microsoft wel, en daar doelde ik op
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gold codes zijn niet regio gebonden, een code uit de VS werkt ook hier. MS points voor de store is een ander verhaal, die zijn wel regio gebonden, wellicht dat je daar mee in de war bent?Schweino schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:01:
[...]
Is regiogebonden inderdaad, een USA code werkt niet in NL, tenzij expliciet vermeld.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Hier nog een! werkt echt perfectKoffieNT schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:19:
Ik heb er laatst 3 (ik en 2 vrienden) hier besteld: http://www.xbox360gold.nl/, werken primo grande.
Het is in ieder geval fijn te weten dat ik waarschijnlijk bij Microsoft zelf terecht kan als ze bij de Dixons moeilijk gaan doen (zal wel weer een verhaal worden van opsturen enzo). Maar ach, die verpakking van xbox controllers zijn echt dramatisch, dus die was ook neit netjes open te makenBM schreef op maandag 04 mei 2009 @ 07:35:
[...]
Als de verpakking nog intact zou zijn had je nooit kunnen weten dat de controller het niet goed doet![]()
Je hebt wel gelijk dat Dixons 'm om zou moeten ruilen. Makkelijkste lijkt me echter Microsoft te bellen, en je verhaal te doen. Volgens mij zijn ze daar echt belachelijk coulant qua garanties, en sturen ze je zo een nieuwe opHeb verhalen gehoord dat ze dat na 2 jaar nog deden, dus na 1 week zal dat ook wel zo zijn
(Heb je gelijk een reserve controller)
Wolverine lijkt mij een bruut spel, maar kan hem nog niet goedkoper vinden dan € 40,-. Eerder haalde ik m'n imports vaak voor rond de € 35.- incl verzendkosten.
[ Voor 22% gewijzigd door Dennahz op 04-05-2009 10:42 ]
Ik ken veel mensen die na 1 of 2 jaar MS nog opbellen en zeggen dat hun bumper knoppen niet meer zo goed klikken en krijgen zonder te vragen een nieuwe opgestuurd. Vriend van me heeft inmiddels 4 controllers zo, dus denk niet dat je daar veel problemen krijgt. Vanuit MS dan.ronwiel schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:55:
Weet iemand hoe de garantie procedure verloopt met de (gedraade) controllers van de Xbox? Ik heb namelijk van de week een controller gekocht bij Dixons en de LB blijft een beetje hangen, hij 'klikt' niet zo lekker.
Kan natuurlijk wel terug gaan, maar buiten het feit dat de verpakking er niet meer uit ziet wil ik ook niet echt in discussie gaan als Microsoft dit spul gewoon omruilt.
Dan ligt het bij de Dixons eraan hoeveel ervaring ze daarmee hebben. As ze weten dat het zo makkelijk gaat is het vast geen probleem
Do what you love, do it often
Verwijderd
we kregen em niet helemaal los (er ontbraken wat goede schroevendraaiers), dus we kwamen niet verder dan de deksel eraf, even de heatsinks afgestoft en de rest bewaren voor volgend weekend wanneer die vriend van me zn collectie schroevendraaiers meeneemt om alles los te schroeven.
deze week ook een voorraad wattenstaafjes en thermal compound inslaan, zodat we ook meteen kunnen beginnen aan het fixen. Mocht de operatie slagen dan mag hij em houden, en zal vooral dienen als experiment dummy. beginnen met casemodden enz en dan misschien later ombouwen.
Je hebt vast zeker geen garantie, anders kon je hem gewoon opsturen helemaal gratisVerwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:06:
van het weekend mijn RRoD 360 uit elkaar gehaald samen met een maat van me.
we kregen em niet helemaal los (er ontbraken wat goede schroevendraaiers), dus we kwamen niet verder dan de deksel eraf, even de heatsinks afgestoft en de rest bewaren voor volgend weekend wanneer die vriend van me zn collectie schroevendraaiers meeneemt om alles los te schroeven.
deze week ook een voorraad wattenstaafjes en thermal compound inslaan, zodat we ook meteen kunnen beginnen aan het fixen. Mocht de operatie slagen dan mag hij em houden, en zal vooral dienen als experiment dummy. beginnen met casemodden enz en dan misschien later ombouwen.
Verwijderd
Nee geen garantie meer, net een paar maanden te laat stuk gegaan.Rockvee2 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:12:
[...]
Je hebt vast zeker geen garantie, anders kon je hem gewoon opsturen helemaal gratis
maarja goed excuus om die xdoos eens uit elkaar te halen
Verwijderd
Nog in garantie of...?jarsiv schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:42:
dit weekend ook RROD gekregen snif
Op de normale kabel staat er bij TV, of HDTV, maar hier staat niks op
Klinkt erg verdacht, raar dat Microsoft hier nog in blijft trappen. Zo kan ik ook makkelijk aan drie extra controllers komen.macciez schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:54:
[...]
Ik ken veel mensen die na 1 of 2 jaar MS nog opbellen en zeggen dat hun bumper knoppen niet meer zo goed klikken en krijgen zonder te vragen een nieuwe opgestuurd. Vriend van me heeft inmiddels 4 controllers zo, dus denk niet dat je daar veel problemen krijgt. Vanuit MS dan.
Dan ligt het bij de Dixons eraan hoeveel ervaring ze daarmee hebben. As ze weten dat het zo makkelijk gaat is het vast geen probleem
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb zelf ook een controller met een niet werkende RB. Maar Microsoft stuurde me dus echt niet zomaar een nieuwe op hoor. Zo gek zijn ze echt niet daar.Slasher schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:36:
[...]
Klinkt erg verdacht, raar dat Microsoft hier nog in blijft trappen. Zo kan ik ook makkelijk aan drie extra controllers komen.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Zo ja, heeft deze enige meerwaarde of gewoon lekker bij de controller houden?
Ik kijk nu ook veel series die via TVersity gestreamt worden en mijn controller gaat steeds uit. Op zich gunstig om de accu te sparen maar als je gebeld wordt, is het zo lastig om hem dan even stop te zetten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mocht je interesse hebben bij een afstandsbediening, ik heb er 1 te koop staan:L1nt schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:31:
Zijn er hier mensen die ook de afstandsbediening voor de 360 hebben?
Ik kijk nu ook veel series die via TVersity gestreamt worden en mijn controller gaat steeds uit. Op zich gunstig om de accu te sparen maar als je gebeld wordt, is het zo lastig om hem dan even stop te zetten.
V&A aangeboden: Xbox 360 Media Remote
(Excuses dat het in dit topic moest, maar ik kan L1nt niet op een andere manier benaderen helaas)
Die heeft zeker een meerwaarde. Wel een must als je veel films kijkt. Werkt erg gemakkelijk en een stuk beter dan de standaard controller wat mij betreft.L1nt schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:31:
Logitech harmony werkt ook.L1nt schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:31:
Yupz... heb er ook een. Je kunt `m meteen ook voor je tv gebruiken.monnick schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:35:
[...]
Die heeft zeker een meerwaarde. Wel een must als je veel films kijkt. Werkt erg gemakkelijk en een stuk beter dan de standaard controller wat mij betreft.
Dus navigatie voor je xbox en de volumeknoppen blijven bruikbaar voor je tv... en hij geeft licht in het donker, ook leuk
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Beetje jammer inderdaad dat dit soort figuren de goede wil van Microsoft misbruiken terwijl ze er geen recht op hebben. Ik heb in ieder geval mijn controller bij de Dixons om laten ruilen als DOA, netje opgelost. Er ging niet eens een discussie aan vooraf, maar dat zal wel aan de drukte in de winkel hebben gelegenSlasher schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:36:
[...]
Klinkt erg verdacht, raar dat Microsoft hier nog in blijft trappen. Zo kan ik ook makkelijk aan drie extra controllers komen.
Mijn Harmony werkt gewoon op AAA batterijen hoor. Wel 4 stuks tegelijk, maar tochronwiel schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:13:
[...]
Jammer alleen dat die niet werken op een setje batterijen, maar met accu's. Moet je altijd weer ergens op een makkelijk plek die accu plaat wegleggen.
Edit: Harmony 555 btw.
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 04-05-2009 18:17 ]
Xbox
Iemands anders zoiets meegemaakt?
Ik vind verschillende reviews die elkaar toch wel tegenspreken qua mening en waardering. Ook wordt vaak gezegd dat de demo geen goede indruk van de game geeft (heb hem zelf geprobeerd en vind hem wel ok).
Maar wat vinden de mensen die het hele spel hebben?
ronwiel schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:13:
[...]
Jammer alleen dat die niet werken op een setje batterijen, maar met accu's. Moet je altijd weer ergens op een makkelijk plek die accu plaat wegleggen.
BM schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:17:
[...]
Mijn Harmony werkt gewoon op AAA batterijen hoor. Wel 4 stuks tegelijk, maar toch
Edit: Harmony 555 btw.
Zelfde harmony en het werkt perfect... heb ook een activity ingesteld. Gaat de xbox aan, tv aan (juiste ingang) en versterker. Mocht ik een film gaan kijken (streaming) hoeft de controller dus heel niet aan. Werkt echt perfect
Verwijderd
Ik heb hem helemaal gespeeld en vond het een fijn spel! Erg ondergewaardeerd, omdat er teveel van verwacht werd denk ik ik. Ik vond het een prima spel.Pirate-Bozz schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:24:
Wat vinden jullie van Too Human?
Ik vind verschillende reviews die elkaar toch wel tegenspreken qua mening en waardering. Ook wordt vaak gezegd dat de demo geen goede indruk van de game geeft (heb hem zelf geprobeerd en vind hem wel ok).
Ik vond het spel niet veel waard. Daarmee spreek ik ook de vorige reactie erg tegenPirate-Bozz schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:24:
ik vind t ook zeker een leuk spel, jammer is alleen dat je niet dood kunt , of nouja je kan wel dood maar dat boeit eigenlijk niks aangezien je oneindig veel kan respawnen en de penalty die je krijgt vrijwel nihil is (ben ff vergeten wat t is, edit: volgens mij gaat je durability 1 omlaag of zoiets onzinnigs, maar met 1000 durability ofzo op items maakt dat weinig uit en je vind toch constant betere zooi)... maar vond t iig zeker wel leuk spelletje zeker voor 13 of 15 euro ofzo...Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:39:
[...]
Ik heb hem helemaal gespeeld en vond het een fijn spel! Erg ondergewaardeerd, omdat er teveel van verwacht werd denk ik ik. Ik vond het een prima spel.
[ Voor 12% gewijzigd door Snowdog op 04-05-2009 20:33 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Waar op de zijkant? Ik heb de orginele (fucking dure 30 euro) vga kabel maar niks nergens noppes schakelaartjes hoor... Enkel een optical output maar dat zou ik niet zo snel als schakelaar zienThinkPadd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:23:
Weet iemand waar het schakelaartje op de zijkant van de VGA kabel voor is?
Op de normale kabel staat er bij TV, of HDTV, maar hier staat niks op
één is geen, twee is één
Heb zelf een goedkopie exemplaar en ook die heeft zo een schakelaartje. Wisselen van stand heeft hier echter geen nut, dus vermoed dat de goedkopie fabriek gewoon overal dezelfde stekker opknalt.Wackoz schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:32:
[...]
Waar op de zijkant? Ik heb de orginele (fucking dure 30 euro) vga kabel maar niks nergens noppes schakelaartjes hoor... Enkel een optical output maar dat zou ik niet zo snel als schakelaar zien
Ik heb (omdat ik m'n Xbox net heb) 1 maand Live gratis.
Het was even wennen met de controller (ik was/ben een PC gamer, dus alles met de muis) maar het gaat me nu aardig goed af, en online is wel vet
Met headset is ook wel grappig trouwens, allemaal lui aan het zingen, bleren, krijsen enzo
[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 05-05-2009 01:01 ]
Kan iemand me duidelijk vertellen welke poorten er nou precies open moeten staan?
Hij geeft de melding dat ik niet met het party kan connecten.
Andere oplossing is de door jou genoemde poorten handmatig in te stellen.
Let er wel op dat je bij veel routers een range moet instellen. Dus als je poort 88 opel wil zetten, dan moet je als range 87 - 89 ingeven.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Mocht je het spel dan toch helemaal crap vinden dan kun je hem altijd met een klein beetje verlies (of zelfs winst......pleur hem erop voor 30 en verkoop em voor 20 ofzo

10 second ninja DONE
Too Human is vooral 'could have been'Pirate-Bozz schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:24:
Het had zo goed kunnen zijn, als er 4 player coop in had gezet (en je tenminste elkaar kan ondersteunen), als de combat iets dieper was geweest. Ja, je groeit er wel wat in, maar het blijft gewoon vrij boring en je special abillities kan je maar zelden gebruiken. Je gear etc is ok, maar wat heb je eraan als er maar 4 levels in het hele spel zitten die je in een coop run zo hebt gedaan. Het is te gemakkelijk, als je op een moeilijk stuk komt, ga je gewoon dood als je zuigt en kan je later 10 seconden verder (na een hinderlijk engel filmpje) zonder dat er mobs zijn gerespawned, nu is dat nog niet zo erg, maar de rest van de mobs krijgt ook geen health terug
Ik wil best een too human 2, maar dan moet er wel heel wat getweaked worden. Het zou een triology zijn, maar ik snap niet dat de devs zelf niet inzagen dat hun product aan elkaar hing met grote flaws.
Overigens is het voor 10/15 euro een best vermakelijk spelletje
Hoewel het om een bundle copy van de game gaat is dit niet (goed) te zien. Zeker aan de buitenkant van de doos is er geen verschil met de "originele" versie.
Voor de geinteresseerden, je kan hem hier kopen. Status staat momenteel wel op Restocking en er komt nog 5 euro betaal- en verzendkosten bij. Maarja, als nog een koopje
http://www.ombouwwinkel.nl/product_info.php/products_id/261
[ Voor 25% gewijzigd door monnick op 05-05-2009 10:33 ]
Het volume staat helemaal open, maar kan gewoon niemand verstaan! Is er een headset in omloop die harder kan? Kom eigenlijk niet echt veel andere headsets tegen. Wil er ook geen 80 euro tegenaan gooien ofzo
Misschien voor die 80e even naar een dokter gaan en je oren laten uitspuiten? NOFI, maar ik heb echt totaal geen last met het geluid van die headset. Misschien is de jouwe kapot/beschadigd? Al eens een geprobeerd van iemand anders om te testen?Floris-K schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:38:
Ik speel nu wat meer online, maar heb steeds problemen met de headset.
Het volume staat helemaal open, maar kan gewoon niemand verstaan! Is er een headset in omloop die harder kan? Kom eigenlijk niet echt veel andere headsets tegen. Wil er ook geen 80 euro tegenaan gooien ofzo
Verwijderd
Wat me opvalt op de site is dat ze de controller voor Dreamcast voor 0.00 euro weggeeft. Is het een fout of hebben ze gewoon te veel voorraad aan de controllers?monnick schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:32:
Jeuj! Krijg ook net Call of Duty World at War binnen voor het luttele bedrag van 25 euro. Kwam de postbode even brengen op bevreidingsdag, en ik maar denken dat iedereen vrij was.
Hoewel het om een bundle copy van de game gaat is dit niet (goed) te zien. Zeker aan de buitenkant van de doos is er geen verschil met de "originele" versie.
Voor de geinteresseerden, je kan hem hier kopen. Status staat momenteel wel op Restocking en er komt nog 5 euro betaal- en verzendkosten bij. Maarja, als nog een koopje![]()
http://www.ombouwwinkel.nl/product_info.php/products_id/261
Ik heb hetzelfde, de standaard headset is echt baggerFloris-K schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:38:
Ik speel nu wat meer online, maar heb steeds problemen met de headset.

Verwijderd
Nou, het was t waard hoor die aankoop, wat een intens verschil in helderheid en scherpte zeg. Nu is het gewoon een Next-Gen console, dat was het met dat composiet signaal absoluut niet, als je het vergelijkt.TroonStaal schreef op zondag 03 mei 2009 @ 15:42:
[...]
Ja, ik mocht deze tv houden van een Fokster als ik 'm zelf kwam ophalen. Ding weegt volgens mij twee keer zoveel als ikmaar wel built to last
Lijkt me ook wel een goede keus die kabel, ook wel handig dat je via die tulpstekkers ook makkelijk een oudere receiver of speakers met line in (via verloopstukje) kan aansluiten.
Heb zelf toch meer het idee dat de andere mensen de mic van hun gezicht weg hebben staan. Hoor ze voornamelijk erg dof en op de achtergrond. Kan je iig verzekeren dat mijn gehoor perfect in orde is! Of de mensen in mijn omgeving zijn allemaal halfdoof.. dat zou ook nog kunnensander- schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:41:
[...]
Misschien voor die 80e even naar een dokter gaan en je oren laten uitspuiten? NOFI, maar ik heb echt totaal geen last met het geluid van die headset. Misschien is de jouwe kapot/beschadigd? Al eens een geprobeerd van iemand anders om te testen?
Owja klein detail: speel mijn games op een 5.1 set
[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 05-05-2009 15:54 ]
Verwijderd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Component is niet hetzelfde als composiet (dat ene gele kabeltje) hè?Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:55:
Ik heb mijn X360 ook via composiet of HDMI aangesloten.. er is niks wat ik met composiet niet kan wat ik met HDMI wel kan. Dus hoe kan de xbox via composiet dan "geen next-gen console" zijn?
Verwijderd
Zoals al een aantal keer opgemerkt hierboven bedoel je hoogstwaarschijnlijk component (drie beeldkabels) en niet composiet (alleen geel kabeltje) en inderdaad, tussen component en HDMI zit amper tot geen verschil. Dit verschilt een beetje per tv welke input deze beter kan verwerken.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:55:
Ik heb mijn X360 ook via composiet of HDMI aangesloten.. er is niks wat ik met composiet niet kan wat ik met HDMI wel kan. Dus hoe kan de xbox via composiet dan "geen next-gen console" zijn?
Blegh, imageshack, gebruik imagehost.org!ronwiel schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:47:
Ik wil eigenlijk mijn Xbox 360 netjes werken in mijn tv-meubel, maar ik twijfel een beetje omdat de luchtcirculatie misschien niet helemaal top is.
[afbeelding]
Kun je niet een soort van gat zagen in de achterkant? Dan kan de warme lucht daaruit, de 'frisse' lucht komt toch van voor
Ik ga het zelf ook op deze manier doen, in een soortgelijk kastje wat ik nog ergens moet kopen.
Gatenboor achterin en klaar is Ronwielronwiel schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:47:
Ik wil eigenlijk mijn Xbox 360 netjes werken in mijn tv-meubel, maar ik twijfel een beetje omdat de luchtcirculatie misschien niet helemaal top is.
[afbeelding]
Ik heb trouwens altijd via een achterstallige kennis 360 spellen gekocht, maar de levering duurt bij hem gewoon 3 tot 5 weken voordat een spel binnen is, en dat vind ik niet te doen.
Maar om toch even te helpen, probeer eens Gamehubs. Hier kun je namelijk gewoon met paypal betalen, welke het gewoon van je rekening af schrijft
Marktplaats en SpeurdersDijkertje schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:32:
Waar kopen jullie goedkope(re) xbox 360 spellen?
Heb deze week Gears of War 2 en Fallout 3 beide voor 20 euro / stuk weten te bemachtigen. En dat zelfs bij mij in de buurt, ik wil altijd zelf kunnen controleren of alles goed is voordat ik koop. In december heb ik op die manier GTA4 voor 25 gekocht. Als je wat geduld hebt kun je er nog leuk mee verdienen ook. (Alle spellen die ik uitspeel verkoop ik meestal voor hetzelfde bedrag of 5 - 10 euro meer).

Heb ook wel aardige ervaringen met marktplaats enz maar je hebt natuurlijk altijd kans dat er een minder eerlijk persoon tussen zit en een krasje meer of minder. is natuurlijk minder een probleem als je het zelf kan ophalen.EcoR schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:55:
[...]
Marktplaats en Speurders
Heb deze week Gears of War 2 en Fallout 3 beide voor 20 euro / stuk weten te bemachtigen. En dat zelfs bij mij in de buurt, ik wil altijd zelf kunnen controleren of alles goed is voordat ik koop. In december heb ik op die manier GTA4 voor 25 gekocht. Als je wat geduld hebt kun je er nog leuk mee verdienen ook. (Alle spellen die ik uitspeel verkoop ik meestal voor hetzelfde bedrag of 5 - 10 euro meer).
Ik ben meer fan van de vele aanbiedingen verspreid over inet. Gewoon afwachten tot het een keer langs komt op budgetgaming bv.
Zo heb ik van de week Fallout 3 voor 21 en The orange box voor 12 euro gescoord bij The Hut.
De enige die ik maar niet goedkoper dan 35 kan vinden is Call of Duty 4 dus iemand ?
Geen haast verder want ik moet nog meer dan 20 spellen uitspelen en vermaak me zolang wel met Cod5
Dat is niet genoeg. De warme lucht blijft gewoon in de kast hangen. (heb hetzelfde probleem al gehad)KoffieNT schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:18:
[...]
Blegh, imageshack, gebruik imagehost.org!
Kun je niet een soort van gat zagen in de achterkant? Dan kan de warme lucht daaruit, de 'frisse' lucht komt toch van voor, en je kunt je kabels meteen wegwerken.
Ik ga het zelf ook op deze manier doen, in een soortgelijk kastje wat ik nog ergens moet kopen.
Misschien lukt het wel als je de hele achterplaat verwijdert.
Sig
Verwijderd
Het is weldegelijk composiet (geel kabeltje, dus). Waar het punt is dat je even had moeten vragen wat voor 'n TV ik gebruik.. Wat geen HDTV is. (Ik gebruik HDMI op de grote TV die beneden staat, maar ik game (Wii, XBOX360, GameCube) meestal op mijn TV op mijn slaapkamer wat een CRT TV is. Die het maximale van PAL 60Hz kan weergeven (NTSC werkt ook).Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:05:
[...]
Zoals al een aantal keer opgemerkt hierboven bedoel je hoogstwaarschijnlijk component (drie beeldkabels) en niet composiet (alleen geel kabeltje) en inderdaad, tussen component en HDMI zit amper tot geen verschil. Dit verschilt een beetje per tv welke input deze beter kan verwerken.
Oké ik kan ook een rgb/scart kabel gebruiken maar die is ook voor alle bovengenoemde consoles beschikbaar. Zo ook zijn component kabels, om heel eerlijk te zijn.

en

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 09:56 ]
Nee volgens mij idd alleen creditcard, maar er zijn ook engelse winkels die paypal accepteren dus dan kan je die aan je eigen rekening koppelen.Dijkertje schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 02:32:
thehut is met creditcard? Of doe ik dan iets verkeerd?
Ja ik heb het dan ook niet over een gat van 4cm bij 4cm he, maar iets van 12x12 ofzo, of idd gewoon een flinke rechthoek, met eventueel een grote ventilator erintreative schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 02:59:
[...]
Dat is niet genoeg. De warme lucht blijft gewoon in de kast hangen. (heb hetzelfde probleem al gehad)
Misschien lukt het wel als je de hele achterplaat verwijdert.
Verwijderd
Ligt het aan mij of is je verwoording behoorlijk verwarrend? Je schetst geen duidelijker plaatje wat je eerdere post zou moeten ondersteunen in dat Composiet qua resultaat eigenlijk wel next gen is naar jou eigen zeggen, ik stelde het idee dat dit niet zo is omdat er via het gele tulp stekkertje zoveel minder grafisch kwaliteit uit voort komt in vergelijking tot RGB Scart, dat het de mooiheid van Next-gen, haast wegghaalt.+Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:50:
[...]
Het is weldegelijk composiet (geel kabeltje, dus). Waar het punt is dat je even had moeten vragen wat voor 'n TV ik gebruik.. Wat geen HDTV is. (Ik gebruik HDMI op de grote TV die beneden staat, maar ik game (Wii, XBOX360, GameCube) meestal op mijn TV op mijn slaapkamer wat een CRT TV is. Die het maximale van PAL 60Hz kan weergeven (NTSC werkt ook).
Oké ik kan ook een rgb/scart kabel gebruiken maar die is ook voor alle bovengenoemde consoles beschikbaar. Zo ook zijn component kabels, om heel eerlijk te zijn.
Je laatste 2 zinnen maken het helemaal af, want je stelt dat je een RGB Scart aansluiting voor al je consoles beschikbaar is, maar dat component kabels dit ook zijn. Die zin is absoluut niet logisch, omdat we nu (als het goed is) praten over een oudere tv, welke geen HD ondersteund en dus Geen component, en enkel de keuze geeft tussen RGB en Composiet, dus je toevoeging over component kabels is verwarrend, waarbij de vergelijking tussen die twee laat zien dat composiet haast geen next-gen graphics kan ondersteunen.
Verwijderd
Zowel de XBOX 360, Wii en PS3 zijn niet langer next-gen maar current-gen. Dit omdat die consoles al een behoorlijke tijd meegaan.
en:
De generatie van de console wordt niet bepaald door de kabels die je gebruikt.
Zowel de Wii, GameCube, XBOX360, PS2 als PS3 ondersteunen composiet en component. Het is waar dat RGB/scart mooier beelt geeft dan compsiet (nogal logisch trouwens), het is ook waar dat component mooier is dan Scart. En het is ook weer waar dat HDMI (in de meeste gevallen) mooier is dan component. Echter is een console niet meer "current-gen" omdat je een HDMI kabel gebruikt, itt wanneer je een composiet kabel zou gebruiken. De console is namelijk nog steeds dezelfde.
Next-gen zal de PS4, XBOX720 en de "Nintendo 6" (naam onbekend) zijn. (Die, naar verwachting, ook alle kabels zullen ondersteunen)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 11:10 ]
Verwijderd
Strikt genomen heb je natuurlijk ook gewoon gelijk. Maar mijn interpretatie van het idee van 'current-gen', is dan ook wat breder en omvat meer de ervaring van het speelplezier welke toch grotendeels word bepaald door hoe het spel qua beeld (als ook geluid) overkomt. Omdat het composiete signaal zo weinig weergeeft in vergelijking met RGB, het beeld in weze 'platter' maakt en minder 3D door gebrek aan helderheid en scherpe kleurlijnen wat diepte juist zou moeten stimuleren, zei ik dat het geen 'current-gen' meer is. Strikt genomen, maakt een tv natuurlijk niks uit, de console alles. Maar ik bedoelde het dus wat vrijer, denk ook wel dat die bedoeling te zien was in mijn eerdere post, met een beetje flexibiliteit van de lezer natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:05:
Sorry vergeten een conclusie toe te voegen, hier komt hij:
[..]
Zowel de Wii, GameCube, XBOX360, PS2 als PS3 ondersteunen composiet en component. Het is waar dat RGB/scart mooier beelt geeft dan compsiet (nogal logisch trouwens), het is ook waar dat component mooier is dan Scart. En het is ook weer waar dat HDMI (in de meeste gevallen) mooier is dan component. Echter is een console niet meer "current-gen" omdat je een HDMI kabel gebruikt, itt wanneer je een composiet kabel zou gebruiken. De console is namelijk nog steeds dezelfde.
Next-gen zal de PS4, XBOX720 en de "Nintendo 6" (naam onbekend) zijn. (Die, naar verwachting, ook alle kabels zullen ondersteunen)
Verwijderd
Ik heb ook een 5.1 set (uiteraard, zou ik bijna willen zeggen..) maar los daarvan heb ik eerder dat ik sommige mensen moet vragen om wat minder hard te schreeuwenFloris-K schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:53:
[...]
Heb zelf toch meer het idee dat de andere mensen de mic van hun gezicht weg hebben staan. Hoor ze voornamelijk erg dof en op de achtergrond. Kan je iig verzekeren dat mijn gehoor perfect in orde is! Of de mensen in mijn omgeving zijn allemaal halfdoof.. dat zou ook nog kunnen
Owja klein detail: speel mijn games op een 5.1 set
Verwijderd
Verwijderd
Mijn ervaring is dat mensen met die zo'n nieuwe headset hebben veel minder goed te verstaan zijn dan mensen met die oude (met dat brede stuk aan de controller). Die nieuwe headset kun je ook niet hard genoeg zetten.Ken. schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:34:
[...]
Ik heb ook een 5.1 set (uiteraard, zou ik bijna willen zeggen..) maar los daarvan heb ik eerder dat ik sommige mensen moet vragen om wat minder hard te schreeuwenKomt allemaal meer dan prima door. Alleen de mensen met een wireless headsetje zijn vaak echt slecht te verstaan. Misschien dat het daar aan zou kunnen liggen ?
Bingo, dat is exact mijn ervaring. Ik heb een oude headset alsook enkele van mijn vrienden. Laatst hebben we iemand bijgekregen die ook een 360 gekocht had en joinde ons online, haast niemand kon hem verstaan tot hij echt de micro bijna in zijn mond had zitten.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:06:
[...]
Mijn ervaring is dat mensen met die zo'n nieuwe headset hebben veel minder goed te verstaan zijn dan mensen met die oude (met dat brede stuk aan de controller). Die nieuwe headset kun je ook niet hard genoeg zetten.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
En dan moet je er weer een Kenny-translator tussenzetten: 'Hmpff hmpf hm hm..'Boeboe schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:35:
[...]
Bingo, dat is exact mijn ervaring. Ik heb een oude headset alsook enkele van mijn vrienden. Laatst hebben we iemand bijgekregen die ook een 360 gekocht had en joinde ons online, haast niemand kon hem verstaan tot hij echt de micro bijna in zijn mond had zitten.
Ghostbusters is ineens een Sony Exclusive geworden... (timed wss, maar dan nog
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
... ze komen ook zo gelijktijdig uit. De film en de game, oh wacht de film komt uit de jaren tachtigBoeboe schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:44:
een "spel van de film" die exclusief wordt...en waarom ben je juist rouwig?
Dus om dit nou te gaan vergelijken met transformer/spinnenman film.
Ik keek er wel een klein beetje naar uit, volgens mij deed zelfs bill murray mee in de game.
Sony Scoops Ghostbusters
PlayStation PAL versions coming June, X360 later in the year.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 14:54 ]
The devil is in the details.
Verwijderd
Nope, ook later. het wordt echt een timed PS3/PS2/PSP exclusive.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:57:
Ik hoop ook dat de Wii versie dit gaat overleven... Die boeide me al meer dan de XBOX/PS3 versies..
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb zowel een oude als een nieuwe headset, maar volgens mijn Live kameraden is er geen verschil te horen tussen beide.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:06:
[...]
Mijn ervaring is dat mensen met die zo'n nieuwe headset hebben veel minder goed te verstaan zijn dan mensen met die oude (met dat brede stuk aan de controller). Die nieuwe headset kun je ook niet hard genoeg zetten.
Hoe praat jij dan met vrienden over LiveVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:05:
Ik gebruik helemaal geen headset.. ik vind ze a. niet lekker zitten en b. slecht geluid leveren.
Er komt trouwens wel degelijk een nieuwe Ghostbusters film uit, dus er is echt wel sprake van een film game.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:48:
[...]
... ze komen ook zo gelijktijdig uit. De film en de game, oh wacht de film komt uit de jaren tachtig![]()
Dus om dit nou te gaan vergelijken met transformer/spinnenman film.
Ik keek er wel een klein beetje naar uit, volgens mij deed zelfs bill murray mee in de game.
Sony Scoops Ghostbusters
PlayStation PAL versions coming June, X360 later in the year.
Overigens leek me dit wel een goede filmgame en niet zo'n afgeraffeld product. Ik weet ook niet hoeveel de game te maken heeft met de film.
Maar dit lijken me trouwens niet de exclusives waarmee Sony de oorlog gaat winnen. Het is geen spel van het kaliber Gears of War, Halo, Killzone of God of War. Dus het waarom is me een beetje een raadsel.
uhm...
Verwijderd
er komt ooit een derde film, er is geen sprake van een gelijktijdige release.Smoonshine schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:43:
[...]
Er komt trouwens wel degelijk een nieuwe Ghostbusters film uit, dus er is echt wel sprake van een film game.
Het is geen op datum x komt de film uit en op die datum willen wij per se een game hebben met dezelfde titel als de film
Dit topic is gesloten.