Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
ronwiel schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:08:
[...]

Nooit geweten dat ze een soort van ontwikkel style hadden zoals bij Call of Duty (met die twee ontwikkelaars).
Dat hebben ze dan ook niet :p
Bizarre heeft de 1e 4 gemaakt, maar is weg bij Microsoft. Microsoft heeft wel de rechten op Project Gotham Racing gehouden, en heeft nu een nieuwe ontwikkelaar in de arm genomen om de serie door te ontwikkelen.
Over de developers van Forza 1/2/3 ben ik niet helemaal zeker :)
Forza daarentegen was dan weer niet echt gebalanceerd wat betreft geld en het aantal auto's dat je elke keer won.
True, als je bij Forza(2) eenmaal geld had, was het spel echt te eenvoudig.
Ik hoop dat bij Forza 3 het tuning systeem lekker zo houden waarbij je lekker je bak kan customizen en dat ze het economie systeem van Gran Turismo pakken :). Ach, E3 zal wel meer duidelijkheid geven...
Tuning van Forza is meer dan prima, maar ze moeten het wel minder makkelijk maken. Als de geruchten die her en der rondgaan kloppen is de rest namelijk meeeeerrrrr dan prima :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Nou, na een weloverwogen impulsaankoop toch maar gegaan voor de Pro met Halo 3 en Halo Wars. Meteen Gears 2 erbij genomen :)

De voeding vermeld 150Watt, dus dat zou de Jasper moeten zijn. Merk niet zo heel veel van het lawaai, mijn beamer stijgt er bovenuit :P en ik heb het aangesloten op mijn receiver dus fijn surround geluid. Straks nog even langs de Mediamarkt, budgetgames jagen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Met Halo3, Halo Wars en Gear2 kun je de komende weken toch wel vooruit? :P
Die games lopen niet weg. D'r ligt sowieso meer leuks dan je de rest van het jaar uitgespeeld krijgt :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik wil Gears 1 ook nog, voor de volledigheid :P En ik ben trouwens gek genoeg om spellen opnieuw te kopen die ik al voor de pc had, zoals Assassin's Creed, Mirror's Edge enzo :+

Stond ook nog even in de Toys XL, daar hadden ze dezelfde bundel maar dan met Lego Indiana Jones en Kung Fu panda er ook bij voor 269 maar die ga ik toch niet spelen, dus doorgelopen naar de Dixons :P

/edit: bij nader inzien wacht ik er idd nog even mee, kan ik ook zoeken naar 2e hands enzo. En eens uitzoeken welke spellen ik nog van mijn oude Xbox kan spelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 28-04-2009 19:35 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 19:44
Weet nog dat ik ook een flinke smak geld kwijt was.. Ding voor 239, maar kwam uit op 460 ongeveer en dan had ik 2 games(GoW2 en CoD5) O-)

Beide zijn wel het geld waard geweest. Gears of War 2 ben je echt wel even zoet mee, zeker als je hem niet direct op het makkelijkste zet. CoD5 speel je wel snel uit, maar dat wist ik ook van te voren. Beide games hebben ook een ijzersterke multi-player dus je hebt genoeg game plezier.

Halo 3 vind ik echt vies tegenvallen. Zal vast aan mij liggen maar ik heb de game gekregen van een vriend een week geleden ofzo en ik heb het toch echt 'geprobeerd' leuk te vinden zoals het overgrote deel gamers het leuk vind maar ik kan er gewoon niet mee overweg. Persoonlijk kan ik echt geen realiteit vinden in de besturing. Vind het spel ook niet echt lekker lopen, irritante verhaallijn in het begin met 30 keer terug wandelen op een kut snelheid. No thanks, toch echt geen 30 euro waard in mijn ogen. De demo van halo wars had ik dan ook binnen 3 minuten gedelete, want daar ben ik al helemaal niet van :P

Als het nou meer een Crysis look-a-like was geweest (daar lijkt het een beetje op, op het eerste gezicht) en het was net wat realistischer ipv wezens die na 1 kogel wegrennen voor jou ipv andersom, dan had ik er echt niet moeilijk over gedaan, maar ik ben niet van plan Halo 3 verder te spelen (zit nu bij lvl 4 ofzo). Ook het stuk wat ik online gespeeld heb viel me echt tegen. Dan sta je daar met z'n 3 of 4'en een beetje te "lonen" in zo'n klein mapje waar ik nog steeds niet mee kan aimen, en dan word je nog door een of andere noob geownt :+

Ben gewoon teveel CoD/reality liefhebber om zulk soort games te kunnen spelen geloof ik :+

offtopic:
wel even erbij vermelden dat ik nog nooit wat gespeeld had uit de Halo reeks..

[ Voor 3% gewijzigd door Wackoz op 29-04-2009 07:55 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vond Halo3 zelf ook niet super. Singleplayer wel uitgespeeld, en die vond ik ook nog best vermakelijk. Multiplayer trok me niet, en heb ik ook amper gespeeld :)

Weet niet of je ondertussen CoD4 al gespeeld hebt, maar dat is zeker een aanrader, zowel SP als MP zijn steengoed :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind de verhaallijn van Gears ook erg tof. Heb deel 1 op de pc uitgespeeld, Aspho Fields en de comics gelezen en nu dus verder in deel 2.

Halo heb ik al een paar keer gespeeld bij collega's op mini-lans en ik kon wel aardig meekomen maar was nog niet echt goed. Behalve in Sandtrap, met de sniperrifle was ik daar koning 8-) Maar die map willen ze nu niet mee rspelen, de lutsers :( :P Halo 2 heb ik ook op de oude Xbox maar heb me nooit echt zo verdiept in het spel. Ben denk ik toch meer van de "conventionele" shooters (als je dat kan stellen bij Gears tenminste). Maar ach, ik moet nu wel oefenen met Halo 3 om mijn collega's in te kunnen maken natuurlijk :+

CoD:WaW speel ik nu regelmatig op de pc online, dus voorlopig is het nog niet nodig dat ik die ook voor de 360 haal. Denk dat Soul Calibur IV en Silent Hill: Homecoming hier als eerste bijkomen qua nieuwe spellen, en eventueel ook nog een goed racespel (mag best arcade zijn) en wellicht ook nog Saints Row 2 :)

Ohja, en Dead Rising. Zombies :9 (Left 4 Dead heb ik ook al op de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
BM schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:02:
Weet niet of je ondertussen CoD4 al gespeeld hebt, maar dat is zeker een aanrader, zowel SP als MP zijn steengoed :)
SP helemaal kapot gespeeld op m'n pc dus daar was ik wel een beetje uit, idem voor de MP, maar zodra dat spel is onder de 60 euro word zal ik hem wel gaan halen ja :)

@ Troonstaal:

Zijn idd stuk voor stuk goede games die je daar opnoemt! Blijf het soms wel absurd vinden wat ik er wel niet voor neertel. Huppa, 60 euro hier voor een mid-aged (zeg half jaar oude) game, 65 tot 70 euro voor een gloednieuwe top-tittel.. Man, met 4 games heb ik mijn hele 360 alweer eruit getrokken.. Waar zijn die goede tijden dat alle games binnen 2 maand sterk in prijs daalden gebleven :P

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, de prijzen zijn idd vrij hoog. Maar met een beetje creatief shoppen en tweedehands afstruinen moet het niet moeilijk zijn om tegen redelijke prijzen een leuke collectie op te bouwen :) Zo zie ik dat ze bij Play.com sommige titels al voor 15,- aanbieden, da's wel goed te doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Sorry, maar alle toppers zijn ongeveer 4 tot 6 maanden na verschijnen al voor een stuk lagere prijzen te krijgen. En anders is er altijd nog marktplaats ;). Ik betaal iig nooit meer dan 30 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

En zo kun je ook spellen die je niet meer speelt ruilen of verkopen :) Bij games maakt het toch weinig uit of het tweedehands is, de game blijft precies het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

ronwiel schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:26:
Sorry, maar alle toppers zijn ongeveer 4 tot 6 maanden na verschijnen al voor een stuk lagere prijzen te krijgen. En anders is er altijd nog marktplaats ;). Ik betaal iig nooit meer dan 30 euro :).
Via eBay heb je het spel een week nadat het uit is al voor € 30,- nieuw. :)

Als ik spellen niet via die weg kon kopen had ik mijn 360 allang laten ombouwen. Illegaal spellen downloaden heeft dus wel degelijk te maken met de te hoge prijs imho.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Jup, zolang er geen krasjes op zitten zal de game hetzelfde werken als een nieuwe.

Ik heb tot nu toe nog geeneen game nieuw gekocht, behalve Lost & Damned dan, maar dat kan ook niet echt anders.

Forza Motorsport 2 (15 euro)
Call of Duty 4 (15 euro)
Bioshock (12 euro)
Fusion Frenzy 2 (9 euro)
Halo 3 (15 euro)
Gears Of War (7,50)

Er staan er nog een aantal op de verlanglijst, maar deze koop ik ook alleen als ze onder de 15-20 euro te krijgen zijn, of uberhaubt te krijgen zijn :D ;

Project Gotham Racing 4
Call Of Duty 5
Gears Of War 2
Rayman Raving Rabbids
Fifa 09

Ebay-en en Marktplaats-en als een gek dus :P.

Grappig is dat, voor ik mn 360 kocht, ik van plan was hem te gaan omb**wen, maar als ik elke zoveel tijd een leuk spel kan kopen voor max 20 euro ben ik ook al tevreden. Plus dat ik sinds 2 dagen Live Gold heb en het me erg bevalt :D.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:15:
[...]
Nou, na een weloverwogen impulsaankoop toch maar gegaan voor de Pro met Halo 3 en Halo Wars. Meteen Gears 2 erbij genomen :)

De voeding vermeld 150Watt, dus dat zou de Jasper moeten zijn. Merk niet zo heel veel van het lawaai, mijn beamer stijgt er bovenuit :P en ik heb het aangesloten op mijn receiver dus fijn surround geluid. Straks nog even langs de Mediamarkt, budgetgames jagen :)
Gefeliciteerd met je mooie aankoop. Alle spellen zijn naar mijn inziens toppers. Hier ben je, zoals BM al zegt, voorlopig nog wel bezig (als je alles eruit wil halen :) ).
Mocht je nog willen multiplayeren met Halo 3 en/of Halo Wars...mijn GamerTag is, heel verrassend, MeesterLuther
Kijk maar wat je ermee doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:40:
[...]

Gefeliciteerd met je mooie aankoop. Alle spellen zijn naar mijn inziens toppers. Hier ben je, zoals BM al zegt, voorlopig nog wel bezig (als je alles eruit wil halen :) ).
Mocht je nog willen multiplayeren met Halo 3 en/of Halo Wars...mijn GamerTag is, heel verrassend, MeesterLuther
Kijk maar wat je ermee doet :)
Dankje :) Ik ga van de week even uitvogelen hoe live nu precies werkt, want ik had voor Gears op de pc ook al een live account aangemaakt en er zit ook nog een 48 uur/tijdelijke live trial bij. Als ik ook een werkend online profiel heb laat ik het hier zeker weten. Dan kunnen jullie me allemaal inmaken met Gears of Halo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackoz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 07:55:
CoD5 speel je wel snel uit, maar dat wist ik ook van te voren.

Halo 3 vind ik echt vies tegenvallen. Persoonlijk kan ik echt geen realiteit vinden in de besturing. Vind het spel ook niet echt lekker lopen, irritante verhaallijn in het begin met 30 keer terug wandelen op een kut snelheid. Ook het stuk wat ik online gespeeld heb viel me echt tegen. Dan sta je daar met z'n 3 of 4'en een beetje te "lonen" in zo'n klein mapje waar ik nog steeds niet mee kan aimen, en dan word je nog door een of andere noob geownt
Ik ben helemaal geen Halo-fanaat of wat dan ook (ik heb juist heel erg veel CoD 4 online gespeeld), maar toch wil ik even reageren.

Eerst even over wat je zegt over CoD 5; die heb ik uiteraard ook gespeeld, maar ik vroeg me af op welke moeilijkheidsgraad je die game hebt gespeeld. Op 'veteran' heeft het me toch wel een aantal uren en gebeden gekost :)

Goed, Halo 3 dan. Je geeft zelf al aan dat het spel misschien gewoon niet jouw type game is. Bij Halo met je denken dat FUN en actie voorop staat. Realisme is inderdaad ver te zoeken, ook in de besturing, maar alles draagt bij aan de actie en fun. De maps zijn er trouwens van allerlei groottes en dat je geownt wordt door een noob heeft niks met Halo te maken. Misschien was het een noob die al wel wat langer Halo speelt dan jij dat doet :)
Ik reageer dus niet om de game te verdedigen, maar meer omdat ik altijd CoD speelde totdat ik wat meer met vrienden Halo begon te spelen en dat zorgde voor veel meer fun dan de potjes CoD die ik met vrienden speelde. Wat ik wil zeggen; geef het spel niet te snel op...er is namelijk een reden dat het nog steeds het meest gespeeld wordt en al bijna 10 miljoen exemplaren heeft verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:53:
[...]

Dankje :) Ik ga van de week even uitvogelen hoe live nu precies werkt, want ik had voor Gears op de pc ook al een live account aangemaakt en er zit ook nog een 48 uur/tijdelijke live trial bij. Als ik ook een werkend online profiel heb laat ik het hier zeker weten. Dan kunnen jullie me allemaal inmaken met Gears of Halo :+
Sowieso is het komende weekend Xbox Live Gold gratis, dus kun je even kijken hoe het je bevalt. Over Xbox Live en PSN is er genoeg gekeuveld de laatste paar dagen op Tweakers :)
Als je van multiplayeren houdt is het eigenlijk een must en anders zou ik er wel 2x over nadenken. Ik speel graag en veel online dus dan is die 3 euro per maand natuurlijk niks. Over Xbox Live nioets dan lof...voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:53:
[...]

Ik ben helemaal geen Halo-fanaat of wat dan ook (ik heb juist heel erg veel CoD 4 online gespeeld), maar toch wil ik even reageren.

Eerst even over wat je zegt over CoD 5; die heb ik uiteraard ook gespeeld, maar ik vroeg me af op welke moeilijkheidsgraad je die game hebt gespeeld. Op 'veteran' heeft het me toch wel een aantal uren en gebeden gekost :)
Ik heb het idd niet op veteran uitgespeeld, daar ben ik nu wel mee bezig :) Meestal speel ik eerst de storyline uit op regular (ook nu) en ga hem dan pas moeilijker proberen.
er is namelijk een reden dat het nog steeds het meest gespeeld wordt en al bijna 10 miljoen exemplaren heeft verkocht.
Daar dacht ik dus uiteraard ook aan toen ik hem speelde/probeerde te spelen, maar ik kon persoonlijk gewoon geen punt vinden wat nou sterk was aan die game. Omdat de wijze waarop je het spel speelt (heel stom maar bijvoorbeeld zoiets als niet aimen met een normaal wapen) totaal anders is dan ik gewoon van een regular shooter gewend ben, en dat in dit geval niet aan te passen is, stoor ik me daar enorm aan. Het slaat helemaal nergens op en dat snap ik zelf ook, maar dat breekt die game voor mij zelf wel erg af. Sowieso ga ik er nog wel meer tijd in stoppen aangezien ik er nu nog maar weinig tijd voor vrijmaak. Maargoed, omdat de game mij wss ook gewoon niet ligt kan ik er totaal de fun niet van inzien. Ik houd gewoon van de wat realistischere shooters. Dingen als Crysis en GoW zijn ook zeker niet helemaal realistisch maar dat zit wel een wat logischere shooter-draad in (hoezo lastig uitleggen) die je gewoon vaker terug ziet komen bij shooters (iig klopt de besturing grotendeels).

En ja, ik ben waarschijnlijk gewoon die ene zeurpiet die zich de gods tyfus ergert wanneer mn xbox een sneller reflex control/toets niet ontvangt en daarom zo'n spel in een hoek smijt. Ook vaak genoeg gehad met knifen in CoD5. In Halo 3 gebeurde mij dat zowel online als in-game gewoon net iets teveel.

Mja ik houd erover op, zal van het weekend de game nog is met verstand op zero gaan spelen, kijken hoever het schip strand :P

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 21:59:
[...]

Sowieso is het komende weekend Xbox Live Gold gratis, dus kun je even kijken hoe het je bevalt. Over Xbox Live en PSN is er genoeg gekeuveld de laatste paar dagen op Tweakers :)
Als je van multiplayeren houdt is het eigenlijk een must en anders zou ik er wel 2x over nadenken. Ik speel graag en veel online dus dan is die 3 euro per maand natuurlijk niks. Over Xbox Live nioets dan lof...voor mij.
Dit weekend gratis, kijk, dat is altijd leuk natuurlijk. Ik las het op de FP, vond het wel een grappige discussie :)

Ach, die paar euro per jaar vind ik ook geen probleem. Ga bijna nooit uit, dus daarmee bespaar ik al heel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HALO 3 discussie

wacht maar tot je de skulls allemaal hebt ;) dan wordt het pas écht uitdagend, zelfs in co-op :D

Ik en m'n broer zijn samen overtuigd; "beste spel ooit" (co-op is heilig verklaard) en trust us, we zitten er al bij van de NES en hebben geen enkele generatie/apparaat/spelgenre overgeslaan. Maarja, da's onze mening :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
TroonStaal schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:15:
[...]

Dit weekend gratis, kijk, dat is altijd leuk natuurlijk. Ik las het op de FP, vond het wel een grappige discussie :)

Ach, die paar euro per jaar vind ik ook geen probleem. Ga bijna nooit uit, dus daarmee bespaar ik al heel wat :P
* Wackoz raad www.gamehubs.com aan O-)

Erg goede site, had van mij kunnen zijn :P [/flauw]

Heb er een paar dagen geleden mijn 13 maanden (12+1) xbox live besteld voor 37,99

Is zeer netjes via paypal verlopen en had binnen een uur mijn direct werkende code al :)

Wel even met een los tobo ingetypt want had geen zin in fout gepriegel met zo'n kut on-screen ding :P

@musback:

Zal ook wel uitmaken dat ik er nou opeens inspring na eigenlijk alleen maar realistische shooters gespeeld te hebben. Maargoed van het weekend dus uitvinden of ik er al wat meer van bak online (anders ligt het uiteraard aan die kut xbox hè O-) )

[ Voor 14% gewijzigd door Wackoz op 29-04-2009 22:20 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wackoz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:18:
[...]

* Wackoz raad www.gamehubs.com aan O-)

Erg goede site, had van mij kunnen zijn :P [/flauw]

Heb er een paar dagen geleden mijn 13 maanden (12+1) xbox live besteld voor 37,99

Is zeer netjes via paypal verlopen en had binnen een uur mijn direct werkende code al :)

Wel even met een los tobo ingetypt want had geen zin in fout gepriegel met zo'n kut on-screen ding :P
Ja, die site zag ik hier al een paar keer voorbijkomen,zal er ook eens rondneuzen.

Maar nu ga ik toch echt gamen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackoz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:07:
[...]Mja ik houd erover op, zal van het weekend de game nog is met verstand op zero gaan spelen, kijken hoever het schip strand :P
Haha, misschien dat het dan beter gaat. halo 3 moet je niet te serieus spelen. Je houdt gewoon heel erg van realistische shooters ook prima :) Ik vind ze allebei leuk en ik kan niet wachten tot CoD6 uit is, want in CoD4 heb ik nu ongeveer 300+ uur gestopt en ik vind het nu wel genoeg geweest...tijd voor nieuwe maps :)

@Musback: wat je zegt is een grote uitspraak, maar halo 3 heeft in ieder geval een heleboel gebracht. Het is een benchmark voor de shooters van vandaag. Het zegt genoeg dat Halo 3 en CoD 4 al ruim 2 jaar onafgebroken in de top 3 staan van meest gespeelde spellen.
Qua campaign is Halo 3 misschien niet de beste shooter, maar het zorgt in ieder geval voor voldoende uitdaging en je hebt zoveel mogelijkheden om in te stellen. Beste spel ooit weet ik niet, maar Halo is wel een klasse apart. Ik ben benieuwd wat er met de francise gaat gebeuren nu bungie het niet meer gaat doen. :'(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Tsja, Gears of War (2) is ook een beetje een "wie is er het best/snelst met de shotgun" shooter geworden. Beetje jammer, hoewel het juist daarom wel op een prettige manier afwijkt van de standaard online shooter.

Ik ben ook geen geweldig Halo of COD fan, maar wat ik wel nog zeer regelmatig speel is Team Fortress 2. Wat mij betreft de perfecte online shooter. Mocht je The Orange Box nog ergens voor een leuk prijsje tegenkomen, neem 'm dan vooral mee.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:17:
Ik en m'n broer zijn samen overtuigd; "beste spel ooit" (co-op is heilig verklaard) en trust us, we zitten er al bij van de NES en hebben geen enkele generatie/apparaat/spelgenre overgeslaan. Maarja, da's onze mening :D
Dan spelen jij en je broer enkel hersenloze fps games :p.
Ik vind eerlijk gezegd absoluut niets aan Halo. Laat jezelf niet dwingen om tegen je zin halo 3 te gaan spelen. Als je het begin niet leuk vind ga je de rest ook niet leuk vinden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:17:
@HALO 3 discussie
Alle respect voor je mening ... niks maar dan ook niks overtreft het co-op van de snes game Contra!! :D

Halo 3 is zeker leuk, singleplayer en multiplayer. Oke de verhaallijn is niet zo goed maar de laatste level was wel heel heftig uitgewerkt!! Top! Multiplayer heb ik me zelf niet zo goed in verdiept... even paar ronden gespeeld en het was wel oke, niet slecht maar oke. Toch speel ik liever Call of Duty: World at War :D.

Btw waarom wordt er nooit gepraat over Battlefield: Bad Company! Het is toch een van de shooters die je zeker moet hebben gespeeld als je van online gaming houd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Halo 3 FTW! Ik speel het nog steeds bijna elke avond en het blijft leuk. Er zit zoveel diversiteit aan gametypes en speelstijlen tussen, dat het nooit saai wordt. Ieder weekend een apart double exp weekend met aparte speltypes die je normaal gesproken niet tegen komt in shooters (bv. Griffball, een variatie op American Football, maar dan met een bom en gravity hammers, of Rocket Race, waarbij je op een Mongoose beladen met raketten zo snel mogelijk van punt a naar punt b moet komen). Halo staat verdiend al meer dan een jaar boven aan de Live charts en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Wackoz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:07:
[...]

Ik heb het idd niet op veteran uitgespeeld, daar ben ik nu wel mee bezig :) Meestal speel ik eerst de storyline uit op regular (ook nu) en ga hem dan pas moeilijker proberen.

[...]

Daar dacht ik dus uiteraard ook aan toen ik hem speelde/probeerde te spelen, maar ik kon persoonlijk gewoon geen punt vinden wat nou sterk was aan die game. Omdat de wijze waarop je het spel speelt (heel stom maar bijvoorbeeld zoiets als niet aimen met een normaal wapen) totaal anders is dan ik gewoon van een regular shooter gewend ben, en dat in dit geval niet aan te passen is, stoor ik me daar enorm aan. Het slaat helemaal nergens op en dat snap ik zelf ook, maar dat breekt die game voor mij zelf wel erg af. Sowieso ga ik er nog wel meer tijd in stoppen aangezien ik er nu nog maar weinig tijd voor vrijmaak. Maargoed, omdat de game mij wss ook gewoon niet ligt kan ik er totaal de fun niet van inzien. Ik houd gewoon van de wat realistischere shooters. Dingen als Crysis en GoW zijn ook zeker niet helemaal realistisch maar dat zit wel een wat logischere shooter-draad in (hoezo lastig uitleggen) die je gewoon vaker terug ziet komen bij shooters (iig klopt de besturing grotendeels).

En ja, ik ben waarschijnlijk gewoon die ene zeurpiet die zich de gods tyfus ergert wanneer mn xbox een sneller reflex control/toets niet ontvangt en daarom zo'n spel in een hoek smijt. Ook vaak genoeg gehad met knifen in CoD5. In Halo 3 gebeurde mij dat zowel online als in-game gewoon net iets teveel.

Mja ik houd erover op, zal van het weekend de game nog is met verstand op zero gaan spelen, kijken hoever het schip strand :P
sorry, maar wat is er dan zo anders aan het aimen, je gebruikt nog steeds je thumbstick en de ander om mee te rennen. Halo 3 vind ik geweldig, het is niet realistisch, maar het verhaal is tof en het is gewoon nog een echte game (net als GoW) waarbij realisme helemaal niet telt en je badass aliens af moet maken. De multiplayer is echt fun, niet dat je er niet serieus goed in kan worden. De ranking is gaaf en boven de 40 weet je dat je een echt mooie multiplayer ervaring staat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Iemand de multiplayer demo van Bionic Commando al gecheckt? Of is het USA only spul ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
DarkShadow schreef op donderdag 30 april 2009 @ 08:21:
[...]

sorry, maar wat is er dan zo anders aan het aimen, je gebruikt nog steeds je thumbstick en de ander om mee te rennen. Halo 3 vind ik geweldig, het is niet realistisch, maar het verhaal is tof en het is gewoon nog een echte game (net als GoW) waarbij realisme helemaal niet telt en je badass aliens af moet maken. De multiplayer is echt fun, niet dat je er niet serieus goed in kan worden. De ranking is gaaf en boven de 40 weet je dat je een echt mooie multiplayer ervaring staat te wachten.
Ik kan iets gemist hebben in die 2 uurtjes dat ik het gespeeld heb maar ik kreeg het niet voor elkaar om precies te kunnen aimen (oftewel inzoomen) en schieten tegelijkertijd. RS indrukken zorgt bij sniper rifles wel voor zoiets, maar bij zowat al die andere wapens kun je er alleen maar mee kijken voordat je gaat schieten..

Voor het zelfde geld mis ik gewoon iets hoor, maar ik kon het niet vinden in de game zelf..

GoW gaat ook over aliens idd, maar de story line is net even wat realistischer waarin de mens de hoofdrol speelt. In Halo 3 heb je zo'n pak en een stuk of wat monsters die meehelpen (zoals ik het snel even gezien had) en dan vecht je tegen wat? Weer monstertjes van het een of ander...

Maargoed het blijft natuurlijk heel subjectief en niet iedereen heeft (gelukkig) dezelfde smaak :)

[ Voor 15% gewijzigd door Wackoz op 30-04-2009 11:15 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Wel vette aanbieding vandaag op iBood, Microsoft Xbox 360 Pro Best Of Halo Pack met 5 games voor €230.

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/4094_R1_hi_1241000792.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 30-04-2009 11:18 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
De laatste drie games in de lijst (kung fu geval, lego en tennis :')) zijn echt meer dan ruk. Verder is de xbox wel erg mooi geprijsd met die games erbij. Als ik de mijne nog niet had dan zou ik hem zo kopen en dan Halo Wars en Halo 3 gewoon weer los verpatsen voor minimaal 3 tientjes p/st (nieuw in plastic dus).

Zo kost een pro natuurlijk ook geen drol meer :Y)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Geen UFC fans hier zeker? De demo is in ieder geval genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wackoz schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:21:
De laatste drie games in de lijst (kung fu geval, lego en tennis :')) zijn echt meer dan ruk. Verder is de xbox wel erg mooi geprijsd met die games erbij. Als ik de mijne nog niet had dan zou ik hem zo kopen en dan Halo Wars en Halo 3 gewoon weer los verpatsen voor minimaal 3 tientjes p/st (nieuw in plastic dus).

Zo kost een pro natuurlijk ook geen drol meer :Y)
Los verkopen wordt wel lastig, vaak zitten games bij een bundle in een combiverpakking: een doosje met twee dvd's erin met daarop uitdrukkelijk 'bundle copy' vermeld, zowel op de dvd's als op de inlay. Je krijgt dus niet de gewone retailversies van de games.

Ik heb gisteren bij E-Plaza een Xbox pro gehaald, voor €199 met Burnout Paradise Ultimate en Trivial Pursuit. Leuker dan de Halo-aanbieding van iBOOD.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
True that, maar nog steeds. Zoals hier bij mij Kung fu shito en Lego zat kan je dat nog best aardig verkopen denk ik. Moeders die voor hun kind (in dit geval van 2 bout spellen) dan 1 malig 30 euro neer willen/kunnen tellen ipv 30 euro voor kung fu en lego p/st (kosten ze ook in de winkel) is natuurlijk niet verkeerd.

Jouw aanbieding is ook zeker niet verkeerd idd, alhoewel trivial Pursuit ook niet veel is ofwel?

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De huidige ibood aanbieding is erg mooi voor wie nog geen 360 heeft, maar 190 euro voor een pro versie + 2 games bij e-plaza?? Ze geven hem bijna gratis weg.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, da´s raar. Ik heb net mijn Xbox aangesloten op internet, gamertag gemaakt en dan loopt ie ineens vast met de melding dat het niet voltooid kan worden. Dus opnieuw begonnen en nu heb ik er twee. Dat is niet zo erg, het is alleen jammer dat de achievements weer opnieuw gehaald moeten worden.

En wat ik ook raar vind, is dat ik bij het maken van de eerste zag dat ik een maand gratis gold zou hebben en nadat het dus vastliep kan ik dat echt nergens meer vinden. Of kijk ik nu ergens gigantisch overheen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIJDENS HET AANMAKEN, kan je de eerste maand gold gratis krijgen. Later niet. Ik wist dit niet en had al een XBOX Live account gemaakt voordat ik mn XBOX 360 kocht, en kreeg dus geen gratis gold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Oh vandaar. Dus nu heb ik mezelf een maand gratis door de neus geboord -O- Balen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik heb een Xbox 360, en was bezig met downloaden van Game demo's, maar heb dat overzicht scherm weggeklikt.

Hoe kan ik nou zien hoever die downloads zijn? Ik kan dat scherm niet weer terug vinden.

Ik heb trouwens het nieuwste dashboard: http://secondstorygamer.c...11/new-xbox-dashboard.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 30-04-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Als je naar bijvoorbeeld een van de marketplaces gaat en dan een willekeurig iets pakt en daar op downloaden ramt (iets in die richting, xbox staat uit nu). Dan krijg je te zien confirm download en als het goed is staat ergens ook 'active downloads'. Je kiest dan daarvoor en dan zie je netjes in een lijstje wat er aan het downloaden is en welke dingen in de wachtrij staan. Wanneer ze klaar zijn verdwijnen ze uit die lijst en kan je ze gewoon terug vinden onder My Xbox en dan bijvoorbeeld bij video's :)

Je kan dus ook prima even wachten tot hij klaar is met downloaden, dan staat het gewoon in die bepaalde categorie en is die lijst ook schoon.

EDIT:

Dit is die lijst:
Afbeeldingslocatie: http://majornelson.com/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/blog/3402134764_5F00_bf3c8896f71_5F00_thumb_5F00_0436BB01.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Wackoz op 30-04-2009 18:47 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

X-knop op je controller, 2 keer naar links, daar staat "Active downloads". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hoe krijg je een screenshot van je actieve scherm :?

*is zich bewust van het ongetwijfeld stellen van een hele domme vraag* :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Iemand een oplossing voor het volgende: ik ben nu de demo van Bionic Commando op Live aan het spelen, maar ik kan niet joinen bij iemand uit mijn friend list die de demo ook aan het spelen is...

EDIT
Zijn er nog demo's die je online multiplayer kunt spelen, zoals Battlefield vorig jaar?

[ Voor 20% gewijzigd door Ronwiel op 30-04-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wackoz schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:21:
De laatste drie games in de lijst (kung fu geval, lego en tennis :'))
Kung Fu en Lego zijn goed gewaardeerde games, ook onder de meer hardcore gamers. De meeste mensen die ze gespeeld hebben zijn erg positief.
TroonStaal schreef op donderdag 30 april 2009 @ 19:01:
Hoe krijg je een screenshot van je actieve scherm :?
Linker en rechter trigger tegelijkertijd indrukken en gelijktijdig op Y en A drukken.

spoiler:
Niet, screenshot komt van een MS medewerker :)

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 30-04-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Misschien meld ik het ten overvloede.
Via www.ombouwnederland.nl kan je voor weinig een aantal standaard games scoren.
Burnout Ultimate & trivial pursuit
Kung fu panda & lego indiana jones
Forza2 & Viva Pinata

Alle combinaties voor 10euro :/

Enig nadeel is dat het boekje in het italiaans is.
En dat trivial pursuit wellicht daardoor geen nederlandse mode heeft.

Op de site staat trivial pursuit er trouwens niet bij, bij burnout.
Maar ik kreeg hem er wel bij.

Ik had eerder trouwens ergens gelezen dat er een truukje was om goedkoop via MS een 20GB HD te bestellen.
Iets met je update erop gooien en dan zou de xbox aangegeven dat je niet voldoende schijfruimte hebt.
Ik heb de xbox echter 3dagen terug geupdate en kreeg geen offer :(
Wat doe ik fout??

[ Voor 23% gewijzigd door Sinned123 op 30-04-2009 20:35 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Wackoz schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:13:
[...]

Ik kan iets gemist hebben in die 2 uurtjes dat ik het gespeeld heb maar ik kreeg het niet voor elkaar om precies te kunnen aimen (oftewel inzoomen) en schieten tegelijkertijd. RS indrukken zorgt bij sniper rifles wel voor zoiets, maar bij zowat al die andere wapens kun je er alleen maar mee kijken voordat je gaat schieten..

Voor het zelfde geld mis ik gewoon iets hoor, maar ik kon het niet vinden in de game zelf..
bedoel je dat je niet kan schieten en aimen tegelijk :?
Waarom zou dat niet kunnen, natuurlijk moet je kunnen schieten en aimen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 30 april 2009 @ 19:53:
[...]

Linker en rechter trigger tegelijkertijd indrukken en gelijktijdig op Y en A drukken.

spoiler:
Niet, screenshot komt van een MS medewerker :)
Gewoon een video capture-device op je computer aansluiten is al genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 20:24
DNS666 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:25:
Via www.ombouwnederland.nl kan je voor weinig een aantal standaard games scoren.
Forza2 & Viva Pinata

Ik had eerder trouwens ergens gelezen dat er een truukje was om goedkoop via MS een 20GB HD te bestellen.
Iets met je update erop gooien en dan zou de xbox aangegeven dat je niet voldoende schijfruimte hebt.
Wat doe ik fout??
hoewel ik eik geen idee heb, moet je geen jasper hebben aangezien die ingebouwd geheugen heeft, maar verder gewoon zorgen dat je geen mem card of whatever connected hebt en dan proberen te patchen i guess... maar das maar een gokje als dat niet werkt geen id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DNS666 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:25:
Forza2 & Viva Pinata

Wat doe ik fout??
Zijn dat 'echte' spellen? Want qua naam heeft ombouwwinkel.nl nou niet echt z'n naam mee wat betreft originele spellen. Als ze ook te spelen zijn om normale 360's wil k die forza2/pinata wel kopen voor een tientje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Snowdog schreef op donderdag 30 april 2009 @ 23:04:
[...]

hoewel ik eik geen idee heb, moet je geen jasper hebben aangezien die ingebouwd geheugen heeft, maar verder gewoon zorgen dat je geen mem card of whatever connected hebt en dan proberen te patchen i guess... maar das maar een gokje als dat niet werkt geen id
Ah dat is het dus.
Heb wel ingebouwd geheugen inderdaad.
Alleen werd er vermeld dat 256MB niet genoeg zou zijn voor de update....
Er werd ook al direct iets van 120MB afgehaald voor die update.
Staat nu blijkbaar het nieuwe xbox intro filmpje op, maar kan die helaas niet verwijderen.
Dan maar ergens voor weinig een 20GB op de kop proberen te tikken.
RekZ schreef op donderdag 30 april 2009 @ 23:08:
[...]

Zijn dat 'echte' spellen? Want qua naam heeft ombouwwinkel.nl nou niet echt z'n naam mee wat betreft originele spellen. Als ze ook te spelen zijn om normale 360's wil k die forza2/pinata wel kopen voor een tientje...
Moet eerlijk zeggen, vind de naam ook dubieus.
Maar blijkbaar hebben ze een fysieke shop in Schiedam, je mag daar in ieder geval je games ophalen.
Verder zijn de games zeer zeker origineel, alleen lijken ze van italiaanse komaf.
Kan echter wel gewoon engels kiezen als taal.
Dus alleen het boekje is in een andere taal.
Spellen waren netjes gesealed (dus nieuw), en er staat duidelijk bundled copy op.
Volgens mij mogen ze die eigenlijk niet door verkopen.
Ze komen zeer waarschijnlijk van de omgebouwde xbox'en af.
Bezorging was meer dan ok, binnen een dag.
Ze vragen echter daar wel 6euro voor, terwijl het in een envelop van 2,40 zat.
Maar als je het ophaald hoef je dat niet te betalen in ieder geval.

Ze hebben verder ook nog CoD5 voor 20euro, volgens mij ook gewoon nieuw.

Had de shop via www.budgetgaming.nl gevonden in de reactie's.
Blijkbaar nemen ze de prijzen van deze shop niet op bij de reguliere prijzen(omdat het een ombouw winkel is)

[ Voor 47% gewijzigd door Sinned123 op 30-04-2009 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik woon zelf in schiedam en het is echt een ombouw winkel, ze verkopen haast alleen maar omgebouwde dingen. Ik vind de winkel zelf niet betrouwbaar vanwege de illegale dingen (ombouwen dit dat) die ze doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:56:
[...]

bedoel je dat je niet kan schieten en aimen tegelijk :?
Waarom zou dat niet kunnen, natuurlijk moet je kunnen schieten en aimen tegelijk.
Wat Wackoz bedoelt is dat je met, bijvoorbeeld, de assault rifle niet kunt inzoomen en goed aimen en schieten tegelijk omdat er dan geen crosshair is. Dat komt ook, omdat het geen 'zoom-wapen' is :) Bij de battle rifle en sniper rifle (en de tegenhangende wapens van de covenant) kan je dit namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19
Ik kwam er gisteren achter dat de dpad op de xbox360 controller erg irritant werkt als je door het dashboard heen gaat.

Ze hebben nu toch een controller met betere dpad? werkt dat echt stukken beter of zijn het fabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zijn hier nog fanantieke Bad Company spelers? Ik vind dat spel nog het leukste om nu te spelen. Lekker beetje kloten met wat bekenden in een squad en ook gewoon vaak winnen (ook als attacker) als je wat samenwerkt :). Vind trouwens dat er bar weinig nieuws uit komt... Mensen die nu instappen hebben het echt geweldig, aangezien ze nu alle geweldige spellen van de afgelopen jaren kunnen spelen, maar voor mensen die 'up to date' zijn is het gewoon bagger :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Is dat Xtival nou al begonnen of nog niet. Het is 1 mei in de middag hier en in Amerika is het toch ook al 1 mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Rockvee2 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:23:
Is dat Xtival nou al begonnen of nog niet. Het is 1 mei in de middag hier en in Amerika is het toch ook al 1 mei?
Xtival begint echt om 13.00 UK time, dus over half uurtje ongeveer.
En Xtival '09 is EU only.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bedankt voor je reactie, het zou nu dus begonnen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

yup. heb zelf geen xbox dus kan het niet checken ofzo, maar dat begreep ik van enkele (Microsoft) Xbox mensen: rond 1 uur PM UK time zouden 'the gates' open gaan.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik moet zeggen dat er dit jaar toch meer goede spellen gereleased worden in de 1e helft van het jaar dan de vorige jaren. Toen kwam er echt bar weinig fatsoenlijks uit op GTA IV na. We hebben dit jaar al Resident Evil 5, Bionic Commando, Batman, Red Faction, Prototype. Niet verkeerd lijkt me toch. Hoewel ik vaak alleen echt voor de AAA titels ga, overweeg ik wel om Bionic Commando te halen. Even de reviews afwachten, de multiplayer demo viel me wel vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
philipnorth schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:14:
yup. heb zelf geen xbox dus kan het niet checken ofzo, maar dat begreep ik van enkele (Microsoft) Xbox mensen: rond 1 uur PM UK time zouden 'the gates' open gaan.
Het online gamen zonder gold kon al vanaf 01.00 vannacht. De rest van het xtival zag er niet echt boeiend uit, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19
Kheldar schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:19:
[...]

Het online gamen zonder gold kon al vanaf 01.00 vannacht. De rest van het xtival zag er niet echt boeiend uit, maar we zullen zien.
Het komt dus nog steeds voor dat er mensen zijn zonder xboxlive gold, ik zou zelf echt niet zonder kunnen, dit omdat ik spellen gewoon niet meer single player speel, alleen nog maar online. voor de rest heeft het niet echt meerwaarde voor me omdat als ik het zou doen voor content dit gewoon bagger is als het op films / trailers etc aankomt. daar is psn van Sony beter in vind ik. maarjah dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Weet iemand toevallig nog leuke offline co-op games? Ik speel regelmatig met een vriend samen op mijn 360, maar na GoW, Gow2, Halo 3 en Army of Two te hebben gespeeld zijn we op zoek naar iets nieuws. Iemand goede suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Call of Duty 5: World At War ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb echt nog niks vernomen van Xtival 09 speciale dingen.. is dit het Xtival, is dit alles. Dan is het wel erg erg mager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, wat had je verwacht eigenlijk? gratis games :?

het is gewoon om nieuwe xbox live gold members te lokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Wtf, is Call of Duty 5 nu echt maar 20 euro op ombouwnederland.nl? http://www.ombouwnederlan..._info.php/products_id/261 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Kn4kw0r5t schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:45:
Wtf, is Call of Duty 5 nu echt maar 20 euro op ombouwnederland.nl? http://www.ombouwnederlan..._info.php/products_id/261 :S
Zal wel van de vrachtwagen gevallen zijn, of anders een kopie.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Jup, die zag ik gisteren ook al staan, vertrouw het ook niet helemaal. Wie besteld er effe 1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Voor de duidelijkheid.
Ik had het gisteren gemeld.
Dacht dat er wel meer mensen behoefte hadden aan goedkope games :p
En heb ze maandag laat besteld en kreeg ze woensdag binnen.
Prima verpakt en nog gesealed.

Denk niet dat ze van de vrachtwagen zijn afgevallen, maar dat ze uit de bundle packs komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sinned123 op 01-05-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Hoe is de co-op van COD5?
Is die een beetje leuk en uitdagend?

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

DNS666 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:20:
Voor de duidelijkheid.
Ik had het gisteren gemeld.
Dacht dat er wel meer mensen behoefte hadden aan goedkope games :p
En heb ze maandag laat besteld en kreeg ze woensdag binnen.
Prima verpakt en nog gesealed.

Denk niet dat ze van de vrachtwagen zijn afgevallen, maar dat ze uit de bundle packs komen.
Dan staat er op het doosje "BUNDLE COPY", staat dat er op?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GranCanaria schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:19:
[...]

Het komt dus nog steeds voor dat er mensen zijn zonder xboxlive gold, ik zou zelf echt niet zonder kunnen, dit omdat ik spellen gewoon niet meer single player speel, alleen nog maar online. voor de rest heeft het niet echt meerwaarde voor me omdat als ik het zou doen voor content dit gewoon bagger is als het op films / trailers etc aankomt. daar is psn van Sony beter in vind ik. maarjah dat is mijn mening.
Ik neem zo nu en dan een 3 maanden abo. Ik speel online alleen tegen vrienden, nooit tegen wildvreemden. Daarnaast zijn sommige games SP zeer vermakelijk om te doorlopen. Favoriet blijft toch wel Fifa 09 op de bank met maten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Als je games als Fifa leuk vind, is NHL ook erg aan te raden. Dit heb ik veel gespeeld met tha homies op de Xbox (1). De nieuwe NHL (voor 360) koop ik ook nog wel een keertje @ ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ook maar even Call of Duty 5: World at War besteld bij Ombouwwinkel.nl. Hij kost 20 euro maar er komt nog wel 5,90 euro iDeal ( :S ) en verzendkosten bij, wel veel extra kosten. Maar alsnog een koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
yzf1kr schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:31:
Hoe is de co-op van COD5?
Is die een beetje leuk en uitdagend?
Voor zover ik daar tijd aan besteed hebt is het gewoon precies hetzelfde als de normale missies, alleen dan met 2 players... Vind de manier waarop het gedaan is wel tegenvallen, er staat me namelijk iets bij dat de 2 (van de max 4) 'gedeelte' schermpjes op een andere plek staan. Dus zegmaar schuin onder elkaar.

Zoiets dus:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cDjfCFKaA4U]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Kan echt gruwelijk irritant zijn (te klein), zo schuin onder elkaar. Ik heb een 42" tv maar met RE5 kon ik niet goed zien wat ik nou aan het doen was. (met co-op dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
tdw schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:45:
[...]

Dan staat er op het doosje "BUNDLE COPY", staat dat er op?
Net even gekeken, en Bundle copy staat er inderdaad op.
Ze nemen het blijkbaar al niet zo nouw (vanwege het ombouwen) en doen dat dus ook niet met het doorverkopen van de gebundelde games.
monnick schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 20:01:
Ook maar even Call of Duty 5: World at War besteld bij Ombouwwinkel.nl. Hij kost 20 euro maar er komt nog wel 5,90 euro iDeal ( :S ) en verzendkosten bij, wel veel extra kosten. Maar alsnog een koopje :)
Ideal is volgens mij gewoon gratis, verzendkosten zijn inderdaad 5,90.
En dat terwijl het gewoon in een envelop komt, stond bij mij 2,40 op aan zegels :/
Dus daar verdienen ze nog wat aan.

[ Voor 41% gewijzigd door Sinned123 op 01-05-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:33
GranCanaria schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:19:
[...]Het komt dus nog steeds voor dat er mensen zijn zonder xboxlive gold, ik zou zelf echt niet zonder kunnen, dit omdat ik spellen gewoon niet meer single player speel, alleen nog maar online. voor de rest heeft het niet echt meerwaarde voor me omdat als ik het zou doen voor content dit gewoon bagger is als het op films / trailers etc aankomt. daar is psn van Sony beter in vind ik. maarjah dat is mijn mening.
Het is toch maar net waar je zin in hebt.. niet iedereen is hetzelfde. Ik heb geen gold, nooit gehad en nooit gemist. Ik speel alleen Single Player games met een leuke storyline. Daar vermaak ik mij prima mee. Voor multiplayer heb ik ook geen tijd, of zin. Xbox Live Silver is prima voor de demo's / video's / arcade spellen.
Dus ja, dat komt voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

kippengaas schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:27:
Weet iemand toevallig nog leuke offline co-op games? Ik speel regelmatig met een vriend samen op mijn 360, maar na GoW, Gow2, Halo 3 en Army of Two te hebben gespeeld zijn we op zoek naar iets nieuws. Iemand goede suggesties?
Resident Evil 5.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb eerst een paar keer live genomen en het amper gebruikt, idd alleen tegen vrienden. Maar nu met eerst hd remix en nu sf4 gebruik ik live bijna altijd. Als je fifa (of enig ander sport spel speelt) dan is het ook erg leuk.
En fps spreekt natuurlijk helemaal voor zich (maar das nou net iets wat ik minder spannend vind :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nou kan ik met de 360 wel een divx afspelen die ik op een usb stick heb gezet, maar alleen de .srt en/of .sub/.idx laadt hij niet :S.

Kan een 360 die bestanden dat niet lezen, of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Externe ondertiteling (.srt, .sub) werken niet op de xbox. Jammer, dat moet voor MS toch niet zo veel werk zijn om dat te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind 't sowieso raar dat je wel xvid en divx kan afspelen, alleen niet in het mediacenter. Die gebruik ik dus ook meteen nooit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
monnick schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:16:
Externe ondertiteling (.srt, .sub) werken niet op de xbox. Jammer, dat moet voor MS toch niet zo veel werk zijn om dat te maken :(
http://tversity.com/support/devices

Hiermee werken ook je subs, kost wel wat meer proc. geheugen van je pc......
En ff in de instelling pielen om subs aan te ze zetten, staat standaard uit, maar het werkt wel :)

[ Voor 12% gewijzigd door BAS80 op 02-05-2009 10:24 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
sander- schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:31:
Hier een minder leuke ervaring met de doos.Broertje van mijn vriendin was gisteren jarig en kreeg voor zijn verjaardag Far Cry 2. Gelijk even geprobeerd, maar zijn xbox (elite, gekocht in december 2008) gaf aan dat het een "Mixed media disc" was en later toen hij het spel wel herkende na paar reboots gaf hij een unreadable disc aan. Spel deed het dus niet.

Vandaag teruggegaan naar MM, daar laten testen en het spel deed het wel. Erg hinderlijk, dus nu even op mijn elite, ook december 2008 geprobeerd en ook daar in 1e instantie een unreadable disc, maar na die waarschuwing startte het spel gewoon op en konden we spelen. Nu zit het broertje van mijn vriendin te spelen en is het zo even afwachten wat hij doet bij een herstart van de console.

Wat zijn jullie tips? MM wil hem niet omruilen, want volgens hun doet het spel het goed. Wij hebben op 2 xboxen (verschillende winkels gekocht, wel zelfde maand), beide moeite met het vlekkeloos afspelen van het spel, maar met geen enkel ander spel. Lijkt mij toch aan het spel te liggen dan?
Follow up:

Met MS gebeld om even daar uit te laten sluiten dat het de xboxen waren en dat was idd zo. Dus die verwezen terug naar MM met als opmerking dat die in dit soort gevallen de spellen moeten ruilen van MS.

Vandaag weer terug geweest naar MM, spel mee, xbox mee en daar even laten zien dat het idd niet werkte. In eerste instantie werd er alsnog moeilijk gedaan, omdat het op hun test xbox wel werkte. Uiteindelijk toch een nieuw spel meegekregen. Kost wat moeite (en parkeergeld :P) maar nu uiteindelijk toch een goed exemplaar dat direct werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een grotere harde schijf besteld, 60gb. Maar iemand die nog een transfer migration kit heeft die ik even kan lenen om de gegevens van mijn huidige hdd over te zetten naar mijn nieuwe hdd?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kun je gratis aanvragen bij MicroSoft als het goed is. Sturen ze gewoon op als je hun verteld dat je nu een nieuwe harde schijf hebt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:06:
Kun je gratis aanvragen bij MicroSoft als het goed is. Sturen ze gewoon op als je hun verteld dat je nu een nieuwe harde schijf hebt.
Bedankt! Ik dacht dat dit alleen voor mensen was die een elite hadden gekocht. Zal mijn bevindingen wel ff posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:11:
[...]

Bedankt! Ik dacht dat dit alleen voor mensen was die een elite hadden gekocht. Zal mijn bevindingen wel ff posten.
Moet je wel melden dat je een 60GB hebt, een migration kit voor een 120GB is naar mijn weten anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Volgens mij zat de migration kit gratis bij de 120gb schijf wanneer je hem (officeel) koopt :)

Verder kun je zoals gezegd dus idd gratis een formuliertje van MS plukken (of bellen) en die opsturen.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Jup, die zit daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wackoz schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:39:
Volgens mij zat de migration kit gratis bij de 120gb schijf wanneer je hem (officeel) koopt :)
Daar wel bij idd. De 60GB kit is echter (officieel) bedoeld voor mensen die een arcade hebben, en niet om te upgraden vanaf een 20GB schijf :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wackoz schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:39:

Verder kun je zoals gezegd dus idd gratis een formuliertje van MS plukken (of bellen) en die opsturen.
Je kan inderdaad een migration kit aanvragen dmv een formulier als je een elite hebt gekocht oid.
Maar ik kan helaas nergens een formulier vinden waar ik een migration kit kan aanvragen zonder dat je een elite pakket hebt gekocht. Iemand enig idee waar dat formulier te vinden is? Kan het namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:54:
[...]

Je kan inderdaad een migration kit aanvragen dmv een formulier als je een elite hebt gekocht oid.
Maar ik kan helaas nergens een formulier vinden waar ik een migration kit kan aanvragen zonder dat je een elite pakket hebt gekocht. Iemand enig idee waar dat formulier te vinden is? Kan het namelijk niet vinden.
Gewoon Microsoft even bellen :)
Krijg je 'm zo opgestuurd :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 09:34
Nog leuke 'goodies' van het Xtival? Of een site waar het te lezen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Mensen , ik heb lange tijden geen problemen gehad, maar nu opeens weer wel. Ik en een vriend kunnen niet met elkaar connecten terwijl onze NAT poorten allebei openstaan. Waar zou dit aan kunnen liggen? Het probleem is sinds vandaag en voorheen konden we altijd met elkaar connecten. Vind dit wel raar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
"Nat Open" wil niet altijd zeggen dat alles ook volledig open staat.

Regelmatig het zelfde probleem met één van mijn vrienden meegemaakt.
We spelen vaak met een groepje van 6 - 8 man samen, maar één persoon had altijd problemen.

Hij beweerde dat het niet aan hem kon liggen, omdat de xbox zegt dat NAT open is.
Toch maar eens bij hem langs gegaan en alles handmatig open gezet en alle problemen waren verdwenen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik een sufkop dat ik nu pas een XBOX 360 heb gekocht, vorige week binnen, heerlijk mee vermaakt. Nu echter heb ik het doosje verhuist naar mijn studentenkamer waar er een redelijke grote (maar niet HD) tv is, in tegenstelling tot het ouderlijk huis waar ik afgelopen week zat.

Nu.. merk ik dus veel kwaliteitsverlies op, van wat ik heb gelezen mag ik aannemen dat het waard is om voor mijn oude tv (rond 2000 gekocht) een Advanced scart cable te kopen??

Hoe krijg ik dan het geluid vervolgens nog op mijn speakers, wat voor kabel moet daarvoor gekocht worden?

Heel erg bedankt als iemand mij vandaag nog kan helpen hiermee!

edit: Wat denken jullie hiervan, zo hoef ik namelijk geen aparte kabels te kopen voor mijn speaker aansluiting
Logic3

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

misschien zit ik totaal verkeerd maar ik wil een Gold Abonnement van 13 maanden kopen (12 +1) via iemand in Amerika. Nu schijnt het dat de abonnementen region based zijn, dus ik zou die niet kunnen gebruiken. Is dit echt zo ?
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.