Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb zelf mkvsdc via thehut gekocht. Prijs was idd prima. Enige nadeel was dat ik hem eigenlijk had gekocht om de periode naar de release van sf4 te overbruggen, en nu kwam ie binnen op de dag dat ik sf4 kocht. (heeft denk ik 4-5 weken geduurt ofzo).
Dus alleen kopen als je het niet erg vind om even te wachten.
Maarreuh, meer iets voor het import topic.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
EcoR schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:27:
Hmm, 3 weken geleden Fable 2 gekocht. Vorige week eens mee begonnen, gisteren erg simpel uitgespeeld, en ook al veel achievements gehaald...Had er meer van verwacht. Ziet er wel leuk uit, quests zijn wel grappig, maar het was gewoon te simpel...

spoiler:
Ik bedoel, even een kwartiertje barman spelen, paar grote winkels / barren opkopen, vervolgens een dag niet spelen en je kan bijna meteen de beste wapens kopen (heb het spel uitgespeeld met een Master Katana, ging echt te simpel). Vijanden zijn ook een eitje. Beetje slashen, af en toe een time control ertussen en je bent er.

Hoop dat Fable 3 wat meer uitdaging biedt 8)
Eens :)
Leuk spel, maar echt, echt te makkelijk.

spoiler:
En dat einde... :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de dlc van blue dragon gespeeld? Misschien dat ik deze ga halen. Zowiezo mijn achievement score omhoog krikken met die game, uitgespeeld en maar liefst 30 achievements points in totaal gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb net de klantenservice gebeld voor reparatie, ze hebben blijkbaar nu een nieuw systeem. De console werd voor mij gerigistreerd en ik heb nu de reparatie via xbox.com moeten aanvragen.
Ik zo 'zo spoedig mogelijk' een email krijgen met verdere instructies, maar die heb ik nu nog niet (na een uur wachten, normaal krijg je dat soort mails gewoon direct en automatisch).

Anyway,
Ik ga zondag 23 april op vakantie, ik kom woensdag 6 mei weer terug. Ik vraag me dus af: kan UPS wel op tijd mijn xbox ophalen? Iemand ervaring? komen ze het ophalen de volgende dag na het bellen of later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:29:
Ok, ik heb net de klantenservice gebeld voor reparatie, ze hebben blijkbaar nu een nieuw systeem. De console werd voor mij gerigistreerd en ik heb nu de reparatie via xbox.com moeten aanvragen.
Ik zo 'zo spoedig mogelijk' een email krijgen met verdere instructies, maar die heb ik nu nog niet (na een uur wachten, normaal krijg je dat soort mails gewoon direct en automatisch).

Anyway,
Ik ga zondag 23 april op vakantie, ik kom woensdag 6 mei weer terug. Ik vraag me dus af: kan UPS wel op tijd mijn xbox ophalen? Iemand ervaring? komen ze het ophalen de volgende dag na het bellen of later?
Goh, is het zondag vandaag? Wat doe ik op kantoor! ;)
Mijn ervaring is dat UPS de volgende dag je xbox komt ophalen. Is 30 seconden werk als je de xbox al in een doos hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:52:
Iemand de dlc van blue dragon gespeeld? Misschien dat ik deze ga halen. Zowiezo mijn achievement score omhoog krikken met die game, uitgespeeld en maar liefst 30 achievements points in totaal gehaald.
Wat houdt de dlc juist in? Ik heb 820 achievement points in Blue Dragon en degene die ik mis zijn vooral degenen die ik onderweg gemist heb en je niet meer kan terughalen, tenzij je opnieuw speelt. Om die reden wachtte ik op een savegame+ uitbreiding, maar ben het ondertussen al lang uit het oog verloren :x

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 23-04-2009 16:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:29:

Anyway,
Duurt 24 uur voordat je die mail krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm, dacht dat vandaag de demo van UFC Undisputed uit zou komen, maar vooralsnog staat er niks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:40:
[...]

Duurt 24 uur voordat je die mail krijgt.
Duurt dat precies 24 uur?? ik heb nu die 1ste email al wel, wacht nog op de mail met de sticker. heb nu de optie om een verzendafspraak voor morgen te maken met UPS. wat moet ik doen?

Blijkbaar haalt UPS niet op zaterdag op :(

of misschien weet iemand van jullie het juiste adres waar het naar toe moet? kan namelijk zelf ook zo'n label maken op de UPS site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:43:
[...]

Wat houdt de dlc juist in? Ik heb 820 achievement points in Blue Dragon en degene die ik mis zijn vooral degenen die ik onderweg gemist heb en je niet meer kan terughalen, tenzij je opnieuw speelt. Om die reden wachtte ik op een savegame+ uitbreiding, maar ben het ondertussen al lang uit het oog verloren :x
dlc = Downloadable content.
820! dat zijn er nogal wat. Ik heb zelfs de achievement van die minigame ring van je nek krijg niet. (ik was ff wat eten)
Ik ben nu rond de lvl 53 en heb net een blizzard dragon gesloopt. Bleek dat dat de moeilijkste van een set van vijf draken zijn. Dit spel heeft meer moeilijke tegenstanders nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Geen F1 2009 meer :(
Codemasters brengt dit jaar enkel nog een F1-game uit voor de Wii(...) en de PSP. Medio 2010 volgt een versie voor de PS3 en de 360, gebasseerd op 2010 data.
Nog maar een jaartje wachen dus ;( :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 10:35
NO WAY :'(
was 1 van de games waar ik al jaren naar uit keek :( (vond de Playstation versies maar niets)

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrmx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-08 17:57
Ik heb een kort vraagje over de Xbox360
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een kabel om mijn x360 aan te sluiten op mijn LCD PC beeldscherm (DVI / VGA / HDMI), het is een oudere versie dus heeft mijn box geen HDMI uitgang. Bij elke site waarop ik heb gekeken is deze kabel, van xboxA/V naar VGA/DVI, niet leverbaar meer of verkoopt men enkel kabels waarvan men ervan uitgaat dat ik een HDMI uitgang op mijn xbox heb.
Weet iemand een webshop waar ik toch de juiste kabel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

de vga kabel verkopen ze toch in de meeste winkels? Ik zie ze regelmatig liggen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op donderdag 23 april 2009 @ 19:27:
Codemasters brengt dit jaar enkel nog een F1-game uit voor de Wii(...) en de PSP. Medio 2010 volgt een versie voor de PS3 en de 360, gebasseerd op 2010 data.
Voor de Wii hoeven ze alleen F1 2001 te pakken en de namen een update te geven, dan kan het grafisch al prima mee komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:08:
[...]

dlc = Downloadable content.
820! dat zijn er nogal wat. Ik heb zelfs de achievement van die minigame ring van je nek krijg niet. (ik was ff wat eten)
Ik ben nu rond de lvl 53 en heb net een blizzard dragon gesloopt. Bleek dat dat de moeilijkste van een set van vijf draken zijn. Dit spel heeft meer moeilijke tegenstanders nodig
Er zijn ook 2 bijzonder lastige vijanden hoor, gold mecha robo en king poo. Die zijn heel erg lastig om te dood te krijgen, is mij nog niet gelukt. Maar ik heb ook geen zin om verder te spelen, die slowdowns, stemmen en het bar-slechte verhaal weerhouden mij gewoon. Het levelingsystem werkt goed en met barriers kan je je shadows lekker hoog krijgen... maar dat verhaal! :X

Verder heb ik nu 560GS, ik moet nu nog alle shadows maxen, alle characters op lvl 99 krijgen, monster en item dictionaries compleet krijgen en gold mecha robo + king poo doodmaken. Of ik dat ooit nog ga doen... geen idee. Misschien.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:30
ik had een vraag,
en volgens mij moet die hier bij xbox 360 hardware,
ik heb ee gold account me de credit card, alleen hoez eg je deze af opde site als ik dat doe, moet ik een code invoeren das toch onzin, je moet toch ergens stop kunnen zeggen of niet?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Hoelang duurt het (gemiddeld) dat je je Xbox 360 terug krijgt nadat je hem hebt opgestuurd, omdat de Xbox 360 een E74 error vertoonde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

barzi schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:08:
Hoelang duurt het (gemiddeld) dat je je Xbox 360 terug krijgt nadat je hem hebt opgestuurd, omdat de Xbox 360 een E74 error vertoonde?
1 week

@alaintje: bel de xbox service lijn, die hebben 'm zo verwijderd :)

[ Voor 12% gewijzigd door tdw op 23-04-2009 22:41 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

buggienuk schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:42:
[...]

Er zijn ook 2 bijzonder lastige vijanden hoor, gold mecha robo en king poo. Die zijn heel erg lastig om te dood te krijgen, is mij nog niet gelukt. Maar ik heb ook geen zin om verder te spelen, die slowdowns, stemmen en het bar-slechte verhaal weerhouden mij gewoon. Het levelingsystem werkt goed en met barriers kan je je shadows lekker hoog krijgen... maar dat verhaal! :X

Verder heb ik nu 560GS, ik moet nu nog alle shadows maxen, alle characters op lvl 99 krijgen, monster en item dictionaries compleet krijgen en gold mecha robo + king poo doodmaken. Of ik dat ooit nog ga doen... geen idee. Misschien.
Gold Mecha en King Poo zijn de twee optionele bazen in Blue Dragon die je het leven knap lastig kunnen maken inderdaad. Op level 99 kreeg ik ze wel neer, al was het bij King Poo vrij nipt. Aangeraden is dan ook om ook je shadows stevig te levelen.
De Japanse stemmen vielen overigens zeer goed mee en ik ben blijkbaar een van de weinigen die van slowdowns geen last had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
alaintje schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:05:
ik had een vraag,
ik heb ee gold account me de credit card, alleen hoez eg je deze af opde site als ik dat doe, moet ik een code invoeren das toch onzin, je moet toch ergens stop kunnen zeggen of niet?
Microsoft bellen op 0800 023 3894. Kun je je abo stop laten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
alaintje schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:05:
ik had een vraag,
Je moet telefonisch contact opnemen met Microsoft om je CC te deregistreren. Account deleten is niet genoeg, heeft me zes maand Live gekost zonder gebruik van te maken :( Erg duidelijk staat het wel nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:11:
[...]

Voor de Wii hoeven ze alleen F1 2001 te pakken en de namen een update te geven, dan kan het grafisch al prima mee komen :+
_O-
Screenshots die ik tot nu toe gezien hebben waren niet heel best nee :)
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/975/975696/formula-1-2009-preview-20090423015922344.jpg _O-
Sorry, maar dat kan echt niet meer vind ik :)

Hopelijk komt Codemasters dan binnenkort wel met wat meer informatie over de 2010 versies. Zou toch leuk zijn als ze wat lieten zien. Al vermoed ik dat dat nog wel een hele tijd gaat duren eigenlijk...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

BM schreef op donderdag 23 april 2009 @ 19:27:
Zo, dat is echt wel een flinke tegenvaller. Dit was toch wel een van de titels waar ik dit jaar het meest naar uitkeek. Aan de andere kant was het wel te verwachten Dirt2 is al aangekondigd voor het eind van het jaar, dus voor die tijd zou er toch geen F1 game meer komen. Tegen de tijd dat Dirt2 uitkomt is het huidige F1 seizoen alweer bijna ten einde.

Ik denk dat we tegen het begin van volgend F1 seizoen het spel kunnen verwachten. Dat is ook het leukst denk ik. Ze maken zich er in ieder geval niet makkelijk af op deze manier, want ze zouden heel simpel een snel in elkaar geflanste arcade F1 game op de markt kunnen zetten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Smoonshine schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:52:
[...]

Zo, dat is echt wel een flinke tegenvaller. Dit was toch wel een van de titels waar ik dit jaar het meest naar uitkeek. Aan de andere kant was het wel te verwachten Dirt2 is al aangekondigd voor het eind van het jaar, dus voor die tijd zou er toch geen F1 game meer komen. Tegen de tijd dat Dirt2 uitkomt is het huidige F1 seizoen alweer bijna ten einde.

Ik denk dat we tegen het begin van volgend F1 seizoen het spel kunnen verwachten. Dat is ook het leukst denk ik. Ze maken zich er in ieder geval niet makkelijk af op deze manier, want ze zouden heel simpel een snel in elkaar geflanste arcade F1 game op de markt kunnen zetten.
Denk niet dat we al in maart 2010 wat hoeven te verwachten, ik denk dat juni/juli realistischer is. Ik begrijp dat ze data van 2010 willen gaan gebruiken. Dat wil zeggen dat vanaf het moment dat de autos onthuld zijn, de modellen gemaakt/aangepast moeten worden, en dat ze (neem ik aan) de 1e paar races willen aanzien om de performanceverschillen tussen de diverse teams enigszins realistisch neer te zetten.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Smoonshine schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:52:
[...]

al nemen ze 5 jaar de voor, dan wordt het nog wel zo'n game 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buggienuk schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:42:
[...]

2 lastige vijanden. En zijn er ook nog vijanden voor tussen de lvl 50 en 99.
Levellen is prima maar als er niemand is om tegen te vechten die een uitdaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
xtrmx schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:35:
Ik heb een kort vraagje over de Xbox360
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een kabel om mijn x360 aan te sluiten op mijn LCD PC beeldscherm (DVI / VGA / HDMI), het is een oudere versie dus heeft mijn box geen HDMI uitgang. Bij elke site waarop ik heb gekeken is deze kabel, van xboxA/V naar VGA/DVI, niet leverbaar meer of verkoopt men enkel kabels waarvan men ervan uitgaat dat ik een HDMI uitgang op mijn xbox heb.
Weet iemand een webshop waar ik toch de juiste kabel kan kopen?
Heb zelf een neppe van dealextreme voor €7,50: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10940

Beeldkwaliteit op 1280x720 is prima, maar bij de hoogste resoluties begon ik wat echo's in het signaal te zien (dubbele randjes bij verticale lijnen, kleuren die een beetje uitsmeren naar rechts, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

L1nt schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:20:
[...]

al nemen ze 5 jaar de voor, dan wordt het nog wel zo'n game 8)7
Wat ik er van begrepen heb is dat ze F1 heel anders aanpakken dan Grid en Dirt. Codemasters staat voor de F1 game zelfs heel erg open voor gebruikerssuggesties en hebben al meermalen gezegd dat ze een spel willen maken dat elke racefan aanspreekt. Dus aan de ene kant de mensen die graag even snel een potje willen racen als ook de mensen die sim-fanaat zijn.

Tuurlijk wordt het geen spel als Grand Prix Legends, dat kun je in deze tijd ook niet meer verwachten. Maar ik geloof echt wel dat Codemasters gezien hun verleden een hele puike F1 game gaan neerzetten. En dat ze er ruim de tijd voor nemen sterkt mij alleen maar in dat geloof.

Ik wordt een beetje moe van al die racesim puristen die maar bij elke racegame roepen dat het onrealistische arcade bagger is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met de game: Sacred 2 Fallen Angel ?
Zoja tell me bout it svp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Smoonshine schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:48:
[...]

Wat ik er van begrepen heb is dat ze F1 heel anders aanpakken dan Grid en Dirt. Codemasters staat voor de F1 game zelfs heel erg open voor gebruikerssuggesties en hebben al meermalen gezegd dat ze een spel willen maken dat elke racefan aanspreekt. Dus aan de ene kant de mensen die graag even snel een potje willen racen als ook de mensen die sim-fanaat zijn.

Tuurlijk wordt het geen spel als Grand Prix Legends, dat kun je in deze tijd ook niet meer verwachten. Maar ik geloof echt wel dat Codemasters gezien hun verleden een hele puike F1 game gaan neerzetten. En dat ze er ruim de tijd voor nemen sterkt mij alleen maar in dat geloof.

Ik wordt een beetje moe van al die racesim puristen die maar bij elke racegame roepen dat het onrealistische arcade bagger is.
Ik ga er gewoon al vanuit dat ondanks de mooie beloften ze het toch niet waar gaan maken. Vaak genoeg mee gemaakt.

En een racegame mag best onrealistisch en arcade zijn hoor...ze noemen het niks voor niks een game....maar als ze een Gran Turismo proberen te verkopen als de meest realistisch race ervaring :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Smoonshine schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:48:
[...]
Eens, als je realistische race ervaringen wil hebben dan moet je op de pc zijn, en dan nog. Je mist altijd nog het gevoel van gewicht, accelaratie,ondergrond, g krachten bla bla bla.
Als je dat zou graag wilt, zet dan je pc/consoloe uit en ga lekker reallife karten ofzo.

* Sagat is blij dat hij van onrealistische arcade bagger racers houdt. pgr i am looking at you 8)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Vandaag zag ik op giantbomb dat Virtual On naar xbla gaat komen.

Ik vermoed dat meeste (jongere) gamers dit spel niet zullen kennen. Maar het is eigenlijk het best te omschrijven als 1-1 deatmatchen met Mechs. Maar absoluut niet in slow ass mechwarrior style, maar meer als een Tekken. In 3rd person view. En met lasers. Best moeilijk te omschrijven, maar voor meer info lees de wiki link .
De arcade versie bestuurde je ook nog is met 2 joysticks, leuke stijl maar niet erg accesible voor nieuwelingen.

Vraag me alleen af of er mensen zijn die hier warm voor worden, het is een niche genre, en (as usual met nieuwe releases :( ) 1200 punten.

Ik heb de game zelf op de Saturn en vond het gaaf maar moeilijk en het nooit echt met vrienden kunnen spelen omdat die het niets aan vonden en/of er niets van snapten.

Voor 800 had ik het misschien nog geprobeerd om er meer in te komen middels online play. Maar ik vind de prijs wederom zeer off putting. (hoewel ik em destijds voor de saturn gewoon full price op disk gekocht heb....heck mede ook daarom, ik hou niet zo van 2x voor bijna hetzelfde betalen)

Maar ben erg benieuwd wat jullie vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:50:
Heeft iemand hier ervaring met de game: Sacred 2 Fallen Angel ?
Zoja tell me bout it svp. :)
Die komt geloof ik pas 12 mei op de 360. Lijkt me zeer vette game, indien de bugs eruit zijn gehaald die in de PC versie zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:22:
[...]

Ik ga er gewoon al vanuit dat ondanks de mooie beloften ze het toch niet waar gaan maken. Vaak genoeg mee gemaakt.

En een racegame mag best onrealistisch en arcade zijn hoor...ze noemen het niks voor niks een game....maar als ze een Gran Turismo proberen te verkopen als de meest realistisch race ervaring :X
op de afgelopen Autorai heb ik Gran Turismo 5 gespeeld op de PS3.. viel me zwaar en erg vies tegen.
Ik was op dat moment net bezig met Grid uit te spelen.. en Gran Turismo wordt totaal omver geblazen door Grid. vroeger op de ps2 was Gran Turismo een vette game maar het lijkt wel alsof ze in de oude gameplay/ontwerp zijn blijven hangen en dat kan in deze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

De 120GB hdd is bij Consoleshop nu 89 euro inc. verzenden. Ik ben het wachten zat dus ik heb er eentje besteld. Als het goed is wordt ie morgen al geleverd.
Binnenkort ook maar eens Live'n dan :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Iemand die mij misschien kan vertellen hoelang het duurt voordat je een Live Gold abo code ontvangt na het bestellen hiervan bij Gamehubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
MaZo schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:35:
Iemand die mij misschien kan vertellen hoelang het duurt voordat je een Live Gold abo code ontvangt na het bestellen hiervan bij Gamehubs?
Ervaringen zijn vaak binnen 2 tot 7 uur op werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:26:
Lego panda schijnt boven verwachting te zijn voor een film license game maar ik denk dat je echt niet wakker over hoeft te liggen over het niet spelen van deze game. Lego indy is leuk als light platformer en vriendin/vrouw coop game.

Met andere woorden, als je verwacht dat ze erbij zitten is het idd irritant, maar niet iets om je heel druk over te maken (mocht je ze perse alsnog willen hebben, ze staan massaal nieuw&sealed op MP, iig wel toen ik de mijne liet verkopen, ergens eind vorig jaar :P)
Ik ben vandaag terug gegaan, en kreeg de game alsnog mee.

Panda game vind ik niet echt leuk. Té makkelijk en té kiddy.

De lego game is wel geinig, lijkt me vooral leuk in co-op, maar heb nog geen tweede controller. Bestaan er iets van converters zodat je je oude controller kan aansluiten? Heb namelijk nog twee 'xbox1' controllers liggen. Op dealextreme helaas niks kunnen vinden.

Iemand nog tips voor demo's die goed gebruik maken van xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

L4D is een rasechte live game.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Iemand hier die Viking: battle for Asgard gespeeld heeft? Is het de moeite waard om te kopen? De recensenten op internet zijn zo verdeeld dat ik er weinig wijzer van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met stotterende games met zijn xbox? heb eergisteren een splinternieuwe xbox gehaald, maar nu merk ik dat vooral bij forza 2 het af en toe erg stottert , en als ik dan de replay kijk dan lijkt het af de framerate wel onder de 20 daalt , speel de game al extra vanaf de harde schijf , maar het verschil is nihil, als ik nou speel via de dvd, of via de schijf , in gta is de framedrops ook goed te merken

bij mijn vorige xbox had ik hier geen last van , daar speelde ik wel via vga/ipv hdmi , dus op 720p en nu 1080i

het is een jasper xbox dus de nieuwste dacht ik?

kan um slechts opsturen , omdat ik um dan waarschijnlijk gewoon weer terug krijg, of heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
NvM schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:03:
Iemand hier die Viking: battle for Asgard gespeeld heeft? Is het de moeite waard om te kopen? De recensenten op internet zijn zo verdeeld dat ik er weinig wijzer van word.
Wel een aardig spel. Heb hem hier ook liggen, maar omdat je hem maar 1x echt uitspeeld is het echt een game die je uit de budgetbak moet halen. Weet niet precies hoe duur ie is, maar zou hem pas halen als ie 15 euro of minder kost. Simpelweg vanwege de slechte replayvalue. Verhaal is wel aardig, graphics zien er goed uit, gevechten zijn wel oké. Wordt wel een beetje repetitief.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Mijn broer (trouwe PC-gamer) zit nu te denken een Xbox 360 te kopen. Wat hij wel belangrijk vindt zijn multimedia mogelijkheden. Ik zei direct dat je geen films/series op je HDD kunt zetten, maar dat je wel kunt streamen vanaf de computer. Maar, is dat nu echt zo? Kun je geen films/series op je HDD van de Xbox zetten zonder dat ding open te maken o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:00:
iemand ervaring met stotterende games met zijn xbox? heb eergisteren een splinternieuwe xbox gehaald, maar nu merk ik dat vooral bij forza 2 het af en toe erg stottert , en als ik dan de replay kijk dan lijkt het af de framerate wel onder de 20 daalt , speel de game al extra vanaf de harde schijf , maar het verschil is nihil, als ik nou speel via de dvd, of via de schijf , in gta is de framedrops ook goed te merken

bij mijn vorige xbox had ik hier geen last van , daar speelde ik wel via vga/ipv hdmi , dus op 720p en nu 1080i

het is een jasper xbox dus de nieuwste dacht ik?

kan um slechts opsturen , omdat ik um dan waarschijnlijk gewoon weer terug krijg, of heeft iemand nog tips?
Ik zat met hetzelfde probleem met een oudere Xbox en dus niet een nieuwe, maar de oplossing die ik heb moeten hanteren is een nieuwe Xbox kopen.

Want het probleem is niet makkelijk aan te tonen. En dat soort problemen rma'n gaat je niet (makkelijk) lukken. En zoveel kostte een Xbox ook niet meer (met cashback!).

Helaas heb ik geen oplossing voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ja dat dacht ik al, merja om nou alweer een nieuwe te halen 8)7

het probleem rma doen zal indd wel geen succes zijn, toch weer een beetje jammer dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:26:
hmm, ja dat dacht ik al, merja om nou alweer een nieuwe te halen 8)7

het probleem rma doen zal indd wel geen succes zijn, toch weer een beetje jammer dan :/
zou terug gaan naar de winkel waar je m hebt gekocht en dan comparen met andere box in de winkel, je hebt in principe toch ook jaar winkelgarantie? en jasper kannie oud zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:14:
Mijn broer (trouwe PC-gamer) zit nu te denken een Xbox 360 te kopen. Wat hij wel belangrijk vindt zijn multimedia mogelijkheden. Ik zei direct dat je geen films/series op je HDD kunt zetten, maar dat je wel kunt streamen vanaf de computer. Maar, is dat nu echt zo? Kun je geen films/series op je HDD van de Xbox zetten zonder dat ding open te maken o.i.d.?
Dat kan volgens mij niet inderdaad. Wel kan je ze gewoon op een externe HDD of USB schijf zetten, moet de videofile alleen niet groter zijn dan 4GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:14:
TVersity for the win!!

Geniaal programma. Was bij mij niet veel meer dan installeren, folder toevoegen en streamen maar. de 360 ziet 'em direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik was nog op zoek naar zo'n programma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:00:
iemand ervaring met stotterende games met zijn xbox?
Uh huh, die dude op de vorige pagina edit: twee pagina's terug dus |:( had er ook al last van.
Productiefoutje in een nieuwe batch misschien ?

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 26-04-2009 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de xbox is van februari 2009 , trouwens , merja dan zal ik bol.com moeten mailen, aangezien die daar vandaan komt , zal eens een mail sturen naar microsoft ofzo , of even bellen, kijken wat zij ervan denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:20:
de xbox is van februari 2009 , trouwens , merja dan zal ik bol.com moeten mailen, aangezien die daar vandaan komt , zal eens een mail sturen naar microsoft ofzo , of even bellen, kijken wat zij ervan denken
Ik zou niet gaan mailen met bol.com, want zij verwijzen je waarschijnlijk toch door naar Microsoft omdat hun zelf de garantie afhandelen. Ik zou even bellen met de Nederlandse support lijn, persoonlijk heb ik er goede ervaringen mee. Mocht het zo zijn dat je gefixed moet worden, dan heb je binnen een week je Xbox weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
Iemand ervaring met xgadget?

Zag deze staan:
http://xgadget.nl/home/de...uct_id=446&category_id=82

Niet duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het product in je link is in ieder geval Chinese namaak.
Kan best goed zijn, maar ik verwacht crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Zou er zoveel verschil in zitten dan? Origineel MS (50 euro) en Chinees gebeuren (15 euro)?

zat al eerst te kijken om gewoon een hdmi kabel te halen bij de action ofzo, maar voor het geluid (gaat over mn versterker heen) moet ik dan het huidige kastje open maken anders past ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Pannekoek81 schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:20:
Zou er zoveel verschil in zitten dan? Origineel MS (50 euro) en Chinees gebeuren (15 euro)?

zat al eerst te kijken om gewoon een hdmi kabel te halen bij de action ofzo, maar voor het geluid (gaat over mn versterker heen) moet ik dan het huidige kastje open maken anders past ie niet
Het digitale beeld- en geluidsignaal over hdmi zal voor beide kabels hetzelfde zijn: het werkt of het werkt niet (testje van Kassa: http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=4296485). Het analoge en optische audiodeel kan wel verschillen, afhankelijk van de gebruikte materialen (connectors voor analoog en de kwaliteit van de optische unit). Verder zal de bouw van de MS-unit waarschijnlijk iets steviger zijn,

Vermoed echter dat de MS-kabel een groot deel marge bevat en als bonus misschien ook net iets beter is. Als je dus allemaal highend audiomeuk hebt staan of de kabel minimaal drie keer per dag gaat verleggen, is de MS-kabel het proberen waard. Anders zou ik gewoon voor de neppe gaan (mocht hij toch niet voldoen aan je eisen, dan koop je alsnog de dure en knal je de neppe op MP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Kheldar schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:39:
[...]

Het digitale beeld- en geluidsignaal over hdmi zal voor beide kabels hetzelfde zijn: het werkt of het werkt niet (testje van Kassa: http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=4296485). Het analoge en optische audiodeel kan wel verschillen, afhankelijk van de gebruikte materialen (connectors voor analoog en de kwaliteit van de optische unit). Verder zal de bouw van de MS-unit waarschijnlijk iets steviger zijn,

Vermoed echter dat de MS-kabel een groot deel marge bevat en als bonus misschien ook net iets beter is. Als je dus allemaal highend audiomeuk hebt staan of de kabel minimaal drie keer per dag gaat verleggen, is de MS-kabel het proberen waard. Anders zou ik gewoon voor de neppe gaan (mocht hij toch niet voldoen aan je eisen, dan koop je alsnog de dure en knal je de neppe op MP).
Voor mij kwestie van aansluiten en klaar, het staat wel weer voor een jaartje minimaal...

Zat eerst te kijken gewoon hdmi kabel te kopen en dan huidige av kabel kastje te slopen en die alsnog te gebruiken, maar goed dan kan ik die gewoon heel laten en dan deze bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb hier ooit een site voorbij zien komen waarbij je kon zien hoeveel mensen een bepaalde achievement ook gehaald hebben (ik dacht zowel absoluut als ook in percentage). Heb alleen geen idee meer hoe die site heet. (en dat maakt zoeken ook lastig)
Iemand een idee?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

mygamercard.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Kun je met TVersity ook DVD's streamen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:02:
Ik heb hier ooit een site voorbij zien komen waarbij je kon zien hoeveel mensen een bepaalde achievement ook gehaald hebben (ik dacht zowel absoluut als ook in percentage). Heb alleen geen idee meer hoe die site heet. (en dat maakt zoeken ook lastig)
Iemand een idee?
*wijst naar sig*

Iemand die weet wat we juist gaan mogen verwachten op het xtival dit weekend? Ik weet momenteel enkel dat ze gratis xbox live gold gaan aanbieden, maar daar heb ik niet veel aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Sagat schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:02:
Iemand een idee?
Info over specifieke achievements is te vinden op TrueAchievements.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:26:
[...]

*wijst naar sig*

Iemand die weet wat we juist gaan mogen verwachten op het xtival dit weekend? Ik weet momenteel enkel dat ze gratis xbox live gold gaan aanbieden, maar daar heb ik niet veel aan :p
Wat is er bij de voorgaande edities gebeurt? Persoonlijk zou ik graag een multiplayer demo van een nog ongereleasede game willen zien. Net zoals bij BF Bad Company vorig jaar het geval was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Sh0ckTr00per schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:38:
[...]

Info over specifieke achievements is te vinden op TrueAchievements.com
You the man :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
En nou hup aanmelden voor de GoT leaderboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

http://live.xbox.com/en-U...?pp=0&GamerTag=Stallion83

308213 Gamerpoints 8)7

Hoe krijgt iemand dat in godsnaam voor elkaar? Elke dag spelen en elk spel dat uitkomt kopen :?
Ik dacht dat ik al bovengemiddeld was met mijn 12000 puntjes maar dat valt vies tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Yes, mijn tentamens zijn voorbij. Maand lang niet gexboxt, niet omdat het niet kon of mocht maar uit mezelf. Nu gaan we het weer inhalen, want hoef pas in oktober weer naar school joehee.....here i come...eerst halo wars, dan ff wanted en dan de rest nog :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Boeboe schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:26:
[...]

*wijst naar sig*

Ik heb nog nooit zo'n dag mee gemaakt, maar wat ik gehoord heb is dat ze ook wel eens een full arcade game gratis aanbieden. :) Maar het zal wel tijdens die week duidelijk worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nu precies dat xtival en waar kan ik het vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
kazuka schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:30:
http://live.xbox.com/en-U...?pp=0&GamerTag=Stallion83

308213 Gamerpoints 8)7

Hoe krijgt iemand dat in godsnaam voor elkaar? Elke dag spelen en elk spel dat uitkomt kopen :?
Ik dacht dat ik al bovengemiddeld was met mijn 12000 puntjes maar dat valt vies tegen :+
Er zijn mensen die gamesaven. Dit doe je door je hdd/memorycard te koppelen aan je computer, en vervolgens saves van spellen op te zetten. Hierdoor unlock je direct veel achievements.. Als je het mij vraagt een beetje triest, maar het gebeurt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kn4kw0r5t schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:43:
[...]

Er zijn mensen die gamesaven. Dit doe je door je hdd/memorycard te koppelen aan je computer, en vervolgens saves van spellen op te zetten. Hierdoor unlock je direct veel achievements.. Als je het mij vraagt een beetje triest, maar het gebeurt veel.
Ik dacht dat dat herkend werd door MS (1000G op 1 tijdstip/dag bijv.) en dat die accounts geblokkeerd werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Exorcist schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:46:
[...]

Ik dacht dat dat herkend werd door MS (1000G op 1 tijdstip/dag bijv.) en dat die accounts geblokkeerd werden?
Leuk voor mensen die die game van Avatar speelden :+

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Maar goed? Daarvan werd dus als probleem gezegd dat mensen zoals ik die veel gamerscore (relatief) hebben alleen makkelijke achievements in makkelijke spellen halen. De TrueAchievements leaderboard is gebaseerd op ratio, hoeveel mensen hebben een spel gespeeld en hoeveel hebben bepaalde achievements gehaald. Zodoende kan iemand die maar 1 spel heeft gespeeld hoger staan dan iemand die er 20 heeft gespeeld.
Kn4kw0r5t schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:43:
[...]
Stallion is de man achter de site 1 million gamerscore en ook actief op 360voice. Hij is 1 van de weinigen waar ik van geloof dat ze alles eerlijk gehaald hebben.

Herkenning van gamesavers is het makkelijkst doordat ze online achievements (Win 20 ranked matches) offline halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Weet iemand hoe het staat met de ontwikkeling van Forza 3 of PGR 5??? Je leest wel op internet dat er hier en daar wat pers materiaal is gelekt en zo, maar niet echt iets concreets. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Heb hier een apart probleempje met mijn Elite...

Heb medio vorig jaar mijn XBox 360 Premium weg gedaan en een Elite gekocht. Dit aangezien ik de zwarte kleur beter vond passen bij mijn set-up; de 120 GB harde schijf in plaats van de 20 GB die in mijn Premium zaten; de HDMI aansluiting en de kans op een Falcon (niet dat ik ooit een RROD heb gehad).

Nu heb ik vorig jaar mijn Elite naar Microsoft gestuurd omdat deze piepte. Het was niet het geluid dat over de boxen kwam van de tv op 5.1 set. Want met alles op mute hoorde je het geluid nog. Gekke is alleen dat het met "nieuwe" spellen als Halo 3 of Gears of War 2 niet is. Maar met spellen als Saints Row 2 en Forza 2 wel.

Heel aardig van Microsoft een Elite terug gehad met een nieuwere datum (november 2008 ofzo). Doe ik gisteren weer eens Forza 2 in de console.... Begint de console weer te piepen.

Gekke is dat dus mijn beide Elites dit doen en alleen bij bepaalde spellen. Nu kan een moederbord wel piepjes maken, maar voor zover ik weet heeft de XBox geen speaker op het mobo. Het zou dus uit de discdrive kunnen komen, maar daarvoor is de piep te "mooi" het is geen mechanische piep zoals een spoel die kan maken. En het is ook onregelmatig.

Toen ik mijn Elite aanmeldde had de klantenservice er nog nooit van gehoord. Kan ook wel kloppen, want er is maar één topic over te vinden op internet en dat is uit Amerika.
Nu kan het geen kwaad dat piepen, maar het is wel irritant...

Iemand hier ook ervaring mee?
Want mijn Elite weer terug sturen gaat niet werken, want lijkt wel in de Elite te zitten dit probleem...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
ronwiel schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:03:
Weet iemand hoe het staat met de ontwikkeling van Forza 3 of PGR 5??? Je leest wel op internet dat er hier en daar wat pers materiaal is gelekt en zo, maar niet echt iets concreets. Iemand een idee?
Naar forza 3 ben ik ook wel heel benieuwd ...gt5 proloque deed me eerlijk gezegd niet veel (geen lange sessie) en voor Forza 2 ben ik gelukkig nog maar pas gaan zitten omdat ik teveel spellen in 1 x had gekocht maar nu totaal hooked. Wat een lekker spel alleen een beetje suf dat je zoveel auto's hebt na ff racen zonder dat het je iets kost om ze te houden.
Ik ben nog niet heel ver maar ik hoop nog op pitstops enz :) (nee idd geen reviews gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15
FeaR1986 schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:00:
Heb hier een apart probleempje met mijn Elite...

Heb medio vorig jaar mijn XBox 360 Premium weg gedaan en een Elite gekocht. Dit aangezien ik de zwarte kleur beter vond passen bij mijn set-up; de 120 GB harde schijf in plaats van de 20 GB die in mijn Premium zaten; de HDMI aansluiting en de kans op een Falcon (niet dat ik ooit een RROD heb gehad).

Nu heb ik vorig jaar mijn Elite naar Microsoft gestuurd omdat deze piepte. Het was niet het geluid dat over de boxen kwam van de tv op 5.1 set. Want met alles op mute hoorde je het geluid nog. Gekke is alleen dat het met "nieuwe" spellen als Halo 3 of Gears of War 2 niet is. Maar met spellen als Saints Row 2 en Forza 2 wel.

Heel aardig van Microsoft een Elite terug gehad met een nieuwere datum (november 2008 ofzo). Doe ik gisteren weer eens Forza 2 in de console.... Begint de console weer te piepen.

Gekke is dat dus mijn beide Elites dit doen en alleen bij bepaalde spellen. Nu kan een moederbord wel piepjes maken, maar voor zover ik weet heeft de XBox geen speaker op het mobo. Het zou dus uit de discdrive kunnen komen, maar daarvoor is de piep te "mooi" het is geen mechanische piep zoals een spoel die kan maken. En het is ook onregelmatig.

Toen ik mijn Elite aanmeldde had de klantenservice er nog nooit van gehoord. Kan ook wel kloppen, want er is maar één topic over te vinden op internet en dat is uit Amerika.
Nu kan het geen kwaad dat piepen, maar het is wel irritant...

Iemand hier ook ervaring mee?
Want mijn Elite weer terug sturen gaat niet werken, want lijkt wel in de Elite te zitten dit probleem...
Zit de piep hem niet in je voeding? Dat grote blok? :P

Lijkt me de meest logische verklaring als je de Elite al een keer geruild hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Thomaszki schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:40:
[...]Zit de piep hem niet in je voeding? Dat grote blok? :P

Lijkt me de meest logische verklaring als je de Elite al een keer geruild hebt.
Maar vanwaar zou het dan wel de "oudere" games gebeuren en niet bij de nieuwere?

Zal straks eens checken, want dat zou wel eens kunnen natuurlijk.

Thnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Sommige games hebben misschien meer prik nodig, en dan gaat de voeding fluiten.

Volgens mij gebeurt dit ook wel eens bij PC's, zoek maar eens op "coil whine" (spoel fluit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:39:
gt5 proloque deed me eerlijk gezegd niet veel (geen lange sessie)
Volgens mij bedoeld hij gewoon Project Gotham Racing 5........... B)
Ik wordt vaak ook niet goed van al die afkortingen hoor, maar goed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

ThinkPadd schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:48:
Sommige games hebben misschien meer prik nodig, en dan gaat de voeding fluiten.

Volgens mij gebeurt dit ook wel eens bij PC's, zoek maar eens op "coil whine" (spoel fluit)
Het is niet mijn voeding...

Maar het piepen wat ik bedoel is ook niet echt te vergelijken met "coil whine".
Enige wat mijn voeding doet is heel licht brommen, maar dan moet je er echt met je oor tegenaan gaan liggen om dat te horen.

Maar als mijn Xbox op start dan hoor ik ook een piep.
Maar dat is eenmalig en als ik dan blijf idlen in het Dashboard of een nieuwe game opstart dan gebeurt er ook niets meer.

Heb helaas ook geen mogelijkheid om het geluid op te nemen.
Maar neem van mij aan dat het een echte "PIEP" is zoals je deze ook hebt bij de bios van gewone desktop pc's.

Edit:
Net nog wat op google rondgezocht en er zijn op het moederbord van de Xbox geen componenten die een echte piep kunnen maken zoals een bios-piep. Wel gevallen van "Coil Whine" maar dat is toch echt wat anders.

Enige wat wel zou kunnen piepen is de harde schijf. En aangezien ik de mijne niet mee had gestuurd is dit inderdaad mogelijk aangezien ik nog de eerste heb. Maar zou niet weten welk onderdeel er in een harde schijf zou kunnen piepen.

Enige onderdeel wat zeker kan piepen in de Xbox is de DVD-drive. Maar die hoort alleen te piepen bij een verkeerde of beschadigde disc. Maar mijn discs zien er nog als nieuw uit... Anders toch maar eens naar Microsoft bellen weer. Al kunnen die het toch niet oplossen is al gebleken...

[ Voor 29% gewijzigd door FeaR op 27-04-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Gamesaven wordt niet zoveel aan gedaan (preventie bedoel ik dan), enkel als het wordt opgemerkt door MS, zetten ze je gamerscoreteller weer op 0. Een vriend van me doet 't ook, triest ventje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier een minder leuke ervaring met de doos.Broertje van mijn vriendin was gisteren jarig en kreeg voor zijn verjaardag Far Cry 2. Gelijk even geprobeerd, maar zijn xbox (elite, gekocht in december 2008) gaf aan dat het een "Mixed media disc" was en later toen hij het spel wel herkende na paar reboots gaf hij een unreadable disc aan. Spel deed het dus niet.

Vandaag teruggegaan naar MM, daar laten testen en het spel deed het wel. Erg hinderlijk, dus nu even op mijn elite, ook december 2008 geprobeerd en ook daar in 1e instantie een unreadable disc, maar na die waarschuwing startte het spel gewoon op en konden we spelen. Nu zit het broertje van mijn vriendin te spelen en is het zo even afwachten wat hij doet bij een herstart van de console.

Wat zijn jullie tips? MM wil hem niet omruilen, want volgens hun doet het spel het goed. Wij hebben op 2 xboxen (verschillende winkels gekocht, wel zelfde maand), beide moeite met het vlekkeloos afspelen van het spel, maar met geen enkel ander spel. Lijkt mij toch aan het spel te liggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Lijkt me idd gewoon een slechte pers. Sommige drives zijn daar gevoeliger voor dan anderen. Als ze bij de mm een oudere xdoos hebben staan met een drive van een ander merk heb je kans dat die drive er geen moeite mee heeft. Volgens mij mag je een game gewoon ruilen als je er niet tevreden mee bent (hoe lang geleden gekocht en wanner terug gegaan?). Als dat niet zo is zou dat wel moeten imho.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:28

S2S

FeaR1986 schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:13:
[...]

Het is niet mijn voeding...

Maar het piepen wat ik bedoel is ook niet echt te vergelijken met "coil whine".
Enige wat mijn voeding doet is heel licht brommen, maar dan moet je er echt met je oor tegenaan gaan liggen om dat te horen.

Maar als mijn Xbox op start dan hoor ik ook een piep.
Maar dat is eenmalig en als ik dan blijf idlen in het Dashboard of een nieuwe game opstart dan gebeurt er ook niets meer.

Heb helaas ook geen mogelijkheid om het geluid op te nemen.
Maar neem van mij aan dat het een echte "PIEP" is zoals je deze ook hebt bij de bios van gewone desktop pc's.

Edit:
Net nog wat op google rondgezocht en er zijn op het moederbord van de Xbox geen componenten die een echte piep kunnen maken zoals een bios-piep. Wel gevallen van "Coil Whine" maar dat is toch echt wat anders.

Enige wat wel zou kunnen piepen is de harde schijf. En aangezien ik de mijne niet mee had gestuurd is dit inderdaad mogelijk aangezien ik nog de eerste heb. Maar zou niet weten welk onderdeel er in een harde schijf zou kunnen piepen.

Enige onderdeel wat zeker kan piepen in de Xbox is de DVD-drive. Maar die hoort alleen te piepen bij een verkeerde of beschadigde disc. Maar mijn discs zien er nog als nieuw uit... Anders toch maar eens naar Microsoft bellen weer. Al kunnen die het toch niet oplossen is al gebleken...
Weet je zeker dat het niet de drive is, de mijne doet het namelijk ook met sommige titels. Makkelijk te testen ook zodra je de piep hoort en je speelt een game van disc, de drive ejecten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

S2S schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:12:
[...]Weet je zeker dat het niet de drive is, de mijne doet het namelijk ook met sommige titels. Makkelijk te testen ook zodra je de piep hoort en je speelt een game van disc, de drive ejecten.
Denk haast zeker dat het de drive is.
Want zoals gezegd is er verder niets in de Xbox om zo'n geluid te produceren.

Maar klink wellicht lullig, maar ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft.
Het schijnt ook geen kwaad te kunnen, maar ik wordt echt gek van die piep.

Morgen inderdaad maar eens testen door de disc te ejecten. En anders maar even alle spellen op de harde schijf installeren, want dan zou het probleem over moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:28

S2S

FeaR1986 schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:42:
[...]

Denk haast zeker dat het de drive is.
Want zoals gezegd is er verder niets in de Xbox om zo'n geluid te produceren.

Maar klink wellicht lullig, maar ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft.
Het schijnt ook geen kwaad te kunnen, maar ik wordt echt gek van die piep.

Morgen inderdaad maar eens testen door de disc te ejecten. En anders maar even alle spellen op de harde schijf installeren, want dan zou het probleem over moeten zijn?
Yup na installen is het weg. Ik werd er ook gek van, ik hoor dan ook snel hoge tonen, dus ik ben er wat gevoeliger voor dan andere

Anyway ik heb volgens mij een benQ drive, mss dat je ook even kunt kijken welk type jij hebt..

http://www.llamma.com/xbo..._DVD_Drive_Comparison.htm

En ligt je Xbox of staat ie.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 27-04-2009 21:47 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een harde schijf kan zeer zeker piepen... ooit gehad met een DOA; kwam een hele melodie uit :)

Schijf uitsluiten doe je natuurlijk door `m los te koppelen....nog steeds piep: dvd-drive :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Kreeg net een blaadje binnen van de Toys XL (was eerst Toys 'R Us) en daar staat de Pro in met Halo 3, Halo Wars, Kung fu Panda en Lego Indiana Jones voor € 269. Ik denk dat ik die ga halen, kan ik eindelijk Gears of War 2 spelen O+

Moet ik eerst nog even uitzoeken welke revisie het betreft, ik wil natuurlijk ook een Jasper :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ronwiel schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:03:
F2 is niet mijn game (ben meer van de arcade racers) maar pgr5 heb ik wel interesse in. Hoewel ik 4 nooit echt een kans heb gegeven, wat ik gespeeld heb vind ik minder dan 3 en in 3 heb ik ook nog genoeg te doen.

Is alleen bizarre creations nu niet weg bij ms? Ze kunnen dan alsnog pgr 5 maken (en waarom niet, dikke cash cow denk ik zo) maar misschien is het toch anders?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sagat schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:05:
[...]

F2 is niet mijn game (ben meer van de arcade racers) maar pgr5 heb ik wel interesse in. Hoewel ik 4 nooit echt een kans heb gegeven, wat ik gespeeld heb vind ik minder dan 3 en in 3 heb ik ook nog genoeg te doen.

Is alleen bizarre creations nu niet weg bij ms? Ze kunnen dan alsnog pgr 5 maken (en waarom niet, dikke cash cow denk ik zo) maar misschien is het toch anders?
Bizarre gaat geen PGR5 maken. Dat word volgens mij gedaan door de ontwikkelaars van Forza2, terwijl de ontwikkelaar van Forza 1 bezig zijn met Forza 3 (snap je 't nog? :P). Bizarre is bezig met een 'nieuwe' racegame, waarvan de titel me even ontschoten is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
TroonStaal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:29:
Kreeg net een blaadje binnen van de Toys XL (was eerst Toys 'R Us) en daar staat de Pro in met Halo 3, Halo Wars, Kung fu Panda en Lego Indiana Jones voor € 269. Ik denk dat ik die ga halen, kan ik eindelijk Gears of War 2 spelen O+

Moet ik eerst nog even uitzoeken welke revisie het betreft, ik wil natuurlijk ook een Jasper :P
Ik zou dan die bundel op bol.com halen.

Zit gears 1 en 2 en nog 2 games bij en extra 2e controller

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006444731/index.html

Wel wat duurder maar wel mooie aanbieding toch?

[ Voor 11% gewijzigd door wimpie007 op 28-04-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

wimpie007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:59:
[...]

Ik zou dan die bundel op bol.com halen.

Zit gears 1 en 2 en nog 2 games bij en extra 2e controller
Oh, dat is ook een goeie. Het gaat mij vooral om Gears, heb deel 1 wel op de pc maar deel 2 wil ik ook spelen :9 Ik zal er eens kijken, thnx! :)

/edit: Hmz, die is dan wel weer €100,- duurder en dan moet ik ook nog wachten -O- Nu ben ik een offline consolegamer (heb nog een oude Xbox en PS2) dus ik zit toch ook wel een beetje te twijfelen of ik niet beter de arcade kan halen. Wil 'm aansluiten op mijn pc monitor en af en toe mijn beamer dus er moet ook nog een vga kabel en component kabel bij en dan nog Gears 1 (ja, ik heb 'm dan wel voor de pc maar wil om ook op de Xbox :P ) en Gears 2. Extra controller, headset, ethernetkabel en hd vind ik dan niet zo belangrijk, dat is toch meer voor online en zovaak heb ik geen visite die ook wil Xboxen. Ik heb eigenlijk zelden visite ;(

Crap, misschien toch maar de Arcade. Darmee heb ik dan wel zo'n Silver abbo, dat houdt mijn achievements ook bij of maakt dat niet zoveel uit? * Vrijdag vindt achievements en dergelijke wel leuk namelijk

[ Voor 53% gewijzigd door Vrijdag op 28-04-2009 14:19 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

BM schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:24:
[...]

Bizarre gaat geen PGR5 maken. Dat word volgens mij gedaan door de ontwikkelaars van Forza2, terwijl de ontwikkelaar van Forza 1 bezig zijn met Forza 3 (snap je 't nog? :P). Bizarre is bezig met een 'nieuwe' racegame, waarvan de titel me even ontschoten is.
Die game gaat Blur heten (ik zeg 'song to' als titel track :P) Ik dacht/hoopte dat ze daarna pgr5 gingen doen.
Oh well is zie wel hoe pgr5 gaat worden, nogmaals 4 vond ik nou ook niet echt super.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb me met 4 echt wel vermaakt. Ben ook erg benieuwd hoe dat Blur gaat worden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:14:
[...]

Die game gaat Blur heten (ik zeg 'song to' als titel track :P) Ik dacht/hoopte dat ze daarna pgr5 gingen doen.
Oh well is zie wel hoe pgr5 gaat worden, nogmaals 4 vond ik nou ook niet echt super.
Song 2 was al de main track van Fifa 98 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 19:44
TroonStaal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:01:
[...]

Oh, dat is ook een goeie. Het gaat mij vooral om Gears, heb deel 1 wel op de pc maar deel 2 wil ik ook spelen :9 Ik zal er eens kijken, thnx! :)

/edit: Hmz, die is dan wel weer €100,- duurder en dan moet ik ook nog wachten -O- Nu ben ik een offline consolegamer (heb nog een oude Xbox en PS2) dus ik zit toch ook wel een beetje te twijfelen of ik niet beter de arcade kan halen. Wil 'm aansluiten op mijn pc monitor en af en toe mijn beamer dus er moet ook nog een vga kabel en component kabel bij en dan nog Gears 1 (ja, ik heb 'm dan wel voor de pc maar wil om ook op de Xbox :P ) en Gears 2. Extra controller, headset, ethernetkabel en hd vind ik dan niet zo belangrijk, dat is toch meer voor online en zovaak heb ik geen visite die ook wil Xboxen. Ik heb eigenlijk zelden visite ;(

Crap, misschien toch maar de Arcade. Darmee heb ik dan wel zo'n Silver abbo, dat houdt mijn achievements ook bij of maakt dat niet zoveel uit? * Wackoz vindt achievements en dergelijke wel leuk namelijk
Ik stond ook voor die keus een maand of 2 geleden maar ben wel blij dat ik voor een pro gegaan ben. Het is de meerprijs echt waard, en je zal merken dat je toch vaker online gaat (zeker bij GoW2!). Dan is een headset ook zeker niet verkeerd (kost los weer 20 euro), ook een hardeschijf is een pré voor de downloads die uitkomen zoals extra maps (denk aan de flashback map pack van GoW2 (gratis!)). Dat past allemaal niet op een memorycard/memorymodule ding dat in de 360 zit. Die is namelijk maar 256 mb groot oid en daar kan je, na de fall update, nog maar iets van 100 mb opzetten.

Met een silver abbo worden je achievements gewoon bijgehouden ja, daar veranderd niets aan. In eerste instantie speelde ik ook geen games online (old fat ps2 etc) maar sinds dat ik de maand gold gratis heb geprobeerd op mijn Pro heb ik ook direct via gamehubs.com 13 maanden voor 37 euro aangeschaft :) (Top site btw! Mail binnen 2 uur).

Ik heb ook de VGA kabel en moet zeggen dat het voor 2.8 meter wel errug aan de prijs is. 30 euro voor een of ander china ding... Maargoed de kwaliteit is in ieder geval goed te doen. Volgens mij werden, zowel de Pro als de Arcade, allebei met een component en hdtv kabel -in-1 geleverd. Beide zijn van aardige kwaliteit en persoonlijk zou ik niet nog eens 30 euro neertellen voor weer een apart scart kabel geval...

Kort samengevat de voordelen van een Pro tov een Arcade:

- HDD, klinkt stom maar ik ben echt zó blij dat ik zowat al m'n games installeer. De herrie van de dvd drive word vaak onderschat. Tenzij je met loeihard geluid aan het gamen bent, dan hoor je hem niet, maar het maakt wel een takke herrie. Een hardeschijf is ook een pré voor downloads en demo's die best wel vaak uitkomen.

- Headset zit erbij, anders weer 20 euro aan extra kosten (toch wel een pré voor online, ook met vrienden enz).

- Zilveren cd-lade, gewoon vanwege de luxe O-)

Buiten de andere voordelen die ik nu spontaan vergeet, moet je ook in je achterhoofd houden dat de Pro niet veel duurder is dan de arcade. De arcade is met 5 van die bout games 179,99 met 1 controller. De Pro was hier bij bartje 239,99 met 1 controller, een HDD, een headset, Ethernet kabel en uiteraard Lego Indiana jones en Kung Fu Panda (echt omg, dat lego is tyfus uitgebreid :+)

Als je om gaat rekenen ben je veel goedkoper uit met een Pro, alleen al door de HDD. Mja als het je echt niet boeit dan kan ik je ook niet over halen. Genoeg blije mensen met een Arcade gezien dus wat let je :)

Ookal ken je helemaal niemand online, dat komt wel. Ik heb ook genoeg engelse en duitsers in mijn friends list staan, puur omdat het goede teammates bij GoW2 of CoD5 waren online. Daar speel je dan is een potje of wat mee.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:24:
[...]

Nooit geweten dat ze een soort van ontwikkel style hadden zoals bij Call of Duty (met die twee ontwikkelaars). En zoals hier al meer wordt gezegd PGR 4 was niet helemaal mijn ding met die motors enzo, kwam wat nep over op mij. Forza daarentegen was dan weer niet echt gebalanceerd wat betreft geld en het aantal auto's dat je elke keer won.

Ik hoop dat bij Forza 3 het tuning systeem lekker zo houden waarbij je lekker je bak kan customizen en dat ze het economie systeem van Gran Turismo pakken :). Ach, E3 zal wel meer duidelijkheid geven...
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.