TroonStaal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:01:
[...]
Oh, dat is ook een goeie. Het gaat mij vooral om Gears, heb deel 1 wel op de pc maar deel 2 wil ik ook spelen

Ik zal er eens kijken, thnx!
/edit: Hmz, die is dan wel weer €100,- duurder en dan moet ik ook nog wachten

Nu ben ik een offline consolegamer (heb nog een oude Xbox en PS2) dus ik zit toch ook wel een beetje te twijfelen of ik niet beter de arcade kan halen. Wil 'm aansluiten op mijn pc monitor en af en toe mijn beamer dus er moet ook nog een vga kabel en component kabel bij en dan nog Gears 1 (ja, ik heb 'm dan wel voor de pc maar wil om ook op de Xbox

) en Gears 2. Extra controller, headset, ethernetkabel en hd vind ik dan niet zo belangrijk, dat is toch meer voor online en zovaak heb ik geen visite die ook wil Xboxen. Ik heb eigenlijk zelden visite
Crap, misschien toch maar de Arcade. Darmee heb ik dan wel zo'n Silver abbo, dat houdt mijn achievements ook bij of maakt dat niet zoveel uit?
* Wackoz vindt achievements en dergelijke wel leuk namelijk
Ik stond ook voor die keus een maand of 2 geleden maar ben wel blij dat ik voor een pro gegaan ben. Het is de meerprijs echt waard, en je zal merken dat je toch vaker online gaat (zeker bij GoW2!). Dan is een headset ook zeker niet verkeerd (kost los weer 20 euro), ook een hardeschijf is een pré voor de downloads die uitkomen zoals extra maps (denk aan de flashback map pack van GoW2 (gratis!)). Dat past allemaal niet op een memorycard/memorymodule ding dat in de 360 zit. Die is namelijk maar 256 mb groot oid en daar kan je, na de fall update, nog maar iets van 100 mb opzetten.
Met een silver abbo worden je achievements gewoon bijgehouden ja, daar veranderd niets aan. In eerste instantie speelde ik ook geen games online (old fat ps2 etc) maar sinds dat ik de maand gold gratis heb geprobeerd op mijn Pro heb ik ook direct via gamehubs.com 13 maanden voor 37 euro aangeschaft

(Top site btw! Mail binnen 2 uur).
Ik heb ook de VGA kabel en moet zeggen dat het voor 2.8 meter wel errug aan de prijs is. 30 euro voor een of ander china ding... Maargoed de kwaliteit is in ieder geval goed te doen. Volgens mij werden, zowel de Pro als de Arcade, allebei met een component en hdtv kabel -in-1 geleverd. Beide zijn van aardige kwaliteit en persoonlijk zou ik niet
nog eens 30 euro neertellen voor weer een apart scart kabel geval...
Kort samengevat de voordelen van een Pro tov een Arcade:
- HDD, klinkt stom maar ik ben echt zó blij dat ik zowat al m'n games installeer. De herrie van de dvd drive word vaak onderschat. Tenzij je met loeihard geluid aan het gamen bent, dan hoor je hem niet, maar het maakt wel een takke herrie. Een hardeschijf is ook een pré voor downloads en demo's die best wel vaak uitkomen.
- Headset zit erbij, anders weer 20 euro aan extra kosten (toch wel een pré voor online, ook met vrienden enz).
- Zilveren cd-lade, gewoon vanwege de luxe
Buiten de andere voordelen die ik nu spontaan vergeet, moet je ook in je achterhoofd houden dat de Pro niet veel duurder is dan de arcade. De arcade is met 5 van die bout games 179,99 met 1 controller. De Pro was hier bij bartje 239,99 met 1 controller, een HDD, een headset, Ethernet kabel en uiteraard Lego Indiana jones en Kung Fu Panda (echt omg, dat lego is tyfus uitgebreid

)
Als je om gaat rekenen ben je veel goedkoper uit met een Pro, alleen al door de HDD. Mja als het je echt niet boeit dan kan ik je ook niet over halen. Genoeg blije mensen met een Arcade gezien dus wat let je
Ookal ken je helemaal niemand online, dat komt wel. Ik heb ook genoeg engelse en duitsers in mijn friends list staan, puur omdat het goede teammates bij GoW2 of CoD5 waren online. Daar speel je dan is een potje of wat mee.