Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Verkopen ze nu nog ergens falcons dan? Oo
Ik zou verwachten dat na een maand of 5 toch wel alles falcon was... Volgens mij hebben ze bij media markt iig ook Jaspers (aangezien ik daar meer mensen over heb zien posten).

Lijkt me eerder uitzondering als regel dat je een falcon krijgt (die moeten immers al een heel tijdje in het magazijn staan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Twee weken geleden een elite gekocht als Resident Evil 5 pakket (RROD op mijn launchbox ;)) en het is gewoon een Falcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:56:
Verkopen ze nu nog ergens falcons dan? Oo
Ik zou verwachten dat na een maand of 5 toch wel alles falcon was... Volgens mij hebben ze bij media markt iig ook Jaspers (aangezien ik daar meer mensen over heb zien posten).

Lijkt me eerder uitzondering als regel dat je een falcon krijgt (die moeten immers al een heel tijdje in het magazijn staan)?
Nederland loopt altijd zwaar achter in vergelijking met amerika, vaak heeft europa een voorraad van ongeveer 6 maanden liggen, vanuit ierland wordt alles door europa verspreid zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Er moeten dan meer mensen een xbox kopen. Krijgen we sneller een Jasper xbox :P

Er zijn door EA weer een aantal titels geselecteerd die officieel in prijs zijn verlaagd. Even opletten dus als je een van deze games van plan was te gaan kopen. De games:

Dead Space
Mirror's Edge
Need for Speed: Undercover
Fifa 09
Mercenaries 2
Battlefield Bad Company

Nieuwe adviesprijzen:
PS3, X360 en Wii = € 29,99
Overige systemen = € 19,99

Bron budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Elite lijkt mij een uitzondering, deze verkopen minder en hierop geeft xboxhome ook geen garantie...
het lijkt mij eigenlijk wel spam en het lijkt mij eigenlijk ook sterk dat een winkel hier nog falcons verkoopt.. ik zou dan ook graag van xboxhome account een link of iets zijn naar een recente zoektocht naar jaspers, want ik geloof er geen zak van eigenlijk... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 19:44
Heb hier ook sinds 2 weken een 360 staan en dat is ook een Falcon. Kon het op de doos niet goed vinden in de winkel dus dacht 'het zal wel'. Kan goed zijn dat ons simpele stadje Tiel weer eens achterloopt maar voor zover ik weet hebben ze hier bij de Bart en bij de Freerecordshop sowieso nog een stuk of 5 Falcons staan aangezien veel vrienden van me ook allemaal Falcons hebben (recente gekochte). Ook allemaal nog geleverd met de oude interface (De NXE vind ik er echt veel beter uitzien en logischer werken).

Het stroomverbruik (en dus de warmte) zal vast wel aardig verschillen maar ik kan nou niet zeggen dat hij nou echt heet wordt ofzo. Een beetje warm, that's all. Had het erger verwacht. Is een Xbox 360 Pro overigens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wackoz op 18-04-2009 07:52 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zie het kopje "Wie is Jasper :?" in de TS:
Het gaat hier niet om de revisies, maar om de console en de games.
Wil je perse een Jasper hebben? Dan kan. Hier kan je vinden hoe hem te herkennen, maar wij hoeven het niet te weten Wij praten hier over de Xbox 360, en niet over eventuele revisies, die allemaal hetzelfde doen namelijk gamen. We hoeven niet te horen over je zoektocht noch willen we de vragen zien of/waar hij is gespot. Hoe langer je wacht met het kopen van je 360, hoe langer het duurt voordat je de geweldige games kan spelen.

[ Voor 143% gewijzigd door Ken. op 18-04-2009 11:12 . Reden: quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Voor mensen die hun Xbox live willen verlengen kunnen deze beter verder kijken dan bij jasper1675.
Ik had eergisteren bij hem een jaar live besteld maar kreeg geen code. Na het invullen van het klachten formulier kreeg ik mijn betaling terug gestort met de volgende melding:

Due to recent theft activity against this site we are not able to accept new customers at this time, I apologize for this and wish this was not the case. If you have purchased from us before and got this please let me know.

Ik heb het nou bij xbox360gold.nl gedaan hij komt uit Nederland en heeft dezelfde prijzen.
Ik wacht af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Poelie schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:53:
Voor mensen die hun Xbox live willen verlengen kunnen deze beter verder kijken dan bij jasper1675.
Ik had eergisteren bij hem een jaar live besteld maar kreeg geen code. Na het invullen van het klachten formulier kreeg ik mijn betaling terug gestort met de volgende melding:

Due to recent theft activity against this site we are not able to accept new customers at this time, I apologize for this and wish this was not the case. If you have purchased from us before and got this please let me know.

Ik heb het nou bij xbox360gold.nl gedaan hij komt uit Nederland en heeft dezelfde prijzen.
Ik wacht af :)
Anders heb je ook nog www.gamehubs.com ( zeer betrouwbaar !) of http://www.hebbez.eu/ ( heb deze zelf nog niet geprobeerd ) :)

Gears of War 1 + 2 zijn een van de beste spellen die ik heb gespeeld. Zeker deel 2. Gewoon subliem! Zoveel actie :9~ Vooral die Carmine en dat gedeelte in de worm O+

Heb trouwens ook nog een vraagje, weet iemand waar ik goedkope xbox 360 disc-case kan krijgen. Want heb hier classic/platina versie van Gears of War en vind de grijze hoesje beetje lelijk tussen al die mooie groene hoesjes :P marktplaats dus :)

[ Voor 20% gewijzigd door FireBladeX op 18-04-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 19:44
FireBladeX schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 20:31:
[...]
Gears of War 1 + 2 zijn een van de beste spellen die ik heb gespeeld. Zeker deel 2. Gewoon subliem! Zoveel actie :9~ Vooral die Carmine en dat gedeelte in de worm O+
True that, maar een beest met 4 keer een hart dat telkens meer werk vereist is ook iets teveel van het goede. Heb Gears of War 2 uitgespeeld in ~20 uur. De verhaallijn loopt goed in elkaar over en je krijgt toch telkens weer zin om het te spelen, ook online zeker een topper :) (op het punten verliezen na wanneer je een match quit)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik had Hasbro game night gedownload om te kijken of dat "free" spul echt leuk is (niet dus). Maar ik krijg de game nu niet meer uit mijn profiel verwijdert. Dat kon toch gewoon na de nieuwe Xbox update?
Poelie schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:53:
Laat even weten hoe dat afloopt :).

[ Voor 37% gewijzigd door Ronwiel op 19-04-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
ronwiel schreef op zondag 19 april 2009 @ 12:18:
Ik had Hasbro game night gedownload om te kijken of dat "free" spul echt leuk is (niet dus). Maar ik krijg de game nu niet meer uit mijn profiel verwijdert. Dat kon toch gewoon na de nieuwe Xbox update?
Je kunt alleen games met 0 achievements verwijderen. Per ongeluk eentje gehaald?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Be_lachelijke prijzen trouwens ook voor die games.
Zeeslag / Vier op een rij / Yathzee voor 800 (!?) punten per stuk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Wackoz schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:51:
(op het punten verliezen na wanneer je een match quit)
Eh? Dat begrijp ik niet. Tijdens het spel heb je geen reden om te quiten, en als de ronde afgelopen is kun je toch gewoon zonder penalty stoppen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Sagat schreef op zondag 19 april 2009 @ 14:56:
[...]

Eh? Dat begrijp ik niet. Tijdens het spel heb je geen reden om te quiten, en als de ronde afgelopen is kun je toch gewoon zonder penalty stoppen?
Lag? Je moeder roept je voor eten? Je hond bijt in je been en je moet naar de eerste hulp? Zomaar wat dingen die ik zou kunnen noemen....

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
tdw schreef op zondag 19 april 2009 @ 15:07:
[...]

Lag? Je moeder roept je voor eten? Je hond bijt in je been en je moet naar de eerste hulp? Zomaar wat dingen die ik zou kunnen noemen....
Dat zijn inderdaad situaties die vaker voorkomen dan mensen die opzettelijk quiten als ze verliezen.
En vlak voor het eten moet je geen nieuwe potjes meer beginnen ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Toch maar Test Drive Unlimited opgesnort voor de verzameling, blijft een mooi en lekker spel. Wilde geen classic versie, dus heb een Marktplaats-versie gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
ElBarto schreef op zondag 19 april 2009 @ 14:01:
[...]

Je kunt alleen games met 0 achievements verwijderen. Per ongeluk eentje gehaald?
Nope. Achja, maakt ook niks uit. M'n profiel is toch al een rotzooi met al die games die ik ooit heb geleend of weer heb verkocht ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken. schreef op zondag 19 april 2009 @ 14:04:
Be_lachelijke prijzen trouwens ook voor die games.
Zeeslag / Vier op een rij / Yathzee voor 800 (!?) punten per stuk :X
Belachelijk inderdaad. Die gasten bij Hasbro zijn niet helemaal lekker als ze denken dat dit het waard is.

250 punten per spel zou wat beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Laatst online: 15-08 10:16
Ik heb gisteren een nieuwe Xbox gekocht (Jasper, Saturn Groningen). Het is een limited edition (Burnout Paradise/ Trivial Pursuit), geldt dit nou als een 'Special Edition' zoals vermeld op het formulier om een data transfer kabeltje te kunnen bestellen bij Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sgimi schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:29:
Ik heb gisteren een nieuwe Xbox gekocht (Jasper, Saturn Groningen). Het is een limited edition (Burnout Paradise/ Trivial Pursuit), geldt dit nou als een 'Special Edition' zoals vermeld op het formulier om een data transfer kabeltje te kunnen bestellen bij Microsoft?
Als je een kabel bedoeld om data van je oude HD over te zetten, naar je nieuwe: die kun je altijd aanvragen :)
Gewoon belletje naar MS, serienummers doorgeven, en hij word opgestuurd, 10 min werk, max :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

*zucht...*

Uit het niets Moderate NAT error, en nu wil Gears dus ook niet meer :( ***box. Niks veranderd. Nada, noppes. Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
Poort 88/UDP192.168.1.123Open: ja
Poort 3074/UDP192.168.1.123Open: ja
Poort 3074/TCP192.168.1.123Open: ja

Uiteraard heeft mijn Xbox het ip eindigend op 123...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Xbox 360 breekt opnieuw record: _/-\o_ http://news.vgchartz.com/news.php?id=3411

Ik wil graag de 20GB hdd hebben zodat ik kan updaten, ik had gehoord dat je dit heel goedkoop via MS kon regelen? Op de site kan ik het echter nergens terugvinden. Ik heb een oude core geloof ik (witte disc tray).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Gelockt d.m.v. manual settings?
Zo niet ff doen dan.

Toen ik mijn xbox 360 had meegenomen en een andere UTP-kabel had gebruikt wilde ie thuis niet meer met Open-NAT gaan, dus ff manual ingesteld dat ie altijd bij mij op *.102 moet staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Faust schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:13:
Xbox 360 breekt opnieuw record: _/-\o_ http://news.vgchartz.com/news.php?id=3411

Ik wil graag de 20GB hdd hebben zodat ik kan updaten, ik had gehoord dat je dit heel goedkoop via MS kon regelen? Op de site kan ik het echter nergens terugvinden. Ik heb een oude core geloof ik (witte disc tray).
Die actie waar je goedkoop een 20gb schijf kreeg is al lang verlopen.
Dat gold alleen voor de eerste consoles en enkel rond de tijd dat NXE uitgebracht werd.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Dijkertje schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:19:
Gelockt d.m.v. manual settings?
Zo niet ff doen dan.

Toen ik mijn xbox 360 had meegenomen en een andere UTP-kabel had gebruikt wilde ie thuis niet meer met Open-NAT gaan, dus ff manual ingesteld dat ie altijd bij mij op *.102 moet staan. :)
Heb ik idd gedaan.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
tdw schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:34:
*zucht...*

Uit het niets Moderate NAT error, en nu wil Gears dus ook niet meer :( ***box. Niks veranderd. Nada, noppes. Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
Poort 88/UDP192.168.1.123Open: ja
Poort 3074/UDP192.168.1.123Open: ja
Poort 3074/TCP192.168.1.123Open: ja

Uiteraard heeft mijn Xbox het ip eindigend op 123...
Volgens Microsoft support moeten er nog wat poorten bij: Which ports are required to be open for Xbox LIVE on your router or firewall. Werkt bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Toen ik problemen had met mijn NAT heb ik die poort forwarding uitgezet en UPnP aangezet en nu werkt het perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Nou vandaag ook de E74 error gekregen.. De Xbox 360 vertoonde eerst wat artifacts, en daarna kreeg ik de error.
Gelukkig is de garantie voor de E74 error verlengd naar 3 jaar, anders had ik net geen garantie (aankoopdatum: 8 april 2008, falcon dus).

Weet iemand van jullie trouwens of ik een nieuwe Xbox 360 krijg (Jasper?) of een gemaakte, of vervangen ze alleen de stukke hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ze vervangen je hardware, je krijgt misschien een jasper, ik weet dat niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het bekend dat als je demo's en content download via draadloos dat het langzamer gaat dan via utp kabel?
heb een 20 mbit connectie van ziggo.
met kabel zuigt de box met volledige snelheid alles naar binnen.
op wifi gaat dit met een factor 5 trager. die wifi modules van ms zijn toch 54 mbit?
dan moet 2.35 mb/s makkelijk te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:18:
is het bekend dat als je demo's en content download via draadloos dat het langzamer gaat dan via utp kabel?
heb een 20 mbit connectie van ziggo.
met kabel zuigt de box met volledige snelheid alles naar binnen.
op wifi gaat dit met een factor 5 trager. die wifi modules van ms zijn toch 54 mbit?
dan moet 2.35 mb/s makkelijk te halen zijn.
Is je accespoint niet gewoon crappy?

Sowieso suckt draadloos gamen vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:29:
[...]

Is je accespoint niet gewoon crappy?

Sowieso suckt draadloos gamen vind ik zelf
mwa heb een linksys router en laptop op wireless met 54g haalt wel fullspeed. lijkt mij sterk.
voor de rest heb ik geen last, online gamen werkt net zo soepel als met kabel.
het is alleen traag als ik download uit de store van xbox.
router staat denk 7 meter van de box af in de zelfde kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Repareren ze tegenwoordig zo'n RRoD ook als je de 360 open hebt gemaakt? Was wel benieuwd hoe ie er van binnen uitzag namelijk en vroeg me af of ik hem niet iets beter kon laten ventileren (uiteraard niet gelukt). Maar nu heb ik dus die garantie niet meer.

En hoeveel gaat me dit anders kosten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Martinspire schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:48:
Repareren ze tegenwoordig zo'n RRoD ook als je de 360 open hebt gemaakt? Was wel benieuwd hoe ie er van binnen uitzag namelijk en vroeg me af of ik hem niet iets beter kon laten ventileren (uiteraard niet gelukt). Maar nu heb ik dus die garantie niet meer.

Een half jaar geleden had ik ook RRoD, 360 toen 1 jaar in bezit (2ehands gekocht, dus 2e eigenaar, dus geen garantie)

Met MS gebeld ze vertelde dat het 75 euro was.. bij géén garantie..(kan alleen via creditcarrd betalen).

mjaa aangezien je gewoon 1e eigenaar bent.. zou ik het gewoon proberen.. ik heb vaak genoeg gehoord dat ze de xbox gewoon fixen ook al is de de zegel-sticker niet meer of voor de helft aanwezig.
Als ze het niet binnen de garantie willen fixen, krijg je hem gewoon weer terug gestuurd.

[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 20-04-2009 19:55 . Reden: omdat het MS is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:48:

ik heb 2x een box opgestuurd waarvan 1ste geen zegel en 2e verbroken. voor beide een nieuwe gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis maar net welke reparateur je treft lijkt me zo, sommigen zijn vrij aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ind0mi schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:53:
[...]

Een half jaar geleden had ik ook RRoD, 360 toen 1 jaar in bezit (2ehands gekocht, dus 2e eigenaar, dus geen garantie)

Met MS gebeld ze vertelde dat het 75 euro was.. bij géén garantie..(kan alleen via creditcarrd betalen).
Mijn RRoDooooom box heb ik afgelopen week naar een dude gebracht die xboxen fixt.
Had 'm gevonden op een Marktplaats-achtige site en kwam betrouwbaar over.
Fixen van het geheel (nieuwe koelpasta, ringetjes etc etc) kost me 40 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik zou het altijd door microsoft laten fixen, ik vertrouw andere mensen die xboxen fixt niet ;)

Ik heb me xbox sinds november 2008 en hij doet het nog steeds als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Kan ik ook ergens een losse USB dongle kopen zodat ik de wireless controller kan gebruiken op de PC?

[ Voor 4% gewijzigd door daniëlpunt op 20-04-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ja dat kan.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniëlpunt schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:53:
Kan ik ook ergens een losse USB dongle kopen zodat ik de wireless controller kan gebruiken op de PC?
pssst => Kijk hier eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Wat ontzettend lomp ontworpen eigenlijk die Xbox-en met HDMI. Je kan dus niet én HDMI video gebruiken in combinatie met 5.1 geluid want of je gebruikt de component aansluiting waardoor je het glaskabeltje direct uit de xbox naar je versterker kan laten lopen, of je gebruikt de HDMI kabel en dan is er geen optie meer om optisch te gebruiken. Echt lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Sgimi schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:21:
Wat ontzettend lomp ontworpen eigenlijk die Xbox-en met HDMI. Je kan dus niet én HDMI video gebruiken in combinatie met 5.1 geluid want of je gebruikt de component aansluiting waardoor je het glaskabeltje direct uit de xbox naar je versterker kan laten lopen, of je gebruikt de HDMI kabel en dan is er geen optie meer om optisch te gebruiken. Echt lomp.
Officiële HDMI kabel kopen hé :) ( http://www.gamehubs.com/hdmi-cable.html is maar 36€ ) of je moet die kapje van die kabel gaan slopen ( http://www.chadledford.com/?p=50 ) :p

Het is idd flauw ontworpen :(

[ Voor 6% gewijzigd door FireBladeX op 21-04-2009 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen ervaring met het slopen van die kabel? Ik zit te twijfelen tussen de Elite en de Pro. Maar ik vind het niet echt relaxt om meteen een kabeltje te slopen. Daarnaast zie ik op de plaatjes dat de hdmi kabel er dan een beetje schuin ingestoken wordt. Kan dit kwaad, of hebben jullie zoiets van, dat werkt prima?

Daarnaast nog een andere vraag, 60GB of 120GB? Ik wil graag spellen op de schijf zetten en deze zijn als ik het goed heb rond de 4-5 GB? Voor de rest gebruik ik de Xbox totaal niet als media center of iets dergelijks. Wellicht nog games downloaden van Xbox Live, hoe groot zijn die ongeveer? Of is er nog iets waar ik aan moet denken bij het kiezen, zoals savegames ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:27:
Daarnaast nog een andere vraag, 60GB of 120GB? Ik wil graag spellen op de schijf zetten en deze zijn als ik het goed heb rond de 4-5 GB? Voor de rest gebruik ik de Xbox totaal niet als media center of iets dergelijks. Wellicht nog games downloaden van Xbox Live, hoe groot zijn die ongeveer? Of is er nog iets waar ik aan moet denken bij het kiezen, zoals savegames ofzo?
Savesgames en live games kun je prima kwijt op een 60gig hd. Het gaat erom hoeveel spellen je denkt te kopen en of je de allemaal van hd wilt spelen.

Ikzelf wil gewoon altijd alles van hd spelen en ben daarom naar een 120gig gegaan. Als je maar een paar spellen tegelijk speelt en daarna andere en dan dus de hd ruimte kan recycelen, dan zou ik voor de goedkopere 60 gig gaan.
Alhoewel het prijs verschil niet echt gigantish is......paar tientjes ofzo toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:27:
Hebben mensen ervaring met het slopen van die kabel? Ik zit te twijfelen tussen de Elite en de Pro. Maar ik vind het niet echt relaxt om meteen een kabeltje te slopen. Daarnaast zie ik op de plaatjes dat de hdmi kabel er dan een beetje schuin ingestoken wordt. Kan dit kwaad, of hebben jullie zoiets van, dat werkt prima?

Zeer simpel te doen hoor, ervaar geen problemen ermee. Nadeel is alleen dat als je het op die manier aansluit, je Xbox reboot als je van kanaal wisselt op TV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ken. schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:39:
[...]

Mijn RRoDooooom box heb ik afgelopen week naar een dude gebracht die xboxen fixt.
Had 'm gevonden op een Marktplaats-achtige site en kwam betrouwbaar over.
Fixen van het geheel (nieuwe koelpasta, ringetjes etc etc) kost me 40 euro..
Hee, een klant! Althans, dat denk ik ;)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Mooi!
Had ik al gevonden, maar daar kan ik 'em niet kopen. Kon 'em ook niet vinden in de pricewatch. Anders koop ik er maar eentje met controller, kan wel een extra gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Elect schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:13:
[...]

Hehe, ik zat even te kijken, maar zo te zien zit ik niet bij jou, maar bij een collega van je in Almere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Exorcist schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:07:
[...]
Nadeel is alleen dat als je het op die manier aansluit, je Xbox reboot als je van kanaal wisselt op TV..
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk precies zoals het er staat, dus als je van kanaal wisselt op je tv dat je Xbox een signaaltje krijgt en gaat rebooten op een of andere manier. Had het al ergens anders gelezen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Laatst online: 29-08 08:47
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:54:
[...]

Ik denk precies zoals het er staat, dus als je van kanaal wisselt op je tv dat je Xbox een signaaltje krijgt en gaat rebooten op een of andere manier. Had het al ergens anders gelezen ook.
Idd, eerder in het topic kwam Mephisteus hiermee:
Mephisteus schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 01:23:
Ik heb deze link niet kunnen terugvinden in eerdere threads dus ik denk, kzeg het maar ff :)

Als je een losse HDMI kabel hebt en je de Component AV kabel gebruikt voor de optical/digital verbinding kan het zijn dat je xbox in een reboot circel komt.

http://www.genmay.com/showthread.php?t=803048

Dat heeft het voor mij opgelost.

Metalen behuizing openmaken en het zwarte kabeltje dat zich even laat zien en dan weer hard teruggaat doorknippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
FireBladeX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:24:
[...]

Officiële HDMI kabel kopen hé :) ( http://www.gamehubs.com/hdmi-cable.html is maar 36€ ) of je moet die kapje van die kabel gaan slopen ( http://www.chadledford.com/?p=50 ) :p

.....ik had het kunnen weten, zelfs hier moet op verdiend worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:54:
[...]

Ik denk dat je xbox in dat geval defect is, ik heb er nog nooit last van gehad in ieder geval..
Sgimi schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:03:
[...]

.....ik had het kunnen weten, zelfs hier moet op verdiend worden :X
Je hebt tenminste de keus om geen optische spdif te hebben. Andere bedrijven dringen je die troep op, |:( , je MOET ervoor betalen, ook als je het helemaal niet wil of gebruikt. MS heeft het dus wel netjes geregeld O+

[ Voor 33% gewijzigd door Faust op 21-04-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Laatst online: 29-08 08:47
Faust schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:10:
[...]

Ik denk dat je xbox in dat geval defect is, ik heb er nog nooit last van gehad in ieder geval..
Het schijnt aan het merk/type tv te liggen. Sommige mensen hebben er wel last van, anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe weekaanbieding van play-asia:

Tom Clancy's H.A.W.X. ~20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Sgimi schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:21:
Bij de Elite die ik heb kan het wel ik heb een verloop stekker die ik in mijn componenten ingang moet en daar kom ik of tulp stekkers gebruiken of optisch en mijn beeld loopt nu via HDMI :D

Het kan dus wel.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

crzyhiphopazn schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:05:
[...]

Bij de Elite die ik heb kan het wel ik heb een verloop stekker die ik in mijn componenten ingang moet en daar kom ik of tulp stekkers gebruiken of optisch en mijn beeld loopt nu via HDMI :D

Het kan dus wel.
En dat zit dus nét bij de overpriced HDMI kabel van MS zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:23
Ik heb ook mijn oude AV-Kabel gesloopt, tenminste, dat plastic omhulsel bij de stekker. Had deze toch niet meer nodig aangezien ik de advanced scart cable heb gekocht (echt aan te raden trouwens!) Nu kan ik op de relatief oude HD-tv beneden, die alleen dvi heeft, ook eindelijk HD gamen. En nu ik er over nadenk, kan ie ook wel in m'n monitor van mn pc :D
Ik gebruik dan dus HDMI met een DVI adapter, plus het geluid via de tulp stekkertjes.

Ook heb ik gisteravond GTA IV: The Lost and Damned gekocht op Gamehubs.com, voor maar 13 euro!
Dit vond ik wel mooi om te kopen om het te proberen via die site, aangezien veel mensen er positief over waren. Gisteravond om half elf besteld via mijn paypal account, en vanochtend om half zeven de code in de mailbox, top! :D

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Gamehubs is inderdaad zéker een aanrader.
Vooral voor het Xbox Live Gold is het zeer goedkoop.
35 Euro voor 13 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Zijn er stuurtjes voor de Xbox 360 met analoge flippers achter het stuur, die ook nog eens in te stellen zijn als gas en rem? Zowel sites met specs als reviews zijn hier niet altijd duidelijk over.

[ Voor 21% gewijzigd door Booster op 21-04-2009 22:31 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Elect schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:13:
[...]

hey ik wil er ook zelf een gaan repareren, maar welke fix raad je aan, de x clamp of de xecuter fix (rrod).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
FireBladeX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 08:24:
[...]

of je maakt gebruik van een optical out op je tv die de meeste tvs tegenwoordig wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DarkShadow schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:57:
[...]

of je maakt gebruik van een optical out op je tv die de meeste tvs tegenwoordig wel hebben.
Die vaak maar beperkt is tot 2.0 en niet 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
DarkShadow schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:55:
[...]

hey ik wil er ook zelf een gaan repareren, maar welke fix raad je aan, de x clamp of de xecuter fix (rrod).
Ik heb ooit voor iemand de X Clamp fix gedaan, en die xbox werkt nu alweer een jaar goed. Ik ben niet bekend met de Xecuter fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm hoe betrouwbaar is zo'n X Clamp fix? Een vriend van mij heeft een RROD Xbox en zegt dat een ombouwwinkel hem ook kon fixen. Maar zij vertelden hem dat de Xbox dan toch weer na een paar dagen kapot zal gaan. Is het moeilijk om die fix uit te voeren? Heb je misschien een link naar tutorial o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:03:
Hmm hoe betrouwbaar is zo'n X Clamp fix? Een vriend van mij heeft een RROD Xbox en zegt dat een ombouwwinkel hem ook kon fixen. Maar zij vertelden hem dat de Xbox dan toch weer na een paar dagen kapot zal gaan. Is het moeilijk om die fix uit te voeren? Heb je misschien een link naar tutorial o.i.d.?
www.llamma.com/xbox360/repair/xbox-360-repair.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jeej, nieuwe hip-hop kleding voor je avatar -O-
http://majornelson.com/ar...-your-avatar-hip-hop.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Punt 1, het is gratis.
Punt 2, als je het niet leuk vind, gebruik je het niet
Punt 3, zie punt 1.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijn_psv
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-05 14:09
http://4200pointsforfree.weebly.com/

Kreeg van een onbekende een berichtje over deze website waarbij uitgeleged wordt dat je gratis microsoft points kan verdienen. Je hoeft alleen je gamertag en e-mail adres achter te laten. Het is ter promotie van de E3. Iemand ervaring ermee? durf het ieder geval niet aan aangezien ik het van een onbekende te horen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 14:13
merijn_psv schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:35:

Kreeg van een onbekende een berichtje over deze website waarbij uitgeleged wordt dat je gratis microsoft points kan verdienen. Je hoeft alleen je gamertag en e-mail adres achter te laten. Het is ter promotie van de E3. Iemand ervaring ermee? durf het ieder geval niet aan aangezien ik het van een onbekende te horen kreeg.
ze vragen je wachtwoord dus het is een scam om maar even kort te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gratis webhost en je moet netjes je wachtwoord in het standaard weebly email invulformulier ingeven :')

Wat denk je nu zelf? Deze is wel ERG amateuristisch.

Als je het ding wil volspammen met fake info echter, have fun.

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 22-04-2009 16:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merijn_psv schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:35:

Van deze fantastische website:

"This is the page where you put in your gamertag, email address, password and in the password box put your password then tell us how many you want and what you want"

Jeetje, dat je uberhaupt twijfelt over een website waar ze JE WACHTWOORD VRAGEN.

tevens begint hun fronpage met 'bla die bla .... we at Xbox Live ...bladiebla'
en de url = 4200pointsforfree.weebly.com.

Ja klinkt allemaal erg betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

ronwiel schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:55:
[...]

Volgens Microsoft support moeten er nog wat poorten bij: Which ports are required to be open for Xbox LIVE on your router or firewall. Werkt bij mij perfect.
Done, maar werkt nog niet.. wat een #*)(&^@)(*(!@&(!@)O( systeem is het ook....

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Heb je mijn post al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Die had ik over het hoofd gezien, maar de Livebox ondersteund helaas geen UPnP.. Ik heb alle poorten open staan (zelfs poort 80!), maar het heeft tot nu toe niet gewerkt.........

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IzHmJEVPMqXzvgdOT9Rij5wP/thumb.jpg

Uiteraard is mijn Xbox's IP 192.168.1.123

Edit: zie net dat ik 80 heb weggecensuurd, maar ga er maar van uit dat het klopt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door tdw op 22-04-2009 17:59 ]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
tdw schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:58:
[...]

Die had ik over het hoofd gezien, maar de Livebox ondersteund helaas geen UPnP.. Ik heb alle poorten open staan (zelfs poort 80!), maar het heeft tot nu toe niet gewerkt.........

[afbeelding]

Uiteraard is mijn Xbox's IP 192.168.1.123

Edit: zie net dat ik 80 heb weggecensuurd, maar ga er maar van uit dat het klopt ;)
Misschien was het al genoemd, maar toch.
Heb je een optie om een DMZ in te stellen? In dat geval: daar je xbox ip-adres invullen, en je bent klaar om te gaan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Open de poorten die nodig zijn , zet je Xbox Ip op Automatisch = profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

BM schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:00:
[...]

Misschien was het al genoemd, maar toch.
Heb je een optie om een DMZ in te stellen? In dat geval: daar je xbox ip-adres invullen, en je bent klaar om te gaan :)
Helaas, ook geen DMZ. Livebox is voor mensen die nergens verstand van hebben, maar toch iets probeert te bieden ;)

@Syn3rgi: Zoals je wellicht had kunnen lezen staan alle poorten op de goede manier geforward. Statisch/dynamisch IP maakt in deze dus niks uit.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag ook een 360 gekocht bij Media Markt in Utrecht.

De 60 gig versie voor 199 euro, alleen zou er daar ook die lego en panda game bij zitten. Bij thuiskomst, blijkt die alleen niet in de doos te zitten.

Nou vraag ik nooit wat aan een verkoper, maar had het nu toch beter wel kunnen doen geloof ik... of staat de game ergens pre-installed op de schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Nee, die moeten er apart op schijf bijzitten. Alle games die je installeerd ( behalve arcade ) moeten met schijfje worden afgespeeld ook al zijn ze geinstalleerd. Dat maakt het laden alleen maar soms sneller. Dus je moet even teruggaan naar de MM en je games claimen. Kan wel zijn dat ze misschien beide in één hoesje zitten maar maakt niet uit. Als je slim bent vraag je andere games t.w.v. ;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Het Value pack heeft als goedkoopste prijs €228,-. Dat is dus de versie inclusief games. De versie die jij waarschijnlijk hebt gekocht is de 'losse' Xbox 360. Teruggaan naar de MediaMarkt kan binnen 8 dagen met de bon als ik me het goed herinner.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als het alleen de games scheelt zou ik niet gaan ruilen of je moet van slechte games houden. Je kunt beter voor die 29,- euro een andere game halen. Er zijn momenteel genoeg games klassiek en dus voor 29,- euro te koop. Anders kijk je even op www.budgetgaming.nl daar zijn ze misschien nog goedkoper. Games hoeven echt geen 60,- euro te kosten alleen als ze net nieuw en uit zijn. Maar als je even wacht worden ze al snel goedkoper. Daarom raad ik je ook aan om eerst de wat oudere games te gaan kopen/spelen en dan langzaam inhalen op basis van jou favoriete spellen. Een tijdje terug heb ik mijn lijstje geupload met alle spellen die ik heb. Op de harde schijf staan wel al een paar spelletjes, kun je alvast aan de gang als je nog geen game hebt gekocht.

Verder kun je kijken voor een 2e controller en eventueel een accu voor beide controllers of oplaadbare batterijen. Kunt ze orgineel halen of goedkoper en nagemaakt op www.dealextreme.com

[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 22-04-2009 20:30 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
tdw schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:19:
Het Value pack heeft als goedkoopste prijs €228,-. Dat is dus de versie inclusief games. De versie die jij waarschijnlijk hebt gekocht is de 'losse' Xbox 360. Teruggaan naar de MediaMarkt kan binnen 8 dagen met de bon als ik me het goed herinner.
Zo te zien heb ik inderdaad die 'losse xbox' maar ik zou toch zweren dat er op het kaartje stond inclusief de games 'Lego nogwat en Panda nogwat' voor 199 euro.

Overmorgen ben ik weer in Utrecht, dus ga dan wel even terug. (Zijn die games trouwens de moeite of niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als je de verkeerde box hebt genomen heb je pech dan zit het er niet bij. Als je wel de juiste box hebt genomen en ze zitten er niet bij zou ik zeker teruggaan want gratis is altijd goed. Dan zou ik wel vragen of je niet misschien t.w.v. een andere game mag uitzoeken want van Lego & Panda wordt ik nou niet bepaald warm. Het zijn misschien leuke spellen maar kunt beter een andere goede titel uitkiezen.

Op pagina 3 van dit deel staat mijn lijstje !

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 22-04-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
M'n 360 loopt nu al (bijna) vast.. tijdens het spelen van de Race Driver Grid Demo. Ik heb een race gewonnen, en bij het bekijken van de punten gaat ie haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Geen zorgen, zit sowieso garantie op 2 jaar en misschien moet ie nog even inkomen. Kan me herrineren dat ik in het begin ook soms zoiets had van 'ej, hier klopt ff iets niet'. Misschien is ie aan het laden, ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Mocht je nou vaker zoiets hebben de komende dagen, dan kun je altijd nog ruilen. Dat is dan beter dan wachten tot je 7 dagen omzijn en dan na één maand huilen dat ie het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

NeoMe schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:22:
Geen zorgen, zit sowieso garantie op 2 jaar en misschien moet ie nog even inkomen. Kan me herrineren dat ik in het begin ook soms zoiets had van 'ej, hier klopt ff iets niet'. Misschien is ie aan het laden, ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Mocht je nou vaker zoiets hebben de komende dagen, dan kun je altijd nog ruilen. Dat is dan beter dan wachten tot je 7 dagen omzijn en dan na één maand huilen dat ie het niet meer doet.
Sja, dat doe ik nu ook al.. Waardeloos ding met z'n "Moderate NAT". Prutsysteem, echt weer Microsoft. Alles heel mooi en leuk maken, maar fatsoenlijk werken: ho maar.

Tot zo ver mijn 'ongefundeerde' rant

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://www.comicbookmovie.com/images/users/gallerypictures/2724L.jpg

Heb ik net gepre-ordered :P

Ik ben een sucker voor special editions en deze vond ik wel heel vet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel de 360-versie besteld dan hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Zojuist besteld:
Fable 2 voor € 23.49 bij Play.com

en:

Tom Clancy's H.A.W.X. bij theHut.com voor € 20.93

Overigens hebben beide shops nog veel meer in de aanbieding. Op die van Play zal ik wel weer even moeten wachten, maar dat is geen probleem voor mij.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Lego panda schijnt boven verwachting te zijn voor een film license game maar ik denk dat je echt niet wakker over hoeft te liggen over het niet spelen van deze game. Lego indy is leuk als light platformer en vriendin/vrouw coop game.

Met andere woorden, als je verwacht dat ze erbij zitten is het idd irritant, maar niet iets om je heel druk over te maken (mocht je ze perse alsnog willen hebben, ze staan massaal nieuw&sealed op MP, iig wel toen ik de mijne liet verkopen, ergens eind vorig jaar :P)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:22

Freak187

geen

Smoonshine schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:15:
Zojuist besteld:
Fable 2 voor € 23.49 bij Play.com

en:

Tom Clancy's H.A.W.X. bij theHut.com voor € 20.93

Overigens hebben beide shops nog veel meer in de aanbieding. Op die van Play zal ik wel weer even moeten wachten, maar dat is geen probleem voor mij.
Ikzelf durf eigenlijk niet te bestellen bij theHut.com. Ik zag op budgetgaming de zeer lage prijzen van games, maar nadat ik de shopreviews las hier op Tweakers, vind ik het erg riskant om er te bestellen.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net een Gamehubs mailtje met daarin de aanbieding van HAWX voor 16 euro.
Nog iets goedkoper dus. Vond de demo alleen niet veel aan, dus denk niet dat ik hem bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:52:
Ik krijg net een Gamehubs mailtje met daarin de aanbieding van HAWX voor 16 euro.
Nog iets goedkoper dus. Vond de demo alleen niet veel aan, dus denk niet dat ik hem bestel.
18.99 ;)

Ik twijfel ook nog al is het niet duur
NeoMe schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:25:

Verder kun je kijken voor een 2e controller en eventueel een accu voor beide controllers of oplaadbare batterijen. Kunt ze orgineel halen of goedkoper en nagemaakt op www.dealextreme.com
Controllers bij DX zijn volgens mij niet origineel, lees de commentaren maar eens.

[ Voor 35% gewijzigd door Slasher op 23-04-2009 11:57 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn xbox in de dmz zet op mijn linksys wrt54gc router dan werkt heel live niet meer.
haal ik hem eruit en gewoon in de nat gaat alles perfect. beetje vaag.
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:52:
gamehubs vind ik wel nice alleen soms zo lang wachten op je gamen. ik bestel meestal bij cdwow.nl.
en vaak de games binnen 3 a 4 werkdagen op de mat.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps het was inderdaad geen E 16 maar E 18.99. Excuus, zat naar de 'Save now' dinges te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 22:22
Vraag hoe zit het met games uit de USA? maatje van me is daar en vroeg of hij wat mee moest nemen, gezien daar wat goedkoper is.... nou ja... altijd goed toch... maar meot wel werken.

Daarnaast van de week MK vs DC gehaald... leuker dan verwacht, tenminste met zn 2en, beetje matten met superman en scorpion. Wilde nog zo'n soort spel op de xbox en dit leek me leuk, maar bevalt beter dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Hmm, 3 weken geleden Fable 2 gekocht. Vorige week eens mee begonnen, gisteren erg simpel uitgespeeld, en ook al veel achievements gehaald...Had er meer van verwacht. Ziet er wel leuk uit, quests zijn wel grappig, maar het was gewoon te simpel...

spoiler:
Ik bedoel, even een kwartiertje barman spelen, paar grote winkels / barren opkopen, vervolgens een dag niet spelen en je kan bijna meteen de beste wapens kopen (heb het spel uitgespeeld met een Master Katana, ging echt te simpel). Vijanden zijn ook een eitje. Beetje slashen, af en toe een time control ertussen en je bent er.

Hoop dat Fable 3 wat meer uitdaging biedt 8)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.